[ervaringen] Coolermaster Stacker case

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 2.557 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:16

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Gugger schreef op zondag 19 december 2004 @ 16:04:
[...]

Leveren zij wel revisie 2 van de CM Stacker?
Hoe kan ik zien of het een revisie 2 is? ik heb hier nog een silveren in doos staan die terug naar Salland moet. En wat zijn er voor verschillend tussen Rev. 1 en Rev. 2? Ik heb nog niet het gehele topic gelezen. Maar ik mag aannemen dat als je er nu één besteld de laatste revisie toegezonden wordt.

Aaaaaah !!!! ik wordt gek, nu heb ik vanmorgen (20/12) voor de derde maal een zilveren/alu uitvoering toegezonden gekregen. *zucht* Waarom zetten bedrijven op hun site dat ze de zwarte leveren, maar dit niet doen ...... :? :X :| :'(

P.s. De derde maal was niet bij Salland Automatisering. :)

[ Voor 28% gewijzigd door _Dune_ op 20-12-2004 14:51 ]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82155

Heb nu al 3 weken twee 4-in-3 modules in bestelling staan bij de hardwareboer ...

Echter nog steeds niet leverbaar ...

Zijn deze zo moeilijk te verkrijgen dan (België)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70787

Ik heb een tijdje geleden ruim een maand erop moeten wachten. Wel gratis nageleverd, dat was prima ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

k heb nu een asrock k-8 combo en een atx voeding en 2 sata schijven. kunnen die er gewoon in?

[ Voor 73% gewijzigd door Spitie op 20-12-2004 17:50 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-06 13:33
spittie_nl schreef op maandag 20 december 2004 @ 17:42:
k heb nu een asrock k-8 combo en een atx voeding en 2 sata schijven. kunnen die er gewoon in?
oei dat wordt proppen. :P

ja dat gaat dus prima passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitie
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

ik heb ook nog gekeken voor dat side-window verkopen ze bij informatique maar alleen de zilveren als je dus een zwarte kast wil zit je dus met een zilveren zijkant en 1 zwarte :(
hadden ze niet ook een zwart side-window kunnen maken? |:( of zijn die er maar zijn zeigewoon onvindbaar? anders is het knap irri

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loogie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-06 17:49
Ik vrees dat ze er helemaal niet zijn. Op de website van coolermaster staat bij de windows alleen de zilveren versie voor de Stacker. De SPB-T01 voor de Wavemaster is er wel in twee verschillende kleuren, maar die staan dan ook wel in dit menu. Wellicht gaan ze nog een keer een zwarte voor de Stacker maken, maar ik denk dat hij nu nog helemaal niet bestaat. :)

edit:
Ik heb trouwens al weken terug die brackets binnen gekregen voor die floppy-drive (die wél bij revisie 2 zitten), maar mij drive steekt nu of een klein stukje uit of hij zit een heel stuk naar binnen. Zal wel weer alleen bij mij zijn? In ieder geval maar even wat gaatjes erin dremelen, want zo is het geen gezicht...

[ Voor 27% gewijzigd door Loogie op 20-12-2004 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitie
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

misschien kan je m zelf zwart spuiten ofsow?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

spittie_nl schreef op maandag 20 december 2004 @ 19:22:
ik heb ook nog gekeken voor dat side-window verkopen ze bij informatique maar alleen de zilveren als je dus een zwarte kast wil zit je dus met een zilveren zijkant en 1 zwarte :(
hadden ze niet ook een zwart side-window kunnen maken? |:( of zijn die er maar zijn zeigewoon onvindbaar? anders is het knap irri
Maar weet jij dan ook waar de zwarte behuizing geleverd wordt ??? zowel www.sallandautomatisering.nl als www.cool-prices.nl geven aan de zwarte te leveren, maar ik kreeg bij Salland twee maal een zilveren toegeleverd en één maal bij bij Cool-Prices ....

Ik wordt gek.... zijn ze kleuren blind *snif* Ik wil zo graag die zwarte een window in mijn side panel hoef ik niet.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61779

Ik ben ook geinteresseerd in deze kast, en daarom ook in dit topic. Ik zoek dus een kast met behoorlijk wat ruimte voor hd's (stuk of 5). Omdat er ook een warm amd64 systeem + ati kaart in komt, is voor mij een goede koeling met fans essentieel.
Uit diverse reviews (+search) blijkt deze kast de meesten goed te bevallen, alleen op het gebied van koeling (airflow) zie je dat sommigen tevreden over deze kast zijn, maar anderen wat minder.
Ik ben dus benieuwd of de meeseten voor deze kast hebben gekozen; is dat i.v.m. de ruimte en constructie, of toch ook i.v.m. de koeling, of hebben jullie (gegeven een budget van vb 150 euro exl voeding) nog andere tips?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitie
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

op http://www.4launch.nl/4la....php&center=shop/home.php staat ie in het zwart. maar betwijfel het ook. volgens mij is ie er niet in t zwart! :S

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

spittie_nl schreef op maandag 20 december 2004 @ 21:55:
op http://www.4launch.nl/4la....php&center=shop/home.php staat ie in het zwart. maar betwijfel het ook. volgens mij is ie er niet in t zwart! :S
Een medewerker van Salland heeft mij verteld wel degelijk de zwarte behuizing al gezien te hebben, dus ze zijn er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

spittie_nl schreef op maandag 20 december 2004 @ 21:55:
De beschrijving klopt wel voor een zwarte uitvoering, maar als je het type nummer: STC-T01-UW in google in tikt zie je dat het om een zilveren uitvoering gaat. Ik snap dit niet, waarom zetten die hardware boeren verkeerde info. op hun site dit kost hun alleen maar steeds retouneer kosten. Ik bedoel wanneer ik een zwarte behuizing bestel dan verwacht ik geen zilverkleurig en gaat hij retour levrancier. Kan iemand mij uitleggen wat hier nu aan de hand is? Of heeft CoolMaster het een en ander overhoop liggen?

OEPS dubbele qoute, had edit moeten zijn :X

[ Voor 4% gewijzigd door _Dune_ op 20-12-2004 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:27

breinonline

Are you afraid to be known?

Anoniem: 61779 schreef op maandag 20 december 2004 @ 21:41:
Ik ben ook geinteresseerd in deze kast, en daarom ook in dit topic. Ik zoek dus een kast met behoorlijk wat ruimte voor hd's (stuk of 5). Omdat er ook een warm amd64 systeem + ati kaart in komt, is voor mij een goede koeling met fans essentieel.
Uit diverse reviews (+search) blijkt deze kast de meesten goed te bevallen, alleen op het gebied van koeling (airflow) zie je dat sommigen tevreden over deze kast zijn, maar anderen wat minder.
Ik ben dus benieuwd of de meeseten voor deze kast hebben gekozen; is dat i.v.m. de ruimte en constructie, of toch ook i.v.m. de koeling, of hebben jullie (gegeven een budget van vb 150 euro exl voeding) nog andere tips?.
Ik heb hem gekocht vanwege de ruimte, constructie en de koeling. Ruimte en constructie zijn perfect, de koeling is zeker goed. Er zijn altijd mensen die blijven klagen. De mogelijkheden voor goed koelen zijn standaard al erg aanwezig (veel fans en een goede plaatsing daarvan) maar ook nog eens makkelijk uit te breiden.

Ga je veel met je videokaart doen (spellen ;)) dan zou ik deze kast in omgekeerd ATX (ala BTX) bouwen, de warmte van je videokaart wordt dan veel beter afgevoerd.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik heb hem ook gekocht, bij tweakend.nl, kast + extra drive module(leverden snel) en ik ben er erg blij mee. Veel ruimte en prima koeling.

Wat ik wel merk is dat de kast beswel mee resoneert, en dat is irritant. Mijn oude chieftec was wat dikker en deed dat minder. Maar ik ben van plan hem binnen te bekleden met zelfklevend loodbitumen van de audio-speaker zaak.

Nog een tip, er zit standaard heel veel metaal voor de fan's van de 4 in 3 drivebay's. Dus haal de fan er af en breek de metalen platen er uit, echt bizar dat ze die er in laten zitten, veel beter voor de airflow zo.

[ Voor 4% gewijzigd door maratropa op 21-12-2004 09:24 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:27

breinonline

Are you afraid to be known?

gladiool schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 09:24:
Wat ik wel merk is dat de kast beswel mee resoneert, en dat is irritant. Mijn oude chieftec was wat dikker en deed dat minder. Maar ik ben van plan hem binnen te bekleden met zelfklevend loodbitumen van de audio-speaker zaak.
Dat ligt er ook aan wat voor ondergrond je hebt waarschijnlijk: ik heb de stacker op de wieltjes gemonteerd en hij staat op een vloer met tapijt. Ik heb totaal geen last van resonanties.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:35

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

En ook hier over de 500 posts ;)

Nuttige info verder, dus een volgende deel is zo gemaakt :)

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.