Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 16:01:
Kan ik een avi film omzetten naar .3gp met als compressie mpeg-4 ipv h.263?

Ga er vanuit dat mpeg-4 betere kwaliteit is en minder ruimte in beslag neemt.
Divx movies hebben al mpeg-4 compressie, is omzetten naar .3gp dan voldoende voor een goede kwaliteit film?
Yep ! Als je omzet met quicktime kun je kiezen voor
File Format: 3GPP (Mobile MP4) en dat werkt prima op de
6230.

Zie voor een uitgebreidere uitleg over converteren naar
de 6230 mijn posting eerder in ditzelfde topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Weet iemand hoe ik Gmail kan lezen op mijn Nokia 6230 ? Want ik zou dat graag doen via POP en GPRS, maar ik kan de email niet binnen halen. Iemand een idee ? en dus het liefst met het standaard email programma, en niet een utility...

Dit vond ik op Expansys ( http://www.expansys.com.a...p?code=108417&thread=2966 '

En met deze tool lukt het wel , http://www.reqwireless.com/emailviewer.html

maar dus niet met de standaard client, zie ik iets over het hoofd =

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankvanhoesel schreef op woensdag 29 december 2004 @ 11:42:
Weet iemand hoe ik Gmail kan lezen op mijn Nokia 6230 ? Want ik zou dat graag doen via POP en GPRS, maar ik kan de email niet binnen halen. Iemand een idee ? en dus het liefst met het standaard email programma, en niet een utility...

Dit vond ik op Expansys ( http://www.expansys.com.a...p?code=108417&thread=2966 '

En met deze tool lukt het wel , http://www.reqwireless.com/emailviewer.html

maar dus niet met de standaard client, zie ik iets over het hoofd =
Kwestie van de POP instellingen van GMail opzoeken en de rest vind je in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Versie 6.41 van de PC suite draait als een trein moet ik zeggen! Geen problemen met playlists meer, en 't ziet er ook nog eens een stuk beter uit allemaal. Aanrader dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:13

Haan

dotnetter

Topicstarter
Upquark schreef op woensdag 29 december 2004 @ 14:33:
Versie 6.41 van de PC suite draait als een trein moet ik zeggen! Geen problemen met playlists meer, en 't ziet er ook nog eens een stuk beter uit allemaal. Aanrader dus.
Dat is mooi! Ik heb hem ook net geïnstalleerd en het ziet er inderdaad een stuk beter uit. Al vind ik het belangrijker dat ik niet meer 6.2 hoef te gebruiken omdat de Audio Manager vast liep met die playlists. Ik heb t meteen ook maar in de SP veranderd :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Disksoft
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-09 23:17
Blijft bij jullie ook steeds de text message editor hangen als je een smsje hebt verstuurd?
Dit heb ik al van af 5.8

Ik heb firmware 3.15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 19:37:
@Twanzel, heb jij toevallig wat internet sites, waar een howto of wat meer detail erover staat, dat scheelt mij weer wat google werk, als je het n.l. toch al wilde gaan doen heb je je er vast wel in verdiept :)
Ik heb me er niet echt in verdiept omdat het gewoon makkelijk is. Ik zag zo'n ding te koop staan ergens (weet helaas niet meer waar) en toen had ik ff plannen. maar het is net zo makkelijk als ik zeg.... plug het ding in de speler (nokia met headset mod, mp3 speler enz), voor de power in je sigaretten aansteker, tune je radio op de frequentie die het ding uitzend en luisteren maar....

(((iemand nou al een idee over een nieuw blanc logo? Ik heb een goede wapsite nou maar hij zegt steeds opslaan mislukt.... iemand????? :'( )))

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2004 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
Verwijderd schreef op woensdag 29 december 2004 @ 23:27:
[...]

(((iemand nou al een idee over een nieuw blanc logo? Ik heb een goede wapsite nou maar hij zegt steeds opslaan mislukt.... iemand????? :'( )))
Ik heb 'r 1 voor je.
maar ik ben ff aan't bellen... momz

edit:
Klaar met bellen:

URL is http://wap.mob453.com/blanklogo.wml#blank
Bij mij werkt de link iig nog... Succes

[ Voor 23% gewijzigd door Krullebol.nl op 29-12-2004 23:55 ]

Verwijderd

Ik ben vandaag even bij een Nokia Sevicepoint langsgegaan voor een update. 4.44 was de laatste die ze hebben. 5.24 is nog niet officieel gereleased en ik wordt gebeld indien deze beschikbaar is!Lof voor mijn lokale servicepoint!!

Ik wacht voorlopig even met Blanc logo downloaden totdat mn Telfort Abo ingaat, maar tot die tijd ben ik tevreden. Ook leuk dat ik beachrally weer terug heb en zo tegen mn vriendin kan racen via BT >:)

• Eastside
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-05 10:34

Eastside

It's me, TP!!

Nog even een post over het T-mobile en blank operator logo probleem: Ik heb een 6230 met firmware 4.28 en had eerst een orange sim in mijn foon, twee maanden erin gehad, geen probeem, kon gewoon via de hier vermelde wapservice een blank operator logo downloaden.
Nu is mijn T-mobile abo ingegaan en wil ik weer opnieuw een blank logo hebben.... nou je raad het al, het lukt niet! ook niet via t-zones. Hij geeft wel aan of ik het huidige operator logo wil vervangen... ja dus! maar vervolgens nog steeds dat lelijke T-mobile NL in beeld:S Ik denk dat het dus ook een sim-kaart gerelateerd probleem is...

Goodgoan!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/pics/phones/phone_models/enhancements/popups/enhancements_hdb_4_pop.jpg

Waar is dit ding goed voor. Kun je er dan eigen dopje in drukken ofsow ????

Laat Maar, Is Een Handsfree Ding, Sorry

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2004 21:23 ]

• fortfort
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 06:25
Ik heb onderstaand enkele foto's van mij 6230, ik vind dat er erg veel ruis in zit. Vinden jullie dit ook? Foto's zijn wel binnen gemaakt, maar dat moet toch kunnen? Foto's zijn te vinden op www.everdij.com

Afbeeldingslocatie: http://www.everdij.com/6230-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.everdij.com/6230-2.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door fortfort op 07-02-2005 23:24 ]

Verwijderd

Everdij schreef op donderdag 30 december 2004 @ 22:09:
Ik heb onderstaand enkele foto's van mij 6230, ik vind dat er erg veel ruis in zit. Vinden jullie dit ook? Foto's zijn wel binnen gemaakt, maar dat moet toch kunnen?

[afbeelding]
[afbeelding]
IMO nix mis mee voor een telefooncam.
Voor echte foto's moet je een echte digitale camera kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:02

Arfman

Drome!

Ik wou net zeggen. De foto's van mijn 6230 (fw 4.44) lijken meer ruis te bevatten. Nu ben ik ook echt "iets" andere cam gewend (zie sig) maar toch.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eastside schreef op donderdag 30 december 2004 @ 15:26:
Nog even een post over het T-mobile en blank operator logo probleem: Ik heb een 6230 met firmware 4.28 en had eerst een orange sim in mijn foon, twee maanden erin gehad, geen probeem, kon gewoon via de hier vermelde wapservice een blank operator logo downloaden.
Nu is mijn T-mobile abo ingegaan en wil ik weer opnieuw een blank logo hebben.... nou je raad het al, het lukt niet! ook niet via t-zones. Hij geeft wel aan of ik het huidige operator logo wil vervangen... ja dus! maar vervolgens nog steeds dat lelijke T-mobile NL in beeld:S Ik denk dat het dus ook een sim-kaart gerelateerd probleem is...
Zou heel goed kunnen, want mijn Orange-sim stamt nog uit het vroege Dutchtone tijdperk. En de Telfort-sim heeft mischien een blokkering erop zitten.

Iig wacht ik ff met opnieuw OP logo installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 21:04

janklp

FortyTwo Capital

Arfman schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 01:34:
Ik wou net zeggen. De foto's van mijn 6230 (fw 4.44) lijken meer ruis te bevatten. Nu ben ik ook echt "iets" andere cam gewend (zie sig) maar toch.
Ik vind het bij die laatste foto eigenlijk nog wel meevallen, het is natuurlijk wel een telefoon zoals mensen eerder al zeggen. Je moet natuurlijk wel voldoende licht hebben want de lensopening is erg klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fortfort
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-06 06:25
Oja had eigenlijk nog een vraagje, heb net een 2de hands 6230 gekocht,
als ik dan kijk naar het service menu
*#92702689# dan staat er geen purchasing date in, heb emai nummer gecontrolleerd op internet staat niet geboekt als gestolen, kan ik daar dan ook van uitgaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Everdij schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 13:36:
*#92702689# dan staat er geen purchasing date in, heb emai nummer gecontrolleerd op internet staat niet geboekt als gestolen, kan ik daar dan ook van uitgaan?
Staat er bij mij ook niet in. En die van mij heb ik eerlijk gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 15:30:
Ik vroeg me af of het mogelijk is, wanneer nummer meegeven uit-staat, je dit toch aan kunt zetten voor bepaalde personen. Ik wil namelijk over het algemeen niet dat mensen mijn nummer krijgen als ik ze bel, omdat ze zo bijdehand zijn me dan op mijn mobiel terug te bellen, en dat wil ik dus niet.
Natuurlijk mogen vrienden/vriendinnen/familie etc mij wel bellen, en voor hun is het handig om te zien wie er belt, dus in dat geval is het handig als ze mijn nr zien. Standaar heb ik het nu uit staan, dus er wordt geen nr meegegeven als ik bel, is het toch mogelijk door b.v. met een bepaalde code voor het nr, jou tel nr wel meegestuurd wordt?

Verder heb ik geruchten gehoord dat het mogelijk zou zijn om MP3's af te spelen via je je radio op een vrije frequentie, die je auto radio dan weer zou oppakken, kortom je kunt je telefoon als mp3 speler voor de auto radio gebruiken. Iemand die hier meer over weet?
wat je nodig hebt is een fm transmitter 25 - ... dollar

http://www.merconnet.com/product_info.php?cPath=29&products_id=80
http://www.thinkgeek.com/electronics/audio/64fb/

en ga zo maar door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

hij geeft nog duidelijke fotos valt mij reuze mee.
Heb er ook 1 besteld nu nog een bleutooth dongle kopen om data over te zetten :)
overigens denk ik niet dat ik veel van de film en foto mogelijkheden gebruik zal maken.
Heb dit toestel voornamenlijk bij verlenging van mijn abbo gratis gekregen en is dan ook om te bellen.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:36
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 13:39:
[...]

Staat er bij mij ook niet in. En die van mij heb ik eerlijk gekocht :)
Staat er standaard nooit in... Het is niet voor niets een editable entry... Als je zo nodig een datum erin wil kloppen, moet je dat gewoon doen. Ik heb al heel wat Nokia's onder ogen gehad en heb nog nooit standaard een purchasing date erin zien staan... Bij Nokia zelf kunnen ze toch wel achterhalen wanneer je de foon hebt gekocht. Hebben ze het IMEI-nummer voor...
Verwijderd schreef op maandag 27 december 2004 @ 15:30:
Ik vroeg me af of het mogelijk is, wanneer nummer meegeven uit-staat, je dit toch aan kunt zetten voor bepaalde personen. Ik wil namelijk over het algemeen niet dat mensen mijn nummer krijgen als ik ze bel, omdat ze zo bijdehand zijn me dan op mijn mobiel terug te bellen, en dat wil ik dus niet.
Natuurlijk mogen vrienden/vriendinnen/familie etc mij wel bellen, en voor hun is het handig om te zien wie er belt, dus in dat geval is het handig als ze mijn nr zien. Standaar heb ik het nu uit staan, dus er wordt geen nr meegegeven als ik bel, is het toch mogelijk door b.v. met een bepaalde code voor het nr, jou tel nr wel meegestuurd wordt?
[knip]
Je kunt NIET voor enkele mensen je CLID wél meezenden als je dat standaard niet doet; dat wordt door de GSM-operators in Nederland niet ondersteund. Je kunt het wel omdraaien: dus standaard je identiteit WEL meezenden, en #31# voor nummers plaatsen die je wilt bellen zonder dat men je nummer ziet. Je moet dan wel bedenken dat je dus voor élk nummer waarvoor dat geldt, #31# gedraaid dient te worden.

[ Voor 39% gewijzigd door csteelooper op 31-12-2004 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-02 18:39
csteelooper schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 15:26:

Je kunt NIET voor enkele mensen je CLID wél meezenden als je dat standaard niet doet; dat wordt door de GSM-operators in Nederland niet ondersteund. Je kunt het wel omdraaien: dus standaard je identiteit WEL meezenden, en #31# voor nummers plaatsen die je wilt bellen zonder dat men je nummer ziet. Je moet dan wel bedenken dat je dus voor élk nummer waarvoor dat geldt, #31# gedraaid dient te worden.
Dan programmeer je dat toch zo in je contactlijst ?? :P
is de meest simpele oplossing als je het voor bepaalde mensen doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 08:00

cue

Ik heb gister ook mijn 6230 in ontvangst mogen nemen.

Heb op m'n laptop ook bluetooth en wilde graag wat mp3's op mijn phone zetten alleen na ongeveer 30 seconden kapt hij er mee?

Is dit een bekend probleem?

kleine foto'tjes e.d. gaan wel goed, alleen bij mp3's lukt het niet...

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Cue schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 17:30:
Ik heb gister ook mijn 6230 in ontvangst mogen nemen.

Heb op m'n laptop ook bluetooth en wilde graag wat mp3's op mijn phone zetten alleen na ongeveer 30 seconden kapt hij er mee?

Is dit een bekend probleem?

kleine foto'tjes e.d. gaan wel goed, alleen bij mp3's lukt het niet...

iemand een idee?
Interne geheugen van de telefoon vol? Moet je hem wel naar de geheugenkaart verplaatsen he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cue
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 08:00

cue

Dat doe ik ook ik slecteer via explorer de Geheugenkaart en wil m daar naartoe verplaatsen hij begint er ook wel aan maar knalt er dan op gegeven moment uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krullebol schreef op woensdag 29 december 2004 @ 23:46:
[...]

Ik heb 'r 1 voor je.
maar ik ben ff aan't bellen... momz

edit:

Klaar met bellen:

URL is http://wap.mob453.com/blanklogo.wml#blank
Bij mij werkt de link iig nog... Succes
De wapsite is het probleem niet :?
het probleem is dat me foon elke keer zegt opslaan mislukt :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryankn
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Waar kan je je IMEI nr controleren op internet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 22:11
Zodra ze 5.24 hebben ga ik ook maar eens updaten, heb nu nog 4.28. Toch wel vrij vaak last van vastlopers en rare probleempjes.

[ Voor 42% gewijzigd door Razer op 01-01-2005 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je bij een nokia servicepoint direct je telefoon kan laten flashen (nieuwe firmware) zonder dat ze hem op moeten sturen ofzo? Is anders ook wel irritant om je telefoon een tijdje te missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Laatst online: 13-09 22:11
Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 18:40:
Weet iemand of je bij een nokia servicepoint direct je telefoon kan laten flashen (nieuwe firmware) zonder dat ze hem op moeten sturen ofzo? Is anders ook wel irritant om je telefoon een tijdje te missen.
Als het goed is kunnen ze het gewoon daar doen, half uurtje en dan is ie klaar. Maar je kunt als beste even van te voren bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razer schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 18:45:
[...]

Als het goed is kunnen ze het gewoon daar doen, half uurtje en dan is ie klaar. Maar je kunt als beste even van te voren bellen.
Bedankt voor de info. Wel een goede service anders krijg je dat weer met het opsturen van je gsm enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

oudjaarsnacht heb ik om te proberen wat fotos gemaakt maar ik kan ze niet overzetten naar mijn pc toe.
Media overzetten gaat perfect maar als ik browse in de map photo's zie ik de door mij genomen fotos niet staan.
Iemand een idee waar dat aan kan liggen?
Ik werk hiermee overigens via bleutooth

[ Voor 9% gewijzigd door Edwin van Cleef op 01-01-2005 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unofficial changelog van Iemand die al firmware 5.24 heeft:

http://groups.google.be/g...qv7mknt7%404ax.com&rnum=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph03nix80
  • Laatst online: 08-09 16:31
Edwin van Cleef schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 19:09:
oudjaarsnacht heb ik om te proberen wat fotos gemaakt maar ik kan ze niet overzetten naar mijn pc toe.
Media overzetten gaat perfect maar als ik browse in de map photo's zie ik de door mij genomen fotos niet staan.
Iemand een idee waar dat aan kan liggen?
Ik werk hiermee overigens via bleutooth
maakt het nog uit of de foto's op de geheugenkaart of het telefoongeheugen staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Leuke dingetjes die verbeterd zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

ph03nix80 schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 22:14:
[...]

maakt het nog uit of de foto's op de geheugenkaart of het telefoongeheugen staan?
Geen flauw idee eerlijk gezegd hij gebruikt overigens nog niet veel van het kaartgeheugen.
bestanden overzetten van mijn pc naar de foon gaan prima maar andersom lukt het om 1 of andere manier niet.
zou graag eens willen zien wat het resultaat van de fotos is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:25
hetzelfde wat dus ook al hier staat [rml]noki_JA in "Nokia 6230 [ deel 13]"[/rml] ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

waar kan je je firmware laten upgraden in Enschede? of kan dat hier niet in dit gat (8>

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:38

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Razer schreef op zaterdag 01 januari 2005 @ 18:45:
[...]

Hoe snel het gebeurt is dus compleet afhankelijk van het Service Point. Bij de ene kun je er inderdaad op wachten en bij een andere mag je je telefoon daar afgeven en een week later weer gaan ophalen. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe druk ze het hebben, maar echte richtlijnen hoe snel ze een firmware update moeten doen voor een toestel dat nog onder garantie valt hebben ze volgens mij niet.
Flappiewappie schreef op zondag 02 januari 2005 @ 12:29:
waar kan je je firmware laten upgraden in Enschede? of kan dat hier niet in dit gat (8>
Klikt en vindt..

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FlipFluitketel schreef op zondag 02 januari 2005 @ 14:55:
[...]

Hoe snel het gebeurt is dus compleet afhankelijk van het Service Point. Bij de ene kun je er inderdaad op wachten en bij een andere mag je je telefoon daar afgeven en een week later weer gaan ophalen. Het ligt er natuurlijk ook aan hoe druk ze het hebben, maar echte richtlijnen hoe snel ze een firmware update moeten doen voor een toestel dat nog onder garantie valt hebben ze volgens mij niet.

[...]

Klikt en vindt..
Rijssen is voor jou het meest dichtbij, moet je wel eerst even contact opnemen want diegene die daar zit om telefoons te updaten is er niet altijd. Teunis Telecom zie ook telefoongids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SambalBij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:10

SambalBij

We're all MAD here

csteelooper schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 15:26:
Fout.... :)

Het kan (bij KPN tenminste) wel degelijk. Zet het meesturen van je nummer gewoon uit op je toestel, en zet voor de nummers waarbij je het *wel* wil meesturen *31# voor het nummer. Dan wordt het nummer wél meegestuurd.

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-09 15:40

MarcoKL

That's a huge b*tch!

Ik heb een beetje zitten lezen, maar het is erg veel wat over deze telefoon gepost word :/
dus ik weet niet of ik nu een stome vraag ga stellen, maar ik heb zelf al gezocht maar kon er weinig over vinden.
Is er een Java toepassing die het mogelijk maakt om ipv je GPRS je bluetooth connection of een andere connection te gebruiken, zodat je kan surfen/chatte via je pc thuis bijvoorbeeld? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dinow schreef op zondag 02 januari 2005 @ 20:21:
Ik heb een beetje zitten lezen, maar het is erg veel wat over deze telefoon gepost word :/
dus ik weet niet of ik nu een stome vraag ga stellen, maar ik heb zelf al gezocht maar kon er weinig over vinden.
Is er een Java toepassing die het mogelijk maakt om ipv je GPRS je bluetooth connection of een andere connection te gebruiken, zodat je kan surfen/chatte via je pc thuis bijvoorbeeld? :?
dat is al verschillende keren langs gekomen... ik vroeg het me ook af (voor een bluetooth msn ofzo) maar er is nog niemand met een progje gekomen volgens mij....
Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2004 @ 18:52:
[...]

De wapsite is het probleem niet :?
het probleem is dat me foon elke keer zegt opslaan mislukt :'(
iemand een oplossing voor het blanc operator logo opslaan mislukt geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar :)

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2005 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dapie007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 07:59
kan je bij deze telefoon ook instellen dat je foto's ziet van personen als ze je bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dapie007 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 01:59:
kan je bij deze telefoon ook instellen dat je foto's ziet van personen als ze je bellen?
Ja, als de nummers op je telefoon zijn opgeslagen bij je contacten. Je ziet dan een klein foto'tje in een hoekje van het scherm als je gebeld wordt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2005 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StanTheMan
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 10:42
Die 5.24 firmware lijkt op de ideale firmware waarna je nooit meer hoeft te updaten..! Mits er geen vastlopers meer inzitten natuurlijk, en/of het skippen met MP3's op grote MMC's er uit is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:06

_Christiaan_

Master of SOG

Hoeveel kost het om de firmware te laten upgraden?

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Laatst online: 10-09 15:11
bigchristiaan schreef op maandag 03 januari 2005 @ 11:06:
Hoeveel kost het om de firmware te laten upgraden?
Ik meende dat het het eerste jaar gratis is. Daarna kost het dus wat, maar hoeveel weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Upquark schreef op maandag 03 januari 2005 @ 11:31:
[...]

Ik meende dat het het eerste jaar gratis is. Daarna kost het dus wat, maar hoeveel weet ik niet.
Eerste jaar is het 100% zeker gratis, dus iedereen die nu dit toestel nog heeft krijgt het wel gratis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Januszjes schreef op maandag 03 januari 2005 @ 11:34:
[...]

Eerste jaar is het 100% zeker gratis, dus iedereen die nu dit toestel nog heeft krijgt het wel gratis ;)
Ook als je het toestel niet bij het Nokia Service Point hebt gekocht?
Want de mijne komt van BelCompany in België (op de Meir), maar enkele 10talle meters verder is er het officiële Nokia Service Point (+ store) van België... Ik zou hem bij Nokia dan laten upgraden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Ik weet toch niet welke phone ik zal nemen zeg, mijn abbo verloop volgende maand, en ik kan ook deze telefoon kiezen bij T-Mobile... Toch twijfel ik nog! Kan iemand me misschien overtuigen? 8)7

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL

MarcoKL

That's a huge b*tch!

Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2005 @ 23:10:
[...]

dat is al verschillende keren langs gekomen... ik vroeg het me ook af (voor een bluetooth msn ofzo) maar er is nog niemand met een progje gekomen volgens mij....
das jammer :/
Donnie schreef op maandag 03 januari 2005 @ 11:39:
Ik weet toch niet welke phone ik zal nemen zeg, mijn abbo verloop volgende maand, en ik kan ook deze telefoon kiezen bij T-Mobile... Toch twijfel ik nog! Kan iemand me misschien overtuigen? 8)7
Er zijn natuurlijk niet voor niks zoveel delen :7
en sja wat moet je nog meer op je phone hebbe dan wat de 6230 allemaal heeft? :*)

[ Voor 26% gewijzigd door MarcoKL op 03-01-2005 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dinow schreef op maandag 03 januari 2005 @ 11:56:
[...]

Er zijn natuurlijk niet voor niks zoveel delen :7
en sja wat moet je nog meer op je phone hebbe dan wat de 6230 allemaal heeft? :*)
Flitser :P
Betere camera :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 19:54

PanMan

Spun!

Hoe snel is een datakabel in vergelijking met een cardreader (en bluetooth?)
Ik heb nu nog de standaard 32 mb, maar wil binnenkort 512 gaan kopen, voor mp3's. Maar die wil ik niet via bluetooth gaan overzenden, dat duurt uren. Dus dacht ik aan een cardreader, maar dan moet ik elke keer mijn telefoon uit elkaar halen voor updaten, dat doe ik liever ook niet. Dus: Is een datakabel vergelijkbaar in snelheid? Dan koop ik die liever, dan kan ik updaten zonder m'n foon uit elkaar te halen. Thnx!

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL

MarcoKL

That's a huge b*tch!

koop dan een normale camera :7 als je mooie pics wil maken O-)
ik vind hem zelf een beste camera en wil ik mooie pics gaan maken, dan pak ik me digi cam :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PanMan schreef op maandag 03 januari 2005 @ 12:27:
Hoe snel is een datakabel in vergelijking met een cardreader (en bluetooth?)
Ik heb nu nog de standaard 32 mb, maar wil binnenkort 512 gaan kopen, voor mp3's. Maar die wil ik niet via bluetooth gaan overzenden, dat duurt uren. Dus dacht ik aan een cardreader, maar dan moet ik elke keer mijn telefoon uit elkaar halen voor updaten, dat doe ik liever ook niet. Dus: Is een datakabel vergelijkbaar in snelheid? Dan koop ik die liever, dan kan ik updaten zonder m'n foon uit elkaar te halen. Thnx!
Is al eerder besproken in dit topic.
Een datakabel is wel sneller maar dan schijnt het nog heel lang te duren voordat je die 512mb vol hebt zitten. Met een USB2.0 cardreader is dat zo klaar. Ikzelf gebruik een cardreader. Als er eenmaal muziek op je card staat hoef je t toch niet elke dag te veranderen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Laatst online: 08-09 22:42

ScSi

Belg.

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 11:37:
[...]

Ook als je het toestel niet bij het Nokia Service Point hebt gekocht?
Want de mijne komt van BelCompany in België (op de Meir), maar enkele 10talle meters verder is er het officiële Nokia Service Point (+ store) van België... Ik zou hem bij Nokia dan laten upgraden...
Al heb je die in Zichemzussenbolder gekocht, betaald is betaald en dan mag je die laten flashen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScSi_009 schreef op maandag 03 januari 2005 @ 12:41:
[...]

Al heb je die in Zichemzussenbolder gekocht, betaald is betaald en dan mag je die laten flashen ;)
Had voor de zekerheid effe naar het Nokia Service Point van Antwerpen gemaild, en heb zonet antwoord gekregen:

Beste

dit is mogelijk hoor, we zouden eind jan. de nieuwe software krijgen

gelieve dan te bellen om zeker te zijn aub

mvg
Nokia Shop 03/233.23.48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Laatst online: 23-08 16:16

Radjesh

hoi

Ik heb hbier een 6230 met orange, maar als ik de orange world instellingen naar me tel laat sturen heb ik een code nodig om het op te kunnen slaan... :P

Wat is die code? :D ;)

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radjesh schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:21:
Ik heb hbier een 6230 met orange, maar als ik de orange world instellingen naar me tel laat sturen heb ik een code nodig om het op te kunnen slaan... :P

Heb je de instellingen via de site van Nokia laten sturen? (is gratis!)
Op die site staat (boven de uitleg hoe je het precies moet doen) de code (in het ROOD!!) die je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radjesh schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:21:

En als je het via Orange.nl doet staat er ook een code op je scherm. lezen!. Ik dacht 00000, maar weet dit niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh

Radjesh

hoi

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 13:53:
[...]

En als je het via Orange.nl doet staat er ook een code op je scherm. lezen!. Ik dacht 00000, maar weet dit niet zeker.
heb het :) code was 0, ok ik heb nu orange world en kan gprs doen etc.... Als ik emails verzend kost dit mij een meerprijs per email, kan er niks over vinden @ de orange site :D

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radjesh schreef op maandag 03 januari 2005 @ 14:19:
[...]
heb het :) code was 0, ok ik heb nu orange world en kan gprs doen etc.... Als ik emails verzend kost dit mij een meerprijs per email, kan er niks over vinden @ de orange site :D
Als je e-mailt m.b.v. de e-mailclient betaal je alleen dataverkeer, en zolang dat binnen 2mb blijft valt dat dus binnen je bundel. De instellingen voor e-mail vind je in de startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh

Radjesh

hoi

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 14:39:
[...]

Als je e-mailt m.b.v. de e-mailclient betaal je alleen dataverkeer, en zolang dat binnen 2mb blijft valt dat dus binnen je bundel. De instellingen voor e-mail vind je in de startpost.
Mooi zo :)

Ik doe het via die orange portal, ga thuis maar eens een email client downen :)

Bedankt voor je antwoord :>

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 10:31
Heeft de Traxdata Multimedia Card 1Gb besteld, en gaat hopen dat hij het doet :)

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choxo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-11-2023

Choxo

n\o/ne

Sendar; Hij zal het doen, bij mij doed hij het al 4 maanden :D

×××

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 19:54

PanMan

Spun!

Quicktime die .3gp files kan maken, die is niet legaal gratis te downloaden, toch?

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Ok dus als je een 6230 hebt gekocht is het updaten van de firmware gratis.

Maar als je 6230 nou toevallig van de vrachtwagen is gevallen? Is het updaten dan ook nog gratis? >:) En trouwens, hoe kunnen ze controleren of je hem binnen een jaar hebt gekocht. Moet je een bonnetje laten zien ofzo?

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizonKid
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-03 00:40
iemand een ideetje hoe ver deze gsm nog gaat zakken in prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL

MarcoKL

That's a huge b*tch!

BizonKid schreef op maandag 03 januari 2005 @ 16:37:
dat weet niemand he :7
maar der zijn wel veel aanbiedingen met deze telefoon, niet goedkoop genoeg? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, jij wel ?

*zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 10:31
Choxo schreef op maandag 03 januari 2005 @ 15:52:
Sendar; Hij zal het doen, bij mij doed hij het al 4 maanden :D
Hele geruststelling :P
hij was nu 71 euro, dus vond het wel het proberen waart. Hij kan ook in mijn fotocamera, dus d8 kan de gok wel nemen, maar gelukkig doet hij het.
Welke firmware heeft die van jou? Ik heb 4.28

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Het is nog steeds een van de meest degelijke en meest vooraanstaande gsm's dus ik denk niet dat de telefoon binnenkort veel in prijs zal geen zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Maar als je 6230 nou toevallig van de vrachtwagen is gevallen? Is het updaten dan ook nog gratis? >:) En trouwens, hoe kunnen ze controleren of je hem binnen een jaar hebt gekocht. Moet je een bonnetje laten zien ofzo?

Iemand?

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bigchristiaan schreef op maandag 03 januari 2005 @ 23:02:

Iemand?
Je kickt binnen 24 uur, dat is niet de bedoeling hier op GoT.

Ze kunnen aan je IMEI nummer zien wanneer het toestel geproduceerd is en zo kunnen ze grof schatten wanneer deze verkocht is. Bij twijfelgevallen vragen ze om een factuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bigchristiaan schreef op maandag 03 januari 2005 @ 23:02:

Iemand?
Moet je hier nu echt voor dubbelposten? Heb je er al eens bij stilgestaan dat mensen je misschien niet willen helpen met een GSM die van een hardwerkende mens is gestolen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 23:09:
[...]

Moet je hier nu echt voor dubbelposten? Heb je er al eens bij stilgestaan dat mensen je misschien niet willen helpen met een GSM die van een hardwerkende mens is gestolen?
Ik zeg toch niet dat ik die telefoon heb en dat-ie van de vrachtwagen is gevallen? Ik vraag er alleen maar naar ALS dat het geval zou zijn.
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2005 @ 23:08:
[...]

Je kickt binnen 24 uur, dat is niet de bedoeling hier op GoT.

Ze kunnen aan je IMEI nummer zien wanneer het toestel geproduceerd is en zo kunnen ze grof schatten wanneer deze verkocht is. Bij twijfelgevallen vragen ze om een factuur.
Bedankt voor de snelle reactie. Ik weet nu gelijk wat "kicken" betekent, en dat je dat niet binnen 24 uur mag doen op GoT. O-) O-) O-) })

[ Voor 37% gewijzigd door _Christiaan_ op 03-01-2005 23:17 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bigchristiaan schreef op maandag 03 januari 2005 @ 23:14:
[...]

Ik zeg toch niet dat ik die telefoon heb en dat-ie van de vrachtwagen is gevallen? Ik vraag er alleen maar naar ALS dat het geval zou zijn.
Ik ben niet naïef ;) Als je hem gewoon ergens in de winkel gekocht hebt moet je geen angst hebben, en MOEST die dan toch gestolen zijn kan je gewoon aantonen waar ie gekocht is.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2005 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Ik was gewoon benieuwd, niet angstig 8)

btw, als iets "van de vrachtwagen is gevallen", wil dat niet gelijk zeggen dat het product van een individueel persoon is gestolen. Het kan van alles zijn, bijvoorbeeld ook een magazijnoverschot ofzo. Pas heb ik nog een doos parfum gekregen van een kennis die werkt bij zo'n internationaal parfum-bedrijf.

[ Voor 80% gewijzigd door _Christiaan_ op 03-01-2005 23:21 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-09 16:21

Flappiewappie

Hier nog meer

als je een mp3tje naar je tel stuurd via BT, moet die dan in het standaard geheugen passen zodat je hem dan handmatig naar je MMC kan verplaatsen. Of is er een manier dat ie dit meteen automatisch doet.

als ik hem nl. nu wil verzenden (album in 1 mp3tje van +- 100mb) dan past het niet. want dan stopt ie er gewoon mee. snap er niks van...

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Flappiewappie schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 00:02:
als je een mp3tje naar je tel stuurd via BT, moet die dan in het standaard geheugen passen zodat je hem dan handmatig naar je MMC kan verplaatsen. Of is er een manier dat ie dit meteen automatisch doet.

als ik hem nl. nu wil verzenden (album in 1 mp3tje van +- 100mb) dan past het niet. want dan stopt ie er gewoon mee. snap er niks van...
Via de computer kan je hem ook naar geheugenkaart zetten maar wanneer je bestanden van een andere bluetooth telefoon gaat ontvangen dan wordt het bestand eerst op je interne geheugen opgeslagen. Dit is wel lastig want grote bestanden versturen rechtstreeks van telefoon naar telefoon is dus uitgesloten |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sendar schreef op maandag 03 januari 2005 @ 15:43:
Heeft de Traxdata Multimedia Card 1Gb besteld, en gaat hopen dat hij het doet :)
Laat je iets weten als je hem hebt aangekregen en of ie het doet?

Waar heb je hem besteld, hoeveel €€€tjes?
Want ik ben ook nog steeds op zoek naar de geschikte 1 Gb-kaart...

Ik zie dat hij bij opus.nl aan € 71,93 wordt verkocht! Lijkt mij absoluut niet te duur!
Kan iemand met zekerheid bevestigen dat hij werkt in de 6230 met firmware 4.44?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh

Radjesh

hoi

Ik heb imap 4 instellen voor me email naar me toe laten sturen, maar nu moet ik me aanmelden voor gprs ofzo als ik wat wil versturen... Ik kan wel gewoon met Orange World aan de slag :P

Wat is het probleem? ;)

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radjesh schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 11:34:
Ik heb imap 4 instellen voor me email naar me toe laten sturen, maar nu moet ik me aanmelden voor gprs ofzo als ik wat wil versturen... Ik kan wel gewoon met Orange World aan de slag :P

Wat is het probleem? ;)
Het probleem is dat je de startpost niet gelezen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh

Radjesh

hoi

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 11:36:
[...]

Het probleem is dat je de startpost niet gelezen hebt.
jawel, heb die excel sheet hier voor me :P

Maar wilt het niet doen :)

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radjesh schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 11:37:
[...]
jawel, heb die excel sheet hier voor me :P

Maar wilt het niet doen :)
Niet die excel file pakken maar naar beneden scrollen naar het kopje
Hoe krijg ik mijn e-mail aan de praat icm Telfort/Orange abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:11
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 09:16:
[...]

Laat je iets weten als je hem hebt aangekregen en of ie het doet?

Waar heb je hem besteld, hoeveel €€€tjes?
Want ik ben ook nog steeds op zoek naar de geschikte 1 Gb-kaart...

Ik zie dat hij bij opus.nl aan € 71,93 wordt verkocht! Lijkt mij absoluut niet te duur!
Kan iemand met zekerheid bevestigen dat hij werkt in de 6230 met firmware 4.44?
Ik heb hem bij opus gekocht :)
De volle ruimte is beschikbaar in de foon, alleen hij wil hem zelf niet formatteren (dat gaat dan mis, dus toen ik het had verneukt maar even een cardreader opgezocht). Hij geeft aan dat hij 160MB is, maar de gebruikte ruimte geeft hij wel goed aan (bij mij al ver daarboven :P). Verder vind ik het kaartje lekker snel werken. Mijn ringtone haal ik er niet vanaf maar mijn alarmtoon wel, zonder problemen, en bladeren/afspelen door/van mp3's/playlists gaat lekker.

ps. firmware 4.44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

phYzar schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 11:43:
[...]

Ik heb hem bij opus gekocht :)
De volle ruimte is beschikbaar in de foon, alleen hij wil hem zelf niet formatteren (dat gaat dan mis, dus toen ik het had verneukt maar even een cardreader opgezocht). Hij geeft aan dat hij 160MB is, maar de gebruikte ruimte geeft hij wel goed aan (bij mij al ver daarboven :P). Verder vind ik het kaartje lekker snel werken. Mijn ringtone haal ik er niet vanaf maar mijn alarmtoon wel, zonder problemen, en bladeren/afspelen door/van mp3's/playlists gaat lekker.

ps. firmware 4.44
Bedankt! Dan ga ik er ook eentje bestellen bij Opus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy001
  • Laatst online: 11-04 07:03
Ik heb de vraag al een keer eerder gesteld in een vorig deel maar ik heb er nooit een reactie opgehad dus hierbij nogmaals mijn vraag.

Ik zit ook al een tijdje te kijken naar de verschillende carkits maar ik zit met de volgende vraag die iemand hier wel kan beantwoorden(denk ik)

Welke carkit met Bluetooth van Nokia moet ik hebben als ik alleen maar willen bellen (en dus niet opladen van de telefoon). En ook moet het mogelijk zijn om het geluid over de speakers van de radio te horen. Weet iemand welke carkit ik dan het beste kan nemen?

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:11
Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 11:46:
[...]

Bedankt! Dan ga ik er ook eentje bestellen bij Opus!
Ik kreeg er van Opus een traxdata-pet bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh

Radjesh

hoi

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 11:43:
[...]

Niet die excel file pakken maar naar beneden scrollen naar het kopje
Hoe krijg ik mijn e-mail aan de praat icm Telfort/Orange abonnement?
verzenden lukt... Maar ben bang dat ik iets verkeerd doe bij me pop 3 :)

bij username : radjesh@orange.nl
password: ( het password dat ik ook gebruik bij die orange site.. )

pop3server: pop.orange.nl

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07 12:57

agaam

dit is mijn huisdier

hallo ik weet niet of de vraag al gesteld is, maar ik zie dat b.v se k500! 40 Polyfone ringtone heeft. en de nokia 6230 20 Polyfone ringtone. heeft dit ook invloed op mp3 ringtone, of kan je gewoon elke ringtone laten draaien ook van 56kilobits of heeft dat daar niet mee te maken.(the annoying thing clip)
alvast bedankt gr agaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Radjesh schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 12:02:
[...]
verzenden lukt... Maar ben bang dat ik iets verkeerd doe bij me pop 3 :)
bij username : -knip-
password: ( het password dat ik ook gebruik bij die orange site.. )
pop3server: pop.orange.nl
Probeer eens zonder @orange.nl
En zorg dat je wachtwoord klopt (hoofdletters/kleine letters)
agaam schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 12:05:
hallo ik weet niet of de vraag al gesteld is, maar ik zie dat b.v se k500! 40 Polyfone ringtone heeft. en de nokia 6230 20 Polyfone ringtone. heeft dit ook invloed op mp3 ringtone, of kan je gewoon elke ringtone laten draaien ook van 56kilobits of heeft dat daar niet mee te maken.(the annoying thing clip)
alvast bedankt gr agaam
Je kunt in principe elk MP3 bestand gebruiken als ringtone, dus zolang je geheugenkaart niet vol zit is dat onbeperkt.
IMO gebruik je maar 1 ringtone tegelijk dus heb je aan 20 wel genoeg.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2005 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Laatst online: 01-09 22:51
agaam schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 12:05:
maar ik zie dat b.v se k500! 40 Polyfone ringtone heeft. en de nokia 6230 20 Polyfone ringtone.
Waarschijnlijk bedoelt hij 40-stemmige en 20-stemmige polyfone ringtones en niet het aantal zoals hierboven mij werd gezegd. De naam zegt het al, 40-stemmig klinkt natuurlijk net iets "natuurgetrouwder", beter gezegd, kan tot 40 "instrumenten" tegelijkertijd afspelen. Denk maar aan bijvoorbeeld een ringtone die en een "baslijn" / "trillijn" heeft, en een "gitaarlijn" en een "melodielijn" etc. etc.

De oudere 6610 had bijv. 4 stemmig, wat ik persoonlijk ook niet meer aan te horen valt hoe "lelijk" (monotone ringtones wordt je enkel chago :9). Hopelijk is het een redelijk heldere uitleg.

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agaam
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-07 12:57

agaam

dit is mijn huisdier

hallo InsjaHH

ja klopt dat bedoelde ik precies. maar dan denk ik toch dat ik voor de se k700i ga. vind het geluid daar van toch mooier bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Laatst online: 01-09 22:51
Geen punt, doet altijd goed als je iemand kan helpen :). Wellicht moet je ook eens kijken naar de D500 van Samsung, daar zit ik zelf ook op te staren. Vergelijk de specs maar een beetje met de 6230 / K500 / K700i, een zeer interessante opponent lijkt mij...

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Laatst online: 07:13

Haan

dotnetter

Topicstarter
agaam schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 15:29:
hallo InsjaHH

ja klopt dat bedoelde ik precies. maar dan denk ik toch dat ik voor de se k700i ga. vind het geluid daar van toch mooier bedankt.
Begrijp ik nou goed, dat je een telefoon kiest omdat je het geluid van de ringtones mooier vindt klinken?

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds september de 6230.

Sinds gister heb ik een probleem. Mijn tel is in de veronderstelling dat mijn headset ingeplugd is. Dit is niet het geval. Met het gevolg dat ik niemand hoor praten en ik kan zelf niet antwoorden. Heeft iemand hier ook problemen mee gehad en heeft misschien de oplossing.

FAQ doorkijken van nokia heeft geen nut gehad. In de startpost stond ook niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 januari 2005 @ 17:08:
Heb sinds september de 6230.

Sinds gister heb ik een probleem. Mijn tel is in de veronderstelling dat mijn headset ingeplugd is. Dit is niet het geval. Met het gevolg dat ik niemand hoor praten en ik kan zelf niet antwoorden. Heeft iemand hier ook problemen mee gehad en heeft misschien de oplossing.

FAQ doorkijken van nokia heeft geen nut gehad. In de startpost stond ook niets.
Telefoon al uit- en aangezet?
Batterij er al een paar uurtjes uitgehaald?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.