Die 30 cm fan zit er niet bij en is optioneel, het is de
Cooler Master Cross Flow FanMujo schreef op 14 april 2004 @ 19:27:
Hoe gaan ze nou 2 voedingen inbouwen?
Onderin kan er eentje maar daar is plaats voor 2x80mm fans.
Verder lijkt me niet dat er bovenin een normal sized PSU in kan.
Het lijkt me iets te plat, maar misschien zie ik dat verkeerd.
Ja dat vraag ik me inderdaad ook af, er kunnen 2 PSU's in, maar dat betekend dat als je hem beneden plaats, je niet meer die 2 80mm fans kan gebruiken.
Er kunnen btw wel gewoon ATX power PS2 in, dus hoeft geen aparte PSU te zijn, ik neem aan dat dit voor zowel boven als onder geld.
Er kunnen in totaal de volgende fans in:
front: 3x 120mm fan [1 stuks inclusief]
top: 1X 80mm fan [inclusief]
side: 1x 80mm (?) fan
rear: 1x 120mm fan en 2x 80mm fan [1x 120mm fan inclusief] staat in manual INTAKE maar dat lijkt me niet juist aangezien ie aan de achterkant zit
motherboard: 1x 300 fan [excl. optioneel]
Wat ik trouwens helemaal super vind aan deze kast is dat je, als je de side panel d'r af haald, je zo de plaat met het moederbord en de pci kaarten uit je kast kunt draaien, ideaal! niet meer lopen prutsen in een veels te kleine ruimte.
Enige wat ik niet begrijp is het volgende;
er zitten in principe 11 5,25" bays in waarvan er volgens de site 7 exposed zijn en 3 hidden, en 1 3,5" exposed.
Waar zitten nou precies die 3 hidden bays dan? als ik de plaatje bekijk zijn ze allemaal OF hidden OF exposed.
Dan heb je, om in die 5,25" bays een harddisk te krijgen, nog zo'n
3 for 4 HDD Module wat is hier precies de bedoeling van? er zit er namelijk maar 1 van bij.
Als iemand hem al heeft gespot in een webshop, ik ben er ook hard naar op zoek, laat het ff weten.
edit:
Ah zie net dat hij pas eind mei (25-05-'04 in de US) verwacht word, dus dat kan nog wel ruim een maand duren
Prijs gaat idd rond de $179,99 worden.
[
Voor 7% gewijzigd door
DyStiC op 03-05-2004 20:40
]