Hmm, ja, ik zag dat plaatje hier en heb het zelf eens geprobeerd. Het is niet zo moeilijk, die blokken daar bij dubbele opspringen en dan jump+crouch naar dat randje. Niet zo moeilijk, de eerste poging lukte gelijk.Pu_Dy schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 13:58:
bfunk was zijn naam geloof ik.
Ik heb het geprobeert maar het lukte me echt niet..
Laatst zat ik inderdaad op een Xs4all server waarbij 60% van het CT team die jump probeerde te maken. Het spelplezier was dus helemaal weg (gewoon bietje op ze in knallen, stonden allemaal in rotten van 2 opgesteld)
Deadcam:team only
(maar heeft tijdelijk geen zin, je kan namelijk een minimap openen en daarin alsnog de positie van de tegenstander zien)
Buytime: 90 secs
FF: Off (de granaten en de newbs zorgen ervoor dat het wel moet )
Roundtime: 3 min
Nextmaptime: 25 min
freezetime: 1sec (dan neem je maar een buyscript
)
Volgende maps mogen wegblijven: havana, piranesi
wel alle wapens, koop een scout kill een autohoertje
(maar heeft tijdelijk geen zin, je kan namelijk een minimap openen en daarin alsnog de positie van de tegenstander zien)
Buytime: 90 secs
FF: Off (de granaten en de newbs zorgen ervoor dat het wel moet )
Roundtime: 3 min
Nextmaptime: 25 min
freezetime: 1sec (dan neem je maar een buyscript
Volgende maps mogen wegblijven: havana, piranesi
wel alle wapens, koop een scout kill een autohoertje
ik krijg die jump ook niet voor elkaar. Die kisten alleen al kom ik maar de helft van de tijd op. Een 'gewone' duck-jump komt op een kleine en middelgrote kist, en dit zijn grote kisten, daar moet je speciaal voor lopen doen en dat heb ik nog nooit gedaan, dus ik kloot maar wat aan, en dat werkt heel soms ineens.
Heeft volgens mij iets te maken met waar je naar kijkt ofzow, maar gewoon tegen het blok aanstaan, naar voren -> jump -> crouch zoals altijd komt niet hoog genoeg.
Heeft volgens mij iets te maken met waar je naar kijkt ofzow, maar gewoon tegen het blok aanstaan, naar voren -> jump -> crouch zoals altijd komt niet hoog genoeg.
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
zou je ff kunnen uitleggen hoe ik moet springen dan? zie het wel in dat flimpje, alleen moet je dubbelspringen/hurken of net wat? het is me 1x gelukt alleen vraag me niet hoeXrenity schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 13:57:
[...]
Misschien ben ik dat wel
Ik doe dat iig erg vaakAls je op een speciale manier springt op die stenen rechts hiervan, kun je zo op dat richeltje springen
Daar heeft niemand je door, perfecte plek
Maar je moet wel net goed springen.
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Verwijderd
Hey over die minimap hoe kan je dat uitzetten op een server ?vage schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 15:50:
Deadcam:team only
Als wij op onze server een war willen spelen kan je op bepaalde maps dus die minimap openen als je dood bent en je teamates en enemy's zien . (beetje jammer dus)
Had al op Steam forum gezocht maar dat is ook een zooitje daar

Iemand "DE" oplossing ?
Ja dat is een hele goede vraag waar ik de oplossing ook nog steeds van zoek
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Kunnen jullie misschien ook in deze thread een kijkje kunnen nemen.
[Cs:S]Server thread
Alvast bedankt.
[Cs:S]Server thread
Alvast bedankt.
Verwijderd
Nu moet iemand me toch eens uitleggen. Iedereen vertelt me dat ik met bursts moet schieten, doe ik, ik ga niet op die vuurknop raggen .... waarom zie ik dan dat de gasten die mij snel omleggen echt springen aankomen, echt blijven vuren, en me in 1 keer neerleggen, terwijl ik redelijk voorzichtig te werk ga. Dat rushen werkt bij hen kennelijk wel, maar als ik meekijk, zie ik ze niets anders doen, ze schieten gewoon voluit, zonder pauzes. Ik heb echt geen superslechte aim of zo, ik zal niet zeggen perfect, maar ik kan best aardig schieten als het moet.
Er is denk ik geen beste manier. Iedereen heeft zijn stijl. Ik verbruik zo min mogelijk ammo. Hoe vaak wordt je niet gekilled terwijl je aan t reloaden bent. Bovendien geeft het voor mij persoonlijk meer voedoening als ik iemand met 1 of 2 schoten neer krijg. Maar dan moet je dus goed mikken en je muis-gevoeligheid laag zetten, wat zijn voor en nadelen heeft. Andersom dezelfde situatie.
Dat heeft dan denk ik met de afstand te maken. Van dichtbij spray ik ook voluit, maar op grote afstand raak je echt niets met sprayen.Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 19:58:
Nu moet iemand me toch eens uitleggen. Iedereen vertelt me dat ik met bursts moet schieten, doe ik, ik ga niet op die vuurknop raggen .... waarom zie ik dan dat de gasten die mij snel omleggen echt springen aankomen, echt blijven vuren, en me in 1 keer neerleggen, terwijl ik redelijk voorzichtig te werk ga. Dat rushen werkt bij hen kennelijk wel, maar als ik meekijk, zie ik ze niets anders doen, ze schieten gewoon voluit, zonder pauzes. Ik heb echt geen superslechte aim of zo, ik zal niet zeggen perfect, maar ik kan best aardig schieten als het moet.
En het ligt natuurlijk ook erg aan het wapen. Met een para moet je op lange afstand natuurlijk absoluut niet gaan sproeien, maar met de wat duurdere geweren kan het wel redelijk.CorteX schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 20:15:
[...]
Dat heeft dan denk ik met de afstand te maken. Van dichtbij spray ik ook voluit, maar op grote afstand raak je echt niets met sprayen.
Geloof het of niet maar die para is ook bikkelgoed op long range
. Je moet idd niet gaan zitten sprayen.
Verwijderd
Misschien is er anders ergens een beschrijving per guns, voor en nadelen, zo kan ik een beetje zien wat ik kan gebruiken.
Kun je die bots ook zo instellen, dat ze geen geweer gebruiken? Kan ik offline gewoon guns testen.
Kun je die bots ook zo instellen, dat ze geen geweer gebruiken? Kan ik offline gewoon guns testen.
ja daar kwam ik hem vandaag ook tegen, vond het wel grappig
bot_knifeonly oidVerwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 21:32:
Misschien is er anders ergens een beschrijving per guns, voor en nadelen, zo kan ik een beetje zien wat ik kan gebruiken.
Bestaat ook voor pistols, sniper.
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
je kan z'n kop eraf knallen, ook wel geinigThe_Scarabial schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 21:35:
[...]
ja daar kwam ik hem vandaag ook tegen, vond het wel grappig
blup
Hmmz, die ene jump in aztec lukt met steeds niet
Ik kom alleen maar op dat krat, naar die richel wil niet en donder ik naar beneden met nog maar 31% healt over
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
Verwijderd
Ik probeer het ook telkens, ik kan wel makkelijk op dat 'dak' komen van de CT spawn, maar dat richeltje.... hoe moet je toch springen daar ?Minkie schreef op zondag 23 januari 2005 @ 14:05:
Ik kom alleen maar op dat krat, naar die richel wil niet en donder ik naar beneden met nog maar 31% healt over
ik was net even op een XS4ALL server aan het spelen, en er was iemand waarbij je niet zag dat ie een wapen in zn hand had 
http://www.vd-meij.nl/cssource/de_prodigy0000.jpg
o dat is niets bijzonders hoor, gewoon een bug die er al heel lang in zit.JvdM schreef op zondag 23 januari 2005 @ 14:23:
ik was net even op een XS4ALL server aan het spelen, en er was iemand waarbij je niet zag dat ie een wapen in zn hand had
bot_dontshoot o.i.d. is voor test doeleinden beter dan knife mode, anders gaan ze je alsnog proberen dood te krijgen, maar dan met mes
Voel me echt een n00b gewoon bij de_aztec. Net weer een kwartier verspilt om erop te komen! De eerste keer dacht ik: DAS LEUK. Probeerde het op m'n eigen gecreate servertje, en ja hoor, voila, eerste poging perfect. Ik denk ... dit gaat wel heel gemakkelijk, in het filmpje doet hij er 2 keer over, dan sta je toch voor lul. Dus nog een keer proberen (want ik haalde de riggel maar liep gelijk door ... stupid me) en het lukte gewoon niet meer 
Het is toch niet toevallig zo dat sinds de update ze er WEER een paar millimeters bij hebben gemaakt
? Spring me rot zonder succes. Spring + crouch is toch de combo?
Ben altijd vervent Q3RA speler geweest, kwamen ook altijd van dit soort leuke truckjes langs, vind het er wel bij horen ... onder druk toch nog skillvol door weten te gaan en op de riggel een vreugde dansje houden
Het is toch niet toevallig zo dat sinds de update ze er WEER een paar millimeters bij hebben gemaakt
Ben altijd vervent Q3RA speler geweest, kwamen ook altijd van dit soort leuke truckjes langs, vind het er wel bij horen ... onder druk toch nog skillvol door weten te gaan en op de riggel een vreugde dansje houden
Verwijderd
Ik heb nu ook een CSS server, maar als ik een andere map wil laden, disconnect de server mij en dan moet je weer opnieuw connecten. Als er een 'gewone' mapchange is, dan gaat het wel goed.
Ik doe een nieuwe map als volgt:
rcon map de_dust
Iemand weet hoe ik dit op kan lossen?
Ik doe een nieuwe map als volgt:
rcon map de_dust
Iemand weet hoe ik dit op kan lossen?
Leer te volgen hoe kogels in slaan, en speel daar op in met je muis -> spray. Als je het kan, is dat erg vet op kleine tot iets minder kleine afstand. Maar middel en groot is bursten, liefst heel even je lmb aantippen en niet gaan tellen hoeveel kogels je nodig hebt, maar kijken naar je tegenstander.Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 19:58:
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je als je een demo heb gemaakt je je kogels kon volgen als rode puntjes ofzo. Dat je kan zien hoeveel je heb gemist en wat je 'afwijking' is. Weet iemand toevall hoe deze command luid?
[rml].dani. in "[ PC] Counter-Strike: Source - Deel 4"[/rml]: sv_showimpacts 1Area schreef op zondag 23 januari 2005 @ 19:37:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat je als je een demo heb gemaakt je je kogels kon volgen als rode puntjes ofzo. Dat je kan zien hoeveel je heb gemist en wat je 'afwijking' is. Weet iemand toevall hoe deze command luid?
[ Voor 11% gewijzigd door CorteX op 23-01-2005 20:02 ]
Allright en dan heb je een level named: darknutz
Helemaal donker dus ik dacht eindelijk een keer nightvision kopen en lekker met je lampje spelen. Maar dat nightvision werkt helemaal niet? Alleen het scherm wordt groen, maar in het pikkedonker zie ik niks meer?
Print 1 (Nightvision + lamp)

Print 2 (Alleen Lamp)

Print 3 (Alleen Nightvision)

Dit is zoals ik het zie... en d'z dus eigenlijk een nutteloze nightvision. Ook andere spelers lichten niet op.
Als ik mijn nightvision voor het eerst aan doe krijg ik nog wel deze melding:

Maar deze commands doen het niet?
Help
Helemaal donker dus ik dacht eindelijk een keer nightvision kopen en lekker met je lampje spelen. Maar dat nightvision werkt helemaal niet? Alleen het scherm wordt groen, maar in het pikkedonker zie ik niks meer?
Print 1 (Nightvision + lamp)

Print 2 (Alleen Lamp)

Print 3 (Alleen Nightvision)

Dit is zoals ik het zie... en d'z dus eigenlijk een nutteloze nightvision. Ook andere spelers lichten niet op.
Als ik mijn nightvision voor het eerst aan doe krijg ik nog wel deze melding:

Maar deze commands doen het niet?
Help
www.maartenlangelo.nl
nightvision werkt volgens mij in de gewone maps wel, omdat het nightvision is, geen create-light-vision 
nightvision versterkt aanwezig ligt vele malen zodat je toch nog wat ziet, als er zoals op darknutz geen licht is dan valt er ook niks te versterken en is het inderdaad nutteloos. Probeer het eens in het gebouw op dust, dan zie je wel verschil.
Natuurlijk kan je ook gewoon je gamma net hoog genoeg zetten dat je alle donkere hoekjes nog net kan zien, maar goed
nightvision versterkt aanwezig ligt vele malen zodat je toch nog wat ziet, als er zoals op darknutz geen licht is dan valt er ook niks te versterken en is het inderdaad nutteloos. Probeer het eens in het gebouw op dust, dan zie je wel verschil.
Natuurlijk kan je ook gewoon je gamma net hoog genoeg zetten dat je alle donkere hoekjes nog net kan zien, maar goed
Aah dat zal het zijn dan.. en die commands? nvadjust? die werken niet in mijn console
www.maartenlangelo.nl
jup gamma omhoog =]
voordeel van deze map is dat er lettelijk geen andere lampje/lichtje/whatever is en dus de gamma omhoog te schoppen en de held uithangen
default key is N
voordeel van deze map is dat er lettelijk geen andere lampje/lichtje/whatever is en dus de gamma omhoog te schoppen en de held uithangen
default key is N
Allright.. done
Aztec jump probleem solved:
Om op die kisten te komen moet je op het mometn dat je sprint deze toetsencombinatie maken:
pijl naar voren jump + duck + pijl naar rechts !
succes gegarandeerd
Om op die kisten te komen moet je op het mometn dat je sprint deze toetsencombinatie maken:
pijl naar voren jump + duck + pijl naar rechts !
www.maartenlangelo.nl
Ok, thx, ik ga het meteen proberen, en maak ook even een demo van mijn zelf uitgevonden plek in de_tides 
Edit: Hier de tides demo
http://home.wanadoo.nl/stensen/de_tides.dem
Edit: Hier de tides demo
[ Voor 26% gewijzigd door Dersan op 24-01-2005 11:57 ]
Zonder die pijl naar rechts lukt het ook wel hoorMaarten L schreef op zondag 23 januari 2005 @ 23:35:
Allright.. done![]()
pijl naar voren jump + duck + pijl naar rechts !succes gegarandeerd
Verwijderd
die jumptruuk kent iedereen toch? 
btw, heb een probleem. Vaak als ik cs speel, lagt het om de 4 seconde, dan speelt het weer, 4 seconde later weer lagje, and on and on.
En soms reboot de pc opeens na een tijdje spelen.
pc specs.
AMD Athlon 2400+, 512 mb ram, qtec 650 watt triple fan, 120 gig hd, dvd rom, cd brander, xfx geforce 6600gt,
Wat kan ik hieraan doen?
btw, heb een probleem. Vaak als ik cs speel, lagt het om de 4 seconde, dan speelt het weer, 4 seconde later weer lagje, and on and on.
pc specs.
AMD Athlon 2400+, 512 mb ram, qtec 650 watt triple fan, 120 gig hd, dvd rom, cd brander, xfx geforce 6600gt,
Wat kan ik hieraan doen?
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2005 13:18 ]
Misschien een draadloos netwerk?
I love the smell of a Palm in the morning.
Heb ik ook last van gehad. Lag aan het geheugen. Vervangen met Kingston en probleem opgelost.Verwijderd schreef op maandag 24 januari 2005 @ 13:11:
die jumptruuk kent iedereen toch?
pc specs.
Wat kan ik hieraan doen?
Life is like a box of chocolate, it makes you sick.
Verwijderd
gewoon een 512 gekocht of 2x 512?trixx schreef op maandag 24 januari 2005 @ 16:08:
[...]
Heb ik ook last van gehad. Lag aan het geheugen. Vervangen met Kingston en probleem opgelost.
Heb ik ook problemen mee, maar bij Source veel minder dan 1.6Milanza schreef op maandag 24 januari 2005 @ 15:44:
Misschien een draadloos netwerk?
Om de zoveel tijd wat choke

Kennen juliie deze jumps in dust_2 al?

Ik heb ze nog niet geprobeerd want ik ben op stage maar ik ga ze vanaaf zeker proberen. Zeker die op de deur is relaxed! Het hele artikel met hoe je het moet doen en nog meer (flash/nade) tips staat hier: http://esports.ampednews.com/?page=articles&id=3792
edit: sorry van de grootte van de pics maar ik kan hier niet thumbnailen/uploaden...

Ik heb ze nog niet geprobeerd want ik ben op stage maar ik ga ze vanaaf zeker proberen. Zeker die op de deur is relaxed! Het hele artikel met hoe je het moet doen en nog meer (flash/nade) tips staat hier: http://esports.ampednews.com/?page=articles&id=3792
edit: sorry van de grootte van de pics maar ik kan hier niet thumbnailen/uploaden...
[ Voor 10% gewijzigd door DaTiezl op 25-01-2005 16:00 ]
Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth
ik heb een vreemd probleem met de stress-test van css, als ik aan het spelen ben heb ik compleet geen artifact, maar als ik de test draai krijg ik allemaal arties in het water, dit is alleen in het water dus ik denk niet dat het aan de kaart zal liggen
iemand enig idee hoe dit kan komen
opzich maakt het dus niets uit omdat het alleen in de stress-test is en niet bij normaal spelen, maar ik vroeg het me toch af of iemand anders dit ook heeft
edit : heb trouwens gisteren een nieuw cpu gekocht, had eerst een 1800+ @ 2000+ en haalde daarmee een gemiddelde framerate van 35/40
heb nu een 2600+ @ 2800+ en nu haal ik een framrate van gemiddeld 70/80
dit speelt echt 10x lekkerder !!!11oneone
iemand enig idee hoe dit kan komen
opzich maakt het dus niets uit omdat het alleen in de stress-test is en niet bij normaal spelen, maar ik vroeg het me toch af of iemand anders dit ook heeft
edit : heb trouwens gisteren een nieuw cpu gekocht, had eerst een 1800+ @ 2000+ en haalde daarmee een gemiddelde framerate van 35/40
heb nu een 2600+ @ 2800+ en nu haal ik een framrate van gemiddeld 70/80
dit speelt echt 10x lekkerder !!!11oneone
[ Voor 23% gewijzigd door PilatuS op 25-01-2005 16:37 ]
sorry hoor ik vind het maar lame dat er zulke dingen uitkomen, nou weet iedereen strax die dingen en is er nix meer aanDaTiezl schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:59:
Kennen juliie deze jumps in dust_2 al?
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo'n probleem is dat niet hoor. In q3 kun je ook op genoeg plekjes komen hoor, en bijna niemand doet dat omdat je anders geen kip tegenkomt.
Dat bij op die deur in dust2 gaat zitten als ct is wel relaxt. Beetje onwetende t's neerknallen.
Dat bij op die deur in dust2 gaat zitten als ct is wel relaxt. Beetje onwetende t's neerknallen.
Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.
en zowiezo zijn die plekken maar de helft van de tijd nuttig.
Die plek op Aztec bijv. het kost T's 9 seconden om bij die dubbele deuren te staan, tegen die tijd zit je daar nog lang niet als CT. Andersom kost het CT via de achterkant 9 secs om door hun dubbele deuren te komen, tegen die tijd zit je nog lang niet daarboven als T. Oftewel, om daar te komen is het een vereiste dat et andere team niet alleen niet rusht, maar ook nog eens aars-sloom is. Ik weet niet hoe vaak dat tegenwoordig nog voorkomt (ik heb al een tijd niet meer op inet gespeeld), maar in de goeie ouwe tijd waren ook naaps wel binnen 5 seconden van de eerste binnen
ook die plek op de deur van dust lang-A. Das leuk dat je daar kan komen, maar T komt die deur al door als CT pas net de hoek om is. CT is wel iets eerder in dat gebied, maar heeft echt geen tijd om daar door alle Ts die uit de deuren komen rushen heen te sprinten om te boosten.
Allebei leuke plekken in theorie, maar in feite heb je dr geen zak aan, of het moeten slome naaps zijn, en die knal je zowiezo wel af
Die plek op Aztec bijv. het kost T's 9 seconden om bij die dubbele deuren te staan, tegen die tijd zit je daar nog lang niet als CT. Andersom kost het CT via de achterkant 9 secs om door hun dubbele deuren te komen, tegen die tijd zit je nog lang niet daarboven als T. Oftewel, om daar te komen is het een vereiste dat et andere team niet alleen niet rusht, maar ook nog eens aars-sloom is. Ik weet niet hoe vaak dat tegenwoordig nog voorkomt (ik heb al een tijd niet meer op inet gespeeld), maar in de goeie ouwe tijd waren ook naaps wel binnen 5 seconden van de eerste binnen
ook die plek op de deur van dust lang-A. Das leuk dat je daar kan komen, maar T komt die deur al door als CT pas net de hoek om is. CT is wel iets eerder in dat gebied, maar heeft echt geen tijd om daar door alle Ts die uit de deuren komen rushen heen te sprinten om te boosten.
Allebei leuke plekken in theorie, maar in feite heb je dr geen zak aan, of het moeten slome naaps zijn, en die knal je zowiezo wel af
in winning team is het nog niet eens echt moelijk om zo'n score te halen, zelf heb ik ook wel screenies van 29-1
ok, alleen maar mensen die boven de 34-1 komen posten, maar tot nu toe is dit echt een mooi topic
.
mag je ook het screenshot bewerken 
(of alleen tegen bots met knifes spelen)
(of alleen tegen bots met knifes spelen)
dit is ook zo lame zit je in het losing team en dan staan er 3 lui ruim boven aan bij het andere team en ze vertikken het om het een beetje eerlijker te maken echt zo lameVerwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 18:25:
Lol ging net ff spelen
[afbeelding]
stond ook meteen 1e op de server met een ratio van 37/1
heeey mensen. Heb met m'n clan een sinds kort een server en we zijn em een beetje aan het uitesten op het moment. Dus mochten mensen intresse hebben. Ze hieronder voor de nodige gegevens.
Naam van de server is: [aight] (ClanServer) CS: Source dedicated TEST
Ip adres is: 194.109.150.120:27015
:edit
Alles werkt weer
Naam van de server is: [aight] (ClanServer) CS: Source dedicated TEST
Ip adres is: 194.109.150.120:27015
:edit
Alles werkt weer
[ Voor 56% gewijzigd door Alabama_man op 26-01-2005 23:18 ]
Verwijderd
Ik had gezegd dat ik ct zou komen als ze me killde, toen ze dat deden ben ik ook netjes hun gaan helpenThe_Scarabial schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 20:27:
[...]
dit is ook zo lame zit je in het losing team en dan staan er 3 lui ruim boven aan bij het andere team en ze vertikken het om het een beetje eerlijker te maken echt zo lame
lasersight zal niet gaan in Counterstrike...je hebt namelijk geen realstische recoil, hiermee bedoel ikdat je crosshair groter wordt itt het daadwerkelijk bewegen van de crosshair. In een mod voor ut2k4 genaamd Frag-Ops (www.frag-ops.com) is dit wel goed geintegreerd. Helaas is deze mod stervende en dus ben ik binnekort ook af te knallen in css....Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 12:23:
Of wellicht opties voor op je gun? silencer voor de P90? lasersight is nog nooit echt goed in een spel verwerkt vind ik, lastiger dan de kruishaar. Iemand?
Cream-of-Yrew, with the power to lose misserably.
intergalactic.fm
Om eerlijk te zijn vind ik het knapper van .Nihlath. (Swe) hij staat nog (redelijk) goed in losing teamVerwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 18:25:
Lol ging net ff spelen
[afbeelding]
nofi
Verwijderd
1440's 1st rule of posting stats: don't.Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 18:25:
Lol ging net ff spelen
[afbeelding]
2x 256MB
Life is like a box of chocolate, it makes you sick.
klein bugje ontdekt.
map: Prodigy
Waar?: Als je als CT zijne die trap omhoog gaat (bij spawn point) en dan zeg maar boven zit. Als je dan naar beneden kijkt en een beetje loopt te campen daar en er komt T aan, en die schieten op je. Dan zie je hun niet op jouw richten terwijl ze je raken.
Waar?: Als je als CT zijne die trap omhoog gaat (bij spawn point) en dan zeg maar boven zit. Als je dan naar beneden kijkt en een beetje loopt te campen daar en er komt T aan, en die schieten op je. Dan zie je hun niet op jouw richten terwijl ze je raken.
Ik volg je niet helemaal, maar ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Dat heeft te maken met waar het viewpoint 'in een speler' zit. Maar degene die boven staat heeft voordeel, want die ziet de ander zijn voeten eerst. Daarom moet je in de_dust ook nooit door de tunnel heen lopen, want je gaat gegarandeerd de pijp uit. (tenzij er iemand boven staat die niet kan aimen).JvdM schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 20:16:
klein bugje ontdekt.
Weet iemand hoe details lager te zetten zonder het spel zelf te openen? CS:S crashed namelijk als ik iets in video opties verander. Ik kan op het moment niet echt de parameters vinden in bijv. config.cfg.
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Is er ook een CS1 Topic?
Want daar moet ik namelijk genoegen mee doen maar dat is ook ultra vet hoor
Want daar moet ik namelijk genoegen mee doen maar dat is ook ultra vet hoor
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Verwijderd
Het lijkt vaak alsof het crashed als je een iets langzamere PC hebt met weinig geheugen / langzame CPU. Het geluid blijft dan hangen, maar als je een tijdje wacht, past ie het daadwerkelijk toe. Ik heb er op het moment maar 256 inzitten en dan duurt het letterlijk 3 minuten ofzowoutur schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 22:11:
Weet iemand hoe details lager te zetten zonder het spel zelf te openen? CS:S crashed namelijk als ik iets in video opties verander. Ik kan op het moment niet echt de parameters vinden in bijv. config.cfg.
Dat is het niet, hij crashed. Met een officiele error
Wat jij beschrijft heb ik eerder ook gehad. Dat had niet eens met een langzame computer te maken (mijn 3700+ is niet langzaam te noemen, echter wel 512 mb geheugen).
Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.
Over een paar weekjes weer nieuwe map! Hier nog even een keer de screens van cs_compound, voor mensen die net als ik dat "Update News"-schermpje niet meer kunnen terugvinden.
Screenshot 1 | Screenshot 2
Zal er dan veel in gepraat worden nu CS:S uit is?
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Verwijderd
Dit is heel goed nieuws, hoewel uit ervaring zal de acceptatie bij oud-gedienden in den beginne laag zijn. Die twee overviews doen een héél (héél) klein beetje denken aan de_rotterdam. Het lijkt trouwens ook wel veel op iets op HL2 zelf (deels logisch door de hergebruikte objecten en textures).CorteX schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 06:39:
Over een paar weekjes weer nieuwe map! Hier nog even een keer de screens van cs_compound, voor mensen die net als ik dat "Update News"-schermpje niet meer kunnen terugvinden.
NB Hoe ben jij trouwens daar op de steampowered site terechtgekomen?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 07:48 . Reden: NB ]
zo! dat ziet er vet uit!!CorteX schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 06:39:
N.B.? Is dat wel gepast om in deze combinatie te gebruiken?Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 07:47:
NB Hoe ben jij trouwens daar op de steampowered site terechtgekomen?
En ik heb de link van één van die screens meteen opgeslagen, want de vorige keer kwam ik er dus achter dat je ze nergens meer kunt terug vinden nadat je dat nieuws-schermpje sluit. Die andere link vond ik in m'n history.
Verwijderd
Die compound map wordt waarschijnlijk de vervanger van cs_assault... hij lijkt er in ieder geval een beetje op
Verwijderd
NB=Nota Bene, precies hetzelfde als PS=Post Scriptum. Allemaal gepaste manieren om nog wat toe te voegen (vragen, stellingen, gezeur, wat je wilCorteX schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 11:52:
[...]
N.B.? Is dat wel gepast om in deze combinatie te gebruiken?
En ik heb de link van één van die screens meteen opgeslagen, want de vorige keer kwam ik er dus achter dat je ze nergens meer kunt terug vinden nadat je dat nieuws-schermpje sluit. Die andere link vond ik in m'n history.
Dan zal ik die link dus straks ook maar thuis opslaan, heb je ook links naar de marketing pagina? Zal thuis maar eens experimenteren door de URL langzaam stuk te knippen.
Natuurlijk is het niet precies hetzelfde. Nota Bene betekend "let goed op", het is dus raar om daarna een vraag te stellen. Dat heb ik dan ook nog niet iemand zien doen. P.S. is als je nog iets wilt toevoegen. Post betekend "na", dus bijvoorbeeld na een tekst, terwijl je N.B. overal in een tekst kunt gebruiken, niet per sé om iets toe te voegen.Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 12:58:
NB=Nota Bene, precies hetzelfde als PS=Post Scriptum. Allemaal gepaste manieren om nog wat toe te voegen (vragen, stellingen, gezeur, wat je wil)
Laten we hopen dat deze map beter gebalanceerd is.Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 12:26:
Die compound map wordt waarschijnlijk de vervanger van cs_assault... hij lijkt er in ieder geval een beetje op
mat_picmip 0 hoog detail 10 laagwoutur schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 22:11:
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
Oe, weet je dan toevallig ook hoe ik shader op low zet en Model Detail op low?
hmmm de_rotterdam, goeie ouwe tijd, leuke map was datVerwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 07:47:
[...]
Die twee overviews doen een héél (héél) klein beetje denken aan de_rotterdam. Het lijkt trouwens ook wel veel op iets op HL2 zelf (deels logisch door de hergebruikte objecten en textures).
Jammer dat die er niet meer is
Nou, ik vind cs_italy anders wel zeer uitgebalanceerd hoor
.
oja, wat is eigenlijk het verschil tussen cs_map en de_map? Counterstrike, Deathmatch?
CS = HostagesThe_Scarabial schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 13:02:
oja, wat is eigenlijk het verschil tussen cs_map en de_map? Counterstrike, Deathmatch?
DE = Destruction (bom maps dus)
cs_ is hossies redden, de_ is bommetjes planten, es_ is ontsnappen, as_ is met vips.
Nou moet jij je eens voorstellen al gaan er 2 teams die skilled zijn op italy warren. Wat gebeurt er dan? De terrors gaan huisje campen, en de ct's worden afgeslacht. Italy is zo ongebalanceerd als het maar kan, alleen het word op pubs gespeeld waar 90% van de spelers zo knetterslecht zijn waardoor het lijkt dat de map gebalanceerd is omdat het meer geluk dan wijsheid is er iemand gekilled word.Dersan schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 11:41:
Nou, ik vind cs_italy anders wel zeer uitgebalanceerd hoor.
[ Voor 78% gewijzigd door pica op 28-01-2005 13:09 ]
Ehm...... ok denk effe mee :JeanLucPicard schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 13:05:Nou moet jij je eens voorstellen al gaan er 2 teams die skilled zijn op italy warren. Wat gebeurt er dan? De terrors gaan huisje campen, en de ct's worden afgeslacht. Italy is zo ongebalanceerd als het maar kan, alleen het word op pubs gespeeld waar 90% van de spelers zo knetterslecht zijn waardoor het lijkt dat de map gebalanceerd is omdat het meer geluk dan wijsheid is er iemand gekilled word.
Stel je voor dat zoiets in het echt zou gebeuren he, zie jij dan de T's de CT kan top rushen
En ja ok het is een game maar bij CS is "realisme" een big deal dus ik geloof het allemaal wel...
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
De officiele naamgeving dan maar effeLifeTecH schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 13:03:
[...]
CS = Hostages
DE = Destruction (bom maps dus)
CS= Counter-Strike (de eerste betas hadden alleen hostage maps)
DE= Defusal (bomb maps dus, sinds beta 5.5 of was het 5.0?)
AS= Assasination (VIP maps dus)
ES= Escape (moest je als T zien te ontsnappen voor de CT, je kon niet zelf wapens kopen die moest je vinden in de map. CT konden wel gewoon wapens kopen, es_trinity was zo'n map.)
oh thnx, speel nog niet zolang dus wel interessante info[CSC]Outlaw schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 14:15:
[...]
De officiele naamgeving dan maar effe
CS= Counter-Strike (de eerste betas hadden alleen hostage maps)
DE= Defusal (bomb maps dus, sinds beta 5.5 of was het 5.0?)
AS= Assasination (VIP maps dus)
ES= Escape (moest je als T zien te ontsnappen voor de CT, je kon niet zelf wapens kopen die moest je vinden in de map. CT konden wel gewoon wapens kopen, es_trinity was zo'n map.)
ES en AS werden alleen heel weinig gespeeld, nu nog steeds niet.
Verwijderd
Ik hoop nog steeds dat oilrig naar Source wordt geport.Dersan schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 15:01:
AS_tundra werd nog wel gespeeld, net als oilrag. tsja ik vind de as mappen alleen leuk als T. dat proberen weg te komen vinnik maar niksDersan schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 15:01:
Verwijderd
Heb nog weer even een vraagje:)
Heb nu verschillende aim_ maps op de server staan, maar die guns die uit de lucht vallen, die blijven niet liggen, die zijn na een paar seconden weer weg.
Iemand die weet hoe je dit kunt fixen?
mp_weaponstay 1/0 is het niet, heeft geen effect eigenlijk
Heb nu verschillende aim_ maps op de server staan, maar die guns die uit de lucht vallen, die blijven niet liggen, die zijn na een paar seconden weer weg.
Verwijderd
Is er ooit uitgesloopt door Valve, valt niet te fixen.Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 17:04:
Heb nog weer even een vraagje:)
Mijn punt is of het gebalanceerd is of niet, niet of het realistisch is of niet.nero355 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 13:15:
[...]
Ehm...... ok denk effe mee :
Stel je voor dat zoiets in het echt zou gebeuren he, zie jij dan de T's de CT kan top rushenLijkt me sterk.... denk je niet ??
En ja ok het is een game maar bij CS is "realisme" een big deal dus ik geloof het allemaal wel...
Dit topic is gesloten.