nogmaal gefeliciteerd met je nieuwe klauwtjes trouwens proqDrProctor schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 15:39:
ja hij voelt zich al klote genoeg door al ze hard verdiende equip te verliezen met die reply wordt het alleen maar erger.
Ja, stomme TSA altijd, kwiv, meteen eruit en Rehash joinen zou ik zo zeggen.
Balen kwiv... maar je komt er wel weer bovenop. ^^
Balen kwiv... maar je komt er wel weer bovenop. ^^
Damn, echt klote kwiv
.
Btw, ebbo, paas je msn eens!
[ Voor 4% gewijzigd door Intronic op 04-01-2005 16:23 ]
daandus AT hotmail PUNKT KOMIntronic schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 16:23:
Damn, echt klote kwiv.
@proq heb je al aan een SA gedacht voor die nails, zoja, welke?
[ Voor 15% gewijzigd door ebborazor op 04-01-2005 16:32 ]
ja critical poison lijkt me zeer relaxed in pvp en pve. De rest werkt alleen op low hp en daar heb ik dus niet veel aan
Anoniem: 127726
-OMFG! -RocketKoen schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 15:19:
ja kwivie..
ik hoorde het van legacy...
sorry hoor, maar dat was wel de domste manier om uit je gear gescammed te worden...
als iemand die je net 1 dag kent je vraagt om al je gear aan zijn alt te geven... ook al weet je zeker dat het echt die persoon is. doe je dat dan???
zoja? mag ik een proefrit maken in je auto?
Kijk ik d8 dat het de echte Mizzfuzz was en als je het niet erg vind vertrouw ik die! Ze zit in top clan van Erica. Ze is aardig net als andere members uit legacy. En ik mag er toch wel vanuit gaan de de mensen uit Legacy te vertrouwen zijn, zeker als clanmembers. Maar het was Mlzzfuzz die me scamde ipv Mizzfuzz. Maar ik ga wel wat regelen. Heb nog 15 mil cash waarvan ik een karmian setje, theca boots, great helmet, Top C jewels (thank god), en ga nog war axe en schildje kopen. Dan kan ik iig wel 52 snel halen en dan maar weer eens geld gaan verdienen. Ik kom er wel weer boven op mischien nog dit jaar

ik vertrouw alleen mensen als ik dicht bij genoeg woon om langs te gaan... just incase ik ze beter niet had kunnen vertrouwen.
hier is bvb een pic van fuz
Zo goed ken je fuz nou ook weer niet.Anoniem: 127726 schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 16:41:
[...]
-OMFG! -
Ze zit in top clan van Erica. Ze is aardig net als andere members uit legacy.
hier is bvb een pic van fuz

maar hij heeft wel gelijk dat hij een van de coolste gasten op erica is.
Ik heb de foto;s gezien. Wat wil je er nu mee zeggen? Ik weet dat het niet slim was! Ik ben inmiddels aan het rekenen geweest en met beetje mazzel kan ik FP armor/helm/shield en een war axe kopen. Dan ben ik iig een beetje equipt weer. Dan heb ik ook nog mijn karmian setje voor in de toren :)!
en je wou net fp verkopen omdat je toch alleen maar karmian gebruikte >.<
ach, micc heeft net een financiele meevaller gehad, die kan je wel op weg helpen
O.o staff verkocht?!
zo ja gratz
!
En je doet echt alsof ik zit te springen om geld. Ik heb het zelf verneukt hulp zou welkom zijn maar ik ga er niet om vragen!
En je doet echt alsof ik zit te springen om geld. Ik heb het zelf verneukt hulp zou welkom zijn maar ik ga er niet om vragen!
en (een deel?) van de equip die xotix had gejat teruggekregen geloof ik
Stoer.RocketKoen schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 21:29:
ik vertrouw alleen mensen als ik dicht bij genoeg woon om langs te gaan... just incase ik ze beter niet had kunnen vertrouwen.
[afbeelding]
geen fuckin slecht woord over Fuzz.
en ja ik heb mn staff of evil spirit verkocht voor 50mil, en ik vond een +3 yaksa mace met health (van kwivie waarschijnlijk) voor 13 mil oO dus die resell ik nu voor 20mil en dan kwivie een nirvana axe regelen. En idd XotiX heeft bekend alles gestolen te hebben en heeft t teruggegeven.
en ja ik heb mn staff of evil spirit verkocht voor 50mil, en ik vond een +3 yaksa mace met health (van kwivie waarschijnlijk) voor 13 mil oO dus die resell ik nu voor 20mil en dan kwivie een nirvana axe regelen. En idd XotiX heeft bekend alles gestolen te hebben en heeft t teruggegeven.
valt toch mee, gelukkig had XoTiX een geweten
Anoniem: 44573
Pfff Micc net dat hele verhaal met XotiX gelezen, wat een mafkees zeg. Ik kan me voorstellen dat Legacy zich aardig rot voelde daarna.
ik denk dat zulke incidenten ook mede door jaloezie worden veroorzaakt. Je zit nu in een top clan op Erica met dure gear, voor een hoop mensen is dit grotendeels onbereikbaar. Lineage brengt veel slechte dingen in mensen naar boven lijkt het wel.. ook goede trouwens..so watch your back..
ik heb zelf regelmatig gear teruggegeven die ik vond van dode spelers, laatst nog een full plate armor terwijl ik zelf amper normale spullen heb. Ik vind dit normaal, maar een hoop mensen doen het niet. In mijn clan BT (black tiger) is het een soort ongeschreven regel om dit te doen.
Ik zelf speel niet zoveel vanwege werk en avondstudie en neem genoegen met mn low lvl healertje (lvl 44 shilien elder, Maan) met matige gear en vind het leuk om een support class te spelen en mensen te helpen. Ik ben ook niet zo actief in ventrilo maar vind het altijd wel leuk om alle maffe verhalen en jou whines te horen op de achtergrond
Ik merk wel regelmatig dat de lagere levels niet veel respect krijgen van de hogere level players, enigszins begrijpbaar maar toch ook wel eens vervelend. Dit spel is aardig hardcore, wel jammer dat je geen rest xp kunt krijgen als in WoW. Als de mensen waar mee je regelmatig speelt veel harder levellen dan jij kun je als snel niet meer samenspelen. Iets wat op hoger level steeds belangrijker wordt.
btw heeft er nog iemand c-grade jewelry te koop op Erica? goedkoop graag
Ik loop nog met mn elven setje en t wordt nu best krap nu alle shamans etc nuken als een bezetene..
ik denk dat zulke incidenten ook mede door jaloezie worden veroorzaakt. Je zit nu in een top clan op Erica met dure gear, voor een hoop mensen is dit grotendeels onbereikbaar. Lineage brengt veel slechte dingen in mensen naar boven lijkt het wel.. ook goede trouwens..so watch your back..
ik heb zelf regelmatig gear teruggegeven die ik vond van dode spelers, laatst nog een full plate armor terwijl ik zelf amper normale spullen heb. Ik vind dit normaal, maar een hoop mensen doen het niet. In mijn clan BT (black tiger) is het een soort ongeschreven regel om dit te doen.
Ik zelf speel niet zoveel vanwege werk en avondstudie en neem genoegen met mn low lvl healertje (lvl 44 shilien elder, Maan) met matige gear en vind het leuk om een support class te spelen en mensen te helpen. Ik ben ook niet zo actief in ventrilo maar vind het altijd wel leuk om alle maffe verhalen en jou whines te horen op de achtergrond
Ik merk wel regelmatig dat de lagere levels niet veel respect krijgen van de hogere level players, enigszins begrijpbaar maar toch ook wel eens vervelend. Dit spel is aardig hardcore, wel jammer dat je geen rest xp kunt krijgen als in WoW. Als de mensen waar mee je regelmatig speelt veel harder levellen dan jij kun je als snel niet meer samenspelen. Iets wat op hoger level steeds belangrijker wordt.
btw heeft er nog iemand c-grade jewelry te koop op Erica? goedkoop graag
Wat is je ingame name? O.o Kan niet helpen met jewels heb zelf beetje geld nood nu
!
Anoniem: 44573 schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 11:56:
Ik zelf speel niet zoveel vanwege werk en avondstudie en neem genoegen met mn low lvl healertje (lvl 44 shilien elder, Maan)
Anoniem: 99062
Ja, lopen veel scammers rond de laatste tijd. Een alliance genoot van mijn, LVa van Wolf Dragoons, is gescammed door haar eigen clanmaat. Die gozer zat er al vanaf begin OB bij, maar is er dus wel mooi vandoor gegaan met Light doom armour, boots, gloves en een Kris.... ongeveer 60 mill dus ofzo... Stelletje geitenneukers zijn er in dit spel, echt jammer. Gewoon nooit spullen traden dan maar aan clangenootjes
Goed ben LVL 51. Heb nu dus Nirvana axe, FP shield/armor/helm, Karmian gloves/tunic/stockings, Theca boots. Top C jewels. Ik moet ff Great helm en Scallop jamadhr verkopen zodat ik micc 3,75 mil kan terug betalen voor FP armor
! En dan kan ik wel weer tijdje vooruit! Geen B grade op 52 dan maar mischien op LVL 56 weer
!
kwivi, vanaf lvl 52 ga jij zo enorm makkelijk een party krijgen in TOI... dat verdien je zo terug.
btw, je great helm kun je beter crystalisen.. die dingen zijn onverkoopbaar voor elk bedrag dat boven de crystalprice van 310k ligt
btw, je great helm kun je beter crystalisen.. die dingen zijn onverkoopbaar voor elk bedrag dat boven de crystalprice van 310k ligt
Ik heb tot nu toe nog nooit last gehad met party's vinden eigenlijk. Denk dat 52 zowiezo weinig verschil daarin maakt. Wat jij bedoeld is 56 waarschijnlijk, omdat ik dan chant of rage 3, chant of evasion 3, chant of flame 3 en natuurlijk Chant of Fury 2 (haste 2).
En wat die helm betreft daar zat ik zelf ook al over te denken. Denk dat ik dat het beste volgende keer maar kan doen
!
En wat die helm betreft daar zat ik zelf ook al over te denken. Denk dat ik dat het beste volgende keer maar kan doen
hehe

maar ff voor de lol ge-equipped hehe
vandaag een clanmember gehacked door een bestand genaamed "Lineage2US.ini" in zn system folder, iedereen ff checken of je hem hebt en verwijderen.
ps niet al dat geld is van mij~

maar ff voor de lol ge-equipped hehe
vandaag een clanmember gehacked door een bestand genaamed "Lineage2US.ini" in zn system folder, iedereen ff checken of je hem hebt en verwijderen.
ps niet al dat geld is van mij~
damn dat zuigt wie is er nu weer gehacked en hoe komt hij aan dat bestand? Bij de weg wat een kut bonus is dat eingelijk die magere 6%
yeh is beetje prut.
Nemeziz was gehacked, waarschijnlijk door een filmpje van orphus die een achterdeur had. Erg riskant dus en kut. maargoed heb alweer top c voor m gekocht
Nemeziz was gehacked, waarschijnlijk door een filmpje van orphus die een achterdeur had. Erg riskant dus en kut. maargoed heb alweer top c voor m gekocht
Even een statusupdate over die hunting plekken. Inmiddels heb ik even rondgekeken rond Oren en ben opzoek gegaan naar die silenos ventjes. Deze waren nog iets te snel, maar niet ver hier vandaan vond ik Former Elders. Deze zijn traag en geven best veel EXP, waardoor het makkelijk isv oor een magician of een archer om ze te hunten. 
Je kan ze vinden boven Ivory tower.
Oja, eindelijk!
Je kan ze vinden boven Ivory tower.
Oja, eindelijk!

Santamicc for the winInterXs schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 15:36:
yeh is beetje prut.
Weet iemand hier nog een plek om goed te farmen? Lvl 28 archer. Puur op het geld dus , XP maakt me niet zoveel uit (mooi meegenomen kan altijd) Bugbears in RoD bevallen tot nog toe wel goed , maar echt farmen doe ik er niet mee.... Die zijn nu wel net lekker groen voor me , maar ik heb liever iets van lvl 25-28 die een beetje cash opbrengen.
Raku
Anoniem: 102844
Je kan naar EG gaan -> Neer Crawlers en Neer Ghoul BerserkersSimulated Zero schreef op zondag 09 januari 2005 @ 05:20:
Weet iemand hier nog een plek om goed te farmen? Lvl 28 archer. Puur op het geld dus , XP maakt me niet zoveel uit (mooi meegenomen kan altijd) Bugbears in RoD bevallen tot nog toe wel goed , maar echt farmen doe ik er niet mee.... Die zijn nu wel net lekker groen voor me , maar ik heb liever iets van lvl 25-28 die een beetje cash opbrengen.
Anoniem: 95989
en toen wou ik eigenlijk wel dat ik koreaans kon lezen, 
verder zien die screenies er supercool uit
verder zien die screenies er supercool uit
hier is de vertaling van al die texten op die screens en nog wat uitleg.
http://www.l2orphus.com/forum/index.php?showtopic=78238
http://www.l2orphus.com/forum/index.php?showtopic=78238

nog nooit zoveel gezweet ^^
2 mensen die ik kende hadden hub dual sls opgeblazen bij +4, ik vind het echt krom dat
alle andere wapens zonder risico een SA kunnen krijgen
...
ehm post the info en je bent een godAnoniem: 102844 schreef op zondag 09 januari 2005 @ 17:07:
duals ook hoor, dr is toch een quest om ze safe naar +4 te krijgen?
...
Sure, mensen gooien 10+ mil weg en enchanten hun wapen naar +4 (en failen) omdat ze te lui zijn om die quest te doen... (Anders gezegd: die quest is er niet)Anoniem: 102844 schreef op zondag 09 januari 2005 @ 17:07:
duals ook hoor, dr is toch een quest om ze safe naar +4 te krijgen?
The devil is in the details.
Damn die armors die had ik nog niet gevonden, dan is jouw koreaans toch beter 
Man wat een screens, whoohoo!!
Man wat een screens, whoohoo!!
waarschijnlijk wel eerder ik hoorde dat korea c3 over 5 weken kreeg of zoiets. Dus nog rond de 4 maanden voor ons. Of eerder hehe
eerste lvl 75 op erica is er nu ook
GiveMe5 heeft het vandaag gehaald
Damn insane! 
Wat voor class?
Wat voor class?
[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 102844 op 11-01-2005 18:05 ]
Dat zeggen wel meer mensen, eerst screenshot, anders is er nog geen lv75 op erica.RocketKoen schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 17:09:
eerste lvl 75 op erica is er nu ook
Intronic. heel makkelijk.
Hij heeft op lvl 72 in LFG zijn level laten zien. sindsdien is hij de hele tijd op TOI lvl 10 gebleven. hij maakt geen geheim van zn level als je het vraagt.
Sindsdien heeft hij (3 weken tijd) 3x geleveld. Ik en mn alliance levelen constant naast/met hem, dus dat is bevestigd. Ook heeft hij me toen hij nog lvl 74 was entangeld, en kon ik door het lvl van entangle zien dat hij lvl 74 skills had.
btw, denk niet dat hij ooit screens zal posten. Hij was ook de 1e op erica met een eminence bow, heeft ie ook niet gepost. maar hij was behoorlijk pissed dat iemand op een andere server eerder lvl 75 had gehaald.
Hij gaat nu eerst de A grade wapen quest proberen (en daarvoor moet ie wachten tot er genoeg high level mensen zijn, omdat je lvl 70 en lvl 72 raidbosses moet verslaan
Hij heeft op lvl 72 in LFG zijn level laten zien. sindsdien is hij de hele tijd op TOI lvl 10 gebleven. hij maakt geen geheim van zn level als je het vraagt.
Sindsdien heeft hij (3 weken tijd) 3x geleveld. Ik en mn alliance levelen constant naast/met hem, dus dat is bevestigd. Ook heeft hij me toen hij nog lvl 74 was entangeld, en kon ik door het lvl van entangle zien dat hij lvl 74 skills had.
btw, denk niet dat hij ooit screens zal posten. Hij was ook de 1e op erica met een eminence bow, heeft ie ook niet gepost. maar hij was behoorlijk pissed dat iemand op een andere server eerder lvl 75 had gehaald.
Hij gaat nu eerst de A grade wapen quest proberen (en daarvoor moet ie wachten tot er genoeg high level mensen zijn, omdat je lvl 70 en lvl 72 raidbosses moet verslaan
ooo cool dan kan hij ons mooi gratis ricebowlen
Dan zal ie ook wel behoorlijk pissed zijn geweest toen ie hoorde dat die allereerste level 75 zelfs een reroll was van een level 58 Bladedancer
[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 12-01-2005 09:41 ]
ach hijs laks hij moet meer spelen en minder uitgaan
Anoniem: 80718
He mensen, ik heb de beta in korea gespeeld en zit erover te denken om de eu retail te gaan doen, alleen wat me toen tegen viel was hoelang je erover deed om te lvlen, hoelang doe je er tegen woordig over om lvl 20 te bereiken?
de rates zijn niet veranderd het duurt nog steeds even "lang". Je moet er gewoon voor zorgen dat je iemand hebt waar je mee kan praten daarom vind ik partyen veel leuker dan solo. Verder beveel ik het aan om het geluid uit te zetten en muziek aan. En in windowed mode te spelen zodat je af en toe ff op forums kan kijken.
verschilt aan aantal factoren:
wat voor gear heb je
hoe vaak speel je
hoe slim speel je
hoe vaak ga je dood
heb je een buffer
gebruik je soulshots
etc.
wat voor gear heb je
hoe vaak speel je
hoe slim speel je
hoe vaak ga je dood
heb je een buffer
gebruik je soulshots
etc.
Anoniem: 80718
ja beetje gemiddeld he, tuurlijk maak je gebruik van soulshots als ik weer zou spelen zou het fighter zijn. en ja hoeveel speel je, ben student dus heb ook nog wel wat anders te doen
, maar zeg maar 2-3 uur gemiddeld per dag.
level 1-20 als je van 0 start (zonder ebay, twinked, whatever) zal je er toch wel snel 30 uur of meer over doen om level 20 te halen, dus dat zou ik jouw geval dus al snel 2 weken zijn.
De echte hardcore spelers zoals ggthx en Inner Circle members als die door waren blijven spelen waren zeker wel lvl 75 geweest begin-mid C1

Vind het alleen wel raar dat je helemaal pissig wordt omdat je niet de eerste bent...
Dan ben je best... sneu...
Ik zou ´t voor mezelf al heel wat vinden als ik ooit de level 40 haal
Dan ben je best... sneu...
Ik zou ´t voor mezelf al heel wat vinden als ik ooit de level 40 haal
Ik had het beloofd dus hier zijn ze mijn LVL 52 screenie's
Deze is in mijn (geleende) Zubei Heavy ^^

Deze is in mijne eigen volle robe zubei setje

Zegt genoeg lijkt me
!!! Op naar 56 voor staff of evil spirit en beter WC buffs ^^
*Edit*: War invite van rehash gehad?! ~.~ O.o

Deze is in mijn (geleende) Zubei Heavy ^^

Deze is in mijne eigen volle robe zubei setje

Zegt genoeg lijkt me
*Edit*: War invite van rehash gehad?! ~.~ O.o
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 127726 op 12-01-2005 16:24 ]
^^ kwivie ziet er goed uit, heb je zelf verdient bud
en ja het ziet ernaar uit dat Legacy met Rehash gaat warren ^
Kheb dr zin an
en ja het ziet ernaar uit dat Legacy met Rehash gaat warren ^
Kheb dr zin an
Ik niet zo
Meer dan 30 Legacy die vrijwel allemaal 60+ zijn tegen misschien 20-ish Rehash die vrijwel allemaal rond de 55 zijn 
Maar ok, we gaan er een hele boel bijkrijgen komende week, dus dan is het hopelijk wat eerlijker qua buffs enzo (wij hebben geen BD's en SwS atm, of zelfs een SE).

Maar ok, we gaan er een hele boel bijkrijgen komende week, dus dan is het hopelijk wat eerlijker qua buffs enzo (wij hebben geen BD's en SwS atm, of zelfs een SE).
Ik dacht dat MiCc vertelde dat Rehash war invite gedaan had?December schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 17:31:
Ik niet zoMeer dan 30 Legacy die vrijwel allemaal 60+ zijn tegen misschien 20-ish Rehash die vrijwel allemaal rond de 55 zijn
Dus dat had je ff in clan moeten zeggen dat het niet zo,n slim idee was

lilexon is 70 geworden xD
http://www.l2orphus.com/forum/index.php?showtopic=79894
kwiv grats met 52 , nice char
http://www.l2orphus.com/forum/index.php?showtopic=79894
kwiv grats met 52 , nice char
[ Voor 18% gewijzigd door Intronic op 12-01-2005 18:26 ]
OMGZ ziet er goed uit maat.
Nog 70% en dan komt er weer een nieuwe screen van mij^^
Nog 70% en dan komt er weer een nieuwe screen van mij^^
Valt wel mee.December schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 09:41:
Dan zal ie ook wel behoorlijk pissed zijn geweest toen ie hoorde dat die allereerste level 75 zelfs een reroll was van een level 58 Bladedancer
Gm5 heeft een lvl 67 Warsmith (SoulShots)
MarryCo (prophet) is lvl 62 ofzo, maar ik weet niet of die van Gm5 of van quickly is.
en OMG @ lileexon...
ziet er naar uit dat die geen spoils hoeft te sharen.
Jawel ik speel nog steeds, heel erg veel zelfs
(te veel?)
anyway ik ben eindelijk 50!!!! yeah en net gisteravond me YAKSA kunne kopen YEAH!
klik hier maar , geen zin om resize te maken
anyway ik ben eindelijk 50!!!! yeah en net gisteravond me YAKSA kunne kopen YEAH!
klik hier maar , geen zin om resize te maken
[ Voor 15% gewijzigd door Chainsaw op 12-01-2005 19:13 ]
Dan zeuren ze dat ik carebear ben en dat ik niet over XP moet zeuren. En ik denk gewoon dat zij denken dat ze een kans maken, ikzelf heb daar zo m'n twijfels over.Anoniem: 127726 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 18:12:
[...]
Ik dacht dat MiCc vertelde dat Rehash war invite gedaan had?
Dus dat had je ff in clan moeten zeggen dat het niet zo,n slim idee was
Rerollen = nieuw char beginnen op zelfde account, die SoulshotS is op een ander account en die Prophet heeft ie niet (volledig) zelf geleveled.RocketKoen schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 19:08:
[...]
Valt wel mee.
Gm5 heeft een lvl 67 Warsmith (SoulShots)
MarryCo (prophet) is lvl 62 ofzo, maar ik weet niet of die van Gm5 of van quickly is.
en OMG @ lileexon...
ziet er naar uit dat die geen spoils hoeft te sharen.
[ Voor 39% gewijzigd door Hahn op 12-01-2005 19:22 ]
lol carebear daarom O.o. We hebben net war met MX achter de rug (official nog in war geloof ik, maar MX is niets meer van over) en ik heb toch wel het idee samen met rest van de clan dat legacy winnaar is. En Matrix was ook full clan van 50+. Maja wel leuk om met jullie te warren ik hoop dat er weinig gate of arena fights komen zoals bij PWN en RR. Maar gewoon lekker bij boompje voor giran lekker fights houden zoals tegen MXDecember schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 19:20:
[...]
Dan zeuren ze dat ik carebear ben en dat ik niet over XP moet zeuren. En ik denk gewoon dat zij denken dat ze een kans maken, ikzelf heb daar zo m'n twijfels over.
P.S. het spijt me van laatst in de arena decem. Ik was beetje pissig
ahhh verzoening ;D
hehe kom op Dec kan leuk worden. BlackAnger zei jammer dat wij niet konden warren dus ik zei wrom niet? Ja Redemption altijd peace zone fight etc. Dus ik vertelde dat wij daar juist tegen waren en altijd buiten de zone staan. Dus toen zei hij geef ons een week om laatste mensen te recruiten en dan gaan we warren met GEEN outside help en geen peace zone fights ik zei euh hokay!
Nu dus ff afwachten. Als t moet warren we MX en Rehash tegelijkertijd kom maar op.
hehe kom op Dec kan leuk worden. BlackAnger zei jammer dat wij niet konden warren dus ik zei wrom niet? Ja Redemption altijd peace zone fight etc. Dus ik vertelde dat wij daar juist tegen waren en altijd buiten de zone staan. Dus toen zei hij geef ons een week om laatste mensen te recruiten en dan gaan we warren met GEEN outside help en geen peace zone fights ik zei euh hokay!
Nu dus ff afwachten. Als t moet warren we MX en Rehash tegelijkertijd kom maar op.
O wist niet dat je 2 wars tegelijk kon hebben
. En MX loopt nu weg er is geen meer over die nog wil vechten. Ik sprak met een vriend van me uit Matrix die me vertelde dat Dinball, elemi en Madtoker per see war wilde en dat muhan daarom war is begonnen. Maar aangezien die nu allemaal weg zijn naar de clan van elemi, is er niemand die nog echt wil vechten. Ik denk ook dat morfar heel snel bericht zal krijgen van muhan erover.
En ik hou niet van gate fights, tenzij ik door 3 man geganged word
dan hou ik wel van een poort
maar ik vind het behoorlijk lame om met een groepje binnen de gate te gaan staan als het om 1% gaat!
En ik hou niet van gate fights, tenzij ik door 3 man geganged word
feli met jullie nieuwe war dan.
RR vs PWN loopt niet echt.
We doen wel lekker AL ganks, en RR probeert met daggers en red portalstones naar lvl 10 te komen on ons te ganken.
alleen de all out fights gaan fout. RR had laatste keer 8 healers (1 uit de subclan, nexuses, 2 uit RR die yielded waren en 5 bots die via L2walker liepen.)
Beide kanten hadden ongeveer evenveel deaths, maar door die vele healers waar wij niet op konden schieten stonden de RR binnen 10 sec weer op...
We doen wel lekker AL ganks, en RR probeert met daggers en red portalstones naar lvl 10 te komen on ons te ganken.
alleen de all out fights gaan fout. RR had laatste keer 8 healers (1 uit de subclan, nexuses, 2 uit RR die yielded waren en 5 bots die via L2walker liepen.)
Beide kanten hadden ongeveer evenveel deaths, maar door die vele healers waar wij niet op konden schieten stonden de RR binnen 10 sec weer op...
mja, als ik in giran ben is het altijd pwn die aan het gatecampen is. Dan kan je natuurlijk zeggen dat ze vaak met meer zijn maar ook dat is een kwaliteit die je als clan moet hebben wil je succesvol in dit soort wars zijn.RocketKoen schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 20:02:
feli met jullie nieuwe war dan.
Outside healers en linwalker zijn natuurlijk nooit goed te praten. Volgens mij hebben legacy en rehash afgesproken dat soort gedrag (inclusief gate fights) zo veel mogelijk te beperken.
Wat mij is verteld over Legacy vs Rehash was dat het een uur (?) full out zou gaan, zonder outside hulp en zonder gatehugging. Een uur lijkt me wel leuk, maar om nou wekenlang uit te kijken of er niemand van Legacy in de buurt is als ik even buiten Giran kom... liever niet.
rofl das een geintje toch?
omg volgens mij ben je serieus
omg volgens mij ben je serieus
[ Voor 40% gewijzigd door nudie op 12-01-2005 20:22 . Reden: lol ]
Ik zou het geweldig vinden om daarvoor colosseum te gebruiken, maar het gaat de meeste Rehash mensen erom dat ze meer PvP points krijgen en dat krijg je daar nietAnoniem: 127726 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 20:20:
Is voor dat soort dingen geen coloseum uitgevonden?!

hahaha dus ze willen 1 uur warren en dan patsen met woot ik heb 3 pvp's en dan truce
lol.... hang nog liever nutteloos in mn eentje in de arena.
lol.... hang nog liever nutteloos in mn eentje in de arena.
dat krijg je als je zo denkt:December schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 19:20:
[...]
Dan zeuren ze dat ik carebear ben en dat ik niet over XP moet zeuren. En ik denk gewoon dat zij denken dat ze een kans maken, ikzelf heb daar zo m'n twijfels over.
dat hoort bij de war. Zonder pvp/spanning is deze game geen kut aan.December schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 20:19:Een uur lijkt me wel leuk, maar om nou wekenlang uit te kijken of er niemand van Legacy in de buurt is als ik even buiten Giran kom... liever niet.
Dat laatste wat je quote is voornamelijk op jullie gericht. Een war vind ik best, maar Rehash vs Legacy is een beetje ongelijke strijd, daarom heb ik liever geen wekenlange war.
En ik ben carebear in de zin van ik zal niet zo snel iemand PKen, als iemand van de andere kant paars is zal ik diegene best willen droppen. En ik ga liever niet dood omdat die 2-4% loss xp op mijn level al snel meer dan een uur grinden is en levelen gaat al langzaam genoeg zonder dood te gaan.
En ik ben carebear in de zin van ik zal niet zo snel iemand PKen, als iemand van de andere kant paars is zal ik diegene best willen droppen. En ik ga liever niet dood omdat die 2-4% loss xp op mijn level al snel meer dan een uur grinden is en levelen gaat al langzaam genoeg zonder dood te gaan.
Voor een uur vol PvP moet je bij Chinese zijn in Cruma of in Lair niet bij ons denk ik!Wat mij is verteld over Legacy vs Rehash was dat het een uur (?) full out zou gaan.
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 127726 op 12-01-2005 20:29 ]
ik heb geen genoeg aan castle sieges om de 2 weken.
pvp all day baby.
pvp all day baby.
Bovendien denk ik ook dat een War bedoeld is om in een aantal situaties uit te vinden welke clan de sterkste is en niet in 1 grote veldslag. En al helemaal neit als het 1 kant alleen om PvP punten gaat terwijl ze toch al weten dat ze niet kunnen winnen.

ff serieus dec is dat wat rehash wil?
1 uur war en dan truce?
1 uur war en dan truce?
Het is wel heel stilInterXs schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 20:45:
ff serieus dec is dat wat rehash wil?
1 uur war en dan truce?

bedoeling van een war is dat je de tegenstander vernietigd, en dat de clan uit elkaar valt
Zo kun je het natuurlijk ook bekijken!RocketKoen schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 21:55:
bedoeling van een war is dat je de tegenstander vernietigd, en dat de clan uit elkaar valt

je kan natuurlijk ook op irc verder blaten
, zo komen we wel aan de 1000 posts
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic gaat over het spel Lineage II, niet de private servers!
Laat het geblaat over private servers dus achterwege!
Laat het geblaat over private servers dus achterwege!