Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206

Topicstarter
Er komt weer een nieuwe Samsung aan. Hij lijkt sprekend op de E700/E710 maar met veel meer functies:

- Extern scherm 96x96 65.000 kleuren OLED
- Intern scherm 176x200 262.000 kleuren TFT
- Triband
- Bluetooth
- 1 Megapixel camera
- 64 Polyfone ringtones
- MP3 speler
- 88,5 MB intern geheugen
- Email client

Afbeeldingslocatie: http://212.213.255.72/keepthls/pics/samsung/sse720_00.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 82206 op 19-02-2005 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 2998

Pics zijn alweer verdwenen...forbidden? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mogas
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-05 20:29
Foto's downloaden met "doel opslaan als" en dan ff geduld hebben, op deze manier heb ik ze net binnengehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:30

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

kan ze niet meer zien :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aspje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11-2024

Aspje

Blaat

Strak phonetje weer, heb nu de E700, maar die extra functies zouden wel handig zijn :)

Hier ff een mirrortje van de pics:

Pic 1
Pic 2
Pic 3
Pic 4
Pic 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mogas
  • Laatst online: 05-05 20:29
In dit topic op Mobile-Riview staan de pics ook:
http://www.mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=18444

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:17

Fjeze

AllesPerfect!

deze is echt wel heel erg relax als ik dat zo allemaal zie. vond het e700 model al zo relax en nu met deze functies helemaal beter!
iemand al idee wanneer deze uit gaat komen?

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Niet online
Ik vond toch de e700 er veel beter uitzien. Dit model lijkt er teveel op, en ik vind die knopjes voorop en die camera zo overduidelijk aanwezig eerlijk gezegd geen verbetering. Jammer hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-06 18:14

JT

VETAK y0

Tja, idd gemiste kans. Neem een E700, doe er 3 knopjes op en weer een nieuwe telefoon :/ Eerst waren ze technisch al niet vernieuwend en nu uiterlijk ook niet...

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Ik vind het wel weer een beetje het S500 - S300 en E700-E710 verhaal.... Jammer hoor :(

[ Voor 66% gewijzigd door Le0032 op 19-12-2004 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Vinden jullie die specs dan geen keiharde verbetering??? De E700 is juist zo populair vanwege zn uiterlijk, dus waarom niet nog zo'n een phone maken met betere specs. Het enige wat ontbreekt is extern geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
deuxani schreef op zondag 19 december 2004 @ 14:36:
Vinden jullie die specs dan geen keiharde verbetering??? De E700 is juist zo populair vanwege zn uiterlijk, dus waarom niet nog zo'n een phone maken met betere specs. Het enige wat ontbreekt is extern geheugen.
Dat is dus wél een gemiste kans.

Aan de andere kant: weinig verbazend. Samsung heeft inmiddels al welgeteld 1 toestel dat BT ondersteund, en nog geen handvol toestellen met fatsoenlijk geheugen. Ze willen dat iedereen ieder jaar een nieuwe gaat kopen, dus brengen ze elk half/heel jaar een vergelijkbaar toestel in een licht opgewaardeerde versie uit. Valt me op zich nog mee dat ze dit niet de E710i hebben gedoopt... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 10:20
epoman schreef op zondag 19 december 2004 @ 15:18:
[...]

Dat is dus wél een gemiste kans.

Aan de andere kant: weinig verbazend. Samsung heeft inmiddels al welgeteld 1 toestel dat BT ondersteund, en nog geen handvol toestellen met fatsoenlijk geheugen. Ze willen dat iedereen ieder jaar een nieuwe gaat kopen, dus brengen ze elk half/heel jaar een vergelijkbaar toestel in een licht opgewaardeerde versie uit. Valt me op zich nog mee dat ze dit niet de E710i hebben gedoopt... :|
Het is geen Nokia :P

En het is toch niet gek dat ze geregeld met nieuwe modellen komen. Dat doet elk merk. En de E700 is een populaire telefoon, dus waarom niet betere specs in het bijna zelfde jasje doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023
Precies, ik zie niet in waarom ze een jaar of langer zouden moeten wachten met het uitbrengen van een nieuw toestel. Dit hoor je overal altijd en dat is het grote commentaar op Nokia (waarom brengen ze zoveel toestellen uit en zo vlak achter elkaar) en ik snap dat echt niet. Je gaat toch door met ontwikkelen en als je iets nieuws hebt breng je dat uit, waarom een jaar of langer wachten. Er zijn genoeg mensen die bijvoorbeeld nu een telefoon willen kopen, dan is het logisch dat je met alle die nieuwe toestellen op de markt geen E700 gaat kopen hoe mooi je em ook vindt. Dan is de E720 een hele goede optie. De markt ontwikkeld zich nou eenmaal heel snel en als Samsung niet met deze phone komt dan loopt het achter de feiten aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
Ze hoeven ook geen jaar te wachten voor ze iets nieuws uitbrengen, maar laat dat wát ze uitbrengen dan ook echt een toevoeging zijn, en niet meer van hetzelfde (geldt zeker ook voor Nokia trouwens, en in iets mindere mate voor Motorola en SE, die zijn ook goed in niets toevoegen).

Deze gsm is weer zo'n tussenmodelletje; opvulling van het modellengamma die niet echt iets toevoegt. Wel een 1mpx camera erin, maar weer geen extern geheugen. Dat komt natuurlijk pas 3e kwartaal volgend jaar ofzo. Als 't überhaupt komt (met BT en email waren ze ook niet bijzonder 'vlot' op de markt).

Zijn er trouwens Samsungs die je met bv. Lotus of Outlook kunt syncen? Of modellen waarbij je via IR probleemloos bestanden (bijv. foto's en/of ringtones) kunt uitwisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickpma
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-01 03:24
Kan inderdaad alleen maar zeggen, waarom geen extern geheugen, dan is ie vrij compleet...

Stom stom stom!

Verder vind ik die e700 mooier, doordat er geen knopjes opzitten, maarja ieder zen smaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeiOrdinair
  • Laatst online: 00:30

LoeiOrdinair

To Infinity and Beyond

Als ze nou een keer met echt iets nieuws uitkomen. dat "slide'" gebeuren was wel vet maar alles wat voor de rest in die telefoon zit is oud. maak iets nieuws samsung!

Anoniem: 114361

is wel eerste samsung phone met bluetooth
voor zo een klein ding zit er nog eens een mp3 speler op en 1.3 mmp camera

maar zoals jullie hebben aangegeven is het idd jmmr dat er tw wenig gehuegen op zit.....
dat konden ze beter doen ipv de mp3 speler

over de uiterlijk kan ik kort zijn:
mooi maar haal die 3 knoopen van de voorkant eens weg(is voor mp3)

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Anoniem: 114361 schreef op donderdag 23 december 2004 @ 14:42:
is wel eerste samsung phone met bluetooth
voor zo een klein ding zit er nog eens een mp3 speler op en 1.3 mmp camera

maar zoals jullie hebben aangegeven is het idd jmmr dat er tw wenig gehuegen op zit.....
dat konden ze beter doen ipv de mp3 speler

over de uiterlijk kan ik kort zijn:
mooi maar haal die 3 knoopen van de voorkant eens weg(is voor mp3)
niet de eerste! d500 heeft ook bleuthooth en zelfde functies maar dan een slide phone!Het Samsung SGH-D500 topic ik vind hem opzich wel mooi! heb zelf de e700 en ben er dik tevreden mee! weet iemand of hier extra mem kan bij pluggen?! want 88mb is net wat te weinig voor fotos en mp3 enzo!

[ Voor 4% gewijzigd door DaannO op 23-12-2004 14:56 ]

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-06 08:11
Grappig, heb net m'n E700 verkocht, vooral vanwege de zwakke specs. Begon bluetooth en een emailclient toch wel erg te missen.

Vind dit trouwens wel een beetje een goedkope rip-off en ik zou 'm sowieso al niet kopen vanwege het beperkte geheugen.

• epoman
  • Niet online
DaannO schreef op donderdag 23 december 2004 @ 14:49:
[...]

niet de eerste! d500 heeft ook bleuthooth en zelfde functies maar dan een slide phone!Het Samsung SGH-D500 topic ik vind hem opzich wel mooi! heb zelf de e700 en ben er dik tevreden mee! weet iemand of hier extra mem kan bij pluggen?! want 88mb is net wat te weinig voor fotos en mp3 enzo!
Eh, nee dus, dit lijkt een d500 in clamshell-vorm te worden. Als er extern geheugen in zou kunnen had dat wel bij de features gestaan, gok ik. Dat wordt wachten op de e730...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:17

Fjeze

AllesPerfect!

ik vind het wel een relax telefoontje, alleen die knopjes aan de voorkant ja, dat is weer jammer.

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114084

Wow te gek telefoontje,

Ik wou eerst de D500 kopen, maar nu wacht ik ff op deze.
Veel mooier design.

BTW waarom is extern geheugen toch zo hot. Jij kan je telefoon toch gewoon aan je pc koppelen? Dan heb je honderden MB extra geheugen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-06 14:51

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Anoniem: 114084 schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 17:48:
Wow te gek telefoontje,

Veel mooier design.

BTW waarom is extern geheugen toch zo hot. Jij kan je telefoon toch gewoon aan je pc koppelen? Dan heb je honderden MB extra geheugen?
En jij heb je PC altijd in je binnenzak zitten :?

Wat dacht je er van dat je dan een MP3 speler van je telefoon kan maken

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
Anoniem: 114084 schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 17:48:
Wow te gek telefoontje,

Veel mooier design.

Er zitten van die knopjes op de cover van de telefoon om de mp3-speler te bedienen, maar er is maar 80mb beschikbaar voor die muziek. Wanneer je van extreem lage bitrates houd is er geen probleem, maar de gemiddelde mp3 neemt toch zeker 1mb per minuut in.

80 minuten muziek is nou niet echt iets om voor te gaan zitten kwijlen, dus het nut van die extra knoppen is mij ook redelijk onduidelijk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Mjah het is natuurlijk geen ipod ;) Verder ben ik blij dat samsung eindelijk bluetooth een keer implementeerd, weer een doelgroep die blij is met samsung... en is er geen mogelijkheid voor een kleine 'externe' toevoeging aan je telefoon zodat je extern geheugen kan aanroepen of iets dergelijks ?? Dat zou natuurlijk de oplossing brengen...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
KeeZ schreef op woensdag 29 december 2004 @ 07:04:
Mjah het is natuurlijk geen ipod ;) Verder ben ik blij dat samsung eindelijk bluetooth een keer implementeerd, weer een doelgroep die blij is met samsung... en is er geen mogelijkheid voor een kleine 'externe' toevoeging aan je telefoon zodat je extern geheugen kan aanroepen of iets dergelijks ?? Dat zou natuurlijk de oplossing brengen...
nope die is er niet geloof ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

mjah zo'n soort van portable bluetooth opslagmedium ofzo ;) dat zou pas handig zijn :+

Deze plek is te koop.

• epoman
  • Niet online
Ik geloof niet dat de snelheid van BT interessant genoeg is voor streaming audio :?

• DCBJ
  • Laatst online: 04-11-2021
KeeZ schreef op woensdag 29 december 2004 @ 15:23:
mjah zo'n soort van portable bluetooth opslagmedium ofzo ;) dat zou pas handig zijn :+
Je hebt ze wel, maar daar kun je dan gewoon meteen je oordopjes inpluggen ;)

En er zit geen Bt op dan :)

[ Voor 7% gewijzigd door DCBJ op 30-12-2004 02:02 ]

Anoniem: 114084

Ginz schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 18:05:
[...]

En jij heb je PC altijd in je binnenzak zitten :?

Wat dacht je er van dat je dan een MP3 speler van je telefoon kan maken
Ach als het alleen voor MP3 handig is vindt ik het geen gemis. MP3 gebruik toch nauwelijks. Als er maar genoeg geheuge op zit voor een paar mooie foto' s. :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
weet iemand de geschatte release date voor deze phone?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

epoman schreef op donderdag 30 december 2004 @ 00:01:
Ik geloof niet dat de snelheid van BT interessant genoeg is voor streaming audio :?
Hoe denk je dat een bluetooth headset werkt dan? Die verzint zelf het geluid? :P

Maar nog geen releasedate dus?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503

Shiver23 schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 21:07:
[...]

Hoe denk je dat een bluetooth headset werkt dan? Die verzint zelf het geluid? :P

1ste kwartaal van 2005 verwacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110299

Hoeveel zal hij gaan kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110299

B U M P P P P P P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

[...]

Alleen nu nog even op een stereo Bluetooth hoofdtelefoon en een nieuw stereo-audio-gateway-Bluetooth-profiel wachten... _/-\o_ :9~

Afbeeldingslocatie: http://www.blipping.ru/news/img/10288.jpg

Of hij stereo is weet ik niet, maar er is in ieder geval nog geen stereo bluetooth profiel

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Niet online
[...]

Nogal offtopic dit, maar ik was dit topic een beetje vergeten. Ik heb mijn antwoord verkeerd geformuleerd, ik bedoelde eigenlijk dat ik er weinig nut in zag om muziek van de pc via een gsm naar je BT-headset te sturen... Dan pair je die headset toch met je pc? Wat schiet je er mee op om dat via een telefoon te doen :?

Je telefoon als remote gebruiken is geen antwoord, binnenkort hebben die headsets toch een display (Jabra heeft er nu al een). Het lijkt mij dat er vast wel iets te fixen is dat je daarmee je audioplayer kunt bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118656

Leuke phone word zeker mijn op volger van mijn e710

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
* bitpixl gaat ook voor deze phone! :-)

Ik heb ook even met de D500 gespeeld, maar ik vind die toetsen echt 3x niets...
Gelukkig hebben ze een mooie update gemaakt van de e700 die ik nu nog met erg veel
plezier gebruik.

Het enige wat ik eigenlijk nu mis met mijn e700 is een 1.3mp camera voor betere pics,
bluetooth en een mogelijkheid voor MP3 ringtones zodat ik eigen, goed klinkende
ringtones kan maken en die "update" is er nu dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
*KICK* :Y)

Niemand die m al ergens heeft zien liggen? ik kan mn abbo al een tijdje weer laten verlengen maar dan wil ik dat wel doen met een leuke telefoon.

Ik zat eerst te twijfelen tussen de e330 en de e710 maar nu deze uitkomt weet ik wel welke telefoon ik wil. Heeft iemand ook al een geschatte prijs? Ik denk ongeveer zoiets als de d500, prijzig dus. ;(

Edit:

Meer foto's:

http://www.phonescoop.com/articles/3gsm_2005/index.php?p=d1 :Y)

Samsung Press Release Foto's (Hi-Res :9~ )

http://www.samsung.com/at...e_20050214_0000097997.asp (zipje downloaden)

[ Voor 28% gewijzigd door Matias op 19-02-2005 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136845

de prijs van de d500 valt toch wel mee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Niet online
Anoniem: 136845 schreef op maandag 14 maart 2005 @ 19:14:
de prijs van de d500 valt toch wel mee??
19 februari niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:9 wat zal deze gaan kost3n?? neem aan minder dan de d600?? en weet iemand al wanneer hij gaat uitkomen?? in maart toch nog ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Niet online
Anoniem: 136845 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 19:59:
:9 wat zal deze gaan kost3n?? neem aan minder dan de d600?? en weet iemand al wanneer hij gaat uitkomen?? in maart toch nog ergens?
Q1 2005, Samsung-technisch is dat Q3 2005 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jmmr ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Laatst online: 12-06 12:28
Anoniem: 136845 schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 19:59:
Naar mijn weten snel, meer mag ik niet zeggen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

matiasjansen schreef op donderdag 17 maart 2005 @ 12:28:
[...]

Q1 2005, Samsung-technisch is dat Q3 2005 ;)
Idd, ik weet nog wel dat ik wou wachten op de E710, die ik nu dan ook heb, waarbij ik 4 maanden langer heb moeten wachten dan eerst werd aangegeven. Elke keer zeiden ze bij de leverancier dat ie binnen korte tijd wel zou komen. :)

Nu ben ik uiteindelijk wel blije bezitter van de E710, maar deze is nog wel weer een stukje beter. Voorlopig alleen nog geen nieuwe voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matias
  • Niet online
Capa schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 19:37:
[...]

Naar mijn weten snel, meer mag ik niet zeggen :X
:/ Want? of je moet bij samsung werken? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562

Vandaag dit speeltje binnen gekregen, ff mee gespeeld, en tis echt een pareltje :D Alleen jammer van de 1.0mpix cam ipv 1.3, maar multimedia functies aan de buitenzijde is echt goed gedaan :o
Morgen maar even nog wat meer mee spelen, ben benieuwd hoeveel mb deze nu in realiteit aan vrij geheugen heeft :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-06 16:14
Waar heb je m vandaan? en zou je een klein verslagje van je ervaringen willen posten?

edit: zie net dat gsmtrack m al kan leveren.

[ Voor 23% gewijzigd door jaguarxj16 op 01-04-2005 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36787

Ik krijg 'm over 7 á 10 dagen, ivm met overschakelen andere provider en nr behoud.
Wil je alvast je bevindingen posten, ben nl. heel erg benieuwd. Zit nog een klein beetje te twijfelen tussen deze en de D-500. Kom maar op met je mini verslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104562

jaguarxj16 schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 16:38:
Waar heb je m vandaan? en zou je een klein verslagje van je ervaringen willen posten?

edit: zie net dat gsmtrack m al kan leveren.
Zoek ergens een Bc op...hij zou overal moeten liggen nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Ik heb 'm vandaag in mijn handen gehad en ik vind het een leuk toestelletje. Eigenlijk de D500 maar dan in clamshell vorm en geen 1,3 maar 1,0 mp. Voor de rest erg mooi display aan de voorkant, een soort van Romeinse klok in de standby en mooie mp3 bedieningknopjes. Niet echt veel vooruitgang als je de D500 al hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roynaldinho
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-05 17:00
Kan iemand die hem heeft wat foto's en filmpjes posten die je met het toestel gemaakt hebt, ik zit namelijk te twijfelen tussen deze en de D500, maar die laatste vind ik toch wel erg groot als je die in je handen heb ... of ik heb kleinde handen, maar da valt wel mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-05 06:49

Underworld

+1 Inzichtvol

(jarig!)
ik zou deze nemen, heb hem vandaag in de winkel volledig getest, foto's makne gaat een stuk makkelijker dan met de D500 gewoon klik en hij maakt een foto en dan die MP3 op het buitendisplay hele gaaf!

voor mij zijn alleen de nadelen:

-niet uitbreidbaar geheugen
-het blijft een samsung

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93166

Ik heb hem ook sinds vandaag. Heerlijk toestel, mooie foto's, mooie en duidelijk scherm en MP3 :)
Had nog wel een vraagje: Kun je dat irritante geluidje als je in en uitzoomt ook uitzetten? Heb het nog nergens kunnen vinden ook niet in de gebruiksaanwijzing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Heel vaag, vandaag de E720's binnen gehad en een ervan lekte blauwe vloeistof! een soort van pen inkt heel raar... Misschien kan Samsung bluetooth niet waterdicht maken :P
En nu maar hopen dat deze Samsung verstoken blijft van witte schermpjes en camera's die spontaan niet meer functioneren, de ziektes van de E700

[ Voor 31% gewijzigd door Le0032 op 02-04-2005 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82269

Hij is trouwens verkrijgbaar in de winkels.
Leuk dingetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Le0032 schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 19:04:
Heel vaag, vandaag de E720's binnen gehad en een ervan lekte blauwe vloeistof! een soort van pen inkt heel raar...
En nu maar hopen dat deze Samsung verstoken blijft van witte schermpjes en camera's die spontaan niet meer functioneren, de ziektes van de E700
Misschien kan Samsung bluetooth niet waterdicht maken :P

Volgens mij was dat grapje niet van jou :P

Maarja, in ieder geval erg vreemd dat een telefoon een blauwige inkt lekt :?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122762

Samsung is wel erg laat met dat bluetooth, het zit er pas in vanaf de D500.

SE begon er in 2002 al mee :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Laatst online: 01-05 11:26

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Anoniem: 122762 schreef op maandag 04 april 2005 @ 10:59:

Jij mag raden wie de uitvinder is van Bluetooth :)
Sony Ericsson :D

Niet zo gek dat die er eerder mee begonnen zijn. Ik vind ook wel dat Samsung erg laat is, maar dat zal wel komen doordat er diep in de buidel getast moet worden om het te mogen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

;( ik zag m vandaag bij de belcompany liggen ik vond hem eigelijk best wel niet zo mooi. vooral die flitslampjes lijken wel diamantjes |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roynaldinho
Anoniem: 136845 schreef op maandag 04 april 2005 @ 15:32:
;( ik zag m vandaag bij de belcompany liggen ik vond hem eigelijk best wel niet zo mooi. vooral die flitslampjes lijken wel diamantjes |:( 8)7
Niks mis met wat BlingBling ... toch?? Maar is er nou al iemand die hem echt heeft en wat nuttigs kan vertellen over de phone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Anoniem: 122762 schreef op maandag 04 april 2005 @ 10:59:

2001, en Ericsson al in 2000 met de Ericsson R520m en de T39m.
Hann1BaL schreef op maandag 04 april 2005 @ 14:51:

Jij mag raden wie de uitvinder is van Bluetooth :)
Sony Ericsson :D
Mieren-neuk-modus:

Ericsson. Om precies te zijn: Jaap Haarsten, een Nederlandse Ericsson medewerker. (1994)
Niet zo gek dat die er eerder mee begonnen zijn. Ik vind ook wel dat Samsung erg laat is, maar dat zal wel komen doordat er diep in de buidel getast moet worden om het te mogen gebruiken.
Neehoor, dat kost niet veel. Ken geen bedragen, maar het is niet veel in ieder geval

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Ginz schreef op maandag 04 april 2005 @ 16:32

Mieren-neuk-modus:

Ericsson. Om precies te zijn: Jaap Haarsten, een Nederlandse Ericsson medewerker. (1994)

[...]
Wel interessant:

In 1994 begon dr. ir. Jaap Haarsten te werken aan de ontwikkeling van een klein, goedkoop en zuinig radiosysteem. In 1997 legde hij pas de laatste hand aan zijn vinding, die dus de basis vormt van Bluetooth, een nieuwe technologie die er voor zorgt dat apparaten draadloos kunnen communiceren met elkaar.

Zal de BC dit jaar ook met die acties komen, voor 1 jaar Free 32,50 ( vorig jaar dus Free 30 ) de E720 voor 0 euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-04 20:42
Op 2call.nl kan ik mijn abo (T-Mobile 300) verlengen met 1 jaar en dan is de e720 maar 44 euri! Echt geen geld voor zo'n nieuwe knettertelefoon!

edit:

Reg. datum: 18 juli 2001
kan er iemand picjes posten dit met dit toestel gemaakt zijn?
de filmpjes op mobile-review zijn iig de beste die ik ooit van een mobieltje heb gezien!
als ik zo die opties in die plaatjes zie, is dat allemaal ook niet mis hoor. damn.

[ Voor 52% gewijzigd door Fubaruba op 04-04-2005 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Fubaruba op 04-04-2005 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand toevallig ook problemen met de E720 en easy studio? Ik quote nu ff een vraag

Ik kan middels Easystudio II alleen gegevens op de simkaart veranderen en niet in de telefoon? En filemanager kan ook geen bestanden uploaden? Het is net of de telefoon geen rechten geeft om deze te veranderen in de telefoon. Wie heeft dit probleem ook? Ik kan geen data in het geheugen van de telefoon veranderen met EasyStudio II PIMS & File Manager. Het enigste wat ik kan veranderen cq toevoegen zijn de gegevens op de sim-kaart.
En bij filemanager staan er slotjes bij de Mappen My Contents & Down Contents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft de E720 wel fullscreen fofobeller?En kan je als je mp3 aan het luisteren ben gewoon in je menu om b.v een sms te verzenden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorteX
  • Niet online
Ik ben nu aan het twijfelen tussen de E720 en de D500. Helaas heeft iedereen de D500 al, alleen de grijs-zwarte versie heb ik nog maar weinig gezien. Een nadeel van de E720 vind ik de MP3-toetsen op de voorkant. Die hele MP3-functie is namelijk totaal niet belangrijk voor mij en het ziet er zo niet erg zakelijk meer uit. Ook jammer van die camera, maar volgens mij merk je amper verschil tussen 1 megapixel en 1,3 megapixel. Andere voordelen van de E720 vind ik de erg mooie "binnenkant", en de grote toetsen.

Edit: Of misschien toch maar wachten tot de D720, maar het is dus nog afwachten of die uberhaupt nog wel komt en zo ja, wanneer.

[ Voor 24% gewijzigd door CorteX op 05-04-2005 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120976

Anoniem: 19503 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 15:11:
Heeft de E720 wel fullscreen fofobeller?En kan je als je mp3 aan het luisteren ben gewoon in je menu om b.v een sms te verzenden?
Het buitenste schermpje bestaat uit 2 delen: de bovenste 1/5 deel is het gedeelte met tijd, ontvangststerkte, accumeter, trilstand-iccoontje en dergelijke. Het andere 4/5 deel is kleurenscherm, met 4/5 full-screen fotobeller.

Je kan niet sms-en en mp3's beluisteren tegelijkertijd. Als de mp3-speler aanstaat en je wil sms-en, dan gaat de mp3-speler uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Dit wel de eerste telefoon die naast MP3 ook nog eens AAC ondersteund, heel goed. Alleen jammer dat je die kleine speakertje hier niet op kan aansluiten zoals op de D500. Ik weet al bijna zeker weten dat ik deze telefoon ga halen nu alleen nog een leuke aanbieding vinden.

[ Voor 5% gewijzigd door FlipFlink op 05-04-2005 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206

Topicstarter
FlipFlink schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 19:09:
Dit wel de eerste telefoon die naast MP3 ook nog eens AAC ondersteund, heel goed.
Nee hoor, dat kan de Nokia 6230 ook en die is al bijna een jaar verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
Anoniem: 82206 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 19:38:
[...]

Nee hoor, dat kan de Nokia 6230 ook en die is al bijna een jaar verkrijgbaar.
Ohja helemaal vergeten maar die telefoon is niet zo mooi als deze dus telt eventjes niet mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
Ok ik heb beslist, ik ga hem halen i.c.m met 2 jarige vodafone 150 op www.gsmtrack.nl, ik krijg hem dan gratis, kan echt niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
FlipFlink schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 19:09:
Dit wel de eerste telefoon die naast MP3 ook nog eens AAC ondersteund, heel goed. Alleen jammer dat je die kleine speakertje hier niet op kan aansluiten zoals op de D500. Ik weet al bijna zeker weten dat ik deze telefoon ga halen nu alleen nog een leuke aanbieding vinden.
Oe ik lees net dat deze telefoon toch een usbport heeft wat betekent dat je als het goed is toch wel een speakertje op kan sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
kan iemand filmpjes/foto's posten die gemaakt zijn met deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
Ik heb hem vandaag gehaald :D de abo heb ik toch maar afgesloten bij BelCompany ipv gsmtrack.nl en ik moet zeggen deze telefoon is gewoon geweldig! Gewoon een D500 in een van de mooiste Samsung uiterlijk ooit. Weet alleen iemand welke resolutie ik moet gebruiken voor wallpapers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roynaldinho
Ik heb hem gister besteld en vandaag is ie opgestuurd dus als het goed is mag ik er morgen mee gaan spelen ... kan je wat foto's plaatsen die je met de tel genomen hebt?

Ps. Ik snap echt niet waarom mensen 2-jarige contracten afsluiten, maar da zal wel aan mij liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adarkar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:32
heb em vandaag ookmaar gehaald, wat een mooi ding is het zeg! zal binnenkort mijn ervaringen posten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
fuck ervaringen, we willen PICS! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Foto's met resolutie 640x480

Afbeeldingslocatie: http://www.friendz-energy.nl/GoT/foto01.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.friendz-energy.nl/GoT/foto02.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.friendz-energy.nl/GoT/foto03.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.friendz-energy.nl/GoT/foto04.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.friendz-energy.nl/GoT/foto05.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.friendz-energy.nl/GoT/foto06.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.friendz-energy.nl/GoT/foto07.jpg

Foto's met resolutie 1152x864 (De hoogste resolutie)

Afbeeldingslocatie: http://www.friendz-energy.nl/GoT/foto08.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.friendz-energy.nl/GoT/foto09.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.friendz-energy.nl/GoT/foto10.jpg

Deze telefoon vind ik zelf persoonlijk super! Ik snap niet dat mensen klagen over die mp3-toetsen op de voorkant. Ik vind het juist mooi en handig. Maar goed, smaken verschillen :)

Naast de vele voordelen, kent deze telefoon ook een paar nadelen. Ik kan geen mmsjes sturen naar een d500, want die kan de opmaak niet herkennen (naar andere toestellen wil wel). Er komt alleen maar tekst over en geen foto. Ook is hij soms een beetje traag: als je bijvoorbeeld de Foto-map wil openen lijkt hij even te moeten laden. Maar of dat nou echt een nadeel is...??? Mn vriendin heeft een d500 en zij klaagt dat ik tijdens het bellen soms moeilijk te verstaan ben, net alsof ik te dicht tegen de microfoon aanzit, ook al hou ik hem ver van mn mond. Ik heb deze klacht echter nog niet van andere mensen gehoord met wie ik heb gebeld...

Voor de rest, _/-\o_ Top-telefoontje _/-\o_ Door alleen deze nadelen genoemd te hebben lijkt het alsof het maar een flutding is... maar schijn bedriegt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magicnl
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 15:15
ik heb deze telefoon vandaag binnen gehad. 46 euris bij 1 jarig orange 32.50 verlenging. Hij werkt echt chill, al moet ik wel ff wennen, had hiervoor altijd nokia. Telefoongeheugen is niet super snel, maar goed, stoort mij niet. Enige minpunt is dat ik het beeld van de camera zoeker niet op extern scherm krijg... Ook berichtentoon kan geen mp3 zijn.... Maar ik ben nu pas aan het testen dus misschien dat ik er nog achterkom... (zeg het me als het wel kan!) Owjah, tis ook een beetje vreemd dat als je tril + melodie aan zet bij inkomende oproep, dat hij dan eerst gaat trillen en dan na een tijdje opeens de melodie.... Niet echt heel handig! Beeldscherm is wel prachtig net als de foto's (als ik bluetooth dongle heb zal ik foto's plaatsen, ook van uitgaan, dus in donkere ruimte met flits, daar zal wel behoefte aan zijn, zaterdag weer stappen, dus zondag zal ik ze sturen.

Nou ik moet nu weg, dus maak review zondag wel ff af..

Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb hem inmiddels ook,leuk ding :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
als er nu nog iemand filmpjes post, dan ben ik helemaal blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Niet online
http://members.lycos.nl/foulflip/dansje.mp4
http://members.lycos.nl/foulflip/test.mp4
http://members.lycos.nl/foulflip/test2.mp4

Resolutie is 320x240, kwaliteit ingesteld op hoog. Openen kan met de nieuwste quicktime of VLC

Ik heb inmiddels ook wat java spelletjes derop gedaan via wap volgens de manier beschreven op www.dualband.tk, is eigenlijk bedoeld voor de D500 maar met de E720 werkt het evengoed. Op http://315.fiberworld.nl/d500/games.html staan er nog veel meer java apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Alleen Easystudio II werkt erg slecht met de E720 :r
Je kan niet in 2 mappen komen want dan vraagt hij om een wachtwoord :?
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v205/tellyfreak/Easystudio.png

Ook de 8x0 werkt niet,geen idee wat daar zou moeten worden ingevuld hoor :?

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 19503 op 11-04-2005 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
ja, dit is echt bizar hoe goed die filmpjes zijn!
foei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

quote: Mn vriendin heeft een d500 en zij klaagt dat ik tijdens het bellen soms moeilijk te verstaan ben, net alsof ik te dicht tegen de microfoon aanzit, ook al hou ik hem ver van mn mond. Ik heb deze klacht echter nog niet van andere mensen gehoord met wie ik heb gebeld...

Dat probleem heb ik eerder gehoord,heb er zelf gelukkig geen last van.
Ik vind de mp3's erg zacht klinken,en best wel blikkerig ook al verander ik de instellingen.
Het standaard videofilmpje klink wel weer erg goed daarintegen.

Jammer dat de mp3 speler en de fotobeller maar 10 seconden in beeld zijn en dat je daarna zwart beeld hebt. :/ Ook kan je bij sms niet tril en melodie tegelijk aanzetten,het is of tril of melodie |:(

verder grappig ding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 10-06 12:08
Is er al meer bekend over de e730? (al ergens te koop?) Zelfde qua specs/functies behalve dat er fm radio op zit en het uiterlijk anders is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Afbeeldingslocatie: http://musique.sonneries.fr/images/mobile/5320.gif volgens mij bedoel je deze...

heb hem hier vandaan..

[ Voor 74% gewijzigd door DaannO op 14-04-2005 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

patryk schreef op donderdag 14 april 2005 @ 15:53:
Is er al meer bekend over de e730? (al ergens te koop?) Zelfde qua specs/functies behalve dat er fm radio op zit en het uiterlijk anders is.
Hier staat een review van E720 met verwijzing naar E730.
Conclusie: E720 met radio en camera van de D500.
Is nog niets van bekend of die ook hier komt.

review hier

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 10-06 12:08
Shiver23 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 16:52:
[...]

Hier staat een review van E720 met verwijzing naar E730.
Conclusie: E720 met radio en camera van de D500.
Is nog niets van bekend of die ook hier komt.

review hier
Heb die inderdaad al gelezen. Zit te twijfelen om te wachten of gewoon voor de e720/k750i te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roynaldinho
ik heb hem nu een week .... fijn dingetje, maar wat me ik vind die tijd en datum en dag aanduiding in het hoofdvenste zo irri en ik zie geen mogelijkheid dit weg te halen ...... iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan je helaas niet weghalen nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akerboom
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 14:09

Akerboom

Codito, ergo sum

Ik heb hem een dag... en volgens de handleiding kan je via bluetooth met outlook syncen via widesync programma wat meegeleverd wordt met de telefoon..

Er is überhaupt geen software meegeleverd en dus ook geen widesync. Dit blijkt ook nog helemaal niet te bestaan.. op 'widesync' google'n levert ook geen resultaten.

Zal de nieuwigheid wel zijn... de E720 support wel het nieuwe sync-ml standaard dus ik ga er van uit dat dit met de tijd goed komt.

Verder prima telefoon

Reply van Samsung over wisesync software:
quote: Samsung
Geachte heer ****,

Dank u voor uw email met betrekking tot uw SGH-E720.

Het programma WideSync is niet meegeleverd met uw toestel. Op dit moment is het niet beschikbaar.
WideSync zal zo snel mogelijk gezet worden op de Samsung FunClub site. Zodra het er is kunt u het vinden op http://nl.samsungmobile.com/mobile_phone/sgh-e720/manual.jsp

Ik hoop dat dit voor u van nut was. Indien u verdere vragen heeft, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Henri
Samsung Electronics

[ Voor 44% gewijzigd door Akerboom op 19-04-2005 14:09 . Reden: Reactie van Samsung toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Laatst online: 12-06 12:28
Iemand enig idee hoe je video-wallpaper kan instellen. Althans, welke indeling het filmpje moet hebben. MPEG4 pakt hij niet, net als 3GP of wat dan ook 8)7
Het moet wel kunnen, ik heb het gezien bij iemand van Samsung.
Werk bij Telfort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2016
Wat heb je daaraan? Je batterij die raakt dan toch zo op als je een filmpje als achtergrond zet? Mss kan je een gif wel instellen als achtergrond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Capa schreef op maandag 25 april 2005 @ 18:44:
Iemand enig idee hoe je video-wallpaper kan instellen. Althans, welke indeling het filmpje moet hebben. MPEG4 pakt hij niet, net als 3GP of wat dan ook 8)7
Het moet wel kunnen, ik heb het gezien bij iemand van Samsung.
Werk bij Telfort :P
Het moet van een .gif formaat zijn inderdaad
Pagina: 1 2 3 4 Laatste