![]() | |||||||||
| |||||||||
Welkom op het tweede deel van het Cooler Master Stacker topic ! | |||||||||
| |||||||||
![]() | |||||||||
| |||||||||
Na een succesvol eerste deel is hier dan Deel 2 van het Cooler Master Stacker topic ! Hier kan je discussiëren over nieuwtjes, weetjes, kleine mods en andere zooi die met de Stacker te maken hebben ! Waarom is deze case zo populair vraag je je af ? Voor gemiddeld 140 euro krijg je een case met aluminium zijpanelen, stevige stalen frame, BTX-compatibele infrastructuur, zeer goede koelingsmogelijkheden, support voor 2 voedingen en ook nog eens de mogelijkheid om tot elf 5,25" bays te benuttigen ! Als dat nog niet genoeg is kan je ook drie 4-in-3 modules gebruiken waardoor je 12 luchtgekoelde hardeschijven kan huisvesten en nog steeds plaats hebt voor twee 5,25" drives ! Daar is de stacker ook voor gebouwd: modulatie, flexibiliteit en toekomstbestendigheid. Tot op heden zijn er 3 verschillende kleurschakeringen uitgebracht van de Stacker, nml. de zilver-, zwart- en blauwkleurige versie. De 2 laatstgenoemde zijn hier in de Benelux wel best zeldzaam, je zal dus meestal de zilverkleurige (ongelakt, geborsteld aluminium) versie tegenkomen. Weet je ergens waar ze de gekleurde versies zeker hebben ? Laat het dan even weten !! | |||||||||
| |||||||||
![]() | |||||||||
| |||||||||
![]() | |||||||||
| |||||||||
![]() | |||||||||
| |||||||||
Bijzonderheden:
| |||||||||
| |||||||||
Foto's: (courtesy of www.modthebox.com) | |||||||||
| |||||||||
![]() | |||||||||
| |||||||||
Tot op heden ben ik nog niet veel leuke mods tegengekomen op wat standaard blauwe fans en CCFL's na. Als iemand een coole stacker heeft gezien met wat meer originele mods (een airbrush/paintjob, uitgebreide WC-setup, of ander geks), laat het dan horen en dan wordt het hier geplaatst !! Casemods:
Disclaimer: als je je casemod hier niet tussen wil, contacteer me dan even. Indien je je casemod (van een Stacker dus) hier wel wilt, kan je me ook contacteren ! Zet wel liefst al wat foto's online, met een woordje uitleg, of een link naar de pagina waar hij staat. Zelf ben ik ook bezig aan wat minimalistisch modden, niets speciaals. Hier komen binnenkort foto's van online. | |||||||||
| |||||||||
![]() | |||||||||
| |||||||||
| |||||||||
| |||||||||
![]() | |||||||||
| |||||||||
De tweakers.net Pricewatch links:
De zwarte versie (STC-T01-UK) is vanaf heden te verkrijgen in de volgende shops: Overige links: Indien u nog shops kent die ze met zekerheid (iemand die hem gekocht heeft bv.) hebben, laat het me weten en ik voeg de link toe ! | |||||||||
| |||||||||
Suggesties, opmerkingen en aanvullingen mogen altijd per PM, mail of topicpost bericht worden. |
[ Voor 41% gewijzigd door Phuncz op 21-06-2005 22:24 ]