[PC] Counter-Strike: Source - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.195 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Sak3d schreef op zondag 13 februari 2005 @ 22:58:
er gaat iets mis ;) Soms rent men, al sproeiend & geeft nog steeds een headshot
Plaatjes als dit is eerder regel dan uitzondering:
Afbeeldingslocatie: http://img125.exs.cx/img125/5935/dedust22fk.jpg

Ik kan me herinneren dat dit bij CS niet zo was.

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:33
Lol, waarvoor haalde je die namen weg? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Dersan schreef op maandag 14 februari 2005 @ 10:03:
Lol, waarvoor haalde je die namen weg? :P
Hadden die namen dan toegevoegde waarde voor het plaatje ?
Dit blijft een publiek forum, dus is het beter om ze weg te laten. Heb je later geen gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Whahahahahahahahahahh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutur
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-06 15:43

woutur

Klauwtjes uit!

Ben erachter dat het aanzetten van anisotropisch filteren mijn map laad tijden zowat verdubbeld. Erg vervelend.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-06 22:38

Rival24

I'll Be Back

Wat ook niet fijn is, is dat je wapen meer schietgeluidjes produceert dan dat je daadwerkelijk aan kogels afvuurt, beeld en geluid komen dus niet overeen. (Tijdens een sproei dan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135854

iemand van jullie een idee hoe het kan dat ik steeds me microfoon opnieuw moet instellen na een level geladen te hebben of met een server heb geconnect?

Ik denk dat het aan de geluidskaart ligt ofzo...

Systeem spec's

Intel p4 3.0 (prescott)
512 DDR dual channel 2x256
6800GT
865pe neo2
Audigy 2 Zs Platinum pro

Ik moet telkens terug naar windows om me mic weer aan te zetten.
Dat is heel irritant want na een paar keer terug naar windows gaat me geluid ook storen enzo....

Iemand een oplossing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-02 17:08
tijdens sproeien doe ik altijd mijn ogen dicht :+

ik schaam me dan dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-05-2021
Ik heb juist dat als ik sproei ik werkelijk niks raak. :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
je moet ook wel sproeien met beleid :)

je muis naar beneden bewegen en het liefst hele snelle korte bewegingen van links naar rechts (net alsof je parkinson hebt, bezoek je lokale bejaarden bar voor tips :P)

het trillen lijkt ervoor te zorgen dat de kogels minder snel naar boven afwijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 23:09

Polycom

Poes van goud

Wat is de ak trouwens een raar wapen zeg, normaal heb ik dat wapen nooit maar heb er nu een weekje mee kunnen stoeien.

Je maakt met die gun de meest rare headshots van ontiegelijk veraf en soms als je iemand tegen komt (close combat) schiet dat ding scheef als een malle

Rare shit die ak, ik hou het toch liever op die gun van de counter terrorists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Pu_Dy schreef op maandag 14 februari 2005 @ 18:56:
Wat is de ak trouwens een raar wapen zeg, normaal heb ik dat wapen nooit maar heb er nu een weekje mee kunnen stoeien.

Je maakt met die gun de meest rare headshots van ontiegelijk veraf en soms als je iemand tegen komt (close combat) schiet dat ding scheef als een malle

Ak is lastig om mee om te gaan, maar je moet elk wapen leren gebruiken in counterstrike, en soms vereist dat wat oefening. Persoonlijk vind ik een ak op wat langere afstanden erg fijn, maar van redelijk dichtbij heb ik ook liever een Colt (nieuwe namen weet ik niet, zie dat buymenu nooit :P)

Overigens mensen, als je met een Colt schiet... doe je dat met of zonder demper? (8>

Ik prefereer een demper, maar sommige mensen verklaren me voor gek ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-06 09:22

The_Scarabial

MTB for life!

Rival24 schreef op maandag 14 februari 2005 @ 19:53:
[...]

Ak is lastig om mee om te gaan, maar je moet elk wapen leren gebruiken in counterstrike, en soms vereist dat wat oefening. Persoonlijk vind ik een ak op wat langere afstanden erg fijn, maar van redelijk dichtbij heb ik ook liever een Colt (nieuwe namen weet ik niet, zie dat buymenu nooit :P)

Overigens mensen, als je met een Colt schiet... doe je dat met of zonder demper? (8>

Ik prefereer een demper, maar sommige mensen verklaren me voor gek ;(
demper alleen als ik niet gehoord wil worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:41

Minkie

Groazers Unite.

Bijna altijd met demper. Tis wel leuk om t'tjes te raken die dan als een gek gaan ronddraaien om te kijken waar het weg komt.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:56
Ik speel liever on Silence :) dus ook met demper.. maar this net waar ik zin in heb, soms raak ik even niks en dan wissel ik even..

Ander punt: soms zie je bij iemand dat het beeld "schuin" staat.. Heeft ooit iemand dit gezien? Het schijnt dat je hieraan kan zien dat iemand hackt? << "gerucht"

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HENNESSY
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

HENNESSY

Be water my friend

nee dat betekend dat zijn linkerbeen korter is dan zijn rechterbeen

Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Maarten L schreef op maandag 14 februari 2005 @ 22:45:
Ik speel liever on Silence :) dus ook met demper.. maar this net waar ik zin in heb, soms raak ik even niks en dan wissel ik even..

Ander punt: soms zie je bij iemand dat het beeld "schuin" staat.. Heeft ooit iemand dit gezien? Het schijnt dat je hieraan kan zien dat iemand hackt? << "gerucht"
Is gewoon een bug. Heb ik ook wel is bij een vriend van me, en van hem weet ik 100% zeker dat hij niet hacked ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Maarten L schreef op maandag 14 februari 2005 @ 22:45:
Dat is toch wel de grootste onzin ooit bedacht. Zou er dan een alpha versie van VAC2 in CSS zitten die stiekem al hacks onderschept? Volgens mij is het gewoon een client-side bug, want anderen zien het niet.

Edit:
HENNESSY schreef op maandag 14 februari 2005 @ 22:52:
nee dat betekend dat zijn linkerbeen korter is dan zijn rechterbeen
Hahaha! :D

[ Voor 21% gewijzigd door CorteX op 14-02-2005 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:19

Erw

ik dus nooit met demper, heb liever dat mn team hoort waar er geschoten word, nadeel de vijand hoort het ook,,,,,,

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verbal Kint
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-05 14:55

Verbal Kint

The man with the plan

Ik had pas dat ik in een 1-op-1 het loodje legde. Volgens mijn console had ik mijn tegenstander nog wel aardig geraakt: 87 damage. Maar toen de deathcam overging in 1st person, bleek dat hij gewoon nog op 100 hp stond. :?

Waar zit de fout?

Great minds think alike!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Verbal Kint schreef op maandag 14 februari 2005 @ 23:17:
Ik had pas dat ik in een 1-op-1 het loodje legde. Volgens mijn console had ik mijn tegenstander nog wel aardig geraakt: 87 damage. Maar toen de deathcam overging in 1st person, bleek dat hij gewoon nog op 100 hp stond. :?

Waar zit de fout?
Het lijkt me dan toch dat je bij de verkeerde persoon keek, of dat je console te ver naar boven gescrolld was en je bij een vorig potje zat te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22706

Pu_Dy schreef op maandag 14 februari 2005 @ 18:56:

Zo is de AK altijd wel geweest. Daarom vind ik het zo'n heerlijk wapen *D . Van dichtbij moet je het gewoon controleren.Sproeien werkt niet want dan schiet je alles mis.

AK is echt mij favo wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100381

Er is niks mis met de hitboxes is gewoon kwestie van alles goed zetten.
En jullie zeuren gewoon dat je headshots krijgt. Speel maar zoals ons Inspired-gaming tegen de top van Europa dan krijg je alleen maar z'n schoten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Vraagje:

Het is echt niet dat ik het zelf wil doen, maar hoe krijgen die mensen ooit als naam gewoon nix. Ik heb het al op verschillend manieren geprobeerd, maar hoe krijgen ze dit voor elkaar? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miekd
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-12-2011

miekd

dus.

alt 0160?

[ Voor 6% gewijzigd door miekd op 15-02-2005 11:06 ]

one more thing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Anoniem: 100381 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 08:58:
Er is niks mis met de hitboxes is gewoon kwestie van alles goed zetten.
En jullie zeuren gewoon dat je headshots krijgt. Speel maar zoals ons Inspired-gaming tegen de top van Europa dan krijg je alleen maar z'n schoten :)
Ga eens naar het Steampowered Forum en zoek op "hitbox".
Is een bug en wordt bij de volgende update opgelost. Maar aangezien DoD op de agenda staat zal dat eerder voorrang hebben.

Je ziet ook screenies van hitboxen.
http://img230.exs.cx/my.php?loc=img230&image=40ro.jpg
Een hoofd is ovaal-vormig niet vierkant, een vierkant heeft meer oppervlakte. Dus zou je het iets kleiner moeten maken wil je het in verhouding houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Laatst online: 10-07-2023
Dat plaatje verklaart een hoop! Hoe vaak je niet ziet dat mensen gaan sproeien, alle richtingen behalve de goede, en dan toch een headshot maken. Ik gaf tot nu toe de latency de schuld. Dus dat ik meekijk-modus met iemand meekijk die een lagere ping heeft dan de persoon op die aan het knallen is en dat ik daardoor, mijn eigen ping meegerekend, de werkelijkheid vertekent zie.

[ Voor 45% gewijzigd door Bram77 op 15-02-2005 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GoT schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 11:10:
[...]

Is een bug en wordt bij de volgende update opgelost. Maar aangezien DoD op de agenda staat zal dat eerder voorrang hebben.

Een hoofd is ovaal-vormig niet vierkant, een vierkant heeft meer oppervlakte. Dus zou je het iets kleiner moeten maken wil je het in verhouding houden.
Dat wist ik niet :)
Maar als interpolate op 0 zet is het volgens mij opgelost.
IIG zal ik het ffe melden aan mijn team.
offtopic:
Owjah degene die die intresse in een pcw hebben tegen Inspired gaming quakenet #inspire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakkie
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Brakkie

blaat

Gaat dit spel draaien op een laptop p4 mobile 2,0 Ghz met een radeon 7500?

Systeem | Garmin Connect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Reken er maar niet op. Dat gaat je videokaart niet redden. Daarbij is 512MB Ram meer dan wenselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

Zijn de admins van de veteran servers ook ergens te bereiken? Gisteren zat er namelijk waarschijnlijk een cheater op een server en dan is het wel handig als je via irc ofzo een admin aan de haak kan slaan.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-06 22:39
RS_003 schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 12:39:
Ik heb echt weer zon vaag probleem.

Terwijl ik weapon fastswitch heb uitstaan, switch hij toch soms fast...
Dus ipv wapen 2 heb ik dan opeens een mes, en als ik dan (ik gebruik de scrollwiel) weer terug scoll wil hij wapen 1 niet meer pakken ...

Arg 8)7

En als ik weaponfastswitch wel aanzet werkt het ook ****** buggy.
Dit probleem heb ik btw alleen bij cs:s ... niet bij hldm.
en ik heb al eens steam helemaal opnieuw geinstalleerd. :(
Iemand zei: Even opnieuw de keys binden in je config?

Maar dit helpt dus niet, ook heb ik de ~ console optie uitgezet. En het maakt echt niks uit of fastswitch nou aan of uit staan, altijd als ik naar beneden scroll switch hij toch omhoog via fastswitch :? :X :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 92154

Minkie schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 17:05:
Zijn de admins van de veteran servers ook ergens te bereiken? Gisteren zat er namelijk waarschijnlijk een cheater op een server en dan is het wel handig als je via irc ofzo een admin aan de haak kan slaan.
We zitten op irc in #veteran maar meestal is iedereen afwezig dus ja :/. Wat je kan doen is een demo maken van de cheater met een screenshot van zijn steamid (kan je vinden door 'status' in console te tikken). Deze op ons forum te posten en dan kijken wij er naar. Als het om een cheater gaat dan bannen we deze persoon.

Je kan ook altijd even op de andere servers kijken of er een admin aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
Minkie schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 17:05:
Moet je ff incl. demo en nick op hun forum melden...

http://www.veteranclan.co...bb/viewforum.php?forum=12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

Euh, ik kies wel voor de optie om ff op een andere server te zoeken naar een admin :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Brakkie schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 16:04:
Gaat dit spel draaien op een laptop p4 mobile 2,0 Ghz met een radeon 7500?
Op een AMD 2000+ Mobile met een Radeon 9000 loopt ie goed op 800*600 @ 40 fps, maar je kunt ook een of ander scriptje openen (wat in dit topic of het HL2 topic ooit gepost was) dat ervoor zorgt dat er allerlei dingen worden uitgezet (zoals speciale effecten van water e.d.) en dan heb ik makkelijk 120 fps, als je dat scriptje gebruikt moet ie bij jou ook wel lopen denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

hoe kan ik zo'n demo bekijken, wil namelijk wel is zo'n demo zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Anoniem: 100381 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 14:04:
[...]

Dat wist ik niet :)
Maar als interpolate op 0 zet is het volgens mij opgelost.
IIG zal ik het ffe melden aan mijn team.
offtopic:
Owjah degene die die intresse in een pcw hebben tegen Inspired gaming quakenet #inspire
Dat wordt daar ook gezegd:
http://img94.exs.cx/my.php?loc=img94&image=59hg1.jpg
Maar heeft ook zijn nadelen, zoals je ziet in het plaatje.
Hier kan je trouwens duidelijk zien dat het vierkant OM het hoofd zit. Hierdoor krijg je dus ook meer oppervlakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
GoT schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 19:43:
[...]

Dat wordt daar ook gezegd:
http://img94.exs.cx/my.php?loc=img94&image=59hg1.jpg
Maar heeft ook zijn nadelen, zoals je ziet in het plaatje.
Hier kan je trouwens duidelijk zien dat het vierkant OM het hoofd zit. Hierdoor krijg je dus ook meer oppervlakte.
Dus als je dat cl_interpolate doet is alles 'goed.' Dus als je zijn hoofd wil raken niet een meter ernaast hoeft te mikken? zoals je in http://img230.exs.cx/my.php?loc=img230&image=40ro.jpg ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

Area schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 20:17:
[...]

Dus als je dat cl_interpolate doet is alles 'goed.' Dus als je zijn hoofd wil raken niet een meter ernaast hoeft te mikken? zoals je in http://img230.exs.cx/my.php?loc=img230&image=40ro.jpg ziet.
Dat wordt gezegd, maar ik heb het zelf niet geprobeerd.
Het kan ook zijn dat deze settings over-ruled worden door wat op de server staat ingesteld.
Ik zal in het weekend ff testen. (ik speel meestal alleen in het weekend.)
Volgens hem wordt het spel dan wel erg schokkerig.

Bij dit soort spelletjes is het al heel snel:
Ik ben L337, dus ik klaag niet, alleen noobs klagen.
Maar het is duidelijk dat er nog bugs inzitten (of je nou L337 of noob bent) :
Een stilstaand object dat mij terugduwt ? De hitboxen laggen teveel ! Het hoofd is te groot gemaakt in verhouding met het lichaam !, geen kip bij italy :D etc. etc.

Na een tijdje zal het wel verholpen worden, zoals ook bij CS1 het geval was.
Wie kent nog de bekende water bug in CS-ßeta ? 1 van de weinige bugs die nog komisch was.

[ Voor 33% gewijzigd door GoT op 16-02-2005 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

er zit ook nog een bug in de_aztec, er is zo;n plekje als je daar overheen loopt dan zit je daar vast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

Is dat niet vlakbij dat smalle hellinkje naar beneden, heb daar al een paar keer vastgezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoT
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

The_Scarabial schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 22:31:
er zit ook nog een bug in de_aztec, er is zo;n plekje als je daar overheen loopt dan zit je daar vast
Ik weet niet of je een server hebt, maar als je dat hebt en Aztec wordt geladen, dan moet je ff in de console kijken. Dan kan je lachen. :X
Maar eigenlijk is het om te :'(.

Edit:
Lang leve remote access, ik kan bij mijn server komen. 8)
Dit zie je verschijnen als Aztec wordt geladen:
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_-384_-1520_-455" : proxy "AnimatedTexture" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_-384_-1520_-455" : proxy "TextureScroll" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_-384_-1520_-455" : proxy "WaterLOD" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_960_720_-455" : proxy "AnimatedTexture" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_960_720_-455" : proxy "TextureScroll" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_960_720_-455" : proxy "WaterLOD" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_-76_666_-455" : proxy "AnimatedTexture" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_-76_666_-455" : proxy "TextureScroll" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_-76_666_-455" : proxy "WaterLOD" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_660_707_-455" : proxy "AnimatedTexture" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_660_707_-455" : proxy "TextureScroll" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_660_707_-455" : proxy "WaterLOD" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_320_704_-352" : proxy "AnimatedTexture" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_320_704_-352" : proxy "TextureScroll" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_320_704_-352" : proxy "WaterLOD" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_1809_750_-455" : proxy "AnimatedTexture" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_1809_750_-455" : proxy "TextureScroll" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_1809_750_-455" : proxy "WaterLOD" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_1262_737_-455" : proxy "AnimatedTexture" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_1262_737_-455" : proxy "TextureScroll" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_1262_737_-455" : proxy "WaterLOD" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_151_-1456_-157" : proxy "AnimatedTexture" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_151_-1456_-157" : proxy "TextureScroll" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_151_-1456_-157" : proxy "WaterLOD" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_-391_-1002_-455" : proxy "AnimatedTexture" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_-391_-1002_-455" : proxy "TextureScroll" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_-391_-1002_-455" : proxy "WaterLOD" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_330_-406_-149" : proxy "AnimatedTexture" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_330_-406_-149" : proxy "TextureScroll" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_330_-406_-149" : proxy "WaterLOD" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_-432_-96_-455" : proxy "AnimatedTexture" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_-432_-96_-455" : proxy "TextureScroll" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_-432_-96_-455" : proxy "WaterLOD" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_236_696_-455" : proxy "AnimatedTexture" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_236_696_-455" : proxy "TextureScroll" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_236_696_-455" : proxy "WaterLOD" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_-403_-285_-455" : proxy "AnimatedTexture" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_-403_-285_-455" : proxy "TextureScroll" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/liquids/aztecwater_-403_-285_-455" : proxy "WaterLOD" not found!
Error: Material "dev/dev_waterbeneath2" : proxy "AnimatedTexture" not found!
Error: Material "dev/dev_waterbeneath2" : proxy "TextureScroll" not found!
Error: Material "dev/dev_waterbeneath2" : proxy "WaterLOD" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/maps/de_aztec/liquids/aztecwater_-384_-1520_-455_depth_16" : proxy "AnimatedTexture" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/maps/de_aztec/liquids/aztecwater_-384_-1520_-455_depth_16" : proxy "TextureScroll" not found!
Error: Material "maps/de_aztec/maps/de_aztec/liquids/aztecwater_-384_-1520_-455_depth_16" : proxy "WaterLOD" not found!
PS: Ik weet welke bug je bedoeld, ik zat daar ook een aantal keren vast.
Maar volgens mij is dat al een tijdje geleden opgelost.

[ Voor 139% gewijzigd door GoT op 15-02-2005 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
GoT schreef op Tuesday 15 February 2005 @ 22:44:

Edit:

[...]

Hehe, dat had ik ook gezien ja. Heel mn console is dan rood. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-06 12:26
The_Scarabial schreef op Tuesday 15 February 2005 @ 22:31:
Toevallig tegen de muur, als je aan de kant van CT de smalle ramp omhoog loopt en dan links langs die muur? (met uitzicht door de gate op bombspot A) Daar zat ik vandaag vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

GoT schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 22:44:
[...]

Ik weet niet of je een server hebt, maar als je dat hebt en Aztec wordt geladen, dan moet je ff in de console kijken. Dan kan je lachen. :X
Maar eigenlijk is het om te :'(.

Edit:

[...]

ik heb geen server, maar dat van die materials not found heb ik als client ook wel geregeld :/
Minkie schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 22:42:
Is dat niet vlakbij dat smalle hellinkje naar beneden, heb daar al een paar keer vastgezeten.
stefijn schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 01:16:
[...]

Toevallig tegen de muur, als je aan de kant van CT de smalle ramp omhoog loopt en dan links langs die muur? (met uitzicht door de gate op bombspot A) Daar zat ik vandaag vast.
die bug bedoel ik, is wel heel irritant, maar als je het weet kom je er niet zo gauw weer in de buurt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand ook het probleem dat hij in CS:source alles mindergoed hoort lopen itt tot andere games.
Ik heb dus een audigy 2 zs en een plantronic .90 alles geupdate etc Maar ik hoor ze amper lopen terwijl mensen met een onboard sound het wel horen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 23:09

Polycom

Poes van goud

Verbal Kint schreef op maandag 14 februari 2005 @ 23:17:

Waar zit de fout?
Had ik laatst ook ik had iemadn 100 damage gedaan in 2 schoten en hij mij 130 in 3 schoten.. ik was dus dood en hij liep nog met 12 hp door ofzo. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-06 10:46

Snippertje

Light up your life

Ik heb weleens 0 hits 220 damage 8)7 iemand enig idee wanneer dit opgelost gaat worden?

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
GoT schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 11:10:
[...]

daar klopt dus geen bal van. Ik moet met me scout erachter richtten al wil ik een gast raken.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiev
vage schreef op maandag 14 februari 2005 @ 18:37:
je moet ook wel sproeien met beleid :)

je muis naar beneden bewegen en het liefst hele snelle korte bewegingen van links naar rechts (net alsof je parkinson hebt, bezoek je lokale bejaarden bar voor tips :P)

het trillen lijkt ervoor te zorgen dat de kogels minder snel naar boven afwijken
Ah, tnx. Vanavond ff proberen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedDragon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-05 18:07
RedDragon schreef op zondag 13 februari 2005 @ 11:50:
als ik css speel dan krijg ik soms een fout melding gaat hij terug naar windows en ik krijg die fout melding nooit tezien is dat aan te zetten of nie

ik heb deze fout al een poosje heb ook al gefotmateerd maar dat helpt nie

dat eerst goeding probleem was maar was niet zo

sys spec
2500+@3200+
a7n8x
512 ddr
120 gb
300 watt zalman voeding (2 dagen oud)
9800se@ 9800pro
iemand nog een idee dat van opengl kan ik nie vinden in de config

Intel core i5-750 // MSI P55-GD65 // 4gb Corsair // Amd radeon 6950 // 2x 500gb Samsung F3 // Asus xonar HDav1.3 // optional linksys wmp600n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hitbox gejank is dit:

- noobs die niks kunnen raken
- fps lag
- foute rates
- etc

Maar de hitboxes zitten gewoon goed om de models. Ik raak gewoon waar ik aim en nergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yrew
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-06 12:18
wat bedoel je met foute rates? Is dat client side?

intergalactic.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Anoniem: 92154 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 21:57:
Hitbox gejank is dit:

- noobs die niks kunnen raken
- fps lag
- foute rates
- etc

Maar de hitboxes zitten gewoon goed om de models. Ik raak gewoon waar ik aim en nergens anders.
Het is idd een hoop gezeur, in het echt heb je toch ook gewoon recoil, en niet een ultra vaste hand. En als je gewoon een goede speler bent, raak je waar je wil raken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
Hmm'z Wat ik persoonlijk nog irritant vind:

Hit met AWP = niet altijd een kill, maar 85 damage :S

Als iemand je raakt kan je opeens niet meer schieten (ziet eruit alsof je gun wordt geraakt ofzo en dan richt je opeens omhoog) :S

Soms schiet je een heel magazijn leeg en raak je gewoon niks :S

Toenemend aantal cheaters (wat opzich wel leuk is als ze op mijn server komen aangezien ik net een aantal nieuwe commands heb: blind,slap,shake,bury en hun binds verkloten) :S

:) wel dat was het wel :P

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ja, das grappig hun binds anders instellen, doe ik ook wel eens bij campers die echt 3 minuten achter 1 doosje blijven zitten, kunnen ze niet meer stoppen met lopen :D :P

• Maarten L
Dersan schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 23:30:
Ja, das grappig hun binds anders instellen, doe ik ook wel eens bij campers die echt 3 minuten achter 1 doosje blijven zitten, kunnen ze niet meer stoppen met lopen :D :P
Wat is the command for that? :) klinkt leuk namelijk...

Afbeeldingslocatie: http://www.imagehosting.us/imagehosting/showimg.jpg/?id=241132

Lach van de Dag :P

www.maartenlangelo.nl

Anoniem: 103571

Wat doet die bury?

• Maarten L
dan wordt een player half in de grond vastgezet, terwijl hij zijn wapens weggooid..

www.maartenlangelo.nl

Anoniem: 100381 schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 12:45:
Heeft iemand ook het probleem dat hij in CS:source alles mindergoed hoort lopen itt tot andere games.
Ik heb dus een audigy 2 zs en een plantronic .90 alles geupdate etc Maar ik hoor ze amper lopen terwijl mensen met een onboard sound het wel horen ?

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 16:24

greatgonzo

schit-te-rend!

Maarten L schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 00:03:
[...]
is volgens mij alleen beschikbaar voor admins

• bcd87
  • Niet online
hmm ik heb als ik ff een 999 krijg met CSS dat heel m'n cs meteen naar de klote is..
alle players zijn ontzichtbaar, ik zie alleen hun wapens dan etc..
is dit een probleem op mijn pc of hebben andere mensen dit ook? :P

• Dersan
Maarten L schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 00:03:
[...]

Er zijn verschillende adminmods, maar je moet iets kijken van client exec, dan komt er iets van admin_exec "naam" +forward, dan werkte het bij mij, konden ze niet meer stilstaan :P.

Maarten L schreef op woensdag 16 februari 2005 @ 23:23:
Hmm'z Wat ik persoonlijk nog irritant vind:

Hit met AWP = niet altijd een kill, maar 85 damage :S

Als iemand je raakt kan je opeens niet meer schieten (ziet eruit alsof je gun wordt geraakt ofzo en dan richt je opeens omhoog) :S

Soms schiet je een heel magazijn leeg en raak je gewoon niks :S

Toenemend aantal cheaters (wat opzich wel leuk is als ze op mijn server komen aangezien ik net een aantal nieuwe commands heb: blind,slap,shake,bury en hun binds verkloten) :S

:) wel dat was het wel :P
- Awp schot in been: 85 dmg

- Dan ben je in je hoofd geschoten.

- Hou rekening met de recoil.

- Het zijn er vrij weinig nog en wees er zeker van dat het ook echt om een cheater gaat voor je z'n config verklooit. Het moet echt overduidelijk zijn.

Anoniem: 61797

Config verkloten is ZO triest, lang leven Alleen Lezen, in 1.0 ofzo wou dat nog welles gebeuren een exec_client unbind all. Ban hem dan gewoon ofzo :r

• vage
speedhackers, die zijn namelijk 100% duidelijk te zien, daarmee doe ik de volgende admin zut

clexec bind mouse1 drop (biujna iedereen schiet met muis 1, dan flikker je nu je wapen weg, erg hilarisch)
dan na 3 rondes pret en WTF ??? van zijn kant, een unbindall en w88 tot ie alt-f4 doet, serves him right for cheating!
(levert je iig de nodige knivekills op) :+

• Bram77
Hoe kun je eigenlijk bewijzen dat iemand een aimbot gebruikt, of een wallhack? Zijn er herkenbare symptonen? En dan bedoel ik dingen die feitelijk vertellen dat iemand cheat en niet omdat iemand 100 headshots achter elkaar plaatst. Hoe onwaarschijnlijk het ook is, het is mogelijk zonder cheaten!

• Joenes
  • Laatst online: 04-01-2024
Kheb m'n eigen fragmovie (tijdelijk op yousendit.com) online gezet. Kspeel Source al vanaf het begin en heb daarvoor nooit echt actief CS gespeeld. De fragmovie bestaat uit footage van 3 dagen ofzo en is meer een uitprobeerseltje wat monteren betreft. Kvind het resultaat wel aardig. Tis ook een beetje een grapje tussen mij en een maat.

download
Duur: +3 min.
Size: +70 mb
Compression: XviD

Als iemand bereid is uhm langer te hosten hoor ik het graag. Die yousendit zal wel snel klaar zijn met z'n 25 downloads.

Khoor wel wat jullie er van vinden

[ Voor 3% gewijzigd door Joenes op 17-02-2005 17:40 ]

impreson.com

• Bram77
Vet gemaakt hoor! Slowmotions zijn cool. Soms zou je willen dat er een "replay" functie in CSS zat :)

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-06 15:02

PcManiaxx

ondertitel duh

Leuk gemaakt man :)

Toch wacht ik nog lekker tot source standaard wordt en vermaak ik me nog steeds met 1.6 ;)

• Sak3d
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-12-2023

Sak3d

Reise, Reise

Damn, ik krijg maar geen dedicated server online... :( poort 27015 & 27016 staat open (udp), maar ik blijf maar mijn local ip zien ;( Krijgt iemand hem uberhaupt wel on_ line :r

- Leuk filmpje btw :) , welke crosshair gebruik je :*) ?

[ Voor 17% gewijzigd door Sak3d op 17-02-2005 18:38 ]

Anoniem: 136432

Hehe, ik zat de OP goed door te lezen, en ik zie tot mijn verbazing dat Patatje-Oorlog SOURCE! er ook bij staat.. De server waar ik onder andere geld voor neerleg.. ( En ik dus ook op Administrator ben ) ;)

Cool you guys _/-\o_

• Joenes
tnx voor de positieve reacties.. khad negatiever verwacht :Y)

@Sak3d
KGebruik gewoon de standaard crosshair. Kan zijn dattie er wat anders uitziet aangezien ik het filmpje "render" op 640x480 en alles high.

impreson.com

• Minkie

Minkie

Groazers Unite.

Joenes schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 17:38:
Kheb m'n eigen fragmovie (tijdelijk op yousendit.com) online gezet. Kspeel Source al vanaf het begin en heb daarvoor nooit echt actief CS gespeeld. De fragmovie bestaat uit footage van 3 dagen ofzo en is meer een uitprobeerseltje wat monteren betreft. Kvind het resultaat wel aardig. Tis ook een beetje een grapje tussen mij en een maat.

download
Duur: +3 min.
Size: +70 mb
Compression: XviD

Als iemand bereid is uhm langer te hosten hoor ik het graag. Die yousendit zal wel snel klaar zijn met z'n 25 downloads.

Khoor wel wat jullie er van vinden
Hij staat al niet meer online. Heef iemand een spiegel?

• Joenes
Ik upload uhm nog wel een keer... met 25kb/s duurt 70mb uploaden echter zo'n 40 minuten :'( . Das dus geen porum...als iemand um wil hosten, graag _/-\o_

impreson.com

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
Bram77 schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 16:05:
Hoe kun je eigenlijk bewijzen dat iemand een aimbot gebruikt, of een wallhack? Zijn er herkenbare symptonen? En dan bedoel ik dingen die feitelijk vertellen dat iemand cheat en niet omdat iemand 100 headshots achter elkaar plaatst. Hoe onwaarschijnlijk het ook is, het is mogelijk zonder cheaten!
Wallhack, als er iemand door muren teveel raakt.
Of een heel level doorrushen en dan op plaatsen waar er een vijand is erg plots erg traag loopt. :X

• tweakraiser
  • Laatst online: 21:06

tweakraiser

I have such sites to show you

@ Joenes Maak even een torrent aan!
Ik seed wel mee!
iddd cool filmpje

Strava | Webdesign

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Ik ook maar even posten hier dan... :P

Was 1,5 jaar geleden gestopt met CS, toen 1.6 kwam vond ik het ineens een stuk minder worden. Was er toen wel redelijk goed in, zat ook in clans (geen echt goede clans ofzo hoor :P).
1,5 jaar niet gespeeld dus, en nu sinds een week of 2 begonnen met CS:Source. Moet zeggen dat het grafisch een stuk is vooruit gegaan, en de gameplay is ook nog steeds prima. In het begin vond ik het wennen dat de 'say' menuutjes traag opkwamen, maarja niets aan te doen.
Heb alleen wel het probleem dat hij heel traag laadt met mapwissels enzo, meestal kom ik pas het 2de potje ergens invallen. Verschilt ook per keer, soms gaat het ineens wel snel. Heb ook in het begin veel last van stotterend geluid, maar dat wordt in het 2e potje al gelijk een stuk minder.

Wat ik het meest frustrerend vind is dat CSS er soms zomaar uitknalt, zonder een foutmelding ofzo, gewoon *hup* in 1 keer naar de desktop. Heb het nu wat minder, maar nog steeds 1 keer per dag ofzo.

Speel bijna altijd op de XS4all servers, ik heet daar ChieF. Ben nog niet echt goed, wisselt heel erg per potje. Het ene potje loop ik onwijs te kloten en sta ik 2-6, het volgende weer 20-4 ofzo. Hangt ook heel erg van mn team af, ik ben altijd wel een rusher maar als niemand meegaat wil dat niet zo... :D

PSN: Arienix

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
Chi3F schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 20:51:
Ik ook maar even posten hier dan... :P

Was 1,5 jaar geleden gestopt met CS, toen 1.6 kwam vond ik het ineens een stuk minder worden. Was er toen wel redelijk goed in, zat ook in clans (geen echt goede clans ofzo hoor :P).
1,5 jaar niet gespeeld dus, en nu sinds een week of 2 begonnen met CS:Source. Moet zeggen dat het grafisch een stuk is vooruit gegaan, en de gameplay is ook nog steeds prima. In het begin vond ik het wennen dat de 'say' menuutjes traag opkwamen, maarja niets aan te doen.
Heb alleen wel het probleem dat hij heel traag laadt met mapwissels enzo, meestal kom ik pas het 2de potje ergens invallen. Verschilt ook per keer, soms gaat het ineens wel snel. Heb ook in het begin veel last van stotterend geluid, maar dat wordt in het 2e potje al gelijk een stuk minder.

Wat ik het meest frustrerend vind is dat CSS er soms zomaar uitknalt, zonder een foutmelding ofzo, gewoon *hup* in 1 keer naar de desktop. Heb het nu wat minder, maar nog steeds 1 keer per dag ofzo.

Speel bijna altijd op de XS4all servers, ik heet daar ChieF. Ben nog niet echt goed, wisselt heel erg per potje. Het ene potje loop ik onwijs te kloten en sta ik 2-6, het volgende weer 20-4 ofzo. Hangt ook heel erg van mn team af, ik ben altijd wel een rusher maar als niemand meegaat wil dat niet zo... :D
maargoed dat je 1.6 gemist heb dan, dat was echt waardeloos (ja en nu gaan weer een boel mensen reageren die alleen 1.6 hebben gespeeld die zeggen dat het bs is etc. maar dat boeit me niet)
iig is cs:s nog verre van perfect, maar het begint er aardig op te lijken, ik mis nog steeds het echte 1.5 gevoel, waar je van elke kogel weet waar hij heen gaat..
in cs:s zie je weinig, en schiet je soms 3 kogels op iemand die spontaan verdwijnen, en heb je nog wel eens zomaar een headshot als je op ze tenen sproeit, dus er schort nog wel wat aan, but then again, het begint er op te lijken

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Joenes schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 19:26:
Ik upload uhm nog wel een keer... met 25kb/s duurt 70mb uploaden echter zo'n 40 minuten :'( . Das dus geen porum...als iemand um wil hosten, graag _/-\o_
Ik heb het filmpje niet, maar ik kan wel voor wat webspace zorgen zodat jij hem kan uploaden. Mijn msn/mail adres staan in mijn profiel. :)

[ Voor 4% gewijzigd door whyz op 17-02-2005 21:19 ]

Right for all the wrong reasons.

• Joenes
Sorry kwas even naar de bios "Team America". Weirde film joh }) wel vet.

Anyways kheb iemand gevonden die wil hosten: CorteX1337 _/-\o_ Heel erg bedankt. M'n filmpje is nu hier te downloaden.

@ primemaximuz
Tnx voor je offer, je kunt hem nog een mirror maken als je dat wil. Kweet niet of dat echt nodig zal zijn, maar een mirror is nooit weg.

C&C nog steeds welkom

impreson.com

Anoniem: 80938

no probz joenes :) nice filmpje btw

• vage
leuk filmpie
niet liev van mij maar wel eerlijk: 13 in een dozijn :+

ennu ik zie je steeds langs al die wapen menus scrollen... fix je binds eens :P
mwheelup aan slot1
mwheeldown aan slot 2
mouse3 (als je die hebt) slot3
ik zie mn huisgenoot regelmatig met een mes in zn klauwen als ie eigenlijk met zn awm wil schieten (mjah dat krijg je ervan als je next en prev weapon gebruikt :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80938

Nummers gebruiken voor wapens switchen is ook wel chill :) Als je dr eenmaal aan gewend bent, werkt 't perfect, maar dat is met elke manier..

offtopic:
hmmz kzie net dat dr al andere CorteX is hier, eerste keer datk dr op let, niet zeuren CtX, *requested nickchange* :9

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 80938 op 18-02-2005 01:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Joenes schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 23:10:
Sorry kwas even naar de bios "Team America". Weirde film joh }) wel vet.

Anyways kheb iemand gevonden die wil hosten: CorteX1337 _/-\o_ Heel erg bedankt. M'n filmpje is nu hier te downloaden.

@ primemaximuz
Tnx voor je offer, je kunt hem nog een mirror maken als je dat wil. Kweet niet of dat echt nodig zal zijn, maar een mirror is nooit weg.

C&C nog steeds welkom
Leuk filmpje.

Mag ik vragen waarmee je deze hebt gemaakt? En dan vooraal hoe je een demo hebt opgenomen met geluid erbij. Ik sprak ooit een keer iemand ingame en die zij dat er een tool was om in css demos opteslaan als *.avi . Misschien weet je daar meer van.

Alvast bedankt!

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128276

Heeft hier iemand weleens gehad dat een kill af en toe gewoon niet geregistreerd wordt? Dus dat je een voldoende aantal kogels in iemand pompt, je linksboven in je scherm te zien krijgt dat jij hem werkelijk gedood hebt, en je score in de tabel vervolgens doodleuk blijft staan? :/ Gebeurt bij meerdere servers overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

er is net een nieuw cs update uitgebracht? Lekker hoor.. ik krijg nu bij alle servers een error:
"[TEMP]: server is out of date" kan in geen enkel server meer.. Geen cs vannacht voor mij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser

tweakraiser

ja die kut error krijg ik ook ... ik heb meteen 3000 error logs gereport naar valve!
:( :(
pff dan maar slapen vanacht.

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

KeaveXL schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 01:51:
[...]

Leuk filmpje.

Mag ik vragen waarmee je deze hebt gemaakt? En dan vooraal hoe je een demo hebt opgenomen met geluid erbij. Ik sprak ooit een keer iemand ingame en die zij dat er een tool was om in css demos opteslaan als *.avi . Misschien weet je daar meer van.

Alvast bedankt!
Er zijn zat programmaatjes om op te nemen, maar ik denk dat de meestgebruikte wel Fraps is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
tweakraiser schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 03:22:
ja die kut error krijg ik ook ... ik heb meteen 3000 error logs gereport naar valve!
:( :(
pff dan maar slapen vanacht.
hier heb ik 1 woord voor over: KNURFT.

dr is een patch uit, en dan moeten servers restarten om zichzelf te patchen, als je de patch eerder binnen hebt dan de server krijg je die melding. En tsja veel servers restarten 1 keer per dag.

het zijn lui zoals jij die ervoor zorgen dat valve een serieuze report tussen alle bagger die verzonden wordt niet kan vinden :(
denk eens na.......

(dat moest ik ff kwijt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-05 15:54

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Het blijft focking irritant dat elke keer als er een update uitkomt ik 2 dagen niet kan CS en omdat dat zo lang duurt voor die rommel binnen komt.

Als ze daar nou is mee beginnen omdat te fixen voor ze allemaal nieuwe mappen er in knallen (die dus lekker groot zijn en nog langer duren om te downloaden als het druk is) dan ben ik al heel gelukkig :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

SithWarrior schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 11:32:
Het blijft focking irritant dat elke keer als er een update uitkomt ik 2 dagen niet kan CS en omdat dat zo lang duurt voor die rommel binnen komt.

Als ze daar nou is mee beginnen omdat te fixen voor ze allemaal nieuwe mappen er in knallen (die dus lekker groot zijn en nog langer duren om te downloaden als het druk is) dan ben ik al heel gelukkig :)
heb zelf nergens last van na een update, meestal is het na een minuutje of 10 binnen.
heb het dan ook legaal, weet niet of dat bij jou ook het geval is?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

ik had vandaag toch wat geks, iemand gooide een smokegrenade tegen mij aan en ik kon niet meer bewegen ik zat totaal vast, toen de smoke uitgewerkt was kon ik weer verder lopen, heel apart :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_Scarabial schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 13:07:
ik had vandaag toch wat geks, iemand gooide een smokegrenade tegen mij aan en ik kon niet meer bewegen ik zat totaal vast, toen de smoke uitgewerkt was kon ik weer verder lopen, heel apart :P
Oud :)

Weet iemand trouwens hoe jeje crosshair color moet veranderen vroeger kon dat in 1.6 doormiddel van een command kon je kleuren instellen b.v 255 35 30 etc
offtopic:
Filmpje is wel leuk gemaakt maar de frags stelde niet veel voor, imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser

tweakraiser

vage schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 11:15:
[...]

hier heb ik 1 woord voor over: KNURFT.

dr is een patch uit, en dan moeten servers restarten om zichzelf te patchen, als je de patch eerder binnen hebt dan de server krijg je die melding. En tsja veel servers restarten 1 keer per dag.

het zijn lui zoals jij die ervoor zorgen dat valve een serieuze report tussen alle bagger die verzonden wordt niet kan vinden :(
denk eens na.......

(dat moest ik ff kwijt)
3000 error reportsis misschien wat over dreven maar ik heb er wel 2 verstuurd ja.
Jij d8 echt dat ik 3000 error logs had verstuurd?> naieve kneus!

Strava | Webdesign

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Leuk gedaan die movie maar frags stellen idd niet zo veel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
tweakraiser schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 14:16:
3000 error reportsis misschien wat over dreven maar ik heb er wel 2 verstuurd ja.
Jij d8 echt dat ik 3000 error logs had verstuurd?> naieve kneus!
Dat zijn er dan twee te veel. Je moet gewoon helemaal geen error logs versturen om zoiets. Ik ga toch ook geen errors reporten als iemand mij fragged? Jij bent naïef als je denkt dat het gaat helpen om hierom error logs te versturen. Wat kan Valve er aan doen dat bepaalde servers nog niet gepatched zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakraiser

tweakraiser

IMO zou het zo moeten zijn dat gepatchde users zouden moeten kunnen spelen op ongepatchde servers... Daarom heb ik die errologs verstuurd!

Strava | Webdesign

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.