- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Overigens doet de wekker wel iets, hij laat de telefoon heel kort trillen...helaas te kort om wakker van te worden. Is er misschien ergens een programmaatje te krijgen dat wel een goeie wekker geeft??
Is er al meer bekend welke providers deze telefoon gaan leveren? Ik wil graag bij orange blijven namelijk, maar ik kan er niets over vinden of ze deze telefoon gaan leveren.
Als het goed is komen eind feb. meerdere providers met deze telefoon. Can't wait
Verwijderd
Ik gebruik de mda ook als wekker maar bij mij werkt ie wel gewoon. Ben tot nu toe nog elke dag wakker geworden door de wekker. Ik heb nix veranderd aan de telefoon, dus gewoon zo gelaten qua software, dus alle t-mobile meuk nog erop gelaten! Meesterlijk toestel!Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 17:52:
Hey, ik gebruik mn telefoon ook altijd als wekker, maar deze werkt voor geen meter. Als ik een alarm instel, dan doet ie het wel, maar niet als de telefoon in standby staat, en dat gebeurt 's nacht als ik m niet aan de oplader heb hangen...kan ik het natuurlijk wel zo instellen dat die telefoon niet standby gaat, maar dat vind ik ook weer niet ideaal...
Overigens doet de wekker wel iets, hij laat de telefoon heel kort trillen...helaas te kort om wakker van te worden. Is er misschien ergens een programmaatje te krijgen dat wel een goeie wekker geeft??
Even iets anders is er een proggie waar ik mijn belbundel kan beheren? Dus dat ik in kan stellen tot 300 minuten p/m en daarna dat ik dan telkens een herinering krijg ofzow dat ik over de bundel bel. Weet iemand iets hierop?
Verwijderd
Bedankt!Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 15:53:
[...]
Henk-Wim,
Is dit geen optie voor jou? http://www.mda-compact.tk
Succes!
Behalve dan dat die GPS zo in het zicht ligt, is het een mooie oplossing ja! Die GPS wil ik liever achterin monteren en dan is dit weer interessant:
Ook ik ben hier benieuwd naar! Met wat goede instructies moet ook ik dit kunnen doenjustifire schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:49:
[...]
Zou je misschein een foto willen maken van dat printplaatje of ff iets duidelijker uitleggen waar ik de + en - op moet solderen?
Oplossing klinkt mij als muziek in de oren
Maar euhm.. als je auto dan stil staat he, slurpt die GPS-muis dan niet op den duur je hele accu leeg?
als ik 1 keer op de power button klik gaat ie in standby neem ik aanVerwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 17:52:
Hey, ik gebruik mn telefoon ook altijd als wekker, maar deze werkt voor geen meter. Als ik een alarm instel, dan doet ie het wel, maar niet als de telefoon in standby staat, en dat gebeurt 's nacht als ik m niet aan de oplader heb hangen...kan ik het natuurlijk wel zo instellen dat die telefoon niet standby gaat, maar dat vind ik ook weer niet ideaal...
dan doet de wekken het goed bij mij(heb ook alle t-mobile meuk er nog op)
En wil graag nog weten of die sweex usb stik goed gaat werken
Verwijderd
Ik heb dit net gedownloadInfoTracer schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 19:05:
[...]
als ik 1 keer op de power button klik gaat ie in standby neem ik aan
dan doet de wekken het goed bij mij(heb ook alle t-mobile meuk er nog op)
En wil graag nog weten of die sweex usb stik goed gaat werken
Enne.. tja .. bluetooth is toch bluetooth ?.:DESCRiPTiON:. ²Ý
Û² ²Û
Û² ²Û
Û² alarmToday is a Today screen plugin offering complete control ²Û
Û² over all alarms on your Pocket PC. ²Û
Û² You can view, change, delete and create new alarms with just a ²Û
Û² few clicks. ²Û
Û² Create powerful repeating alarms, wake up to your favorite music ²Û
Û² or open a specific document when your appointment is due. These ²Û
Û² are just some of the many possibilities of alarmToday ²Û
Û² Together with buttonMax you can execute macros to perform ²Û
Û² complex tasks unattended. For example connect to Internet and ²Û
Û² download Email / AvantGo content in the night. ²Û
Û² ²Û
Û² Compatible with Pocket PC / Pocket PC 2002 devices running ARM ²Û
Û² or XScale processor. ²Û
Û² Compatible with most Windows Mobile 2003 devices (iPAQ WM 2003 ²Û
Û² users please see our Website for known issues before ²Û
Û² installing v1.20!) ²Û
Û² ²Û
Û² Features: ²Û
Û² ²Û
Û² Today plugin with overview of all pending alarms ²Û
Û² Create quick alarm notes ²Û
Û² Powerful custom alarms, play music, open a document or an ²Û
Û² application ²Û
Û² Provides repeating alarms (even on PPC 2002 / 2003) ²Û
Û² Override system sound so no alarms go unheard ²Û
Û² Single click open / edit alarm in host application ²Û
Û² Easily delete unwanted alarms ²Û
Û² Automatically remove duplicate alarms ²Û
Û² Fully integrated with Outlook, Pocket Informant & Agenda Fusion ²Û
Û² Delete Temp directory or Web cache on startup ²Û
Û² German & Spanish language support included ²Û
Û² New in v1.20 ²Û
Û² Recurring custom alarms ²Û
Û² Execute macros on alarm (requires buttonMax) ²Û
Û² Improved performance ²Û
Û² Compact display for AM/PM ²Û
Û² Allocate name to custom alarms ²Û
Û² Repeating alarms fixed for foreign language OS.
Het lijkt me heel sterk dat je het met een bluetooth adapter niet aan de gang krijg !
ik heb ook al een beetje rond gezocht maar had het nog niet kunnen vinden
Verwijderd
Je stelt gewoon het alarm in (bijvoorbeeld om 8 uur 's ochends).
Dan selecteer je in de mediaplayer een nummer. Wannneer mediaplayer dit begint af te spelen zet je de mda uit (met knop rechtsboven).
's Ochtends gaat de mda dan vanzelf weer aan en begint het nummer af te spelen.
Wat betreft dit toestel bij orange. Veel berichten laten weten van niet, maar ik heb (en uiteraard kan ik het niet meer terug vinden) een website gelezen waar ze beweren dat Orange bezig is met dit toestel. Alleen dan met een lichtelijk aangepast uiterlijk. Wat hier van waar is en wanneer dit dan zou komen weet ik nietSonic- schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 18:04:
Hey mensen!
Is er al meer bekend welke providers deze telefoon gaan leveren? Ik wil graag bij orange blijven namelijk, maar ik kan er niets over vinden of ze deze telefoon gaan leveren.
Als het goed is komen eind feb. meerdere providers met deze telefoon. Can't wait
Waar heb jij vernomen dat eind februari meerdere providers met dit type telefoon komen?
Maar dit werkt wel een beetje omslachtig he. Je kunt gewoon een leuke nummer converteren naar een WAV filetje en die vervolgens in je Windows map pleueren en die instellen. Ik wordt wakker met # 10 van de nieuwe CD van U2Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 20:26:
Vanmorgen kwam ik er bij toeval achter dat je zonder extra software of ingewikkelde instellingen, de mda ook kan gebruiken als muzikale wekker.
Je stelt gewoon het alarm in (bijvoorbeeld om 8 uur 's ochends).
Dan selecteer je in de mediaplayer een nummer. Wannneer mediaplayer dit begint af te spelen zet je de mda uit (met knop rechtsboven).
's Ochtends gaat de mda dan vanzelf weer aan en begint het nummer af te spelen.
Ik zal eens kijken, moet er weer vanalles voor slopen...justifire schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 16:49:
[...]
Zou je misschein een foto willen maken van dat printplaatje of ff iets duidelijker uitleggen waar ik de + en - op moet solderen?
Oplossing klinkt mij als muziek in de oren
Het is echt meesterlijk eenvoudig. De autolader kun je openschroeven (dopje aan de voorkant), vervolgens het ringetje verwijderen en openen....
Binnenin zie de plus-pool op een zekering/veer en de min-pool is het ijzerwerk dat via de zijkant eruit komt. Als je dan even deze onderdelen volgt naar de printplaat zie twee plekken waar de kabeltjes vast zitten...
Probeer het en maak meteen foto's (dan hoef ik niet m'n halve auto af te breken)!!!
Mijn binnenverlichting gaat alleen aan indien de sleutel in het contact is, dus als de auto uitstaat wordt er ook niet opgeladen... Indien je de GPS via de continue stoom voed, dan werkt dit wel.
Weet iemand hoeveel stroom een GPS ontvanger verbruikt? Hoeveel uur auto stil laten staan is dit?
Verwijderd
Converteren, converteren?Josha schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 22:27:
[...]
Maar dit werkt wel een beetje omslachtig he. Je kunt gewoon een leuke nummer converteren naar een WAV filetje en die vervolgens in je Windows map pleueren en die instellen. Ik wordt wakker met # 10 van de nieuwe CD van U2
Wat is er nu omslachtiger als converteren?
Volgens mij trekt het starten van een motor +/- 35 A (da's benzine), en een diesel 50-60 ?ruud2all schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 22:52:
[...]
Weet iemand hoeveel stroom een GPS ontvanger verbruikt? Hoeveel uur auto stil laten staan is dit?
die paar 100 mA die een GPS ontvanger trekt voor 't opladen zal waarschijnlijk "verwaarloosbaar" zijn....
Maar sluit je 'm direct op je accu aan, of op de sigarettenaansteker? Die werkt volgens mij alleen maar vanaf de acc. stand en een draaiende motor....
of zit ik verkeerd ??
Verwijderd
Je kunt ook Pocketmusic erop zetten (zie startpost) en daarvan de wekker instellen. Als in spring aan om 07:00. Dan begint hij je huidige playlist gewoon af te spelen. Wekt mij nog elke keer prima!Josha schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 22:27:
[...]
Maar dit werkt wel een beetje omslachtig he. Je kunt gewoon een leuke nummer converteren naar een WAV filetje en die vervolgens in je Windows map pleueren en die instellen. Ik wordt wakker met # 10 van de nieuwe CD van U2
Als ik me mda compact via usb op me pc heb aangesloten en hem er uithaal en de usb kabel er weer in doe dat hij hem mda compact niet wil vinden. Als je naar device manager ga en dan scan for hardeware changes doe dan doet de verbinding het gelijk weer
Verwijderd
Maar aan je binnenverlichting aansluiten lijkt mij niet zo slim: die brandt immers alleen als je portier open staat, toch? Rij je nu met je portier open?ruud2all schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 22:52:
[...]
Ik zal eens kijken, moet er weer vanalles voor slopen...
Het is echt meesterlijk eenvoudig. De autolader kun je openschroeven (dopje aan de voorkant), vervolgens het ringetje verwijderen en openen....
Binnenin zie de plus-pool op een zekering/veer en de min-pool is het ijzerwerk dat via de zijkant eruit komt. Als je dan even deze onderdelen volgt naar de printplaat zie twee plekken waar de kabeltjes vast zitten...
Probeer het en maak meteen foto's (dan hoef ik niet m'n halve auto af te breken)!!!
Mijn binnenverlichting gaat alleen aan indien de sleutel in het contact is, dus als de auto uitstaat wordt er ook niet opgeladen... Indien je de GPS via de continue stoom voed, dan werkt dit wel.
Mij lijkt het het slimst om hem op de kabel naar het mistachterlicht aan te sluiten, mits dat 12V is. Je kunt dan door de mistachterlichtschakelaar op je dashboard je GPS-ontvanger aan/uit zetten (of het opladen aan/uit zetten).
Uhhh. Rij je dan constant met je mistachterlicht aan rond? of ontkoppel je dan heel je mistachterlicht? Dan moet je het wel zo maken dat het eenvoudig weer aan te zetten is, aangezien dat een punt is waar je auto bij de APK op wordt afgekeurd. En bij zo'n strenge verkeerscontrole kun je er een bekeuring voor krijgen.Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 08:18:
[...]
Mij lijkt het het slimst om hem op de kabel naar het mistachterlicht aan te sluiten, mits dat 12V is. Je kunt dan door de mistachterlichtschakelaar op je dashboard je GPS-ontvanger aan/uit zetten (of het opladen aan/uit zetten).
Waarom sluit je hem niet aan zoals autoradio's meestal zijn aangesloten? Alleen te gebruiken met het contact aan.
[ Voor 3% gewijzigd door sopsop op 27-01-2005 09:55 ]
Heb je SP2? Ik moest mijn USB-drivers na SP2 updaten omdat hij regelmatig dit soort kuren had. Kijk eens op de site van de fabrikant van je moederbord zou ik zeggen.InfoTracer schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 00:42:
Nog even een tip.
Als ik me mda compact via usb op me pc heb aangesloten en hem er uithaal en de usb kabel er weer in doe dat hij hem mda compact niet wil vinden. Als je naar device manager ga en dan scan for hardeware changes doe dan doet de verbinding het gelijk weer
Ik heb me van de week al drie keer verslapen. Nu weet ik ook waarom.Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 17:52:
Verwijderd
Ik had in gedachten om hem dan helemaal te ontkoppelen. Dat mistachterlicht gebruik je toch vrijwel nooit. En zoals gezegd: je kunt de GPS-muis dan gemakkelijk aan/uit zetten.boppert schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 09:55:
[...]
Uhhh. Rij je dan constant met je mistachterlicht aan rond? of ontkoppel je dan heel je mistachterlicht? Dan moet je het wel zo maken dat het eenvoudig weer aan te zetten is, aangezien dat een punt is waar je auto bij de APK op wordt afgekeurd. En bij zo'n strenge verkeerscontrole kun je er een bekeuring voor krijgen.
Waarom sluit je hem niet aan zoals autoradio's meestal zijn aangesloten? Alleen te gebruiken met het contact aan.
Aansluiten op autoradio-snoeren is op zich beter, maar die kabels liggen niet in mijn achterbak (waar ik de GPS wil plaatsen). Dus daarom zoek ik een 12V kabel in mijn achterbak waar altijd spanning op staat, mits op contact/draaiende motor.
"uit" staat.
Verwijderd
En dan wel voor je keuring je licht weer terugzetten, anders mag ie niet meer de weg op.Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 10:50:
[...]
Ik had in gedachten om hem dan helemaal te ontkoppelen. Dat mistachterlicht gebruik je toch vrijwel nooit. En zoals gezegd: je kunt de GPS-muis dan gemakkelijk aan/uit zetten.
Aansluiten op autoradio-snoeren is op zich beter, maar die kabels liggen niet in mijn achterbak (waar ik de GPS wil plaatsen). Dus daarom zoek ik een 12V kabel in mijn achterbak waar altijd spanning op staat, mits op contact/draaiende motor.
Maar stel dat 't eens echt mistig is, dat het zicht wel minder dan 50 meter is ?!?
Lijkt me niet verstandig om te doen...
ik zou 'm gewoon op 't contact (radio) aansluiten...
ja de wekker is niet helemaal lekker......Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 17:52:
bij mij deed ie t goed....iedere werkdag om 6:15 ging ie af, totdat ik hem tijdelijk uit zette ivm een dagje vrij...ging dat kreng weer af.....terwijl er geen vinkje voor stond.....na alles een paar x veranderen en proberen doet hij het eindelijk weer normaal...vanochtend tot 9.00 kunnen slapen (ben weer n dagje vrij...lekker hoor) terwijl ik ergister gewoon mee wakker ben geworden....
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Als je één met Orange wil kan je een I-mate jam aanschaffen of een simlock vrije MDA compact uit duitsland en deze ROM flashen naar engels. Daarna een gunstige cashback deal met Orange uitzoeken...e voila
Verwijderd
ik heb een nummer in men lijst staan waardoor ik niet gebeld wil worden.
nu wil ik dus dit nummer blokkeren kan dit ?
of zijn er prorgrammas voor ?
Denk dat het aan de hand van deze aanwijzingen wel gaat lukkenruud2all schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 22:52:
[...]
Ik zal eens kijken, moet er weer vanalles voor slopen...
Ben ook weer niet helemaal a-technisch, weet alleen niet hoe zo'n lader er van binnen uitziet.
Maar klinkt inderdaad erg eenvoudig.
We gaan het gewoon proberen
Mijn dank is groot
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Daar heb je dat rode knopje voor op je toestel.(die naast de groene)Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 17:12:
kan je ook een nummer blokkeren.
ik heb een nummer in men lijst staan waardoor ik niet gebeld wil worden.
nu wil ik dus dit nummer blokkeren kan dit ?
of zijn er prorgrammas voor ?
Als die gene dan belt.. dan druk je die gewoon even 1x in.
Moet je eens probere.
Werkt prima
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 17:51 ]
Verwijderd
ik ben al heel lang van plan om een nieuwe telefoon te kopen. Nou had ik eerst het idee om alles ineen te doen (MP3, camera, bellen, enz.). Maar aangezien het geheugen met die kaartjes maar maximaal tot 1 gig vergroot kunnen worden, en ik er toch wat meer muziek op wou kunnen zetten heb ik die MP3 functie maar laten vallen.
Nou dacht ik als eerste aan de Samsung D500, telefoon ziet er mooi uit, en kan super goede foto's maken. Het enigste nadeel vond ik dat schuifklepje (komt er bijvoorbeeld zand tussen ben je echt de lollie). Uiteraard is het ook niet de goedkoopste telefoon...
Nou kwam ik bij toeval in dit topic, en zag dus deze telefoon. Ziet er ook mooi uit, en hij heeft naar mijn idee veeel meer functie's dan die D500, en kan alles minstens net zo goed (??).
Wat ik nou vaag vind is dat deze telefoon goedkoper is dan de D500? Wat maakt deze telefoon goedkoper? Of telefoon mag ik het eigenlijk niet meer noemen...
Nog een vraag. Zoals in de startpost al staat, er zijn verschillende "versie's" in omloop. Maar die kunnen toch allemaal precies hetzelfde? Alleen abbo verschilt lijkt mij. Maar hoe kan het dan dat tussen de T-mobile MDA en de i-mate JAM zo een groot prijsverschil zit? (losse T-Mobile bijna 130 euro goedkoper).
Ligt het aan die site? Heeft de simlock er iets mee te maken? Of verschilt het besturingsprogramma (zoiets staat in de startpost, maar die site bevestigt dat niet...)
bvd
Het verschil tussen de imate en de MDA is inderdaad de simlock. De software op de MDA is aangepast door Tmobile maar kun je door een simpele handeling verwijderen waardoor je in feite een Imate Jam hebt.Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 18:09:
Nog een vraag. Zoals in de startpost al staat, er zijn verschillende "versie's" in omloop. Maar die kunnen toch allemaal precies hetzelfde? Alleen abbo verschilt lijkt mij. Maar hoe kan het dan dat tussen de T-mobile MDA en de i-mate JAM zo een groot prijsverschil zit? (losse T-Mobile bijna 130 euro goedkoper).
Ligt het aan die site? Heeft de simlock er iets mee te maken? Of verschilt het besturingsprogramma (zoiets staat in de startpost, maar die site bevestigt dat niet...)
bvd
Voel ook weinig voor een harde reset, heb nu net alles zoals ik het wil hebben.
Verwijderd
Ok, ik weet eigenlijk geen zak af van mobiele telefoons en abbo's. Maar wat ik altijd heb geleerd is dat een simlock op een toestel zit als je hem met abbo koopt, zodat je niet voortijdig over kan stappen op een ander netwerk of iets dergelijks.Mex schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 18:32:
[...]
Het verschil tussen de imate en de MDA is inderdaad de simlock. De software op de MDA is aangepast door Tmobile maar kun je door een simpele handeling verwijderen waardoor je in feite een Imate Jam hebt.
Maar als jij het toestel los koopt, hoe kan er dan ooit een simlock opzitten? Of klopt het niet wat ik zeg?
Verwijderd
ja okay, maar de simlock blijft er nog opzitten, is het niet?Mex schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 18:32:
[...]
Het verschil tussen de imate en de MDA is inderdaad de simlock. De software op de MDA is aangepast door Tmobile maar kun je door een simpele handeling verwijderen waardoor je in feite een Imate Jam hebt.
Verwijderd
JA, de simlock blijft.. maar de T-mobile troep is weg.Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 18:54:
[...]
ja okay, maar de simlock blijft er nog opzitten, is het niet?
Dat truckje werkte hier iig prima !
En voor de simlock zal eerdaags ook wel een truckje uitkomen hoor
Zelfs met een harde reset heb je het tmobile bootlogo niet terug..Raziel schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 18:44:
Ik zal waarschijnlijk een hoop shit over me heen krijgen, maar heeft iemand de originele t-mobile bootlogo's nog? Ik vind die andere eigenlijk allemaal lelijker
Voel ook weinig voor een harde reset, heb nu net alles zoals ik het wil hebben.
http://www.civict.nl/mda/index.php?topic=67.0
Hier staat beschreven hoe je je eigen logo kunt maken.
[ Voor 12% gewijzigd door Mex op 27-01-2005 19:12 ]
Dat sucked ... als iemand z'n originele splash1.nb en splash2.nb kan mailen zou ik er blij zijn.Mex schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 19:04:
[...]
Zelfs met een harde reset heb je het tmobile bootlogo niet terug..
http://www.civict.nl/mda/index.php?topic=67.0
Hier staat beschreven hoe je je eigen logo kunt maken.
Verwijderd
Na een harde reset komt de orginele software weer tevoorschijn.Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 19:52:
Als ik het goed begrijp als ik van plan ben om hard reset te drukken, komt dan het bestaande software (dus een besturingssysteem) weer te voorschijn of ben ik dan alles kwijt, dus geen besturingssyteem meer?
Verwijderd
Volgens de handleiding wel: ClearVue PPT. Maar goed, in de handleiding staat wel meer wat ik niet op mijn MDA heb aangetroffen, zoals voicedial-software...Hans123 schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 19:32:
Is het mogelijk om op de MDA Compact Powerpoint presentaties te bekijken? Zo ja, hoe? Bestaat er sowieso wel een Pocket Powerpoint applicatie?
ik wil dit hoesje hebben maar ik vind die site er een beetje eng uitzien eigenlijk.. iemand ervaringen?
Staat volgens mij op het cdtje wat je er los bij hebt gekregen.Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 20:47:
[...]
Volgens de handleiding wel: ClearVue PPT. Maar goed, in de handleiding staat wel meer wat ik niet op mijn MDA heb aangetroffen, zoals voicedial-software...
Verwijderd
Ik vind dat ook wel een veeet hoesje.Frieda schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 20:50:
heeft iemand al es bij die site van brando besteld, of alleen maar via resellers?
ik wil dit hoesje hebben maar ik vind die site er een beetje eng uitzien eigenlijk.. iemand ervaringen?
Is er niet gewoon een zaakje hier in NL die ze heeft liggen?
Ja ik heb er al meerdere keren bij besteld, werkt perfect. Silicon case had ik binnen 5 dagen binnen, samen met screenprotector. Volgens mij is de shop zeer betrouwbaarFrieda schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 20:50:
heeft iemand al es bij die site van brando besteld, of alleen maar via resellers?
Klopt. Voicedailing werkt niet, maar ClearVue PPT werkt prima. Hiermee is het dus mogelijk Powerpoint bestanden te bekijken.Mex schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 21:16:
[...]
Staat volgens mij op het cdtje wat je er los bij hebt gekregen.
Verwijderd

ik wor gek
heb zo'n ADAP screenprotect ok natuurlijk ging t weeris fout met erop zette
dus ik haal m er weer af
zag wat stofjes zitte ff onder de kraan zoals ze zeggen
alleen als ik m laat droge amal druppel afdrukke erop
als ik m droogfohn ook
pak het anti stofdoekje dat erbij zat zitte er meteen 3429324-32 stofjes op

damn hoe maak je dat ding fatsoenlijk sofvrij (dus die plakkerige stroeve kant)
anders mar een nieuwe vragen or pfff dit is echt F*cked up
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2005 00:28 ]
Verwijderd
Hmm, dat CD-tje ja, dat heb ik ongebruikt weggelegd. Want hij begint meteen allerlei programmas achtereenvolgend te installeren he. Stom ook dat er maar 1 .exe op het cd-tje staat, ipv verschillende mapjes met installers van de programmaatjes!Hans123 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 00:17:
[...]
Klopt. Voicedailing werkt niet, maar ClearVue PPT werkt prima. Hiermee is het dus mogelijk Powerpoint bestanden te bekijken.
Heeft iemand beschrijvingen van de software op dat cd-tje, zodat ik eventueel er nog wat aan heb?
Ik heb hem nu ook en ik ben zo fokking blij... ziet er goed uit!
Ik heb hem via de bleutooth aan de werk gekregen met internet maar nu zou ik op mijn werk ook graag internet connectie met het beestje hebben. Ik heb hier alleen geen usb of wifi alleen de usb aansluiting. Zou je via deze ook internet connectie kunnen maken?
Ik ben een Nerd, jij ook? Dan zijn er namelijk 10 toffe mensen :)
Clearvue PPT, kun je dus Powerpoint bestanden mee bekijken en slideshows maken en afspelen.
Clearvue PDf, kun je PDF bestanden mee bekijken, net als met Acrobat PPC
KSE Truefax, versturen van faxen (en ontvangen, als je een apart fax nr aanvraagt bij T-Mobile).
Fonex Voice Dial, voice dial software (werkt redelijk, maar zeker niet perfect, zoals alle voice dial software voor PPC momenteel. MS Voice schijnt ook alleen met USA accent te werken volgens diverse lui @ XDA dev.).
Als je de .exe op het cd'tje opent kun je ook aangeven welke progs je erop wilt hebben, hij haalt nl via Active Sync je proglist uit je Compact, waarna je dus zelf kunt aanvinken welke je erop wilt en welke niet.
En ff voor degene die om vergelijking met de D500 vroeg:
Op 1 gig ( en binnenkort de 2 gig, al is nog nergens bevestigd dat ie die ook goed slikt want niemand heeft die nog) kun je redelijk wat MP3's kwijt, zeker als je ze naar .ogg converteert. Ik heb dat zelf niet gedaan, maar schijnt flink wat ruimte te besparen bij gelijkblijvende kwaliteit. Verder kan dit apparaat veel meer dan de D500, alleen al aan games en office apps is dit toestel veel uitgebreider.
De camera van de D500 is wel veel beter, maar je hebt maar 80 MB beschikbaar voor opslag, dus niet echt heel veel, op je SD kaartje dat erbij zit (256 MB, tenminste, bij T-Mobile) kun je al 3x zoveel kwijt.
Waarom de D500 dan toch duurder is? Ik denk omdat ie kleiner is en voor een telefoon goede specs heeft. Vergeleken bij de MDA Compact/Qtek S100/I-Mate Jam/ XDA II mini echter stelt de D500 niet zoveel voor, het is en blijft een "normale" telefoon, dus weinig zelf uit te breiden aan progjes ed. Het enige wat je erop kunt gooien zijn van die Java games. De Compact daarentegen kun je uitbreiden met wat je maar wilt, voor talloze normale desktop apps zijn ook PPC varianten gemaakt.
Verder is de D500 natuurlijk meer mainstream en is in elke winkel te vinden, het is het nieuwe vlaggenschip van Samsung en dat moet wat kosten.
Verder is de Compact natuurlijk eigenlijk meer een PPC dan een telefoon en die zijn toch van oudsher wat meer op de zakelijke markt gericht.
De D500 is echter een pure telefoon met wat extra's (camera) en dus op het "normale" publiek gericht. Het prijsverschil zit hem dus puur in de segmentatie van de markt en de doelgroep waar het toestel voor bedoeld is. Kort en bondig: Compact richt zich op de goedkope business end, D500 op de dure Consumer end. Vandaar de prijsverschillen, zie ook de S700i van SE, kan weinig, beperkte geheugen uitbreiding ( 128 MB slechts) en toch bijna twee keer zo duur als de Compact.
Over de Simlock: de MDA Compact is een T-Mobile toestel en daarom gesimlocked, of je hem nu met abo neemt of los koopt. T-Mobile heeft het alleen recht in nederland, tenminste, voor nu, dus gooien ze er een Simlock op. T-Mobile Duitsland echter heeft dat niet gedaan, als je er daar een koopt ( ook ongeveer 430 euro) is ie wel SImlock vrij, echter, met een Duitse Windows versie. FF ROM flashen en je hebt de standaard Engelse versie erop en ben je van de T-Mobile zooi af.
[ Voor 64% gewijzigd door koksie op 28-01-2005 09:39 ]
Verwijderd
Ja, dat kan, heel simpel.vliegjong schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 09:18:
Beste,
Ik heb hem nu ook en ik ben zo fokking blij... ziet er goed uit!
Ik heb hem via de bleutooth aan de werk gekregen met internet maar nu zou ik op mijn werk ook graag internet connectie met het beestje hebben. Ik heb hier alleen geen usb of wifi alleen de usb aansluiting. Zou je via deze ook internet connectie kunnen maken?
ActiveSync installeren op je PC
Verbinden met je MDA dm USB-kabeltje
En tadaaa: je hebt internet op je MDA.
In ActiveSync staat 'internet delen' als optie, volgens mij ook standaard AAN. Dus als je met ActiveSync bent verbonden (via usb, BT, whatever), dan gebruikt hij de internetverbinding van je PC (ipv gprs oid).
Misschien een id om een BT-USB-dongle te kopen?
Verwijderd
Bij mij ging hij meteen alle 4 de programma's installeren, achter elkaar. En of ik nou koos voor voor Ja of Nee of Annuleren bij de vraag 'Installeren op de standaard locatie' maakte niets uit: hij ragde hem gewoon eropkoksie schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 09:24:
Op de T-Mobile cd staan 4 progjes:
Clearvue PPT, kun je dus Powerpoint bestanden mee bekijken en slideshows maken en afspelen.
Clearvue PDf, kun je PDF bestanden mee bekijken, net als met Acrobat PPC
KSE Truefax, versturen van faxen (en ontvangen, als je een apart fax nr aanvraagt bij T-Mobile).
Fonex Voice Dial, voice dial software (werkt redelijk, maar zeker niet perfect, zoals alle voice dial software voor PPC momenteel. MS Voice schijnt ook alleen met USA accent te werken volgens diverse lui @ XDA dev.).
Als je de .exe op het cd'tje opent kun je ook aangeven welke progs je erop wilt hebben, hij haalt nl via Active Sync je proglist uit je Compact, waarna je dus zelf kunt aanvinken welke je erop wilt en welke niet.
Ach, zo te horen zit er nix bij wat ik zou willen hebben. Bedankt voor je info!
ROM is toch READ ONLY memory. Hoe kun je dat dan vervangen? Zeker niet zo ff 1-2-3 te doen...FF ROM flashen en je hebt de standaard Engelse versie erop en ben je van de T-Mobile zooi af.
maar mijn internet op dat beestje wil nog niet.
Pass t rhough op active synch staat aan. Als ik kijk bij mijn adapters staat de usb ndis wan connector op op not connected
Ik ben een Nerd, jij ook? Dan zijn er namelijk 10 toffe mensen :)
Onder ROM flashen wordt verstaan een andere ROM versie installeren (er zijn verschillende ROM versies voor T-Mobile, I-Mate, Qtek, O2 XDA mini). T-Mobile Rom lijkt echter op dit moment het meest stabiele ROM, dus die zou ik lekker laten zitten.
Je kunt een deel van je extended ROM verwijderen en de T-Mobile zooi eraf laten en vervangen door andere skins/progjes. Zo kun je bijv de I-mate Intellipad en Intellidialer installeren als je je ergert aan de T-Mobile skin bij het phone programma. Op XDA Dev vind je handleidingen hoe je dat moet doen, of anders op www.civict.nl/mda/, waar heel duidelijl en stap voor stap staat welke zooi je wel en welke je niet hoeft te installeren en welke stappen je moet volgen.
Het echte ROM, waarin je Windows zich bevindt, is idd niet te deleten, maar het Extended ROM kun je wel vervangen. De vrije 7MB permanent storage in je Compact, die ook bij een hard-reset behouden blijft, is ook ROM en geen RAM.
Verwijderd
zet je firewall uit als je die heb..vliegjong schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 09:55:
Dat is juist het rare... ik heb hem aan de synch hangen en mail wordt ook gesynchd (USB)
maar mijn internet op dat beestje wil nog niet.
Pass t rhough op active synch staat aan. Als ik kijk bij mijn adapters staat de usb ndis wan connector op op not connected
Verwijderd
Ze verkopen het toestel voor 599,- los en i.c.m. elk abonnement met daarbij de abonnements korting.
Net gelijk mijn Vodafone velengt
Gaaf toestel!!!
Verwijderd
Ik heb ook een Magician (mooi spul heh) en ben dus nu op zoek naar een goede case/beschermer.
1.) Heb deze gevonden van Brando:
http://shop.brando.com.hk/o2xdaIIminisiliconecase.php
2.) Ziet er goed uit of niet?!! MAAR, kijk eens naar deze foto's:
http://www.xda.meibu.com/xda2-mini-silicon.htm
Als ik naar de tweede set foto's kijk dan, voor mij tenminste, is het precies de zelfde case als in foto's een. Maar bij de site van Brando ontbreekt de klapbaar screen protector die je in foto's set 2. ziet.
Dus, voor mensen die toevallig deze case hebben (of net besteld):
Ik ben in de war! Zit die klapbaar screen protector er ook bij als ik die bestel via de Brando site??
Verwijderd
dit is echt vaag. heb de mda zo ingesteld dat zowel backlight uit gaat, en dat ding op standby gaat na een minuut. Als ik kort op aan en uit knop druk gaat ie in standby, lang indrukken gaat backlight uit. Als ie automatisch op stand by gaat moet ik echt 5 a 6 keer drukken voordat backlight aan gaat. mda gaat wel aan dat kan ik zien, zie soms ook de knopjes van bellen en ophangen even aan en uit flitsen...boppert schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 08:08:
[...]
Er zit verschil in de manier waarop je de standby knop indrukt. 1 x kort is uitzetten, lang induwen is alleen schermpje uit. Ik heb hier ook flink mee lopen kutten, maar nu snap ik 'm en heb ik er geen problemen meer mee. Soms duurt het ook even voordat hij gaat doen wat je 'm wilt laten doen.
.
snap er nix van... ga maar eens backlight (auto aan en uit ) disabelen...
Verwijderd
Ok, thx voor alle info. Best logisch wat je zegt maar het blijft vaagkoksie schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 09:24:
En ff voor degene die om vergelijking met de D500 vroeg:
Op 1 gig ( en binnenkort de 2 gig, al is nog nergens bevestigd dat ie die ook goed slikt want niemand heeft die nog) kun je redelijk wat MP3's kwijt, zeker als je ze naar .ogg converteert. Ik heb dat zelf niet gedaan, maar schijnt flink wat ruimte te besparen bij gelijkblijvende kwaliteit. Verder kan dit apparaat veel meer dan de D500, alleen al aan games en office apps is dit toestel veel uitgebreider.
De camera van de D500 is wel veel beter, maar je hebt maar 80 MB beschikbaar voor opslag, dus niet echt heel veel, op je SD kaartje dat erbij zit (256 MB, tenminste, bij T-Mobile) kun je al 3x zoveel kwijt.
Waarom de D500 dan toch duurder is? Ik denk omdat ie kleiner is en voor een telefoon goede specs heeft. Vergeleken bij de MDA Compact/Qtek S100/I-Mate Jam/ XDA II mini echter stelt de D500 niet zoveel voor, het is en blijft een "normale" telefoon, dus weinig zelf uit te breiden aan progjes ed. Het enige wat je erop kunt gooien zijn van die Java games. De Compact daarentegen kun je uitbreiden met wat je maar wilt, voor talloze normale desktop apps zijn ook PPC varianten gemaakt.
Verder is de D500 natuurlijk meer mainstream en is in elke winkel te vinden, het is het nieuwe vlaggenschip van Samsung en dat moet wat kosten.
Verder is de Compact natuurlijk eigenlijk meer een PPC dan een telefoon en die zijn toch van oudsher wat meer op de zakelijke markt gericht.
De D500 is echter een pure telefoon met wat extra's (camera) en dus op het "normale" publiek gericht. Het prijsverschil zit hem dus puur in de segmentatie van de markt en de doelgroep waar het toestel voor bedoeld is. Kort en bondig: Compact richt zich op de goedkope business end, D500 op de dure Consumer end. Vandaar de prijsverschillen, zie ook de S700i van SE, kan weinig, beperkte geheugen uitbreiding ( 128 MB slechts) en toch bijna twee keer zo duur als de Compact.
Over de Simlock: de MDA Compact is een T-Mobile toestel en daarom gesimlocked, of je hem nu met abo neemt of los koopt. T-Mobile heeft het alleen recht in nederland, tenminste, voor nu, dus gooien ze er een Simlock op. T-Mobile Duitsland echter heeft dat niet gedaan, als je er daar een koopt ( ook ongeveer 430 euro) is ie wel SImlock vrij, echter, met een Duitse Windows versie. FF ROM flashen en je hebt de standaard Engelse versie erop en ben je van de T-Mobile zooi af.
Over die ingebouwde camera, das wel jammer. Heb nog geen foto's gezien die gemaakt zijn door een samsung D500, dus verglijken kan ik niet:
Had HTC ook maar eens goed om zich heen gekekenquote: Samsung D500De kwaliteit van de foto's en de video's zijn enorm goed. Men kan het zeker vergelijken met de Sony Ericsson S700i en de Sharp GX30. Video's steken qua kwaliteit wat minder af dan de foto's die op een zeer hoog niveau zijn voor een camera in een mobiele telefoon. Samsung heeft dit goed bekeken door eerst goed om zich heen te kijken en de expertise te gebruiken uit de Aziatische markt waar men al zeer lang gebruik maakt van deze techniek.
Verwijderd
tog niet dat blokje met een G erin he?
want die staat er heeel vaak bij mij maar dan staat er nog altijd 0 kb bij GPRS monitor duss
heb trouwens GPRS niet ingesteld dus ... maar waar isdie G dan van?
Die G is van GPRS, als je GPRS gaat gebruiken merk je dat vanzelf. Er komen dan ook pijltjes naast te staan. De G staat volgens mij in beeld zodra GPRS beschikbaar is, hiervoor hoeft het dus nog niet gebruikt te worden.Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 14:54:
welk logo is nou eigenlijk als GPRS aanstaat?
tog niet dat blokje met een G erin he?
want die staat er heeel vaak bij mij maar dan staat er nog altijd 0 kb bij GPRS monitor duss
heb trouwens GPRS niet ingesteld dus ... maar waar isdie G dan van?
Door een seconde of wat het rode horentje ingedrukt te houden.Hans123 schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 14:27:
Weet iemand hoe ik mijn GPRS kan afbreken? Ik doe het nu door de flight mode aan en vervolgens weer uit te zetten. Dit moet toch anders kunnen.
Verwijderd
Dat heeft bij mij geen effect.Alieunited schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 15:29:
[...]
Door een seconde of wat het rode horentje ingedrukt te houden.
Verwijderd
carholders voor de MDA van Brodit (http://www.brodit.com)
Deze zijn onderandere verkrijgbaar via http://www.gpsplaza.nl en http://www.deshop.nl/
Er zijn nu 3 soorten verkrijgbaar:
1 Passieve houder (zonder oplader) http://w3.easytrade.net/b...?item=1244932&fid=1245093
2 Activer houder (met oplader) http://w3.easytrade.net/b...?item=1245896&fid=1252709
3 Activer houder vaste installatie http://w3.easytrade.net/b...?item=1245898&fid=1252727
Deshop is het goedkoopste en als je en beetje handig bent zou ik kiezen voor de gene met sigaretenplug deze is een heel stuk goedkoper dan die zonder raar maar waar, en ach kroonsteentje of solderen doet wonderen
Toch nog een vraag heeft iemand al de Nokia bleutoot carkit ?? en wat zijn de bevindingen ?
~Gr~
2) ik zie op internet ook een MDA compact maar dan met van dat zwart rubber(?) rond de knopjes onder ? is de een een nieuwere versie ofzo ?
[ Voor 56% gewijzigd door MuSeLive op 28-01-2005 21:46 ]
Ik heb die Sygic Mobile Contacts geinstalleerd en gekozen om deze ook op te laten starten met de contacts knop.
Daarna heb ik hierna Pocket Informant geinstalleerd, en die heb ik per ongeluk ook die knop toegewezen.
Nu wil ik eigenlijk toch dat Mobile Contacts wordt gestart door de contacts knop, hoe doe ik dit nu?
Bij settings->buttons kan ik daarvoor niet kiezen. Een nieuwe installatie van Mobile Contacts helpt ook niet. Iemand een idee?
Edit: Bij settings->buttons staat nu zelfs alleen nog maar Button 1..
[ Voor 8% gewijzigd door Fraggar op 28-01-2005 21:58 ]
jep idd ei ndelijk simlock vrij icm abo's te krijgenVerwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 12:52:
Kom net bij BelCompany Utrecht vandaan en zie daar dat de Qtek S100 vandaag binnen is gekomen.
Ze verkopen het toestel voor 599,- los en i.c.m. elk abonnement met daarbij de abonnements korting.
Net gelijk mijn Vodafone velengt![]()
Gaaf toestel!!!
Heb hem alleen hier gevonden
Heeft iemand enig idee of deze WiFi adapter werkt op de MDA Compact? Hij is namelijk erg aantrekkelijk
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Een beetje stom dat ik mezelf nu quote, maar misschien heeft iemand er ooit nog iets aan.Fraggar schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 21:56:
Even een klein vraagje:
Ik heb de oplossing zelf al gevonden.
Ik ben met de Resco Explorer in het register gaan zoeken en heb de volgende instellingen veranderd:
Local Machine -> Software -> Microsoft -> Shell -> Keys -> 40C2
De key '(default)' heb ik veranderd in de link naar Mobile Contacts, dus: "Windows\Start Menu\Programs\Contacts.lnk" en de key 'Flags' heb ik op 0 gezet.
Bij settings->buttons zijn nu ook mijn 4 buttons weer te zien.
Eigenlijk een eenvoudige oplossing dus
Verwijderd
De MDA Compact heeft geen CompactFlash slot, alleen een SDIO-Slot, dus kan er alleen kaarten in met de formaat van een SD kaartje. Dus denk ik dat die van asus niet past!SgtStrider schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 22:04:
Check http://www.asus.com/prog/spec.asp?m=WL-110
Heb hem alleen hier gevondenhttp://www.prijsstunt.nl/product_info.php?products_id=199
Heeft iemand enig idee of deze WiFi adapter werkt op de MDA Compact? Hij is namelijk erg aantrekkelijk
Maar helaas...
Kvind die van Sandisk zo duur
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Verwijderd
Ruthger, inmiddels al verder opweg met het vervangen van de BT Stack? Ik kwam http://aps.toshiba-tro.de/bluetooth/pages/download.php tegen en moest toen meteen aan jou denken.Ruthger schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 11:21:
De MDA Compact heeft beperkt aantal Bluetooth Profiles. Geen Personal Area Network of Netwerk Access. Dit komt omdat de MDA Compact de Microsoft Bluetooth Stack gebruikt.
Als je de verschillende forums afloopt lees je ook dat er verschillende mensen, waaronder ik, bezig zijn om de Widcomm/Broadcom of Toshiba Bluetooth Stack te installeren op MDA Compact, maar dit wil nog niet echt lukken. De Widcomm/Broadcom vindt geen Bluetooth hardware en de Toshiba software crashed nadat de MDA Compact uit stand-by komt.
Dus download de verschillende Bluetooth Stacks en probeer zelf ook deze goed werkend op de MDA Compact te krijgen.....
Hoe staat het er voor? Kunnen de MDA-ers al bijna services enzo gaan aanbieden?
Verwijderd
Anders lees je even het topic door... En gezien je andere topic lijkt me de FAQ ook wel een interessant stukkie tekst voor jou.Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 22:55:
Hi
Welke Carkit past en doet het goed op de mda compact ?
Alvast Bedankt.
Verwijderd
Heb dat hoesje ook en ook daar besteld is prima site!Frieda schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 20:50:
Verwijderd
Zelf een wifi kaartje gekocht bij blueproton.com voor $85=65 euro. Zeer goede ervaring met deze shop. Al een aantal maal daar besteld en iedere keer binnen 5 werkdagen vanuit amerika ontvangen.SgtStrider schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 22:42:
fok.. heb niet opgelet.. was verblind door wifi
Maar helaas...
Kvind die van Sandisk zo duur
Verwijderd
Gebuik zelf de blueparrot CK3000 zonder problemen.Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 22:55:
Hi
Welke Carkit past en doet het goed op de mda compact ?
Alvast Bedankt.
Verwijderd
Ze zijn daar nu zelfs €70, nog voordeliger dus, je hebt dan alleen geen geheugenkaart meer...Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 09:22:
[...]
Zelf een wifi kaartje gekocht bij blueproton.com voor $85=65 euro. Zeer goede ervaring met deze shop. Al een aantal maal daar besteld en iedere keer binnen 5 werkdagen vanuit amerika ontvangen.
Brodit passive en de HR Richter mountset, bij elkaar 49 euro. Alsof het voor elkaar gemaakt is!!
1. Merk ik verschil in snelheid tussen het internetten via een bleutooth verbinding met mijn computer of via die bijgesloten usb kabel? Mijn computer heeft gewoon rechtstreeks kabelinternet via de universiteit maastricht.
2. Waarom levert t-mobile een mini sd kaartje terwijl hij gewoon normale sd kaarten slikt? en als ik nu een extra geheugen kaartje wil, wat kan ik dan het beste kopen?
Verwijderd
1) Ik neem aan dat via de usb kabel sneller zou moeten gaan.Kneiter Ar schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 12:04:
ik heb even 2 vraagjes over mijn nieuwe speeltje.![]()
1. Merk ik verschil in snelheid tussen het internetten via een bleutooth verbinding met mijn computer of via die bijgesloten usb kabel? Mijn computer heeft gewoon rechtstreeks kabelinternet via de universiteit maastricht.
2. Waarom levert t-mobile een mini sd kaartje terwijl hij gewoon normale sd kaarten slikt? en als ik nu een extra geheugen kaartje wil, wat kan ik dan het beste kopen?
2) omdat ze waarschijnlijk een enorme zwik van die dingen bij sandisk hebben besteld (ook meteen voor de SDA, die alleen mini slikt). Welke je nu het beste kan kopen? Dat kan ik je niet zeggen. Nog geen ervaring mee.
plaatjes aub!Raziel schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 10:41:
Vandaag m'n autohouder binnen gekregen, tis wel geen karkit, maar wel netjes.
Brodit passive en de HR Richter mountset, bij elkaar 49 euro. Alsof het voor elkaar gemaakt is!!
Misschien ten overvloedde, maar ik wordt na 3 dagen GEK van dit gepruts..bin_jackson schreef op zondag 16 januari 2005 @ 11:34:
Hier een quote van Wouter3
"Eindelijk is het gelukt om ook via bluetooth te kunnen internetten. Wel moesten mijn instellingen anders staan dan op dit forum wordt vermeld. Kleine handleiding als meer mensen hier last van hebben.
Allereerst alle virtuele compoorten verwijderd.
Vervolgens gepaird met tussen de computer en de mda.
Vervolgens een inkomende compoort ingesteld op de computer. Bij mij com 3. Verder geen andere poort geselecteerd.
Vervolgens in activesync op de computer ook compoort drie aangevinkt.
Daarna op de mda onder bluetooth settings geen vinkjes gezet bij de com4 en com5 poorten, zoals wel vermeld staat in de handleiding van benjamin.
Tenslotte via activesync op de mda verbinding gezocht met de computer. Het werkt nu prima. Eerst kreeg ik altijd een foutmelding dat de compoorten bezet waren, terwijl dat niet het geval was volgens mij."
Hiermee zou het wel moeten werken
Ik heb bovenstaande handleiding gevolgd, alles gaat ook goed, tot dat ik "Connect via Bluetooth" aanklik. Er staat dan even "opening port" en vervolgens de befaamde "cannot start communications [...] Another program may be using the port".
Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? Misschien een full reset oid?
Heb je mijn stappenplan al eens geprobeerd? Staat hier ook een stukje terug in dit topic.oZy schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 13:19:
[...]
Misschien ten overvloedde, maar ik wordt na 3 dagen GEK van dit gepruts..
Ik heb bovenstaande handleiding gevolgd, alles gaat ook goed, tot dat ik "Connect via Bluetooth" aanklik. Er staat dan even "opening port" en vervolgens de befaamde "cannot start communications [...] Another program may be using the port".
Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? Misschien een full reset oid?
Ik zal van de week ff kijken ... heb net de luchtrooster klem bevestigd in m'n auto, en hij klemt wat beter dan ik had verwacht ... maw, ik krijg em er niet meer uit
Maar die brodit lader kun je zo opzoeken op www.brodit.se, en die die HR Richter mounset ... dat is gewoon zo'n standaard zuignap, plus een een luchtrooster houder, plus een plakhouder.
Ik heb het bevestigingsstuk vastgeplakt op de bodit houder (standaardscharnier weggegooid) en het zit echt super mooi.
MuSeLive schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 21:30:
1) is die camera trouwens echt zo crappy wat ik overal lees ?
2) ik zie op internet ook een MDA compact maar dan met van dat zwart rubber(?) rond de knopjes onder ? is de een een nieuwere versie ofzo ?
3)Wilt iemand misschien een foto maken van dit toestel met een andere telefoon of creditcard etc ernaast ?
Jezelf quoten binnen 24 uur is 'not done'.. maar ok:
1. Zo slecht is de camera niet. Het gaat er vooral om dat er genoeg licht is. Vooral daglicht werkt goed. Maar teveel licht is ook weer niet goed.
's Avonds in een kamer een foto maken, ook al is er veel licht van een lamp, vind ik zelf tegenvallen. Overdag buiten gaat prima.
In een voetbalstadion(scherpe lichten van de lichtmasten) of van een monitor/tv een foto maken lukt niet echt goed.
2. Ik heb zulke plaatjes nooit gezien, geef eens een link?
3. Zoek zelf eens naar wat reviews op google, en probeer dan alle verschillende namen van deze telefoon maar eens, dan vind je genoeg plaatjes hierover.
Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM
bedankt voor de info en hier is de linkFraggar schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 16:07:
[...]
2. Ik heb zulke plaatjes nooit gezien, geef eens een link?
als ik naar de titels lees, dan is het enige verschil wat ik zie MDA Compact 2 ?
waar heb je die dingen gekocht als ik vragen mag?Raziel schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 15:32:
[...]
Ik zal van de week ff kijken ... heb net de luchtrooster klem bevestigd in m'n auto, en hij klemt wat beter dan ik had verwacht ... maw, ik krijg em er niet meer uit
Maar die brodit lader kun je zo opzoeken op www.brodit.se, en die die HR Richter mounset ... dat is gewoon zo'n standaard zuignap, plus een een luchtrooster houder, plus een plakhouder.
Ik heb het bevestigingsstuk vastgeplakt op de bodit houder (standaardscharnier weggegooid) en het zit echt super mooi.
Hello Guys,
Ik ben nu ongeveer een hele dag bezig geweest om orange world op mijn pocketpc i-mate - werkend te krijgen. Ik weet niet wat ik fout doe maar heeft iemand hier de instellingen voor me welke ik moet invullen? Ik krijg steeds de melding:
The answering modem had disconected to check your connection settings and change them if needed tap settings.
Misschien dat iemand de instellingen weet, heb heel got liggen lezen ook op het world topic maar ik kom er maar niet uit : ( Thnx guys
You can't control the wind, but you can adjust your sails.
Ik heb ze besteld bij www.pdashop.nl (combi set voor 49), maar ze hebben ze ook bij www.deshop.nl (los bestellen voor 23+19+porto). Nu nog een gps ontvanger en klaar ben ikFrieda schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 17:03:
[...]
waar heb je die dingen gekocht als ik vragen mag?
Ik zie alleen maar een pc-versie ?
Waarom staat ie dan in de intro van dit topic?
edit: heb de goede versie al gevonden, link in startpost staat alleen naar de pc-versie?
[ Voor 27% gewijzigd door justifire op 29-01-2005 17:34 ]
Dit topic is gesloten.