Ik heb vandaag de Logitech Z-2300 gekocht

. Ik moest helemaal vanaf wijchen met de trein

naar huis toe. De doos was echt lekker zwaar (18kg

), dus dat beloofde wat. Eerst nog even werken, en daarna !! Testen
Ik denk dat plaatjes even meer zeggen

. Hierbij dus een kleine fotoreportage!
Zoals het er nu bij mij uitziet (heel veel logitech

):
De sattelietspeaker:
De sattelietspeaker heeft een metalen conus zoals hier te zien is:
De externe volume en basregeling. Als je de bas al minimaal zet, komt er al een mooie bas uit. Helemaal als ie helemaal volopenstaat bij een leuk Trancenummer

. Leuke feature: Blauwe led

De Basbox!! mega groot, en lekker zwaar. Passieve koeling achterop.
De achterkant van de basbox. Grote passive koeling, die met normaal gebruik niet warm wordt. Heb em nog niet echt hard gehad omdat ik ook ouders en buren heb
Even de vergelijking tussen een creative 2.1 basbox en een nieuwe Logitech Z-2300 basbox
Mijn eerste impressie is overweldigend. Hele goede en mooie bas. Kheb al effies Need For Speed Underground 2 gespeeld (Ondersteunt THX) maar dat is zoo ontzettend vet, dat je gewoon je motor alleen al stationair laat lopen vanwege de vette bas

. Ook al even wat verschillende soorten muziek geluisterd, en je hoort gewoon dat de bas en de andere tonen mooi van elkaar gescheiden worden. Ook heb je een ruimtelijk effect bij deze boxen. Als ik het vergelijk mijn mijn oude creative set, dan is dat echt butspul. Ik ben geen echte audiofreak, maar dit kan ik zeker waarderen! Zeker een mooi stukje kwaliteit weer van logitech!