[PC] Counter-Strike: Source - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.247 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Gekkenhuis schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 17:57:
word trouwens wel erg snel uitgemaakt voor aimbotter enzo :/
zat net op de wijzeman server in Dust_2, en alles ging lekker gewoon.
headshotje hier, van verre afstand 2 mensen en ga zo maar door.
ga ik de eerste keer dood na een stuk of 7 kills, word je meteen keihard aangevallen en uitgescholden voor alles wat lelijk is 8)7
en ging zo de hele tijd door tot de 21-3, daarna niet echt veel zin meer in.
was er volgens mij steeds minder welkom.

djeez laat mij ook ff een keer mijn dag hebben :X
Is te verwachten, eerlijk gezegd. Als de grenzen tussen raken en missen zo vaag zijn als in CSS, zullen hele groepen het minstens verdacht vinden als je continu headies scooort. CSS is de enige FPS die ik ken waar je in een ronde van 23/3 naar 3/23 kan gaan, zonder echt aanwijsbare reden :).

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 16:15

FlashBang

Hoi.

Gewoon normale update tijd lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:06

greatgonzo

schit-te-rend!

Crossposten mag niet

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2005 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
We have one more significant release planned for the month of January, which will be focused on Counter-Strike: Source.

First, we're going to release the Counter-Strike: Source version of the CS Bot. This will be an improved version of the Condition Zero bot, and will be available for all owners of Counter-Strike: Source. Right now we're planning this for sometime early the week of the 17th. Also included is a remade version of the Condition Zero map, de_tides, rebuilt by Turtlerock Studios.

Afbeeldingslocatie: http://www.steampowered.com/Steam/Marketing/Jan15.2005/img/TidesThumb.gif

Going into February, there will be a release of a new Counter-Strike: Source map by Valve level designer Dave Riller. It's a smaller hostage rescue map with the focus on close quarters fighting. This map is still being play tested, and we're looking forward to seeing what the community thinks of it.

There are a number of other things we're working on at Valve right now that we aren't quite ready to talk about, but our resolution for the new year is to keep the community more informed about what's ahead. To that end, there will be a weekly Steam message (like this one) to give people and idea of what we're working on.
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

word trouwens wel erg snel uitgemaakt voor aimbotter enzo
't wordt gewoon de hoogste tijd dat Valve haar anti-cheat uitbrengt, dan zijn we van
al dat gezeik af.

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar heb dus gewoon het idee dat er op iedere server
minimaal één (of meerdere) mensen rondlopen die cheaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 11:21

Eijkb

Zo.

Ik ga vannacht de CS:Source omzetten naar 20 spelers. Misschien maak ik er dan meteen 2 (dus 2 x 20 ipv 1 x 32) als de bandbreedte voldoende is. U bent uiteraard allen welkom. Teamflashers, campers etc etc worden bij ons gekicked en/of gebanned dus daar hebben we zoizo weinig last van.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer is iemand trouwens een camper en wanneer niet? want ik zat eens in een server, map Italy als Terrorist. Ik was de laatste van mijn team dus ik bleef bij dat huisje met de gijzelaars; ik zal in die tunnel ertegenover op die verhooging en ik schoot gewoon 7 CT's dood en won.. Natuurlijk zag dit er wel heel er uit als camping (waarschijnlijk vinden jullie dat ook gewoon campen), maar ik deed gevoon mijn missie: bewaak de gegijzelden. wat had ik dan moeten doen? rondjes rennen en hopen op 7 headshots achter elkaar? (ze liepen in een grote groep)

Voor mij is campen als je op een plek blijft staan en je doet niets aan de missie (bijv. als CT gaan snipen terwijl je mensen moet bevrijden). zolang je je maar aan je missie houd mag het van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 17:48:

Voor mij is campen als je op een plek blijft staan en je doet niets aan de missie (bijv. als CT gaan snipen terwijl je mensen moet bevrijden). zolang je je maar aan je missie houd mag het van mij.
Klopt, je zal het niet geloven maar ik ben een keer uitgemaakt voor camper - door de admin nog wel - omdat ik de bom beschermde zodat die niet gedefused kon worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snipe veel, gevolg ik loop weinig, persoonlijk vind ik dit geen campen, campen is je verstoppen, en als er iemand langs loopt knallen, ik kijk wel een beetje rond, en af en toe knal ik er een door zijn of haar kop.

'T is echter allemaal wel een beetje voor discussie vatbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Och, volgens mij is het merendeel van het commentaar over campen toch echt gewoon gezeur. Als je iemand vanuit een voor hem/haar onverwachte hoekje pakt (verstopt) dan wordt je voor camper uitgemaakt. De achterkant van je team dekken vaak ook. Dus meestal vindt het echt gewoon verstorend gezeur. Er zijn wel wat foute camptechnieken: basecamping ct op hossie maps, basecamping t op defuse maps maar ook deze zijn af en toe tactiek. Als je de enige overlevende bent, dan probeer je op de één of andere manier toch te winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Op de servers waar ik vaak zit wordt altijd grappend camper en hax gezegd. En anders gewoon niet ;)

Ben er ook nog steeds van overtuigt dat hij cheatvrij is. Vooral ook omdat ik er zelf admin ben natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 11:21

Eijkb

Zo.

Sniperrifles zijn bij ons restricted. En wanneer ben je een camper en wanneer niet? Dat is erg moeijk te definieren. Wij "bestraffen" mensen als ze het spel zodanig ophouden dat het vervelend wordt. Je kan je voorstellen dat als je als eerste dood bent het erg vervelend begint te worden als je ronde na ronde op die ene speler moet wachten die niet bepaald beweeglijk is te noemen. Maarja, waar mensen werken worden fouten gemaakt dus ik heb per ongeluk ook wel eens iemand geslayed die achteraf gezien iid de bom aan het bewaken was. Maar dan maak ik gewoon mijn excuses en gaan we vrolijk verder :D

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

het meeste ligt aan je interpretatie van het spel.
Als ik voor de winst van de rondes ga als CT op de_dust loop ik eigenlijk nooit uit de T uitgang van het gebouw of door de tunnel. Waarom zou ik? Het is mijn taak om te zorgen dat de bom niet geplant wordt. Het kan me niks schelen dat de Ts op me staan te wachten aan hun kant van het gebouw zoals vaak gebeurt. Ik ben gerust in staat om die 3 mins die nog te gaan zijn af te wachten tot die timer op 0 gaat. Bam, Counter-Terrorists win, doel bereikt op de veiligste manier. Ik had ze wel kunnen gaan halen, maar de kans dat ze me van 3 kanten neerknallen is groter dan dat ik met mn team hun af weet te schieten, da's het standaard voordeel van de mensen die ergens de vijand op kunnen wachten.

Op zich niet echt iets mis mee, ik speel zoals het spel gespeeld dient te worden, ik doe mijn werk gewoon goed en win daarmee.

Dit doe ik echter niet zo heel vaak, want ik kan best zien dat andere mensen hier de pest aan kunnen krijgen. Als je aan het begin van de ronde afgeknald bent en dit voltooid zich zo, moet je wel 3 minuten kijken naar stilzittende pupkes en weinig actie.

Ik zou wel zeggen, ALS mensen dit soort dingen doen, besef dan dat ze dat niet persé doen omdat ze bang, laf of naap zijn. Ze gaan gewoon voor de veiligste en beste manier om te winnen. Dat kan iets langer duren, maar geeft je wel de beste kans. Je kan ze dr best op aanspreken, maar zeg dan niet 'lul, ren dan' [hard je dood tegemoet zodat we weer verder kunnen] maar 'joh, we zitten veel te lang te wachten zo, gewoon een sprintje trekken dan kunnen we allemaal weer spelen'. Als ik dat hoor pak ik gewoon een TMP en ga ik zonder problemen rondrennen.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-02-2023
GTOfire schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 22:05:
Ik zou wel zeggen, ALS mensen dit soort dingen doen, besef dan dat ze dat niet persé doen omdat ze bang, laf of naap zijn. Ze gaan gewoon voor de veiligste en beste manier om te winnen. Dat kan iets langer duren, maar geeft je wel de beste kans. Je kan ze dr best op aanspreken, maar zeg dan niet 'lul, ren dan' [hard je dood tegemoet zodat we weer verder kunnen] maar 'joh, we zitten veel te lang te wachten zo, gewoon een sprintje trekken dan kunnen we allemaal weer spelen'. Als ik dat hoor pak ik gewoon een TMP en ga ik zonder problemen rondrennen.
Tja het blijft zo dat je op een public speelt. Niet rushende T's of CT's houdt je altijd wel. :r Het is leuk als beide teams zich aan de objectives houden zodat er een beetje vaart in blijft. Daarom speel ik niet al te veel pub en veel meer wars zodat het nog leuk blijft met een aangenaam tempo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:49
Gewoon lekker rondrennen en knallen toch veel leuker dan beetje saai zitten en sloom spelen, als ik dat wil speel ik wel een realistische FPS zoals AA of Ravenshield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Albinoraptor schreef op zondag 16 januari 2005 @ 00:03:
Gewoon lekker rondrennen en knallen toch veel leuker dan beetje saai zitten en sloom spelen, als ik dat wil speel ik wel een realistische FPS zoals AA of Ravenshield.
Op een lekker speel tempo kan je ook lekker rondrennen hoor :P Als je wil rondrennen en knallen moet je quake 3 oid doen _/-\o_ CS is nog een beetje serieus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTOfire
  • Laatst online: 19-02 21:10

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ligt er gewoon aan waar ik voor ga op dat moment. Meestal sprint ik wel rond, maar als ik gewoon graag wil winnen en ik heb tegenstanders die kunnen schieten dan is rondrennen op plaatsen waar je niks te zoeken hebt een goeie manier om dood te gaan. Als ik wil winnen zorg ik dat ik de beste kansen creëer, ik heb meer dan genoeg geduld om die 3 minuten uit te zitten in de wetenschap dat ik aan het eind van die 3 mins de winnaar ben, en de tegenstanders wel MOETEN komen om te winnen. Ik zit daar niet om te zitten en niet dood te gaan, ik zit daar dan omdat de vijand wel moet komen, anders verliezen ze. Komen ze, dan zit ik al klaar en heb ik voordeel bij het schieten. Komen ze niet, dan heb ik al gewonnen.

Meestal doe ik dit ook alleen als mn hele team constant afgeknald wordt omdat ze blind richting de vijandelijke spawn sprinten. Dat kan leuk zijn, maar daar win je weinig mee als de vijand ook kan mikken.

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 15:44:
[...]

't wordt gewoon de hoogste tijd dat Valve haar anti-cheat uitbrengt, dan zijn we van
al dat gezeik af.

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar heb dus gewoon het idee dat er op iedere server
minimaal één (of meerdere) mensen rondlopen die cheaten.
ben ik wel met je eens, op iedere redelijk druk bezochte server denk je toch wel minstens bij 1 iemand dat die niet geheel fair speelt. is er al ongeveer bekend die anti-cheat voor CS:S moet uitkomen? wat vind het spelen soms echt niet leuk meer :/

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 17:55:
Ik snipe veel, gevolg ik loop weinig, persoonlijk vind ik dit geen campen, campen is je verstoppen, en als er iemand langs loopt knallen, ik kijk wel een beetje rond, en af en toe knal ik er een door zijn of haar kop.

'T is echter allemaal wel een beetje voor discussie vatbaar.
Aan de andere kant, who cares als je cmper genoemd wordt. Veel mensen zeggen al camper tegen je als je ze uberhupt neerschiet, gewoon, default reactie.

Bij UT2k4 krijg je te horen dat als je ze constant volgt, zodat ze de vlag niet kunnen pakken. Ja, vervelend he, dat heet defense, maar je moet ze eigenlijk langs laten lopen. Bij mij gaan die opmerkingen echt het ene oor in, andere uit.

Maar er zijn wel degelijk mensen die campen, echt campen, dat is op een plek gaan zitten war je team absoluut niets aan je heeft, en wachten tot er iets in je visier komt. Of gewoon de tegenstander jennen door spawn plekken te campen en ze helemaal geen kans geven. Dat is op zich wel ten gunste van je team, maar het zijn wel tactieken die een beetje zielig zijn, als je dat nu nodig hebt.

Ik heb zelf CS:S gister pas voor het eerst gespeeld. Het is best pittig, ik hoop dat ik echt beter kan oefenen met die bots, zodat ik uberhaupt de kans krijg om te weten wat ik moet doen. Wat ik wel vreemd vind, is dat als ik echt een kogelregen in een tegenstander gooi, hij maar 1/2 schoeten nodig heeft om mij te pakken. Hij zou op zijn minst .... dood moeten zijn. En dan ren ik niet, zit zelfs gehurkt achter iets, ze lopen voorbij en .... alsof ik met losse flodders schiet. Ik kreeg van een maat al te horen dat ik niet met mijn crosshair bovenop ze moest schieten, maar er iets voor of achter mikken. Wa's dat nu, is de netcode dan zo slecht? Mijn aim is niet super, maar op zich best aardig.

Dat ik niet altijd alles neermaai ok, maar als je dood bent volg je ook wel eens anderen, en die schieten ze ook in een paar schoten neer, toch echt sneller dan ik. Misschien hebben die een betere gun, want ik moet toch echt langer schieten als ik een stilstaande vijand neer wil maaien. Ik dacht ook dat rennen en springen je aim omlaag moest brengen, ik kan inmiddels op meer dan 10 vingers de momenten tellen dat iemand rennend en srpingen mij in 1 seconde neermaaide. Ik geef toe, ik heb wel oefening mnodig, ik heb een HELE tijd niet online gespeeld, maar ik weet ook dat mijn aim niet ZO slecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 09:40:
[...]

Ik heb zelf CS:S gister pas voor het eerst gespeeld. Het is best pittig, ik hoop dat ik echt beter kan oefenen met die bots, zodat ik uberhaupt de kans krijg om te weten wat ik moet doen. Wat ik wel vreemd vind, is dat als ik echt een kogelregen in een tegenstander gooi, hij maar 1/2 schoeten nodig heeft om mij te pakken. Hij zou op zijn minst .... dood moeten zijn. En dan ren ik niet, zit zelfs gehurkt achter iets, ze lopen voorbij en .... alsof ik met losse flodders schiet. Ik kreeg van een maat al te horen dat ik niet met mijn crosshair bovenop ze moest schieten, maar er iets voor of achter mikken. Wa's dat nu, is de netcode dan zo slecht? Mijn aim is niet super, maar op zich best aardig.
Je moet wel rekening houden met de recoil (terugslag. Die per gun verschillend is). Niet als een gek gaan schieten zoals bij UT. Je moet in korte stoten (burst) schieten. En op de lange afstand moet je helemaal rustig aan doen.

Je kan trouwens in console zien hoeveel schade je bij iemand aanricht.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En, als je een demo van je zelf hebt opgenomen (in console "record [name]"), kun je later ook terugzien waar je precies schoot. Als je de demo afspeelt ("playdemo [name]"), moet je sv_showimpacts 1 intypen in console. Al je kogels worden dan rode puntjes. Zie je dat je soms gewoon alles mis schoot :). Met Shift+F2 haal je een demo-opties schermpje naar voren, om bv verder te spoelen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 10:19:
En, als je een demo van je zelf hebt opgenomen (in console "record [name]"), kun je later ook terugzien waar je precies schoot. Als je de demo afspeelt ("playdemo [name]"), moet je sv_showimpacts 1 intypen in console. Al je kogels worden dan rode puntjes. Zie je dat je soms gewoon alles mis schoot :). Met Shift+F2 haal je een demo-opties schermpje naar voren, om bv verder te spoelen enzo.
Dat schermpje kon ik nou niet meer vinden bij source. Bedankt voor de tip! _/-\o_

Bij 1.6 kwam die standaard tevoorschijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02 14:52
GTOfire schreef op zondag 16 januari 2005 @ 03:31:
ligt er gewoon aan waar ik voor ga op dat moment. Meestal sprint ik wel rond, maar als ik gewoon graag wil winnen en ik heb tegenstanders die kunnen schieten dan is rondrennen op plaatsen waar je niks te zoeken hebt een goeie manier om dood te gaan. Als ik wil winnen zorg ik dat ik de beste kansen creëer, ik heb meer dan genoeg geduld om die 3 minuten uit te zitten in de wetenschap dat ik aan het eind van die 3 mins de winnaar ben, en de tegenstanders wel MOETEN komen om te winnen. Ik zit daar niet om te zitten en niet dood te gaan, ik zit daar dan omdat de vijand wel moet komen, anders verliezen ze. Komen ze, dan zit ik al klaar en heb ik voordeel bij het schieten. Komen ze niet, dan heb ik al gewonnen.

Meestal doe ik dit ook alleen als mn hele team constant afgeknald wordt omdat ze blind richting de vijandelijke spawn sprinten. Dat kan leuk zijn, maar daar win je weinig mee als de vijand ook kan mikken.
Zo hoort het ook. Op mijn eigen servers zal ik ook nooit een CT kicken voor campen op de_dust. Of hij moet al op spawn gaan zitten nixxen terwijl de bom op A geplant wordt. Campende Ts daarentegen kunnen na 1 camp ronde een kick verwachten.

[edit] Weet iemand of er al echt cheats voor CS:S zijn? Tuurlijk zijn er mensen die zo goed zijn dat het cheaten lijkt, maar is het bevestigd dat er echte cheats zijn? Ik heb namelijk nog niemand kunnen betrappen op wallhacks bijvoorbeeld (aimbot is bijna niet te checken, wallhack wel, door mee te kijken bij de verdachte wanneer je zelf dood bent)

[ Voor 13% gewijzigd door zneek op 16-01-2005 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, de speedhack is er al zeker (heb em al een paar keer gezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:03
Speedhack is er zeker wel, en een vervelende cheat vindt ik altijd esp, als je gewoon echt supergoed bent lijkt hte net of je esp gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zneek
  • Laatst online: 08-02 14:52
Dersan schreef op zondag 16 januari 2005 @ 12:47:
Speedhack is er zeker wel, en een vervelende cheat vindt ik altijd esp, als je gewoon echt supergoed bent lijkt hte net of je esp gebruikt.
esp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
Lijkt mij eerder USP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
  • Laatst online: 26-05 21:56
Nee, Esp. Esp wil zeggen dat er allemaal informatie staat bij elk mannetje. Naam, CT/T, Reload, Wapen wat ie heeft etc.

Iets anders: ik gebruik een aantal commands (die ik na een lange tijd allemaal bij elkaar heb gesleept) om mijn fps te verbeteren. Maar nu heb ik soms last van zwarte textures. Alle mannetjes zijn dan opeens egaal zwart. Het kan liggen aan mat_dxlevel 70, maar misschien ook nog aan iets anders? Iemand misschien een idee. Hier zijn mijn tweaks ps.

sv_cheats "1"
cl_cmdrate "101"
cl_drawshadowtexture "0"
cl_ejectbrass "0"
cl_interp "0.1"
cl_interpolate "1"
cl_phys_props_enable "0"
cl_phys_props_max "0"
cl_radartype "1"
cl_ragdoll_physics_enable "1"
cl_scalecrosshair "1"
cl_show_bloodspray "0"
cl_show_splashes "0"
cl_showfps "1"
cl_smooth "0"
cl_updaterate "101"
con_enable "1"
fog_enable "0"
fog_enable_water_fog "0"
fps_max "500"
gl_clear "1"
mat_bloom "0"
mat_antialias "0"
mat_bufferprimitives "1"
mat_bumpbasis "0"
mat_bumpmap "0"
mat_clipz "0"
mat_compressedtextures "1"
mat_dxlevel "70" // You can change the DirectX Level to 81 or 90 as well
mat_fastnobump "1"
mat_fastspecular "1"
mat_filterlightmaps "1"
mat_filtertextures "1"
mat_forceaniso "0"
mat_forcedynamic "0"
mat_forcehardwaresync "1"
mat_loadtextures "1"
mat_mipmaptextures "1"
mat_picmip "0"
mat_reducefillrate "1"
mat_showwatertextures "0"
mat_specular "0"
mat_trilinear "0"
mat_vsync "0"
mp_decals "1"
muzzleflash_light "0"
r_3dnow "0"
r_3dsky "0"
r_decal_cullsize "1"
r_decals "0"
r_dispfullradius "0"
r_DispUseStaticMeshes "0"
r_drawdecals "0"
r_drawdetailprops "0"
r_drawlights "0"
r_drawmodeldecals "0"
r_drawrain "0"
r_drawropes "0"
r_dynamic "0"
r_eyes "0"
r_lightaverage "0"
r_lightinterp "0"
r_lod "-1"
r_mmx "1"
r_modellodscale "0.3"
r_PhysPropStaticLighting "0"
r_propsmaxdist "1000"
r_rainsimulate "0"
r_renderoverlayfragment "0"
r_rootlod "2"
r_shadowmaxrendered "-1"
r_shadowrendertotexture "0"
r_shadows "0"
r_sse "1"
r_teeth "0"
r_WaterDrawRefraction "0"
r_waterforceexpensive "0"
r_worldlightmin "1"
r_worldlights "1"
rate "250000"
rope_averagelight "0"
rope_smooth "0"
rope_subdiv "0"
sv_voicecodec "voice_speex"

gewoon in je config.cfg plakken en deze dan READ ONLY! maken. < erg belangrijk.

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:01

The_Scarabial

MTB for life!

zwarte textures gewoon op muren enzo heb ik wel is gehad, maar dit kwam omdat ik tijdens het laden van het level ge-alt-tabbed had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Maarten L schreef op zondag 16 januari 2005 @ 13:25:
.....gewoon in je config.cfg plakken en deze dan READ ONLY! maken. < erg belangrijk.
of in een autoexec.cfg gooien in dezelfde map :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
Of een fps.cfg maken en de line 'exec fps.cfg' toevoegen aan je config.cfg. Deze dan wel readonly maken want anders gaat het toch echt fout ;)

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb net de beruchte autosniper voor het eerst geprobeerd op de_prodigy. Had meteen 18 kills achter elkaar zonder dood te gaan. Dat ding heeft alleen maar voordelen, je kan zelf zoomed-in blijven rondhuppelen. Daar mogen ze in een komende update ook wel eens wat aan gaan doen. Morgen trouwens de_tides, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, headshots is een instant kill. Ik merk dat er een aantal mensen zijn online die vrij makkelijk een headshot maken met welk wapen, vanaf welke afstand dan ook. Hebben die geluk of zo, want de aim van bepaalde wapens is nu eenmaal minder van afstand, dat is in het spel geimplementeerd. Maar ik doel ook op mensen die even snel van boven je een schot maken, echt binnen de seconde een headshot en dat weten ze best vaak te flikken.

Ikzelf geef toe dat als iemand dichtbij staat, of uberhaupt, ik vergeet hoger te mikken. Geen idee, van te voren neem ik me voor hoger te mikken, maar dat richt ik toch weer op de torso. Doen mensen dat gewoon zo, op hoofdhoogte richten? Wel 'knap' hoe sommige mensen met een simpel machinegeweer in 1 schot headshot weten te maken vanaf een metertje of 50 ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik richt standaard midden op de borst, voor het geval mensen denken 1337 te zijn en te moeten bukken omdat ze denken dat ik op de kop richt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 08:19:
Vraagje, headshots is een instant kill. Ik merk dat er een aantal mensen zijn online die vrij makkelijk een headshot maken met welk wapen, vanaf welke afstand dan ook. Hebben die geluk of zo, want de aim van bepaalde wapens is nu eenmaal minder van afstand, dat is in het spel geimplementeerd. Maar ik doel ook op mensen die even snel van boven je een schot maken, echt binnen de seconde een headshot en dat weten ze best vaak te flikken.

Ikzelf geef toe dat als iemand dichtbij staat, of uberhaupt, ik vergeet hoger te mikken. Geen idee, van te voren neem ik me voor hoger te mikken, maar dat richt ik toch weer op de torso. Doen mensen dat gewoon zo, op hoofdhoogte richten? Wel 'knap' hoe sommige mensen met een simpel machinegeweer in 1 schot headshot weten te maken vanaf een metertje of 50 ;).
Je vergeet hierbij wel dat al tijden (vorige CS versies) bij sommige wapens het eerste schot precies daar komt waar je cross-hair is. Vandaar ook dat het zoveel beter is om te bursten dan om dik te gaan lopen sproeien. Alleen in close-quarters heeft een sproei zeer grote kans om raak te zijn. Wat jij hierboven schetst, is dus zeker voor een geoefende speler niet moeilijk. Gewoon met je cross-hair op hoofdhoogte rondlopen geeft al een grote kans op headshots.

Zoals er altijd maar wordt geroepen, het zijn skillzzzz. Nou zegt dat helemaal niets, ga er vanuit dat mensen die 5-6 uur per dag cs-en iig hun aim op orde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:18

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Heb ook nog wel en leuke NL server om aan toe tevoegen. Speel er zelf nu al een tijdje op en de server was er ook al voor 1.5 (speelde er toen ook op) Het zijn voornamelijk funmappen, maar die kunnen ook uitermate leuk zijn. :)

Website: http://www.nlfunserver.nl/news.php
IP: 81.173.116.116:27015

Vindt opzicht dat CS:S er wel wat leuker op is geworden tov 1.5. Vooral lachun met de physics natuurlijk.
Het is wel irritant dat als je aan het pwnen bent dat mensen je hier ook weer wederom van cheaten beschuldigen. Maja dat zal altijd zo blijven.

Echte cheaters zie je trouwens niet veel. Ben er wel 1 een keer tegengekomen met een speedhack.Uiteraard was het en duitser :+ en kon ie er nog niks van. Maar het blijft zielig dat je dit soort mensen hebt :(

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 08:35:
[...]Je vergeet hierbij wel dat al tijden (vorige CS versies) bij sommige wapens het eerste schot precies daar komt waar je cross-hair is. Vandaar ook dat het zoveel beter is om te bursten dan om dik te gaan lopen sproeien. Alleen in close-quarters heeft een sproei zeer grote kans om raak te zijn. Wat jij hierboven schetst, is dus zeker voor een geoefende speler niet moeilijk. Gewoon met je cross-hair op hoofdhoogte rondlopen geeft al een grote kans op headshots.

Zoals er altijd maar wordt geroepen, het zijn skillzzzz. Nou zegt dat helemaal niets, ga er vanuit dat mensen die 5-6 uur per dag cs-en iig hun aim op orde hebben.
Dat geloof ik best hoor, ik beweer ook niet dat iedereen meteen 'cheat' of zo. Vroeg het me gewoon af. Maar ik ga mezelf ertoe brengen het ook zoveel mogelijk te doen. Ik weet dat mijn aim best redelijk is, ik bedoel, ik was altijd best aardig met Instagib in UT2k4, en de Lightning Gun staat ook bovenaan mijn lijstje, en dat zijn toch instant-hit-wapens.

Ik vraag me wel af, omdat ik ervan uit ga, dat als iemand springen op me af komt, en ik heb 90 health en een armor, ik binnen de seconde neerlig en geen headshot heb .... altijd zo vreemd, als ik op een torso schiet van dichtbij, duurt het altijd ff voordat iemand ligt. Dat ik dan binnen 2-3 seconden neerlig ok, maar in 1 keer. Ik beweer wederom niet dat de knakker in kwestie snode dingen uithaalt, maar ik vraag me alleen af, hoe hij dat wel voor elkaar krijg, en rennen, en springen, en dan toch in 1 keer baf (het was overigens geen shotgun, die zijn van dichtbij redelijk dodelijk, en terecht ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 09:11:
[...]

Dat geloof ik best hoor, ik beweer ook niet dat iedereen meteen 'cheat' of zo. Vroeg het me gewoon af. Maar ik ga mezelf ertoe brengen het ook zoveel mogelijk te doen. Ik weet dat mijn aim best redelijk is, ik bedoel, ik was altijd best aardig met Instagib in UT2k4, en de Lightning Gun staat ook bovenaan mijn lijstje, en dat zijn toch instant-hit-wapens.

Ik vraag me wel af, omdat ik ervan uit ga, dat als iemand springen op me af komt, en ik heb 90 health en een armor, ik binnen de seconde neerlig en geen headshot heb .... altijd zo vreemd, als ik op een torso schiet van dichtbij, duurt het altijd ff voordat iemand ligt. Dat ik dan binnen 2-3 seconden neerlig ok, maar in 1 keer. Ik beweer wederom niet dat de knakker in kwestie snode dingen uithaalt, maar ik vraag me alleen af, hoe hij dat wel voor elkaar krijg, en rennen, en springen, en dan toch in 1 keer baf (het was overigens geen shotgun, die zijn van dichtbij redelijk dodelijk, en terecht ;)).
Vergeet niet dat je hoofd geen armor heeft (ondanks helmet) en het lichaam (bij de ervaren spelers iig) een vest heeft, waardoor kogels minder damage doen. Ik heb bijna geen UT gespeeld sinds de oorspronkelijke versie, dus ik kan alleen van de laatste keer op LAN-party spreken (dacht UT2k4), maar insta-gib betekent toch kill zodra je iemand raakt (dus veel grover hit model dan bij CS).

En: Als jouw tegenstander je op bepaalde plekken kan verwachten (inzicht, ervaring) dat kan hij ook beter anticiperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 09:24:
[...]Vergeet niet dat je hoofd geen armor heeft (ondanks helmet) en het lichaam (bij de ervaren spelers iig) een vest heeft, waardoor kogels minder damage doen. Ik heb bijna geen UT gespeeld sinds de oorspronkelijke versie, dus ik kan alleen van de laatste keer op LAN-party spreken (dacht UT2k4), maar insta-gib betekent toch kill zodra je iemand raakt (dus veel grover hit model dan bij CS).

En: Als jouw tegenstander je op bepaalde plekken kan verwachten (inzicht, ervaring) dat kan hij ook beter anticiperen.
Nope, had ik al begrepen. Maar ik had 90 health, en 100 armor of zoiets .... en ik zag geen tekentje dat 'ie mijn kop geraakt had en ik was SNEL weg ;).

Ik kies ook bijna standaard voor een vest, als die mogelijkheid er is.

Hitscan zal best wel een verschil in zitten, ik probeer de games ook niet te vergelijken, ik weet alleen dat ik best aardig kon knallen, er zullen altijd mensen zijn die beter zijn, maar ik speel gewoon een uurtje voor mijn lol 's avonds na het werk, of ff een uurtje of wat in het weekend. It's not my life ;)! Maar je probeert jezelf wel een beetje te verbeteren om niet helemaal waardeloos te blijven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-09 22:00
Is het in Source nou uberhaupt mogelijk mensen stuk voor stuk te muten ipv voice te dissabelen in opties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij wel, druk op esc, playerlist en muten maar.

Wanneer komt Assault?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 09:55:
[...]

Nope, had ik al begrepen. Maar ik had 90 health, en 100 armor of zoiets .... en ik zag geen tekentje dat 'ie mijn kop geraakt had en ik was SNEL weg ;).

Ik kies ook bijna standaard voor een vest, als die mogelijkheid er is.

Hitscan zal best wel een verschil in zitten, ik probeer de games ook niet te vergelijken, ik weet alleen dat ik best aardig kon knallen, er zullen altijd mensen zijn die beter zijn, maar ik speel gewoon een uurtje voor mijn lol 's avonds na het werk, of ff een uurtje of wat in het weekend. It's not my life ;)! Maar je probeert jezelf wel een beetje te verbeteren om niet helemaal waardeloos te blijven!
Tja, dat wegduiken heb ik ook wel eens. Er schijnt een lag in de hitbox te zitten. Mijn ervaring tot nu toe geeft dat gevoel iig wel. En natuurlijk is CS mijn lust en mijn leven 8).

Je kunt trouwens in de console zien hoeveel damage jij hebt gedaan en hebt gekregen tegenover tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maak het op onze servers ook dagelijks wel een keertje mee.

Wij draaien zo'n 5 tot 10 servers, maar elke dag komt er op een van die servers een speedhacker langs. Het enige wat je eraan kan doen is bannen en de banlist gegevens kopieren op de andere servers zodat ze er niet meer op komen.

Wat ik wel irritant vind dat high skilled spelers vaak uitgemaakt worden door cheaters. Er hoeven maar een paar van onze leden of andere gamers een aantal rondes goed te spelen en er is er altijd wel eentje bij die zeurt dat diegene cheat.

Waarom kunnen sommige mensen gewoon niet accepteren dat er betere spelers rondlopen dan zij zelf en dat die waarschijnlijk de maps en strategische plekken een stuk beter beheersen dan de spelers die dit roepen.

Gelukkig hebben we al een grote vaste kern die op onze servers gamen. Die helpen tegenwoordig een aardig handje mee in het terecht wijzen van de noobies die iemand gelijk weer uitmaken voor cheaters. _/-\o_

We hebben er trouwens 2 vaste bij voor op de start post:

212.241.49.6:27015 [VETERAN IV]+HLStats -=Veteran Aztec/Dust2 Public Server=- [NL]

212.241.49.6:27025 [VETERAN V]+HLStats -=Veteran Aztec/Dust2 Public Server=- [NL]

Op al onze servers zijn nu ook HLStats geinstalleerd, aangezien er veel vraag naar was een goed stats systeem te installeren en er voor Source nog niet zo gek veel "leuke" servers met stats draaien.

De stats zijn vanmorgen gerest en aan het einde van de week maken we weer de winnaars van week bekend.

Check www.veteranclan.com voor de toplist van dit weekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
Hmm'z erg raar:

omdat ik graag een lekker hoge fps heb (wie niet), heb ik een aantal commans opgezocht. Werkt allemaal lekker, maar sinds enige tijd heb ik opeens last van zwarte textures. Alle kereltjes worden dan egaal zwart. Ik draai op dx 70. Als ik dan naar dx81 ga is alles weer normaal maar is het water opeens vaag geel met blokjes. Wanneer ik mijn config.cfg en alles wat er nog meer staat in de cfg map, opnieuw start mat_dxlevel 70 invoer en ga spelen doet alles het wel weer goed. Wanneer ik dan weer restart is alles weer zwart :(. Etc.. Etc..

Iemand hier een oplossing voor? (en dan niet 'niet allemaal commands gebruiken om je fps te verhogen, hehe lol!')

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:08

GG85

.......

Welke wapens gebruiken jullie trouwens? ik meestal de Colt M4A1 Carbine zonder silencer en als terorrist de SIG SG-552 Commando.
Anders het standaard pistool of de Heckler & Koch MP5 achtig ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReddishRat
AK-47/M4 zijn me favoriete guns. En usp/glock/deagle gebruik ik als handgun, heerlijk! >:)

Als je weet hoe je met de AK om moet gaan dan raak je daar alles mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
GG85 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 14:11:
Welke wapens gebruiken jullie trouwens? ik meestal de Colt M4A1 Carbine zonder silencer en als terorrist de SIG SG-552 Commando.
Anders het standaard pistool of de Heckler & Koch MP5 achtig ding.
Als ik weinig geld heb altijd een Desert Eagle ... nooit ander wapen .. zelfs niet als ik geld heb voor een MP5 ...

Als ik genoeg geld heb koop ik een Colt maar vaker die andere ( weet de naam niet meer ... die 1 x inzoomt nummer 4-4 )

Bij Terro meestal SIG en\of AK

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cemackor schreef op maandag 17 januari 2005 @ 14:26:
AK-47/M4 zijn me favoriete guns. En usp/glock/deagle gebruik ik als handgun, heerlijk! >:)

Als je weet hoe je met de AK om moet gaan dan raak je daar alles mee :)
Ik gebruik vanalles, favorieten liggen aan de stemming. Pistol is deagle wel favoriet, overig ligt een beetje aan map en hoe er gespeeld wordt op die server op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
dessert eagle, (CT) m4a1, (T) Galil of AK (ligt eraan waar ik zin in heb, die galil doet het vaak best leuk namelijk, zelfs met sprayen), awm (kom maar kom maar) en vaak para omdat het gewoon zo grappig is :+) lekker op deuren schieten en op alles waar maar iets kan zitten :)

@ timo: Steyr Aug (moet ik ook maar weer es wat meer gaan gebruiken)

[ Voor 28% gewijzigd door Vandread op 17-01-2005 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 14:29:
[...]

Ik gebruik vanalles, favorieten liggen aan de stemming. Pistol is deagle wel favoriet, overig ligt een beetje aan map en hoe er gespeeld wordt op die server op dat moment.
psies wisselt bij mij ook

heb oko wel eensperioden dat ik altijd alleen maar handgun+gren combo gebruik
bijv alleen dual elites ofzo :D altijd leuk om daar 3 gasten mee overhoop et knallen nadat je een fb en he op ze gegooid heb

soms gewoon 4 rondes niks kopen en dan met een para op de proppen komen :D

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 13:13

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

Wanneer komt die nieuwe map nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dax
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:08

Dax

http://forums.steampowere...7ec3e615b&threadid=230457
VALVe is -8GMT TimeZone.

If it is the 17th where you live at this current time, please take into consideration of what timezone you are in as well as VALVe.

At the time of this post, it is only 10:36PM, January 16 @ VALVe. The Patch (Which is to contain the CS:S Bots), will be released around noon VALVe time, which is about 13 hours from now. I say noon because most patches VALVe releases are around 3-6PM PST. This dosen't mean it will be released then, it could be released sooner or later than normal times.

So please, stop with the posts.
Dus uurtje of 8/9 denk ik, maar dus misschien eerder/later

[ Voor 6% gewijzigd door Dax op 17-01-2005 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me voorstellen dat ze zitten te zeiken op steam forums. Het aantal maps is natuurlijk wel ineens flink gereduceerd sinds we naar Source over zijn. Ik wil zelf ook wel een aantal maps erbij. Tot nu toe is nog steeds prodigy de mooiste source map, eens kijken hoe de upgrade naar source voor tides is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
Ga je toch lekker 1.6 spelen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
Of.... ga naar gdgaming server 6 :) Allemaal eigen maps. Leuke admin ook daarzo.. ;)

83.149.90.146:28065

of 1 van de andere servers:
83.149.90.146:28015
83.149.90.146:28025
83.149.90.146:28035
83.149.90.146:28045
83.149.90.146:28055 :)

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, inmiddels ben ik alweer gewend aan de feel van de source versie, dus terug zal niet zo snel meer gebeuren. Grafisch is nooit zo'n probleem. Ik speelde voor source voornamelijk de condition zero versie die weer wat extra maps had, waaronder tides, en ik merkte zelfs al verschil tussen 1.6 en cz terwijl die toch parallel zouden moeten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 11:36:
[...]Tja, dat wegduiken heb ik ook wel eens. Er schijnt een lag in de hitbox te zitten. Mijn ervaring tot nu toe geeft dat gevoel iig wel. En natuurlijk is CS mijn lust en mijn leven 8).

Je kunt trouwens in de console zien hoeveel damage jij hebt gedaan en hebt gekregen tegenover tegenstanders.
Thnx, weer een goeie tip ;). De ene keer gat het wat beter dan de andere. Ik merk dat ik toch minder moet kruipen, ben je een stuk kwetsbaarder. Ik maar denken dat je im-improvement dan uitmaakt, maar niet, de rennende gasten die hebben veel meer geluk ;). Ligt ook aan mij.

Ik geef toe, ik kom uit de UT2k4 wereld, en da's anders. Maar ik wilde dit toch ff proberen. Ik wilde altijd al Rinbow Six: 3 spelen, maar ja, ik ken geen mensen die dat spelen. CS op zich ook niet, maar wel een aantal (moet alleen nog een keer afspreken). Binnenkort wordt het helemaal moeilijk, met World of Warcraft en Battlefield 2 erbij. Je kan niet alles spelen. Het nadeel van BF vind ik toch dat het (hopelijk wordt het beter) een te groot arcade gehalte heeft. Ik hoe wel van realistischere games, althans, in dat genre. Ik hou ook van Arcade shooters, althans, ik vind zelf alleen de UT serie goed, de rest haalt het voor mij persoonlijk net niet.

Mijn favoriete guns bij CS zijn tot nu toe die rifles, de 4e die je kan kiezen, die inzoomt, maar dan zonder scope in beeld. Knalt goed, effectief ;). Niet alleen gaan helpt ook, iemand's backup zijn vind ik me wel in. Als de tegenstander zich niet op mij focust, ligt 'ie zo.

Wist trouwens niet dat de DVD niet nodig was, ik gokte het er net ff op, kijken wat het doet .... en ja hoor ;). Laat die update nu maar komen, ik wil die bots wel eens uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah, al half 10 en nog niks, of bedoel je morgenvroeg??!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:36
-=BoKKiE=- schreef op maandag 17 januari 2005 @ 15:06:
soms gewoon 4 rondes niks kopen en dan met een para op de proppen komen :D
para? is dat zo'n autosniper?

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flippie Flink
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 16:46
RAILGUNNER schreef op maandag 17 januari 2005 @ 21:52:
[...]

para? is dat zo'n autosniper?
Para, autosniper? :P Nop, eigenlijk ook niet nodig. De para is het lompste machine geweer wat in cs zit. Erg leuke in de kleine gangen van office om je 100 patronen per clip er doorheen te rammen >:) (dus geen autosniper nodig...)

[ Voor 3% gewijzigd door Flippie Flink op 17-01-2005 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:36
Oh, de M249 dus :).
Kende de naam para niet, da's alles.

Ik heb trouwens alle laffe CS namen vervangen door de echte namen.
Ipv CV-47 staat er nu Kalashnikov in m'n buy menu.
Wel cool :P.

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RAILGUNNER schreef op maandag 17 januari 2005 @ 22:19:
Oh, de M249 dus :).
Kende de naam para niet, da's alles.

Ik heb trouwens alle laffe CS namen vervangen door de echte namen.
Ipv CV-47 staat er nu Kalashnikov in m'n buy menu.
Wel cool :P.
Hoe heb je dit gedaan?? Zou je miss die file naar me toe kunnen sturen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mirelia
  • Laatst online: 10-03 19:07
Ja die zou ik ook wel willen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via nextwish.org kan je een namesfix downloaden.
Link: http://www.nextwish.org/m...ix/cstrike-weaponnamesfix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Laatst online: 12:42

MazeWing

The plot thickens...

Ik speel eigenlijk sinds de release van HL2 en moet zeggen het spel is beter dan ik had gedacht ;) Ik speel nu elke avond wel een paar uur en ik moet zeggen: ik word met de dag beter :) en dan ga je gewoon merken dat ze je uitmaken als cheater... Als je niet cheat is dat zo ongeveer het grootste compliment wat je kunt krijgen. Zo ook weer begin deze avond. Ik zit op de_chateau te spelen als T (ik ben alleen) en er zijn nog 2 mensen van de CT's over. Ik zit bij bomgebied B aan en zie iemand richting die grote tonnen/vaten rennen. Ik ren 'm achterna maar hoor achter me iemand aanlopen, ik draai me dus om en bang headshot. Vervolgens weet ik dat de laatste CT, naar die vaten was gelopen, maar omdat ik 'm niet door het water had horen lopen neem ik nog aan dat ie nog bij B in de buurt is. Waarschijnlijk dat muurtje om de hoek. Ik ren daar dus naar toe en terwijl ik naar die muur draai begin ik al te schieten en zoals ik al verwacht had, zat die gast daar dus had ik 'm dood. En wat zei ie toen.... dat ik een wallhack gebruikte.

Beste compliment ;)

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Maarten L schreef op zondag 16 januari 2005 @ 13:25:
Hier zijn mijn tweaks ps.

cl_cmdrate "101"
cl_drawshadowtexture "0"
cl_ejectbrass "0"
cl_interp "0.1"
[...]
sv_voicecodec "voice_speex"

gewoon in je config.cfg plakken en deze dan READ ONLY! maken. < erg belangrijk.
Nog bedankt voor deze lijst. Ik moet op TFT-resolutie draaien met een GF4 Ti4200 (128MB) en dat ging dus klote, maar met deze commands is m'n fps veel hoger (verdubbeld denk ik zelfs) en grafisch merk ik er niet eens echt veel van. Als het zo vloeiend loopt speel ik ook een stuk beter. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
Klopt heb ik ook. Het kan zijn dat je problemen krijgt met een bepaalde custom level. Dat had ik ook. Alle mensen worden dan zwart. Dit ligt (voor zover als ik) aan de map!! Aangezien ik alle commands 1 voor 1 gecheckt heb om te kijken of zij er wat mee te maken hadden. Dit was dus niet zo. fy_concrete geeft problemen. Het enige wat effect heeft is: mat_dxlevel 70. Deze kan je op 81 zetten. Als je dat doet heb je ook weer licht met je zaklampie, want die doet het niet met dx70. Andere 'bugs' die je krijgt met dx70 zijn bij mij regenbogen op sommige plekken.

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

De update is uit, op het eerste gezicht ziet de map er wel aardig uit, maar zijn de bots megabrak :P

[ Voor 6% gewijzigd door Rival24 op 18-01-2005 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Maar hoes de map? Ik ga 'm nu ff spelen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Update downloadin'

Beetje laat though...

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Laatst online: 12-09 08:37

Remi

Moo!

De map ziet er redelijk uit, hij lagged alleen wel als de bom ontploft. Misschien dat het door de bots kwam maar er zijn meer maps die moeite hebben met ontploffingen.

Ik heb even een paar screenies gemaakt en geupload:

de_tides (14 pictures)
Afbeeldingslocatie: http://pics.remialleenopdewereld.nl/de_tides/de_tides0001_tn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pics.remialleenopdewereld.nl/de_tides/de_tides0002_tn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pics.remialleenopdewereld.nl/de_tides/de_tides0003_tn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pics.remialleenopdewereld.nl/de_tides/de_tides0004_tn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pics.remialleenopdewereld.nl/de_tides/de_tides0005_tn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pics.remialleenopdewereld.nl/de_tides/de_tides0006_tn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pics.remialleenopdewereld.nl/de_tides/de_tides0007_tn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pics.remialleenopdewereld.nl/de_tides/de_tides0008_tn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pics.remialleenopdewereld.nl/de_tides/de_tides0009_tn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pics.remialleenopdewereld.nl/de_tides/de_tides0010_tn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pics.remialleenopdewereld.nl/de_tides/de_tides0011_tn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pics.remialleenopdewereld.nl/de_tides/de_tides0012_tn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pics.remialleenopdewereld.nl/de_tides/de_tides0013_tn.jpg
Afbeeldingslocatie: http://pics.remialleenopdewereld.nl/de_tides/de_tides0014_tn.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Redelijk? Ik vind hem briljant! Geweldig oog voor detail die gasten van Turtle Rock. overal schildpadjes en capjes met schildpadden erop, geniaal!

Map speelt erg fijn, meer close combat.

top!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ook zelf de bots laden als je bijvoorbeeld een netwerk game start?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Niet online
Kan iemand niet een overview van die map posten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjf
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-03-2024

rjf

Vetpriester

ff vlug met de bots op italie en office gespeeld op normal setting maar hier zijn ze toch echt goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 02:00:
Kan je ook zelf de bots laden als je bijvoorbeeld een netwerk game start?
Jup!

Ik heb alleen het gevoel dat die bots echt cpu splurpers zijn. Gisteren op de_dust met 40 bots. 10 fps.

config: AMD 64 3500 - 1 gig ram- geforce 6800gt@ultra

Normaal loopt ie wel 100 fps ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:08

GG85

.......

Hoe spelen de bots? Een beetje echte teamplay (zoals het in het echt zou gaan) of gewoon net als de meeste online players (beetje in hun eentje rondrennen ala arcade style)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 13:55

nlboy

Alles kitz?

Vraagje, kent iemand een goedkope CS:SC Server?
Ik zoek een server voor 16 spelers (public).
(is hier niet toevallig een student die snel internet heeft?) ;)
De goedkoopste server die ik tegen kwam was $39,95 (€30,50) per maand, nadeel is dat ie in America staat en dus de ping rond de 150 is. :)
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FoggyFreek schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 01:48:
Redelijk? Ik vind hem briljant! Geweldig oog voor detail die gasten van Turtle Rock. overal schildpadjes en capjes met schildpadden erop, geniaal!

Map speelt erg fijn, meer close combat.

top!
Ik ben benieuwd, ik ga vanavond met een paar buddies samen online spelen en hoop dat ie dan inmiddels op een aantal servers in de rotatie zit. Ken tides wel van Condition Zero, dus layout is wel bekend. Hoe waardeer je em tegenover andere source conversies? Ik vind tot nu toe prodigy de mooiste source conversie.
nlboy schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 09:06:
De goedkoopste server die ik tegen kwam was $39,95 (€30,50) per maand, nadeel is dat ie in America staat en dus de ping rond de 150 is. :)
Alvast bedankt!
Heb je creativehosting, nexus, anderen gecheckt? De meeste pub server zijn beetje showcase/reclame voor clan/private servers.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PoweRoy
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 21:23

PoweRoy

funky!

Valve has released the promised update for Counter-Strike: Source. You need to restart Steam to fetch the it.

List of changes:

* Added Counter-Strike bots
* Added new bomb defusal map de_tides
* Updated version of de_cbble to allow bots to navigate ladders
* Updated version of cs_office. Fixes minor issue with projector
* Updated version of de_dust2 to allow 40 players
* Optimization to the way that dynamic props are checked. On higher end CPUs, this can result in more than a 5% total frame rate increase
* Fixed bug where players would get twice the normal money at the start of a round
* Weapon models are now checked at startup to make sure they are within limits for size
* Fixed a bug that would allow a player to throw two flashbangs at once
* Added “motdfile” cvar, which sets the filename for the message of the day on the server
* Fixed logic that will automatically kick players for killing hostage or being idle for a long time

thuis ff leechen en spelen :)

[This space is for rent]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
CS source servers trekken aardig wat data dus zullen ze gewoon niet goedkoop zitten, wat jij wil is gewoon voor een dubbeltje op de eerste rang zitten ;)
Hoorde van iemand die zelf host en hem kost het 40 e per maand aan data.

Tides is wel grappig, veel CC en door de *heftige* textures moet je flink opletten want terrors zijn soms verrot moeilijk te zien :) Prodigy is inderdaad erg mooi geworden!

Ennuh die changelog kan iedereen met steam gewoon zien, om die nou speciaal te posten :+

[ Voor 11% gewijzigd door Vandread op 18-01-2005 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PoweRoy schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 10:19:
List of changes:
..
* Fixed bug where players would get twice the normal money at the start of a round
..
Yeah, die rottige 1600 bij first round was dus een bug én is gefixed. Lang leve het ereherstel van de pistolround!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PoweRoy schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 10:19:
....
* Updated version of de_dust2 to allow 40 players
....
hebben ze alleen max players verhoogd of is de map zelf ook echt veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 11:00:
[...]

hebben ze alleen max players verhoogd of is de map zelf ook echt veranderd?
ik denk max players verhoogd.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
nlboy schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 09:06:
Alvast bedankt!
Ik ben van plan deze te gaan nemen voor mijn clan :) http://www.i3d.nl/index.php?p=12
gameservers

Gamehosting voor en door gamefreaks

Bij i3d is uw game in goede handen. De games die wij aanbieden kennen wij van binnen en van buiten zodat niks uw spelplezier in de weg kan staan. Inmiddels hosten wij zo'n groot aantal Unreal Tournament 99/2004 servers, dat wij onszelf De Unreal Tournament Specialist van de Benelux kunnen noemen. Wij bieden alle multiplayer games aan. Mocht uw favoriete game toch niet in ons overzicht staan, neem dan contact met ons op en wij zullen deze game speciaal voor u binnen 72 uur klaar zetten.

De Games:

- Call of Duty
- Call of Duty: United Offensive
- Wolfenstein: Enemy Territory
- Unreal Tournament
- Unreal Tournament: Tactical Ops: Assault on Terror
- Unreal Tournament 2004
- CounterStrike 1.5
- CounterStrike 1.6 (Steam)
- CounterStrike: Condition Zero
- CounterStrike: Source
- Half-Life
- Half-Life 2
- Half-Life: Day of Defeat
- Half-Life: Team Fortress
- Half-Life: Opposing Force
- Rainbow 6: RavenShield
- Rainbow 6: Athena's Sword
- Medal of Honour: Allied Assault
- Medal of Honour: Allied Assault: Spearhead
- Medal of Honour: Allied Assault: Breakthrough
- BattleField 1942
- BattleField 1942: Secret Weapons
- BattleField 1942: Road to Rome
- BattleField 1942: Desert Combat
- BattleField Vietnam
- Return to Castle of Wolfenstein
- Quake III
- Soldier of Fortune 2
- Soldier of Fortune
- HALO
- Farcry
- Special Ops
- Americas Army
- C&C: Renegade
- Multi Theft Auto
- Jouw favoriete game?

Inclusief:

Elke gameserver wordt opgeleverd inclusief:

- 100% controle over het spel via eigen FTP, webaccess en controlpanel
- 100% gamers-support
- 100% onbeperkt dataverkeer gegenereerd door de originele game
- 3.000 MB schijfruimte voor maps en mods
- Snelle redirect server voor ingame-downloaden van maps, textures, voices, etc.
- Flexibele support - uitbreiding, hulp, wij regelen het allemaal
- Mogelijkheid tot koppeling van een eigen domeinnaam
- Mogelijkheid tot het goedkoop hosten van de clan - en/of gamesite
- Mogelijkheid tot huren van TeamSpeak of Ventrilo server

Prijzen:

Onze prijzen vind u in onderstaand overzicht. Voor elk spel gelden deze prijzen!

Private Public
2 spelers 4,90 6,90
8 spelers 8,90 12,90
12 spelers 12,90 18,90
16 spelers 16,90 24,90
18 spelers 18,90 32,90
20 spelers 20,90 35,90
24 spelers 24,90 42,90
32 spelers 32,90 54,90
64 spelers 64,90 144,90

- Alle prijzen zijn in euro's inclusief BTW en per maand
- Setup kosten eenmalig 6,50 euro
- Minimale contractduur 3 maanden
- Betaling per 3 maanden, vooraf
- Vandaag besteld, binnen 48 uur online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Uhhhhhm, ik raadt het je echt niet aan bij i3d, ga maar eens naar google en typ in: i3d hosting ervaringen. *hint*!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 09:54:
[...]

Heb je creativehosting, nexus, anderen gecheckt? De meeste pub server zijn beetje showcase/reclame voor clan/private servers.
Bij Creative hosting is het vrij prijzig vind ik: € 52,74 per maand.
De site van Nexus kan ik niet vinden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Dersan schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 11:38:
Uhhhhhm, ik raadt het je echt niet aan bij i3d, ga maar eens naar google en typ in: i3d hosting ervaringen. *hint*!
Bedankt voor je hint, ik vond de prijzen al zo laag....wil natuurlijk wel een goede server hebben. :)
(helaas dat ze niet zo goed zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 10:32:
[...]

Yeah, die rottige 1600 bij first round was dus een bug én is gefixed. Lang leve het ereherstel van de pistolround!!!
Ik spawnde vannacht nog de eerste ronde met $1600 in de_tides... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had vanochtend toch iets grappigs :P

Ik heb dus standaard die autosniper in me autobuy script staan. Op de server waar ik vaak kom heeft dus dat ding uitgeschakeld, maar sinds de steam update ofzo kan je wel een autosniper kopen met de autobuy script maar je kunt het niet kiezen uit de lijst (zal wel iets veranderd zijn).

Volop gescheld van cheater enzo :P ... en wat natuurlijk weer opvalt zijn die gasten met NL in de naam die bijzonder lollig moeten zijn zoals constant op je schieten en in je beeld gaan staan omdat ze menen dat je cheat :/

Nu ik het er toch over heb, ik speel eigenlijk nooit op NL servers, grote bekken hebben de NL'ers altijd, en bij het minste op geringste word je gekickt :/ Duitse servers ook niet omdat die gasten weigeren iets anders te spreken dan duits, nu is dit nu zo heel erg maar naar mijn idee is duitsland een broedplaats voor cheaters :X NL'ers ook btw.

UK, scandinavische landen en frankrijk voor mij meestal :) frankrijk ook nog wel een probleem kwa taal, maar goed dit zijn IMO toch wel de landen waar je relaxt kunt spelen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu sinds gisteren met het probleem dat ik niet to masterhost ofzo kan connecten :'( Heeft iemand enig idee hoe dit op te lossen is, want tot voor die tijd deed hij het gewoon...

/Edit:
Er staat:
Could not contact master game server to retrieve server list.

Internet doet het prima, heb geen firewalls ofzo na installatie van steam er nog bij gepleurd, en ik kom er zelf niet meer uit...

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Nee, lighteye, het probleem van het restricten van wapens ligt bij de eerdere adminmod versies. In cs:s worden voor bijvoorbeeld de namen: "awp" en "magnum" gebruikt. De "awp" was gerestrict, maar je kan nog wel met de cz naam "magnum" een awp kopen.

En wat betreft de 1600$ bug, volges mij is die daadwerkelijk wel gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
btw, waar staan alle cs:s commands m.b.t bots?

sorry, dubbelpost

[ Voor 19% gewijzigd door Dersan op 18-01-2005 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Dersan schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 13:09:
btw, waar staan alle cs:s commands m.b.t bots?

sorry, dubbelpost
Als je in console "bot" typt krijg je vanzelf alle commands te zien.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
ow, ok, thx ;)

Nopez, werkt niet, hij zegt dan unknown command

Edit: found it http://www.turtlerockstud...csbot/viewtopic.php?t=610

[ Voor 106% gewijzigd door Dersan op 18-01-2005 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faraway
  • Laatst online: 05-09 18:59

faraway

Dank U...

Hier heb je alle commands mbt bots

Edit: net te laat :P

[ Voor 10% gewijzigd door faraway op 18-01-2005 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die mij nog even wil/kan helpen? Danku :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 12:36:
Nu ik het er toch over heb, ik speel eigenlijk nooit op NL servers, grote bekken hebben de NL'ers altijd, en bij het minste op geringste word je gekickt :/ Duitse servers ook niet omdat die gasten weigeren iets anders te spreken dan duits, nu is dit nu zo heel erg maar naar mijn idee is duitsland een broedplaats voor cheaters :X NL'ers ook btw.

UK, scandinavische landen en frankrijk voor mij meestal :) frankrijk ook nog wel een probleem kwa taal, maar goed dit zijn IMO toch wel de landen waar je relaxt kunt spelen :)
Op Nederlandse servers stikt het idd van de kinderen die de server als chatbox gebruiken.
"Wil je in mijn clan?" "Voeg me toe op MSN!" "Hoe oud ben je?" "In welke klas zit je?" 8)7
En als er dan ook iemand joint met girl in de naam, gaan de hormonen meteen opspelen! |:(
Op Engelse servers is het soms maar één of twee figuren die irritant lopen te chatten.
Ik vind het uitermate relaxt op servers waarvan ik de taal niet machtig ben (Scandinavisch of Frans, beetje Duits) dan stoor ik me ook niet aan dat gelul, want ik weet toch niet wat er staat. :P
offtopic:
Wijze icon!!
:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Hahaha, soms vindt ik de bots wel grappig hoor, maar soms gaan ze in een hoekje zitten te campen, das soms wel irri.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.