Het Playstation Portable topic Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.560 views sinds 30-01-2008

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
hmmm regio vrij dat wist ik niet

hoe duur zijn die dingen om te importeren en waar kan ik het t beste doen?

thanks~

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-04 16:41
InterXs schreef op donderdag 30 december 2004 @ 11:42:
hmmm regio vrij dat wist ik niet

hoe duur zijn die dingen om te importeren en waar kan ik het t beste doen?

thanks~
Bijv. bij http://www.lik-sang.com

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Voor zover ik het heb begrepen is PSP in principe regiovrij.

Alleen als je bijv. een Japanse GT4 tegen een Europese GT4 wil spelen kan dat niet, omdat de spellen andere talen hebben en mogelijke andere kleine aanpassingen.

PSN: Shiver23

Anoniem: 64636

Shiver23 schreef op donderdag 30 december 2004 @ 11:50:
Voor zover ik het heb begrepen is PSP in principe regiovrij.

Alleen als je bijv. een Japanse GT4 tegen een Europese GT4 wil spelen kan dat niet, omdat de spellen andere talen hebben en mogelijke andere kleine aanpassingen.
Die kans zit er inderdaad in ja ... maar de EU en VS PSP zijn niet per definitie regio-vrij, dat weten we pas bij de officiele aankondiging :{
5) Kan ik games van andere regio’s op mn PSP spelen?

Yeap, tenminste wat betreft de Japanse PSP. Sony Computer Entertainment America en Europe kunnen uiteindelijk besluiten om deze feature te verwijderen, maar de kans daarop is klein. Wel zullen UMD movies van dezelfde regio codes als hun DVD broeders gebruiken (Europa en Japan hebben dezelfde regiocode, de V.S een andere). Movies met regiocode 0 kunnen natuurlijk op alle PSP’s afgespeeld worden.
bron: klik

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:00
Aan de mensen die een PSP besteld en ontvangen hebben van Lik-sang.com : Hoeveel invoersrechten en invoersbelasting hebben jullie moeten betalen?

greenlizzard schreef op donderdag 30 december 2004 @ 17:52:
Aan de mensen die een PSP besteld en ontvangen hebben van Lik-sang.com : Hoeveel invoersrechten en invoersbelasting hebben jullie moeten betalen?
Invoersrechten == douane rechten

gegevens: niet-accijns goederen verzonden vanuit buiten de EU

Computer-
apparatuur videospellen (zoals Nintendo) 0 19 apparatuur en drager

dus: 0 % douane rechten, 19% BTW

bron: klik
onderaan de pagina, na de rekenvoorbeelden

Máár als je de verzendende partij zo ver krijgt dat ze valse gegevens op het pakket zetten, heb je een kans dat je niet eens BTW oeft te betalen, of maar weinig.

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:55

Aidix

Geluidspietlut

Of een fijne boete wegens frustreren van hun werk :)

Aidix schreef op donderdag 30 december 2004 @ 18:22:
Of een fijne boete wegens frustreren van hun werk :)
Ja, of een hele zwik andere boetes ... want dat is natuurlijk illegaal: belasting ontduiking ;)

• greenlizzard
Was de belasting nou maar nooit verhoogd naar 19% :'(

Die fighting game van de japanse Animé Bleach lijkt me zeer zeker wel gaaf trouwens.

Ennuh misschien dat ik morgen ook nog effe de kans krijg om wat met de PSP te spelen en te testen. Misschien...

[ Voor 22% gewijzigd door greenlizzard op 30-12-2004 22:22 ]

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:55

Aidix

Geluidspietlut

Ja, verhoogd van 17.5 naar 19 daar word je ook echt armer van :)
Wees nou maar blij dat het ding (zo te zien) 0% importheffing heeft en je alleen de BTW maar hoeft in te leveren.

• greenlizzard
Aidix schreef op donderdag 30 december 2004 @ 22:24:
Ja, verhoogd van 17.5 naar 19 daar word je ook echt armer van :)
Wees nou maar blij dat het ding (zo te zien) 0% importheffing heeft en je alleen de BTW maar hoeft in te leveren.
Elke euro die je bespaard is een nieuw begin van het miljoen zeg ik altijd maar :P .

Beterz, Level5 heeft aangekondigd ook bezig te zijn met een nieuwe titel voor de PSP. Veel willen ze er nog niet over loslaten, maar het zal geen conversie van een PS2 spel zijn. Level5 kennende zal het wel om een RPG gaan en daar hoop ik zelf ook erg op.

Sony heeft trouwens op meerdere Japanse fora haar excuses aangeboden voor de tekorten en belooft beterschap in aantallen en prijzen en denkt voor de Europese en Amerikaanse launch tegen die tijd genoeg PSP's op voorraad te hebben. Verdere aankondigingen van Sony over de Launch in de VS en EU kunnen we waarschijnlijk eind komende week verwachten.

[ Voor 49% gewijzigd door greenlizzard op 31-12-2004 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
greenlizzard schreef op donderdag 30 december 2004 @ 22:29:
............. Verdere aankondigingen van Sony over de Launch in de VS en EU kunnen we waarschijnlijk eind komende week verwachten.
Komt er dan een persconferentie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
whiteclear schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 15:30:
[...]

Komt er dan een persconferentie?
Sony zal tijdens de CES 2005 (6 t/m 9 januari) de Amerikaanse en Europese launch details bekend maken.

EBgames heeft een hoop datums van PSP games gezet op een shipping date van 15 Maart 2005. En het gerucht gaat dat GT4 ook met de launch beschikbaar zal zijn. Weer een andere site had het over 9 April, maar die leek mij minder betrouwbaar. Ook worden steeds meer games aan het lijstje toegevoegd van games die verkijgbaar zullen zijn met de launch van de PSP US&EU.

[ Voor 43% gewijzigd door greenlizzard op 31-12-2004 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
greenlizzard schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 15:33:

Sony zal tijdens de CES 2005 (6 t/m 9 januari) de Amerikaanse en Europese launch details bekend maken.

EBgames heeft een hoop datums van PSP games gezet op een shipping date van 15 Maart 2005. En het gerucht gaat dat GT4 ook met de launch beschikbaar zal zijn. Weer een andere site had het over 9 April, maar die leek mij minder betrouwbaar. Ook worden steeds meer games aan het lijstje toegevoegd van games die verkijgbaar zullen zijn met de launch van de PSP US&EU.
Das wel goed nieuws _/-\o_ ....Nu wacht ik zeker tot de EU release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
whiteclear schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 16:17:
[...]

Das wel goed nieuws _/-\o_ ....Nu wacht ik zeker tot de EU release
Waarom de EU? Wat zou je doen als je die PSP voor 50,- goedkoper kon krijgen door een US PSP te importeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

greenlizzard schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 17:17:
[...]

Waarom de EU? Wat zou je doen als je die PSP voor 50,- goedkoper kon krijgen door een US PSP te importeren?
US zou ik zowieso niet aan beginnen ivm de UMD regio's ... US heeft regio 1, EU en JAP regio 2. Dus áls je importeerd zou ik voor de japanse gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Anoniem: 64636 schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 18:21:

US zou ik zowieso niet aan beginnen ivm de UMD regio's ... US heeft regio 1, EU en JAP regio 2. Dus áls je importeerd zou ik voor de japanse gaan.
Ja, als ik ga importeren dan koop ik de japanse. De reden waarom ik niet wil importeren is het gezeik met japanse spelen enz. Ik wil geen risico nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
whiteclear schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 19:16:
[...]

Ja, als ik ga importeren dan koop ik de japanse. De reden waarom ik niet wil importeren is het gezeik met japanse spelen enz. Ik wil geen risico nemen.
Japanse PSP is toch zowiezo regio-vrij O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
greenlizzard schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 19:51:

Japanse PSP is toch zowiezo regio-vrij O-)
Ik weet het. Maar ik heb geen zin om spellen te importeren enz. ik wacht liever O-)

trouwens... De Nintendo DS kwam eerder dan de PSP? Als dat zo is dan wordt het wat later dan 18 Maart. Want Rayman (waarschijnlijk een launche game) is ge-pint op 18 Maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Het is nog niet zeker dat de ds eerder komt dan de psp, ik denk dat vooral Sony dat wel wil vermijden!

De reden dat ik liever een Amerikaanse zou willen hebben, is omdat daar waarschijnlijk eventuele kinderziektes uitgehaald zijn. Ik verwacht ook dat je van Sony Amerika betere garantie krijgt dan van de Japanse. ( netals met Nintendo Amerika tegenover Nintendo Japan ). En juist voor de UMD heb ik dan toch liever de Amerikaanse, want in Europa zullen die UMD films toch veel minder snel verschijnen en in Amerika zullen ze wel goedkoper zijn en dus ook meer verkrijgbaar zijn.
Ook als ik denk aan multiplayer mogelijkheden ben ik bang dat je met die Japanse niet tegen de Europese of Amerikaanse gamers kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Alvast een tip. Ik heb een PSP uit Japan geïmporteerd en moest +/- € 60 aan belasting betalen! Verzending ging via UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
MaZo schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 21:34:
Alvast een tip. Ik heb een PSP uit Japan geïmporteerd en moest +/- € 60 aan belasting betalen! Verzending ging via UPS.
Alsof je nog niet genoeg betaald hebt, het gaat er trouwens toch om dat de douane-belasting gaat over de waarde of geschatte van de goederen en niet de aankoopsprijs |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89946

http://www.play-asia.com/paOS-13-71-9e-70-ftq.html

Is het net zoals bij de Nintedo Ds dat je bij de spellen niet de taal kan instellen ?
Ridge Racers in het Jap lijkt me namelijk niet zo fijn iemand die het al besteld heeft kan je dat missschien zeggen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

124138

Ey me PSP menu kleur is nu grijs vet lelijk :S ik vond dat vorige kleur veel vetter nu ben ik vast aan dit kleur de rest van de maand :S :S

maar dat tussen door vraagje voor de mensen die verstand van WiFi en de mensen die al via xlink kai spellen ! :

Ik heb gisteren een (linksys wireless-G pci adapter) gekocht om via xlink kai te kunne tunnelen en te kunnen spellen.. Nu heb ik hem goed geinstalleerd me kaart en alles gedaan wat er op dat tutorial forum (step by step guide) stond...maar ik kan hem maar niet connecten met me PSP ?? Die kaart is compatible want iemand anders heeft hem ook en die kan lekker connecten en gamen.....Ik heb het ook gevraagd aan de mensen op de forum op xlink kai maar die geven nauwelijks/nooit antwoord, Dus als er mensen hier zijn die mij hierbij kunnen helpen graagg :D :D begin er namelijk gek van te worden :S :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Iedereen in dit topic een heel gelukkig 2005 toegewenst !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129078

jij ook greentje ;).Anywayz wat verwachten jullie dat de relase prijs in de eu/usa zal zijn.Of wat hopen jullie dat de prijs word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129078 schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 13:40:
jij ook greentje ;).Anywayz wat verwachten jullie dat de relase prijs in de eu/usa zal zijn.Of wat hopen jullie dat de prijs word.
Met 180 Dollar in Japan, gok ik op 199 Dollar in de USA en 199 Euro in EU :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Top 10 dingen die je over de PSP moet weten

http://www.gearlive.com/i..._to_know_about_sonys_psp/

Goeie 3rd party support, een extreem mooi scherm, movieplayback/mp3, OMFG...De Nintendo DS verschromppelt hier gelijk bij! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Anoniem: 69767 schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 17:33:
Top 10 dingen die je over de PSP moet weten

http://www.gearlive.com/i..._to_know_about_sonys_psp/

Goeie 3rd party support, een extreem mooi scherm, movieplayback/mp3, OMFG...De Nintendo DS verschromppelt hier gelijk bij! :>
Had ik al gepost 2 pagina's terug geloof ik, maar is idd wel aardig artikel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 19-04 16:18
Anoniem: 64636 schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 17:09:
[...]

Met 180 Dollar in Japan, gok ik op 199 Dollar in de USA en 199 Euro in EU :P
Zal eerder 220/250 euro zijn voor het normale pakket :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Sir_Killalot schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 18:19:
[...]

Met normaal pakket bedoel je value package of single psp package?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Anoniem: 89946 schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 22:45:
Ridge Racers in het Jap lijkt me namelijk niet zo fijn iemand die het al besteld heeft kan je dat missschien zeggen _/-\o_
Ik heb Ridge Racers er bij gekocht. Het save-scherm (alles Japans) wat na de minigame komt krijg ik nog wel weg, maar al het andere wat Japans is gaat me te ver. Overigens is het hoofdmenu in het Engels, de submenu's niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sir_Killalot schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 18:19:
[...]

nog een weekje en we gaan het horen hè :P Ik hoop dat ik gelijk krijg, en niet jij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
greenlizzard schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 18:25:
[...]

Met normaal pakket bedoel je value package of single psp package?
anders had ik wel valuepack gezegd he ;)

maar de Free Record Shop heeft hem ook in pre order staan voor 249 euro: http://www.freerecordshop...view.asp?productid=696322

denk dat er genoeg webshopjes zullen zijn die daar tientallen euro's onder gaan zitten :)

(Bart Smit zegt 200 euro maar dat staat er al héél lang en is denk ik niet meer up to date)

[ Voor 20% gewijzigd door Sir_Killalot op 01-01-2005 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Sir_Killalot schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 20:37:
[...]

anders had ik wel valuepack gezegd he ;)

maar de Free Record Shop heeft hem ook in pre order staan voor 249 euro: http://www.freerecordshop...view.asp?productid=696322

denk dat er genoeg webshopjes zullen zijn die daar tientallen euro's onder gaan zitten :)

(Bart Smit zegt 200 euro maar dat staat er al héél lang en is denk ik niet meer up to date)
Laten we hopen op een zo laag mogelijke prijs. En anders maar hopen op een zo groot mogelijk prijs verschil tussen de EU versie en de andere, want dat maakt de keuze om wel of niet te importeren makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Ik denk (hoop) 199 voor het Standard Pack, en 249 voor het Value Pack

Redelijk? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
dat zouden wel aardige prijzen zijn voor zo'n kunststukje van Sony :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

greenlizzard schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 22:04:
[...]

Laten we hopen op een zo laag mogelijke prijs. En anders maar hopen op een zo groot mogelijk prijs verschil tussen de EU versie en de andere, want dat maakt de keuze om wel of niet te importeren makkelijker.
True ^O^

Maar ik verwacht dat de Jap versie over een week of 2 onder de 350 dollar gezakt is, en dan ga ik importeren, mocht ik problemen tegenkomen dan koop ik in April wel een Nederlandse :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Anoniem: 64636 schreef op zondag 02 januari 2005 @ 00:13:
..........mocht ik problemen tegenkomen dan koop ik in April wel een Nederlandse :P
Hij kom al in Maart uit hoor O-) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97951

Ook maar eens een gokje nemen wat betreft de prijs van de PSP in de EU:
- Standard € 219
- Value € 259

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Wat is de advies-prijs ook alweer van het Japanse value-pack in dollars?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
greenlizzard schreef op zondag 02 januari 2005 @ 12:54:
Wat is de advies-prijs ook alweer van het Japanse value-pack in dollars?
De prijzen staan in de launchpost in Yen, zo moeilijk zal het niet zijn om een omrekensite te vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
johnnyv.nl schreef op zondag 02 januari 2005 @ 13:12:
[...]

De prijzen staan in de launchpost in Yen, zo moeilijk zal het niet zijn om een omrekensite te vinden :P
Ja dom van me om niet in de start-post te kijken 8)7 en een goeie omreken site: www.gwk.nl , daar neem ik altijd gewoon het gemiddelde van de koop en verkoop koers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01-04 09:49
Heb vanmiddag de psp in werking gezien! Het beeld is echt super scherp! _/-\o_ eg ongelofelijk! Ik had de prijs aan die man gevraagt en de jp versie die hij had ( hij kreeg hem pas morgen binnen ) was tussen de 300 en 400 euro...

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-04 17:56

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

tering waar zien jullie 'm allemaal? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Laatst online: 08-04 19:55
Gewoon thuis waar hij op mijn Bureau ligt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Persconferentie van Sony is woensdag a.s. om 17:15 tot 18:15 Las Vegas tijd. Ik ben erg benieuwd of de EU lauch details worden bekend gemaakt. Ik verwacht haast van wel.

http://www.cesweb.org/press/events/exhibitor_events.asp

Mijn gok voor een standaard PSP is €198,- en €248,- voor een value pack.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
apNia schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:32:
tering waar zien jullie 'm allemaal? |:(
In rotterdam zit een zaakje (futurezone) en die heeft um ook de ds enzo ook allemaal vage imports

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
spenky schreef op maandag 03 januari 2005 @ 16:49:
[...]

In rotterdam zit een zaakje (futurezone) en die heeft um ook de ds enzo ook allemaal vage imports
De Digifan in Haarlem heeft de PSP ook. ( 1 exemplaar om te testen naar mijn weten ).

Trouwens de game Bleach voor de PSP lijkt me echt cool.

En level-5 heeft Dark Cloud 3 voor de PSP aangekondigd.

[ Voor 17% gewijzigd door greenlizzard op 03-01-2005 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102191

ter info:
Ik heb de PSP vandaag binnen gekregen. Besteld voor 414 euro (inclusief UPS verzending)
Aan de deur moest ik nog 88 euro invoerbelasting betalen. Dus totaal heeft de psp mij 502 euro gekost! Damn, echt nooit meer hardware importeren.
Ik heb de value pack gekocht. Wat een miskoop. Draadje is echt nutteloos, remote control veel te groot in vergelijking met psp, headphone en tasje zijn wel ok. Alleen steekt de psp er een beetje uit als hij in het tasje zit. Alleen aan de memory stick heb je wat aan eigenlijk. Maar je kan in NL gewoon een Mmstick halen met een grotere geheugen voor onder de 50 euro.
Dus ga voor de Standard pack en niet voor de value pack.

De PSP zelf is uiteraard da bomb! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Anoniem: 102191 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 21:42:
ter info:
Ik heb de PSP vandaag binnen gekregen. Besteld voor 414 euro (inclusief UPS verzending)
Aan de deur moest ik nog 88 euro invoerbelasting betalen. Dus totaal heeft de psp mij 502 euro gekost! Damn, echt nooit meer hardware importeren.
Ik heb de value pack gekocht. Wat een miskoop. Draadje is echt nutteloos, remote control veel te groot in vergelijking met psp, headphone en tasje zijn wel ok. Alleen steekt de psp er een beetje uit als hij in het tasje zit. Alleen aan de memory stick heb je wat aan eigenlijk. Maar je kan in NL gewoon een Mmstick halen met een grotere geheugen voor onder de 50 euro.
Dus ga voor de Standard pack en niet voor de value pack.

De PSP zelf is uiteraard da bomb! :)
Ja die bedragen zijn inderdaad effe slikken en ik had al hetzelfde vermoeden over het value pack, ik zie wel wat ik kies. Gefeliciteerd met je aankoop. Welke spellen heb je erbij genomen? Ennuh laat niet de pret bederven door de UPS he :P Life is short playmore ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107958

aan de deur? is dat niet met accept giro dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
Anoniem: 107958 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 22:10:
aan de deur? is dat niet met accept giro dan?
Onder Rembours. Je betaald dus aan de postbode, in dit geval: UPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107958

oh hmm ik heb em via DHL besteld wel voor minder en met CC betaald, dus zal ik em wel met accept giro krijgen :/

zeg doe es wat mooie foto's maken? is je psp in perfecte staat? dus geen dooie pixels enzo?

en als ik vragen mag, waar heb je em gekocht?

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 107958 op 03-01-2005 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
spenky schreef op maandag 03 januari 2005 @ 16:49:
[...]

Hoeveel kost hij daar dan? Als hij goedkoop is pak ik even de trein :)

[ Voor 9% gewijzigd door whiteclear op 03-01-2005 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spenky
whiteclear schreef op maandag 03 januari 2005 @ 22:42:
[...]

Hoeveel kost hij daar dan? Als hij goedkoop is pak ik even de trein :)
die man daar waaraan ik het vroeg zei toen tussen de 300 en 400 euro maar de exacte prijs weet ik niet. zou je ze ff moeten bellen "010 - 404 9908". en de website is ook www.futurezone.nl ( staat nix over de psp op ).

ps. Je moet futurezone 2 hebben. bij contact...

[ Voor 8% gewijzigd door spenky op 03-01-2005 23:32 ]

Frietjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Anoniem: 102191 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 21:42:
Ik heb de value pack gekocht. Wat een miskoop. Draadje is echt nutteloos, remote control veel te groot in vergelijking met PSP, headphone en tasje zijn wel ok. Alleen steekt de PSP er een beetje uit als hij in het tasje zit.
PSP steekt niet uit, tasje is gewoon niet helemaal afgesloten aan de kant waar het SONY label niet zit. Dit hoort gewoon zo. De PSP past verder prima.

UPS sucks, ook ik (zie boven, 58 euro over Value Pack) moest invoerrechten betalen. Heb laatst een Dell rackserver uit de USA geïmporteerd en heb helemaal niks hoeven te betalen aan invoerrechten. Verzending ging toen via FedEx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-04 11:54
MaZo schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 09:47:
[...]
PSP steekt niet uit, tasje is gewoon niet helemaal afgesloten aan de kant waar het SONY label niet zit. Dit hoort gewoon zo. De PSP past verder prima.

UPS sucks, ook ik (zie boven, 58 euro over Value Pack) moest invoerrechten betalen. Heb laatst een Dell rackserver uit de USA geïmporteerd en heb helemaal niks hoeven te betalen aan invoerrechten. Verzending ging toen via FedEx.
UPS suckt idd.. moest ook ooit invoerrechten gaan betalen over een beta programma van Microsoft. Alleen al omdat het cd's waren van Microsoft moest ik er al invoerrechten voor gaan betalen.
En laatst platen besteld uit duitsland ging ook via UPS, kwamen die gasten elke dag op hetzelfde tijdstip en als ik na 4 dagen het pakket niet in ontvangs kon nemen dan zou het worden teruggestuurd. En een ander tijdstip kon alleen worden doorgeworden dmv een briefje op de deur te plakken (zodat je kan meteen kan laten zien dat er niemand thuis is en tot hoe laat niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Glorix Jim schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 10:40:
[...]

UPS suckt idd.. moest ook ooit invoerrechten gaan betalen over een beta programma van Microsoft. Alleen al omdat het cd's waren van Microsoft moest ik er al invoerrechten voor gaan betalen.
En laatst platen besteld uit duitsland ging ook via UPS, kwamen die gasten elke dag op hetzelfde tijdstip en als ik na 4 dagen het pakket niet in ontvangs kon nemen dan zou het worden teruggestuurd. En een ander tijdstip kon alleen worden doorgeworden dmv een briefje op de deur te plakken (zodat je kan meteen kan laten zien dat er niemand thuis is en tot hoe laat niet).
Sorry hoor, maar je kan UPS gewoon bellen om een tijd af te spreken |:(
En UPS bepaald de invoerrechten niet, dat doet de douane |:(
Kijk eerst eens wat verder dan je neus lang is voor je een bedrijf af gaat zeiken...

[ Voor 10% gewijzigd door pagani op 04-01-2005 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-04 11:54
johnnyv.nl schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 10:54:
[...]

Sorry hoor, maar je kan UPS gewoon bellen om een tijd af te spreken |:(
En UPS bepaald de invoerrechten niet, dat doet de douane |:(
Kijk eerst eens wat verder dan je neus lang is voor je een bedrijf af gaat zeiken...
Mwa, het is wel toevallig dat als het via UPS gaat dat de douane het er wel opeens uitpikt he :)

(en nu weer ontopic!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Overmorgen zullen in ieder geval wel de release date en prijzen van de Amerikaanse PSP bekend zijn, denk dat de Europese aankondiging wel niet veel meer op zich zal laten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn er hier eigenlijk mensen die ooit géén belasting hebben hoeven betalen over iets wat ze bv van Lik-Sang hebben gekocht? En dan heb ik het dus voornamelijk over games en/of consoles...

Misschien zouden die mensen kunnen aangeven welke verzendmethode ze gekozen hebben, en met welke maatschappij het toen verzonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

bij games heb ik nog nooit last gehad van belasting, maar volgensmij worden de pakketjes voor europa ook van binnen europa gestuurd (mijne kwam uit zweden/ switserland, weer ff niet meer welke van de 2 :P)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Anoniem: 64636 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 17:19:
Zijn er hier eigenlijk mensen die ooit géén belasting hebben hoeven betalen over iets wat ze bv van Lik-Sang hebben gekocht? En dan heb ik het dus voornamelijk over games en/of consoles...

Misschien zouden die mensen kunnen aangeven welke verzendmethode ze gekozen hebben, en met welke maatschappij het toen verzonden is.
De reden dat Pietje wel belasting moet betalen en Jantje niet is dat de Duane tijdens het inklaren niet alle pakketten langsgaat maar hierin een steekproef doet. Ik weet niet hoe groot de steekproefomvang is, maar gezien er heel veel mensen zien die achteraf bij moeten betalen is dit dus aardig groot. Het is dus iederekeer weer een gok als je iets buiten het EU gebiedt haalt.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arx schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 17:40:
[...]

De reden dat Pietje wel belasting moet betalen en Jantje niet is dat de Duane tijdens het inklaren niet alle pakketten langsgaat maar hierin een steekproef doet. Ik weet niet hoe groot de steekproefomvang is, maar gezien er heel veel mensen zien die achteraf bij moeten betalen is dit dus aardig groot. Het is dus iederekeer weer een gok als je iets buiten het EU gebiedt haalt.
Dat klopt,

maar er doen ook verhalen de ronde dat als je iets als 'gift' dus als cadeau laat versturen, dat de kans dan kleiner is. En ik vraag me af of het iets uitmaakt of ik iets via UPS laat komen, of via DHL .... ik verwacht eigenlijk van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84020

spenky schreef op maandag 03 januari 2005 @ 23:31:
[...]

die man daar waaraan ik het vroeg zei toen tussen de 300 en 400 euro maar de exacte prijs weet ik niet. zou je ze ff moeten bellen "010 - 404 9908". en de website is ook www.futurezone.nl ( staat nix over de psp op ).

ps. Je moet futurezone 2 hebben. bij contact...
Heeft iemand nog geïnformeerd?
Ben wel benwd eigenlijk anders stap ik ook wel ff op de trein :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Nou ik werd gebeld door FedEx met de vraag wat de waarde van het pakket is, in dat geval dus een Dell rackserver. De verzender had namelijk een waarde opgegeven van 50 dollar, terwijl alles in de originele doos (met aan alle kanten "Dell" in het groot er op lol) zat. Ze wisten dus dat dit niet klopte, en ze vroegen of ik kon aantonen wat de werkelijke waarde was. Dit kon ik dus.
Nadat het pakket bezorgd was (zo'n week of 6 geleden) heb ik echter nooit meer iets gehoord over belasting o.i.d.

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:44

rammes

koekebakker 1e klas

Anoniem: 84020 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 18:11:
[...]

Heeft iemand nog geïnformeerd?
Ben wel benwd eigenlijk anders stap ik ook wel ff op de trein :P
jep, nog geen reactie gehad...

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rammes schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 19:09:
[...]

jep, nog geen reactie gehad...
idem ... hoop dat ze hem verkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
Anoniem: 64636 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:45:
[...]

idem ... hoop dat ze hem verkopen :P
Zoek je dan nog een PSP?

De meeste mensen halen hem volgens mij van sites als marktplaats/Ebay.
De winkels in NL zullen toch geen garantie kunnen geven op de japanse PSP's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tr1gg3R schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 22:47:
[...]

Zoek je dan nog een PSP?

De meeste mensen halen hem volgens mij van sites als marktplaats/Ebay.
De winkels in NL zullen toch geen garantie kunnen geven op de japanse PSP's
Ik zelf importeer er eentje van Lik-Sang ... ik wacht nog een paar dagen, misschien dat de prijs nog daalt. Maar uiterlijk 1 februari heb ik er een thuis liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Little Bear
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
OmegaProject schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 00:15:
[...]

Klinkt ook wel interessant, maar kan je d'r niet beter gewoon een paar in je tas duwen? Die raak je in Nederland toch wel kwijt! :D Onderandere 1 aan mij :P Dus als je 16e ofzo weer in Nederland bent, dan moet je het maar laten weten, kom ik er wel een ophalen :)
Ik wil graag nummer 2 uit die tas reserveren :Y)

gaat alleen beetje moeilijk worden, in verband met het 'geen geld voorschieten' gedoe

Life is simple, make choices, don't look back...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is een nieuwe RPG aangekondigd. En wel eentje van eigen bodem.
Sony Online Entertainment (SOE) is aan de PSP game bezig genaamd Untold Legends: Brotherhood of the Blade.
Staat gepland als launch game voor de US launch.

Voor meer informatie + enkele pics:http://psp.ign.com/articles/577/577175p1.html

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 97951 op 05-01-2005 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7750

Modbreak:Het is hier _geen_ V&A!

[ Voor 100% gewijzigd door Crash op 05-01-2005 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Today is the big day :)
Alleen zal het wel vannacht worden vanwege de tijdsverschil :p

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alpha-sphere schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 12:59:
Today is the big day :)
Alleen zal het wel vannacht worden vanwege de tijdsverschil :p
ik ben heel erg beniewd, al is het niet bijzonder belangrijk voor mij ;) ik wil em al ruim voor de EU launch binnen hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
* pagani ziet óf een slotje aankomen binnen korte tijd óf users met tempbans een tijdje niet meer terug

Kom op jongens, vorige topicdeel werd ook al een derde van de posts wegens handel gewist, laten we het een beetje on-topic houden. Als je wil handelen hebben we V&A of je handelt het maar via msn af of zo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

johnnyv.nl schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 13:05:
* Anoniem: 64636 ziet óf een slotje aankomen binnen korte tijd óf users met tempbans een tijdje niet meer terug

Kom op jongens, vorige topicdeel werd ook al een derde van de posts wegens handel gewist, laten we het een beetje on-topic houden. Als je wil handelen hebben we V&A of je handelt het maar via msn af of zo :/
Alles wordt reeds buiten het topic om geregeld ... zie niet in wat er mis is met op deze manier contact leggen. 't is toch een forum voor fans, right?

Dat de heren modder eters het handelen in V&A willen houden snap ik wel hoor ... 't is alleen niet het zelfde imo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-04 22:23
Modbreak:Ik wil hier _geen_ handel zien in dit topic. Dergelijke zaken regelen jullie maar via mail/icq/irc/msn/whatever maar _niet_ in dit topic! En nee, ook geen posts van "contact mij als je interesse hebt, dan regelen we dit buiten dit topic om". Ik heb dus enkele replies getrashed.

[ Voor 3% gewijzigd door Crash op 05-01-2005 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je het over de duivel hebt ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
Lol :P

Dan maar richting V/A.

In principe zeer begrijpelijk. Anders zou GoT een verlengstuk van het V/A gedeelte worden.

Ontopic:

Vanaf morgen de CES in Las Vegas.
Ik ben benieuwd of we daar meer informatie krijgen of er nu daadwerkelijk gewisseld wordt tussen de verschillende TFT schermen. (Sharp/Samsung).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Ik ben benieuwd of we daar meer informatie krijgen of er nu daadwerkelijk gewisseld wordt tussen de verschillende TFT schermen. (Sharp/Samsung).
Maakt dat wat uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De één zou minder goed zijn dan de ander... of dat nou echt merkbaar is vraag ik me af :) Maar als iemand 2 PSP's kan regelen met 2 verschillende schermpjes, dan wil ik het gaarne testen en reviewen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocoShady
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 31-03 20:04

LocoShady

blaap..

waarschijnlijk word de psp niet getoond bij de CES :{ ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LocoShady schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 15:05:
waar haal je die info vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LocoShady schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 15:05:
:? :?

De PSP is al uit in Japan dus ik zie het probleem niet waarom ze hem niet kunnen tonen op de CES......
Waarschijnlijk bedoel je het bekend maken van zowel de US als de EU launch date. Maar zonder enige bronvermelding komt dit niet echt geloofwaardig over.
Sony houd morgen (toch?) een persconferentie, ik mag toch aannemen dat Sony wel iets vermeld over een eventuele datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocoShady

LocoShady

blaap..

ik hoor het net ook van iemand anders
Op de site van de ces zelf staat niet dat de PSP getoond wordt (electronic gaming sektie)
ik loop al te zoeken of ik het zie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

LocoShady schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 15:23:

[...]

Zo'n verhaal heb ik ook gehoord. Alleen daar ging het over de nieuwe XDoos. Vanavond is de persvoorlichting van Sony (20:15, Nederlandse lijst). Er is al eens bevestigd dat de launch details voor de Amerikaanse markt bekend zou worden gemaakt, en hopelijk ook de Europese.

Dus dat de PSP niet vertoond wordt lijkt mij een erg onwaarschijnlijk verhaal.

[ Voor 9% gewijzigd door Arx op 05-01-2005 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LocoShady schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 15:23:

[...]

Klopt, maar er staat wel een persconferentie van Sony, waar geen verdere details vermeld staan. Maar dat het er niet expliciet bij vermeld staat, wil nog niet zeggen dat het ook daadwerkelijk niet aan bod komt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocoShady

LocoShady

blaap..

http://forum.fok.nl/topic/656053/1/50#24411487
Ik neem aan dat je de CES bedoelt? Het enige dat daar getoond wordt is de Gizmondo, geen PSP, geen DS en geen Xbox 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-02 19:34
Ik heb inmiddels ook een PSP, al een week. Via kiddyl verkregen.

Ik moet zeggen dat het een fantastische apparaat is! Ik ben echt gek op de graphics, vooral die van Ridge Racers! Ik heb de batterijduur niet bijgehouden met RR, maar ik kan wel zeggen dat het makkelijk 3 uur volhoudt, met brightness op zijn laagst (hoger is niet nodig IMO) en geluid op 75%. Ik heb een Standard Pack en ik heb er een 256MB MS bijbesteld.

Helaas ben ik genoodzaakt om het te verkopen, maar ik zal hopelijk snel genoeg een nieuwe halen.

Ow, en mijn PSP heeft geen dode pixels ofzo, alleen maakt de D-pad soms geluiden. En ik hoefde geen belasting o.i.d. betalen :*)

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocoShady

LocoShady

blaap..

ik wil er denk gelijk een 1gb kaartje bij kan je er teminste ook gelijk goede kwalieit video's op kwijt :)

[ Voor 5% gewijzigd door LocoShady op 05-01-2005 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
Dat wilde ik er ook eerst bijkopen, maar ik weet van mezelf dat ik geen films op de PSP ga kijken. Als ik dat wil doen, dan neem ik mijn 12" Powerbook wel mee. Ik weet het, de PB is een stuk groter, maar dat betekent niet dat ik hem niet overal mee naartoe kan slepen. En als MP3-speler zal ik het ook niet gebruiken, daar heb ik weer een iPod Mini voor.

Wat me ook wel leuk lijkt, is wanneer je de PSP aan je auto-stereo kan verbinden, en dan gewoon videoclips afspelen, terwijl het geluid via de auto-radio gaat. Maar dat lijkt me niet zo makkelijk (ik ben dan misschien een beetje technisch, maar ik blijf wel een meisje :9 )

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Als er een persconferentie komt dat meer info geeft over de release van de PSP dan hoeft dat ding toch niet perse getoont te worden of ben ik nou gek. Een persconferentie over de PSP heeft helemaal niks te maken met wat er getoont wordt op de CES zelf IMO.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocoShady

LocoShady

blaap..

ik denk dat ik elemaal verkeerd begrepen was :) ik bedoelde niet getoond maar wanneer hij in amerika/europa kwam :D
phew :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sony heeft officieel bevestigd dat de PlayStation Portable in maart op de markt komt in Europa en de Verenigde Staten. Ken Kutaragi, president van Sony Computer Entertainment, vertelde dat Sony de PSP het liefst rond Pasen in Europa op de markt brengt.

Sony heeft nu ongeveer 510 000 handhelds verkocht en wil dat dit er op 31 maart 3 miljoen zijn. Dit wordt volgens Kutaragi nog wel een hele opgave.

bron:http://www.reuters.com/newsArticle.jhtml?type=technologyNews&storyID=7241493

Hierin wordt ook vermeld dat Sony tijdens haar persconferentie op de CES ook de PSP bespreekt en verdere details geeft.
Dus is meteen het ook gerucht van hierboven ontkracht dat er op de CES geen nieuws over de PSP zou worden vermeld.

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 97951 op 05-01-2005 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Anoniem: 97951 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 16:16:
Sony heeft officieel bevestigd dat de PlayStation Portable in maart op de markt komt in Europa en de Verenigde Staten. Ken Kutaragi, president van Sony Computer Entertainment, vertelde dat Sony de PSP het liefst rond Pasen in Europa op de markt brengt.
Sorry, dat staat er niet! En alles behalve officieel.
Sony Corp. (6758.T: Quote, Profile, Research) will likely launch its new PlayStation Portable hand-held game console in North America and Europe in March, a top executive said on Wednesday.
....
"It will probably be March," Sony Computer Entertainment (SCE) president and CEO Ken Kutaragi told reporters at a gathering of business executives, responding to a question on when it would start selling the PSP in the U.S. market.
Dus dit is nog niet officieel. Dit is gewoon een interviewtje. Weten we gelijk ook wat we misschien vanavond te horen krijgen.

[ Voor 10% gewijzigd door Arx op 05-01-2005 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:44

rammes

koekebakker 1e klas

weer te laat :(

[ Voor 96% gewijzigd door rammes op 05-01-2005 17:06 ]

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
azt33 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 15:57:
Dat wilde ik er ook eerst bijkopen, maar ik weet van mezelf dat ik geen films op de PSP ga kijken. Als ik dat wil doen, dan neem ik mijn 12" Powerbook wel mee. Ik weet het, de PB is een stuk groter, maar dat betekent niet dat ik hem niet overal mee naartoe kan slepen. En als MP3-speler zal ik het ook niet gebruiken, daar heb ik weer een iPod Mini voor.

Wat me ook wel leuk lijkt, is wanneer je de PSP aan je auto-stereo kan verbinden, en dan gewoon videoclips afspelen, terwijl het geluid via de auto-radio gaat. Maar dat lijkt me niet zo makkelijk (ik ben dan misschien een beetje technisch, maar ik blijf wel een meisje :9 )
Haha :) Maarre, dat kan heel makkelijk. Kabeltje voor het geluid naar je autoradio en/of versterker en klaar. Helaas moet je dan wel een audioingang hebben op je radio. Anders moet het dus via een versterker.

Aan je kennis te lezen ben je volgens mij iig géén blond meisje :P (dit is natuurlijk een flauwe opmerking ;) )

Maar wat ik me afvraag is of de bestuurder zo blij gaat zijn met deze oplossing ;)

[ Voor 12% gewijzigd door pagani op 05-01-2005 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azt33
^^ Ik zal dat maar opvatten als een compliment :9

Over de bestuurder hoef ik me geen zorgen te maken, dat ben ik namelijk. Ik zal er even wat meer tijd insteken, en kijken of ik er wat uit kan halen...

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Je hoeft niet te melden als je pakje onderweg is. Als je pakje er is, laat 2 of 3 mensen dan melden wanneer ze besteld hadden, waar en hoelaat het binnen kwam. Dan hebben mensen er iets aan. "Oh, volgens mij is die onderweg" is niet nuttig