EDGE van Telfort, de moeite waard?

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste
Acties:
  • 12.773 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:45
Ik heb afgelopen vrijdag 11 mei de opzegbrief verstuurd (niet aangetekend) en kreeg dinsdag 15 mei een sms met de bevestiging dat ze de brief hebben ontvangen.

Afwachten dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-09 19:28
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 19:44:
[...]

weer ouderwets ondoorzichtig dus :+

maar toch best hoopgevend :)

Trouwens, betekent 'geen reactie op je brieven' in jouw geval ook geen smsje van Telfort?
Nee, ook geen smsje, dus gewoon ineens omgezet :X

Het is trouwens wel zo dat je (voordat je je nummer mee kunt nemen naar een volgend abonnement) je prepaid simkaart moet activeren, door beltegoed te kopen! stelletje laaienlichters daar |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:48
chapie schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 20:07:
[...]

Het is trouwens wel zo dat je (voordat je je nummer mee kunt nemen naar een volgend abonnement) je prepaid simkaart moet activeren, door beltegoed te kopen! stelletje laaienlichters daar |:(
Dit kan dus wettelijk gezien ook absoluut niet door de beugel. Wettelijk gezien zou je gewoon een abonnement kunnen aanvragen bij een andere aanbieder met nummerbehoud zonder dat daar een beltegoed voor pre-paid aan vastzit

[ Voor 4% gewijzigd door mad-dog op 16-05-2007 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:33

Sorcerer8472

Mens sana?

chapie schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 20:07:
[...]

Kosten terugvorderen vermeerderd met alle andere kosten die je hebt moeten maken. Anders dreigen de zaak aanhangig te maken bij de geschillencommissie waar je gewoon gelijk zult krijgen. :Y)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, begint een beetje een 'neverending story' te worden zo :S

Ik zal maar vast gaan sparen voor wat prepay-tegoed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chapie schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 18:24:
Sinds gisteren kan ik niet meer bellen, sms´en, gebeld worden en gesms´t worden. Mijn abonnement is omgezet in prepaid zie ik op mijn-telfort! Vanochtend gelijk een Hi sim-only aangevraagd met nummerbehoud :)

Ik heb op 30 april een brief gestuurd (naar Amsterdam), op 3 mei naar Alphen a/d Rijn en vorige week zaterdag aangetekend nog naar Alphen. Op geen van deze brieven heb ik een reactie ontvangen, maar toch is hij omgezet 8)7
Chapie,

Had jij een simonly abbo of een sim+gsm?
En als je sim+gsm had, hebben ze dangevraagd je GSM terug te sturen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chapie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09-09 19:28
Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 22:22:
[...]

Chapie,

Had jij een simonly abbo of een sim+gsm?
En als je sim+gsm had, hebben ze dangevraagd je GSM terug te sturen?

Alvast bedankt!
Ik had een sim + gsm, 2 jarig abonnement, waarvan 14 maanden verstreken waren. Er is mij niet gevraagd om de telefoon terug te sturen (die heb ik trouwens al een maand geleden verkocht O-) )

Als het mij gevraagd zou worden, zou ik dat zeker weigeren, de gang van zaken bij Telfort spoort namelijk niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:24
Ben alleen nog benieuwd of als ik mij abo heb omgezet in prepay of ik dan weer een abonnement kan nemen bij telfort....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draak-inc
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-08 16:54
Ik heb in december een qtek 8300 gekocht (EDGE only) en een SIM-only met maximaal online abo afgesloten bij telfort. (6.95+9.50 euro)

Opzeggen is niet een optie:
Waar kun je voor dat geld internetten op je mobiel op een redelijke snelheid? En waar ga ik naartoe met mijn toestel; USA?!

De toestellen die ze aanbieden, wacht, ik heb niet eens een aanbieding! Omdat mijn toestel al geschikt is voor gprs!? kan ik op dezelfde manier gebruik maken van mobiel internet als voorheen...

In mijn ogen is er maar 1 goede oplossing edge netwerk behouden tot alle lopende edge bundels zijn afgelopen of betreffende personen uitkopen.

ik heb namelijk wat vragen:
- Kan ik van telfort eisen dat ze mij schadeloos stellen voor de waarde vermindering van mijn toestel?
2e hands is hij nu veel minder waard aangezien er geen breedband internet meer mogenlijk is. Het is nog erger voor de mensen met een edge laptop kaart, wtf moeten zij ermee?!

- Wat kan ik Telfort verwijten mbt contractbreuk?
Ik moet nu dus kosten gaan maken om allerlei zaken uit te gaan zoeken, nieuwe abonnementen vergelijken terwijl ik een contract heb afgesloten met telfort. Ik wil met een edge verbinding tot 1GB kunnen internetten met mijn mobilie telefoon.

- Ik verdenk Telfort ervan een vuil spelletje te spelen (samen met KPN), wie kan ik hierop aanspreken; waar kan ik een klacht indienen
wel typisch dat iedereen gelokt wordt om hele goedkope mobiel internet bundels af te nemen terwijl ze al zijn overgenomen door KPN (en dus al lang de toekomst van edge bekend is). Verder de onduidelijkheid over het opzeggen van het abonnement en de tegenstrijdige verklaringen op de website.

Al met al kan ik geen genoegen nemen met de 2 opties die er nu zijn:
opzeggen of een nieuw toestel nemen en de oude met flink verlies wegdoen

Ik ben ook weinig reacties tegengekomen van mensen met datakaartjes of meerdere(zakelijke) abonnementen als ik in hun schoenen stond was ik denk ik nog bozer geweest dan ik nu ben.

Als laatste denk ik dat de mensen die een edge/umts toestel hebben de voorlopige winnaars zijn met een snelle verbinding voor 9.50, proficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Hoe zit het met nummerbehoud na opzegging?

En kun je dan opnieuw Telfort klant worden (met een aanbieding)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-07 14:11

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Nummerbehoud moet je aanvragen tijdens het opzeggen. Dit zou op zich geen probleem moeten zijn, je abbo wordt in een prepaid omgezet. Maar als je een paar posts terug kijkt, dan zie je dat iemand al gezeik daarmee heeft gehad. (Telfort wil dat je je prepaid activeert (kost geld), voordat je het kan meenemen naar een andere provider.)

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Draak-inc schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 12:39:
Ik heb in december een qtek 8300 gekocht (EDGE only) en een SIM-only met maximaal online abo afgesloten bij telfort. (6.95+9.50 euro)

Opzeggen is niet een optie:
Waar kun je voor dat geld internetten op je mobiel op een redelijke snelheid? En waar ga ik naartoe met mijn toestel; USA?!

De toestellen die ze aanbieden, wacht, ik heb niet eens een aanbieding! Omdat mijn toestel al geschikt is voor gprs!? kan ik op dezelfde manier gebruik maken van mobiel internet als voorheen...

In mijn ogen is er maar 1 goede oplossing edge netwerk behouden tot alle lopende edge bundels zijn afgelopen of betreffende personen uitkopen.

ik heb namelijk wat vragen:
- Kan ik van telfort eisen dat ze mij schadeloos stellen voor de waarde vermindering van mijn toestel?
2e hands is hij nu veel minder waard aangezien er geen breedband internet meer mogenlijk is. Het is nog erger voor de mensen met een edge laptop kaart, wtf moeten zij ermee?!

- Wat kan ik Telfort verwijten mbt contractbreuk?
Ik moet nu dus kosten gaan maken om allerlei zaken uit te gaan zoeken, nieuwe abonnementen vergelijken terwijl ik een contract heb afgesloten met telfort. Ik wil met een edge verbinding tot 1GB kunnen internetten met mijn mobilie telefoon.

- Ik verdenk Telfort ervan een vuil spelletje te spelen (samen met KPN), wie kan ik hierop aanspreken; waar kan ik een klacht indienen
wel typisch dat iedereen gelokt wordt om hele goedkope mobiel internet bundels af te nemen terwijl ze al zijn overgenomen door KPN (en dus al lang de toekomst van edge bekend is). Verder de onduidelijkheid over het opzeggen van het abonnement en de tegenstrijdige verklaringen op de website.

Al met al kan ik geen genoegen nemen met de 2 opties die er nu zijn:
opzeggen of een nieuw toestel nemen en de oude met flink verlies wegdoen

Ik ben ook weinig reacties tegengekomen van mensen met datakaartjes of meerdere(zakelijke) abonnementen als ik in hun schoenen stond was ik denk ik nog bozer geweest dan ik nu ben.

Als laatste denk ik dat de mensen die een edge/umts toestel hebben de voorlopige winnaars zijn met een snelle verbinding voor 9.50, proficiat.
Schadeloos stellen is ook een beetje ver gezocht als je het mij vraagt, zeker gezien het feit dat je je toestel voor erg weinig geld/gratis hebt ontvangen.
Ik zou de opzegbrief invullen met een begeleidend schrijven en ze verzoeken het abonnement met onmiddelijke ingang stop te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreamvoid
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
2e hands prijzen zijn helemaal niet lager geworden, aangezien overal ter wereld gewoon nog allerlei EDGE netwerken zijn (de VS is bv nog lang niet massaal aan de 3G). Op Ebay ben je je EDGE apparatuur zo kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Kan ik van telfort eisen dat ze mij schadeloos stellen voor de waarde vermindering van mijn toestel?
Juridisch gezien wel een interessant punt, maar niet om de reden die jij aankaart. 2ehands waarde moet je niet naar kijken...

Wat wel interessant is, is dat de (dure) apparatuur die jij voor EDGE hebt gekocht, nu gewoonweg niet meer doet waarvoor je hem hebt gekocht. Misschien had je wel een telefoon voor 500 euro gekocht voor breedband, en heb je daar nu niks meer aan.

Zelfde als wanneer Shell jou een auto verkoopt die op diesel rijdt, en vervolgens alle dieseltankstations in Nederland opdoekt. Daarnaast hebben al Shell's concurrenten in dit hypothetische geval geen diesel in hun stations, en op benzine rijdt je auto niet of heel slecht ;)

Vind ik in ieder geval een goede vergelijking... In dit geval zou Shell die auto moeten terugnemen denk ik dus... Maargoed, wel ff andere bedragen etc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draak-inc
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-08 16:54
mad-dog schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 15:11:
[...]

Schadeloos stellen is ook een beetje ver gezocht als je het mij vraagt, zeker gezien het feit dat je je toestel voor erg weinig geld/gratis hebt ontvangen.
Ik zou de opzegbrief invullen met een begeleidend schrijven en ze verzoeken het abonnement met onmiddelijke ingang stop te zetten.
Voor de volledigheid ik heb een los toestel gekocht tijdens mijn vorige contract periode. wat Sorcerer8472 zegt is precies mijn punt.
Telefoon gaat stuk, ik zoek een nieuw toestel dat edge aankan want dat wil ik gebruiken. vervolgens Houdt Telfort er na 2 mnd mee op.

[ Voor 3% gewijzigd door Draak-inc op 17-05-2007 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaFreak81
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

weet niet hoe het met de financiele kant zit, maar vanaf aankomende maandag kan ik op het umts/hspda netwerk....
maak gebruik van de standaard telfort datamodem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Draak-inc schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 17:17:
[...]

Voor de volledigheid ik heb een los toestel gekocht tijdens mijn vorige contract periode. wat Sorcerer8472 zegt is precies mijn punt.
Telefoon gaat stuk, ik zoek een nieuw toestel dat edge aankan want dat wil ik gebruiken. vervolgens Houdt Telfort er na 2 mnd mee op.
Wat heeft Telfort er mee te maken dat jij een ander toestel hebt gekocht ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tvtech
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-08 09:55
Sorcerer8472 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 10:36:
tvtech: ik heb vaker met EDGE lange stukken naar 3fm geluisterd vanuit de trein met weinig onderbrekingen hoor :)

Moest je echter niet in de spits proberen :')
Ik heb meer berichten gelezen dat het wel kon, maar gewoon op de fiets van Middelburg naar Oost-Souburg, deels door landelijk gebied gaf in 10 minuten zeker 5-6 onderbrekingen, en ik had wel voldoende dekking. Het was wel tijdens spitsuur, maar ik denk niet dat er heel veel mensen streamng luisteren hierzo... bovendien maakte het geen verschil met januari toen iedereen nog op Telfort zat en nu dat het netwerk een eind leeg is.
Raar, maar het is opgelost.

Ben nu in Limburg en in Beesel geeft de speedtest 353 K aan. Geen HSDPA snelheden, dus misschien worden we gecapped op UMTS snelheid. Maakt niet uit, het werkt prima toch?

Hoeiendag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mad-dog schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 19:46:
[...]

Wat heeft Telfort er mee te maken dat jij een ander toestel hebt gekocht ?
Telfort heeft niets te maken met het feit dat jij een ander toestel koopt.

Volgens mij is wel het volgende van toepassing:

Jij sluit een Internet totaal abbo af, jij weet dat het via het EDGE protocol wordt aangeboden. Op het moment dat Telfort dit uit de lucht (het edge netwerk) haalt breken ze contract breuk omdat ze niet meer kunnen bieden wat je bent over een gekomen.

Dan zijn er een aantal opties, Telfort bied een passende oplossing en je gaat akkoord.. en dat is klaar. Of je tekent bezwaar aan en laat contract ontbinden.
Er zijn natuurlijk een aantal condities waarin Telfort niet makkelijk zal opgeven, bijvoorbeeld als je een UMTS toestel hebt. In veel andere gevallen zal je gelijk krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die net als ik een ontbindingsbrief hebben gestuurd, en van plan zijn indien akkoord een sim-only abbo af te sluiten:

De telfort shop geeft opeens geen korting meer op de maximaal online bundel (je betaalt gewoon 27,50) bij telfort 200 abbo's. Bij telfort 300 staat de korting er nog wel, maar voor hoe lang? Ik vraag me af of dit sowieso gerechtvaardigd is aangezien alle aanbiedingen volgens de voorwaarden tot de laatste dag van de maand geldig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-09 21:24
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 08:40:
Voor de mensen die net als ik een ontbindingsbrief hebben gestuurd, en van plan zijn indien akkoord een sim-only abbo af te sluiten:

De telfort shop geeft opeens geen korting meer op de maximaal online bundel (je betaalt gewoon 27,50) bij telfort 200 abbo's. Bij telfort 300 staat de korting er nog wel, maar voor hoe lang? Ik vraag me af of dit sowieso gerechtvaardigd is aangezien alle aanbiedingen volgens de voorwaarden tot de laatste dag van de maand geldig zijn.
Ik had het al gezien ja, helaas...
Maar misschien is dit nog iets dan ??
Enzoronald leest net op telecomvergelijker.nl :

Er was vandaag een vodafone vertegenwoordiger in mijn winkel die de nieuwe bundel kwam uitleggen. Hij kost 9,50, en hij is "onbeperkt" met een FUP. Het mooie is: max. 1.8 mbit! Hij ondersteund dus gewoon HSDPA. Geen 64k zoals T-mob of 128k zoals KPN, maar 1800K. Heel netjes. Bij een UMTS toestel haal je dus altijd je maximale 385k.

Hij kan als blox worden aangezet, en dan maandelijks opzegbaar, of een 1-2 jaarcontract bij een nieuwe abo, en dan issie OF 12mnd 50% OF tot 86 euro extra toestelkorting.

Wanneer in de toekomst de snelheid van HSDPA omhoog gaat, gaat deze bundel mee in snelheid.
Uit het Het algemene "Data Abonnement Discussie" Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvdW schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 09:23:
[...]

Er was vandaag een vodafone vertegenwoordiger in mijn winkel die de nieuwe bundel kwam uitleggen. Hij kost 9,50, en hij is "onbeperkt" met een FUP. Het mooie is: max. 1.8 mbit! Hij ondersteund dus gewoon HSDPA. Geen 64k zoals T-mob of 128k zoals KPN, maar 1800K. Heel netjes. Bij een UMTS toestel haal je dus altijd je maximale 385k.

Hij kan als blox worden aangezet, en dan maandelijks opzegbaar, of een 1-2 jaarcontract bij een nieuwe abo, en dan issie OF 12mnd 50% OF tot 86 euro extra toestelkorting.

Wanneer in de toekomst de snelheid van HSDPA omhoog gaat, gaat deze bundel mee in snelheid.

[...]

Uit het Het algemene "Data Abonnement Discussie" Topic
Is deze al te bestellen en zo ja, waar?

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2007 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 22:06
Als je even iets verder had gelezen, dan had je gezien dat er maandag meer over bekend gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aho85
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-11-2024
Hee allemaal,

M'n ontbindingsbrief is na veel in dit topic te hebben gelezen begin deze week de deur uitgegaan. Hoor net via msn van m'n partner dat de ontvangstbevestiging van de aangetekend verstuurde brief binnen is. Tevens een andere telfort enveloppe, zal de factuur wel zijn ;).

Heb trouwens op de homepage van m'n site even een oproep geplaatst voor mensen die Telfort hebben. Ik heb de maximaal online bundel in combinatie met een HTC P3300 edge only toestel een half jaar geleden aan 4 vrienden van me aangeraden.. we zitten nu dus allemaal met dezelfde shit situatie. |:(

In ieder geval grappig dat het er op lijkt dat Telfort nu blijkbaar mensen overzet op prepaid. Zal mij benieuwen of deze mensen ook een brief gaan krijgen. Zal in ieder geval dagelijks "Mijn Telfort" nu gaan bijhouden om zeker te weten dat ik niet via het dure prepaid ga internetten straks... Oh trouwens, waarschijnlijk heb je gewoon geen verbinding meer dan omdat je prepaid nog geactiveerd moet worden.

Vraagje: Kan iedereen die inmiddels succesvol zijn abbo heeft laten ontbinden dit in een kort berichtje aangeven? + daarbij aangeven of ze hun toestel terug moesten sturen + daarbij aangeven of ze al schriftelijk danwel sms reactie van Telfort hebben gehad?

Zou prettig zijn om even de huidige gang van zaken te inventariseren!

Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De eerste bevestiging van ontbinding door het verdwijnen van EDGE moet nog komen. Als ik het goed heb ik ReFleXWolf de eerste die de brief verstuurd heeft, dus mogen we logischerwijs verwachten dat hij de eerste is die hoort of de ontbinding geaccepteerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alexanderhof schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 12:22:
Hee allemaal,

M'n ontbindingsbrief is na veel in dit topic te hebben gelezen begin deze week de deur uitgegaan. Hoor net via msn van m'n partner dat de ontvangstbevestiging van de aangetekend verstuurde brief binnen is. Tevens een andere telfort enveloppe, zal de factuur wel zijn ;).

Heb trouwens op de homepage van m'n site even een oproep geplaatst voor mensen die Telfort hebben. Ik heb de maximaal online bundel in combinatie met een HTC P3300 edge only toestel een half jaar geleden aan 4 vrienden van me aangeraden.. we zitten nu dus allemaal met dezelfde shit situatie. |:(

In ieder geval grappig dat het er op lijkt dat Telfort nu blijkbaar mensen overzet op prepaid. Zal mij benieuwen of deze mensen ook een brief gaan krijgen. Zal in ieder geval dagelijks "Mijn Telfort" nu gaan bijhouden om zeker te weten dat ik niet via het dure prepaid ga internetten straks... Oh trouwens, waarschijnlijk heb je gewoon geen verbinding meer dan omdat je prepaid nog geactiveerd moet worden.

Vraagje: Kan iedereen die inmiddels succesvol zijn abbo heeft laten ontbinden dit in een kort berichtje aangeven? + daarbij aangeven of ze hun toestel terug moesten sturen + daarbij aangeven of ze al schriftelijk danwel sms reactie van Telfort hebben gehad?

Zou prettig zijn om even de huidige gang van zaken te inventariseren!

Alex
Laatste info van mijn kant:
Heb Sim+GSM abonnement.
2 acties lopen:

1) Opzeggen middels onaangetekende brief, inmiddels ook sms ontvangen dat brief binnen is. Reactie over twee weken.

2) Opzeggen via de website (https://www.telfort.nl/klantenservice/abonnement/vraag.php, Kies in veld 1 voor "Abonnement van Telfort" en in veld 2 voor "Opzeggen"). Snelle response. Voortgang hiervan:

- Via website te kennen gegeven dat ik wilde opzeggen ivm gewijzigde voorwaarden.
- Antwoord van Telfort: Niet mogelijk omdat ik na 1 mei opgezegd zou hebben.
- Antwoord naar Telfort: Indien ze geen gehoor zouden geven zou ik het voor de geschillencommissie slepen. Reden: Telfort wijzigt eenzijdig de voorwaarden, Telfort heeft mij geen brief gestuurd waarin ik de keuze had tot opzeggen.
- Antwoord van Telfort: Na intern beraad, zeggen wij uw abonnement op. Gelieve wel telefoon aangetekend terug sturen. En wilt u nummer behouden.
- Antwoord naar Telfort: Dit toestel heb ik GRATIS gekregen bij afsluiten Telfort abbo. Indien u mij kunt aangeven in welke bepaling van de algemene voorwaarden ik dit toestel terug moet sturen, krijgt u deze. Anders hou ik deze GSM. En ik wil nummer behouden.
- Antwoord van Telfort: Onze excuses, u mag het toestel inderdaad houden. Uw abbo wordt omgezet in een pripaid abbo.

Mooi geregeld dus ... Doe er je voordeel mee ... :P

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2007 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Mijn brief had ik op 2 mei verstuurd en was trouwens ter opzegging wegens de verhoging van het tarief voor het bellen naar de klantservice, dus niet wegens de EDGE toestanden.
Het is nu al 17 dagen geleden dat ze me een SMS stuurden waarin ze zeiden binnen 14 dagen te reageren.

Trouwens, mensen at GoT zeiden dat ik geduld moest hebben, omdat ze het nu zo druk hebben.... Bull, ze hadden kunnen weten dat ze het nu drukker gingen krijgen! Mijn geduld begint nu echt op te raken. Ik ga morgen een brief sturen naar de klachtencomissie van Telfort als ik nog nix van hun heb gehoord. (Hopelijk reageert de klachtencommissie ook niet op tijd, want dan kan ik het hogerop proberen uit te zoeken....)

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 't ook via de online klantenservice geprobeerd, binnen 2 dagen antwoord.. Ik wacht af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Wel ff opmerking, omdat mensen die Vodafone Blox zo geweldig vinden: heb net ff gewoon UMTS gebruikt: da's toch langzamer doordat je uploadsnelheid eerder vol zit.

Dus je zou wat Telfort nu hebt, kunnen zien als tussenvorm tussen UMTS en HSDPA.

Bovendien schijnt Vodafone max. 200 MB ofzo toe te staan, Telfort 1100... dus tja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
Zijn er al mensen geweest die een brief hebben gehad van telfort waarin een aanbod staat over UMTS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aho85
kielkiel schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 15:00:
Zijn er al mensen geweest die een brief hebben gehad van telfort waarin een aanbod staat over UMTS?
@ kielkiel, als je al een data abbo hebt: kan je als je telefoon en gemeente beide geen roet in het eten gooien vanaf nu gewoon UTMS gebruiken tegen hetzelfde tarief / datalimiet als je met EDGE kon.

Als je nog geen data abonnee bent bij telfort zul je gewoon een data abbo moeten afsluiten. ik lees al berichten op het forum dat voor de lichtere abbonementen de prijzen zijn opgeschroeft, vanaf de 300 variant nog niet geloof ik.

Is dat een antwoord op je vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:35

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:02:
2) Opzeggen via de website (https://www.telfort.nl/klantenservice/abonnement/vraag.php, Kies in veld 1 voor "Abonnement van Telfort" en in veld 2 voor "Opzeggen"). Snelle response. Voortgang hiervan:

- Via website te kennen gegeven dat ik wilde opzeggen ivm gewijzigde voorwaarden.
- Antwoord naar Telfort: Indien ze geen gehoor zouden geven zou ik het voor de geschillencommissie slepen. Reden: Telfort wijzigt eenzijdig de voorwaarden, Telfort heeft mij geen brief gestuurd waarin ik de keuze had tot opzeggen.
- Antwoord van Telfort: Na intern beraad, zeggen wij uw abonnement op. Gelieve wel telefoon aangetekend terug sturen. En wilt u nummer behouden.
- Antwoord naar Telfort: Dit toestel heb ik GRATIS gekregen bij afsluiten Telfort abbo. Indien u mij kunt aangeven in welke bepaling van de algemene voorwaarden ik dit toestel terug moet sturen, krijgt u deze. Anders hou ik deze GSM. En ik wil nummer behouden.
- Antwoord van Telfort: Onze excuses, u mag het toestel inderdaad houden. Uw abbo wordt omgezet in een pripaid abbo.

Hmmmmm intressant verhaal... Ik moet nog ongeveer een week wachten op respons van Telfort rondom mijn brief over de klantenservice kosten verhoging. Als het langer duurt ga ik het ook zo proberen.

Wat mij opvalt is dat ze wel moeilijk doen op elke stap. Ze proberen er telkens nog iets uit te slaan (bijv. telefoon opsturen... wat een waanzin).
Hopelijk zal de Opta er werk van maken zodat we op een degelijke manier onze abbo's kunnen opzeggen.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderDrake schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 16:18:
[...]

Hmmmmm intressant verhaal... Ik moet nog ongeveer een week wachten op respons van Telfort rondom mijn brief over de klantenservice kosten verhoging. Als het langer duurt ga ik het ook zo proberen.

Wat mij opvalt is dat ze wel moeilijk doen op elke stap. Ze proberen er telkens nog iets uit te slaan (bijv. telefoon opsturen... wat een waanzin).
Hopelijk zal de Opta er werk van maken zodat we op een degelijke manier onze abbo's kunnen opzeggen.
Heb zelf na anderhalve week nog niet eens een smsje mogen ontvangen. Zometeen maar weer naar de klantenservice bellen om de druk erop te houden...
Anders ook maar de online-weg bewandelen }:|

Ik denk trouwens dat Telfort niet er niet perse op uit is om het verlies aan abonnementskosten te compenseren door (te proberen) telefoons terug te vragen. Ik denk dat het gewoon een manier is om mensen af te schrikken om zodoende toch hun abonnement aan te houden. Zo wordt, indirect, het verlies beperkt en krijgt de administratieafdeling weer een beetje ademruimte. Een kat in het nauw maakt rare sprongen zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag heb ik ook weer even contact gehad met de klantenservice omdat ik niets had gehoord.

Mijn brief was binnen gekomen en in behandeling. Er werd mijn min of meer aan de telefoon al gegarandeerd dat het contract gewoon ontbonden zou worden, daarbij worden ook de kosten vanaf het laatste moment dat je gebeld hebt terug gestuurd (soort van restitutie). Ik heb er nog nooit gebruik van gemaakt, dus krijg als het goed is een hele factuur terug gestort.

Daarnaast wist ze me ook te vertellen dat we morgen of begin volgende week allemaal een brief kunnen verwachten met daarin de instructies wat betreft opzegging vanwege de wijzigingen. Dit is een algemene brief, maar ze zijn daar dus ook mee bezig. Het zal er dan mee te maken hebben dat alles zo lang duurt.

Verder erg jammer allemaal, maar het is niet anders.

Wat wel raar is, ik was vandaag bezig voor een ander abonnement, bij KPN. Dit werd op de een of andere manier geweigerd. Nou heeft de slimme helper in de winkel mijn naar huis gestuurd met het formulier waar op staat dat het geweigerd is met de mededeling dat ik van KPN bericht krijg. Later nog even uitgezocht bleek dat hij de aanvraag verder geannuleerd had en ik dus nooit meer er iets van zal horen. Nu heb ik dus opnieuw aangevraagd en zal moeten gaan blijken wat er fout gaat.
Het kan meerdere oorzaken hebben (vorige bewoner op adres met schulden, eigen schulden (zijn er niet), en nog wat van die dingen). Niemand kon mij vertellen bij KPN wat het zou moeten zijn.
Denken jullie dat het te maken kan hebben dat ik bij Telfort nu zit, ik neem aan van niet want het zijn nog steeds twee losstaande bedrijven. In ieder geval balen, 1,5 uur in die wikel en nog geen steek verder. Er vanuit gaande dat de winkelbediende geen fouten heeft gemaakt bij invoeren, zou het zo moeten zijn dat ik in het systeem van KPN een status heb waardoor ik geen abo mag afsluiten.

Zijn er hier mensen die er ervaring mee hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 16:42:
Ik denk trouwens dat Telfort niet er niet perse op uit is om het verlies aan abonnementskosten te compenseren door (te proberen) telefoons terug te vragen. Ik denk dat het gewoon een manier is om mensen af te schrikken om zodoende toch hun abonnement aan te houden. Zo wordt, indirect, het verlies beperkt en krijgt de administratieafdeling weer een beetje ademruimte. Een kat in het nauw maakt rare sprongen zullen we maar zeggen.
Ja precies... Je hebt als bedrijf helemaal niets aan een gebruikte telefoon, niemand wilt die nog.

Het vragen van opsturen is meer om mensen af te schrikken.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 17:56:
Wat wel raar is, ik was vandaag bezig voor een ander abonnement, bij KPN. Dit werd op de een of andere manier geweigerd. Nou heeft de slimme helper in de winkel mijn naar huis gestuurd met het formulier waar op staat dat het geweigerd is met de mededeling dat ik van KPN bericht krijg. Later nog even uitgezocht bleek dat hij de aanvraag verder geannuleerd had en ik dus nooit meer er iets van zal horen. Nu heb ik dus opnieuw aangevraagd en zal moeten gaan blijken wat er fout gaat.
Het kan meerdere oorzaken hebben (vorige bewoner op adres met schulden, eigen schulden (zijn er niet), en nog wat van die dingen). Niemand kon mij vertellen bij KPN wat het zou moeten zijn.
Denken jullie dat het te maken kan hebben dat ik bij Telfort nu zit, ik neem aan van niet want het zijn nog steeds twee losstaande bedrijven. In ieder geval balen, 1,5 uur in die wikel en nog geen steek verder. Er vanuit gaande dat de winkelbediende geen fouten heeft gemaakt bij invoeren, zou het zo moeten zijn dat ik in het systeem van KPN een status heb waardoor ik geen abo mag afsluiten.

Zijn er hier mensen die er ervaring mee hebben?
Een ander mobiel abonnement? Lijkt me niet dat het ermee te maken heeft, aangezien je altijd vrij staat om een 2e abonnement te nemen bij dezelfde club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Trouwens ik heb 2 uur niet eens kunnen inloggen op het Telfort noch KPN netwerk!
Ik kon gewoon niet meer bellen/gebeld worden, etc...!

Ik dacht ff dat ik ontbonden was... dus niet :(

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 08:40:

Ik denk dat ik maar voor een 300 sim only ga en een maximaal online bundel voor totaal € 18,45 per maand :P Ik heb inmiddels de P3600 en dat werkt wel lekker nu op umts.

Is altijd goedkoper dan wat ik nu heb, 200min + max. online voor ± 39,- per maand. incl. de S200
En ik neem aan dat ze verder niet moeilijk gaan doen....hoop ik. :?
Aangezien mijn huidige opzegbrief al bij telfort in behandeling is.

De 2 abbo's staan verder los van elkaar, alleen wel allebei op mijn naam dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderDrake schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 18:05:
[...]

Ja precies... Je hebt als bedrijf helemaal niets aan een gebruikte telefoon, niemand wilt die nog.

Het vragen van opsturen is meer om mensen af te schrikken.
Het is nog thans een Nokia N73 van 2 maanden oud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvdW schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 19:55:
[...]

Ik denk dat ik maar voor een 300 sim only ga en een maximaal online bundel voor totaal € 18,45 per maand :P Ik heb inmiddels de P3600 en dat werkt wel lekker nu op umts.

Is altijd goedkoper dan wat ik nu heb, 200min + max. online voor ± 39,- per maand. incl. de S200
En ik neem aan dat ze verder niet moeilijk gaan doen....hoop ik. :?
Aangezien mijn huidige opzegbrief al bij telfort in behandeling is.

De 2 abbo's staan verder los van elkaar, alleen wel allebei op mijn naam dan :)
Ik neem aan weer van Telfort?

Ik hoorde zojuist van de aanbieding bij Vodafone. je neemt daar een 450 minuten abbo voor 19.95
En vanaf maandag komen ze met een "onbeperkt" UMTS internet Blok voor € 10.00 op een snelheid van 1.8 Mbit/s. Waarschijnlijk met een FUP van 200 Mb, maar die is niet hard en moet nog uitgezocht worden. Vooralsnog neem je 'm zonder de FUP bepaling in je voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zojuist zonder bericht ontbonden. Kan niet meer bellen of gebeld worden, maar volgende week wel een nieuwe telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag voor de zoveelste keer gebeld met de klantenservice en ditmaal maar direct gekozen voor de optie opzeggen. Na een wachttijd van een minuutje of tien (aargggh) kwam ik in conclaaf met een ontzettend nors klinkende dame (soms weet je al direct dat het niets wordt...dit was zo'n geval)
Mijn brief (aangetekend verstuurd) hadden ze niet ontvangen |:(

Verder wist het mens me te vertellen dat brieven niet verstuurd moesten worden naar 'contractbeheer', maar naar 'opzeggingen', wellicht dat het daarom was misgegaan. Van mijn verweer dat alles binnenkomt op hetzelfde postbusnummer en het dus eigenlijk één pot nat is, werd ze niet echt vrolijk.

Omdat ik haar te kennen gaf geen zin te hebben om een tweede brief aangetekend te versturen zei ze iets van: "Tja en veel succes heeft dat toch niet, dat zie je, want we hebben hem niet ontvangen." Een cursus klantvriendelijkheid zou geen overbodige luxe zijn voor de dame in kwestie. :r

Ook online opzeggen behoorde niet tot de mogelijkheden, dus ik zou toch een nieuwe brief moeten sturen. Ze vroeg me zelfs nog of ik mijn redenen duidelijk had toegelicht in mijn brief.
Na deze verbale klap in het gezicht, heb ik de verwensingen die me door het hoofd tolden even vergeten en haar vriendelijk goedendag gezegd...wat een trut :(

Ergo: tweede brief is inmiddels de deur uit en ook de email naar de klantenservice is verstuurd (thx, Pegasusw)

Nu maar hopen dat het een beetje opschiet...want wil toch wel voor de vakantie van al het gezeur af zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aho85
Heren en dames, goed nieuws...!

Zojuist de lang verwachtte brief van Telfort na aanmaning van de OPTA gehad.

Mocht je hem nog niet hebben, ik heb hem hier online gezet!

Het is wel een groot bestand, iets meer dan een mb, excuus daarvoor maar teveel haast om 'm te verkleinen.

Ziet er goed voor ons uit dus. ik vraag me alleen af: betreft de overeenkomst die telfort in zijn brief bedoeld de volledige overeenkomst of alleen de internet bundel?

Groetjes! Prettig weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 23:33:
[...]

Ik hoorde zojuist van de aanbieding bij Vodafone. je neemt daar een 450 minuten abbo voor 19.95
En vanaf maandag komen ze met een "onbeperkt" UMTS internet Blok voor € 10.00 op een snelheid van 1.8 Mbit/s. Waarschijnlijk met een FUP van 200 Mb, maar die is niet hard en moet nog uitgezocht worden. Vooralsnog neem je 'm zonder de FUP bepaling in je voorwaarden.
Met beperkingen: geen streaming, geen pushmail (zover ik heb begrepen/onthouden). Vind ik die 1100 toch wat relaxter. Alleen UMTS-dekking van KPN in Limburg valt me toch wat tegen. Maargoed, vanaf zondag zit ik weer flink lang in Utrecht... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdW
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 23:33:
[...]

Inderdaad weer van Telfort.
Ik heb ook al met een scheel oog naar Vodafone zitten kijken maar daar stuit ik toch iedere keer weer op de FUP van rond de 200mb en voor zover ook ik heb begrepen géén streaming en géén pushmail.
Daarbij zou Vodafone voor mij duurder uitpakken dan telfort 300simonly + max. onlinebundel €9,50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
alexanderhof schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 11:03:
Heren en dames, goed nieuws...!

Zojuist de lang verwachtte brief van Telfort na aanmaning van de OPTA gehad.

Mocht je hem nog niet hebben, ik heb hem hier online gezet!

Het is wel een groot bestand, iets meer dan een mb, excuus daarvoor maar teveel haast om 'm te verkleinen.

Ziet er goed voor ons uit dus. ik vraag me alleen af: betreft de overeenkomst die telfort in zijn brief bedoeld de volledige overeenkomst of alleen de internet bundel?

Groetjes! Prettig weekend!
Ziet er inderdaad goed uit. Vraag me alleen af waarom je moet aangeven welke edge toestel je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Laatst online: 17-01-2022
kielkiel schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 14:10:
[...]

Ziet er inderdaad goed uit. Vraag me alleen af waarom je moet aangeven welke edge toestel je hebt.
Wellicht als extra drempel voor mensen die niet precies weten waar die hele brief over gaat en ook nog eens niet weten wat voor toestel ze hebben en denken, laat maar...

daarvoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kielkiel schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 14:10:
[...]

Heb hem nu ook binnen. Eindelijk eens echt goed nieuws van Telfort, hoewel het afwachten is hoe snel nu alles zal worden afgehandeld.
Wat voor type EDGE-toestel je hebt zou voor het daadwerkelijke opzeggen in feite geen verschil moeten maken. Anders dan dat de bureaucratie ook bij Telfort zijn intrede heeft gedaan kan ik het niet noemen.

Wat ik wel een beetje raar vind is dat steeds gesproken wordt over het beëindigen van je contract tussen 1 en 21 juni: net alsof je, wanneer je voor die tijd opzegt, ineens met extra kosten geconfronteerd gaat worden. Niet dat een dergelijke aanpak van Telfort kans van slagen heeft overigens...

@ Niek1616

Ahh...mensen dus die ongeveer net zo goed geinformeerd zijn als de gemiddelde helpdeskmedewerker bij Telfort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
cornelixnootje1 schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 14:43:
[...]

Wellicht als extra drempel voor mensen die niet precies weten waar die hele brief over gaat en ook nog eens niet weten wat voor toestel ze hebben en denken, laat maar...

daarvoor :)
Dan nog maakt het niks uit, zelfs als ik in het bezit was van een UMTS toestel heb ik recht op ontbinding omdat er puur sprake is van eenzijdige aanpassing van hun AV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aho85
Jep ziet er dus inderdaad goed uit. Als er mensen zijn die m'n opzeg brief als voorbeeld willen PM me dan even of stuur een mailtje.

Alex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09 08:34

verbraakje

🚦

ik heb een nieuw abonnement bij telfort afgesloten voor 2 jaar.
nu wil ik het eerst jaar nog geen umts gebruiken maar misschien volgend jaar wel? kan ik dat als nog aanvragen? en zou ik bijvoorbeeldook gewoon 1 jaar umts ablement kunnen afsluiten?

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Kzit nu in Schoonhoven, en ook hier geen KPN UMTS. Gelukkig kan ik nog ff op het Telfort-netwerk :+

Hoop dat dat wel verbetert, want tenzij je rond de snelwegen en in minimaal een klein stadje zit, heb je geen gegarandeerde dekking...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aho85
verbraakje schreef op zondag 20 mei 2007 @ 13:55:
ik heb een nieuw abonnement bij telfort afgesloten voor 2 jaar.
nu wil ik het eerst jaar nog geen umts gebruiken maar misschien volgend jaar wel? kan ik dat als nog aanvragen? en zou ik bijvoorbeeldook gewoon 1 jaar umts ablement kunnen afsluiten?
Kan altijd - iets erbij nemen doet geen enkele aanbieder moeilijk over -... als je er iets af wilt laten halen is dat vaak lastig. Let wel: Je zult waarschijnlijk volle pot betalen. In de situatie die ik had toen ik mijn abbo afsloot: 9.50 voor maximaal online 24 maanden bij afsluiten. Wanneer ik los zonder de deal bij afsluiten abbo hetzelfde maximaal online bundeltje zou nemen... zou het zo'n 30 euro kosten.

Kortom: Bij je abbo afsluiten kan goedkoper zijn dan later alsnog afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puf
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:18

Puf

WTF yo?!!!
telfort maakt NOG STEEDS reclame met EDGE!!!
http://www.telfort.nl/productinfo/mobielinternet/tarieven/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Kunnen die communicatiemiepjes van de communicatie/marketing afdeling van Telfort niet even een find & replace doen in hun CMS? Dit begint wel triest te worden :')

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is inderdaad wel heel erg droevig. Volgens mij gaat het ook helemaal niet meer zo goed met Telfort. T-mobile is nu ook met een of andere bodemprocedure gestart tegen telfort vanwege de nieuwe reclame die ze voeren.

Laat Telfort eerst even de huidige zaken regelen voordat ze aan nieuwe 'riskante' dingen gaan beginnen. Als je in je nieuwe reclame vergelijking gaat trekken met een concurrent dan kan je zoiets verwachten natuurlijk.

Maar ja, als ik er maar vanaf kom is alles goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat Telfort eerst even de huidige zaken regelen voordat ze aan nieuwe 'riskante' dingen gaan beginnen. Als je in je nieuwe reclame vergelijking gaat trekken met een concurrent dan kan je zoiets verwachten natuurlijk.
In dat licht bezien is 't flink lullig als de betreffende concurrent al een tijdje speciale tarieven hanteert voor belbundels die via internet besteld worden. Helemaal als die betreffende tarieven juist weer lager zijn dan die van Telfort...

Rare jongens daar bij Telfort :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 13:02:
[...]

Laatste info van mijn kant:
Heb Sim+GSM abonnement.
2 acties lopen:

1) Opzeggen middels onaangetekende brief, inmiddels ook sms ontvangen dat brief binnen is. Reactie over twee weken.

Zojuist SMS gekregen: Mijn abo is omgezet in een prepaid... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Als ik om 12 uur nog geen reactie heb (ik wacht al sinds 2 mei...) dan ga ik ook voor de opzeggen via website optie.
=)

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
Oke, hoeveel mensen hebben nu successvol hun abbonement kunnen beeindigen? Graag even bij vermelden wanneer je hebt opgezegd en wanneer je bevestiging hebt gehad.

Ik zelf:
  • Vrijdag 11 mei brief verstuurd
  • Dinsdag 15 mei bevestiging via SMS dat ze de brief hebben ontvangen
Verder nog niks gehoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de vodafone site staat het nieuwe blox abonnement 'Zorgeloos Mobiel Internet BloX' genoemd:

"Zorgeloos Mobiel Internet BloX. Écht internet op je mobiele telefoon. Zo veel je maar wilt. Supersnel (1800 Kbps). Voor € 9,50 per maand."

Zo te zien zijn de bestaande 2 'bloxen' vervallen

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2007 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Alle posts die niet gaan over Telfort Internetbundels graag plaatsen in dit topic:
Het algemene "Data Abonnement Discussie" Topic

On-topic: het is weer dood, geen dataverkeer mogelijk. Alleen DNS-requests ofzo lijken te werken via UMTS :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorcerer8472 schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:37:
Alle posts die niet gaan over Telfort Internetbundels graag plaatsen in dit topic:
Het algemene "Data Abonnement Discussie" Topic

On-topic: het is weer dood, geen dataverkeer mogelijk. Alleen DNS-requests ofzo lijken te werken via UMTS :{
Oeps....sorry verkeerde groep....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flappie schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:07:
Oke, hoeveel mensen hebben nu successvol hun abbonement kunnen beeindigen? Graag even bij vermelden wanneer je hebt opgezegd en wanneer je bevestiging hebt gehad.

Ik zelf:
Eerste brief verstuurd dinsdag 8 mei (aangetekend)
Tweede brief verstuurd zaterdag 19 mei (niet aangetekend)
Daarnaast verzoek tot ontbinding via online-klantenservice (ook op 19 mei)

Tot op heden niets gehoord van Telfort...(ook geen sms)

Dacht vanochtend omgezet te zijn...er kwam een of andere rare melding over de simkaart in beeld toen ik mijn telefoon aanzette.
Bleek helaas wishful thinking... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miss_bleu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-02 14:43
Stereotomy schreef op zondag 20 mei 2007 @ 20:41:
Kunnen die communicatiemiepjes van de communicatie/marketing afdeling van Telfort niet even een find & replace doen in hun CMS? Dit begint wel triest te worden :')
we werken niet met een cms. Wij update alles handmatig. Probleem is doorgestuurd naar desbetreffende afdeling :)

[ Voor 8% gewijzigd door miss_bleu op 21-05-2007 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Miss_Bleu, misschien een tip voor Telfort die jij intern weer kunt doorgeven..(?):

Normaal krijgen mensen een SMSje als hun brief is aangekomen bij Telfort. Waarom krijgen ze niet een 2de SMSje als de brief na 14 dagen nog "in behandeling" is?
Dan weten de consumenten ook waar ze aan toe zijn.

BTW, Ik heb mijn brief naar de afdeling "Contractbeheer" gestuurd ipv "Opzeggingen"! Ik hoop dat dit niet de reden is waarom ik verder nix hoor over mijn brief!

[ Voor 21% gewijzigd door Rex op 21-05-2007 12:07 ]

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
ReFleXWolf schreef op maandag 21 mei 2007 @ 12:06:
Miss_Bleu, misschien een tip voor Telfort die jij intern weer kunt doorgeven..(?):

Normaal krijgen mensen een SMSje als hun brief is aangekomen bij Telfort. Waarom krijgen ze niet een 2de SMSje als de brief na 14 dagen nog "in behandeling" is?
Dan weten de consumenten ook waar ze aan toe zijn.

BTW, Ik heb mijn brief naar de afdeling "Contractbeheer" gestuurd ipv "Opzeggingen"! Ik hoop dat dit niet de reden is waarom ik verder nix hoor over mijn brief!
Ik heb ook naar contractbeheer gestuurd. Bij mij is alles wel overgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Hmm, sinds ik op UMTS zit is al 3x een gesprek zomaar ineens verbroken. Terwijl de dekking wel in orde is :{ HTC TyTn gebruik ik. Nog iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flappie schreef op maandag 21 mei 2007 @ 10:07:

Ik zelf:
9 mei opgezegd via de website.
... tussendoor wat email afhandelingen ...
21 mei omgezet naar Prepaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:19:
[...]

Eerste brief verstuurd dinsdag 8 mei (aangetekend)
Tweede brief verstuurd zaterdag 19 mei (niet aangetekend)
Daarnaast verzoek tot ontbinding via online-klantenservice (ook op 19 mei)

Tot op heden niets gehoord van Telfort...(ook geen sms)

Dacht vanochtend omgezet te zijn...er kwam een of andere rare melding over de simkaart in beeld toen ik mijn telefoon aanzette.
Bleek helaas wishful thinking... :N
Update:
vanmiddag een mail van Telfort gehad met daarin de excuses voor de hele gang van zaken. Binnen drie dagen zou mijn abo worden omgezet in een prepay-aansluiting.
Update 2:
Contract is ontbonden. Ik kan niet meer bellen omdat ik geen beltegoed heb als verse prepay-klant :)

@ ReFleXWolf:

Ik kan je aanraden om direct een mail te sturen naar de online-klantenservice. Als je daarin je beklag doet van de hele situatie, moet alles binnen een paar dagen geregeld zijn. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net héél erg lang (tegen 20 cent per minuut!) met de klantenservice van Telfort aan de lijn gehangen. Eerst drie ongeïnteresseerde meisjes aan de lijn gehad die werkelijk geen idee hadden waarover ze praatten, vervolgens doorverbonden met iemand van de technische dienst.

Het blijkt dat klanten met een 200MB-internetbundel (zoals ik) NIET overgezet worden op UMTS (ook niet na 1 juni!), maar op GPRS. Alleen klanten die een Onbeperkt Online bundel hebben, schijnen het UMTS-netwerk op te mogen.

Van zulke dingen word ik nu echt verdrietig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 mei 2007 @ 20:04:
Net héél erg lang (tegen 20 cent per minuut!) met de klantenservice van Telfort aan de lijn gehangen. Eerst drie ongeïnteresseerde meisjes aan de lijn gehad die werkelijk geen idee hadden waarover ze praatten, vervolgens doorverbonden met iemand van de technische dienst.

Het blijkt dat klanten met een 200MB-internetbundel (zoals ik) NIET overgezet worden op UMTS (ook niet na 1 juni!), maar op GPRS. Alleen klanten die een Onbeperkt Online bundel hebben, schijnen het UMTS-netwerk op te mogen.

Dus .... wees slim ... en zeg je abo op i.v.m. de gewijzigde voorwaarden van Telfort. Je moet nu betalen voor de klantenservice. Dat geeft je het recht om het contract te ontbinden (eenzijdige wijzigingen in de algemene voorwaarden van de kant van Telfort). Daarna gewoon opnieuw een abo afsluiten ... eventueel weer bij Telfort, want ze mogen je niet houden aan een cooldown periode...

Succes met je keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titusvh
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:09
Dat hadden ze niet echt goed gecommuniceerd dan. Eerder meldde ik dat op hun website stond dat UMTS werd opengezet tussen 10 en 15 mei. Niet dat dit voor mij als iemand zonder databundel (betaal per MB) niet zou gelden.

Nu weet ik tenminste waarom ik nog steeds geen UMTS heb.

Overigens had ik in Engeland dit wekeend wél UMTS!

Trouwens, sinds ik over ben op KPN net werk heb ik geregeld dat GPRS het óók niet doet. Dat is wel ruk, want dan kan je dus alleen maar tegen minuuttarief inbellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Woensdag opzegbrief aangetekend verstuurd, vanochtend een ontvangstbevestiging gehad per SMS. Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-07 21:09

WAAAAAATTTTT??!!?!?! (sorry voor CAPS) :( :(
Zit ik me daarvoor weken op UMTS te verheugen :| ;( :'(

Kan iemand bovenstaand verhaal bevestigen???

[ Voor 3% gewijzigd door TonyB op 22-05-2007 02:52 ]

Carpe Noctem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Laatst online: 17-01-2022
Ik ben inmiddels afgesloten, nu nog op zoek naar beltegoed... irritant dat ze zomaar je gebeld/belmogelijkheden afsluiten tot dat je opwaardeert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag ook maar eens een klacht gestuurd op de online helpdesk. Vrijdag werd mij verteld dat ik in ieder geval een reactie zou krijgen, zaterdag uiterlijk maandag. Het is nu al weer dinsdag en heb nog niets vernomen. Dat terwijl ik helemaal begin deze maand mijn brief heb verstuurd naar telfort.

Schiet allemaal lekker op daar. Hopen dat alles gewoon deze week helemaal afgehandeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Ik dacht dat klanten met een kleinere bundel ook het UMTS-net op mochten met 128/128 snelheid? :?

Als het waar is wat je zegt zou ik direct opzeggen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorcerer8472 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 10:17:
[...]

Ik dacht dat klanten met een kleinere bundel ook het UMTS-net op mochten met 128/128 snelheid? :?

Als het waar is wat je zegt zou ik direct opzeggen :{
Dat dacht ik ook, op de website staat:
Telfort biedt vanaf mei 2007 mobiel internet via UMTS aan alle klanten met een databundel of -abonnement

...maar bij de klantenservice denken ze daar blijkbaar anders over! Ik word als het goed is vandaag of morgen teruggebeld omdat ik een flinke klacht heb ingediend, en dan hoop ik definitief te weten wat er gaat gebeuren. Als ik inderdaad niet het UMTS-netwerk op mag, dan is het wat mij betreft direct opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Begin april een Treo 650 gekocht en twee weken later ontdekt dat EDGE dus ging verdwijnen.... :9

Begrijp nu waarom die Treo zo sterk afgeprijsd was bij PDAshop.nl :o

Gisteren opzeggingsbrief de deur uit gedaan. Nu nog even afwachten. Daarna SIM only nemen en voorlopig maar even genoegen met GPRS. Gebruik hem hoofdzakelijk voor het lezen van mail als ik onderweg ben. Vorig jaar september voor 2 jaar verlengd en daarbij een PC cadeau gekregen.

Compenseert dan iets voor aanschaf nieuwe telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist reactie gekregen op mijn mail van vanmorgen aan telfort

Op zich wel interessant, ze hebben dus nieuwe aanbiedingen (of ben ik nu gek) en ze zijn langer geldig.
Hartelijk dank voor uw e-mail aan Telfort.

Wij hebben gezien dat u het afgelopen jaar intensief gebruik heeft gemaakt van ons mobiele internet. Dit belonen wij graag door u een extra scherp UMTS-aanbod te doen.

De genoemde prijzen zijn inclusief aangepaste korting, BTW en bezorgkosten. Het toestel zal éénmalig aan huis worden aangeboden en bij niet thuis op het postkantoor af te halen zijn. Leveringen geschieden onder rembours. Indien de toestel prijs € 0,00 bedraagt worden u geen kosten in rekening gebracht.

• Sagem My600x UMTS Toestel
Prijs: € 0.00 incl btw en bezorgkosten

Stijlvolle UMTS telefoon met Bluetooth, digitale camera en mini-SD. Bruikbaar als pc-modem. Kleur: ivoor wit .

• Nokia 6151 UMTS Toestel
Prijs: € 30 incl btw en bezorgkosten

Zakelijke UMTS telefoon met Bluetooth 1,3 Mpix camera en mini-SD. Bruikbaar als pc-modem. Kleur: zwart

• SonyEricsson M600 UMTS PDA
Prijs: € 91 incl btw en bezorgkosten

Praktische UMTS pda met Bluetooth, groot scherm en QWERTY toetsenbord. Veel mobiel internetmogelijkheden. Kleur: granietzwart

• Samsung i600 UMTS PDA
Prijs: € 171 incl btw en bezorgkosten

Top UMTS pda met Windows Mobiel 5, QVGA-scherm en QWERTY toetsenbord. Internet via GPRS, UMTS en WLAN. Kleur: zwart.

• Huawei E620 UMTS PC kaart

GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA pc-kaart, razendsnel mobiel internet via laptop. Zeer gebruiksvriendelijk

• Huawei E220 UMTS USB Modem

GPRS/EDGE/UMTS/HSDPA usb-modem. Razendsnel mobiel internet via laptop/pc. Automatische installatie via usb-poort! Kleur: wit.
Iemand anders al wat van gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bite
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 10:53:
[...]

Dat dacht ik ook, op de website staat:
Telfort biedt vanaf mei 2007 mobiel internet via UMTS aan alle klanten met een databundel of -abonnement

...maar bij de klantenservice denken ze daar blijkbaar anders over! Ik word als het goed is vandaag of morgen teruggebeld omdat ik een flinke klacht heb ingediend, en dan hoop ik definitief te weten wat er gaat gebeuren. Als ik inderdaad niet het UMTS-netwerk op mag, dan is het wat mij betreft direct opzeggen.
Eind vorige week kon ik voor het eerst met m'n nokia n80 op het 3g netwerk van kpn, ff getest met de pulseradio stream van tunin.fm en dat werkte en ik ga er vanuit dat het zo blijft; heb ook een 200mb bundel.
edit: ben bijna door m'n databundel heen, maar streaming audio over umts werkt iig prima :)

[ Voor 5% gewijzigd door bite op 22-05-2007 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Eindelijk goed nieuws!

Ik ben gisteren gebeld door een medewerker van Telfort die zei dat ik vandaag zou worden afgesloten. (Me abbo zou worden omgezet in prepaid..) :)))) Dat is gisterenavond al gebeurt!

Kan ik eindelijk prepaid nemen!

[ Voor 7% gewijzigd door Rex op 22-05-2007 12:09 ]

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex

Rex

Wolven zijn mooie dieren

cornelixnootje1 schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 07:20:
Ik ben inmiddels afgesloten, nu nog op zoek naar beltegoed... irritant dat ze zomaar je gebeld/belmogelijkheden afsluiten tot dat je opwaardeert...
Is niet helemaal waar.. Je hoeft alleen je prepaid te activeren, dit kost nix en doe je door 1244 te bellen.
Ik kwam daar ook pas achter nadat ik beltegoed had gekocht... oh well...

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crosspost:

Ik zit toch met wat vragen..
Als ik mn telefoon op manual zet en dan Telfort selecteer, zit ik de hele dag probleemloos op het Telfort netwerk. Internetten gaat dan via EDGE en werkt prima (Amsterdam)
Echter, als ik mijn telefoon op automatic zet, springt ie vrijwel meteen naar UMTS KPN TELFORT NL (inc. dat irritante roaming teken :r. ) Als ik dan internet gaat het via HDPSA (of hoe het ook heet, veeeeel sneller iig).
Nu is mijn vraag, als ik via dat HDPSA internet valt dat dan nog onder mn Breedband Ultimate pakket van Telfort dat ik heb, of komt dat extra bovenop mn rekening?
Als dat niet het geval is, blijf ik wel op dat KPN TELFORT netwerk namelijk :P.
Gaat dat Roaming teken nog weg in de toekomst though?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

Nou, ik heb een weekje of 2 geleden een brief om op te zeggen gestuurd en op dit moment nog steeds niks gehoord.
Zondag dus via de mail geprobeerd, krijg zo'n stom standaardbericht terug, alles wat in die mail staat is letterlijk gekopiërd van de site zelf. :(
Daar kan ik toch niks mee ! Mensen met dezelfde shit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand dit al gezien?

http://www.tientjevantelfort.nl/

Je schijnt daar gratis 10 euro beltegoed te krijgen als je je registreert. Moet je de eerste dagen wel mee doorkomen toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je nummer eerst wel omgezet zijn naar prepay en je gegevens nog niet bekend zijn:

"Deze actie geldt alleen voor Prepay van Telfort. Per mobiel nummer wordt éénmalig €10,- beltegoed verstrekt. Indien niet volledig ingevuld, kunnen de gegevens niet worden verwerkt. Adressen in het buitenland kunnen niet verwerkt worden. U kunt alleen in aanmerking komen voor de €10,- indien uw gegevens nog niet bekend zijn bij Telfort."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Ja en bij ex-abbo gebruikers (dus mensen die een abonnement hadden en zijn overgezet op prepaid) zijn de gegevens al bekend en dus geldt de actie niet voor hun.

(Ik heb het namelijk al geprobeerd! :P)

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rex

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Reef_91 ik zou even wachten op de reactie op je brief. Het duurde bij mij 20 dagen en ik had meteen succes! Op de email die ik gisteren heb gestuurd is nog niet gereageerd.. maar ja, dat hoeft ook al niet meer!

Rex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

ReFleXWolf schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 16:59:
Reef_91 ik zou even wachten op de reactie op je brief. Het duurde bij mij 20 dagen en ik had meteen succes! Op de email die ik gisteren heb gestuurd is nog niet gereageerd.. maar ja, dat hoeft ook al niet meer!
Oh okay, mooi dat het succes bij je had. :)
Ik heb op hun onzinnige mail een reply gestuurd dat ik niet tevreden ben met hun antwoord, omdat het precies hetzelfde is als op hun site staat en heb gedreigd dat ik naar de geschillencommissie ga als ze mijn abo niet ontbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, ik heb zaterdagavond een mail gestuurd naar de klantenservice dat ik wilde opzeggen lekker kort en krachtig en maandag al mail terug gekregen. Ik zou binnen 3 werkdagen worden overgezet naar prepaid, kostenloos, en dat ze begrip hadden voor mijn reden bla bla bla. Maandag laat in de middag al prepaid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• verbraakje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09 08:34

verbraakje

🚦

even voor de duidelijkheid moet ik nu wel of geen nieuwe simkaart aanvragen als ik umts wil gebruiken?

Veiligheid staat voor op http://www.juniorverkeerslichten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels, na hardnekkig blijven bellen en zeuren naar de klantenservice, kan ik warempel ineens het 3G-netwerk van KPN op! Volgens mij hebben ze daar ook geen idee waar ze mee bezig zijn.
Ook internetten lukt ineens; de snelheid is vergelijkbaar met EDGE. So far so good...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puf
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:18

Puf

Verwijderd schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 16:43:
Moet je nummer eerst wel omgezet zijn naar prepay en je gegevens nog niet bekend zijn
Dat lijkt me nogal moeilijk..(lees:onmogelijk)
Je had per definitie een abo als je bent omgezet naar prepaid, en je gegevens zijn dus bekend...
Geen tientje van Telfort dus...of de naam van een huisgenoot invullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
Heb ik mijn opzegbericht getypt op de website van telfort krijg ik de volgende melding na het inloggen:

Beste klant, door een technische storing is het op dit moment niet mogelijk om in te loggen op Mijn Telfort. We doen er alles aan deze storing zo spoedig mogelijk te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch jammer van die 10 Euro... Dat was het enige wat ik meekreeg toen ik probeerde mijn prepaid gedoe te activeren (veel omgevingslawaai...dus slecht te verstaan)
Helemaal geweldig is dat ik door dat irritante lawaai de verbinding maar verbroken heb en nu dus nog steeds afgesloten ben 8)7

En het stomme is: als ik nu weer naar dat Telfortnummer bel krijg ik te horen dat er een fout in het systeem zit ofzoiets. Kortom, gaat weer lekker...
Maar, gelukkig ben ik wel van mijn abo af nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren mijn accountmanager van Telfort gebeld met de mededeling dat ik edge wilde opzeggen. Hij heeft me doorverbonden met de businessdesk van Telfort waar ik zeker 45 minuten in de wacht heb gehangen (heb uiteindelijk maar opgehangen, dus niemand gesproken). Vandaag heb ik 2x opgezegd per email via de telfort-website. Mijn email was binnen binnen 2 uur ontvangen en afgehandeld!?

Samengevat sturen ze de volgende email:

Geachte mevrouw/heer,

U ontvangt deze e-mail naar aanleiding van uw telefonisch contact met Telfort.

Wij vinden het jammer om van u te vernemen dat u uw contract wil opzeggen. Echter als dit uw besluit is dan zullen wij dit met respect behandelen. Een opzegging moet schriftelijk verlopen. Deze kunt u faxen naar het volgende nummer. 020-200-4655 tav Administratie/Opzegging.

Mocht u naar aanleiding van deze e-mail nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen:

Bent u Telecombeheerder? U kunt ons bereiken tijdens werkdagen van 08.00 tot 18.00 op telefoonnummer 020 200 4448 of per e-mail op businessdesk@telfort.nl.

Bent u geen Telecombeheerder? U kunt ons bereiken tijdens werkdagen van 08.00 tot 21.00 en op zaterdag van 09.00 tot 18.00 door te bellen naar 1200 vanaf uw mobiele toestel, of naar 0626001200 vanaf een vaste lijn.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Telfort B.V.

Ik ben benieuwd of ze het goed hebben begrepen. Ik wil nl 2 nummer laten bestaan maar het mobiel internet (via datacard) laten vervallen. Dit is een apart nummer (en simcard) waarmee ik dus mee internet.

Even afwachten dus....

Succes.

Hans
Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.