Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Telefoon heb ik aan en uit gezet. De batterij is er een half uur uitgeweest. Allemaal zonder effect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:13

Haan

dotnetter

Topicstarter
Bij een Nokia Servicepoint langsgaan? Wel een irritant probleem trouwens. Maar je moet als het goed is nog wel je telefoon op de luidspreker kunnen zetten.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat kan ook. Gelukkig wel. Ik ga morgen gelijk even langs een service point

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
ik heb toch even een vraag,

In de openingspost staat een link naar bemused en dat leek me wel een aardig programma. maar op die site zie ik alleen files voor symbian phones. .sis wil pc suite ook niet op mijn telefoon zetten.
dus staat bemused voor de grap erbij? of bestaat er iets om .sis naar .jad of .jar om te zetten of kijk ik scheel??

ohja puppetmaster staat erbij maar bemused was gratis duss.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smirnoff
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:22
Ik ben ook vandaag in het bezit gekomen van deze telefoon :)
Nu wil ik graag 2 dingen weten:
- Zijn er mensen die deze telefoon gebruiken icm. vodafone LIVE!, ik wil
voornamelijk weten of het met e-mailen etc. goed gaat.

- Het viel me op dat als ik de camera activeer, er door het camerabeeld
horizontale strepen gaan lopen (kunstlicht, overdag/'s-avonds maakt niet uit).

Firmware versie 4.44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
pyrofielo schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 20:46:
ik heb toch even een vraag,

In de openingspost staat een link naar bemused en dat leek me wel een aardig programma. maar op die site zie ik alleen files voor symbian phones. .sis wil pc suite ook niet op mijn telefoon zetten.
dus staat bemused voor de grap erbij? of bestaat er iets om .sis naar .jad of .jar om te zetten of kijk ik scheel??

ohja puppetmaster staat erbij maar bemused was gratis duss.
er is ook ergens een java versie te verkrijgen van bemused

http://fred.hexbox.de/bemused

[ Voor 3% gewijzigd door barrymossel op 04-01-2005 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Smirnoff schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 20:51:
Ik ben ook vandaag in het bezit gekomen van deze telefoon :)
Nu wil ik graag 2 dingen weten:
- Zijn er mensen die deze telefoon gebruiken icm. vodafone LIVE!, ik wil
voornamelijk weten of het met e-mailen etc. goed gaat.

- Het viel me op dat als ik de camera activeer, er door het camerabeeld
horizontale strepen gaan lopen (kunstlicht, overdag/'s-avonds maakt niet uit).

Firmware versie 4.44
dat met die camera heb ik ook. iemand een idee hoe dat komt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07 12:57

agaam

dit is mijn huisdier

Haan schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 16:16:
[...]

Begrijp ik nou goed, dat je een telefoon kiest omdat je het geluid van de ringtones mooier vindt klinken?
hallo haan
nou dat wil ik niet echt zeggen. maar als je maar 20 instrumenten hebt dan kan je toch niet echt mooi muziek van een mp3 halen ofwel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Primusman
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09-2015
phYzar schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 11:43:
[...]

Ik heb hem bij opus gekocht :)
De volle ruimte is beschikbaar in de foon, alleen hij wil hem zelf niet formatteren (dat gaat dan mis, dus toen ik het had verneukt maar even een cardreader opgezocht). Hij geeft aan dat hij 160MB is, maar de gebruikte ruimte geeft hij wel goed aan (bij mij al ver daarboven :P). Verder vind ik het kaartje lekker snel werken. Mijn ringtone haal ik er niet vanaf maar mijn alarmtoon wel, zonder problemen, en bladeren/afspelen door/van mp3's/playlists gaat lekker.

ps. firmware 4.44
Heb een twinmos 1GB, moest de kaartnaam via de het telefoonmenu veranderen voordat ik 'm kon formatteren. Werkt echt perfect en geeft ipv 160 MB (wat ik wel erg vaak lees) gewoon een GB aan. Heb ook firmware 4.44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 19:54

PanMan

Spun!

Heeft iemand misschien benchmarks hoesnel een datakabel is? Als iemand met een datakabel ff 10 mb kan overzetten, en dat time't, dan weet ik dat :). Denk erover om een kabel te kopen, als ik ook een grotere kaart koop (nu de 512 mb). Maar dan moet het wel echt significant schelen met de bluetooth die ik nu heb. (Cardreader wil ik liever niet, moet telkens foon uit elkaar).

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik word een beetje gek van me phone. heb nl. een probleem. dat is; hij onthoudt mij telefoon nummers niet meer op een een of ander manier. het lijkt wel of i dement is ofzo :?

vb. deze week nieuwe nummer opgeslagen volgende week nummer weg uit de lijst.

hebben hier meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

'Atta way, baby!

agaam schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 23:48:
[...]

hallo haan
nou dat wil ik niet echt zeggen. maar als je maar 20 instrumenten hebt dan kan je toch niet echt mooi muziek van een mp3 halen ofwel
Dat staat er natuurlijk helemaal los van. Hetgeen waar jij het over hebt is polyfone sounds, dat is heel iets anders dan een mp3. Hier hoor je uiteraard wel gewoon alle instrumenten :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07 12:57

agaam

dit is mijn huisdier

DyStiC schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 00:39:
[...]

Dat staat er natuurlijk helemaal los van. Hetgeen waar jij het over hebt is polyfone sounds, dat is heel iets anders dan een mp3. Hier hoor je uiteraard wel gewoon alle instrumenten :*)
ooooooooo dat zou dus weer heel mooi zijn. dus dan kan ik gewoon een mp3 als ringtone doen en heb ik dus gewoon geluid b.v deze the_annoying_thing (mazda mp3 ). _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
PanMan schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 00:25:
Heeft iemand misschien benchmarks hoesnel een datakabel is? Als iemand met een datakabel ff 10 mb kan overzetten, en dat time't, dan weet ik dat :). Denk erover om een kabel te kopen, als ik ook een grotere kaart koop (nu de 512 mb). Maar dan moet het wel echt significant schelen met de bluetooth die ik nu heb. (Cardreader wil ik liever niet, moet telkens foon uit elkaar).
kijk... hier ben ik nou ook heeel benieuwd naar.
hoeveel kb/s zou het zo ongeveer zijn? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Verwijderd schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 00:28:
ik word een beetje gek van me phone. heb nl. een probleem. dat is; hij onthoudt mij telefoon nummers niet meer op een een of ander manier. het lijkt wel of i dement is ofzo :?

vb. deze week nieuwe nummer opgeslagen volgende week nummer weg uit de lijst.

hebben hier meer mensen last van?
Ik vermoed dat je een probleem hebt met je software. Ga er eens mee langs bij een service-point en laat een software-upgrade uitvoeren.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
was dit al bekend?

Er is nog een nieuwere firmware:

5.24 firmware changes:

1. You can see Caller ID with any wallpaper - when someone calls you, the wallpaper becomes much much lighter, but it stays there. I think this soluton by Nokia is better than changing color of fonts, as some of members requested. It is really cool. It is really better and smartder than in older 40series nokias.
2. Icon Services is now called "Web"
3. new 'Instant messages' in the 'messages' menu
4. After you take a picture, main NAVI button says 'Send' but not 'Delete'
5. Music player playlist automaticaly sees all the mp3 from mmc, no matter in which folder where they are.
6. When the phone asks you to choose the folder (e.g. when you define where your photos will be stored from camera options menu), main NAVi button is 'SET' instead of 'Open', if you want to open folder (go deeper) have to choose Options->Open folder

vooral punt 5 lijkt mij perfect voor de meeste gebruikers... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:13

Haan

dotnetter

Topicstarter
Je bent de derde geloof ik. Ik zal het binnenkort maar eens in de startpost opnemen :)

Puntje 5 is inderdaad een hele goeie verbetering :D

[ Voor 25% gewijzigd door Haan op 05-01-2005 13:33 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Ik heb maandag nog gebeld naar een service center, daar kenden ze 'm nog niet. Afwachten dus maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuip
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-03-2024
Ik heb net nog even gebeld met Nokia Schiphol, ook daar nog versie 4.44..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loyske
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:43
Deze week ook deze foon gehaald.
Zie nu dat ik 1 dode pixel heb in het schermpje.

Maak ik kans om hem geruild te krijgen als ik terugga ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Mijn telefoon is niet "overleden", begon vandaag opeens raar te doen als ik in mijn gallerij wilde bladeren. Viel opeens uit en waren een deel van de instellingen weg. Deze opnieuw ingesteld, kan ik heel mijn gallerij niet meer in (sprong gelijk terug naar menu en viel na 2 keer proberen helemaal uit om vervolgens niet meer aan te gaan) Hij start wel op maar het scherm blijft zwart.
Accu er al een uur uit, geen verschil. MMC en sim eruit ook niet.
Gelukkig net wel een backup gemaakt omdat ik een probeer verwachte (ben wel heel mijn gallerij kwijt).
Morgen dus maar bij weller repairs langs gaan om te kijken of er nog wat mee te doen is, neem ik 1 keer geen onderhoudscontract, gaat ie stuk (is van juni 2004, dus nog binnen garantie (mag ik hopen).

edit: zie dat ik ook nog wel een firmwareupdate mag laten doen, heb nog versie 3.15.

edit2 Hij ging net weer even aan, helaas weer in het gallerij uit, maar hopelijk kan ik volgende keer de afbeeldingen wissen (waar volgens mij het probleem zit).

edit3
Hij ging net nogmaals aan, nog maar 3 mappen met vreemde namen in mijn gallerij, uiteraard niet te wissen. Na het uitzetten van mijn telefoon ging ie ook niet meer aan, denk dat het geheugen van mijn telefoon niet helemaal lekker meer is.

[ Voor 29% gewijzigd door MeNTaL_TO op 05-01-2005 19:52 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
agaam schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 23:48:
[...]

hallo haan
Volgens mij heeft dat geen kont te maken met MP3's, maar met polyfone ringtones. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff een nieuw icoon gemaakt..
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~balk0315/tweakers/child.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raimon schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 12:22:
[...]

Ik vermoed dat je een probleem hebt met je software. Ga er eens mee langs bij een service-point en laat een software-upgrade uitvoeren.
heb de laatste software nl.
V4.44
RH-12
GSM P1-1
(c) NMP

moet ik hem weer wegbrengen naar een servicestore ben ik hem zeker 2 tot 3 weken kwijt damnz.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 21:04

janklp

FortyTwo Capital

Gaaf maar mij iets te donker, dan zie je al niet meer goed wie er belt enzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
Januszjes schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 00:38:
[...]

... en DAT is dus opgelost in de nieuwe 5.24 firmware! :o

In Azië schijnen ze 'm al te hebben, maar ja, die lopen altijd voor met dat soort dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-08 16:44

cky

iemand enig idee wanneer de firmware in nederland beschikbaar is, met name van de caller _id en mp3 in verschillende mappen zou perfect voor mij zijn !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Upquark schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 00:55:
[...]

... en DAT is dus opgelost in de nieuwe 5.24 firmware! :o

In Azië schijnen ze 'm al te hebben, maar ja, die lopen altijd voor met dat soort dingen...
Wat is er met de nieuwe firmware daaraan dan precies opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
De achtergrond wordt lichter:
1. You can see Caller ID with any wallpaper - when someone calls you, the wallpaper becomes much much lighter, but it stays there. I think this soluton by Nokia is better than changing color of fonts, as some of members requested. It is really cool. It is really better and smartder than in older 40series nokias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cky schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 03:19:
iemand enig idee wanneer de firmware in nederland beschikbaar is, met name van de caller _id en mp3 in verschillende mappen zou perfect voor mij zijn !!
In België is hij eind januari beschikbaar... Ik veronderstel dat dat voor NL dan ook wel zal zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-09 12:17

DaRoot

Some say...

Ik heb een probleem met mijn 6230. Hij slaat gemaakte foto's niet meer op. Als je een foto hebt gemaakt, komt ie met de melding dat er een fout is opgetreden bij het opslaan. Als je vervolgens via bijv. Favorieten naar Galerij gaat, staat er soms "Leeg", soms alleen de MMC (heb ook verschillende MMC's geprobeerd), soms ook het interne geheugen, wat dan wel ineens leeg zou zijn. Ook de wallpaper laadt ie dan niet goed meer. Nu is het al zo, dat als ik de telefoon uit en aan zet, hij de wallpapers meteen niet meer kan vinden, en ik heb dan een wit scherm. Bovendien gaat de telefoon erg moeilijk aan. Ik moet eerst de accu eruit laten voor een minuut, dan wil ie het wel eens weer goed doen.

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Januszjes schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 00:38:
[...]

Je hebt gelijk, hopelijk komt die nieuwe firmware snel, tot dan heb ik hem gewoon aangepast, brightness hoger gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staan wel zoveel wallpapers in de startpost maar zijn er geen screensavers ofsow te dowloaden, heb wel gezocht maar niet gevonden. Dus als iemand ergens eentje ziet.

Ik heb trouwens de gewone screensavers ook nie meer krijg je die er weer op met een nieuwe firmware ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik heb vandaag mijn software laten upgraden van 3.15 naar 4.44.

Vanaf nu kan ik ineens mijn MMC-kaart niet meer in, hij vraagt om een wachtwoord. Is dit een standaardwachtwoord. Kan me niet herinneren dat ik een wachtwoord heb aangemaakt 8)7

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

THE_BASE schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 21:55:

Vanaf nu kan ik ineens mijn MMC-kaart niet meer in, hij vraagt om een wachtwoord. Is dit een standaardwachtwoord. Kan me niet herinneren dat ik een wachtwoord heb aangemaakt 8)7
Probeer 0000 of alleen 0 eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:36

ScSi

Belg.

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 10:49:
[...]

In België is hij eind januari beschikbaar... Ik veronderstel dat dat voor NL dan ook wel zal zijn!
Eind januari pas? Mijn 6230 ligt al sinds 01/12/2004 bij Nokia en hun houden mij maar ah lijntje over die firmware.. Morgen gelijk ff bellen als ik terug thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Ik zit nog steeds met mijn gemaakte fotos :|
Ik krijg deze niet overgezet naar mijn pc.
In de phonebrowser ziet hij domweg niet wat mijn fotos zijn en blijft het op het beeld leeg terwijl ze er echt opstaan.
Heeft iemand een idee hoe ik deze eraf kan halen naar mijn pc toe?
Op dit moment staan ze in het telefoongeheugen

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

DaRoot schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 11:35:
Ik heb een probleem met mijn 6230. Hij slaat gemaakte foto's niet meer op. Als je een foto hebt gemaakt, komt ie met de melding dat er een fout is opgetreden bij het opslaan. Als je vervolgens via bijv. Favorieten naar Galerij gaat, staat er soms "Leeg", soms alleen de MMC (heb ook verschillende MMC's geprobeerd), soms ook het interne geheugen, wat dan wel ineens leeg zou zijn. Ook de wallpaper laadt ie dan niet goed meer. Nu is het al zo, dat als ik de telefoon uit en aan zet, hij de wallpapers meteen niet meer kan vinden, en ik heb dan een wit scherm. Bovendien gaat de telefoon erg moeilijk aan. Ik moet eerst de accu eruit laten voor een minuut, dan wil ie het wel eens weer goed doen.
Lijkt het zelfde probleem wat ik heb, de mijne ben ik nu voor 2 a 3 weken kwijt, moet gerepareerd worden, firmware update lukt ook niet.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

THE_BASE schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 21:55:

Of 12345 (standaard wachtwoord nokia).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

ik heb in de mijne firmware 4.44 zitten en ik heb hem 31-12-2004 opgehaald bij kpn
Verder heb ik er geen problemen mee en werkt hij ok.
Wat ik nog niet uit kan vinden is hoe ik het gefilmde matriaal op mijn mmc kaart kan krijgen.
Het bestanden overzetten is inmiddels gelukt :*)

Toestel heeft veel mogelijkheden maar eingelijk zie ik er het nu niet van in dat ik er een grotere kaart in zal zetten zet eingelijk net zo lief de fotos en dergelijke over naar mijn pc iedere avond.
alleen jammer dat ik maar 15 seconden kan filmen maar hoe ik dat verder ga doen vind ik nog wel uit.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edwin van Cleef schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 03:56:
ik heb in de mijne firmware 4.44 zitten en ik heb hem 31-12-2004 opgehaald bij kpn
Verder heb ik er geen problemen mee en werkt hij ok.
Wat ik nog niet uit kan vinden is hoe ik het gefilmde matriaal op mijn mmc kaart kan krijgen.
Het bestanden overzetten is inmiddels gelukt :*)

Toestel heeft veel mogelijkheden maar eingelijk zie ik er het nu niet van in dat ik er een grotere kaart in zal zetten zet eingelijk net zo lief de fotos en dergelijke over naar mijn pc iedere avond.
alleen jammer dat ik maar 15 seconden kan filmen maar hoe ik dat verder ga doen vind ik nog wel uit.
Je kunt 4 minuten opnemen. Je moet dan naar MEDIA en dan naar CAMARA en dan naar INSTELLINGEN en daarna naar LENGTE VIDEOCLIP en dat moet je op MAXIMUM zitten. Dan kun je vier minuten opnemen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScSi_009 schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 22:38:
[...]

Eind januari pas? Mijn 6230 ligt al sinds 01/12/2004 bij Nokia en hun houden mij maar ah lijntje over die firmware.. Morgen gelijk ff bellen als ik terug thuis ben.
Dat is toch wat de Nokia Shop/Service Point van in Antwerpen (aan de Boerentoren) wist te zeggen. Ik had hen gevraagd of het mogelijk was om gratis een firmware upgrade te laten doen (ik vertelde erbij dat ik momenteel v4.44 heb, maar dat ik gelezen heb dat er binnenkort een nieuwe firmware zou komen) van mijn 6230, en of die dan bij hen meteen gebeurde... Ik wil namelijk m'n toestel niet kwijt voor enkele weken...

Dit is hun antwoord:

we zouden eind jan. de nieuwe software krijgen

het wordt hier in de shop gedaan

gelieve dan te bellen om zeker te zijn aub

mvg
Nokia Shop 03/233.23.48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fortfort
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 06:25
waarom is dat eigenlijk aan maximale tijd gebonden die films en geluidsopname?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
kost het nog wat om je firmware te upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2005 @ 00:18:
[...]

heb de laatste software nl.
V4.44
RH-12
GSM P1-1
(c) NMP

moet ik hem weer wegbrengen naar een servicestore ben ik hem zeker 2 tot 3 weken kwijt damnz.. :(
Dat is op dit moment de laatste... maar het kan soms ook helpen om dezelfde versie erover heen te flashen. En niet bij alle service-points duurt het 2 tot 3 weken, bij ons is die dezelfde dag nog klaar een vaak kun je er op wachten.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
rikgoodhart schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 11:00:
kost het nog wat om je firmware te upgraden?
Als je toestel onder de garantie valt, zitten er geen kosten verbonden aan het upgraden van de firmware.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mensen wiens toestel slechts 2 à 3 dagen of minder haalt, ze hebben het probleem gevonden...

Enkele componenten in de telefoon nemen té veel stroom en moeten vervangen worden...

dit bij alle 6230 en 5140 met het dit probleem.

(gehoord in mijn sp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luke_otto
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 20:36

luke_otto

pang pang luckyluke

En hoe lang gaat hij dan mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 14:03:
De mensen wiens toestel slechts 2 à 3 dagen of minder haalt, ze hebben het probleem gevonden...

Enkele componenten in de telefoon nemen té veel stroom en moeten vervangen worden...

dit bij alle 6230 en 5140 met het dit probleem.

(gehoord in mijn sp)
En wat moet er dan vervangen worden, heb je hier ook een officiele mededeling van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
Raimon schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 11:01:
[...]

Dat is op dit moment de laatste... maar het kan soms ook helpen om dezelfde versie erover heen te flashen. En niet bij alle service-points duurt het 2 tot 3 weken, bij ons is die dezelfde dag nog klaar een vaak kun je er op wachten.
en waar is die van jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Wij zitten in Winterswijk.. dat is in het oosten van Nederland.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Ik hou dagelijks de nieuwste software versies bij die door Nokia officieel worden uitgebracht. Wanneer er nieuwe software voor de Nokia 6230 er is. Zijn jullie direct de eerste die het horen en ik zal de versie direct op mn eigen toestel zetten.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Januszjes schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 14:23:
[...]

En wat moet er dan vervangen worden, heb je hier ook een officiele mededeling van?
dat weet ik niet... al wat ik weet is dat ik de mijne tegen het eind van de maand binnen doe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Ik zou nog even wachten met je toetel binnen doen, mijnes ligt er al van 1 december 2004!! Ik haal ook maar 2dagen standby.. Dat ze dus maar snel beginnen vervangen en meteen de nieuwste firmware erop smijten EN mij vergoeden!!

[ Voor 78% gewijzigd door ScSi op 07-01-2005 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Raimon schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 15:21:
Ik hou dagelijks de nieuwste software versies bij die door Nokia officieel worden uitgebracht. Wanneer er nieuwe software voor de Nokia 6230 er is. Zijn jullie direct de eerste die het horen en ik zal de versie direct op mn eigen toestel zetten.
Heb je hier misschien een (interne) pagina van die je ook mag vrijgeven zodat ik dat ook kan volgen? Want ik brand echt van nieuwsgierigheid om te weten hoe het nou met mijn toestel zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Raimon schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 15:21:
Waar zit je in Winterswijk dan, dan kom ik hem even bij jou laten flashen als ik erop kan wachten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschuwing: probeer nooit je toetsenbord matje stofvrij te maken met behulp van een borsteltje :(

Enkele toetsten zijn nu echt slecht in te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een nokia 6230 en een kaart van 128 mb. Dus ik ging er muziek opzetten via nokia audio manager. Ik had een playlist gemaakt en ik had hem op mijn telefoon gezet. Ik ging toen met mijn telefoon naar : media - music player. Er stond toen het volgende in beeld :

Alle opnames
Nieuwe playlist....

Als ik op alle opnamens drukte kwam er heel snel in beeld :

laad lijst en nog iets geloof ik en daarna kwam hij terug bij alle opnames en nieuwe playlist.

Als ik op nieuwe playlist.... drukte kwam er in beeld :

ongeldige lijst met opnames.

Ik kwam weer terecht bij alle opnames en nieuwe playlist.... Ik drukte toen op het rooie knopje op mijn telefoon en toen ging hij uit. En hij ging toen weer automatische aan. Is dat normaal ? Als ik bij alle opnames en nieuwe playlist.... ben en ik druk op terug dan gebeurd er niks.

Nogal vreemd allemaal. Kan iemand me helpen ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Welke firmware heb je en welke versie van audio manager gebruik je op je pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
Raimon schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 15:19:
[...]

dat is mooi...als je er een dag op kan wachten kunnen jullie mij zeker verwachten wanneer de nieuwe firmware uitkomt :D

ps;
adres gegevens is dan ook op de site van nokia te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Laatst online: 13-09 19:21
ik heb vorige week mijn 7610 laten updaten in Duiven (Belcompany). Was binnen 15 minuten klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-08 12:50
Raimon schreef op vrijdag 07 januari 2005 @ 15:19:
[...]

Ik woon dan wel in Den Haag maar zoals m'n nick al verraard kom ik uit de buurt. En aangezien ik laatst al "ruzie" had met het service punt in Den Haag kom ik denk ik tegen die tijd dat de nieuw firmware er is wel even een bakkie koffie doen bij jullie in de zaak. ( innia denk ik??)

Mag ik dan wel als echt tweakert m'n eigen firmware upgraden? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
phonehouse verkoopt een Nokia 6230 Exclusive Edition ?

wat is het verschil met de normale edition? buiten een ander frontje kan ik niets vinden...check de site van phonehouse..daar staat hij op. misschien heeft deze wel de nieuwste firmware versie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rikgoodhart schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 15:39:
phonehouse verkoopt een Nokia 6230 Exclusive Edition ?

wat is het verschil met de normale edition? buiten een ander frontje kan ik niets vinden...check de site van phonehouse..daar staat hij op. misschien heeft deze wel de nieuwste firmware versie :9
Een zilveren toetsenbordje ipv een zwarte. Lekker exclusive, kan ik zelf ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

_Christiaan_

Master of SOG

Ik heb nu een NEC n341i en als je een foto maakt weet gelijk de hele buurt dat ik een fotootje heb geschoten :o Kan je ook het klikgeluidje van de camera van de 6230 uitzetten _/-\o_ ?

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiets
  • Laatst online: 12-09 12:56

Fiets

A.K.A. Bambi

Media - Camera - Instellingen - Camerageluiden

Hmm, was toch wel even wennen dat menu knopje in het midden, als een foto wil maken gaat ie regelmatig naar portet of video...

Maar 2 DPC'ers op DHEP! Ahum, nu nog maar 0 aktieve leden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

2 vragen waar ik de antwoorden al bijna zeker van weet: (maarja ik stel ze toch, wie weet kan het met de nieuwe software wel)...

1) Kun je de kleuren van de "accu" en het "berijk" veranderen? (software hack?)
2) Kan ik geluiden wat op de computer draaien naar de GSM streamen? (ik luister altijd internet-radio, en ik wil dit ook ontvangen op de GSM).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiets

Fiets

A.K.A. Bambi

Hmm, je kunt je pc als headset voor je tel gebruiken, maar of het andersom ook lukt? Met je Bluetooth ding op je pc naar je tel zoeken en kijken welke services die bied, misschien zit er wel wat tussen dat je kunt gebruiken.

Misschien heeft er iemand al eens een java-progsel voor gemaakt?? zou wel erg leuk zijn idd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
Hoe fucked up is mijn 6230?
Tot vandaag nooit problemen gehad.... maar toen.
Iemand belde, ik zag de wallpaper van m'n memory card nog in beeld, maar ik hoorde opeens de standaard nokia tune ipv mijn mp3tje....
Ik neem op en praat effe, ik hang op: Wallpaper weg.. er staat een geel vierkantje met blauw vraagteken voor in de plaats.
Ik wil in de gallerij, kan niet.
Ik wil de camera starten: Bewerking mislukt.
Hele ding uit elkaar en weer in elkaar etc: Levert niks op.
Geheugenkaart in de pc: lees alles prima.
Telefoon aan zonder geheugenkaart: prima
Telefoon aan met geheugenkaart: drama

Herkent iemand dit?

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11
JaymzHetfield schreef op zondag 09 januari 2005 @ 00:18:
Iemand belde, ik zag de wallpaper van m'n memory card nog in beeld, maar ik hoorde opeens de standaard nokia tune ipv mijn mp3tje....
Ik neem op en praat effe, ik hang op: Wallpaper weg.. er staat een geel vierkantje met blauw vraagteken voor in de plaats.

Herkent iemand dit?
Even geheugenkaartje formatteren en nog eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Januszjes schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 11:29:
Welke firmware heb je en welke versie van audio manager gebruik je op je pc?
Ik heb de nieuwste firmware 4.4 en ook de nieuwste audio manager 4.1. Weet je wat het probleem kan zijn ????

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2005 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DancePlaza
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-09 11:07

DancePlaza

ninja

uhmm... bij nokia amsterdam kan je gewoon je gsm inleveren en istie binnen een uur klaar..

hmm mijnes houd ook het niet langer dan 3 dagen uit.. moet ik hem dan laten repareren :? dan ben ik hem vet lang kwijt daar heb ik niet zoveel zin in :(

Van het kastje naar de muur lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-07 10:57
Zo, was ik weer :) kom af en toe nog eens kijken, maaruh, ik heb toch op de een of andere manier een probleem met het installeren van zon nep usb kabel...

Ik sluit em aan, en installeer de drivers van het 8cm cdtje wat ik erbij kreeg, en daar gaat al iets mis met installeren... maar als ik dan reboot staat ie wel in de softwarelijst. daarna was het de bedoeling dat je pc suite installeert. ik kan me nog herinneren dat alleen de versie 5.8 van de cd werkte met de kabel. maar tijdens het installeren detect ie mijn telefoon helemaal niet, en als ik later mijn telefoon aansluit ziet ie ook een onbekend usb apparaat, ( denk de kabel )

toen weer alles eraf, reboot, dku2 van de nokia cd geinstalleerd, gereboot, pc suite geinstalleerd met telefoon aangesloten en weer nix!

Gisteren nog dat voor me broertje geinstalleerd, voor nokia 7610 ( dacht ik ) en dat werkte gewoon in 1 keer...

Zou iemand nog de moeite willen doen om mij het uit te leggen ;) staat namelijk niet in de mini faq, en ik wil even mijn telefoon leeghalen, staan nog allemaal Tiesto In Concert plaatjes en filmpjes op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bestaat er eigenlijk een programma waarmee je via bluetooth mp3's van je computer op je telefoon kan afspelen? Dus dat je in de huiskamer met je mobiel muziek van je computer kan afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

JaymzHetfield schreef op zondag 09 januari 2005 @ 00:18:

Herkent iemand dit?
Zelfde probleem als ik heb dus. De mijne is nu naar de reparatie.
Ik las dat iemand anders hetzelfde ook al had, dus nu al 3 keer in een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Razer schreef op zondag 09 januari 2005 @ 01:42:
[...]

Ik kon de MMC wel benaderen, bij mij is het geheugen in de telefoon niet meer benaderbaar (geheugen was nog maar 1,6 MB groot), MMC gewoon 30, nogwat.

Helaas niet met een firmwareupgrade te fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
Razer schreef op zondag 09 januari 2005 @ 01:42:
[...]

Vanuit Windows? Want vanuit de telefoon kom ik er dus niet meer bij.

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
MeNTaL_TO schreef op zondag 09 januari 2005 @ 14:40:
[...]

Zelfde probleem als ik heb dus. De mijne is nu naar de reparatie.
Ik las dat iemand anders hetzelfde ook al had, dus nu al 3 keer in een paar dagen.
Waar heb je 'm heen gebracht? En herkenden ze het probleem toen je 'm kwam brengen?

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 13:37
Ik kan mijn bluetooth niet meer activeren op mijn 6230. IIemand hier al eerder problemen mee gehad? Wanneer ik naar het scherm connectiviteit ga en dan naar bluetooth...en dan bluetooth aan druk, dan staat er in het menu daarvoor gewoon weer bluetooth uit..??

Ook heb ik net een nieuwe PDA binnen met bluetooth maar de connectie tussen de 2 wanneer ik met mijn PDA via mijn 6230 op het internet wil is erg snel timed out...na 5 seconden ofzo..en dan moet ik mijn telefoon helemaal resetten want anders kan ik uberhaupt al geen verbinding meer leggen met de 6230...tot zover dus mijn ervaringen met BT en 6230 niet er leuk,,

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
wat is het verschil tussen de DKU-2 originele Nokia kabel in Blister uitvoeren, en de standaard DKU-2 Nokia kabel (ook origineel)?.

gezien op www.telecomtelecom.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

JaymzHetfield schreef op zondag 09 januari 2005 @ 15:33:
[...]

Waar heb je 'm heen gebracht? En herkenden ze het probleem toen je 'm kwam brengen?
Nokiastore in Rotterdam en ze herkenden het niet want ze dachten eerst dat het met flashen op te lossen was, iets wat ze niet lukten en nu dus voor reparatie terug.
Ik ben bang dat er in de 6230 toch echt een productiefout zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:58

K-Jay

Klaas Jan

Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2005 @ 11:22:
[...]
Probleem met nieuwe playlist maken, maar bij het selecteren ervan in de Music Player geeft de telefoon aan 'Ongeldige lijst met opnames'
[...]
Ik heb dit probleem ook met de nieuwste PC Suite. Oplossing: gebruik MobiMB (zie startpost) om de playlists te maken. Dat programma maakt trouwens ook stukken makkelijker een USB-verbinding met je toestel dan PC Suite.

[ Voor 3% gewijzigd door K-Jay op 10-01-2005 09:36 ]

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:36
MeNTaL_TO schreef op zondag 09 januari 2005 @ 22:13:
[...]

Nokiastore in Rotterdam en ze herkenden het niet want ze dachten eerst dat het met flashen op te lossen was, iets wat ze niet lukten en nu dus voor reparatie terug.
Ik ben bang dat er in de 6230 toch echt een productiefout zit.
Dan waarschijnlijk alleen in de serie die nu geproduceert wordt; ik zie dit soort dingen namelijk nu pas met regelmaat verschijnen. Zelf gebruik ik het toestel nu een dikke 3 maanden naar volle tevredenheid... Ik zit alleen met een (softwarematig) probleem waarbij het sporadisch voorkomt dat de telefoon zichzelf uitschakelt en dat ik 'm dan weer moet aanzetten. Heb 'm (gratis) laten nakijken (while waiting) en men kon in de stroomvoorziening e.d. geen probleem ontdekken. Toen zei men dat 't softwarematig was. En dat heb ik ook al op diverse andere plekken gelezen. Maar er is (was) nog geen nieuwere versie van de software dan 4.44...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuip
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-03-2024
rikgoodhart schreef op zondag 09 januari 2005 @ 21:55:
wat is het verschil tussen de DKU-2 originele Nokia kabel in Blister uitvoeren, en de standaard DKU-2 Nokia kabel (ook origineel)?.

gezien op www.telecomtelecom.nl
Verschil is de verpakking. Blister is in originele Nokia verpakking zoals die ook in bv de Belcompany ligt. Bulk is alleen de originele kabel in een envelopje ontvangen, dus zonder mooie verpakking. Heb hem zelf ook daar besteld en de drivers van de Nokia-site gehaald. (Kan het zijn dat bij de blister ook een cd zit met de driver?)

[ Voor 14% gewijzigd door Kuip op 10-01-2005 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
csteelooper schreef op maandag 10 januari 2005 @ 10:39:
[...]

Dan waarschijnlijk alleen in de serie die nu geproduceert wordt; ik zie dit soort dingen namelijk nu pas met regelmaat verschijnen. ...
Mwah, de mijne is van mei 2004... dus die theorie klopt niet helemaal. Ik ga zo maar eens naar de Nokia store...

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 08:00

cue

Ha mensen,

Is er al meer bekend over het stand-by probleem van de 6230. Ik heb mijne net 2 weken in huis, heb software versie 04.44 (21-09-04) en ik bel denk ik gewoon met m'n toestel 3 a 4 gesprekken per dag. maar mijne houdt het ook niet langer uit dat 3 dagen...

ben benieuwd of dit een fout is in de phone of dat meer mensen dit probleem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiets

Fiets

A.K.A. Bambi

Nu ik een beetje aan het experimenteren ben geweest heb ik gemerkt dat je niet bluetooth kunt gebruiken als je de radio aan wilt zetten...

Oftewel, voor de radio heb je een headset nodig (oid) daar wordt om gevraagt om deze in te pluggen, en als je bluetooth wilt connecten dan wordt gevraagt deze headset te verwijderen.

Ik heb firmware v4.44. Mij leek het dus wel leuk om radio te luisteren op men laptop (gewoon om te proberen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fiets schreef op maandag 10 januari 2005 @ 13:01:
Nu ik een beetje aan het experimenteren ben geweest heb ik gemerkt dat je niet bluetooth kunt gebruiken als je de radio aan wilt zetten...

Oftewel, voor de radio heb je een headset nodig (oid) daar wordt om gevraagt om deze in te pluggen, en als je bluetooth wilt connecten dan wordt gevraagt deze headset te verwijderen.

Ik heb firmware v4.44. Mij leek het dus wel leuk om radio te luisteren op men laptop (gewoon om te proberen)
Dat kan niet omdat je headset als antenne dient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
Kuip schreef op maandag 10 januari 2005 @ 10:56:
[...]

Verschil is de verpakking. Blister is in originele Nokia verpakking zoals die ook in bv de Belcompany ligt. Bulk is alleen de originele kabel in een envelopje ontvangen, dus zonder mooie verpakking. Heb hem zelf ook daar besteld en de drivers van de Nokia-site gehaald. (Kan het zijn dat bij de blister ook een cd zit met de driver?)
ik dank u :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cue schreef op maandag 10 januari 2005 @ 12:39:
Ha mensen,

Is er al meer bekend over het stand-by probleem van de 6230. Ik heb mijne net 2 weken in huis, heb software versie 04.44 (21-09-04) en ik bel denk ik gewoon met m'n toestel 3 a 4 gesprekken per dag. maar mijne houdt het ook niet langer uit dat 3 dagen...

ben benieuwd of dit een fout is in de phone of dat meer mensen dit probleem hebben.
zoals eerder gezegd zitten er in sommige toestellen met foute componenten...
je foon binnendoen (ongeveer 3 weken kwijt) om deze te laten vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiets

Fiets

A.K.A. Bambi

dat weet ik ja, maar waarom nou perse dat bluetooth connectie maken niet werkt als die ingeplugt zit? Hopelijk doen ze hier wat aan in volgende firmware versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe firmware is uit:
Nieuwe software voor Nokia 6230

Ben wel benieuwd wat dit exact veranderd:
-Handling of calls improved when the phone is used with Bluetooth car kit or headset

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Er is een nieuwe software versie uit voor de Nokia 6230.

Versie 5.24

Dit zijn de verbeteringen:
---------------------------------------------------------------------
Changes/improvements made from MCU SW version 4.44 to version 5.24:

- Call and Network Management
- Supplementary services/USSD strings with 3 digits are supported
- When make a call by entering the phone number and Call Setting/Send my Caller ID is set yes or no, the phone displays the corresponding name in the phonebook
- Handling of dialled call list improved
- Handling of calls improved when the phone is used with Bluetooth car kit or headset
- Bluetooth:
- Improvements when the phone is used as a GPRS modem via Bluetooth or infrared
- SIM:
- SIM service menu is not shown when SIM card without SIM ATK service is used
- Messaging:
- Improvement when playing received MMS voice clip
- Black line is not shown on the display after powering off the phone
- The message alert tone of incoming SMS/MMS is played through headset and phone’s buzzer when headset HS-5 is used
- If MIDlet-name with a syntax error is received, the phone does not install the JAR file and a attribute Mismatch is displayed
- Improvement when watching a video streaming with a QCIF frame size
- Handling of a music player improved in loudspeaker mode while receiving a call
- Improvement for alarm clock in power-off mode
- Receiving of the operator logo improved
--------------------------------------------------------------
Bron: nokia

Wij als service-point hebben deze versie al en ga het vanmiddag op mn eigen toestel zetten. Ik zal de bevindingen uiteraard mededelen.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Raimon schreef op maandag 10 januari 2005 @ 15:28:
- Handling of calls improved when the phone is used with Bluetooth car kit or headset
- Receiving of the operator logo improved
Ik ben vooral benieuwd naar deze 2 verbeteringen.
Heb een CK7W, en heb regelmatig last van een vastlopende telefoon als ik voicedialling doe middels vasthouden van de knop, vervolgens per ongeluk verkeerde persoon bel, en meteen weer afbreek, middels rode knop op telefoon. Als ik dat doe, issie dood. Krijg ik hem alleen weer ok als ik de telefoon uit en aanzet.

En ik hoop dat ik dan misschien wel mijn operator logo kan verwijderen. Heb T-Mobile, en lukt nu op geen enkele manier. Lijkt wel of de telefoon het verrekt om dat logo weg te halen, cq te overschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben eens benieuwd of deze firmware ook de standby tijd verhoogd

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2005 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Niet online
en hoe zit het nou met de mp3's in de verschillende mappen? ik meende dat ze dit ook zouden verbeteren in deze firmware.. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn vraag:
Is in Utrecht ook een Service Point voor nokia, want dit lijkt me sterk dat ze overal in nederland te vinden zijn en niet in utrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 16:30:
Mijn vraag:
Is in Utrecht ook een Service Point voor nokia, want dit lijkt me sterk dat ze overal in nederland te vinden zijn en niet in utrecht
Vast wel :)

@ raimon: werk jij bij inia?

[ Voor 6% gewijzigd door janklp op 10-01-2005 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Laatst online: 15:55
Schiedam had de update nog niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-08 15:25

s3mt3x

I choose not to know...

Eindelijk heb ik tijd om mn firmware te laten flashen. Tel naar het Nokia SP, over een uurtje klaar. Kom ik terug: niet bijgewerkt. Want: er is een led onder de keypad verdwenen/afgebroken. (Ik vond de toetsverlichting altijd al matig, vooral de onderste rij). Dus toestel "stuk", dus geen garantie, dus geen update. Grrrr, morgen de Support Line maar eens bellen.
U heeft garantie totdat het stuk gaat. Is dat de nieuwe policy van Nokia?

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.