Sony Ericsson K750i Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 20 Laatste
Acties:
  • 7.522 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ck2000nl schreef op zondag 06 februari 2005 @ 23:23:
Verder is de keuze voor MS DUO een slechte keuze wat een mogelijke "nog" hogere verkoop tegen gaat, omdat die kaartjes voor zo ver ik het weet duur zijn en maar tot 128 MB gaan.
Ik hoop stiekem toch dat de Clara de "Memorystick Pro Duo" gaat ondersteunen, deze zijn aangenaamd geprijsd: SanDisk Memorystick Pro Duo 1.0Gb € 127,00
Wat moet je in hemelsnaam met 1GB in een telefoon, ik vind die 128MB al veel. Voor die paar foto's die je ermee maakt is 8mb al genoeg. Een camera blijft een gimmick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Echt wel dat ik 1GB in mijn telefoon wil....

Geen aparte MP3 speler, geen aparte (point & shoot) camera, geen aparte FM radio. Gewoon alles in één, dat zou eindelijk wel eens leuk zijn als SonyEricsson dat weet te realiseren...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Ginz schreef op maandag 07 februari 2005 @ 23:33:
Echt wel dat ik 1GB in mijn telefoon wil....

Geen aparte MP3 speler, geen aparte (point & shoot) camera, geen aparte FM radio. Gewoon alles in één, dat zou eindelijk wel eens leuk zijn als SonyEricsson dat weet te realiseren...
jij slaat je fm radio op?

ik denk dat ik ook al wel weet wat mn opvolger word van mn k700i :P

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Verwijderd schreef op maandag 07 februari 2005 @ 23:26:
[...]

Wat moet je in hemelsnaam met 1GB in een telefoon, ik vind die 128MB al veel. Voor die paar foto's die je ermee maakt is 8mb al genoeg. Een camera blijft een gimmick.
Dat geheugen is niet alleen voor eventuele foto's, ook ringtones, backgrounds en MP3's. Heb je ooit eens iemand horen klagen dat ie teveel geheugen heeft op zijn mobieltje? NEE! :)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

offtopic:
Deuxani, ga jij ook naar de CeBIT toe?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Zeer cool dingetje!

Op deze foto's is meteen goed te zie hoe klein die is.
Alleen het camera-knopje ziet er wat vreemd uit.....

Ginz: ik ga wel naar de CeBIT dit jaar. Voor de laatste keer met school als het goed is.

PSN: Shiver23

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Ginz schreef op zondag 06 februari 2005 @ 20:34:
Dat hij geen 'Pro' ondersteuning heeft is nog niet zeker. Zou wel HÉÉL dom zijn......
Lees dit maar:
Everyone always fears the worst..

Bad news: Only 38MB internal memory.
Good news: Normal MSD and MSD Pro support.

And there may be a present in the box too.
;)
Gisteren gepost door Memzee op de Mobile-Review forums, het zou wel heel onverstandig zijn indien hij geen MSD pro support had :)

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
...zien we ook gelijk dat de Sony Ericsson "Clara" de opvolger wordt van de K700i want het is namelijk de:

Sony Ericsson K750i

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
  • Laatst online: 26-08 20:06
Hij ziet er echt cool uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:59

Piggen

Lekker bakkie

Jawel, maar de K700 is wel mooier, vind ik. Daarentegen lijkt mij de joystick van de Clara weer veel fijner, die is weer net zoals bij de T610. Ik heb één keer een K700 in m'n handen gehad en de joystick beviel me echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonMc
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-06 21:02
Eldarmurtazin van mobile-review heeft de kans gehad (en gegrepen natuurlijk)om een van de ontwerpers van de K750i (clara) te interviewen.Het interview heeft naar zijn eigen zeggen 5 uur geduurd en men had dan ook de kans om in het forum vragen te plaatsen die gesteld zouden worden aan die persoon.Het Russische interview is al online, voor de vertaling zullen we tot morgen moeten wachten.

Update later !

http://www.mobile-review....005/clara-interview.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:22
Zou jij die plaatjes even willen resizen? Dit is te groot.

Titel edit overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:08
vanpeltje schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 10:38:
...zien we ook gelijk dat de Sony Ericsson "Clara" de opvolger wordt van de K700i want het is namelijk de:

Sony Ericsson K750i
Volgens een van die links hiero gaat het toch echt om de T650 :) en niet de K750 :)
edit: als je bij google gaat zoeken op T650 of K750 kom je iedere keer dezelfde foto's tegen... :/

[ Voor 15% gewijzigd door MewBie op 23-02-2005 21:34 ]

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
SimonMc schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 20:52:
Eldarmurtazin van mobile-review heeft de kans gehad (en gegrepen natuurlijk)om een van de ontwerpers van de K750i (clara) te interviewen.Het interview heeft naar zijn eigen zeggen 5 uur geduurd en men had dan ook de kans om in het forum vragen te plaatsen die gesteld zouden worden aan die persoon.Het Russische interview is al online, voor de vertaling zullen we tot morgen moeten wachten.

Update later !

http://www.mobile-review....005/clara-interview.shtml
Kan jij russisch?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
ik heb de vertaling gemaakt... B)

mag ik hem hier plaatsen?? hij is 8 pagina's... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
tjaa.. engels :O

hierbij toch maar ff een volledige NEDERLANDSE vertaling...
hoewel de gramatika niet helemaal klopt... maar dat is niet mijn schuld! ;)

http://grass.homeip.net/u...n%20K750i%20interview.doc

veel leesplezier! 8)

[ Voor 7% gewijzigd door willy1986 op 25-02-2005 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In het interview op mobile-review wordt idd bevestigd dat de telefoon PRO support heeft! :)

"The device supports Pro cards capacious of up to 1 GB. And a 64 MB card is included into the kit"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Laatst online: 08-01-2023
ck2000nl schreef op zondag 06 februari 2005 @ 23:23:
Ik hoop stiekem toch dat de Clara de "Memorystick Pro Duo" gaat ondersteunen, deze zijn aangenaamd geprijsd: SanDisk Memorystick Pro Duo 1.0Gb € 127,00
Dat is toch een te idiote prijs! Een 1GB SD kaart kost maar € 59,95. Dit is echt een belangrijke reden wat mij tegenhoudt om een SE phone te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Dan blijf je toch mooi bij die Nokia prut :Y)

Oh ja, je bent trouwens niet verplicht om die uitbreiding te kopen want hij wordt geleverd met een 64 MB kaart. Genoeg voor de krenterige zielen....

[ Voor 63% gewijzigd door ck2000nl op 27-02-2005 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

ck2000nl schreef op zondag 27 februari 2005 @ 16:02:
Dan blijf je toch mooi bij die Nokia prut :Y)

Oh ja, je bent trouwens niet verplicht om die uitbreiding te kopen want hij wordt geleverd met een 64 MB kaart. Genoeg voor de krenterige zielen....
Voel je aangevallen ofzo? Je kan ook normaal reageren ipv je als een fanboy te gedragen en iemand indirect krenterig te noemen... Hij heeft bovendien een Siemens SX1 en geen Nokia.

De prijs zal mij echt niet tegenhouden overigens, zolang ze hem maar snel uitbrengen. Wat mij betreft kost hij zelfs meer dan de S700i, als hij maar snel uitkomt.

Maarja, ik ben wel nieuwsgierig naar wat ze op 1 maart zullen laten zien :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Als er idd op de centen gelet moet worden bij de aanschaf van een nieuw topmodel mobieltje, waarom wordt er dan gekeken naar de hoge prijzen van extra accessoires? Bij nieuwe toestellen (in dit geval zelfs een aankomend topmodel) is het vanzelfsprekend dat de extra accessoires gewoon prijzig zijn. Als het voor jouw budget niet haalbaar is, dan kies je toch voor een toestel (instapmodel) die geen gebruik maakt van die extra geheugenuitbreidingen.

Verder geeft de post van "deuxani" de indruk dat hij "denkt" dat dit voor alle SE mobieltjes van toepassing is, maar als je SE kent dan weet je gewoon dat dit niet zo is. Vandaar mijn tegenargument dat de K750i compleet wordt geleverd met een 64 MB kaartje en dat alleen de veeleisende gebruiker een groter kaartje nodig heeft, dus bij moet betalen. 8)

ff weer on-topic:
Zou de K750i ook worden geleverd met een USB kabel om MP3's over te zetten als ringtone? Of moet alles via Bluetooth?

[ Voor 13% gewijzigd door ck2000nl op 27-02-2005 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
ck2000nl schreef op zondag 27 februari 2005 @ 17:51:
ff weer on-topic:
Zou de K750i ook worden geleverd met een USB kabel om MP3's over te zetten als ringtone? Of moet alles via Bluetooth?
Ja, staat in 't interview. Er zit 'n kabel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Thanks Egg, jij begrijpt me tenminste. ;) Het is namelijk heel simpel ik koop juist alleen maar dure telefoons en als ik een dure telefoon koop dan wil ik niet nog eens € 127 betalen voor een accessoire, terwijl het veeeel goedkoper kan (zie SD). Bij de aanschaf van het dure mobieltje is het geld namelijk zo goed als op. Die 64mb stelt voor mij bijvoorbeeld niets voor (voor veel andere mensen weer wel, dus begrijpelijk en heel goed dat ze het erbij doen), kunnen ze net zo goed weg laten in mijn geval, dan wordt het mobieltje weer goedkoper. :) Het is gewoon jammer dat SE zich enkel op deze dure memory sticks stort. Ik trek het sowieso niet dat de ene telefoon MMC, de andere RS-MMC, DV RS-MMC, SD, MiniSD, MS, MSD of MSPD gebruikt. Elke keer als je een phone koopt moet je weer een nieuwe geheugenkaart kopen en dan wil je natuurlijk dat die niet te duur is. That's my point. Maar ok, terug tot de orde van de dag. Morgen wordt hij gepresenteerd, samen met de befaamde walkman phone. Can't wait!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Hoe laat is de presentatie eigenlijk....?

Update:

...ik heb het al. het volgende stond op M-R:

"The following material about all the announcements of the current day at 12 am… Photos from the press conference at 6 pm and later"

[ Voor 72% gewijzigd door Sur_G op 01-03-2005 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-nevermind-

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2005 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Laatst online: 05-01 12:58
offtopic:
deuxani: als je geld op is als je een nieuwe (dure!) telefoon koopt, dan lijkt het me een beter idee om een goedkopere telefoon te nemen? Is hetzelfde als in een doos wonen omdat je door de aankoop van je 50" lcd tv de huur niet kan betalen :P

Vind het wel een mooi toestel, maar op een of andere manier zal ik nooit zo'n toestel kopen omdat die joystickjes klote zijn IMO. Heb nu een Nokia 6600, die heeft zowat hetzelfde soort joystick maar toch is die net wat fijner...

Maargoed wie weet is het bij deze wel in orde, dat wordt afwachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
offtopic:
Het geld is niet echt op natuurlijk, maar het is te idioot om dezelfde prijs als je betaald voor de telefoon te betalen voor accessoires dus. ;) Maar goed ik sta daar alleen in hehehe, is niet erg.

En hij is gepresenteerd:

Afbeeldingslocatie: http://mobile-review.com/articles/2005/image/se1march/k750/k750-4.jpg

Meer foto's: http://mobile-review.com/articles/2005/se-k750-pict-en.shtml

Pressrelease: http://mobile-review.com/articles/2005/se-k750-103-en.shtml

En de Walkman phone W800:

Afbeeldingslocatie: http://mobile-review.com/articles/2005/image/se1march/w800/w800.jpg

Meer foto's: http://mobile-review.com/articles/2005/se-w800-pict-en.shtml

Pressrelease: http://mobile-review.com/articles/2005/se-w800-103-en.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 14:25
Zojuist is de informatie vanuit Sony Ericsson gekomen, K750 is bevestigd, met nog 5 andere modellen:

http://www.mobile-review..../2005/se-103main-en.shtml

edit:
Damn you deuxani! ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Dirtbiter op 01-03-2005 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 18:22

MaDLiVe

.-Observer-.

Hij is mooi. Wanneer komt ie eigelijk uit?

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die W800 ook wel gaaf, alleen jammer dat ik alles al heb dat erin komt te zitten. Zijn er echt mensen welke hun ipod of andere mp3 player zullen wegdoen voor deze telefoon? De 2 mpx camera vind ik een ander verhaal. Een goede camera thuis hebben is handig, maar die neem je niet altijd mee. Tenminste ik heb niet altijd mijn camera op zak. Mijn mobiel daarin tegen wel. Zullen ze overigens wel weer moeilijk gaan doen eer je een concert in kunt komen met je mobiel. :-) Denk zomaar dat die w800 heel snel door orange naar voren zal gebracht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
De kleurencombo van de W800 doet me erg denken aan BOSS Sport :) Hij wordt trouwens geleverd met een 512mb MSPD. Alleen zal hij pas in September ongeveer verschijven (dat duurt dus nog een hele tijd). Ik denk niet dat mensen hun iPod weg zullen doen voor deze telefoon (ook al zal, volgens SE, de geluidskwaliteit superhoog zijn) maar er zijn zat mensen die geen iPod of andere MP3 speler hebben. En de mensen die een 128mb of 256mb MP3 speler hebben zouden gek zijn als ze dat extra mee zouden nemen als ze een 512mb MP3 speler al in hun zak hebben zitten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed punt, sorry ik leef nog volledig in de macwereld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

http://www.se-community.com/index.php?s=128

Filmpjes van het toestel en foto's gemaakt door de camera :o

Die headphones van de W800 lijken op de EX71 dopjes van Sony, als het niet dezelfde zijn. Deze heb ik zelf ook in combinatie met mijn iPod :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 11:04
Ik vind de Cam pics geen haar beter dan die van mn S700i. Ik zie soms zelfs meer blury effecten dan bij de 1.3Mpix die ik hier heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ok, tijd voor een W800 topic denk ik.

Dat ziet er echt goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel jammer dat je niks aan die 2.0megapixel hebt, wanneer de lens en/of de CCD brak is.

Zo maakt mijn 1.9/2.1 megapixel Canon Digital Ixus véél betere foto's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 11:04
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 12:26:
Wel jammer dat je niks aan die 2.0megapixel hebt, wanneer de lens en/of de CCD brak is.

Zo maakt mijn 1.9/2.1 megapixel Canon Digital Ixus véél betere foto's :)
UIteraard, want daar zit een fatsoenlijke lens op. Als SE even investeert in een goed glazen lensje waardoor de phone 1 gram zwaarder wordt en 10 euro duurder kan iedereen genieten van een fatsoelijke 2Mpix cam...

Maarjah laten we hem niet helemaal afkraken ;) Goeie specs, en nice design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
SonyEricsson is goed bezig.
Ik ga m'n P900 waarschijnlijk inruilen voor 'n K750 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Laatst online: 13-09 18:22

MaDLiVe

.-Observer-.

Ik zou mijn d500 er ook zo voor uit de deur doen om eerlijk te zijn.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed Bezig SE !! Mijn volgonde phone wordt k750i :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D!ablo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-03 13:24
hij komt in Q2 uit, waarschijnelijk in juni :(

k700 en k750 naast elkaar :)
Afbeeldingslocatie: http://www.se-community.com/alben/1351/268/HPIM0537.jpg?1109683692

pic gemaakt met de K750.
Afbeeldingslocatie: http://www.se-community.com/~rog/k750i/cam_samples/images/DSC00064.jpg

meer pics gemaakt met de k750
http://www.se-community.com/~rog/k750i/cam_samples/index.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Die foto's zijn echt van goede kwaliteit, zeker voor een telefoon. En die walkmanphone vind ik ook zeker cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Nemesis
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 16:18

Lord_Nemesis

Wa oars?

En gaat de K750 ook memory stick pro ondersteunen?

Heb hier namelijk een memory stick pro, en weinig zin om nog een duo aan te schaffen.

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 21:58:
In het interview op mobile-review wordt idd bevestigd dat de telefoon PRO support heeft! :)

"The device supports Pro cards capacious of up to 1 GB. And a 64 MB card is included into the kit"
naderhand twijfel ik hierover. steefs meer lees ik gewoon dat hij gwn duo MS duo tot 1Gb heeft... meer niet ;(

[ Voor 17% gewijzigd door willy1986 op 02-03-2005 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45

TMC

Is de W800 niet gewoon een andere versie van de K750i? Dus gewoon hardwarematig hetzelfde, maar een ander frontje/doelgroep? Min of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:26
TMC schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 19:03:
Is de W800 niet gewoon een andere versie van de K750i? Dus gewoon hardwarematig hetzelfde, maar een ander frontje/doelgroep? Min of meer.
Daar lijkt het idd wel op ja, echte verschillen in de specs heb ik niet gezien.

De telefoon ziet er iig goed uit. Het menu is lekker snel, iig een behoorlijk stuk sneller dan mijn S700 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
Heb de K750 vandaag aan de tand gevoeld.

Eerste indruk in me hand: waah net een T610! Echt direct kwam dat in me op.
Heel erg klein en best een geinig ding.

Foto's vind ik wat tegen vallen! Althans nog steeds wat blurry ik denk niet 1 van de beste 2Mpixel camera's.
De W800 is veel stoerder qua uiterlijk!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jig
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-08 16:18

Jig

Zeker mooi toestel, die ga ik denk ik bij me volgende abbo nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Laatst online: 23:25
De K750i ook in het zilver:

Afbeeldingslocatie: http://mobile-review.com/forum2/attachment.php?attachmentid=3906

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Cybershot user interface!!!
Relax :D
Dit vond ik echt fijn in de S700.
Dit wordt de T610 van het jaar 2005!! _/-\o_
(Nils->"waah net een T610!")

Wat is er eigenlijk bekend over die nieuwe connector, deze schijnt niet compatible te zijn met de oude connector he.

[ Voor 78% gewijzigd door Sur_G op 01-03-2005 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
Sjit, wat moet ik nu...beide kleuren zijn zo mooi! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Komen allemaal nieuwe accessoires voor!
die op die connector denk ik beter past!

De K750 was trouwens ook de enige met die connector de anderen waren gewoon de normale!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

nils7 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 21:44:
Komen allemaal nieuwe accessoires voor!
die op die connector denk ik beter past!

De K750 was trouwens ook de enige met die connector de anderen waren gewoon de normale!
Ook de W800? Want dat zou wel apart zijn, voor een telefoon die bijna een kopie is van de K750.

De achterkant van de K750 op die foto, lijk echt op een soort cameratje. Bij de zwarte is dat veel minder (bijna niet).... wat een kleur wel niet kan doen he?

[ Voor 18% gewijzigd door Sur_G op 01-03-2005 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Nee W800 heeft die van de K750!
De W800 was er niet dus heb dan niet kunnen controleren.

In het topic van mobile-review staan meer van mijn foto's die ik vandaag geschoten heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Poll: Welke kleur is mooier?
Zwart
Zilver
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=46553&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Laatst online: 10-09 13:33
Shit he die nieuwe connector... :(
Dus nou kan ik straks 4 (auto,werk,beneden,slaapkamer) laders weggooien...
http://www.se-community.com/album.php?image_id=3788

Hier nog een preview met fotos die ik nog niet eerder had gezien hier:
http://www.clubsonyericss...05/k750i-preview/#more-34

[ Voor 55% gewijzigd door Scidd0w op 02-03-2005 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cryonic90
Ik vind hem steeds mooier worden, alleen wel jammer van die connector

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Vanavond komen op nieuwemobiel alle 160 foto's online van de SE pressmeeting van gisteren, een deel (69) foto's komen van mij!
Ook enkele video's zullen er tussen zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sowieso dat ik deze ga halen als ie uit komt, bij mn nieuwe abo :D

Mijn abo loopt eind mei af, maar dan zoek ik me wel een pp toestelletje uit tot die tijd :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff wachten op de SonyEricsson P1000 met WiFi ondersteuning kan ook de moeite waard zijn...
:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow vet :7
die gaat alleen wel iets meer kosten vrees ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurjen_g
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:46
Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 12:58:
Ff wachten op de SonyEricsson P1000 met WiFi ondersteuning kan ook de moeite waard zijn...
:7
Die foto blijft maar opduiken als zijnde SonyEricsson, maar het is een Benq P50 (zie o.a. http://www.infosyncworld.com/news/n/4754.html )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo dan ..die W800 is echt wel goed! Echt een gaaf ding.

Jammer dat er ook weer een camera in zit. Ik weet niet of ik dit wel wil in mn volgende foon. Zonder camera is toch een stuk goedkoper, lijkt mij ..Maar ja, foons zonder camera zijn er bijna niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
K750i _/-\o_
W800i

2e kwartaal van 2005. k kan niet wachten! :)

[ Voor 25% gewijzigd door willy1986 op 02-03-2005 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Heb al mijn foto's van de pers meeting online:

http://www.symbianworld.n...task=view&id=181&Itemid=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
P1000 is lelijk ! geef me maar een telefoon...

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Die verlichting O+ O+ O+ O+

Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery0502/selaunch/k02.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Alle (160) foto's staan nu gerangschikt per mobiel op nieuwemobiel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Echt een hele mooie telefoon qua specificaties alleen die zwarte kleur staat me niet aan! Is het zeker dat de zilveren versie ook wordt uitgebracht in Nederland, en dan ook in grote getale??? Of is het net als met de SE T610 dat bijna iedereen een zilveren had en hier en daar een persoon liep met een rode of een blauwe. Ik heb namelijk voor mezelf liever de zilveren!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

vanpeltje schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 16:29:
P1000 is lelijk ! geef me maar een telefoon...
Idd een heel qwerty toetsenbord EROP. Niet eens uitschuifbaar of alleen via de stylus. UGLY!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat achterop de cam -> digital zoom

Zou t dan toch onzin zijn dan, optische zoom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 15:54
willy1986 schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 14:35:
K750i _/-\o_
W800i

2e kwartaal van 2005. k kan niet wachten! :)
Nu hoop ik ook echt dat hij begin 2e kwartaal er al is.
Voor het zelfde wordt hij weer uitgesteld en hebben we hem eind zomer pas hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 12-09 07:45
Wat een ontzettend gaaf toestelletje. Dit wordt mijn opvolger van de 6230. In juni loopt mijn abotje af. Hoop dat die rond die tijd te leveren is. Tot die tijd houd ik het nog wel vol met de huidige ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Is er bekend hoeveel java-applicaties je op het toestel kunt zetten? Bij de SE K700i zat hier een beperking aan van 80 java-applicaties. Het aantal MB wat het bij elkaar bedroeg maakte niet uit, maar je kon er maar 80 opzetten. Is dit bij de K750i onbeperkt of in ieder geval meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 22:46
Ik loop nu met een Motorola V525 rond en zat aan een MPX 220 te denken om hem te vervangen, maar ik heb nu meer de neiging om op de SE K750i te wachten. Hoop dat ie inderdaad optijd uitkomt. :9~

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ansenyi schreef op zondag 06 maart 2005 @ 16:55:
Ik loop nu met een Motorola V525 rond en zat aan een MPX 220 te denken om hem te vervangen, maar ik heb nu meer de neiging om op de SE K750i te wachten. Hoop dat ie inderdaad optijd uitkomt. :9~
of je gaat voor de SE W800

[ Voor 14% gewijzigd door CLB op 06-03-2005 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 maart 2005 @ 20:15:
Er staat achterop de cam -> digital zoom

Zou t dan toch onzin zijn dan, optische zoom?
iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijkend naar de lens kan er imho amper optische zoom opzitten :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn t-mobile abbo loopt in juli af, dus ik ga maar eens even bellen met ze of er een leuke deal aan vast kan zitten bij een verlenging van mijn abbo ;) Eindelijk van mijn t610 af :)

Ik moet zeggen die 3G telefoon de K600i ziet er ook verdomd lekker uit :)

Het is wel duidelijk wie de markt voor 2005 gaat domineren qua design :) (en dat in 2004 ook al deed imo)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2005 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
>Heey TS / Barca,

>Inmiddels is er al heel wat meer info bekend over de k750i. Wil jij de startpost daarom flink updaten? enkels plaatjes, de specs, foto's gemaakt MET de k750i .. je kent t wel.

>hieronder enkele intressante links...
>willy1986 in "Sony Ericsson K750i"
>http://www.se-community.com/~rog/k750i/cam_samples/index.htm
>http://www.nieuwemobiel.nl/index.php?Toestel_code=114cc8e
>
>ik verwacht namelijk dat er in de toekomst nog veel over word gepraat. succes iig!
>
>maak er maar iets moois van. (start post van SX1 vind ik ook prachtig!!!).
>Gr willy1986

Heya Willy,

Ik zou het graag willen doen maar heb er simpelweg op dit moment simpelweg geen tijd voor. Verder ben ik nog steeds 100% verknocht aan de Siemens SX1; nog steeds de enige telefoon ter wereld met zowel Symbian, radio en stereo MP3 en ben ik van plan me pas weer echt te storten in een nieuwe telefoon (met bijbehorende OP, FAQ etc.) als er een SX1 alternatief komt. Dan ben ik bereid er weer net zoveel tijd in te steken als in de SX1!

Ik zal je mail posten op GoT en geinteresseerden voor het maken van een nieuwe OP kunnen zich melden. Ik weet niet precies wat het handigste is... mij de code mailen en dan pas ik de OP aan... of wellicht heeft iemand anders ideeën.

Ik hoop dat iemand zich meldt zodat er wat moois van kan worden gemaakt!

Groet,

Barca.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willy1986 schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 18:38:
[...]

naderhand twijfel ik hierover. steefs meer lees ik gewoon dat hij gwn duo MS duo tot 1Gb heeft... meer niet ;(
Op de site staat het volgende
Afbeeldingen opslaan
Het spreekt vanzelf dat je je favoriete foto's wilt opslaan. De K750i heeft een intern geheugen van 38 MB. Daarnaast is een Memory Stick PRO Duo™ van 64 MB onderdeel van het telefoonpakket. De K750i is compatibel met Memory Stick PRO Duo™ die kan worden uitgebreid tot 1 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Dit wordt dus absoluut mijn nieuwe telefoon :) Was al opzoek naar een vervanger voor mijn 6230 (begint kuren te vertonen). Zat eerst te denken aan een D500 tot ik dit juweeltje tegen kwam _/-\o_

Hoop niet dat dit net als de D500/6230/E700 een telefoon word waar half NL mee rond gaat lopen...

Moet echt zeggen dat het de mooiste telefoon is die ik in tijden heb gezien ! Lekker strak en toch modern :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

kingrichard47 schreef op zondag 06 maart 2005 @ 22:50:
Dit wordt dus absoluut mijn nieuwe telefoon :) Was al opzoek naar een vervanger voor mijn 6230 (begint kuren te vertonen). Zat eerst te denken aan een D500 tot ik dit juweeltje tegen kwam _/-\o_

Hoop niet dat dit net als de D500/6230/E700 een telefoon word waar half NL mee rond gaat lopen...

Moet echt zeggen dat het de mooiste telefoon is die ik in tijden heb gezien ! Lekker strak en toch modern :)
Denk 't niet. Is toch wel apparte prijsklasse. Vroeger liep iedereen met een Nokia 3310/ SE T610/ SE K700i en E800 en D500 maar met deze zullen alleen de 'exclusieve' mensen gaan banjeren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 14:38
Wat is nou precies het verschil met deze en de W800 van SE? De specs op de site komen volgens mij precies overeen, behalve dat bij de W800 de nadruk meer ligt op de muziekspeler (heeft ook radio, deze niet?) en bij deze meer op foto's maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

LordLynx schreef op maandag 07 maart 2005 @ 15:10:
Wat is nou precies het verschil met deze en de W800 van SE? De specs op de site komen volgens mij precies overeen, behalve dat bij de W800 de nadruk meer ligt op de muziekspeler (heeft ook radio, deze niet?) en bij deze meer op foto's maken?
Dat is idd het rare ervan. Bij de K750i wordt de nadruk idd gelegd op het fotomaken. Namelijk een 2 megapixel camera. Maaaaar de W800 heeft dezelfde camera. Bij de W800 wordt de nadruk weer gelegd op de muziekplayer. (radio en mp3) Maar de K750i heeft ook de radio-functie en kan ook mp3's afspelen. Wel wordt er gezegd dat je op de W800 apparte playlists kan samenstellen. Bij de W800 zit ook een 512 MB MSD pro kaartje in het pakket (om muziek op te zetten.) (bij de K750 is zit een 64 MB MSD kaartje bijgeleverd) De W800 heeft ook flightmode wat wil zeggen dat je alle communicatie van het toestel uit kan zetten (gprs / sms/ bellen) zodat je in het vliegtuig mp3'tjes kan luisteren of spelletjes spelen! (als ik het goed. Het zijn qua hardware gewoon dezelfde toestellen (38 mb dynamisch geheugen/ even zwaar/ even grote afmetingen) en qua software bijna identiek. Ze kunnen allebei hetzelfde alleen het omhulsel (frontje) is eigenlijk anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

SonyEricsson heeft eindelijk een beetje door wat Nokia al een paar jaar doet. 1 toestel, 2 of 3 verschillende types. En zo meerder mensen een SE kunnen leveren

Want degene die nu een W800 wel mooi vind, maar een K750i niet, koopt toch een SE. terwijl ze misschien anders voor een Nokia of Samsung zouden gaan. Die zorgen er namelijk wel voor dat ze voor ieder zo zijn smaak een toestelletje hebben liggen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ginz schreef op maandag 07 maart 2005 @ 20:31:
SonyEricsson heeft eindelijk een beetje door wat Nokia al een paar jaar doet. 1 toestel, 2 of 3 verschillende types. En zo meerder mensen een SE kunnen leveren

Want degene die nu een W800 wel mooi vind, maar een K750i niet, koopt toch een SE. terwijl ze misschien anders voor een Nokia of Samsung zouden gaan. Die zorgen er namelijk wel voor dat ze voor ieder zo zijn smaak een toestelletje hebben liggen.
Ja dat wel maar Nokia heeft alleen maar rechthoekige bijna allemaal op elkaar lijkende phones. Natuurlijk zijn er wel apparte nokia's uitgebracht en die zullen ook wel blijven komen. Maar het merendeel is recht toe recht aan en klaar. En hier heb ik altijd al 'n hekel aan gehad.

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 07-03-2005 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ginz schreef op maandag 07 maart 2005 @ 20:31:

Hey Ginz.
Niet een beetje mijn teksten uit een ander topic overnemen en verbouwen he ;)

Ik heb nu een S700. Toch maar kijken of ik niet ergens een mooie deal kan sluiten dat ik voor niet teveel de K750 kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Waar heb jij dat dan staan?

Heb je al copyright aangevraagd? ik wel :P

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ginz schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 12:28:
Waar heb jij dat dan staan?

Heb je al copyright aangevraagd? ik wel :P
Copyright vraag je niet aan, dat heb je automatisch. ;)
In W800 topic

[...]
Omdat je een goede headset en 512mb wilt hebben?
Als je mp3speler belangrijk vindt, dan kan dat ook een reden zijn.

Nokia brengt al jaren (bijna) identieke toestellen op de markt met kleine verschillen. Dat maakt de ontwikkeling een stuk goedkoper en kan je meer klanten aanspreken. Ik vind het erg slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

BAH, ik had nog zo gehoopt dat er betere headsets uit zouden komen die ook op de S700i zouden passen, deze telefoon heb ik net en een 2 jaar abbo, niet dat ik er niet blij mee ben, maar jammer van die oordopjes/andere aansluiting...

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is ie nu al te koop ?
en wat kost ie/gaat ie kosten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 17:43

trimakassi

haapsie is eepsie!

Hahaaha, lekker ongeduldig ben jij! ;) Groot gelijk hoor, tis best wel een relaxed toestel. Maar zoals je een paar posts terug kon lezen is de planning 2e kwartaal van dit jaar. Dat kan dus april maar ook juni zijn...

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Reken dus maar op minimaal juni

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scidd0w
  • Laatst online: 10-09 13:33
Om het allemaal compleet te maken ziet u in de link hieronder de D750i :P
Oftewel een tmobile branded k750i met het uiterlijk van een silverblauwe w800 :P

http://www.clubsonyericss...nt-between-k750-and-w800/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Scidd0w schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 22:31:
Om het allemaal compleet te maken ziet u in de link hieronder de D750i :P
Oftewel een tmobile branded k750i met het uiterlijk van een silverblauwe w800 :P

http://www.clubsonyericss...nt-between-k750-and-w800/
Haha vaag gek 8)7 Wel een mooi dingetje, maar dat T-mobile stinkt
(kzelf ga wel voor de oranje W800 versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk zou ik wel willen dat ie morgen uit zou komen :)
ik heb mn 6230 aan mn vriendin gegeven, en heb een 6310 op de kop getikt voor 70 euro voor de tijd tot de k750 uitkomt...
/me kan niet wachten!!
Pagina: 1 2 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.