https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
Ik krijg GPRS niet aan de praat... Met m'n T630 werkte 't nog prima.
Iemand anders al Vodafone GPRS aan de praat gekregen?
Ik heb wel het blauwe driehoekje linksboven bij signaal sterkte. Alleen bij verbinden krijg ik de melding: 'Instellingen zijn niet geldig. Raadpleeg de provider en probeer het opnieuw'. Nou vodafone gebeld natuurlijk maar zij ondersteunen dit toestel natuurlijk niet dus ik moest het met een mailtje doen met de instellingen. Die instellingen heb ik gewoon goed in de telefoon staan dus mij niet begrijp
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Mooie pics man! Wat is dat voor telefoon op de laatste foto? Een SE T630 gok ik?Greetoz schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 19:44:
hier jongens mijn foto's voor nu ik zal er meer maken als hij klaar is met laden ik zal dan proberen alles op foto te zettenmaar ik moet hem ff laten laden anders heb ik gelijk een luie accu
http://greetoz.nl/k750i/compare/
En dat "quikshare-logo'tje" is dat weer zo'n opgeplakt dingetje of is het tsjaa zeg maar echt in het toestel verankerd (hmm klopt niet veel van mijn woordgebruik, maar jullie begrijpen het denk wel)
Bij m'n K700i was dat namelijk 'n plakkertje die na een half jaar opeens spoorloos was
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Heb je je T630 nog? Dan zou ik gewoon precies alle instellingen van de T630 overnemen op de K750i. (Menu's waar je die instellingen kunt vinden/wijzigen zijn toch hetzelfde?) Bij m'n K700i werkte de instellingen voor de T610 ook en die heb ik toen allemaal handmatig veranderd (orange)Amphora schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 19:58:
Grrrr....
Ik krijg GPRS niet aan de praat... Met m'n T630 werkte 't nog prima.
Iemand anders al Vodafone GPRS aan de praat gekregen?
Ik heb wel het blauwe driehoekje linksboven bij signaal sterkte. Alleen bij verbinden krijg ik de melding: 'Instellingen zijn niet geldig. Raadpleeg de provider en probeer het opnieuw'. Nou vodafone gebeld natuurlijk maar zij ondersteunen dit toestel natuurlijk niet dus ik moest het met een mailtje doen met de instellingen. Die instellingen heb ik gewoon goed in de telefoon staan dus mij niet begrijp
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
dat is een t610 met een ander covertje... en dat quickshare is volgens mij een soort hardplastic sticker ik zie het er met normaal gebruik alleen niet zo snel af gaanCLB schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 20:01:
[...]
Mooie pics man! Wat is dat voor telefoon op de laatste foto? Een SE T630 gok ik?
En dat "quikshare-logo'tje" is dat weer zo'n opgeplakt dingetje of is het tsjaa zeg maar echt in het toestel verankerd (hmm klopt niet veel van mijn woordgebruik, maar jullie begrijpen het denk wel)
Bij m'n K700i was dat namelijk 'n plakkertje die na een half jaar opeens spoorloos was
op het fora van mobile review staat ook een boel! http://www.mobile-review....d.php?p=236642#post236642
Verwijderd
Kga lekker doorspelen!!
alleen jongens! KOM OP MET DIE THEMA'S WANT DEZE ZUIGEN!
vanpeltje
Owh okee bedankt! Haha normaal gebruik! Dacht jij dat ik er mee skippy-balde ofzoGreetoz schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 20:07:
[...]
dat is een t610 met een ander covertje... en dat quickshare is volgens mij een soort hardplastic sticker ik zie het er met normaal gebruik alleen niet zo snel af gaan...
Kick: kunnen er nu K700 thema's op worden gedraaid (qua pixelgrootte namelijk zelfde schermpje)vanpeltje schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 20:14:
hij is cool!!!
alleen jongens! KOM OP MET DIE THEMA'S WANT DEZE ZUIGEN!
maar misschien zijn die iconen enzo anders qua vorm/ plaats!?
[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 19-05-2005 20:17 ]
Verwijderd
Bij GSMhuis is ie 322 en voor 350 had ik hem wel mee willen nemen bij de Mediamarkt, maar de verkoper weigerde *snik* dus nog even een paar nachtjes geduldt
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2005 20:23 ]
Verwijderd
Verwijderd
..ik las net dit stukje op de website van hun:
De vraag naar de Sony-Ericsson K750i is werkelijk overweldigend. Wij leveren de Sony-Ericsson K750i uit op volgorde van op onze website geplaatste bestellingen. Nieuwe bestellingen zullen voorlopig een levertijd van 2 weken hebben. Dit is echter volledig afhankelijk van levering door Sony-Ericsson. Het is nog niet met zekerheid te zeggen hoeveel toestellen wij binnen krijgen. Wel zullen alle bestellingen door ons worden uitgeleverd!
..heb hem zelf ruim een maand geleden besteld..hoop dat ie een beetje vlot komt
Verwijderd
passwords gelijk?Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 20:23:
Heb hem ook,maar krijg hem niet via bluetooth aan de praat op me pc,ze hebben elkaar gevonden maar om de 1 of andere reden kan ik nix van en naar pc versturenTrouwens hele mooie foto's zeg,gaaf met de tijd en datum op de foto zelf

Je kunt bijvoorbeeld goed zien dat ik die tafel nog moet schoonmaken
meer verzoeken om iets op de digitale plaat te zetten zijn welkom.
[ Voor 43% gewijzigd door tjempjun op 19-05-2005 20:38 ]
Verwijderd
volges mij was de bedoeling een foto waarop de k750 is afgebeeld naast een pakje sigaretten, zodat mensen een idee van de grootte van het toestel krijgentjempjun schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 20:35:
Hier op veler verzoek een foto die ik heb gemaakt met de k750i
[afbeelding]
ik had um wel eerst ff opgeladen anders krijg je gelijk een luie batterijVerwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 20:12:
OOOOOW jongens wat een geil ding!!! Kheb hem nu twee uur in bezit en kben er helemaal weg van.
Kga lekker doorspelen!!
is dat macro mode ? en was er veel licht?tjempjun schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 20:35:
Hier op veler verzoek een foto die ik heb gemaakt met de k750i
Je kunt bijvoorbeeld goed zien dat ik die tafel nog moet schoonmaken
meer verzoeken om iets op de digitale plaat te zetten zijn welkom.
bij deze dan, jullie zijn ook nooit tevreden heVerwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 20:38:
[...]
volges mij was de bedoeling een foto waarop de k750 is afgebeeld naast een pakje sigaretten, zodat mensen een idee van de grootte van het toestel krijgen

Verwijderd
En kan ik de tekst T-mobile uitzetten in m'n scherm?
Hij is echt gaaf,radio klinkt ook perfect,menu is lekker vlot,ja ben er erg content mee
Verwijderd
Alles lekker snel en veel beter dan mijn oude T610!
Alleen loopt Apple nu achter met zijn iSync!!! Ik kan gewoon mijn K750i nu niet syncen met mijn Mac! FF wachten tot ze met een update komen.
TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verder nog niet uitgespeeld en accu houd het goed vol! Kheb hem nog nie aan de lader gehad en hij dut het nog!
Ik heb een Hi 20 abonnement met gratis K750i bij Phonehouse gehaald op donderdag 19 mei 2005 @ 18:00 uur.
Telefoon: Sony Ericsson K750i
Firmware: R1A044
prgCXC125952_EU_1_CL
Software versie voor LCD en hoofdscherm: 0
Software versie voor camera: 3.8
Versie van inhoud: PA16
etc.
vanpeltje
Verwijderd
1 of 2 jaar?vanpeltje schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 21:56:
Nou peepz
Ik heb een Hi 20 abonnement met gratis K750i bij Phonehouse gehaald op donderdag 19 mei 2005 @ 18:00 uur.
Telefoon: Sony Ericsson K750i
Firmware: R1A044
prgCXC125952_EU_1_CL
Software versie voor LCD en hoofdscherm: 0
Software versie voor camera: 3.8
Versie van inhoud: PA16
etc.
Verwijderd
Ericsson zelf is. Ik hoorde via via dat dat problemen gaf. Ik las ook op Mobile-Review dat
MR daar problemen mee had. Heeft iemand dezelfde problemen?
[ Voor 22% gewijzigd door Brammel op 19-05-2005 22:24 ]
Verwijderd
Heb zelf de JABRA 200 en dat gaat prima,maar vezenden van en naar gsm via BT lukt me nog steeds niet.Ze zien elkaar gewoon,maar als hij wil gaan verzenden blijft ie hangen.Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 22:13:
Mensen check eens of je wel kan connecten met een Bluetooth headset die niet van Sony
Ericsson zelf is. Ik hoorde via via dat dat problemen gaf. Ik las ook op Mobile-Review dat
MR daar problemen mee had. Heeft iemand dezelfde problemen?
Van pc naar gsm hetzelfde dan kan ie opeens weer geen ftp gegevens ophalen
Zit niet erg mee nee met BT
Dat wilde ik dus weten. Maar uhhmm.. Die foon is dus net een paar uur uit en jij zit te klagen dat iSync 'm niet ondersteund? Had wel gehoopt dat hij gedeeltelijk backwards compatible was met de andere SE telefoons. Jammer.Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 21:14:Alleen loopt Apple nu achter met zijn iSync!!! Ik kan gewoon mijn K750i nu niet syncen met mijn Mac! FF wachten tot ze met een update komen.
Verwijderd
Vodafone geeft pas goedkeuring zodra nummerbehoud afgesproken is (duurt max. 10 dagen)... Nog even geduld dus.Brammel schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 22:20:
Baal er van dat hier al mensen zijn die hem op 2call hebben besteld waarvan hij al verstuurd is. Ik heb hem vorige week vrijdag besteld en hij is helaas nog niet verzonden. De aanvraag is bij vodafone in behandeling zeiden ze. Ik zal dus nog ff moeten wachtenZal het moeten doen met de info die hier wordt gepost... Wachten ze met versturen totdat het abonnement en nummerbehoud is geregeld, of sturen ze het al op met simkaart die je dan later zelf activeerd?
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb em bij 2call.nl gekocht voor 88 euro incl. €27,50 abbo maar zonder nummerbehoud. Ik heb em woensdagavond besteld en hij is al opgestuurd dus hopelijk morgen binnen.Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 22:33:
[...]
Vodafone geeft pas goedkeuring zodra nummerbehoud afgesproken is (duurt max. 10 dagen)... Nog even geduld dus.
Ik heb hem dus eerder besteld, maar dan met nummerbehoud, en zal dus nog ff moeten wachtenVerwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 22:54:
[...]
Ik heb em bij 2call.nl gekocht voor 88 euro incl. €27,50 abbo maar zonder nummerbehoud. Ik heb em woensdagavond besteld en hij is al opgestuurd dus hopelijk morgen binnen.
Verwijderd
http://www.mobile9.com/
Mocht je geintresseerd zijn in het testen van mijn themes, laat even een berichtje achter in mijn thread daar. Deze is hier te vinden http://www.mobile9.com/in...30179&st=135&#entry130179
[ Voor 91% gewijzigd door reiker op 19-05-2005 23:21 ]
Zo gezegd, zo gedaan.
Uw bestelling:
T-Mobile relax 300 1 jarig € -35.00
Sony-Ericsson K 750i zwart € 0.00
Verzendkosten € 10.00
Totaal (cashback) € -25.00
kosten: totaal 434euro / 12 maanden = 36 euro per maand
http://www.telecomvergeli...=8&npm=150&npv=50&nsms=30
pff 300 belminuten!

hopelijk dinsdag in huis!
[ Voor 23% gewijzigd door willy1986 op 20-05-2005 07:37 ]
Verwijderd
Nou hij is hier pas een paar uur uit maar de K750i's zijn al wat langer leverbaar in de rest van de wereld en de S700i was ook gelijk aan het begin al te syncen.... maar verder klaag ik niet hoor. Tis alleen balen dat ik nu niet al mijn adressen in mijn K750i heb staan, die passen niet allemaal op een SIM. Ik las op Apple Discussions dat er al mensen bezig waren met het aan passen van de XML file dus het zal niet lang meer duren.OllieMongollie schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 22:33:
[...]
Dat wilde ik dus weten. Maar uhhmm.. Die foon is dus net een paar uur uit en jij zit te klagen dat iSync 'm niet ondersteund? Had wel gehoopt dat hij gedeeltelijk backwards compatible was met de andere SE telefoons. Jammer.
Ow ja.... ik heb hem gekocht bij Phoneshop in Den Haag ze hadden hem gewoon op voorraad en je kan je eigen combo-deal maken.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2005 23:55 ]
Merk net ook dat de datakabel als lader werkt, hij zit nu al aangesloten op mijn pc, hehe. Morgen maar effe met bluetooth in de auto aan de gang (carpc moet als handsfree gaan werken dmv HF voice gateway).
Na een T39, T610, T630 en K700 sta ik nu weer verbaasd te kijken naar mijn nieuwe aanwinst, kan er niet genoeg van krijgen. SE Rules !
Waar zijn die K750i dan al langer verkrijgbaar. Zoals ik het hoor liggen we hier toch wel een aantal daagjes op "de rest van de wereld" voor.Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 23:54:
[...]
Nou hij is hier pas een paar uur uit maar de K750i's zijn al wat langer leverbaar in de rest van de wereld en de S700i was ook gelijk aan het begin al te syncen.... maar verder klaag ik niet hoor. Tis alleen balen dat ik nu niet al mijn adressen in mijn K750i heb staan, die passen niet allemaal op een SIM. Ik las op Apple Discussions dat er al mensen bezig waren met het aan passen van de XML file dus het zal niet lang meer duren.
Ow ja.... ik heb hem gekocht bij Phoneshop in Den Haag ze hadden hem gewoon op voorraad en je kan je eigen combo-deal maken.
Achter je accu, op de witte sticker zie je een code, bijvoorbeeld 03W21. Dan heb je dus een week 21 versie.
Door de volgende code in te voeren kom je in het service menu
code:
1
> * < < * < *
(< of > bedien je doormiddel van de joystick).
Met deze code kom je in het netwerk-lock menu?"
code:
1
< * * <
(< of > bedien je doormiddel van de joystick).
Door de "C" of de "#" lang ingedrukt te houden, gaat de telefoon op het profiel stil.
In foto-camera modus:
- Toets 1: Wijzig foto formaat
- Toets 2: Night-modus aan/uit
- Toets 3: Wijzig effect
- Toets 4: Zelf-ontspanner aan/uit
- Toets 5: Licht/Flitser aan/uit
In video-camera modus:
- Toets 1: Wijzig video formaat
- Toets 2: Night-modus aan/uit
- Toets 3: Wijzig effect
- Toets 5: Licht/Flitser aan/uit
De knop aan de rechter kant van je K700 is aan te passen:
- Ga naar internet Services in je menu
- Druk op 'Meer'
- Ga naar 'Favorieten'
- Ga naar 'Nieuwe favoriet'
- Vul bij titel 'SMS' in
- Vul bij URL 'sms:' in (let op de dubbele punt moet achter 'sms' staan!!!!)
- Druk op 'Opslaan'
- Nu staat in de lijst favorieten 'SMS' er bij. Ga hier op staan en druk op 'meer'
- Ga daarna naar 'Nwe homepage' en druk op 'kiezen'
- Het bovenstaande is natuurlijk ook mogelijk met 'MMS' en 'E-mail'
Verwijderd
Op Esato.com waren er al een paar die hem een paar weken hadden. Maar lekker belangrijk.... hij werkt en ik heb geduld.spef schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 00:03:
[...]
Waar zijn die K750i dan al langer verkrijgbaar. Zoals ik het hoor liggen we hier toch wel een aantal daagjes op "de rest van de wereld" voor.
Verwijderd
Verwijderd
Alles werkt prima. Via bluetooth me telefoonboek over gestuurd vanaf me T610.
Ook GPRS werkte gelijk. Alle gegevens daarvan staan blijkbaar op de simkaart, want ik heb niks in hoeven voeren. Hij deed het gelijk net als op me oude T610 toen ik me simkaart erin deed.
Over foto's en hoe groot het toestel is ga ik niks meer neer zetten, want na alle reviews die er ondertussen op het net staan door gelezen te hebben, moet je dat ondertussen toch nou wel weten.
Tot volgend jaar mensen. Als het weer tijd wordt voor een nieuw toestel.
Verwijderd
Je moet morgen maar eens langs gaan bij de phoneshop. Daar komt morgen weer een lichting binnen. Je moet dan eerst even met 2call bellen en vragen of je hem zelf op kan halen. Ze zeggen dan dat je hem op kan halen bij de phoneshopInsjaHH schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 23:52:
Vandaag langs de Belcompany in Den Haag, nog niets.
Als ik zo hoor dat MM Groningen hem al heeft, ga ik morgen eens langs de MM in Den Haag.
Maar echt, wat een enthousiasme van erg veel mensen. Het stukje van Gsmhuis.nl laat dat nog maar eens duidelijk zien.
Ik heb gewoon met mijn oude telefoon (nou oud een p910i) mijn hele adressenbestand via infrarood verzonden. Tot mijn verbazing kopieert hij zelfs de plaatjes die ik aan contactpersonen gekoppeld hadVerwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 23:54: Nou hij is hier pas een paar uur uit maar de K750i's zijn al wat langer leverbaar in de rest van de wereld en de S700i was ook gelijk aan het begin al te syncen.... maar verder klaag ik niet hoor. Tis alleen balen dat ik nu niet al mijn adressen in mijn K750i heb staan, die passen niet allemaal op een SIM. Ik las op Apple Discussions dat er al mensen bezig waren met het aan passen van de XML file dus het zal niet lang meer duren.n.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2005 02:30 ]
Ja, kan iemand hier duidelijkheid over geven? Eerst leeg maken en dan 12-14 uur laden, of meteen 12-14 uur laden?Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 00:24:
Hoe kan je nu het beste met je batterij omgaan? Helemaal leeg maken en dan 12 uur aan de lader toch ?
Kan iemand die hem heeft daarvoor ff in de handleiding kijken, ipv dat mensen van alles gaan schreeuwen uit eigen ervaring of "expertise"?
Een paar weken wachten lukt nog wel, maar tot augustus??
STAY AWAKE!!
Ben ik ook benieuwd naar. Dinsdag eerst ff een herexamen dan gelijk naar huisDirtbiter schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 09:22:
Volgens simshop.nl gaan ze hem vandaag of maandag versturen, en ik heb rembours, dus dinsdag zou het de mijne moeten zijn... Als alles goed gaat, maar ik houd nog even een slag om de arm.
[...]
Ja, kan iemand hier duidelijkheid over geven? Eerst leeg maken en dan 12-14 uur laden, of meteen 12-14 uur laden?
Kan iemand die hem heeft daarvoor ff in de handleiding kijken, ipv dat mensen van alles gaan schreeuwen uit eigen ervaring of "expertise"?
hopen dat het rode busje komt
De 12e of 13e van mei besteld bij Sitel.nlStatus 8 Wacht op voorraad
De bestelling is door ons ontvangen, echter de producten zijn momenteel niet op voorraad in ons magazijn. Wij zullen zorgdragen dat de bestelling zo spoedig mogelijk wordt verwerkt.
Ik heb de handleiding even doorgespit, maar ik kan (nog) niks vinden over initiële laadtijd...willy1986 schreef op maandag 16 mei 2005 @ 19:42:
voor de mensen die niet kunnen wachten: de handleiding staat online !![]()
http://www.sonyericsson.com/downloads/K750_UG_R1a_AE.pdf
![]()
* willy1986 is alvast begonnen met lezen!
Edit: Op pagina 84/85 van dat document staat dat de accu volledig moet worden opgeladen voor het eerste gebruik, en dat een nieuwe accu de eerste tijd een niet volledige capaciteit kan leveren. Hieruit begrijp ik dat je hem dus gewoon moet opladen tot het apparaat zelf aangeeft dat ie vol is.
[ Voor 27% gewijzigd door reiker op 20-05-2005 09:37 ]
Zo gezegd, zo gedaan.
Verwijderd
Weet iemand of ORANGE hebm ook al heeft, want damn ik ben toe aan abbo-verlenging...
Verwijderd
Verwijderd
Dit was misschien zo met oude accu's maar helemaal leegmaken is juist slecht voor de moderne accu's.Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 09:34:
gewoon eerst helemaal leegmaken en dan 12 uur laten laden,en dat minimaal 2 keer
Volgens mij moet het gewoon voldoende zijn als hij zelf aangeeft dat hij vol is, want dan laad hij toch niet verder.
PSN: Shiver23
vanpeltje
Verwijderd
Ja hier hetzelfde. Woensdag zouden ze hem op voorraad krijgen, maar gisteren hadden ze het weer over vandaag. Gekut. Kan ik niet uitstaan. Hopen dat ze hem inderdaad vandaag de deur uittrappen.
Verwijderd
Kortom hoe zit het met het leveren van 2call.nl?
Verder super foto's!! kan me nu al verheugen op het moment dat ik hem bij me thuis heb!!
K750i
Verwijderd
Was wel verbaasd kreeg er zelfs een kabel bij en dat is wel beter van SE
Wat Minder is is dat hij vastloopt en dit is nu al 4 keer gebeurt
Mijn Collega heeft het ook
De foto';s zijn ok alleen wel korrelig bij weinig licht.
Het is wel een volwaardige camera zoals een dcu-2
hier nog nooit vast gelopen perfect toestel... is ook al uit me zak gevallenVerwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 10:13:
Ik heb hem en hij is SUPER ben er echt heel blij mee![]()
Was wel verbaasd kreeg er zelfs een kabel bij en dat is wel beter van SE![]()
Wat Minder is is dat hij vastloopt en dit is nu al 4 keer gebeurtop 1 dag

en over de kabel, moest wel he aangezien het mp3speler etc is maar idd service
* reiker happy
Zo gezegd, zo gedaan.
Verwijderd
Huh? Hoe bedoel je 77 Euro korting? Leveren ze voor de goedkoopste prijs? Ook incl. Abbo/verlenging? Anders ga ik hem vanmiddag daar ook halen!reiker schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 10:21:
Woot, net bij de MediaMarkt Groningen gehaald, en die lui wisten niks van GSMHuis.nl... Even naar die website gestuurd en hups, 77 euro korting.
* reiker happy
Verwijderd
Heb jij misschien een linkje voor mij ?Greetoz schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 10:17:
[...]
hier nog nooit vast gelopen perfect toestel... is ook al uit me zak gevallenmaar geen krasje of probleem tegen gekomen al met de eerste duurproef doorstaan haha! misschien moet je ff op de SE site kijken er schijnt al een firmware update te zijn ik doe het denk ik nog niet omdat het werk bij mij... if it works don't fix it!
en over de kabel, moest wel he aangezien het mp3speler etc is maar idd service
Ik heb die helesite doorlopen maar nog niks gevonden
heb nu 3 mensen die het zelfde probleem hebben
het is en gewoon een bug die je moet accepteren als je 1 van de eerste wil zijn
MediaMarkt werkt met hun zogenaamde laagste prijs garantie... Als je hetzelfde product in een straal van 30km goedkoper tegenkomt, krijg je het verschil terug. Maar je kunt dus ook daar naartoe gaan en zeggen dat je hem goedkoper hebt gezien, dan krijg je hem gelijk voor die lage prijs. En aangezien GSMHuis.nl ook in Groningen zit....Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 10:24:
[...]
Huh? Hoe bedoel je 77 Euro korting? Leveren ze voor de goedkoopste prijs? Ook incl. Abbo/verlenging? Anders ga ik hem vanmiddag daar ook halen!
Zo gezegd, zo gedaan.
Verwijderd
http://www.sonyericsson.c...&zone=pp&lm=pp1&pid=10242Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 10:26:
[...]
Heb jij misschien een linkje voor mij ?
Ik heb die helesite doorlopen maar nog niks gevonden
heb nu 3 mensen die het zelfde probleem hebben
het is en gewoon een bug die je moet accepteren als je 1 van de eerste wil zijn
hier misschien?
Verwijderd
Dat geldt dus ook voor Internetshops? Of alleen voor Gsmhuis omdat deze ook in Groningen zit?reiker schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 10:33:
[...]
MediaMarkt werkt met hun zogenaamde laagste prijs garantie... Als je hetzelfde product in een straal van 30km goedkoper tegenkomt, krijg je het verschil terug. Maar je kunt dus ook daar naartoe gaan en zeggen dat je hem goedkoper hebt gezien, dan krijg je hem gelijk voor die lage prijs. En aangezien GSMHuis.nl ook in Groningen zit....
Kan het in ieder geval proberen vanmiddag

Dan kan ik dus het beste naar Den Haag gaan omdat 2call in Den Haag zitreiker schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 10:33:
[...]
MediaMarkt werkt met hun zogenaamde laagste prijs garantie... Als je hetzelfde product in een straal van 30km goedkoper tegenkomt, krijg je het verschil terug. Maar je kunt dus ook daar naartoe gaan en zeggen dat je hem goedkoper hebt gezien, dan krijg je hem gelijk voor die lage prijs. En aangezien GSMHuis.nl ook in Groningen zit....
Volgens mij heeft 2call op dit moment namelijk de laagste prijs icm abo.
Of geldt het alleen voor de losse prijs van het toestel?
- B.L.A.A.T. -
Mag ik zeggen dat ik dit heel vaag vind. De mediamarkt regel is in een straal van 30km, met uitzondering van webshops. En gsmhuis is een webshop. Je hebt dan wel erg veel mazzel gehad want dit hoort niet zo.reiker schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 10:33:
[...]
Mediamarkt utrecht heeft hem voor €399,- liggen.
Mediamarkt Hengelo heeft er één voor €399,- en daar zeggen ze ook dat ze niet met webshops meegaan in prijs.
[ Voor 9% gewijzigd door Worldwide op 20-05-2005 11:02 ]
Ik heb hem daar besteld en ik kan €29,- + 32,50 Orange voor 1 jaar niet echt veel noemen. Aangezien ik m'n gegevens te laat verstuurd had moet ik wel iets langer wachten.TheFruitNerd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 10:47:
[...]
Dan kan ik dus het beste naar Den Haag gaan omdat 2call in Den Haag zit
Ik overweeg ook om dat abo te nemen.Empulse schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 10:50:
[...]
Ik heb hem daar besteld en ik kan €29,- + 32,50 Orange voor 1 jaar niet echt veel noemen. Aangezien ik m'n gegevens te laat verstuurd had moet ik wel iets langer wachten.
Bij 2call is dat inderdaad het goedkoopst.
Ik heb echter al een Telfort abo, dus nog eentje van €32,50 p/m er bij.
Eigenlijk een beetje onzinnig, maar ik wil m wel heel graag hebben
- B.L.A.A.T. -
Verwijderd
Heb het gisteren geprobeerd...niet geluktVerwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 10:38:
[...]
Dat geldt dus ook voor Internetshops? Of alleen voor Gsmhuis omdat deze ook in Groningen zit?
Kan het in ieder geval proberen vanmiddagNu maar hopen dat het lukt!
Heb het vandaag geprobeerd..GELUKT!!!
Verwijderd
Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:07:
[...]
Heb het gisteren geprobeerd...niet gelukt
Heb het vandaag geprobeerd..GELUKT!!!
In combinatie met abbonement? Of los toestel? Welke mediamarkt, ook in Groningen? Welke site heb je genomen als vergelijking?
Ga vanmiddag zeker weten even een poging doen!! Kan niet wachten
Waarom nemen zoveel mensen Orange, voor een jaar abonnement van 200 minuten betaal je met telefoon dus:TheFruitNerd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 10:54:
[...]
Ik overweeg ook om dat abo te nemen.
Bij 2call is dat inderdaad het goedkoopst.
Ik heb echter al een Telfort abo, dus nog eentje van €32,50 p/m er bij.
Eigenlijk een beetje onzinnig, maar ik wil m wel heel graag hebben
12 * 32.50 + 29 = 419 euro
Als je vodafone neemt, ook 200 minuten:
12*27.50 + 88 = 418 euro
Volgens mij heeft vodafone nog altijd een beter bereik dan orange, toch? Of zie ik iets over het hoofd?
Verwijderd
Klopt, zoals jij het bekijkt kan je inderdaad beter Vodafone nemen! Maar doordat er met mij vast veel mensen zijn die gebruik maken van een vroegtijdige verlenging van hun abbo bij Orange is dit toch de oplossing> Orange 32,50..Brammel schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:10:
[...]
Waarom nemen zoveel mensen Orange, voor een jaar abonnement van 200 minuten betaal je met telefoon dus:
12*27.50 + 88 = 418 euro
Volgens mij heeft vodafone nog altijd een beter bereik dan orange, toch? Of zie ik iets over het hoofd?
Voor mij iig de enige optie.. Omdat ik niet nog drie maanden kan wachten op deze foon!
In Zeeland is Vodafone echt klote hoor... Maar ja... dat is ZeelandVerwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:14:
[...]
Klopt, zoals jij het bekijkt kan je inderdaad beter Vodafone nemen! Maar doordat er met mij vast veel mensen zijn die gebruik maken van een vroegtijdige verlenging van hun abbo bij Orange is dit toch de oplossing> Orange 32,50..
Voor mij iig de enige optie.. Omdat ik niet nog drie maanden kan wachten op deze foon!![]()
Aan de ene kant heb je gelijk, maar er zijn meerdere redenen voor mij om toch Orange te kiezen.Brammel schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:10:
[...]
Waarom nemen zoveel mensen Orange, voor een jaar abonnement van 200 minuten betaal je met telefoon dus:
12*27.50 + 88 = 418 euro
1. In de plaatsen waar ik (regelmatig) kom, heeft Orange ongeveer net zo goed bereik als Vodafone.
2. Bij het Vodafone abo zitten 200 min + 200 sms. Bij Orange kun je het bedrag helemaal vrij gebruiken.
3. Ik heb hier nog een Orange pre-paid kaart liggen, welke ik (volgens de Orange helpdesk) kan "verlengen" naar een abo. Mijn oude beltegoed en nummer gaan dus mee
4. Door de verlenging hoef ik ook geen aansluitkosten te betalen
Dan is er nog iets. Als ik even het hele Orange gebeuren buiten beschouwing laat, dan kun je is T-mobile ook interessant. Voor een 1-jarig 200 abo betaal je €26,50 p/m + €66 voor de telefoon (helft van aansluitkosten en 1 maand bedrag krijg je terug). In totaal komt dit uit op €384 voor het eerste jaar. Dit is €34 goedkoper. Hier zit dan echter geen sms bundel bij.
- B.L.A.A.T. -
Ik heb ook die Orange besteld bij 2call.nl, maar na 6 maanden verlaag ik het abonnement 1 stap. Je komt dan op de laagste prijs uit die ik kon vinden. Verder is het belachelijk dat je bij alle providers behalve Orange je tegoed kwijt raakt als je niet alles opbelt. Bij Orange blijft het tenminste onbeperkt houdbaar en als je abbo voorbij is, wordt je resterende bedrag omgezet in prepaid.Brammel schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:10:
[...]
12*27.50 + 88 = 418 euro
Voor mij is dit ideaal. Ik bel helemaal niet veel, maar wil wel een kewle telefoon. Dat kan ik nu dus. Ik ga elke maand super veel beltegoed overhouden en dat kan ik dan op mijn gemak gaan opmaken als ik over een jaar alles omgezet heb naar prepaid
Verwijderd
Ja je moet naar Den Haag gaan en lees ff wat ik eerder gepost heb:TheFruitNerd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 10:47:
[...]
Dan kan ik dus het beste naar Den Haag gaan omdat 2call in Den Haag zit
Je moet morgen maar eens langs gaan bij de phoneshop. Daar komt morgen weer (= vandaag en je kan reserveren!) een lichting binnen. Je moet dan eerst even met 2call bellen en vragen of je hem zelf op kan halen. Ze zeggen dan dat je hem op kan halen bij de phoneshop
En dat geldt ook voor toestellen incl abbo's
Verwijderd
Los toestel, Groningen, GSMhuisVerwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:10:
[...]
![]()
In combinatie met abbonement? Of los toestel? Welke mediamarkt, ook in Groningen? Welke site heb je genomen als vergelijking?
Ga vanmiddag zeker weten even een poging doen!! Kan niet wachten![]()
..moet hem eerst ff opladen geloof ik, hij gaat steeds uut
Dit begrijp ik eventjes niet. Ik moet dus eventjes een belletje plegen met 2Call en dan sturen zij mij (met gegevens ofzo?) naar Phoneshop in Den Haag, die mij dan weer 56 euro korting geeft op de toestelprijs?Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:30:
Ja je moet naar Den Haag gaan en lees ff wat ik eerder gepost heb:
Je moet morgen maar eens langs gaan bij de phoneshop. Daar komt morgen weer (= vandaag en je kan reserveren!) een lichting binnen. Je moet dan eerst even met 2call bellen en vragen of je hem zelf op kan halen. Ze zeggen dan dat je hem op kan halen bij de phoneshopEn dat scheelt 56 euro (344 ipv 400)!
Die indirect ook wordt meegenomen als je je abonnement verlengt? Lees ik dit zo goed? Of moest je een bestelling hebben staan bij 2Call
Hoe zit het met de snelheid van het toestel als je door de foto's heen bladert??
Heb namelijk ergens gelezen dat dit erg tegenviel.. Hoe zit dat bij jullie?
Ik dacht dat dit alleen voor het losse toestel gold, vandaar dat ik hier geen rekening mee heb gehouden. Maar als het ook op de abo's van toepassing is, dan zou het betekenen dat, bij aanschaf van een Orange 32,50 abo, je nog €27 terug krijgt.Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:30:
[...]
Ja je moet naar Den Haag gaan en lees ff wat ik eerder gepost heb:
Je moet morgen maar eens langs gaan bij de phoneshop. Daar komt morgen weer (= vandaag en je kan reserveren!) een lichting binnen. Je moet dan eerst even met 2call bellen en vragen of je hem zelf op kan halen. Ze zeggen dan dat je hem op kan halen bij de phoneshopEn dat scheelt 56 euro (344 ipv 400)!
- B.L.A.A.T. -
Ik hoop dat je 200 min of 200 sms bedoeld (of een mix hierin). Anders wordt het wel heel erg aantrekkelijk. En je hoeft bij Orange zowiezo deze maand (de meeste maanden trouwens niet) geen aansluitkosten te betalen. En dan is hier trouwens het bereik van Orange een stuk beter dan dat van Vodafone. Het is plaatselijk maar ik ben hier dan ook het meest te vinden.TheFruitNerd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:29:
[...]
Aan de ene kant heb je gelijk, maar er zijn meerdere redenen voor mij om toch Orange te kiezen.
1. In de plaatsen waar ik (regelmatig) kom, heeft Orange ongeveer net zo goed bereik als Vodafone.
2. Bij het Vodafone abo zitten 200 min + 200 sms. Bij Orange kun je het bedrag helemaal vrij gebruiken.
3. Ik heb hier nog een Orange pre-paid kaart liggen, welke ik (volgens de Orange helpdesk) kan "verlengen" naar een abo. Mijn oude beltegoed en nummer gaan dus mee
4. Door de verlenging hoef ik ook geen aansluitkosten te betalen
Dan is er nog iets. Als ik even het hele Orange gebeuren buiten beschouwing laat, dan kun je is T-mobile ook interessant. Voor een 1-jarig 200 abo betaal je €26,50 p/m + €66 voor de telefoon (helft van aansluitkosten en 1 maand bedrag krijg je terug). In totaal komt dit uit op €384 voor het eerste jaar. Dit is €34 goedkoper. Hier zit dan echter geen sms bundel bij.
Verwijderd
Bel ff met 2call dan kan je met hen de afspraak maken dat je 'm zelf bij de phoneshop op komt halen. Ik hoefde niet eens te bestellen bij 2call, zij namen contact op met de phoneshop. En bij de phoneshop hoef je dan alleen te vermelden dat je 'm via 2call koopt en dan geven ze jou na een belletje de korting.InsjaHH schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:36:
[...]
Dit begrijp ik eventjes niet. Ik moet dus eventjes een belletje plegen met 2Call en dan sturen zij mij (met gegevens ofzo?) naar Phoneshop in Den Haag, die mij dan weer 56 euro korting geeft op de toestelprijs?
Die indirect ook wordt meegenomen als je je abonnement verlengt? Lees ik dit zo goed? Of moest je een bestelling hebben staan bij 2Call.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2005 11:45 ]
* Flint gaat ff naar 't centrum een nieuwe telefoon kopen
Verwijderd
Heb jij misschien een Vodafone sim?!Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 10:13:
Ik heb hem en hij is SUPER ben er echt heel blij mee![]()
Was wel verbaasd kreeg er zelfs een kabel bij en dat is wel beter van SE![]()
Wat Minder is is dat hij vastloopt en dit is nu al 4 keer gebeurtop 1 dag
Mijne loopt ook vast...maar als ik mijn oude telfort sim er indruk doet ie het perfect!?
-Nieuw deel openen voor gebruikerservaringen en foto's en dergelijke
-En dit deel openhouden voor de mensen die 'm binnenkort verwachten/ nog abbo moeten kiezen enzo?
En kunnen de K750i bezitters ff een paar foto's maken met 'n digicam waarop je kan zien hoe groot het toestel is in vergelijking met een aansteker/ briefje van 5 euro/ cd-hoesje of iets dergelijks?
Klopt inderdaad wel. Als je foto's op hoogste kwaliteit hebt en je gaat bladeren zit er wel een vertraging in van ca. 2 seconden voordat je de volgende foto ziet.niket610 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 11:40:
@ alle gelukkige bezitters:
Hoe zit het met de snelheid van het toestel als je door de foto's heen bladert??
Heb namelijk ergens gelezen dat dit erg tegenviel.. Hoe zit dat bij jullie?
En waarom wil iedereen foto's zien van de telefoon naast een pakje peuken ofzo? Daarvan staan toch al genoeg foto's van in tal van reviews? Of wil men gewoon nog meer kwijlen?
[ Voor 24% gewijzigd door amphora op 20-05-2005 11:58 ]
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
ik moet de sim wijzigen, godverde...
Dit topic is gesloten.