Verwijderd
maar doe eens 24 * 13 = 312
zo goedkoop heb ik hem los nog niet zien staan
Verwijderd
Iedereen moet zelf uitmaken wat voor provider hij/zij wil. Ik zelf heb ook overwogen om debitel te nemen maar na enige research heb ik toch besloten het niet te doen. Via Google/Telecomvergelijker.nl en in de Consumentengids is genoeg geklaag te vinden over Debitel.
Inmiddels zijn er ontzettend veel aanbiedingen bij gekomen en er komen vast en zeker nog veel meer!
De prijs zal voor een los toestel rond de 320 euro liggen. Dat Debitel wel een heel aantrekkelijke aanbieding heeft kan ik maar aan een spreekwoord hangen: Goedkoop is duurkoop
Zelf heb ik hem nog niet mogen voelen, maar dat komt wel goed...
Op dinsdag, wanneer de officiele verkoop begint, kunnen we met Deel 2 gaan beginnen!
[ Voor 7% gewijzigd door willy1986 op 13-05-2005 22:47 ]
Verwijderd
vanpeltje
Denk dat je daar niet achter kan komen. Misschien zullen sommige zeggen dat ze volgende week de deurt uit gaan, maar laten dan weten dat er toch vertraging zal zijn. Gewoon alleen om meer klanten te krijgen. Bovendien zullen ze nog niet in grote getalen aanwezig zijn, dus diegene die als eerst gepreorderd hebben zullen hem wel als eerst krijgen.vanpeltje schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 20:05:
Welke webshop levert de K750i als eerst?
[ Voor 17% gewijzigd door Brammel op 13-05-2005 20:12 ]
Verwijderd
Serieus hoe weet je dat zo zeker? ik zit er strek over te twijvelen om die aanbieding van debitel te nemen.Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 19:52:
het klopt inderdaad van debitel dat zij voorheen een slechte abonnement keuze zijn, maar de gegevens die daar staan zijn achterhaald, omdat debitel nu het nieuwe netwerk van vodafone gebruikt en je dus hetzelfde abonnement hebt wat vodafone nu gebruikt, daarbij kun je dus ook de belminuten meenemen naar de volgende maand. en alle andere functies die je nu bij vodafone hebt
Wat is je status? Diamant/ goud/ zilver/ brons en wil je 1 of 2 jarig verlengen?Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 18:55:
als ik mn orange abbo verleng in de winkel krijg ik dan direct mn phone mee? .. verleng m dan volgende week en hijs volgende maand afgelopen .. moet kunnen dus aangezien je 3 maanden van te voren kan verlengen?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Bij Debitel worden je belminuten volgens mij ook niet opgespaard. Dat is bij T-Mobile bijvoorbeeld wel zo.Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 20:18:
[...]
Serieus hoe weet je dat zo zeker? ik zit er strek over te twijvelen om die aanbieding van debitel te nemen.
Dus als je 60 minuten overhoudt, worden deze gewoon bij de volgende maand opgeteld. Bij Debitel verlies je deze volgens mij..
Dat is IMO een erg groot nadeel

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Hoe kan ik het dan het beste doen?
telefoon ergens kopen + abbo van orange dan kiezen voor nr behoud bij aanvragen maar dan:
zelf t-mobile opzeggen? en per wanneer dan opzeggen?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Bij nummerbehoud nooit zelf je abonnement opzeggen, dat gebeurd direct bij het aanvragen van nummerbehoud. Hou wel rekening met 2 maanden opzegtermijn.NielsHarley schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 21:47:
Misschien weet iemand dit, mijn abbonement van T-mobile loopt eind juni/begin juli af. en ik wil deze telefoon nemen met een abbo van orange en nr behoud.
Hoe kan ik het dan het beste doen?
telefoon ergens kopen + abbo van orange dan kiezen voor nr behoud bij aanvragen maar dan:
zelf t-mobile opzeggen? en per wanneer dan opzeggen?
Bij T-Mobile is de opzegtermijn zelfs 3 maanden.Je kunt je nieuwe provider ook vragen om het abbonement pas dan in te laten gaan, meestal doen ze hier niet moeilijk om.Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 00:01:
[...]
Bij nummerbehoud nooit zelf je abonnement opzeggen, dat gebeurd direct bij het aanvragen van nummerbehoud. Hou wel rekening met 2 maanden opzegtermijn.
Verwijderd
Dat geldt alleen voor nieuwe klanten of mensen die na december hebben verlengd. Toen werd het gewijzigd in 3 maanden, alle andere klanten hebben 2 maanden opzegtermijn. Bij Orange kan je het abonnement niet later in laten gaan omdat je je tegoed onbeperkt mee mag nemen.Da.Rock schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 00:05:
Bij T-Mobile is de opzegtermijn zelfs 3 maanden.Je kunt je nieuwe provider ook vragen om het abbonement pas dan in te laten gaan, meestal doen ze hier niet moeilijk om.
December 2003 welteverstaan.Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 00:08:
[...]
Dat geldt alleen voor nieuwe klanten of mensen die na december hebben verlengd. Toen werd het gewijzigd in 3 maanden, alle andere klanten hebben 2 maanden opzegtermijn. Bij Orange kan je het abonnement niet later in laten gaan omdat je je tegoed onbeperkt mee mag nemen.
I fully agreewilly1986 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 19:50:
Op dinsdag, wanneer de officiele verkoop begint, kunnen we met Deel 2 gaan beginnen!
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Kdenk dat ik voor zoiets ga omdat ik toch nog een nieuwe tv nodig heb.
Je betaalt dan wel in die twee jaar €720 maar daar mag je ook behoorlijk wat voor bellen!
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2005 10:51 ]
Dat begrijp ik helemaal hoor, ik kon niet zo even uit mijn hoofd zeggen of de K750i ook hot-swappable was. Het enige wat ik wilde benadrukken was dat het klepje in elk geval niet snel / spontaan los konShiver23 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:38:
Hot swappable betekent niets meer dan dat je de telefoon niet uit hoeft te zetten bij het wisselen van kaartjes. En dat is die. Dat er nog een klepje voorzit ofzo zegt niet zoveel.
Hahaa, true maar * InsjaHH student. Zegt genoeg toch?Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:42:
De echte fans waren natuurlijk op cebit want daar kon je m zelf helemaal uitproberen!!
Nog een vraagje, hoe staat het met (mogelijke) firmware upgrades / updates bij SonyEricsson? Zijn er mensen met ervaringen bij andere toestellen van SE?
Kan dit bij een soort gelijke service centre die Nokia en Samsung ook hebben of moet je telefoon via de winkel worden opgestuurd naar de fabrikant en ben je hem dus weekjes kwijt?
Is SE in het algemeen wel netjes in het schrijven van haar firmwares; niet dat er bij een release nog vele (grote) bugs moeten worden opgelost in toekomstige firmwares?
[ Voor 26% gewijzigd door InsjaHH op 14-05-2005 12:47 ]
Nee, ook veel studenten zijn er naartoe gegaan. Sommige op eigen initietief. Maar veel ook in groepsverband op initiatief van schoolInsjaHH schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 12:07:
Hahaa, true maar * InsjaHH student. Zegt genoeg toch?.
Firmware updates zijn tegenwoordig goed te verkrijgen via hun SonyEricsson On-Line Update Service.edit:
Nog een vraagje, hoe staat het met (mogelijke) firmware upgrades / updates bij SonyEricsson? Zijn er mensen met ervaringen bij andere toestellen van SE?
Kan dit bij een soort gelijke service centre die Nokia en Samsung ook hebben of moet je telefoon via de winkel worden opgestuurd naar de fabrikant en ben je hem dus weekjes kwijt?
Is SE in het algemeen wel netjes in het schrijven van haar firmwares; niet dat er bij een release nog vele (grote) bugs moeten worden opgelost in toekomstige firmwares?
Daar kan je gratis je toestel met de nieuwste firmware laten voorzien.
Je kan ook altijd naar een SonyEricsson Service Points (SESP) gaan, daar kunnen ze het ook voor je doen. En natuurlijk kan je je telefoon altijd inleveren bij de winkel waar je `m gekocht heb. Die zullen hem dan voor je gaan opsturen naar Dynafix.
-
Verwijderd
dat schuifje oogde btw best wel stevig
32,50x12+29 = € 419
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Verwijderd
SE K750 pre-owner
Hier heb je helemaal gelijk in! Die 29 die je erbij telt zijn de toestelkosten neem ik aan? Je hebt wel 3 maanden opzegtermijn dus je moet 3 maanden voordat je abbo afloopt je abbo afzeggen en gelijk zeggen dat je 't om wil laten zetten in prepaid. Dus je betaald gewoon 12 x 32,50 (390 euro) maar jij belt eigenlijk maar 5 euro per maand (12 x 60) Dan maak je dus 60 euro op vd 390 en dan heb je na een jaar nog 330 euro over aan prepaidtegoed, waar jij jaren mee kunt bellenSport_Life schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 17:08:
Ik heb een vraagje, ik heb nu Orange prepaid en bel eigenlijk amper, als ik bel dan is het eigenlijk altijd korter dan 2 min. (voor langere gesprekken gebruik ik de huistelefoon). Nu ben ik van plan om komende zomer op kamers te gaan en dan zal m'n belgedrag drastisch veranderen. Als ik nou 32,50 van Orange voor een jaar afsluit, dan zou ik dus onbeperkt dat beltegoed van de eerst komende maanden mee kunnen nemen naar de volgende maanden en daarna onbeperkt prepaid bellen tot het op is of hoe werkt dat? Zit er nog een soort limiet aan of adder onder het gras?
32,50x12+29 = € 419.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Nou ja ik verwacht dat ik na de zomer als ik op kamers zit dat tegoed wel (snel) op te maken. Nog een vraag; ze hebben bij Orange van dat Silver en gold statussen ofzo, waarvan gaan ze dan precies uit?CLB schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 17:45:
[...]
Hier heb je helemaal gelijk in! Die 29 die je erbij telt zijn de toestelkosten neem ik aan? Je hebt wel 3 maanden opzegtermijn dus je moet 3 maanden voordat je abbo afloopt je abbo afzeggen en gelijk zeggen dat je 't om wil laten zetten in prepaid. Dus je betaald gewoon 12 x 32,50 (390 euro) maar jij belt eigenlijk maar 5 euro per maand (12 x 60) Dan maak je dus 60 euro op vd 390 en dan heb je na een jaar nog 330 euro over aan prepaidtegoed, waar jij jaren mee kunt bellen
Ja dat is waar! Klopt daar heb je ook gelijk in! Als je voor de eerste keer een abbo afsluit heb je nog niks te maken met status: diamant/ goud/ zilver of brons. Dit heb je pas nodig als je je abbo wil verlengen. Dan kijken ze naar je status. Hoe hoger je status (diamant natuurlijk het hoogste) hoe meer relaxed het voor jou is. Als je status diamant/ goud is mogen ze je wel een 1 jarige verlenging aanbieden als je status zilver of brons is niet. De status die je hebt heeft te maken met je belgedrag (bel je heel je bundel op of niet) Als je dus voor het eerst een abbo afsluit hoef je je hier neit druk om te maken.Sport_Life schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 17:56:
[...]
Nou ja ik verwacht dat ik na de zomer als ik op kamers zit dat tegoed wel (snel) op te maken. Nog een vraag; ze hebben bij Orange van dat Silver en gold statussen ofzo, waarvan gaan ze dan precies uit?
Ik ben dus de lul, want wil 1 jarige verlenging maar m'n belstatus is zilver --> lees hier
Dan ga je toch gewoon naar een andere winkel waar ze Orange abbo's verlengen.CLB schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 18:24:
[...]
Ja dat is waar! Klopt daar heb je ook gelijk in! Als je voor de eerste keer een abbo afsluit heb je nog niks te maken met status: diamant/ goud/ zilver of brons. Dit heb je pas nodig als je je abbo wil verlengen. Dan kijken ze naar je status. Hoe hoger je status (diamant natuurlijk het hoogste) hoe meer relaxed het voor jou is. Als je status diamant/ goud is mogen ze je wel een 1 jarige verlenging aanbieden als je status zilver of brons is niet. De status die je hebt heeft te maken met je belgedrag (bel je heel je bundel op of niet) Als je dus voor het eerst een abbo afsluit hoef je je hier neit druk om te maken.
Ik ben dus de lul, want wil 1 jarige verlenging maar m'n belstatus is zilver --> lees hier
Ook ik heb hier het zelfde mee gemaakt een aantal weken geleden.
bij de belcompany oid kan je wel verlengen en vaak nog goedkoper ook.
Verwijderd
Waar kun je dat opvragen?CLB schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 18:24:
[...]
Ja dat is waar! Klopt daar heb je ook gelijk in! Als je voor de eerste keer een abbo afsluit heb je nog niks te maken met status: diamant/ goud/ zilver of brons. Dit heb je pas nodig als je je abbo wil verlengen. Dan kijken ze naar je status. Hoe hoger je status (diamant natuurlijk het hoogste) hoe meer relaxed het voor jou is. Als je status diamant/ goud is mogen ze je wel een 1 jarige verlenging aanbieden als je status zilver of brons is niet. De status die je hebt heeft te maken met je belgedrag (bel je heel je bundel op of niet) Als je dus voor het eerst een abbo afsluit hoef je je hier neit druk om te maken.
Ik ben al 4 jaar orange klant, en heb die termen nog nooit gehoord?
Verwijderd
en hij voelde goed in de hand!!! pracht telefoon
Verwijderd
Want dinsdag moet ik hele dag werken, en aangezien de mediamarkt tot 9 uur hier open is...sprint ik meteen naar mediamarkt toe
Ik was vandaag in de media markt in r'dam geweest en ze verwachten hem begin volgende week binnen te krijgen als alles mee zit al dinsdag. Als je geluk hebt kan je hem dan ophalen.Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 22:11:
Zou die dinsdag ook bij de Mediamarkt al te verkrijge zijn..??
Want dinsdag moet ik hele dag werken, en aangezien de mediamarkt tot 9 uur hier open is...sprint ik meteen naar mediamarkt toe
Als ik dan ga wordt het Antwerpen, iemand enig idee hoe duur het is of liever welk abonnement het goedkoopst is om van uit B naar NL te bellen?
TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A
Verwijderd
Verwijderd
In België kennen we het concept "simlock vrij" niet, ik heb dat nog nooit gezien in België.Ook allemaal die toestanden van abonnement hier, abonnement daar, ook nog nooit gezien hoor.Een gsm kopen in België kun je vergelijken als het kopen van een T.V. ofzo.Je gaat naar de winkel, je kiest een model, je betaald de volledige prijs en voila, dat is het, geen korting of niets.Maar het is wel een feit dat België achter is op gsm gebied.Zo kan je bv de V800 hier in België niet kopen, en de Z1010 koste nog geen jaar geleden in een winkel in Brussel nog bijna 1000 euro, de z1010 had ik voor die tijd nog nooit in het echt gezien, hij lag trouwens in een glazen kast, en ook nu nog is het heel moeilijk om een Z1010 in een gewone gsm winkel te vinden.Elect schreef op zondag 15 mei 2005 @ 10:55:
Ben regelmatig in Belgische telecom shops geweest en het valt me op dat alles daar redelijk wat duurder is als in Nederland. Dit zal mede zijn omdat alles daar automatisch simlock vrij is.
Verwijderd
Verwijderd
mooie kleur zwart....zeker anders als de plastic ogende D500

jammer dat ik de zilveren nog niet in real life heb mogen zien
en wellicht positief nieuws....op zeer korte termijn volgt de demoversie van de W800i in de winkel...betekend naar mijn inziens veel goeds qua leveringsdatum
heeft de zilveren uitvoering ook blauwe toetsenverlichting?
leuke review
http://www.threegmobile.n...ews_detail&nid=546&page=1
Verwijderd
zelf kan ik ook niet wachten, maar t zal zeker worden beloond
Verwijderd
Waar krijg je cash voor het verlengen??? Online ergens of in de winkel...
Aangezien ik mijn T-Mobile 300 wil gaan verlengen...
Maakt ze niet te verwachtingsvol. Het is alleen een andere layout. Met dank aan jou.
-
Nu las ik dat de K750i geen EDGE ondersteund, wat is dit en wat kun je ermee doen?Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2005 @ 15:55:
gister de zwarte dummyversie in mn handen gehad.....in 1 woord....prachtig..... en ligt lekker in de hand
mooie kleur zwart....zeker anders als de plastic ogende D500![]()
jammer dat ik de zilveren nog niet in real life heb mogen zien
en wellicht positief nieuws....op zeer korte termijn volgt de demoversie van de W800i in de winkel...betekend naar mijn inziens veel goeds qua leveringsdatum
heeft de zilveren uitvoering ook blauwe toetsenverlichting?
leuke review![]()
http://www.threegmobile.n...ews_detail&nid=546&page=1
Kan nu niet de search gebruiken dus mea culpa..
Ik wil Orange SPV M500 en die wordt alleen verkocht in de Orange-shops dus niet bij de BC ofzojan rademaar schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 18:55:
[...]
Dan ga je toch gewoon naar een andere winkel waar ze Orange abbo's verlengen.
Ook ik heb hier het zelfde mee gemaakt een aantal weken geleden.
bij de belcompany oid kan je wel verlengen en vaak nog goedkoper ook.
Gewoon even naar 'n Orange-shop gaan om te vragen. Ze vragen dan je telefoonnummer en je gegevens, dat voeren ze in in de computer en voila klaar. (verleng jij altijd met 1 of 2 jarige abbo's dan?)Verwijderd schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 18:58:
[...]
Waar kun je dat opvragen?
Ik ben al 4 jaar orange klant, en heb die termen nog nooit gehoord?
Verwijderd
Neen, ik sluit altijd nieuwe abo's af met nummerbehoudCLB schreef op zondag 15 mei 2005 @ 16:50:
[...]
Gewoon even naar 'n Orange-shop gaan om te vragen. Ze vragen dan je telefoonnummer en je gegevens, dat voeren ze in in de computer en voila klaar. (verleng jij altijd met 1 of 2 jarige abbo's dan?)
maar ik ga lekker weg bij orange
Verwijderd
jefjef schreef op zondag 15 mei 2005 @ 16:49:
[...]
Nu las ik dat de K750i geen EDGE ondersteund, wat is dit en wat kun je ermee doen?
Kan nu niet de search gebruiken dus mea culpa..
bronEDGE (or Enhanced Data Rates for Global Evolution) is a 3G technology that delivers broadband-like data speeds to mobile devices. It allows consumers to connect to the Internet and send and receive data, including digital images, web pages and photographs, three times faster than possible with an ordinary GSM/GPRS network. EDGE enables GSM operators to offer higher-speed mobile-data access, serve more mobile-data customers, and free up GSM network capacity to accommodate additional voice traffic.
Verwijderd
en is er iemand die voor mij een link heeft naar een site met duidelijke foto's van de zilver kleurige variant van de K750i
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2005 17:17 ]
oke dank je.. toch wel jammer dat deze geen EDGE ondersteund
dit had je makkelijk kunnen vinden...je had dit topic ff door kunnen lezen en ook www.nieuwemobiel.nl heeft een uitgebreide verslag, specs en foto's!Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2005 @ 17:14:
weet iemand of de zilverkleurige versie van de K750i bij de definitieve levering komende week ook een "neonachtige" blauw toetsenbord verlichting heeft......
en is er iemand die voor mij een link heeft naar een site met duidelijke foto's van de zilver kleurige variant van de K750i
willy1986 in "Sony Ericsson K750i"
Alleen Telfort heeft/krijgt EDGE, dus zo belangrijk is het nu ook weer niet.jefjef schreef op zondag 15 mei 2005 @ 17:15:
[...]
oke dank je.. toch wel jammer dat deze geen EDGE ondersteund
PSN: Shiver23
-
Verwijderd
Ik heb het bij Gsmbox.nl gedaan. Maar je kan op telecomvergelijker.nl uitzoeken welke winkel je de hoogste cashback geeft bij je verlenging..Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2005 @ 16:37:
@ponti007
Waar krijg je cash voor het verlengen??? Online ergens of in de winkel...
Aangezien ik mijn T-Mobile 300 wil gaan verlengen...
Downgraden kan zeker niet?
Hoe zit het trouwens met die studentenkortingsregeling van Orange, is deze nog steeds van kracht?
[ Voor 23% gewijzigd door Empulse op 15-05-2005 20:47 ]
Upgraden kan altijd, downgraden kan om het half jaar (met 1 stap, dus niet van 42,50 naar 22,50)Empulse schreef op zondag 15 mei 2005 @ 20:42:
Kun je een abonnement bij een willekeurige provider ook upgraden van bijv. 22,50 naar 32,50? Of kan dit pas als je contract is afgelopen?
Downgraden kan zeker niet?
Hoe zit het trouwens met die studentenkortingsregeling van Orange, is deze nog steeds van kracht?
Studentenkortingsregeling is voor zover ik het weet nog steeds van kracht ja
Mag ik hier even aan toevoegen dat Debitel in een schrikkeljaar een extra dag in rekening brengt, terwijl februari dan nog steeds een kortere maand is dan iedere andere?Le0032 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 19:07:
@ mensen die hierboven een K750i met Debitel willen kopen:
Waarom niet ( NOOIT ) Debitel nemen?
Alle nadelen nog eens op een rijtje:
• Hoge tarieven voor bellen binnen de bundel
• Hoge tarieven voor sms na en zonder bundel ( 0,23 ct per sms )
• Hoge tarieven voor bellen buiten de bundel
• Hoge tarieven voor bellen in het buitenland bv. (!)
• Abonnementkosten met toestel liggen hoger tov “echte” providers
• Slechte facturering ( te vaak vage facturering )
• Klantenservice is een 0900 nummer ( extra betalen voor weinig / niksa )
• Pioniers op het gebied van een slechte onvriendelijke klanten- en dealerservice, vaak onbereikbaar of onbeleefd te woord staan
• Belminuten vervallen altijd na één maand als het niet wordt opgebruikt
• Duokaart Debitel Vodafone kost geld terwijl ECHTE Vodafone gratis is!
• Slechte kennis over netwerken omdat ze enkel het netwerk van KPN, Vodafone en Telfort “huren”
Laat het een weloverwogen keuze zijn mocht je voor de K750i met Debitel willen gaan en weet waar je aan begint met Debitel. Oké, er zijn hier en daar uitzonderingen ( mensen die wél blij zijn met Debitel ) maar het gros van mijn klantenkring kotst Debitel uit. Nu weer on-topic!
Edit:
Ondanks dat deze telefoon geen symbian heeft, is het dan nog mogelijk er TomTom, universele afstandsbediening, remote winamp etc op te zetten?
En hij heeft geen real player, maar ondersteunt wel mpeg. Betekent dat wel dat je er nog (geconverteerde) Xvids op kan kijken?
Is dit wel een smartphone eigenlijk?
[ Voor 12% gewijzigd door cornelixnootje1 op 15-05-2005 21:22 ]
Zie post 'Holleboomer' hieronder (ik was te voorbarig met antwoorden)cornelixnootje1 schreef op zondag 15 mei 2005 @ 21:07:
[...]
Mag ik hier even aan toevoegen dat Debitel in een schrikkeljaar een extra dag in rekening brengt, terwijl februari dan nog steeds een kortere maand is dan iedere andere?
Edit:
Ondanks dat deze telefoon geen symbian heeft, is het dan nog mogelijk er TomTom, universele afstandsbediening, remote winamp etc op te zetten?
En hij heeft geen real player, maar ondersteunt wel mpeg. Betekent dat wel dat je er nog (geconverteerde) Xvids op kan kijken?
Is dit wel een smartphone eigenlijk?
[ Voor 59% gewijzigd door CLB op 15-05-2005 21:59 ]
Verwijderd
TomTom is er ook voor Symbian (TT Mobile 5)TomTom zal niet lukken (te weinig power en geen Symbian (route 66) of Windows (TomTom)
Dat is onzin; hiermee zeg je eigenlijkdat als je video.avi verandert in video.mpg hij 'm leest. Je hebt altijd nog een xvid-codec nodig en ik betwijfel of deze telefoon dat heeft.Je kan idd mpeg bekijken dus als jij Xvids in mpeg formaat hebt, speelt hij deze af
Symbian (Series 60 en UIQ) zijn ook smartphones; ik weet niet waar je die info vandaan haalt.Dit is geen smartphone!
"Een Smartphone draait onder het ‘Windows Mobile for Smartphones" platform en heeft in tegenstelling tot de Pocket PC Phones geen touchscreen. De Smartphone kan dus niet met muis-navigatie bediend worden, je moet normale toetsen gebruiken om hem te bedienen. Hij is het beste te beschrijven als een telefoon met PDA functies.š (MDA-compact topic)
en dat heeft deze dus niet
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2005 21:50 ]
Dat klinkt redelijk duidelijk, maar wat betekent het nu eigenlijk concreet qua mogelijkheden t.o.v. echte smartphones?CLB schreef op zondag 15 mei 2005 @ 21:39:
[...]
TomTom zal niet lukken (te weinig power en geen Symbian (route 66) of Windows (TomTom)
Universele afstandsbediening betwijfel ik ook (is infraroodsignaal sterk genoeg, ik denk het niet)
Remote winamp zal wel werken via BT. Dat ondersteund deze wel dus werkt (waarschijnlijk) wel
Je kan idd mpeg bekijken dus als jij Xvids in mpeg formaat hebt, speelt hij deze af
Dit is geen smartphone!
"Een Smartphone draait onder het �Windows Mobile for Smartphones" platform en heeft in tegenstelling tot de Pocket PC Phones geen touchscreen. De Smartphone kan dus niet met muis-navigatie bediend worden, je moet normale toetsen gebruiken om hem te bedienen. Hij is het beste te beschrijven als een telefoon met PDA functies.š (MDA-compact topic)
en dat heeft deze dus niet
6600, 6630, 6670 t.o.v. 6230i en de 750i ?
De eerste 3 zijn namelijk nogal vadsig en zwaar. De mogelijkheden lijken mij groter, maar wat zijn die dan precies? Toepassing als Word ed, of kan dat ook op de laatste 2?
Hoezo heb je die codec nog nodig als je hem convert? Zodra je hem van mpeg naar Xvid convert had je voordat het een xvid werd toch ook geen xvidcodec nodig om hem af te spelen?Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2005 @ 21:50:
[...]
Dat is onzin; hiermee zeg je eigenlijkdat als je video.avi verandert in video.mpg hij 'm leest. Je hebt altijd nog een xvid-codec nodig en ik betwijfel of deze telefoon dat heeft.
Of bedoel jij dat de extensie wijzigen niet genoeg is? Dat lijkt me logisch, maar converten kan toch wel?
-Okee dankje! Was ik niet van op de hoogte dus mijn excusesVerwijderd schreef op zondag 15 mei 2005 @ 21:50:
[...]
TomTom is er ook voor Symbian (TT Mobile 5)
[...]
Dat is onzin; hiermee zeg je eigenlijkdat als je video.avi verandert in video.mpg hij 'm leest. Je hebt altijd nog een xvid-codec nodig en ik betwijfel of deze telefoon dat heeft.
[...]
Symbian (Series 60 en UIQ) zijn ook smartphones; ik weet niet waar je die info vandaan haalt.
-Ik bedoelde hiermee dat als je xvids op je computer converteerd naar .mpeg hij 'm af kan spelen? Dan heb je toch geen xvid-codec meer nodig op de telefoon?
-Zoals ik al zei van het MDA-compact topic (uit de Startpost)
Wat is het verschil tussen een Pocket PC Phone, een Smartphone en een normale telefoon?
Zowel een Smartphone als een Pocket PC Phone draait op een platform waaronder programma’s te installeren zijn. Zo heb je dus de mogelijkheid om veel meer uit je telefoon te halen dan uit een standaard telefoon. Overigens moet je dit niet verwarren met Java waaronder ook programma’s te installeren zijn, dit is namelijk geen besturingssysteem.
De grenzen tussen een Pocket PC Phone en een Smartphone zijn daarentegen wat vager. In zal me beperken tot Windows Mobile om het duidelijk te houden.
Een Pocket PC Phone draait onder het ‘Windows Mobile for Pocket PC Phones’ platform en is te beschrijven als een PDA met telefoon functies. Ze zijn gemiddeld groter dan normale telefoons en Smartphones en hebben een toucshcreen die als muis fungeert. Ook zijn ze in sommige gevallen uitgerust met een QWERTY toetsenbord.
Een Smartphone draait onder het ‘Windows Mobile for Smartphones’ platform en heeft in tegenstelling tot de Pocket PC Phones geen touchscreen. De Smartphone kan dus niet met muis-navigatie bediend worden, je moet normale toetsen gebruiken om hem te bedienen. Hij is het beste te beschrijven als een telefoon met PDA functies.š
Het dikgedrukte stuk gaat ook op wat betreffende Symbian (serie 60) phones. Je kunt er programma's op installeren. Lompheid van mij, ik heb veelste snel gereageerd! Ik edit m'n post van daarnet wel
[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 15-05-2005 22:01 ]
Dat houdt dus in dat op niet-smartphones alleen java-toepassingen en voorgeinstalleerde toepassingen kunnen draaien?CLB schreef op zondag 15 mei 2005 @ 21:58:
[...]
Het dikgedrukte stuk gaat ook op wat betreffende Symbian (serie 60) phones. Je kunt er programma's op installeren. Lompheid van mij, ik heb veelste snel gereageerd! Ik edit m'n post van daarnet wel
Dan vraag ik mij af in hoeverre remote-winamp etc nog wel tot de mogelijkheden behoren (mits dit waar is natuurlijk)
In mn agenda staat voor studentenkorting bij Orange t/m 31 december 2004.CLB schreef op zondag 15 mei 2005 @ 20:48:
[...]
Upgraden kan altijd, downgraden kan om het half jaar (met 1 stap, dus niet van 42,50 naar 22,50)
vanpeltje
Oh das helemaal handig!CLB schreef op zondag 15 mei 2005 @ 20:48:
[...]
Upgraden kan altijd, downgraden kan om het half jaar (met 1 stap, dus niet van 42,50 naar 22,50)
Orange 1 jaar:
6 x 32,50 = € 195
6 x 22,50 = € 135
Tel kst. = € 29
-------------------------------
€ 359
2 jaar Debitel GSM.nl:
24x 12,95 = € 310.80
Voor de onregelmatige bellers..
Waar kun je die studentenkorting dan krijgen en hoeveel is dat?
[ Voor 6% gewijzigd door Sport_Life op 16-05-2005 01:13 ]
Via bluetooth zijn is de K750 als HID te gebruiken. Dit wel zeggen dat je via bepaalde profielen je computer kan besturen. Zo zitten standaard in de K700 en S700 profielen om desktop, mediaplayer en powerpoint te besturen, maar kan je ook je eigen profielen maken. Bijv. voor winamp.cornelixnootje1 schreef op zondag 15 mei 2005 @ 22:11:
[...]
Dat houdt dus in dat op niet-smartphones alleen java-toepassingen en voorgeinstalleerde toepassingen kunnen draaien?
Dan vraag ik mij af in hoeverre remote-winamp etc nog wel tot de mogelijkheden behoren (mits dit waar is natuurlijk)
Ook via FMA kan je dergelijke profielen gebruiken. Dat staat dus los van java.
PSN: Shiver23
Klopt! Dus ga dan gewoon voor Orange. Beltegoed onbeperkt houdbaar dus je betaald wel iets meer, maar dit krijg je ook 'uitgekeerd' in beltegoed, dus tsjaaSport_Life schreef op zondag 15 mei 2005 @ 22:19:
[...]
Oh das helemaal handig!.
Orange 1 jaar:
6 x 32,50 = € 195
6 x 22,50 = € 135
Tel kst. = € 29
-------------------------------
€ 359
2 jaar Debitel GSM.nl:
24x 12,95 = € 310.80
Voor de onregelmatige bellers...
Ik heb gister nog ergens gelezen dat het geldt tot 31 maart 2005.vanpeltje schreef op zondag 15 mei 2005 @ 22:14:
[...]
In mn agenda staat voor studentenkorting bij Orange t/m 31 december 2004.

Als SE nou eens eerder was

[ Voor 8% gewijzigd door Empulse op 16-05-2005 08:02 ]
Wat dacht je van de pricewatch?Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 11:02:
weet iemand een goedkoop adressie voor uitbreiding MSD geheugenkaart 512MB of 1G?
Verwijderd
kan je dan niet beter voor een orange 32.50 van 2 jaar gaan?CLB schreef op maandag 16 mei 2005 @ 00:21:
[...]
Klopt! Dus ga dan gewoon voor Orange. Beltegoed onbeperkt houdbaar dus je betaald wel iets meer, maar dit krijg je ook 'uitgekeerd' in beltegoed, dus tsjaa
die heb je voor -128 euro
dus als je dan steeds doet downgraden blijft er:
32.50 * 6= 195
22.50 * 6 = 135
12.50 *12 = 150
= 480
- 128
= 352
en meer beltegoed
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2005 12:41 ]
Verwijderd
ff wat anders...
worden muziek en mpeg video's die je overzet op je k750i gecomprimeerd naar een kleiner formaat of blijven ze hetzelfde aan tal MB's behouden?...kan me voorstellen dat een mpeg video van 35 MB makkelijk kleiner kan bij overzetten ivm de lagere resolutie van het schermpje
Niet automatisch lijkt me. Zal je toch echt zelf moeten doen.Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 12:42:worden muziek en mpeg video's die je overzet op je k750i gecomprimeerd naar een kleiner formaat of blijven ze hetzelfde aan tal MB's behouden
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Ja dat is 'n feit, maar dan zit je wel 2 jaar met 'n telefoon (en ik wil liever om 't jaar 'n nieuwe)Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 12:40:
[...]
kan je dan niet beter voor een orange 32.50 van 2 jaar gaan?
32.50 * 6= 195
22.50 * 6 = 135
12.50 *12 = 150
= 480
- 128
= 352
en meer beltegoed
Dit is 'n standaardvraagVerwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 12:42:
pricewatch was prima idee
ff wat anders...
worden muziek en mpeg video's die je overzet op je k750i gecomprimeerd naar een kleiner formaat of blijven ze hetzelfde aan tal MB's behouden?...kan me voorstellen dat een mpeg video van 35 MB makkelijk kleiner kan bij overzetten ivm de lagere resolutie van het schermpje
Ik zit liever geen 2 jaar aan een toestel vast. Tegen die tijd kan je een (gecomprimeerde) DVD op een uitklapbaar scherm kijkenVerwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 12:40:
[...]
kan je dan niet beter voor een orange 32.50 van 2 jaar gaan?
32.50 * 6= 195
22.50 * 6 = 135
12.50 *12 = 150
= 480
- 128
= 352
en meer beltegoed
Verwijderd
omdat bij de w800i speciale software wordt meegeleverd om een snelle overdracht naar je telefoon te kunnen garanderen....ik meen gelezen te hebben dat deze software ook comprimeerd en naar mijn weten wordt deze software niet bijgeleverd bij de K750iAmphora schreef op maandag 16 mei 2005 @ 13:21:
[...]
Niet automatisch lijkt me. Zal je toch echt zelf moeten doen.
jammer trouwens dat de releasedatum van de w800i nog niet bekend is....ik ging eigenlijk voor deze telefoon maar ben het wachten meer dan zat en de k750i mag er zeker ook zijn qua uitterlijk...stel dat je wacht en de w800i valt zwaar tegen (speelgoed plastic achtig)...tja dan baal je...kwamen ze maar tegelijk...grrrr
Verwijderd
stuk duidelijker....met de muziek leek het me vanzelfsprekend ja....mijn vraag lag idd grotendeels bij de mpeg bestanden....je hebt het over omzetten naar 3gp...is dat niet die speler in de D500?....ik begrijp dus dat .3gp bestanden ook af te spelen zijn op een mpeg speler...CLB schreef op maandag 16 mei 2005 @ 13:32:
[...]
Dit is 'n standaardvraagAls je een liedje van 3 mb op je phone zet is het liedje op de phone ook gewoon 3 mb. Wil je dit kleiner maken dan zal je dit voorafgaand moeten doen op je computer. Dan kun je er dus voor zorgen dat je liedje maar 1 mb is. Hetzelfde geld voor films. Je kunt films comprimeren naar bijvoorbeeld .3gp formaat (144 x 176 pixels) en dan op je telefoon zetten. Dit scheelt aanzienlijk veel mb's alleen je moet dus vantevoren even op je computer de liedjes/ films/ foto's omzetten. Zo iets duidelijker?
enig idee waar ik een goed programma vind..of een naam...dat deze omzettingen kan realiseren voor ik overzet naar mn K750i?....
.3gp is 144x176......is dus niet beeldvullend bij de K750i? (176x 220) hij houdt dus zeker de max resolutie van de video aan?.....alhoewel ik wel las dat de videofunctie eindelijk beeldvullend is...????
je gaf al aan....standaardvraag.....tja...gelukkig heb ik meer verstand van verzekeringen...whaha
ik waardeer het dus ook dat ook de mensen die net wat minder verstand ervan hebben hier hun vragen kwijt kunnen en dat daar op gereageerd wordt
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2005 13:57 ]
Verwijderd
Wie weet hoeveel smsjes je op kunt slaan zonder je geheugenkaart te gebruiken? Is dit al bekend?
http://www.sonyericsson.com/downloads/K750_UG_R1a_AE.pdf]
* willy1986 is alvast begonnen met lezen!
mag ik een samenvatting?willy1986 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 19:42:
voor de mensen die niet kunnen wachten: de handleiding staat online !![]()
http://www.sonyericsson.com/downloads/K750_UG_R1a_AE.pdf]
![]()
* willy1986 is alvast begonnen met lezen!
Verwijderd
Verwijderd
En zit deze functie ook in de k750?
Verwijderd
Dat kan, alleen krijg je vaak niet zoveel als bij een webshopVerwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 20:00:
kan ik contract verlenging ook doen bij de BC? ben benieuw wat hun prijzen zijn voor 1 jarig orange 32,50 met een k750i ..
(ik bedoel natuurlijk die telefoon heh
[ Voor 33% gewijzigd door willy1986 op 16-05-2005 20:36 ]
ik denk dat ik voor de zilvere ga, die zwarte lijkt te veel op die samsung
Ik vind de zwarte iets meer hebben. Dus ga ik voor the black one.NielsHarley schreef op maandag 16 mei 2005 @ 21:12:
iedereen al besloten welke het word de zwarte of zilvere?
ik denk dat ik voor de zilvere ga, die zwarte lijkt te veel op die samsung
zelf heb ik ook voor de Oxidized Black gekozen!
pff, ik kan niet wachten tot ik de telefoon in bezit heb!
[ Voor 56% gewijzigd door willy1986 op 16-05-2005 21:24 ]
Verwijderd
in totaal drie modellen bij zich, waarvan twee modellen die compleet klaar waren. Dat waren beide
zwarten. Het toestel had geen enkele bug meer die maanden geleden nog wel voor kwamen.
Tijdens de demostratie van de K750i hebben ze ook nog even een foto gemaakt van de stand die
ze daar hadden en uitgeprint op HP printer op A4 formaat. Je weet niet wat je zag. Het was erg
mooi. Geen tot amper blur te vinden in de foto. De wazigheid was vooral de printer en niet zozeer
de camera.
Tevens meldde ze dat de BC wellicht de eerste zou zijn met het model en wellicht zelfs alleenrecht
zou hebben op het model de eerste weken. Er komt ook een grote campagne in Nederland en dan
inclusief televisie spotjes en zo.
De verwachting was dat het model de komende week/weken op de markt kwam. Ze waren nu aan
het verschepen. Je kan ze dus de komende dagen gaan verwachten in Nederland. Exacte datum is
niet bekend, maar lang duurt het niet meer.
Het is een fantastisch model dat me eigenlijk op 1 vlak tegen valt en dat is dat scherm wat net lijkt
te zijn dubbel gedrukt. Net of dat iemand erop is gaan zitten. Het scherm is te breed voor de lengte
van het toestel en daardoor is het niet mooi in verhouding. Daarnaast alleen maar lof. Voor een prijs
van rond de 350 Euro kan iedereen het shaken! Nokia met zijn 6230i, Samsung met zijn D500 en
E720!! Niemand heeft voor een dergelijk lage prijs een zo goed toestel. Alles werkt of is beter dan
deze modellen => Scherm, camera, geheugenuitbreiding, Bluetooth en natuurlijk andere functies in
het menu. De K750i is het model van de zomer. Daarna wordt het vechten met de D600 en N90
van Samsung en Nokia.
Ik moet wel zeggen dat de W800i vele malen mooier vind dan de K750i. Maar ja, dat duurt allemaal
nog even. Voor mensen die daarop niet kunnen wachten neem de D750i van T-mobile die ook de
komende weken komt. Er komt ook een gebrande versie van Vodafone. Dus voor mensen die hele-
maal voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten neem dan die! Zit wel een logo van Vodafone
onder het toetsenbord op de voorzijde.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2005 21:40 ]
Verwijderd
Verwijderd

Ik wil ze nog eerst allebei naast elkaar leggen maar voor 99% staat mijn keuze al wel vast!
Morgen maar rennen na The Phonehouse!!
Dat is volgens mij gelul want als ik die lui bij ons van the phonehouse moet geloven hebben hun ze morgen voor de verkoop liggen!
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2005 22:41 ]
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
Verwijderd
nee bc heeft hem nog niet wordt minimaal volgende weekGreetoz schreef op maandag 16 mei 2005 @ 22:45:
Ik bel morgen ochtend gelijk belcompany hier in de buurt om te kijken of hij der is zo ja haal ik hem gelijk op =] maarja kzal de geluk wel niet hebben
en anders koop ik hem ook gelijk nog
Dit topic is gesloten.