Ik heb net heel het verhaal uitgelegd aan logitech en hoop dus ook spoedig antwoord te krijgen.
Alle problemen komen dus door de POD aangezien de subbehuizing alleen de woofer en amps huisvest.
Ik vind ook vreemd dat de draaiknop de ene keer stroef gaat en de dan weer normaal.
Ik heb dit wel eens vaker gevoeld bij iemands el cheapo muiswieltje van zijn medion pc.
Dus ik verwacht dit dus niet van het topmodel van logitech.
Ik heb de Logitech Internet navigator SE de logitech dinovo 2x
de quickcam pro 4000 en de logitech orbit webcam en dus de z-680 gehad en was overal super tevreden over daarom vind ik het zo klote dat dit nou alles een beetje om zeep helpt.
Ik hoop ook dat het goed opgelost word en dat ik van de Z-5500 een tevreden klant wordt.
Kijk ik heb de z-680 voor 230 euro kunnen verkopen en heb de z-500 voor 260 euro gekocht
dus ik heb weinig bij hoeven leggen. Maar het gaat er niet om dat ik de z-680 nu beter vind.
Ik zou hem nu niet omruilen tegen een z-680 aangezien ik dan altijd dat rotgevoel blijf hebben over dit set en als het opgelost wordt kan ik tenminste ook genieten van het geluid.
Het is dus ook niet mijn bedoeling om hem alleen maar af te kraken, het is dus mijn voorlopige gebruikerservaring.
Ps vinden jullie het niet vreemd dat je voor de boostfunctie 21X!!!!! op de volume omhoog knop moet drukken voordat je er bent?
je kan wel een paar flinke slingers geven aan de volumeknop maar het had toch wel wat korter gekunt toch? Aangezien de gewone volumebalk volluit nog niet aan de z-680 volluit kan tippen dat moeten jullie wel even toegeven want echt harder gaat de set echt niet hoor hij is nogsteeds 500watt rms
[
Voor 15% gewijzigd door
Verwijderd op 22-01-2005 16:24
]