[PC] Counter-Strike: Source - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.183 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:32
Op grote servers is een shotgun zo handig, niet de autoshotgun, die is scheel, maar die pomp is zo lekker dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:38

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Anoniem: 61797 schreef op zondag 09 januari 2005 @ 19:02:
ik vroeg me dat af omdat ik mensen hoor praten over shotguns geknifed worden en de map assault, en ook uit de verhalen kan ik volgens mij opmaken dat een aantal hier nog niet zo lang cssed.
Ah ok, en dat is 'n00bpraat'? De shotguns zijn in Source een stuk sterker geworden (ze raken ook op afstand) en daarnaast kan het nooit kwaad om met elk wapen om te kunnen gaan. Kniven is ook een stuk makkelijker geworden dan 1.6 of voorgangers aangezien er geen knife-geluid meer is als je geraakt wordt en de hitboxes doen voor kniven soms erg apart.
En ja, dat sommige mensen assault als n00bmap zien neemt niet weg dat ik het een heerlijke map vind :).

Oh, ik speel overigens al sinds beta 2 (of iets daar in de buurt, ik kan me iig nog M4's met scope en ES-maps herinneren :P).

[edit]Hmm wacht, ES-maps waren denk ik nog iets later bij nader inzien... ah whatever :P

[ Voor 7% gewijzigd door IceStorm op 09-01-2005 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

als je sinds beta 2 speelt (ikzelf beta) weet je best dat dat noobpraat is ja :) geen enkele serieuze (clan) cser gaat schieten met shotties. En ook geen enkele serieuze (ietwat skilled) cser wordt geknifed of gekilled door een shottie (in normale omstandigheden). Low vs high hp kan het altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04-06 17:03
Beta 3er hier :p . En ik ben het wel met je eens, maar wat boeit et? Ik ga ook regelmatig pubs op om gewoon een beetje te funnen.
En natuurlijk in wars niet, tenzij we zo hard winnen dat we het ons kunnen veroorloven.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Dat je tijdens je war geen shotgun pakt, ok maar de rest van je verhaal is gewoon 'ik ben heel l33t in cs'-praat :P. Ik kan me meerdere filmpjes herinneren van Clanbase Eurocup leagues en soortgelijke waar mensen prima in geknived werden :).

Voor de rest, het is maar een spelletje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103538

Anoniem: 61797 schreef op zondag 09 januari 2005 @ 20:26:
geen enkele serieuze (clan) cser gaat schieten met shotties.
Ik vind de shotgun erg effectief als backstab-wapen... gewoon een omweg nemen zodat je in de rug van het vijandelijk team terechtkomt en je zit gebakken. Ook zijn er genoeg 'serieuze' spelers die een shotgun gebruiken hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 09:39

Polycom

Poes van goud

Ik gebruik heel veel verschillende wapens maar meestal toch de combine + silenzer ( waarom weet ik eigenlijk niet :P )

ik vind eigenlijk geen enkel wapen een noob gun. Veel mensen vinden een awp een noob gun.. ik neem hem heel af en toe ook wel eens.

Het is pas een noob gun als je hem elke ronde neemt en gaat campen (bv in dust)

[ Voor 2% gewijzigd door Polycom op 09-01-2005 20:42 . Reden: ..euuhh ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103538 schreef op zondag 09 januari 2005 @ 20:38:
[...]

Ik vind de shotgun erg effectief als backstab-wapen... gewoon een omweg nemen zodat je in de rug van het vijandelijk team terechtkomt en je zit gebakken. Ook zijn er genoeg 'serieuze' spelers die een shotgun gebruiken hoor.
'
dus jij beweert hier dat je 3 man pakt met shotgun in de rug :D dat ken je vergeten hoor, dat gaat met ak of m4 toch echt makkenlijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dat van achter neerschieten van een groepje tegenstanders is trouwens echt moeilijker dan veel mensen denken. Ik zie het namelijk ook vaak bij andere mensen, dat er gewoon ineens zoveel keus is en alle kills zo easy zijn dat je even gaat staan nadenken, dan gaat maaien, vervolgens geen rukt raakt (nou ja, ééntje vaak nog wel), 4 tegenstanders zich tegelijk omdraaien en je executeren. 8)7 Ik heb liever één of twee die ik tegelijk van achter kan neerschieten dan meer.

[ Voor 4% gewijzigd door CorteX op 09-01-2005 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:47
Anoniem: 61797 schreef op zondag 09 januari 2005 @ 20:58:
[...]

'
dus jij beweert hier dat je 3 man pakt met shotgun in de rug :D dat ken je vergeten hoor, dat gaat met ak of m4 toch echt makkenlijker
Die auto shottie, man in office ofzo, wals je met dat ding zo over mensen heen.
Maar ja dat zel wel komen omdat ik n00b ben en zal wel alleen op n00b servers spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
[...]

'
Je wilt niet weten hoevaak ik 3 man tegelijk met een shotgun pak, gewoon maar genoeg oefenen, van dichtbij in levels als office heb ik hem veel liever al een famas oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

'
Ja. Ooit wel eens als terrorist op de_aztec gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
CorteX schreef op zondag 09 januari 2005 @ 21:29:
Dat van achter neerschieten van een groepje tegenstanders is trouwens echt moeilijker dan veel mensen denken. Ik zie het namelijk ook vaak bij andere mensen, dat er gewoon ineens zoveel keus is en alle kills zo easy zijn dat je even gaat staan nadenken, dan gaat maaien, vervolgens geen rukt raakt (nou ja, ééntje vaak nog wel), 4 tegenstanders zich tegelijk omdraaien en je executeren. 8)7 Ik heb liever één of twee die ik tegelijk van achter kan neerschieten dan meer.
Idd, neem meestal ook goed de tijd ervoor :) . Eerst kijk ik als ik dichtbij genoeg ben wie wie is, en dan schiet ik eerst de beste neer. Als ze allemaal even kut zijn, dan neem ik de achterste. En intussen draai ik ook nog als ik een colt heb de demper erop :P . Eigenlijk best een hoop informatie die je tegelijk moet verwerken in een hele korte tijd :P .

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-05 15:54

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Heyyyy ik zie dat strikerz.net server 1 een 2 al in de openings post staan, er is inmiddels ook een 3 de bij gekomen omdat die andere 2 de hele dag vol zaten,

het IP: 213.239.178.50:27037

Meschien zou je die er ook bij kunnen zetten, alvast bedankt :)

[ Voor 4% gewijzigd door SithWarrior op 09-01-2005 22:18 ]

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
JeanLucPicard schreef op zondag 09 januari 2005 @ 21:49:
[...]

Idd, neem meestal ook goed de tijd ervoor :) . Eerst kijk ik als ik dichtbij genoeg ben wie wie is, en dan schiet ik eerst de beste neer. Als ze allemaal even kut zijn, dan neem ik de achterste. En intussen draai ik ook nog als ik een colt heb de demper erop :P . Eigenlijk best een hoop informatie die je tegelijk moet verwerken in een hele korte tijd :P .
Idd, silencer is soms echt zo relax, zelf heb ik er wel eens een fucking hekel aan als ik niet hoor waar het vandaan komt. Daarom scout ik ook zoveel, mensen horen haast niet waarvandaan het geluid komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-02 17:08
hmz ik zou niet weten hoeveel ik op geluid doe en hoeveel puur op zicht.
als ik alleen speel, omdat de rest dood is, mjah dan speel ik puur op geluid. laatst voor de gein getest, CS zonder geluid, ik werd zowaar gek.

dus hierbij de stelling: silencers zijn lame :P

trouwens over de scout, als ik ermee schiet hoor ik nog best een felle tik, het geluid in de vorige CS versies was toch veel minder ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandread
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-06 21:09
Anoniem: 61797 schreef op zondag 09 januari 2005 @ 12:42:
Licht het nu aan mij, of zitten hier redelijk veel mensen die zijn begonnen met cs bij de release van source en/of bij 1.3 ofzo. Ik krijg namenlijk de indruk dat de mensen hier nog niet zo heel lang spelen. (NFI)
1.3 kwam uit in november 2001? dus wat noem jij niet lang spelen...
Even voor als je het niet door hebt dat is meer dan 4 jaar geleden ;)
En ik speel sinds die tijd ja >_< in het begin zelfs nogal veel.
Goeie ouwe Demon.nl tijd :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
4 jaar zeker niet.. ik denk eerder 2 a 3... ikzelf speel zon 5 jaar en speel sinds beta 3, en die releases kwamen echt niet zo rap uit hoor

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Laatst online: 04-05 15:54

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Ik speel al zinds de eerste beta, en ik zie hier vele mensen waar ik jaren terug nog mee of tegen gespeelt heb, dus denk dat Zaren beetje verkeerde indruk heeft hier :P

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-06 15:49

Remi

Moo!

Na 4 jaar cs val ik volgens mij ook niet meer in de beginners categorie (heb een hekel aan het woord noob/naab). Er zijn tijden geweest dat ik echt goed was... nu ik niet meer dagelijks speel ben ik nogal roestig ;) en haal niet meer dezelfde resultaten als vroeger maar dat mag de pret niet drukken.

Het ligt er natuurlijk aan op wat van servers je speelt wil je een indruk krijgen van de spelers in de het algemeen. In het begin van source zat ik voor de lol op die 24/7 dust servers en dan krijg je idd wel het idee dat er alleen maar beginners rondlopen. Nu ik weer wat serieus bezig ben en wat meer op de "skilled" servers speel merk ik toch wel dat er behoorlijk wat topspelers rondhuppelen.

Het is dus allemaal wat relatief in mijn ogen, verder ook geen boeiend onderwerp dus ik laat het hier bij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Dersan schreef op zondag 09 januari 2005 @ 21:36:
[...]

Je wilt niet weten hoevaak ik 3 man tegelijk met een shotgun pak, gewoon maar genoeg oefenen, van dichtbij in levels als office heb ik hem veel liever al een famas oid.
Hij bedoelde in een war, en met een shotgun tegen een gemiddelde clan spelen is vrij onmogelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-06 19:41

greatgonzo

schit-te-rend!

vage schreef op zondag 09 januari 2005 @ 23:19:
dus hierbij de stelling: silencers zijn lame :P
lame vind ik wel meevallen, ze doen alleen een stuk minder schade met een silencer erop. Kan merken dat ik zonder silencer aan enkele schoten genoeg heb soms, terwijl met silencer een heel salvo soms nodig kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Remi schreef op maandag 10 januari 2005 @ 00:57:
Het ligt er natuurlijk aan op wat van servers je speelt wil je een indruk krijgen van de spelers in de het algemeen. In het begin van source zat ik voor de lol op die 24/7 dust servers en dan krijg je idd wel het idee dat er alleen maar beginners rondlopen. Nu ik weer wat serieus bezig ben en wat meer op de "skilled" servers speel merk ik toch wel dat er behoorlijk wat topspelers rondhuppelen.
Geef nu maar eens servers waar iedereen zo geweldig speelt dan.
greatgonzo schreef op maandag 10 januari 2005 @ 14:22:
lame vind ik wel meevallen, ze doen alleen een stuk minder schade met een silencer erop. Kan merken dat ik zonder silencer aan enkele schoten genoeg heb soms, terwijl met silencer een heel salvo soms nodig kan zijn.
Volgens mij maakt het qua damage niet uit hoor, ik merk er iig niets van of ik nou met of zonder silencer speelt. Zonder silencer klinkt natuurlijk wel harder (en dus dodelijker?), maar volgens mij is er geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peertje
  • Niet online
Maakt wel uit. Waarom denk je anders dat niet iedereen altijd met demper speelt? Er zouden dan alleen maar voordelen aan zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milanza
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-04 15:54
Anders test iemand het gewoon op een eigen server.

I love the smell of a Palm in the morning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124839

Vraagje:
Welk wapen schiet het snelst?

Waarom nodig:
Ik speel veel 2rooms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

Ik geloof niet dat er een groot verschil in schade in zit. Alleen het geluid wordt wat minder. Ik gebruik altijd de silencer(waarom zou dat lame zijn?) en merk geen verschil. :)

EDIT; het snelste? Een uzi denk ik. Weet het verschil in snelheid tussen de mac 10 en TMP niet. Maar ik ga liever voor de p90, een van de meest onderschatte wapens in het spel. Vooral in office. :*)

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 36087 op 10-01-2005 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Milanza schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:17:
Anders test iemand het gewoon op een eigen server.
Het maakt wel uit qua damage (met of zonder silencer), maar dat verschil is zo klein dat je er over het algemeen niet echt wat van merkt. Voor een headshot is nog steeds één kogel genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:23:
Ik geloof niet dat er een groot verschil in schade in zit. Alleen het geluid wordt wat minder. Ik gebruik altijd de silencer(waarom zou dat lame zijn?) en merk geen verschil. :)

EDIT; het snelste? Een uzi denk ik. Weet het verschil in snelheid tussen de mac 10 en TMP niet. Maar ik ga liever voor de p90, een van de meest onderschatte wapens in het spel. Vooral in office. :*)
het grote verschil was (is) dat je idd met silencer iets minder damage doet, maar dat je ermee kon horen of je iemand raakte bij een wallbang (hopen dat dat terugkomt :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
Anoniem: 124839 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:20:
Vraagje:
Welk wapen schiet het snelst?

Waarom nodig:
Ik speel veel 2rooms.
dual berettas, die schieten zo snel als je kan klikken (wel weinig damage)
of de
auto shottie, die pompt enorm veel lood in korte tijd, alleen is erg snel leeg
en de
p90, veel kogels en redelijke damage, sproeit goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Steyr TMP sproeit ook lekker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi

Remi

Moo!

CorteX schreef op maandag 10 januari 2005 @ 14:54:
[...]
Geef nu maar eens servers waar iedereen zo geweldig speelt dan.
[...]
Volgens mij maakt het qua damage niet uit hoor, ik merk er iig niets van of ik nou met of zonder silencer speelt. Zonder silencer klinkt natuurlijk wel harder (en dus dodelijker?), maar volgens mij is er geen verschil.
Momenteel speel ik op de XS4ALL servers, vroeger zaten daar een hoop pubers waar de sfeer echt niet beter van werd maar tegenwoordig vind ik het er wel lekker spelen.

Over die silencers, er zit wel degelijk verschil in. De colt doet zonder silencer meer damage maar is minder accuraat, met silencer is dat juist andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36087

Kan iemand aantonen om hoeveel damage het gaat? Want ik merk er werkelijk geen reet van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
TMP boven alles, sproeit goed en voor afstand eigenlijk ook best te doen

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126426

HENNESSY schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 05:50:
Ik heb gemerkt dat hoe hoger je fps in cs:s hoe sneller je crosshair kleiner wordt na het schieten. Heeft dat ook invloed op waar je kogels werkelijk gaan of is het slechts een crosshair bug? M.a.w maakt het uit of je 85 of 150 fps hebt?
Dat dacht ik wel ja. Waarom willen mensen anders ongeveer 100 FPS hebben :). Het is juist om die crosshair te doen, DAAR zie je het verschil juist.
Remi schreef op maandag 10 januari 2005 @ 16:50:
[...]

Momenteel speel ik op de XS4ALL servers, vroeger zaten daar een hoop pubers waar de sfeer echt niet beter van werd maar tegenwoordig vind ik het er wel lekker spelen.

Over die silencers, er zit wel degelijk verschil in. De colt doet zonder silencer meer damage maar is minder accuraat, met silencer is dat juist andersom.
Niet echt. Met silencer is hij zwakker EN minder nauwkeurig.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 126426 op 10-01-2005 17:14 . Reden: merged ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126426 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:12:
[...]

Dat dacht ik wel ja. Waarom willen mensen anders ongeveer 100 FPS hebben :). Het is juist om die crosshair te doen, DAAR zie je het verschil juist.

[...]

untrue, met silencer is hij echt wel wat nauwkeuriger (niet op alle afstanden) meer met sproei close distance zeker wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi

Remi

Moo!

Anoniem: 126426 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:12:
[...]

[...]

Sinds Source dan want in 1.6 was het toch echt zo dat hij idd zwakker maar ook accurater werd met silencer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
ik zou zeggen, pak een lege server met 2 personen,
knal de 1 dood met 1 kogel in de kop, met en zonder silencer. trek console open: ziedaar de hoeveelheid damage.
om het wetenschappelijk te houden doe je het 3 keer.
owjah om het ingewikkeld te maken: ook nog op verschillende afstanden.

en daarna sproei je nog ff op een muur om de kogel inslagen te bekijken.

tzal wel niet allemaal 100% betrouwbaar zijn, maar een indicatie geeft het wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
OMG wat owned die shotgun in Office ... helemaal als je met CT speelt en meteen naar boven rushed ... 4 killes net gehad zo ineenkeer :)

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-06 12:50

bAdmuTs

mAzE

Wat een nep zooi, probeer al 2 dagen HL2 en CS:S te downloaden (repareren) maar hij zegt al 2 dagen, The Steam server are currently too busy to handle your request. Please try again in a few minutes.

Dit schiet dus echt niet op zo |:( :(.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-06 13:17
zucht het is zo simpel: demper erop = minder damage, meer nauwkeurigheid. zo simpel is het gewoon. het scheelt niet veel...qua damage niet en qua nauwkeurigheid niet maar ach...
vroeger scheelde het wel veel bij de m4...nu nog steeds volgens mij...ook schiet je sneller zonder demper...of dit nog steeds zo is weet ik niet meer maja B)

oh ja en p90 is het wapen dat het snelst schiet :)

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29882

Remi schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:52:
[...]

Sinds Source dan want in 1.6 was het toch echt zo dat hij idd zwakker maar ook accurater werd met silencer.
Nope, in 1.6 werd hij minder accuraat met de demper erop.

kijk maar naar je crosshair als je de demper erop zet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Hij is idd minder accuraat met silencer.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Misschien zet ik dat van die M4 wel in de startpost.

Daarnet heb ik echt een super spannend potje Dust gespeeld op XS4ALL-03. We (CT) hadden ons voorgenomen met 15-0 te winnen. Op een gegeven moment was het dus 14-0 en het was de laatste ronde. Er waren nog twee T’s over en nog twee CT’s, één CT werd neergeschoten en de laatste CT leek idle te zijn (hij stond op spawn met mes), de T's waren al onderweg, maar ineens bewoog hij en hij had schijnbaar al een autosniper gekocht. Na een super spannende ontknoping hebben we alsnog met 15-0 gewonnen. Soms is het zo'n vet spel... _/-\o_

Screenshot

Edit: Bewijst trouwens ook wel weer hoe oneerlijk Dust op publics is.

[ Voor 12% gewijzigd door CorteX op 11-01-2005 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:47
CorteX schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 20:10:
Zijn wel meer maps "oneerlijk". Ik vind een map sowieso al kut als er maar 2 / 3 wegen zijn met flinke chokepoints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Vooral als je op dust probeert te rushen in een hele grote server hou ik maar heel weinig fps over, daarom ben ik nu maar aant sparen voor een 6800GT en 512MB extra ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
CorteX schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 20:10:
pfff ik maak het vaak zat omgekeerd tegen :)

als T kan je ook goeie zaken doen met flash en smoke hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Als je niet rusht heb je al T in dust weinig kans vindt ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

vind ik niet, sommige doen rustig aan en nemen de linker weg (door het gebouw heen) en knallen 3 ct af en kunnen rustig de bom planten om vervolgens te campen en de bom te beschermen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110668

Hallo, is er ook een manier hoe je als server next map kunt doen?? Dus een command??

En hoe connect je via de console naar een server met password?? Heb alle mogelijke combi's al geprobeert!!

edit: kun je ook server draaien met een alternatief programma dan alleen die bij CSS zit??

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 110668 op 11-01-2005 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Anoniem: 110668 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 23:06:
Hallo, is er ook een manier hoe je als server next map kunt doen?? Dus een command??
rcon_password (password)
rcon changelevel (mapnaam)
En hoe connect je via de console naar een server met password?? Heb alle mogelijke combi's al geprobeert!!
password (password)
edit: kun je ook server draaien met een alternatief programma dan alleen die bij CSS zit??
Lijkt mij onwaarschijnlijk.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

bAdmuTs schreef op maandag 10 januari 2005 @ 22:02:
Wat een nep zooi, probeer al 2 dagen HL2 en CS:S te downloaden (repareren) maar hij zegt al 2 dagen, The Steam server are currently too busy to handle your request. Please try again in a few minutes.

Dit schiet dus echt niet op zo |:( :(.
Hij werkt eindelijk :D, moest gewoon clientregistry.blob verwijderen |:(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 10:03

Pubbert

random gestoord

Anoniem: 110668 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 23:06:
En de meest logische probeer je niet |:(

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

heb nog steeds problemen met de console, als ik letters intyo verdwijnt de console automatisch?

Kan dus nog steeds mijn fps niet zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123662

greatgonzo schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 14:11:
heb nog steeds problemen met de console, als ik letters intyo verdwijnt de console automatisch?

Control+` doet het bij mij altijd (` alleen leidt er idd toe dat de console na één letter al verdwijnt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Dit heeft te maken met je keyboard instellingen in Windows. Als je de console toets gebruikt (`) dan zal na het gebruiken van een niet klinker de console meteen verdwijnen. Toets maar eens een 'e' in na het openen van de console..

Veranderen naar amerikaans VS (dus niet NL) zal het probleem oplossen!

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123662

FoggyFreek schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 14:49:
Dit heeft te maken met je keyboard instellingen in Windows. Als je de console toets gebruikt (`) dan zal na het gebruiken van een niet klinker de console meteen verdwijnen. Toets maar eens een 'e' in na het openen van de console..

Veranderen naar amerikaans VS (dus niet NL) zal het probleem oplossen!
Hmm, dat klinkt als dé tip (duh, nu begrijp waarom het gebeurt). Ik gebruik zelf US-International waardoor na ` ik ook nu (echt nu net) de toets en daarna spatie moet indrukken. Ik wil die KB layout niet veranderen naar US en daarom gebruik ik altijd control+`. Dit went vanzelf, is niet moeilijk én zorgt ervoor dat je je keyboard buiten games gewoon kunt blijven gebruiken zoals je zou willen (internationale leestekens ë é etc).

[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 123662 op 12-01-2005 15:23 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124839

Gewoon een andere toets op de console zetten? (toggleconsole)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthor
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
ik heb f1 gebind anders moet je gewoon iedere keer ff een klinker kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

greatgonzo schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 14:11:

als je de console dan voor je hebt moet je de letter "i" indrukken.
dan kun je gewoon in de console typen.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Is er ook een manier om alle settings van CS te resetten ?
Ik heb al geprobeerd om te de installeren maar dat hielp niet, en ik heb de confic.cfg gedelte en dan opniew gestart... nada

Iemand ?

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

ScrooLoose schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 16:49:
Is er ook een manier om alle settings van CS te resetten ?
Ik heb al geprobeerd om te de installeren maar dat hielp niet, en ik heb de confic.cfg gedelte en dan opniew gestart... nada

Iemand ?
mag ik vragen waarom je alles wil resetten?
als je hem toch installeerd en je past hem aan naar eigen wens, is het toch prima verder?
waarom zou je dan alles gereset willen hebben?
maar om antwoord te geven op je vraag: volgens mij is het niet mogelijk om dat te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Gekkenhuis schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 16:57:
[...]mag ik vragen waarom je alles wil resetten?
Om een vage reden loopt het vreselijk *** , terwijl het altijd goed heeft gelopen.
CS is het enige spel dat hier niet lekker loopt.

Sinds de laatste "update" loopt het al zo :/

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-06 14:40

FlashBang

Hoi.

ik gebruik gewoon de laatste beta van hlsw (1.0.0.39) die op de hlsw forums staat (die nu down zijn btw :|)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

word trouwens wel erg snel uitgemaakt voor aimbotter enzo :/
zat net op de wijzeman server in Dust_2, en alles ging lekker gewoon.
headshotje hier, van verre afstand 2 mensen en ga zo maar door.
ga ik de eerste keer dood na een stuk of 7 kills, word je meteen keihard aangevallen en uitgescholden voor alles wat lelijk is 8)7
en ging zo de hele tijd door tot de 21-3, daarna niet echt veel zin meer in.
was er volgens mij steeds minder welkom.

djeez laat mij ook ff een keer mijn dag hebben :X

[ Voor 14% gewijzigd door Gekkenhuis op 12-01-2005 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar kun je de serverbegin tekste veranderen?? Dus als je op de server komt staat er you are playing Counter Strike Source bla bla bla.. Waar verander ik dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Anoniem: 110668 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 19:58:
Waar kun je de serverbegin tekste veranderen?? Dus als je op de server komt staat er you are playing Counter Strike Source bla bla bla.. Waar verander ik dat??
Volgens mij hier:
X:\Steam\SteamApps\account\counter-strike source\cstrike\motd.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
klopt,
wat ik heb begrepen kan je er wat html in donderen, en de [img] tags etc gebruiken om er plaatjes in te zetten, bes wel leuk

wij hebben er een link naar ons forum in staan, klik je erop dan wordt in dat schermpie het forum geladen en kan je inloggen en posten alsof je via mozilla browsed (geen ie ;))
al met al, best wel een leuk dingetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 05-06 23:56

Erw

er word vaak gesproken over een "autosniper" wat is dit? (noob)

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi

Remi

Moo!

Erw schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 21:35:
er word vaak gesproken over een "autosniper" wat is dit? (noob)
De Sig 550 en de tegenhanger daarvan voor de Terro's. Zeg maar snelvurende sniperrifles die veel te krachtig zijn geworden in source en nu heel veel gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-04 22:07
Heb nu een paar dagen op een internet cafe pc zitten raggen. P4 2.2 / 512MB en een Ti4200. Haalt op alles low 800x600 zo tussen de 10 en 50 FPS. Ping is ook niet al te geweldig met 80-100 in Nieuw Zeeland. Toch speel ik nog wel zo'n 2-1 gemiddeld. Merkbaar minder cheaters natuurlijk.

Ik vind de AK toch niet zo lekker meer knallen als in 1.x . Dan liever een M4. ook de Aug en de Krieg zijn wat minder. De MP5 is weer als vanouds lekker snel en als je een beetje goed kan mikken echt een goed wapen.
Word alleen wel een beetje gek van die autosnipers. Legt gewoon een man of 5-6 op een rij neer in Dust/Dust2 of Cable.

Nu nog wachten op meer maps (inferno en siege plz), models en een nieuwe PC :)

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86
  • Laatst online: 06-08-2024

j86

Hmm met mijn P 2.8 Ghz 1 GB ram en GF 4 haal ik toch altijd minstens 30 fps op 1024*768 en alles op high behalve AA en AF...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Hoe kunnen jullie spelen met zon lage fps :?
Ik haal zelf ook tussen de 20 en 60 fps (gemiddeld 35 fps) maar ik vind dat echt verrot spelen en stop er na 10 min weer mee, ik vindt tot nu toe heel source zwaar kut spelen. Ze hebben naar maar mening de gameplay verneukt (zou heel goed kunnen komen omdat die niet echt lekker draait, hoop ik) :(.

[ Voor 4% gewijzigd door bAdmuTs op 13-01-2005 07:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Laatst online: 07:55
Nou ik vind het precies hetzelfde als CS "1" ik had er ook mijn meningen over. Nu heb ik dus een wat nieuwer systeem dan mijn vorige en ik moet zeggen het speelt veel leuker op de source engine. Ik draai op 1280x1024 alles op high en heb meestal wel +100 FPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

bAdmuTs schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 23:52:
Ik haal zelf ook tussen de 20 en 60 fps (gemiddeld 35 fps) maar ik vind dat echt verrot spelen en stop er na 10 weer mee, ik vindt tot nu toe heel source zwaar kut spelen. Ze hebben naar maar mening de gameplay verneukt (zou heel goed kunnen komen omdat die niet echt lekker draait, hoop ik) :(.
Ik heb MINSTENS 30 fps, ik zeg niet dat ik dat de hele tijd heb :9
Het gemiddelde ligt rond de 70 en ik heb heeeel soms framedrops als het echt te druk word!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

Ik haal zelf ook tussen de 20 en 60 fps (gemiddeld 35 fps) maar ik vind dat echt verrot spelen en stop er na 10 min weer mee, ik vindt tot nu toe heel source zwaar kut spelen. Ze hebben naar maar mening de gameplay verneukt (zou heel goed kunnen komen omdat die niet echt lekker draait, hoop ik) :(.
met onderstaande specs haal ik ongeveer 40 fps, met 1280*1024 met alles op medium en AA uit... Nou dat is best speelbaar hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
Ik haal ook ongeveer 70 fps als het druk is, maar ik ga binnekort toch maar eens een 6800 halen, als ik genoeg heb gespaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Dersan schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 15:18:
Ik haal ook ongeveer 70 fps als het druk is, maar ik ga binnekort toch maar eens een 6800 halen, als ik genoeg heb gespaard.
Met een 6800 gt doet ie het best goed hoor :) Ik heb hem overclocked naar ultra en draai meestal 100 + fps maar op maps als aztec bij het water dropt het wel maar niet lager dan de 60 en alles @ ultra high, 1280*1024(tft).

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

met onderstaande specs haal ik bijna altijd 40 fps (stressed)

1280 x 1024 alles high a.a uit

[ Voor 22% gewijzigd door Polycom op 13-01-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YoshiBignose schreef op maandag 10 januari 2005 @ 22:42:
zucht het is zo simpel: demper erop = minder damage, meer nauwkeurigheid. zo simpel is het gewoon. het scheelt niet veel...qua damage niet en qua nauwkeurigheid niet maar ach...
vroeger scheelde het wel veel bij de m4...nu nog steeds volgens mij...ook schiet je sneller zonder demper...of dit nog steeds zo is weet ik niet meer maja B)

oh ja en p90 is het wapen dat het snelst schiet :)
Als je in 1.6 een demper erop zet wordt de crosshair breder. Oftewel, hij wordt minder nauwkeurig. Het lijkt me sterk dat ze dat hier hebben veranderd. Zal het zo even checken.

Hmm, de crosshair blijft gelijk op de m4a1 met en zonder demper. Misschien dat ie tijdens het schieten sneller onnauwkeuriger wordt.

Er moet namelijk wel iets van een nadeel aan kleven, anders speelt iedereen wel met demper :).

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 126426 op 13-01-2005 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-06 13:17
wat dacht je van minder damage? 8)7

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-06 21:21
KaMiKaZe schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 23:27:
Heb nu een paar dagen op een internet cafe pc zitten raggen. P4 2.2 / 512MB en een Ti4200. Haalt op alles low 800x600 zo tussen de 10 en 50 FPS. Ping is ook niet al te geweldig met 80-100 in Nieuw Zeeland. Toch speel ik nog wel zo'n 2-1 gemiddeld. Merkbaar minder cheaters natuurlijk.
waar ligt dat dan in godsnaam aan :P
want dat haal ik met mijn systeempje ook P3 600Mhz GeForce2 MX PCI etc
Waar ligt dat dan aan :P --> ping schommelt flink, begint bij >200 en na 2min (mits ik niet gekickt ben) zakt hij naar 60-80
Hier is mee te spelen, maar geweldig is het uiteraard niet. Vandaar dat ik nog veel 1.5 en 1.6 speel

[ Voor 40% gewijzigd door Pittie op 13-01-2005 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

laat maar, domme vraag.

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 93354 op 13-01-2005 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja oke, maar dat is niet genoeg. Je krijgt er namelijk stealth voor terug wat veel waardevoller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

[mijn visie op het demper verhaal]

In principe verleng je je gun met de demper en in theorie is een langere gun precieser (langere loop waar de kogel doorheen gaat) echter demp je dan de "impact" van je kogels dus heb je inderdaad wat minder damage en impact op het doel :)

[/mijn visie op het demper verhaal]

Gelukkig was er de AK-47 :P Geen gezeik wel recoil die je moet voorkomen !!!

Verder heb ik gemerkt dat Steam wel je favoriete Servers onthoudt als je er het toevoegen tijdens het gamen doet |:(

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wie weet hoe je als server microphone kan disablen, ik had geleze dat dit enorm veel upload kost.. Maar hoe zet ik het uit?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-06 19:18

Eijkb

Zo.

Effe een korte vraag: Wat draagt jullie voorkeur weg? Servers met meer of minder slots? Wij draaien zelf 2 32 slots publics (cs 1.6 en source) en zo nu en dan zitten er gewoon spelers in de weg (op de 32 spelers heb je altijd wel wat lamers, alhoewel onze admins de opdracht hebben hierop te letten) en stel dat je een 20 slot server hebt dan vind ik het af en toe weer te weinig. Vandaar de vraag aan jullie spelers: Hoeveel slots zou een public moeten zijn? 18? 20? 24? 32? Zoveel als mogelijk? Gaarne alleen reacties met onderbouwing (om opsommingen te voorkomen).

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-06 19:18

Eijkb

Zo.

nero355 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 21:09:
Verder heb ik gemerkt dat Steam wel je favoriete Servers onthoudt als je er het toevoegen tijdens het gamen doet |:(
Als ik eerst CS opstart en dan bij servers kijk heb ik een andere lijst als ik buiten CS steam opstart en dan bij favorietes kijk :D Ik connect dan ook maar via HLSW....

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-04 23:18
Haha kun je geen kills meer maken joh? ;) . Overigens kom eens op MSN man. Ik speel dit spel nu best wel veel samen met nog super veel andere "bekenden". Zelfs Floep speelt het nu ook met wat meer regelmaat. Kom gewoon een keertje meespelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Eijkb schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 14:56:
Effe een korte vraag: Wat draagt jullie voorkeur weg? Servers met meer of minder slots? Wij draaien zelf 2 32 slots publics (cs 1.6 en source) en zo nu en dan zitten er gewoon spelers in de weg (op de 32 spelers heb je altijd wel wat lamers, alhoewel onze admins de opdracht hebben hierop te letten) en stel dat je een 20 slot server hebt dan vind ik het af en toe weer te weinig. Vandaar de vraag aan jullie spelers: Hoeveel slots zou een public moeten zijn? 18? 20? 24? 32? Zoveel als mogelijk? Gaarne alleen reacties met onderbouwing (om opsommingen te voorkomen).
Ik vind 16 tot 24 het prettigste op een public. Liefste 20 (zoals XS4ALL :)). Waarom? Omdat je met 10 vs. 10 zelden hebt dat mensen elkaar in de weg zitten terwijl de map toch lekker 'vol' is.

Bij meer dan 24 man heb je bijna altijd dat 1 team gewoon te goed is. Je kunt dan nog zo goed zijn maar als je elke keer tegen 8 man aanloopt ben je gewoon dood :P. Daarnaast zitten mensen elkaar 'gewoon' in de weg. Ook heb jee gewoon veel meer last van blockers en teamflashers (brrr).

Nope, doe mij maar ca. 20 man voor een public :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
In principe gewoon niet teveel, want zoals al eerder gezegd krijg je dan teveel lamers en "newbies", want die gaan in de servers waar de meeste mensen zitten. In overvolle servers (32>) heb je ook altijd van die winning team joiners, wordt daar helemaal gestoord van. 24 vindt ik altijd het beste :). Cs is ook eigenlijk niet gebouwd voor meer als 28 spelers, zie dust2 maar, ook "maar" 28 spawnpoints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vage
mijn voorkeur 12-16 man.
je hebt dan het idee dat je tenminste nog wat kan betekenen. de "sheer weight of numbers" heb je minder last van. terwijl je wel bijna altijd iemand tegenkomt.
ennu het is zelfs mogelijk om een paar simpele tax te gebruiken (kweet het , het is niet het doel van een pub, maar maakt het wel toffer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j86

j86

Haha, mij het liefst nog minder, tussen de 6 en de 10!
Dit omdat ik altijd het pech heb om tegen 3 man tegelijk aan te lopen in drukkere servers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

Ik heb een probleem met mijn mic in CSS.
Als ik in winXP bij config. scherm > geluiden en audioapparaten > tab spraak > spraak openemen, knop volume > "wat men hoort" aanzet, dan werkt de microfoon in mn headset prima (zit aangesloten via base op SB Audigy platinum). Maar na iedere mapchange in CSS wordt "wat men hoort" in winXP automatisch uitgezet, en moet ik vanuit CSS middels de win knop terug naar windows om daar deze optie weer aan te zetten, dan werkt hij het hele level weer...

Hoe kan ik ervoor zorgen dat dit altijd aan blijft staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111019

er blijken veel updates te komen.. nieuwe maps deze maand en februari (1 is er al bij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38733

A.s. maandag nieuwe map + BOTS!!! :)

http://ve3d.ign.com/articles/579/579789p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

IceStorm schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 15:44:
[...]

Ik vind 16 tot 24 het prettigste op een public. Liefste 20 (zoals XS4ALL :)). Waarom? Omdat je met 10 vs. 10 zelden hebt dat mensen elkaar in de weg zitten terwijl de map toch lekker 'vol' is.

Bij meer dan 24 man heb je bijna altijd dat 1 team gewoon te goed is. Je kunt dan nog zo goed zijn maar als je elke keer tegen 8 man aanloopt ben je gewoon dood :P. Daarnaast zitten mensen elkaar 'gewoon' in de weg. Ook heb jee gewoon veel meer last van blockers en teamflashers (brrr).

Nope, doe mij maar ca. 20 man voor een public :)
inderdaad 26 min, 20 max

daartussen mag, op de tweak draaien we helaas maar 16 man servers omdat onze hardware niet meer aankan helaas :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

The official Counter-Strike Bot will be released for Counter-Strike: Source on Monday (January 17th). The Bot features enhanced abilities and will be available for all owners of Counter-Strike: Source. Also included in Monday's release is an updated version de_tides, rebuilt by Turtlerock Studios. For more information or to purchase your copy of Counter-Strike: Source, please visit www.steampowered.com.
Afbeeldingslocatie: http://www.halflife2.net/news/1105756815_tides1.jpg

Heb liever meteen een make over van assault, nuke, inferno, militia...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Zijn ze vast mee bezig, maar ik denk dat Turtle Rock Studios los staat van de maps die Valve zelf omzet.

Dus dit is een soort van extra map denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo

greatgonzo

schit-te-rend!

het ziet er wel mooi uit...
Weet iemand hoe laat het gereleased word? 0.00 middernacht, of echt pas tegen de avond aan als ze in de US wakker worden?
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.