Hallo Samsung gebruikers,
Ik ben nieuw hier en heb mij ook een Samsung E 720 bij de Bell Company laten aanschaffen.
Was altijd een Nokia man. Begint al fout als je een extra lader wil hebben, is niet te krijgen, want voor dit type heb je niet de gebruikelijke SS aansluiting nodig, maar een nieuw (breder) type. Gelukkig bij andere leverancier T-for.. een gelijkwaardige van ander merk aangeschaft.
Bleu Tooth werkt niet. De telefoon moet worden opgestuurd voor ander software, maar dat kan.
Hen een service abbonnement, maar moet hem zelf maar even brengen naar Rijswijk
USB-kabel niet te krijgen. Via internet aangeschaft, maar de software wordt niet geaccepteerd. Was 6.50 € , maar toch zonde.
Internetten werk ook niet, maar zal wel aan dezelfde software liggen. Kortom niet tevreden. Koop zo'n toestel, dan moet ie het gewoon doen. Uittesten moeten ze vooraf doen en niet de klanten mee opzadelen.
Kortom heb nog net geen spijt, want ik vind het een mooi toestel, maar ben niet gewend (werk al vanaf 1996/7 zonder problemen mobiel) om problemen te hebben met mobiele telefoons. Zo'n ding moet gewoon goed werken en geen storing op je software opleveren. En zo ja netjes oplossen