Ik kreeg van XFX support het volgende om die 106 Event weg te krijgen:
We recommend BIOS optimal default, but disable AGP fast-writes, disable AGP 8x if in the BIOS. Avoid overclocking the CPU or the GPU
Iemand met die nieuwe 70.90 / 71.20 drivers die zei dat het al stukken minder was, maar nog wel een herproduceerbaar scenario heeft waarin de error voorkomt? Zo ja...wil je dan ff testen of het AGP8x of Fast Writes helpt? Overclocken weten we al dat dat wel wil helpen.
Als je een nieuw kaart koopt dan verwacht je toch dat die het 100% doet.
Ik ga geen instellingen uit zetten wat de prestaties beinvloedt!!!
Voorbeeld: Je koopt een Audi A4 1.8 Turbo met 150pk, je rijdt erin en na een tijdje gaat de motor uit.
De audi Helpdesk gaat jou dan aanraden om de Turbo uit te zetten waardoor je maar 100 pk hebt, zodat je kaart betrouwbaarder wordt. Zou jij dit accepteren!!!
Ik heb nou alles opnieuwgeinstalleerd inclusief 71.20 driver. Rivatuner heb ik niet geinstalleerd want ikwil is een tijdje gamen met 8xp en 4xv .
Kijken of ik dan ook zwarte schermen krijg en van die 106 meldingen.
Anders breng ik hem gewoon terug en ga ik hem omruilen met een 6600GT AGP, van deze kaart weet je gewoon zeker dat hij 8500 punten haalt met 3dMark03 zonder geklooi!
Het enige waar ik mee zit is dat ik er een NV5 silencer op heb gezet, ik kan wel weer die oude koeler erop zetten maar ik ben bang dat ik de koelpasta wat op de memory zit er moeilijk af kan krijgen.
[
Voor 8% gewijzigd door
lazrambo op 17-12-2004 11:32
]