Exeem zal heus wel wat worden, in het vervolg op hun succes van de site. Het is een kwestie van tijd en verbeteringen. Slaagt het niet, dan is dat ook niet zo erg, staat er wel weer een andere reus op
Warez is ontstaan en kun je niet meer wegdenken uit het hedendaagse internet beeld. De maatschappijen blijven hopeloos volhouden dat het hun omzet scheelt, dat zal gerust wel, maar hoeveel ? Rekenen ze dan ook de mensen mee die normaal niets kunnen kopen en het nu toch gewoon pakken, omdat op een houtje bijten al erg genoeg is ?
Natuurlijk, Oost, West en Azie is natuurlijk wel een verschil in gedrag, ik zie ze nog steeds niet met uitslagen van onderzoeken daarover komen, hoe het dan wel egsteld is in de verschillende werelddelen, af en toe eens wat in het nieuws ja, that's all.
Kanker, we kunnen een aantal type's genezen, je moet niet vragen hoe, op een klein Tsjernobyl achtige manier door gewoon puur gif op je af te laten die een hoop andere systemen van je lichamen kapot maakt, maar wie zegt me nu eens of ze het al niet kunnen genezen ?
Omdat het doktoren zijn wil toch niet zeggen dat ze ethisch zijn ? Het zijn toch mensen ?
Zo blijven er altijd een hoop vragen voor de burger over waar ze nooit de waarheid op zullen horen. De kringen zijn nu eenmaal kleinschalig en door mensen bezet dat je alles gewoon met een korreltje zout moet nemen, in dat grote pak wel te verstaan.
Maar we zullen wel zien waar het schip strand met de mensheid. Back on topic, voorlopig is mijn manier van Warez binnenhalen nu eenmaal een manier om van dingen te genieten die ik anders niet zou kunnen betalen, puur omdat ik niet in staat ben om het te betalen, hoe graag ik het ook zou willen. Steel ik nu, zoals zoveel mensen zullen bewerwn ? Imo niet, omdat na intrede van de CD begin jaren tachtig, door de industrie was aangegeven dat na 10 jaar de muziek weer terug zou keren naar de "oude" platen prijzen. Deze afspraak zijn ze nooit nagekomen en ondervinden nu zelf de keerzijde van de medaille. Je kan als bedrijf een ander bedrijf laten vallen door je afspraken niet na te komen, dat deert ze weinig. Genoeg anderen bedrijven om het weer op te vangen.
Maar als 1 derde van het internet verkeer word gegenereerd voor downloads dan lijkt me de boodschap wel klink en klaar. Alleen omdat ze te arrogant zijn die bedrijven, om hun eigen fouten niet toe geven en omdat ze te arrogant zijn om hun omzet bij te stellen, blijven ze tegen iets vechten wat ze niet kunnen winnen, namelijk, je eigen fouten toegeven. En mjah, als je dan mensen gaat inhuren om het toch proberen tegen te houden en af te dwingen, dan kan ik me best wel voorstellen dat men de benaming "Maffia" gaat gebruiken. Want het is, zoals ze zich nu profileren met hun bedrijfsvoering, PURE afpersing

En helaas, men tolereert het nu wat minder, de burgers, dankzij het gereedschap computers en internet. Tolereerden men de rest ook wat maar wat minder wat ze allemaal voorgeschoteld word, dan zou de wereld er een stuk mooier uitzien.
Nadeel van Warez imo is alleen dit, we verstoken met z'n alle hierdoor steeds meer natuurlijke energie. De schatting dat, als we zo doorgaan, over 40 jaar door alle natuurlijke brandstoffen zijn huivert mij meer. Dat alleen zou voor mij een reden zijn om te stoppen, maarjah, daar hoor je verder nooit iemand over