Sony Ericsson K750i Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 20 Laatste
Acties:
  • 7.561 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullish
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-03-2023

bullish

. . . - - - . . .

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 12:31:
als binnen nu en een paar dagen bijna iedereen die telefoon heeft, wordt het volgende interessant:

Wat doen we met het geheugenslot! Je kan voor 110 euro wel een sony memorystick 1 gig. scoren.. maar als je hem echt als volwaardige mp3speler wil gebruiken is dat wel wat karig.

Zie al 2 gig kaartjes voor 220...
Sandisk heeft een 4 gig voor een € 450,= maar 1 gig is toch echt ruim genoeg voor wat muziek of wil je er videoclips opzetten :*) het is geen I pod

motorola cd920 - Nokia 6210 - SE T610 - K750 - K800 - N95 - N96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:48

amphora

Websites & Fotografie

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:04:
[...]hahah dan ben je goed afgezet! heb laatst mijn t-mobile 400 1jr verlengd, en 420E teruggekregen vandaag! dat is dus een gratis k750 plus 100E zakgeld
Vodafone hè... Die zijn nou eenmaal duurder. Ik had ook over kunnen stappen op t-mobile ofzo dan was ik goedkoper uit geweest maar ik ben 110% tevreden over vodafone en dan vind ik het niet erg om meer te betalen.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net bij de phonehouse in den haag geweest daar hadden ze ze klaar liggen en volgens de verkoper hadden ze er ontzettend veel op vooraad daaro!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:13:
Net bij de phonehouse in den haag geweest daar hadden ze ze klaar liggen en volgens de verkoper hadden ze er ontzettend veel op vooraad daaro!!
heb je dan gehaald of hoe zit dat? :P

en wat about lelystad?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: weet het ( al ) !!! :Y) :Y)

sorry ik heb Dyslexie van daar mijn slechte op bouw

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2005 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaP.NeT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 17:24
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:20:
is het mogelijk om de k750i te kopen en dan zelf of vriendje >:) de firmware van de w800i er op zet

want ik fijn de moglijkheid van mp3 erg mooi het is gewoon echt een mp3 speler en het uiterlijk van de k750i dus van daar

als dit kan zou je dan ook een bootmenu er in kunnen zetten en gewoon K750i boot en w800i boot 8)7 >:)
Lees je post aub nog een keer door en maak em wat leesbaarder :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijssie909
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-03 09:33
Ben ook wel benieuwd of alleen de zwarte nog maar leverbaar is...

Heb zelf namelijk een zilvere besteld en hoop m toch ook wel snel te hebben!

STAY AWAKE!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-01-2024
Thijssie909 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:30:
Ben ook wel benieuwd of alleen de zwarte nog maar leverbaar is...

Heb zelf namelijk een zilvere besteld en hoop m toch ook wel snel te hebben!
En waar heb je die besteld? Ik ben bang dat je dan toch nog ff zult moeten wachten, als ik de roddels mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kneep
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 31-01-2024
bullish schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:10:
[...]

Sandisk heeft een 4 gig voor een � 450,= maar 1 gig is toch echt ruim genoeg voor wat muziek of wil je er videoclips opzetten :*) het is geen I pod
Volgens mij ondersteund hij ook maar tot 1 gig,

van de SE site: De K750i is compatibel met Memory Stick PRO Duo™ die kan worden uitgebreid tot 1 GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:9~ :9~ :9~

Werd net gebeld door die winkel hier in Spijkenisse waar ik 'm voor 50 euro een maand gelden al had besteld....

HIJ HEEFT ZE BINNEN !!!!!!!!!!!

Me vriendin is toevallig in 't centrum aan het winkelen (hoewel, toevallig ?!?!).
Ik heb d'r gebeld en ze is 'm nu ophalen.
Over 30 min. heb ik 'm in me hand.

me very happy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19-09 23:17
vanpeltje schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:15:
[...]

heb je dan gehaald of hoe zit dat? :P

en wat about lelystad?
in almere tussen half 3 en 4 werd i geleverd geen aantal gekregen. lelystad zal ook wel zoiets zijn

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 20:49

jefjef

learning by doing

Net begrepen van FutureGSM

zwarte uitvoering komt zsm :P
Zilveren uitvoering wordt verwacht in augustus.

Ze hebben nu weer een prachtige aanbieding voor deze telefoon B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ nothing left

In combinatie met welk abo heb jij hem dan afgesloten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

14:00 uur geweest!?! en nog niemand die em heeft ?!?!

valt wel een beetje tegen hoor
:P 8) :) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:54:
@ nothing left

In combinatie met welk abo heb jij hem dan afgesloten ?
1 jaar verlenging van me 32,50 orange abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ha ik 29 euro >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal deze telefoon binnenkort ook aanschaffen. Hoop alleen niet dat er na een jaar 10 kilo stof onder het beeldscherm zit zoals bij mijn huidige T610.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webshop ?!
Dat is al bekend dat een winkel duurder is, maar ik koos bewust voor een winkel.
Ik koop daar al jaren alles en krijg daar goede service.

En ik heb 'm nu in me hand en jij moet maar hopen dat de post een beetje meewerkt. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:08:
Zal deze telefoon binnenkort ook aanschaffen. Hoop alleen niet dat er na een jaar 10 kilo stof onder het beeldscherm zit zoals bij mijn huidige T610.
gewoon ff openschroeven en schoon maken :P heb ik ook gedaan... maarja ik hoop idd dat het probleem wel verholpen is bij deze. ik ga zo ff bellen of ze hem hier hebben....
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:14:
[...]

Webshop ?!
Dat is al bekend dat een winkel duurder is, maar ik koos bewust voor een winkel.

En ik heb 'm nu in me hand en jij moet maar hopen dat de post een beetje meewerkt. :X
post eens wat pics dan (van de tel en van de pics die de tel maakt! :D) op mobile review had MR ook de tel en de pics vielen best tegen als je ze vergeleek met verschillende reviews!

[ Voor 40% gewijzigd door Greetoz op 19-05-2005 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:14:
[...]

Webshop ?!

Ja webshop uiteraard.. En ik zit zeker morgen voor het raam te wachten tot een rood busje komt :) Heb vandaag digitale fotos gemailed van mijn contract/bankafschrift enz. en dat accepteerden ze ook! telefoon gaat vandaag nog de deur uit.
Maar ligt hij een beetje lekker in je hand? :D Ik hoorde trouwens van een medewerker van goedkoopste.nu dat er 2 jaar garantie op zit van SE ? Zou wel heel mooi zijn, maar lijkt me sterk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jefjef schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 13:51:
Net begrepen van FutureGSM

zwarte uitvoering komt zsm :P
Zilveren uitvoering wordt verwacht in augustus.

Ze hebben nu weer een prachtige aanbieding voor deze telefoon B)
:| dat meen je niet....... :'(
kwilde de zilveren :P maja dan moet k tog maar voor de zwarte uitvoering gaan... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwb
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-02 16:33
waarom is de s700i duurder als de k750i?
hij heeft geen flitser
foto's zijn slechter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

djwb schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:30:
waarom is de s700i duurder als de k750i?
hij heeft geen flitser
foto's zijn slechter
Omdat het scherm 2x zo groot is?
Heeft trouwens wel een flister. En dat de foto's slechter ben ik niet met je eens.
Ook omdat de S700 nou eenmaal hoger in de markt staat. (beginprijs was 700)

[ Voor 8% gewijzigd door Shiver23 op 19-05-2005 14:32 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net gsm.nl gebeld en die verwachten hem deze week nog te ontvangen
+ vriend van me heeft hem net gehaald bij gsm-shop

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2005 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Tegen mij werd 24 mei gezegd als leverdatum (bij gsm.nl, dus 25e op z'n vroegst hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ook de zilveren besteld.. :'(

Ga nu ook voor de zwarte, als t goed is kan ik m zo ophalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de the phonehouse in den haag dus hadden ze er meer als 40 op vooraad, heb ff de zwarte vastgehouden en een foto gezien die de verkoper had genmaakt en uitgeprint op fotopapier, dat was dus echt smullen zo mooi!! Wou m dus zo meenemen moet alleen nog weekje wachten want dan mag ik mn contract pas verlegen, haat het wachten dus want anders had ik m nu al gehad!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wessel99 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:36:
Tegen mij werd 24 mei gezegd als leverdatum (bij gsm.nl, dus 25e op z'n vroegst hier)
tegen mij ook maar dat gaat dus waarschijnlijk eerder worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
OK ben benieuwd! Maar eerder dan morgen zou ie toch niet verzonden worden me dunkt dus hoef ik er in het weekend nog niet op te "hopen". haha.

Toch grappig, krijg weer helemaal het ouderwetse "sinterklaas"-gevoel, lekker prutsen met een nieuwe gadget, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016
Ik heb hem laten wegleggen bij de Phonehouse in A'dam. Ga hem na mijn werk meteen ophalen. Hopelijk zitten er geen fouten in zoals bij eerste lading T610's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 20:49

jefjef

learning by doing

Volgens mij heb ik nooit een pagina van GoT standaard open staan en laten refreshen om te weten wie de eerste is die die hem/haar/het? daadwerkelijk heeft en kan delen met ons :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne is ook verstuurd vandaag, dus morgen binnen denk ik:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullish

bullish

. . . - - - . . .

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:23:
[...]

Ja webshop uiteraard.. En ik zit zeker morgen voor het raam te wachten tot een rood busje komt :) Heb vandaag digitale fotos gemailed van mijn contract/bankafschrift enz. en dat accepteerden ze ook! telefoon gaat vandaag nog de deur uit.
Maar ligt hij een beetje lekker in je hand? :D Ik hoorde trouwens van een medewerker van goedkoopste.nu dat er 2 jaar garantie op zit van SE ? Zou wel heel mooi zijn, maar lijkt me sterk
Op ALLE producten moet volgens de Europese wetgeving twee jaar garantie zitten. Weinig bedrijven vertellen dit ook maar als je moeilijk doet moeten ze dit geven. Wat ik begreep zit er wel een voorwaarde aan, je moet dan al wel binnen een jaar een probleem gehad hebben. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL, ben ook benieuwd hoe die bevalt :). Zit hier in Spanje en had hem al klaar laten leggen voor maandag! Heerlijk om nog een paar daagjes te lezen of het een aanradertje is of niet! :)

Ik neem weer een duik. Bloedje heet hier met 30 graden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Greetoz schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 14:15:
[...]

post eens wat pics dan (van de tel en van de pics die de tel maakt! :D) op mobile review had MR ook de tel en de pics vielen best tegen als je ze vergeleek met verschillende reviews!
Eerst opladen, moet vanavond werken, maar neem hem gewoon mee.
ff lekker spelen in de baas zijn tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23:48

amphora

Websites & Fotografie

Zo! Ik hem em hier... Fijn toestelletje hoor. Krijg alleen GRPS nog niet aan de praat maar dat gaat vast nog wel lukken. 1e indruk: _/-\o_

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 08:18
phonehouse in vlissingen wisten ze nog steeds van niks, weer van die grote ogen als je vraagt naar de 750 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb m gister besteld bij 2call.nl voor 29 euro's .. zouden ze hem vandaag al op de post doen (morgen binnen!?)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsHarley
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-09 10:42
iemand al een idee hoe het met de voorraad van de mediamarkt (R'dam,) is? of hij daar al geleverd is anders ga ik zo even bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niemadn anders dan de Phoneshouse heeft m voor de zoveelste keer!!! Omdat zij een paar weeken een Sony-Erics.. week hebben krijgen ze namelijk voorrang! Dus ga niet vragen hebben ze m daar al of daar, alleen de phonehouse!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 15:00
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:08:
ik heb m gister besteld bij 2call.nl voor 29 euro's .. zouden ze hem vandaag al op de post doen (morgen binnen!?)??
Ik had hem bij 2call gepreorderd en hij is verstuurd. Nu hopen dat de postbode morgen een beetje opschiet.

Overigens wordt het dus onder rembours verzonden en zoals hier te lezen is zou hij dan morgen binnen moeten zijn. Zaterdag leveren ze geen rembours paketten af en dan zou het maandag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:21:
Niemadn anders dan de Phoneshouse heeft m voor de zoveelste keer!!! Omdat zij een paar weeken een Sony-Erics.. week hebben krijgen ze namelijk voorrang! Dus ga niet vragen hebben ze m daar al of daar, alleen de phonehouse!!
Vriend van me heeft hem vandaag gehaald bij gsm-shop dus ik weet niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:32
harryvos schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:08:
phonehouse in vlissingen wisten ze nog steeds van niks, weer van die grote ogen als je vraagt naar de 750 :(
Oeh ik was er ook net maar heb maar nix gevraagd... blijkbaar al gedaan dus....
Merk wel dat Vlissingen wat achter loopt (kom oorspronkelijk er niet vandaan)

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nils7 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:36:
[...]

Oeh ik was er ook net maar heb maar nix gevraagd... blijkbaar al gedaan dus....
Merk wel dat Vlissingen wat achter loopt (kom oorspronkelijk er niet vandaan)
bedankt, dan hoef ik nu niet op mijn scootertje te stappen om naar de PH in vliss te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:42:
[...]

bedankt, dan hoef ik nu niet op mijn scootertje te stappen om naar de PH in vliss te gaan
Als ik jou was zou ik gewoon even bellen of ze ze verwachten vandaag, misschien heeft het dan toch nog nut om te rijden!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nils7 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:48:
[...]

Als ik jou was zou ik gewoon even bellen of ze ze verwachten vandaag, misschien heeft het dan toch nog nut om te rijden!
nee ik wacht wel tot "morgen, als de postbode mijn huis weer heeft gevonden"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet de telefoon weer 24 uur druppelladen? dus dat je je zit op te vreten omdat je er niet mee kan spelen. of is dat niet meer nodig met huidige batterijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodyman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:59:
Moet de telefoon weer 24 uur druppelladen? dus dat je je zit op te vreten omdat je er niet mee kan spelen. of is dat niet meer nodig met huidige batterijen
Idd, dit wil ik ook wel eens weten aangezien er al een paar mensen hier de telefoon hebben, maar er nog steeds geen pics of informatie te vinden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 08:18
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:53:
[...]

nee ik wacht wel tot "morgen, als de postbode mijn huis weer heeft gevonden"..
wou net zeggen blijf maar lekker thuis want daar werken me een paar #@#$%$$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Min. 12-14 uur laden...

Wat dus een optie is nu kopen, ff mee spelen en dan rond 8 uur aan de lader tot morgen vroeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spef schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:27:
[...]

Ik had hem bij 2call gepreorderd en hij is verstuurd. Nu hopen dat de postbode morgen een beetje opschiet.

Overigens wordt het dus onder rembours verzonden en zoals hier te lezen is zou hij dan morgen binnen moeten zijn. Zaterdag leveren ze geen rembours paketten af en dan zou het maandag worden.
dinsdag wordt t dan, de mijne is vandaag verstuurd zei 2call

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 15:21:
in de mediamarkt in utrecht is hij wel aanwezig als dummy, met prijs en al. ik meen 349 euro.... ik heb verder niet gevraagd of hij op voorraad is, maar dat lijkt mij wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsHarley
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-09 10:42
Dit is volgens mij 1 van de weinige telefoons waar zo'n grote vraag naar is.

Ik ga vanavond wel even langs de media markt kijken wanneer ze hem binnen verwachten. vorige week zaterdag vertelde ze dat hij begin deze week binnen zou zijn.dat phonehouse de enige is klopt ook niet volgens mij want er zijn al meer online shops die gaan beginnen met leveren begrijp ik uit de reacties van andere hier.

Edit Zo juist gereserveerd bij de mediamarkt ze hebben er erg veel binnen gekregen vandaag over 2 uur ga ik hem ophalen na het werk :)

[ Voor 16% gewijzigd door NielsHarley op 19-05-2005 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullish

bullish

. . . - - - . . .

Kunnne we dan morgen, wanneer de eerste batterijen vol zijn, naar het nieuwe topic gaan? Het SonyEricsson K750 topic - Deel 2

Erg mooi toestel maar ben benieuwd naar de eerste tweaks :9 Of maken we een apart topic voor de laagste prijs, maar dat is er al in de pricewatch, of gaan we dit topic gebruiken waar het voor is. Als mijn batterij vol is ga ik de fotoŽs maken. Die plaats ik in het nieuwe topic dus als een mod dit straks kan gaan afsluiten (of bemoei ik me ergens mee 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaP.NeT
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 17:24
bullish schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 16:13:
Kunnne we dan morgen, wanneer de eerste batterijen vol zijn, naar het nieuwe topic gaan? Het SonyEricsson K750 topic - Deel 2

Erg mooi toestel maar ben benieuwd naar de eerste tweaks :9 Of maken we een apart topic voor de laagste prijs, maar dat is er al in de pricewatch, of gaan we dit topic gebruiken waar het voor is. Als mijn batterij vol is ga ik de fotoŽs maken. Die plaats ik in het nieuwe topic dus als een mod dit straks kan gaan afsluiten (of bemoei ik me ergens mee 8) )
Kun je ook nog de goede foto's plaatsen, ipv die van de K700, of ben ik nu spuit 11. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S4nder
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-05-2023

S4nder

Say Hello

De officiële persfoto's zijn hier te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 19:28
S4nder schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 16:25:
De officiële persfoto's zijn hier te vinden
ik denk dat hij de foto;s gemaakt met de camera bedoelt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had nog even een vraag...want als ik zo kijk dan zie ik dat het orange abbo het goedkoopst is voor 1 jaar (32.50) en dan na 6 maand naar 22.50 gaan, maar moet je er dan ook een aparte sms bundel bij doen of kun je de smsjes ook van je belminuten af laten gaan. want ik sms en bel.
iemand nog ervaring orange rond zuidlaren

marijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 16:38:
ik had nog even een vraag...want als ik zo kijk dan zie ik dat het orange abbo het goedkoopst is voor 1 jaar (32.50) en dan na 6 maand naar 22.50 gaan, maar moet je er dan ook een aparte sms bundel bij doen of kun je de smsjes ook van je belminuten af laten gaan. want ik sms en bel.

marijn
een aparte sms bundel hoeft niet, maar is wel zo handig... Het totale bedrag wat je voor de sms bundel betaald, wordt namelijk van je 32.50 afgehaald.

ik ben blij dat ik lekker weg ga bij orange, kreeg vandaag al een smsje van telfort dat ze mn nummerbehoud in behandeling namen (gisteravond om 22 uur het contract naar 2call gemaild)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
ik heb hem net opgehaald en dit zijn de plaatjes die ik ermeegemaakt heb de eerste 3 zijn met FINE kwaliteit de rest normaal. verder zit hij nu in de lader dus heb er nog niet teveel mee gespeeld. ff de batterij goed inwerken ;)

http://greetoz.nl/k750i/finedesk.JPG
http://greetoz.nl/k750i/fineoutside1.JPG
http://greetoz.nl/k750i/fineoutside2.JPG
http://greetoz.nl/k750i/normaloutside1.JPG
http://greetoz.nl/k750i/normaloutside2.JPG
http://greetoz.nl/k750i/normaldesk.JPG
http://greetoz.nl/k750i/outsideperson.JPG
http://greetoz.nl/k750i/whiledriving.JPG

[ Voor 13% gewijzigd door Greetoz op 19-05-2005 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 16:43:
[...]

een aparte sms bundel hoeft niet, maar is wel zo handig... Het totale bedrag wat je voor de sms bundel betaald, wordt namelijk van je 32.50 afgehaald.

ik ben blij dat ik lekker weg ga bij orange, kreeg vandaag al een smsje van telfort dat ze mn nummerbehoud in behandeling namen (gisteravond om 22 uur het contract naar 2call gemaild)
hoezo? was je niet zo tevreden dan over orange?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bullish

bullish

. . . - - - . . .

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 16:38:

marijn
Kijk even bij goede vriend Ben Wolterink, www.bellen.com Als je wat leuke zaken hebt over de K750 kan dat hier (8> aboŽs zijn nu niet echt tweaky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 16:11:
[...]

dinsdag wordt t dan, de mijne is vandaag verstuurd zei 2call
dan heb je em morgen denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 16:46:
[...]

dan heb je em morgen denk ik?
Ja, maar ik bedoelde te zeggen:
TPG bezorgd zowel op zaterdag en maandag geen remourszendingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Benieuwd wanneer gsm.nl gaat versturen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 16:45:
[...]

hoezo? was je niet zo tevreden dan over orange?
Ik vind het een stel oplichters, afgelopen jaren meer dan genoeg geld in gepompt.

Tegenwoordig met de nieuwe abo's zijn ze al een stuk goedkoper, maar ik ga ze niet langer financieel ondersteunen en stap over op telfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thnx greetoz voor je pics...

Zien er echt goed uit!!! Stuk beter dan de foto's van MR van Mobile-review.com... lol

Gelijk weer gerustgesteld!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 16:57:
thnx greetoz voor je pics...

Zien er echt goed uit!!! Stuk beter dan de foto's van MR van Mobile-review.com... lol

Gelijk weer gerustgesteld!!!
ik was ook erg blij idd alleen die van m'n bureau waren niet zo goed en die waar ik aan het rijden was maarja ik bewoog toen ook met het rijden :P... rijden en foto's maken gaat niet samen :D

ook wel handig hij laad ook op via de USB ik ga hem nu ff aan de oplader laten kan ik er later ff uitgebreid mee spelen maar wou jullie de plaatjes niet onhouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 16:49:
[...]

Ja, maar ik bedoelde te zeggen:
TPG bezorgd zowel op zaterdag en maandag geen remourszendingen
ja.. maar op vrijdag bezorgen ze dus wel. en dat is het morgen!
mijne is ook vandaag verstuurd door 2call.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rodyman
  • Laatst online: 08-06-2024

Rodyman

chillend

thnx voor de plaatjes! Ziet er idd goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
Dat hoopte ik idd ook al, dat ie zou laden via usb. Ideaal!

Nu nog een autolaadsnoer, maar geloof dat die nog niet te krijgen zijn :(

Weet er trouwens iemand een bluetooth carkit buiten de parrot die ook een scherm heeft waarop aangegeven word wie er belt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 17:02:
[...]

ja.. maar op vrijdag bezorgen ze dus wel. en dat is het morgen!
mijne is ook vandaag verstuurd door 2call.nl
no shit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijssie909
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-03 09:33
Al wat meer info over de beschikbaarheid van de zilvere versie??

STAY AWAKE!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Laatst online: 02-04-2024
IK HEB HEM !!

los, inkoopprijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VIC_TOR schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 17:14:
IK HEB HEM !!

los, inkoopprijs ;)
en, hoe bevalt ie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyB
  • Laatst online: 26-04-2024
Hmm, op gsmhuis.be is de "wordt verwacht week 20" weg, maar als gemiddelde levertijd staat er 11 dagen. Ik hoop het niet in elk geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.webblatt.net/shop/images/artikel/712041777.jpg

dit is de headset die word bijgeleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Laatst online: 02-04-2024
ben aan het werk dus kan niet echt veel testen maar 1 ding viel meteen op: HIJ IS SNEL !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EasyB schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 17:18:
Hmm, op gsmhuis.be is de "wordt verwacht week 20" weg, maar als gemiddelde levertijd staat er 11 dagen. Ik hoop het niet in elk geval.
Waarom bestel je hem dan niet in nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EasyB
  • Laatst online: 26-04-2024
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 17:34:
[...]

Waarom bestel je hem dan niet in nederland?
gsmhuis.be en gsmhuis.nl zijn gewoon dezelfde firma. Wordt ook verzonden vanuit nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 17:33:
[afbeelding]

dit is de headset die word bijgeleverd
Die headset zat al bij de K700i :?
Ik dacht dat er wel een spectaculairdere bij zou zitten :|

EDIT: ohwnee die 'spectaculairdere' zit bij de W800i (daar zat ik mee in m'n hoofd)

[ Voor 12% gewijzigd door CLB op 19-05-2005 17:47 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

CLB schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 17:37:
[...]

Die headset zat al bij de K700i :?
Ik dacht dat er wel een spectaculairdere bij zou zitten :|
jaaaaaaaa dan koop ik hem maar niet 8)7

:+ jk ;)

maar ff ontopic..ik wil meeeeeeeer foto's zien :P

OMG, hoor ik net van m'n ouders dat BelCompany mij om 3 uur heeft gebeld, en dat ik me telefoon kan ophalen :X

Kom ik nu pas achter :|, nou ja..morgen na het werk maar ff langs gaan :)

[ Voor 24% gewijzigd door NaZ- op 19-05-2005 17:45 ]

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donderdag zijn ze tot 9 uur open. Althans hier, alleen hier hebben ze hem dan nog niet....:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:08

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Ik ben alvast even creatief bezig geweest. Ik heb hem vannochted besteld dus met een beetje mazzel is ie er morgen. Ik heb hem besteld bij gsmtrack.

Afbeeldingslocatie: http://img227.echo.cx/img227/7353/herzdemo1hs.th.jpg

Hier een theme die ik net in elkaar geflanst heb. Vind het toch moeilijk zo iets te maken als je de telefoon nog nooit in je klauwen hebt gehad.

Als iemand intresse heeft moet ie dat maar zeggen.

[ Voor 6% gewijzigd door AkroBatik op 19-05-2005 17:55 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn status bij 2call is: aanvraag akkoord .. betekent dit dat ie opgestuurd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 14:04
Is er iemand met een Appletje die 'm al heeft? Enig idee of deze synct met iSync?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 18:00:
mijn status bij 2call is: aanvraag akkoord .. betekent dit dat ie opgestuurd is?
Als t goed is, krijg je een mailtje waarin staat dat ie verstuurd is

Ik kreeg dit vanmiddag na gisteravond besteld te hebben:

Goedendag,

Wij hebben uw aanvraag met ordernummer xxxxx ontvangen en verwerkt.

Uw order is verzonden met TPG post en zal binnen twee werkdagen onder rembours* bij u afgeleverd worden. (*indien van toepassing)

Uw GSM-telefoonnummer is 06-33.xxxxxx

Om veiligheidsredenen hebben wij uw simkaart beveiligd met een pincode, namelijk : xxxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb abbo verlenging .. maar heb geen dergelijke mail gehad .. zal dus volgende week dinsdag worden dat ik m binnenkrijg |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 18:11:
[...]

Als t goed is, krijg je een mailtje waarin staat dat ie verstuurd is

Ik kreeg dit vanmiddag na gisteravond besteld te hebben:

Goedendag,

Wij hebben uw aanvraag met ordernummer xxxxx ontvangen en verwerkt.

Uw order is verzonden met TPG post en zal binnen twee werkdagen onder rembours* bij u afgeleverd worden. (*indien van toepassing)

Uw GSM-telefoonnummer is 06-33.xxxxxx

Om veiligheidsredenen hebben wij uw simkaart beveiligd met een pincode, namelijk : xxxx
Die ken ik ergens van:), vanmiddag/vanochtend ook dat mailtje ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:23
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 18:16:
[...]

Ik helaas nog niet, moet denk ik nog op mijn nummerbehoud wachten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brammel schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 18:30:
[...]

Ik helaas nog niet, moet denk ik nog op mijn nummerbehoud wachten :'(
Ik heb ook nummerbehoud aangevraagd

kreeg zelfs vandaag al een smsje van telfort dat mn aanvraag in behandeling is

orange->telfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gierig had nog wel gehoopt em morgen binnen te krijgen .. zal dus dinsdag worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spef
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 15:00
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 18:16:
[...]

Ik ook!!... dit is nog eens mooie spam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PLeX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 21:22
Pixxxxxxxxxx :X

Ook maar asap. bij m'n contractverlening aanvragen denx 8)

Hoi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 17:54
Kan iemand die hem al heeft misschien een paar foto's VAN het toestal maken. Ben benieuwd hoe groot/klein hij nou eigenlijk is. Misschien een close up van het scherm erbij? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
sjakietrekhakie schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 19:01:
Kan iemand die hem al heeft misschien een paar foto's VAN het toestal maken. Ben benieuwd hoe groot/klein hij nou eigenlijk is. Misschien een close up van het scherm erbij? :P
idd, een foto bij een cd doosje ofzo
of iets anders veel voorkomends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

hellboy123 schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 19:11:
[...]

idd, een foto bij een cd doosje ofzo
of iets anders veel voorkomends
Ja inderdaad! Andere mobiele telefoons/ pakje sigaretten/ briefje van 5 euro / aansteker of iets dergelijks!
Kom op K750i-bezitters!!!!!!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 19:17:
[...]

Ja inderdaad! Andere mobiele telefoons/ pakje sigaretten/ briefje van 5 euro / aansteker of iets dergelijks!
Kom op K750i-bezitters!!!!!!
Ja jongens nu jullie de gelukkigen zijn moet je ook wat doen om ons iets te geven waar we ook wat mee kunnen, dat we em nog grager willen hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 19:21:
[...]

Ja jongens nu jullie de gelukkigen zijn moet je ook wat doen om ons iets te geven waar we ook wat mee kunnen, dat we em nog grager willen hebben :P
idd probeer ons nog warmer(kan dat?) te krijgen voor dit foontje!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Adviesprijs los toestel bij de Belcompany is 399 euro

[ Voor 14% gewijzigd door CLB op 19-05-2005 19:42 ]

Pagina: 1 ... 14 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.