[PC] Lineage II: The Chaotic Chronicle - Deel 7

Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste
Acties:
  • 3.223 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
naja houden we dit tenminste nog een beetje levend ipv de stilte die we de afgelopen tijd hebben gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
ja moet ik de heletijd het toppic levend houden met mijn fantastische screens van me super character :+ :P

[ Voor 3% gewijzigd door Proqzor op 12-01-2005 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:56
Mja, ik was maar gestopt te reageren want het begon een beetje op slowchat te lijken. Maar ik zei niet dat Rehash een 1 uur war wou hebben, ik zei alleen dat ik dat hoorde van iemand, maar misschien heb ik het verkeerd begrepen oid.

Ik heb trouwens eindelijk m'n +3 SLS verkocht (11.8 mil) en geld terug gekregen die ik aan Opel had geleend dus ik kan weer wat dingetjes kopen en verkopen :Y) Heb net 2 Adamantite Rings gecraft en ga morgen een SA op m'n Ghoul staff aanbrengen. En nog maar 1 dye nodig voor m'n +4 INT tattoo.

* Hahn happy met nieuwe aankopen

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
very nice dec, die sls'en zijn stervens irri te verkopen lijkt wel hehe

hoe zit t met die tattoo hoeveel heeft jou dat gekost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
lol me leader had een buy shop opgezet voor 1 mil per dye om te kijken hoeveel mensen zouden verkopen. Komt er ineens een dorf aan genaam Traent en verkoopt 8 van die dyes aan em >.< dag dag geld hehe. Maar ik hoorde dat je geld moest betalen om een tattoo aan te brengen, klopt dat?

Anders is het gewoon 10 mil voor alle dyes

[ Voor 10% gewijzigd door Proqzor op 13-01-2005 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127726

DrProctor schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 09:11:
Maar ik hoorde dat je geld moest betalen om een tattoo aan te brengen, klopt dat?
Dat kan ik officieel bevestigen! :P ik denk ook dat hoe hoger de dye is hoe meer je moet betalen voor de tattoo...not sure about that

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Ik zelf heb rond de 750k per tattoo (+4 INT/-4 MEN, +4 WIT is véél duurder) betaald en heb er dus al 9 van kunnen kopen. En de tattoo aanbrengen kost zo'n 660k heb ik gehoord. Dus uiteindelijk kost deze tattoo me iets meer dan 8 mil (toch best veel als je het zo uitrekend :o).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
InterXs schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 20:23:
[...]

dat hoort bij de war. Zonder pvp/spanning is deze game geen kut aan.
Wat doe je dan nog op erica? :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
KrewCial schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 15:36:
[...]

Cache, wanneer ga je nou eens kappen met dit soort lame opmerkingen? Je bent al eens eerder gekapt en toen kwam je terug omdat je het miste (ofzo) en omdat het je toen toch niet meer kon boeien ben je nog een keer gekapt. Best, maar hou het daar dan bij en ga niet alles wat met L2/Erica te maken heeft afzeiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
*go dec* _/-\o_

Erica is nog best interesant met veel ontwikkelingen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
December schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 16:10:
[...]

Cache, wanneer ga je nou eens kappen met dit soort lame opmerkingen? Je bent al eens eerder gekapt en toen kwam je terug omdat je het miste (ofzo) en omdat het je toen toch niet meer kon boeien ben je nog een keer gekapt. Best, maar hou het daar dan bij en ga niet alles wat met L2/Erica te maken heeft afzeiken...
Jonge... is toch zo, kijk op die andere servers, veel meer fun. En ga jij niet alles lekker verdedigen wat met erica te maken heeft. En gedraag je is niet alsof je me niet meer kent ingame. Kwam is een keer kijken, ik schreeuwen naar je... zeg je nix. -.-
Ik mag toch wel zeggen wat ik denk? Daarvoor is een forum, tenminste ik neem aan van wel. Jij bent gewoon pissig dat je alleen over gebleven bent en wilt nix meer van de rest weten die het spel verlaten heeft.
Trouwens, wat boeit jou het nou wat ik zeg van erica... jij "kent" mij niet meer. :P
Mag ik helemaal niet meer posten ofzo, alleen omdat ik niet meer retail speel? Ik had meer van je verwacht dec... daaaaag dec. 8)

Misschien heb ik wel een reroll op erica... :)

Gratz nog kwiv. :P

[ Voor 17% gewijzigd door Cache op 13-01-2005 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99062

Chainsaw schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 19:11:
anyway ik ben eindelijk 50!!!! yeah en net gisteravond me YAKSA kunne kopen YEAH!
klik hier maar , geen zin om resize te maken
Gefeliciteerd met 50 :) Waarom heb je eigenlijk een yaksa met Anger gekocht? Lijkt me een beetje een nutteloze SA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KrewCial schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 15:36:
[...]

Mja ik ben het met je eens dar er een tijdje er weinig is geweest. Maar spanning is laatste tijd er hoog geweest. Ik zit zelf in Legacy nu en hebben net War met MX achter de rug. Een giga gave siege gehad die echt tot de laatste minuut uberspannend was met 1 defence en 9 aanvallende clans. :+ 8)

Maar ook tussen TSA/RR/rehash en redemption lopen de spanningen nu op. PWN is op dit moment ook met RR in war. En maybe dat wij nog in war gaan met rehash. Er zijn ook altijd wel pink rond de arena. >:)

En wat andere PvP/PK betreft ik kan je vertellen dat dat echt stuk meer gebeurd. Als je MX kant ben kun je gewoon rood worden en afwerken in AL, als je Redemp kant bent kun je rood worden en afwerken in de toren. Gewoon met behulp van andere je hoeft dus neit ergens naar afgelegen plek om het weg te werken. :7

Je kan veel zeggen maar ik vind erica alles behalve saai atm :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Anoniem: 127726 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 17:42:
[...]

Mja ik ben het met je eens dar er een tijdje er weinig is geweest. Maar spanning is laatste tijd er hoog geweest. Ik zit zelf in Legacy nu en hebben net War met MX achter de rug. Een giga gave siege gehad die echt tot de laatste minuut uberspannend was met 1 defence en 9 aanvallende clans. :+ 8)

Maar ook tussen TSA/RR/rehash en redemption lopen de spanningen nu op. PWN is op dit moment ook met RR in war. En maybe dat wij nog in war gaan met rehash. Er zijn ook altijd wel pink rond de arena. >:)

En wat andere PvP/PK betreft ik kan je vertellen dat dat echt stuk meer gebeurd. Als je MX kant ben kun je gewoon rood worden en afwerken in AL, als je Redemp kant bent kun je rood worden en afwerken in de toren. Gewoon met behulp van andere je hoeft dus neit ergens naar afgelegen plek om het weg te werken. :7

Je kan veel zeggen maar ik vind erica alles behalve saai atm :D
Zo hoor je antwoord te geven. _/-\o_
Gogo Rehash. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KrewCial schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 18:01:
[...]

Zo hoor je antwoord te geven. _/-\o_
Gogo Rehash. :D
Je hoorde decem al :P ze maken weinig kans ;). O en nieuwste rehash member is Glorr met andere eigenaar alleen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Rehash > all
Fun, geen gezeik over wat wel en niet mag etc. Blijft de leukste clan waarin ik gezeten heb, al waren het er niet veel. :P

Edit: Ik zal nu wel meteen weer een flame post ofzo krijgen van iegacy mensen. :P

[ Voor 26% gewijzigd door Cache op 13-01-2005 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
gonna be fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
KrewCial schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 17:08:
[...]

Jonge... is toch zo, kijk op die andere servers, veel meer fun.
Veel meer fun? Wij hebben ook ToI raids, sieges, PvP's, etcetera. Misschien niet op elk moment van de dag, maar ik vind Erica helemaal zo saai niet.
En ga jij niet alles lekker verdedigen wat met erica te maken heeft.
Ik verdedig niet alles wat met Erica te maken heeft, jij zeurt alleen maar over Erica en daar stoor ik me aan.
En gedraag je is niet alsof je me niet meer kent ingame. Kwam is een keer kijken, ik schreeuwen naar je... zeg je nix. -.-
Als ik aanwezig zou zijn geweest had ik vast wel gereageerd, niet aan gedacht dat ik afk was oid?
Ik mag toch wel zeggen wat ik denk? Daarvoor is een forum, tenminste ik neem aan van wel.
Je mag zeggen wat je denkt en ik ook.
Jij bent gewoon pissig dat je alleen over gebleven bent
Opel, Shadez (ander char), ProqThor en TharonReagan (!) is zelfs terug. En Rehash is flink actief dus zo alleen ben ik niet.
en wilt nix meer van de rest weten die het spel verlaten heeft.
Ik hoef niks te horen van mensen die het spel verlaten hebben en dus alleen nog maar lopen te flamen op hoe het (of de server) zuigt.
Trouwens, wat boeit jou het nou wat ik zeg van erica... jij "kent" mij niet meer. :P
:?
Mag ik helemaal niet meer posten ofzo, alleen omdat ik niet meer retail speel? Ik had meer van je verwacht dec...
Dat zie je mij niet zeggen.
daaaaag dec. 8)
:w
Misschien heb ik wel een reroll op erica... :)
misschien ook niet
Anoniem: 127726 schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 18:06:
[...]

Je hoorde decem al :P ze maken weinig kans ;). O en nieuwste rehash member is Glorr met andere eigenaar alleen ;)
En komen binnen nu en pak en beet een week nog zo'n 10 mensen in Rehash erbij :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

December schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 19:26:En komen binnen nu en pak en beet een week nog zo'n 10 mensen in Rehash erbij :Y)
Dan kan het nog leuk worden om een "lange" war te houden niet?! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
December schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 19:26:
[...]
Veel meer fun? Wij hebben ook ToI raids, sieges, PvP's, etcetera. Misschien niet op elk moment van de dag, maar ik vind Erica helemaal zo saai niet.
Zeg dat dan meteen en ga niet flamen.
[...]
Ik verdedig niet alles wat met Erica te maken heeft, jij zeurt alleen maar over Erica en daar stoor ik me aan.
Ik stoor mij eraan dat je alles van mij moet quoten om 1 of andere vage reden. Geen idee waarom je dat doet, maar zodra ik iets post, zit jij er met je neus bovenop.
[...]
Als ik aanwezig zou zijn geweest had ik vast wel gereageerd, niet aan gedacht dat ik afk was oid?
Nee, daar had ik niet aangedacht! /sarcasmoff
Je rende langs me heen aap. :P Had je daar wel aan gedacht? :?
[...]
Je mag zeggen wat je denkt en ik ook.
Uiteraard.
[...]
Opel, Shadez (ander char), ProqThor en TharonReagan (!) is zelfs terug. En Rehash is flink actief dus zo alleen ben ik niet.
Ok dan! Doe ze de groeten. xD
[...]
Ik hoef niks te horen van mensen die het spel verlaten hebben en dus alleen nog maar lopen te flamen op hoe het (of de server) zuigt.
Lol. :)
[...]
:?
;)
[...]
Dat zie je mij niet zeggen.
Nee, maar je suggereert het wel.
[...]
:w
_/-\o_
[...]
misschien ook niet
Slim ventje. :P
[...]
En komen binnen nu en pak en beet een week nog zo'n 10 mensen in Rehash erbij :Y)
Nice, hoop dat het allemaal goed komt en gaat met Rehash. :)
En veel suc6 en grindplezier. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OMG :| hoe lang gaan jullie dat doen? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Dunno, maar ik ben niet gestopt met l2 zoals je misschien denkt. Mag alleen niets erover zeggen. :(

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-06 14:42

Wekkie

Yeah

In de open beta was het toch wel veel gezelliger, hoor :+

offtopic:
Flauw he :P gg voor Proq (en Dec) die nogsteeds spelen though

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Omg wekkie. :> :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wekkie schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 20:19:
In de open beta was het toch wel veel gezelliger, hoor :+

offtopic:
Flauw he :P gg voor Proq (en Dec) die nogsteeds spelen though
Ik zat alleen op IRC in open beta :P . Maar veel mensen zijn tegenstanders van elkaar nu :) . Gek genoeg zijn decem en krew allebij voor rehash 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-06 14:42

Wekkie

Yeah

Ik vind jullie allemaal nog even lief O+ ;)

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
w00t ik ben beroemd. Nog heel even wachten en ik laat jullie mooie screen zien van punch of doom op elpy! (Ik hoop dat ik em dood krijg anders ben ik flink de sjaak)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-06 08:47
Wekkie schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 20:57:
Ik vind jullie allemaal nog even lief O+ ;)
Wekkie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 23:07
Gefeliciteerd met 50 :) Waarom heb je eigenlijk een yaksa met Anger gekocht? Lijkt me een beetje een nutteloze SA?
valt wel mee hoor, in onze clan is bijna altijd een buffer online met haste2
en nog een hunter van 49 met Yaksa met healt
die is vaak tank en ik de stunner en backup spoiler

(oja deze was te koop en een andere niet, zocht wel naar haste of zonder SA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yaksa heeft geen haste SA... ANger, health of risk focus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Ik zal ook maar weer eens wat posten.

Zo zie ik er tegenwoordig uit:
KLIK

Met deze stats:
KLIK

Een deel van onze alliance tijdens een siege:
KLIK

En hoe kom ik aan zoveel geld? Nou ik ben een reroll van een lvl 60 gladiator dus dat helpt wel een beetje het enige plaatje wat ik nog kan vinden op hoog lvl is alleen deze (net een aboa drop gehad :P):
KLIK

Zijn er hier nog eigenlijk andere mensen die op kain spelen? :)

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102844

Netjes emperor, wat een mzzl met die AoBA 8)7

carebear pvp score btw :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Ja ik weet het ik schaam me voor me pvp score, maar komt omdat ik opnieuw was begonnen dus moest ff snel lvl'n :) kheb er gister weer 2 bij gekregen hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dang netjes man! echt super char :D (niet iedereen weet het maar ik ga binnenkort ook AOBA drop krijgen ;) :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ziet er goed uit Arro. Illuminati is leuke allaince, ik zit zelf in Wolf Pact, in de clan Legion Elite. Maar ben nu aan het rerollen naar TH, was een lvl 48 BH. HE's ownen in castle sieges loL! Zit er een SA op die Hazard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

hehe inderdaad laatste siege was het gewoon poppetjes aan klikken en 1 voor 1 neerschieten :P en toen had ik m'n hazard bow nog nie eens :D

en ja er zit cheapshot op anders kan ik nie lvl'n :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm, misschien ga ik tocjh maar HE lol, ik weet het ook niet meer. Alleen is HE zo slecht in PvE ivm met PR en SR...

Hoelang heb je erover gedaan om 60 HE te worden?

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 99062 op 19-01-2005 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Anoniem: 99062 schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 18:19:
hmm, misschien ga ik tocjh maar HE lol, ik weet het ook niet meer. Alleen is HE zo slecht in PvE ivm met PR en SR...

Ik neem aan dat je hier pve solo bedoelt? Want buffed zijn Hawkeyes het best in zowel PvP als PvE ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

ik heb er ongeveer 2 maandjes overgedaan, maar ik had wel een clanm8 die me zijn prophet leende :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-04 16:50
Afbeeldingslocatie: http://www.blix.digitized.nl/moslimdemandiealleskan.JPG

^__^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99062 schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 18:19:

Ik zou zeggen reroll naar uber class! :*) Warcryer that would be >:) ! Ghehe ik zou denk ik HE gaan, je mist wel Fake death/Silent move maar HE is gewoon vet! Ik heb zowel een HE als een TH gespeeld (van iemand anders maar toch he;) ) het beviel me allebij zeer goed ik vind het alleen niet leuk dat er nu zoveel mensen TH gaan. Alleen om te PvPen. Dus ik zou HE gaan als ik ging rerollen.

Nice blixie :P (niet posten als ik aan het posten ben :P )

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 127726 op 19-01-2005 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Anoniem: 127726 schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 19:11:
[...]

Ik zou zeggen reroll naar uber class! :*) Warcryer that would be >:) ! Ghehe ik zou denk ik HE gaan, je mist wel Fake death/Silent move maar HE is gewoon vet! Ik heb zowel een HE als een TH gespeeld (van iemand anders maar toch he;) ) het beviel me allebij zeer goed ik vind het alleen niet leuk dat er nu zoveel mensen TH gaan. Alleen om te PvPen. Dus ik zou HE gaan als ik ging rerollen.

Nice blixie :P (niet posten als ik aan het posten ben :P )
Ok sorry :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
OMG ziek gasten echt vet netjes ^^

Ik heb me doom mail moet alleen nog ff helmet gloves en boots zien te krijgen dan maak ik weer plaatje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol blix sicko :) in 1,5 maand al lvl 60 (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Anoniem: 102844 schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 19:17:
lol blix sicko :) in 1,5 maand al lvl 60 (8>
Ja 3 maanden geen school = een beetje teveel L2 o,o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol :)

Sunlight gave you 387412319 damage.
Life has been disarmed.
You have dropped Life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102844 schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 19:48:

Life has been disarmed.
You have dropped Life.
ROFL ik moest hem 2x lezen maar snap hem nu :P (iemand op onze server vroeger Wscar maar die is nu gebanned en overnieuw een HE begonnen, binnen 2 weken LVL 52+ gehaald O.o doe hem dat maar eens na :P 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Is nie zo moeilijk hoor ...

ik was lvl 50 in 2 weken en nie eens zo hard me best gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

the_Emperor schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 20:04:
Is nie zo moeilijk hoor ...

ik was lvl 50 in 2 weken en nie eens zo hard me best gedaan
O.o hoeveel uur per dag spelen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

10 uur ofzo? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
hoe lvl je dan? duo met prophet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Anoniem: 102844 schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 19:48:

Life has been disarmed.
You have dropped Life.
brrr.. zonlicht, ga weg! =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Laatst online: 10-09-2022
Ik zou 10 uur per dag toch wel onder het rijtje "bijzonder je best doen" plaatsen.

Ik ben dan ook een carebear/casual wow fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124735

blix pwnt

post wel een screenie als ik 52 wordt O_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ebbo schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 18:47:
[...]

Ik neem aan dat je hier pve solo bedoelt? Want buffed zijn Hawkeyes het best in zowel PvP als PvE ;).
Ja, solo vs PvE idd. Daar kijk ik naar want ik zit in een amerikaanse clan, dus als ik overdag ben speel ik vaak alleen. Maar ik ben nu serieus aan het twijfelen lol.

En 50 in 2 weken, hmm. l2walker? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lvl 50 in 2 weken?

h4x/bot/ebay/powerlvling/accountsharing!!!! :P

das idd wel erg snel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
als je weet waar je moet lvlen en je hebt een prophet tot je beschikking en heeeel veel tijd moet het zeker kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
In twee weken lvl 50+ met 10 uur per dag spelen?

...

op retail?

Kan me niet voorstellen eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
Makkelijk

Veel in mijn clan zijn met offparty healer/buffers lvl 40 in een week ! met reroll.

Zolang je maar topgear blijft hebben en SS spamt kan het heel erg snel gaan.

Hangt natuurlijk ook zeker van je class af.

Dagger/Archers/Nukers gaan het snelste

Een sws/shammy ofzo zal zeker niet zo snel gaan.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hm idd als je steed een proph/bd/sws lvl 58+ die steeds met je meelopen en partyen voor buffs en weer party leaven en een bishop die je healed, SS spam :) en dat 10 uur per dag kan regelen non-stop..

DAN WEER WEL! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bansoon
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03-2021
Hmm, is ´r een lvl 52+ prophet/shillen oracle op Gustin in de zaal met vrije tijd teveel?
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
ik geef binnenkort wel een update over wat voor char ik op t moment speel.
Heb namelijk mn abyss walker verkocht dus speel nu wat anders.

Lineage is iig nog steeds erg verslafend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

InterXs schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 15:37:
ik geef binnenkort wel een update over wat voor char ik op t moment speel.
Heb namelijk mn abyss walker verkocht dus speel nu wat anders.

Lineage is iig nog steeds erg verslafend :)
Niet voordat ik 56 ben! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
dat is goed om te horen^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63511

Mijn character nu :)

Afbeeldingslocatie: http://img144.exs.cx/img144/9020/cead2ja.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 63511 op 20-01-2005 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
<edit>
ik geef pics later wel

[ Voor 91% gewijzigd door nudie op 20-01-2005 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nice :) welk lvl ben je ?, die stryder staat er ook goed bij trouwens :P

( vond je abyss walker wel vetter eerlijk gezegd )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

KLIK

Ik heb lekker bettere p.atk :P

[ Voor 14% gewijzigd door Linc op 21-01-2005 03:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Wow wat is doomlight toch lelijk op Human Male, brrrrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ga ik rerollen??? Ik weet het niet meer :S

HE of TH...

Er verschijnen zoveel TH's de laatste tijd, maar ja, met HE moet je eigenlijk altijd gepartied zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, maar ik kan nu niet zeggen dat ik -7 CON zo'n lekker idee vind, een 70+ HE probeert me al elke siege te pakken, en met minder hp lukt em dat nog sneller :( ( btw met -3 CON word ik zelfs nog best vaak gestunnen -_- )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Anoniem: 99062 schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 07:04:

HE of TH...

Er verschijnen zoveel TH's de laatste tijd, maar ja, met HE moet je eigenlijk altijd gepartied zijn...
Zeg je het nu eigenlijk niet zelf ook al? :P
Als je wil gaan solo'en (wat eigenlijk al bijna niet meer mogelijk is met C2 overigens), zal de TH toch iets beter uitkomen. Overigens is een AW ook niet slecht in PvE, zij hebben immers ook nog een ranged attack, de TH heeft alleen veel HP. Met (closed) PvP zal de TH wel winnen denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99062 schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 07:04:

HE of TH...

Tot 52 kun je zowel met HE als TH wel power levelen als je maar genoeg SS spamt. Kun je het zeker snel maken tot 52 op cemetary. Daarna zul je zowel met HE als TH gewoon MOETEN partyen. Dus wat dat betreft maakt het weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-06 21:11
Anoniem: 127726 schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 14:27:
[...]

Tot 52 kun je zowel met HE als TH wel power levelen als je maar genoeg SS spamt. Kun je het zeker snel maken tot 52 op cemetary. Daarna zul je zowel met HE als TH gewoon MOETEN partyen. Dus wat dat betreft maakt het weinig uit.
maakt zeker uit..
iedereen wil een dagger in zn party, en niemand moet archers meer, tenzij ze 8mil over hebben voor een goede dagger :/

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
Lineage2 nieuws op Fok http://frontpage.fok.nl/nieuws/50504

:)

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Laatst online: 18-06 23:57
Kan aan mij liggen, maar dat is of oud nieuws of het is weer gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
oud nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-06 21:47
Ben sinds kort gestopt (te druk met school enzo) ga mischien nog wel verder in de zomervakantie ofzo maar zit er ook aan te denken om m'n account te verkopen.

Was lvl 52 geworden op me account staat: lvl 52 Dark avanger, lvl 50 Blade dancer,
lvl 39 assasin (echt iets van 2% ofzo dan kan ie abbys walker worden quest is al gedaan)
lvl 32 shilen oracle
lvl 20 dwarf (was destijds om ss-d te craften)

Op andere server ook nog een lvl 19 elven mage ofzo en lvl 18 orc mage

Alles is dus fully geared onder andere: avadon heavy armor, sword of delusion avadon shield op dark avanger

dual stormbringer comp armor op de blade dancer

manticore str long bow cmg op de assasin

mithril set en dual bastard*crimson op shilen oracle

dwarf heeft een of andere goedkope mage armor en geen wapen lol

Op andere server heb ik dus een lvl 19 elven mage met crusifix of bessing en devotion set

en de orc heeft ff geen equip maar 200k in inventory :P

Nou ben ik aan het denken of ik mijn account moet verkopen of niet,
Ik vind het spel heel erg leuk maar door een ernstig tijdgebrek zou ik alleen in vakantie's en af en toe door de weeks kunnen spelen (wat dus never nooit genoeg is om iemand van lvl 52 te lvlen :/)

ben wel beniewd wat ik voor m'n account kan vragen zie op ige lvl 50 chars gestripped voor 100 dollar gaan lol.
Kan dus zeker wel veel geld krijgen door m'n account te verkopen mja das zo zonde heb er wel bijna een jaar voor moeten spelen.

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je zou het kunnen ruilen (je account) voor een andere LVL 52+ char. En verkopen leverd je nooit zoveel op als ige denk ik. Omdat ige gewoon stelletje afzetters zijn :P. Ik denk dat je er zo,n 500~600$ voor kan vragen?! (schiet me niet af als ik het fout heb :P, je moet net de juiste persoon tegenkomen die het wil betalen ) Dat is met alles erop, als je je adena zou verkopen zijn ze denk 200~300 waard ofso! Het is maar gokje! Vind je het niet een beetje zonde om te verkopen? Want zijn paar mooier chars :D ! Ik zou er over denken om BD fully te equipen en gewoon af en toe te levelen in het weekend ofso :) .

P.S. Ik ben ook happy, net een Doom Helm drop :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RocketKoen schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 15:35:
[...]

maakt zeker uit..
iedereen wil een dagger in zn party, en niemand moet archers meer, tenzij ze 8mil over hebben voor een goede dagger :/
Ach, ik zal zeker een dagger hebben, dat is het voordeel van rerollen. Kan volledige FP set verkopen, yaksa +2 met health SA en mithril dagger +3 en Light Xbow... Genoeg geld om spullen te kopen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129889

Had een vraagje over pvp ( pay to play servers )
Waar spelen nu eigenlijk de meeste nederlanders en wat is een van de beste servers + rates enzo
Heb altijd op private servers gespeeld dus weet er eerlijk gezegt niet enorm veel van :P
Zat ook zo te denken om gewoon eens paar dagen te proberen met een geheel nieuwe account en als ik dat echt leuk vind dan een account te kopen ofzo. ( als ik dat hier mag zeggen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129889 schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 13:42:
Had een vraagje over pvp ( pay to play servers )
Waar spelen nu eigenlijk de meeste nederlanders en wat is een van de beste servers + rates enzo
Heb altijd op private servers gespeeld dus weet er eerlijk gezegt niet enorm veel van :P
Zat ook zo te denken om gewoon eens paar dagen te proberen met een geheel nieuwe account en als ik dat echt leuk vind dan een account te kopen ofzo. ( als ik dat hier mag zeggen )
Rates zijn allemaal gelijk, er zitten op alle servers wel NLers. Ik weet dat er een hele grote groep waaronder proqthor,inter,decem en ik zitten. Op teon (de nieuwste euro server) is er een clan met alleen maar Nlers en BE ik weet neit hoe het op andere servers zit maar erica is wel gezellig :) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op kain heb je een paar NL clans zoals Mystikal en DutchGaldiators, en voor de rest spelen er ook wel veel nl'ers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-06 21:11
RobinJ:
Alle servers hebben 1/1/1/1 rates (joh)
op Kain en Erica zitten de meeste NLers
Teon is de enige euro server. deze is ook later begonnen, dus mensen zijn nog niet zo hoog level.
Je kunt niet een paar daagjes uitproberen en dan pas een account kopen, tenzij je iemand kent die je op zijn account laat.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

op Teon zijn er al aardig wat 52+ chars en ook al 60+ chars.. zelfs b-grade items |:(

gaat zeer snel daarzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
Gister met mijn kersverse euro alliance Mirage (1 week)

een lvl 54 raid mob en orfen uitgeschakeld ^^

http://shu.1stlegion.de/mirage/raidmob-230105/

omdat dit de eerste keer was hebben we het laag gehouden maar we gaan nu zeker op naar de lvl60+ nu.

orfen dropte fist blade btw :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

YAY! Eindelijk 56 :)!

In Robe setje:
http://www.imagedump.com/...196250&poll_id=0&warned=y
In mijn geleende Heavy setje:
http://www.imagedump.com/...196248&poll_id=0&warned=y

Ik ga nu maar eens aan mijn BO jewels beginnen.

P.S. Ik heb zin in war met Rehash :D !

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 127726 op 23-01-2005 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cache
Gz kwiv. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Afbeeldingslocatie: http://www.blix.digitized.nl/permada.JPG

Perma red DA \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
Helaas heb je nu ook de HP van een SR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je bent nooit Prema rood ;) ! Bij ons op erica is er iemand met een TH met 850K karma begonnen. En die zit na 3 weken nog op 150K :) ! Dus niets is onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
perma red dark avenger, das toch wel behoorlijk hopeloos lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124735

echt blix weer met zn noobie grief praktijk :(

<3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
Ok daar was ie weer :D ProqThor de ownor op lvl 58 :P

Het koste me meer tijd om screens te maken/uploaden dan te lvlen maar goed :P

Hier zijn ze dan:

ProqThor Unbuffed:

Afbeeldingslocatie: http://www.proqthor.com/images/stories/Lineage2/unbuffedlvl58.jpg

ProqThir met Puma Soul en Fist Fury:

Afbeeldingslocatie: http://www.proqthor.com/images/stories/Lineage2/pumafurylvl58.jpg

ProqThor met Ogre Soul:

Afbeeldingslocatie: http://www.proqthor.com/images/stories/Lineage2/ogrelvl58.jpg

Ik zal wel ff proberen een 58+ BD en 52+ prophet voor het echte werk opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Dang, al 58 :o Daarlijk haal je me nog in man... Ookal is dat momenteel niet zo moeilijk aangezien ik een Shillien Elder en Warsmith aan het levelen ben dus m'n Spellsinger zit even vast @ 61.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
erica bloed dood.

*lineage bloed dood

[ Voor 41% gewijzigd door nudie op 27-01-2005 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95989

ProqThor @ doom light? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oh..? volgens mij kwamen er juist mensen terug naar lineage 2.. :?

Nice char proq.. die athro nails zien er echt badass uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
nja ik gooi mn pics dan ook nog maar ff op...

Afbeeldingslocatie: http://193.19.225.61/pics/wc1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://193.19.225.61/pics/wc2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://193.19.225.61/pics/wc3.jpg
ik speel nu een lvl58 wc die ik via een vriend heb geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
nice char micc :D
Pagina: 1 ... 3 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over het spel Lineage II, niet de private servers!
Laat het geblaat over private servers dus achterwege!