Sony Ericsson K750i Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 20 Laatste
Acties:
  • 7.523 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yep, de k750i is -en in mindere mate de w800i- idd een geil toestel met zeer goede specs! zeker een mogelijke opvolger voor mijn t610.

-idd slim om drie verschillende concepten te bouwen rondom een ontwerp.
-mainstream or exclusive? depends on... iig zal t-mobile zijn d750i, net als kleine onafhankelijke dealers (dagelijkse adds in spits en metro), met een vette package deal in de markt zetten.
-is er al duidelijkheid over of het telefoongedeelte uitgeschakeld kan worden, zoals bij de w8001?
-werkt de k750i samen met isync?
-nu se zijn nieuwe serie handhelds heeft gepresenteerd, is duidelijk dat de k750i niet de opvolger is van de t610. de opvolger van de t610 is imo de k300i. de k300i is imo dan eigenlijk ook cleaner en mooier dan de k750i.

het is tijd voor nog een nieuwe mobiele telco op de nederlandse markt, die gaat stunten met de k750i. aan een package deal met 1000 belminuten heb ik namelijk niks...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2005 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dit zeker een mooie telefoon! Maar ik zou 'm gewoon niet kopen vanwegen het OS/GUI. Ik heb nu een nokia 7610 met daarop symbian series 60. Als je weet hoeveel duizenden apps en games beschikbaar zijn voor series60 die alles; maar dan ook werkelijk alles van je telefoon kunnen aansturen. Voor SE weet ik dat er enkele programmatjes zijn die ook je pc kunnen aansturen etc; maar gewoon veel en veel minder. Als je een mp3-speler met telefoonfunctie wil koop dan deze. Als je een smartphone met mp3speler wilt; koop een s60-telefoon (Sendo X2, Nokia 6680 etc). No-flame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die K600 er wel een stuk mooier uitzien als de K750 , De achterkant van de 750 vind ik niet zo heel smooth eruit zien , en de zijkant van die 600 ziet er echt heel pimpy uit !! En is ook voor umts dus misschien ook nog iets om te overwegen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2005 @ 15:44:
Ik vind die K600 er wel een stuk mooier uitzien als de K750 , De achterkant van de 750 vind ik niet zo heel smooth eruit zien , en de zijkant van die 600 ziet er echt heel pimpy uit !! En is ook voor umts dus misschien ook nog iets om te overwegen .
gelukkig, smaken verschillen dat vind ik nu precies andersom, k750i vind ik zo'n strak design!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pieter87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 12:21
Iemand al een shop gespot die hem binnenkort gaat uitbrengen? 8)

PvOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
pieter87 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:35:
Iemand al een shop gespot die hem binnenkort gaat uitbrengen? 8)
Op expansys.nl is ie nu beschikbaar voor pre-order dus zal ie wel snel komen? :9~

[ Voor 8% gewijzigd door Le0032 op 24-03-2005 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 20:08
Le0032 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:50:
[...]

Op expansys.nl is ie nu beschikbaar voor pre-order dus zal ie wel snel komen? :9~
laten we het hopen, ik wil snel deze telefoon hebben!!! iemand trouwens een idee wat ie gaat kosten(gewoon los, zou wel rond de 400euri zijn ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
hellboy123 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 18:30:
[...]

laten we het hopen, ik wil snel deze telefoon hebben!!! iemand trouwens een idee wat ie gaat kosten(gewoon los, zou wel rond de 400euri zijn ofzo)
Nou, ik weet niet of je echt van een bepaalde prijs kan uitgaan, de S700i kostte bij introductie ook 759.95 euro ( was nog duurder dan een P910i!!! ) maar is nu bijna in prijs gehalveerd ( ~43% ) : Nu kost ie namelijk nog maar 430. Ik hoop niet dat dit bij de K750i gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:00

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Le0032 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 19:07:
[...]

Nou, ik weet niet of je echt van een bepaalde prijs kan uitgaan, de S700i kostte bij introductie ook 759.95 euro ( was nog duurder dan een P910i!!! ) maar is nu bijna in prijs gehalveerd ( ~43% ) : Nu kost ie namelijk nog maar 430. Ik hoop niet dat dit bij de K750i gebeurd.
Datie in prijs keldert niet nee? Dat hoop ik toch wel :P
Graag op het moment dat ik m'n K700i zat ben en een nieuwe foon wil B) (Maargoed dat zal nog wel ff duren denk ik. :) )

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag op het hoofdkantoor met het toestel mogen spelen, en damn wat was dit dingetje geil zeg...enige wat ik eigenlijk raar vond was dat de camera die zover in kon zoomen zonder kwaliteitsverlies, toch redelijk wazige foto's maakt (kan komen door het shaken van de spanning :D) en dat je neit in kon zoomen. Al met al een ontzettend geil ding iig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Was er niet een adviesprijs genoemd van 400.- Euro?

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik gok dat hij uitkomt op een prijs van ongeveer tegen de € 500 aan...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ck2000nl schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 00:48:
Was er niet een adviesprijs genoemd van 400.- Euro?
We moesten een gok doen naar wat ie kosten zou (50 euro...voor mij dan *grapje* :P) maar ik heb het bedrag niet meer gehoord...kan jullie daar dus neit mee helpen...ik weet wel welke winkel hem ruim al eerste heeft, maargoed, dat zal ik maar niet zeggen want dan maak ik reclame :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Jaja, BelCompany krijgt `m natuuuuurlijk weer als eerste zekers?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 01:18:
Jaja, BelCompany krijgt `m natuuuuurlijk weer als eerste zekers?
Sssth! Geen reclame maken hier he ;) (en ja, je hebt idd gelijk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
De review staat online bij Mobile Review: http://mobile-review.com/review/sonyericsson-k750-en.shtml

De kwaliteit van de camera is echt geweldig! :P (De foto's gemaakt met het toestel zijn nu nog enkel te vinden in de russische review: http://mobile-review.com/review/sonyericsson-k750.shtml)

[ Voor 33% gewijzigd door deuxani op 25-03-2005 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

deuxani schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 12:02:
De review staat online bij Mobile Review: http://mobile-review.com/review/sonyericsson-k750-en.shtml

De kwaliteit van de camera is echt geweldig! :P (De foto's gemaakt met het toestel zijn nu nog enkel te vinden in de russische review: http://mobile-review.com/review/sonyericsson-k750.shtml)
Ik vind mijn S700 wel betere foto's maken. Met name qua kleuren en kleurverloop om de randjes vind ik het niet echt geweldig.

Verder een zeer strak telefoontje. Ongelovelijk dat het allemaal "past". :)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Shiver23 schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 13:18:
[...]

Ik vind mijn S700 wel betere foto's maken. Met name qua kleuren en kleurverloop om de randjes vind ik het niet echt geweldig.

Verder een zeer strak telefoontje. Ongelovelijk dat het allemaal "past". :)
Ik denk dat de kwaliteit ongeveer 't zelfde is. De S700 heeft 'n betere techniek, maar wel lagere resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Flint schreef op vrijdag 25 maart 2005 @ 20:02:
[...]

Ik denk dat de kwaliteit ongeveer 't zelfde is. De S700 heeft 'n betere techniek, maar wel lagere resolutie.
Je denk het. Maar ik heb zelf een S700 dus ik weet wat voor foto's die maakt. En op mobile-review staan dus ook foto's gemaakt met de k750. Behalve dat deze inderdaad op hogere resolutie foto's maakt, zijn de afbeeldingen door de CMOS veel "waziger" dan op mijn S700 met CCD. Ik had gedacht dat door de autofocus dit allemaal wat scherper zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:03
Le0032 schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 17:50:
[...]

Ik heb net even met SE gebeld. En ze verwachten daar pas Juni helaas. Maar dat kan altijd wat eerder of later worden vertelde hij me.

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
nah dat is jamr... zit best wel te wachten op een goede mobiel met een lekkere camera die ook nog goeie looks heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Shiver23 schreef op zaterdag 26 maart 2005 @ 17:01:
[...]

Je denk het. Maar ik heb zelf een S700 dus ik weet wat voor foto's die maakt. En op mobile-review staan dus ook foto's gemaakt met de k750. Behalve dat deze inderdaad op hogere resolutie foto's maakt, zijn de afbeeldingen door de CMOS veel "waziger" dan op mijn S700 met CCD. Ik had gedacht dat door de autofocus dit allemaal wat scherper zou zijn.
Heb je dan ook duidelijk vergelijkings materiaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gratiz schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 12:18:
[...]

Ik heb net even met SE gebeld. En ze verwachten daar pas Juni helaas. Maar dat kan altijd wat eerder of later worden vertelde hij me.
Als je contacten hebt bij SE weet je dan misschien ook wanneer de K600i uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratiz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:03
Verwijderd schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 08:39:
[...]

Als je contacten hebt bij SE weet je dan misschien ook wanneer de K600i uitkomt?
Ze vertelden me dat alle toestellen rond juni uitzouden komen die op dit moment gepland zijn. De 1 net iets eerder. De ander net iets later.

Op zoek naar gratis producten? https://www.gratiZ.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Flint schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 18:36:
[...]

Heb je dan ook duidelijk vergelijkings materiaal?
Ik maak meestal foto's op lagere resolutie, maar zal kijken of ik ff een shoot kan maken in de stad ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op cebit werd ook al verteld dat t juni zou worden, niet echt nieuws dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Shiver23 schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 10:01:
[...]

Ik maak meestal foto's op lagere resolutie, maar zal kijken of ik ff een shoot kan maken in de stad ofzo.
En dan bedoel ik dus, leg de K750 naast de S700, maak dezelfde foto's met dezelfde hoeveelheid licht e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Casio fx-100
  • Laatst online: 25-07 11:38
@ Willy1986

Bij de informatie die je gevonden hebt staat onder connectivity dat het toestel over EDGE beschikt.
Zie: willy1986 in "Sony Ericsson K750i"

Kun je aangeven waar je die info vandaan hebt? Ik kan het namenlijk nergens vinden en heb zelfs gelezen dat het er niet op zit.
Zie: http://www.mobile-review....onyericsson-k750-en.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Casio fx-100 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 14:50:
@ Willy1986

Bij de informatie die je gevonden hebt staat onder connectivity dat het toestel over EDGE beschikt.
Zie: willy1986 in "Sony Ericsson K750i"

Kun je aangeven waar je die info vandaan hebt? Ik kan het namenlijk nergens vinden en heb zelfs gelezen dat het er niet op zit.
Zie: http://www.mobile-review....onyericsson-k750-en.shtml
ik had destijds vele roddels op internet door gelezen waarin stond dat het toestel over EDGE beschikt.... helaas vind ik daarover helemaal niets meer 8)7 :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-04 15:43
Bij Belcompany in Amstelveen wordt hij als pre-release verkocht als los toestel.
Ze hebben 10 toestellen beschikbaar. Prijs voor het toestel is 469,-.
Officiele release wordt rond juni dan ook met abbo.

Ik heb er 1 gereserveerd. Morgen halen.

Too many freaks, not enough circuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even eea bekeken en dit is toch wel de telefoon voor mij.

Ik zie dat ie bij gsm.nl al te koop is, klopt dit, of zitten er addertjes onder het gras ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
Addertje:

Sony-Ericsson
K750i 2e kwartaal 2005

Bovenstaande geeft slechts een indicatie en biedt geen garantie voor uitlevering op dat tijdstip. Het komt helaas soms voor dat de introductie van nieuwe toestellen wordt uitgesteld.

Activering abonnement

Wanneer u het toestel aanschaft in combinatie met een abonnement, zal dit abonnement direct na ontvangst van uw contract in behandeling worden genomen en worden geactiveerd. De sim-kaart zult u dan ook binnen 8 werkdagen ontvangen. Het toestel zal separaat naar u worden verzonden zodra deze leverbaar is.

De levering van het abonnement en het toestel vindt dus gescheiden van elkaar plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietPrecies
Bij Belcompany Amstelveen is het toestel al wel te koop, los. Ik heb er 1 gereserveerd. Wellicht zijn er nog enkele beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk geintje :D SE geeft aan dat ze 'em pas in Juni op de markt gooien en dan zouden ze dit toestel in Amstelveen al hebben? Wat was de datum vandaag ook alweer? O ja: 1 April. . .zou dat er misschien iets mee te maken hebben???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-09 15:54
Nu is de vraag nog probeert pietprecies ons in de maling te nemen of heeft de belcompant pietprecies in de maling genomen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt eind april begin mei op de markt heb ik net van Sony gehoord. Hij zal €429 euries gaan kosten. Ik zit met smart te wachten tot ie er is!! Abo loopt gelukkig morgen al af ;-)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 17:43

trimakassi

haapsie is eepsie!

Hahaha, ik vraag me af welke posts ik vandaag moet geloven... ;) Morgen is al die ongein weer voorbij en dan weet ik zeker wanneer ik dit relaxte toestelletje aan kan schaffen.

There's nothing more lame than quoting yourself -Trimakassi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
trimakassi schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 18:52:
Hahaha, ik vraag me af welke posts ik vandaag moet geloven... ;) Morgen is al die ongein weer voorbij en dan weet ik zeker wanneer ik dit relaxte toestelletje aan kan schaffen.
idd mee eens, ik geloof helemaal niets meer. Zelfs onze wiskundeleraar maakte een 1april grap(nooit van m verwacht) :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsHarley
  • Laatst online: 13-09 11:23
Goed en betrouwbaar nieuws op 1 april

Sony-Ericsson K750i, Dit toestel is helaas nog niet leverbaar en wordt ergens in mei verwacht!
Prijs: € 359,00 (incl. verzendkosten)

is geen reclame maar een bron:
http://www.gsmdealer.nl/index.php3?toestelmerk=Sony-Ericsson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Toestel wordt verwacht eind april. Dit volgens een medewerker van t For Telecom, die ik had gemaild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsHarley
  • Laatst online: 13-09 11:23
Le0032 schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 22:32:
Toestel wordt verwacht eind april. Dit volgens een medewerker van t For Telecom, die ik had gemaild.
Toevallig geen prijs in de mail er bij gekregen zeker?
en eind april zou zeker mooi zijn ik wil eind april/ begin mei deze telefoon gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45

TMC

NielsHarley schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 22:01:
Goed en betrouwbaar nieuws op 1 april

Sony-Ericsson K750i, Dit toestel is helaas nog niet leverbaar en wordt ergens in mei verwacht!
Prijs: € 359,00 (incl. verzendkosten)

is geen reclame maar een bron:
http://www.gsmdealer.nl/index.php3?toestelmerk=Sony-Ericsson
Da's een mooie prijs voor een gloednieuwe telefoon! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
NielsHarley schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 23:29:
[...]

en eind april zou zeker mooi zijn ik wil eind april/ begin mei deze telefoon gaan halen.
Nee, er stond geen prijs bij. Meestal wordt er nooit een serieuze prijs gegeven van een toestel gegeven die nog niet uit is, behalve in het geval van een indicatieprijs dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
NielsHarley schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 23:29:
[...]

dubbelpost

[ Voor 41% gewijzigd door Le0032 op 02-04-2005 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik hoop het.... Dan kan ik mooi een ander abonnement nemen...

offtopic:
Sinds wanneer drink jij Whiskey?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
http://www.gsmdealer.nl/i...csson&type=K750i&bestel=2

prijs valt erg mee! :)
zit er met smart op te wachten!

trouwens; heeft er iemand zin om een mooie startpost te maken? is nog steeds een beetje heeel erg sober

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Jeetje hij is echt hot, de K750i, echt heel veel mensen vragen ernaar. Ben benieuwd of hij echt eind april komt...
Ginz schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 01:21:
Ik hoop het.... Dan kan ik mooi een ander abonnement nemen...

offtopic:
Sinds wanneer drink jij Whiskey?
offtopic:
Het is inderdaad een naam voor whiskey maar ook voor iets anders.... ;)

[ Voor 45% gewijzigd door Le0032 op 02-04-2005 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij The Phonehouse zeiden ze vandaag dat ie de eerste week van mei kwam en zo rond de 400 euries bij hun gaat kosten! Nog een maandje wachten dus:-)! Kwou eerst D500 kopen maar toen ik dit hoorde wist ik het wel! Echt vet coole gsm dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 17:45:
Bij The Phonehouse zeiden ze vandaag dat ie de eerste week van mei kwam en zo rond de 400 euries bij hun gaat kosten! Nog een maandje wachten dus:-)! Kwou eerst D500 kopen maar toen ik dit hoorde wist ik het wel! Echt vet coole gsm dit!
Ja hij komt heel snel hoor ik van leveranciers. Maar ja, je weet het: "Bij de Belco krijgen ze 'm als eerst" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

willy1986 schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 11:48:

trouwens; heeft er iemand zin om een mooie startpost te maken? is nog steeds een beetje heeel erg sober
Ik ga, als Barca dat goedkeurd, wel een nieuwe startpost maken zodra er een nieuw topic moet komen.
Le0032 schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 12:38:

offtopic:
Het is inderdaad een naam voor whiskey maar ook voor iets anders.... ;)
offtopic:
Jaja, natuurlijk. Geile beer.... ;)
Le0032 schreef op zaterdag 02 april 2005 @ 19:07:
[...]

Ja hij komt heel snel hoor ik van leveranciers. Maar ja, je weet het: "Bij de Belco krijgen ze 'm als eerst" ;)
Tuuuuuuurlijk krijg de Belco `m natuurlijk als eerste. Die jongens van de Belco zijn ook altijd zo goed ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Ik vind de belco een waardeloze * winkel. Slechte service naderhand en dit is bij meerdere filialen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Hmm...dan vraag ik me af wat voor slechte ;) prijs er bij de slechte ;) service hoort???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Belcompany is supergoede zaak joh! (vind ik dan :-)) Ongeveer 400 euro mwah valt niet eens zo tegen (niet zo duur dus) maar ik ga denk voor de Orange SPV M500 die is voor mij wat verser denk ik!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Laatst online: 13-09 10:58
op gsmextra.nl hebben ze de k750i ook staan, heb even een mailtje gestuurd of ze m echt al kunnen leveren. Prijs daar is 379, wat ik zelf wel een mooie prijs vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
jaguarxj16 schreef op zondag 03 april 2005 @ 17:23:
op gsmextra.nl hebben ze de k750i ook staan, heb even een mailtje gestuurd of ze m echt al kunnen leveren. Prijs daar is 379, wat ik zelf wel een mooie prijs vind
Alle winkels zijn nu gewoon pre-order jammer dat sommige winkels er dat niet bij zetten!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

90 euro bij een telfort 300 abo 1 jarig, denk dat dat em wordt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Verwijderd schreef op zondag 03 april 2005 @ 21:23:
90 euro bij een telfort 300 abo 1 jarig, denk dat dat em wordt :9
oke, en waar heb je dat gezien als ik vragen mag :> >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
hellboy123 schreef op maandag 04 april 2005 @ 11:54:
[...]

oke, en waar heb je dat gezien als ik vragen mag :> >:)
Belcompany, want die krijgen het toestel als eerst :P en Telfort heeft nu heel veel leuke acties met BC

[ Voor 12% gewijzigd door Le0032 op 04-04-2005 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Le0032 schreef op maandag 04 april 2005 @ 19:27:
[...]

Belcompany, want die krijgen het toestel als eerst :P en Telfort heeft nu heel veel leuke acties met BC
hulde aan BC :r , alleen jammer dat de website zeer bagger is en niet lekker werkt. Heb je linkje?

of ben je ons alvast lekker aan t opnaaien :P :+

[ Voor 8% gewijzigd door hellboy123 op 04-04-2005 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le0032 schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 22:32:
Weet je misschien ook wanneer de SonyEricsson K600i uitkomt of je contact bij T for Telecom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
Le0032 schreef op maandag 04 april 2005 @ 19:27:
[...]

en wanneer is als eerst??? datum aub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij komt over 3 tot 4 weken. Zal nie veel uitmaken waar hij als eerst te verkrijgen is! Maar ik weet wel dat ik als een van de eerste bij de winkel ben wanneer hij er is!!!!!Nog een paar weekjes geduld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
hellboy123 schreef op maandag 04 april 2005 @ 19:40:
[...]

hulde aan BC :r , alleen jammer dat de website zeer bagger is en niet lekker werkt. Heb je linkje?

of ben je ons alvast lekker aan t opnaaien :P :+
Belcompany folder
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2005 @ 19:47:
[...]

Weet je misschien ook wanneer de SonyEricsson K600i uitkomt of je contact bij T for Telecom?
Nee ik had het alleen gevraagd via de mail over de K750i.
jaguarxj16 schreef op maandag 04 april 2005 @ 20:09:
[...]

en wanneer is als eerst??? datum aub
Als ik het wist had ik het al gemeld, niemand weet dat helaas nog, net zo min dat iemand weet wanneer de 6230i komt...

[ Voor 26% gewijzigd door Le0032 op 04-04-2005 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Wat vind iedereen zo bijzonder aan deze telefoon? Natuurlijk is die wel mooi, maar zo interessant is die toch niet!?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

MS Duo Pro support, 2 megapixel camera. Dat zijn toch wel mooie specs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TMC schreef op maandag 04 april 2005 @ 22:45:
MS Duo Pro support, 2 megapixel camera. Dat zijn toch wel mooie specs...
2 Mp lijkt een enorme vooruitgang tov van 1/1,3MP maar dat is t niet. Het verschil in resolutie tussen 1/1,3MP en 2MP:

1MP = 1152x864
1.3MP = 1280x1024
2MP = 1632х1224

Dus zoveel maakt dat niet uit. Die MS Duo Pro stelt niets voor bij de (RS)MMC's in de Symbians. Ik ben het dus ook eens met CLB; deze telefoon is niet zo bijzonder. Ik heb liever een mooie snelle Nokia 6630/6680 met UMTS en veel uitbreidingsmogelijkheden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, het nadeel van MS Duo Pro, is dat het alweer een aftakking is.

Zometeen heb je MS, MS Duo, MS Duo Pro, MS RS, MS RS Duo Pro enz.

Doe mij maar een simpele SD-card, de 1 gigabyte versies kosten geen drol meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ja, maar nu moet je een Mini-SD of Micro-SD kopen, want ze worden steeds kleiner...

Okay, waar jullie helemaal gelijk in hebben is dat de MemorySticks helaas een stuk duurder zijn.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Hmm, zie echt geen k750 hoor, of heb ik nieuwe B) nodig??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

CLB schreef op maandag 04 april 2005 @ 22:43:
Wat vind iedereen zo bijzonder aan deze telefoon? Natuurlijk is die wel mooi, maar zo interessant is die toch niet!?
Het formaat samen met de specs.
Alles zit er op. 262.000 kleuren scherm, 2mpixel camera, uitbreidbaar geheugen, bluetooth, radio (met rds), mp3 enz. enz.
Er is in deze klasse geen toestel wat vergelijkbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Shiver23 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 12:48:
[...]

Het formaat samen met de specs.
Alles zit er op. 262.000 kleuren scherm, 2mpixel camera, uitbreidbaar geheugen, bluetooth, radio (met rds), mp3 enz. enz.
Er is in deze klasse geen toestel wat vergelijkbaar is.
Ja idd het formaat is wel chill. Maar ja dat zijn alle telefoontjes tegenwoordig. En met m'n huidige K700i scherm (minder kleuren) ben k zeker tevreden qua scherpte/mooiheid. Dus meer kleuren is voor mij geen must. 2M pixel cam klinkt leuk, maar ja ik heb liever een zeer goede vga cam dan 'n brakke 2M en de foto's die k tot nu toe heb gezien van de K750i vind k nou niet echt immens mooi ofzo, uitbreidbaar geheugen is idd wel een gemis op m'n huidige telefoon en dat is dus wel een punt wat erg goed is alhoewel de geheugensticks wel allemenselijk veel kosten (dit type dan) Bluetooth zit op bijna elke telefoon, radio mwah op redelijk veel telefoons en mp3's kan tegenwoordig ook iedere telefoon wel afspelen. Er is nog niks vergelijkbaars nee, maar ja de K750i is ook nog niet uit dus je weet nooit wat er komen gaat van Nokia (wat ik zelf eigenlijk paupertelefoontjes vind maar toch de specs zijn wel heel erg vaak super), Motorola (opvolgers V3) of andere telefoontjes (bijvoorbeeld MDA-compact of Orange SPV M500 --> iets mindere camera maar voor de rest alleen maar meer functies en gewone SD-card mogelijkheid) En het design van de K750i (donkere uitvoering) vind ik ook niet echt interessant is meer een kloon van de T610. Misschien dat de zilvere versie 'm nog iets mooier maakt qua uiterlijk. Maar als k deze specs zou zoeken in 'n telefoon (wat idd wel mooi is maar zeker niet oppertop en alleen bij deze telefoon) zou k gaan voor 't veel frissere uiterlijk van de SE W800 (maar dat is mijn mening, dus)

Bedankt voor jullie reacties op m'n vraag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

trimakassi schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 12:37:
[...]

Hmm, zie echt geen k750 hoor, of heb ik nieuwe B) nodig??
Ik heb 'n bril (ja 'n nieuwe) maar ik zie 'm ook niet hoor :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

CLB schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 13:00:
[...]

Ja idd het formaat is wel chill. Maar ja dat zijn alle telefoontjes tegenwoordig. En met m'n huidige K700i scherm (minder kleuren) ben k zeker tevreden qua scherpte/mooiheid. Dus meer kleuren is voor mij geen must. 2M pixel cam klinkt leuk, maar ja ik heb liever een zeer goede vga cam dan 'n brakke 2M en de foto's die k tot nu toe heb gezien van de K750i vind k nou niet echt immens mooi ofzo, uitbreidbaar geheugen is idd wel een gemis op m'n huidige telefoon en dat is dus wel een punt wat erg goed is alhoewel de geheugensticks wel allemenselijk veel kosten (dit type dan) Bluetooth zit op bijna elke telefoon, radio mwah op redelijk veel telefoons en mp3's kan tegenwoordig ook iedere telefoon wel afspelen. Er is nog niks vergelijkbaars nee, maar ja de K750i is ook nog niet uit dus je weet nooit wat er komen gaat van Nokia (wat ik zelf eigenlijk paupertelefoontjes vind maar toch de specs zijn wel heel erg vaak super), Motorola (opvolgers V3) of andere telefoontjes (bijvoorbeeld MDA-compact of Orange SPV M500 --> iets mindere camera maar voor de rest alleen maar meer functies en gewone SD-card mogelijkheid) En het design van de K750i (donkere uitvoering) vind ik ook niet echt interessant is meer een kloon van de T610. Misschien dat de zilvere versie 'm nog iets mooier maakt qua uiterlijk. Maar als k deze specs zou zoeken in 'n telefoon (wat idd wel mooi is maar zeker niet oppertop en alleen bij deze telefoon) zou k gaan voor 't veel frissere uiterlijk van de SE W800 (maar dat is mijn mening, dus)

De HTC Magician een iets mindere camera... lol 8)7 Die foto's uit de review van mobile-review.com zijn zoveel beter dan die van de HTC magician. En de instelling staan niet eens optimaal ingesteld.

Alhoewel dat een coole telefoon is (ik heb er niet voor niets een startpost voor gemaakt) zijn deze modellen niet vergelijkbaar. Ze hebben beide twee verschillende doelgroepen en de Magician is ook nog een stukje groter en zijn de belfuncties niet optimaal.

Ik wil ze gewoon allebei :9~

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

CLB schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 13:00:
[...]

Goed, noem dan maar eens een paar telefoons op die kunnen concurreren met de K750i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

TMC schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 13:57:
[...]
Goed, noem dan maar eens een paar telefoons op die kunnen concurreren met de K750i.
Nokia 6230i
Verder kan ik niet echt iets bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

TMC schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 13:57:
[...]
Ik zei toch dat er nu nog niks vergelijkbaars is maar dat de K750i ook nog niet uit is, dus je weet nooit wat de concurrenten van SE op de markt gaan brengen in de toekomst. Wel goed lezen heh! B) Nokia en andere merken blijven heus niet stilzitten hoor met hun ontwikkelingen dus er komen heus wel goede concurrenten, alleen deze zijn nog niet bekend gemaakt.

[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 05-04-2005 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Eggy schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 13:38:
[...]

De HTC Magician een iets mindere camera... lol 8)7 Die foto's uit de review van mobile-review.com zijn zoveel beter dan die van de HTC magician. En de instelling staan niet eens optimaal ingesteld.

Alhoewel dat een coole telefoon is (ik heb er niet voor niets een startpost voor gemaakt) zijn deze modellen niet vergelijkbaar. Ze hebben beide twee verschillende doelgroepen en de Magician is ook nog een stukje groter en zijn de belfuncties niet optimaal.

Ik wil ze gewoon allebei :9~
Ja idd daar heb je wel gelijk in en dit heb ik ook niet goed geformuleerd in m'n post. Ik zei 'andere telefoontjes' waarmee ik dus PDA-achtige telefoons bedoelde, maar dit kwam idd niet goed uit de verf! Jij wil ze allebei en ik wil een W800 en een SPV M500 muhaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

CLB schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 14:19:
[...]

Ik zei toch dat er nu nog niks vergelijkbaars is maar dat de K750i ook nog niet uit is, dus je weet nooit wat de concurrenten van SE op de markt gaan brengen in de toekomst. Wel goed lezen heh! B)
Dus je geeft toe dat de K750i eigenlijk alleen de 6230i als concurrent heeft, waarbij de K750i toch redelijk duidelijk de winnaar is. Dan snap je toch ook waarom dit een speciale telefoon is? Je weet inderdaad niet wat er gaat komen, (of eigenlijk wel, want alle 'grote' telefoons worden op Cebit aangekondigd, wat al geweest is), maar op die manier is er niks speciaal. Er komt altijd wel wat beters, mooiers en goedkopers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

TMC schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 14:22:
[...]
Dus je geeft toe dat de K750i eigenlijk alleen de 6230i als concurrent heeft, waarbij de K750i toch redelijk duidelijk de winnaar is. Dan snap je toch ook waarom dit een speciale telefoon is? Je weet inderdaad niet wat er gaat komen, (of eigenlijk wel, want alle 'grote' telefoons worden op Cebit aangekondigd, wat al geweest is), maar op die manier is er niks speciaal. Er komt altijd wel wat beters, mooiers en goedkopers!
Ik geef niks toe. K wilde alleen weten wat men nou zo speciaal aan deze phone vond en dat weet ik nu. Dat jij nu de hele tijd doorgaat met je bla }:O bla }:O bla }:O dat is jou probleem en niet die van mij. Ik heb nooit gezegd dat ik 'm niet speciaal vond, maar ik wilde gewoon de functies weten waar men hier op deze site echt helemaal wild van wordt

[ Voor 4% gewijzigd door CLB op 05-04-2005 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
Ik zie m er niet instaan, en heb toch echt goede ogen!

De k750i heeft op het moment dat de telefoon uitkomt nog geen echte concurrenten, maar die zullen er heus wel komen, maar tegen de tijd dat de concurrentie met iets komt heeft SE alweer iets nieuws, dus ze blijven achter lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

Come on dudes, hou het leuk...al die }:O }:O en B) B) ... 8)7 Wat het voor mij erg interessant maakt is de combo van gsm/mp3speler/cam/gadgettoestel in de formfactor van een t610. Wat in mijn ogen een concurrent zou kunen zijn? De (t*ringdeb*ring lelijke) nokia 3230. Op die 2mp cam na zijn ze gelijk. Daarbij komt nog eens dat je op een smartphone een os (symbian) hebt. En de k750i heeft dat niet. Probeer maar eens navigatiesoftware op de k750i te plempen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trimakassi

trimakassi

haapsie is eepsie!

jaguarxj16 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 14:59:
[...]

De k750i heeft op het moment dat de telefoon uitkomt nog geen echte concurrenten, maar die zullen er heus wel komen, maar tegen de tijd dat de concurrentie met iets komt heeft SE alweer iets nieuws, dus ze blijven achter lopen
Mja, ik denk dat je voor jezelf moet kijken wat je graag in een gsm wilt hebben. Anders kun je blijven wachten natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaguarxj16 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 14:59:
[...]

Hij heeft wel zeker concurenten, om te beginnen de T-Mobile SDA en de C500 :) En geloof me, die kunnen iets meer dan dit finse stukje speelgoed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 15:29:
[...]

Hij heeft wel zeker concurenten, om te beginnen de T-Mobile SDA en de C500 :) En geloof me, die kunnen iets meer dan dit finse stukje speelgoed :P
Wat je noemt zijn smartphones. Dat is geen vergelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:59

Piggen

Lekker bakkie

Zweeds-Japans ;)

En die 2 zijn ook een heel andere soort 'telefoon'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sja, ik lees hierboven dat SE de concurentie ver voor is, maar dat is duidelijk NIET zo. GSM-MP3 spelers die werken op externe kaarten bestaan al, je hebt al 2mpix cams en er zijn al telefoon waar je meer mee kan doen dan dit stuk speelgoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
tjah, ik voel met CLB mee...

Ik gebruik ook de K700i en die werkt prima voor mij! (het enige wat ontbreekt is meer geheugen voor mn mp3's en idd een iets betere camera)

Maar voor deze 2 specs hoef ik dat toestel nog niet te halen.. eerst maar ff goed uittesten in de winkel.. misschien dat ik daarna wel ben overtuigt.

Ik vind de Samsung E720 is ook ERRUG netjes...mooi telefoon en goeie verbeteringen in de telefoon 90mb geheugen 1,0 mpixel camera, bluetooth en mp3speler (ik hou van klepjes-telefoon)

wil ook wel UTMS op telefoon net als Hollebomer..

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:59

Piggen

Lekker bakkie

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 15:46:
Sja, ik lees hierboven dat SE de concurentie ver voor is, maar dat is duidelijk NIET zo. GSM-MP3 spelers die werken op externe kaarten bestaan al, je hebt al 2mpix cams en er zijn al telefoon waar je meer mee kan doen dan dit stuk speelgoed.
Zoals gezegd, dat zijn smartphones. Dat is helemaal geen concurrentie voor de k750i.
Er zijn voor zoveel ik weet weinig of geen telefoons die al die functies combineren. Dus je zou best wel kunnen zeggen dat SE de concurrentie voor is.

En doe alsjeblieft niet zo denigrerend met je 'speelgoed'.

[ Voor 65% gewijzigd door Piggen op 05-04-2005 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ja. En voor 2000 euro kan je ook een laptop kopen met UMTS-kaart waar je nog veel meer mee kan.

K750 is een middenklasse toestel, met specificaties van een topklasse.
En zeker qua bluetooth, menustructuur en bediening loopt SE gewoon voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

Die Sharp V902 bijv heeft een 2 MP camera ja, die veel minder is dan deze. Welke telefoons hebben nog meer een 2 MP camera dan, die in Europa gereleased zijn of voor de zomer uitkomen? De Nokia 6230i en Samsung D600 vormen wellicht enige concurrentie maar hebben geen 2 MP camera.

In dit market segment zal de K750i gewoon een topper zijn. Daarnaast heeft dit ding gewoon al die functies is zo'n compact formaat wat ook voor veel mensen belangrijk is. Noem dan wat telefoons die beter zijn dan de K750i (geen smartphones en telefoons die pas over een jaar uitkomen)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dan stellen we nu tot de conclusie dat de SE K750i een toptelefoon is:
-vooral uitbreidbaar geheugen (wel duur)
-2 megapixel camera (we stellen dat hij redelijk kwaliteit geeft)
-mp3 / radio
-bluetooth

en SonyEricsson dus een ijzersterkte telefoon op de markt brengt waar (tot nu toe) geen enkel ander telefoonmerk tegenop kan boksen! Zo goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En opnieuw schiet het leger van megapixelneukers omhoog.

Met zo een plastieken lensje maakt het aantal megapixels alleen maar in de vorm van resolutie, niet in kwaliteit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 16:32:

Met zo een plastieken lensje maakt het aantal megapixels alleen maar in de vorm van resolutie, niet in kwaliteit :)
Autofocus. Dus dat scheelt.
Magoed. Zinloze discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 16:32:

Idd! Dus we komen tot de conclusie dat zo'n verneukte 2M pixel camera aan boord van de K750i gewoon een oerverf*ckt cameraatje is wat alleen maar een leuke marketingstrategie van SonyEricsson is, maar eigenlijk geen zak kan!

De gedachtenstroom van de dikke directeur van SE: "Jaaaaaahoor er zit een twee megapixel camera in, maar we zeggen tegen niemand dat het eigenlijk maar een k*tkwaliteit geeft en ik verdien alleen maar big money. De camera heeft lekker last van veel CA. Oftewel chromatische abberaties = paarse randen. Dit duidt op een goedkope lens, maar ja dat zeg ik lekker niet tegen de potentiele kopers want anders kopen ze 'm niet meer.''

[ Voor 6% gewijzigd door CLB op 05-04-2005 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geloof me, gemiddelde fotograaf noemt je al snel een megapixelpatser

Wait a minute, gemiddlede fotograaf zou huilen van deze foto-kwaliteit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 16:56:
Geloof me, gemiddelde fotograaf noemt je al snel een megapixelpatser

Wait a minute, gemiddlede fotograaf zou huilen van deze foto-kwaliteit :D
Mag je mij een mobiel laten zien die (binnen de klasse) betere foto's maakt.
Is het speelkwartier soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Shiver23 schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 17:00:
[...]

Mag je mij een mobiel laten zien die (binnen de klasse) betere foto's maakt.
Is het speelkwartier soms?
Dat hoeft nu toch niet joh dweezle! K750i is niet eens op de markt, hoe kan je dan foto's laten zien van telefoons van concurrenten uit dezelfde klasse :? Je zit gewoon iedereen op te ruien hierzo! En wat versta jij onder dezelfde klasse? Gewichtsklasse/ functieklasse/ 1e klas of 2e klas

[ Voor 125% gewijzigd door CLB op 05-04-2005 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy

Eggy

Goo goo g'joob

CLB schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 16:52:
[...]

Idd! Dus we komen tot de conclusie dat zo'n verneukte 2M pixel camera aan boord van de K750i gewoon een oerverf*ckt cameraatje is wat alleen maar een leuke marketingstrategie van SonyEricsson is, maar eigenlijk geen zak kan!

De gedachtenstroom van de dikke directeur van SE: "Jaaaaaahoor er zit een twee megapixel camera in, maar we zeggen tegen niemand dat het eigenlijk maar een k*tkwaliteit geeft en ik verdien alleen maar big money. De camera heeft lekker last van veel CA. Oftewel chromatische abberaties = paarse randen. Dit duidt op een goedkope lens, maar ja dat zeg ik lekker niet tegen de potentiele kopers want anders kopen ze 'm niet meer.''
gium schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 02:30:
Hier trouwens nog wat bevindingen van mijn mooie T-Mobile MDA Compact. Heb hem nou al bijna 2 weken.

- De camera heeft last van veel CA. Oftewel chromatische abberaties = paarse randen. Dit duidt op een goedkope lens. Na wat fotobewerking in Photoshop zijn de foto's wel redelijk. Maar goed, een cam op dit soort toestellen is toch altijd een gadget en ik heb niet voor niks een échte digitale camera.
Woei, CLB heeft een nieuwe term geleerd en kan copy/pasten _/-\o_

Daarnaast heeft de K750i er niet eens last van... De K750i heeft zeker eigenlijk ook een VGA sensor en interpoleerd zoals de S700i dat volgens jou deed of niet? whahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Eggy schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 17:07:
[...]

[...]

Woei, CLB heeft een nieuwe term geleerd en kan copy/pasten _/-\o_

Daarnaast heeft de K750i er niet eens last van... De K750i heeft zeker eigenlijk ook een VGA sensor en interpoleerd zoals de S700i dat volgens jou deed of niet? whahaha
Jeej er iemand trots op me! Dankje :*)
offtopic:
en ik vond 't wel een leuke term ja

Goed geheugen Eggy! Maken m'n posts zoveel indruk op je? :9 Muhaha! Maar daar own je me wel mee idd. :'( (toen zat ik nog in de periode dat ik maar uit m'n kop lulde en die tijd is voorbij (8> )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reizende o Roel
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18-08-2024
hmm heb zo het gevoel dat sommige mensen van deze telefoon verwachten dat er een Canon EOS 1Ds in zit :? . Voor een telefoon maakt hij best toffe plaatjes voor huis tuin en keuken gebruik. Daar gebruik je immers de camera op je telefoon voor, niet om trouwfoto's mee te maken. Daar huur je maar een fotograaf met een echte Canon EOS 1Ds voor in >:)
Pagina: 1 ... 3 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.