15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
zou het niet erg leuk zijn om eens wat te organiseren als GoT'r? Velen van ons hebben inmiddels een PSP met bijv Ridge Racers.
Zou het niet leuk zijn om eens een keer met elkaar af te spreken ergens centraal in Nederland (Utrecht/Amersfoort) en dan een multiplayer wedstrijd te houden met Ridge Racers? Het schijnt heel makkelijk te werken om draadloos tegen elkaar te spelen en volgens mij kan dat met max 9-10 players/psp's?
Het is maar een idee, maar ik zou zeker van de partij zijn ...
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Als je Xbconnect (neXBC) download kan je lekker vanuit je stoel met iedereen spelen. Hoef je niet naar een plaats te gaan die of te ver of moeilijk te bereiken iscypress3d schreef op zondag 30 januari 2005 @ 21:41:
hey die-hard psp vrienden
zou het niet erg leuk zijn om eens wat te organiseren als GoT'r? Velen van ons hebben inmiddels een PSP met bijv Ridge Racers.
Zou het niet leuk zijn om eens een keer met elkaar af te spreken ergens centraal in Nederland (Utrecht/Amersfoort) en dan een multiplayer wedstrijd te houden met Ridge Racers? Het schijnt heel makkelijk te werken om draadloos tegen elkaar te spelen en volgens mij kan dat met max 9-10 players/psp's?
Het is maar een idee, maar ik zou zeker van de partij zijn ...
Het is maar een ideetje hoor

[ Voor 6% gewijzigd door whiteclear op 30-01-2005 23:27 ]
opzich leuk, maar lang niet iedereen (waaronder ik) beschikt over wireless internet! En volgens mij kan ik het dan wel shaken.whiteclear schreef op zondag 30 januari 2005 @ 23:25:
[...]
Als je Xbconnect (neXBC) download kan je lekker vanuit je stoel met iedereen spelen. Hoef je niet naar een plaats te gaan die of te ver of moeilijk te bereiken is
Het is maar een ideetje hoor
Ach ja, ik vind ook dat Sony beter een subwoofer er in had moeten bouwen.jasjenl schreef op zondag 30 januari 2005 @ 21:18:
Vinden jullie het geluid van die speakertjes in de psp ook niet erg matig? Ik had van een bedrijf als Sony, dat toch wel in staat is redelijk fatsoenlijk (portable) audio spul te maken, wat dat betreft wel iets beters verwacht. Zowel de plaatsing (aan de onderkant van 't apparaat) als de geluidskwaliteit (erg schel en ielig) hadden naar mijn idee een stuk beter gekund. Wat dat betreft klinken de speakertjes in de DS toch een heel stuk aangenamer, vind ik.
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Deze:

Die had ik gekocht voor mijn iPod (die gestolen is
Maar zo'n multiplayer lijkt me zeker een leuk idee
[ Voor 13% gewijzigd door addictive op 31-01-2005 08:46 ]
Verwijderd
Heel erg off-topic maar wat voor koptelefoon is dat?addictive schreef op maandag 31 januari 2005 @ 08:46:
ik gebruik ook altijd een hoofdtelefoon.
Deze:
[afbeelding] [afbeelding]
Die had ik gekocht voor mijn iPod (die gestolen is)
Maar zo'n multiplayer lijkt me zeker een leuk idee
Apple in-ear, www.apple.nlVerwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 13:56:
[...]
Heel erg off-topic maar wat voor koptelefoon is dat?
Het is deze: http://macintoys.nl/artikelen/ipod/inearkoptel.phpVerwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 13:56:
[...]
Heel erg off-topic maar wat voor koptelefoon is dat?
Verwijderd
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat Sony een persconferentie gaf op 1 februari. Ik weet niet of het de PSP aangaat.
Iemand die hier iets meer van weet?
EDIT: je kunt nu al online met Ridge racers dmv tunneling software? Ik heb geen draadloos internet maar gewoon breedband via de kabel. ik zit via netwerk op internet, is het mogelijk voor mij om een wireless kaartje te kopen en zo vrij easy online te komen met mijn psp ?!
[ Voor 45% gewijzigd door cypress3d op 31-01-2005 22:50 ]
De witte PSP:

De Herman Brood-editie

De gele:

Ik vind de witte ook wel een strak dingetje.... Maar ik zou ook geen nee tegen de zwarte zeggen
The ramblings of an idiot
Verwijderd
Verwijderd
ja, wanneer de knopjes alngs de rand schuiven volgens mij. Is idd van nieuwigheidcypress3d schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 00:52:
hebben jullie ook bij de d-pad en dan de linker ervan dat ie kraak geluidjes maakt? zo nu en dan tenminste..
Verwijderd
Ik moet zeggen dat ik zwaar onder de indruk ben van het scherm. Die kleuren spetteren gewoon van het scherm. Super scherp en helder. Had de PSP al eens zien liggen in een vitrinekast, maar nu ik hem in m'n handen heb ben ik nog veel meer onder de indruk. De speakers zijn inderdaad niet geweldig, maar als je een koptelefoon opzet is het geluid van hele andere koek. Klinkt echt super.
Nu ben ik aan het zoeken naar een MS Duo Pro 512 MB. Helaas verkopen ze de Sandisk's nergens in een winkel in Groningen... Ik ga morgen naar Rotterdam, kent iemand daar een shop die ze wel verkoopt?

(dit is alles dat ik tot nu toe heb kunnen maken, de rest van de tijd was ik te veel bezig met gamen
PDAShop.nl zit in Rotterdam en hebben de MS op voorraad, kun je gelijk daar shoppen
[ Voor 23% gewijzigd door Arx op 01-02-2005 18:10 ]
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Ik heb mijn Memorystick ook bij PDAShop.nl besteld, vorige week vrijdag zou hij afgeleverd worden. Ik heb nog steeds niets ontvangenArx schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 18:09:
Join de club Arghhhhhhhhhhhhhhhhhh!
PDAShop.nl zit in Rotterdam en hebben de MS op voorraad, kun je gelijk daar shoppen. Ik zie op je scherm dat we weer in een nieuwe maand zitten (geel).
Nu kan ik m'n save games dus ook niet opslaan
Ik heb al gemaild, want zo lang wachten slaat nergens op imho. Nog geen mail terug gehad
Ik kreeg dat ding de volgende dag in huis. Maar je weet een beller is snelleraddictive schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 18:17:
[...]
Ik heb mijn Memorystick ook bij PDAShop.nl besteld, vorige week vrijdag zou hij afgeleverd worden. Ik heb nog steeds niets ontvangen
Nu kan ik m'n save games dus ook niet opslaan
Ik heb al gemaild, want zo lang wachten slaat nergens op imho. Nog geen mail terug gehad
hmm ik zie dat er Groningen stond, woon je in groningen ?? zo ja dan kunnen we eens wireless Ridge RacenVerwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 18:04:
Net ontvangen(thanks Kiddyl), maar nog nauwelijks aangeraakt (had een tentamen vanmiddag).
Ik moet zeggen dat ik zwaar onder de indruk ben van het scherm. Die kleuren spetteren gewoon van het scherm. Super scherp en helder. Had de PSP al eens zien liggen in een vitrinekast, maar nu ik hem in m'n handen heb ben ik nog veel meer onder de indruk. De speakers zijn inderdaad niet geweldig, maar als je een koptelefoon opzet is het geluid van hele andere koek. Klinkt echt super.
Nu ben ik aan het zoeken naar een MS Duo Pro 512 MB. Helaas verkopen ze de Sandisk's nergens in een winkel in Groningen... Ik ga morgen naar Rotterdam, kent iemand daar een shop die ze wel verkoopt?
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
(dit is alles dat ik tot nu toe heb kunnen maken, de rest van de tijd was ik te veel bezig met gamen)
Verwijderd
Ik heb zelf nog geen draadloze internetverbinding, maar mijn PSP vind er wel meteen drie (woon in een studentenhuis). Eentje heeft geen WEP...maar hij kan helaas de acces point niet bereiken
(Ik woon idd in Groningen, maar ben de komende week in Rotjeknor)
Kan ik alvast wat prijzen gaan vergelijken enzo en kijken of ik hier wel genoeg geld voor heb.
apNia schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 20:44:
KOMT SUPER MARIO OP DE PLASTATION PORTEBEL?????????????????????

nee wel op de fietsbel.. tring tring!!!apNia schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 20:44:
KOMT SUPER MARIO OP DE PLASTATION PORTEBEL?????????????????????

Ik zou het doen!
Ik heb via Kiddyl besteld, en dat kan ik je zeker aanraden. Ik zou zeggen stuur hem een mailtje...Ottooo schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 20:42:
Ik ben nu zo'n beetje aan het rondkijken, en nu vroeg ik me af waar jullie ze allemaal besteld hadden.
Kan ik alvast wat prijzen gaan vergelijken enzo en kijken of ik hier wel genoeg geld voor heb.
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
- De kleur van het menu veranderd met de maand. Probeer alleen de maand te verenderen in de datum opties. Je krijgt dan 12 kleuren te zien.
- De PSP heeft een standby stand en een uit stand. De standby is erg handig, want je kan het ook midden in een spel gebruiken. Om handmatig in de standby te gaan moet je de power knop een tikje omhoog geven. Doe je dit midden in een spel en je start hem later weer op (zelfde tikje) dan kun je meteen verder gaan waar je was gebleven. Uitzetten doe je door de power knop minimaal 3 seconden lang omhoog te duwen. Dit zorgt er voor dat de PSP helemaal uit gaat. Is ook stroom besparend tov de standby mode.
- Of een screenprotector nodig is weet ik nog steeds niet. Het scherm lijkt erg krasvast te zijn. Op mijn PSP (van 12/12/2004) zitten wel enkele kleine krasjes, maar je kan het niet zien tijdens het spelen. Misschien dat ik ook een screenprotector ga gebruiken voordat er echt een kras op het scherm komt die je altijd zou blijven zien.
- Er zit geen USB kabel bij de PSP. Je hebt een USB A -> mini USB b 5-polig nodig om hem aan te sluiten aan de computer (Mac of PC)
en dan tenslotte ben ik erg blij dat de personen zo tevreden zijn dat ze een PSP hebben gekocht via mij
Verwijderd
Voor de preview: hier.
De psp komt pas ná 15 april in Europa, zie ook mijn nieuwsbericht op PSPParty.nl: *klik*
Iets wat velen al vreesden...addictive schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 13:56:
Slecht nieuws!
De psp komt pas ná 15 april in Europa, zie ook mijn nieuwsbericht op PSPParty.nl: *klik*
Staat de NA datum wel vast (is die überhaupt bekend?)
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Verwijderd
Jeux France is wel eens vaker op de proppen gekomen met nieuws wat totaal niet waar bleek te zijn. Er staat wel zo dood leuk in hun post dat het officieel nieuws is van Sony, maar waar is hun bronvermelding?addictive schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 13:56:
Slecht nieuws!
En vooralsnog geen enkele grote site (gamespot, psp.ign) gezien met dit nieuws.
Het feit dat ze geen bronvermelding hebben ondanks dat het officieel zou moeten zijn brengt bij mij toch al de nodige twijfels met zich mee over de waarheid van dit bericht
nee, omdat er 'na' gezegd word lijkt me dat het echt niet 16 april zal zijn. Eerder eind april... misschien zelfs wel begin meiIcelus schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 14:09:
[...]
Iets wat velen al vreesden...
Staat de NA datum wel vast (is die überhaupt bekend?)

Maar zolang Sony niks naar buiten brengt blijft het speculeren.
Ik ben iig blij dat ik de mijne wel al heb
addictive schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 14:11:
[...]
nee, omdat er 'na' gezegd word lijkt me dat het echt niet 16 april zal zijn. Eerder eind april... misschien zelfs wel begin mei
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
naar = plaats (ergens naartoe)
na = tijd (ik ben na jou aan de beurt)
Dus hij komt niet direct na 15 april uit, maar waarschijnlijk pas een hele tijd erna.
Duidelijk?
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2005 15:39 ]
Verwijderd
Alleen is natuurlijk wel zo dat je weinig service verwacht op een iSkin
Verwijderd
Ik ben ook wel geinteresseerd in zon import PSP, zeker als ik zie dat de launchdate steeds verder verschoven wordt. Toch wil ik eerst voor de zekerheid een aantal dingen (die wel terug te vinden zijn, soms tegengesproken, soms niet, verspreid door dit topic) zeker weten en op een rijtje hebben:kiddyl schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 14:06:
Als Sony nu al begint met het opschuiven van de datum dan vrees ik het ergste. Het is al eerder gebeurd dat de datum van de PS2 maar steeds niet gehaald werd.
- Is het hele apparaat op Engels in te stellen, zondat dat je menu/spelgedeelten over houd in het japans?
- Klopt het dat als ik een import uit japan koop, deze inderdaad regiovrij is en ik dus alle games die ik in de toekomst in nederland aanschaf (of UMD/mp3/mem card etc..) op deze PSP kan spelen?
- Heeft de japanse lading nog kinderziekten?
- Kan ik m via jou aanschaffen met een spel waarin alle tekst wel duidelijk te lezen is (ik kan namelijk geen japans
Hoop dat ik deze vragen hier gewoon mag stellen, want ik wil voor mijn eigen gemoedsrust dit toch graag zeker weten voor ik me aan deze aanschaf waag
-
Of hier bij kiddyl
[ Voor 10% gewijzigd door matthijst op 02-02-2005 16:25 ]
Haters everywhere but I don’t really care
De Japanse PSP heeft een Engelse taal-optie, ja. Spellen in het Japans, blijven Japans uiteraard.Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 16:17:
- Is het hele apparaat op Engels in te stellen, zondat dat je menu/spelgedeelten over houd in het japans?
De Japanse PSP is, wat games betreft, regiovrij. Er zijn nog geen berichten die dit ontkennen. Europese UMD-films zouden wel eens níet kunnen werken, tenzij Sony met dezelfde regio's werkt als DVD-producenten (en Europese films dus, net als Japanse, uit 'regio 2' komen).- Klopt het dat als ik een import uit japan koop, deze inderdaad regiovrij is en ik dus alle games die ik in de toekomst in nederland aanschaf (of UMD/mp3/mem card etc..) op deze PSP kan spelen?
Ja. De belabberde batterijduur en relatief veel kans op fouten in het LCD-scherm (dode pixels, 'gevangen stof', e.d.). Sony lijkt te werken aan een oplossing. Samsung meldde een paar weken geleden dat zij onderdelen gaat leveren voor de productie van nieuwe PSPs. Het gaat hier om chips die zuiniger met energie omgaan en een ander LCD-scherm.- Heeft de japanse lading nog kinderziekten?
Kiddyl is de leverancier hier.- Kan ik m via jou aanschaffen met een spel waarin alle tekst wel duidelijk te lezen is (ik kan namelijk geen japans)
Ik wacht liever tot hij hier te koop is: het kost je minder, de garantie levert geen problemen op, en de kinderziekten zijn weggewerkt. Voor die paar spellen in Japan ga ik me echt niet haasten...
[ Voor 41% gewijzigd door Parmenides op 02-02-2005 17:17 ]
Verwijderd
Iemand nog tips met betrekking tot nederlandse webshops die hem ook verkopen ?
Verwijderd
Bedankt! Sommige vragen werden verschillend beantwoord dus ik wilde het even op een rij hebben! Denk inderdaad dat ik dan ook wacht tot hij hier uit is, lijkt me beter, maar duurt nog zo lang
Wie zegt dat ze werkelijk zuiniger zijn? Sony heeft daarover niks meer naar buiten gebracht, en cijfers zijn al helemaal nooit vrijgegeven.Parmenides schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 16:48:
[...]
Ja. De belabberde batterijduur en relatief veel fouten in het LCD-scherm (dode pixels, 'gevangen stof', e.d.). Sony lijkt te werken aan een oplossing. Samsung meldde een paar weken geleden dat zij onderdelen gaat leveren voor de productie van nieuwe PSPs. Het gaat hier om chips die zuiniger met energie omgaan en een ander LCD-scherm.
en over die dode pixels en stof, daar heb ik gelukkig geen last van. Daar heb ik trouwens ook niks meer van gehoord. Lijkt dus een eenmalig incident geweest te zijn.
Sony heeft daar (nog) niks over gezegd, maar Samsung wel. In dit bericht wordt bevestigd dat Samsung high-performance multi-functional multi-chip packages gaat leveren voor de PSP. Het forum van PSPParty.nl heeft er een thread over (daar reageerde je wel enthousiast, maar dat komt zeker omdat je toen nog geen Japanse PSP gekocht had?addictive schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:15:
Wie zegt dat ze werkelijk zuiniger zijn? Sony heeft daarover niks meer naar buiten gebracht, en cijfers zijn al helemaal nooit vrijgegeven.
Sony meldde twee weken geleden dat 0.6% van de uitgeleverde PSPs een defect had / gerepareerd is. Of daar ook de dode-pixel-gevallen onder vallen weet ik niet, maar ik herinner me wel de foto's van (en de klachten op diverse fora over) fouten in het scherm.en over die dode pixels en stof, daar heb ik gelukkig geen last van. Daar heb ik trouwens ook niks meer van gehoord. Lijkt dus een eenmalig incident geweest te zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Parmenides op 02-02-2005 18:10 ]
Nou eigenlijk staat daar ook weinig over zuinigheid in (ik kan er niets over vinden). Ik betwijvel of die MCP de PSP zuiniger maakt. En dat het een MCP heet is alleen omdat er in 1 package (lees: chip) ROM en RAM zit.Parmenides schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 18:05:
[...]
Sony heeft daar niks over gezegd, maar Samsung wel. In dit bericht wordt bevestigd dat Samsung high-performance multi-functional multi-chip packages gaat leveren voor de PSP. ...
De engelse handleiding is opgedoken en oa te downloaden van Lik-Sang. Ik meende ergens gelezen te hebben dat een Sony woordvoerder heeft gezegd dat dezelfde regio's worden gebruikt voor UMD als nu het geval is voor de DVD.
Engelstalige spellen zijn er wel. Ridge Racers, Lumines en Vampire Chronicles zijn bijna geheel in het Engels en dan zijn er nog een aantal spellen die prima te spelen zijn zonder vertaling en kennis van de Japanse taal.
correct me if i'm wrong.
[ Voor 11% gewijzigd door rammes op 02-02-2005 18:52 ]
Ik zou het doen!
Mja, dat kan misschien kloppen, maar wat dan nog, dan koop je het spel toch nog een keertje, maar dan de EU release? Het zou pas problematisch zijn als de WiFi standaard in Japan anders zou zijnrammes schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 18:20:
d'r was ook iets met online spelen tegen elkaar, dat kan niet als jij een eu spel hebt en de ander een jp spel... alleen spellen uit de zelfde regio kun je online tegen elkaar spelen
correct me if i'm wrong.
-edit-
Kiddyl, wat kost een PSP Value Pack op het moment in Japan?
[ Voor 8% gewijzigd door Bob Popcorn op 02-02-2005 19:00 ]
Kan niet stoppen met ontploffen!
true true.. daarom heb ik er nu ook 1Bob Popcorn schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 18:59:
[...]
Mja, dat kan misschien kloppen, maar wat dan nog, dan koop je het spel toch nog een keertje, maar dan de EU release? Het zou pas problematisch zijn als de WiFi standaard in Japan anders zou zijn
-edit-
Ik zou het doen!
Verwijderd
Koop anders een tweede accu en neem deze lekker mee voor in het geval.

[ Voor 25% gewijzigd door RMB op 02-02-2005 23:00 ]
Ook heb ik een vraag over MP3tjes beluisteren. Mij MP3 speler heeft 1.5 Gig voor muziek, maar bij een PSP kan er maar een 1 Gig stick in (ik 1.5 meer wel gebruiken). Zijn daar nog uitbreidingen in het vizier, of is 1 Gig het meeste wat de PSP met zijn technologie ooit zal kunnen halen (tenzij er grotere sticks komen natuurlijk)?
EUR 175.Bob Popcorn schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 18:59:
[...]
-edit-
Ik stel voor om een inkoopactie desnoods op te starten? Op de site van expansys lees ik 't volgende bij de produktinformatie van de PSP (welliswaar in kleine letters):
Ik doe morgen wel even een belletje om te kijken wat de levertijden precies zijn en hoe het zit met garantie afhandelingen. Ook zal ik informeren naar tarieven per kwantum. Uiteraard zal ik 't resultaat hier dan posten.Zakelijke klanten: Voor informatie over kortingen op massa-orders of onze ondersteuning- en verzekeringspakketten, kunt u bellen met Nurdan op +31 (0) 23 56 89 188.
-edit-
wbt garantie staat hier wel wat over:
http://www.expansys.nl/fo...de=SONY_PSP1000K&thread=3
Het betreft dus een import uit hong kong die je ontvangt. Ik zal morgen vragen of de garantieregeling dan via expansys kan verlopen.
[ Voor 68% gewijzigd door prototype op 03-02-2005 02:44 ]
Mijn moeder gaat volgende maand naar Tokyo, dan zullen de leveringsproblemen toch wel opgelost zijn?kiddyl schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 03:01:
De Value Pack kost in de winkel als je hem kan kopen 196 euro. Echter is hij nergens op voorraad. Ik kan hem wel op voorraad leveren, maar dan is inkoop ook hoger. Expansys koop direct bij Lik-Sang en verkoopt het door aan jullie.
Verwijderd
Als je bij expansys betelt zijn de eerste 21 dagen garantie voor hun, dus direct terugsturen naar hun en na de 21 dagen kan je de psp ook terugsturen naar hun, en zij sturen hem dan naar Japan.prototype schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 02:24:
[...]
Ik doe morgen wel even een belletje om te kijken wat de levertijden precies zijn en hoe het zit met garantie afhandelingen. Ook zal ik informeren naar tarieven per kwantum. Uiteraard zal ik 't resultaat hier dan posten.
Het betreft dus een import uit hong kong die je ontvangt. Ik zal morgen vragen of de garantieregeling dan via expansys kan verlopen.
Dat is wat ze mij aan de telefoon hebben vertelt, want ik was ook benieuwd naar de garantieregleing van hun.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2005 07:48 ]
edit: is de prijs van kiddyl inclusief tax, of is dat ex. invoerbelasting, op de gok dat hij gratis binnenkomt?
[ Voor 27% gewijzigd door matthijst op 03-02-2005 08:06 ]
Verwijderd
Ik weet niet of het mag volgens de policy, maar kunnen we hier ook niet efkes de laagst gevonden importprijzen (+ verzendkosten, ex tax) vermelden?
Audiocubes.com
Standard pack $269 + $14 = $283 == €221 ex. -> 262 incl invoerrechten
Value pack $329 + $16 = $345 ==== €270 ex. -> 321 incl invoerrechten
Perfecte emailcommunicatie, perfecte levering, perfect verpakt, kortom... perfect! Dikke aanrader!
Over de PSP zelf... Ben impressed. Veel kleiner en dunner dan verwacht. Beeld is echt mega scherp en het ding ligt gewoon uitstekend in de hand (zelfs in grote handen als die van mij). Ridge racers is even zoeken wat de engelse menus betreft, maar je komt er idd makkelijk uit. Besturing loopt enorm smooth. Ook de boxen zijn beter dan ik had verwacht, zeker na de reacties hier over de mindere kwaliteit, en ook de joystick kraakt niet. De 'analoge' stick is ook een genot om mee te werken!
Buy this!
Life is simple, make choices, don't look back...
[ Voor 3% gewijzigd door Flatwhite op 03-02-2005 13:58 ]
Bron: http://biz.yahoo.com/prnews/050203/sfth050_1.htmlPSP(TM) (PlayStation(R) Portable) Set to Release on March 24 Across North America
Thursday February 3, 8:08 am ET
Sony Computer Entertainment America to Retail Single SKU PSP Value Pack for $249.99
FOSTER CITY, Calif., Feb. 3 /PRNewswire/ -- Sony Computer Entertainment America Inc. announced today the North American launch details for its highly anticipated PSP(TM) (PlayStation(R) Portable) handheld entertainment system. Available through retail outlets on March 24, the company continues its consumer-centric legacy with the release of the PSP Value Pack for a suggested retail price of $249.99 U.S./$299.99 CND. In addition to the revolutionary PSP hardware, the PSP Value Pack contains an unprecedented added-value package of accessories and entertainment content, including 32 MB Memory Stick Duo(TM), headphones with remote control, battery pack, AC adaptor, soft case and cleaning cloth, movie/music/game video sampler UMD disc including multiple non-interactive game demos, and for the first one million PSP Value Packs shipped, a special UMD video release of the feature film Spider-Man(TM) 2 from Sony Pictures Entertainment.
Sony Computer Entertainment will manufacture one million units for sale in the North American market by the close of its fiscal year ending March 31. This figure is part of the company's total three-million-unit worldwide PSP system shipment estimate within the same time period. PSP released in Japan on December 12, 2004 and is already a hit, with more than 800,000 units shipped, including a 200,000-unit allocation that sold out on day one.
[Geblaat over de PSP zelf]
Geen woord over Europa
Zal Sony Europe deze lijn doorzetten, of zullen we zoals gebruikelijk meer moeten betalen, zonder dat daar een aanwijsbare reden voor is..?

Op dit moment staat de dollar-koers op ongeveer 1,30 euro
Dus ik zou toch minimaal uitgaan van 250 x 1,30 = 325 euro
Uhh ok.....ik weet niet waar jij was met de wiskunde les, maar niet op school denk ikOttooo schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 15:42:
Nou, hetzelfde...
Op dit moment staat de dollar-koers op ongeveer 1,30 euro
Dus ik zou toch minimaal uitgaan van 250 x 1,30 = 325 euro
250/1,30 = €192,-
Ik hoop op €200,- maar ik denk €250,-
Dan kan je dat apparaat beter uit Japan gaan halen. Wat vaag zeg.
PSN: Shiver23
Exact wat ik ga doen, mijn moeder gaat 9 maart naar Japan en dan neemt ze er 1 mee voor me. Moet ik wel met pictogrammen even iets in elkaar knutselen dat de niet Engels sprekende verkoper het ook snapt.Shiver23 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 15:47:
[...]
Vergeet de belasting niet. De prijzen in Amerika zijn voor belasting. Dus je moet er "sowieso" nog 19% bij optellen. Dan zit je dus grofweg op 230,-. Daarnaast zijn de prijzen in Europa vaak op redelijk onverklaarbare wijze hoger dus ik denk ook 250,-Shiver23 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 15:47:
[...]
Uhh ok.....ik weet niet waar jij was met de wiskunde les, maar niet op school denk ik
250/1,30 = €192,-
Ape Escape(R): On the Loose, Sony Computer Entertainment America
ATV Offroad Fury(R): Blazin' Trails, Sony Computer Entertainment America
Darkstalkers Chronicle(TM): The Chaos Tower, Capcom
Dynasty Warriors(R), KOEI
FIFA 2005, Electronic Arts
Gretzky(TM) NHL(R), Sony Computer Entertainment America
Lumines(TM), Ubisoft
Metal Gear Acid(TM), Konami
MLB(TM), Sony Computer Entertainment America
MVP Baseball, Electronic Arts
NBA, Sony Computer Entertainment America
NBA Street Showdown, Electronic Arts
Need for Speed(TM) Rivals, Electronic Arts
NFL Street 2 Unleashed, Electronic Arts
Rengoku(TM): Tower of Purgatory, Konami
Ridge Racer(TM), Namco
Smartbomb, Eidos Interactive
Spider-Man 2(TM), Activision
Tiger Woods PGA TOUR(R), Electronic Arts
Tony Hawk's Underground 2 Remix, Activision
Twisted Metal: Head On(TM), Sony Computer Entertainment America
Untold Legends: Brotherhood of the Blade, Sony Online Entertainment
Wipeout(R) Pure, Sony Computer Entertainment America
World Tour Soccer, Sony Computer Entertainment America
Ik denk dat de perst bericht voor Sony Europa niet lang meer opzich laat wachten. Wel vreemd dat ze het bij de Amerikaanse launch enkel over de Value Pack hebben en niet over de Standard Pack, die natuurlijk goedkoper is. Je krijgt bij de Value Pack wel Spiderman 2 op UMD....
Dat hoeft niet hoorBob Popcorn schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 15:51:
[...]
Exact wat ik ga doen, mijn moeder gaat 9 maart naar Japan en dan neemt ze er 1 mee voor me. Moet ik wel met pictogrammen even iets in elkaar knutselen dat de niet Engels sprekende verkoper het ook snapt.
ehm, oops...Shiver23 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 15:47:
[...]
Uhh ok.....ik weet niet waar jij was met de wiskunde les, maar niet op school denk ik
250/1,30 = €192,-

anyhow, om de één of andere reden zijn ze in de VS toch nog altijd goedkoper dan hier in Europa.
En als je uit gaat van mijn 325 dan zal de prijs uiteindelijk toch wel meevallen (met een beetje geluk)
Verwijderd
Ik denk trouwens dat SCEE niet lang op zich laat wachten.
Sony just dropped the official details on the North American launch of the PlayStation Portable about an hour ago. The big disappointment: it won?t clock in at under two hundred bucks like we?d hoped. The PSP Value Pack will go on sale on March 24th and have a suggested retail price of $249.99 ($299.99 in Canada) and include a 32MB Memory Stick Duo, headphones with a remote control, a battery pack, and a movie/music/video game sample UMD. They?re also tossing in a special UMD-version of the film Spider-Man 2 with the first one million PSP Value Packs sold.
http://www.engadget.com/entry/1234000197030240/
Ik moet nu gaan werken dus ik update de firstpost wel als ik weer terug ben
Assume there are no rules and it's one big free for all
Nouja, ik maak het haar ook wel duidelijk door een blad te maken in dezelfde stijl als de safety instructions in een vliegtuig.kiddyl schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 16:31:
[...]
Dat hoeft niet hoorAls een winkel ze heeft zijn de drie letters 'PSP ?' voldoende. Zo slecht Engels verstaan doen ze nou ook weer niet. Maar ik kan me voorstellen dat moeders geen idee hebben wat voor een ding het is. Straks komt ze thuis met een DS!
Verwijderd
Sony Computer Entertainment America just sent out a press release containing the launch details for its upcoming PSP handheld.
The Sony PSP (PlayStation Portable) will be made available through retail outlets in North America on March 24, 2005, at a suggested retail price of US$249.99 ($299 CDN).
Sony Computer Entertainment Europe sent out a similar release, confirming that region will also get the system on March 24th.
Sony Computer Entertainment America bevestigde eerder vandaag dat de PSP in Amerika op 24 maart uitkomt. Sony Computer Entertainment Europe heeft voor Europa precies dezelfde datum geprikt. Hiermee komt dus het gerucht dat Jeux France in de wereld bracht te vervallen
Bron: pspparty.nl
Ik zou het doen!
Dit topic is gesloten.