Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Review is online van de E720

www.nieuwemobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam op internet (www.belnu.nl) deze aanbieding tegen:
Afbeeldingslocatie: http://www.belnu.nl/pics/E720.gif
http://www.belnu.nl/newsi...ite.php?abonnementnr1=316

Iemand ervaring met deze site? Ik heb nog niet eerder een telefoon met abonnement gehad, maar het is dus zo dat je €14.95 betaald, daarvoor krijg je 150 belminuten en gratis de E720 zonder aansluitkosten. En alles wat je verbeld boven de 150 minuten komen bij de rekening op oid?

Verder is de actie geldig tot: 30 april 2005 00:00 uur
Neem aan dat ze hiermee bedoelen het invullen (en emailen) van het formulier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie lange review. Ik heb de telefoon al een tijdje, maar toch leuk om door te lezen. Toen ik echter op de laatste pagina kwam las ik een schokkerend bericht:
Geciteerd van laatste pagina van review E720 op nieuwemobiel.nl
Note:

Momenteel zijn er op de markt grote problemen met de E720 en de belkwaliteit en connectiviteit. NieuweMobiel.NL heeft ook een model mogen ontvangen met deze problemen. .........
Er zijn toestellen in omloop met problemen met de belkwaliteit en connectiviteit? Zijn er mensen die hier iets meer over hebben gehoord of hier meer van weten? Zou hetgeen wat ik in een eerdere post heb gemeld (dat mijn vriendin me heel slecht kan verstaan als ik haar bel, ondanks wat ik probeer) hetgeen zijn wat ze verstaan onder problemen met de belkwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik heb geprobeerd om met EasyStudio 2 meerdere foto's tegelijk van me telefoon af te halen, werd een beetje moe om elke foto apart te versturen via bluetooth, alleen de probleem is ik kan mijn telefoon niet met EasyStudio verbinden, ik heb mn telefoon als een serieële apparaat verbonden met mn computer op een com-port 5 en bij EasyStudio ook com5 maar hij wilt niks pakken. Er staat geen offline maar ook geen online of iets dergelijks, bij bestandbehaar b.v. zie ik niks als ik op mijn telefoon klik. Nog iemand deze probleem?
Of een andere programma om meerdere foto's tegelijk te downloaden?

[ Voor 7% gewijzigd door FlipFlink op 26-04-2005 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlipFlink schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 22:53:
Ik heb geprobeerd om met EasyStudio 2 meerdere foto's tegelijk van me telefoon af te halen, werd een beetje moe om elke foto apart te versturen via bluetooth, alleen de probleem is ik kan mijn telefoon niet met EasyStudio verbinden, ik heb mn telefoon als een serieële apparaat verbonden met mn computer op een com-port 5 en bij EasyStudio ook com5 maar hij wilt niks pakken. Er staat geen offline maar ook geen online of iets dergelijks, bij bestandbehaar b.v. zie ik niks als ik op mijn telefoon klik. Nog iemand deze probleem?
Of een andere programma om meerdere foto's tegelijk te downloaden?
Rechtermuisknop op BT picto naast je klok,snel verbinding maken,dan serieele BTpoort-->E720
Dan werkt hij gewoon bij mij hoor samen met easystudio _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 22:38:
[...]

Mooie lange review. Ik heb de telefoon al een tijdje, maar toch leuk om door te lezen. Toen ik echter op de laatste pagina kwam las ik een schokkerend bericht:

[...]

Er zijn toestellen in omloop met problemen met de belkwaliteit en connectiviteit? Zijn er mensen die hier iets meer over hebben gehoord of hier meer van weten? Zou hetgeen wat ik in een eerdere post heb gemeld (dat mijn vriendin me heel slecht kan verstaan als ik haar bel, ondanks wat ik probeer) hetgeen zijn wat ze verstaan onder problemen met de belkwaliteit?
Problemen met de belkwaliteit:De andere kant verstaat je haast niet,net of je met je mond in of tegen de speaker aan zit.(dus onverstaanbaar bent)
Zijn al een paar gevallen bekend en is raadzaam terug te gaan naar de shop waar je hem hebt gekocht.Samsung is van deze fout/klacht op de hoogte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-09 12:22
ik heb em net gehaald bij Debitel Groningen. 150 (eerste 6 maand 300 belmins) met 25 smsjes p.m en dat rond €25. Ik vind het een mooi toestel maar vroeg me af of er ook toetsenblokkering opzit? Ik zag ergens in een menu dat er EXT toetsenblok stond maar ja verder?

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 00:13:
[...]

Rechtermuisknop op BT picto naast je klok,snel verbinding maken,dan serieele BTpoort-->E720
Dan werkt hij gewoon bij mij hoor samen met easystudio _/-\o_
Ik krijg die opties allemaal niet bij mijn systray bt-icontje maar dat komt ook omdat ik de software gebruik die ik bij mijn bt stick bij kreeg (Bluesoleil).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
Jongens wie van jullie hadden zo'n e720 met vervormde geluiden bij het bellen of overheersende stemmen? Ik heb er vandaag 1 gehaald en vrees dat ik de klos ben. Nu kreeg ik de laatste e720 mee en dus moeten ze die opnieuw bestellen en ik neem aan dat ik gewoon een nieuwe krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clevy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07-2024

clevy

It's a race !

ik kan niet echt zeggen dat de geluidskwaliteit zo geweldig is. anderen verstaan mij goed als ik in de e720 praat maar ik versta met dit toestel mensen minder goed. klinkt blikkerig en ruisend. lijkt wel of de software aan t overcorrigeren is voor achtergrondgeluiden ofzo.

a word to the wise is more often the start of an argument than the help it ought to be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
Ik ben nu al een tijdje bezig met de e720 maar er zijn een paar dingen die ik heel vreemd vind!

- Memo opnemen, leuk hoor maar je kunt nog zo hard praten in de mic er komt amper geluid
uit als je hem afspeeld!? Dit is op mijn SE t610 wel anders! slechte boel Samsung!

- Bellen, het volume is vreselijk hard, als ik hem op streepje 1 zet is het nog te hard. Het bellen
zelf ook de stem aan de andere kant klink blikkerig en overstuurd/vervormd.

morgen ga ik terug naar Debitel en ik hoop dat ze dit kunnen oplossen, want anders wil ik een ander toestel! :|

[ Voor 85% gewijzigd door cypress3d op 27-04-2005 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mert
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-09 14:23

Mert

__,,,,_(º-º)_,,,,__

Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met Widesync?
Ik krijg als ik het in wil stellen in outlook steeds dezelfde fout:
"Er is een fout opgetreden tijdens het ophalen van het standaard profiel"

Ik gebruik outlook 2003 en heb maar 1 outlook profiel.
Iemand enig idee wat de oplossing kan zijn?

Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook sinds vrijdag de e720, gekocht bij gsmweb inclusief 1 jarig vodafone 150 abbonement.

Alleen vind ik de klok op het externe scherm een beetje raar, hij gaat naar mijn mening te snel weg. Iemand enig idee hoe ik deze klok kan veranderen of waar deze te downloaden cq te bestellen zijn? En dan bedoel ik niet de tekst klok maar de 'afbeelding' klok op het externe scherm. Ik had graag een modernere klok en ik had ook graag dat hij wat langer blijft staan. Iemand enig idee.

Voor de rest een prima telefoon en ik heb tot nu toe nog geen last gehad van de belkwaliteit.

Echt een aanrader de e720.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clevy

clevy

It's a race !

de klok veranderen kan je via het display menu.. staan meerdere klokken in..
langer aan laten geen idee nog

a word to the wise is more often the start of an argument than the help it ought to be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akerboom
  • Laatst online: 07-07 16:30

Akerboom

Codito, ergo sum

Mert schreef op zaterdag 30 april 2005 @ 11:19:
Zijn er nog meer mensen die problemen hebben met Widesync?
Ik krijg als ik het in wil stellen in outlook steeds dezelfde fout:
"Er is een fout opgetreden tijdens het ophalen van het standaard profiel"

Ik gebruik outlook 2003 en heb maar 1 outlook profiel.
Iemand enig idee wat de oplossing kan zijn?
Ik heb ook Outlook 2003 en de widesync plugin werkt perfect. Na installatie juiste compoort selecteren welke actief is in 'my bloothooth places' en dan kan je elk moment syncen.
Probeer misschien wat office servicepacks van http://office.microsoft.com te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clevy schreef op maandag 02 mei 2005 @ 21:49:
de klok veranderen kan je via het display menu.. staan meerdere klokken in..
langer aan laten geen idee nog
Ja klopt , maar mijn vraag was inderdaad een beetje onduidelijk ik bedoel dus een andere klok dan die van het display menu. Dus geen standaard klok want ik vind geen van allen echt mooi. En ik vind het dus jammer dat hij maar zo kort blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf 7-5 is de Sammy E720 een Vodafone live! toestel.

Vodafone zal net zo als bij de E710 volledige content diensten gaan verzorgen.

Dit kan een rede zijn om juist de E720 te kopen ipv een D500 die dus niet op de volledige live!-portal kan.

gr Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaiber
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 19:09
hey ik las in dit topic dat je net op de zelfde wijze als de d500 verbinding kon maken met je BT om java games te uploaden. ik heb dit geprobeerd op de manier zoals op http://d500.tech.nu/ wordt genoemd en alles lukt prima totdat ik de code #*536963# moet intoetsen op de telefoon. Hij doet even 'verbinden' en dan staat er niet uitgevoerd. Weet iemand de codes voor de E720 of doe ik iets fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn e720 had in begin ook last van blikerige stemmen, ik verstond de overkant niet en andersom.
maar nu (zonder iets gedaan te hebben) doet hij het goed.

alleen WAT IS DIE SLOOOOOm
ik heb bvb 40 mb met mp3tjes erop staan
maar als ik een foto maak reageert hij pas 2 seocnden later
als ik ergens een file wil openen idem

hebben jullie dit ook??
zoniet ga ik mooi terug naar de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het foto menu is inderdaad erg traag,dat hoort dus zo
Alhoewel de D500 daar geen last van had,merk ik dat het menu van de E720 inderdaad trager is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
ik was altijd een sony ericsson user, nu dus overgestapt op samsung. zijn er ook leuke sites waar je dingen speciaal kan downloaden voor de e720 (e700 series) ?! wallpapers, plaatjes ringtones, video etc !?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg jammer, nieuwe mobieltje met trage (foto)menu-navigator
Kan het sloom zijn van het foto menu niet opgeslost worden door een software update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Laatst online: 13-09 07:33

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

Ik heb vandaag ook deze telefoon gehaald. Mooi apparaat en triband (makkelijk voor de USA-vakantie komende zomer). Alleen jammer dat er geen standaard telefoonpiepjes (ringtones) in staan. Alleen trendy muziekjes. Voor de rest nog geen echte problemen tegengekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
mensen wat dachten jullie ervan dat ik deze telefeoon verwerk in de ts van: Het Samsung SGH-D500 topic (deel 4) want dit is eigenlijk precies de zelfde telefoon maar dan in een andere form! de specs zijn na genoeg het zelfde en ik verwerk dan deze tel ook mooi in de ts. ik denk dat we dezelfde problemen zullen tegen komen en oplossingen als bij de d500 toch? :) ik wacht op jullie reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nice idea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

zo te zien hebben ze inderdaad de zelde specs. Als je de titel en topicstart aanpast kan het er makkelijk samen in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
Nou...de zelfde specs is toch wel een groot begrip. De E720 heeft geen 1.2mpixel camera, geen Infrarood, menu opstelling is ietsje anders, bluetooth werkt beter, E720 gebruikt mp4 voor opgenomen filmpjes inplaats van .3gp op de D500 en de java overdracht code werkt niet op de E720. En dit was maar wat er nu in mijn hoofd opkomt dus het is toch wel een andere telefoons hoor jongens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op maandag 09 mei 2005 @ 19:44:
mensen wat dachten jullie ervan dat ik deze telefeoon verwerk in de ts van: Het Samsung SGH-D500 topic (deel 4) want dit is eigenlijk precies de zelfde telefoon maar dan in een andere form! de specs zijn na genoeg het zelfde en ik verwerk dan deze tel ook mooi in de ts. ik denk dat we dezelfde problemen zullen tegen komen en oplossingen als bij de d500 toch? :) ik wacht op jullie reactie.
Gewoon een goed idee, inderdaad ongeveer dezelfde specs. En hetzelfde merk dus alles werkt ongeveer hetzelfde. Goed idee dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Laat dan gelijk even de titel veranderen naar D500/E720, is wat lekkerder voor de search etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clevy

clevy

It's a race !

voor de caller id fotoos heb ik hoofden uit fotoos gecropt, naar 96*96 pixels verkleind (jpeg), met bluetooth van pc naar de telefoon download folder gezet en gekoppeld aan de contacts.
op zich werken de plaatjes prima maar ze worden in het voorscherm erg veel roder (overdreven rood) dan in het binnen scherm. weet iemand of het buitenscherm een speciaal soort plaatjes nodig heeft ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akerboom
  • Laatst online: 07-07 16:30

Akerboom

Codito, ergo sum

ik vind dat de d500 en e720 hele andere toestellen zijn... en ook een apart topic moet blijven. Codes van de d500 werken ook niet op de e720. En vragen zoals hierboven komen ook niet overeen met de d500.

@clevy: Denk dat het OLED scherm gewoon nog niet helemaal geschikt is om helder kleuren weer te geven... ik vind het toch wel aardig, ookal zie ik de 65.536 verschillende kleuren niet. Je kan mss nog andere formaten proberen dan .jpg. (gif bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
is er ook een site ergens speciaal gericht op de e720 voor leuke goodies? voor mijn t610 van SE was dat er altijd wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Vraagje: je ringtone voor telefoongesprekken kan je instellen zoals je wilt. Voor SMS- en emailberichten kan dat niet. Je kan enkel de paar vaste melodieën kiezen en geen eigen. Weet iemand of en hoe je dat kan veranderen?

En ik heb zojuist Bluetooth running gekregen zonder BlueSoleil of Widcomm. Dus met de native WinXP SP2-drivers en EasyStudio II. Ik kan ook via de Windows-wizards bestanden van en naar de E720 versturen. Ik las overal op GoT dat dit welhaast onmogelijk was... :)

[ Voor 39% gewijzigd door jfeelders op 11-05-2005 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Gaiber schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 22:05:
hey ik las in dit topic dat je net op de zelfde wijze als de d500 verbinding kon maken met je BT om java games te uploaden. ik heb dit geprobeerd op de manier zoals op http://d500.tech.nu/ wordt genoemd en alles lukt prima totdat ik de code #*536963# moet intoetsen op de telefoon. Hij doet even 'verbinden' en dan staat er niet uitgevoerd. Weet iemand de codes voor de E720 of doe ik iets fout?
Wat de hel? Moet je echt de stappen in die gids volgen om een simpel java programmatje up te loaden? Op mijn T610 (en Nokia's, SPV's etc.) gaat dat gewoon met een normale file transfer (meen dat dat OBEX is). Dat zou wel een groot minpunt voor mij zijn als dat niet zo kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben je soms vergeten hoe brak de bluetooth support van de D500 is ofzo :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Ik zit te denken om over te stappen van een Sony Ericsson naar de E720, dus ik ben nogal verwend als het op Bluetooth aankomt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

De bekende "Samsung-kwaaltjes" zijn voor mij nog altijd een reden om geen Samsung te kopen.

-repeterend sms-signaal (als je geen tijd hebt om je telefoon te pakken blijft hij om de zoveel tijd aangeven dat je een sms hebt gekregen)
-trillen en geluid kan niet samen (alleen met speciale ringtones)
-support van Samsung is om te huilen
-geen firmware updates

Dus als je van SE overstapt naar Samsung zijn dit wel een aantal punten om rekening mee te houden. Neemt niet weg dat ze gewoon mooie telefoontjes maken die op zich goed werken.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Dat trillen viel mij inderdaad ook al op. Wat ik ook fijn vind bij SE's is dat je het belsignaal uit kunt zetten als je telefoon over gaat door een van de volumetoetsen in te duwen. Bij Samsung's zet je het dan alleen zachter.

Maarja ik wil gewoon een keer een clamshell en dan kom je toch snel bij Samsung uit :) (die 3G clamshells van SE vind ik niet zo mooi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met de kwaliteit van mp3 speler op de E720?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geluid van de e720 ving ik zeer goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik heb met me telefoon water schade en nu gaat hij niet meer aan. Heeft iemand hier ook evaring mee. kan ik hem gewoon laten drogen en als dat niet werkt hoe zit het dan met garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Waterschade valt niet onder de garantie, het is immers geen probleem dat te wijten is aan een fabricagefout. Meestal zien ze het ook vrij snel als ze een telefoon open maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 16:51:
hey ik heb met me telefoon water schade en nu gaat hij niet meer aan. Heeft iemand hier ook evaring mee. kan ik hem gewoon laten drogen en als dat niet werkt hoe zit het dan met garantie
Garantie heb je zowiezo niet, laat m lekker een paar dagen uitdrogen tot je zeker weet dat hij helemaal droog is (niet op de verwarming!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarom niet op de verwarming. Daar kan die telefoon toch wel tegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Over dat probleem met het luidsprekervolume dat maar niet zacht wil: kan je je toestel terugbrengen naar de winkel waar je hem gekocht hebt en gelijk een nieuwe krijgen/eisen? Of moet je hem inleveren en krijg je hem na 2 weken weer eens terug?
En mijn camera heeft een foto fout weggeschreven waardoor het toestel reset als je de Photo-map wil bekijken. Via Bluetooth is de map leeg... Raar foutje. Toestel maar eens terugbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bigs schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 23:38:
Dat trillen viel mij inderdaad ook al op. Wat ik ook fijn vind bij SE's is dat je het belsignaal uit kunt zetten als je telefoon over gaat door een van de volumetoetsen in te duwen. Bij Samsung's zet je het dan alleen zachter.
Als het goed is kan dat wel maar moet je die volumeknop even ingedrukt houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe groot is het beeldscherm van de D500 tov de E720?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de schermen zijn het zelfde 220x174 of zo iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Wat zijn eigenlijk de beste COMpoort-instellingen in WinXP voor de Bluetooth-poorten? Pariteit? Datatransportbesturing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit echt te twijfelen tussen de zwarte V3 van Motorola en de E720,
groot nadeel van de E720 vind ik dat je geen verschillende profielen kunt gebruiken, ook dat je tril en geluid niet tegelijk kunt af laten gaan is onbegrijpelijk.
kun je bij de E720 trouwens een gesprek opnemen of weigeren mbv de toetsjes aan de buitenkant,
dus zonder m open te hoeven klappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je bij de E720 zelf thema's maken en uploaden op je fooon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
Nee maar je kan wel kiezen uit vier verschillende menu kleuren kiezen: groen, blauw, paars en oranje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-09 11:48
Ik heb sinds gisteren deze E720 en vindt het echt een ge-wel-dig apparaat :D. Makkelijke bediening, MP3 kwaliteit vind ik voor gsm gewoon goed, en met de bijgeleverde oordopjes klinkt het prima.

Alleen ik heb problemen met de Bluetooth. Ik kan wel verbinding krijgen tussen GSM - PC, en het verplaatsen van bestanden PC --> GSM werkt prima, maar als ik op de GSM doe van "Versturen via Bluetooth" bij een foto oid dan blijft ie haken bij 00%. Ook krijg ik daarvoor op de PC een of andere error dat de verificatie mislukt is... (terwijl pincode e.d. wel gewoon juist is). Vaag allemaal, weet iemand een oplossing? Ik gebruik gewoon de browser van Microsoft Explorer.

Voor de rest niets dan lof!

Edit: laat maar, hij werkt met Blue Soleil ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Black-Death op 22-05-2005 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
kan je als een SMS maakt ook gewoon het aantal karakter linksbovin zien voor 1 bericht? ik krijg nu xxxx getal voor meerdere berichten. ik heb al lopen zoeken maar krijg het niet anders... wie helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het gebruik van de datakabel van de e710 hetzelfde is als bij de e720
En of je ook het met dezelfde software kan doen?
Verder zoek ik nog goede polyphoon website's :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

cypress3d schreef op zondag 22 mei 2005 @ 19:40:
kan je als een SMS maakt ook gewoon het aantal karakter linksbovin zien voor 1 bericht?
Nee, het lukt me niet dat te veranderen...
Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2005 @ 21:59:
Weet iemand of het gebruik van de datakabel van de e710 hetzelfde is als bij de e720
En of je ook het met dezelfde software kan doen?
Je, de datakabel is het zelfde, de 720 heeft alleen Bluetooth, dus hoef je die niet persé nodig te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Black-Death schreef op zondag 22 mei 2005 @ 16:39:
Ik heb sinds gisteren deze E720 en vindt het echt een ge-wel-dig apparaat :D. Makkelijke bediening, MP3 kwaliteit vind ik voor gsm gewoon goed, en met de bijgeleverde oordopjes klinkt het prima.

Voor de rest niets dan lof!
Ik vind MP3 helaas juist niet belangrijk bij een telefoon, maar ik vind de E720 er erg stylish uitzien. Hoe is de belkwaliteit? Daar lees ik namelijk nogal veel geklaag over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Ja, er is een probleem met de kwaliteit. De luispreker is niet zacht te krijgen en het geluid klinkt blikkerig. Dit moet met een nieuwe software-versie op te lossen zijn. Ik ga hier binnenkort achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 09:23
is het geheugen uit te breiden ??
Lijkt me wel makkelijk, aangezien ik nu al 128MB in mn 6230 heb.. Wil wellicht wel eens een keer een samsung proberen, en dit lijkt me wel een mooie, en compacte GSM. Hoe is verder de kwaliteit van het geluid, en het scherm ??

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
NoepZor schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 17:04:
is het geheugen uit te breiden ??
Lijkt me wel makkelijk, aangezien ik nu al 128MB in mn 6230 heb.. Wil wellicht wel eens een keer een samsung proberen, en dit lijkt me wel een mooie, en compacte GSM. Hoe is verder de kwaliteit van het geluid, en het scherm ??
nee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art-core
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-09 13:44
Ik heb net de E720 binnen met een T-mobile abo erbij(verlenging). Grote tegenvaller: T-mobile heeft volgens mij een menu dat ze zelf ontworpen hebben. Lang nie zo mooi als degene die ik op het internet heb gezien. Kan ik dit op een of andere manier terug krijgen naar het originele menu(via bluetooth)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Ik zou eens naar de plaatselijke GSM-turk gaan en hem daar laten unlocken. Dan zal het er waarschijnlijk beter uit zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbodiesel13
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-09 20:51

turbodiesel13

---------------

weet er iemand hoe je video formaatjes als avi en mpg op je telefoon kan zetten zodat je het ook nog kan afspelen? is er bijvoorneeld een programma waarmee je het kan omzetten naar dat .mp4 formaat? dat is tog her formaar wat hij wel afspeelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Ik heb deze telefoon (E720) sinds gisteren en ik ga eerst even kritiek leveren. Het is natuurlijk en vette telefoon en hij heeft een hoop positieve punten, maar deze dingen irriteren me nog:

• Belgeluid klinkt af en toe erg slecht, alsof hij keihard op speaker staat (erg vervormd). Sowieso vind ik het geluid op de laagste stand nog behoorlijk hard.
• Het aantal tekens wat je nog in één bericht kwijt kan wordt niet aangegeven. Voor KPN Hi is dit toch 160? Dan onthoud ik zelf wel waar de limiet is.
• Je kunt volgens mij niet instellen dat je een bepaald plaatje op het externe scherm ziet als iemand bepaald. Je ziet dus alleen maar een naam als iemand belt. Niet echt heel vervelend, maar het was wel leuk geweest.

En ik heb nu geen zin om de positieve punten op te noemen, maar hij ziet er iig erg mooi en stylish uit, zowel opengeklapt als ingeklapt. :P

[ Voor 10% gewijzigd door CorteX op 27-05-2005 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art-core
CorteX schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 13:03:
• Je kunt volgens mij niet instellen dat je een bepaald plaatje op het externe scherm ziet als iemand bepaald. Je ziet dus alleen maar een naam als iemand belt. Niet echt heel vervelend, maar het was wel leuk geweest.
Jawel, dat kan wel. Plaatje van 96x96 op je E720 plaatsen. Naar het plaatje gaan en kiezen voor opties. Dan kiezen voor Instellen Als ->3. Foto beller.

Viel me net ook op(heb E720 ook net binnen) dat het geluid erg hard staat, zelfs op zijn zachtst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Pff, vette telefoon hoor, maar de andere partij is haast niet te verstaan. denk dt ik morgen maar ga kijken welk toestel er nog bij een 2-jarig Vodafone 100 te krijgen is, Sony Ericsson K700i ziet er ook wel goed uit.

echt baggergeluid. . . . :r

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Puresmoker schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 15:58:
Pff, vette telefoon hoor, maar de andere partij is haast niet te verstaan. denk dt ik morgen maar ga kijken welk toestel er nog bij een 2-jarig Vodafone 100 te krijgen is, Sony Ericsson K700i ziet er ook wel goed uit.

Ruilen voor een S700i?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Jongens, de oplossing voor het geluidsprobleem is hier al een paar keer gegeven: het is een softwareprobleem in de eerste serie van de e720. Bel je provider en/of Samsung en leg uit wat het probleem is dan kan hij geflasht worden en moet het probleem over zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
jfeelders schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 16:08:
Jongens, de oplossing voor het geluidsprobleem is hier al een paar keer gegeven: het is een softwareprobleem in de eerste serie van de e720. Bel je provider en Samsung en leg uit wat het probleem is dan kan hij geflasht worden en moet het probleem over zijn...
Dit is toch echt de eerste keer dat iemand het over flashen heeft. Ben je je telefoon dan lang kwijt? En waarom moet je èn je provider bellen, èn Samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wizzard
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 07:23
anders stuur je hem toch naar de winkel waar je hem gekocht hebt terug of zie ik dat verkeer is toch hun probleem ook een beetje.

MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Ik heb 2 weken geleden geïnformeerd bij Debitel waar ik mijn toestel vandaan had. Ik kon mijn toestel inleveren zodat hij 'gemaakt' zou worden (nieuwe software). Dit kan alleen 2-6 weken duren en omdat ik het toestel o.a. voor mijn USA-vakantie over 3 weken heb gekocht was dat een te groot risico.
De medewerkster had ook een andere oplossing, namelijk Solid Vision in Rijswijk. Zij repareren/flashen telefoons voor de grote fabrikanten en ik kan daar een afspraak maken en dan een uurtje mijn toestel kwijt zijn. Helaas hebben ze bij Solid Vision nog niet de laatste firmware binnen voor e720, maar ze verwachten hem elk moment...

[ Voor 5% gewijzigd door jfeelders op 27-05-2005 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
Als het maar een kwestie van firmware flashen is dan kan ik het net zo goed zelf doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Als je de software en de benodigde apparatuur kan krijgen wel ja. Kan je dan ook gelijk het intern geheugen in mijn 720 formatteren? Door een fout weggeschreven foto reset mn toestel als ik naar de Photo's-map ga... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
jfeelders schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 11:54:
Als je de software en de benodigde apparatuur kan krijgen wel ja. Kan je dan ook gelijk het intern geheugen in mijn 720 formatteren? Door een fout weggeschreven foto reset mn toestel als ik naar de Photo's-map ga... :(
Je zeg het alsof je een kast van een machine nodig hebt om het te flashen. Het enige wat je nodig hebt is een flashkabel voor de E720 die al op een paar sites te verkrijgen is en (ik neem aan) Optiflash of een andere flashprogramma. Optiflash gebruikte ik voor mn S300 en nog een paar Samsung, ik weet niet of je daarmee ook de E720 kan flashen. Er is trouwens een code om heel je EEPROM te resetten: *2767*2878# al je plaatjes, muziek en dergelijke worden gewist. Deze code werkt op de meeste Samsungs, of hij ook werkt op de E720 moet je het maar zelf proberen. Wel opletten, deze code vraagt je niet of je het wilt resetten ofniet, hij doet het gelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Die code werkt dus niet. Hij verwijderd inderdaad wel alle instellingen maar alle informatie op de geheugenkaart (fotos adressenbestand, SMS-jes etc.) blijft behouden... Meer codes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
Hmm gek ik weet toch echt wel zeker dat die code bij de S300 zeker weten de smsjes, telefoonboek en dergelijke wisten. Verder zou ik het niet weten, veel succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbodiesel13
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-09 20:51

turbodiesel13

---------------

Iemand die de telefoon heeft en er ervaringen mee heeft die mij kan helpen met deze vraag:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1040357

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• art-core
heeft iemand anders misschien ervaring met het smsen met T9 dat niet werkt? Hij herkent bijna geen woorden, dus ik moet vrijwel alles eerst toevoegen. Zelfs simpele woorden zoals 'nee'. Voor andere woorden krijg ik eerst vaag gespelde woorden en pas het juiste woord als ik op de 0 druk voor andere keuzes. T9 staat ingesteld als Nederlands...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Puresmoker schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 15:58:

Is een software fout,je kunt hem of laten repareren of binnen 8 dagen omruilen voor een goede versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Jongens probleempje, vodafone mms werkt niet. het standaard mms profiel kan ik niet wijzigen dus heb ik een nieuwe aangemaakt met de door vodafone aan mij gemailde instellingen:

* Ga naar het toestelmenu
* Kies 'Berichten'
* Kies 'Instellingen'
* Kies 'Multimediabericht'
* Kies 'Instellingen'
* Selecteer 'Vodafone MMS'
* Kies 'Opties'
* Kies 'Wijzigen'
* Controleer dat de volgende instellingen zijningevuld:
* Profielnaam: Vodafone MMS
* URL startpagina: http://mmsc.mms.vodafone.nl
* Proxy: aanvinken
* IP-adres: 192.168.251.150
* Poortnummer: 8799
* DNS: uitgevinkt laten
* Drager: GPRS
* Kies 'Extra instellingen'
* APN: live.vodafone.com
* Login-naam: vodafone
* Wachtwoord: vodafone
* Kies 'Opslaan' (2x)
* Zorg dat 'Vodafone MMS' aangevinkt is, door er op te klikken
* Kies 'Verzendinstellingen'
* Ontvangstbevestiging: aanvinken
* Adres verbergen: uitvinken
* Leesbevestiging vragen: optioneel
* Prioriteit: Normaal
* Vervaldatum: Maximum
* Levertijd: Meteen
* Grootte uitgaand vbericht: 295K
* Kies 'Oplslaan'
* Kies 'Ophaalinstellingen'
* Onbekende afzender weigeren: aanvinken
* Reclame toestaan: optioneel
* Informatie toestaan: optioneel
* Persoonlijk toestaan: aanvinken
* Rapport zenden: aanvinken
* Ontvangst thuisnetwerk: Automatisch
* Ontvangst roamingnetwerk: Zelf zoeken
* Kies 'Opslaan'
* Met deze instellingen zijn nu MMS berichten te ontvangen en te verzenden

alleen.....mms-en werkt nog steeds niet en die knakkers bij vodafone hebben me tot nu toe niet veel verder kunnen helpen. daarom probeer ik het maar ff via jullie :*)
Bij mms-en blijft het icoontje knipperen maar boodschap wordt niet verstuurd 8)7

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Maar wat is het slimste om te doen als je telefoon slecht belgeluid heeft?

• Telefoon omruilen. Maar hoe makkelijk gaat zoiets? Ik heb hem al wel 5 dagen gebruikt, zit nog wel binnen de 8-dagen periode.
• Zelf flashen. Is dat moeilijk, en hoeveel gaat het kosten (flashkabel enz.)?
• Laten flashen in Rijswijk, lijkt me sowieso een dure grap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CorteX schreef op maandag 30 mei 2005 @ 19:03:
Maar wat is het slimste om te doen als je telefoon slecht belgeluid heeft?

• Telefoon omruilen. Maar hoe makkelijk gaat zoiets? Ik heb hem al wel 5 dagen gebruikt, zit nog wel binnen de 8-dagen periode.
• Zelf flashen. Is dat moeilijk, en hoeveel gaat het kosten (flashkabel enz.)?
• Laten flashen in Rijswijk, lijkt me sowieso een dure grap.
Ik zou hem gewoon omruilen.
Niet zelf gaan flashen want dan ben je je garantie kwijt.
In rijswijk is het gratis omdat het onder garantie valt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 19:21:
Alleen Easystudio II werkt erg slecht met de E720 :r
Je kan niet in 2 mappen komen want dan vraagt hij om een wachtwoord :?
[afbeelding]

Ook de 8x0 werkt niet,geen idee wat daar zou moeten worden ingevuld hoor :?
Ja, ik sinds vanmiddag ook met dit programmatje, verbinding met mijn e720, ik kan heel simpel mijn telefoonboek bijwerken.
Maar idd er zijn 2 mappen vergrendeld, ik denk dat in 1 van deze mijn foto's zitten, ook kan ik geen mp3tjes van/naar de telefoon kopieren, de knoppen om dit te doen zijn niet actief en ernaartoe slepen werkt ook niet, moet ik in me telefoon soms een soort toestemming geven om dat soort dingen te laten wijzigen ?

iemand die me hiermee kan helpen !?
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even de laatste versie downloaden bij samsungfunclub,dat is de goede;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 16:43:
Even de laatste versie downloaden bij samsungfunclub,dat is de goede;)
Ik heb me net ingeschreven bij www.samsungfunclub.com/ maar ik kan nergens de drivers vinden, alleen links voor walpapers, heb je alsjeblieft een directe link of beschrijving waar het onder staat ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 17:11:
Ik heb me net ingeschreven bij www.samsungfunclub.com/ maar ik kan nergens de drivers vinden, alleen links voor walpapers, heb je alsjeblieft een directe link of beschrijving waar het onder staat ? :)
Ik kon hem zelf ook niet vinden, ook niet via Samsung's Global Download Center. Maar goed, hier is een directe link:

http://downloadcenter.sam...9_PIMS_n_File_Manager.exe

Ik heb m'n telefoon omgeruild en het geluid is nu stukken beter, maar als ik nu op die vierpuntsknop druk lijkt het wel of ie linksboven een beetje los zit of zo. Een tik-geluidje hoor je, zelfs als je eroverheen wrijft hoor en voel je het. Maar ik zal wel te veel zeuren en ga hem niet nog een keer omruilen.

[ Voor 22% gewijzigd door CorteX op 31-05-2005 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er inmiddels uit, ik heb niet echt probleme met het geluid, wsl al een goede gekregen, heb hem rechtstreek van t-mobile gekregen,
Nogmaals dank voor je snelle hulp !! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Ik ben ff benieuwd want ik heb hier geen vergelijk, hoe vinden de mensen met een goede E720 het belgeluid?

Als dat namelijk echt goed is kan ik wel ff terug naar Vodafone fietsen :+

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry ik kan het niet vergelijken ik weet niet hoe het goede of het slechte klinkt volgens mij klinkt ie bij mij wel goed, hij maakt alleen een teringherrie als ie het nummer moet kiezen, maar ik denk dat ik dat wel kan uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Puresmoker schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 20:51:
Ik ben ff benieuwd want ik heb hier geen vergelijk, hoe vinden de mensen met een goede E720 het belgeluid?

Als dat namelijk echt goed is kan ik wel ff terug naar Vodafone fietsen :+
Ik vind het niet echt goed. Ik heb zelfs het gevoel dat het bij mijn Nokia 3210 beter was. En nu maakt die vierpuntsknop weer een raar geluidje als je eroverheen wrijft... Volgende telefoon wordt denk ik toch weer een Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipsec
  • Laatst online: 09-09 20:37
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2005 @ 19:21:
Alleen Easystudio II werkt erg slecht met de E720 :r
Je kan niet in 2 mappen komen want dan vraagt hij om een wachtwoord :?
[afbeelding]

Ook de 8x0 werkt niet,geen idee wat daar zou moeten worden ingevuld hoor :?
Probeer 00000000 :) Staat ook in de handleiding.

Ik heb inmiddels het toestel ook, tot nu toe doet hij het super!! Zijn er al wat meer tweaks etc bekend voor deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

mischien niet helemaal juiste topic, maar vandaag de E730 genomen, alvorens 1uur lang de E720 proberen aangesmeerd te krijgen :P (die plastic diamantjes op de lens vond ik niet mooi).
Nu even wat gespeeld (mn nummer werkt nog niet, doordat er bliksem inslag was bij vodafone?), en moet zeggen.. erg leuk apparaatje =)

Helaas ben/was ik nokia-diehard.. het typen/navigeren is nog enorm wennen.

Nu eens dit topic doorlezen, kijken of er nog wat leuke apps te vinden zijn hiervoor :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipsec
  • Laatst online: 09-09 20:37
Sinergy schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 21:37:
mischien niet helemaal juiste topic, maar vandaag de E730 genomen, alvorens 1uur lang de E720 proberen aangesmeerd te krijgen :P (die plastic diamantjes op de lens vond ik niet mooi).
Nu even wat gespeeld (mn nummer werkt nog niet, doordat er bliksem inslag was bij vodafone?), en moet zeggen.. erg leuk apparaatje =)

Helaas ben/was ik nokia-diehard.. het typen/navigeren is nog enorm wennen.

Nu eens dit topic doorlezen, kijken of er nog wat leuke apps te vinden zijn hiervoor :)
Plastic diamantjes? Dat is de flitser..

En wat je zegt over het typen enzo, dat klopt wel, ik was ook Nokia die-hard en het smsen gaat inderdaad wat moeizaam als je het niet gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje, ik had de e700, beviel altijd super, heb via een speciale code ook kunnen instellen dat hij geen geluid maakte bij foto maken(als ik de tel op stil had gezet), kan dat ook bij de e720???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 14:00:
ff een vraagje, ik had de e700, beviel altijd super, heb via een speciale code ook kunnen instellen dat hij geen geluid maakte bij foto maken(als ik de tel op stil had gezet), kan dat ook bij de e720???
Ja, je kunt het geluid van het maken van een foto gewoon op "none" zetten, ongeacht of je de telefoon op stil hebt staan of niet. Er is dus ook geen speciale code voor nodig, kan via het menu.

[ Voor 11% gewijzigd door CorteX op 04-06-2005 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 20:27
Sinergy schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 21:37:
Zag vandaag bij BelCompany ook de E730 staan... weer nét iets gelikter... ;)

ik vind de mat zwarte wel tof (schijnbaar alleen bij BelCompany te krijgen)

Iemand al helemaal op de hoogte van de verschillen tussen de 720 en de 730?

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Zit er ook blauwtand op dit ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Chillz schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 20:20:
Zag vandaag bij BelCompany ook de E730 staan... weer nét iets gelikter... ;)
Ik vind hem juist niet mooi. Waar de E720 vooral rechte lijnen heeft in z'n design, is de E730 erg 'rond'. Kijk maar naar het externe display en de toetsen. Minder stijlvol/zakelijk en ook wat vrouwelijker. De E730 heeft FM-radio, 8Mb meer geheugen en "uitgebreidere camera opties".
Rekkie schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 20:23:
Zit er ook blauwtand op dit ding?
Ja, staat zelfs in de startpost. :/ En je had het sowieso zelf ook wel kunnen bedenken, of anders kunnen uitzoeken.

[ Voor 27% gewijzigd door CorteX op 04-06-2005 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CorteX schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 20:55:
[...]

Ik vind hem juist niet mooi. Waar de E720 vooral rechte lijnen heeft in z'n design, is de E730 erg 'rond'. Kijk maar naar het externe display en de toetsen. Minder stijlvol/zakelijk en ook wat vrouwelijker. De E730 heeft FM-radio, 8Mb meer geheugen en "uitgebreidere camera opties".

[...]

Ja, staat zelfs in de startpost. :/ En je had het sowieso zelf ook wel kunnen bedenken, of anders kunnen uitzoeken.
Ja man... Want sites zoals nieuwemobiel.nl enzo staan er gewoon voor de gein, want IEDEREEN kan wel bedenken wat er op een E720 zit toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 22:22:
Ja man... Want sites zoals nieuwemobiel.nl enzo staan er gewoon voor de gein, want IEDEREEN kan wel bedenken wat er op een E720 zit toch?
Als hij sites als "nieuwemobiel.nl" zou kennen had hij die vraag niet eens gesteld. B) Wat een onzin ook trouwens, dit is gewoon een super simpele vraag, net zoiets als vragen of je kan MMS-en met deze telefoon. Vragen zoals of je het geluid kunt uitzetten bij een foto maken zijn dus niet zo voor de hand liggend. Wij hebben het al vaak genoeg over Bluetooth met de E720 gehad in dit topic, dus kan je zeker wel bedenken dat dit telefoontje Bluetooth heeft.

En trouwens, dit ding is bijna een kopie van de D500, waar dus ook Bluetooth op zit en zo'n multimedia telefoon als de E720 kan tegenwoordig bijna niet meer zo'n Bluetooth. 't Is gewoon een domme vraag...
Pagina: 1 2 3 4 Laatste