EDGE van Telfort, de moeite waard?

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:
  • 12.804 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miss_bleu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-02 14:43
Stereotomy schreef op woensdag 18 april 2007 @ 22:28:
[...]

Spannend :P Hopelijk is er ook een aanbieding: "Contractverbreking" :P

Zonder gekheid, ik weet dat je verder ook niks specifieks mag zeggen over de pagina, maar ik neem aan dat het idee wel is dat er UMTS-toestellen met korting wordt aangeboden?
Nog leuker ik weet ook echt helemaal niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Grappig dat zelfs Telfort medewerkers niet weten wat er precies gaat gebeuren. ;)

Enneh je hebt helemaal gelijk, miss_bleu. Er zijn nog wel verwijzingen naar Maximaal Online... (Maar alleen in de shop!!) Als je de zoekfunctie gebruikt om naar "maximaal" te zoeken of als je naar de mobiel internet productinformatie pagina kijkt, dan zie je opeens niks meer daarover.

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-09 11:50

Padvinder

doet z'n best

ReFleXWolf schreef op donderdag 19 april 2007 @ 00:12:

Trouwens, de EDGE-only Qtek S200 is ook verdwenen uit de onlineshop. (En dit terwijl andere evenoude Qtek's (met UMTS support) nog wel beschikbaar zijn!)
Oh? http://shop.telfort.nl/pa...umer.nav.link.smartphones

Vind het wel vreemd dat ze dit blijven aanbieden, terwijl je daar dus straks niets meer aan hebt.

* Padvinder heeft ook een S200 met maximaal online bundel :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Wow, je hebt gelijk padvinder. Ik kon het niet zo snel terugvinden. =\ De site zit heel raar in elkaar :(

Trouwens ik kreeg de S200 gratis icm 2 jaar 25 eur p/m. Nu is ie voor 90 euro.

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Ik kreeg 'm een half jaar geleden ook gratis... rare jongens daar bij Telfort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:03

Sorcerer8472

Mens sana?

Sjezes, vandaag met de trein van Utrecht naar Heerlen gereisd... verbinding valt tig keer weg, soms minutenlang niet te herstellen, duidelijk trager dan vroeger. Alleen 32 kbps streamen ging zonder storing. Boven de 64k ging het telkens mis :{

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:19

XanderDrake

Build the future!

Sorcerer8472 schreef op maandag 23 april 2007 @ 20:44:
Sjezes, vandaag met de trein van Utrecht naar Heerlen gereisd... verbinding valt tig keer weg, soms minutenlang niet te herstellen, duidelijk trager dan vroeger. Alleen 32 kbps streamen ging zonder storing. Boven de 64k ging het telkens mis :{
Mmm, raar. Ik heb vorige week donderdag 7u in de trein gezeten van Leiden naar Groningen en terug. Ten alle tijden goed bereik, streamen @ 128kbit geen probleem. Met laptop getest: 23kbyte/s in de omgeving van meppel.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Het was wel tijdens spitsuur (of iets erna eigenlijk) moet ik erbij zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Tis weer eens dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bagagedrager
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-07 14:02

bagagedrager

multi-alles

Ik had gisteren de helpdesk van Telfort maar eens gebeld met de vraag hoe het nou zat met edge en umts. De jongeheer die ik aan de telefoon kreeg (en die overigens -niet- articuleerde) vertelde mij dat ze in het overgangsproces naar kpn-netwerk zitten (what else is new) en dat er daarom een tijdje geen edge of umts beschikbaar is. dus alleen maar gprs.
kpn heeft umts en daar schijnt het nu dus voor ons ook heen te gaan.

(maar pin me er niet op vast, ik ben slechts de messenger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-10 19:22
Ik kreeg pas een brief dat ik in de week van 16 april overgezet zou worden, er is echter niets veranderd, mijn telefoon kiest nog gewoon telfort ipv kpn.

Vreemd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Hmmm ik kom niet meer op Telfort, dus ik kan niet testen of EDGE het doet ... :/

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dood :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Ja, hier ook. :/

Ik heb net alleen wel een brief gekregen dat mijn abonnement zal worden stopgezet, wegens wijzigingen in de algemene voorwaarden van Telfort. Ze gaan namelijk 0,20 EUR/min. rekenen voor klantenservicegesprekken, en dat heb ik als reden gebruikt om mijn abonnement te beeindigen. Ik heb ECHT geen zin om te gaan bekvechten met ze over de compensatie voor het verlies van EDGE. Daar heb ik echt geen vertrouwen in, dat ik daar enorm nadelig ga uitkomen met mijn huidige telefoon.

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stereotomy schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 20:19:
[...]

Ja, hier ook. :/

Ik heb net alleen wel een brief gekregen dat mijn abonnement zal worden stopgezet, wegens wijzigingen in de algemene voorwaarden van Telfort. Ze gaan namelijk 0,20 EUR/min. rekenen voor klantenservicegesprekken, en dat heb ik als reden gebruikt om mijn abonnement te beeindigen. Ik heb ECHT geen zin om te gaan bekvechten met ze over de compensatie voor het verlies van EDGE. Daar heb ik echt geen vertrouwen in, dat ik daar enorm nadelig ga uitkomen met mijn huidige telefoon.
Ging dat stopzetten makkelijk? Ben al die wijzigingen ook zat, en tegenwoordig kan je bij Hi en T-Mobile voor de zelfde prijs onbeperkt online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 23:33:
[...]

Ging dat stopzetten makkelijk? Ben al die wijzigingen ook zat, en tegenwoordig kan je bij Hi en T-Mobile voor de zelfde prijs onbeperkt online zijn.
Ja, heel makkelijk. Duidelijke brief geschreven met inhoudelijk precies hetgene wat nodig was, handtekening eronder, onaangetekend verzonden, binnen 2 dagen bevestigings-sms gekregen, en na 10 dagen reactie. Abonnement per 1 mei (ingang nieuwe voorwaarden) omgezet naar Prepaid ivm toekomstige nummerbehoud.

Ik vind het eerlijk gezegd echt meevallen. Heb immers een SE W850i gekregen bij mijn abonnement, en heb pas drie maanden abonnementskosten betaald. Heb dus zo'n 150 EUR aan Telfort verdiend.

Overigens heb ik de hele dag al geen GPRS of EDGE. Prutsers. Blij als ik hier weg ben.

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:27
Stereotomy schreef op zondag 29 april 2007 @ 02:59:
[...]
Overigens heb ik de hele dag al geen GPRS of EDGE. Prutsers. Blij als ik hier weg ben.
Heb ik sinds gisteren ook niet meer. Nu al anderhalve dag dus. Echt vreemd dat hij wel een verbinding opzet, maar er vervolgens geen dataverkeer mogelijk is. (server wordt niet gevonden) En dat op beide netwerken.
Nog een vreemd probleem is dat mijn telefoon (Nokia E50) helemaal in de war is met de netwerken. Midden in Rotterdam centrum zag hij alleen het Telfort netwerk bij het zoeken. Verder functioneerde hij prima, maar geen EDGE dataverkeer. En sinds gisterenavond laat zie ik ook weer alle andere netwerken en kan ik weer op het KPN netwerk roamen. Ik weet niet wat ze voor OTA berichten sturen, maar mijn mobiele telefoon lijkt er aardig van slag te zijn.
Echt heel irritant dat ik nu geen mobiel internet heb, aangezien ik heel regelmatig gebruik maar daarvan (e-mail, 9292mobiel.nl).

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-09 18:00
Ben benieuwd wanneer ik die nieuwe algemene voorwaarden krijg, of tenminste daar bericht van krijg dat ze nieuwe voorwaarden krijgen....

Ik hoor helemaal niets van ze....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:56
aarrgghhhh dat uitgerekend vandaag EDGE en gprs het niet doen..
Zou heel graag via mijn mobiel wat tussenstanden bijhouden.

Overigens baal ik ook dat EDGE eruit gaat.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
Ritchie schreef op zondag 29 april 2007 @ 12:54:
aarrgghhhh dat uitgerekend vandaag EDGE en gprs het niet doen..
Zou heel graag via mijn mobiel wat tussenstanden bijhouden.

Overigens baal ik ook dat EDGE eruit gaat.
Hier ook niets..
Ook maar opzeggen dan ;)

Ben trouwens benieuwd wat hun 'passend aanbod' zal zijn voor klanten met een EDGE toestel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

JvdW schreef op zondag 29 april 2007 @ 12:00:
Ben benieuwd wanneer ik die nieuwe algemene voorwaarden krijg, of tenminste daar bericht van krijg dat ze nieuwe voorwaarden krijgen....

Ik hoor helemaal niets van ze....
Check je laatste factuur. Onderaan maken ze melding dat de klantenservice 0,20 EUR/min gaat kosten. Dat heb ik gebruikt om mijn abonnement stop te zetten (eenzijdige verandering van de algemene voorwaarden). Kan tot 1 mei, dus ben bang dat het nu te laat is. :/

Ik ga *echt* niet wachten op hun 'passende' }:O EDGE aanbieding. Voor je het weet laten ze je je abonnement niet beeindigen, omdat ze vinden dat het alleen over data gaat en voice ongewijzigd blijft. 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Stereotomy op 29-04-2007 13:35 ]

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puf
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:34

Puf

volgens mij is het bullshit dat je maar tot 1 mei kan opzeggen op grond van eenzijdige verandering algemene voorwaarden...ze kunnen het wel zeggen, maar het is nergens op gebaseerd en onwettig imo.
je bent nooit akkoord gegaan met de wijziging in de voorwaarden, dus je zou na 1 mei per direct je abonnement moeten kunnen beeindigen.
of het verstandig is, is idd een ander verhaal...ik vermoed dat de "bogus"-datum van 1 mei o.a. genoemd is om zoveel mogelijk "lastpakken" uit het klantenbestand te filteren, voordat EDGE plat gaat, en Telfort(KPN) een breedband-aanbieding moet doen aan de "zeurders". Ik wacht iig nog even af...(heb een EDGE-only toestel)

:( EDGE ligt al het HELE WEEKEND PLAT in de HELE REGIO 030 en daarbuiten(?) -zie voorgaande posters^- :(
Zelfs via het KPN-netwerk geen GPRS...

[ Voor 10% gewijzigd door Puf op 29-04-2007 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

De wijziging gaat op 1 mei in, dus het lijkt me logisch dat je er maar tot 1 mei tegen kunt protesteren. Dat staat ook in de algemene voorwaarden, en dat is nou net niet veranderd. ;)

En let wel: ik heb om een hele andere reden opgezet (0,20 EUR/min. klantenservice) dan mijn werkelijke reden (EDGE gaat plat). Dit heb ik bewust gedaan omdat ik er totaal geen vertrouwen in heb dat Telfort mij 'gepast' gaat compenseren voor het verlies van EDGE. Ik wil geen ander toestel.

En inderdaad, in het zuiden van Nederland ook geen GPRS/EDGE. Ze zijn nu toch echt wel aan het prutsen.

[ Voor 30% gewijzigd door Stereotomy op 29-04-2007 17:58 ]

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puf

Puf

Stereotomy schreef op zondag 29 april 2007 @ 17:57:
De wijziging gaat op 1 mei in, dus het lijkt me logisch dat je er maar tot 1 mei tegen kunt protesteren. Dat staat ook in de algemene voorwaarden, en dat is nou net niet veranderd. ;)
Dat bedoel ik dus...het staat misschien wel in de algemene voorwaarden, maar ook daar kun je tegen protesteren...Je hoeft geen genoegen te nemen met da algemene voorwaarden van een bedrijf; de nederlandse consumentenwet "overrulet" elke algemene voorwaarde, en elke Telecomprovider is aangesloten bij een geschillencommissie die haar oordeel baseert op die consumentenwet, en waar je evt. je recht kunt halen...maar ik vermoed dat Telfort het niet zo ver laat komen, en de echte zeurders ook na 1 mei hun abonnement laat beeindigen na wat kastje-muren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Rechten zijn rechten, maar consumenten moeten ook niet denken dat ze zomaar alles kunnen doen. Wordt tegenwoordig al veel te vaak geroepen: "Ik heb vrijheid van meningsuiting, ik heb rechten, etc. etc." maar er is een gulden middenweg.

Maargoed, laat het de geschillencommissie maar oplossen als je tegen een grens aanloopt idd.

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Sjezes, weer down, en al flink lang nu ook. :{ :{ :{
Zit er ook aan te denken mijn abo op te zeggen... hier valt gewoon niet meer mee te werken.

Maarja, het KPN-alternatief is me net wat te langzaam. Ik zou graag minimaal 300 kbps download hebben. Met die tarieven krijg je nergens anders (nog) dat wat Telfort aanbiedt voor dat geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

In principe ben ik nog steeds benieuwd naar het UMTS alternatief van Telfort, die 'gepast' zal zijn. :P

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Stereotomy schreef op zondag 29 april 2007 @ 20:48:
In principe ben ik nog steeds benieuwd naar het UMTS alternatief van Telfort, die 'gepast' zal zijn. :P
Mja, toch nog ff proberen vol te houden misschien :P

En hopen dat het werkt als ik het een keer echt hard zakelijk nodig heb :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Nog steeds down... al bijna 3 dagen niet mogelijk om te internetten via Telfort. Belachelijk :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Jep, hiero in Leiden en omgeving ook keihard down :( Maakt wel leuk verbinding met EDGE, maar er komt vervolgens niets doorheen. GPRS zelfde verhaal! Wat een onzin!!
Stereotomy schreef op zondag 29 april 2007 @ 02:59:
Ja, heel makkelijk. Duidelijke brief geschreven met inhoudelijk precies hetgene wat nodig was, handtekening eronder, onaangetekend verzonden, binnen 2 dagen bevestigings-sms gekregen, en na 10 dagen reactie. Abonnement per 1 mei (ingang nieuwe voorwaarden) omgezet naar Prepaid ivm toekomstige nummerbehoud.
Wow, dat is erg fijn om te lezen d:)b . Dus ze gaan niet moeilijk doen over gemiste inkomsten ofzo? Gewoon gratis opgezegd en klaar?
Jij hebt dus de verhoogde klantenservice kosten opgegeven als reden. Zou je de het opheffen van EDGE ook kunnen opgeven als reden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier, Achterhoek, ook niets. Wel een verbinding maar geen data :( de "klantenservice" werkt vandaag niet en op de site van Telfort heb ik niets over een storing kunnen vinden. Hebben mensen al contact gehad met Telfort omdat ik lees dat GPRS en EDGE al 3 dagen down zijn...en op zaterdag was de klantenservice wel bereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Jij hebt dus de verhoogde klantenservice kosten opgegeven als reden. Zou je de het opheffen van EDGE ook kunnen opgeven als reden dan?
Nou, dat is dus precies waarom ik er NIET op zou willen wachten om dat als werkelijke reden op te geven. Waarom niet? Nou, EDGE/Maximaal Online/Whatever data-ding is een *extra* dienst die je bovenop je voice-abonnement neemt. Als jij gaat roepen van: Ja, eikels, jullie halen EDGE weg, dan kunnen zij zeggen van:

0) Wij doen je een 'passende aanbieding' ter compensatie, en als het je niet past is het jouw probleem :P
1) We boden geen EDGE aan, maar 'Maximaal Online' internet, en dat is er nog steeds :P
2) Oh, heb je problemen met het datadeel van je abonnement? Nou, dan beëindigen we dat gedeelte lekker, maar je zit nog wel vast aan het voice basis-gedeelte, want daar is niks veranderd. :P

}:O

Er is dus vanalles mogelijk, en zoals jullie zelf wel gemerkt hebben geeft Telfort niet veel reden voor de klanten om hen te vertrouwen. Ik heb dus ook totaal geen vertrouwen er meer in dat dat hele EDGE debacle voor mij fatsoenlijk opgelost zou worden: vandaar dus dat ik de klantenservice-tariefsverhoging aangreep om van mijn abonnement af te komen. Ik zou best meer vertrouwen in Telfort willen hebben, maar zeg nou zelf: ze hebben het er zelf wel een beetje naar gemaakt dat er lange tijd grote onduidelijkheid heerst bij de EDGE-only gebruikers die NIET naar een nieuw toestel willen overstappen.

[ Voor 9% gewijzigd door Stereotomy op 30-04-2007 13:48 ]

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Ik wilde ook wel afwachten tot ik een brief met een passende aanbieding zou krijgen.

Ik ga morgen toch ff bellen om mijn abbo om te laten zetten in een prepaid. (Wel kut, want je bent dan wel meteen al je beltegoed kwijt...) :(

BTW: Wordt je dan per direct omgezet in prepaid of heb je nog steeds een opzegtermijn van 3 maanden (wat me sterk lijkt!)...

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Nou, ten eerste moet dat schriftelijk gebeuren, en ten tweede hoort het officieel voor 1 Mei te zijn gebeurd. :/

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Hee, we hebben weer GPRS/EDGE :P

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puf

Puf

hier (030) nog niks...schijt-kpn!
de gang van zaken na de overname heeft mij doen besluiten nooit meer zaken te doen met kpn of dochter-ondernemingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hier ook nog steeds helemaal niets........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Nu nog steeds? Hier is het helemaal dood... Verbinden lukt wel maar daarna kun je niks, alles/overal timeouts.

Zul je zien dat het morgen (werkdag) om 9:00 ineens verholpen is. Netwerkbeheer buiten kantooruren doen ze blijkbaar niet aan ofzo :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Ik *HAD* weer GPRS/EDGE, want mijn e-mail client begon opeens de mailtjes te downloaden van de afgelopen dagen. Maar het ligt er weer uit, merk ik. 8)7 |:( :O :'(

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puf

Puf

Sorcerer8472 schreef op maandag 30 april 2007 @ 18:17:
[...]
Zul je zien dat het morgen (werkdag) om 9:00 ineens verholpen is. Netwerkbeheer buiten kantooruren doen ze blijkbaar niet aan ofzo :r
die ervaring heb ik ook...heb een paar maanden geleden een keer op zaterdag aan het begin van de middag klantenservice gebeld om te zeggen dat gprs/edge er uit lag...eerst werd er gezegd dat er bij hen geen storingen bekend waren. Toen ik zei dat er toch echt een storing was, en dat ik het dus aan ze meldde, werd me verteld dat ze er voor maandag sowieso niks aan zouden doen (m.a.w.: "pech voor jou!") Maandagochtend 9:00 werkte het weer.
Volgens mij nemen ze daar hun eigen product minder serieus dan sommige klanten het gebruiken.

[ Voor 3% gewijzigd door Puf op 30-04-2007 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Ik hoop wel dat ook dat gedeelte technisch wordt samengevoegd als de netwerken Telfort en KPN worden samengevoegd. Anders is het dus voor mij 100% zeker exit. Ook als die voorwaarden niet goed genoeg zijn straks als we dat 'aanbod' krijgen.

Denk dat we wel sterk staan hierin. Ik ben iig datums aan het noteren waarop het eruit ligt... en de uptime is volgens mij al zelfs onder de 95% op jaarbasis nu :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Update: net even m'n vriendin's telefoon gekaapt. Die is al over op KPN.

Maar wat denk je? Juist: ook daar werkt GPRS niet. Dus dat gaat nog steeds via een oud brak Telfort-systeem... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

En nog steeds down @ 9:40 am... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net met Telfort gebeld. Edge heeft een grote storing die in de loop van de dag wordt opgelost.

Opzeggen van het Edge contract kan op het moment dat Telfort een 'niet-passend-aanbod' doet. Dit aanbod zal halverwege deze maand (mei 2007) middels een brief aan alle gebruikers worden gedaan. Hierin zal ook een nieuwe toestel of umtskaart worden aangeboden.

Wat een 'niet-passend-aanbod' inhoudt zal de brief en uiteraard de houding van Telfort hierin moet uitwijzen. Ben benieuwd.

Ik wil in ieder geval stoppen met Edge want het is de laatste weken/maanden tergent traag (werd ook bevestigd door de Telfort-medewerker, dit was ook vanwege de overgang op het KPN netwerk).

Al met al doffe ellende terwijl m.i. Edge een perfecte oplossing was voor mobiel internet tegen een gunstige prijs en een acceptabele snelheid.

Hans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Ik ga alsnog vandaag een brief sturen met daarin dat ik af wil van Telfort wegens de klantenservice kosten. ....

Ik zie wel wat er gebeurd....

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anti-dateer dan de brief naar 30 april, ben je nog op tijd....volgens hun voorschriften.

Zeg je trouwens alleen je Edge op of ook je telefoonabonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Ik heb weer EDGE @ 11:45 in het zuiden van het land.

Vandaag voor het laatst, muahahaha.

-edit- Mijn abonnement is net om 12:00 ontbonden merk ik. Heb nu (als prepaid Telfort klant) weer niks meer. Precies 15 minuten van EDGE weten te genieten nog. Hoe tekenend. :D :'( :D

[ Voor 51% gewijzigd door Stereotomy op 01-05-2007 12:05 ]

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puf

Puf

Stereotomy schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 11:43:
Mijn abonnement is net om 12:00 ontbonden merk ik. Heb nu (als prepaid Telfort klant) weer niks meer. Precies 15 minuten van EDGE weten te genieten nog. Hoe tekenend. :D :'( :D
Toen ik overstapte van prepaid naar abo deed mijn gprs/edge het opeens ook niet meer. Een telefoontje naar de klantenservice, en toen werkte het opeens wel.(iets vergeten om te zetten of zo)
Het probleem ligt duidelijk bij Telfort, dus als je ze belt zou ik vragen of ze de kosten crediteren...ben benieuwd hoe ze reageren daarop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Puf schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 12:24:
[...]

Toen ik overstapte van prepaid naar abo deed mijn gprs/edge het opeens ook niet meer. Een telefoontje naar de klantenservice, en toen werkte het opeens wel.(iets vergeten om te zetten of zo)
Het probleem ligt duidelijk bij Telfort, dus als je ze belt zou ik vragen of ze de kosten crediteren...ben benieuwd hoe ze reageren daarop.
Nee, dat GPRS/EDGE down was had weinig met mij te maken, maar met heel Nederland (zie de berichten boven je ;) )

Dat mijn GPRS het *nu* niet doet heeft te maken met het feit dat ik absoluut weiger om beltegoed te kopen. Die paupers van Telfort hebben genoeg geld van me gekregen. 8)7

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmderonde
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:54
Sorcerer8472 schreef op maandag 30 april 2007 @ 11:08:
Nog steeds down... al bijna 3 dagen niet mogelijk om te internetten via Telfort. Belachelijk :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puf

Puf

Stereotomy schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:13:
[...]

Nee, dat GPRS/EDGE down was had weinig met mij te maken, maar met heel Nederland (zie de berichten boven je ;) )
dat had ik idd begrepen...(zitten ook berichten van mij tussen ;) )
ik snap ook niet helemaal waar je uit mijn post haalt dat de downtime jouw schuld zou zijn...anyway, je hebt er dus zelf voor gekozen om geen EDGE/GPRS meer te hebben. d:)b

on-topic:: Ik wacht iig nog even...Als je vandaag nog kon opzeggen, kan dat ook later. De algemene voorwaarden zijn eenzijdig veranderd zonder mijn akkoord dus ik heb ten allen tijde het recht om mijn contract daarom te ontbinden.
Het verhaal over dat je dan alleen je databundel kan dumpen en dat je je voice-abonnement moet houden houdt geen stand voor de rechter. Je kunt het altijd op technology lock-in of koppelverkoop (NMA!) gooien. Ik heb wel vaker meegemaakt dat bedrijven bij hoog en laag volhouden dat ze in hun recht staan, maar opeens bakzeil halen als je het echt op de spits drijft. De consumentenautoriteit zou agressiever en pro-actiever moeten optreden tegen dit soort praktijken. Dit valt voor mij onder de noemer volksverlakkerij. Het "domme volk" wordt opgelicht, en de zeurders (mondige klanten) worden monddood gemaakt door bij escalatie "onder protest" of "uit coulance" te schikken.
Ik krijg steeds meer het idee dat de datum van 1 mei is genoemd om de "zeurders" nu al op een goedkope (weinig mankracht) en relatief "cleane" manier uit het klantenbestand te filteren, en aan de reacties hier te zien zijn ze daarin redelijk geslaagd.

"In een aantal gevallen is koppelverkoop in Nederland verboden op grond van de Mededingingswet. Daarvoor is, volgens de jurisprudentie, in het algemeen het volgende noodzakelijk: ten eerste moet het gaan om afzonderlijke producten die gekoppeld worden. Er moet, met andere woorden, een afzonderlijke markt bestaan voor de beide producten en die producten moeten voor consumenten ook gezien worden als onderscheidende producten. Ten tweede moet er (vanzelfsprekend) sprake zijn van koppeling, het ene product moet direct of indirect vast zitten aan het andere product. Ten derde moet er sprake zijn van een machtspositie van de leverancier, de leverancier van het koppelende product moet bijvoorbeeld een "aanzienlijke marktmacht" hebben. De vierde eis is dat er een substantieel deel van de markt door de koppeling wordt aangetast."
Bron: nl.wikipedia.org

[ Voor 30% gewijzigd door Puf op 01-05-2007 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Jep, hier doet KPN gprs het weer...

Ik zit een beetje met een dilemma... Ik wil best mn hele abbo opzeggen dmv de klantenservice kosten verhoging, maar daarmee verdwijnt de mogelijkheid dat ik kan beschikken een goedkoop KPN abbo (want zeg zelf, 22.50€ voor 200min op KPN is cheap-ass).
Dan mis ik wel de fatsoenlijke EDGE snelheden, dus dan zou ik "maximaal online" af kunnen zeggen.
Maar ik wil zo graag internet op mn tellie ;( Ik heb al 2.5 jaar Orange World en ik heb etterlijke gigabytes er doorheen gesleept, in de trein. Ik was er erg tevreden mee. UMTS/HSDPA lijken mij een goed alternatief, probleem daarmee is 1) het bereik (ik zit regelmatig in brabant, en daar is het vaak k*t met peren qua bereik) 2) telefoons die het ondersteunen (ik ben een groot fan van HTC en E-Ten, en de enige phone die ze hebben met 3G is de MTeor en die is lelijk :X )

Dus daar zit ik dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puf

Puf

XanderDrake schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 14:18:
2) telefoons die het ondersteunen (ik ben een groot fan van HTC en E-Ten, en de enige phone die ze hebben met 3G is de MTeor en die is lelijk :X )

Dus daar zit ik dan...
De HTC Tytn, vind je die ook lelijk?
(=MDA Vario II met ander frontje en zonder roze T-Mobile meuk op je scherm)

Ik betaal momenteel overigens 9,95 voor 300 minuten op het Telfort/KPN netwerk, maar imo is het netwerk van KPN zwaar overschat. Het is het enige netwerk dat in Amsterdam capaciteitsproblemen had op koninginnedag.(http://www.nu.nl/news/106...Amsterdam_overbelast.html) Ze gaven zelf aan dat er geen oplossing voor was, maar ze hebben wel alvast alle Telfort basisstations aan het buitenland verkocht, heb ik ergens gelezen (kan iemand dit bevestigen/ontkennen?)

[ Voor 43% gewijzigd door Puf op 01-05-2007 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Puf schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 13:34:
[...]

on-topic:: Ik wacht iig nog even...Als je vandaag nog kon opzeggen, kan dat ook later. De algemene voorwaarden zijn eenzijdig veranderd zonder mijn akkoord dus ik heb ten allen tijde het recht om mijn contract daarom te ontbinden.
Nu ben je dus weer je eigen Algemene Voorwaarden aan het opstellen. Er staat in de AV van Telfort dat het prima is dat je contractontbinding wil hebben als men de AV eenzijdig verandert, maar dat dat wel *voor* de daadwerkelijke verandering doorgegeven moet zijn, als men je tijdig erover heeft geinformeerd. En dat hebben ze, aangezien ze al maanden op je factuur schrijven dat het eraan zit te komen.

Je moet niet voor eigen rechter gaan spelen of denken dat de consument alleen rechten heeft. Het heeft ook plichten. :/
Het verhaal over dat je dan alleen je databundel kan dumpen en dat je je voice-abonnement moet houden houdt geen stand voor de rechter.
Dat weet je niet. Jij bent de rechter niet. En daarnaast: waarom moeilijk doen (afwachten hoeveel er nodig is om Telfort op de knieeen te dwingen, en daar veel tijd en moeite voor gaan doen als het zover komt) als het ook makkelijk (volgens hun AV opzeggen) kan? Ik heb geen zin in dreigen met consumentenbonden, Telfort voor de rechter slepen e.d., daar heb ik het geld en de tijd niet voor.
Ik krijg steeds meer het idee dat de datum van 1 mei is genoemd om de "zeurders" nu al op een goedkope (weinig mankracht) en relatief "cleane" manier uit het klantenbestand te filteren, en aan de reacties hier te zien zijn ze daarin redelijk geslaagd.
Nogmaals, die datum van 1 mei is gewoon de datum waarop het betaalde klantenservice ingaat, ofwel wanneer de wijziging in het AV ingaat. Anders zou je 3 jaar na de wijziging van de AV nog steeds met terugwerkende kracht geld kunnen terugvorderen. 8)7 Het is redelijk te stellen dat je tegen wijzigingen kunt protesteren voordat de wijzigingen ingaan. Dat is bijv. met huurverhoging van je woning ook zo, niks bijzonders aan.

Als dit alles volgens jou bullshit is, dan wens ik je veel succes wanneer je het gevecht met Telfort wil aangaan, en hou ons op de hoogte. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Stereotomy op 01-05-2007 15:47 ]

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Puf schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 14:24:
De HTC Tytn, vind je die ook lelijk?
(=MDA Vario II met ander frontje en zonder roze T-Mobile meuk op je scherm)
De Tytn is idd mooier, maar ik heb nu een een E-ten X500 en die is helemaal vet :*)
Afbeeldingslocatie: http://www.gsmhelpdesk.nl/img/news/468.jpg
maar hij heeft dus geen 3G ;(
Ik betaal momenteel overigens 9,95 voor 300 minuten op het Telfort/KPN netwerk, maar imo is het netwerk van KPN zwaar overschat. Het is het enige netwerk dat in Amsterdam capaciteitsproblemen had op koninginnedag.(http://www.nu.nl/news/106...Amsterdam_overbelast.html) Ze gaven zelf aan dat er geen oplossing voor was, maar ze hebben wel alvast alle Telfort basisstations aan het buitenland verkocht, heb ik ergens gelezen (kan iemand dit bevestigen/ontkennen?)
Ikzelf merk dat Telfort in Leiden en Breda aanzienlijk slechter bereik heeft dan KPN. En ook Orange is in deze gebieden slechter. Wat dat betreft zit ik qua kwaliteit beter bij mn huidige abbo.

Maar ik wil internet grrrr :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puf

Puf

ik heb het niet over geld terugvorderen, ik heb het over het contract tussentijds beeindigen zonder boete of afkoopsom. Er stond bij mij niks op de rekening, en ik heb idd een folder gekregen waar het in stond, maar geen persoonlijke brief. Ook is er onduidelijkheid over de datum, aangezien sommige mensen op hun rekening een "correctie op de informatie in de folder" hebben aangetroffen, waar het over juni gaat. Telfort is zelf verantwoordelijk voor die onduidelijkheid en vraagt aan klanten om het door te vertellen...

Je bent wel heel fel de algemene voorwaarden van telfort aan het verdedigen...met jouw type ("regels zijn regels, en als het zwart op wit staat moet je je eraan houden") is discussie zinloos. Wel fijn voor Telfort dat er veel mensen zoals jij zijn, dat scheelt hen weer geld en tijd. Zelf heb ik niet zo veel met die levenshouding...
Het zal niet de 1ste x zijn dat ik een groot bedrijf op de knieen dwing, en ik heb nog wel een paar brieven op de schijf staan die in het verleden succesvol zijn gebleken, maar zoals ik al zei wacht ik nog af... Er zijn evt. ook nog andere redenen om het contract tussentijds te beeindigen.

[ Voor 58% gewijzigd door Puf op 01-05-2007 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

quote: Puf
Het zal niet de 1ste x zijn dat ik een groot bedrijf op de knieen dwing
:')

Puf d'Arc, internetheld.

[ Voor 7% gewijzigd door Stereotomy op 01-05-2007 16:06 ]

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puf

Puf

Sterelobotomy, die alles klakkeloos aanneemt wat ze zeggen bij Telfort...
Wel lekker inconsequent...het ene moment loop je te schreeuwen dat je geen vertrouwen hebt in Telfort, aan de andere kant behandel je hun zelf-opgestelde algemene voorwaarden als de Tien Geboden, en trek je van leer tegen eenieder die ze in twijfel trekt.
Neem eens een kijkje op www.consuwijzer.nl voordat je je energie en tijd hier verspilt.

[ Voor 28% gewijzigd door Puf op 01-05-2007 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Neem eens een kijkje op www.consuwijzer.nl voordat je je energie en tijd hier verspilt.
Nee, dank je, ik heb mijn portie ondernemingsrecht al gehad hier op de uni.

In plaats van grootspraak van "dit zal ik wel even klaren, ik hoef me niet aan regels te houden, ik breng ze op de knieen! etc. " heb ik resultaatgericht gehandeld.

Ik heb volgens hun eigen voorwaarden mijn contract beeindigd en in het proces zo'n 150 EUR verdiend aan Telfort, omdat ik ook nog een gratis telefoon van ze had gekregen die ik inmiddels weer met winst verkocht heb.

Maargoed, jij kiest de moeilijke weg, dat kan ook. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Stereotomy op 01-05-2007 16:14 ]

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puf

Puf

Stereotomy schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 16:13:
Nee, in plaats van grootspraak van "dit zal ik wel even klaren, ik hoef me niet aan regels te houden, ik breng ze op de knieen! etc. " heb ik resultaatgericht gehandeld.

Ik heb volgens hun eigen voorwaarden mijn contract beeindigd en in het proces zo'n 150 EUR verdiend aan Telfort, omdat ik ook nog een gratis telefoon van ze had gekregen die ik inmiddels weer met winst verkocht heb.

Maargoed, jij kiest de moeilijke weg, dat kan ook. :)
wat voor de een moeilijk is, is voor de ander iets wat hij in een koffiepauze doet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Puf schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 16:15:
[...]

wat voor de een moeilijk is, is voor de ander iets wat hij in de koffiepauze doet.
Wauw man _/-\o_

Zoals ik al zei, succes ermee.

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puf

Puf

overigens is ondernemingsrecht toch wat anders dan consumentenrecht, dat zou jij moeten weten...
anyway, niet iedereen heeft pas een telefoon bij het abo gekregen, dus misschien heb jij voor jouw situatie de juiste keuze gemaakt, maar voor veel mensen ligt het anders...(voor mij bijvoorbeeld ook)

[ Voor 51% gewijzigd door Puf op 01-05-2007 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Puf schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 16:19:
overigens is ondernemingsrecht toch wat anders dan consumentenrecht, dat zou jij moeten weten...
Ja, want ondernemingen zoals Telfort hebben vaak natuurlijk niks met consumenten te maken. :')

Fijn dat je mijn curriculum zo goed kent, en nogmaals, succes met je koffiepauzebrieven. :z

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puf

Puf

Stereotomy schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 16:21:
[...]

Ja, want ondernemingen zoals Telfort hebben vaak natuurlijk niks met consumenten te maken. :')
dus jij vindt jezelf een specialist in consumentenrecht omdat je een paar uurtjes algemeen ondernemingsrecht hebt gehad?:) en daarom weiger je op consuwijzer.nl te gaan kijken? :D

grappig...

on-topic: Telfort geeft zelf aan dat een niet-passende breedband-aanbieding ook een reden kan zijn om het contract te ontbinden...Het is onzin dat je dan je voice-abo moet houden, want internettoegang hoort ook gewoon bij je voice abo (let wel: de toegang, niet de MB's). Ik wacht dus iig de aanbieding af, en wat een ander doet moet hij zelf weten :)
Overigens staat hierboven nog een reactie van iemand die vandaag(dus niet VOOR 1 mei) zijn abo heeft opgezegd op basis van de kosten klantenservice, wat zonder problemen is gelukt...

[ Voor 39% gewijzigd door Puf op 01-05-2007 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Overigens staat hierboven nog een reactie van iemand die vandaag(dus niet VOOR 1 mei) zijn abo heeft opgezegd op basis van de kosten klantenservice, wat zonder problemen is gelukt...
Ongetwijfeld zullen ze coulant zijn en ook mensen die een paar dagen na 1 mei opzeggen, eieren voor hun geld geven. De werkelijke uitkomst moeten we nog maar even afwachten, aangezien het VANDAAG 1 mei is, en een schriftelijke opzegging dus nooit VANDAAG bij de administratie van Telfort kan liggen: je hebt dus weer eens verkeerd gelezen.

Het enige wat ik van jou heb horen zeggen is "IK vind dit onwettig, *volgens mij* kan dit niet, etc. etc." en je vind het raar als mensen hun voordeel proberen te halen door de bestaande regels gewoon slim te gebruiken - zonder op sites te hoeven kijken die het consumentenrecht (overigens prima) in Jip & Janneketaal uitleggen.

[ Voor 23% gewijzigd door Stereotomy op 01-05-2007 17:03 ]

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puf

Puf

Stereotomy schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 16:58:
[...]

Ongetwijfeld zullen ze coulant zijn en ook mensen die een paar dagen na 1 mei opzeggen, eieren voor hun geld geven. De werkelijke uitkomst moeten we nog maar even afwachten, aangezien het VANDAAG 1 mei is, en een schriftelijke opzegging dus nooit VANDAAG bij de administratie van Telfort kan liggen: je hebt dus weer eens verkeerd gelezen.
je reageert alleen op de "overigens..." toevoeging op mijn post...nu nog wat ervoor staat, en waar het eigenlijk om draait...
zoals ik al zei, ik zet hier neer wat ik denk en wat ik doe...ik probeer niemand over te halen om mij te volgen, en probeer niemand mijn mening op te leggen....

overigens heb ik idd twee users door elkaar gehaald, en dacht dat de posts van 1 en dezelfde persoon kwamen.

[ Voor 21% gewijzigd door Puf op 01-05-2007 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Puf schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 17:01:
[...]

je reageert alleen op de "overigens..." toevoeging op mijn post...nu nog wat ervoor staat...
Waar heb je mij horen zeggen dat ik specialist ben op het gebied van consumentenrecht? Ik weet er voldoende vanaf om de juiste keuzes te maken. Je hebt dus... wéér verkeerd gelezen. :')

Succes met verder miepen. Ik reageer niet meer op jou in deze thread.

[ Voor 8% gewijzigd door Stereotomy op 01-05-2007 17:04 ]

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puf

Puf

Stereotomy schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 17:03:
[...]
Ik reageer niet meer op jou in deze thread.
had van begin af aan niet gehoefd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Sjo, het werkt weer, en snel ook. Lekker handig dat het zo lang down was :{

Die aanbieding zal me benieuwen. Niet goed en ik neem wel PIT van T-Mo ofzo, kzie wel. Vooral de nieuwe datatarieven daar ben ik heel erg benieuwd naar, ik hoop toch wel minimaal 250k down te krijgen met UMTS-latency, anders doe ik :W :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorcerer8472 schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 18:31:
Sjo, het werkt weer, en snel ook. Lekker handig dat het zo lang down was :{

Die aanbieding zal me benieuwen. Niet goed en ik neem wel PIT van T-Mo ofzo, kzie wel. Vooral de nieuwe datatarieven daar ben ik heel erg benieuwd naar, ik hoop toch wel minimaal 250k down te krijgen met UMTS-latency, anders doe ik :W :{
Ik hoop trouwens dat bij de overgang van Telfort EDGE naar KPN UMTS/HSDPA de VoIP-blokkering en streaming videoblokkering niet gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 18:57:
[...]

Ik hoop trouwens dat bij de overgang van Telfort EDGE naar KPN UMTS/HSDPA de VoIP-blokkering en streaming videoblokkering niet gelden.
Dan veranderen ze de voorwaarden ineens :/

En streaming blokkeren/extra factureren, hoe doen ze dat? Alleen 3gp? Ook wmv? Hoe zit dat nou? :?
VoIP boeit niet zo veel, dat zuigt toch enorm via UMTS, vertraging van een seconde :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 18:57:
[...]

Ik hoop het met je, maar als Telfort het B-merk gaat worden van KPN, zullen daar toch slechtere, of minstens dezelfde beperkingen voor moeten gelden.

Een andere denkwijze, meer positief :+ , zou kunnen zijn: als Telfort het consumenten-merk gaat worden van KPN, dan juist meer gunstige voorwaarden voor consumenteninternet, en voor zakelijk internet dan juist naar KPN gaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Stereotomy op 01-05-2007 19:42 ]

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Verwijderd schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 11:40:
Anti-dateer dan de brief naar 30 april, ben je nog op tijd....volgens hun voorschriften.

Zeg je trouwens alleen je Edge op of ook je telefoonabonnement?
Ja ik heb wel als datum 30 april opgegeven, omdat ik gewoon gisteren al de brief had geschreven, maar kon toen niet naar de postkantoor wegens koninginnedag.
Anyway, ik zeg heel mijn abbo op.

Ik heb namelijk al een Sim Only van KPN gezien (22 EUR voor 14 EUR/maand) die wel bij me past. (14 EUR + 10 EUR voor internet = 25 EUR)

Bij KPN is SMS veel goedkoper en zit het in de bundel.
Daarnaast kan ik bij KPN ook mega goedkoop in het buitenland bellen (0.49/min) en heb ben ik maandelijks 25 eur kwijt ipv 35 bij telfort.

Trouwens, dit betekent wel dat ik op mijn EDGE toestel alleen nog maar gebruik kan maken van GPRS. That's ok. Ik heb nu toch waarschijnlijk alleen maar winst uit Telfort gehaald en de SIM ONLY van KPN kost me in totaal toch maar zo'n 150 EUR (voor 1 jaar).

[ Voor 14% gewijzigd door Rex op 01-05-2007 20:22 ]

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Stereotomy schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 15:46:
[...]
Nogmaals, die datum van 1 mei is gewoon de datum waarop het betaalde klantenservice ingaat, ofwel wanneer de wijziging in het AV ingaat. Anders zou je 3 jaar na de wijziging van de AV nog steeds met terugwerkende kracht geld kunnen terugvorderen. 8)7 Het is redelijk te stellen dat je tegen wijzigingen kunt protesteren voordat de wijzigingen ingaan. Dat is bijv. met huurverhoging van je woning ook zo, niks bijzonders aan.
Ik heb vandaag opgezegt (te laat?) maar Telfort moet echt niet gaan zeuren! Ik kijk namelijk DAGELIJKS op hun site en heb geen melding gezien van dat de klantenservice geld gaat kosten. Op mijn rekening van maart staat het wel (MET KLEINE LETTERS), maar het staat op een plek waar normaal wordt geadverteerd met andere diensten van Telfort of waar er andere onzinnige nieuwtjes staan.
Als ze gaan zeuren met dat ik te laat ben, dan ga ik het gooien op het feit dat hun het niet op de juiste manier hebben gemeld.

Ik zal het even anders zeggen: Wat als ze ergens in hun online shop met kleine letters zouden zetten dat je per 1 juni 50 cent per minuut moet gaan betalen voor het bellen naar je voicemail. Zou jij het dan ook pikken als je dan op 31 mei erachter komt dat je voicemail niet meer gratis is?

Trouwens, ze hebben een "Laatse Nieuws"-section op Telfort.nl (zie rechtsonderaan de homepage)! Waarom zetten ze ZULK BELANGRIJK NIEUWS, niet gewoon op die pagina!?

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Zoals ik al eerder een paar postings terug zei: ik vermoed dat Telfort in zo'n situatie wel coulant zal zijn. Mierenneuken doen ze wel eens, maar ik verwacht dat deze mier toch een te kleine opening heeft. ;) Het zal een ander verhaal zijn als je bijvoorbeeld in oktober er pas achter komt dat je opeens 0,20 EUR/min. aan het betalen bent, dan sta je een stuk minder sterk.

Hou ons op de hoogte, en we duimen voor je.

[ Voor 24% gewijzigd door Stereotomy op 01-05-2007 20:25 ]

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Even een kleine update voor de mensen onder ons die zich afvragen hoe het gaat met mijn opzegging..

Telfort stuurde me net dit SMSje:
quote: Telfort
Beste klant, wij hebben uw post ontavngen. U ontvangt binnen 2 weken nader bericht. Mvg, Telfort.

[ Voor 5% gewijzigd door Rex op 03-05-2007 12:48 ]

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Ik heb de brief binnengekregen!

Kort samengevat: in de week van 10 t/m 15 mei word ik afgesloten van Telfort en geactiveerd op het KPN netwerk. Tijdens deze week kan ik gebruik maken van zowel het GPRS/EDGE netwerk van Telfort als het UMTS netwerk van KPN, na overzetting alleen nog UMTS.

Ik heb geen UMTS toestel, dus er zijn speciale aanbiedingen: www.telfort.nl/gebruikumts
Aanbiedingen zijn geldig tot 1 juli 2007

Aanbiedingen zijn:
Samsung i600: € 299
Nokia 6151: € 109
SE M600: € 199
Huawei E620 PC kaart: € 129
Sagem My600x: € 59

Allen met Simlock op Telfort/KPN netwerk.

Flutaanbiedingen dus :( Ik ga nog even op zoek of ik geen Nokia N73 kan krijgen bij ze...

[ Voor 23% gewijzigd door Padvinder op 03-05-2007 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-10 19:47

tijmeng

Panasonic 7J

een SE M600 voor 199€ is toch wel erg netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Niet in combinatie met een abonement (want dat heb ik feitelijk al). Ik betaal dus 199 + ruim 35 euro per maand voor dat toestel.

Net even gekeken op Smartphoneshop.nl. Daar krijg ik een SE M600i i.c.m. mijn huidige abonnement van Telfort voor € 0,00. En dan krijg ik nog € 27,- om accessoires aan te schaffen.
De Samsung i600 zou me € 43,- kosten, en niet € 299,- zoals bij Telfort.

Werkelijk belachelijk. Ik koop toch een toestel om mee te internetten? Als Telfort dan zijn diensten wijzigt, wil een ander toestel :(

* Padvinder gaat een boze brief schrijven.

[ Voor 69% gewijzigd door Padvinder op 03-05-2007 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

ReFleXWolf schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 12:47:
Even een kleine update voor de mensen onder ons die zich afvragen hoe het gaat met mijn opzegging..

Telfort stuurde me net dit SMSje:

[...]
Mooi, ze zijn dus je brief niet "kwijtgeraakt", zoals dat ook zo vaak gebeurd. Bij mij kreeg ik een brief 8 werkdagen na dit SMS'je, om te zeggen dat mijn opzegging gelukt was. Ik ga ervan uit, en hoop voor je, dat je dezelfde brief krijgt. O+
Padvinder schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 14:04:

Kort samengevat: in de week van 10 t/m 15 mei word ik afgesloten van Telfort en geactiveerd op het KPN netwerk. Tijdens deze week kan ik gebruik maken van zowel het GPRS/EDGE netwerk van Telfort als het UMTS netwerk van KPN, na overzetting alleen nog UMTS.

Ik heb geen UMTS toestel, dus er zijn speciale aanbiedingen: www.telfort.nl/gebruikumts
Aanbiedingen zijn geldig tot 1 juli 2007

Aanbiedingen zijn:
Samsung i600: € 299
Nokia 6151: € 109
SE M600: € 199
Huawei E620 PC kaart: € 129
Sagem My600x: € 59

Allen met Simlock op Telfort/KPN netwerk.

Flutaanbiedingen dus :( Ik ga nog even op zoek of ik geen Nokia N73 kan krijgen bij ze...
Ah, De Brief 8)

En wat nou, passen de aanbiedingen niet? 8)7 |:( :'(

[ Voor 46% gewijzigd door Stereotomy op 03-05-2007 14:21 ]

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-10 19:22
Padvinder schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 14:04:

...
Ik heb al twee van die brieven gekregen :P ik zou in de week van 16 t/m 20 april afgesloten worden van het Telfort-netwerk (wat dus niet gebeurd was) en nu weer (nu in de week van 10 t/m 15 mei).

Ik zie wel of het nu wèl gebeurd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Even een kort vraagje... Ik zit er over te denken om m'n Telfort SIM-only abbonnementje uit te breiden met internet, gezien ik sinds kort een Nokia 7710 heb.
Ik was niet van plan om te gaan surfen, maar een mailtje hier en daar sturen wil ik wel kunnen. Misschien een enkel keertje MSN ofzo.

Nu kan ik voor 5 euro 5MB krijgen, voor 10 euro 200MB en voor 25 euro 2GB maar hoeveel zou ik nodig hebben? Ik zal hooguit een keer of 5 per maand (uur per keer ofzo) op MSN zitten met m'n telefoon en misschien enkele tientallen mailtjes versturen.
2GB zal wel afvallen iig :P dat verstook ik met m'n PC nog niet eens als ik alleen maar surf, mail en chat :P

edit: owjah, m'n telefoon lust GPRS en EDGE voor zover ik weet, en geen UMTS. Dat moet toch gewoon werken?

[ Voor 7% gewijzigd door McKaamos op 03-05-2007 14:29 ]

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Je kunt beginnen met 5 MB en later nog overstappen naar 200 MB. En je toestel heeft gewoon GPRS, dat gaat prima.

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Oh man, wat ben ik blij dat ik eergister heb opgezegd!!!!
Ik had echt geen genoegen genomen met die flutaanbiedingen!

"Jullie" zijn de pineut, want je gaat er hoe dan ook op achteruit. Of je nou snelle internet verliest of dat je geld moet betalen voor een nieuwe mobiel.

En zeg nou zelf.... Als je al een mooie PDA hebt met EDGE, dan wil je toch niet zo'n lelijk ding als hieronder?
Afbeeldingslocatie: http://www.topmobile.org/photos/205x268/sagem-my600x-1.jpg
(Sagem my600x - 60 eur bij Telfort aanbieding)

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Nou, ik denk dat "ze" een redelijke kans hebben op contractopzegging wegens het niet meer kunnen gebruiken van EDGE. Of ze nou SIM-only abonnementen hebben of met een toestel. Het was meer of je het risico en de moeite van eventueel doorgaan naar geschillencomissies e.d. wil nemen. Ik had niet zoveel van de "gepaste aanbiedingen" van Telfort verwacht, maar waar ze nu mee op de proppen zijn gekomen is echt te karig voor woorden inderdaad.

Dus nu met z'n allen contractopzeggingen opsturen naar Telfort :P

Trouwens, "jouw" contractopzegging moet ook nog goedgekeurd worden he :D :P

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Trouwens,
Ik heb helemaal geen brief nog gehad met dat ik overgezet wordt op UMTS of whatever.
Ik heb daarom net maar even geprobeerd om de aanbiedingen te bekijken die voor mijn abbo gelden.

Guess what:
Goed nieuws!
U kunt met uw huidige toestel gebruik blijven maken van ons mobiele internet zoals u gewend bent. Heeft u een GPRS-toestel dan blijft u gewoon gebruik maken van mobiel internet via GPRS. Mocht u een UMTS-geschikt toestel hebben dan kunt u ook gebruik maken van mobiel breedband internet via UMTS.
Voor mij geldt dus de aanbieding niet!!! :O :O :O

Volgens mij geldt de aanbieding dus voor mensen die alleen maar EDGE hebben. Mensen die ook GPRS hebben, die moeten dan maar op het slommere GPRS overstappen van KPN! (Ik doe hier een aanname! Kan iemand dit bevestigen!?)

EDIT: Trouwens, ik hoop echt dat ze mijn contractsopzegging goedkeuren. Hoe meer dingen ik lees, hoe liever ik bij hun weg wil. >:)

Is er geen site waar je kunt zien wat de voortgang is van je contractsopzegging? >:)

EDIT2: Ze moeten eens wagen om mijn contractsopzegging te weigeren. Ik heb het geld en nog belangrijker DE TIJD EN ZIN om het juridisch met hun uit te vechten. :Y

[ Voor 18% gewijzigd door Rex op 03-05-2007 17:09 ]

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Is er geen site waar je kunt zien wat de voortgang is van je contractsopzegging?
Je kunt ze even bellen, heb ik ook gedaan. Mwah, kost je nu wel 0,20 EUR/min he :')

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
UMTS-aanbieding tijdens contract
Voor datagebruikers met een EDGE-toestel die nog niet in aanmerking komen voor verlenging (dit kan pas vanaf 3 maanden voor verlopen van het huidige contract) biedt Telfort een interessante toestelaanbieding zonder contractsverplichting. De aanbiedingen zijn geldig tot 1 juli 2007. Telfort heeft het recht de aanbiedingen te wijzigen. Klik hier voor uw aanbieding.
voor 1 juli dus....helaas dat het toch niet zooo interessant is ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Ofwel je kunt iets goedkoper een los UMTS-toestel kopen :?

Niet eens veel goedkoper dan normale internetwinkels voor smartphones :')

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
net boos gebeld met de klantenservice,,,,heb nu een s200 met edge

ik mag dus voor 299,- een vergelijkbaar toestel ? de samsung kopen en dan gebruik gaan maken van umts....'sorry meneer, niets aan te doen"...

Dus zeg ik, dan betaal ik een edge prijs voor gprs snelheid dalijk op het kpn netwerk?!
"Ja meneer, dat klopt." Dus dan wordt iedereen die een edge abbo heeft straks genaait omdat ie betaald voor edge snelheid en gprs krijgt ? "Ja meneer, dat klopt ook. helaas kan ik niets voor u doen"
Tsja en hoe lossen we dit op dan ? "Nou meneer, moment ff zoeken, ....., u kunt uw klachten en opzeggingen sturen naar:

Klantenservice Telfort
T.A.V. CR
Postbus 512
2400 AM Alphen a'd Rijn

:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Tsja en hoe lossen we dit op dan ? "Nou meneer, moment ff zoeken, ....., u kunt uw klachten en opzeggingen sturen naar:
LOL! Dat verzin je niet :')

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Hmm dus EDGE verdwijnt omdat Telfort nu dochter van KPN is en op hun netwerk zit? :/

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor velen van ons is de mogelijkheid tot contractontbinding een mooi buitenkansje om een nieuwe mobiel (gratis) te krijgen. Na deze ontbinding wil ik dus een nieuw abbo afsluiten en ik neem aan dat dit niet bij Telfort kan. Ik wil ook mobiel internet kunnen gebruiken. Kan ik nu het beste voor T-Mobile gaan icm Pocket Internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

* Padvinder heeft een brief geschreven:
’s-Gravenhage, 3 mei 2007

Telfort BV
Afdeling Klantenservice
Postbus 512
2400 AM Alphen a.d. Rijn

Betreft: Contractbeëindiging

Geachte heer/mevrouw,

Aangezien ik het niet eens ben met de gang van zaken omtrent de overgang naar het KPN netwerk wil ik hierbij mijn contract opzeggen.

Ik heb speciaal voor Telfort gekozen omdat deze provider de enige was die EDGE aanbood in Nederland. Voor mij was EDGE een prima en betaalbaar alternatief voor het toen veel te dure UMTS. Ik heb een databundel bij mijn mobiele abonnement, zodat ik volop gebruik kan maken van de hoge snelheid van het EDGE netwerk.

Nu Telfort overstapt naar het KPN netwerk, komt EDGE te vervallen, en mag ik gebruik maken van UMTS. Da’s fijn, maar ik heb geen telefoon die UMTS ondersteunt. Hierdoor ben ik dus aangewezen op het veel tragere GPRS. Ik heb een test gedaan en hieruit bleek dat GPRS via het KPN netwerk (40 kbit/sec) ruim 2½x zo langzaam is als EGDE via het Telfort netwerk (103 kbit/sec).

Ik heb vandaag een brief ontvangen van Telfort waarin melding wordt gemaakt van een speciale aanbieding, om mij tegemoet te komen. Ik kan een vergelijkbaar UMTS toestel kopen voor maar liefst € 299 (Samsung i600, ik heb nu een Qtek S200). Dat vind ik werkelijk een belachelijke prijs. Als ik hetzelfde toestel elders via internet koop, kost het me € 384 (www.2call.nl, zonder SIMlock). In combinatie met mijn huidige Telfort abonnement krijg ik het toestel zelfs gratis! U moet zich ook bedenken dat ik inmiddels allerlei accessoires heb aangeschaft voor mijn Qtek S200, bijvoorbeeld een dashboardsteun en een geheugenkaart. Die kan ik dan ook opnieuw kopen!

Verder is het aanbod van mobiele telefoons binnen deze speciale actie bedroevend laag. Er zijn honderden mobiele telefoons met UMTS in omloop, en ik mag kiezen uit 4 verschillende toestellen, allemaal voor absurde prijzen???

Verder is de voorheen gratis klantenservice van Telfort onlangs ook duurder geworden. Ik koos Telfort destijds vanwege de goede service, gratis bellen naar voicemail, gratis klantenservice, etc. Dit alles valt me erg van u tegen.
Mijn belangrijkste reden voor opzegging is echter dat ik binnenkort dus geen gebruik meer kan maken van mobiel breedband, tenzij ik een toestel van bijna 300 euro aanschaf. Dat vind ik ronduit geldklopperij.

Ik wil dat mijn huidige mobiele abonnement (06-XXXXXXXX) binnen redelijke termijn wordt omgezet in een prepaid telefoonnummer bij Telfort. Dit met het oog op nummerbehoud bij overstap naar een andere provider.

Let wel, ik heb nog een tweede mobiel abonnement lopen bij u, dit voor mijn vriendin. Dit abonnement (06-XXXXXXXX) hoeft niet te wijzigen, zij maakt namelijk geen gebruik van mobiel breedband internet.

Zonder tegenbericht van uw kant, ga ik ervan uit dat u de stopzetting van mijn abonnement zult verwerken. Ik ben altijd een tevreden klant geweest van Telfort, maar dit gaat te ver.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Padvinder
Gaat zsm op de bus. Of denken jullie dat ik het beter anders kan verwoorden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder

Padvinder

doet z'n best

Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 18:48:
Voor velen van ons is de mogelijkheid tot contractontbinding een mooi buitenkansje om een nieuwe mobiel (gratis) te krijgen. Na deze ontbinding wil ik dus een nieuw abbo afsluiten en ik neem aan dat dit niet bij Telfort kan. Ik wil ook mobiel internet kunnen gebruiken. Kan ik nu het beste voor T-Mobile gaan icm Pocket Internet?
Ik wil denk ik overstappen op Hi, icm Eindeloos Online. Hi Eindeloos is sneller (128 kbps down/64 kbps up) dan Pocket Internet Totaal (64 kbps down/16 kbps up).

Verder zijn de belkosten redelijk vergelijkbaar:
Hi 20: bellen 16 cent, sms 8 cent binnen de bundel
T-mobile Relax 20: bellen 18 cent, sms 18 cent binnen de bundel

Eigenlijk is Hi dus echt goedkoper. Enige nadeel is dat je geen gebruik kan maken van streaming video binnen de bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Volgens Telfort KS mag je na ontbinding wel gelijk weer een ander abonnement aangaan, dat heb ik zwart op wit in een e-mail.

Maarja, het is wel de Telfort KS he :')

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDVej
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-08 23:22
Ik heb gewoon een UMTS toestel, dus vind het wel prima, straks lekker snel surfen. Hoop trouwens niet voor telfort dat ze de snelheid gaan terugbrengen tot 128kbit (16 kb/s), zoals op de site vermeld is, want nu kregen we 240kbit (30 kb/s)!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:01

The Wizard

Moderator Mobile
Ik heb vandaag ook de brief gekregen. Ik heb alleen maar een data only abbo, en ik had het volgende voorstel :

Huawei E220 USB-modem: € 59
Huawei E620 PC kaart: € 0

Ik had 1,5 jaar geleden ook al EDGE, ben daarna overgestapt naar T-Mobile HSDPA en nu weer terug gegaan (sinds een maandje) naar EDGE, maar dan voor 17,50 p/m aangezien ik het PC cardje nog had. En nu dit aanbod, erg netjes :). Ik heb dus voor de onderste gekozen.

Ik ben dus wel blij met het voorstel. Nu hopen dat ik voor 17,50 / 1 GB op UMTS kan blijven, en niet dat ze iets gaat veranderen aan de tarieven of datalimiet.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MDVej schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 18:58:
Ik heb gewoon een UMTS toestel, dus vind het wel prima, straks lekker snel surfen. Hoop trouwens niet voor telfort dat ze de snelheid gaan terugbrengen tot 128kbit (16 kb/s), zoals op de site vermeld is, want nu kregen we 240kbit (30 kb/s)!!
De helpdesk verzekerde mij zojuist dat maximaal online bundels een snelheid van 384 kbit/s krijgen, wat op zich in lijn is met de tekst op hun website:

Voor (zakelijke) gebruikers met Maximaal online of een bedrijfsbundel data verhoogt Telfort de maximale up- en downloadsnelheid naar circa 384 kb/s. Consumenten met een internetbundel op hun abonnement maken gebruik van 128kb/s. Bron

Dit is dus een degelijke verbetering van de snelheid ten opzichte van Edge. Ik heb ook een edge-only toestel (Qtek S200), maar ik denk dat ik wel bij telfort blijf. Stel ik koop op marktplaats een vrij nieuwe HTC TYTN voor 350 euro, en verkoop mijn S200 voor 200. Dan heb ik voor 150 euro een gloednieuw en degelijk UMTS toestel met
  • dubbele snelheid (want 240 kb/s van edge is theoretisch, 384 van UMTS is gecapped dus beter haalbaar)
  • slechts de resterende abonnementstijd van het telfort abbo als contractduur (wat voor veel mensen voordeliger zal zijn dan een nieuw 2-jarig abonnement)
Het is jammer dat de aanbiedingen zo matig zijn, maar ik zie nog mogelijkheden. Het is natuurlijk wel te hopen (en eigenlijk mogen we dat wel aannemen) dat er geen strictere limiet dan 1 GB komt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2007 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

De nieuwe UMTS-voorwaarden zien er aantrekkelijk uit. Ik wou alleen dat Telfort wat netter om was gesprongen met bestaande EDGE-only klanten. Nu moet je toch weer moeite en uitgaven gaan doen omdat *zij* iets hebben lopen veranderen, *ondanks* je contract van een jaar. Dat is een wanprestatie en daar mag best wat tegenoverstaan. -O-

Alors.

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.