Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Ja ik werk bij Inia...

En in Utrecht is GEEN service-point. Er zitten er wat verdeeld over NL... maar niet in alle provincies zit een service point... Zeeland bv. ook niet.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phYzar schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 11:53:
[...]

Ik kreeg er van Opus een traxdata-pet bij :P
Heb m'n Traxdata 1 Gb MMC kaartje vandaag aangekregen.
Helaas geen petje bij :P

Hij doet het prima in m'n 6230 met firmware 4.44!
Hij ziet zelfs de volle 978.1 Mb (als ik ga kijken naar de Memory Status van de Memory Card!)
Prima dus!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
s3mt3x schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:25:
Eindelijk heb ik tijd om mn firmware te laten flashen. Tel naar het Nokia SP, over een uurtje klaar. Kom ik terug: niet bijgewerkt. Want: er is een led onder de keypad verdwenen/afgebroken. (Ik vond de toetsverlichting altijd al matig, vooral de onderste rij). Dus toestel "stuk", dus geen garantie, dus geen update. Grrrr, morgen de Support Line maar eens bellen.
U heeft garantie totdat het stuk gaat. Is dat de nieuwe policy van Nokia?
Hoe is het stuk gegaan dan? is hij er compleet af? Of doet het ledje niet meer?

Bij het laatste is het dacht ik gewoon garantie.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Maeslant schreef op maandag 10 januari 2005 @ 17:24:
Schiedam had de update nog niet :S
Neej niet alle service-points controleren de updates dagelijks.

Het is op dit moment wel enorm druk op hun site, want de download loopt niet al te hard. Heb nog steeds niet alle files binnen.... dus weet ook nog niet of het werkt... word morgen denk ik...

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok er zijn Nokia Service Points verdeeld over heel Nederland, en ze vergeten het centrum :X

Dat is wel errug dom van ze

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Ohja, niemand die mij even wilde helpen met me datakabel :) maar hoeft niet meer, het is al gelukt, op een wonderbaarlijke manier... maargoed :) Tiesto In Concert dingen terug kijken was best wel kicken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:36

ScSi

Belg.

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:46:
Ben eens benieuwd of deze firmware ook de standby tijd verhoogd
Nokia SupportLine heeft me verteld van wel!! Er zou een hele zut 6230s liggen klaar om geflashed te worden.. De dame vertelde me ook dat het niet aan de componten lag, maar enkel aan de firmware!
Ik hoop dat me toestel asap terug komt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

csteelooper schreef op maandag 10 januari 2005 @ 10:39:
[...]

Dan waarschijnlijk alleen in de serie die nu geproduceert wordt; ik zie dit soort dingen namelijk nu pas met regelmaat verschijnen. Zelf gebruik ik het toestel nu een dikke 3 maanden naar volle tevredenheid... Ik zit alleen met een (softwarematig) probleem waarbij het sporadisch voorkomt dat de telefoon zichzelf uitschakelt en dat ik 'm dan weer moet aanzetten. Heb 'm (gratis) laten nakijken (while waiting) en men kon in de stroomvoorziening e.d. geen probleem ontdekken. Toen zei men dat 't softwarematig was. En dat heb ik ook al op diverse andere plekken gelezen. Maar er is (was) nog geen nieuwere versie van de software dan 4.44...
Mijn toestel heb ik gekregen in juni 2004 en had nog firmware 3.15.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koen-BE
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Voor degenen die het nog willen weten.
Ik heb m'n 512 mb kaartje van opusshop ontvangen, en alles werkt perfect.

Ik kreeg er geen pet bij overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 21:04

janklp

FortyTwo Capital

MeNTaL_TO schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:02:
[...]

Mijn toestel heb ik gekregen in juni 2004 en had nog firmware 3.15.
Zeker toestel dat bij de leverancier al een tijdje lag maar nog niet verkocht was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 12:50
@Raimon:
Je zult [rml]m'm eerdere post[/rml] wel gemist hebben.
De vraag was of ik ff op de koffie kon komen en dan de nieuwe firmware er op plaatsen.
Ben tevens nog op zoek naar een datakabel (en 1gig MMC en headset en dit en dat en 8)7 (maar ja, geld op))
Maar waar zitten jullie in Winterswijk? Die in de stad of is het bij Inia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

grolle schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:48:
@Raimon:
De vraag was of ik ff op de koffie kon komen en dan de nieuwe firmware er op plaatsen.
Ben tevens nog op zoek naar een datakabel (en 1gig MMC en headset en dit en dat en 8)7 (maar ja, geld op))
Bij inia, ik heb al mijn oude pc's daar gehaald maar ik kreeg nooit koffie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:58
Januszjes schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:37:
[...]

Zeker toestel dat bij de leverancier al een tijdje lag maar nog niet verkocht was.
Nou 4.44 zat er in juni nog niet hoor. Dat is vanaf veel later. Volgens mij zat 4.44 niet eens in de telefoon van September

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Januszjes schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:37:
[...]

Hij is gemaakt in volgens mij april 2004 en ik heb hem sinds juni 2004, dus heb geen idee waar jij het over hebt :?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K-Jay schreef op maandag 10 januari 2005 @ 09:35:
[...]

Ik heb dit probleem ook met de nieuwste PC Suite. Oplossing: gebruik MobiMB (zie startpost) om de playlists te maken. Dat programma maakt trouwens ook stukken makkelijker een USB-verbinding met je toestel dan PC Suite.
Thx voor je reactie !! Ksnapte er nikz van.. :) _/-\o_ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag m'n luidspreker gat laten fixen. Er hoort een stukje stof in te zitten maar dat was er helemaal uit. En dat hele stuk plastic vervormd ook.

Ik moest dus 6 euro betalen omdat die man van het Service Point vond dat het een gebruikersfout was :(

Heb maar niet gevraagd naar versie 5.24.

Er staan btw nieuwe frontjes op mobileplaza.nl

Lichtblauw en Beige (origineel Nokia)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-08 15:25

s3mt3x

I choose not to know...

@Raimon: ze hebben t laten zien, en volgens mij was het ledje idd verdwenen. Ze wisten me ook te vertellen dat ze m niet in de behuizing hebben aangetroffen. Frappant, want ik heb zelf nooit de voorkant eraf gehaald. Waarom zou ik ook. Ik kan m dr zelf dus niet vanaf gewipt hebben.
Maar dit toestel heeft dus altijd matige toetsverlichting gehad. Dus ik ging er van uit dat het af fabriek al mis was. Omdat ik meer mensen hierover had horen klagen dacht ik dat het gewoon een kwaliteitsissue was. Er zijn wel meer zaken die me tegenvielen na aankoop, en ik dacht dat dit er een van was. Dit wordt dus echt wel een garantiegevalletje...

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Laatst online: 01:58
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 19:26:
Vandaag m'n luidspreker gat laten fixen. Er hoort een stukje stof in te zitten maar dat was er helemaal uit. En dat hele stuk plastic vervormd ook.

Ik moest dus 6 euro betalen omdat die man van het Service Point vond dat het een gebruikersfout was :(

Heb maar niet gevraagd naar versie 5.24.

Er staan btw nieuwe frontjes op mobileplaza.nl

Lichtblauw en Beige (origineel Nokia)
Ik heb dat ook gehad, bij mij viel het wel onder de garantie. Jammer dat iemand dat toestel heeft gejat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:36

_Christiaan_

Master of SOG

Ikzelf ben niet professioneel, maar ik vind het geluid van de 6230 van mp3's helder klinken, maar wel ietwat weinige bass en een hoorbare ruis.

Wat vinden jullie van de geluidskwaliteit van de 6230? En hebben jullie ook weleens dat het geluid ietwat vervormt als het door de speaker gaat?

P.s. is die equalizer verbeterd in de nieuwe 5.24 firmware?

[ Voor 13% gewijzigd door _Christiaan_ op 10-01-2005 21:54 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Het geluid is leuk als extra van de telefoon maar verder vind ik het niet top. Misschien als je je hoofdtelefoon mod dat het net iets beter gaat klinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 22:50

Arfman

Drome!

bigchristiaan schreef op maandag 10 januari 2005 @ 21:52:
Ikzelf ben niet professioneel, maar ik vind het geluid van de 6230 van mp3's helder klinken, maar wel ietwat weinige bass en een hoorbare ruis.
Duh, er zit ook geen subwoofer in 8)7
Wat vinden jullie van de geluidskwaliteit van de 6230? En hebben jullie ook weleens dat het geluid ietwat vervormt als het door de speaker gaat?
Gesprekskwaliteit is prima. MP3's zijn wel OK, maar wat wil je ook van dat ietepietepeuterige speakertje (als je het al zo mag noemen, membraampje komt dichter in de buurt).
P.s. is die equalizer verbeterd in de nieuwe 5.24 firmware?
De 6230 is een GSM. Daar telefoneer je mee. Dat is waar dat ding primair voor bedoeld is. De rest zijn leuke gimmicks, meer niet. Verwacht geen portable stereotoren in je broekzak te krijgen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou als je je headset mod en er dus gewoon goede oordopjes erop zet is het geluid echt prima. Helemaal niks mis mee. Met een groot MMC kaartje is deze telefoon echt een prima mp3-speler vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Vulcano
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:31
Heeft iemand firmware versie 5.24 ook al daadwerkelijk op zijn 6230 zitten? Of duurt dat nog wel enkele dagen? Er zitten namelijk een paar leuke verbeteringen in. Maar dat hebben er al meer aangegeven! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de nieuwe firmware veel beter ?? Dan ga ik ff ook naar de winkel .. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 01:08:
Nou als je je headset mod en er dus gewoon goede oordopjes erop zet is het geluid echt prima. Helemaal niks mis mee. Met een groot MMC kaartje is deze telefoon echt een prima mp3-speler vind ik.
Klopt, dat werkt prima. Alleen de persoon waar ik op reageerde had het over het geluid wat door het speakertje kwam, en dat is natuurlijk bagger, omdat het een telefoon is.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Mr.Vulcano schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 02:00:
Heeft iemand firmware versie 5.24 ook al daadwerkelijk op zijn 6230 zitten? Of duurt dat nog wel enkele dagen? Er zitten namelijk een paar leuke verbeteringen in. Maar dat hebben er al meer aangegeven! :)
Ik ben op dit moment bezig met de files installeren. Duurt even he.. hahaha.. is een groot pakket. Daarna zal ik gelijk mijn toestel flashen en mn bevindingen hier posten.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Raimon schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 09:25:
[...]
Ik ben op dit moment bezig met de files installeren. Duurt even he.. hahaha.. is een groot pakket. Daarna zal ik gelijk mijn toestel flashen en mn bevindingen hier posten.
Dan zul je mij binnen enkele dagen over de stoep hebben. Hopelijk ben je niet vrij zoals laatst. Kon ik weer terugfietsen uit bredevoort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
grolle schreef op maandag 10 januari 2005 @ 18:48:
@Raimon:
De nieuwe firmware heb ik nog niet geinstalleerd. Daar ben ik nu eerst mee bezig. En test deze eerst op mn eigen toestel en daarna pas op toestellen van klanten. Maar ik verwacht wel dat (mocht alles goed zijn) deze week de nieuwe software naar klanten gaat. Doe vooraf eve een belletje... ben namelijk donderdag niet op de zaak...
En ja Inia.. bij het ziekenhuis..

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Januszjes schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 09:27:
[...]

Dan zul je mij binnen enkele dagen over de stoep hebben. Hopelijk ben je niet vrij zoals laatst. Kon ik weer terugfietsen uit bredevoort :P
Daarom is het altijd handig om vooraf even een belletje te doen.
Donderdag ben ik op cursus dus niet aanwezig
meld t alvast... hahahaha :P

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 23:39

theezeefje

Poehee

Weer een strakke openingspost !,

misschien een idee om www.yamigo.com er in te vermelden, voor als mensen met hun nokia willen msnen van de chatfunctie.

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Vulcano
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:31
Ik zie dat er in de deze lijst enkele Phonehouse winkels tussen staan. Betekent dat dat je eigenlijk bij elke Phonehouse je firmware kunt upgraden? Er is namelijk geen Club Nokia Service Point in Enschede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Mr.Vulcano schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 10:02:
Ik zie dat er in de deze lijst enkele Phonehouse winkels tussen staan. Betekent dat dat je eigenlijk bij elke Phonehouse je firmware kunt upgraden? Er is namelijk geen Club Nokia Service Point in Enschede.
Neej alleen die wie in de lijst staan zijn service-point van Nokia.
En voor iemand uit enschede is Rijssen of Winterswijk dichtsbijzijnde service-point

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
EINDELIJK!!!!

Mijn toestel is nu aan het updaten.....

Pfff.... wat een installatie.. hahaha :*)

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raimon schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 10:28:
EINDELIJK!!!!

Mijn toestel is nu aan het updaten.....

Pfff.... wat een installatie.. hahaha :*)
Waarom zijn dat eigenlijk zo'n grote downloads als de firmware zelf zo klein is? (enkele megs?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 10:39:
[...]

Waarom zijn dat eigenlijk zo'n grote downloads als de firmware zelf zo klein is? (enkele megs?)
Nou in die firmware staan alle files voor alle operators en alle landen. Zo kunnen wij dus ook toestellen uit frankrijk ofzo flashen... Er staat een productcode achter op het toestel en die code staat voor een bepaald softwarepakket. En die hebben wij allemaal...
File is voor de installatie 131Mb

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Laatst online: 21:18
vraagje, kun je ook thuis via bluetooth firmware updaten ? of is dat niet aan te raden ??

Anders moet ik maar ff naar Rijssen toe (wat niet zover reizen is gelukkig)

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoepZor schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 11:02:
vraagje, kun je ook thuis via bluetooth firmware updaten ? of is dat niet aan te raden ??

Anders moet ik maar ff naar Rijssen toe (wat niet zover reizen is gelukkig)
Nee, je hebt er geloof ik speciale hardware voor nodig.

Bij SonyEriccson kan je via het web updaten, spijtig dat dit niet bij Nokia het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 11:10:
[...]

Nee, je hebt er geloof ik speciale hardware voor nodig.

Bij SonyEriccson kan je via het web updaten, spijtig dat dit niet bij Nokia het geval is.
Klopt, je hebt speciale hardware nodig en speciale software. Soms is deze software wel te downloaden, maar werkt niet al te goed zonder de hardware.. daar krijg je software fouten van.

Ik raad iedereen aan om gewoon naar een service-point te gaan... dan weet je zeker dat je de goede software krijgt en garantie!!!

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Hoe kan ik het Nederlandse T9 woordenboek in mijn 6230 krijgen ? Ik heb alleen Engels en Pools, erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Arfman schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 11:28:
Hoe kan ik het Nederlandse T9 woordenboek in mijn 6230 krijgen ? Ik heb alleen Engels en Pools, erg irritant.
Heb je wel de nederlandse taal in het toestel zitten?? Anders moet je een software-update uit laten voeren met de nederlandse taal erin.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Nou ik heb de nieuwe software erop staan.

Er zijn niet zo heel veel zichtbare veranderingen.

- In galerij word nu eerst alles met letters aangegeven en dan de cijfers...
- Als je gebeld word, word je achtergrond vager.. dus erg handig met donkere achtergrond.
- Diensten heet nu WEB.

Voor de rest ben ik er nog niet echt achter wat er nog meer veranderd is.
Misschien is de stand-by tijd wel verbeterd, maar daar kan ik binnen een half uur niet achter komen hahaha...

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuip
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-03-2024
Net even gebeld met Nokia op Schiphol, ze hebben daar ook 5.24. Dat wordt dus vanmiddag nog even langs want ik wordt gek van die herstarts door de Bluetooth headset!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
heeft iemand een goede duidelijke guide voor de hoofdtelefoon mod ?

- wat ben ik nodig ?
- wat voor stappen moet ik ondernemen ?
- waar kan in de benodigde onderdelen aanschaffen ?

Ik weet globaal wel iets ervan, maar het is me nog niet helemaal duidelijk. Her en der gelezen dat er gesoldeert wordt, is dit nodig of kan het ook zonder solderen ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:13

Haan

dotnetter

Topicstarter
NoepZor schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:15:

- wat ben ik nodig ?

Ik weet globaal wel iets ervan, maar het is me nog niet helemaal duidelijk. Her en der gelezen dat er gesoldeert wordt, is dit nodig of kan het ook zonder solderen ? :P
Zoveel moeite gedaan voor de startpost, en dan zo'n vraag..

[ Voor 3% gewijzigd door Haan op 11-01-2005 13:01 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
NoepZor schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:15:

- wat ben ik nodig ?

staat allemaal heel mooi omschreven in de startpost van een ander topic...even zoeken dus.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:13

Haan

dotnetter

Topicstarter
rikgoodhart schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 13:07:
[...]

staat allemaal heel mooi omschreven in de startpost van een ander topic...even zoeken dus.. :)
Ook in deze hoor :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
OMFG sorry jongens, weer es niet verder gekeken dan mn neus lang is :)

voorheen stond het er niet in, maar nu dus wel, kom ik net acher :P

EDIT:

Blijven er 2 vraagjes over, wat ben ik nodig (alleen zon draad met connector ??) en waar kan ik dat kopen ? :D

[ Voor 31% gewijzigd door NoepZor op 11-01-2005 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Raimon schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 11:31:
[...]

Heb je wel de nederlandse taal in het toestel zitten?? Anders moet je een software-update uit laten voeren met de nederlandse taal erin.
Volgens mij niet, alles is in het Engels. Dat boeit me niet zo, maar het T9 woordenboek in het Engels is wel irritant. Kan ik zelf die Nederlandse taal erin zetten ? Filetje vis Bluetooth oversturen ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Arfman schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 13:48:
[...]

Volgens mij niet, alles is in het Engels. Dat boeit me niet zo, maar het T9 woordenboek in het Engels is wel irritant. Kan ik zelf die Nederlandse taal erin zetten ? Filetje vis Bluetooth oversturen ofzo ?
Nope dat kan niet... Deze moet je dan laten updaten door een service-point.
Omdat je ook geen nederlandse taal hebt, zit er geen nederlands T9 woordenboek in.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Raimon schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 14:01:
[...]

Nope dat kan niet... Deze moet je dan laten updaten door een service-point.
Omdat je ook geen nederlandse taal hebt, zit er geen nederlands T9 woordenboek in.
OK, laat dan maar :(
Heb hem zakelijk, servicepunt zit in Enschede (V-Tel), geen zin om daarheen te rijden, en ook geen tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Arfman schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 14:49:
[...]

OK, laat dan maar :(
Heb hem zakelijk, servicepunt zit in Enschede (V-Tel), geen zin om daarheen te rijden, en ook geen tijd.
Tja dan houd t op he.. misschien kun je m opsturen... Maar dan zit je even zonder telefoon.
Ik weet niet of ze daar aan Leen-toestellen doen.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy001
  • Laatst online: 11-04 07:03
Ik heb nu Tipic gedownload en geinstalleerd maar op de een of andere manier krijg ik een foutmelding. Nalezen op het forum van Tipic levert op dat hier meer mensen last van hebben maar niemand heeft een oplossing.

Zijn er meer mensen die hier ook last van hebben? Ik heb software versie 4.44 en Vodafone Live dus misschien dat ik hier iets aan moet wijzigen maar ik zou niet weten wat.

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een vraag.... Ik kan mijn geheugenkaart niet zien wanneer ik mijn pc verbonden heb met mijn telefoon. (dmv datakabel). Ik kan dus nu alleen dingen uploaden wanneer ze op mijn telefoon geplaatst zijn. Maar dit wil ik natuurlijk niet, wil natuurlijk ook alles van mijn geheugenkaart uploaden. Weet iemand hoe dit kan?

btw heb software versie 03.15 of kan het daar niet aan liggen?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 13:37
Ik heb dit al een keer eerder gevraagd maar toen kwam er geen respons. Vandaar deze nieuwe poging.

Ik wil op mijn pda internetten via mijn 6230. Alle instellingen staan goed, tot een bepaald punt. Het lukt mij om de GPRS verbinding op te zetten en ik kan ook gewoon daadwerkelijk internetten op mijn PDA (Acer N30). Alleen na ongeveer 30 seconden verbreekt mijn 6230 zelf de GPRS verbinding. Hoe kan ik dit veranderen? Hoe komt het dat mijn GPRS verbinding niet de hele tijd gewoon actief blijft?

Wie o wie?

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 17:56:
Ik had een vraag.... Ik kan mijn geheugenkaart niet zien wanneer ik mijn pc verbonden heb met mijn telefoon. (dmv datakabel). Ik kan dus nu alleen dingen uploaden wanneer ze op mijn telefoon geplaatst zijn. Maar dit wil ik natuurlijk niet, wil natuurlijk ook alles van mijn geheugenkaart uploaden. Weet iemand hoe dit kan?

Probeer de drivers die bij de dku software horen nog eens te installeren..In principe moet die software niet uitmaken wel versie het is...

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik al gedaan, heb ook al het w8woord van de geheugenkaart gehaald. Maar niets helpt tot nu toe :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
kRiZzZiZ schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 18:23:
Ik heb dit al een keer eerder gevraagd maar toen kwam er geen respons. Vandaar deze nieuwe poging.

Ik wil op mijn pda internetten via mijn 6230. Alle instellingen staan goed, tot een bepaald punt. Het lukt mij om de GPRS verbinding op te zetten en ik kan ook gewoon daadwerkelijk internetten op mijn PDA (Acer N30). Alleen na ongeveer 30 seconden verbreekt mijn 6230 zelf de GPRS verbinding. Hoe kan ik dit veranderen? Hoe komt het dat mijn GPRS verbinding niet de hele tijd gewoon actief blijft?

Wie o wie?
Wat als je bij Instellingen --> Connectiviteit --> GPRS --> GRPS verbinding op altijd online zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09 15:33

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 18:49:
Dat heb ik al gedaan, heb ook al het w8woord van de geheugenkaart gehaald. Maar niets helpt tot nu toe :(
Heb je je kaart wel een naam gegeven? Zonder naam kun je hem namelijk niet zien.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zelfs dat al :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
NoepZor schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 18:52:
[...]

Wat als je bij Instellingen --> Connectiviteit --> GPRS --> GRPS verbinding op altijd online zetten.
Al geprobeerd....

Hij gaat dan verbinden met de PDA, 30 sec gaat het goed. Dan verbreekt de 6230 de GPRS verbinding. En dan praktisch meteen erna gaat hij de GPRS verbinding weer open stellen 8)7

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou zonet via Nokia PC Suite (v 6.4.8) de Audio Manager openen... Maar hij crasht iedere keer... De Bluetooth-verbinding is gemaakt, zie niet in wat het probleem kan zijn...

Is de eerste keer dat ik het programma open, nog nooit eerder gebruikt (die Audio Manager dan toch, PC Suite uiteraard wel al gebruikt)...

edit:
Nu doet hij het opeens wel... Vreemd :d

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2005 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Arfman schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 08:43:
[...]

Klopt, dat werkt prima. Alleen de persoon waar ik op reageerde had het over het geluid wat door het speakertje kwam, en dat is natuurlijk bagger, omdat het een telefoon is.
Nee hoor ik had het over het geluid dat door de bijgeleverde oordopjes gaat :) Had ik ff moeten aangeven :*)

Over die headset mod: Kan je niet gewoon de draadjes van de nieuwe oortjes op de draadjes solderen, die uit het knopje+mic komen?

edit: jeeeeej ik zit over de 100 alweer! :D

[ Voor 20% gewijzigd door _Christiaan_ op 11-01-2005 21:05 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crashtestdummy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 17:16

crashtestdummy

Ajoeto member

kRiZzZiZ schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 18:23:

Wie o wie?
Same here. Zelfde euvel in combinatie met een 4150. Soms zie ik het display van de 6230 ook helemaal vervagen. Vervolgens wordt de verbinding verbroken en komt het display weer 'bij'.

-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 12:50
Raimon schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 09:27:
[...]

De nieuwe firmware heb ik nog niet geinstalleerd. Daar ben ik nu eerst mee bezig. En test deze eerst op mn eigen toestel en daarna pas op toestellen van klanten. Maar ik verwacht wel dat (mocht alles goed zijn) deze week de nieuwe software naar klanten gaat. Doe vooraf eve een belletje... ben namelijk donderdag niet op de zaak...
En ja Inia.. bij het ziekenhuis..
Ik zit toch nog tot en met Zaterdag in Den Haag
Raimon, is dat enkel je nick hier op het forum of heet je zo echt? Want staat zo lullig wanneer in Inia bel en er werkt helemaal geen Raimon |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:o

http://search.ebay.co.uk/...yZ42429QQsosortpropertyZ3

nog nooit zoveel soorten frontjes gezien. inclusief een nieuwe pikzwarte (ipv graphite) met een zilveren voorkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
crashtestdummy schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 21:06:
[...]

Same here. Zelfde euvel in combinatie met een 4150. Soms zie ik het display van de 6230 ook helemaal vervagen. Vervolgens wordt de verbinding verbroken en komt het display weer 'bij'.
Heb ik inderdaad ook al eens gehad....Je moet toch denken dat er meet mensen met een PDA de 6230 als telefoonwondertje gebruiken als GPRS modem? Maar tot zover daar nog niks over gehoord...

Toen ik iemand van de Orange Helpdesk sprak zei hij wel dat wanneer je als PDA een Ipaq heb dat hij dan heeft meegemaakt dat je een of andere driver/supplement van hun site moet downloaden. Dan zou de 6230 WEL goed werken met een Ipaq. Nu weet ik niet of hij het over "ons" probleem had wat dan bij een Ipaq voorkwam. Maar het is nooit verkeerd om dit op GOT te zetten..

Ik hoop dat mijn post op pocketpc-club wat resultaat zal brengen..

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Laatst online: 19-04 14:57
Even een update voor mijn verhaal:
Ik gisteren naar de Nokia store toe....
Probleem uitgelegd...
"Nou, ik zal er even nieuwe software op zetten, misschien dat dat het probleem verhelpt."
...
"Nee meneer, dat hielp niet. Hij moet opgestuurd worden, het is een fout in uw telefoon."
Ik: "Ok, kan ik dan een leentoestel krijgen?"
"Nee helaas."
Ik: "Oh, geef dan maar weer terug want dan moet ik eerst een ander toestel regelen... heb geen vaste lijn namelijk."
"Ok dan moeten we even wat instellen dat u er weer mee kunt bellen."
... blijft lang weg ...
... andere collega komt terug ...
"Ja sorry, uw telefoon is stuk geflashed en wil nu helemáál niet meer aan... we moeten 'm opsturen."
"Maar u krijgt wel een leentoestel!!!"
(goh, nu wel)

Dus nu zit ik 2,5 week met een 3310... hoera.

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 22:11:
:o

http://search.ebay.co.uk/...yZ42429QQsosortpropertyZ3

nog nooit zoveel soorten frontjes gezien. inclusief een nieuwe pikzwarte (ipv graphite) met een zilveren voorkant.
Ik heb via eBay een transparant frontje gekocht. (Doorzichtig kleurloos). Ik was in totaal 10 US$ kwijt (€7,50) en hij past perfect, alleen het keypad heb ik verwisseld. Nadeel is dat je snel vuil gaat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
grolle schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 21:54:
[...]

Ik zit toch nog tot en met Zaterdag in Den Haag
Raimon, is dat enkel je nick hier op het forum of heet je zo echt? Want staat zo lullig wanneer in Inia bel en er werkt helemaal geen Raimon |:(
Ja dat is mijn echte naam hahaha... maar als je binnen inia vraagt voor reparaties van Nokia's komt t automatisch bij mij terecht. ben de enige binnen t bedrijf die dat uitvoert.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Nog even een verandering in software 5.24

Als je je toestel op toetsenblokkering hebt staan en je toets even snel 1 toets in... dan gaat de verlichting 2 sec. aan en dan weer uit. Is makkelijk om even te kijken of je iets ontvangen hebt ofzo.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaymzHetfield schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 23:25:
Even een update voor mijn verhaal:
Ik gisteren naar de Nokia store toe....
Welke Nokia store was dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiets
  • Laatst online: 12-09 12:56

Fiets

A.K.A. Bambi

Raimon schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 09:19:
Nog even een verandering in software 5.24

Als je je toestel op toetsenblokkering hebt staan en je toets even snel 1 toets in... dan gaat de verlichting 2 sec. aan en dan weer uit. Is makkelijk om even te kijken of je iets ontvangen hebt ofzo.
Dat gaat nu (4.44) met de aan/uit knop best handige optie.

//Edit:
maar juist bij de aan/uit knop gaat de achtergrondverlichting aan. Bij de anderen niet. Wel dat irritante schermpje in beeld ja, "Druk op vrijgeven en *"

[ Voor 17% gewijzigd door Fiets op 12-01-2005 09:52 ]

Maar 2 DPC'ers op DHEP! Ahum, nu nog maar 0 aktieve leden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiets schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 09:29:
[...]

Dat gaat nu (4.44) met de aan/uit knop best handige optie.
Dat komt op hetzelfde neer als de andere knoppen, de verlichting gaat wel aan maar er komt ook een waarschuwing in beeld waardoor je dus nog niet direct kunt zien of je sms of gemiste oproepen hebt bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Ja dat is nu hetzelfde met alle toetsen bij Versie 5.24.

Best handig....

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustTrying
  • Laatst online: 12-09 13:01
Hallo,

Ik heb al de aardige topics doorgespit, maar ik kwam de vraag op mijn antwoord zo niet tegen...

Als ik met bluetooth van de ene naar de andere telefoon een grote ringtone wil verzenden die niet op het geheugen van de telefoon past, waar stel ik dan in dat ik dingen over bleutooth verstuurd op mijn memory card wil ontvangen?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
JustTrying schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 10:46:
Hallo,

Ik heb al de aardige topics doorgespit, maar ik kwam de vraag op mijn antwoord zo niet tegen...

Als ik met bluetooth van de ene naar de andere telefoon een grote ringtone wil verzenden die niet op het geheugen van de telefoon past, waar stel ik dan in dat ik dingen over bleutooth verstuurd op mijn memory card wil ontvangen?

Bedankt!
Volgens mij voordat je m ontvangt... moet je aangeven waar je m wilt hebben... of is dat alleen met downloaden zo?

Misschien is het een optie om de ringtone te uploaden en dan met t andere toestel te downloaden. Bij mij op de site kan dat...onder het kopje "upload je bestanden"

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Laatst online: 19-04 14:57
Amsterdam, hoezo?

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon effe om zeker te zijn dat ik hem daar niet laat flashen ;)

Bij de Nokia Store in Antwerpen kunnen ze hem pas volgende week laten flashen aangezien de technieker nog veel werk heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Verwijderd schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 11:18:
[...]

Gewoon effe om zeker te zijn dat ik hem daar niet laat flashen ;)

Bij de Nokia Store in Antwerpen kunnen ze hem pas volgende week laten flashen aangezien de technieker nog veel werk heeft...
Tja zo zie je maar weer, dat niet iedere service-point hetzelfde is. :*)

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Op google als GoT niet echt een duidelijk antwoord... Is er al een mediaplayer waarmee je je grote filmpjes op de 6230 kunt doorspoelen?

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:36
Wat is bij Instellingen-->Connectiviteit-->GPRS-->GPRS Verbinding het verschil tussen altijd en wanneer nodig? Want als ik mijn instelling (nu "wanneer nodig") verander in "altijd" en daarna naar Services-->Home ga (lees: een WAP-verbinding opzet) wordt-ie als ik stop met browsen toch verbroken (het GPRS-teken gaat weg). Ik dacht dat met de instelling "Altijd" de verbinding gewoon open bleef. Maar dit is klaarblijkelijk niet zo. Of mis ik nu iets... :?

[ Voor 7% gewijzigd door csteelooper op 12-01-2005 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

Ik wil m'n 6230 ook laten flashen, nu lees op op nokia.nl

Belangrijk!
Om een beroep te doen op de bijzondere Club Nokia Service moet je je lidnummer bij hebben. Je vindt het op je Club Nokia lidkaart. Breng ze dus zeker mee bij elk bezoek aan een Club Nokia Service Point.

Ik heb me aangemeld bij club Nokia alleen nooit een Club Nokia lidkaart ontvangen. Hebben ze zo'n kaart echt nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MVC schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 13:24:

Belangrijk!
Om een beroep te doen op de bijzondere Club Nokia Service moet je je lidnummer bij hebben. Je vindt het op je Club Nokia lidkaart. Breng ze dus zeker mee bij elk bezoek aan een Club Nokia Service Point.

Ik heb me aangemeld bij club Nokia alleen nooit een Club Nokia lidkaart ontvangen. Hebben ze zo'n kaart echt nodig ?
Denk het niet.
Die kaart komt nog, duurt een paar maanden :X
althans dat was 2 jaar geleden zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MVC schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 13:24:

Belangrijk!

Heb al 4 keer firmware laten updaten en mij is nog nooit gevraagd naar die kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Bij mij ook niet btw. Kaart is denk ik beetje onzin hoor maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keb gisteren mijn 1gb mmc van Traxdata besteld bij Opus

komt morgen binnen als het goed is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuip
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-03-2024
Sinds gisteren firmware 5.24 erop zitten. Jammer dat er nog steeds geen voice-command mogelijk is voor het aan en uit zetten van Bluetooth. Andere verbeteringen zijn wel relaxed!

[ Voor 34% gewijzigd door Kuip op 12-01-2005 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:51
Even een vraagje voor iemand die z'n firmware heeft laten flashen: blijven je instellingen en files enzo wel intact bij het flashen, of krijg je hem weer compleet leeg terug?

Heb nu alles wel ingesteld zoals ik het wil hebben, zou het wel jammer vinden als ik weer opnieuw moet beginnen, maar ik zie ook wel de voordelen van de nieuwe firmware in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Archer_VC10 schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 14:43:
Even een vraagje voor iemand die z'n firmware heeft laten flashen: blijven je instellingen en files enzo wel intact bij het flashen, of krijg je hem weer compleet leeg terug?

Heb nu alles wel ingesteld zoals ik het wil hebben, zou het wel jammer vinden als ik weer opnieuw moet beginnen, maar ik zie ook wel de voordelen van de nieuwe firmware in.
Hij komt leeg terug helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Er bestaat wel een optie om je gebruikersdata te bewaren, maar dit gaat ten koste van de tijd van het upgraden en ook niet alles word goed terug gezet. De kans bestaat dan dat sommige data corrupt word teruggeplaatst. Het is daarom altijd beter en sneller om t toestel leeg te flashen en dan zelf je eigen back-up terug zetten.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je er 3.15 op heb zitten en het wil nie egt lukken met playlist maken heb ik een idee wat ik zelf ook doe. Zet alle liedjes op je Memorycard met een cardreader. Zet daar ook een playlist bij op met die liedjes erin (hoeft mischien ook wel niet). Als je dan je telefoon aanzet omdat de Memorycard er weer in moest en gaat daarna en naar Musicplayer gaat staan ze er ook in. Later kun je dan de playlist uit ook uit de Gallery weghalen waar een vraagteken bij staat. Als je hem definitief wilt verwijderen doe je dat bij de Pc Suite

Volgensmij maakt die alleen niet alle liedje tot het einde af maar dat deed die daarvoor ook al niet egt bij mij dusszz

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2005 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-09 14:59
Ik heb net een mailtje terug ontvangen van Ricom Repairs en vanaf morgen (13de) kan je daar de nieuwe firmware op laten zetten.

Ik dacht laat ik het even zeggen.

Edit: dat is het service center in Schiedam

[ Voor 14% gewijzigd door Ridium op 12-01-2005 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm moet binnenkort ook maar ff langs servicepoint :/ :P

Weet iemand trouwens waar je dat ATA ding oid kan kopen? (die van de headset mod) want ik kan hem zelf op Conrad niet vinden :9

Iemand? O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2005 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

*schop

Over die headset mod: Kan je niet gewoon de draadjes van de nieuwe oortjes op de draadjes solderen, die uit het knopje+mic komen? Lijkt me een stuk simpeler dan wat er op de headset-mod-site wordt beschreven. >:)

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

bigchristiaan schreef op woensdag 12 januari 2005 @ 18:31:
*schop

Over die headset mod: Kan je niet gewoon de draadjes van de nieuwe oortjes op de draadjes solderen, die uit het knopje+mic komen? Lijkt me een stuk simpeler dan wat er op de headset-mod-site wordt beschreven. >:)
Stukje minder sterk denk ik dan wanneer je het in dat kastje doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah idd... en dan moet je perse die oordopjes houden (miss gaattie ooit een x kapot? O-) )

Maar iemand enig idee waar ik zo'n kabeltje kan bestelle? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.koopje.nu/media/6230_ccblack.jpg

*heeft besteld :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Zit geen keypad bij he, dat is wel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Januszjes schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 13:07:
[...]

Zit geen keypad bij he, dat is wel jammer.
Die had ik al, en buiten dat, 25 euro inclusief verzendkosten vind ik niet veel voor een origineel Nokia frontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 17:56:

het zal wel zo horen ofzo... maargoed ik heb nu een cardreader en kan via deze dingen van mijn mmc card halen en op zetten
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.