Inderdaad:
Site is currently in Maintenance mode.
This is a temporary outage while we restart our SQL server, it will only last a few moments. Please check back then.
Thank you
[ Voor 3% gewijzigd door Korakal op 20-12-2004 00:43 ]
|>
Inderdaad:
Site is currently in Maintenance mode.
This is a temporary outage while we restart our SQL server, it will only last a few moments. Please check back then.
Thank you
[ Voor 3% gewijzigd door Korakal op 20-12-2004 00:43 ]
|>
Verwijderd
Verwijderd
Nope. Er staan nog wat clones / mirrors actief maar de trackers zijn down.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
[ Voor 6% gewijzigd door Nik op 19-12-2004 22:12 ]
Dan heb je er dus eigenlijk niets aanBor_de_Wollef schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:10:
[...]
Nope. Er staan nog wat clones / mirrors actief maar de trackers zijn down.
|>
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Verwijderd
Ik denk niet dat ze die al haddenSimon schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:12:
[...]
Dan heb je er dus eigenlijk niets aanMaar, vervelende situatie.. Ik denk dat de instanties die erachter zitten hierdoor niet veel fans trekken
Hoe weet je dan of je het moet downloaden? Hoe ga je ze decoderen? Denk je dat bestanden dan voor het grote publiek toegankelijk blijven?Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:08:
Ik denk dat usenet het meest gebruikt gaat worden en door instanties als RIAA als bedreigend gezien gaat worden. Oplossing: files encrypten en onder een nietszeggende naam posten.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2004 22:18 ]
[ Voor 57% gewijzigd door _Dune_ op 19-12-2004 22:18 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Beetje wel ja:_Dune_ schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:16:
mmm misschien een stomme vraag maar wat wordt er bedoelt met een tracker ?
[ Voor 32% gewijzigd door Soultaker op 19-12-2004 22:19 ]
if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.
Soultaker schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:17:
[...]
Beetje wel ja:
What is BitTorrent?
Een torrent is een verzameling bestanden (of een enkel bestand). Een tracker is een centrale server waar de clients mee verbinden om andere clients (peers) te vinden. De tracker coordineert dus het uploaden en downloaden van de bestanden.
[ Voor 9% gewijzigd door _Dune_ op 19-12-2004 22:22 ]
Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Korakal op 20-12-2004 00:53 ]
If you do not change direction, you may end up where you are heading
Verwijderd
het is nog niet het einde hoor_Dune_ schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:19:
[...]
dat is duidelijk...... vandaar dat alles op rood staat
.... ach ja het was leuk voor zolandg het duurde...
Verwijderd
oh en?
[ Voor 81% gewijzigd door intoxicated op 20-12-2004 20:05 ]
[ Voor 12% gewijzigd door X-t-r-e-m-e op 19-12-2004 22:29 ]
Als er dan ook een keer een redelijke prijs gevraagd zou worden, maar zolang een Microsft nog ruim 80% winst behaald op een pakketje Windows XP ....... Bovendien als de prijzen wat schappelijker zouden zijn voor sommige dingen zouden veel mensen ook eerder geneigd zijn gewoon legaal iets te kopen.X-t-r-e-m-e schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:28:
offtopic:
Aan de andere kant, het liep wel de spuigaten uit. Misschien moeten we er maar weer eens aan gaan wennen om ervoor te betalen ipv te 'jatten'.
Verwijderd
D'r zal vast wel weer een nieuw iets komen dat net zo simpel werkt.Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:26:
[...]
oh en?denk je dat er nog een weder-op-standing van de dode bittorent sites komt? of dat er een nieuwe opstaat?
let's hopeen snel... This ain't nais
Verwijderd
Hmm.. Zou leuk zijn als ze inderdaad dat Exeem van ze gaan uitbrengen.Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:32:
[...]
D'r zal vast wel weer een nieuw iets komen dat net zo simpel werkt.
Als je het bericht ook goed leest staat er ook dat dit 't einde is van SN in de huidige vorm.
Denk dat die nieuw iets word met die applicatie waar ze mee bezig waren. En tot die tijd is het zoeken naar wat anders en je behelpen.
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2004 22:54 ]
Waar haal je die wijsheid vandaan? 80% winst? Hoe bereken je ueberhaupt de 'winst' op het verkoop van een artikel, als de kosten verdeeld zijn over een periode van vijftien jaar aan ontwikkeling, verkoop, marketing en support?_Dune_ schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:32:
Als er dan ook een keer een redelijke prijs gevraagd zou worden, maar zolang een Microsft nog ruim 80% winst behaald op een pakketje Windows XP .......
Verwijderd
Dat is gewoon onzin. Wèl geld uitgeven aan computer hardware, een ADSL abonnement, maar niet aan Windows, omdat dat 'te duur' is. Je mag het best voor jezelf proberen goed te praten, maar het blijft onzin._Dune_ schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:32:
Als er dan ook een keer een redelijke prijs gevraagd zou worden, maar zolang een Microsft nog ruim 80% winst behaald op een pakketje Windows XP ....... Bovendien als de prijzen wat schappelijker zouden zijn voor sommige dingen zouden veel mensen ook eerder geneigd zijn gewoon legaal iets te kopen.
Dat is een uitspraak van één van de top mannen van Microsoft Nederland... heeft wel in bladen gestaan volgens mij. En mijn broer heeft het zelf horen zeggen door zo'n Microsoft figuur...Soultaker schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:37:
[...]
Waar haal je die wijsheid vandaan? 80% winst? Hoe bereken je ueberhaupt de 'winst' op het verkoop van een artikel, als de kosten verdeeld zijn over een periode van vijftien jaar aan ontwikkeling, verkoop, marketing en support?
[ Voor 3% gewijzigd door _Dune_ op 19-12-2004 22:50 ]
Sorry, ik praat het absoluut niet goed ook niet voor mij zelf, ik weet dondersgoed dat het illegaal is en ik geef Microsoft gelijk als zij een dergelijk prijs kunnen vragen. Wie zou dat niet doen.Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:40:
[...]
Dat is gewoon onzin. Wèl geld uitgeven aan computer hardware, een ADSL abonnement, maar niet aan Windows, omdat dat 'te duur' is. Je mag het best voor jezelf proberen goed te praten, maar het blijft onzin.
[ Voor 15% gewijzigd door _Dune_ op 19-12-2004 22:51 ]
Verwijderd
ssstSir_Killalot schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:49:
Altijd handig zo'n topic, heb toch alweer een stuk of 4/5 goede vervangers gevonden
Hoe krijg je het voor elkaar om hier een bericht te plaatsen als je een ban hebt?proller schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:12:
offtopic:
Ik plaatse een linkje naar deze site in de HK om te vragen of 'ie down was (en ja dat was 'ie), niet eens als link, en dan nog in spoiler tags ook, ik krijg er een OW + weekban voor, en nu ineens is er een COMPLEET TOPIC OVER? SCHANDALIG
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
wat is de url van het forum van Suprnova dan?.. Daar linken ze niet naar toe namelijk..As we wish to maintain the nice comunity that we created, we are keppig forums and irc servers open.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2004 23:02 ]
weekban voor de HK denk ikpven schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:53:
[...]
Hoe krijg je het voor elkaar om hier een bericht te plaatsen als je een ban hebt?
ff googlen biedt uitkomstVerwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:56:
[...]
wat is de url van het forum van Suprnova dan?.. Daar linken ze niet naar toe namelijk..
---
Bijv. van http://www.12move.nl/content/article/607120.htmSoultaker schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:37:
[...]
Waar haal je die wijsheid vandaan? 80% winst? Hoe bereken je ueberhaupt de 'winst' op het verkoop van een artikel, als de kosten verdeeld zijn over een periode van vijftien jaar aan ontwikkeling, verkoop, marketing en support?
And The Only One
Ik wist dat ik ook ergens gelezen had. Ik ben er inmiddels achter dat het eerder op de frontpage van tweakers.net heeft gestaan, op nu.nl en nog een paar sites.Iva_Bigone schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:58:
[...]
Bijv. van http://www.12move.nl/content/article/607120.htm
Maar da's nog geen reden het dan maar illegaal te dl'en/gebruiken: stap dan over op linux, bestaan zat gratis/test varianten van.
Hoe vaak je niet iets leest in de zin van "ik ben maar een arme student, als ik m'n P4-3.6GHz met 2GB mem en 3x 250GB hdd's betaald heb, heb ik geen geld meer om Windows/DVD's/software kopen. Dus daarom download ik het maar"
Tja, of je wacht totdat je afgestudeerd bent, en/of een baan hebt...
(snelle) PC vind ik nou niet bepaald eerste levensbehoefte.
Maar goed, softwarediefstal/-piraterij is er al sinds het C-64 tijdperk, dus zal wel 'normaal' zijn.
[opa-modus]
Als je niet kunt betalen wat je wilt, moet je maar willen wat je kunt betalen
[/opa-modus]
[ Voor 9% gewijzigd door _Dune_ op 19-12-2004 23:22 ]
Verwijderd
The Unofficial SuprNova.org Closure FAQ
Contents:
1.
2. Has SuprNova.org really closed? When will SuprNova.org be back?
3. What about the torrents I'm currently downloading/have queued, will they still download?
4. Will joining the IRC channel and spamming about some random nonsense and/or "BRING SUPRNOVA BACK UP" help at all or bring SuprNova.org back?
5. Where can I download torrents from now?
6. Who is the owner of SuprNova.org?
7. Is BitTorrent closing?
8. Does the current situation mean I can break the channel rules in #SuprNova.org and use "!list" and "@find"?
9. You know this HTML code is very sloppy, right?
10. Where do I send additions/corrections?
11. Why has SuprNova.org closed?
12. What's happening with eXeem?
13. How do I turn off the joins/parts/quits?
14. Are there any plans to release the SuprNova.org source code?
15. What does MPAA stand for?
1. Has SuprNova.org really closed? top
Yes, it has.
2. When will SuprNova.org be back? top
Never as it was. If it eventually does come back up, it won't feature ANY links to torrents at all.
3. What about the torrents I'm currently downloading/have queued, will they still download? top
Maybe, probably. However if they don't, it has nothing to do with SuprNova.org's closure. If the tracker for that particular torrent is still online and there are seeds, your file will still download.
4. Will joining the IRC channel and spamming about some random nonsense and/or "BRING SUPRNOVA BACK UP" help at all or bring SuprNova.org back? top
NO. So don't. Really, don't.
5. Where can I download torrents from now? top
6. Who is the owner of SuprNova.org? top
Sloncek is the owner. I advise you leave off mailing/PMing him for now, he will be flooded with them and this is likely to be a very emotional time for him. He has feelings too. Give him some space.
7. Is BitTorrent closing? top
No. To clarify, BitTorrent is a file protocol, not a network in itself. As long as .torrent files are made and distributed, BitTorrent will continue to run as the only central servers needed are Trackers, and they never handle the files themselves.
8. Does the current situation mean I can break the channel rules in #SuprNova.org and use "!list" and "@find"? top
NO.
9. You know this HTML code is very sloppy, right? top
Yes, it was rushed.
10. Where do I send additions/corrections? top
Here.
11. Why has SuprNova.org closed? top
The truth is, the only people that know are Sloncek and the SuprNova.org team. An official statement hasn't been released yet, although there are rumours one is coming later today from Sloncek. We don't know whether the MPAA is responsible or not. There are several rumours floating around, and I can't confirm ANY of them, I have no more information than is freely avaliable, but the difference here is that I am not going to put a reason down that isn't 100% confirmed. I don't want to fuel rumours. This reason will now not be modified until I get an OFFICIAL reason from one of the SuprNova.org team.
12. What's happening with eXeem? top
We don't know this either. An insider has said that there will be no statement about eXeem today.
13. How do I turn off the joins/parts/quits? top
In mIRC, it's Tools, Options, IRC, Events, tick Hide Quits, Parts, Joins.
14. Are there any plans to release the SuprNova.org source code? top
The official word is that there are no plans to release the source code at this time.
15. What does MPAA stand for? top
Motion Picture Association of America.
Toen pas?Diamon schreef op zondag 19 december 2004 @ 23:02:
Ik heb vrijdag Ocean's 12 gezien.
Weet niet wie deze film nog meer gezien hebben, maar dit vervolg van Ocean's 11 is pure geld verspilling in welke vorm dan ook.
Ben blij dat geen geld heb uit gegeven voor een kaartje.
Verwijderd
Verwijderd
Doktersteam raadplegen?proller schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:12:
offtopic:
Ik plaatse een linkje naar deze site in de HK om te vragen of 'ie down was (en ja dat was 'ie), niet eens als link, en dan nog in spoiler tags ook, ik krijg er een OW + weekban voor, en nu ineens is er een COMPLEET TOPIC OVER? SCHANDALIG
Verwijderd
[ Voor 60% gewijzigd door curry684 op 21-12-2004 09:50 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Verwijderd
En daarmee zou denk ik bittorrent dan hetzelfde lot wachten als kazaa bijvoorbeeld: veel slechte kwaliteit, geen controle op s/l ratio, etc.IceEyz schreef op zondag 19 december 2004 @ 23:09:
Ik denk dat, na al deze sites die uit de lucht vallen, het tijd is voor Exeem.
Er zijn al 2 dagen problemen met het aanmaken van nieuwe loki-accounts. Beetje jammer net zo voor de kerstvakantie..Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 21:53:
wat is er met lokitorrent gebeurd? 10 minuten geleden deed 'ie het nog...
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Verwijderd in "Suprnova.org down"hellrazor schreef op zondag 19 december 2004 @ 23:29:
is het supernova forum ook down ?
zo nee heeft iemand een linkje ? (als het mag)
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2004 23:35 ]
Dat vond ik idd ook het grootste voor deel van TB. En dat je altijd reacties kon geven op het geen wat je wou downloaden of aan ut downloaden was. Vooral bij het downloaden van Games vond ik dat toch bijzonder handigEen site als TB kon je op bouwen; altijd kwaliteit, altijd goede snelheid door goede controle op leechers.
tyVerwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 23:32:
[...]
Verwijderd in "Suprnova.org down"
voilla (staat al in dit topic)
en het mag wel lijkt mevolgens de admin van sn.org staat er niets illegaals op dat forum
True true.]-[Skinlab]-[ schreef op zondag 19 december 2004 @ 23:36:
Ach het komt wel allemaal goed. Sinds Napster en oa twilight is er heel veel gebeurd. Warez zal altijd terugkomen en steeds beter worden.
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Poort 10000 tot en met 10100 open zetten en ook veranderen in je client.Thesilence07 schreef op zondag 19 december 2004 @ 19:46:
filelist heeft wel veel dingen, ik heb me er ook al ingeschreven..maar hij geeft elke keer een error dat die 6881poorten Blacklisted staan..maar als ik port test doe @ azureus zelf dan geeft ie aan dat alle poorten inorde zijn![]()
dus weet niet precies hoe ik dat verhelpen kan
[ Voor 90% gewijzigd door intoxicated op 20-12-2004 20:00 ]
[ Voor 80% gewijzigd door intoxicated op 20-12-2004 19:55 ]
[ Voor 85% gewijzigd door intoxicated op 20-12-2004 19:55 ]
Ik lees hier veel over usenet, wat is dat eigenlijk?sidefx schreef op zondag 19 december 2004 @ 23:06:
Ik ben blij dat ik niet meer afhankelijk ben van torrents sinds ik usenet heb.
Weet iemand trouwens hoe dat zit met usenet, dit lijkt me het makkelijkst aan te pakken voor RIAA MPAA etc. Toch heb ik ze er nooit over gehoord, depolitie gaat wel achter releasegroups aan, maar een simpele usennet server laatsen ze met rust
Ik vind het niet erg, maar ben wel benieuwd wat de mogelijkheden zijn, dan kan ik me vast voorbereiden op een eventueel usenet loos bestaan hehe
[google=what is usenet], dat kan niet zo moeilijk zijn toch?NightForce schreef op zondag 19 december 2004 @ 23:55:
[...]
Ik lees hier veel over usenet, wat is dat eigenlijk?
[rml]Betaalde newsservers met binaries [ deel 3][/rml]NightForce schreef op zondag 19 december 2004 @ 23:55:
[...]
Ik lees hier veel over usenet, wat is dat eigenlijk?
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
[ Voor 15% gewijzigd door zimbab op 20-12-2004 00:08 ]
Verwijderd
die zal ook nooit down gaan behalve als de BBC of Channel 5 er een zaaak van makenzimbab schreef op maandag 20 december 2004 @ 00:04:
Hmmm...ja, ik hoop wel dat er snel een goede vervanger komt, want hoewel ik nog wel andere bronnen weet vond ik het toch wel handig dat je zo veel op één plaats had.
Gelukkig is mijn Top Gear bron nog wel acief!
Kleine zonnepaneleninstallateur
Mee eens. Ik vind wel dat sommige mensen het wel erg overdrijven. Een vriend van mij vroeg me waarom ik eigenlijk nog cd's kocht. Aangezien je ze 'gratis' kan downloaden.sidefx schreef op zondag 19 december 2004 @ 22:45:
Waarom kan men nou niet gewoon toegeven dat ze fout zitten. Ik zit hier ook met een gigantische hoeveelheid albums, software, films, games etc. die ik allemaal GESTOLEN heb.
Boeie, ik vind het idd erg duur, en ik zou meer kopen als het goedkoop is. Als ik niets kon downloaden had ik zeker 80% van die dingen niet gehad of een freeware alternatief gehad... zo zit het nu eenmaal in elkaar.
Ik heb ook niet de illusie dat we nu ineens gewend moeten gaan raken aan dingen legaal kopen, dat zal wel heel erg lang gaan duren, zoalg er internet blijft is er piraterij...
[ Voor 6% gewijzigd door x-man op 20-12-2004 00:12 ]
Better a newbie in one hand then ten wannabe-hacker-scriptkiddies on your server.
Verwijderd
Ja! Met je laatste stukje, daar ben ik het VOLLEDIG mee eens. Ik heb ontzettend veel muziek ontdekt. En vaak heb ik daardoor cd's gekocht die ik anders nooit zou kopen. En ik ken nog veel meer mensen die dit zelfde doen.x-man schreef op maandag 20 december 2004 @ 00:11:
[...]
Mee eens. Ik vind wel dat sommige mensen het wel erg overdrijven. Een vriend van mij vroeg me waarom ik eigenlijk nog cd's kocht. Aangezien je ze 'gratis' kan downloaden.
Ik heb waardering voor bepaalde artiesten gekregen. Vooral omdat ik hun materiaal heb kunnen downloaden en beluisteren ben ik juist meer gaan kopen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 00:20 ]
Verwijderd
Denk dat je daar geen kans voor krijgt, aangezien er nog genoeg (grote) torrent sites zijn die niet down zijn/gaan.HStyles schreef op maandag 20 december 2004 @ 00:17:
nu kan ik die apen van mij klas flink uitl#llen., van die echte bitrorent leechers
![]()
wel jammr voor hun tough. k wist al dat ze flink bezig waren dit soort sharing zooi aan te pakke![]()
gelukkig ben ik er geen van
Verwijderd
[ Voor 60% gewijzigd door Korakal op 20-12-2004 01:15 ]
We hebben in dit topic heel veel moeten wegeditten/modbreaken. Ik wens hier _geen_ discussie over in het topic.In dit topic hoort alleen discussie over de sluiting van de betreffende sites. Het noemen van cq linken naar sites die nog wèl werken levert onherroepelijk een OW op. Hetzelfde geldt uiteraard voor vragen naar alternatieven voor de gesloten sites.
Verder geldt uiteraard de algemene policy op dit gebied:
Het algemeen beleid #copyright
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 20:28 ]
Verwijderd
(AmyDiana @ bron)The Unofficial SuprNova.org Closure FAQ by SilentDragz
Contents:
1.
2. Has SuprNova.org really closed? When will SuprNova.org be back?
3. What about the torrents I'm currently downloading/have queued, will they still download?
4. Will joining the IRC channel and spamming about some random nonsense and/or "BRING SUPRNOVA BACK UP" help at all or bring SuprNova.org back?
6. Who is the owner of SuprNova.org?
7. Is BitTorrent closing?
8. Does the current situation mean I can break the channel rules in #SuprNova.org and use "!list" and "@find"?
9. You know this HTML code is very sloppy, right?
10. Where do I send additions/corrections?
11. Why has SuprNova.org closed?
12. What's happening with eXeem?
13. How do I turn off the joins/parts/quits?
14. Are there any plans to release the SuprNova.org source code?
15. What does MPAA stand for?
1. Has SuprNova.org really closed? top
Yes, it has.
2. When will SuprNova.org be back? top
Never as it was. If it eventually does come back up, it won't feature ANY links to torrents at all.
3. What about the torrents I'm currently downloading/have queued, will they still download? top
Maybe, probably. However if they don't, it has nothing to do with SuprNova.org's closure. If the tracker for that particular torrent is still online and there are seeds, your file will still download.
4. Will joining the IRC channel and spamming about some random nonsense and/or "BRING SUPRNOVA BACK UP" help at all or bring SuprNova.org back? top
NO. So don't. Really, don't.
6. Who is the owner of SuprNova.org? top
Sloncek is the owner. I advise you leave off mailing/PMing him for now, he will be flooded with them and this is likely to be a very emotional time for him. He has feelings too. Give him some space.
7. Is BitTorrent closing? top
No. To clarify, BitTorrent is a file protocol, not a network in itself. As long as .torrent files are made and distributed, BitTorrent will continue to run as the only central servers needed are Trackers, and they never handle the files themselves.
8. Does the current situation mean I can break the channel rules in #SuprNova.org and use "!list" and "@find"? top
NO.
9. You know this HTML code is very sloppy, right? top
Yes, it was rushed.
10. Where do I send additions/corrections? top
Here.
11. Why has SuprNova.org closed? top
The truth is, the only people that know are Sloncek and the SuprNova.org team. An official statement hasn't been released yet, although there are rumours one is coming later today from Sloncek. We don't know whether the MPAA is responsible or not. There are several rumours floating around, and I can't confirm ANY of them, I have no more information than is freely avaliable, but the difference here is that I am not going to put a reason down that isn't 100% confirmed. I don't want to fuel rumours. This reason will now not be modified until I get an OFFICIAL reason from one of the SuprNova.org team.
12. What's happening with eXeem? top
We don't know this either. An insider has said that there will be no statement about eXeem today.
13. How do I turn off the joins/parts/quits? top
In mIRC, it's Tools, Options, IRC, Events, tick Hide Quits, Parts, Joins.
14. Are there any plans to release the SuprNova.org source code? top
The official word is that there are no plans to release the source code at this time.
15. What does MPAA stand for? top
Motion Picture Association of America.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 21:13 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Korakal op 20-12-2004 21:24 ]
Is al eerder gepostVerwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 21:09:
[...]
(AmyDiana @ bron)
Iemand verder al meer nieuws?
Verwijderd
Probeer het eens in: "SN" beleid,Steffy schreef op maandag 20 december 2004 @ 21:13:
Triest Topic dit zeg, snap niet dat jullie de boel niet gewoon dicht gooien, het enige waar men hier om zit te zeiken is dat ze nu niet meer om de verkeerde wijze aan hun rommel kunnen komen. Koop gewoon wat verdomme, proberen oke maar de mensen die wat proberen zitten hier niet te zeiken.
Kansloos dit SLOTJE!!!!!!!!!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2004 21:26 ]
. . . . . Youp.net . . . . .
maar jan met de pet weet dat dat niet de realiteit is: suprnova (en vele anderen met hen) proberen bovenstaande argumenten aan te halen om warez te kunnen/mogen verspreiden.ExploWare schreef op maandag 20 december 2004 @ 21:20:
@Steffy: Suprnova en andere bronnen voor (koppelingen naar) volledige versies van software zijn niet gebaseerd op illegaal verkrijgen van software maar het "Full Version" testen.
Bij iedere software release zit dan ook de melding: verwijder deze software weer na 24 uur of schaf een officiele licencie aan...
Stel je hebt een programma gekocht maar de hond heeft je CD gevonden, dan is het maar wat fijn als je niet een hele nieuwe CD hoeft te kopen, maar gewoon een versie kan vinden die op de door jou gekochte licencie werkt...
Niks niet legaal, het zijn mensen die niks anders doen dan via en omweg proberen andere mensen te beroven van hun brood en wat momenteel nog lukt door de mazen in de wet, wat jij doet is standaard voor Leechers, alles mooi praten. Ik vind het gewoon triest dat mensen gewoon tientallen gigabytes per maand downloaden en er mee weg komen, dat je eens iets probeerd oke maar als je een beetje kerel bent en je hebt enige vorm van karakter dan koop je het gewoon. Dat de site nu offline is dat is maar mooi ook zo hoord het, kopen die handel, een liedje proberen oke, 2 liedjes prima maar 20 cd's per maand dat is geen proberen meer.ExploWare schreef op maandag 20 december 2004 @ 21:20:
@Steffy: Suprnova en andere bronnen voor (koppelingen naar) volledige versies van software zijn niet gebaseerd op illegaal verkrijgen van software maar het "Full Version" testen.
Bij iedere software release zit dan ook de melding: verwijder deze software weer na 24 uur of schaf een officiele licencie aan...
Stel je hebt een programma gekocht maar de hond heeft je CD gevonden, dan is het maar wat fijn als je niet een hele nieuwe CD hoeft te kopen, maar gewoon een versie kan vinden die op de door jou gekochte licencie werkt...
[ Voor 4% gewijzigd door Steffy op 20-12-2004 22:13 ]
Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq