Heeft de k700 het zelfde grote scherm als de k750i?
Verwijderd
FMACLB schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 09:57:
[...]
Gewoon FMA gebruiken!
Maar dat mist er niet aan de telefoon (hardware) heh, dat is de software die ontbreekt

Dat gaat zooooooooo traag! FF foto per foto per foto, gelukkig hebben ze het beperktere datei manager uitgevonden want FMA is dan wel uitgebreid maar snel is het helemaal niet!!!
Misschien dat het probleem niet bij FMA, maar bij jou ligt?
FMA is misschien niet de snelste, maar dat nadeel(tje) staat in schril contrast met wat FMA voor de rest wel kan. Meer dan Datei Manager.
En Datei Manager klinkt als een Duitse ontwikkeling. En we hebben hier op GoT een FMA ontwikkelaar lopen, die ondersteuning en oplossingen aandracht als je problemen heb.
Ik denk dus dat je een van de weinige ben die problemen heeft met FMA
FMA is misschien niet de snelste, maar dat nadeel(tje) staat in schril contrast met wat FMA voor de rest wel kan. Meer dan Datei Manager.
En Datei Manager klinkt als een Duitse ontwikkeling. En we hebben hier op GoT een FMA ontwikkelaar lopen, die ondersteuning en oplossingen aandracht als je problemen heb.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Jan ik weet dat jij helemaal fan bent van FMA maar er zijn meerdere mensen die zich ergeren aan de traagheid van het programma. Dus ga mij niet als de enige met een probleem aanwijzen want je weet dat dit commentaar zich al vaker heeft voorgedaan!Ginz schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 10:20:
Misschien dat het probleem niet bij FMA, maar bij jou ligt?
FlaMewAr about FMA
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Ik zal er al over ophouden, zal geen commentaar meer leveren op dit magistrale stukje softwareCLB schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 10:58:
FlaMewAr about FMA
Yes daar heb je gelijk in! Of het in centimeters precies dezelfde grootte is weet ik niet, maar qua pixelaantal is hij het zelfde als de k700i (dit impliceert dat je K700i thema's dus ook op de K750 kunt 'draaien'?)koentjek schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 10:14:
Heeft de k700 het zelfde grote scherm als de k750i?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Welke 4 tweakers hebben hem al? Durven zij geen foto's van hun toestel te plaatsen?

topic loopt als een trein: nog 91 posts
[ Voor 21% gewijzigd door willy1986 op 10-05-2005 16:22 ]
Deze aanbieding lijkt mij wel wat, maar:willy1986 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 00:07:
[...]
www.gsm.nl heeft een aanbieding op de voorpagina staan!
€12,95 x 24 maanden (€310,80)
elke maand 150 belminuten(en dat 24 maanden lang)
voor 5,50 heb je er 40 smsjes bij![]()
maarjaa ik wacht rustig verder op een veel goedkopereaanbieding!
Geld dat ook voor bovenstaande aanbieding of niet?Le0032 schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 19:07:
@ mensen die hierboven een K750i met Debitel willen kopen:
Waarom niet ( NOOIT ) Debitel nemen?
Alle nadelen nog eens op een rijtje:
• Hoge tarieven voor bellen binnen de bundel
• Hoge tarieven voor sms na en zonder bundel ( 0,23 ct per sms )
• Hoge tarieven voor bellen buiten de bundel
• Hoge tarieven voor bellen in het buitenland bv. (!)
• Abonnementkosten met toestel liggen hoger tov “echte” providers
• Slechte facturering ( te vaak vage facturering )
• Klantenservice is een 0900 nummer ( extra betalen voor weinig / niksa )
• Pioniers op het gebied van een slechte onvriendelijke klanten- en dealerservice, vaak onbereikbaar of onbeleefd te woord staan
• Belminuten vervallen altijd na één maand als het niet wordt opgebruikt
• Duokaart Debitel Vodafone kost geld terwijl ECHTE Vodafone gratis is!
• Slechte kennis over netwerken omdat ze enkel het netwerk van KPN, Vodafone en Telfort “huren”
Laat het een weloverwogen keuze zijn mocht je voor de K750i met Debitel willen gaan en weet waar je aan begint met Debitel. Oké, er zijn hier en daar uitzonderingen ( mensen die wél blij zijn met Debitel ) maar het gros van mijn klantenkring kotst Debitel uit. Nu weer on-topic!
/edit: oh lees nu dat je die aanbieding ook bedoelde
Maar er zullen dus nog wel betere aanbiedingen komen verwachten jullie? Ik heb eigenlijk nu een telefoon nodig aangezien mn huidige het loodje heeft gelegd
[ Voor 8% gewijzigd door Sport_Life op 10-05-2005 17:17 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Ja.
-
Verwijderd
Ik las alweer dat het juni zou wordenVerwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 16:08:
De 19e en anders de 23e schijnt ie te komen. Heb hem vandaag besteld.
Verwijderd
Ik had bij sitel.nl gevraagd wanneer hij uit komt en kreeg maandag te horen dat hij deze week geleverd wordt. En met een 1 jarig hi 40 abo is hij nog goedkoper dan bij gsm.nl!
mij werd verteld 16 mei, en met een hi 40 koste ie 98 euro (1 jaar natuurlijk).
volgens mij weten ze het zelf niet eens, als je in zo shop vraagt naar de 750i kijken ze je echt met van die grote ogen aan. of ze sneeuw zien branden.
nog maar heel even geduld hebben dus
volgens mij weten ze het zelf niet eens, als je in zo shop vraagt naar de 750i kijken ze je echt met van die grote ogen aan. of ze sneeuw zien branden.
[ Voor 45% gewijzigd door harryvos op 10-05-2005 21:22 ]
Verwijderd
bij sitel moet je dan 47,60 euro betalen voor die combinatie.harryvos schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 21:20:
mij werd verteld 16 mei, en met een hi 40 koste ie 98 euro (1 jaar natuurlijk).
zo dat is gewoon de helft, blijkt wel weer dat goed rond kijken je een hoop euro's kan opleveren.
bij sitel.nl kom ik niet bij de abo's??Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:04:
Ik had bij sitel.nl gevraagd wanneer hij uit komt en kreeg maandag te horen dat hij deze week geleverd wordt. En met een 1 jarig hi 40 abo is hij nog goedkoper dan bij gsm.nl!
Verwijderd
Kwas vandaag bij the phonehouse, die zouden dat ze hem morgen binnen krijgen maar dat ze niet eerder met de verkoop mochten beginnen dan maandag! Wel vaag maar zo waren de regels zeiden ze!
Dus morgen maar weer effe langs om hem te beglunderen!!!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 22:44 ]
Beetje loze comment, maar kan het zijn dat ik de K750i al in een reclame van Veronica Magazine gezien heb?
Dat een vrouw met een mobiele telefoon (k750) een foto maakt.
Nou, goed nieuws of niet? Haha.
Dat een vrouw met een mobiele telefoon (k750) een foto maakt.
Nou, goed nieuws of niet? Haha.

PSN: Shiver23
Verwijderd
Zo te zien is het alweer een supergoede telefoon! Functies zijn echt top, kwaliteit foto's om van te smullen. Maar hoop alleen 1 ding voor SE, dat ie niet zo gaat lopen ijlen als de k700i met steeds nieuwe software, want dat is echt zo'n ramp! In dat geval, dan probeer ik hem eerst een dag ofzo van iemand te kunnen lenen ofwat
Want 3x een nieuwe SE, niet meer voor mij
Weet je al wat ie daar kost? vraag het mrogen anders ff want ik kan hem niet vinden op de siteVerwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 22:41:
Kwas vandaag bij the phonehouse, die zouden dat ze hem morgen binnen krijgen maar dat ze niet eerder met de verkoop mochten beginnen dan maandag! Wel vaag maar zo waren de regels zeiden ze!
Verwijderd
Uhmz die week 25 komt akelig dichterbij kreeg net een status mailtje van gsm.nl (alweer) de datum is nu verschoven naar 25 mei !!!! <<<
afwachten maar
afwachten maar
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 23:33 ]
Den Haag;
T for telecom kende de telefoon nog niet eens
...meer info kon hij mij ook niet geven
BC kon mij vertellen dat hij eind 2e kwartaal op voorraad is. pre-orderen was niet mogelijk. Ook zij wisten de prijs niet.
blijkbaar weten wij nog meer over de k750 dan andere telecom zaken
wachten...
EDIT 1: aah daar begint het gezeur over gsm.nl
Dit is toch alweer hun 3 keer dat ze de datum verschuiven
what's next...
EDIT 2:over dat 90graden draaien voor het nemen van een foto....
volgens mijn poll zijn er al 4 mensen die hem hebben. Willen die eens hierover meer uitleggen?
tenslotte heb ze die telefoon niet voor niets zoo snel in bezit
(en foto's natuurlijk, voordat je echt gaat patsen
)
T for telecom kende de telefoon nog niet eens

BC kon mij vertellen dat hij eind 2e kwartaal op voorraad is. pre-orderen was niet mogelijk. Ook zij wisten de prijs niet.

wachten...

EDIT 1: aah daar begint het gezeur over gsm.nl

EDIT 2:over dat 90graden draaien voor het nemen van een foto....
volgens mijn poll zijn er al 4 mensen die hem hebben. Willen die eens hierover meer uitleggen?

[ Voor 80% gewijzigd door willy1986 op 11-05-2005 14:03 ]
Verwijderd
ik baal er ook zwaar van ze verschuiven die status steeds met 2 weken dus zekerheid heb ik nog steeds nietwilly1986 schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 23:30:
Den Haag;
T for telecom kende de telefoon nog niet eens...meer info kon hij mij ook niet geven
wachten...
aah daar begint het gezeur over gsm.nlDit is toch alweer hun 3 keer dat ze de datum verschuiven
what's next...
ze maken je eerst lekker met 05.05.05 daarna 13.05.05 nu 25.05.05
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2005 23:40 ]
idd dat gsm.nl zet gewoon hele vroege datum op hun site. Komt iedereen 'm pre-orderen daarzo van ja ik wil heb 'm hebben, ik wil 'm hebben. Maar ondertussen weten ze heus wel dat de telefoon vele weken later komt, maar ze hebben alvast wel tientallen pre-orders. En dan zul je straks zien dat deze heel moeilijk op te zeggen zijn ofzo, dus dat je wordt genakt. Ben benieuwd. Ik vertrouw 't niet
hier nog ff een citaat over het nemen van een foto met de K750i, of je de camera nou 90 graden moest draaien om een foto te maken:
Volgens mij is dit het antwoord:
"Waar u het toestel om te telefoneren of om een berichtje te typen in portretoriëntatie houdt, moet u de K750i negentig graden kantelen als u een foto neemt. Het scherm draait vanzelf als u de klep over de lens (achteraan) opent. Deze methode heeft twee voordelen: foto's nemen kan in één vlotte beweging én de lens wordt bij normaal gebruik beschermd tegen vuiligheid."
Volgens mij is dit het antwoord:
"Waar u het toestel om te telefoneren of om een berichtje te typen in portretoriëntatie houdt, moet u de K750i negentig graden kantelen als u een foto neemt. Het scherm draait vanzelf als u de klep over de lens (achteraan) opent. Deze methode heeft twee voordelen: foto's nemen kan in één vlotte beweging én de lens wordt bij normaal gebruik beschermd tegen vuiligheid."
vanpeltje
Zeg ik zit niet zo in dat telecom wereldje en ik vraag me af of het waarschijnlijk is dat Orange binnenkort met acties gaat komen. Zo ja, waar vind ik die?
In welke stad is dat?Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 22:41:
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Verwijderd
Ik zal vrijdag eens bij ons in de buurt checken (regio ehv) of ze wat kunnen vertellen over de releasedatum. Laat wel weten hier
Verwijderd
hoezo heb je hem al binnen dan?Verwijderd schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 08:52:
Heb bij sitel mn bestelling geplaatst! ik ben blij
In een Belgische webshop heb ik gevraagd hoelang het zou duren vooraleer dat zij hem konden verkopen en ook hoeveel hij dan zal kosten.
Ik kreeg als antwoord:
Ik kreeg als antwoord:
Alleen de prijs is een beetje hoog in vergelijking met de prijzen eerder in dit topic vermeld.We kunnen die (K750i, nvdr) nu al reserveren, komt uit in juni 2005 en prijs zal rond de 505 EUR liggen...
Verwijderd
Nee moet nog even wachten want kan pas over 2 weken mn abbo verlengen, dus als t goed is heb ik me dan 1 dag later!
Tja, ik kreeg vandaag een mail van gsmhuis waarin zij zeggen de k750i deze week te verwachten...taT0 schreef op woensdag 11 mei 2005 @ 13:19:
In een Belgische webshop heb ik gevraagd hoelang het zou duren vooraleer dat zij hem konden verkopen en ook hoeveel hij dan zal kosten.
Ik kreeg als antwoord:
[...]
Alleen de prijs is een beetje hoog in vergelijking met de prijzen eerder in dit topic vermeld.
Het blijft dus een beetje vaag allemaal!
STAY AWAKE!!
Wow ik heb nu ook een leuke gezien, bij mobileparty.net: http://www.mobileparty.nl...uctid=16460&cat=62&page=1
Bij afsluiten van 22,50 Orange abo krijg je icm de K750i 250 euro cash back. Als je het uitrekent kom je op 12,08 per maand uit
.
/edit: oh zie nu dat er nog 100 euro bij komt voor die telefoon
Bij afsluiten van 22,50 Orange abo krijg je icm de K750i 250 euro cash back. Als je het uitrekent kom je op 12,08 per maand uit
/edit: oh zie nu dat er nog 100 euro bij komt voor die telefoon

[ Voor 13% gewijzigd door Sport_Life op 11-05-2005 14:29 ]
Verwijderd
edit: verkeerd gelezen ..
anyways .. issie er al?
anyways .. issie er al?
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2005 15:12 ]
Volgens Belcompany (Lelystad) en de Orange Shop (Zwolle) komt ie in week 20 uit..
Dus.. maandag 16 mei 2005 maar dat is volgende week en valt op pinksterdag
dus nog 1 dagje extra geduld aub..
ik ga hem btw niet gelijk halen..
(w8 op betere aanbiedingen, weet niet of ik dat wel volhou..
)
Dus.. maandag 16 mei 2005 maar dat is volgende week en valt op pinksterdag
ik ga hem btw niet gelijk halen..
(w8 op betere aanbiedingen, weet niet of ik dat wel volhou..

vanpeltje
Verwijderd
Jongens wat een super geil toestelletje! Kheb hem net in mij handen gehad in het silver en nu ben ik er zeker van overtuigd! Ze hadden 1 toestel van een vertegenwoordiger en daar heb ik effe op mogen drukken!!!
Vrijdag en anders dinsdag kregen ze de rest binnen en kheb er maar gelijk 1 gereserveerd!
The phonehouse in haaksbergn is echt vet!!
Vrijdag en anders dinsdag kregen ze de rest binnen en kheb er maar gelijk 1 gereserveerd!
The phonehouse in haaksbergn is echt vet!!
Kijk!! Dat klinkt goed allemaal...
STAY AWAKE!!
Verwijderd
als zaken als the phonehouse m dan krijgen .. zou je zeggen dat de webshops m ook moeten hebben? .. ga morgen wel eff langs de phonehouse hier .. eff vragen!
Ben benieuwd, gisteren het verlengingscontract naar gsm.nl opgestuurd voor de k750i oxidized black... Kan niet wachten tot ik er iets van hoor :-) Inderdaad een gave telefoon en een prima vervanger voor de oude T610 (die het na 2 jaar nog uitstekend doet trouwens!).
Hoop alleen dat er geen bugs in zitten of dat hij via de update-service up te graden is. En dat er geen loshangende batterijenklepjes etc zijn (ala K700i eerste modellen).
Hoop alleen dat er geen bugs in zitten of dat hij via de update-service up te graden is. En dat er geen loshangende batterijenklepjes etc zijn (ala K700i eerste modellen).
Verwijderd
Wat een onduidelijk allemaal over dat nieuwe toestel. Het duurt en het duurt en iedereen
zit maar te wachten hier. Ik ga zaterdag het toestel bekijken. Ik las dat SonyEricsson
naar Ede komt en dat ze de W800i en K750i mee zouden nemen. Kan ik rustig kijken
wat ik ervan vind. Ik had er op de Tele Visie beurs al meegespeeld, maar daar was de
kwaliteit van de camera nog niet zo goed. Ik hoop dat dat nu veel beter is.
zit maar te wachten hier. Ik ga zaterdag het toestel bekijken. Ik las dat SonyEricsson
naar Ede komt en dat ze de W800i en K750i mee zouden nemen. Kan ik rustig kijken
wat ik ervan vind. Ik had er op de Tele Visie beurs al meegespeeld, maar daar was de
kwaliteit van de camera nog niet zo goed. Ik hoop dat dat nu veel beter is.
Ongetwijfeld mosterd na de maaltijd maar iemand dit al gelezen:
http://www.mobile-review....onyericsson-k750-en.shtml
enorm uitgebreide review, erg goed!
http://www.mobile-review....onyericsson-k750-en.shtml
enorm uitgebreide review, erg goed!
Heb zelf nu de k700i en heb deze phön nog zeker een half jaar, maar daarna lijkt mij dit wel een mooie opvolger. Enkele dingen die ik nog zou willen weten, misschien weten jullie het.
Hoeveel smsjes kan de k750 opslaan? Op mijn k700 slechts 100 in totaal, en hoewel ik niet per definitie alles wil bewaren is het wel lekker makkelijk om maar gewoon die smsjes te laten staan!
In de review staat:
Was de k750i nou hetzelfde als de w800, behalve dan dat de laatste ook als radio/mp3-speler gebruikt kan worden als telefoon uitstaat?
Ik neem aan dat je gewoon mp3's op de memorycard kan kletteren via memory-reader op je pc, dus niet via kabel/bt. Ik hoop het.
Anyways, dit is wel een hele fraaie telefoon! Ben vooral blij met de FM-radio op mijn k700i, dus nu ook nog eens mp3 erbij (was al, maar mb's niet toereikend genoeg) en dat ding is echt top!
Hoeveel smsjes kan de k750 opslaan? Op mijn k700 slechts 100 in totaal, en hoewel ik niet per definitie alles wil bewaren is het wel lekker makkelijk om maar gewoon die smsjes te laten staan!
In de review staat:
Zou dit meer dan 100 kunnen betekenen?For messages storing phone's memory as well as SIM-card's is used
Was de k750i nou hetzelfde als de w800, behalve dan dat de laatste ook als radio/mp3-speler gebruikt kan worden als telefoon uitstaat?
Ik neem aan dat je gewoon mp3's op de memorycard kan kletteren via memory-reader op je pc, dus niet via kabel/bt. Ik hoop het.
Anyways, dit is wel een hele fraaie telefoon! Ben vooral blij met de FM-radio op mijn k700i, dus nu ook nog eens mp3 erbij (was al, maar mb's niet toereikend genoeg) en dat ding is echt top!
Zo te horen heeft de phonehouse hem dus vrij snel. Weet iemand al wat hij daar gaat kosten (los toestel?) Want als hij maar een beetje duurder is, dan koop ik hem daar ipv een webshop
De W800 is ook met UMTS en betere voicedial las ik in bovenstaande artikel. En inderdaad dat de mp3 functie te gebruiken is als de foon uit staat.
Verwijderd
De W800 heeft geen UMTS.wessel99 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 00:33:
De W800 is ook met UMTS en betere voicedial las ik in bovenstaande artikel. En inderdaad dat de mp3 functie te gebruiken is als de foon uit staat.
Sonyericsson heeft me verteld dat de K750 volgende week zaterdag bij de BC's in de winkel ligt (21-05-05). Of die dan ook bij andere shops ligt, geen idee.
[ Voor 6% gewijzigd door Sur_G op 12-05-2005 01:50 ]
Hmm..dat is op een zaterdag, dan zullen ze dinsdag overal wel verkrijgbaar zijnSur_G schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 01:50:
Sonyericsson heeft me verteld dat de K750 volgende week zaterdag bij de BC's in de winkel ligt (21-05-05). Of die dan ook bij andere shops ligt, geen idee.
offtopic:
Nog maar ..49 posts, dan een heel nieuw topic?
Nog maar ..49 posts, dan een heel nieuw topic?
AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter
Verwijderd
48 to go... 
Ik zit echt met verbijstering te lezen, het lijkt wel of de gemiddelde telefoonwinkel medewerker het IQ heeft van een plak smeerworst.....
Als je in die business zit, mag je er toch vanuit gaan dat je interesse hebt voor je vak en dat je wel eens iets lees op een forumpje, het zij deze, hetzij een van de vele anderen. Als er dan iemand iets komt vragen over een toestel dat nog niet uitgebracht is, maar wel al een paar maanden op de site van de fabrikant staat, dan kijk je toch niet alsof je water ziet branden.....???
Nou ja, het zal wel aan mij liggen. Verder valt het me op dat alle ketens verschillende data opgeven, een kleine test gisteren leerde mij het volgende:
T for Telecom wist dat het toestel eraan kwam, wist een richtprijs, alleen nog geen exacte datum, voor zover hij kon zien, was dit niet eerder dan week 30.
The Phonehouse, wist totaal niets van de K750i en probeerde me vervolgens een K700i aan te smeren, yeah right!
Belcompany, had al iets gelezen over het toestel, maar kon de papieren niet vinden en gaf als datum, vandaag of morgen.
Debitel (ja, ik weet het, ik zou het nooit nemen), deze mensen keken me inderdaad aan alsof ze het in Keulen hoorden donderen.
Orange shop, de verkoopmedewerker gaf aan dat het toestel uitgesteld is tot Juni.
T-mobile shop, de K750i is inderdaad onderweg, maar door een vertraging in de productie komt het toestel niet eerder op de markt dan augustus, samen met de W800i (Ik hoop dat deze winkel een rijke fantasie heeft).
Na deze kleine kijk en vergelijk, kan ik concluderen dat er eigenlijk nog niets zeker is.....
Ik zit echt met verbijstering te lezen, het lijkt wel of de gemiddelde telefoonwinkel medewerker het IQ heeft van een plak smeerworst.....
Als je in die business zit, mag je er toch vanuit gaan dat je interesse hebt voor je vak en dat je wel eens iets lees op een forumpje, het zij deze, hetzij een van de vele anderen. Als er dan iemand iets komt vragen over een toestel dat nog niet uitgebracht is, maar wel al een paar maanden op de site van de fabrikant staat, dan kijk je toch niet alsof je water ziet branden.....???
Nou ja, het zal wel aan mij liggen. Verder valt het me op dat alle ketens verschillende data opgeven, een kleine test gisteren leerde mij het volgende:
T for Telecom wist dat het toestel eraan kwam, wist een richtprijs, alleen nog geen exacte datum, voor zover hij kon zien, was dit niet eerder dan week 30.
The Phonehouse, wist totaal niets van de K750i en probeerde me vervolgens een K700i aan te smeren, yeah right!
Belcompany, had al iets gelezen over het toestel, maar kon de papieren niet vinden en gaf als datum, vandaag of morgen.
Debitel (ja, ik weet het, ik zou het nooit nemen), deze mensen keken me inderdaad aan alsof ze het in Keulen hoorden donderen.
Orange shop, de verkoopmedewerker gaf aan dat het toestel uitgesteld is tot Juni.
T-mobile shop, de K750i is inderdaad onderweg, maar door een vertraging in de productie komt het toestel niet eerder op de markt dan augustus, samen met de W800i (Ik hoop dat deze winkel een rijke fantasie heeft).
Na deze kleine kijk en vergelijk, kan ik concluderen dat er eigenlijk nog niets zeker is.....
Ja dat mag ook wel als je de K750i een kleine maand geleden (onterechtVerwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 06:57:
Wellicht dat T-mobile eerst de D750 erdoor wil drukken. Volgens mij gaan ze de K750i überhaupt niet aanbieden.T-mobile shop, de K750i is inderdaad onderweg, maar door een vertraging in de productie komt het toestel niet eerder op de markt dan augustus, samen met de W800i (Ik hoop dat deze winkel een rijke fantasie heeft).
Verwijderd
Ja, de D750 wordt speciaal voor T-Mobile gemaakt he.
Is feitelijk precies hetzelfde als de K750i, maar dan een ander jasje.
Ik was in de mei vakantie langs de belcompany in harderwijk geweest die zeiden week 20 tegen mij en ze zouden me bellen als hij binnen was.
dus laten we het maar hopen. ik ga hem gelijk halen ik kan mij abbo vanaf morgen verlengen/opzeggen
dus laten we het maar hopen. ik ga hem gelijk halen ik kan mij abbo vanaf morgen verlengen/opzeggen
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
Probeer nog maar een keer zo'n ronde te doen langs al die ketens, maar pak nu een andere winkel. Je zal zien dat de resultaten anders zijn. Ik geef toe dat sommige medewerkers weinig productkennis hebben, maar gelukkig heeft niet iedere medewerker een IQ van een een smeerworst.
Reden waarom niemand het zeker weet is omdat het hoofdkantoor zelf niet helemaal op de hoogte is van de releasedatum. In de phonehouse nieuwsbrief staat nu al wekenlang half mei als inidicatiedatum.
Reden waarom niemand het zeker weet is omdat het hoofdkantoor zelf niet helemaal op de hoogte is van de releasedatum. In de phonehouse nieuwsbrief staat nu al wekenlang half mei als inidicatiedatum.
Verwijderd
Ja t enige verschil is een sticker en gelijk de instellingen voor T-zones!! Wat een verschil zeg!Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 09:41:
2call.nl heeft hem sinds vandaag ook op de site staan.
Erg goedkoop ook met abbo's
Alleen jammer is dat zij aangeven hem pas eind mei te hebben.
Ik denk wel dat ik via 2call.nl ga bestellen
1jr Orange Free 32.50 verlening en de K750i voor maar 29 euro.
Verwijderd
volgens mij lijkt de d750 meer op de w800i dan op de k750i, dat zou gelijk verklaren dat de d750 pas eind augustus uitkomt....Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 09:41:
Verwijderd
gaan bijna aan een 2de topic beginnen voordat die telefoon uit is! tja t blijft een superstrakke telefoon
de Orange shop in de V&D (utrecht) vertelde mij net dat hij morgen geleverd word aan de winkel, dinsdag mocht de verkoop daarvan pas beginnen...
prijs los toestel wist hij nog niet.
Verwijderd
de belcompany in utrecht vertelde mij net dat ie volgende week geleverd wordt .. eind volgende week zo ongeveer!
Confirmed launch date in Zweden is 23 mei! Vanaf dat moment mogen ze dus in alle winkels verkocht worden. De bevoorrading zal voor die tijd dus klaar zijn! UK zelfde datum.
Iemand die kan bevestigen dat deze datum ook in nederland gehaald gaat worden?
Interessante aanbieding, 1 juni loopt m'n contract officieel af. Wel goede ervaring met 2call. Denk dat ik daar ook wel ga bestellen.iZi schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 10:59:
2call.nl heeft hem sinds vandaag ook op de site staan.
K750i is zilver of zwartVerwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 11:39:
[...]
volgens mij lijkt de d750 meer op de w800i dan op de k750i, dat zou gelijk verklaren dat de d750 pas eind augustus uitkomt....
W800i is oranje
D750i heeft zelfde uiterlijk als de W800i alleen is hij dan lichtblauw en hij heeft de functies van de K750i
Zo iets duidelijker
Orange branded? of niet?willy1986 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 12:02:
de Orange shop in de V&D (utrecht) vertelde mij net dat hij morgen geleverd word aan de winkel, dinsdag mocht de verkoop daarvan pas beginnen...![]()
Of gaat het net als de K700i?
Eerste maand simlockvrij/ niet gebranded
en dan later wel een speciale Orange-branded versie uitbrengen!
Als de telefoons al komende week geleverd gaan worden, lijkt het me sterk dat ze die pas mogen verkopen vanaf 23 mei... Beetje raar toch?wessel99 schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 12:57:
Confirmed launch date in Zweden is 23 mei! Vanaf dat moment mogen ze dus in alle winkels verkocht worden. De bevoorrading zal voor die tijd dus klaar zijn! UK zelfde datum.
Of zou het echt zo gaan? En gebeurd dit wel vaker?
[ Voor 3% gewijzigd door Thijssie909 op 12-05-2005 13:45 ]
STAY AWAKE!!
Geen idee, ik heb nog steeds geen bevestigde release-datum in NL gevonden. Wel in zweden en uk...
heb ff een mailtje gestuurd naar studentmobiel.nl:
De SonyEricsson K750i wordt volgende week bij ons verwacht.
Met vriendelijke groet,
Studentmobiel.nl
Zijn ook niet erg duur icm abbo en komen wel goed uit de shopsurvey
De SonyEricsson K750i wordt volgende week bij ons verwacht.
Met vriendelijke groet,
Studentmobiel.nl
Zijn ook niet erg duur icm abbo en komen wel goed uit de shopsurvey
Beste K750-freaks,
Wat heb ik vandaag gedaan...
Vandaag ging ik vrolijk in Lelystad naar T for telecom om te informeren naar de K750i..
De beste man wist nergens van, maar ging wel voor mij op www.nieuwemobiel.nl kijken en zoals op de site stond aangegeven, zei hij: '2de kwartaal van 2005'.
Hij kon mij daarna niet verder helpen en ik moest maar rond juni(!) terugkomen..
Vervolgens liep ik naar de Phonehouse (paar winkels verderop) en vroeg ik daar hetzelfde.
Deze meneer antwoorde mij met '...oh dat duurt nog wel even' en ik informeerde daarop over de prijzen. Die had deze meneer wel!
Bij The Phonehouse is de K750i los te verkrijgen voor 450 euro (! *slik*
) en met verlenging van Orange 32,50 voor 120 euro (want zo was ik van plan het toestel aan te schaffen)
Ik bedankte de man hartelijk en vervolgde mijn tocht door naar de laatste telefoonwinkel: Belcompany.
Daar vroeg deze vriendelijke medewerkster of ze mij kon helpen, ik ging daarop in en informeerde naar de K750i.
Ze antwoorde met
Vanaff zaterdag 21 mei 2005 kan ik hem krijgen bij Belcompany!
en nog beter... ZE HEBBEN DE DUMMY.
Ik keek de vrouw met grote ogen aan en smeekte om de dummy te mogen vasthouden
Ja jongens,
Ik heb de Sony Ericsson K750i (zwarte uitvoering, dummy) mogen vasthouden en hij is geil!!!!!!!!!!!!!!!
Hij ligt perfect in de hand! Juiste gewicht, lekkere en hele makkelijke knoppen!
En die klep voor de lens van de camera.... oh man.. die schuift net zo lekker als een slidephone! en ik d8 dat het zo zielig stukje plastic was wat makkelijk kapot kan maar dat viel ontzettend mee!
Jammer dat ik geen foto's kon maken (als bewijs voor de nerds) want ik heb mn K700i op de rommelmarkt verkocht en loop nu met een oudewetse Sony CMD-Z5
Ik heb hele hoge vertrouwen in dat deze mijn volgende telefoon wordt en ik zeker wel 3 jaar mee ga doen (dan loopt mn Orange Abonnement af
)
Wat ik eigenlijk heel jammer vondt is dat ze nog geen prijzen hadden!
Ze hebben wel de dummy en releasedatum maar geen prijzen???
Phonehouse had wel prijzen maar geen releasedatum of dummy
heel vaag allemaal, maar in ieder geval hoop ik dat het nieuwe topic Deel 2 wordt geopend als de telefoon als uit is!
Anyway, zet maar vast in je agenda:
Op zaterdag 21 mei allemaal naar de Belcompany racen!
Wat heb ik vandaag gedaan...
Vandaag ging ik vrolijk in Lelystad naar T for telecom om te informeren naar de K750i..
De beste man wist nergens van, maar ging wel voor mij op www.nieuwemobiel.nl kijken en zoals op de site stond aangegeven, zei hij: '2de kwartaal van 2005'.
Hij kon mij daarna niet verder helpen en ik moest maar rond juni(!) terugkomen..

Vervolgens liep ik naar de Phonehouse (paar winkels verderop) en vroeg ik daar hetzelfde.
Deze meneer antwoorde mij met '...oh dat duurt nog wel even' en ik informeerde daarop over de prijzen. Die had deze meneer wel!
Bij The Phonehouse is de K750i los te verkrijgen voor 450 euro (! *slik*
Ik bedankte de man hartelijk en vervolgde mijn tocht door naar de laatste telefoonwinkel: Belcompany.
Daar vroeg deze vriendelijke medewerkster of ze mij kon helpen, ik ging daarop in en informeerde naar de K750i.
Ze antwoorde met
Vanaff zaterdag 21 mei 2005 kan ik hem krijgen bij Belcompany!
en nog beter... ZE HEBBEN DE DUMMY.
Ik keek de vrouw met grote ogen aan en smeekte om de dummy te mogen vasthouden
Ja jongens,
Ik heb de Sony Ericsson K750i (zwarte uitvoering, dummy) mogen vasthouden en hij is geil!!!!!!!!!!!!!!!
Hij ligt perfect in de hand! Juiste gewicht, lekkere en hele makkelijke knoppen!
En die klep voor de lens van de camera.... oh man.. die schuift net zo lekker als een slidephone! en ik d8 dat het zo zielig stukje plastic was wat makkelijk kapot kan maar dat viel ontzettend mee!
Jammer dat ik geen foto's kon maken (als bewijs voor de nerds) want ik heb mn K700i op de rommelmarkt verkocht en loop nu met een oudewetse Sony CMD-Z5
Ik heb hele hoge vertrouwen in dat deze mijn volgende telefoon wordt en ik zeker wel 3 jaar mee ga doen (dan loopt mn Orange Abonnement af
Wat ik eigenlijk heel jammer vondt is dat ze nog geen prijzen hadden!
Ze hebben wel de dummy en releasedatum maar geen prijzen???
Phonehouse had wel prijzen maar geen releasedatum of dummy
heel vaag allemaal, maar in ieder geval hoop ik dat het nieuwe topic Deel 2 wordt geopend als de telefoon als uit is!
Anyway, zet maar vast in je agenda:
Op zaterdag 21 mei allemaal naar de Belcompany racen!

vanpeltje
Haha 450 euro! Tsjakkkkkka cash cash cash! Dat is nog aardig wat, maarja dat is ook wel te bedenken. SE brengt nooit een telefoon op de markt, voor zo'n goedkope prijs (330 euro) dus hmm had ik eigenlijk wel verwacht. Ben benieuwd of die er echt ligt binnenkort. (en hoeveel de W800 zal gaan kosten)
Dan zou ik nog maar s een paar internetbedrijfjes af gaan.vanpeltje schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 16:22:
Bij The Phonehouse is de K750i los te verkrijgen voor 450 euro (! *slik*) en met verlenging van Orange 32,50 voor 120 euro (want zo was ik van plan het toestel aan te schaffen)
Ik heb ook gekeken voor een 32,50-1 jaar verlenging, en dan zou ie maar 29 of 44 euro hoeven te kosten.
Verwijderd
Ik ben vandaag ook maar eens een aantal winkels nagelopen (Maastricht), ben ik al weken het doen maja...vandaag kreeg ik uiteindelijk betere informatie...
Bij Phonehouse: keek bij de borden waar de dummy's ophangen en zag een bordje met de k750i maar zonder dummy...Er stond wel onder...Los Toestel 429,- euro...Toen heb ik gevraagd aan de verkopen en die vertelde mij week 20/ 21 is die te verkrijgen...
Toen ben ik doorgegaan naar Belcompany en deze verkoopster vertelde me al iets beters...Ze begon te vertelle over één of andere vergadering waar het ook over de k750i ging (waarom weet ik niet), en zei dat de k750i voor 100% volgende week (week 20) in de winkel zou liggen...alleen over de prijs wist ze vreemd genoeg nog niks...:s....
Dus denk dat dit toestel tog rond de 400 of ietjes hoger in de winkels zulle ligge.. Maar als het goed is heb ik hem volgende week
Bij Phonehouse: keek bij de borden waar de dummy's ophangen en zag een bordje met de k750i maar zonder dummy...Er stond wel onder...Los Toestel 429,- euro...Toen heb ik gevraagd aan de verkopen en die vertelde mij week 20/ 21 is die te verkrijgen...
Toen ben ik doorgegaan naar Belcompany en deze verkoopster vertelde me al iets beters...Ze begon te vertelle over één of andere vergadering waar het ook over de k750i ging (waarom weet ik niet), en zei dat de k750i voor 100% volgende week (week 20) in de winkel zou liggen...alleen over de prijs wist ze vreemd genoeg nog niks...:s....
Dus denk dat dit toestel tog rond de 400 of ietjes hoger in de winkels zulle ligge.. Maar als het goed is heb ik hem volgende week
Verwijderd
Ik ben vandaag naar de mediamarkt in Heerlen geweest. En daar lag hij al tot mijn verbazing. Nog geen prijskaartje eraan, na navragen bleek het gewoon een showmodel te zijn en kreeg ik te horen dat ze volgende week binnen kwamen.
Maar ik heb hem al in mijn handen gehad
. Hij is echt mooi, iets kleiner dan ik had verwacht, maar das misschien wel beter
Maar ik heb hem al in mijn handen gehad
Verwijderd
Ik was vandaag bij BelCompany Bergen op Zoom, daar vertelde ze dat hij waarschijnlijk volgende week kwam..een maat van me vroeg het in Breda bij de Orange shop; 1 tot 3 maanden..
..
Hopen dat het volgende week is en dat orange hem ook snel heeft..
Hopen dat het volgende week is en dat orange hem ook snel heeft..
Ik denk dat ik hem toch maar gewoon in combinatie met een 1 jarig vodafone abonnement koop. Wou hem bestellen op 2call.nl maar wou nog even 1 ding weten. Mijn zusje heeft de k700 in een vodafone winkel gekocht, en kan door een of andere firmware aanpassing van vodafone geen mp3's als ringtone instellen. Neem aan dat dat soort dingen alleen bij echte vodafone winkels voor komt en niet bij een webshop als 2call.nl?
Klopt heb je gelijk in! Dan had ze een Vodafone-branded-K700iBrammel schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 19:23:
Ik denk dat ik hem toch maar gewoon in combinatie met een 1 jarig vodafone abonnement koop. Wou hem bestellen op 2call.nl maar wou nog even 1 ding weten. Mijn zusje heeft de k700 in een vodafone winkel gekocht, en kan door een of andere firmware aanpassing van vodafone geen mp3's als ringtone instellen. Neem aan dat dat soort dingen alleen bij echte vodafone winkels voor komt en niet bij een webshop als 2call.nl?
2call.nl zal gewoon een simlockvrije non-branded versie leveren, dus maak je hier geen zorgen over!
Vodafone verpest die telefoons echt met hun "mooie" wit-rode menustructuur. Daarvoor koop je dan een toestel met 256K kleuren. Ook een firmwareupgrade wordt lastig bij die gasten.
Ook de Phonehouse zal hem hoogstwaarschijnlijk volgende week binnen hebben, maar verwacht geen internetshopprijzen.
Ook de Phonehouse zal hem hoogstwaarschijnlijk volgende week binnen hebben, maar verwacht geen internetshopprijzen.
Gisteren op koopavond bij de Belcompany in Amstelveen geweest.
Die verkoper zei dat ze hem binnen anderhalve week binnen krijgen. Maar wel maar 2 stuks de eerste keer!! Daarop antwoorde ik dat die vast naar de verkopers gingen en dat werd bevestigd.
Vanaf dan komen er wel gewoon meerdere maar hij wist niet te vertellen hoeveel en hoe vaak. Ook kon ik ze niet reserveren en wilde hij nog geen prijzen geven.
Die verkoper zei dat ze hem binnen anderhalve week binnen krijgen. Maar wel maar 2 stuks de eerste keer!! Daarop antwoorde ik dat die vast naar de verkopers gingen en dat werd bevestigd.
Vanaf dan komen er wel gewoon meerdere maar hij wist niet te vertellen hoeveel en hoe vaak. Ook kon ik ze niet reserveren en wilde hij nog geen prijzen geven.
Pff, zo kansloos vind ik dat.Klanten gaan voor.Scidd0w schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 09:37:
Gisteren op koopavond bij de Belcompany in Amstelveen geweest.
Snap best dat die verkopers ook graag zo'n toestel willen, maar de exclusiviteit die Belcompany heeft (dat ze als eerste nieuwe SE-toestellen hebben) levert ze op die manier dus weinig op.
Het lijkt me ook wel vreemd dat ze maar twee stuks krijgen toch??
Maar goed, we wachten af, veel anders kunnen we ook niet doen na al die tegenstrijdige berichten....
Maar goed, we wachten af, veel anders kunnen we ook niet doen na al die tegenstrijdige berichten....
STAY AWAKE!!
Besteld bij www.simshop.nl . Goede reviews, razendsnel antwoord op mijn vragen en alles onder rembours, dus dat zit wel snor!
Orange 32,50 1 jaar --> € 30,- (inclusief verzend en btw enzo totaal € 42,-)
Eind volgende week zou 'ie binnen moeten zijn!
* Dirtbiter verheugd zich....
Orange 32,50 1 jaar --> € 30,- (inclusief verzend en btw enzo totaal € 42,-)
Eind volgende week zou 'ie binnen moeten zijn!
* Dirtbiter verheugd zich....
Het is eigenlijk niet zo heel vreemd hoor, als je bedenkt dat andere retailers ook geleverd moeten krijgen. Er zijn over de 100 BC's, daarbij komt ook nog dat er een hele nieuwe produktiemethode nodig is om de K750i's te vervaardigen, wel logisch dan dat ze dan beperkt leverbaar zijn in het begin... Zo is het heel vaak met toestellen, komt altijd maar een beetje in het begin en dan komt de stortvloed en die gaat meestal gepaard met een flinke prijsdalingThijssie909 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 10:35:
Het lijkt me ook wel vreemd dat ze maar twee stuks krijgen toch??
[ Voor 4% gewijzigd door Le0032 op 13-05-2005 12:09 ]
Jahoor. Klanten gaan voor. Maar op het moment dat ze binnenkomen, dan zijn de verkopers toch ook klanten? Of mogen die niet 'klantje' spelen?Shiver23 schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 10:05:
[...]
Pff, zo kansloos vind ik dat.Klanten gaan voor.
-
Ook kan het positief zijn als een verkoper het toestel eerder heeft dan een potentiele klant. De verkoper kent het toestel dan al en kan dan een meer overtuigend verkoopgesprek voeren met daarbij natuurlijk een leuke demonstratie.
Ik wacht zelf denk ik wel op de "2e lading" van de K750i, heb nog niet zo'n haast
Ik wacht zelf denk ik wel op de "2e lading" van de K750i, heb nog niet zo'n haast
| Sony VAIO Pro 13" 8GB 256GB ssd Windows 8 |
Ik zit zelf behoorlijk te overwegen om m'n K700i met Vodafone prepaid (
) kaartje te vervangen voor een K750i met 2-jarig Orange Free € 22,50 abbo. Dan kost het toestel nog maar € 85,-- bij BelBeter.nl.
Zijn er mensen die misschien nog betere aanbiedingen hebben gezien?

Tesla Model Y RWD (2024)
2call.nl is goedkoper met deze combinatie. Ik heb hem vandaag daar besteld in combinatie met een 1jarig vodafone 27,50 abonnement. Heb vooral ook naar ervaringen van webshops gekeken, en 2call kwam er heel goed uit.--MeAngry-- schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 13:55:
Ik zit zelf behoorlijk te overwegen om m'n K700i met Vodafone prepaid () kaartje te vervangen voor een K750i met 2-jarig Orange Free € 22,50 abbo. Dan kost het toestel nog maar € 85,-- bij BelBeter.nl.
Telecomvergelijker laat lang niet alle aanbiedingen zien. De site is handig om de hele lijst met gsm webshops bij elkaar te zien en die dan ff af te lopen voor een goede aanbieding, maar de zoekfunctie is niet helemaal compleetvanpeltje schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 14:04:
Voor betere aanbiedingen:
http://www.telecomvergelijker.nl/
[ Voor 26% gewijzigd door Brammel op 13-05-2005 14:12 ]
Ik zie nu idd dat 2call goedkoper is ja, nu is het zelfs interessanter voor mij om bij Vodafone te blijven, had daar eignelijk nooit iets over te klagen, en met een 2-jarig Vodafone 17,50 abbo met SMS-korting vind ik dat ook geen onaardig abonnement.Brammel schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 14:09:
[...]
2call.nl is goedkoper met deze combinatie. Ik heb hem vandaag daar besteld in combinatie met een 1jarig vodafone 27,50 abonnement. Heb vooral ook naar ervaringen van webshops gekeken, en 2call kwam er heel goed uit
[...]
Ik wacht alleen nog wel ff tot het toestel ook daadwerkelijk goed beschikbaar is denk ik, wel zo veilig.
Tesla Model Y RWD (2024)
tjek dan www.gsm.nl daar istie voor 12,95 per maand.
Wauw ,wauw en nog eens wauw. Ik heb hem vandaag 2x mogen aanschouwen en heb hem dus in mijn handen gehad bij de Belcompany en MediaMarkt. Het klepje waar ik voor ' vreesde ' voelt zeker niet plasticachtig aan en is in 1 oogopslag erg stevig. Zoals hierboven mij ook al is aangegeven
.
Verder is het een wereld van verschil als je het schermgrootte ziet in vergelijking met N6610. Natuurlijk, een heel ander kaliber en dat toestel is al een heel stuk ouder en langer op de markt, maar tot zover erg enthousiast hier.
Het klepje voor de Memory Stick is erg lastig te openen, ik heb 'm daarnet niet zo maar even snel opengekregen (tijdens een toeziend oog van de winkelier), dus echt hot-swappable is hij dus niet (is hij dat uberhaupt eigenlijk?). Positief eraan is dat je 'm dus niet snel kwijtraakt
.
Goed, genoeg gekletst erover, ik neem aan dat de meeste, enthousiaste mensen 'm zelf al hebben gezien en gevoeld. Nu maar wachten op volgende week!
Verder is het een wereld van verschil als je het schermgrootte ziet in vergelijking met N6610. Natuurlijk, een heel ander kaliber en dat toestel is al een heel stuk ouder en langer op de markt, maar tot zover erg enthousiast hier.
Het klepje voor de Memory Stick is erg lastig te openen, ik heb 'm daarnet niet zo maar even snel opengekregen (tijdens een toeziend oog van de winkelier), dus echt hot-swappable is hij dus niet (is hij dat uberhaupt eigenlijk?). Positief eraan is dat je 'm dus niet snel kwijtraakt
Goed, genoeg gekletst erover, ik neem aan dat de meeste, enthousiaste mensen 'm zelf al hebben gezien en gevoeld. Nu maar wachten op volgende week!
Is debitel...Sport_Life schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:13:
tjek dan www.gsm.nl daar istie voor 12,95 per maand.

Hot swappable betekent niets meer dan dat je de telefoon niet uit hoeft te zetten bij het wisselen van kaartjes. En dat is die. Dat er nog een klepje voorzit ofzo zegt niet zoveel.InsjaHH schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:24:
Het klepje voor de Memory Stick is erg lastig te openen, ik heb 'm daarnet niet zo maar even snel opengekregen (tijdens een toeziend oog van de winkelier), dus echt hot-swappable is hij dus niet (is hij dat uberhaupt eigenlijk?). Positief eraan is dat je 'm dus niet snel kwijtraakt.
Verwijderd
De echte fans waren natuurlijk op cebit want daar kon je m zelf helemaal uitproberen!!InsjaHH schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 15:24:
Wauw ,wauw en nog eens wauw. Ik heb hem vandaag 2x mogen aanschouwen en heb hem dus in mijn handen gehad bij de Belcompany en MediaMarkt. Het klepje waar ik voor ' vreesde ' voelt zeker niet plasticachtig aan en is in 1 oogopslag erg stevig. Zoals hierboven mij ook al is aangegeven.
Het klepje voor de Memory Stick is erg lastig te openen, ik heb 'm daarnet niet zo maar even snel opengekregen (tijdens een toeziend oog van de winkelier), dus echt hot-swappable is hij dus niet (is hij dat uberhaupt eigenlijk?). Positief eraan is dat je 'm dus niet snel kwijtraakt.
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen waarom debitel nou zo ontzettend klote is want het maakt wij opzich niet veel uit dat mijn maandbundel niet meegaat naar de volgende maand. Ik bel maat iets van 100 minuten per maand....(ik heb nu orange en dat is pas klote ga standaard over me bundel heen terwijl ik maar 100 minuten per maand bel)
Zo... Ik heb hem zojuist besteld bij 2call i.cm. een éénjarig Orange free € 32,50 abonnement voor € 29,-. Ik kan al bijna niet meer wachten tot ik hem binnen heb. Ben al 2 maanden met prepay aan het bellen omdat ik op de telefoon wilde wachten.
Toen ik hem zojuist vast hield bij de BC wist ik dat het wachten niet voor niets is geweest.
Toen ik hem zojuist vast hield bij de BC wist ik dat het wachten niet voor niets is geweest.
edit:
Overigens wist de BC-verkoper nog geen prijzen en kon enkel zeggen dat de telefoon over 1 tot 2 weken binnen zou komen. Over 2 weken zeker want dan was er een actie icm een vodafone abbo (weet niet welke). Maar er was een maand geleden ook een actie (Skyradio-orange) en die was toen ook niet voorhanden.
De PH-verkoopster had als richtlijn half mei maar er was verder niets bekend en zei dat ik beter op half juni kon tellen. Vreemd genoeg gaf ze wel prijzen icm abbo's maar deze waren rond de verwachten prijs.
De orange en kpn shops konden enkel wat richtdatums geven en de vodafone winkel ben ik niet heen geweest omdat ik hem daar zowiezo niet ga halen.
T4T was het te druk en had geen zin om te wachten.
Overigens wist de BC-verkoper nog geen prijzen en kon enkel zeggen dat de telefoon over 1 tot 2 weken binnen zou komen. Over 2 weken zeker want dan was er een actie icm een vodafone abbo (weet niet welke). Maar er was een maand geleden ook een actie (Skyradio-orange) en die was toen ook niet voorhanden.
De PH-verkoopster had als richtlijn half mei maar er was verder niets bekend en zei dat ik beter op half juni kon tellen. Vreemd genoeg gaf ze wel prijzen icm abbo's maar deze waren rond de verwachten prijs.
De orange en kpn shops konden enkel wat richtdatums geven en de vodafone winkel ben ik niet heen geweest omdat ik hem daar zowiezo niet ga halen.
T4T was het te druk en had geen zin om te wachten.
[ Voor 52% gewijzigd door spef op 13-05-2005 18:58 ]
Verwijderd
Debitel staat o.a. bekend om de slechte service van de helpdesk. Vreemde bedragen op rekeningen en daarvan fouten niet willen toegeven. Kijk eens bij www.telecomvergelijker.nl en blader de Debitel-topics door en je wordt er niet vrolijk van. Als je trouwens maar 100 min. belt moet je wel een Orange 22,50 abbo nemen natuurlijk, dan kom je op iets van 112 minuten uit. Dat zijn er dus meer dan de debitel 90 minuten.Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 16:24:
Kan iemand mij vertellen waarom debitel nou zo ontzettend klote is want het maakt wij opzich niet veel uit dat mijn maandbundel niet meegaat naar de volgende maand. Ik bel maat iets van 100 minuten per maand....(ik heb nu orange en dat is pas klote ga standaard over me bundel heen terwijl ik maar 100 minuten per maand bel)
Klik HIER als je het fijne wilt weten over Debitel.Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 16:24:
offtopic:
whieee Ginz, bijna 1000 posts!
whieee Ginz, bijna 1000 posts!
[ Voor 5% gewijzigd door Le0032 op 13-05-2005 17:50 ]
Verwijderd
als ik mn orange abbo verleng in de winkel krijg ik dan direct mn phone mee? .. verleng m dan volgende week en hijs volgende maand afgelopen .. moet kunnen dus aangezien je 3 maanden van te voren kan verlengen?
Dit topic is gesloten.