Omdat het pinkstermaandag 2 weken geleden was dat ik de bevestiging had gekregen dat mijn opzegbrief binnen was gekomen vandaag maar (weer) eens gebeld met een redelijke boze ondertoon.
Ik had zondag ook nog maar eens als extra via de online klantenservice 'opgezegd'....
Via de mevrouw van de klanten"service" kreeg ik te horen dat het erg druk was en dat ik nog maar even moest wachten. Er werdt wel mij gezegd dat de datum van binnenkomst brief als opzegdatum geldt.
Op de vraag waarom ze mij een SMS je sturen als bevestiging met de mededeling dat ik
binnen 2 weken bericht krijg en dat vervolgens niet krijg was ze erg kortaf, het was gewoon druk en ik moest maar wachten. Daarna heb ik haar maar verteld dat dat
niet mijn probleem is.
Vervolgens kreeg ik zojuist nog via de mail antwoord van iemand anders van de klantenservice terug.
Ik kon kiezen voor de:
• Samsung i600 UMTS PDA
Prijs: € 171 incl btw en bezorgkosten
Omdat ik in de brief had vermeld dat de samsung véél te duur was.
Ook als ik niet op het aanbod inging moest ik even terugmailen dat ik graag mijn abonnement kosteloos per direkt opzeg.
Uiteraard zijn wij, indien u niet akkoord gaat bovenstaande aanbieding, bereid uw contract vroegtijdig kosteloos te ontbinden.
Graag vernemen wij van u een reactie.
Heeft u nog vragen? Dan kunt u ons altijd een e-mail sturen, want wij helpen u natuurlijk graag verder.
Nu eens kijken hoelang het duurt voordat mijn nummer daadwerkelijk omgezet is naar prepay.
Daarna kan ik mijn nieuwe Telfort SIM only 300 + Maximaal Online bundel opnieuw aanvragen voor de helft van het bedrag wat ik nu maandelijks betaal
En zojuist kreeg ik een rara mail van telfort in mijn postvakje met de volgende URL:
Er is een account voor u aangemaakt met de volgende gebruikers-id en
wachtwoord:
E-mailadres: ***@**.com
Wachtwoord:
U wordt geadviseerd op de volgende koppeling te klikken of deze in uw browser te plakken om u aan te melden op onze supportsite en uw wachtwoord te wijzigen :
http://telfort.custhelp.c...p_next_page=myprofile.php
Zonder verdere informatie...en zonder wachtwoord
[
Voor 14% gewijzigd door
JvdW op 30-05-2007 20:21
]