Het Playstation Portable topic Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.703 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:30
Arx schreef op zondag 30 januari 2005 @ 11:37:
@azt33: Die score is 8)7 _/-\o_ . Wat voor level zit je dan ongeveer? 60/70?

Ik kan trouwens Lumines echt aan iedereen aanbevelen. Sinds tetris niet meer zo verslavend spelletje gespeeld. Enige nadeel is dat je behoorlijk lang bezig bent om zo'n monster score neer te zetten. Mijnes is inmiddels 60.000 O+ (niet lachen!) . Lumines is echt zo'n spelletje van easy to learn, hard to master. Gewoon Super! Krijgt van mij 9/10!
Ik zit dan op level 90-95. Ik probeer level 100 te halen, maar dat wil me maar telkens niet lukken.. Van mij krijgt ie 9.9/10 het is gewoon een super spel, voor mij dan.

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:48

jasjenl

Liab A Tymo

Vinden jullie het geluid van die speakertjes in de psp ook niet erg matig? Ik had van een bedrijf als Sony, dat toch wel in staat is redelijk fatsoenlijk (portable) audio spul te maken, wat dat betreft wel iets beters verwacht. Zowel de plaatsing (aan de onderkant van 't apparaat) als de geluidskwaliteit (erg schel en ielig) hadden naar mijn idee een stuk beter gekund. Wat dat betreft klinken de speakertjes in de DS toch een heel stuk aangenamer, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:56
Ik speel 9 van de 10 keer toch met een koptelefoon op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Laatst online: 13-09 12:22
hey die-hard psp vrienden :)

zou het niet erg leuk zijn om eens wat te organiseren als GoT'r? Velen van ons hebben inmiddels een PSP met bijv Ridge Racers.

Zou het niet leuk zijn om eens een keer met elkaar af te spreken ergens centraal in Nederland (Utrecht/Amersfoort) en dan een multiplayer wedstrijd te houden met Ridge Racers? Het schijnt heel makkelijk te werken om draadloos tegen elkaar te spelen en volgens mij kan dat met max 9-10 players/psp's?

Het is maar een idee, maar ik zou zeker van de partij zijn ... :9

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 11:42
cypress3d schreef op zondag 30 januari 2005 @ 21:41:
hey die-hard psp vrienden :)

zou het niet erg leuk zijn om eens wat te organiseren als GoT'r? Velen van ons hebben inmiddels een PSP met bijv Ridge Racers.

Zou het niet leuk zijn om eens een keer met elkaar af te spreken ergens centraal in Nederland (Utrecht/Amersfoort) en dan een multiplayer wedstrijd te houden met Ridge Racers? Het schijnt heel makkelijk te werken om draadloos tegen elkaar te spelen en volgens mij kan dat met max 9-10 players/psp's?

Het is maar een idee, maar ik zou zeker van de partij zijn ... :9
Als je Xbconnect (neXBC) download kan je lekker vanuit je stoel met iedereen spelen. Hoef je niet naar een plaats te gaan die of te ver of moeilijk te bereiken is ;)

Het is maar een ideetje hoor O-)

[ Voor 6% gewijzigd door whiteclear op 30-01-2005 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
whiteclear schreef op zondag 30 januari 2005 @ 23:25:
[...]

Als je Xbconnect (neXBC) download kan je lekker vanuit je stoel met iedereen spelen. Hoef je niet naar een plaats te gaan die of te ver of moeilijk te bereiken is ;)

Het is maar een ideetje hoor O-)
opzich leuk, maar lang niet iedereen (waaronder ik) beschikt over wireless internet! En volgens mij kan ik het dan wel shaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

jasjenl schreef op zondag 30 januari 2005 @ 21:18:
Vinden jullie het geluid van die speakertjes in de psp ook niet erg matig? Ik had van een bedrijf als Sony, dat toch wel in staat is redelijk fatsoenlijk (portable) audio spul te maken, wat dat betreft wel iets beters verwacht. Zowel de plaatsing (aan de onderkant van 't apparaat) als de geluidskwaliteit (erg schel en ielig) hadden naar mijn idee een stuk beter gekund. Wat dat betreft klinken de speakertjes in de DS toch een heel stuk aangenamer, vind ik.
Ach ja, ik vind ook dat Sony beter een subwoofer er in had moeten bouwen. :+, wat ik ook mis, is een 1.2V pre-out om hem alsnog aan een subwoofer te hangen. Grapje :P. Ik begrijp wat je bedoelt en ik vind dat alle mini-elktrostaatjes bagger klinken, ook die van de DS. Gelukkig heeft Sony een koptelefoon ingang erin gebouwd, er zit zelfs een equalizer op voor als je eventueel wat meer / minder bass,mids of treble wilt. Maar als je je koptelefoon opdoet is het geluid van de PSP echt beter. ;)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik gebruik ook altijd een koptelefoon. Zelf hier in Japan de Sony EX71 gekocht. In het wit (ik heb ook een iPod) en dat klinkt echt supergoed. Raad echt iedereen aan om met koptelefoon te spelen.

PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
ik gebruik ook altijd een hoofdtelefoon.

Deze:
Afbeeldingslocatie: http://macintoys.nl/images/inear1.jpg Afbeeldingslocatie: http://macintoys.nl/images/inear2.jpg
Die had ik gekocht voor mijn iPod (die gestolen is :'()

Maar zo'n multiplayer lijkt me zeker een leuk idee :)

[ Voor 13% gewijzigd door addictive op 31-01-2005 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik vind de speakers nog wel meevallen. Ik heb weliswaar geen vergelijkingsmateriaal (zoals een DS) maar Ridge Racers klinkt zo slecht nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op maandag 31 januari 2005 @ 08:46:
ik gebruik ook altijd een hoofdtelefoon.

Deze:
[afbeelding] [afbeelding]
Die had ik gekocht voor mijn iPod (die gestolen is :'()

Maar zo'n multiplayer lijkt me zeker een leuk idee :)
Heel erg off-topic maar wat voor koptelefoon is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 13:56:
[...]

Apple in-ear, www.apple.nl :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocoShady
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 20:37

LocoShady

blaap..

ik wil dus als de psp er is hier in nederland hem natuurlijk ook aanschaffen. maar dan wil ik ook via internet tegen andere kunnen gamen. we hebben hier dsl via een vaste router maar er is neem ik aan wel een oplossing zodat een 1 of andere acces point op de router aansluit zodat ik met mn psp wel draadloos op ons internet kan worden aangesloten en zodat de rest lekker in de router geplugged kan blijven en daar niets ana veranderd hoeft te worden ? hoe kan ik dit het beste doen en wat is de goedkoopste manier ? jammer dat er geen utp kabeltje in de psp geplugged kan worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 13:56:
[...]

Het is deze: http://macintoys.nl/artikelen/ipod/inearkoptel.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het trouwens dat Sony morgen een persconferentie geeft?
Ik dacht dat ik ergens gelezen had dat Sony een persconferentie gaf op 1 februari. Ik weet niet of het de PSP aangaat.
Iemand die hier iets meer van weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 20:18
Ik kan me herinneren dat ik ook zoiets heb gelezen ergens op een forum, maar daar stond verder geen bron bij. We kunnen hopen dat, er eventueel als het klopt, morgen meer duidelijkheid is over de US en EU releases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
ik heb hem ook inmiddels en ook mij valt het geluid van de speakers van de psp nogal tegen. Zet echter een setje fatsoenlijke oordopjes op en je hebt gewoon goed geluid :-)

EDIT: je kunt nu al online met Ridge racers dmv tunneling software? Ik heb geen draadloos internet maar gewoon breedband via de kabel. ik zit via netwerk op internet, is het mogelijk voor mij om een wireless kaartje te kopen en zo vrij easy online te komen met mijn psp ?!

[ Voor 45% gewijzigd door cypress3d op 31-01-2005 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Voor de volledigheid:
De witte PSP:
Afbeeldingslocatie: http://www.gadgetmadness.com/archives/psp_white_med.jpg

De Herman Brood-editie :? :P
Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20040513/psp29.jpg

De gele:
Afbeeldingslocatie: http://pspman.p.skyblog.com/pics/39022035.jpg
Ik vind de witte ook wel een strak dingetje.... Maar ik zou ook geen nee tegen de zwarte zeggen :P

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, die witte "herman brood" editie zijn eigenlijk aziatische tekens :P Maar ik kan het helaas niet lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 12-09 22:08
Zou mij niet boeien welke versie ik heb :P . Als ik er maar snel eentje kan krijgen (wat niet het geval zal zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
hebben jullie ook bij de d-pad en dan de linker ervan dat ie kraak geluidjes maakt? zo nu en dan tenminste.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Die kraakjes gaan vanzelf weg. Is een algemeen iets van de PSP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat is 'nieuwigheid' zullen we maar zeggen, de mijne piepte, maar nu niet meer. die witte uitvoering is trouwens erg mooi, hmm tijd voor een 2de psp? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
cypress3d schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 00:52:
hebben jullie ook bij de d-pad en dan de linker ervan dat ie kraak geluidjes maakt? zo nu en dan tenminste.. :?
ja, wanneer de knopjes alngs de rand schuiven volgens mij. Is idd van nieuwigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ontvangen _/-\o_ (thanks Kiddyl), maar nog nauwelijks aangeraakt (had een tentamen vanmiddag).
Ik moet zeggen dat ik zwaar onder de indruk ben van het scherm. Die kleuren spetteren gewoon van het scherm. Super scherp en helder. Had de PSP al eens zien liggen in een vitrinekast, maar nu ik hem in m'n handen heb ben ik nog veel meer onder de indruk. De speakers zijn inderdaad niet geweldig, maar als je een koptelefoon opzet is het geluid van hele andere koek. Klinkt echt super.
Nu ben ik aan het zoeken naar een MS Duo Pro 512 MB. Helaas verkopen ze de Sandisk's nergens in een winkel in Groningen... Ik ga morgen naar Rotterdam, kent iemand daar een shop die ze wel verkoopt?

Afbeeldingslocatie: http://images.modblog.com/files/mbgallery/koffiekoeken/images/102317small.gifAfbeeldingslocatie: http://images.modblog.com/files/mbgallery/koffiekoeken/images/102319small.gif
Afbeeldingslocatie: http://images.modblog.com/files/mbgallery/koffiekoeken/images/102321small.gifAfbeeldingslocatie: http://images.modblog.com/files/mbgallery/koffiekoeken/images/102316small.gif

(dit is alles dat ik tot nu toe heb kunnen maken, de rest van de tijd was ik te veel bezig met gamen :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Join de club Arghhhhhhhhhhhhhhhhhh! ;)

PDAShop.nl zit in Rotterdam en hebben de MS op voorraad, kun je gelijk daar shoppen ;). Ik zie op je scherm dat we weer in een nieuwe maand zitten (geel). :Y)

[ Voor 23% gewijzigd door Arx op 01-02-2005 18:10 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Arx schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 18:09:
Join de club Arghhhhhhhhhhhhhhhhhh! ;)

PDAShop.nl zit in Rotterdam en hebben de MS op voorraad, kun je gelijk daar shoppen ;). Ik zie op je scherm dat we weer in een nieuwe maand zitten (geel). :Y)
Ik heb mijn Memorystick ook bij PDAShop.nl besteld, vorige week vrijdag zou hij afgeleverd worden. Ik heb nog steeds niets ontvangen :'(
Nu kan ik m'n save games dus ook niet opslaan :(

Ik heb al gemaild, want zo lang wachten slaat nergens op imho. Nog geen mail terug gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

addictive schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 18:17:
[...]

Ik heb mijn Memorystick ook bij PDAShop.nl besteld, vorige week vrijdag zou hij afgeleverd worden. Ik heb nog steeds niets ontvangen :'(
Nu kan ik m'n save games dus ook niet opslaan :(

Ik heb al gemaild, want zo lang wachten slaat nergens op imho. Nog geen mail terug gehad
Ik kreeg dat ding de volgende dag in huis. Maar je weet een beller is sneller ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
Verwijderd schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 18:04:
Net ontvangen _/-\o_ (thanks Kiddyl), maar nog nauwelijks aangeraakt (had een tentamen vanmiddag).
Ik moet zeggen dat ik zwaar onder de indruk ben van het scherm. Die kleuren spetteren gewoon van het scherm. Super scherp en helder. Had de PSP al eens zien liggen in een vitrinekast, maar nu ik hem in m'n handen heb ben ik nog veel meer onder de indruk. De speakers zijn inderdaad niet geweldig, maar als je een koptelefoon opzet is het geluid van hele andere koek. Klinkt echt super.
Nu ben ik aan het zoeken naar een MS Duo Pro 512 MB. Helaas verkopen ze de Sandisk's nergens in een winkel in Groningen... Ik ga morgen naar Rotterdam, kent iemand daar een shop die ze wel verkoopt?

[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]

(dit is alles dat ik tot nu toe heb kunnen maken, de rest van de tijd was ik te veel bezig met gamen :D )
hmm ik zie dat er Groningen stond, woon je in groningen ?? zo ja dan kunnen we eens wireless Ridge Racen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de info iedereen! Ik zal morgen direct de PDAShop checken (zie net dat het in dezelfde straat is als waar ik naartoe ga!).
Ik heb zelf nog geen draadloze internetverbinding, maar mijn PSP vind er wel meteen drie (woon in een studentenhuis). Eentje heeft geen WEP...maar hij kan helaas de acces point niet bereiken ;)

(Ik woon idd in Groningen, maar ben de komende week in Rotjeknor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:58

Ottooo

Vuurvlieg

Ik ben nu zo'n beetje aan het rondkijken, en nu vroeg ik me af waar jullie ze allemaal besteld hadden. :)

Kan ik alvast wat prijzen gaan vergelijken enzo en kijken of ik hier wel genoeg geld voor heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

KOMT SUPER MARIO OP DE PLASTATION PORTEBEL?????????????????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
apNia schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 20:44:
8)7 moet ik hier serieus antwoord op geven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

apNia schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 20:44:
nee wel op de fietsbel.. tring tring!!! 8)7

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:30
Ottooo schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 20:42:
Ik ben nu zo'n beetje aan het rondkijken, en nu vroeg ik me af waar jullie ze allemaal besteld hadden. :)

Kan ik alvast wat prijzen gaan vergelijken enzo en kijken of ik hier wel genoeg geld voor heb. ;)
Ik heb via Kiddyl besteld, en dat kan ik je zeker aanraden. Ik zou zeggen stuur hem een mailtje...

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Ik krijg vaak dezelfde vragen of opmerkingen. Hier allemaal op een rijtje:

- De kleur van het menu veranderd met de maand. Probeer alleen de maand te verenderen in de datum opties. Je krijgt dan 12 kleuren te zien.

- De PSP heeft een standby stand en een uit stand. De standby is erg handig, want je kan het ook midden in een spel gebruiken. Om handmatig in de standby te gaan moet je de power knop een tikje omhoog geven. Doe je dit midden in een spel en je start hem later weer op (zelfde tikje) dan kun je meteen verder gaan waar je was gebleven. Uitzetten doe je door de power knop minimaal 3 seconden lang omhoog te duwen. Dit zorgt er voor dat de PSP helemaal uit gaat. Is ook stroom besparend tov de standby mode.

- Of een screenprotector nodig is weet ik nog steeds niet. Het scherm lijkt erg krasvast te zijn. Op mijn PSP (van 12/12/2004) zitten wel enkele kleine krasjes, maar je kan het niet zien tijdens het spelen. Misschien dat ik ook een screenprotector ga gebruiken voordat er echt een kras op het scherm komt die je altijd zou blijven zien.

- Er zit geen USB kabel bij de PSP. Je hebt een USB A -> mini USB b 5-polig nodig om hem aan te sluiten aan de computer (Mac of PC)

en dan tenslotte ben ik erg blij dat de personen zo tevreden zijn dat ze een PSP hebben gekocht via mij :) Heb je interesse dan een e-mail dat in mijn profiel staat. Niet in deze topic plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Mijn god zeg, als ik al die screenshots en foto's hier zie van de psp vraag ik me serieus af of ik nog 42 dagen kan wachten oid voor de release in europa... DAMN... Btw, een vraagje aan kiddyl, is de witte PSP al uit in japan? Staat evt mooi bij m'n ipod :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
De witte PSP komt denk ik uit met een grote release van een spel. Ik gok GT4 Mobile en dat zou dan ergens in April zijn. Ik hoop hem dan zo snel mogelijk te hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) Was even aan rond neuzen op internet en keek even op PSP.ign voor wat nieuws. Kwam ik een preview van het spel Untold Legends: Brotherhood of the blade tegen. Nu had ik al een aardige verwachting van dit spel, maar na de preview te hebben gelezen weet ik al welk spel ik bij de aanschaf van de PSP koop. Dit lijkt me echt een waanzinnig spel.
Voor de preview: hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Slecht nieuws!

De psp komt pas ná 15 april in Europa, zie ook mijn nieuwsbericht op PSPParty.nl: *klik*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Als Sony nu al begint met het opschuiven van de datum dan vrees ik het ergste. Het is al eerder gebeurd dat de datum van de PS2 maar steeds niet gehaald werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
addictive schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 13:56:
Slecht nieuws!

De psp komt pas ná 15 april in Europa, zie ook mijn nieuwsbericht op PSPParty.nl: *klik*
Iets wat velen al vreesden...
Staat de NA datum wel vast (is die überhaupt bekend?)

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 13:56:
Slecht nieuws!

Jeux France is wel eens vaker op de proppen gekomen met nieuws wat totaal niet waar bleek te zijn. Er staat wel zo dood leuk in hun post dat het officieel nieuws is van Sony, maar waar is hun bronvermelding? :?
En vooralsnog geen enkele grote site (gamespot, psp.ign) gezien met dit nieuws.

Het feit dat ze geen bronvermelding hebben ondanks dat het officieel zou moeten zijn brengt bij mij toch al de nodige twijfels met zich mee over de waarheid van dit bericht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Icelus schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 14:09:
[...]

Iets wat velen al vreesden...
Staat de NA datum wel vast (is die überhaupt bekend?)
nee, omdat er 'na' gezegd word lijkt me dat het echt niet 16 april zal zijn. Eerder eind april... misschien zelfs wel begin mei 8)7

Maar zolang Sony niks naar buiten brengt blijft het speculeren.

Ik ben iig blij dat ik de mijne wel al heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
addictive schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 14:11:
[...]

nee, omdat er 'na' gezegd word lijkt me dat het echt niet 16 april zal zijn. Eerder eind april... misschien zelfs wel begin mei 8)7
:? NA, Noord-Amerika...?

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
naar = plaats (ergens naartoe)
na = tijd (ik ben na jou aan de beurt)
B)

Dus hij komt niet direct na 15 april uit, maar waarschijnlijk pas een hele tijd erna.

Duidelijk? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu we waarschijnlijk toch lang moeten wachten, is http://www.expansys.nl een beetje te vertouwen qua service e.d ?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2005 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb goede ervaringen met expansys. Het gaat hierbij wel om iSkins maar ze leveren ze altijd netjes op de afgeproken datum of zelfs eerder.
Alleen is natuurlijk wel zo dat je weinig service verwacht op een iSkin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kiddyl schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 14:06:
Als Sony nu al begint met het opschuiven van de datum dan vrees ik het ergste. Het is al eerder gebeurd dat de datum van de PS2 maar steeds niet gehaald werd.
Ik ben ook wel geinteresseerd in zon import PSP, zeker als ik zie dat de launchdate steeds verder verschoven wordt. Toch wil ik eerst voor de zekerheid een aantal dingen (die wel terug te vinden zijn, soms tegengesproken, soms niet, verspreid door dit topic) zeker weten en op een rijtje hebben:

- Is het hele apparaat op Engels in te stellen, zondat dat je menu/spelgedeelten over houd in het japans?

- Klopt het dat als ik een import uit japan koop, deze inderdaad regiovrij is en ik dus alle games die ik in de toekomst in nederland aanschaf (of UMD/mp3/mem card etc..) op deze PSP kan spelen?

- Heeft de japanse lading nog kinderziekten?

- Kan ik m via jou aanschaffen met een spel waarin alle tekst wel duidelijk te lezen is (ik kan namelijk geen japans ;) )

Hoop dat ik deze vragen hier gewoon mag stellen, want ik wil voor mijn eigen gemoedsrust dit toch graag zeker weten voor ik me aan deze aanschaf waag :9

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:51
Expansys zijn oplichters zo te zien. Dan zou ik voor €217,- bij audiocubes.com bestellen :)
Of hier bij kiddyl

[ Voor 10% gewijzigd door matthijst op 02-02-2005 16:25 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parmenides
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-08 13:41
R2dGeert, lees het forum goed door want de antwoorden zijn echt al een keer gegeven! Maar goed, ik ben de kwaadste niet...
Verwijderd schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 16:17:
- Is het hele apparaat op Engels in te stellen, zondat dat je menu/spelgedeelten over houd in het japans?
De Japanse PSP heeft een Engelse taal-optie, ja. Spellen in het Japans, blijven Japans uiteraard.
- Klopt het dat als ik een import uit japan koop, deze inderdaad regiovrij is en ik dus alle games die ik in de toekomst in nederland aanschaf (of UMD/mp3/mem card etc..) op deze PSP kan spelen?
De Japanse PSP is, wat games betreft, regiovrij. Er zijn nog geen berichten die dit ontkennen. Europese UMD-films zouden wel eens níet kunnen werken, tenzij Sony met dezelfde regio's werkt als DVD-producenten (en Europese films dus, net als Japanse, uit 'regio 2' komen).
- Heeft de japanse lading nog kinderziekten?
Ja. De belabberde batterijduur en relatief veel kans op fouten in het LCD-scherm (dode pixels, 'gevangen stof', e.d.). Sony lijkt te werken aan een oplossing. Samsung meldde een paar weken geleden dat zij onderdelen gaat leveren voor de productie van nieuwe PSPs. Het gaat hier om chips die zuiniger met energie omgaan en een ander LCD-scherm.
- Kan ik m via jou aanschaffen met een spel waarin alle tekst wel duidelijk te lezen is (ik kan namelijk geen japans ;) )
Kiddyl is de leverancier hier. :) Denk er wel om dat de garantie van een import-PSP in principe alleen geldig is in het land waar je 'm vandaan haalt.

Ik wacht liever tot hij hier te koop is: het kost je minder, de garantie levert geen problemen op, en de kinderziekten zijn weggewerkt. Voor die paar spellen in Japan ga ik me echt niet haasten...

[ Voor 41% gewijzigd door Parmenides op 02-02-2005 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil wel graag bij een shop bestellen hier in NL, ivm met de garantie, als ik hem bij Expansys zou bestellen en ik zou er ooit problemen mee krijgen kan ik hem via hen terugsturen naar Sony.

Iemand nog tips met betrekking tot nederlandse webshops die hem ook verkopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt! Sommige vragen werden verschillend beantwoord dus ik wilde het even op een rij hebben! Denk inderdaad dat ik dan ook wacht tot hij hier uit is, lijkt me beter, maar duurt nog zo lang :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Parmenides schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 16:48:
[...]
Ja. De belabberde batterijduur en relatief veel fouten in het LCD-scherm (dode pixels, 'gevangen stof', e.d.). Sony lijkt te werken aan een oplossing. Samsung meldde een paar weken geleden dat zij onderdelen gaat leveren voor de productie van nieuwe PSPs. Het gaat hier om chips die zuiniger met energie omgaan en een ander LCD-scherm.
Wie zegt dat ze werkelijk zuiniger zijn? Sony heeft daarover niks meer naar buiten gebracht, en cijfers zijn al helemaal nooit vrijgegeven.

en over die dode pixels en stof, daar heb ik gelukkig geen last van. Daar heb ik trouwens ook niks meer van gehoord. Lijkt dus een eenmalig incident geweest te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Parmenides
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-08 13:41
addictive schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 17:15:
Wie zegt dat ze werkelijk zuiniger zijn? Sony heeft daarover niks meer naar buiten gebracht, en cijfers zijn al helemaal nooit vrijgegeven.
Sony heeft daar (nog) niks over gezegd, maar Samsung wel. In dit bericht wordt bevestigd dat Samsung high-performance multi-functional multi-chip packages gaat leveren voor de PSP. Het forum van PSPParty.nl heeft er een thread over (daar reageerde je wel enthousiast, maar dat komt zeker omdat je toen nog geen Japanse PSP gekocht had? ;) ).
en over die dode pixels en stof, daar heb ik gelukkig geen last van. Daar heb ik trouwens ook niks meer van gehoord. Lijkt dus een eenmalig incident geweest te zijn.
Sony meldde twee weken geleden dat 0.6% van de uitgeleverde PSPs een defect had / gerepareerd is. Of daar ook de dode-pixel-gevallen onder vallen weet ik niet, maar ik herinner me wel de foto's van (en de klachten op diverse fora over) fouten in het scherm.

[ Voor 4% gewijzigd door Parmenides op 02-02-2005 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Parmenides schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 18:05:
[...]
Sony heeft daar niks over gezegd, maar Samsung wel. In dit bericht wordt bevestigd dat Samsung high-performance multi-functional multi-chip packages gaat leveren voor de PSP. ...
Nou eigenlijk staat daar ook weinig over zuinigheid in (ik kan er niets over vinden). Ik betwijvel of die MCP de PSP zuiniger maakt. En dat het een MCP heet is alleen omdat er in 1 package (lees: chip) ROM en RAM zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Dode pixels kunnen nog steeds voorkomen. Sony is absoluut niet duidelijk hierover wat wordt toegestaan. 2 units liggen nu bij hun om gecontroleerd te worden. Mechanische dingen worden zonder te vragen gerepareerd en stofdeeltjes hangt er net vanaf.

De engelse handleiding is opgedoken en oa te downloaden van Lik-Sang. Ik meende ergens gelezen te hebben dat een Sony woordvoerder heeft gezegd dat dezelfde regio's worden gebruikt voor UMD als nu het geval is voor de DVD.

Engelstalige spellen zijn er wel. Ridge Racers, Lumines en Vampire Chronicles zijn bijna geheel in het Engels en dan zijn er nog een aantal spellen die prima te spelen zijn zonder vertaling en kennis van de Japanse taal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

d'r was ook iets met online spelen tegen elkaar, dat kan niet als jij een eu spel hebt en de ander een jp spel... alleen spellen uit de zelfde regio kun je online tegen elkaar spelen

correct me if i'm wrong.

[ Voor 11% gewijzigd door rammes op 02-02-2005 18:52 ]

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:16

Bob Popcorn

Plop!

rammes schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 18:20:
d'r was ook iets met online spelen tegen elkaar, dat kan niet als jij een eu spel hebt en de ander een jp spel... alleen spellen uit de zelfde regio kun je online tegen elkaar spelen

correct me if i'm wrong.
Mja, dat kan misschien kloppen, maar wat dan nog, dan koop je het spel toch nog een keertje, maar dan de EU release? Het zou pas problematisch zijn als de WiFi standaard in Japan anders zou zijn ;)

-edit-

Kiddyl, wat kost een PSP Value Pack op het moment in Japan?

[ Voor 8% gewijzigd door Bob Popcorn op 02-02-2005 19:00 ]

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

Bob Popcorn schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 18:59:
[...]

Mja, dat kan misschien kloppen, maar wat dan nog, dan koop je het spel toch nog een keertje, maar dan de EU release? Het zou pas problematisch zijn als de WiFi standaard in Japan anders zou zijn ;)

-edit-

true true.. daarom heb ik er nu ook 1 ;)

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raar, dat geklaag over het stroomverbruik van de PSP, als je nagaat dat ik makkelijk Ridge Racer +/- 3 uur speel, en verder een paar uur MP3's luister met één volle accu: what's the problem?
Koop anders een tweede accu en neem deze lekker mee voor in het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

inderdaad......... en wie speelt er nou 3 uur achter elkaar? (reizen uitgezonderd.. waarvoor zo'n ding juist handig is 8)7 maar toch!)

[ Voor 25% gewijzigd door RMB op 02-02-2005 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Laatst online: 22-10-2020
Weten jullie of er ooit een mobiele telefoon module komt voor de PSP? Laten we de argumenten waarom je zo'n module niet zou kopen maar even achterwege.. ;)

Ook heb ik een vraag over MP3tjes beluisteren. Mij MP3 speler heeft 1.5 Gig voor muziek, maar bij een PSP kan er maar een 1 Gig stick in (ik 1.5 meer wel gebruiken). Zijn daar nog uitbreidingen in het vizier, of is 1 Gig het meeste wat de PSP met zijn technologie ooit zal kunnen halen (tenzij er grotere sticks komen natuurlijk)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Technologische vooruitgang zal nooit stoppen. In de toekomst komen zeker grotere memory sticks, maar ik denk dat je voor de MP3 functie van de PSP niet zoveel moet investeren in memory stick. Kun je nog beter een extra MP3 speler kopen of de jouwe vverkopen en een andere kopen. Je kan de ruimte beter gebruiken voor films :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prototype
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

prototype

Cheer Bear

Bob Popcorn schreef op woensdag 02 februari 2005 @ 18:59:
[...]

-edit-

EUR 175.

Ik stel voor om een inkoopactie desnoods op te starten? Op de site van expansys lees ik 't volgende bij de produktinformatie van de PSP (welliswaar in kleine letters):
Zakelijke klanten: Voor informatie over kortingen op massa-orders of onze ondersteuning- en verzekeringspakketten, kunt u bellen met Nurdan op +31 (0) 23 56 89 188.
Ik doe morgen wel even een belletje om te kijken wat de levertijden precies zijn en hoe het zit met garantie afhandelingen. Ook zal ik informeren naar tarieven per kwantum. Uiteraard zal ik 't resultaat hier dan posten.

-edit-
wbt garantie staat hier wel wat over:
http://www.expansys.nl/fo...de=SONY_PSP1000K&thread=3

Het betreft dus een import uit hong kong die je ontvangt. Ik zal morgen vragen of de garantieregeling dan via expansys kan verlopen.

[ Voor 68% gewijzigd door prototype op 03-02-2005 02:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
De Value Pack kost in de winkel als je hem kan kopen 196 euro. Echter is hij nergens op voorraad. Ik kan hem wel op voorraad leveren, maar dan is inkoop ook hoger. Expansys koop direct bij Lik-Sang en verkoopt het door aan jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

kiddyl schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 03:01:
De Value Pack kost in de winkel als je hem kan kopen 196 euro. Echter is hij nergens op voorraad. Ik kan hem wel op voorraad leveren, maar dan is inkoop ook hoger. Expansys koop direct bij Lik-Sang en verkoopt het door aan jullie.
Mijn moeder gaat volgende maand naar Tokyo, dan zullen de leveringsproblemen toch wel opgelost zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

prototype schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 02:24:
[...]

Ik doe morgen wel even een belletje om te kijken wat de levertijden precies zijn en hoe het zit met garantie afhandelingen. Ook zal ik informeren naar tarieven per kwantum. Uiteraard zal ik 't resultaat hier dan posten.

Het betreft dus een import uit hong kong die je ontvangt. Ik zal morgen vragen of de garantieregeling dan via expansys kan verlopen.
Als je bij expansys betelt zijn de eerste 21 dagen garantie voor hun, dus direct terugsturen naar hun en na de 21 dagen kan je de psp ook terugsturen naar hun, en zij sturen hem dan naar Japan.

Dat is wat ze mij aan de telefoon hebben vertelt, want ik was ook benieuwd naar de garantieregleing van hun.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2005 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Als er een inkoopactie komt waarbij je dus geen risico op extra douanekosten hebt hou ik me aanbevolen, mits de prijs aanzienlijk goedkoper is dan de €294,- van expansys nu. Goedkoopste prijs tot nu toe is €217 (inclusief shipping) voor een standard pack, wat eventueel €258 inclusief tax zou worden. Voor die €40 verschil kan ik hem zelf ook wel terugsturen als er iets kapot is.

edit: is de prijs van kiddyl inclusief tax, of is dat ex. invoerbelasting, op de gok dat hij gratis binnenkomt?

[ Voor 27% gewijzigd door matthijst op 03-02-2005 08:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na wat berichten dat de PSP later dan verwacht in Europa uit zou komen heb ik er verder niks meer over gehoord en kan er niks over vinden op gamespot of bij Sony, weet iemand nu echt zeker hoe het zit??? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ben er ook erg benieuwd naar!
Ik weet niet of het mag volgens de policy, maar kunnen we hier ook niet efkes de laagst gevonden importprijzen (+ verzendkosten, ex tax) vermelden?

Audiocubes.com
Standard pack $269 + $14 = $283 == €221 ex. -> 262 incl invoerrechten
Value pack $329 + $16 = $345 ==== €270 ex. -> 321 incl invoerrechten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels een psp met Lumines via Kiddyl besteld !!

Laat maar komen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
De verzendkosten op audiocubes kunnen nooit kloppen. Ze geven 0.5 lbs aan terwijl de pakketten bij mij altijd meer dan 1 kilo zijn. Verzendkosten zijn iets hoger dus. Maar ze zijn wel goedkoop. Kan ik nog niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Het 15 april bericht is weer weggehaald van jeux-france :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Niet online
Deze morgen PSP aangekregen van kiddyl. Hij had hem maandag verstuurd, vandaag dus binnen!

Perfecte emailcommunicatie, perfecte levering, perfect verpakt, kortom... perfect! Dikke aanrader!

Over de PSP zelf... Ben impressed. Veel kleiner en dunner dan verwacht. Beeld is echt mega scherp en het ding ligt gewoon uitstekend in de hand (zelfs in grote handen als die van mij). Ridge racers is even zoeken wat de engelse menus betreft, maar je komt er idd makkelijk uit. Besturing loopt enorm smooth. Ook de boxen zijn beter dan ik had verwacht, zeker na de reacties hier over de mindere kwaliteit, en ook de joystick kraakt niet. De 'analoge' stick is ook een genot om mee te werken!

Buy this!

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Dus naar Belgie duurt ook 4 a 5 dagen. Dan weet ik dat ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Nu online
Als er over 3 weken nog geen duidelijke release datum is dan bestel ik 'm gewoon bij Kidyll. Worden release data niet ruim van te voren gegeven? Nu lijkt het met de dag onwaarschijnlijker dat de PSP in maart-april zal verschijnen in Nederland.

[ Voor 3% gewijzigd door Flatwhite op 03-02-2005 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Zal meevallen denk ik hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

PSP(TM) (PlayStation(R) Portable) Set to Release on March 24 Across North America
Thursday February 3, 8:08 am ET
Sony Computer Entertainment America to Retail Single SKU PSP Value Pack for $249.99

FOSTER CITY, Calif., Feb. 3 /PRNewswire/ -- Sony Computer Entertainment America Inc. announced today the North American launch details for its highly anticipated PSP(TM) (PlayStation(R) Portable) handheld entertainment system. Available through retail outlets on March 24, the company continues its consumer-centric legacy with the release of the PSP Value Pack for a suggested retail price of $249.99 U.S./$299.99 CND. In addition to the revolutionary PSP hardware, the PSP Value Pack contains an unprecedented added-value package of accessories and entertainment content, including 32 MB Memory Stick Duo(TM), headphones with remote control, battery pack, AC adaptor, soft case and cleaning cloth, movie/music/game video sampler UMD disc including multiple non-interactive game demos, and for the first one million PSP Value Packs shipped, a special UMD video release of the feature film Spider-Man(TM) 2 from Sony Pictures Entertainment.

Sony Computer Entertainment will manufacture one million units for sale in the North American market by the close of its fiscal year ending March 31. This figure is part of the company's total three-million-unit worldwide PSP system shipment estimate within the same time period. PSP released in Japan on December 12, 2004 and is already a hit, with more than 800,000 units shipped, including a 200,000-unit allocation that sold out on day one.

[Geblaat over de PSP zelf]
Bron: http://biz.yahoo.com/prnews/050203/sfth050_1.html

Geen woord over Europa :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

^^ Ja, maar dat is ook een persbericht van Sony Amerika, dus voor Europa zou ik er niet te veel waarde aan hechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvone
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-05 00:28
Ook in Amerika een vrij gunstige introductie prijs.
Zal Sony Europe deze lijn doorzetten, of zullen we zoals gebruikelijk meer moeten betalen, zonder dat daar een aanwijsbare reden voor is..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Lees ik het nou goed en gaat ie 250 dollar kosten? Want dan zal hij in Europa wel ongeveer hetzelfde gaan kosten. Vind ik toch wel errug prijzig voor een handheld dingetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

Nou, hetzelfde... :X

Op dit moment staat de dollar-koers op ongeveer 1,30 euro

Dus ik zou toch minimaal uitgaan van 250 x 1,30 = 325 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ottooo schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 15:42:
Nou, hetzelfde... :X

Op dit moment staat de dollar-koers op ongeveer 1,30 euro

Dus ik zou toch minimaal uitgaan van 250 x 1,30 = 325 euro
Uhh ok.....ik weet niet waar jij was met de wiskunde les, maar niet op school denk ik :)

250/1,30 = €192,-

Ik hoop op €200,- maar ik denk €250,-

Dan kan je dat apparaat beter uit Japan gaan halen. Wat vaag zeg.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

Shiver23 schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 15:47:
[...]

Exact wat ik ga doen, mijn moeder gaat 9 maart naar Japan en dan neemt ze er 1 mee voor me. Moet ik wel met pictogrammen even iets in elkaar knutselen dat de niet Engels sprekende verkoper het ook snapt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
Meestal word de dollarprijs gewoon hetzelfe als de europrijs. Dus $250 in US wordt €250 in Europa. Zijn er eigenlijk al prijzen bekend over de "kale" versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

[...]

Uhh ok.....ik weet niet waar jij was met de wiskunde les, maar niet op school denk ik :)

250/1,30 = €192,-

Vergeet de belasting niet. De prijzen in Amerika zijn voor belasting. Dus je moet er "sowieso" nog 19% bij optellen. Dan zit je dus grofweg op 230,-. Daarnaast zijn de prijzen in Europa vaak op redelijk onverklaarbare wijze hoger dus ik denk ook 250,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Amerikaanse launchlist:

Ape Escape(R): On the Loose, Sony Computer Entertainment America
ATV Offroad Fury(R): Blazin' Trails, Sony Computer Entertainment America
Darkstalkers Chronicle(TM): The Chaos Tower, Capcom
Dynasty Warriors(R), KOEI
FIFA 2005, Electronic Arts
Gretzky(TM) NHL(R), Sony Computer Entertainment America
Lumines(TM), Ubisoft
Metal Gear Acid(TM), Konami
MLB(TM), Sony Computer Entertainment America
MVP Baseball, Electronic Arts
NBA, Sony Computer Entertainment America
NBA Street Showdown, Electronic Arts
Need for Speed(TM) Rivals, Electronic Arts
NFL Street 2 Unleashed, Electronic Arts
Rengoku(TM): Tower of Purgatory, Konami
Ridge Racer(TM), Namco
Smartbomb, Eidos Interactive
Spider-Man 2(TM), Activision
Tiger Woods PGA TOUR(R), Electronic Arts
Tony Hawk's Underground 2 Remix, Activision
Twisted Metal: Head On(TM), Sony Computer Entertainment America
Untold Legends: Brotherhood of the Blade, Sony Online Entertainment
Wipeout(R) Pure, Sony Computer Entertainment America
World Tour Soccer, Sony Computer Entertainment America

Ik denk dat de perst bericht voor Sony Europa niet lang meer opzich laat wachten. Wel vreemd dat ze het bij de Amerikaanse launch enkel over de Value Pack hebben en niet over de Standard Pack, die natuurlijk goedkoper is. Je krijgt bij de Value Pack wel Spiderman 2 op UMD....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kiddyl
  • Niet online
Bob Popcorn schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 15:51:
[...]

Exact wat ik ga doen, mijn moeder gaat 9 maart naar Japan en dan neemt ze er 1 mee voor me. Moet ik wel met pictogrammen even iets in elkaar knutselen dat de niet Engels sprekende verkoper het ook snapt. :)
Dat hoeft niet hoor ;) Als een winkel ze heeft zijn de drie letters 'PSP ?' voldoende. Zo slecht Engels verstaan doen ze nou ook weer niet. Maar ik kan me voorstellen dat moeders geen idee hebben wat voor een ding het is. Straks komt ze thuis met een DS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ottooo

Ottooo

Vuurvlieg

[...]

250/1,30 = €192,-

ehm, oops... 8)7

anyhow, om de één of andere reden zijn ze in de VS toch nog altijd goedkoper dan hier in Europa.

En als je uit gaat van mijn 325 dan zal de prijs uiteindelijk toch wel meevallen (met een beetje geluk) :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar aanleiding van het zojuist vrijgegeven persbericht van SCEA zie ik dat er weer het nodige in de topicstart veranderd kan worden :)
Ik denk trouwens dat SCEE niet lang op zich laat wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Dit lees ik nu net op engadget

Sony just dropped the official details on the North American launch of the PlayStation Portable about an hour ago. The big disappointment: it won?t clock in at under two hundred bucks like we?d hoped. The PSP Value Pack will go on sale on March 24th and have a suggested retail price of $249.99 ($299.99 in Canada) and include a 32MB Memory Stick Duo, headphones with a remote control, a battery pack, and a movie/music/video game sample UMD. They?re also tossing in a special UMD-version of the film Spider-Man 2 with the first one million PSP Value Packs sold.

http://www.engadget.com/entry/1234000197030240/

Ik moet nu gaan werken dus ik update de firstpost wel als ik weer terug ben :)

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

@Alpha-sphere: Wat voor nieuws staat er in jouw quote van engadget dat niet al in deze post stond: Bob Popcorn in "Het Playstation Portable topic Deel 2" en wat ook niet al op de FP stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn

Bob Popcorn

Plop!

kiddyl schreef op donderdag 03 februari 2005 @ 16:31:
[...]

Dat hoeft niet hoor ;) Als een winkel ze heeft zijn de drie letters 'PSP ?' voldoende. Zo slecht Engels verstaan doen ze nou ook weer niet. Maar ik kan me voorstellen dat moeders geen idee hebben wat voor een ding het is. Straks komt ze thuis met een DS!
Nouja, ik maak het haar ook wel duidelijk door een blad te maken in dezelfde stijl als de safety instructions in een vliegtuig. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaz0r
  • Laatst online: 13-09 15:23

Blaz0r

:)

Ik lees net hier dat de psp dus ook in europa op 24 maart uit komt, zou mooi zijn :D Alleen staat er nog niks bij over de prijs, we hopen natuurlijk allemaal 200 euro maar weten eigenlijk stiekem wel dat het toch minstens 250 word ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sony Computer Entertainment Europa heeft bevestigd dat de PSP net als in de VS ook in Europa op 24 maart uit zal komen!

Sony Computer Entertainment America just sent out a press release containing the launch details for its upcoming PSP handheld.

The Sony PSP (PlayStation Portable) will be made available through retail outlets in North America on March 24, 2005, at a suggested retail price of US$249.99 ($299 CDN).

Sony Computer Entertainment Europe sent out a similar release, confirming that region will also get the system on March 24th.

Sony Computer Entertainment America bevestigde eerder vandaag dat de PSP in Amerika op 24 maart uitkomt. Sony Computer Entertainment Europe heeft voor Europa precies dezelfde datum geprikt. Hiermee komt dus het gerucht dat Jeux France in de wereld bracht te vervallen

Bron: pspparty.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

heel leuk maar =ik heb alleen nog maar het us persbericht gelezen

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

ja ik broM ook wel eens ;)

Ik zou het doen!

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Je hoeft niet te melden als je pakje onderweg is. Als je pakje er is, laat 2 of 3 mensen dan melden wanneer ze besteld hadden, waar en hoelaat het binnen kwam. Dan hebben mensen er iets aan. "Oh, volgens mij is die onderweg" is niet nuttig