Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
CorteX schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 20:55:
[...]

[...]

Ja, staat zelfs in de startpost. :/ En je had het sowieso zelf ook wel kunnen bedenken, of anders kunnen uitzoeken.
Oh shit sorry ik was vergeten dat ik op GoT zit, waar veel user wannabe mods zijn en waar je niets mag vragen tenzij je niet al 3 jaar bezig bent met zoeken en dan uiteindelijk het antwoord nog niet weet.

Waar sommige users echt nog ouderwets Nerd zijn... daar was ik....

Mijn nederige excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Rekkie schreef op zondag 05 juni 2005 @ 00:47:
Oh shit sorry ik was vergeten dat ik op GoT zit, waar veel user wannabe mods zijn en waar je niets mag vragen tenzij je niet al 3 jaar bezig bent met zoeken en dan uiteindelijk het antwoord nog niet weet.
Jij bent al 3 jaar bezig met zoeken of de E720 Bluetooth heeft? :D Het staat echt overal... En ik ben al helemaal geen geen wannabe mod, maar ik snap dat je je frustratie er uit wilt gooien. Je hebt tenslotte al zolang gezocht naar of de E720 Bluetooth heeft.

[ Voor 19% gewijzigd door CorteX op 05-06-2005 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
CorteX schreef op zondag 05 juni 2005 @ 10:59:
[...]

Jij bent al 3 jaar bezig met zoeken of de E720 Bluetooth heeft? :D Het staat echt overal... En ik ben al helemaal geen geen wannabe mod, maar ik snap dat je je frustratie er uit wilt gooien. Je hebt tenslotte al zolang gezocht naar of de E720 Bluetooth heeft.
Als jij werkelijk wil geloven dat ik 3 jaar op zoek ben naar de bluetooth functie op de E720, ga je gang kerel!

Ik hou je niet tegen.... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Rekkie schreef op zondag 05 juni 2005 @ 14:19:
Als jij werkelijk wil geloven dat ik 3 jaar op zoek ben naar de bluetooth functie op de E720, ga je gang kerel!

Ik hou je niet tegen.... :9
Ik reageer sarcastisch op jouw sarcasme, alleen jij snapt dat van mij schijnbaar niet. Ook al heb je maar 5 minuten gezocht, het is in 10 seconden te vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door CorteX op 05-06-2005 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:18
zo mijn interesse in deze telefoon is gewekt. eind augustus loopt mn abbo af en denk dat ik dan deze ga nemen. ik vroeg me alleen 2 dingen af.

1) als je gebeld wordt en je wilt die persoon wegdrukken. kan dat als ie dichtgeklapt zit of moet je dus eerst opnemen voor dat kan?

en 2) ik las ergens over verschillen in het menu. dat t-mobile dat veranderd had ofzo? dan vroeg ik me af hoe dat er dan uit ziet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isengrim
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:53
Heeft die E730 ook een flits? Ik kan hem namelijk nergens ontdekken op de plaatjes ervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tjek www.nieuwemobiel.nl
Camera
Auto focus
Digitale zoom
Effecten/instelmogelijkheden
Flitser
Kwaliteitsopties
Mozaïek foto
MultiShot
Nachtmodus
Portrait modus
Telefoondisplay is zoeker
van de camera
Video opneemfunctie
Zelfontspanner 10 sec.
Max. resolutie: (video) 176 x 144 pixels
Max. resolutie: (camera) 1280 x 1024 pixels
Resoluties: (video) (176 x 144), (160 x 120), (128 x 96)
Resoluties: (camera) (1) (1280 x 1024), (1152 x 864), (640 x 480)
Resoluties: (camera) (2) (320 x 240), (176 x 144), (128 x 96)
Soort: 1.3 Mpixels CMOS camera

Flip model

Geïntegreerde antenne

Internet sneltoets

Trilfunctie

Zaklantaarn

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2005 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Weet iemand toevallig de code om je firmware versie te checken?

edit: heb het al gevonden:
*#1111# S/W Version
*#1234# Firmware Version
*#2222# H/W Version

[ Voor 44% gewijzigd door FlipFlink op 06-06-2005 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
Ik heb eindelijk een nieuwe versie firmware gevonden: E720XXEC9, mijn huidige is EC1 dus C9 is een stuk nieuwer. Zodra ik een kabel heb ga ik heb flashen, weet toevallig iemand of je foto's er nog op blijft staan na het flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:33

jfeelders

Kwaliteit voor kwantiteit...

ik ben benieuwd naar je flash-ervaringen. Ik heb ook de c1 firmware erin en wil graag updaten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 20:27
Southern Sun schreef op zondag 05 juni 2005 @ 19:22:
zo mijn interesse in deze telefoon is gewekt. eind augustus loopt mn abbo af en denk dat ik dan deze ga nemen. ik vroeg me alleen 2 dingen af.

1) als je gebeld wordt en je wilt die persoon wegdrukken. kan dat als ie dichtgeklapt zit of moet je dus eerst opnemen voor dat kan?
zo'n beetje bij elke Samsung kan je de knoppen aan de zijkant ingedrukt houden, waardoor hij de beller wegdrukt ;)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlipFlink schreef op maandag 06 juni 2005 @ 19:57:
Ik heb eindelijk een nieuwe versie firmware gevonden: E720XXEC9, mijn huidige is EC1 dus C9 is een stuk nieuwer. Zodra ik een kabel heb ga ik heb flashen, weet toevallig iemand of je foto's er nog op blijft staan na het flashen?
Foto's gaan eraf als je gaat flashen, ook de mp3's en ringtones (die je er zelf hebt opgezet)
Waar heb je die flashfile vandaan? Ik wil de mijne ook updaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Google is je vriend: E720XXEC9.zip (74Mb groot!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook de e720 net terug van reparatie ik had nml. het porbleem dat het toestel alleen was te verstaan door slecht hoorende zo hard ging het geluid terwijl de box op volume 1 stond, nu is dat goed maar dan nog wat een bagger geluid van de mensen met wie je belt het klikt erg blikkig niet mooi ik ga toch maar weer een nokia aanschaffen...

iemand interesse in mijn nog kras vrije e720 hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
Chillz schreef op maandag 06 juni 2005 @ 20:13:
[...]

zo'n beetje bij elke Samsung kan je de knoppen aan de zijkant ingedrukt houden, waardoor hij de beller wegdrukt ;)
ah ok tnx. ben tot nu toe alleen nog maar siemens gebruiker geweest dus vandaar ;)

over geluidsproblemen heb ik ook erg veel problemen gelezen. maja dat schijnt ook niet bij alle toestellen te zijn en t lijkt me dat ze dat toch alleen maar kunnen verbeteren.
vanmiddag eens naar de t-mobile shop om wat info over mn contract in te winnen en misschien ff kijken of ik het toestel s kan testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
zo, net ff bij t-mobile geweest voor wat info. ook ff de telefoon in mn handen gehad: hebbe hebbe hebbe :7
moest me inhouden om mn abbo niet meteen te laten verlengen en de gsm mee te nemen. kga eerst maar op vakantie met mn oude gsm en als ik terug ben ga ik dr voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2005 @ 02:18:
[...]

Foto's gaan eraf als je gaat flashen, ook de mp3's en ringtones (die je er zelf hebt opgezet)
Waar heb je die flashfile vandaan? Ik wil de mijne ook updaten
Wel raar want ik ken mensen die hun E700 en E710 gingen flashen met behoud van de foto's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coldasice
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 09:07
ik zag vandaag een billboard met de e730......waarom komt samsung om de 4 maanden met een nieuwe???terwijl ze allemaal zo hetzelfde zijn.....

sorry....ik zie al hierboven een post staan

[ Voor 14% gewijzigd door coldasice op 07-06-2005 20:35 . Reden: stomme ikke nie gelezen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
nou las ik weer ergens dat t-mobile de menu's veranderd en dat alles roze is. weet iemand of dit echt zo is en of dat dan te veranderen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Iemand al geflashed? any verbeteringen in belgeluid bijv.?

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Laatst online: 12-09 19:34

SambalBij

We're all MAD here

-

[ Voor 100% gewijzigd door SambalBij op 15-06-2005 10:14 . Reden: Ik krijg tóch een ander toestel.... :) ]

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik heb sinds gisteren de samsung E-730 in de kleur zwart, mooi ding.
Om de vragen te beantwoorden:

Ja, de e-730 heeft een flash, wel heel klein, maar wel een ledje voor foto's.
Verder is de buitenkant een soort zacht rubber idee, beschadigd denk ik niet zo snel.

Wallpapers zijn nu over het hele scherm in te stellen, ook dus door de menu balken heen, die zijn nu doorzichtig en een 1,3 mp camera.
Ook een stukje kleiner en dunner dan de e-720 of D500.

alleen accu, max 180 uur of 180 minuten bellen, waarschijnlijk om de avond aan de jus.
Maar goed, dat heb ik er wel voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welk programma ben ik nodig om de telefoon te flashen? En welke datakabel? Dan ga ik het vanmiddag even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DryIce
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 31-03 13:02
Ik heb sinds twee dagen een zwarte e730 8)
Errug mooi toestel!
Voorheen een Nokia 6610.
Belgeluid is van iets mindere kwaliteit dan van de Nokia maar nog steeds prima.
Geluid van de mp3/radio is stukken beter dan mijn oude Nokia.
Al met al ben ik er zeer tevreden mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 20:27
* Chillz moet z'n Orange abo verlengen
dus ik denk dat ik van 't weekend ook een E730 ga halen...
toch wel een van de mooiere (nieuwere) toestellen op 't moment imho
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2005 @ 06:49:
alleen accu, max 180 uur of 180 minuten bellen, waarschijnlijk om de avond aan de jus.
Maar goed, dat heb ik er wel voor over.
ach, tja... dat ben ik wel gewend...

zit nu aan m'n 5e Samsung (wel verschillende hoor ;)), momenteel een S300
en al die toestelletjes zijn nogal snel leeg...
Maar ach, het is Li-On, dus ik heb mezelf gewoon aangeleerd om 'm elke avond in de lader te steken (die ligt dan ook bij m'n nachtkastje)

Ik heb trouwens gehoord dat de zwarte E730 alleen bij BelCompany te krijgen is...

Klopt dat??

[ Voor 11% gewijzigd door Chillz op 09-06-2005 18:03 ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, het gaat hier om de E720 en niet de E730 haha :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
de 730 heeft ook een apart topic :)

ik blijf bij de 720, vind m mooier en geef niet veel om die extra functies die de 730 wel heeft. keuze makkelijk gemaakt dus :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbodiesel13
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-09 20:51

turbodiesel13

---------------

Is er inmiddels al iemand die weet hoe je JAVA Games op de E720 kan krijgen via BT. Er is op sites wel informatie over de d500 maar ik zie nog niets over de e720 ? De gegeven code's werken helaas dus niet ? Iemand een oplossing?

Weet iemand ook een site waar bewegende plaatjes (.gif) opstaan, maar dan niet de getekende gifjes maar bijvoorbeeld stukjes uit een film of iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij hebt ook de Metro advertentie gezien.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb uhm al een tijdje geleden besteld...maar hij is niet meer in voorraad bij vodafone.... wel balen.

Maar ik hoop nu dat ik er 1 krijg met de nieuwste firmware.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2005 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er ook iemand een midi file van een wekker? Als ik mijn alarm zet komt er smorgens een heel orkest op me af, dat hoeft van mij nou ook weer niet. Dus een gewoon normaal wekker geluidje zou fijn zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Ik heb SolidVision (flashbedrijf) gebeld en de nieuwe software-versie is daar binnen voor de E720; echter de softwareversie is niet C9 maar S1. Dus voordat iemand zelf gaat flashen met de C9, wees gewaarschuwd... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een E720 gekocht, heel mooi dingetje. Alleen 1 vraag waar ik niet uitkom. Voorheen met mijn Nokia begon de teller bij een sms op 160. Hier begint hij op 1836. Hoe kan ik dit veranderen naar 160? De handleiding vermeld er niets over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 23:10:
Ik heb vandaag een E720 gekocht, heel mooi dingetje. Alleen 1 vraag waar ik niet uitkom. Voorheen met mijn Nokia begon de teller bij een sms op 160. Hier begint hij op 1836. Hoe kan ik dit veranderen naar 160? De handleiding vermeld er niets over.
Dat kan niet dit zijn gewoon alle caracters die je kunt typen als je zover bent dat het 2 smsjes kost krijg je dat in je scherm te zien.

BTW wel erg omslachtig om te smsen naar 1 iemand ging bij nokia toch wel wat makkelijker, je moet eerst tig menu's door mijn is nu voor 2e keer opgestuurt nog steeds onverstaan baar de geen die ik bel ik baal best van deze m'n e710 was toch wat probleem loser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie heeft eeen progje dat mp4 bestanden afspeelt9vande camera)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoelang duurde het bestellen van de site van vodafone gemiddeld bij jullie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 18 juni 2005 @ 22:29:
wie heeft eeen progje dat mp4 bestanden afspeelt9vande camera)
www.apple.com

itunes kun je cd-rippen naar mp4 aac en mp4 filmpjes mee afspelen

http://www.apple.com/itunes/download/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:27

thaMini

Tool !!

Hmmmz, het kan zijn dat het al is langsgekomen, maar kent een van jullie het probleem "bestand niet ondersteund"? 8)7
Dit gebeurt na het verzenden van een normale (voor zover ik kan zien) mp3 naar de telefoon via bluetooth.
Het is een de simlock versie van orange.
Andere mp3's werkt prima, ook verzonden via bluetooth, maar een heel aantal mp3's niet.
Wie weet heeft de foon muzieksmaak ;) , het is niet echt mijn stijl muziek die ik upload (telefoon is van grrlfriend).

Be small, act BIG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Heb om ook sinds woensdag, prachtige telefoon, alleen het geluid klonk alsof je door een walkietalkie aan het luisteren bent. Heb 'm dus terug gebracht, maar kan wel even duren voordat ik 'm terug krijg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
heb trouwens nog 2 vraagjes,
1: is er een mogelijk voor een datakabel aansluiting?
2: is het normaal dat mijn BT verbinding met een MSI dongle niet harder gaat dan rond de 20 KB/s? Zo duurt het namelijk wel even om MP3's te uploaden naar de e720...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jfeelders schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 14:06:
Ik heb SolidVision (flashbedrijf) gebeld en de nieuwe software-versie is daar binnen voor de E720; echter de softwareversie is niet C9 maar S1. Dus voordat iemand zelf gaat flashen met de C9, wees gewaarschuwd... :)
Ik heb mijn Samsung E720 terug moeten sturen omdat ik geluidsproblemen had. Mijn firmware versie was C1. Nu hoop ik dat ze de nieuwste versie erop flashen zodat dit probleem verholpen is. Kunnen de mensen die geen geluidsproblemen hebben met deze telefoon me zeggen welke firmware versie jullie hebben? Of is het probleem met zowel de C9 als S1 versie opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akerboom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 16:30

Akerboom

Codito, ergo sum

Ik heb C1, maar echt geen geluidsproblemen. Ik versta iedereen prima en zij mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik verstond iedereen ook wel, maar het klonk erg schel en hard. En als ik iemand belde en hij ging de eerste keer over dan was het net het geluid van een modem die inbelde, daarna weer normaal (maar nog steeds blikkerig en hard).

Misschien dat je dus ook geluk kan hebben met die C1 versie :| ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akerboom

Akerboom

Codito, ergo sum

nou ik merk geen verschil met andere telefoons... mss meer productiefout dan softwarefout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Wat ik me afvraag is of je met een bluetooth headset ook mp3 kan luisteren met deze foon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
dr.lowtune schreef op woensdag 29 juni 2005 @ 13:50:
Wat ik me afvraag is of je met een bluetooth headset ook mp3 kan luisteren met deze foon?
Nee dat kan niet, het zou inderdaad leuk zijn als het wel kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
Iemand enig idee hoe lang het kan duren voordat ik 'm weer terug kan krijgen? Vorige week zaterdag m'n telefoon naar vodafone teruggebracht vanwege het geluid, maar tot nog toe niets gehoord... Zo lang kan het toch niet duren? Vanavond maar even langs :)

Trouwens, ik google me suf, op zoek naar een manier om games op deze tel. te zetten, iemand al gelukt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TormentoR schreef op maandag 27 juni 2005 @ 18:44:
nou ik merk geen verschil met andere telefoons... mss meer productiefout dan softwarefout
Nou ik heb inmiddels een nieuw/ander exemplaar gekregen van mijn Samsung E720 (hij is omgeruild), maar ik had nog exact dezelfde problemen (raar modem-achtig krakend/piepend geluid bij de eerste keer overgaan en erg hard volume etc.) en de firmware versie was ook nog gewoon hetzelfde (C1) dus volgens mij is het toch een software fout. Of ik ben paranoide :)..maar goed ik heb hem nu opgestuurd naar Solid Vision in Rijswijk en zij gaan hem kosteloos voor me flashen naar de nieuwste versie. Ze zeiden dat ze daar inderdaad een nieuwe software hebben die dit geluidsprobleem verhelpt...Dus ik ben benieuwd....Hopelijk is het hierna goed want ik ben het inmiddels wel een beetje zat om hem steeds te moeten opsturen...heb dat ding nog amper in mijn handen gehad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak0r
  • Laatst online: 10:51
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 09:42:
[...]

Nou ik heb inmiddels een nieuw/ander exemplaar gekregen van mijn Samsung E720 (hij is omgeruild), maar ik had nog exact dezelfde problemen (raar modem-achtig krakend/piepend geluid bij de eerste keer overgaan en erg hard volume etc.) en de firmware versie was ook nog gewoon hetzelfde (C1) dus volgens mij is het toch een software fout. Of ik ben paranoide :)..maar goed ik heb hem nu opgestuurd naar Solid Vision in Rijswijk en zij gaan hem kosteloos voor me flashen naar de nieuwste versie. Ze zeiden dat ze daar inderdaad een nieuwe software hebben die dit geluidsprobleem verhelpt...Dus ik ben benieuwd....Hopelijk is het hierna goed want ik ben het inmiddels wel een beetje zat om hem steeds te moeten opsturen...heb dat ding nog amper in mijn handen gehad :(
Het probleem betreffende het krakend/piepend modem achtige geluid is vrij simpel op te lossen hoor :). Ik vond het zelf nl. ook nogal storen, doe het volgende:
Ga naar Instellingen > Geluidsopties > Andere tonen, en vink Verbindingstoon uit. Nou gaat hij niet meer zo irritant piepen.

Weet iemand overigens of het mogelijk is om SMSjes standaard in het telefoongeheugen op te slaan? Op de SIM is er nl. maar plaats voor 15 berichten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2005 @ 09:42:
[...]

Gratis? Doe je dat onder je garantie of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOCO_cola
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-02-2024
Kunnen jullie hem al met een datakabel aansluiten aan je pc, lukt mij namelijk niet om via mijn pc bestanden of iets dergelijks op me mobiel te krijgen, heb wel alles geinstalleerd wat er op de samsung site staat
- pims
- drivers
- sample
- pc studio

Maar er gebeurt niks als ik hem inplug,

Heb windows xp pro sp2, heeft iemand hier nog meer problemen mee, of weet je hoe het wel moet??

Nintendo SWITCH! FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlipFlink schreef op maandag 04 juli 2005 @ 10:33:
[...]

Gratis? Doe je dat onder je garantie of wat?
Ja ik had Solid Vision gemaild en als het toestel niet ouder was dan 1 jaar konden ze dit onder garantie voor me doen...ongeacht waar ik het toestel had gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

turbodiesel13 schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 20:30:
Is er inmiddels al iemand die weet hoe je JAVA Games op de E720 kan krijgen via BT. Er is op sites wel informatie over de d500 maar ik zie nog niets over de e720 ? De gegeven code's werken helaas dus niet ? Iemand een oplossing?

Weet iemand ook een site waar bewegende plaatjes (.gif) opstaan, maar dan niet de getekende gifjes maar bijvoorbeeld stukjes uit een film of iets?
het is bijna een maand geleden deze reactie,
maare is t nou gelukt met bluetooth JAVa games erop te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenoborg73
  • Laatst online: 26-04-2014
Mijn vodafone E720 heeft versie 'E720ARED1' ?!? Iemand enig idee of deze nieuwer / ouder is dan C9 / S1 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-09 11:48
Sneak0r schreef op zondag 03 juli 2005 @ 16:12:
[...]

Het probleem betreffende het krakend/piepend modem achtige geluid is vrij simpel op te lossen hoor :). Ik vond het zelf nl. ook nogal storen, doe het volgende:
Ga naar Instellingen > Geluidsopties > Andere tonen, en vink Verbindingstoon uit. Nou gaat hij niet meer zo irritant piepen.

Weet iemand overigens of het mogelijk is om SMSjes standaard in het telefoongeheugen op te slaan? Op de SIM is er nl. maar plaats voor 15 berichten :/
Het kan, tenminste dacht ik... maar weet niet precies waar. Heb het volgens mij wel eens zien staan. Zal even kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw hoe lang kun je op deze E720 video opnemen? totdat de geheugen vol is? of zit er een limit op van 3 minuten ofzo?....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 16:04:
btw hoe lang kun je op deze E720 video opnemen? totdat de geheugen vol is? of zit er een limit op van 3 minuten ofzo?....
Geen limiet :) (Ja tot het geheugen vol is ;))

Maar ik ga mijn telefoon toch maar voor de 2de keer wegbrengen, want het geluid is nog net zo slecht als voordat ik 'm terugbracht.

Als het dan nog niet goed is eis ik gewoon een ander model :)

EDIT: Als ik de code van het firmware gebeueren intik krijg ik de volgende code te zien:

E720ARED1

Is dit wel een goede firmware versie, heb er nog nooit van gehoord... Het geluid is iig nog steeds afschuwlijk slecht.

[ Voor 20% gewijzigd door Gumball op 07-07-2005 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneak0r
  • Laatst online: 10:51
Black-Death schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 15:31:
[...]

Het kan, tenminste dacht ik... maar weet niet precies waar. Heb het volgens mij wel eens zien staan. Zal even kijken :)
Ik had het al gevonden :) Als het geheugen van de SIM vol zit, dan gaat hij standaard alle berichten in het telefoongeheugen opslaan. Gelukkig is hier plek voor 200 berichten, voorlopig even genoeg :)

Heb hier firmware versie E720ARED1 en software versie REV 1.0g. Het geluid is hier wel redelijk goed, ook Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks voor je reply Gumball :)
maare mensen wie intresse heeft games via bluetooth te verzenden,
ik heb een paar online guides gevonden, wil iemand kijken of t lukt, want wil deze toestel wel kopen,maare als je geen games via bluetooth kan verrzenden is toch zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb altijd ingesteld dat ik op me telefoon kan zien in welke regio ik zit qua netnummer.
Nu komen er om de zoveel tijd ook van deze berichtjes in me sms inbox te staan.
Dit wil ik natuurlijk niet maar hoe is dit uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akerboom

Akerboom

Codito, ergo sum

Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2005 @ 10:32:
[...]

Ja ik had Solid Vision gemaild en als het toestel niet ouder was dan 1 jaar konden ze dit onder garantie voor me doen...ongeacht waar ik het toestel had gekocht.
Heb je hem al weer terug? en is het nu opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegenen die problemen met het geluid hebben met de E720, ik had dat ook met firmware versie E720CEEC1. Ik heb hem echter opgestuurd naar Solid Vision in Rijswijk (flash/telefoonreparatie bedrijf) en zij flashen je telefoon kosteloos als de tel niet ouder is dan 1 jaar, want dan valt het nog onder de fabrieksgarantie. Ik heb nu Firmware versie E720CEEF1 (dus van juni 2005) en alles werkt weer perfect, geluidsprobleem is compleet weg _/-\o_ .
Je kunt ze gewoon een mailtje sturen en dan helpen ze je verder: www.solid-vision.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2005 @ 23:18:
thanks voor je reply Gumball :)
maare mensen wie intresse heeft games via bluetooth te verzenden,
ik heb een paar online guides gevonden, wil iemand kijken of t lukt, want wil deze toestel wel kopen,maare als je geen games via bluetooth kan verrzenden is toch zonde.
Dit wil ik met alle plezier uitproberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaiber schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 22:05:
hey ik las in dit topic dat je net op de zelfde wijze als de d500 verbinding kon maken met je BT om java games te uploaden. ik heb dit geprobeerd op de manier zoals op http://d500.tech.nu/ wordt genoemd en alles lukt prima totdat ik de code #*536963# moet intoetsen op de telefoon. Hij doet even 'verbinden' en dan staat er niet uitgevoerd. Weet iemand de codes voor de E720 of doe ik iets fout?
Ik zou dit ook graag willen weten. Ik heb het hele internet al afgezocht naar de codes of een tutorial om java games te uploaden naar de E720, heb ook alle codes voor de d500 geprobeerd op de E720 maar niks werkt. Weet iemand waar de codes voor de E720 te vinden zijn? Verder is de tutorial op bovenstaande site volgens mij gewoon hetzelfde voor de E720, alleen die codes doen het dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
Wat een hufters bij de Vodafone winkel zeg. Ik had, 2 dagen na aanschaf dus de telfoon terug gebracht vanwege het geluid... blijkt dat ik toen direct een nieuw toestel mee had kunnen krijgen, maar die optie is mij niet aangeboden. Nu zeggen ze ineens dat ik toen de bon niet meehad, beetje vreemd dat ze 'm dan wel kunnen opsturen of niet?

Ik dus boos er naartoe, maar 'de beste man' kon niets voor me doen, had ik maar een verzekering af moeten sluiten. Nu ben ik dus wéér 2 weken dat kloteding kwijt :@

Dit is echt de laatste keer dat ik bij Vodafone een contract afsluit, walgelijk brutaal personeel die trouwens niet eens weten wat FIRMWARE is!!!

mwa ik kan me nog veel bozer maken, dat doe ik ook, maar ik zal jullie er niet mee vervelen.

Wilde alleen even kwijt dat Vodafone (Apeldoorn) een buitengewoon slechte zakenafhandeling heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenoborg73
  • Laatst online: 26-04-2014
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2005 @ 09:54:
Voor diegenen die problemen met het geluid hebben met de E720, ik had dat ook met firmware versie E720CEEC1. Ik heb hem echter opgestuurd naar Solid Vision in Rijswijk (flash/telefoonreparatie bedrijf) en zij flashen je telefoon kosteloos als de tel niet ouder is dan 1 jaar, want dan valt het nog onder de fabrieksgarantie. Ik heb nu Firmware versie E720CEEF1 (dus van juni 2005) en alles werkt weer perfect, geluidsprobleem is compleet weg _/-\o_ .
Je kunt ze gewoon een mailtje sturen en dan helpen ze je verder: www.solid-vision.com
Blijven de instellingen & contacts wel behouden bij het flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xeno schreef op dinsdag 12 juli 2005 @ 09:22:
[...]

Blijven de instellingen & contacts wel behouden bij het flashen?
Nee je bent dan wel alles kwijt, tenzij je al je contacts/telefoonnummers op je simkaart hebt staan natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je het toetsenbord en de knoppen op de buitenkant van het toestel kan blokkeren, ik kan het op het forum en ik de handleiding namelijk niet vinden.
Ik vind alleen maar beveiligings blokkeringen maar dat werkt alleen bij het uitzettten, het gebeurd soms dat het toestel foto's in me broekzak maakt.
Dus ik zoek gewoon de toestcombinatie voor toestenbord blokkeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

menu - 9 - 2 - 4 - 'Ext. Toetsen blokkeren' aanvinken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
is er trouwens een mogelijkheid om gedownloade foto's in te zoomen?
Ik wil namelijk via BT wat foto's van m'n gewone digitale camera op m'n telefoon zetten, maar ik kan ze vooralsnog niet inzoomen, zoals dat bij genomen foto's van de telefoon zelf wél kan (via de volume knopjes aan de buitenkant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Gumball schreef op maandag 18 juli 2005 @ 15:01:
is er trouwens een mogelijkheid om gedownloade foto's in te zoomen?
Ik wil namelijk via BT wat foto's van m'n gewone digitale camera op m'n telefoon zetten, maar ik kan ze vooralsnog niet inzoomen, zoals dat bij genomen foto's van de telefoon zelf wél kan (via de volume knopjes aan de buitenkant)
Nee, volgens mij is dat alleen maar mogelijk met foto's die met de gsm zijn gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gumball
  • Niet online
Nog even voor de mensen die games of wat dan ook willen installeren, je kunt je games op www.euploader.com uploaden, dan naar het aangegeven adres gaan en voila, de game wordt geinstalleerd. Bij mij werken games voor de D500 ook :) Ik geef geen adressen waar de games worden aangeboden, want dat mag hier niet, maar geloof me: goolge helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Ik ben vanmiddag bij SolidVision langsgeweest voor een software-update. Ik heb nu versie e720ceef1 en de problemen (speaker-geluid te hard - fout weggeschreven foto liet telefoon crashen) zijn opgelost.
Ik had daarna nog wel wat problemen om mijn WAP/GPRS-instellingen terug te zetten. Debitel heeft die zelf niet op zijn site maar via http://www.bel.nl/ werden deze snel toegestuurd en geïnstalleerd. Erg makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Samsung gebruikers,
Ik ben nieuw hier en heb mij ook een Samsung E 720 bij de Bell Company laten aanschaffen.
Was altijd een Nokia man. Begint al fout als je een extra lader wil hebben, is niet te krijgen, want voor dit type heb je niet de gebruikelijke SS aansluiting nodig, maar een nieuw (breder) type. Gelukkig bij andere leverancier T-for.. een gelijkwaardige van ander merk aangeschaft.
Bleu Tooth werkt niet. De telefoon moet worden opgestuurd voor ander software, maar dat kan.
Hen een service abbonnement, maar moet hem zelf maar even brengen naar Rijswijk :(
USB-kabel niet te krijgen. Via internet aangeschaft, maar de software wordt niet geaccepteerd. Was 6.50 € , maar toch zonde.
Internetten werk ook niet, maar zal wel aan dezelfde software liggen. Kortom niet tevreden. Koop zo'n toestel, dan moet ie het gewoon doen. Uittesten moeten ze vooraf doen en niet de klanten mee opzadelen. :? 8)7
Kortom heb nog net geen spijt, want ik vind het een mooi toestel, maar ben niet gewend (werk al vanaf 1996/7 zonder problemen mobiel) om problemen te hebben met mobiele telefoons. Zo'n ding moet gewoon goed werken en geen storing op je software opleveren. En zo ja netjes oplossen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
ik ga vanmiddag de 720 kopen. denk dat ik meteen even een BT dongle erbij neem want das toch wel relaxt volgens mij. ben s benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
zo ik heb m _/-\o_ bevalt prima alleen ik heb dus ook blikkerig geluid. de andere kant hoort me wel prima maar ik zal m dus ook op moeten sturen voor een update. heb nu firmware e720BOD3.

iemand enig idee of daar meer problemen mee zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
blikkerig geluid wat ik eerst had bleek het volume te zijn wat nogal hard stond, met volume 1 is het wel goed geluid. mooie kwaliteit beeldscherm ook en ziet er lekker stijlvol uit. ik ben tevreden :*)

[ Voor 5% gewijzigd door Southern Sun op 30-07-2005 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk met het uithoudinsvermogen van de batterij??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Ik ben er erg tevreden mee. Ik had hiervoor een LG510 die ik in het begin om de dag moest opladen. Deze batterij gaat toch wel 4-5 dagen mee (met elke dag 1-2 gesprekken en 2-4 SMSjes)...

[ Voor 4% gewijzigd door jfeelders op 05-08-2005 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het iemand al gelukt om bestanden/plaatjes op de e720 te krijgen met de software die samsung aanbied? En hoe zet je mp3 bestanden op de e720? Ik gebruik de usb datakabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 12:08:
Hoe zit het eigenlijk met het uithoudinsvermogen van de batterij??
De batterij gaat ongeveer 3 dagen mee als je regelmatig sms/belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
Hebben jullie ook dat als je filmpjes maakt en je de digitale zoom gebruikt, dat je dan in je filmpje hele harde tikken krijgt van het indrukken van de knoppen? Stoort mij behoorlijk namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jfeelders

jfeelders

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 13:45:
is het iemand al gelukt om bestanden/plaatjes op de e720 te krijgen met de software die samsung aanbied? En hoe zet je mp3 bestanden op de e720? Ik gebruik de usb datakabel
Via Bluetooth een makkie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 19:43
/me
Martinator schreef op vrijdag 05 augustus 2005 @ 13:46:
Hebben jullie ook dat als je filmpjes maakt en je de digitale zoom gebruikt, dat je dan in je filmpje hele harde tikken krijgt van het indrukken van de knoppen? Stoort mij behoorlijk namelijk...
Niemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
hmm toch twijfel ik af en toe of mn geluid wel helemaal goed is. ik heb firmware versie BOED3, iemand die weet of er daar problemen van bekend zijn?
anders misschien toch maar opsturen naar solid vision

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou iemand zo lief willen zijn om links etc. naar gemaakte videoclips
en fotows die met de E720 gemaakt zijn hier te posten?
ik wil de kwaliteit van de beelden graag zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand hoe ik de mp3 speler kan minimaliseren?

ik wil mp3's luisteren en tegelijkertijd mn agenda bewerken.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Laatst online: 24-05 16:25
Waarom heeft zedge en mobile geen themas voor deze foon??waar kan ik themas vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 16:39:
Waarom heeft zedge en mobile geen themas voor deze foon??waar kan ik themas vinden?
pfff,, hoe kom je erbij dat er uberhaupt thema's bestaan voor deze telefoon? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 10:11:
zou iemand zo lief willen zijn om links etc. naar gemaakte videoclips
en fotows die met de E720 gemaakt zijn hier te posten?
ik wil de kwaliteit van de beelden graag zien.
edit: sorry klopt niet.

[ Voor 13% gewijzigd door Black-Death op 13-08-2005 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 17:28:
[...]

pfff,, hoe kom je erbij dat er uberhaupt thema's bestaan voor deze telefoon? :+
Ja misschien wat simplistisch gedacht,maar ik heb zelf altijd noks en SE,dit vroeg ik voor mijn zoon en kon niks vinden op internet dus ik snap dat er geen themas zijn?

Dan blijft deze vraag over......als ik wallpapers download op zegde en mobile9 en ze op zijn foon zet,dat zijn ze niet beeldvullend!! zijkanten zijn wit! hoe kan dat dan weer?(176x220) ??
Weet iemand een afmeting die past?
Ik heb wallpapers gekozen die voor de E720 waren(by the way)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Black-Death
rooie60 schreef op zaterdag 13 augustus 2005 @ 18:43:
[...]

Ja misschien wat simplistisch gedacht,maar ik heb zelf altijd noks en SE,dit vroeg ik voor mijn zoon en kon niks vinden op internet dus ik snap dat er geen themas zijn?

Dan blijft deze vraag over......als ik wallpapers download op zegde en mobile9 en ze op zijn foon zet,dat zijn ze niet beeldvullend!! zijkanten zijn wit! hoe kan dat dan weer?(176x220) ??
Weet iemand een afmeting die past?
Ik heb wallpapers gekozen die voor de E720 waren(by the way)
Ik denk dat het handiger is een Bluetooth Dongle te kopen en vervolgens alles zo te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ik heb al 3 jaar eeb Bt dongel en doe er alles mee,maar wat heeft dat met de afmeting van walpapers te maken van de E720????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 22:41:
Ik heb al 3 jaar eeb Bt dongel en doe er alles mee,maar wat heeft dat met de afmeting van walpapers te maken van de E720????
Hij vraagt of iemand een proggie ofzo heeft om de juiste afmetingen te krijgen, zodat de wallpaper het hele beeld vult. Hij zegtt niet dat dit door bluetooth komt :o ps: die afmetingen ben ik ook wel benieuwd naar, heeft iemand misschien de juiste afmetingen? en hier ook een proggie voor? Tevens zou ik ook wel stiekem eens willen weten hoe je java-applicaties op deze prachtige telefoon kan zetten, want het lukt me maar niet. Dank _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 22:51:
[...]

Hij vraagt of iemand een proggie ofzo heeft om de juiste afmetingen te krijgen, zodat de wallpaper het hele beeld vult. Hij zegtt niet dat dit door bluetooth komt :o ps: die afmetingen ben ik ook wel benieuwd naar, heeft iemand misschien de juiste afmetingen? en hier ook een proggie voor? Tevens zou ik ook wel stiekem eens willen weten hoe je java-applicaties op deze prachtige telefoon kan zetten, want het lukt me maar niet. Dank _/-\o_
Ben er inmiddels zelf al achter door proberen,het is 240x180.
Ik ben een 'zij' ;) en ik vroeg alleen de afmetingen geen programmaatje ervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Sorry het is 178x148 (had formaat van mijn eigen 6681 in mijn hoofd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rooie60 schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 23:40:
Sorry het is 178x148 (had formaat van mijn eigen 6681 in mijn hoofd)
heb je daar ook een proggie ofzo misschien voor? dat je bijvoorbeeld de afbeelding in zon vak sleept en dan meteen de afbeelding die afmetingen heeft? en als dat niet zo is, hoe pas je die afmetingen aan?

• rooie60
Irfanview of image resize volgens mij heb ik die beide ooit gratis gevonden op google

Verwijderd

rooie60 schreef op donderdag 18 augustus 2005 @ 00:41:
Irfanview of image resize volgens mij heb ik die beide ooit gratis gevonden op google
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een raar probleem met de foon.
Zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1062755
Pagina: 1 2 3 4 Laatste