Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 17:55:
Ik snipe veel, gevolg ik loop weinig, persoonlijk vind ik dit geen campen, campen is je verstoppen, en als er iemand langs loopt knallen, ik kijk wel een beetje rond, en af en toe knal ik er een door zijn of haar kop.
'T is echter allemaal wel een beetje voor discussie vatbaar.
Aan de andere kant, who cares als je cmper genoemd wordt. Veel mensen zeggen al camper tegen je als je ze uberhupt neerschiet, gewoon, default reactie.
Bij UT2k4 krijg je te horen dat als je ze constant volgt, zodat ze de vlag niet kunnen pakken. Ja, vervelend he, dat heet defense, maar je moet ze eigenlijk langs laten lopen. Bij mij gaan die opmerkingen echt het ene oor in, andere uit.
Maar er zijn wel degelijk mensen die campen, echt campen, dat is op een plek gaan zitten war je team absoluut niets aan je heeft, en wachten tot er iets in je visier komt. Of gewoon de tegenstander jennen door spawn plekken te campen en ze helemaal geen kans geven. Dat is op zich wel ten gunste van je team, maar het zijn wel tactieken die een beetje zielig zijn, als je dat nu nodig hebt.
Ik heb zelf CS:S gister pas voor het eerst gespeeld. Het is best pittig, ik hoop dat ik echt beter kan oefenen met die bots, zodat ik uberhaupt de kans krijg om te weten wat ik moet doen. Wat ik wel vreemd vind, is dat als ik echt een kogelregen in een tegenstander gooi, hij maar 1/2 schoeten nodig heeft om mij te pakken. Hij zou op zijn minst .... dood moeten zijn. En dan ren ik niet, zit zelfs gehurkt achter iets, ze lopen voorbij en .... alsof ik met losse flodders schiet. Ik kreeg van een maat al te horen dat ik niet met mijn crosshair bovenop ze moest schieten, maar er iets voor of achter mikken. Wa's dat nu, is de netcode dan zo slecht? Mijn aim is niet super, maar op zich best aardig.
Dat ik niet altijd alles neermaai ok, maar als je dood bent volg je ook wel eens anderen, en die schieten ze ook in een paar schoten neer, toch echt sneller dan ik. Misschien hebben die een betere gun, want ik moet toch echt langer schieten als ik een stilstaande vijand neer wil maaien. Ik dacht ook dat rennen en springen je aim omlaag moest brengen, ik kan inmiddels op meer dan 10 vingers de momenten tellen dat iemand rennend en srpingen mij in 1 seconde neermaaide. Ik geef toe, ik heb wel oefening mnodig, ik heb een HELE tijd niet online gespeeld, maar ik weet ook dat mijn aim niet ZO slecht is.