Da Loogie schreef op 10 augustus 2004 @ 16:41:
Tja, ik begrijp wat je bedoelt, maar blijkbaar gaan ze daar bij Coolermaster wel vanuit. Ik heb die floppy er gewoon even uitgelaten totdat ik ergens een bracket kan scoren/fixen. Op het Coolermaster forum is dit overigens wel een van de punten van kritiek op de Stacker...
Ik heb wel een zwarte floppydrive meebesteld, maar die laat ik nog maar lekker wachten. In dat 3.5" frontje gaat een zwarte 3.5" cardreader... ik had verder nog een 5.25" naar 3.5" bracket meebesteld, de bracket zelf kan ik gebruiken om de cardreader vast te schroeven. En voor het frontje heeft Coolermaster zelf gezorgd. Maar eigenlijk hadden ze er nog twee frontjes extra bij moeten leveren, en ook nog brackets zelf.
Ik ga op het Coolermaster forum ook maar eens kritiek leveren, maar dan over dat zijpaneel waar ik me flink aan heb verwond. Bijna alle randjes enzo zijn netjes afgewerkt en dus glad, maar er zijn nog wat stukjes die messcherp zijn... vandaar dat m'n middelvinger nu dus een hap mist.
Betreffende m'n verwonding door deze kast:
Met m'n vinger gaat het nu ietsjes beter. Er is een soort stug vlies over de wond heen gekomen en ik heb nu al ruim 2.5 uur geen bloed meer gezien... phew...
Al met al toch nog aardig wat bloed verloren door dit gedoe. Ik denk toch al gauw drie à vier eetlepels vol... yikes.
Maar ja, ik moet nu de komende tijd wel extreem voorzichtig zijn. Het minste geringste kan de wond natuurlijk weer openen... en daar heb ik echt geen zin in.
Ik ben iig al blij dat ik nu weer met twee handen kan typen, voor typen is m'n middelvinger nu weer geschikt...
Hopelijk kan ik morgen aan de gang met die Coolermaster Stacker want ik wil toch echt m'n PCtje overzetten... die Stacker zit er namelijk dus echt bruut uit...
(nee, geen foto's, m'n ouders hebben de digicam mee op vakantie... vrijdag komen ze terug, ik maak dan wel foto's)
[
Voor 31% gewijzigd door
Wildfire op 10-08-2004 17:47
]