Kan je niet gewoon wachten tot de europese versie uit is
?
Jawel maar dat mag niet in deze topic gezegd worden. Lees het hele topic eens aandachtig door en mail diegene.Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 10:25:
Hey allemaal..
sorry ikheb net de laatste posten gelezen..
iemand hier PSP te koop ofzo???
ik wil wel 1tje hebben.. en hoeveel kost het..
want wil liever een japanse Psp dan een europese psp...
thnx
Ontopic:
Moet je je muziek ook converten voordat het werkt of werken mijn gewone MP3's gelijk op de PSP?
Kan niet stoppen met ontploffen!
Natuurlijk! MP3's zijn direct af te spelen.Bob Popcorn schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 10:38:Moet je je muziek ook converten voordat het werkt of werken mijn gewone MP3's gelijk op de PSP?
edit: spuit 11

[ Voor 87% gewijzigd door FlashBang op 25-01-2005 12:27 ]
Verwijderd
GVD ... ik ben dus op zoek naar een 512mb MS Pro Duo ... maar laat nou elke computertoko hier in Eindhoven die krengen niet verkopen
Dus: op internet maar gezocht, kost over het algemeen 60 Eurie (wat ik er best voor wil betalen) maar nou vraag ik me af; heeft er iemand nog tips mbt goedkope geheugen (online)winkels? Ik wil nou ook wel eens een hele film op mijn PSP kijken
Dus: op internet maar gezocht, kost over het algemeen 60 Eurie (wat ik er best voor wil betalen) maar nou vraag ik me af; heeft er iemand nog tips mbt goedkope geheugen (online)winkels? Ik wil nou ook wel eens een hele film op mijn PSP kijken
Check de pricewatch zou ik zeggen.Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 12:33:
GVD ... ik ben dus op zoek naar een 512mb MS Pro Duo ... maar laat nou elke computertoko hier in Eindhoven die krengen niet verkopen![]()
1GB is ook wel te krijgen. Kost ongeveer het dubbele.
PSN: Shiver23
Verwijderd
120 Euri voor wat opslagShiver23 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 12:45:
[...]
Check de pricewatch zou ik zeggen.
1GB is ook wel te krijgen. Kost ongeveer het dubbele.
Nee ik haal gewoon mooi 512, genoeg voor films en series
Maareh, de pricewatch is nou niet bepaald allesomvattend. Er is altijd wel iemand die ergens een 'zaakje' kent waar ze nog goedkoper zijn
Ik heb het volgens mij al eerder gepost, maar ik kan zeker www.interngeheugen.com aanraden. Ik heb daar al heel wat kaartjes gekocht, en de service is top, de prijzen zijn goed. Je kan ze misschien ergens anders wat voordeliger vinden, maar ik betaal het liefst wat extra voor service. Ik heb mijn 256 MB MS Duo Pro ook daar gekocht trouwens.
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Overigens had iemand it al gelezen van gamespot.com?
Dus het is bij Sony allang bekend dat de square button het niet goed zou doen omdat hij te dicht bij het scherm zit maar ze wouden de PSP niet iets breder maken of het scherm iets kleiner.
En hij zegt dat ze niet moeten zeuren want ze hebben het mooiste ding in de wereld gemaakt.
Lijkt me een vreemde opstelling maarja. Ach zo verkopen ze ook nog steeds honderduizenden PS2's in japan.
Nou zo maak je vrienden...Nearly 5,000 units are returned to Sony for buggy button; Kutaragi unapologetic about the handheld's design.
TOKYO--About 4,800 Japanese PSPs have been returned to Sony due to problems with the handheld's square button, according to a recent interview with Sony Computer Entertainment president Ken Kutaragi in Nikkei Business magazine.
Kutaragi acknowledged that the button is less responsive than the others, in part because it's so close to the PSP's 480x272 screen. Because there isn't enough room to put the square button's detection switch directly underneath, it's off to the right, making it less responsive--and sometimes causing it to stick.
Nikkei Business reported that, to date, .6 percent of the 800,000 shipped units have been returned to Sony for repair. Kutaragi was unapologetic about the issue: "This is the design that we came up with. There may be people that complain about its usability, but that's something which users and game software developers will have to adapt to. I didn't want the PSP's LCD screen to become any smaller than this, nor did I want its machine body to become any larger.
"The button's location is [architectured] on purpose," Kutaragi added. "It's according to specifications. This is something that we've created, and this is our specification. There was a clear purpose to it, and it wasn't a mistake."
Offering additional testimony praising the handheld, Kutaragi said, "I believe we made the most beautiful thing in the world. Nobody would criticize a renowned architect's blueprint that the position of a gate is wrong. It's the same as that."

Dus het is bij Sony allang bekend dat de square button het niet goed zou doen omdat hij te dicht bij het scherm zit maar ze wouden de PSP niet iets breder maken of het scherm iets kleiner.
En hij zegt dat ze niet moeten zeuren want ze hebben het mooiste ding in de wereld gemaakt.
Lijkt me een vreemde opstelling maarja. Ach zo verkopen ze ook nog steeds honderduizenden PS2's in japan.
[ Voor 10% gewijzigd door schnumi op 25-01-2005 14:12 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Lik-Sang heeft vandaag de prijzen van de Japanse PSP verlaagd. Een Standard Pack kost nu €253. Kijk, dat komt in de buurt van een normale prijs.
value pack $379.00 | EUR 290Parmenides schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 15:18:
Lik-Sang heeft vandaag de prijzen van de Japanse PSP verlaagd. Een Standard Pack kost nu €253. Kijk, dat komt in de buurt van een normale prijs.
standard pack$ 329.00 | EUR 253
Verwijderd
Ik lees net op een site van Sony dat de films op UMD-discs dezelfde regio's krijgen als dvd-films. Dus 1=US en 2=Japan en Europa. Importeurs kunnen dus gewoon de Europese UMD's bekijken op hun Japanse PSP.
(kan helaas de bron niet geven, de site is afgeschermd)
Ik heb dat ook gelezen ...ergens... De bron was de handleiding.
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Jaja, ik heb de mijne sinds vandaag ook binnen
Vandaag ff lekker 4 uurtjes gespeeld.
GE-WEL-DIG
En damn zeg, dat scherm is geil
Ik heb er gelijk maar 5 gekocht voor 250 euro het stuk
(dit lijkt me een mooie prijs he
)
Wat ik met die andere ga doen weet ik alleen nog niet
GE-WEL-DIG
Ik heb er gelijk maar 5 gekocht voor 250 euro het stuk

hmm, mn broertje wil er misschien wel een overkopen! Iig erg leuk, zon apparaatje...Sak3d schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:53:
Jaja, ik heb de mijne sinds vandaag ook binnenVandaag ff lekker 4 uurtjes gespeeld.
GE-WEL-DIGEn damn zeg, dat scherm is geil
![]()
Ik heb er gelijk maar 5 gekocht voor 250 euro het stuk(dit lijkt me een mooie prijs he
)
5? jeetje da's wel veel niet? Maareh... besteld bij lik-sang? en moest je invoer/douane-kosten betalen?Sak3d schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:53:
Jaja, ik heb de mijne sinds vandaag ook binnenVandaag ff lekker 4 uurtjes gespeeld.
GE-WEL-DIGEn damn zeg, dat scherm is geil
![]()
Ik heb er gelijk maar 5 gekocht voor 250 euro het stuk(dit lijkt me een mooie prijs he
)
http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg
Verwijderd
Nee, niet via Lik Sang. Een oude (school) vriend heeft hem opgestuurd, hij woont nml in Japan
Vandaar de lage prijs, hij hoeft geen winst te maken
Hoe was het verpakt?Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 22:14:
Nee, niet via Lik Sang. Een oude (school) vriend heeft hem opgestuurd, hij woont nml in JapanVandaar de lage prijs, hij hoeft geen winst te maken
moest je invoer/douane-kosten betalen?
PSP al te koop bij Intertoys in Amsterdam
Voor wie echt niet meer kan wachten op de PSP en liever niet via internet wil bestellen is er nu een oplossing.
De import-versie van de PlayStation Portable is nu al verkrijgbaar bij de Intertoys op de Heiligeweg in Amsterdam. De PSP wordt geleverd met een memorystick, koptelefoon, afstandbediening en etui en kost 499 euro. Of de Intertoys nu ook al games voor het apparaat verkoopt is nog onbekend. Hetzelfde setje kost bij de bekende importwinkel Liksang momenteel 380 Amerikaanse dollar.
Zorg dat je er op tijd bij bent, want op = op.
Bron
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Haha, belachelijke prijs.
Dat is wel voor hele luie mensen, want wie een beetje slim is besteld hem wel uit Japan dan.
PSN: Shiver23
Verwijderd
Ja ... dat probeer ik de mensen die vanuit de States willen importeren ook al 2 topics lang duidelijk te makenVerwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 19:49:
Ik lees net op een site van Sony dat de films op UMD-discs dezelfde regio's krijgen als dvd-films. Dus 1=US en 2=Japan en Europa. Importeurs kunnen dus gewoon de Europese UMD's bekijken op hun Japanse PSP.
Verwijderd
Ik had alleen nog nergens een officiële bevestiging gezien dat de UMD's zich houden aan de bestaande dvd-regio's.
en waarom zouden ze dat niet doen dan?
Ik zou het doen!
Een hele film wordt moeilijk, of het moet wel heel erg ten koste gaan van de kwaliteit. Ik zou eerder sparen en voor de 1 GB gaan, daar passen tenminste games op (is mijn verwachting) in tegenstelling tot de 512 MB versie.Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 12:33:
Ik wil nou ook wel eens een hele film op mijn PSP kijken
Verwijderd
UMD films, gekocht in Nederland, kunnen niet afgespeeld worden ivm regio-codering.rammes schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 12:06:
en waarom zouden ze dat niet doen dan?
Een hele film van 1,5 uur wordt ongeveer 500Mb met IC2 en dan heb je indd niet de béste kwaliteit, maar ik moet zeggen dat het erg goed kijkbaar is.MaZo schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 14:17:
[...]
Een hele film wordt moeilijk, of het moet wel heel erg ten koste gaan van de kwaliteit. Ik zou eerder sparen en voor de 1 GB gaan, daar passen tenminste games op (is mijn verwachting) in tegenstelling tot de 512 MB versie.
En het is niet bepaald een kwestie van sparen, het gaat er om dat een film op 512Mb past dus heb ik 'maar' 512 nodig
De UMD films krijgen dezelfde regio code als dvd's. Dus kun je europese films gewoon op je JAP import psp bekijkenVerwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 14:43:
[...]
UMD films, gekocht in Nederland, kunnen niet afgespeeld worden ivm regio-codering.
Verwijderd
Heej, jij kan lezenaddictive schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 15:32:
[...]
De UMD films krijgen dezelfde regio code als dvd's. Dus kun je europese films gewoon op je JAP import psp bekijken
We hadden het dus over import uit Amerika

Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 15:41:
[...]
Heej, jij kan lezen![]()
We hadden het dus over import uit Amerika

* addictive gaat maar weer Wiskunde leren

Verwijderd
addictive schreef op woensdag 26 januari 2005 @ 15:43:
[...]
![]()
* addictive gaat maar weer Wiskunde leren
Maar je hebt gelijk, en daarom heb ik er ook al eentje uit Japan laten komen. Op de US release wachten heeft gewoon geen nut imo...
Zie dat otaku.com nu ook hardware verkoopt (o.a. PSP).
PSP-1000 / $ 325
PSP-1000K Value Pack / $ 390
PSP-1000 / $ 325
PSP-1000K Value Pack / $ 390
[ Voor 4% gewijzigd door Icelus op 26-01-2005 22:06 ]
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
oh ow...
Sony heeft tot nu toe altijd glashard ontkent dat games regio-gebonden zouden zijn en dat enkel UMD movies een specifieke regio-lock zouden krijgen. Echter de afgelopen dagen vreesden Amerikaanse en Europese gamers die een PSP hadden geimporteerd het ergste, veroorzaakt door een viertal documenten die op het internet rondzwierven.
De PDF files, die online te vinden zijn bij de FCC (1, 2, 3, 4), een Amerikaanse instantie verantwoordelijk voor de rechtgeving om en omtrend communicatie en electronica, zijn als het ware beta-versies van de Amerikaanse handleiding zoals die straks tijdens de lancering van de PSP worden gebruikt. De documenten zijn bestempeld als "voorlopig", maar bevatten passages die de Amerikaanse gamer toch aan het denken doet zetten. Maar eerst even het goede nieuws:
Volgens de documenten zal ook in de V.S. het Value Pack worden gelanceerd, met daarin een PSP, oplaadbare batterij, netwerk adapter, koptelefoon met afstand bediening, tasje en 32mb Memory Stick Duo. Wat dat betreft identiek aan de Japanse versie. Echter in tegenstelling tot Japan zal er tevens "UMD Software", zonder twijfel een demo disc, en een doekje bijzitten om je scherm schoon te maken. De PSP demo was in Japan enkel bedoeld voor gamers die vooraf reserveerden en dan was het nog lang niet altijd het geval dat ze hem ook daadwerkelijk kregen.
Echter wat de meeste tumult in de afgelopen dagen heeft veroorzaakt, was een pasage over regio codering. Tot dusver heeft Sony altijd glashard ontkent dat die op gingen voor games en enkel wordt toegepast op UMD movies. Echter bij games staat dat deze bedoeld zijn voor regio 2, dus enkel bestemd zijn voor de Japanse markt en niet zijn te spelen op een Amerikaanse of Europese PSP.
Ervaring leert echter dat de games die tot nu toe zijn uitgekomen allemaal regio vrij waren. Een vertegenwoordiger van Sony zei dan ook dat alle games "per definitie" regiovrij zijn. Het is wel mogelijk om games aan een bepaald continent te binden, maar wordt het algemeen verwacht dat het daar nooit tot zal komen. Zo draaiden de Amerikaanse games op de afgelopen CES gewoon allemaal op Japanse PSP's.
Er staat op pagina 110 van het uitgelekte document een stukje over de regio beveiliging van UMD. Er staat niet in het document of deze regio beveiling nou over de games gaat of over de films of allebij. Maar als je de afgelopen press conference van CES 2005 erbij haalt werd als maar weer duidelijk gemaakt dat de games regio vrij zullen zijn en de films niet.
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Verwijderd
Ey mensen ik had een reservering op internegeheugen van de sandisk pro duo 1GB en ben vandaag gebeld door met het bericht dat ze hem weer hebben en of ik hem nog wou kopen. Dus als alles mee zit heb ik morgen me 1gb memory stick voor me psp.. En ow ja koste me in totaal 140 euro (onder rembours) vind ik vrij netjes
vindt het persoonlijk gewoon te veel 140 euro voor 1gb ik wacht er nog wel even mee.
Ik zou het doen!
www.interngeheugen.com de prijs is 127 euro (exclusief verzendkosten)rammes schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 10:25:
vindt het persoonlijk gewoon te veel 140 euro voor 1gb ik wacht er nog wel even mee.
De prijs zal zeker zakken, ook wanneer er nog grotere memorystick Duo's gaan uitkomen
Kheb alvast een 512mb besteld bij interngeheugen.com. Er staat alleen een levertijd tot 2 weken, dus hopelijk heb ik em binnen voor men PSP binnen is.
Heb nog geen 1gig gekozen. Neem eerst de 512mb en als 2gig uit komt, schaf ik die aan. In de hoop dat daar natuurlijk UMD's op gaan kunnen
Heb nog geen 1gig gekozen. Neem eerst de 512mb en als 2gig uit komt, schaf ik die aan. In de hoop dat daar natuurlijk UMD's op gaan kunnen
Ik heb mijn 512 MB bij PDAShop.nl besteld voor 70 euro. De reden is omdat zij het geheugen op voorraad hadden. Er zat ook een MS adapter bij
.
Maar even iets anders: Mijn PSP is binnen!!!!
Ik heb hem nog niet gezien ik was niet thuis maar mijn vriendin wel en die is nu verslaafd!
Maar even iets anders: Mijn PSP is binnen!!!!
Ik heb vandaag mijn salaris binnen gekregen en het is ruim voldoende om wat geld opzij te zetten voor de Europese release. Ik wacht daarom ook nog even, is de releasedatum nog steeds eind Maart?
Hoe willen jullie import-PSP'ers de garantie gaan regelen als hij overhoopt stuk raakt? Zou dit via Sony Nederland danwel Sony Europa kunnen?
In dit topic staat ook nog iets over dat Sony voor de buiten-Japan-release een scherm van Samsung gaat gebruiken ipv Sharp. Heeft iemand al informatie omtrent de dode pixels met 1 van deze schermen, en over de regeling die Sony treft hiervoor?
Hoe willen jullie import-PSP'ers de garantie gaan regelen als hij overhoopt stuk raakt? Zou dit via Sony Nederland danwel Sony Europa kunnen?
In dit topic staat ook nog iets over dat Sony voor de buiten-Japan-release een scherm van Samsung gaat gebruiken ipv Sharp. Heeft iemand al informatie omtrent de dode pixels met 1 van deze schermen, en over de regeling die Sony treft hiervoor?
Had je hem nou bij mij besteld of niet? Want ik heb hem pas zaterdag verstuurd, dan is het weer 5 dagenArx schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 12:56:
Ik heb mijn 512 MB bij PDAShop.nl besteld voor 70 euro. De reden is omdat zij het geheugen op voorraad hadden. Er zat ook een MS adapter bij.
Maar even iets anders: Mijn PSP is binnen!!!!Ik heb hem nog niet gezien ik was niet thuis maar mijn vriendin wel en die is nu verslaafd!
PV: 27kWp | WP: Adlar Aurora II 6kw
Ik zag 't eigenlijk al aankomen, maar de eerste berichten beginnen nu te komen. De PSP gaat 't winnen van de DS 
http://www.theregister.co.uk/2005/01/26/psp_vs_ds_sales/
Ik denk ook dat 't gewoon "stoerder" is om met een PSP gezien te worden. De DS ziet imo gewoon niet mooi uit. De mond-op-mond reclame zal denk ik ook in 't voordeel zijn van de PSP. De DS zal in 't begin alleen goed lopen omdat Nintendo zo'n goeie naam heeft op handheld gebied.
http://www.theregister.co.uk/2005/01/26/psp_vs_ds_sales/
Ik denk ook dat 't gewoon "stoerder" is om met een PSP gezien te worden. De DS ziet imo gewoon niet mooi uit. De mond-op-mond reclame zal denk ik ook in 't voordeel zijn van de PSP. De DS zal in 't begin alleen goed lopen omdat Nintendo zo'n goeie naam heeft op handheld gebied.
ja precies! ik heb hem daar ook besteldArx schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 12:56:
Ik heb mijn 512 MB bij PDAShop.nl besteld voor 70 euro. De reden is omdat zij het geheugen op voorraad hadden. Er zat ook een MS adapter bij.
Maar even iets anders: Mijn PSP is binnen!!!!Ik heb hem nog niet gezien ik was niet thuis maar mijn vriendin wel en die is nu verslaafd!
Hahaha! Had je er 2 moeten importeren
Yep, bij jou. Ik hoorde dat er een papiertje bij zat van jou over doos die niet goed was? Maakt niet uit, die doos gaat toch wegkiddyl schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 13:25:
[...]
Had je hem nou bij mij besteld of niet? Want ik heb hem pas zaterdag verstuurd, dan is het weer 5 dagen
En dan nog wat ander interresant nieuws:
http://www.computerandvid...s_story.php(que)id=114281
Het ziet er naar uit dat je de PSP zometeen kan gebruiken als terminal voor de PS3. De PS3 doet dan het zware werk en geeft de content aan de PSP door waardoor het er allemaal weer wat gelikter eruit komt te zien. Erg slimme zet van Sony.
Ah ja. Die doos was een ongelukje. Maar je hebt een 100% goede PSP gekregen. Denk dat je vriendin dan nu wel verslaafd aan het raken is aan Lumines. Kan ook niet anders verwachten.
Verwijderd
Die PSP gaat alleen maar beter en beter klinken, interactie met de PS3 zou wel handig zijn, kijken wat voor extra functionaliteiten ze er dan nog uit weten te slepen en prestaties?
Op die andere site over de verkoopcijfers stond nog veel meer PSP nieuws:
Sony admits PSP 'update' is genuine
Sony PSP 'update' adds office apps, browser, email
Sony PSP to ship in UK on 18 March - Amazon
Sony PSP ship total hits 800,000
Sommige berichten waren al wat ouder, maar volgens mij daarom niet minder interessant!
Op die andere site over de verkoopcijfers stond nog veel meer PSP nieuws:
Sony admits PSP 'update' is genuine
Sony PSP 'update' adds office apps, browser, email
Sony PSP to ship in UK on 18 March - Amazon
Sony PSP ship total hits 800,000
Sommige berichten waren al wat ouder, maar volgens mij daarom niet minder interessant!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 14:52 ]
Oei. Nintendo heeft zojuist de details bekend gemaakt voor de Europese launch. De DS gaat €149,99 kosten, de software tussen de €29 en €39. De demo van Metroid wordt bijgeleverd en, toegegeven, het lijstje met launchtitels is zo slecht nog niet. Nu maar hopen dat Sony met een mooi tegenbod komt.
Verwijderd
Nu kan de prijs van de Europese PSP niet lang meer op zich laten wachten.Nintendo DS will launch in Europe on 11th March priced £99.99 or €149, Nintendo has revealed at a press conference in Paris this afternoon, and the platform holder is planning to ship more than 650,000 in the initial run. Eurogamer
(Kiddyl: is mijn PSP ook 100%? Ik word een beetje zenuwachtig van die vijf dagen wachten...)
edit:
hmmm...wie was eerder?
hmmm...wie was eerder?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2005 16:32 ]
Verwijderd
Zo zo, Nintendo DS voor €149.
Dat is volgens mij een redelijke prijs.
Ben erg benieuwd naar de europese prijs van de PSP!
Weet iemand ook iets over andere kleuren van de PSP?
Ik heb ergens op een site al een gele en een witte gezien. Die witte is vooral erg mooi!
Ik heb ergens op een site al een gele en een witte gezien. Die witte is vooral erg mooi!
Ik persoonlijk zou voor een zwarte gaan, dat is toch ff een stukje ruiger dan wit of geel. Het is wel leuk als er verschillende kleuren uit zouden komen, dare to be different.Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 16:57:
Zo zo, Nintendo DS voor €149.
Jammer dat het zo lang duurt (voor mijn gevoel dan, ik check elk uur een rondje fora om van het laatste nieuws op de hoogte te blijven
Dat ken ikBob Popcorn schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 18:06:
Jammer dat het zo lang duurt (voor mijn gevoel dan, ik check elk uur een rondje fora om van het laatste nieuws op de hoogte te blijven) ik wil nu wel eens zekerheid van Sony.
Frustrerend heh?
Tot vandaag gaf de play.com webstore aan bij het PSP gedeelte: "worth the wait" coming soon.
Nu hebben ze echter games etc. toegevoegd en geven ze een release van 25 maart aan. Wel zijn de prijzen nogal aan de hoge kant, die zullen ze wel handmatig hoog gezet hebben, omdat ook hun de prijs nog niet zullen weten denk ik. Ik vind €319,- namelijk wat veel lijken voor de PSP als die in Amerika beneden de $200 zal kosten
.
Nu hebben ze echter games etc. toegevoegd en geven ze een release van 25 maart aan. Wel zijn de prijzen nogal aan de hoge kant, die zullen ze wel handmatig hoog gezet hebben, omdat ook hun de prijs nog niet zullen weten denk ik. Ik vind €319,- namelijk wat veel lijken voor de PSP als die in Amerika beneden de $200 zal kosten
Bedoelen ze daar niet de geimporteerde versie mee? Man, ik hoop zo dat hij gewoon rond de 250 euro gaat kostengreenlizzard schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 18:31:
Tot vandaag gaf de play.com webstore aan bij het PSP gedeelte: "worth the wait" coming soon.
Nu hebben ze echter games etc. toegevoegd en geven ze een release van 25 maart aan. Wel zijn de prijzen nogal aan de hoge kant, die zullen ze wel handmatig hoog gezet hebben, omdat ook hun de prijs nog niet zullen weten denk ik. Ik vind €319,- namelijk wat veel lijken voor de PSP als die in Amerika beneden de $200 zal kosten.

De PSP ziet er prachtig uit! Hij is inderdaad kleiner dan verwacht en als je hem zo ziet liggen lijkt het gewoon iets is uit de toekomst. Oja: dat scherm! Die kleuren! Het contrast! De scherpte!
Maar wat ook een leuke verassing is: het geluid! Veel beter dan verwacht.
De analogstick is inderdaad even wennen maar als je er eenmaal aan wend is ie gewoon goed. Ik weet nu wat ze bedoelen met de button probleem (vierkantje) deze voelt iets anders als de rest als je hem in drukt, maar echt vervelend is het niet (maar ik kan de commotie van de Jappaners wel begrijpen).
De bouwkwaliteit is echt goed, alles voelt stevig aan en de keuze van de materialen is ook goed. Ik heb ook iets gevonden wat verkomt dat er geen vingervlekken komen op het scherm: gewoon niet aanraken
.
Lumines is een erg leuke puzzle spel. Als je van puzzelen houdt moet je deze zeker hebben in je collectie.
Ridge Racers is ook erg leuk!
Goed, ik heb ook een probleempje: hoe krijg je je invoer scherm van het Japans af? Alles is Engels behalve mijn invoerscherm. Iemand enig idee?
Maar wat ook een leuke verassing is: het geluid! Veel beter dan verwacht.
De analogstick is inderdaad even wennen maar als je er eenmaal aan wend is ie gewoon goed. Ik weet nu wat ze bedoelen met de button probleem (vierkantje) deze voelt iets anders als de rest als je hem in drukt, maar echt vervelend is het niet (maar ik kan de commotie van de Jappaners wel begrijpen).
De bouwkwaliteit is echt goed, alles voelt stevig aan en de keuze van de materialen is ook goed. Ik heb ook iets gevonden wat verkomt dat er geen vingervlekken komen op het scherm: gewoon niet aanraken
Lumines is een erg leuke puzzle spel. Als je van puzzelen houdt moet je deze zeker hebben in je collectie.
Goed, ik heb ook een probleempje: hoe krijg je je invoer scherm van het Japans af? Alles is Engels behalve mijn invoerscherm. Iemand enig idee?
Oei Arx, dat kan nog wel eens een lastig probleem worden! Misschien even je lokale Sushi-boer opzoeken? Of even de (onofficiele) US handleiding downloaden en die volgen? Ofja, je zal iig niet de enige zijn met dit probleem toch?
Druk op select om de input te veranderen.Arx schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 20:40:
Dus van japanse tekens (om het zo maar even te noemen) naar europese tekens.
Komt de PSP nou hier in maart uit?
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
We all hope and think so, but still don't really know.GolbeZeromus schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 22:07:
Dat is al over 2 maandjes... Het wordt steeds ONinteressanter om de PSP te importeren..tenzij de prijs zo hoog is dat jenem net zo goed had kunnen importeren en maanden voor niks hebt gewacht.. dan wordt ik echt pissigGolbeZeromus schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 22:07:
Kop op, kan jou die paar maandjes nou schelenFlatwhite schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 00:56:
[...]
Dat is al over 2 maandjes... Het wordt steeds ONinteressanter om de PSP te importeren..tenzij de prijs zo hoog is dat jenem net zo goed had kunnen importeren en maanden voor niks hebt gewacht.. dan wordt ik echt pissig
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Lumines gaat dan nog wel verslavend worden. Ik heb niet zo veel tijd om te spelen, maar mijn high score is nu 90.000+ in Single Play Challenge mode. Niet echt hoog, maar dat komt nog wel.Arx schreef op donderdag 27 januari 2005 @ 20:40:
De PSP ziet er prachtig uit! Hij is inderdaad kleiner dan verwacht en als je hem zo ziet liggen lijkt het gewoon iets is uit de toekomst. Oja: dat scherm! Die kleuren! Het contrast! De scherpte!![]()
Maar wat ook een leuke verassing is: het geluid! Veel beter dan verwacht.![]()
De bouwkwaliteit is echt goed, alles voelt stevig aan en de keuze van de materialen is ook goed. Ik heb ook iets gevonden wat verkomt dat er geen vingervlekken komen op het scherm: gewoon niet aanraken.
Invoer kun je veranderen door op de SELECT knop te drukken.
Verwijderd
De strijd om de gunsten van de Europese mobiele gamer gaat in Maart losbarsten:
Nintendo haast zich met DS
Tijd vormt voor Nintendo een belangrijke factor in de strijd op de markt voor draagbare spelcomputers. De Japanse onderneming kondigde donderdag aan dat haar nieuwe 'handheld' Nintendo DS 11 maart in Europa zijn debuut zal maken. Dat is sneller dan verwacht en ook eerder dan Sony zijn Playstation Portable (PSP) op de markt zal brengen.
De verwachting is dat Nintendo en Sony dit jaar een felle slag met elkaar zullen voeren om de gunst van de gamefanaten. Nintendo heeft daarbij een voorsprong. De spelcomputerfabrikant lanceerde eind vorig jaar de DS al in de Verenigde Staten en Japan. De PSP, de eerste draagbare spelcomputer van Sony, is alleen nog maar in Japan te koop. Nintendo verwacht eind maart 6 miljoen DS-computers te hebben verkocht. Sony mikt op 3 miljoen voor de PSP.
Om kopers te lokken biedt Nintendo de spelletjes voor de DS ook goedkoper aan dan die voor een Gameboy, waarmee de onderneming sinds 1989 de markt voor draagbare spelcomputers domineert. De spellen zullen tussen de 30 en 40 euro gaan kosten. Gameboy-exemplaren kosten rond de 45 euro.
Nintendo haast zich om maar eerder te zijn dan de PSP, ben nu ook benieuwd wat Sony voor prijzen gaat hanteren in Europa voor de PSP en zijn games!
Tijd vormt voor Nintendo een belangrijke factor in de strijd op de markt voor draagbare spelcomputers. De Japanse onderneming kondigde donderdag aan dat haar nieuwe 'handheld' Nintendo DS 11 maart in Europa zijn debuut zal maken. Dat is sneller dan verwacht en ook eerder dan Sony zijn Playstation Portable (PSP) op de markt zal brengen.
De verwachting is dat Nintendo en Sony dit jaar een felle slag met elkaar zullen voeren om de gunst van de gamefanaten. Nintendo heeft daarbij een voorsprong. De spelcomputerfabrikant lanceerde eind vorig jaar de DS al in de Verenigde Staten en Japan. De PSP, de eerste draagbare spelcomputer van Sony, is alleen nog maar in Japan te koop. Nintendo verwacht eind maart 6 miljoen DS-computers te hebben verkocht. Sony mikt op 3 miljoen voor de PSP.
Om kopers te lokken biedt Nintendo de spelletjes voor de DS ook goedkoper aan dan die voor een Gameboy, waarmee de onderneming sinds 1989 de markt voor draagbare spelcomputers domineert. De spellen zullen tussen de 30 en 40 euro gaan kosten. Gameboy-exemplaren kosten rond de 45 euro.
Nintendo haast zich om maar eerder te zijn dan de PSP, ben nu ook benieuwd wat Sony voor prijzen gaat hanteren in Europa voor de PSP en zijn games!
Ik denk dat Sony rustig afwacht tot de hele heisa een beetje gesust is rondom de DS. Ik geloof niet dat de DS een directe conurrent is voor de PSP aangezien de specs niet te vergelijken zijn. Qua kracht & graphics steekt de PSP ver boven de DS uit, die alleen maar vernieuwende en speelse gameplay biedt.
De PSP red het wel, hoe dan ook.
De PSP red het wel, hoe dan ook.
mijn pakket zondag avond besteld bij een gotter en vrijdag middag in huis.
hij is erg mooi. nu maar eens opzoek naar wat vertalingen van ridge racers.
Ik zou het doen!
Gefeliciteerd met je PSP
. Weer blij dat er een is aangekomen van mij. Ridge Racers heeft niet echt een vertaling nodig. Een keer spelen en de menu opties doorlopen en je hebt alles door.
Verwijderd
Ik heb wat info voor de mensen die films willen kijken op de psp via de memorystick
geconverteerd met 3GP converter dit duurde ongeveer 1:10 (P4 2.5ghz 1024mb ram)
--------------------------------PC Film:-----------------PSP Film:-------------PSP Film:
formaat:--------------------700MB .avi (divx)------628MB .MP4---------326MB .MP4
resolutie:-------------------576 x 320----------------320 x 240--------------230 x 240
duur:------------------------100 min--------------------100 min----------------100 min
framesnelheid:-----------23 fps----------------------29 fps-------------------15 fps
gegevenssnelheid:-----117kbps-------------------768 kbps---------------384 kbps
De film van 628mb zou goede kwaliteit moeten zijn om op je psp te kunnen bekijken alleen heb je hier wel een 1GB memorystick voor nodig
De film van 326mb is iets minder van kwaliteit dan die van 628mb weet alleen niet of dit verschil duidelijk zichtbaar is op de psp. maar past wel op een stick van 512mb
geconverteerd met 3GP converter dit duurde ongeveer 1:10 (P4 2.5ghz 1024mb ram)
--------------------------------PC Film:-----------------PSP Film:-------------PSP Film:
formaat:--------------------700MB .avi (divx)------628MB .MP4---------326MB .MP4
resolutie:-------------------576 x 320----------------320 x 240--------------230 x 240
duur:------------------------100 min--------------------100 min----------------100 min
framesnelheid:-----------23 fps----------------------29 fps-------------------15 fps
gegevenssnelheid:-----117kbps-------------------768 kbps---------------384 kbps
De film van 628mb zou goede kwaliteit moeten zijn om op je psp te kunnen bekijken alleen heb je hier wel een 1GB memorystick voor nodig
De film van 326mb is iets minder van kwaliteit dan die van 628mb weet alleen niet of dit verschil duidelijk zichtbaar is op de psp. maar past wel op een stick van 512mb
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2005 16:50 ]
komt jouwe bij Kiddyl weg? dan heb je hem zeker mooi op tijd! mijne is woensdag verzonden dus ik kan hem morgen en anders maandag verwachtenrammes schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 13:19:
mijn pakket zondag avond besteld bij een gotter en vrijdag middag in huis.
Metal Gear Acid krijgt in de VS en de EU een 2-player mode.
o dat is wel dope. Ga zeker ook die game halen, lijkt wel wel dope.greenlizzard schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 17:49:
Metal Gear Acid krijgt in de VS en de EU een 2-player mode.
dan mag je me even vertellen hoe ik een game save en loadkiddyl schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 13:30:
Gefeliciteerd met je PSP. Weer blij dat er een is aangekomen van mij. Ridge Racers heeft niet echt een vertaling nodig. Een keer spelen en de menu opties doorlopen en je hebt alles door.
Ik zou het doen!
ik kan om 14:00 mijn PSP + Ridge Racers + Ape Escape opgaan halen

Maar... de bestelde 512MB memorystick kon niet afgeleverd worden
Ik kan nu toch wel gewoon gamen he? Maar alleen geen save games opslaan, toch?
Maar... de bestelde 512MB memorystick kon niet afgeleverd worden
Ik kan nu toch wel gewoon gamen he? Maar alleen geen save games opslaan, toch?
dat weet ik. Maar ik heb express geen value gepakt omdat ik de memorystick niet groot genoeg vondMaZo schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 13:45:
Ligt er aan of het een Value Pack is of Standard Pack, bij de Value Pack zit een 32 MB memstick.
Verwijderd
Ik juist expres wél .... nu heb ik een savegame-memorystick én een film-momorystickaddictive schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 13:49:
[...]
dat weet ik. Maar ik heb express geen value gepakt omdat ik de memorystick niet groot genoeg vond
Snap dat bericht sowieso niet echt goed. Volgens mij was het namelijk al heel lang zo goed als zeker dat de DS maart 2006 in europa zou uitkomen.Verwijderd schreef op vrijdag 28 januari 2005 @ 07:28:
De strijd om de gunsten van de Europese mobiele gamer gaat in Maart losbarsten:
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
OMG! Hij is echt mega

Dat scherm is zó groot! ongeloofelijk!
Ik ga Ridge Racers spelen

Nog een tevreden klant van Kydll?? BRAVO..addictive schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 14:58:
OMG! Hij is echt mega![]()
Ik wil er ook eentje...
Misschien handig om in de startpost een linkje naar een 127 pagina's tellende Engelstalige handleiding te zetten?
http://image.lik-sang.com/content/psp/PSP_Manual_English.pdf
Ja, prima service van Kiddyl! Snel en zeer goed verpakt verstuurd!Flatwhite schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 15:27:
[...]
Nog een tevreden klant van Kydll?? BRAVO..![]()
Ik wil er ook eentje...maarja.. euro's
Email contact verliep heel erg goed. Aanrader!
Ik kan niet spelen
Lumines is idd errug verslavend, mijn topscore zit nu op 270 000+... Echt erg, ik zou eigenlijk huiswerk moeten maken...
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Vreselijk hoge score. Kom ik niet aan, ik heb niet genoeg tijd om te spelen.
hehe ik moet nog ff wachten. ik verwacht mijn PSP aankomende maandag :-)
goh wat staat er nou onderaan dit topic: "Je hoeft niet te melden als je pakje onderweg is."cypress3d schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 19:31:
hehe ik moet nog ff wachten. ik verwacht mijn PSP aankomende maandag :-)

[ Voor 4% gewijzigd door Sir_Killalot op 29-01-2005 19:34 ]
Zelfde geldt imo voor Addictive. Om te voorkomen dat dit topic op slot gaat...niet over de verkoop, afhandeling, wachttijden of wat dan ook ouwehoeren! Dat moet allemaal via de mail.
Done4nGeLuS schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 15:32:
Misschien handig om in de startpost een linkje naar een 127 pagina's tellende Engelstalige handleiding te zetten?
Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
Woei, het gaat goed met de PSP (terwijl al die NDS fanboys altijd 'zeuren' dat de gameplay nou eenmaal 10x beter is)...Nou, niet alleen grafisch en qua andere opties is de PSP gewoon beter, ook de games worden beter beoordeeld !!
PSP Reviews
AC Formula Front NTSC uk 8/10
AC Formula Front PSXEvolution UK 7/10
Darkstalkers Chronicle: The Chaos Tower HonestGamers 8/10
Lumines HonestGamers 9/10
Lumines Eurogamer 8/10
Lumines PSX Extreme 8.9/10
Lumines GotNext 4.5/5
Ridge Racers NTSC uk 9/10
Ridge Racers GotNext 4.5/5
Ridge Racers PSXEvolution UK 9/10
NDS Reviews
Asphalt: Urban GT Age of Play 3.5/5
Asphalt: Urban GT G4TECHTV 3/5
Feel the Magic: XY/XX Yahoo! Games 8/10
Feel the Magic: XY/XX DarkStation 6/10
Feel the Magic: XY/XX netjak 7.5/10
Jam With The Band (working title) Planet Gamecube 9/10
Madden NFL 2005 Age of Play 2.5/5
Madden NFL 2005 G4TECHTV 2/5
Mr. Driller Drill Spirits GamePro 3.5/5
Mr. Driller Drill Spirits Gamestyle 8/10
Ping Pals VG-Force 2.4/10
Ping Pals Gaming Age F
Ridge Racer DS G4TECHTV 3/5
Ridge Racer DS Advance GB C-
Ridge Racer DS Gaming Headlines UK 8/10
Spider-Man 2 VGPub 7.7/10
Spider-Man 2 Cube Europe 7/10
Spider-Man 2 NintendoNow 7.9/10
Spider-Man 2 G4TECHTV 2/5
Spider-Man 2 DarkStation 6/10
Spider-Man 2 UGO B-
Spider-Man 2 Portable Review 32/40
Spider-Man 2 Gaming Age D+
Sprung netjak 7.5/10
Sprung DS Central 4/5
Super Mario 64 DS Jaded Gamer 77/100
Super Mario 64 DS GamersMark 8.3/10
Super Mario 64 DS Gamer's Hell 8.5/10
Super Mario 64 DS DarkStation 8/10
Super Mario 64 DS NTSC uk 8/10
Super Mario 64 DS Globe Technology 3.5/5
Super Mario 64 DS Advance GB A
The Urbz: Sims in the City Age of Play 3.5/5
The Urbz: Sims in the City Game Vortex 88/100
The Urbz: Sims in the City Game Informer 8/10
The Urbz: Sims in the City G4TECHTV 2/5
Tiger Woods PGA Tour Game Informer 4/10
Tiger Woods PGA Tour Nintelligent Network 6.8/10
Tiger Woods PGA Tour VG-Force 7.1/10
WarioWare Touched! Planet Gamecube 8.5/10
WarioWare Touched! Nintendojo 8.5/10
Zoo Keeper DS Advanced 8.5/10
Zoo Keeper 1UP 8/10
Zoo Keeper InsidePulse 6.5/10
Zoo Keeper GameSpot 7.8/10
Zoo Keeper IGN 7/10
Zoo Keeper Gamespy 3.5/5
Zoo Keeper Gamerz Edge 6.9/10
Zoo Keeper Game Freaks 365 8/10
Zoo Keeper DS Central 5/5
De launchgames van de DS waren niet van zeer hoge kwaliteit dat klopt. Maar wat wou je er nou mee zeggen?
De meeste games worden namelijk niet op hun speelbaarheid afgerekend maar op[ hun grafisch vertoon. Dit omdat alle reviewers het gaan vergelijken met de PSP en ja dan is het idd wat minder omdat de DS nu eemaal minder grafische kracht bezit.
Overigens is het ook niet vreemd dat ping-pals laag scoort want als je wist wat het voor "game" was dan had je hem er niet tussengezet.
Is namelijk gewoon een soort uitgebreide pictochat en dus geen echte game.
De meeste games worden namelijk niet op hun speelbaarheid afgerekend maar op[ hun grafisch vertoon. Dit omdat alle reviewers het gaan vergelijken met de PSP en ja dan is het idd wat minder omdat de DS nu eemaal minder grafische kracht bezit.
Overigens is het ook niet vreemd dat ping-pals laag scoort want als je wist wat het voor "game" was dan had je hem er niet tussengezet.
Ik weet niet hoe het zit bij andere filialen van Videoland, maar bij de winkel in Waddinxveen, kan je voor 229 Euro een PSP bestellen waarbij je 60 Euro grtis huurtegoed krijgt!!
Lijkt mij eigenlijk best wel een interessante aanbieding aangezien ik vaak zat bij die videotheek kom!
Lijkt mij eigenlijk best wel een interessante aanbieding aangezien ik vaak zat bij die videotheek kom!
"Life is only as good, as the memories we make" So Long Astoria - The Ataris
Als je vaak in de videotheek komt is dat inderdaad interessant.
Overigens hoop ik niet dat ik door mijn reactie hierboven als "fanboy" word beschouwd maar ik wou alleen maar wat dingen rechtzetten, want anders krijg je in mijn ogen een erg verkeerd beeld van de games en de DS zelf.
Overigens hoop ik niet dat ik door mijn reactie hierboven als "fanboy" word beschouwd maar ik wou alleen maar wat dingen rechtzetten, want anders krijg je in mijn ogen een erg verkeerd beeld van de games en de DS zelf.
Verwijderd
Alpha-sphere schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 21:48:
[...]
DoneAls er nog meer dingen zijn moeten jullie het maar zeggen
Bij de Europa launch games staat 2 keer Everybody's Golf. En tevens mis ik nog het spel Tales of Eturnia bij de Amerikaanse line-up. Namco heeft niet precies aangegeven of het een launch game wordt, wel werd er een maart release gegeven.
Dat lijkt mij een vreselijk sterk verhaal. Hoe zit het dan met bijvoorbeeld Xbox en Ps2? Worden de games op de Xbox ook altijd hoger beoordeelt?schnumi schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 23:34:
....
....
Anyway, die DS kun je altijd nog verkopen Schumi
@azt33: Die score is

Ik kan trouwens Lumines echt aan iedereen aanbevelen. Sinds tetris niet meer zo verslavend spelletje gespeeld. Enige nadeel is dat je behoorlijk lang bezig bent om zo'n monster score neer te zetten. Mijnes is inmiddels 60.000
meestal wel hoor. Kijk maar eens op IGN naar een head to head. Daar bekijken ze alle punten en ook graphics en daar word de Xbox bijna altijd als winnaar uitgeroepen en dat telt ook mee.Arx schreef op zondag 30 januari 2005 @ 11:37:
[...]
Dat lijkt mij een vreselijk sterk verhaal. Hoe zit het dan met bijvoorbeeld Xbox en Ps2? Worden de games op de Xbox ook altijd hoger beoordeelt?
Anyway, die DS kun je altijd nog verkopen Schumi, geintje
. Je moet gewoon een PSP kopen, dan kun je het zelf ervaren.
Overigens koop ik misschien nog wel eens een PSP het is ook een mooi apparaat maar ik ben eerst nog wel zoet met mijn DS.
De Europees/Amerikaanse launchtitels zijn nog niet bekend. Wel zijn er voorspellingen te doen n.a.v. de meest recente aankondigingen van Sony en third party developers. Laten we hopen dat binnenkort bekend wordt gemaakt dat Tales of Eternia al in maart verkrijgbaar is. Want het is, aan de screens te zien, en de info, een mooie RPG!Verwijderd schreef op zondag 30 januari 2005 @ 00:27:Bij de Europa launch games staat 2 keer Everybody's Golf. En tevens mis ik nog het spel Tales of Eturnia bij de Amerikaanse line-up. Namco heeft niet precies aangegeven of het een launch game wordt, wel werd er een maart release gegeven.
[ Voor 4% gewijzigd door Parmenides op 30-01-2005 12:09 ]
Nieuwe Hardware sales Japan! PSP is deze week de best verkopende systeem!
Wat is er aan de hand met de DS?
Als het zo doorgaat is de achterstand met de DS volgende week weg gewerkt. Software verkopen domineert de DS nog wel.
System - Sales this week - Total this year
PlayStation Portable - 66,543 - 183,028
PlayStation 2 - 56,374 - 255,781
Nintendo DS - 44,608 - 206,696
Game Boy Advance SP - 13,317 - 102,457
GameCube - 5,359 - 32,537
Xbox - 498 - 2,183
Game Boy Advance - 332 - 2,639
Edit: Dit zijn de hardware sales van 17 t/m 23 jan, welke de recentste zijn.

PlayStation Portable - 66,543 - 183,028
PlayStation 2 - 56,374 - 255,781
Nintendo DS - 44,608 - 206,696
Game Boy Advance SP - 13,317 - 102,457
GameCube - 5,359 - 32,537
Xbox - 498 - 2,183
Game Boy Advance - 332 - 2,639
Edit: Dit zijn de hardware sales van 17 t/m 23 jan, welke de recentste zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door Arx op 30-01-2005 14:09 ]
Ik begrijp nog steeds niet wat die Japanners tegen de XBOX (of zal het Microsoft zijn) hebben. Dat ding verkoopt daar echt voor geen meter, in tegenstelling tot de rest van de wereld.
Zijn Japanners soms heel nationalistisch?
Niet genoeg goede japanse games, geen steun van japanse ontwikkelaars, slecht ontwerp telt allemaal mee.MaZo schreef op zondag 30 januari 2005 @ 14:34:
Ik begrijp nog steeds niet wat die Japanners tegen de XBOX (of zal het Microsoft zijn) hebben. Dat ding verkoopt daar echt voor geen meter, in tegenstelling tot de rest van de wereld.
Xbox - 498 - 2,183
Dit is toch niet normaal meer dat er gewoon zoooo weinig zijn verkocht...volgens mij worden er in Luxemburg nog meer verkocht!!
Xbox - 498 - 2,183
Dit is toch niet normaal meer dat er gewoon zoooo weinig zijn verkocht...volgens mij worden er in Luxemburg nog meer verkocht!!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Je hoeft niet te melden als je pakje onderweg is. Als je pakje er is, laat 2 of 3 mensen dan melden wanneer ze besteld hadden, waar en hoelaat het binnen kwam. Dan hebben mensen er iets aan. "Oh, volgens mij is die onderweg" is niet nuttig