Ik heb dus een probleem met mijn lilliput TFT scherm. Het beeld wordt na een paar seconden slecht en valt dan later ook helemaal weg. Als ik de tft aan en uit zet is het beeld meestal weer ok. Heb er hier een topic over lopen:DJSmiley schreef op woensdag 22 juni 2005 @ 19:34:
[...]
Bij mij ligt de PC onder de passagierstoel, ik wou mn kofferbak vrijhouden.
Ik heb 1.8m VGA verlengkabel ertussen liggen. Had korter gekund, maar goed, lekker belangrijk.
VGA kabel kun je rustig verlengen, mits je goede kabel gebruikt. 25m is geen probleem, alleen mag je dan wel een supergoed afgeschermde (dure) kabel gebruiken. Vanuit de kofferbak heb je aan 3m al genoeg denk ik. Ook ivm storingsgevoeligheid van de overige meuk in je auto zou ik dus wel een goed afgeschermde kabel gebruiken (HQ of beter)
Er zijn ook "slim-line HQ" kabels, deze heb ik zelf ook. Die zijn tenminste niet zo dik/lomp als een normale HQ verlengkabel. Mijn kabel heeft een diameter van 4mm schat ik, dus dat is prima weg te werken.
[rml][ Lilliput 7" TFT] Beeld doet vaag bij gebruik in auto[/rml]
Zou dit aan de kabel kunnen liggen? Die van mij is 5 meter, niet al te duur geweest...