Sony Ericsson K750i Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 20 Laatste
Acties:
  • 7.559 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-01-2024
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:31:
oke dankje voor de uitleg,
ik weet bijna zeker dat ik deze telefoon ga kopen. is ook zeker nodig na mijn t610 van 2 jaar oud. maar ik zit nog te twijfelen tussen een smartphone van nokia of deze want een smartphone heeft toch net wat meer functies.
en als het de SE wordt welk abbonement zal ik dan doen, want ik heb nog nooit een abbo gehad.
en ik zou dus echt niet weten of 2 jaar nou lang is of niet
Je hebt net 2 jaar je t610 gehad....dus dan weet je toch hoelang dat is!
Ik heb nu ook 2 jaar me t610 (1 jaar met toestel & 1 jaar verlenging zonder toestel)
Ik ga iig voor 1 jaar verlenging met toestel. Dan zie ik over 1 jaar wel weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik weet ook wel hoe lang dat is, maar ik heb denk ik toch liever 1 jaar abbo. dan kan ik over een jaar weer een nieuwe halen. maar ik sms ook veel dus wel een abbo met sms tegoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk wel dat flightmode eruit gehaald wordt... omdat het nooit aangegeven is dat de k750 het zou krijgen, en omdat de w800 dan totaal geen meerwaarde meer heeft, behalve dat afzichtelijke uiterlijk.

Weet iemand welke shops nu al leveren?

ik weet alleen van gsmtrack.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LordLynx schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:39:
[...]

Wat zou in godsnaam de reden van SE zijn om dit eruit te slopen? Om mensen naar de W800 te duwen lijkt mij bijna geen argument aangezien dit ding waarschijnlijk 3 maanden later uitkomt. Daarnaast is flightmode eerder iets wat zakenmensen gebruiken en die zullen toch liever niet met dat oranje gedrocht rondlopen, waardoor ze dan helemaal naar een ander merk toe zullen gaan.
Blader de handleiding van de K750i maar eens door (kun je vinden op www.sonyericsson.com), er is niks te vinden over flightmode of phone-off mode. Sterker nog, aan het einde staat het volgende:
DO NOT USE YOUR PRODUCT WHEN IN, OR AROUND AIRCRAFT, OR AREAS POSTED "TURN OFF TWO-WAY RADIO"

Dus dit duidt er naar mijn mening op dat er geen flight-mode aanwezig is in de K750i.
Een reden waarom deze wel aanwezig is in de W800 is, vermoed ik, dat de W800 gepromote wordt als Walkman en de K750 meer als zakelijke telefoon.

De toestellen worden deze week bij de eerste klanten bezorgt en dit weekend komt er een review op www.nieuwemobiel.nl dan zullen we het zeker weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
De k750i heeft geen flightmode, volgens MR van nieuwemobiel.nl. Tenminste, hij heeft het niet kunnen vinden op de telefoon

MR is iemand achter nieuwemobiel.nl. Hij heeft een exemplaar van SE toegestuurd gekregen.

[ Voor 28% gewijzigd door Brammel op 18-05-2005 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjeezD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 12:29
Ik heb inmiddels de zwarte versie besteld via 2call.nl. Ervaringen zijn in het algemeen goed met deze internetwinkel en ze bieden voor mij de beste prijs (abbo verlenging i.c.m.) Orange. Ik heb er ook nog even achter aan gemaild en ook zij gaan vanaf morgen uitleveren.

Ik hoop dat ik snel de gelukkige bezitter ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Nu online
DjeezD schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 17:40:
Ik heb inmiddels de zwarte versie besteld via 2call.nl. Ervaringen zijn in het algemeen goed met deze internetwinkel en ze bieden voor mij de beste prijs (abbo verlenging i.c.m.) Orange. Ik heb er ook nog even achter aan gemaild en ook zij gaan vanaf morgen uitleveren.

Ik hoop dat ik snel de gelukkige bezitter ben :)
Yeah, ik zie nu ook dat hij direct leverbaar is bij 2call.nl. Ik heb de mijne daar gepreorderd, maar moet denk ik nog wachten tot dat mijn nummerbehoud is geregeld voordat ik mijn telefoon krijg. Dit zou ongeveer 2 weken duren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik MOET hem voor het weekend hebben want anders word ik psychotisch
heb er fucking een dagtaak aan om de hele dag deze fora en webwinkels te checken. Moet dat ding gewoon hebben, kan ik ook weer nuttigere dingen gaan doen

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2005 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 17:54:
ik MOET hem voor het weekend hebben want anders word ik psychotisch
heb er fucking een dagtaak aan om de hele dag deze fora en webwinkels te checken. Moet dat ding gewoon hebben, kan ik ook weer nuttigere dingen gaan doen
Goh, ben ik dus kennelijk niet de enige, zit hier en hier de hele tijd op vernieuwen te drukken ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Brammel op 18-05-2005 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Brammel schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 17:22:
De k750i heeft geen flightmode, volgens MR van nieuwemobiel.nl. Tenminste, hij heeft het niet kunnen vinden op de telefoon

MR is iemand achter nieuwemobiel.nl. Hij heeft een exemplaar van SE toegestuurd gekregen.
quote dan wel de goede link!!

klik

[ Voor 35% gewijzigd door willy1986 op 18-05-2005 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kheb m net besteld bij 2call! duidelijk het voordeligst (met orange verlenging van 1 jaar van 32,50)

wordt morgen verstuurd hoop ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brammel schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 17:58:
[...]

Goh, ben ik dus kennelijk niet de enige, zit hier en hier de hele tijd op vernieuwen te drukken ;)
ikke ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey jongens nog 1 keer de vraag: kan deze telefoon ook bewegende wallpapers als achtergrond instellen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-08-2023
Ook mijn bestelling is geplaatst, ff papieren scannen morgen en hoppa, 'khoop m zaterdag te hebben.

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 17:56

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 19:15:
hey jongens nog 1 keer de vraag: kan deze telefoon ook bewegende wallpapers als achtergrond instellen???
Afaik kan de 700 dat ook al? Lijkt me dus stug dat de 750 het niet zou hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PowerFlower schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 19:19:
[...]

Afaik kan de 700 dat ook al? Lijkt me dus stug dat de 750 het niet zou hebben ;)
ja ik wist niet dat de 700 dat ook al kon, ik heb namelijk een t610 waarbij het niet kan.
maar toch bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien spuit 11; maar de W800 is een walkman-phone en zou je dus in 't vliegtuig als mp3speler willen gebruiken. De k750i heeft om commerciele doeleinden dus geen flightmode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 19:28:
Misschien spuit 11; maar de W800 is een walkman-phone en zou je dus in 't vliegtuig als mp3speler willen gebruiken. De k750i heeft om commerciele doeleinden dus geen flightmode.
zo denk ik het dus ook, wel jammer want ik vind de k750 mooier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de site van SE zijn de scandinavische sites bijgewerkt. Daar is evt. meer info te vinden, mits je zweeds voldoende is,...

http://www.sonyericsson.c...&zone=pp&lm=pp1&pid=10242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij 2call hè, welke kleur leveren ze daar uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 19:28
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 20:22:
Bij 2call hè, welke kleur leveren ze daar uit?
zal wel zwart zijn, zilver is er nog niet als ik dit alles zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19-09 19:24
raar.. op de nederlandse SE site staat weer "binnenkort verkrijgbaar" terwijl dit een paar dagen geleden weg was gehaald....

Misschien hadden ze bij de BC toch gelijk vanochtend. Daar vertelden ze mij namelijk dat de K750i
vertraging had door een grote software fout... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, ik zie nu op t contract ook black staan, mooizo :)

Heb em net besteld met telfort300 1 jaar, 53 euro bijlappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
niket610 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 20:30:
raar.. op de nederlandse SE site staat weer "binnenkort verkrijgbaar" terwijl dit een paar dagen geleden weg was gehaald....

Misschien hadden ze bij de BC toch gelijk vanochtend. Daar vertelden ze mij namelijk dat de K750i
vertraging had door een grote software fout... :'(
NEE! :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JA! :) Liever iets vertraging dan een telefoon waar ik om de haverklap mee terug moet, ik koop een Sony Ericcson, niet een Nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lifelogger
  • Laatst online: 30-08 23:23
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 16:57:
[...]
De toestellen worden deze week bij de eerste klanten bezorgt en dit weekend komt er een review op www.nieuwemobiel.nl dan zullen we het zeker weten :)
Waar heb je dat gelezen van die review als ik vragen mag?

[ Voor 54% gewijzigd door Lifelogger op 18-05-2005 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 20:47:
JA! :) Liever iets vertraging dan een telefoon waar ik om de haverklap mee terug moet, ik koop een Sony Ericcson, niet een Nokia.
Net of al die telefoons weer terug genomen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 20:47:
je kent neem ik aan wel zoiets als een update? meestal zitten er in de eerste modellen wel wat "foutjes" die met een update wel worden opgelost, lijkt me niet een goede reden dus om het uit te stellen. Als ie niet binnen 2 weken komt koop ik een SE S700i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hellboy123 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 21:11:
[...]

je kent neem ik aan wel zoiets als een update? meestal zitten er in de eerste modellen wel wat "foutjes" die met een update wel worden opgelost, lijkt me niet een goede reden dus om het uit te stellen. Als ie niet binnen 2 weken komt koop ik een SE S700i
Ja maar ik heb noch de tijd nog de zin om continue firmware te laten upgraden bij een service center. Dus ik heb echt zoiets van, zorg maar dat er een goede release komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 21:14:
[...]

Ja maar ik heb noch de tijd nog de zin om continue firmware te laten upgraden bij een service center. Dus ik heb echt zoiets van, zorg maar dat er een goede release komt :)
Volgens mij kan je hem zelf upgraden via de internet site met de usb kabel

edit: yeah, eindelijk een keer op tijd gereageerd :9

[ Voor 8% gewijzigd door Brammel op 18-05-2005 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:29

reiker

dan jij!

Tegenwoordig kan je dat toch zelf doen??

edit: ja, dat bedoel ik dus ook Brammel :P

[ Voor 37% gewijzigd door reiker op 18-05-2005 21:18 ]

Zo gezegd, zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

hellboy123 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 21:11:
[...]

Dan mag je die van mij wel kopen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onwijs stoer om je eigen thema te kunnen maken:)

hier een plaatje van mijn thema "under construction"

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/mdegeest/thema_k750i.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Shiver23 schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 21:20:
[...]

Dan mag je die van mij wel kopen.
k, die onthoud ik wel ff ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor backlight heeft ie nou? blauw of wit?

En kan iemand mij ook overtuigen waarom de k750i beter is als de z800i? Ik kan niet zoveel verschillen vinden op de 1.3 mp na? En uiteraard het uiterlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 21:58:
Wat voor backlight heeft ie nou? blauw of wit?

En kan iemand mij ook overtuigen waarom de k750i beter is als de z800i? Ik kan niet zoveel verschillen vinden op de 1.3 mp na? En uiteraard het uiterlijk...
ingebouwde radio die de Z800i niet heeft (als ik 't zo snel uit m'n hoofd weet. Is toch die opklapphone?)

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 18-05-2005 22:05 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victorio
  • Laatst online: 01-02-2024
Kan iemand mij vertellen hoe het met de headsets zit bij de K750i?

Voor bijv. de K700i heb je de HPR-20 headset, waarmee je zowel radio kan luisteren als handsfree bellen:
Afbeeldingslocatie: http://www.levi.cz/images_k/YEHHPR20.jpg

Maar voor de K750i zie ik alleen maar headsets waarmee je óf alleen radio kan luisteren óf alleen handsfree kan bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Victorio schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:05:
Kan iemand mij vertellen hoe het met de headsets zit bij de K750i?

Voor bijv. de K700i heb je de HPR-20 headset, waarmee je zowel radio kan luisteren als handsfree bellen:
[afbeelding]

Maar voor de K750i zie ik alleen maar headsets waarmee je óf alleen radio kan luisteren óf alleen handsfree kan bellen...
De K750 heeft zelf een ingebouwde radio én een headset wordt meegeleverd.
Hierop kan je handsfree bellen en radio luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een rare vraag, maar, zit er een internet knop op. maw als je telefoon in je zak zit, zonder op toetsen blokkering te staan, is er dan een directe knop naar internet? begin maart werd gezegd dat de k750i zo'n knop zou hebben daar waar de w800i een muziek knop zou hebben. Wat is waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat hebben wel meer telefoons. En idd ik kan me ook herinnneren dat de k750i dat had. Alleen dan zit je dus niet direct op het internet, toch?

Heb echt geen flauw idee hoe het tegenwoordig zit. Kan me nog herinneren dat je per byte moest betalen ofzo. En dat als je dan perongeluk internet aanzetten het je niks koste omdat er toch niks ontvangen werd. Maar weet niet hoe dat nu is...lijkt me iig sterk dat je met 1 druk op een knop inlogt en je beltegoed zit te verspillen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ck2000nl
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-04 14:49
Volgens mij moet je om te "internetten" met je SE telefoon ook je profiel aanpassen om toegang te krijgen. Heb dat eigenlijk nog nooit uitgevogeld met mijn T630 O-) 8)

| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:56:
misschien een rare vraag, maar, zit er een internet knop op. maw als je telefoon in je zak zit, zonder op toetsen blokkering te staan, is er dan een directe knop naar internet? begin maart werd gezegd dat de k750i zo'n knop zou hebben daar waar de w800i een muziek knop zou hebben. Wat is waar?
Als ik het goed gelezen had, kan je de knop aanpassen naar je eigen wensen, maar het kan zijn dat ik er naast zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

IA van de k750i verdwenen? :?

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:56:
quote uit de handleiding:
Automatic keylock
In standby, automatic keylock means the keypad is locked a short while after you press a key
To set the automatic keylock
Settings> the general tab > locks > automatic keylock
De handleiding kan je in Het SonyEricsson K750 topic - Deel 2 vinden.

1245e post alweer! Ginz! ;)

EDIT 4.@ Ginz: Ok! :) goed plan, we raken maar niet uitgepraat over de prijzen/webshops en debiele providers 8)7 O-)

EDIT 5 Wie heeft hem al binnen? tis al weer 60 62min donderdag ! :+

[ Voor 32% gewijzigd door willy1986 op 19-05-2005 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 14:03

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik wacht rustig af todat de golf van "Welke winkel heeft `m voor welke prijs" weg is.

Daarna, als alleen de echt geïnteresseerde overblijven, dan post ik mijn nieuwe deel (die ook nog niet klaar is) Dus nog een dag, misschien een paar dagen wachten.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
Bij de K700 kon ik de internetknop aanpassen en bv als snelkoppeling gebruiken voor nieuw sms.

Moet denk ik bij de K750 ook zo zijn. zo en nu nog effe een paar uurtjes slapen want morgen krijg ik de mijne tenzij de koerier zijn werk niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 23:17
Ginz schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 23:56:
Ik wacht rustig af todat de golf van "Welke winkel heeft `m voor welke prijs" weg is.

Daarna, als alleen de echt geïnteresseerde overblijven, dan post ik mijn nieuwe deel (die ook nog niet klaar is) Dus nog een dag, misschien een paar dagen wachten.
volgens mij zijn we de echt geintresseerde :P... als we hem als eerste willen maar ben met je eens dat er anders idd alleen over wie heeft hem als eerst en waar gekocht ;0...

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 23:56:

er staat een zooi plaatjes in van de k700

keurige post verder _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:48
Is het ook zo dat als ik hem eind Juni zou halen, dat ik hem dan een stuk goedkoper kan krijgen met een aanbieding of gaat dat tegen vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirtbiter
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 21:57
Vandaag stond een advertentie in de metro, waarin phonehouse de telefoon vanaf vandaag 14.00 uur aanbied!

Zie: http://www.metropoint.com/ftp/20050519_1000001.pdf pagina 29

Ik zit nog te wachten op bericht van simshop.nl, ze hebben iig al mijn papieren al ontvangen...

[ Voor 3% gewijzigd door Dirtbiter op 19-05-2005 10:39 . Reden: foutieve naam van telecomwinkel... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsHarley
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:42
Yohost! schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 08:45:
Is het ook zo dat als ik hem eind Juni zou halen, dat ik hem dan een stuk goedkoper kan krijgen met een aanbieding of gaat dat tegen vallen?
dan kan je ook de W800 halen als je wil, die zal dan ook ongeveer wel uitkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de advertentie staat op pagina 29 voor de ongeduldige onder ons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 09:09:
de advertentie staat op pagina 29 voor de ongeduldige onder ons ;)
ik zie het idd opzich wel een goede aanbieding ik heb de telefoon bij andere winkels (die prijzen wisten) nog niet met een Hi20 graits gezien. alleen tis wel met inruil van je oude tel.

maar ik zal toch voor een tmobile moeten gaan want volgens mij is dat de enige waar je je geld voor een nieuwe tel al krijgt als je nog 3 maanden een ander abbo moet afmaken (ik heb nu nog vodafone)

[ Voor 22% gewijzigd door Greetoz op 19-05-2005 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik denk ook dat ie vanaf 14.00 uur te halen is bij the Phonehouse... niet met z'n allen tegelijk hè... Ik wil er ook één!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullish
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-03-2023

bullish

. . . - - - . . .

Ach ik heb hem gewoon gereserveerd; idd vanaf 14:00 en de phonehouse heeft er voor 118 vestigingen maar 339 in stock. Dus jammer voor de rest. Ik heb hem straks!! Kost €125 en met inruil €100 bij een vodafone 35 voor 1 jaar :9~

motorola cd920 - Nokia 6210 - SE T610 - K750 - K800 - N95 - N96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Dirtbiter schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 08:59:
Vandaag stond een advertentie in de metro, waarin t for telecom de telefoon vanaf vandaag 14.00 uur aanbied!

Zie: Advertentie
Phonehouse bedoel je zeker.
Wel errug slim van de Phonehouse om zo groots in te zetten op deze actie en zo te adverteren, hiermee winnen ze alle klanten ( én dat zijn er een hoop hoor ) die normaal naar de Belcompany gaan, omdat die, volgens eigen zeggen dan, het toestel als eerste kunnen leveren maar nu dus lekker niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de winkel kopen is vele malen duurder..

Belde net the phone house, die vragen 127 euro voor het toestel bij 1 jarig orange 32,50 verlenging.. terwijl 2call.nl 29 euro voor wil hebben. dat scheelt wel een memorystick van een gig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 10:25:
In de winkel kopen is vele malen duurder..

Belde net the phone house, die vragen 127 euro voor het toestel bij 1 jarig orange 32,50 verlenging.. terwijl 2call.nl 29 euro voor wil hebben. dat scheelt wel een memorystick van een gig!
Da's absoluut waar, maar misschien wilt Phonehouse wel geen Orange 32,50 verlenging, simpelweg omdat ze zoveel mogelijk Hi willen scoren, getuige de advertentie en het gebrabbel van PH-verkopers ( Hi is de boodschap ;) ).
En in de winkel kopen, tsja dat is vrijwel altijd duurder.
Als je bijvoorbeeld kijkt naar hoeveel een Philips PET700 bij Dixons kost ( 299 ) en hoeveel hij online kost ( 189 is de goedkoopste ) dan schrik je je helemaal kapot maar dat is te verwachten.

[ Voor 28% gewijzigd door Le0032 op 19-05-2005 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le0032 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 10:28:
[...]

Da's absoluut waar, maar misschien wilt Phonehouse wel geen Orange 32,50 verlenging, simpelweg omdat ze zoveel mogelijk Hi willen scoren, getuige de advertentie en het gebrabbel van PH-verkopers ( Hi is de boodschap ;) ).
dat willen ze dus wel.. :) want deze prijzen kreeg ik dus net door van een telefonische verkoper van de phone house. maar ik vind het prijsverschil echt te groot! dan kan die sporttas me gestolen worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog 3 uur en 28 minuten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 10:31:
[...]

dat willen ze dus wel.. :) want deze prijzen kreeg ik dus net door van een telefonische verkoper van de phone house. maar ik vind het prijsverschil echt te groot! dan kan die sporttas me gestolen worden..
Dat je prijzen doorkrijgt hoeft niet te betekenen dat iemand jou daadwerkelijk ook iets wilt verkopen ;). Bel maar eens voor de gein naar de PH en vraag maar wat zij jou aanraden, waarbij je wilt bellen + sms-en uit één bundel, wedden dat ze Hi zeggen?

[ Voor 15% gewijzigd door Le0032 op 19-05-2005 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
ik had net de phonehouse aan de telefoon volgens hun werd het eerder tussen half 3 en half 4 ... dus ik denk half 4 :P....alleen ik koop um toch nie bij de phonehouse omdat de phone daar 125 euro duurder is dan bij de telecom winkel hier in de buurt :P

[ Voor 20% gewijzigd door Greetoz op 19-05-2005 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou er misschien een vergelijking gemaakt kunnen worden, waar een losse K750i het goedkoopste is?
Het lijkt me dat iedereen daar wel wat aan heeft! >:)

Ik las al dat online een stuk goedkoper is, maar is dat daadwerkelijk ook zo, of zijn er nog concurrende winkels?

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2005 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Greetoz schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 10:37:
[...]

ik had net de phonehouse aan de telefoon volgens hun werd het eerder tussen half 3 en half 4 ... dus ik denk half 4 :P....alleen ik koop um toch nie bij de phonehouse omdat de phone daar 125 euro duurder is dan bij de telecom winkel hier in de buurt :P
Bij welke telecom winkel is die zoveel goedkoper?

Je bedoeld een losse versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 10:43:
Zou er misschien een vergelijking gemaakt kunnen worden, waar een losse K750i het goedkoopste is?
Het lijkt me dat iedereen daar wel wat aan heeft! >:)

Ik las al dat online een stuk goedkoper is, maar is dat daadwerkelijk ook zo, of zijn er nog concurrende winkels?
Ja daar heb ik ook wel oren naar. Dat de telefoons online goedkoper zijn is een feit, met als goedkoopste winkel gsmhuis.nl. maar ik wil hem ook gewoon vandaag hebben, en dus in een (fysieke) winkel ophalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 10:43:
[...]
Bij welke telecom winkel is die zoveel goedkoper?
Je bedoeld een losse versie?
nee geen losse ik belde net phonehouse voor een 2 jarig tmobile 150 abbo is kost de tel 125 euro bij die zaak hier (is gewoon een alleenstaande zaak geen keten oid maar wel speciaal voor telefonie) is hij met zelfde abbo gratis. de BC hier wist gisteren nog een prijs en zei dat ze hem hopelijk deze week binnen zouden krijgen.

die telecom zaak hier zei gisteren donderdag of anders vrijdag. dus ik bel rond half 3 wel ffies om te kijken ofi binnen is anders haal ik hem morgen wel :) (nog een dag wachten :|)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:48
Bij 2call is hij toch wel lekker goedkoop.

Als je bij verlenging van 1 jaar een 32.50 neemt van orange ben je veel goedkoper uit en kun je ook nog eens meer bellen dan een 12.50 abonnement!

Abo: 12.50
bundelkosten:150 per jaar
Telefoon:303
Totaal:453 na 1 jaar

Abo: 22.50
bundelkosten:270 per jaar
Telefoon:208
Totaal:478 na 1 jaar

Abo: 32.50
bundelkosten:390 per jaar
Telefoon: 29
Totaal:419 na 1 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 15:00
Yohost! schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 11:01:
Bij 2call is hij toch wel lekker goedkoop.

Als je bij verlenging van 1 jaar een 32.50 neemt van orange ben je veel goedkoper uit en kun je ook nog eens meer bellen dan een 12.50 abonnement!

Abo: 12.50
bundelkosten:150 per jaar
Telefoon:303
Totaal:453 na 1 jaar

Abo: 22.50
bundelkosten:270 per jaar
Telefoon:208
Totaal:478 na 1 jaar

Abo: 32.50
bundelkosten:390 per jaar
Telefoon: 29
Totaal:419 na 1 jaar
En na 6 maanden kun je je Orange abo nog eens een stapje lager zetten dus komt je Orange 32,50 van een jaar op een bedrag van €359,- uit.

Ik heb de mijne al eind vorige week bij 2call gepreorderd. Ik zag dus gisteren dat ze hem op voorraad hadden dus maar eens afwachten of ik hem morgen binnenkrijg. Zal zo eens een mailtje sturen.

Ik weet niet wie hier dus nog meer www.mobile-review.com in de gaten heeft gehouden maar die MR van www.nieuwemobiel.nl had wat probleempjes met de kwaliteit van zijn foto's. Nu vond ik de laatste wel weer beter dus het zal allemaal wel meevallen. Toch stond heel het K750i liefhebbend deel van de wereld op zijn kop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spef schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 11:19:
[...]

Ik weet niet wie hier dus nog meer www.mobile-review.com in de gaten heeft gehouden maar die MR van www.nieuwemobiel.nl had wat probleempjes met de kwaliteit van zijn foto's. Nu vond ik de laatste wel weer beter dus het zal allemaal wel meevallen. Toch stond heel het K750i liefhebbend deel van de wereld op zijn kop.
ja weet iemand hoe het met de foto's staat?? want het mag dan wel een 2 MP camera zijn, sonyericsson heeft geloof ik over het algemeen de slechtste kwaliteit camera's ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dr nu al iemand die bevestiging heeft dan zijn telefoon is opegstuurd o.i.d. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-01-2024
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 11:28:
[...]

ja weet iemand hoe het met de foto's staat?? want het mag dan wel een 2 MP camera zijn, sonyericsson heeft geloof ik over het algemeen de slechtste kwaliteit camera's ??
Deze site is al eerder langsgekomen: http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_k750-review-34.php

daar zijn ze dr wel lovend over volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kneep schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 11:37:
[...]

Deze site is al eerder langsgekomen: http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_k750-review-34.php

thnx, ook op http://www.mobile-review....onyericsson-k750-en.shtml zijn ze erg positief :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
[...]

Nee hoor, dat is niet waar hoor. De foto's van de K700i en de S700i zijn van sublieme kwaliteit.
Als je vergelijkt wat er te krijgen is in dit specifieke segment van alle fabrikanten, springt SE er echt wel uit. Ook vind ik SE erg vooruitstrevend in het beeldkwaliteit, waar Nokia heel lang bleef hangen in het 4096-kleuren categorie ( zie de 6610i bv ) en het aantal pixels ook laag bleef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
Kneep schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 11:37:
[...]

Er zijn meer reviews waarbij gezegd werd dat de kwaliteit goed is. Dit waren wel allemaal pre-production modellen. MR heeft een van de eerste productie modellen. Het kan ook zijn dat hij gewoon pech heeft en een toestel met een fout erin heeft gekregen.

Het geluid dat uit de speakers komt is hij wel tevreden over. Niet het beste wat er op de markt te krijgen is maar zeker voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Le0032 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 11:41:
[...]

Nee hoor, dat is niet waar hoor. De foto's van de K700i en de S700i zijn van sublieme kwaliteit.
Als je vergelijkt wat er te krijgen is in dit specifieke segment van alle fabrikanten, springt SE er echt wel uit. Ook vind ik SE erg vooruitstrevend in het beeldkwaliteit, waar Nokia heel lang bleef hangen in het 4096-kleuren categorie ( zie de 6610i bv ) en het aantal pixels ook laag bleef.
En daarbij is SE de enige welke "technieken" van de cybershots in zijn toestellen heeft. De instellingen van de camera. De manier waarop je een foto maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 22:40
Ik kan MR beamen, afgelopen maart hadden we op de presentatie een test toestel...
De demo mannen van SE hadden een foto van ons (MR en mij) gemaakt en uitgeprint, gewoon een foto formaat. Ik wilde vragen of deze met zijn (van die demo gozer) S700i was gemaakt maar hij begon al zelf te vertellen dat het met de K750 was. Als ik MR zo hoor dan zal dit weinig verandert zijn.

Ik vond dat niet echt geweldig, overigens hadden ze de camera cover aangepast toen ik hem afgelopen zaterdag vast hield, deze is wat kleiner geworden.

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullish

bullish

. . . - - - . . .

[...]

En dat is nu net niet waar!!! SE heeft juist een van de beste cameraŽs . Sony is ook de enige producent die al langer ervaring heeft met cameraŽs en de samenwerking tussen die twee was ondermeer ingegeven door de ervaring die Sony met cameraŽs heeft. Het mooie aan de K750 is dat deze de Cybershot technologie gebruikt van de sonycameraŽs. En die is wel wat te warm gekleurd maar dat is beter dan te koel (wat kleuren betreft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le0032 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 11:41:
[...]

maar vandeweek lieten 2 vrienden van me hun telefoon zien, kgeloof de k700 en eenofandere samsung, en als je dan naar t schermpje keek wanneer je een foto maakt, was het scherm van de samsung veel scherper en duidelijker... vandaar mijn twijfels, maar ik geloof de twee reviews wel en dus ga ik hem ook vandaag of morgen even halen :)
Alleen nog even de beste aanbieding zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:36

amphora

Websites & Fotografie

bullish schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 11:49:
[...]
En dat is nu net niet waar!!! SE heeft juist een van de beste cameraŽs . Sony is ook de enige producent die al langer ervaring heeft met cameraŽs en de samenwerking tussen die twee was ondermeer ingegeven door de ervaring die Sony met cameraŽs heeft. Het mooie aan de K750 is dat deze de Cybershot technologie gebruikt van de sonycameraŽs. En die is wel wat te warm gekleurd maar dat is beter dan te koel (wat kleuren betreft)
Zeker nog nooit een foto gezien van een T610/T630 :)

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullish

bullish

. . . - - - . . .

De kwaliteit van de fotoŽs is iets anders dan de kwaliteit van het scherm! Samsung fotoŽs zijn niet egaal scherp. je ziet vlekken in het beeld. Als je de fotoŽs van telefoons wilt vergelijken moet je ze doorzetten naar je pc en dan vergelijken. Dan kun je wat zinnigs zeggen over de kwaliteit. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 11:53:
[...]

maar vandeweek lieten 2 vrienden van me hun telefoon zien, kgeloof de k700 en eenofandere samsung, en als je dan naar t schermpje keek wanneer je een foto maakt, was het scherm van de samsung veel scherper en duidelijker... vandaar mijn twijfels, maar ik geloof de twee reviews wel en dus ga ik hem ook vandaag of morgen even halen :)
Alleen nog even de beste aanbieding zoeken :P
Oké dat kan, maar wat voor Samsung was dat?
Als je kijkt naar een vergelijkbaar segment bijvoorbeeld een S700 tegenover een D500, is de S700 beter qua kwaliteit camera.
Als je kijkt naar een vergelijkbaar segment bijvoorbeeld een S700i tegenover een 6630, is de S700 gewoonweg beter qua kwaliteit camera.
Het hangt er enkel vanaf of hoe je vergelijkt maw zijn de produkten vergelijkbaar? Indien ja, zal je zien dat SE er altijd uitspringt...

[ Voor 8% gewijzigd door Le0032 op 19-05-2005 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey is er geen aanbieding van hi op het moment als je nieuw abo afsluit??? (vorige was 3 maanden dubbele bundel ofzo geloof ik...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le0032 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 11:59:
[...]

Oké dat kan, maar wat voor Samsung was dat?
Als je kijkt naar een vergelijkbaar segment bijvoorbeeld een S700 tegenover een D500, is de S700 beter qua kwaliteit camera.
Als je kijkt naar een vergelijkbaar segment bijvoorbeeld een S700i tegenover een 6630, is de S700 gewoonweg beter qua kwaliteit camera.
Het hangt er enkel vanaf of hoe je vergelijkt maw zijn de produkten vergelijkbaar? Indien ja, zal je zien dat SE er altijd uitspringt...
weet niet wat voor samsung het was... maar ik geloof wel dat de camera van de k750 goed is hoor nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullish

bullish

. . . - - - . . .

Is er nu al duidelijkheid wat het grote verschil is tussen de W800 en de K750, behalve de kleur. Uit de W800 topic begrijp ik dat die 30 mei zŽn release kent. Misschien is het wel de moeite om effe te wachten. Someone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Amphora schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 11:57:
[...]

Dat model is dan ook al 2 jaar oud en was de zo'n beetje de eerste succesvolle cameraphone.
Tijden veranderen.
En SE loopt daar wel redelijk voorop. S700 bijna eerste megapixel camera. (1 van de weinigen met een CCD ipv CMOS). K750 nu met 2MP én autofocus (dus foto's worden scherper. ook macro-foto's mogelijk).
Daarbij zijn de instellingen van de camera vrij uitgebreid, dus kan je handmatig je foto's er een stuk beter uit laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 12:00:
hey is er geen aanbieding van hi op het moment als je nieuw abo afsluit??? (vorige was 3 maanden dubbele bundel ofzo geloof ik...)
pfoe, tog wel: http://www.hi.nl/hishop/actie9.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 12:01:
[...]

weet niet wat voor samsung het was... maar ik geloof wel dat de camera van de k750 goed is hoor nu :)
het scherm van samsung is altijd beter geweest dat lees je ook in alle reviews dat zegt nix over de kwaliteit van de camera natuurlijk ook als je naar de menu's kijkt is de samsung mooier (ondervoorbehoud van de k750i die heb ik nog niet in het echt gezien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bullish schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 12:02:
Is er nu al duidelijkheid wat het grote verschil is tussen de W800 en de K750, behalve de kleur. Uit de W800 topic begrijp ik dat die 30 mei zŽn release kent. Misschien is het wel de moeite om effe te wachten. Someone?
http://www.nieuwemobiel.nl/ en dan ff bij vergelijken kijken, volgens dat schema is dus alleen het uiterlijk en het bijgeleverde externe geheugen anders 8)7
maar staat ook dat ie pas 3e kwartaal uitkomt.. hoe kom je aan 30 mei??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonzzzz
  • Niet online
offtopic:
@ Ginz ik heb een typo gevonden in de 2de deel van k750i :)

[quote]
Sony Ericsson PC Suite 1.6.9

Dit is een compleet pakket van alle software die je vroeger apart kon downloaden. Hierin zitten dus alle mogelijk applicaties die SonyEricsson voor de K750 heeft ontwikkeld. Mat deze programma's kan je het maximale uit je K750 halen.
[/quote]
Mat= zeker Met :)

maaruh.. ik ga denk ik vandaag toch maar ff langs PhoneHouse om te kijken of ze hem echt hebben :D zojah dan ga ik ff thuis surfen waar hij het goedkoopste is. En anders ff langs de mobiel winkel gaan waar mn "zwager's " broer werkt :D

[ Voor 7% gewijzigd door dragonzzzz op 19-05-2005 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem net besteld bij 2call.nl met orange verlening 32,50. betaal je nog 29 euro voor de telefoon, geen verzendkosten. Als alles goed gaat doen ze hem vandaag nog de deur uit..

Nu maar even een geheugenkaartje bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
Ik heb net een mailtje van 2call teruggekregen en de verwachting is dat ze vandaag alle orders gaan afhandelen. Ik had liever het woord 'verwachting' niet gezien maar ik ga vast de postbode bellen dat ie zijn ronde morgen maar bij ons begint :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-04-2024
maaruh.. ik ga denk ik vandaag toch maar ff langs PhoneHouse om te kijken of ze hem echt hebben :D zojah dan ga ik ff thuis surfen waar hij het goedkoopste is. En anders ff langs de mobiel winkel gaan waar mn "zwager's " broer werkt :D
De meeste Phonehouse winkels hebben ze al. Sommige winkels hebben er zelf 10 stuks binnen gekregen. De resterende winkels moeten nog in de loop van de dag een koerier zien binnenkomen.

Hi 20 2-jr : 25 EUR
Hi 25 2-jr : Gratis

Dit zijn duidelijk de abonnementen waarop TPH-verkopers zich moeten focussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als binnen nu en een paar dagen bijna iedereen die telefoon heeft, wordt het volgende interessant:

Wat doen we met het geheugenslot! Je kan voor 110 euro wel een sony memorystick 1 gig. scoren.. maar als je hem echt als volwaardige mp3speler wil gebruiken is dat wel wat karig.

Zie al 2 gig kaartjes voor 220...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:36

amphora

Websites & Fotografie

Hiha!!!!

Net Phonehouse in Utrecht gesproken (kanaleneiland). Er ligt er nu één voor me klaar! (En ze hadden er nog een paar over). Ik ben even weg :)

Kost wel 125,- bij verlenging van 1 jaar Vodafone 300 (wordt dus Vodafone 35 abo) maar dan heb ik em maar gelijk :)

[ Voor 31% gewijzigd door amphora op 19-05-2005 13:01 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is op dit moment alleen de zwarte nog verkrijgbaar... klopt dit.... en zo ja... wanneer komt dan de zilvere versie??? Niet dat die mooier is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullish

bullish

. . . - - - . . .

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 12:11:
[...]

http://www.nieuwemobiel.nl/ en dan ff bij vergelijken kijken, volgens dat schema is dus alleen het uiterlijk en het bijgeleverde externe geheugen anders 8)7
maar staat ook dat ie pas 3e kwartaal uitkomt.. hoe kom je aan 30 mei??
Zover was ik dus ook gekomen! In eerste instantie zouden er geen speciale oordopjes bij de K750 komen (dec 2004) en was de geheugenkaart bijzonder. Dit is allemaal opgelost dus ik zie niet in waarom je tot september zou wachten (dat lijkt mij een reele release datum voor de W800) Dat het 30 mei zou worden heb ik van Het SonyEricsson W800 topic. het zou op een engelse site staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amphora schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 12:59:
Hiha!!!!

Net Phonehouse in Utrecht gesproken (kanaleneiland). Er ligt er nu één voor me klaar! (En ze hadden er nog een paar over). Ik ben even weg :)

Kost wel 125,- bij verlenging van 1 jaar Vodafone 300 (wordt dus Vodafone 35 abo) maar dan heb ik em maar gelijk :)
hahah dan ben je goed afgezet! heb laatst mijn t-mobile 400 1jr verlengd, en 420E teruggekregen vandaag! dat is dus een gratis k750 plus 100E zakgeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullish

bullish

. . . - - - . . .

Amphora schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 11:57:
[...]

Een toestel van twee jaar oud!!! Wil je hem daarmee vergelijken 8)7 . in die tijd was 2 meg veel voor een fotocamera. Nu is 7meg de top. Must I say more?
En ja ik heb de t610 fotŽs gezien, die heb ik zelf nog een paar dagen. Dan schakelen we over op de K750

Pagina: 1 ... 13 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.