Sony Ericsson K750i Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 20 Laatste
Acties:
  • 7.324 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-05 19:02

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
De eerste informatie en plaatjes duiken op van de SonyEricsson 'Clara'...

Screen: 262k colours, 176*220.
Connectivity: Bluetooth 1.2
Camera: CCD sensor (I think), 2 MegaPixels. Similar to that of S700i, but higher resolution.
Memory: Internal ~ 90MB, possibly 100MB. External - MSD. But we might see a 256MB MSD by the time it's released.
Design: Plastic, similar to T630, with altered back cover, probably idea of 'dual front', half phone, half camera again. Eldar's proto. is `dark in colour`.
UI: Similar to the present UI. I don't know if that includes V800i's UI, which is the same, but with added animation eg Highlights.
Other: MP3 playback supported, possible FM Radio.

Afbeeldingslocatie: http://mobil.idnes.cz/obrazek/SE_clara_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://forums.mobileburn.com/attachment.php?attachmentid=815
Afbeeldingslocatie: http://forums.mobileburn.com/attachment.php?attachmentid=816
Afbeeldingslocatie: http://forums.mobileburn.com/attachment.php?attachmentid=814

Zie ook http://www.mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=18255

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 31-05 21:41

Ginz

Trek Superfly 5 powered

is niet zeker of dit een echte is.

Eldar Murtizan heeft deze, zoals meerdere prototypes....
Niets over bekend, buiten speculaties om.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
lijkt me wel leuk allemaal die specs maar ik zie er meer een k700i in dan een nieuw model! ik vind het allemaal nog een beetje te slap! graag wat duidelijkere prototype fotos anders geloof ik er jammer genoeg weinig van! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Afbeeldingslocatie: http://img46.exs.cx/img46/201/puzzle15zw.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img46.exs.cx/img46/8144/puzzle21pr.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img87.exs.cx/img87/2604/img10675rh.jpg

Maar dit is niet meer dan speculatie.... er is voor de rest nog niks bekend!!!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
offtopic:
haha zag net ook een topicjuh hier over! maar opeens `oeps sorry mag dit weg?!!`

nee maar denk dat we hardere feiten nodig hebben om er ook maar te kunnen discusieren want de specs zijn wel leuk majah daar houd t ook bij op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130445

Ginz schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 21:41:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Maar dit is niet meer dan speculatie.... er is voor de rest nog niks bekend!!!
dit laat zien dat de toestel dus wel bestaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Anoniem: 130445 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 21:48:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://www.weblicon.net/images/devices/SE_K700i.gifk700i
Afbeeldingslocatie: http://img87.exs.cx/img87/2604/img10675rh.jpg clara?!
vind ze wel veel op elkaar lijken :?

[ Voor 9% gewijzigd door DaannO op 14-12-2004 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

Bedoelen ze niet die naast de k700i staat? Die zwarte dus?
Als je die knoppen ziet word het wat zakelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shag-me
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-03 07:38

shag-me

-n0n3-

het gaat om de linker telefoon, ter vergelijking staat er een k700i naast :)

pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-05 09:55
DaannO schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 21:51:
[...]

[afbeelding]k700i
[afbeelding] clara?!
vind ze wel veel op elkaar lijken :?
Het lijkt er eerder op dat de linker de clara is in vergelijking met de k700i aan de rechterkant, maar dat is mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waarom zouden ze ineens een andere aansluiting erop doen?
Loopt deze tegen beperkingen op? Hij lijkt nog wel een beetje op de SE aansluitingen maar er zijn er een paar weggelaten.
Afbeeldingslocatie: http://forums.mobileburn.com/attachment.php?attachmentid=815

Afbeeldingslocatie: http://img65.exs.cx/img65/5615/bubuseclara2rf.jpg totaal zicht

Mischien opvolgern T6x0 ??? Hij heeft wel wat van de T630

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 114616 op 14-12-2004 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Anoniem: 114616 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 22:03:
Loopt deze tegen beperkingen op? Hij lijkt nog wel een beetje op de SE aansluitingen maar er zijn er een paar weggelaten.
[afbeelding]
Het is volgens mij een oude Sony ( zonder Ericsson ) aansluiting, deze zit op de J5 die ik hier voor me heb liggen. Het zou trouwens zeer apart zijn als ze terug gaan naar zo'n aansluiting, zou kunnen liggen aan de huidige Sony Ericsson opladers dat het stukje dat ervoor aan zit te snel stuk zou gaan... Heb er al diverse mensen over horen klagen dat de aansluiting van de adapter te snel stuk zo gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Anoniem: 114616 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 22:03:
[afbeelding]

[afbeelding] totaal zicht

Mischien opvolgern T6x0 ??? Hij heeft wel wat van de T630
De T-serie schijnt afgelopen te zijn.

De geruchten gaan dat dit een C-serie toestel gaat worden. Vandaar misschien ook de naam 'Clara' als codenaam. Net als Het SonyEricsson 'Kristina' en 'Karin' topic de SonyEricsson K100 en K300 schijnt te gaan heten

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Anoniem: 130445 schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 21:48:
[...]

Ja, logisch.....

Maar je weet niet zeker of dit ding wel ooit gaat uitkomen. Zal waarschijnlijk wl, maar het zijn nu alleen maar speculaties.
Dat dit ding echt bestaat is duidelijk, maar we weten het pas zeker totdat SonyEricsson hem echt aankondigd. Niet eerder.....

[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 14-12-2004 22:34 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok,

De specificaties zien er goed uit. Hopelijk komt e r binnekort meer info.
En als ze dan toch van de ericsson aansluiting gaan afwijken ontwikkel dan een hele nieuwe die misschien een nog kleinere aansluiting heeft waardoor je telefoons nog dunner kunnen.

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 114616 op 14-12-2004 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

[img][http://forums.mobileburn.com/attachment.php?attachmentid=815[/img]

Ik denk/hoop niet dat het bovenvermelde plaatje de nieuwe aansluiting is van 'Clara' is.

Het enige wat Eldar heeft vermeld met betrekking tot deze aansluiting is dit:
Someone mention that phone has another system connector... New puzzle upcoming

On site...

Please describe all features of this coonector, after you guess them I publish next puzzle
I like this game...
Daaruit kan ik niet halen dat het echt de nieuwe connector voor ' Clara' zal worden.

[ Voor 13% gewijzigd door Ginz op 14-12-2004 22:50 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

'Clara' heeft waarschijnlijk dezelfde camera UI als de S700 (die erg veel op het CyberShot menu lijkt)

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/forum2/attachment.php?attachmentid=2646

De telefoon moet dus 90o gedraaid worden om foto's te kunnen maken.

[ Voor 21% gewijzigd door Ginz op 14-12-2004 23:48 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Laatst online: 16:44
Aangezien dit een prototype model is zal het nog wel een hele tijd duren voordat ie ECHT o pde markt is. Ik las zelfs op het www.mobile-review.com forum dat deze foon waarschijnlijk eerst net als de V800 exclusief voor Vodafone op de markt komt. Wat inhoud dat we NOG langer kunnen wachten...

Toch erg benieuwd naar meer specs en foto's ....anyone??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/forum2/attachment.php?attachmentid=2722

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/forum2/attachment.php?attachmentid=2723

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij valt echt mee, en die lichte kleur is echt lelijk :/ , niet verwacht van SE..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 31-05 16:53
Die zwarte vind ik er toch wel erg strak uitzien... Ach ja, dream on Marcel, je hebt pas net een t630....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:53

WouterG

Dit is geen ondertitel

Ik vind het design echt geweldig, heerlijk zakelijk. Er zijn maar weinig telefoons op de markt die zo mooi vierkant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28603

Ik moet toegeven dat ik dit eindelijk weer een mooie telefoon vind van SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-05 13:24
In het zwart vind ik hem prachtig, erg classy look :9~ Lijkt best veel op de k700i, maar wat ik aan deze dan mooier vindt is dat de toetsjes tegen elkaar zitten, zoals bij de t630.

Mijn fotografie en videografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:50

Jrz

––––––––––––

Waarom worden er hier geen goede clamshell telefoons gemaakt?

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik vind die zwarte eigenlijk best wel mooi :) Die andere kleur is mijn smaak totaal niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Jrz schreef op zondag 19 december 2004 @ 12:51:
Waarom worden er hier geen goede clamshell telefoons gemaakt?
Daarvoor moet je bij Samsung zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12052

Die andere kleur lijkt wel cinnamon pearl. Pimp My Phone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
  • Laatst online: 19-09-2024
Deze SE ziet er gewoon geweldig uit! In tegenstelling tot de alsmaar lelijker wordende nokia's.
Goede zet van SE om het zakelijke design te behouden, en in dit geval te verbeteren.Zoals ik deze foto's zie, ben ik er van overtuigd dat dit model er echt wel gaat komen, maar de prijs zal natuurlijk ook wel zijn zoals we van SE gewend zijn, ik schat zo'n 600 EUR...zeker als ze die 2 miljoen pixels camera er in gaan steken en het 262 K scherm.
Ik denk dat dit de veelbesproken F700 gaat worden, die men al een paar maanden geleden aangekondigd verwachtte.Toen had men het al over een gsm met S700 specificaties, in het formaat van een K700, maar toen men die verwachtte, bleek alleen dat ze de P910 aankondigde, tot spijt van velen.Dus ik denk dat dit hem gaat worden :)

[ Voor 7% gewijzigd door SimonMc op 20-12-2004 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Alleen nog even een bevestiging van ondersteuning voor MemoryStick Duo Pro, en Ginz kan weer gaan dromen ..... :9~ :9~ :z

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Laatst online: 19:43
Deze zou inderdaad de ideale opvolger voor mijn k700 zijn! Hopen dat ze de fm radio er wel in laten, aangezien dat nu nog niet zeker is. (niks is zeker natuurlijk zonder officiele aankondigingen maar toch) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Dit is wel een mooi telefoontje als verlenging voor een abo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
dat quikeshare he dat elke se heeft?! wie gebruikt dat nou en waarom zou je dat eigenlijk gebruiken?! want ze maken er wel echt veel reclame voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
DaannO schreef op maandag 20 december 2004 @ 19:36:
dat quikeshare he dat elke se heeft?! wie gebruikt dat nou en waarom zou je dat eigenlijk gebruiken?! want ze maken er wel echt veel reclame voor!
"De snelste manier om jouw ervaringen met anderen te delen"

De T610 is het eerste toestel van Sony Ericsson dat is ontwikkeld vanuit de QuickShare™ filosofie; waarmee wordt bedoeld dat gebruikers zowat alle typen van multimedia informatie snel en eenvoudig kunnen uitwisselen met vrienden, familie of collega’s.
Het grote 65,536-kleurenscherm en de geïntegreerde digitale camera, maken de T610 tot een krachtig imaging- en messaging-tool. Met de QuickShare productontwikkelingsfilosofie erbij, ligt de focus op het maken van gebruiksvriendelijke toepassingen zodat de consument er sneller en vaker gebruik van zal maken. QuickShare betekent dat de gebruiker foto’s, prentjes, boodschappen, geluiden, voice clips, en meer van het ene naar het andere toestel, via Bluetooth, Infrarood, kabel of provider, kunnen sturen.

Bron: www.sonyericsson.com

Wat zoekwerk kan wonderen verrichten ;)

Dus eigenlijk als je het zo bekijkt, heeft bijna elke moderne gsm van tegenwoordig een soort QuickShare-mogelijkheid, en niet alleen van SE alleen dus.
QuickShare is eigenlijk alleen maar de gelicenceerde naam van sony ericsson voor "De snelste manier jouw ervaringen met anderen te delen".
En het klinkt nog sjiek ook :)

[ Voor 14% gewijzigd door SimonMc op 21-12-2004 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SimonMc schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 22:08:
[...]

De T610 is het eerste toestel van Sony Ericsson dat is ontwikkeld vanuit de QuickShare™ filosofie; waarmee wordt bedoeld dat gebruikers zowat alle typen van multimedia informatie snel en eenvoudig kunnen uitwisselen met vrienden, familie of collega’s.
Het grote 65,536-kleurenscherm en de geïntegreerde digitale camera, maken de T610 tot een krachtig imaging- en messaging-tool. Met de QuickShare productontwikkelingsfilosofie erbij, ligt de focus op het maken van gebruiksvriendelijke toepassingen zodat de consument er sneller en vaker gebruik van zal maken. QuickShare betekent dat de gebruiker foto’s, prentjes, boodschappen, geluiden, voice clips, en meer van het ene naar het andere toestel, via Bluetooth, Infrarood, kabel of provider, kunnen sturen.

Dus eigenlijk als je het zo bekijkt, heeft bijna elke moderne gsm van tegenwoordig een soort QuickShare-mogelijkheid, en niet alleen van SE alleen dus.
QuickShare is eigenlijk alleen maar de gelicenceerde naam van sony ericsson voor "De snelste manier jouw ervaringen met anderen te delen".
lol dat kan ook meestal met alle telefoons met de opneem knop van een gesprek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

IM BACKK...

Eindelijk weer internet :D

Zo back ontopic:
Zozo eerste post die ik lees.....dus dat de geruchten die al sinds de zomer rond gaan, lijken nu dan eindelijk gestalte te gaan krijgen. Dit zou HET phonetje moeten worden voor SE. De eerste specz zijn ok... ik heb ergens gehoord over een eventuele optical zoom?? Dat kan bijna niet waar zijn.

Die nieuwe connector schijnt waarschijnlijk zo te zijn omdat je de phone nu kunt HOT pluggen aan je PC(Plug&Play) zodat je direct je files op je phone en MSD kaart kunt lezen.
Je hoeft de phone dus niet te instaleren dus zie het maar als een soort USB-pen. Eldar heeft aangegeven dat er een USB kabel bij zijn model zit bijgeleverd.

DIt zou natuurlijk goed nieuws zijn... weer wat nieuws... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniel_ev
  • Laatst online: 20-01-2024
Zozo... optische zoom. Zou mijn sceptisme wat betreft camphones dan toch ongegrond zijn? Als ze nou die knopjes rondom de d-pad even groot zouden maken als de anderen dan zou het net zo'n strakke foon als de t630 zijn. Nu breekt het teveel. Toch veelbelovend. Gaan we meer van horen.

Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
SimonMc schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 22:08:
[...]

Niet helemaal, bij een quickshare foon kun je, nadat je een foto hebt gemaakt direct met de rechter keuzeknop geloof ik, je foto in een mms zetten, met 1 druk op de knop dus. Dit gaat dus dus sneller dan bij de meeste andere telefoons (vandaar ook 'quick') waar je eerst de afbeelding op moet slaan, en later weer toe moet voegen aan mss enzo. Is wel handig als je veel mmst, (wat dus bijna niemand doet) maar ik vind het idd wel wat 'gehyped' zoveel stelt het niet voor. En zeker niet zoveel dat het met grote letters op de telefoon moet staan, maarja ze willen toch wat aparts he, zullen vast mensen zijn die erin trappen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Laatst online: 19:50

Jrz

––––––––––––

deuxani schreef op zondag 19 december 2004 @ 14:38:
[...]

Daarvoor moet je bij Samsung zijn ;)
Mja, maar ik heb nog geen samsung gezien met een qvga scherm
Alle samsungs zijn niet erg mooi vind ik. Ook het scherm van het klap gedeelte is veel te klein tenopzichte de klep.

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
jap85 schreef op woensdag 22 december 2004 @ 15:08:
[...]

Niet helemaal, bij een quickshare foon kun je, nadat je een foto hebt gemaakt direct met de rechter keuzeknop geloof ik, je foto in een mms zetten, met 1 druk op de knop dus. Dit gaat dus dus sneller dan bij de meeste andere telefoons (vandaar ook 'quick') waar je eerst de afbeelding op moet slaan, en later weer toe moet voegen aan mss enzo. Is wel handig als je veel mmst, (wat dus bijna niemand doet) maar ik vind het idd wel wat 'gehyped' zoveel stelt het niet voor. En zeker niet zoveel dat het met grote letters op de telefoon moet staan, maarja ze willen toch wat aparts he, zullen vast mensen zijn die erin trappen :P .
jah pcies en dat vind ik nou zo jammer! want als die mense eindelijk de phone hebben en dan gaan zoeken wat quikshare is dan komen ze ook tot de conclusie dat dat ze geld gaat kosten en doen ze er dus niks mee! vind het ook echt onzin dat het zo groot op de telefoon moet staan! vind ik echt lelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Dit wordt mijn nieuwe foon :o
ik kan in juni/juli ongeveer weer een nieuwe foon nemen (verlenging abbo) dus kans is groot dat het deze gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
DaannO schreef op woensdag 22 december 2004 @ 15:13:
[...]

jah pcies en dat vind ik nou zo jammer! want als die mense eindelijk de phone hebben en dan gaan zoeken wat quikshare is dan komen ze ook tot de conclusie dat dat ze geld gaat kosten en doen ze er dus niks mee! vind het ook echt onzin dat het zo groot op de telefoon moet staan! vind ik echt lelijk!
Je kunt het er ook afhalen hoor :>
Ik heb een vodafone branded (jaja erg ik het, maar ik wou em zodra ie uit was en dat was toen de eerste maand alleen met vodafone :P ) en dat vodafone labeltje (waar dus bij de unbranded quickshare op staat heb ik er af gehaald, zat al een beetje los dus, ziet er niet verkeerd uit vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Laatst online: 20-05 10:38

Silverline

pisanggoreng

k7of9 schreef op zondag 19 december 2004 @ 12:48:
In het zwart vind ik hem prachtig, erg classy look :9~ Lijkt best veel op de k700i, maar wat ik aan deze dan mooier vindt is dat de toetsjes tegen elkaar zitten, zoals bij de t630.
yes, want bij de k700i blijft de 2-knop steeds haken onder het plastic :doh:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Nu topic toch ff een kickje gekregen heeft, is er iemand die al wat meer pics/specs over deze foon heeft? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Zo te zien een waardige opvolger voor mij al zowat twee jaar ouder T610 :) Ik was al een hele tijd op zoek naar een nieuwe telefoon, maar zoals al eerder gezegd, het aanbod momenteel is echt lelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Had ik eindelijk besloten om een 6630 te halen (na ongeveer elk nieuw model in mijn handen gehad en getest te hebben) lees je dit.

Maar SE kennende zal het dus nog wel tot de zomer duren voordat dit toestel uitkomt. Eigenlijk is dit mijn droomtoestel. Lijkt erg op mijn oude vertrouwde T610, maar dan met een beter scherm, betere camera en uitbreidbaar geheugen.....

Ik denk alleen niet dat ik mezelf zo lang in kan houden...kan begin maart alweer en nieuw toestel uitkiezen.

Wat houdt bluetooth 1.2 in overigens?

edit:
aha dit dus :)
The Bluetooth Special Interest Group has announced the adoption of Bluetooth Specification Version 1.2. The updated version of the core specification includes new features intended to bring about a better experience for users.

Bluetooth LogoBluetooth 1.2 introduces Adaptive Frequency Hopping (AFH), which was designed to reduce interference between wireless technologies sharing the 2.4 GHz spectrum. Cordless telephones, microwave ovens, and certain Wireless Local Area Networking (WLAN) technologies, including IEEE 802.11b and IEEE 802.11g, generally share the same wireless frequencies as Bluetooth. AFH works within the spectrum to take advantage of the available frequencies without limiting the Bluetooth transmission to a set of frequencies occupied by other technologies. This 'adaptive hopping' allows for more efficient transmission within the spectrum, thereby providing the user with greater performance, even if using other technologies along with the Bluetooth wireless technology.

"The Bluetooth Core Specification Version 1.2 adaptive frequency hopping feature opens up possibilities for complimentary wireless technologies to coexist in devices such as PCs, PDAs, and mobile phones," said Wiliam Clark, research director at Gartner, Inc.

In addition, this version of the wireless technology allows for even faster connections to other Bluetooth wireless devices, thus improving the user experience.

Bluetooth 1.2 also offers Enhanced Voice Processing -- designed to improve the quality of voice connections, particularly in noisy environments, using error detection methodologies.

As a core feature, the new version of the Bluetooth Core Specification is backward compatible with Bluetooth 1.1 products, allowing users of nearly all existing Bluetooth equipped devices to easily work with products built to the new Specification.

Consumer products that incorporate the new version of the Specification are expected to begin shipping in the next quarter, with greater volumes arriving in the market over the next 12-18 months.

[ Voor 67% gewijzigd door Shiver23 op 09-01-2005 11:00 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mario58
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-10-2024
Schitterende phone, die zwarte dan. _/-\o_ De bruine zal niet voor de europese markt bedoeld zijn. Nokia gaat m.i. helemaal de verkeerde kant op met z'n te ver doorgevoerde designmodellen.

Internetlinks voor op je iPhone: i.gigengack.nl en voor de smartphone/pda: xs.gigengack.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben wel benieuwd hoe de achterkant eruitziet. De T610 had gewoon ene perfecte achterkant, dat geborstelde staal, en gewoon strak. De 700i heeft dat bijvoorbeeld niet, die heeft echt een kermis achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134005

Anoniem: 14124 schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 19:38:
Zo te zien een waardige opvolger voor mij al zowat twee jaar ouder T610 :) Ik was al een hele tijd op zoek naar een nieuwe telefoon, maar zoals al eerder gezegd, het aanbod momenteel is echt lelijk.
Zelfde verhaal voor mij.

Normaal gesproken volg ik de nieuwste ontwikkelingen wat telefoons betreft niet zo, dus ik vroeg me eigenlijk af hoe het zit.

Als ik het goed begrepen heb zijn de foto's van deze telefoon dus verspreid door iemand die de telefoon aan het testen is. Er is dus een prototype. Hoe lang zou het dan ongeveer normaal gesproken duren voordat hij voor ons te koop is. Ik neem aan dat deze procedure ook zo bij vorige modellen ging. Dus er zullen hier vast wel een paar freaks zitten die dan kunnen gokken hoe lang we moeten wachten. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 24-12-2024

DeX

Toch voel ik me wel erg prettig bij S-E. Ik vind de Samsung en Nokia's zo "Marktmelkend", waarbij je bij veel telefoons MOET betalen voor andere beltonen en dergelijke :r . Zo ie zo is Floats mobile agent niet meer weg te denken van mijn bureaublad. Aangezien dit later in het jaar een degelijke vervanger zal zijn voor mijn T610, kan ik niet wachten op meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DeX schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 05:17:
Toch voel ik me wel erg prettig bij S-E. Ik vind de Samsung en Nokia's zo "Marktmelkend", waarbij je bij veel telefoons MOET betalen voor andere beltonen en dergelijke :r . Zo ie zo is Floats mobile agent niet meer weg te denken van mijn bureaublad. Aangezien dit later in het jaar een degelijke vervanger zal zijn voor mijn T610, kan ik niet wachten op meer info.
Maargoed, die Nokia's... sorry hoor, maar ik ga echt niet met het design van een draaischijftelefoon rondlopen. Laat ze uberhaupt eerst maar eens het numerieke gedeelte normaal designen, en de telefoon goed testen zodat hij niet uitvalt bij het verzenden van een SMS.

Samsung is ook op de goede weg, maar ik mis wat in hun producten, en dat is het Sony design gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silverline
  • Laatst online: 20-05 10:38

Silverline

pisanggoreng

Anoniem: 14124 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 09:46:
Samsung is ook op de goede weg, maar ik mis wat in hun producten, en dat is het Sony design gevoel.
de samsung d500 is anders wel lekker hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
Silverline schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 12:41:
[...]

de samsung d500 is anders wel lekker hoor ;)
Jah...Als je een gsm wilt waarmee de helft van Nederland al mee rondloopt...
Geef mij maar de S700i _/-\o_
Of toch zeker en vast de K700i (die ik nu heb), moest ik kiezen tussen die D500 en de K700i, zou ik kiezen voor de K700i.Noem me zot, maar ik wil een gsm waarmee ik zelf bepaal wat ik kan aanpassen en niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:56
Vet telefoontje, ik denk dat dit opvolger van mn T630 word :) Ik kan in mei/juni weer een nieuw abo nemen :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Laatst online: 29-05 17:45

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Same here! Ik hoop wel dat 'ie er op tijd is, ik moet in juli verlengen. Ik heb nu een T610 die bijna twee jaar wordt. Hij werkt nog perfect, en ik dacht aan de K700i als opvolger. Maar nu wacht ik toch nog maar even op deze.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Ik wil eigenlijk in mei verlengen... hopen hopen en nog eens hopen :P

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

offtopic:
Deze thread gaat over SE Clara, niet wanneer jullie jullie contracten kunnen verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
ff een overzichtje van alle gevonden info..

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/forum2/attachment.php?attachmentid=2723

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/forum2/attachment.php?attachmentid=2722

Screen:
* 176x220 pixel
* 262K

Sound:
* 72 voices, MP3 support - possible stereo

Memory:
* 91 MB memory + MSDuo (128 MB in the package )

Networks:
* GSM 850
* GSM 900
* GSM 1800
* GSM 1900

Size:
* 100x44x20 mm

Weight:
* 99 gr

Colors:
* Black
* Gold

Connectivity:
* GPRS
* EDGE
* BT 1.2
* IR
* USB direct (via USB adapter, included in the box)

* New connector on bottom of phone

Battery:
* Li-Po 900 mAh

Camera:
* 2.1 Mp with 8x Digital Zoom (linear) - possibly Optical zoom ( )
* Photo light

ik hoop dat ie binne 2 maanden er is :9 wat een relaxe foon!

[ Voor 5% gewijzigd door willy1986 op 16-01-2005 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Iemand enig idee wanneer SE deze uberphone gaat presenteren??

Kannie wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Nou, inderdaad, dat heb ik nou ook, ik zou dat dingetje ook wel eens in het echt willen zien en vasthouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
heeft ongeveer de zelfde specs als de samsung d500 alleen betere camera.. vind het design ook niet echt vernieuwend ofzo... verder wel een leuke pocket...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

DaannO schreef op zondag 16 januari 2005 @ 22:54:
heeft ongeveer de zelfde specs als de samsung d500 alleen betere camera.. vind het design ook niet echt vernieuwend ofzo... verder wel een leuke pocket...
Op papier misschien. (een beetje)

Deze heeft uitbreidbaar geheugen.
En wat ik veel belangrijker vind is dat Samsung altijd wel dingen mist in het menu. Trillen en bellen tegelijk alleen al.
Qua GUI ben ik echt verslaafd aan SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Shiver23 schreef op zondag 16 januari 2005 @ 23:51:
[...]

Op papier misschien. (een beetje)

Deze heeft uitbreidbaar geheugen.
En wat ik veel belangrijker vind is dat Samsung altijd wel dingen mist in het menu. Trillen en bellen tegelijk alleen al.
Qua GUI ben ik echt verslaafd aan SE.
dat van geheugen geef ik je dik gelijk in! mis ik ook in mn d500! maar dat van trillen hangt van de beltone af, dus kan allebei.. en dat van het menu: t is wat je gewend bent, ik zelf samsung dus... maar t is wel een goeie telefoon de clara alleen ik vind het dezin gewoon op een t610 lijken wel jmr dat ze er niks nieuwes mee doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
Zou er ook gps op kunnen? :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

T'is volgens mij geen smartphone met Windows of Symbian erop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Laatst online: 04-10-2022
Dudes... ik ben verliefd _/-\o_

Wanneer komt ie uit in Nederland? Ga er vast voor sparen :)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206

vanpeltje schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 18:36:
Wanneer komt ie uit in Nederland? Ga er vast voor sparen :)
Hij bestaat officieel nog niet eens... Laat staan dat iemand weet wanneer 'ie in NL gereleased wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 17:58
SimonMc schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 19:27:
[...]

Jah...Als je een gsm wilt waarmee de helft van Nederland al mee rondloopt...
Geef mij maar de S700i _/-\o_
Of toch zeker en vast de K700i (die ik nu heb), moest ik kiezen tussen die D500 en de K700i, zou ik kiezen voor de K700i.Noem me zot, maar ik wil een gsm waarmee ik zelf bepaal wat ik kan aanpassen en niet.
En de andere helft van Nederland loopt met de K700i ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

MarcoC schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 19:49:
[...]
En de andere helft van Nederland loopt met de K700i ;) .
Eh, of niet. Er is bijna niemand die die telefoon heeft. Bij mij op school denk ik 3, ik was in oktober de eerste. De 6230 zie ik overal, en kijk eens hoe snel dat topic hier loopt. Toch zeker 3, 4 maal zo snel als het K700 topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

( Vooral door de mensen die hem kopen doordat het nokia is en dat staat voor kwaliteit. Moet wel zeggen dat ik steeds meer mensen op school hoor zeggen dat ze sony ericsson ook erg mooie mobieltjes vinden maken. )

De Clara word denk wel duur in het begin om hem te kopen. Ik zou trouwens ook wat meer info over de nieuwe contacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-03 19:00
Alle nieuwe telefoons zijn in het begin duur he, helaas maar waar :).

Keuze van telefoons wordt op de dag steeds moeilijker zeg, kijkend puur naar specs dan zegt een "stemmetje" neem de D500; helemaal mijn smaak wat betreft design. Maar dan houdt het "slide" methode me weer een beetje tegen.

De K700i, qua features en functies doet hij niet veel onder de D500 (als 'k het goed zeg uit m'n hoofd, het schermpje, camera (?)), maar z'n design trekt mij niet erg aan. Deze Clara doet 't 'm wel weer bij mij, maar goed, hij bestaat nog niet eens officieel...

Populaire N6230, mjah op specs gebied doet hij het onder de D500, en op het moment heb ik niet zoveel vertrouwen meer; nadat mijn N6610 al 5x terugmoest / moet (en nog is) voor reparatie; dergelijke foutmeldingen, bugs, software updates, contact service error (aka hij doet niets meer)...

Zoek maar eens naar een mobieltje dat aan *jouw* voorwaarden voldoet; het is mij helaas niet gelukt...

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 17:58
Anoniem: 34169 schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 19:58:
[...]

Eh, of niet. Er is bijna niemand die die telefoon heeft. Bij mij op school denk ik 3, ik was in oktober de eerste. De 6230 zie ik overal, en kijk eens hoe snel dat topic hier loopt. Toch zeker 3, 4 maal zo snel als het K700 topic.
Het is natuurlijk erg overdreven, maar als de helft met de D500 rondloopt, dan zou toch minstens de andere helft met de K700i rond moeten lopen... Ik zie nog bijna niemand met de D500.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

pff, word vast wel weer rond juni/juli. gsm zal eerst gepromoot worden op de cebit lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaannO schreef op zondag 16 januari 2005 @ 22:54:
Voor vernieuwend design moet je bij Nokia kijken :) Voor minimalisme, en stijlvol design moet je bij SE kijken. Je hoeft niet twintig vreemde vormen in een telefoon te stoppen om hem er netjes uit te laten zien, en dat bewijst SE maar weer. Gewoon eenvoud, klassiek en toch modern.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Anoniem: 14124 schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 09:21:
[...]

Voor vernieuwend design moet je bij Nokia kijken :) Voor minimalisme, en stijlvol design moet je bij SE kijken. Je hoeft niet twintig vreemde vormen in een telefoon te stoppen om hem er netjes uit te laten zien, en dat bewijst SE maar weer. Gewoon eenvoud, klassiek en toch modern.
En stevig! Mijn Nokia's kraakten altijd, de T610 is oerdegelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakhead
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 31-05 15:41
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 09:42:
[...]

En stevig! Mijn Nokia's kraakten altijd, de T610 is oerdegelijk ;)
Ik moet wel even melden dat mijn T630 wel kraakt (lichtelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Jaa en mn oude T610 ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

sja een telefoon gaat op een gegeven moment gewoon kraken, heb op dit moment een siemens s55, deze kraakte in het begin ook niet, maar begint nu ook wat meer te kraken. Zolang mijn mobiel maar gewoon moet werken zoals het hoort vind ik het niet zo'n probleem (kraken moet natuurlijk niet superduidelijk hoorbaar zijn)
Ik denk wel dat ze er alles aan zullen doen om het zo stevig mogelijk te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Het is ook geen probleem, maar de SE's zijn in mijn ervaring gewoon oerdegelijk. De mijne (T610) is nu bijna twee jaar oud, en kraakt nog steeds niet *trots* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-05 16:00
Excuses voor de ontzettende kick, maar ik ben heel benieuwd naar dit toestel, omdat dit in mijn ogen weleens de perfecte telefoon zou kunnen worden.

Heeft er iemand nog nieuws, of nieuwe ontwikkelingen?

Ik wil het topic een beetje alive houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben iig benieuwd naar het kontje van dit model :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Dirtbiter schreef op dinsdag 01 februari 2005 @ 11:20:
Excuses voor de ontzettende kick, maar ik ben heel benieuwd naar dit toestel, omdat dit in mijn ogen weleens de perfecte telefoon zou kunnen worden.

Heeft er iemand nog nieuws, of nieuwe ontwikkelingen?

Ik wil het topic een beetje alive houden...
Ja maar als er niet veel nieuws is, dan is het natuurlijk ook een beetje lastig :)

Ik denk dat als we meer richting lente komen er ook meer nieuws van gaat komen en het topic ook wat levendiger wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Rond de Cebit zal alle info beschikbaar zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Afbeeldingslocatie: http://pappfer.uw.hu/files/Clara1.jpg_(thx_pappfer).jpg
Afbeeldingslocatie: http://pappfer.uw.hu/files/Clara2.jpg_(thx_pappfer).jpg
Afbeeldingslocatie: http://pappfer.uw.hu/files/Clara3.jpg_(thx_pappfer).jpg
Afbeeldingslocatie: http://pappfer.uw.hu/files/Clara4.jpg_(thx_pappfer).jpg
Afbeeldingslocatie: http://pappfer.uw.hu/files/Clara5.jpg_(thx_pappfer).jpg
Afbeeldingslocatie: http://pappfer.uw.hu/files/Clara6.jpg_(thx_pappfer).jpg

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

alweer geen ondersteuning voor pro :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-05 12:28

Piggen

Lekker bakkie

Ziet er prima uit :)

Dit zou een opvolger kunnen zijn van mijn T610 (abonnement loopt in juli af).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wow.
Mooi in eenvoud.

Heb net S700 besteld. Iemand ruilen voor deze? :P

Waar heb je de pics vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v382/shaheenjamal/348150cc.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v382/shaheenjamal/4d5a5e17.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v382/shaheenjamal/273c0984.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Dat hij geen 'Pro' ondersteuning heeft is nog niet zeker. Zou wel HÉÉL dom zijn......

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:23
Waarom zouden ze er geen Pro ondersteuning indoen? Er zit een 2 MP camera in en heeft hele goede specs, maar geen Pro ondersteuning.... Klinkt niet echt logisch dus ik hoop (en denk) dat dat er wel in zal komen. Waarschijnlijk is het gewoon software matig (zoals bij de S700 blijkt) dus zo moeilijk moet het toch niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absolut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-04 17:45
Ik denk dat ik weet wat men volgende GSM gaat zijn... Mijn T610 begint net te oud te worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Laatst online: 14-04 14:49
Jammer dat het gebruikte materiaal rondom de cijfertoetsen een andere kleur heeft...lijkt wel een lelijke kleur groen :P Ook zien de cijfertoetsen een beetje cheap uit, dit kan SE veel beter. Toch lijkt het mij een goede opvolger van mijn T630, hopen dat de final versie nog iets wordt aangepast!

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Hij ziet er zeer goed uit, jammer dat ik nog zo lang moet wachten tot mn abo is afgelopen. Ik zou hem graag willen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

cryonic90 schreef op zondag 06 februari 2005 @ 23:12:
Hij ziet er zeer goed uit, jammer dat ik nog zo lang moet wachten tot mn abo is afgelopen. Ik zou hem graag willen hebben
Wat is lang, verwacht maar niet dat deze heel snel op de markt komt :)

En over dat groene, sja kan zijn dat het wat groenig is, maar kan ook de flits geweest zijn :)
En ik vind het trouwens niet eens lelijk staan dat donkergroene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Laatst online: 16:44
ck2000nl schreef op zondag 06 februari 2005 @ 22:28:
Jammer dat het gebruikte materiaal rondom de cijfertoetsen een andere kleur heeft...lijkt wel een lelijke kleur groen :P Ook zien de cijfertoetsen een beetje cheap uit, dit kan SE veel beter. Toch lijkt het mij een goede opvolger van mijn T630, hopen dat de final versie nog iets wordt aangepast!
Ik heb een HEEEL STERK vermoeden dat dit gewoon de definitieve versie is/wordt, aangezien de CeBit er weer aankomt en ze de telefoon willen gaan showen...
Trouwens deze tel heet Clara, maar wat is de "echte" naam? K800i toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Verder is de keuze voor MS DUO een slechte keuze wat een mogelijke "nog" hogere verkoop tegen gaat, omdat die kaartjes voor zo ver ik het weet duur zijn en maar tot 128 MB gaan.
Ik hoop stiekem toch dat de Clara de "Memorystick Pro Duo" gaat ondersteunen, deze zijn aangenaamd geprijsd: SanDisk Memorystick Pro Duo 1.0Gb € 127,00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Flatwhite schreef op zondag 06 februari 2005 @ 23:20:
[...]

Ik heb een HEEEL STERK vermoeden dat dit gewoon de definitieve versie is/wordt, aangezien de CeBit er weer aankomt en ze de telefoon willen gaan showen...
Trouwens deze tel heet Clara, maar wat is de "echte" naam? K800i toch?
Volgens mij gaat ie K750i heten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

ck2000nl schreef op zondag 06 februari 2005 @ 23:25:
[...]

Volgens mij gaat ie K750i heten.
Dan lijkt het meer of het maar een kleine aanpassing is van de K700i, ik hoop dat ze er dan toch de K800i van maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

:9~

En ik maar denken dat mijn K700i geil was... :/
Ach, weet ik iig wat m'n volgende phone wordt als m'n abbo afloopt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Afbeeldingslocatie: http://mobile-review.com/forum2/attachment.php?attachmentid=3651

Afbeeldingslocatie: http://mobile-review.com/forum2/attachment.php?attachmentid=3652
Pagina: 1 2 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.