Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609

nou ik heb deze telefoon nu al een maand of 5 a 6, hebben jullie ook last van dat de flitser niet ver reikt? dat fotos int donker helemaal neits zijn, en filmpjes ook niet. Vriend van me met een nokia 6230 heeft wel gewoon goede filmpjes in het donker? en daar zit geen flitser op?

Als je een foto wil gaan maken, je weet wel gewoon al dat scherm waarbij je beeldscherm de zoeker is. Als je dan op 3 drukt, zie je boven sf veranderen naar n of e. Weet iemand wat dat is? staat niet in de handleiding ofzo.

edit: weet echt niemand dit? :z

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 125609 op 24-08-2005 12:19 ]

Weet iemand al iets?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-06 11:51

Beamer

Return of the legend

Bij je berichten zie je als je verzend diegene staan die je als laatste een ber heb gestuurd. Mijn vraag is kan je deze lijst ook opschonen/leegmaken?

20 jaar "tweaker" weliswaar low profile maar nog steeds geinteresseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125609 schreef op woensdag 24 augustus 2005 @ 12:12:
nou ik heb deze telefoon nu al een maand of 5 a 6, hebben jullie ook last van dat de flitser niet ver reikt? dat fotos int donker helemaal neits zijn, en filmpjes ook niet. Vriend van me met een nokia 6230 heeft wel gewoon goede filmpjes in het donker? en daar zit geen flitser op?

Als je een foto wil gaan maken, je weet wel gewoon al dat scherm waarbij je beeldscherm de zoeker is. Als je dan op 3 drukt, zie je boven sf veranderen naar n of e. Weet iemand wat dat is? staat niet in de handleiding ofzo.

edit: weet echt niemand dit? :z
8)7 weet echt niemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-06 20:00
Als je het nou gewoon even had uitgeprobeerd...

E : Kwaliteit = Laag
N: Kwaliteit = Normaal
F: Kwaliteit = Hoog
SF: Kwaliteit = Extra Hoog

Was gewoon een kwestie van 3 indrukken, kijken bij de instellingen wat er dan gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:46
foto's in het donker zijn bij mij ook kut....ook op hoogste kwaliteit. moet m echt in iemand zn oog houden bij wijze van spreken om nog iets te zien :P heb bij een feest laatst wat filmpjes gemaakt. als er redelijke verlichting is zijn die wel leuk genoeg om te zien

[ Voor 7% gewijzigd door Southern Sun op 29-08-2005 10:25 ]

• Southern Sun
ja kut volgens mij heb ik een probleem met mn accu :(

heb het nu al 3 keer gehad dat hij 's avonds nog 2 streepjes aangeeft, ik dat ding uitzet en de volgende ochtend gaat ie niet meer aan omdat de batterij blijkbaar leeg is. fijn als je de wekker nodig hebt dus 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Southern Sun op 01-09-2005 15:51 ]

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:50

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Bluetooth-virusje?

• Southern Sun
heb bluetooth alleen aan als ik iets via de pc of de telefoon van n vriend wil verzenden en dat verloopt altijd via een autorisatie dus lijkt me niet......maja weet eigenlijk ook niet wat het wel kan zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ID-College
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:55
Weet iemand iets over de samsung e720 flashkabel. Ik heb nu een lelijk t-mobile menu maar wil deze erafflashen. Weet iemand of dit mogelijk is. Ik heb de nieuwe firmware gedownload van een paar pagina's terug maar zoek nog een kabel. Iemand een idee of kan ik het beter laten doen?
Ik heb nou de C2 en heb je C9 gedownload.
Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbodiesel13
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-06 17:21

turbodiesel13

---------------

Zo ik heb de telefoon nu 3 maanden ofzo en zit nog steeds met een aantal vraagjes die heel misschien al opgelost zijn ? Of waar iemand wat meer over weet!? Kunnen er nu ook al met bepaalde code's via BT games op de telefoon gezet worden!? En nog een vraagje. De mp3tjes zijn in de meeste gevallen erg groot! Nu kun je die met een programma omzetten naar mp4 geluid blijft goed alleen de telefoon gaat ze dus herkennen als filmpjes, is er misschien een methode om mp3's kleiner te maken of om de mp4's via de externe knoppen te gaan bedienen? Want als je mp4 luisterd en je klapt de telefoon dicht stopt het ermee. Ook zit ik beetje te knoeien met het kleiner maken van de filmpjes, heb nu mp4 veranderd in .3gp de kwaliteit gaat wel achteruit maar het bestandje is echt vele malen kleiner! Iemand die nog een extentie weet die wel redelijke kwaliteit weergeeft en weinig ruimte inneemt ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

* Hier nog geen ervaring met flashkabels. Ik heb de mijne kosteloos laten flashen bij Solid Vision.
* Ik download mijn games bij Jamba. De games voor de e7*0 zijn te gebruiken. Geen ervaring met games uitwisselen via BT.
* Je kan natuurlijk je bandwidth van je mp3tjes omlaag brengen. Naar 96kpbs bijvoorbeeld. De geluidskwaliteit zal altijd achteruit gaan, maar je doel is kleinere bestandformaten.
* Je kan de MP3speler ook oproepen door (met de telefoon dicht) de play/pause toets in te blijven drukken. Het maakt dan niet meer uit of je klep open of dicht is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

rooie60 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 23:40:
Sorry het is 178x148 (had formaat van mijn eigen 6681 in mijn hoofd)
Kijk voor de grap gewoon eens op de Samsung site dan. Resolutie van je beeldscherm is 220x176. En afbeeldingen kun je zelfs met Paint al verkleinen...

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-06 11:21
MadMarky schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 20:27:
[...]

Kijk voor de grap gewoon eens op de Samsung site dan. Resolutie van je beeldscherm is 220x176. En afbeeldingen kun je zelfs met Paint al verkleinen...
De achtergrond van het scherm is niet de vollege grootte van het scherm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Daar zeg je zowat, maar dan kom ik alsnog uit op 176x160.

🖥️ | 🚗

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
De afmetingen voor een E720 wallpaper is 176x148, zelfde als een D500. Er blijven wel 2 witte lijnen bij de onder- en de bovenkant van de scherm maar dat kan niet verholpen worden, volgens mij ook niet als je 176x150 gebruikt omdat de telefoon ze weer anders gaat croppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
nou vanmorgen was het weer zover. gister zet ik m uit met 2 streepjes....vanmorgen batterij leeg :(
denk dat ik er maar mee terug naar de winkel ga want dit is wel erg hinderlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Southern Sun schreef op maandag 19 september 2005 @ 09:11:
nou vanmorgen was het weer zover. gister zet ik m uit met 2 streepjes....vanmorgen batterij leeg :(
denk dat ik er maar mee terug naar de winkel ga want dit is wel erg hinderlijk
Daar is duidelijk iets mis mee ja. Terug ermee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
zo, ben m waarschijnlijk iets van 2 weken kwijt :/ meteen maar voor n software update gevraagd en ik hoop maar dat ze het probleem weten te repareren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narc
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-06 13:27
Anoniem: 115491 schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 09:54:
Voor diegenen die problemen met het geluid hebben met de E720, ik had dat ook met firmware versie E720CEEC1. Ik heb hem echter opgestuurd naar Solid Vision in Rijswijk (flash/telefoonreparatie bedrijf) en zij flashen je telefoon kosteloos als de tel niet ouder is dan 1 jaar, want dan valt het nog onder de fabrieksgarantie. Ik heb nu Firmware versie E720CEEF1 (dus van juni 2005) en alles werkt weer perfect, geluidsprobleem is compleet weg _/-\o_ .
Je kunt ze gewoon een mailtje sturen en dan helpen ze je verder: www.solid-vision.com
Dat lijkt haast te mooi om waar te zijn... Waar halen ze dan het geld vandaan; Provider of de fabrikant...? Nou ja, zij doen het waarschijnlijk wel beter sneller en goedkoper dan de eigen Technische Dienst.

• Southern Sun
ik heb m alweer terug. firmware die ik nu heb gekregen E720BOED3. geen id wat ik daarvan moet denken.

maja 1 probleem....nu werken mn shortcut toetsen (bij dat ok knopje) voor my media, sms typen en telefoonboek niet meer :( is dat met de hand in te stellen? of kan ik weer terug naar de winkel

oh en de wereld tijd klopt ook niet hehe, de tijd van londen is hetzelfde als hier maja, dat boeit me verder niet

[ Voor 17% gewijzigd door Southern Sun op 24-09-2005 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155830

Ik heb net de samsung e-720 met een Orange abonnement. Leuk toestel, maar op de hoofddisplay zit zo`n irritante bladwijzer die niet weg te halen is (volgens Orange) Iemand suggesties ???? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 155830 op 25-09-2005 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Onder het mom van een firmwareupdate laten flashen bij Solid Vision. Dan krijg je het standaard Samsung-menu en opties terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
jfeelders schreef op zondag 25 september 2005 @ 11:50:
Onder het mom van een firmwareupdate laten flashen bij Solid Vision. Dan krijg je het standaard Samsung-menu en opties terug...
denk dat ik hem zelf maar naar solid vision ga opsturen ipv via de winkel. laat ik m ook gelijk maar flashen dan, want in de shop weigeren ze dat lijkt me :+

die shortcut toetsen zijn toch ook een groot gemis

[ Voor 3% gewijzigd door Southern Sun op 25-09-2005 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Southern Sun schreef op zondag 25 september 2005 @ 18:14:
[...]

denk dat ik hem zelf maar naar solid vision ga opsturen ipv via de winkel. laat ik m ook gelijk maar flashen dan, want in de shop weigeren ze dat lijkt me :+

die shortcut toetsen zijn toch ook een groot gemis
Instellingen --> Telefoonopties --> Sneltoets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Black-Death schreef op maandag 26 september 2005 @ 17:03:
[...]

Instellingen --> Telefoonopties --> Sneltoets :)
das het leuke, dat menuutje van die sneltoets heb ik niet 8)7
ik had gister de e530 van n vriendin in mn handen en daar zag ik idd dat menu ook staan.....hier heb ik alleen taal, begroeting en extra instellingen, maar niks van sneltoetsen.
en de batterij indicatie werkt nog altijd niet goed. had eergister 1 streepje...volgende ochtend ging ie niet meer aan.

volgens mij kan ik beter vragen of ze m omruilen voor een andere 720 ofzo want ik zie het nog wel gebeuren dat ik m 5 keer kan opsturen strax 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Southern Sun op 02-10-2005 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Alfabet
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-04 02:03
wat is nou de nieuwste firmware versie van de e720?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-06 21:02
Ik twijfel:

Deze Samsung E720 of de Nokia 6230i

Iemand die mee een beetje richting kan geven?
Beide hebben alle opties die ik verlang blijf uiterlijk en duurzaamheid over...

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Laatst online: 17:51
Zosas schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 08:57:
Ik twijfel:

Deze Samsung E720 of de Nokia 6230i
ik ga je niet helpen kiezen,
maar kun je niet beter kiezen tussen de E730 en de 6230i?

E730 is weer net iets nieuwer, een nog iets opgeleukte 720

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
nou ik ga eens naar de shop om m terug te brengen. gelijk maar ff melden dat die prutsers mijn aanvraag voor een aanvullend sms abbo niet hebben verwerkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
nu ben ik echt boos :( heb m net teruggekregen nadat ik m voor de 2e keer liet opsturen....werken die sneltoetsen nog steeds niet!!!! argh :( teringlijers

ze zouden een software update gedaan hebben.....nou dezelfde software staat er nog steeds op als voordat ik m liet opsturen. ga gelijk maar weer terug naar de winkel

*edit: nou hij moet nog een 3e keer worden opgestuurd voor ze m mogen omruilen. ga er vanuit dat ze m dan alleen mogen omruilen voor een andere e720? :+
uiteraard vergeet ik dan weer de aankoopbon dus kan ik morgen weer terug

[ Voor 27% gewijzigd door Southern Sun op 18-10-2005 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116223

Weet er al iemand codes om in het service menu te komen? Ik irriteer me namelijk wel aan een aantal kleine dingetjes als de tijd dat het front display verlicht blijft. Ik zou dat soort dingen graag zelf aanpassen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Anoniem: 116223 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:35:
Weet er al iemand codes om in het service menu te komen? Ik irriteer me namelijk wel aan een aantal kleine dingetjes als de tijd dat het front display verlicht blijft. Ik zou dat soort dingen graag zelf aanpassen....
bedoel je de tijd en batterij indicatie op het kleine display? dat kan je gewoon uitzetten namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
pff snap er niks meer van hoor.

heb nu mn telefoon weer terug en nu staat dezelfde software er op als ik helemaal in het begin had 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116223

Southern Sun schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:37:
[...]
bedoel je de tijd en batterij indicatie op het kleine display? dat kan je gewoon uitzetten namelijk
Nee, meer de datum die eronder kan komen staan, of de functie van de OK knop als je gewoon op het standaardscherm staat. Dat soort dingen wil ik graag aanpassen... maar ik weet niet hoe :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116223 schreef op zondag 06 november 2005 @ 14:47:
[...]

Nee, meer de datum die eronder kan komen staan, of de functie van de OK knop als je gewoon op het standaardscherm staat. Dat soort dingen wil ik graag aanpassen... maar ik weet niet hoe :'(
kan ook niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
zou wel fijn zijn als dat kon. maja de mijne lijkt nu eindelijk goed te werken ook al zit er dezelfde software nog op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Southern Sun schreef op maandag 07 november 2005 @ 09:54:
zou wel fijn zijn als dat kon. maja de mijne lijkt nu eindelijk goed te werken ook al zit er dezelfde software nog op
dat is mooi :D maarre mijn provider is debitel, ik wil graag mijn samsung e720 firmware laten upgraden, weet iemand waar ik dat kan doen in den bosch? als je dat binnen een jaar doet is het toch gratis? ik weet niet of ik een bon heb, zou dat moeten?
Heb hem namelijk via gsm.nl en weet niet zeker of er een bon bij zat.

edit: heb myn bon gevonden :D maarre weet iemand nog een adresje in den bosch? debitel winkel ofzo? die zit er volgens mij niet? samsung winkel ook niet dacht ik

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 125609 op 07-11-2005 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsAD
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-04 09:07
Ik ben van plan deze mobiel 2e hands te kopen.

Dus kan je de taal veranderen van het menu enzo.

alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Ja hoor, je kan de taal veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nielsie95 schreef op maandag 07 november 2005 @ 19:47:
Ik ben van plan deze mobiel 2e hands te kopen.

Dus kan je de taal veranderen van het menu enzo.

alvast bedankt ;)
Dat kan op elke telefoon toch? Heb er iig nog nooit 1 gezien waar dat niet op kon. Anders kun je het handmatig nog altijd doen. Hoezo vraag je dit dan? wil je je telefoon in het buitenland kopen?

Weet trouwens iemand nog iets op mijn vraag hierboven?
8)7

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 125609 op 07-11-2005 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Anoniem: 125609 schreef op maandag 07 november 2005 @ 22:40:
Hoezo vraag je dit dan? wil je je telefoon in het buitenland kopen?
zo ja, moet je alsnog opletten,
want "Nederlands" zit niet zomaar overal ter wereld (=buitenland) in het menu verstopt ;)
Anoniem: 125609 schreef op maandag 07 november 2005 @ 22:40:

Weet trouwens iemand nog iets op mijn vraag hierboven?
8)7
pas een topic over geopend...
vanuit Den Bosch heb je er misschien nog niet veel aan
maar wie weet voor later, of misschien kan je ze bellen:

Samsung Premium Points (SPP)

[ Voor 40% gewijzigd door Chillz op 07-11-2005 23:27 ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja maar die zijn nog niet BIJNA in de buurt van Brabant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heeft iemand een idee wat ik kan doen? zie mijn verhaal hierboven.

• JordiFcu
  • Laatst online: 22-12-2022
hoe verander ik ooit op deze telefoon een profiel zeg maar.. dus stil , luid enz??

• Chillz
profiel? 't is geen Nokia... :P

Als je een Samsung snel op stil wil krijgen, dan moet je de '#'-toest ingedrukt houden,
er staat dan ook een 'tril'-icoontje op :)

Leeg - Sinds 20180907

JordiFcu schreef op donderdag 10 november 2005 @ 16:52:
hoe verander ik ooit op deze telefoon een profiel zeg maar.. dus stil , luid enz??
komop zeg, lees dan even de handleiding door. Iedereen altijd maar over die klote nokia's, snap nou dat niet elke telefoon een nokia is, maar een nokia wel een telefoon is!

• JordiFcu
  • Laatst online: 22-12-2022
Anoniem: 125609 schreef op donderdag 10 november 2005 @ 18:35:
[...]

komop zeg, lees dan even de handleiding door. Iedereen altijd maar over die klote nokia's, snap nou dat niet elke telefoon een nokia is, maar een nokia wel een telefoon is!
als ik een handleiding had :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
hmm gisteravond 3 streepjes, vanmorgen 1. tzal toch niet :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Southern Sun schreef op vrijdag 11 november 2005 @ 10:38:
hmm gisteravond 3 streepjes, vanmorgen 1. tzal toch niet :z
heb ik ook last van, zodra er 2 streepjes staan, staat er binnen 5 uur 1 streepje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Misschien toch een geheugeneffect van de accu. Laat hem eens een paar keer helemaal leeglopen voordat je hem gaat opladen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
naja zolang het probleem van 2 streepjes naar batterij helemaal leeg maar weg blijft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 160236

Ik heb hier een samsung e700 met een gebarsten display Ik weet niet of de menustruktuur ongeveer gelijk is aan de e720 maar de ouders van een verongelukte vriend van mij willen graag de smsjes en foto's eraf halen, maar dat gaat zo moeilijk zonder display. Ik had in gedachten om "blind" de infra rood aan te zetten en via de laptop alles proberen terug te halen, maar kan iemand mij vertellen welke toetsencombinaties ik moet maken om de infrarood aan te zetten?? alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

De e720 heeft geen infrarood maar bluetooth om bestanden uit te wisselen. Probeer het eens via de gebruikshandleiding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
ik word gek 8)7

heb nog altijd dat gezeik met die indicatie dus weer teruggegaan naar de shop. nu gaan ze m swappen.....de complete binnenkant van de telefoon wordt vervangen en de buitenkant blijft hetzelfde. klinkt n beetje omslachtig :P maja hoop dat ik dan echt geen gezeik meer heb anders gaat dat ding echt de maas in.

alles ok met jullie e720? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Ja hoor, geen problemen! Goede ontvangst, een menustructuur waar ik tevreden mee ben, volledig werkende bluetooth, enz. enz. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
jah die dingen zijn idd wel goed. vind het buiten mn batterij probleempje ook echt wel n fijne tel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-05-2023

EmJeej

Woei!

Wat is nou de laatste GOED werkende firmware ?

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej

EmJeej

Woei!

Via bluetooth wil ik op mijn telefoon files neerzetten.
Echter kan dat alleen in de Download folders, weet iemand hoe ik deze beveiliging eruit haal, zodat ik ook gewoon in FOTO's foto's van mijn oude telefoon kan plaatsen !?

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zal niet lukken, kan gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127576

------------eindelijk heb ik hem dan! :*)
heb hem simlock vrij gekocht voor 230 euro(want hij is showroom model geweest+zaten wat krassen op).

ehm leuk mooi toestel, love it.
alleen jammer dat er geen externe geheugen op geplaatst kan worden maar geeft nie.
als je meer mp3's erop wil ivm t geheugen, t laagste bitrate om te converten wat nog redelijk
goed klinkt heb ik onder vonden is; "22050hz, mono, 48kbps".
de videos gemaakt met t toestel zijn goed. de hoge resolutie van 352x288 is perfect.
en de fotows zijn ehrm redelijk... mja t blijft een mobiel he ;)

voor de rest von ik t jammer dat je niet een beltoon kan zetten en dat ie dan tegelijkertijd
ook trilt.
maar door middel van een beltoon naar .mmf ringtone te converteren met een programma kan
je vibratie toevoegen en dan heb je dat alsnog! :D
totaal tevreden met deze samsung e720! mooie looks, leuke functies top toestel!

ff een paar dingen wat ik me afvroeg... en als iemand kan antwoorden zou heel lief zijn :) -->
*wat kost deze toestel normaal nieuw simlock vrij?
*en als je een gesimlockte toestel koopt van
bijv. vodafone dan zit er meestal een rood menu+opstart menu van vodafone in toch,..
maar als je hem laat unlocken bij de unlockboer voor zacht prijsje halen ze
daarmee ook gelijk die menu van bijv. vodafone weg? is dat zo?
niet dat ik hem hoef te unlocken hij was simlock vrij gekocht maar
vroeg me gewoon af wat er precies gebuert als ze hem unlocken :? ..

happy user of E720! kus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmJeej

EmJeej

Woei!

*wat kost deze toestel normaal nieuw simlock vrij?
*en als je een gesimlockte toestel koopt van
bijv. vodafone dan zit er meestal een rood menu+opstart menu van vodafone in toch,..
maar als je hem laat unlocken bij de unlockboer voor zacht prijsje halen ze
daarmee ook gelijk die menu van bijv. vodafone weg? is dat zo?
Nieuw kost hij : pricewatch: Samsung E720 en dan geen showroommodel en zonder krassen... dus beetje teveel betaald denk ik

Hoe zet je mp3 om naar mmf files dan ? Want ik wordt er ooK ZIEK van dat het trillen + ringtone niet tegelijk gaan

De gesimlockte versie van Vodafone heeft inderdaad het rode startup scherm en is alleen bruikbaar voor VODAFONE simkaarts. Unlocken is niks meer dan deze lock eruit te halen, zodat alle simkaarten erin kunnen. Het menu etc blijft gewoon staan

Jah Man Jah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik heb em nu 1 dag en waar ik me n beetje aan erger is dat de tijd op t buitendisplay net niet in het midden staat :{ Klein detail maar t stoort me...
En die irritante orange balk links vind ik ook maar niks. Dit weekend even een bluetooth dongle fixen dan ga ik er even mee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:21

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

als je bedoelt horizontaal in het midden, hier wel hoor ;) Vertikaal staat hij gewoon bovenaan, ik kijk er niet zoveel naar.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Anoniem: 127576 schreef op zondag 05 februari 2006 @ 13:56:
maar door middel van een beltoon naar .mmf ringtone te converteren met een programma kan
je vibratie toevoegen en dan heb je dat alsnog! :D
EmJeej schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:44:
Hoe zet je mp3 om naar mmf files dan ? Want ik wordt er ooK ZIEK van dat het trillen + ringtone niet tegelijk gaan
yes... welk programma gebruik je hiervoor? :?

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:21

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 11:10:
als je bedoelt horizontaal in het midden, hier wel hoor ;) Vertikaal staat hij gewoon bovenaan, ik kijk er niet zoveel naar.
Nou, bij mij staat ie horizontaal niet in het midden dus... Hij wijkt meer af naar links :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Even een kickje en een vraagje :

Is iemand er al uit hoe je via BT java games erop kan zetten? Zou ik wel handig vinden.. om nou speciaal Orange World te nemen puur zodat ik java games van mn eigen domein af kan halen gaat me iets te ver...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-06 20:55

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Ik heb gezocht in dit topic maar alleen dode links gevonden. Wat is nou de manier om javagames op de E720 te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-06 23:00

DeluxZ

Livin' the good life

Voor de mensen die geen abbo willen zag ik bij de tell-me deze tel staan :)

Ben erg aan het twijfelen, aangezien mijn sim kaart geblokt is door 3x verkeerde PIN die in mijn broek ingevoerd werd :(

Afbeeldingslocatie: http://publishit.netivity.nl/data/PublishIT/folder-313/hotspots/pagina-2-hotspot-36124.jpg

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157478

Ja, deze was me ook opgevallen bij de dixons. Ik zit erover te denken, want volgens mij is het een goede telefoon en ik heb nog niet zoveel slechte reacties gelezen...
En hij is nog goedkoop ook!!

Alleen wanneer kun je er een andere simkaart/provider opzetten. Is dat wanneer je wilt, of na een bepaalde tijd?

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 157478 op 27-05-2006 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-06 20:55

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

apNia schreef op maandag 22 mei 2006 @ 10:29:
Ik heb gezocht in dit topic maar alleen dode links gevonden. Wat is nou de manier om javagames op de E720 te zetten?
iemand? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaap2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-01 02:08
kickje :)

Weet iemand nou al hoe je java games op de e720 kan zetten ZONDER wap te gebruiken
Dus d.m.v bluetooth usb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-06 20:52
Ik heb hem gister ook gekocht voor 149 eurotjes bij T for Telecom met een T-Mobile prepaid kaartje erbij.

Ik vind hem geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90661

MarkieNL schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 11:50:
Ik heb hem gister ook gekocht voor 149 eurotjes bij T for Telecom met een T-Mobile prepaid kaartje erbij.

Ik vind hem geweldig!
Ik heb em ook en heb al van alles met een bluetoothstick erop gezet.
Weet iemand of dat je de rechter sneltoets kan configureren?
Ik vind dat T-zones best lastig, ik druk nog te vaak op die knop en maakt dan meteen verbinding.
Misschien dat ik ergens een instelling kan veranderen dat ie wel verbinding wil maken, maar het niet lukt, omdat het het foute nummer is of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157478

wat is jullie eerste indruk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fijne telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinokkia
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:28
Ik vond het een mooie gsm. Maar een verschrikkelijk belkwaliteit. Ik heb hem vorig jaar van april (2005) tot juni (2005) in mijn bezit. Vond de E720 te schel klinken en hoorde iedere keer een echo erin. Weet nu dus niet of het met firmware eruit is gehaald.

Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Ja, dat is er met de firmware-update uit gehaald. Telefoons die nu nog verkocht worden zullen daar waarschijnlijk dus geen last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb geen last van schel geluid of echo...
Fijn ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-06 07:10
Gumball schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 20:19:
[...]

Geen limiet :) (Ja tot het geheugen vol is ;))

Maar ik ga mijn telefoon toch maar voor de 2de keer wegbrengen, want het geluid is nog net zo slecht als voordat ik 'm terugbracht.

Als het dan nog niet goed is eis ik gewoon een ander model :)

EDIT: Als ik de code van het firmware gebeueren intik krijg ik de volgende code te zien:

E720ARED1

Is dit wel een goede firmware versie, heb er nog nooit van gehoord... Het geluid is iig nog steeds afschuwlijk slecht.
Het geheugen heeft 90mb ruimte.. naar aantal sample filmpjes zie ik dat hij 2.3mb per 18seconden verbruikt.. ik kom uit op ongeveer 20minuten op 90mb op hoogste kwalitiet?

Ik las ergens dat tot een uur mogelijk was geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181588

ik heb dus ook de samsung e720 alleen heb ik sindskort een vreemd probleem.. mijn beelscherm blijft vastzitten en daardoor komen alle menus door elkaar heen.. het probleem is dat hij het maar heel soms doet, maar ik ben bang dat hij het na de garantie vaker gaat doen. maar omdat hij het maar af en toe doet, is het moeilijk te laten zien dat hij kapot is.. weet iemand raad? zie de link voor een foto van het vastgelopen beeldscherm!
alsvast bedankt!
link:
})
http://tk.files.storage.m...HuqmnZTHGAVyETUAD2oL5waZw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don3k
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-06 07:10
Anoniem: 181588 schreef op zondag 09 juli 2006 @ 15:02:
ik heb dus ook de samsung e720 alleen heb ik sindskort een vreemd probleem.. mijn beelscherm blijft vastzitten en daardoor komen alle menus door elkaar heen.. het probleem is dat hij het maar heel soms doet, maar ik ben bang dat hij het na de garantie vaker gaat doen. maar omdat hij het maar af en toe doet, is het moeilijk te laten zien dat hij kapot is.. weet iemand raad? zie de link voor een foto van het vastgelopen beeldscherm!
alsvast bedankt!
link:
})
http://tk.files.storage.m...HuqmnZTHGAVyETUAD2oL5waZw
Hoelang kan jij film opnemen? op hoogste kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
schop!

aan alle e720 bezitters....hoe staat het met jullie telefoons? ik ben eind komende zomer 2 jaar in het bezit van de telefoon en moet dan de keuze gaan maken of ik nog een jaar langer sim only pak of dat ik toch voor een nieuwe telefoon ga.
nou heb ik in het verleden gelezen over problemen die na een jaar ontstaan. ik heb er nu (na 1 jaar en 5 maanden) zelf nog geen problemen mee gehad en het zou natuurlijk niet zo mooi zijn als ik nog een jaar er aan vast plak terwijl de telefoon het er niet mee eens zou zijn :p
uiteraard is het nog een ver van mijn bed show, maar vroeg me dit af

[ Voor 12% gewijzigd door Southern Sun op 07-01-2007 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Ik ga in mei over de 2 jaar heen en ga kiezen voor een SIM only abbo. Het toestel kan en doet nog precies wat ik ermee wil en de nieuwere modellen bieden niet de verbetering voor de 'slechte' punten van deze telefoon. Mijn vriendin heeft onlangs een D830 Ultra gekocht en dat toestel biedt weinig meer dan mijn E720. Gewoon voor €10 je helemaal gek bellen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105012

Ik ga dan toch voor een nieuwe telefoon, niet vanwege het feit dat hij slecht is, maar omdat ik hem heb laten vallen, en er nu dus een barst in de camera zit

Wat een kneus ben ik toch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Hey mensen,

heb zelf deze telefoon, maar ga denk ik een andere kopen (slijtage enz)
maar nu wil ik deze wel behouden als reserve enz en nou wilde ik graag dat al mijn contactpersonen staan op de SIM kaart, maar ik zie staan dat ze allemaal op de telefoon zelf staan. Er is wel een optie om de contact te verplaatsen van SIM ---> telefoon, maar andersom zie ik dit niet staan.
Is dit helemaal niet mogelijk of zie ik iets over het hoofd?

*hoopt dat er reactie komt* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Oh heb het al gevonden, via PIMS & File Manager..

maar jezus wat is dat kut zeg, dat een SIMKaart geen 2 nummers per naam kan onthouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rethxoth
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-03-2023
Heb deze telefoon 2 jaar lang in mijn bezit en hij werkt nog steeds echt helemaal perfect!

Ik moet zeggen dat dit 1 van de betere telefoons is die ik in mijn bezit heb, ik heb de camera getest met de U600 en ik zie amper verschil (Film he, niet foto's).

Maarja, aan alles komt een eind en ik heb een Samsung G600 gekocht :)

Oja, overigens was ik eerst een Nokia fan, vroeger waren ze echt top! Maar langzamerhand merk ik dat ze erg traag zijn en vaak software bugs hebben (zoals de N73 >_<). Toen 1 keer Samsung geprobeerd en ik werd meteen verliefd (A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 235018

Ik heb de E710, nu mijn Nokia 7370 kapot is, gebruik ik hem weer. Na 4 jaar doet hij het nog steeds, maar de afgelopen dagen gaat bellen wat vreemd. Dan hapert hij / robotstem en dan hoor ik ineens niets meer, en moet ik de verbinding verbreken en dan weer opnieuw bellen. :?

Ach, het is toch mijn reserve-telefoon.
Ik heb gisteren wel Samsung gemaild, of ik nog aan de 'flapjes' kan komen die de koptelefoon/oplaadingang beschermen, want die dingen zijn aan het vergaan. Het 'lipje' van de koptelefooningangflapje (:P) is afgescheurd, deze krijg ik dus niet meer op. Het opladeringangflapje heb ik nu constant open staan, en naar de andere kant gedraaid, want ook daar is het 'lipje' afgescheurd, en als ik hem dicht doe dan moet ik met een pen/vijl/naald pielen om dat ding weer open te krijgen. Zucht.

Geachte mevrouw xxxxx,

Dank u voor uw e-mail met betrekking tot het beschermdopje van uw telefoon.

Het latex dopje wordt er fabrieksmatig opgezet ter extra bescherming van het toestel tijdens het transport. Zodra u het toestel in uw bezit heeft, verliest het dopje haar functionaliteit. Deze dopjes worden daarom ook niet ter verkoop in de winkels aangeboden. Ook worden de dopjes door Samsung niet uitgeleverd.

Met vriendelijke groet,

Mandy
Samsung Electronics Benelux

Uh, volgens mij snap ik haar niet, of snapt zij mij niet? Beschermdopje? :?

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 235018 op 24-10-2007 12:36 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste