Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de veranderingen van die nieuwe firmware is bekeken en er stond dus ook bij dat het opslaan van een operator logo verbeterd zou zijn.
betekend dit dat me foontje met de nieuwe software niet meer zegt: "fout bij opslaan" als ik een blanc operator logo download?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i11.ebayimg.com/03/i/03/2e/44/92_2.JPG

iemand enig idee of dit wat is? rubberen frontjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 15:40

MarcoKL

That's a huge b*tch!

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 15:53:
[afbeelding]

iemand enig idee of dit wat is? rubberen frontjes
donker plaatje :o
ik hou t wel bji me standard frontje :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dinow schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 15:55:
[...]

donker plaatje :o
ik hou t wel bji me standard frontje :*)
Lijkt me niet handig en niet mooi. Er komt toch wel veel stof in het toetsenbord omdat de toesten niet van rubber zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 14:51:
[...]

Die had ik al, en buiten dat, 25 euro inclusief verzendkosten vind ik niet veel voor een origineel Nokia frontje.
en waar heb je dat gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharkys
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-07 08:46
Ik heb een probleempje. Als ik aan het bellen ben hoor ik mezelf een beetje versterkt uit de speaker komen.

Jezelf horen door de normaal speakertje (niet hansfree) is irri.

Iemand suggesties?

[ Voor 21% gewijzigd door Sharkys op 13-01-2005 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 21:04

janklp

FortyTwo Capital

Best cool zo'n phone van rubber, waar kan je die frontjes kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choxo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-11-2023

Choxo

n\o/ne

Ik ben net gaan kijken om men firmware te updaten, maar in de winkel waar ik hem gekocht heb, bleek het niet te kunnen ( belcompany) gelukkig is er toch nog _één_ winkel in Leuven die het kan. Morgen is teruggaan. Wat moet je eigenlijk allemaal meenemen? Ik las ergens in dit topic een
Nokia Fidelity card, maar die heb ik helemaal niet :s

×××

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mobilestunter.com, helaas is het niet de versie als op het plaatje. Ze mailden me vandaag dat het een gewone graphite is dus met zwarte voorkant. Op koopje.nu staat dezelfde maar die is duurder en zelfs dan ben ik niet zeker van dat het de gewone graphite is ipv de versie met zilveren voorkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Choxo schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 18:19:
Ik ben net gaan kijken om men firmware te updaten, maar in de winkel waar ik hem gekocht heb, bleek het niet te kunnen ( belcompany) gelukkig is er toch nog _één_ winkel in Leuven die het kan. Morgen is teruggaan. Wat moet je eigenlijk allemaal meenemen? Ik las ergens in dit topic een
Nokia Fidelity card, maar die heb ik helemaal niet :s
Ik zou alleen je telefoon niet vergeten :P Kon je nog wel eens nodig hebben. Dat pasje hoeft niet, daar vraagt niemand naar en niemand heeft ook zo'n ding. Verder kunnen ze bij nokia aan het imei nummer wel zien of het nog onder de garantie valt dus succes met je telefoon. Ik laat hem waarschijnlijk morgen ook updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 15:14:
[...]

het zal wel zo horen ofzo... maargoed ik heb nu een cardreader en kan via deze dingen van mijn mmc card halen en op zetten
Natuurlijk hoort dit niet...

Heb je je MMC wel een een naam gegeven anders wordtie zowiezo neit herkend door je pc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Laatst online: 19:36

ScSi

Belg.

Januszjes schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 18:13:
Best cool zo'n phone van rubber, waar kan je die frontjes kopen?
eBay is er vergeven van, misschien een IA starten? :P (op de juiste plaats wel te verstaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 08:47
Voor de mensen in Enschede en omstreken: het laten opwaarderen van de firmware naar 5.24 kan bij Teunis Telecom te Rijssen, Galvanistraat 3a, 7461 JC RIJSSEN, Tel: 0548-537700, Fax: 0548-537747, E-mail: telecom@teunis.nl.

Dit is op 7 minuten lopen van het station volgens 9292ov. Elke werkdag kan hier tussen 13.30 en 17.00 de firmware gefix0rd worden terwijl je wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

al eerder gevraagd (maar dan nu met wat meer info):
bestaat er eigenlijk een programma waarmee je via bluetooth mp3's van je computer op je telefoon kan afspelen? Dus dat je in de huiskamer met je mobiel muziek van je computer kan afspelen.
ik heb namelijk mijn headset onderhande genomen en kan em dus aansluiten op mijn versterktje. Nu zou ik dus graag MP3's willen luisteren op mijn kamer/huiskamer etc.
Had al even rond gekeken bij de programma'a die bij je dongle zaten maar daar zit niet tussen wat ik zoek. Wel andersom maar daar zie ik het niet niet zo van in :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 20:20:
al eerder gevraagd (maar dan nu met wat meer info):
bestaat er eigenlijk een programma waarmee je via bluetooth mp3's van je computer op je telefoon kan afspelen? Dus dat je in de huiskamer met je mobiel muziek van je computer kan afspelen.
ik heb namelijk mijn headset onderhande genomen en kan em dus aansluiten op mijn versterktje. Nu zou ik dus graag MP3's willen luisteren op mijn kamer/huiskamer etc.
Had al even rond gekeken bij de programma'a die bij je dongle zaten maar daar zit niet tussen wat ik zoek. Wel andersom maar daar zie ik het niet niet zo van in :?
Lijkt me heel erg sterk aangezien de overdracht van een mp3 bestand een kwartier tijd in beslag neemt. Niet echt geschikt voor streaming audio dus :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 20:47:
[...]

Lijkt me heel erg sterk aangezien de overdracht van een mp3 bestand een kwartier tijd in beslag neemt. Niet echt geschikt voor streaming audio dus :X
Kwartier is wel overdreven hoor, denk dat het in principe net moet kunnen qua snelheid enzo. doe vaak een paar minuten over een mp3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand misschien ervaringen met bluetooth headsets en de nokia 6230.... Ik zit een beetje te twijfelen over welke headset ik erbij neem... Zijn er nog merken die ik absoluut niet moet nemen icm 6230??

Greetz StarFucker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luke_otto
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:48

luke_otto

pang pang luckyluke

Kheldar schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 20:01:
Voor de mensen in Enschede en omstreken: het laten opwaarderen van de firmware naar 5.24 kan bij Teunis Telecom te Rijssen, Galvanistraat 3a, 7461 JC RIJSSEN, Tel: 0548-537700, Fax: 0548-537747, E-mail: telecom@teunis.nl.

Dit is op 7 minuten lopen van het station volgens 9292ov. Elke werkdag kan hier tussen 13.30 en 17.00 de firmware gefix0rd worden terwijl je wacht.
iemand al geprobeerd, en dat verhaal over dat somige delen te veel stroom gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
Logitech heb ik er 1 van getest, die kon ik niet gekoppeld krijgen(was een oplaadbare, in een bewaardoosje, ken het typenr niet meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
Kheldar schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 20:01:

hehe..volgens mij wordt die kerel plat gebeld. ik had hem een paar dagen geleden precies de zelfde vragen gesteld..toen had hij de firmware alleen nog niet..nu dus al wel :*) volgende week maar eens langs gaan... alleen raar dat hij pas 13.30 begint :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgende week heb ik vakantie, njah alweer... herkansingsweek van het 1e blok, dan ga ik misschien mijn software laten updaten in Arnhem denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:01

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Ik heb nu een tijdje deze phone nadat ik altijd een Ericsson gehad heb. Ik mis een aantal instellingen en kan eigenlijk nergens vinden of het wel mogelijk is. Bijvoorbeeld, je kunt telefoonnummers in een group zetten, dat is handig want dan krijg je een icoon op het scherm als iemand uit die group belt. Echter, ik kan nergens vinden hoe ik dat icoon verander. Nog een voorbeeld, bij een contact kun je een image zetten. Maar ik heb geen idee waar dat goed voor is. Als het nou getoond zou worden als die persoon belt, maar dat gebeurt dus niet.

En nu deze 5.24 firmware met z'n zielige oplossing voor het probleem dat je de tekst niet kan lezen op een donkere achtergrond. Waarom maken ze de tekst niet gewoon met een witte outline zoals bij SE? Dat is altijd te lezen. Verder zou het handig zijn als de backlight aan zou gaan als je op de powerknop drukt, maar dan zodanig dat het klokje in beeld blijft.

Misschien zijn het allemaal oplosbare/instelbare problemen, maar ik kan dus zoals gezegt er niet echt iets over vinden.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Laatst online: 20:36

_Christiaan_

Master of SOG

Voor degenen met een geregistreerde puppetmaster:

Bij mij is het register een beetje verkloot :( :( :(

Kan iemand mij het volgende onderdeel uit het register mailen:
HKEY_CURRENT_USER\Software\PuppetMaster en dan "PersistentStore". Bij mij schijnt daar iets fout mee te zijn. Wil iemand dat alsjeblieft mailen naar: rechtsachter@gmail.com

[ Voor 5% gewijzigd door _Christiaan_ op 13-01-2005 23:57 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

bigchristiaan schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 23:44:
Voor degenen met een geregistreerde puppetmaster:

Bij mij is het register een beetje verkloot :( :( :(

Kan iemand mij het volgende onderdeel uit het register mailen:
HKEY_CURRENT_USER\Software\PuppetMaster en dan "PersistentStore". Bij mij schijnt daar iets fout mee te zijn. Wil iemand dat alsjeblieft mailen naar: rechtsachter@gmail.com
wil hem je best mailen, krijg hem alleen niet naar een bestand gekopieerd?

kan hem alleen wijzigen en dan de gegevens achter de 4 tallige codes kopieren plakken?

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verbinding verbreekt na overbrengen muziek

En natuurlijk heb ik ook een 6230 alleen heb ik wel een probleempje.

Wanneer ik in Nokia PC suite bezig ben muziek over te pompen met behulp van mijn bluetooth verbinding, loopt de verbinding na 2 of 3 liedjes al stuk. Dan houd hij er opeens mee op en reageert er niets meer. Terwijl mijn bluetooth logo rechts onder in de system tray wel gewoon zegt dat ie nog verbonden is, zegt PC suite dat de verbinding verbroken is.

Nu heb ik werkelijkwaar geen flauw idee wat er nu verkeerd gaat... iemand anders wel?

Configuratie:
MSI bluetooth dongle
Nokia PC suite 6.4

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2005 07:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Flappiewappie schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 00:11:
[...]

wil hem je best mailen, krijg hem alleen niet naar een bestand gekopieerd?

kan hem alleen wijzigen en dan de gegevens achter de 4 tallige codes kopieren plakken?
Je moet eerst hierheen gaan:
"HKEY_CURRENT_USER\Software\PuppetMaster" Klik dan op "PersistentStore", zodat die geselecteerd is. Helaas accepteert gmail geen .reg files :( , dus ga je naar bestand ->exporteren.
Opslaan als type: tekstbestanden (*.txt). Exportbereik moet op geselecteerde sleutel of zoiets staan.

Alvast bedankt.

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

zonoskar schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 23:29:
Ik heb nu een tijdje deze phone nadat ik altijd een Ericsson gehad heb. Ik mis een aantal instellingen en kan eigenlijk nergens vinden of het wel mogelijk is. Bijvoorbeeld, je kunt telefoonnummers in een group zetten, dat is handig want dan krijg je een icoon op het scherm als iemand uit die group belt. Echter, ik kan nergens vinden hoe ik dat icoon verander. Nog een voorbeeld, bij een contact kun je een image zetten. Maar ik heb geen idee waar dat goed voor is. Als het nou getoond zou worden als die persoon belt, maar dat gebeurt dus niet.

En nu deze 5.24 firmware met z'n zielige oplossing voor het probleem dat je de tekst niet kan lezen op een donkere achtergrond. Waarom maken ze de tekst niet gewoon met een witte outline zoals bij SE? Dat is altijd te lezen. Verder zou het handig zijn als de backlight aan zou gaan als je op de powerknop drukt, maar dan zodanig dat het klokje in beeld blijft.

Misschien zijn het allemaal oplosbare/instelbare problemen, maar ik kan dus zoals gezegt er niet echt iets over vinden.
Bij mij geschoten plaatjes in portretstand verschijnen wel als er diegene mij belt.

Het veranderen van de icoontjes kan volgens mij idd niet.

Over de achtergronden, het blijft een telefoon, gebruik dan geen of een lichte achtergrond.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:58

K-Jay

Klaas Jan

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 07:13:
Verbinding verbreekt na overbrengen muziek

En natuurlijk heb ik ook een 6230 alleen heb ik wel een probleempje.

Wanneer ik in Nokia PC suite bezig ben muziek over te pompen met behulp van mijn bluetooth verbinding, loopt de verbinding na 2 of 3 liedjes al stuk. Dan houd hij er opeens mee op en reageert er niets meer. Terwijl mijn bluetooth logo rechts onder in de system tray wel gewoon zegt dat ie nog verbonden is, zegt PC suite dat de verbinding verbroken is.

Nu heb ik werkelijkwaar geen flauw idee wat er nu verkeerd gaat... iemand anders wel?

Configuratie:
MSI bluetooth dongle
Nokia PC suite 6.4
Muziek via Bluetooth overbrengen is en blijft drama. Kleine bestandjes gaan prima, synchroniseren ook, maar voor muziek het een USB-kabel of een cardreader de beste oplossing. Gaat ook een stuk sneller.

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Laatst online: 23:01

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

MeNTaL_TO schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 09:51:Over de achtergronden, het blijft een telefoon, gebruik dan geen of een lichte achtergrond.
Dat vind ik een flut argument. Er zit een fotocamera en een MP3 speler op deze phone. Beide hebben niks verloren op een telefoon applicatie. Dus als ik een donkere achtergrond wil instellen, wil ik wel dat de tekst leesbaar blijft.

Nog iets, kan ik de calender zo instellen dat wanneer er een meeting gepland staat, de phone automatisch naar de meeting profile overschakeld?

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 12:37:
[...]

Is al eerder besproken in dit topic.
Een datakabel is wel sneller maar dan schijnt het nog heel lang te duren voordat je die 512mb vol hebt zitten. Met een USB2.0 cardreader is dat zo klaar. Ikzelf gebruik een cardreader. Als er eenmaal muziek op je card staat hoef je t toch niet elke dag te veranderen :?
Weet iemand ook echte getallen? Hoe lang doet 100MB erover via een kabeltje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choxo

Choxo

n\o/ne

Aikon schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 17:11:
[...]

Bij mij zo rond de 10-15 minuten, met de nieuwste software ging het voor mij voor een cd ( 70 minuten ( +- 60mb) 5à8 minuten over

×××

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Is het mogelijk om de opnames die je met de 6230 maakt (.amr) te bewerken? Ik heb de PC Suite van Nokia en Oxygen al doorzocht, maar heb alleen afspeelmanieren gevonden.
Alvast mijn excuses als het al ergens gevraagd is...

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Brabo-Joossie schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 19:54:
Is het mogelijk om de opnames die je met de 6230 maakt (.amr) te bewerken? Ik heb de PC Suite van Nokia en Oxygen al doorzocht, maar heb alleen afspeelmanieren gevonden.
Alvast mijn excuses als het al ergens gevraagd is...
Denk dat je eerst moet converteren naar mp3 daarna kan het wel volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Was al bang dat ik 'm moest converteren ja. Tja, ledigheid is des duivels oorkussen zullen we maar zeggen dan he... ;) Dank!

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan deze telefoon simlock vrij kopen bij belcompany voor 200 euro. Showroon iets ofzo. de doos is wat geragder maar de telefoon is prima. Zal ik dit doen. Ik wil geen abbo, volgendjaar ga ik denk ik het land uit, dus ik wil nergens aan vast zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 21:26:
Ik kan deze telefoon simlock vrij kopen bij belcompany voor 200 euro. Showroon iets ofzo. de doos is wat geragder maar de telefoon is prima. Zal ik dit doen. Ik wil geen abbo, volgendjaar ga ik denk ik het land uit, dus ik wil nergens aan vast zitten.
Als die niet beschadigd is zekers te weten doen uiteraard. Geen geld voor deze topper :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Check deze covers voor de 6230 :Z http://www.telecomtelecom.nl/?p=20&id=25 ( Geen spam )

Afbeeldingslocatie: http://www.phonepartners.com/images/ppw/4828.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.phonepartners.com/images/ppw/4831.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.phonepartners.com/images/ppw/4832.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook vandaag laten flashen naar 5.24.

Heeft iemand al een idée over (verbeterde?) standby tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Laatst online: 21:18
Choxo schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 17:53:
[...]

Bij mij zo rond de 10-15 minuten, met de nieuwste software ging het voor mij voor een cd ( 70 minuten ( +- 60mb) 5à8 minuten over
duurt lang, vooral met bluetooth, dat haalt maximaal 1 mbit, 128kb/s dus :( en als je dan 120mb aan muziek er op moet zetten duurt dat wel ff. Kan ik sneller over netwerk kopieren, en dan boven met de cardreader het er opzetten :)

Wil nog een keer een 512Mb kaartje kopen, dan lijkt me bluetooth een drama, ben je een dag verder ofzo :P voor games en apps installeren, en plaatjes enzo is het wel fijn. geen geklungel met draden, gewoon ff de bluetooth dongle in de pc drukken en pompen maar.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
heb een probleem hierzo...

wanneer ik in mijn nokia software center het programma:"tekstberichten verzenden" klik, gaat alles goed. echter wanneer ik klik op: verstuur bericht, dan loopt het programma helemaal vast..iemand enig idee? een reinstall heeft niet geholpen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wordt helemaal gestoord van mijn niet werkende 1GB MMC card van Traxdata (Opusshop)

Ik zet er zo'n 350MB aan geheel nieuw gecodeerde .aac files op met card reader. Als ik de kaart in de telefoon stop staan er plotseling allemaal verzonnen bestandsnamen op, met de meest rare tekens en aanmaakdata van ver uit het verleden of in de verre toekomst.

Kaart meerdere malen geformatteerd, eerst FAT32 toen FAT(16), lijkt telkens goed te gaan...totdat hij de telefoon ingaat of opnieuw in de kaartlezer gaat :S

Geprobeerd de songs in mappen te plaatsen om dan maar met playlists te gaan werken > geen resultaat. Ik weet het niet meer, heb geen zin om er maar 256 MB op te zetten, want dan kan ik net zogoed mijn oude kaart gebruiken.

Ik heb me aangemeld op n-gagehelp.com om MMC MEDIC te downloaden, maar met 2 nicknames en verschillende email adressen geen registratie mail :S

Softwareversie is 4.44, ik ga maandag voor 3 weken naar Rusland dus kan hem daarna pas laten updaten naar 5.24 om dat te testen, maar ik vrees dat het aan de kaart ligt. Dan moet ik hem maar terugsturen naar Opus.

Wie biedt er hulp? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spixo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:07
Net een e-mailtje:
Hello and Happy New Year!!!

MobiLuck for Nokia 6230 is now available for download!
Please don’t forget this is a free beta version… :)

In order to try it:

1. Download MobiLuck to your computer and transfer it to your phone using Nokia PC Suite,
OR
Download MobiLuck directly on your phone from wap.mobiluck.com
2. Install MobiLuck
3. Shut down and restart your mobile phone if you have transferred the file using Bluetooth
4. Activate Bluetooth on your phone
5. Run MobiLuck!

The user guide is available here.

Your feedback is welcome: http://support.mobiluck.com

Good MobiLuck!!!

The MobiLuck Team
http://www.mobiluck.com
Van de JAR file heb ik even een JAD gemaakt met JADMaker. Te vinden op de onderstaande link:

http://www.geocities.com/mangokun/jadmaker/jadmaker.htm

[ Voor 4% gewijzigd door Spixo op 15-01-2005 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 22:13:

Ik zou zeggen, probeer het eens. Als deze grondig verbeterd zou zijn dan zul je het vast wel merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Laatst online: 01:58
Geloof het of niet .. maar 5.24 is heerlijk !! ..

eindelijk na bijna een jaar, in de favorieten .. hier komttiiie !! .. Music Player :D ..

Die miste ik vanaf het eerst begin. Maar hij staat er nu ineens bij. Blijheid allom.
Voor de rest nog niet veel getest. Teksten zijn anders geworden dacht ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choxo

Choxo

n\o/ne

Ik wou vandaag ook even snel mijn nokia laten flashen,
maar die technieker was net terug van vakantie en moest een berg werk inhalen,
ik moest volgende week maar eens terugkomen :(

En er is maar een winkel in Leuven die dat kan doen ( zo staat het iig op de nokia site )

mm, mijn dag is dus niet goed geweest :(

×××

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-BE
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Aikon schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 17:11:
[...]

Ik heb het laatst eens bijgehouden en mijn kabeltje deed ongeveer 5,6 MB per minuut.

Om 512mb helemaal vol te stampen duurde dus ongeveer 1,5 uur. Duurt inderdaad wel even, maar dan heb je ook wat. En ondertussen kun je gewoon andere dingen doen op je pc.
De 6230 liep overigens wel vast toen ik een smsje kreeg. De batterij moest eruit voordat ie het weer deed. Hij ging daarna overigens wel automatisch verder met het overzetten van de mp3s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22:19
Ricardo87 schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 10:22:
Net een e-mailtje:

[...]

Van de JAR file heb ik even een JAD gemaakt met JADMaker. Te vinden op de onderstaande link:

ik vind dat proggie maar brak. Ik heb het geinstalleerd en heb geprobeerd om een berichtje te verzenden van mijn 6230 naar mijn N-Gage maar lukte niet echt. Als je een berichtje verzend duurt het eeuwen voordat hij connectie maakt. Ik heb 2x geprobeerd iets te verzenden en 2x een minuut lang gewacht maar hij blijft staan op " sending " en mijn N-gage geeft niet aan of ik iets wil ontvangen mijn 6230. Met een normale contact of notitie is het zo gedaan .... aangezien bluetooth maar max. 10 meter bereik heeft is de vogel zo gevlogen als je in een drukke winkelstraat iets wil verzenden. Het idee vind ik goed en leuk maar dan moet het wel ( vlot ) kunnen werken :(

edit : beetje offtopic. ff de handleiding weer doorgenomen en daar hebben ze het over andere gebruikers van mobiluck dus geprobeerd om de .sisfile te installeren op mijn N-gage en zo toch ff te testen icm met mijn 6230 maar als de .sis installeer en de prog opstart dan krijg ik een error op mijn N-gage. Heeft iemand wel de 6230 versie aan het werk gekregen ( dus dat je berichtjes daadwerkelijk aankomen ) ?

[ Voor 19% gewijzigd door dcell op 15-01-2005 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ricardo87 schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 10:22:
Net een e-mailtje:

[...]

Je kunt tog ook gewoon JAR gebruiken, de orginele. Teminste ikke wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Weet iemand waar we voordelig aan covers voor dit toestel kunnen komen. En dan niet de zilveren, maar echt die waarbij je met zwarte toetsen géén kermis van je toestel maakt!

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 19:12:
[...]

Je kunt tog ook gewoon JAR gebruiken, de orginele. Teminste ikke wel
Interresant proggie, maar als ik hem installeer krijg ik;

Toepassingsfout;

No Class Ded Found
Error
Java/lang/NoClass
DefFoundError
av

vaag, is het verder wel helemaal gratis dat programma? lijkt me niet he?

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph03nix80
  • Laatst online: 08-09 16:31
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 09:51:
[...]
Bij mij geschoten plaatjes in portretstand verschijnen wel als er diegene mij belt.

Het veranderen van de icoontjes kan volgens mij idd niet.

Over de achtergronden, het blijft een telefoon, gebruik dan geen of een lichte achtergrond.
bedankt voor de opmerking, dit wist ik nog niet
ik kan trouwens alle foto's gebruiken, de telefoon
resized ze alleen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_BASE schreef op zondag 16 januari 2005 @ 12:10:
Weet iemand waar we voordelig aan covers voor dit toestel kunnen komen. En dan niet de zilveren, maar echt die waarbij je met zwarte toetsen géén kermis van je toestel maakt!
Ehm niet? De niet originele covers zien er niet uit. Originele covers vind je vanaf 19 euro maar meestal kosten ze zo rond de 29 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 23:08
Choxo schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 16:02:

En er is maar een winkel in Leuven die dat kan doen ( zo staat het iig op de nokia site )

Leuven ? heb je het dan over Belgie -> Leuven ?
En over welke winkel heb je het dan (caraudio?)

In ieder geval ben ik hier ook enkele weken geleden geweest en toen
hadden ze nieuwste firmware nog niet en bleek ook dat je je gsm moest
achterlaten om te laten updaten. Terwijl dit op andere plaatsen meteen gebeurd terwijl je staat te wachten. Niet echt een goede service naar hun klanten toe imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 02:21:
Ik wordt helemaal gestoord van mijn niet werkende 1GB MMC card van Traxdata (Opusshop)
Probleem opgelost:

Mijn cardreader ondersteund geen 1GB cards, we lezen, maar niet schrijven. Dan maakt ie er allemaal rare bestanden van. Heb nu via mn pocketPC in de dockingstation alle bastanden erop gezet, dus ik kan morgen met een gerust hart naar Rusland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat laatst op ebay.de te kijken naar mmc-kaartjes want ik wil graag een grotere kaart,
namelijk 512MB. En toen kwam ik de volgende kaartjes tegen:

http://cgi.ebay.de/ws/eBa...7330&item=3867293420&rd=1

http://cgi.ebay.de/ws/eBa...0242&item=6359079715&rd=1

http://cgi.ebay.de/ws/eBa...7330&item=3867157492&rd=1

Zijn dit, qua kwaliteit goede kaartjes of is het gewoon slecht spul...
Raadt men dit mij af te kopen?

M.v.g. Jaap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2005 @ 22:07:
Ik zat laatst op ebay.de te kijken naar mmc-kaartjes want ik wil graag een grotere kaart,
namelijk 512MB. En toen kwam ik de volgende kaartjes tegen:
VOor dat geld kan je ze beter bij Opusshop kopen (zonder reclame te willen maken)
Verder hoef je hier niet te groeten, Tweakers groeten elkaar sowieso ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Die firmware upgraden kan ik dat ook bij een primafoon laten doen of sturen die gasten hem weer op?

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Edwin van Cleef schreef op zondag 16 januari 2005 @ 23:11:
Die firmware upgraden kan ik dat ook bij een primafoon laten doen of sturen die gasten hem weer op?
Bij die bij mij in de buurt kan het niet, moet je even voor de zekerheid bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dan sturen ze hem waarschijnlijk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Laatst online: 22:32

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Kies je land, provincie en je krijgt te zien waar het kan.
http://www.nokia.nl/NL/support/serviceP.html

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunFactory schreef op zaterdag 18 december 2004 @ 21:55:
2 vraagjes over MMC:

ik heb zelf een Apacher 256 en ik heb problemen met deze kaart. Het lijkt net alsof de kaart niet goed past, er is te veel speling op denk ik dus hij maakt geen contact.

In het begin heb ik tussen de batterij en de kaart een stukje papier gedaan, maar ook dat helpt niet meer. De kaart was eerst zo af en toe niet te vinden in de browser, maar nu krijg ik 'm met geen mogelijkheid te zien. Mijn telefoon is niet geflashed (versie 15 staat erop uit mijn hoofd gezegd). De kaart heb ik in een cardreader gedaan en daar doet hij het dus is, mijn conclusie: kaart is niet kapot.

Mijn 2 vragen: Hebben jullie er met deze of andere kaarten ook last van en zoja, hoe hebben jullie dit probleem opgelost?
Ik heb ook een MMC kaart van APACER en heb hetzelfde probleem... gewoon zorgen dat het kaartje goed in het midden van je mmc slot zit en goed aandrukken... als het niet werkt een paar keer opnieuw proberen... Als hij eenmaal wel herkent wordt altijd laten zitten zo dan heb je geen problemen meer... ik had eerst ook heel veel problemen met die kaart maar nu helemaal niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Choxo schreef op zaterdag 15 januari 2005 @ 16:02:

Mij hebben ze vandaag wijsgemaakt dat firmware 5.24 nog niet uit is in België?
Weet iemand hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScSi_009 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 13:45:
[...]

Mij hebben ze vandaag wijsgemaakt dat firmware 5.24 nog niet uit is in België?
Weet iemand hier meer over?
Ik heb hem nochtans laten flashen vorige week in antwerpen ;) (Jan van Gentstraat 15)

gewoon zeggen dat hij zeker op de nokia service site staat.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2005 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 13:46:
[...]

Ik heb hem nochtans laten flashen vorige week in antwerpen ;) (Jan van Gentstraat 15)

gewoon zeggen dat hij zeker op de nokia service site staat.
Net met Nokia gebeld, software is er inderdaad al :( Ik ben echt pisnijdig nu, hun maar volhouden dat de software nog getest wordt! Zorg maar dat je je toestel nooit moet laten opsturen, want dan ben je echt gezien :(
:X

[ Voor 31% gewijzigd door ScSi op 17-01-2005 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag mijn 1gb mmc traxdata van opus binnen gekregen.
ook heb ik de bijbehorende mmc 11-1 reader er bij genomen.

nu heb ik de originele 32mb gekopieerd naar de c schijf en vanaf daar weer gekopieerd naar de nieuwe 1gb

als ik de kaart in de 6230 doe dan is er vanalles mis met de foto's en wallpapers die voorheen op de 32mb wel werkten.

ik heb de kaart in de telefoon geformateerd en toen kende XP de kaart niet, dus ook nog een keer fat32 in XP geformateerd en ook dan werkt het nog niet naar behoren.

Ik heb firmware 4.28 op de foon zitten

ook heb ik geprobeerd een film af te spelen avi 700mb gecodeerd met 3gp converter
3gp 40mb , deze werken ook niet.

wie heeft er meer verstand van en wil mij helpen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die zich irriteren aan het operator logo op de achterkant:
(bijv. Vodafone, net boven de lens, als je de telefoon bij de klantenservice
van Vodafone bestelt met Vodafone-Live)

Mij is het gelukt om het weg te krijgen met Nagellak Remover (van Etos, zonder aceton)
en een paar wattenstaafjes, zonder dat de lak is beschadigd. Je bent wel ongeveer 10 minuten
aan het wrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 12:58

4POX

Everybody is wired

Misschien iets voor de startpost

Nooit je flashkaart onder windows formateren. Pak dan pqmagic of iets anders. Maar met windows zie ik het regelmatig fout gaan.. Niet alleen met telefoons, Maar zelf mp3 spelers en camera's die geen kaarten meer herkennen.

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugdepop
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-01-2022
Is er ook ergens op internet de nieuwe Firmware te downen? En heeft iemand enig idee hoe je dit zelf kan doen?

Ik zit nog met v3.15 ..

-Whenever you set out to do something, something else must be done first -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Hugdepop schreef op maandag 17 januari 2005 @ 19:16:
Is er ook ergens op internet de nieuwe Firmware te downen? En heeft iemand enig idee hoe je dit zelf kan doen?

Ik zit nog met v3.15 ..
Zucht :O Kan niet en zal ook nooit kunnen bij deze nokia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Hugdepop schreef op maandag 17 januari 2005 @ 19:16:

Ik zit nog met v3.15 ..
Kan enkel door Nokia Service Points..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je Mobiluck hebt geïnstalleerd, moet je dan elke keer Mobiluck opstarten voordat ie gaat zoeken en aangeeft of er bluetoothapparaten in de buurt zijn of doet ie dat ook als je de telefoon in stand-by mode hebt staan? Lijkt me wel leuk progammaatje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Laatst online: 05-09 23:14
Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 19:55:
Als je Mobiluck hebt geïnstalleerd, moet je dan elke keer Mobiluck opstarten voordat ie gaat zoeken en aangeeft of er bluetoothapparaten in de buurt zijn of doet ie dat ook als je de telefoon in stand-by mode hebt staan? Lijkt me wel leuk progammaatje..
Hij doet het bij mij alleen als je zelf het programmatje hebt opgestart. Misschien is er een optie die ik niet ken waarmee je hem een plekje in het menu kan geven, weet iemand dat?

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuip
  • Laatst online: 07-03-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 22:13:

Bij mij nog steeds om de 2 dagen opladen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Kuip schreef op maandag 17 januari 2005 @ 20:50:
[...]

Zucht, leve Nokia.. :'(
Denk dat dit mijn laatste Nokia wordt, want ik word een beetje manisch depressief van die Nokia Support. (zo een groot bedrijf en zo een droeve support, kan echt niet! ) :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choxo

Choxo

n\o/ne

Kuip schreef op maandag 17 januari 2005 @ 20:50:
[...]

Ik moet de telefoon om de 3 dagen opladen, maar ik gebruik hem wel intensief als MP3 speler...
Ik vind het dan eigenlijk niet opnormaal dat ie dan _maar_ 3 dagen mee gaat...

×××

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Choxo schreef op maandag 17 januari 2005 @ 20:56:
[...]

Ik moet de telefoon om de 3 dagen opladen, maar ik gebruik hem wel intensief als MP3 speler...
Ik vind het dan eigenlijk niet opnormaal dat ie dan _maar_ 3 dagen mee gaat...
Dan zou met dat ook niet verwonderen, maar ik moestem om de 2 dagen opladen, en dan had ik nog geen eens 10' gebeld. Daarvoor is ie nou dus binnen bij Nokia, maar er zijn ongelooflijk veel mensen die hiervan last hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik BT uitzet en 'm niet als MP3-speler gebruik, houdt hij het een dag of 6~7 vol (ik bel niet zo veel). Zet ik BT aan dan wordt dit een dag of 3~4, ga ik 'm daarnaast een uurtje per dag oid voor MP3's gebruiken, wordt het 1~2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 12:50
Ik heb vandaag firmware 5.24 er op laten zetten. 1 van de dingen die mij het meest opvielen zijn dat de A:/ en B:/ zijn vervangen door C:/ en E:/

En ook niet geheel onbelangrijk:
• De achtgrond wordt lichter zodat je goed kunt zien wie je belt
• Je kunt de musicplayer in je favoreiten zetten (he he, eindelijk)
• De music player pakt alle MP3tjes die je (ook in diverse mappen) op je MMC hebt staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 12:58

4POX

Everybody is wired

grolle schreef op maandag 17 januari 2005 @ 23:17:
Ik heb vandaag firmware 5.24 er op laten zetten. 1 van de dingen die mij het meest opvielen zijn dat de A:/ en B:/ zijn vervangen door C:/ en E:/
Ik dat niet snappen ?

Heeft Nokia ruimte gemaakt voor 2 diskdrives en een cdrom speler ?

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4POX schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 02:46:
[...]
Ik dat niet snappen ?
Heeft Nokia ruimte gemaakt voor 2 diskdrives en een cdrom speler ?
A verwijst naar het intern geheugen
B naar je MMC card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qris
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 16:47

Qris

Captain Obvious

k heb 2 vraagjes:

Ik probeer al enige tijd uit te zoeken of het mogelijk is om muziek van deze live
stream [ http://portal.c-dance.com/stream-high.html ] naar mijn 6230 te streamen
via BT. Sommige zeggen dat het wel kan, andere zeggen dat het niet kan.
Probleem is dat er niet duidelik uitgelegd wordt hoe je dat precies moet instellen
en met welk programma etc. Is het iemand gelukt om iets dergelijks werkende
te krijgen?

Sinds paar weken heb ik een Dana Elec 512MB MMC kaartje, maar t lijkt dat mijn
foon toch wat problemen heeft met het kaartje ( af en toe valt hij uit, of reboot hij)
Dit gebeurd meestal wel als het kaartje bijna vol staat met muziek oid.
Zou dit met elkaar te maken kunnen hebben of is dat puur toeval?

Deze ruimte is te huur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qris schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 10:40:
k heb 2 vraagjes:

Ik probeer al enige tijd uit te zoeken of het mogelijk is om muziek van deze live
stream [ http://portal.c-dance.com/stream-high.html ] naar mijn 6230 te streamen
via BT. Sommige zeggen dat het wel kan, andere zeggen dat het niet kan.
Probleem is dat er niet duidelik uitgelegd wordt hoe je dat precies moet instellen
en met welk programma etc. Is het iemand gelukt om iets dergelijks werkende
te krijgen?

Sinds paar weken heb ik een Dana Elec 512MB MMC kaartje, maar t lijkt dat mijn
foon toch wat problemen heeft met het kaartje ( af en toe valt hij uit, of reboot hij)
Dit gebeurd meestal wel als het kaartje bijna vol staat met muziek oid.
Zou dit met elkaar te maken kunnen hebben of is dat puur toeval?
Dat is puur toeval :P

Mijn Nokia is 3 maanden oud en ging net voor kerst kapot.
Hij viel uit en ging soms weer aan, maar meestal niet.
Teruggebracht naar de Phonehouse en zij hebben hem weggestuurt voor reparatie.
Na ongeveer 3 weken kwam hij weer terug en bleek dat ze alleen de firmware een upgrade hadden gegeven en jawel hij viel gelijk weer uit.
Nu is hij weer weg en pas bij 3x reparatie krijg je een vervanging.
Wat een k*tservice en bij deze raad ik iedereen aan om de Phonehouse te boycotten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tevens deze mail naar de directie gestuurt, want dat adres staat op de website als je vragen of klachten hebt op de service:

Hallo,

Hoewel ik niet zeker ben of ik bij u moet zijn, probeer ik het toch maar. Afgelopen september/oktober heb ik bij The Phonehouse een abonnement afgesloten, waarbij een nokia 6230 zat. Deze nokia ging net voor de Kerst kapot d.w.z. het viel steeds uit. Ik heb hem teruggebracht naar de winkel en, na uitvoerig testen, constateerde zij dat er wel meer mis was met het mobieltje o.a. scherm gaf ook probleempjes. Het is dan ook opgestuurd naar de reparatiedienst.

Gisteren is het toestel weer opgehaald.
Na enkele minuten wekte het toestel al niet meer en gaat ook niet meer aan. In die korte tijd heb ik kunnen zien dat de firmware veranderd is van 4.28. naar 4.44.

Vanmorgen contact opgenomen met de winkel en zij gaven dat het toestel weer opgestuurd moet worden. Ik hamerde echter op een vervangend nieuw toestel, maar er werd aangegeven dat vervanging pas na 3x opsturen wordt besproken. Daarna heb ik contact opgenomen met uw servicedesk en zij vertelde mij hetzelfde.

Hoe kan het zijn dat een consument de dupe wordt van een toestel wat, waarschijnlijk, vanaf het begin al niet goed functioneert. 1x versturen voor reparatie lijkt mij voldoende voor een conclusie dat het toestel wel of niet levensvatbaar is. Het grapje van alleen een andere firmware erin schieten lijkt mij geen professionele werkwijze.

Ik, als klant, ben nu verantwoordelijk:
1. voor het brengen en ophalen van het toestel naar de winkel. 2. de tijd en kosten die hierbij komen. Denk aan parkeren etc. 3. Voor de 2de keer een vervangend toestel regelen.

De regeling die The Phonehouse aanbiedt is , volgens mij, ook in strijd met de wettelijke consumentenregels 2003. Hierin staat dat een product dat binnen een halfjaar kapot gaat, wettelijk gezien, al vanaf aflevering niet orde was. Ik ben dan ook benieuwd wat de redenen zijn waarom uw bedrijf afwijkt van deze wetgeving.

Al met al hoop ik met uw bedrijf tot een goede oplossing te komen d.w.z. een vervanging door een nieuw exemplaar. Alvast bedankt voor uw antwoord.

Met vriendelijke groet,
----------------

OP dit mailtje kreeg ik vervolgens een standaardreactie van de customer services:

Wij vinden het heel vervelend dat deze situatie ontstaan is. Helaas kunnen wij niet meer voor u doen dan het toestel ter
reparatie te sturen.

Bij een repaircenter wordt er gekeken wat de klachten zijn.
Aan de hand hiervan en hun ervaring bepalen zij hoe de klacht verholpen kan worden. 85% van alle klachten zijn met een software update te verhelpen. Vandaar dat dit bij uw toestel ook is gebeurt. Blijkbaar is dit niet voldoende geweest en moet het toestel retour.

U geeft aan dat als een toestel binnen een half jaar defect gaat het in
strijd is met wat wij aanbieden. Hiermee ben ik het gedeeltelijk eens.
Binnen 7 dagen zullen wij het toestel omruilen. Buiten de 7 dagen sturen wij het ter reparatie. In de wet staat ook dat u als consument verplicht bent om ons 3 maal de gelegenheid te geven om een goed werkend toestel te leveren. Dit mag een vervangend toestel zijn, maar wij mogen er ook voor kiezen om het
toestel ter reparatie te laten gaan. Wij hebben gekozen voor het laatste en dit gebeurt eigenlijk altijd bij iedere klant.

Wij zullen dan ook niet overgaan tot vervanging van het toestel en u
kunt uw toestel inleveren bij het filiaal. Zij zullen het verder voor u regelen.

Onze excuses voor de ongemakken.

Zet het e-mailadres van de directie er dan niet bij als je er niets mee doet :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 08:32:
[...]

A verwijst naar het intern geheugen
B naar je MMC card
Waar zie je dat staan dan? Ik ben die letters nog nooit tegengekomen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Laatst online: 03-01-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 11:15:
[...]

Teruggebracht naar de Phonehouse en zij hebben hem weggestuurt voor reparatie.
Na ongeveer 3 weken kwam hij weer terug en bleek dat ze alleen de firmware een upgrade hadden gegeven en jawel hij viel gelijk weer uit.
3 weken voor een software-update?? Dan had je beter bij een service-point kunnen binnenwandelen. Binnen een dag meestal! Pfff...

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 14:47
Vraagje iemand ervaring met de Kingmax MMC kaartjes krijg deze week 6230 en wil er ook meteen een grotere gehuegen kaart in proppen om gewoon wat lekkere muziek erop te zetten. Denk aan 512 of 1GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Juist, ik zit nu al een tijdje vanalles te bekijken, maar iedereen spreekt elkaar tegen.
Welke MMC van 1GB werkt nu wel gewoon in de 6230?
Ik heb v4.44 nu, maar kan er v5.24 inzetten indien nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Laatst online: 21:18
ff vraagje tussendoor, blijven je smsjes, contacten en andere instellingen behouden na een Firmware update ?? of moet ik die eerst backuppen naar de PC, als ik ze wil bewaren.

Als het in mn begroting past maar eens een 512MB MCC halen, past toch wat meer muziek op dan op 128 :)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
NoepZor schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 12:45:
ff vraagje tussendoor, blijven je smsjes, contacten en andere instellingen behouden na een Firmware update ?? of moet ik die eerst backuppen naar de PC, als ik ze wil bewaren.

Als het in mn begroting past maar eens een 512MB MCC halen, past toch wat meer muziek op dan op 128 :)
nee, backup dus... weet ik omdat dat al een keer of honderd is gevraagd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Laatst online: 12-09 10:31
Aikon schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 12:41:
Juist, ik zit nu al een tijdje vanalles te bekijken, maar iedereen spreekt elkaar tegen.
Welke MMC van 1GB werkt nu wel gewoon in de 6230?
Ik heb v4.44 nu, maar kan er v5.24 inzetten indien nodig.
De 1 gb van traxdata werkt gewoon met 4.44 :)

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Sendar schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 16:51:
[...]

Dat wilde ik dus weten.
Ga van de week ook een 1GB kaartje halen >:)

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Sendar schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 16:51:
[...]

Waar heb je die gehaald? Hij staat namelijk niet in de pricewatch.
[edit]Ah, bij opusshop.de. :) Hmm, anders doe ik eerst F5.

Zat te denken om een kaartje bij stuntprijzen.net te halen, kan ik gelijk een datakabel erbij bestellen, maar er staat geen merk op de site. Iemand ervaring daarmee?

[ Voor 11% gewijzigd door Aikon op 18-01-2005 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 14:47
Aikon schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 17:28:
[...]

Zat te denken om een kaartje bij stuntprijzen.net te halen, kan ik gelijk een datakabel erbij bestellen, maar er staat geen merk op de site.
KLIK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Aikon schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 17:28:
[...]

[edit]Ah, bij opusshop.de. :) Hmm, anders doe ik eerst F5.

Zat te denken om een kaartje bij stuntprijzen.net te halen, kan ik gelijk een datakabel erbij bestellen, maar er staat geen merk op de site. Iemand ervaring daarmee?
Ik moet zeggen dat dat kaartje op stuntprijzen.nl erg goedkoop is! €45 en je hoeft geen verzendkosten te betalen. Misschien moet je even een mailtje sturen voor het merk.

Er staat overigens o.a. bij de beschrijving van het kaartje:
"Slots for the MultiMediaCard have been designed into products for Nokia, Panasonic, Sanyo, Sharp, Thompson and many more"
Als ik hun mag geloven, past-ie ook in de 6230 :9

edit:
Nog beter >:)

[ Voor 12% gewijzigd door _Christiaan_ op 18-01-2005 17:40 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
bigchristiaan schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 17:38:
Er staat overigens o.a. bij de beschrijving van het kaartje:
"Slots for the MultiMediaCard have been designed into products for Nokia, Panasonic, Sanyo, Sharp, Thompson and many more"
Als ik hun mag geloven, past-ie ook in de 6230 :9
Er staat alleen dat er een MMC in de Nokia past, niet dat het werkt ;)
Ik zal ze anders gelijk even mailen idd.

Ze zijn iig snel:
Wij leveren Kingmax.
We hebben nog geen problemen gehad icm de 6230

[ Voor 11% gewijzigd door Aikon op 18-01-2005 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

En heeft er iemand ervaring met de traxdata 512 mb? die staat namelijk [url http://www.opusshop.com/produkten_specific.asp?action=add&item=4810&l=ned&sid=299&gid=40&count=1&image.x=13&image.y=13&image=Submit]HIER[/url]

[ Voor 9% gewijzigd door _Christiaan_ op 18-01-2005 18:48 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Nokia 6230 MMC card compatibility
MerkVersieGrootte
TraxData4.44, 5.24256Mb, 512Mb,1024Mb
KingMax?.??256Mb, 512Mb,1024Mb
MobyMemory?.??128Mb, 256Mb, 512Mb,1024Mb
Peak4.28512Mb
Dane-Elec4.44128Mb, 256Mb, 512Mb
Transcend3.15, 4.44, 5.24512Mb
TwinMos4.441024Mb

Ik heb momenteel weinig tijd, maar als iedereen hieronder eens post wat zeker werkt, dan is het snel aangepast! Zo houden we voor alle tweakers bij welke kaarten wel of niet werken!

[ Voor 39% gewijzigd door ScSi op 20-01-2005 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScSi_009 schreef op maandag 17 januari 2005 @ 20:55:
[...]

Zucht, leve Nokia.. :'(
Denk dat dit mijn laatste Nokia wordt, want ik word een beetje manisch depressief van die Nokia Support. (zo een groot bedrijf en zo een droeve support, kan echt niet! ) :r
Ik vind de Nokia support goed. Samen met Sony Ericsson een van de weinigen die service points hebben in Nederland waar je zonder 2 weken te hoeven wachten je telefoon kunt laten repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Laatst online: 01:58
Traxdata 256 mb @ 5.24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Peak 512 MB werkt erg goed op mijn 4.28 telefoon!
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.