[PC] Counter-Strike: Source - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.248 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

RAILGUNNER schreef op maandag 17 januari 2005 @ 22:19:Oh, de M249 dus :).
Kende de naam para niet, da's alles.
1ste 3 Kogels zijn echt :9 als je een beetje kan mikken >:)
Ik heb trouwens alle laffe CS namen vervangen door de echte namen.
Ipv CV-47 staat er nu Kalashnikov in m'n buy menu.
Wel cool :P.
Leren spellen : Kalašnjikov ;) Moet ook eigenlijk Avtomat/Automat voor ook nog :+

[ Voor 6% gewijzigd door nero355 op 18-01-2005 14:03 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL moeten de bots wat meer op mensen gaan lijken in games, is het campen ook weer niet goed 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17:35
Tsja, daar dacht ik net ook aan, maar zo realistisch hoeft het nou ook weer niet te zijn ;)

Als je ff je kniveskills wil trainen: bot_knives_only ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dersan schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 13:56:
Hahaha, soms vindt ik de bots wel grappig hoor, maar soms gaan ze in een hoekje zitten te campen, das soms wel irri.
bot_camp 0 ;) :)

Trouwens echt leuk die bots! Een bot op easy speelt stukken beter als de gemiddelde speler op een XS4All server. :+ Grapje jongens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen zijn 'radio' settings al op de andere settings geprobeerd? Bij mij gaan ze echt tegen elkaar aanlullen net als in CZ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 14:20:
Trouwens echt leuk die bots! Een bot op easy speelt stukken beter als de gemiddelde speler op een XS4All server. :+ Grapje jongens. :)
Ik kan me de CZ bots nog herinneren die idd vaak in een hoekje gaan zitten poepen ("I am going to camp over here.").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

viel me ook al op ja :P
ze hebben soms wel lompe acties zoals erg traag reageren voordat ze schieten..
maar over het algemeen vond ik de bots (zelfs op easy) al erg goed spelen.
vind het geweldig dat ze die paniek reacties erin gemaakt hebben.
werd een bot van mn team geflasht en die ging in een hoekje blind staan sprayen..
gevolg... ik dood met een headshot :+
hoezo reallife >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ja, mij schoten ze ook al een keertje dood, stomme teamkillers :S. Hahah, soms hebben ze echt van die vage acties. Btw, ik vind die nieuwe map echt uber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend ook nog ff met bots op onze servers gespeeld, maar dat werd niet zo positief ontvangen.

Zoiezo moeten ze al op high staan, anders zijn ze wel erg simpel neer te knallen, en ten tweede konden de meeste mensen het niet hebben als ze een keer werden gekilled door een bot.

Wel geinig dat ook de bots werden geregistreerd op HLStats bij ons. Ze staan toch al boven een heleboel andere mensen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al last gehad van fouten na de update? Als ik in een server aanklik waar de map office gespeeld wordt valt hij tijdens het laden terug naar het main-menu en klik ik de server nog een keer aan dan wordt source afgesloten en krijg ik een ''engine error''' te zien.
Meer mensen die last hebben van deze fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

Dersan schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 14:50:
Ja, mij schoten ze ook al een keertje dood, stomme teamkillers :S. Hahah, soms hebben ze echt van die vage acties. Btw, ik vind die nieuwe map echt uber.
Bij nader inzien vind ik de map echt bagger, zo ontzettend veel hoekjes gaatjes en gleufjes. Camper's heaven.

Onder welke namen spelen jullie allemaal op de xs4all servers? (ik noem mezelf [Urk]Hans)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:56
www.gdgaming.com < Goed bedrijf en snelle servers. Binnenkortkrijgen ze ook een Nederlandse site. De servers zijn geplaatst in A'dam, dus de verbinding is in orde. Ik doe tevens het server gebeuren (uploaden mods/maps/plugins) voor css voor ze.

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rival24 schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 15:03:
[...]

Bij nader inzien vind ik de map echt bagger, zo ontzettend veel hoekjes gaatjes en gleufjes. Camper's heaven.

Onder welke namen spelen jullie allemaal op de xs4all servers? (ik noem mezelf [Urk]Hans)
Hmm, nu ben ik wel benieuwd, vond tides op CZ niet zo'n enorme camp map.

BTW Tis niet zo moeilijk waaronder ik op XS speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

nero355 schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 14:00:
[...]

1ste 3 Kogels zijn echt :9 als je een beetje kan mikken >:)
para is lol ^^

weet nog toen ik nog admin was op xs4all en we estate speelden alle CT's op een gegeven moment Para hadden gekocht en we gewoon het hele huis doorzeefden }> die ronde nog gewonnen ook :D

hoop dat estate en oilrig ook snel geport worden.

Als ik straks thuis ben even de nieuwe map spelen, ziet er wel mooi uit

of die ene hostage map in die flat, dat je naar het dak moest vluchten (nee niet Vertigo want dat was een de_ map)

[ Voor 12% gewijzigd door Bokkie op 18-01-2005 15:14 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 09:03

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 15:09:
Zelfde geld voor mij :P

Ik ga vanavond maar eens kijken wat de update ons gebracht heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Laatst online: 12-09 06:10

JvdM

<---->

Ik hoop dat het hier thuishoort :P maar ik heb klein probleempje met steam. Als ik steam op start gaat alles goed, ik zie de servers e.d.
maar als ik naar een server wil connecten en die zit dan toevallig vol, en ik druk close en vervolgens wil ik alle server refreshen. Komt er <Not responding> te staan in de velden van welke map e.d. wordt gespeeld. Dan moet ik steam afsluiten en opnieuw opstarten, dan werkt het weer goed. Maar dit is zeer irritant. Hoe kan ik dit oplossen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
JvdM schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 15:28:
Ik hoop dat het hier thuishoort :P maar ik heb klein probleempje met steam. Als ik steam op start gaat alles goed, ik zie de servers e.d.
maar als ik naar een server wil connecten en die zit dan toevallig vol, en ik druk close en vervolgens wil ik alle server refreshen. Komt er <Not responding> te staan in de velden van welke map e.d. wordt gespeeld. Dan moet ik steam afsluiten en opnieuw opstarten, dan werkt het weer goed. Maar dit is zeer irritant. Hoe kan ik dit oplossen ?
Heb ik ook, niks aan te doen, gewoon steam bugje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
Hmm.. bots dus.. Tsja het blijven dus ook bots. :) Het is wel leuk om tegen te oefenen, maar dan vooral je aim ofzo. Na een tijdje dust2 met 3 bots te hebben gespeeld (2vs2 dus) weet je precies wat de bots doen als jij naar een bepaalde plek aan het rushen bent. Ze reageren ook vooral op geluid, dus als je stil bent is het gelijk een stuk makkerlijker. Hihi flashen is helemaal een feest, dan heb je ze zo dood. na tijdje spelen stond ik op 28-8. Level was ps extreem, dus moeilijkste (lijkt mij dan). bot_difficult 3 toch? ;) :)

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:51

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Met de bots spelen is echt humoristisch :P Vooral dat geouwe hoer via de mic is humor ("aaaaaaaah i'm blindend :+ )

Wel jmmr dat de bots op expert niet realistisch meer zijn. Zodra hun aan de andere kant van de map staan en jij en hoekje omkomt weten zij meteen waar je bent en maken ze een hs :/.

Maja wel leuk om te oefenen enzow :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:48

nlboy

Alles kitz?

Maarten L schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 15:06:
www.gdgaming.com < Goed bedrijf en snelle servers. Binnenkortkrijgen ze ook een Nederlandse site. De servers zijn geplaatst in A'dam, dus de verbinding is in orde. Ik doe tevens het server gebeuren (uploaden mods/maps/plugins) voor css voor ze.
Oke! Ik ga even kijken en vergelijken :)
En als het wat is dan overleg ik even met de andere clanleader.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel weer fijn typerend dat Steam al de gehele dag overbezet is door één update en één map... ik kan al de hele dag niet connecten omdat de servers te druk bezet zijn... 8)7
Ik wou 'ff' die map bekijken, maar dat zal er vandaag wel niet meer inzitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:34

ThaHandy

Discovery Channel

lang leve Steam (tm) (c) (r) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
nlboy schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 16:58:
[...]

Oke! Ik ga even kijken en vergelijken :)
En als het wat is dan overleg ik even met de andere clanleader.
Bedankt!
Ik hoor het wel dan.. :) no thanks :)

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 16:58:
Het is wel weer fijn typerend dat Steam al de gehele dag overbezet is door één update en één map... ik kan al de hele dag niet connecten omdat de servers te druk bezet zijn... 8)7
Ik wou 'ff' die map bekijken, maar dat zal er vandaag wel niet meer inzitten...
Grappig ik kwam om 2:50 thuis, zet steam aan en kan gelijk downloaden en spelen.. :) hoefde niet eens te wachten dus.. :) hehe, lucky me dan!

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accident
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

[...]

Weet nog niet wat ik van die nieuwe map moet vinden, net pas 1 keer gespeeld

ps mijn nick @ CS:S is het zelfde als op GOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
bots defer goals to humans
bots can go rogue

wat doet dat?

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het echt teveel moeite om mijn vraag even te lezen en een eventueel antwoord te bedenken? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maarten L schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 17:19:
bots defer goals to humans
bots can go rogue

wat doet dat?
bot_defer_to_human: 0/1
Set to 0 to let bots complete map objectives.

bot_allow_rouges 0 / 1
If nonzero, bots may occasionally go 'rogue'. Rogue bots do not obey radio commands, nor pursue scenario goals.

Lijkt me duidelijk ;)

Botjes zijn vet gruwelijk btw.
Lekker met maat tegen 4 botjes de_dust blijft lachen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 17:32:
Is het echt teveel moeite om mijn vraag even te lezen en een eventueel antwoord te bedenken? :'(
Moeilijk om zelf wat moeite te doen om een antwoord te vinden is ook niet erg anders hoor:

http://steampowered.custh...iBsaXN0&p_li=&p_topview=1

gl hf!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
I see, dankjewel.. was beetje te lui om het op te zoeken gok ik. sorry.. Ps GC_Stef, koop een legale versie?

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 15:09:
Bij mij wel :P Ik speel ook practisch altijd op XS
[RR] Eekh0rny

vroegah: [UZI]Eek the Cat

In tegenstelling tot de kinderachtige/puberige namen ben ik voorbij die fases :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Urk-clanleden gaan altijd met z'n 3-en bij hetzelfde team, zodat de skills totaal ongebelanceerd zijn. Waarom heet jullie clan eigenlijk zo? Je gaat me niet vertellen dat jullie allemaal uit Urk komen.

Die nieuwe map (de_tides) zuigt trouwens de pan uit, misschien dat als ik hem meer speel dat ik nog van mening verander. Ik vind al die maps met een "Middeleeuwen-setting" niet leuk om te spelen, de_cbble is ook al zo'n saaie map. Geef mij maar wat moderners, zoals cs_alley (of cs_backalley, weet ik niet meer), die moet ook geport worden.

[ Voor 6% gewijzigd door CorteX op 18-01-2005 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-03 19:07
Hoe gaat het updaten bij jullie trouwens?
Bij mij staat ie eerst 10 min op "scanning for steam game updates"
En daarna wil hij css installeren ong 950 MB en dat duurt helemaal lang al nu
Kan het komen omdat ik dat wapenname-script heb gedraaid??

[ Voor 4% gewijzigd door mirelia op 18-01-2005 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
Heeft niks met het wapenscript te maken. Die heb ik gisteravond gebruikt en ik heb vanmiddag onze lieve update gedownload..

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defspace
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-04 22:59

Defspace

Administrator

CorteX schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 18:58:
[...]
Urk-clanleden gaan altijd met z'n 3-en bij hetzelfde team, zodat de skills totaal ongebelanceerd zijn. Waarom heet jullie clan eigenlijk zo? Je gaat me niet vertellen dat jullie allemaal uit Urk komen.
Het zou me ook weinig verbazen als ze TeamSpeak op de achtergrond draaien zodat wanneer er 1 dood is die de ander(en) kan helpen ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Defspace op 18-01-2005 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:06

greatgonzo

schit-te-rend!

ligt steam plat ofzo?

Wat een wachten, doe het anders morgenvroeg wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 12:05
[...]

Die nieuwe map (de_tides) zuigt trouwens de pan uit, misschien dat als ik hem meer speel dat ik nog van mening verander. Ik vind al die maps met een "Middeleeuwen-setting" niet leuk om te spelen, de_cbble is ook al zo'n saaie map. Geef mij maar wat moderners, zoals cs_alley (of cs_backalley, weet ik niet meer), die moet ook geport worden.
ik vinnum tof, lekker snel, en erg veel hakken
tis trouwens meer een duitse stad ofsow , want ze verkopen t-shirts (zie de karretjes)

owjah en allemaal clanmates in een team en teamspeak, forcechasecam"1" doet wonderen, je kan alleen nog maar je eigen team speccen...geen geghost geen gelame :)
zo hebben we het op strikerz.net aangepakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatgonzo schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 20:22:
ligt steam plat ofzo?

Wat een wachten, doe het anders morgenvroeg wel..
Het werkt bij mij wel maar traag: 150 kb/s is een piek meestel 70-100 kb/s. Ik haat steam, beveiliging van niks ook. Mensen met de illegale versie hebben die update nog eerder ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

[...]

Het enige dat ons een *cough* *clan* *cough* maakt is dat we elkaar kennen.. we oefenen nooit samen, we spelen allemaal anders en de een nog kanslozer dan de ander ;). Maargoed het zal wel een psychologisch effect op je hebben ;)

we komen idd niet uit urk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 19:21

Polycom

Poes van goud

Ik heb wel eens tegen jullie gespeeld, ome willem kan ik me alleen nog herinneren haha.

Maar damn er zaten 2 hele goede in jullie clan, stonden allebei boven aan. En ik netjes er net onder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Die bots geven trouwens goed aan wat je moet doen als Terrorist of CT bij een bepaalde map: soms moet je campen als T dan weer als CT. In het echt zie je dat iedereen rusht, dat werkt dus voor geen meter. Men zeurt nu wel over campers, maar het is wel de juiste tactiek. :)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Die bots gaan ook altijd allemaal dezelfde weg, als je de opties op standaard hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mirelia schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 19:09:
Hoe gaat het updaten bij jullie trouwens?
Voor geen meter :(
Ik zit al sinds vanmiddag 13:00 zo ff om de 10 min. te proberen, maar ik krijg alléén maar de melding dat de Steam servers te druk bezet zijn...
Heb ik voor de grap eens alles uninstalled, misschien dat het aan mijn steam lag, kom ik nu weer niet verder met het verifyen/decrypten van de instalfiles.... -zucht- klote steam :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

vage schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 20:47:
[...]

ik vinnum tof, lekker snel, en erg veel hakken
tis trouwens meer een duitse stad ofsow , want ze verkopen t-shirts (zie de karretjes)

owjah en allemaal clanmates in een team en teamspeak, forcechasecam"1" doet wonderen, je kan alleen nog maar je eigen team speccen...geen geghost geen gelame :)
zo hebben we het op strikerz.net aangepakt
goeie actie hoor. word dan al een stuk eerlijker gespeeld :)

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

Gekkenhuis schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 21:32:
[...]

goeie actie hoor. word dan al een stuk eerlijker gespeeld :)
Ik vind dat echt niet relaxt, dan word je afgeschoten en dan flits je meteen naar een teammate. Normaal gesproken ga je de persoon die je heeft afgeknald speccen, dan kun je tenminste zien hoe laf ie je van achter pakte :P. En afgezien daarvan zuigt het imho om in iemand te speccen, kijk liever van een afstandje toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:01
Rival24 schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 21:52:
[...]

Ik vind dat echt niet relaxt, dan word je afgeschoten en dan flits je meteen naar een teammate. Normaal gesproken ga je de persoon die je heeft afgeknald speccen, dan kun je tenminste zien hoe laf ie je van achter pakte :P. En afgezien daarvan zuigt het imho om in iemand te speccen, kijk liever van een afstandje toe.
Dat vind ik ook, het is echt irritant als je jezelf niet goed dood kunt zien gaan. :P

Ik verdwaal trouwens steeds op die nieuwe map, geen idee waar ik heen moet lopen.
Best wel irritant. De map ziet er trouwens wel super mooi uit.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:01

The_Scarabial

MTB for life!

net ff dat nieuwe level gespeeld, ziet er mooi uit, maar vind er niet veel aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 14:52
Eff met die bots zitten spelen. Lachen hoor, stukken beter dan die RealBot die ik ooit in cs1.3 oid had :)

Ze duiken weg, rushen, campen enz enz. Best te doen, maar wel op "expert" zetten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
Vanitas schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 22:56:
[...]

Dat vind ik ook, het is echt irritant als je jezelf niet goed dood kunt zien gaan. :P

Ik verdwaal trouwens steeds op die nieuwe map, geen idee waar ik heen moet lopen.
Best wel irritant. De map ziet er trouwens wel super mooi uit.
En ik ben het daar ook weer mee eens. Het is pub hoor, geen war. Je moet als je pubt niet zo zeuren dan. Als je serieus wil spelen moet je gaan warren ;) . Bezoek vooral al onze 6 servers gan GDGaming.com > www.gdgaming.com :) Free spectate for everyone! ;)

GDGaming #1: 83.149.90.146:28015
GDGaming #2: 83.149.90.146:28025
GDGaming #3: 83.149.90.146:28035
GDGaming #4: 83.149.90.146:28045
GDGaming #5: 83.149.90.146:28055
GDGaming #6: 83.149.90.146:28065

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

mijn ideeen over update:

- de_tides ziet er mooi uit, maar vind er geen hol aan

- bots zijn af en toe buggy, zo probeerde er een naar hostages te gaan via de kortste weg, dat was in dit geval een raam, maar hij had niet door hoe je via duck+jump op iets kunt klimmen
- jammer dat bots niet naar je orders luisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:15
Vind de nieuwe map wel leuk, net effe 2x gespeeld, er werd dan wel gewoon lekker rondgerent en geen gecamp (of zoals sommige het liever noemen het spel spelen zoals het moet. :X).
Maar kan me voorstellen dat als er flink gecamped word het een kut map is, in elke kleine hoekje of gaatje kan wel iemand zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Albinoraptor schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 00:02:
Vind de nieuwe map wel leuk, net effe 2x gespeeld, er werd dan wel gewoon lekker rondgerent en geen gecamp (of zoals sommige het liever noemen het spel spelen zoals het moet. :X).
Maar kan me voorstellen dat als er flink gecamped word het een kut map is, in elke kleine hoekje of gaatje kan wel iemand zitten.
iedereen speelt het spel anders.

Op sommige mappen is het gewoon veel 'beter' om als team de tegestanders bij de bottleneck op te wachten

op dust kan je als T makkelijk CT overrompelen als je lekker rushed, terwijl dit op CT lastiger is
Als ik T ben op Italy wacht ik regelmatig gewoon bij de hossies op de CT's, laat ze maar komen

Op Office, rush ik altijd, of ik nou T of CT ben, lekkere kleine map, veel CQC

meestal gewoon een kwestie van kijken wat je team doet. en daarop aanpassen om zo goed mogelijk aan te sluiten, ook al is het een public, het blijft een team based game :)

Forcechase cam: mja tis een oplossing, maar zoals gezegd, het blijft een public, en het is gewoon leuk om iedereen te kunnen volgen. op war/clanservers forcechase aan, 100% mee eens, op public nee. het moet leuk blijven, gewoon goed opletten, en 'ghosters' vallen snel genoeg op. dus daar kan je ook wel wat aan doen :)

en clanmembers die ALTIJD samen in een team gaan en zo de teams unbalanced maken, tja die kom je overal tegen. persoonlijk heb ik zoiets van ga dan een war spelen ofzo.

eigenlijk ben ik wel voor een optie waarbij je alleen maar team kan kiezen als de map net begint, kom je tijdens de map de server op => autoteam

maarja meestal vragen of ze de teams wat gebalanceerder willen maken helpt wel 9 van de 10x

en anders gaan er meestal wel mensen weg uit het verliezende team, waardoor autoteam balance zijn werk vervolgens wel doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
greatgonzo schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 23:10:
Doen ze wel... speelden op een server met bots en als ik zeg enemy spotted komen ze je helpen :)

Achja als mensen teamspeak oid gebruiken vind ik het wel lame... maar ach als ik eenmaal op gang ben ben ik niet te stoppen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk toch dat ik iets verkeerd doe, gisteren ook tegen bots gespeeld .... mik ik nu verkeerd of zo? Ik schiet op hoofdhoogte .... doe bursts .... zij schieten *%$(*% 2 keer en poef, headshot met een handpistooltje van 50 meter afstand. Ikkuh niet begrijp. Dus misschien kan iemand mij uitleggen hoe ik het beste te werk kan gaan. Het hoeft niet allemaal in 1 keer te lukken hoor, maar ik leer graag. Ik bedoel, iedereen kan kiezen uit dezelfde wapens, dan wil ik wel weten als ik zit mee te kijken als ik omgelegd word, ik niet echt dingen zie die ik echt anders doe, alleen het feit dat die gasten dan wel sneller liggen met een paar kogels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 10:00:
Ik denk toch dat ik iets verkeerd doe, gisteren ook tegen bots gespeeld .... mik ik nu verkeerd of zo? Ik schiet op hoofdhoogte .... doe bursts .... zij schieten *%$(*% 2 keer en poef, headshot met een handpistooltje van 50 meter afstand. Ikkuh niet begrijp. Dus misschien kan iemand mij uitleggen hoe ik het beste te werk kan gaan. Het hoeft niet allemaal in 1 keer te lukken hoor, maar ik leer graag. Ik bedoel, iedereen kan kiezen uit dezelfde wapens, dan wil ik wel weten als ik zit mee te kijken als ik omgelegd word, ik niet echt dingen zie die ik echt anders doe, alleen het feit dat die gasten dan wel sneller liggen met een paar kogels.
Denk dat het aan het feit ligt dat je op lan speelt en dus geen lag hebt. Oftewel je moet op LAN preciezer schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL moeten de bots wat meer op mensen gaan lijken in games, is het campen ook weer niet goed 8)7 :+
Wanneer kunnen we een "ouwehoer/scheld" mod voor de bots verwachten? Dus dat de bots lekker lopen te kankeren tegen elkaar en tegen jou, net als in het echt. :+ Zou helemáál realistisch zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadshit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:05

Loadshit

HOTWINGS 4ever !!!

greatgonzo schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 23:10:
Maar dat is toch juist realistisch :P

.-=Mijn Specs...=-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 08:48
Ik speel eigenlijk ook altijd op XS4All...nick is =[ KPH]= DaTiezl. Speel vaak samen met =[ KPH ]= Elv1s, =[ KPH ]= DaLuca en =[ KPH ]= El Heino. KPH staat voor kamperphooliez, een ooit verzonnen naam voor onze vrienden groep. Vraag me niet hoe we erbij zijn gekomen... :p

Hierboven geposte [RR] Eekh0rny, [Urk]Hans En Cortex kom ik dan ook regelmatig tegen :D

Verder vind ik de_tides wel een leuke map. Veel kleine gangetjes (Shotgun :p) maar ook leuke bruggetjes en balken waar je mooi een flash of nate overheen kunt gooien voordat je een rush inzet. Jammer is wel van de open gang helemaal naar links van uit spawn T. Zit altijd vol (auto)snipers....

Het updaten van steam ging vrij snel bij mij... 2 min was hij wel klaar.

[edit] Ik kwam er trouwens achter dat de 2e ladder bij spawn T in cbble verlengt is tot de grond. Jammer, ik vond het altijd wel lagge om te zien hoe n00bs er maar niet opkwamen...

[ Voor 32% gewijzigd door DaTiezl op 19-01-2005 11:07 ]

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Heb de nieuwe map ook even gespeeld. Wel aardig maar vind em niet zo bijzonder.

Waar ik me wel scheel aan erger is die f*ck bug waarbij je wel klikt om te schieten maar er geen zak gebeurt. Gatver wat is dat irritant zeg, denk je een mooi schot te hebben en dan gebeurt er niets. Nog een keer klikken en poppetje is weg.

CSS is een leuk spel, maar het is nog lang niet af... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 07:37:
[...]

iedereen speelt het spel anders.

Op sommige mappen is het gewoon veel 'beter' om als team de tegestanders bij de bottleneck op te wachten

op dust kan je als T makkelijk CT overrompelen als je lekker rushed, terwijl dit op CT lastiger is
Als ik T ben op Italy wacht ik regelmatig gewoon bij de hossies op de CT's, laat ze maar komen

Op Office, rush ik altijd, of ik nou T of CT ben, lekkere kleine map, veel CQC

meestal gewoon een kwestie van kijken wat je team doet. en daarop aanpassen om zo goed mogelijk aan te sluiten, ook al is het een public, het blijft een team based game :)

Forcechase cam: mja tis een oplossing, maar zoals gezegd, het blijft een public, en het is gewoon leuk om iedereen te kunnen volgen. op war/clanservers forcechase aan, 100% mee eens, op public nee. het moet leuk blijven, gewoon goed opletten, en 'ghosters' vallen snel genoeg op. dus daar kan je ook wel wat aan doen :)

en clanmembers die ALTIJD samen in een team gaan en zo de teams unbalanced maken, tja die kom je overal tegen. persoonlijk heb ik zoiets van ga dan een war spelen ofzo.

eigenlijk ben ik wel voor een optie waarbij je alleen maar team kan kiezen als de map net begint, kom je tijdens de map de server op => autoteam

maarja meestal vragen of ze de teams wat gebalanceerder willen maken helpt wel 9 van de 10x

en anders gaan er meestal wel mensen weg uit het verliezende team, waardoor autoteam balance zijn werk vervolgens wel doet :)
Mjah, Ik speel ook veel met mijn clan op pubs en dan is het natuurlijk v ooral om te trainen. Maar we zorgen er wel atlijd voor dat de teams gelijk zijn... Meestal gaat dit altijd goed en er zijn ook spelers die voor ons dan in het andere team gaan zodat we met elkaar kunnen blijven spelen. Voor ons is dit natuurlijk makkelijk om teamwork te oefenen. En een clan war kan je niet iedere dag hele avonden spelen. T ligt er maar net aan op je een sportieve clan tegen komt...

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

KeaveXL schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 14:26:
[...]

Mjah, Ik speel ook veel met mijn clan op pubs en dan is het natuurlijk v ooral om te trainen. Maar we zorgen er wel atlijd voor dat de teams gelijk zijn... Meestal gaat dit altijd goed en er zijn ook spelers die voor ons dan in het andere team gaan zodat we met elkaar kunnen blijven spelen. Voor ons is dit natuurlijk makkelijk om teamwork te oefenen. En een clan war kan je niet iedere dag hele avonden spelen. T ligt er maar net aan op je een sportieve clan tegen komt...
dat weet ik keave :P maar gelukkig zijn de teams op tweakdsl meestal wel goed gebalanced ;)

* Bokkie == .Saranbaatar @ Tweak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
-=BoKKiE=- schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 14:36:
[...]

dat weet ik keave :P maar gelukkig zijn de teams op tweakdsl meestal wel goed gebalanced ;)

* KeaveXL == .Saranbaatar @ Tweak :)
Altijd he ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:01

The_Scarabial

MTB for life!

[...]

* The_Scarabial == .Saranbaatar @ Tweak :)
vindt ik ook op tweakdsl meestal wel goed gebalanced, ik zat laatst op veteranclan server zaten bijna al die veteran lui bij de T. en dan is er gewoon geen fuck aan

edit: * The_Scarabial is []The_Scarabial[] online :*)

[ Voor 9% gewijzigd door The_Scarabial op 19-01-2005 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steph Kai
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-08 13:00
Hallo, in deel 3 kwam het al een heeel klein beetje na boven.
Maar ook ik heb dat mijn internet vaak crasht (geen internet) als ik mijn serverlijst wil refreshen.
Ook heb ik vaak dan bij het connecten een hoge ping zodat ik er niet in kom (2000, dat geeft dat popup schermpje dan als max weer).
Ik zit achter een Belkin 5 poorts kabel/adsl router en heb UPC Classic.
Soms crasht bij snel refresh, soms ook niet, er zit dus niet echt een regelmaat in.

Iemand hier enig idee van hoe dat kan en hoe dit misschien simpel is op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

/me == .Saranbaatar @ Tweak :)
Haaa tweakDSL...zodra je iemand beticht van lame gedrag (basecampen, kankeren op AWP-spelers) wordt jijzelf gekickt door de admins omdat zij vinden dat jij zeikt :S
Dat snap ik niet echt....
Admins zijn corrupt als de pest daar !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Corrupt, lol. Ja ze worden betaald om iedereen te kicken :p

Maar goed, speel gewoon nog even 1.6. Source zit nog vol bugs, en het belangrijkste; je kan niet zien waar je raakt, netcode sucks en headshots zijn niet meer 'vet'. Je ziet helemaal geen verschil. Achterovervliegen als in 1.6 ownt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 14:58
Weet iemand aan welke specs een spraylogo moet voldoen voor CS:S? Maximale resolutie, kleur voor transparantie etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:34

ThaHandy

Discovery Channel

de wondere wereld van google :Z
1e hit
http://games.telenet.be/forum/showthread.php?t=247057

een stukkie
Het limiet is 130kb en niet 128x128. (Dit betekent dat de maximum resolutie 256x256 is.)

Voordat we starten moet je weten welke limieten er zijn. Ten eerste is er de resolutie, it needs to be power of 2 up to 256.

Hier is een lijst:
2^0 - 1
2^1 - 2
2^2 - 4
2^3 - 8
2^4 - 16
2^5 - 32
2^6 - 64
2^7 - 128
2^8 - 256

Dit betekent dat je 256x256, 128x128, 128x64, 32x128, etc. kan gebruiken maar NIET 320x240 of iets dat niet op die lijst staat.
Noot: De spraylogos hebben altijd dezelfde vorm in CS:S (een vierkant) dus een 256x128 logo zal resized worden naar een vierkant (= ziet er lelijk uit).

Het volgende is de file format, welke is een uncompressed TGA (Targa) file (24-bit of 32-bit met alpha).

Het laatste is de filesize die maximum 130kb is. Een 256x256 spray is 85.5kb, en een 512x256 is 170kb. Wat betekent dat 256x256 de hoogste resolutie is. De Source engine supports tot 2048x2048, but niemand zal je spray zien als die groter is als 130kb.

Laten we beginnen met de tutorial. Er zijn 3 stappen. Je hebt maar 1 van de twee eerste nodig dus kies welke je wilt.
hf :)

[ Voor 3% gewijzigd door ThaHandy op 19-01-2005 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 17:24:
[...]

Haaa tweakDSL...zodra je iemand beticht van lame gedrag (basecampen, kankeren op AWP-spelers) wordt jijzelf gekickt door de admins omdat zij vinden dat jij zeikt :S
LoL , dan ben jij dr vast zo eentje die daar voor het eerste speelde keihard geowned werd , begon te zeiken en toen gekicked werd ... Zo niet, dan moet je toch is wat vaker spelen @ tweakdsl. Wat is je nickname btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

KeaveXL schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 17:44:
[...]

LoL , dan ben jij dr vast zo eentje die daar voor het eerste speelde keihard geowned werd , begon te zeiken en toen gekicked werd ... Zo niet, dan moet je toch is wat vaker spelen @ tweakdsl. Wat is je nickname btw?
Op tweakdsl wordt best wel veel lame gespeeld vind ik :P. Sommige mensen noemen het spelen zoals het hoort (zoals iemand boven me al heel mooi zei ;)). Maarja.. om nou gewoon extreem hard te campen met je team, of in elk hoekje te gaan zitten is imo vrij laf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 17:24:
[...]

op tweakdsl moet je gewoon spelen en niet zeiken

want dat is het grootste probleem met de hele "scene" iedereen loopt gewoon alleen maar te zeiken ipv te spelen, ipv dat mensen gewoon normaal met elkaar omgaan, bijv

"zouden jullie wat minder willen campen" klinkt een stuk vriendelijker dan
"%$%#^%% vuile gore %$^#$@%#$ campers"

maarja tweak zit 99% van de tijd propvol dus kennelijk vinden sommige mensen het wel gezellig daar :)

en zoals ik al zei, iedereen speelt het spel anders, daarvoor zijn we allemaal een individu met verschillende opvattingen

ow en die campers kom ik overal tegen, ook op de finse, zweedse, franse, duitse, engelse, enz enz enz. servers

edit:

op tweak wordt niemand betaald, alle hardware is uit eigen zak betaald, en het enige wat we gesponsord krijgen is de rackspace en de bandbreedte

maar ieder zijn game, gelukkig zijn er genoeg CS:S servers, dus er zijn er vast wel waar je je wel op vermaakt :)

[ Voor 32% gewijzigd door Bokkie op 19-01-2005 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
Op tweak vind ik het persoonlijk gezzelig, tis eigenlijk de enige server waar ik dagelijks op speel, t staat zelfs in de voorwaarden van de website dat als je mijn clan joined geregeld op de tweak server te vinden moet zijn :9 Bovendien speel je vaak genoeg op de tweak servers zul je ook zien dat er telkens de zelfde mensen komen. En met de bekende tweak spelers is het dan best gezzelig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 14:52
Als je echt wilt lachen moet je de UKCS Mega CS:Source server even opzoeken. 64 man, met een lading leuke custom maps.

cs_twilight bijvoorbeeld, op UKCS is dat dus gewoon 32 vs 32 .... en dat is CHAOS kan ik je vertellen. Ik haal daar soms scores van 30 - 2 ..... na 3 ronden ;) 4 kills met 1 nade maken is gewoon een kwestie van tijd daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Die nieuwe map is best leuk moet ik zeggen, maar voor even het lijkt me geen map die eeuwig leukt blijft zoals dust enzo. Ben wel blij dat de geld bug er eindelijk uit is want daar werd ik helemaal gek van die lui met een mp5 in de eerste ronde :|

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24

Rival24

I'll Be Back

SithWarrior schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 21:53:
Die nieuwe map is best leuk moet ik zeggen, maar voor even het lijkt me geen map die eeuwig leukt blijft zoals dust enzo. Ben wel blij dat de geld bug er eindelijk uit is want daar werd ik helemaal gek van die lui met een mp5 in de eerste ronde :|
Dan laat je toch wat teammates voorop lopen die de kogels kunnen vangen :P zodat jij ze af kunt knallen met je deagle ;) (doe ik ook altijd :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:01
Rival24 schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 18:10:
[...]

Op tweakdsl wordt best wel veel lame gespeeld vind ik :P. Sommige mensen noemen het spelen zoals het hoort (zoals iemand boven me al heel mooi zei ;)). Maarja.. om nou gewoon extreem hard te campen met je team, of in elk hoekje te gaan zitten is imo vrij laf.
Daar ben ik het, soms, mee eens.
Zo ook laatst, de teams waren totaal niet eerlijk verdeeld.
Ik zat bij de CT, en de beste van de CT had minder kills dan de slechtste van de T.
Dus ik zeg zo "teams", gelijk reactie terug "teams are fine, 6vs7".
Ik weer dat hij naar de scores moet kijken, krijg ik gelijk gezeur over me heen dat ik niet moet zeuren dan dat het wel toevallig was dat mensen vaak zeuren als ze in het verliezende team zitten. Ja vind je het gek, dan speelt het toch totaal niet leuk. Als er nou gewoon een paar van team veranderen dan is het weer leuk voor iedereen, maar dat was teveel gevraagd...

Nou toen ben ik maar op de andere tweakDSL server gaan spelen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Quantity vs Quality ;)
Ik zit liever met 4 Quality dan 8 Quantity :P

Want soms heb je van die Kwalitatief Uiterst Teleurstellende medeleden :+

[ Voor 37% gewijzigd door Vandread op 19-01-2005 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-06 12:05
mjah, soms wordt je team afgemaakt.... he kom op zeg, shit happens, de ronde daarna kan je zelf de boel weeer met de grond gelijk maken.
ikzelf heb zoiets van: vette pech als je in het losing team zit, volgende ronde beter
je blijft anders bezig met teams maken.....

bij 1.3 op strikerz waren er ook een paar gasten die het winning team maakten door hun skills, als die gehoor gaven aan: pfff join ons nou ipv het winning team zouden ze om de drie rondes van team motten wisslelen.
vinnik maar niks
net als die plugin die elke ronde automatisch "teams" maakte, werk je als team samen wordt je beloond met een kick naar het losing team :(

mijn mening: niet zeuren: schieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

vage schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 23:21:

net als die plugin die elke ronde automatisch "teams" maakte, werk je als team samen wordt je beloond met een kick naar het losing team :(

mijn mening: niet zeuren: schieten!
inderdaad niet zeiken naar spelen :)

over da tautoteambalance, die kickt op tweakers in op het moment dat er 2 of 3 rondes, de team ongelijk zijn qua hoeveelheid, niet qua skills :)

bij autoteam balance is het LIFO principe :) last in, first out :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich wel mee eens, maar als je 10 rondes achter elkaar ingemaakt wordt in no time, zou ik zeggen, als je dan 'zo goed' bent, jump dan even naar het andere team om ze te helpen. Het is ook zo, dat sommige lui bij elkaar gaan gamen, altijd, gebeurt in alle games. Dan zijn ze al heel goed, zitten ze in een ander team, gaan ze toch naar elkaar toe om de rest af te knallen. Het is nu eenmaal zo dat sommige lui nu eenmaal beter zijn dan anderen, maar als je echt goed bent, heb je dat soort flauwekul toch niet nodig? Sommige lui zeuren echt te veel, maar het 'bek houden, schieten' principe is ook een beetje makkelijk wegkomen vind ik.

Ikzelf speel niet meer dan een uurtje per dag, en of ik win of niet, ik geef er niet om. Maar je hebt wel eens van die momenten dat je denkt, ok, hier kunnen we niets tegen beginnen, zitten we hier nu om de andere het gevoel te geven dat ze zo goed zijn? Maar ja, ach, ik knal wel verder, ik geef er zowieso niet zoveel om. Het gaat soms wat beter. Maar onze 'clan' had met UT2k4 ook altijd wel het principe van team wisselen als de andere wel erg makkelijk over een andere groep heen walst. Ikzelf verlies trouwens liever iedere pot terwijl het best pittig is, dan van die matches die in 1 minuut uitgespeeld zijn. Dat soort potjes is echt een waste of time, maar je kunt altijd van een server afgaan. Als je altijd alleen maar wilt winnen, moet je niet gaan gamen. Dan kun je niet tegen je verlies, dat is ook zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 08:16:
Op zich wel mee eens, maar als je 10 rondes achter elkaar ingemaakt wordt in no time, zou ik zeggen, als je dan 'zo goed' bent, jump dan even naar het andere team om ze te helpen. Het is ook zo, dat sommige lui bij elkaar gaan gamen, altijd, gebeurt in alle games. Dan zijn ze al heel goed, zitten ze in een ander team, gaan ze toch naar elkaar toe om de rest af te knallen. Het is nu eenmaal zo dat sommige lui nu eenmaal beter zijn dan anderen, maar als je echt goed bent, heb je dat soort flauwekul toch niet nodig? Sommige lui zeuren echt te veel, maar het 'bek houden, schieten' principe is ook een beetje makkelijk wegkomen vind ik.

Ikzelf speel niet meer dan een uurtje per dag, en of ik win of niet, ik geef er niet om. Maar je hebt wel eens van die momenten dat je denkt, ok, hier kunnen we niets tegen beginnen, zitten we hier nu om de andere het gevoel te geven dat ze zo goed zijn? Maar ja, ach, ik knal wel verder, ik geef er zowieso niet zoveel om. Het gaat soms wat beter. Maar onze 'clan' had met UT2k4 ook altijd wel het principe van team wisselen als de andere wel erg makkelijk over een andere groep heen walst. Ikzelf verlies trouwens liever iedere pot terwijl het best pittig is, dan van die matches die in 1 minuut uitgespeeld zijn. Dat soort potjes is echt een waste of time, maar je kunt altijd van een server afgaan.
eens, maar het probleem is dat mensen ingame altijd zo snel op hun pikkies getrapt zijn

zelfs als je beleefd wat vraagt, krijg je 7 van de 10 keer meteen een grote bek, en dat stuit mij tegen de borst. je kan best vragen of iemand even van team wil wisselen, maar dat kan op 2 manieren.

iemand dan kan 3 dingen doen
1. Van team wisselen om de balans terug te brengen
2. Op een nette manier weigeren om wat voor reden dan oko
3. beginnen met STFU n00b, dat bepaal ik zelf wel, of iets in die trand

in principe is die laatste persoon bij op de server niet welkom eerlijk gezegd
en wat ik bedoel met zeiken is vooral het gelame op mensen/wapens omdat ze zichzelf zo goed vinden en dan een of andere kutsmoes moeten bedenken waarom ze dood gegaan zijn en dat ook luidkeels op de server moeten verkondigen. hier een paar grepen uit de standaard bullshit reeks

* Autosniper is voor N00bs
* Shotgun is voor n00Bs
* Noskill luckor
* k***** AWP lamer

and the lisst goes on and on

dat vind ik zeiken en inderdaad zoals je zegt, als je daar niet tegen kan, wtf doe je dan op publics,
Als je altijd alleen maar wilt winnen, moet je niet gaan gamen. Dan kun je niet tegen je verlies, dat is ook zuur.
Amen to that

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yip, ik ga dood genoeg in dit spel, maar kan steeds vaker ook zelf wat doen ;). En ja, ik heb ook tal van excuses soms (die ik vaak alleen in mijn kamertje uitkraam). Als het echt laggy is, dan zeg ik het ook, maar gister had ik dat, ja dan ga je gewoon van de server af.

Meestal ligt het gewoon aan mijn eigen kunnen of het feit dat ik of niet voorzichtig genoeg, of TE voorzichtig ben.

Waar ik wat tips voor kan gebruiken, ik bijvoorbeeld bij die punten als op Aztec, achter die kratten. crouching heeft geen zin, dan beweeg je te langzaam, maar hoe pak je die situatie's aan? Ik snap dat het een kwestie is van wie reageert het snelst, en ik twijfel nog te vaak, maak mocht iemand een tip hebben.

Voor mij is het ook echt maar een spelletje, ik speel het niet 10 uur per dag, die tijd heb ik gehad. Niet dat ik het niet zou willen, maar ja, met werken en zo, ik denk da'k binnen een paar jaar in een kistje zou liggen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 10:18:
Waar ik wat tips voor kan gebruiken, ik bijvoorbeeld bij die punten als op Aztec, achter die kratten. crouching heeft geen zin, dan beweeg je te langzaam, maar hoe pak je die situatie's aan? Ik snap dat het een kwestie is van wie reageert het snelst, en ik twijfel nog te vaak, maak mocht iemand een tip hebben.
bedoel je bij de brug? das een kwestie van geluk hebbeb of je de eerste bent, en hoe goed je tegenstander is :)

soms win ik daar met een DE van iemand met een Colt :)

meestal ga ik onderlangs, en gooi ik een HE naar boven naar binnen, of een flash zodat mijn team de brug over kan :)

ben ik daar CT, dan koop ik een scout en probeer ik ze daar vast te zetten :P of ik koop een colt, wat grens en ik rush al gren gooiend en schietend naar de overkant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 10:32:
[...]

bedoel je bij de brug? das een kwestie van geluk hebbeb of je de eerste bent, en hoe goed je tegenstander is :)

meestal ga ik onderlangs, en gooi ik een HE naar boven naar binnen, of een flash zodat mijn team de brug over kan :)

ben ik daar CT, dan koop ik een scout en probeer ik ze daar vast te zetten :P of ik koop een colt, wat grens en ik rush al gren gooiend en schietend naar de overkant :+
wat ik vaak doe, ga acher die kratten bij de brug staan, gooi eerst smoke zodat de snipers nix zien, vervolgens een HE. Dan snel naar voren rushen (met mazzel pik je onderlangs nog enkele rushende CT'ers).

Andersom werkt het ook, eerst smoke richting de T-side gooien, maar dan ga ik vervolgens meestal meteen bij de brug omlaag, en ga daar in het hoekje staan. Je hebt daar zeer goede cover, zodat je snel enkele rushende T's kan pakken. Vervolgens kijk je naar boven, en zie je vaak toch nog enkele T's over de brug komen. Die pak je dan ook even mee natuurlijk.

Misschien erg standaard methode tijdens wars ofzo, maar ik zie dit bijna nooit iemand doen op de pubs. Die gaan liever een sniper duel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

greatgonzo schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 10:55:
[...]

wat ik vaak doe, ga acher die kratten bij de brug staan, gooi eerst smoke zodat de snipers nix zien, vervolgens een HE. Dan snel naar voren rushen (met mazzel pik je onderlangs nog enkele rushende CT'ers).

Andersom werkt het ook, eerst smoke richting de T-side gooien, maar dan ga ik vervolgens meestal meteen bij de brug omlaag, en ga daar in het hoekje staan. Je hebt daar zeer goede cover, zodat je snel enkele rushende T's kan pakken. Vervolgens kijk je naar boven, en zie je vaak toch nog enkele T's over de brug komen. Die pak je dan ook even mee natuurlijk.

Misschien erg standaard methode tijdens wars ofzo, maar ik zie dit bijna nooit iemand doen op de pubs. Die gaan liever een sniper duel aan.
Probleem is dat je met die smoke zelf ook niet kan gaan schieten -> muzzle flash
op die manier heb ik op italy al meerdere keren gasten te grazen genomen :P omdat ze in de smoke stonden en aan het schieten waren }>

maar onderlangs werkt ook wel vaak goed :) tenzij de hele tegenpartij besloot om als team onderlangs te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 11:10:
[...]

Probleem is dat je met die smoke zelf ook niet kan gaan schieten -> muzzle flash
op die manier heb ik op italy al meerdere keren gasten te grazen genomen :P omdat ze in de smoke stonden en aan het schieten waren }>

maar onderlangs werkt ook wel vaak goed :) tenzij de hele tegenpartij besloot om als team onderlangs te gaan :P
valt mee, zoals ik al vertelde zitten daar meestal de snipers, als ik dan met mijn AK binnen kom stormen heb ik toch sneller hen te pakken dan zij mij, bovendien scheelt het nog als je eerst een HE of flash gooit. Punt alleen is dat ze na 2 ronden wel door hebben dat jij eraan komt, en dan is het dus slimmer om onderlangs te gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door greatgonzo op 20-01-2005 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 10:32:
[...]

Dat is inderdaad het verschil van echt met een team spelen, en zomaar in je eentje (zoals ik) een server op en 'knallen'. Klinkt logisch, granaat klinkt ook logisch. Geen thermal scope helaas als je een smoke nade mikt ;(. Dat doe ik altijd met Rainbow Six namelijk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 11:22:
[...]

Dat is inderdaad het verschil van echt met een team spelen, en zomaar in je eentje (zoals ik) een server op en 'knallen'. Klinkt logisch, granaat klinkt ook logisch. Geen thermal scope helaas als je een smoke nade mikt ;(. Dat doe ik altijd met Rainbow Six namelijk ;).
dat zou ik anders wel een leuke toevoeging vinden, een thermal scope!. Er zitten zat donkere hoekjes die zelfs met nightvision niet opvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

greatgonzo schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 11:23:
[...]

dat zou ik anders wel een leuke toevoeging vinden, een thermal scope!. Er zitten zat donkere hoekjes die zelfs met nightvision niet opvallen.
Doe mij maar traangas-granaten als toevoeging. En dat je een gasmasker erbij kan kopen 8)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Shiver23 schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 11:28:
[...]

Doe mij maar traangas-granaten als toevoeging. En dat je een gasmasker erbij kan kopen 8)
en dan, spetters op je scherm zien van het janken :P

Of rubber kogels, zodat je wel iemand kan verwonden maar niet doden, of zo'n sten gun, zodat hij verdooft achter blijft, of pepper spray, of een gummieknuppel, of....

Nee, allemaal onzin natuurlijk, het enige wat wel zou kunnen, hoewel dat alleen voor de fun is waarschijnlijk, een luchtdruk granaat/geweer, die heb ik wel eens op tv gezien. Daardoor wordt je weg geblazen (en dat zou er zeer mooi uit zien mbv van de fysics van de source engine.), waarna je bijvoorbeeld met je revolver het af kan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
greatgonzo schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 11:32:
[...]

en dan, spetters op je scherm zien van het janken :P

Of rubber kogels, zodat je wel iemand kan verwonden maar niet doden, of zo'n sten gun, zodat hij verdooft achter blijft, of pepper spray, of een gummieknuppel, of....

Nee, allemaal onzin natuurlijk, het enige wat wel zou kunnen, hoewel dat alleen voor de fun is waarschijnlijk, een luchtdruk granaat/geweer, die heb ik wel eens op tv gezien. Daardoor wordt je weg geblazen (en dat zou er zeer mooi uit zien mbv van de fysics van de source engine.), waarna je bijvoorbeeld met je revolver het af kan maken.
Rubber kogels is natuurlijk beetje onzinning, je wil JUIST iemand doden in CS. Maar traangasgranaten zou best kunnen :) Met de Source-engine kunnen ze zonder problemen een filtertje over het beeld kijken dat het net lijkt alsof je door water (tranen) heen kijkt. Lijkt me best een leuke toevoeging. (Beetje hetzelfde effect qua gameplay als een flash natuurlijk, maar het is leuk voor de afwisseling, en de toevoeging van een eventueel gasmasker maakt dat niet iedereen er altijd last van heeft)

Ik zou het wel leuk vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

bladblazer :p

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

stefijn schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 11:37:
[...]

Rubber kogels is natuurlijk beetje onzinning, je wil JUIST iemand doden in CS. Maar traangasgranaten zou best kunnen :) Met de Source-engine kunnen ze zonder problemen een filtertje over het beeld kijken dat het net lijkt alsof je door water (tranen) heen kijkt. Lijkt me best een leuke toevoeging. (Beetje hetzelfde effect qua gameplay als een flash natuurlijk, maar het is leuk voor de afwisseling, en de toevoeging van een eventueel gasmasker maakt dat niet iedereen er altijd last van heeft)

Ik zou het wel leuk vinden :)
lees dit nog eens:

Nee, allemaal onzin natuurlijk

[ Voor 16% gewijzigd door greatgonzo op 20-01-2005 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Handboeien!
Niet iemand knifen, maar iemand boeien. Ook mooi. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 11:42:
Handboeien!
Niet iemand knifen, maar iemand boeien. Ook mooi. :P
In plaats van dood lig je dan de hele ronde op de grond, tenzij iemand je uit je lijden verlost :) (zal meestal niet lang duren) Leuk idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatgonzo schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 11:23:
[...]dat zou ik anders wel een leuke toevoeging vinden, een thermal scope!. Er zitten zat donkere hoekjes die zelfs met nightvision niet opvallen.
Zoals beneden in Aztec ja ;) Ik ben altijd wel blij met thermal scopes, het is voor toch tactisch gebruikt. Nightvision kan leuk zijn natuurlijk.

Trouwens, hoe kan ik offline een game starten waarin ik zelf een beetje alle wapens uit kan proberen zonder dat ik op bots hoef te letten. In ronde 1 krijg je namelijk alleen maar een pistooltje! Beetje oefenen met bewegen en schieten, plekjes opzoeken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Gebruikt er eigenlijk hier wel iemand nightvision? heb het namelijk nog nooit gebruikt.
helpt het ook altijd of is het een onzinnig iets?

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

stefijn schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 11:48:
[...]

In plaats van dood lig je dan de hele ronde op de grond, tenzij iemand je uit je lijden verlost :) (zal meestal niet lang duren) Leuk idee
dit moet allemaal wel te doen zijn voor een fun-mod van CS, waarbij het dan echt de bedoeling is om bijvoorbeeld zo veel mogelijk spelers in leven te houden van je team, of te voorkomen dat ze gevangen genomen worden. Als je dan bijvoorbeeld iemand erg kan verzwakken met rubberkogels, zou hij zichzelf kunnen killen door bv te vallen. Je houdt dan bv maar 1 hp over ofzo. Misschien totaal niet haalbaar, maar ach, we kunnen nu wat leuke ideeen opperen:

Welke wapens zou jij willen in CS: funmode???

Ik zou gaan voor:

- rubber kogels
- handboeien, met de mogelijkheid door je teamgenoten bevrijd te worden
- traangas
- pepperspray
- luchtdruk kanon
- gummieknuppel
- stengun (voor 30 sec verdooft)

Zoals gezegd: je kan niet dood, maar als je op een gegeven moment zo zwak bent, kun je gevangen genomen worden. Je kan natuurlijk vervolgens door je teamleden bevrijd worden.

Wie heeft nog meer leuke ideeen voor wapens, spelopties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

greatgonzo schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 12:00:
[...]

Wie heeft nog meer leuke ideeen voor wapens, spelopties?
Als er geen doden vallen kunnen we beter tikketje of verstoppertje gaan doen he :P (buskruit?) :D

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:10
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 10:18:
Wachten heeft vaak weinig zin, er komen vanzelf he's over de brug, danwel van beneden. Het is idd vaak een kwestie van reactie, maar als het er teveel zijn die niet over de brug willen komen (ha ha... ahum) dan ga ik meestel gewoon weg en probeer onderlangs of via de double doors.

Wat een leuke optie is, maar dat werkt alleen als je helemaal links spawned, is zo snel mogelijk over de brug en dan rechts achter de kratten. Als je een goede SMG hebt, kun je zo - met wat mazzel - een heel team wegvagen.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.