Sony Ericsson K750i Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 20 Laatste
Acties:
  • 7.558 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:01

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik ga voor de zwarte! :). Vind hem stukkie strakker dan de zilvere. De K700i vind ik ook niet echt supermooi.
En wat ik erg jammer vind is dat ze het menu hetzelfde hebben gelaten, dat wordt erg wennen in het begin! :(.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 23:17
Verwijderd schreef op maandag 16 mei 2005 @ 23:04:
[...]

nee bc heeft hem nog niet wordt minimaal volgende week
en anders koop ik hem ook gelijk nog
ze zeiden tegen mij deze week. en andere hierboven zeggen dat phonehouse hem morgen moet hebben maar BC zou alleenrecht hebben de eerste weken? ligt het aan mij of is dit tegenstrijdig?

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 14:03

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Alle post over eventuele beschikbaarheid zijn gebaseerd op 100% natte vinger werk....

Wij, de leveranciers, de winkeliers en de afdeling inkoop van alle winkelketens weten het pas 100% zeker op het moment dat ze werkelijk in de winkel liggen. Alle andere redenen zijn ongeldig.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 19:17

trimakassi

haapsie is eepsie!

Ha! Het is dinsdag...ik zeg nieuwe sp??? :*) 8) :Y)

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
kijk eens hier : Schop een Modje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Excuus...
dank enzo... :*)
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Maar die is nog niet klaar. Moet nog genoeg aan gedaan worden.

Maar zodra die klaar is, zal hij hier naartoe gemoved worden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"You can also use the music player and camera with the phone disabled. This is similar to flight mode, but you can’t actually do anything else, like access the phonebook, without turning the phone on as normal. "

Dus toch een soort flight mode voor de k750i ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Daarvoor hebben we misschien ook nog een andere code:

Haal de SIM eruit en toets: **04*0000*0000*0000#

werk in ieder geval bij sommige oudere toestellen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsHarley
  • Laatst online: 10:42
die flight modus is toch gewoon een wijziging in de software die er op staat?
bijvoorbeeld een software update zou er volgens mij een W800 van maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en en en? heeft iemand em al? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Nu al voor <300 euro bij 24 maanden debitel telfort 90. (Maar dat simmetje kan er uit. :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal wel weer niet op voorraad zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2005 @ 21:50:
[...]

TomTom is er ook voor Symbian (TT Mobile 5)

[...]

Dat is onzin; hiermee zeg je eigenlijkdat als je video.avi verandert in video.mpg hij 'm leest. Je hebt altijd nog een xvid-codec nodig en ik betwijfel of deze telefoon dat heeft.

[...]
Symbian (Series 60 en UIQ) zijn ook smartphones; ik weet niet waar je die info vandaan haalt.
Dat stukje, zoals geciteerd door CLB, kwam uit mijn startpost van de HTC Magician en daar stond ook vermeld dat het over Windows Mobile Smartphones en Pocket PC Phones ging. Ik had Symbian maar even buiten beschouwing gelaten in die uitleg om het wat simpeler te houden en dat specifieke stukje ging dus over (Windows) Smartphones en niet over smartphones in general :p

Nog maar even het hele stukje dan....
Zowel een Smartphone als een Pocket PC Phone draait op een platform waaronder programma's te installeren zijn. Zo heb je dus de mogelijkheid om veel meer uit je telefoon te halen dan uit een standaard telefoon. Overigens moet je dit niet verwarren met Java waaronder ook programma's te installeren zijn, dit is namelijk geen besturingssysteem.

De grenzen tussen een Pocket PC Phone en een Smartphone zijn daarentegen wat vager. Ik zal me beperken tot Windows Mobile om het duidelijk te houden.
Een Pocket PC Phone draait onder het "Windows Mobile for Pocket PC (Phones)" platform en is te beschrijven als een PDA met telefoon functies. Ze zijn gemiddeld groter dan normale telefoons en Smartphones en hebben een toucshcreen die als muis fungeert. Ook zijn ze in sommige gevallen uitgerust met een QWERTY toetsenbord.

Een Smartphone draait onder het "Windows Mobile for Smartphones" platform en heeft in tegenstelling tot de Pocket PC Phones geen touchscreen. De Smartphone kan dus niet met muis-navigatie bediend worden, je moet normale toetsen gebruiken om hem te bedienen. Hij is het beste te beschrijven als een telefoon met PDA functies.
* Eggy glares @ CLB

[ Voor 67% gewijzigd door Eggy op 17-05-2005 10:23 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cornelixnootje1 schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 09:28:
Nu al voor <300 euro bij 24 maanden debitel telfort 90. (Maar dat simmetje kan er uit. :) )
Waar heb jij deze aanbieding zien staan? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

* CLB Yesyes I am ashame

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 11:15:
[...]

Waar heb jij deze aanbieding zien staan? _/-\o_
www.telecomvergelijker.nl

alles op "maakt niet uit" en uiteraard de k750i invullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de phonehouse en belcompany nog niet binnen:(
ze zeiden misschien volgende week :S fuckerss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverb_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-05 16:55
Heb hem besteld bij gsm.nl met Hi20 2 jaar. Telefoon 0 euris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donderdag wordt die van mij verstuurd. De verkoper had terplekke contact met S.E. Of iig de leverancier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 14:50:
Donderdag wordt die van mij verstuurd. De verkoper had terplekke contact met S.E. Of iig de leverancier. :)
Waar heb je hem besteld als ik vragen mag? :)

Ik zit nu op GSMstunts.nl...Tmobile 150 2jr verlenging -> K750i met 90 Euro retour, oftewel extra Duo stick erbij ;). Heb helaas nog geen mailtje terug over de levertijd van de gsm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 15:03:
[...]

Waar heb je hem besteld als ik vragen mag? :)

Ik zit nu op GSMstunts.nl...Tmobile 150 2jr verlenging -> K750i met 90 Euro retour, oftewel extra Duo stick erbij ;). Heb helaas nog geen mailtje terug over de levertijd van de gsm.
Sitel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien dat jullie het nog kunnen herinneren, maar ik was dus diegene die vorige maand zijn abbo heeft verlengt en dit toestel gekocht. Moest toen 50 euro bijbetalen met een jaarverlenging van me orange abbo.

Vanmiddag gebeld met die winkel en hij vertelde me dat hij donderdag het toestel in huis heeft. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en bij welke shop was dat? ik zit te denken om bij gsm.nl mn orange abbo 1 jaar te verlengen (32,50) .. dan betaal ik 49 bij!

maar gsm.nl levert behoorlijk traag geloof ik .. ga ze maar weer eens mailen .. kijken of ik een garantie kan krijgen dat als ze hem donderdag in huis hebben ik heb bijv. zaterdag heb! haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
ik heb net BC gebelt ze zouden hem deze week nog binnen krijgen, zal dus ook wel donderdag zijn... laten we het hopen! :D

phonehouse zei volgende week en prijs was 420 euro :X BC wist nog geen prijzen iig dat ze ze aan de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb een engelse online shop gevonden met een releas date voor de W800....zou 30 mei worden!

http://www.blueunplugged....-Phones-Sony-Ericsson.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:25:
en bij welke shop was dat? ik zit te denken om bij gsm.nl mn orange abbo 1 jaar te verlengen (32,50) .. dan betaal ik 49 bij!

maar gsm.nl levert behoorlijk traag geloof ik .. ga ze maar weer eens mailen .. kijken of ik een garantie kan krijgen dat als ze hem donderdag in huis hebben ik heb bijv. zaterdag heb! haha!
Das dan ongeveer hetzelfde, alleen ik haal 'm gewoon in een winkel (telecom today) in Spijkenisse.
Prijs was geloof ik rond de 80 euro, maar ik mocht 'm voor 50 omdat ik altijd me spullen daar haal.

Prijs van een los toestel hier in Spijkenisse bij het officiële SE service point (STA) is 338,= euro excl. :O

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2005 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Laatst online: 15:24
Heb alvast een thema'tje voor mijn nieuwe K750i gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/bramderoos/SheepOverzicht_thumb.jpg

Nu nog wachten op mijn telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 19:28
Brammel schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 17:56:

[afbeelding]

je bent er snel bij :P , maar ziet er wel aardig uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag maar eens gaan kijke of ze hem hadde,,,maar nee hoor...
BC: deze week of anders volgende week, maar wist nog niks over de prijs te vertellen..
Mediamarkt: De dummy hadde ze wel al, maar toestel zou deze week of volgende week te verkrijgen te zijn, prijs was 369 euro (dit vertelde de verkoper mij met 100% zekerheid..)
Phonehouse: Eind deze week, prijs was 430 euro

Als ik het zo bekijk ga ik hem tog liever bij mediamarkt halen, scheelt me gauw een 60 euro...
Winkels waren overigens in Maastricht..Word dus tog nog ff wat langer wachte helaas,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Als ik dat zo zie, vind ik 430 euro een beste prijs...das bijna 1000 gulden :X

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:25:

Bij 2call.nl kan je hem voor 29 euro krijgen. Scheelt toch weer.

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

cool waar kan ik ook son thema maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reizende o Roel
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-08-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 18:45:
[...]

cool waar kan ik ook son thema maken?
moet je ff kijken in deel 2, staat het wel ergens aan het begin.

Ben trouwens vandaag ook ff naar de bc en naar de mediamarkt in Enschede geweest. Bij de bc hadden ze em nog niet, ook geen prijzen. Werd wel verwacht deze week. Beetje het zelfde liedje als hierboven. Heb wel ff de dummy in de handen gehad ma is wel een super strak toestel. kan bijna niet wachten :9~ .... Ik bestel em denk ik wel op internet met een hi 20 abbotje of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-06 21:02
Er is iemand die de K750 al heeft.

http://www.mobile-review....d.php?p=235127#post235127

Kijk naar de posts van MR

Het is trouwens iemand van Nederland (Amsterdam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
SimonMc schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 19:25:

:'( ik ben jaloers

Ik bel donderdag weer of ze hem hebben deze week dus ik blijf ze lekker lastig vallen :P alleen zal bij BC wel stuk duurder zijn.. alleen vind het wel handig om bij een winkel terecht kan met problemen (mijn t610 was binnen een week stuk kreeg gelijk een nieuwe in de winkel) met een webshop duurt dat ongetwijfeld veel langer, daarbij komt ook dat mijn vodafone abbo over 3 maanden afloopt dan kan je al wel een nieuw abbo afsluiten of verlengen maar aangezien vodafone heel weinig geeft bij verlengen denk ik dat ik een nieuwe abbo afsluit bij Tmobile dan krijg je al geld voor een telefoon ook al begin je pas met je abbo over 3 maanden met nummer behoud ( na vodafone dus) iig als ik het verhaal van BC mag geloven... ik weet niet of dit ook zo mogelijk is bij de webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SimonMc schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 19:25:

Als ik me niet vergis is hij van www.nieuwemobiel.nl
..ik vermoed dat hij binnen een week een hele fijne review geschreven heeft ;) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook op de eigen site van NieuweMobiel heeft men de foto's geplaatst. Ik heb ze hieronder neergezet:

Afbeeldingslocatie: http://www.nieuwemobiel.nl/images/media/sonyericsson/k750i/SE_K750i_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nieuwemobiel.nl/images/media/sonyericsson/k750i/SE_K750i_02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nieuwemobiel.nl/images/media/sonyericsson/k750i/SE_K750i_03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nieuwemobiel.nl/images/media/sonyericsson/k750i/SE_K750i_04.jpg

De rest van de foto's staan in het media archief van het toestel op de genoemde site. Ze zijn allemaal
genoemd als Pre-review Foto .. Dat zegt genoeg voor de komende dagen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Trouwens als ik een 1 jarig Orange contract neem (32,50, na 6 maanden misschien 22,50) met deze telefoon, dan zit er een simlock op neem ik aan. Maar na 1 jaar stopt dat abo, kun je dan ook die simlock legaal verwijderen of mag dat pas na 2 jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Sport_Life schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 20:50:
Trouwens als ik een 1 jarig Orange contract neem (32,50, na 6 maanden misschien 22,50) met deze telefoon, dan zit er een simlock op neem ik aan. Maar na 1 jaar stopt dat abo, kun je dan ook die simlock legaal verwijderen of mag dat pas na 2 jaar?
Volgens mij na 1 jaar al. Maar zoek eens op google zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:08

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Op gsmeasy staat een leuke aanbieding

Alleen zijn er mensen die ervaring hebben met gsmeasy. Ik ben er opzich niet zo kapot van om online te bestellen.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sport_Life schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 20:50:
Waarschijnlijk zit er geen simlock op hoor, is tegenwoordig bijna alleen nog maar zo bij prepaid. Er zit al helemaal geen lock op als je hem via een webshop besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand van de PhoneHouse hier in Drachten zegt dat hij pas op 23 mei officieel verkocht mag worden en de W800i 30 mei. Maar hier klopt toch niks van? Aangezien de W800i veel later zou uitkomen dan de K750i :7.

Mja, heb de BC nog niet gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
Dat is niet waar denk ik. Bij the Phonehouse komt hij als het goed is morgen binnen waarna ze meteen naar de winkels verstuurd worden. Ik ben van plan om de mijne donderdag te kopen. Met een beetje pech komt hij pas vrijdag in de winkels. Morgen weet ik hopelijk meer en tot morgen is het dus nog niet voor 100% zeker. Over de W800 is nog niks bekend dus snap niet hoe ze aan die datum komen.

Ik ga ook voor een extra orange abbo (heb er al 2). Neem een 32,50 en na 6 maanden verlaag ik hem naar 22,50. In totaal kom je uit op 330 euro kosten. Geef ik gewoon aan mijn vader, hehe.

[ Voor 7% gewijzigd door VIC_TOR op 17-05-2005 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VIC_TOR schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:22:
Ik ga ook voor een extra orange abbo (heb er al 2). Neem een 32,50 en na 6 maanden verlaag ik hem naar 22,50. In totaal kom je uit op 330 euro kosten. Geef ik gewoon aan mijn vader, hehe.
Succes, want een particulier mag maar 2 Orange abonnementen. Bij hoge uitzondering meer maar dan moeten de andere abonnementen in ieder geval al een tijd lopen en altijd netjes betaald zijn. Je aanvraag moet dan per fax naar Orange en wordt daar nog eens goed bekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
  • Laatst online: 25-08-2023
Ik zit nog steeds te dubben over welk abonnement ik ga nemen.

Orange €32,50 heeft mijn voorkeur, maar volgens mij is er niet één webshop die goedkoop is én goede feedback heeft... :(

The PH is zeker duurder dan gemiddeld?

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyB
  • Laatst online: 26-04-2024
Ik heb deze ook online besteld via gsmhuis voor 322, en ben bij deze ook best ongeduldig, maar als ik dit topic zo lees: wat een gedoe in Nederland met al die abonnementen. In Belgie koop je gewoon een gsm, je hebt de keuze uit drie operatoren en daar houdt het op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

AkroBatik schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:03:
Op gsmeasy staat een leuke aanbieding

Alleen zijn er mensen die ervaring hebben met gsmeasy. Ik ben er opzich niet zo kapot van om online te bestellen.
Ik heb ervaring met die gasten. Heb een kpn cashback bij ze gefixed toen die nog enigszins aantrekkelijk waren. Ze hadden het over een termijn waarbinnen ze het geld uit zouden keren. Uiteindelijk netjes aan het eind van die termijn het bedrag op mn rekening gestort gekregen.
Goeie ervaring dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
EasyB schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:35:
Ik heb deze ook online besteld via gsmhuis voor 322, en ben bij deze ook best ongeduldig, maar als ik dit topic zo lees: wat een gedoe in Nederland met al die abonnementen. In Belgie koop je gewoon een gsm, je hebt de keuze uit drie operatoren en daar houdt het op...
Wat een gedoe?

Door dat belachelijke belgische verbod op koppelverkoop betalen jullie je scheel aan GSMs en abonnementen. Van cashbacks hebben jullie nog nooit gehoord. In NL kun je bijna gratis bellen als je al een GSM hebt.

Tipje: stem voor de europese grondwet. Met een beetje geluk wordt mededinging dan definitief europees geregeld en gaat belgie mee met de meerderheid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EasyB schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:35:
Dan liever iets meer gedoe en dus goedkoper bellen en een gratis toestel. Bij jullie betaal je veel voor bellen en veel voor je toestel... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:28:
[...]

Succes, want een particulier mag maar 2 Orange abonnementen. Bij hoge uitzondering meer maar dan moeten de andere abonnementen in ieder geval al een tijd lopen en altijd netjes betaald zijn. Je aanvraag moet dan per fax naar Orange en wordt daar nog eens goed bekeken.
Moet lukken, heb al zoveel abonnementen gehad bij ze. Begon al in 2000 bij dutchtone en sindsdien nooit meer naar een andere provider geweest. Dat zullen ze wel moeten waarderen ;)

en in het ergste geval bel ik ze gewoon op om het te regelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online

[afbeelding]

Hey brammel!

kan je die theme niet gaan sharen?:P want hij ziet er wel nice uit en best wel cute XD hehe

maarja.. kan niet wachten op die phone!! aargh! :( denk deze week ff naar de shop gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VIC_TOR schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 23:59:
Moet lukken, heb al zoveel abonnementen gehad bij ze. Begon al in 2000 bij dutchtone en sindsdien nooit meer naar een andere provider geweest. Dat zullen ze wel moeten waarderen ;)

en in het ergste geval bel ik ze gewoon op om het te regelen
Dat opbellen heeft geen zin, je krijgt de afdeling Activatie toch niet te spreken en de klantenservice kan weinig voor je betekenen in dit geval. Maar hou ons op de hoogte. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
dragonzzzz schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 00:57:
[...]

Hey brammel!

kan je die theme niet gaan sharen?:P want hij ziet er wel nice uit en best wel cute XD hehe

maarja.. kan niet wachten op die phone!! aargh! :( denk deze week ff naar de shop gaan
Hier staat ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

k750i heeft toch zelfde resolutie als K700i, dus je kan er ook K700i themes opgooien?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 21:28:
[...]

Ik dacht 3 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Aight! thnx man :) Ik ga vandaag denk ik een paar themes maken. Van jpop zangeressen/andere dingen. Als ik ze af heb post ik ze meteen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een verzoekje kan er nieu een echte k750i themes pagina komen, die oude voor k700i en oudere SE phones is echt gaar! Mischien met een linkje in de startpost ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
laatste nieuws:
Morgen heb ik de mijne zeker! Ze zijn binnengekomen op het hoofdkantoor van de the phonehouse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Ik heb zojuist doorgekregen dat die van mij via gsm.nl de 24e uitgeleverd wordt. Prima, hoef ik niet naast de brievenbus te zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er al prijzen bekend van the phonehouse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S4nder
  • Laatst online: 09-05-2023

S4nder

Say Hello

Echt een super telefoontje :)

Bij gsmeasy.nl kun je de SE K750i nemen met een Orange 32,50 abonnement van 2 jaar, waarbij je 139 euro terugkrijgt. Aangezien je bij Orange om de 6 maanden naar een lager abonnemnt kunt overstappen kom je dan met die cashback uit op gemiddel 14,63 per maand :)

Ik kan niet wachten .... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
S4nder schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 10:18:
Echt een super telefoontje :)

Bij gsmeasy.nl kun je de SE K750i nemen met een Orange 32,50 abonnement van 2 jaar, waarbij je 139 euro terugkrijgt. Aangezien je bij Orange om de 6 maanden naar een lager abonnemnt kunt overstappen kom je dan met die cashback uit op gemiddel 14,63 per maand :)

Ik kan niet wachten .... >:)
2 jaar vind ik echt een té lange periode :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gsmtrack heeft hem ook, vanaf morgen leverbaar :9 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsHarley
  • Laatst online: 10:42
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:11:
gsmtrack heeft hem ook, vanaf morgen leverbaar :9 _/-\o_
Helaas alleen de zwarte versie, en ik wil graag de zilvere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij the phonehouse is ie vanaf morgen leverbaar en zal die €429 gaan kosten. Dan wel €100,- duurder dan bij de gemiddelde webshop maar dat heb ik er wel voor over. Je krijgt over het algemeen veel betere service en wanneer je problemen hebt kun je altijd bij hen aankloppen en heb je geen gedonder met opsturen al die shit. Tevens krijg je gewoon direct een ander leen toestel terug en bij grote problemen direct een nieuw toestel!
Morgen heb ik dit toestelletje dus! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Gôh, daar gaan de Belcompany Belcompany medewerkertjes weer eens op hun bek met "We zijn weer de eerste"

[ Voor 33% gewijzigd door Ginz op 18-05-2005 12:36 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:27:
Bij the phonehouse is ie vanaf morgen leverbaar en zal die €429 gaan kosten. Dan wel €100,- duurder dan bij de gemiddelde webshop maar dat heb ik er wel voor over. Je krijgt over het algemeen veel betere service en wanneer je problemen hebt kun je altijd bij hen aankloppen en heb je geen gedonder met opsturen al die shit. Tevens krijg je gewoon direct een ander leen toestel terug en bij grote problemen direct een nieuw toestel!
Enig idee over de prijzen i.c.m. een Orange 32,50 abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
ik ga dus echt geen 100pleuro extra uitgeven voor EXACT het zelfde product, als ze er een bt headset ofzo bij doen sta ik als eerste in de rij, maar dit is gewoon pure oplichting. 100 euro voor "service" doeii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:35:
Gôh, daar gaan de Belcompany Belcompany medewerkertjes weer eens op hun bek met "We zijn weer de eerste"
Hahaha inderdaad,meestal is gsmtrack ook 1 van de eerste met nieuwe toestellen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
mag toch niet hopen dat het toestel kapot gaat binnen x aantal dagen? 8)7 :X

pff, ik wacht wel een paar dagen :+

[ Voor 3% gewijzigd door willy1986 op 18-05-2005 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hellboy123 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 12:45:
[...]

ik ga dus echt geen 100pleuro extra uitgeven voor EXACT het zelfde product, als ze er een bt headset ofzo bij doen sta ik als eerste in de rij, maar dit is gewoon pure oplichting. 100 euro voor "service" doeii
idd, maar goed de angst voor die enge webshops slaat ook helemaal nergens op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij expansys zijn ze ook een vijsje kwijt 8)7 vragen voor nederland 704€ 8)7 en in belgie doen ze nog beter met 789.95€.......ben nu wel beniewd hoeveel ze in de belgishe winkels gaan vragen?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
daar koop ik er bijna 3 voor 8)7

(inkoopprijs is zo'n 270 euro) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:33
VIC_TOR schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 14:32:
daar koop ik er bijna 3 voor 8)7

(inkoopprijs is zo'n 270 euro) ;)
Ex BTW wel te verstaan ;) Daarom vind ik de prijs van GSMhuis.nl ook zo knap, heb ze even gemaild of ze al voorraad hebben. Want gsmtrack.nl is dan wel wat duurder (355 incl verzendkosten), maar ze hebben ze al wel op voorraad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

19 augustus 2004 heb ik een 1 jarig Orange Free 20 afgesloten. Morgen is het dus 3 maanden voor het verloop van m'n abo.
Ik wil dus graag bij 2call.nl mijn abo 1 jaar verlengen met Orange Free 32.50 en daarbij de SE K750i

Ik weet dat de verlenging dan pas op 19 augustus 2005 ingaat (dus als mijn vorige contract af is gelopen). Maar krijg ik m'n K750i dan wel direct (dus meteen als hij leverbaar is), of moet ik daar dan ook nog 3 maanden op wachten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er ook al andere webshops die ze morgen op voorraad hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik heb nog ff een vraagje over dit mooie toestel, heeft het toestel ook bewegende wallpapers net zo als op de samsung telefoons en de SE z800 volgens mij.
marinos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 14:48:
19 augustus 2004 heb ik een 1 jarig Orange Free 20 afgesloten. Morgen is het dus 3 maanden voor het verloop van m'n abo.
Ik wil dus graag bij 2call.nl mijn abo 1 jaar verlengen met Orange Free 32.50 en daarbij de SE K750i

Ik weet dat de verlenging dan pas op 19 augustus 2005 ingaat (dus als mijn vorige contract af is gelopen). Maar krijg ik m'n K750i dan wel direct (dus meteen als hij leverbaar is), of moet ik daar dan ook nog 3 maanden op wachten??
die krijg je geloof ik direct

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Heeft iemand hem al binnen? :P :9

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
zou ik ook wel ff willen weten...en dan vooral de eerste indruk van t foontje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik zou wel wat gebruikers ervaringen willen weten en ook ten opzichte van andere telefoons...
maar nog maals weet iemand ook of deze tel. ook bewegende actergronden heeft zoals de z800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Hier staan nog een aantal nieuwe foto's die (volgens mij) gemaakt zijn door MR van nieuwemobiel.nl met de k750i. Het weekend volgt er een review

[ Voor 12% gewijzigd door Brammel op 18-05-2005 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodyman
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

ik hoorde net van de helpdesk van sitel.nl dat de zilvere versie wordt gedelayed tot augustus... weet niet of het alleen bij hun geldt of voor alle winkels in NL ..

nja ik wilde toch de zwarte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
En zo te zien TOCH radio-off mode :D :D :D

Als ik hem zaterdag in de stad kan vinden neem ik hem gelijk mee _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
GSM-track verstuurt de pre-orders dus morgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Empulse schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 15:20:
GSM-track verstuurt de pre-orders dus morgen?
Ik quote de email even omtrend de levering van GSMtrack.nl ->
Worden inderdaad morgen verstuurd, en wij hebben gelukkig geen wachtlijsten, gewoon een kwestie van voldoende inkopen.

Met vriendelijke groet,

Dennis Boerekamps
:9 _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2005 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.whatmobile.net/images/k750/r1aoffline.jpg _/-\o_ k750!! dus toch flightmode :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is radio-off en flightmode???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet zo voorbarig, het schijnt dat dit een heel vroeg model is geweest en dat het in de huidige
firmware niet meer aanwezig is. Dus dan zou je moeten wachten op de W800 die het sowiezo WEL heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 15:56:
(beetje noob op het gebied van mobiele telecom, maar volgens mij is het dit:)
Volgens mij betekend het dat je zonder verbinding te leggen met je operator de telefoon toch aan kunt zetten om sommige delen van de software te gebruiken, als bv radio,camera of mediaspeler. In een vliegtuig mag je niet bellen ivm de signalen die uit je telefoon komen...bij Flight-off worden er geen signalen uitgezonden, en mag je je telefoon dus gewoon "aanhouden" :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2005 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 15:56:
Dat je radio en mp3's kan luisteren als de telefoon "uit" staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:09:
[...]

Niet zo voorbarig, het schijnt dat dit een heel vroeg model is geweest en dat het in de huidige
firmware niet meer aanwezig is. Dus dan zou je moeten wachten op de W800 die het sowiezo WEL heeft.
de firmware zal cker wel gehackt worden, en mischien is het wel mogelijk je k750 naar een W800 te flashen? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

[...]

Dan is er ook kans dat er bij een nieuwe firmware dat wel mogelijk is. De techniek zit iig ingebouwd :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gsm.nl krijgt em vandaag of morgen binnen (oxidized black), en de mensen die mee hebben gedaan aan de voorinschrijving hebben em dus waarschijnlijk na het weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
Yeah!! _/-\o_ _/-\o_ Beter man dat er "flightmode" op zit. Lekker muziek luisteren terwijl je phone uit staat :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:19:
gsm.nl krijgt em vandaag of morgen binnen (oxidized black), en de mensen die mee hebben gedaan aan de voorinschrijving hebben em dus waarschijnlijk na het weekend.
waarom na het weekend? als ze hem morgen krijgen kunnen ze hem morgen opsturen zodat iedereen em vrijdag heeft ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:26:
[...]

waarom na het weekend? als ze hem morgen krijgen kunnen ze hem morgen opsturen zodat iedereen em vrijdag heeft ..
Wie koopt m dan ook daar die lui hebben neg. feedback man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke dankje voor de uitleg,
ik weet bijna zeker dat ik deze telefoon ga kopen. is ook zeker nodig na mijn t610 van 2 jaar oud. maar ik zit nog te twijfelen tussen een smartphone van nokia of deze want een smartphone heeft toch net wat meer functies.
en als het de SE wordt welk abbonement zal ik dan doen, want ik heb nog nooit een abbo gehad.
en ik zou dus echt niet weten of 2 jaar nou lang is of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
[...]

Wat zou in godsnaam de reden van SE zijn om dit eruit te slopen? Om mensen naar de W800 te duwen lijkt mij bijna geen argument aangezien dit ding waarschijnlijk 3 maanden later uitkomt. Daarnaast is flightmode eerder iets wat zakenmensen gebruiken en die zullen toch liever niet met dat oranje gedrocht rondlopen, waardoor ze dan helemaal naar een ander merk toe zullen gaan.
Pagina: 1 ... 12 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.