Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choxo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10-11-2023

Choxo

n\o/ne

ScSi_009 : Ik vind je initiatief zeer mooi, maar ik vrees een beetje dat het iemand je werk al heeft gedaan; op de Howard Forums staat een zeer grote compabilty list...

hier dus

×××

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:36

ScSi

Belg.

Choxo schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 21:54:
ScSi_009 : Ik vind je initiatief zeer mooi, maar ik vrees een beetje dat het iemand je werk al heeft gedaan; op de Howard Forums staat een zeer grote compabilty list...

hier dus
Weet ik, staat ook in de FP, maar zie dit eens
Last edited by friedbrains on 06-14-2004 at 06:26
Dat kan dus beter plus ook het feit dat dat een Amerikaans forum is waar merken langskomen waar wij nog nooit van gehoord hebben. Vandaar deze lijst dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 17:01:
Mij is het gelukt om het weg te krijgen met Nagellak Remover (van Etos, zonder aceton)
en een paar wattenstaafjes, zonder dat de lak is beschadigd. Je bent wel ongeveer 10 minuten
aan het wrijven.
ik dus ook die Etos zooi gehaald... lekker aan het wrijven; logo bijna weg en toen ineens... gat in de lak! :(

helaas niet onvoorwaardelijk succesvol dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een bug ontdekt in 5.24. Als ik een paswoord ingeef bij een device pair, dan zie je het cijfer 4 niet als sterretje. dus je krijgt ***4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 21:04

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 23:23:
Ik heb een bug ontdekt in 5.24. Als ik een paswoord ingeef bij een device pair, dan zie je het cijfer 4 niet als sterretje. dus je krijgt ***4.
Dit was eerder ook bij de portofeuille dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Even een aantal off-topic replies verwijderd... let er even op dat het hier geen huiskamer is mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 december 2004 @ 13:35:
Ik dacht gisteren: laat ik mijn telefoonboek 's met Outlook synchroniseren (en dan ook gelijk met mijn PDA). Alles werkte, maar ik stuitte op een probleem. In mijn telefoon stond een contact met (fictieve) naam Jansen, A. . Deze kwam vervolgens in Outlook te staan als:
Voornaam: Jansen
Achternaam: A.
Als ik dat omkeer en de weergavenaam instel als Jansen, A. en ik synchroniseer weer met mijn telefoon, dan komt het erin te staan (in de lijst) als A. Jansen. Niet echt handig, aangezien je dan niet kunt zoeken op letter van achternaam.
Iemand dit al meegemaakt of een oplossing hiervoor?

V 04.28
Outlook 2002
*kickje*
Weet iemand misschien een oplossing? Heb net de nieuwste PC Suite gedownload maar dit verhelpt het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 08:48
Weet iemand in de omgeving Denbosch/Eindhoven nog een Nokia service point waar ik mijn 6230 niet hoef op te laten sturen om hem te laten flashen naar nieuwe FW?

Ik ben gister naar de Orange shop geweest en daar vertelden ze me dat ik naar Bombeeck (EH) moest gaan. Ze konden daar volgens hun de telefoon flashen in de winkel. Daar aangekomen bleek het echter dat ze ook daar moesten opsturen :s....

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
DaTiezl schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 11:14:
Weet iemand in de omgeving Denbosch/Eindhoven nog een Nokia service point waar ik mijn 6230 niet hoef op te laten sturen om hem te laten flashen naar nieuwe FW?

Ik ben gister naar de Orange shop geweest en daar vertelden ze me dat ik naar Bombeeck (EH) moest gaan. Ze konden daar volgens hun de telefoon flashen in de winkel. Daar aangekomen bleek het echter dat ze ook daar moesten opsturen :s....
Dit is nog een andere...

PHC Telecom
Flight Forum 1700
5657 EZ EINDHOVEN

Meestal kunnen ze in de winkel direct update uitvoeren.
Doe je even een belletje van te voren en wie weet...

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennismaus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 14:47
Weten jullie dat of er op een telefoon die je nu krijgt meteen de nieuwste firmware erop zit???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal

Korakal

Up up up!

Dat ligt er maar net aan wanneer de voorraad is ingekocht; als dat voor de laatste firmwareupdate is geweest zal die er niet zomaar vanzelf in komen waaien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
dennismaus schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 11:24:
Weten jullie dat of er op een telefoon die je nu krijgt meteen de nieuwste firmware erop zit???
De nieuwste die uit de fabriek komen rollen hebben allemaal de nieuwste firmware. Het kan zijn dat verschillende winkels nog oudere voorraad hebben en dan staat daar waarschijnlijk nog 4.44 op.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennismaus
Ach er zit een nokia store in Den Haag dus echt moeilijk zal het niet zijn. Overigens ga ik van de week 2 traxdata kaartjes bestellen als er nou nog meer animo hier voor is is het misschien leuk om er een inkoopactie van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 10:19:
[...]

*kickje*
Weet iemand misschien een oplossing? Heb net de nieuwste PC Suite gedownload maar dit verhelpt het probleem niet.
dat ligt eraan dat je in outlook de gegevens hebt geordend als A. Jansen (nederlandse manier dus) en in je gsm als Jansen, A.
dat moet te veranderen zijn. Ik heb dit ooit ook gehad en opgelost maar ik gebruik deze functie echt niet meer aangezien ik op mn pc geen behoefte heb aan tel nrs, en op mn gsm niet aan email adressen.

succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 12:02:
[...]

dat ligt eraan dat je in outlook de gegevens hebt geordend als A. Jansen (nederlandse manier dus) en in je gsm als Jansen, A.
dat moet te veranderen zijn. Ik heb dit ooit ook gehad en opgelost maar ik gebruik deze functie echt niet meer aangezien ik op mn pc geen behoefte heb aan tel nrs, en op mn gsm niet aan email adressen.

succes!
Het is dus mogelijk? Thnx, dan ga ik dat verder uitzoeken :)
/edit: heb je enig idee waar je dit opgelost hebt? in je pc of in je telefoon? in outlook of in nokia pc suite?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in pc en tel heb ik in ieder geval de voornaam eerst staan. probeer dat eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 12:20:
in pc en tel heb ik in ieder geval de voornaam eerst staan. probeer dat eens
Dat lukt mij wel. Maar ik wil het graag andersom, omdat dat voor mij makkelijker onthoudt dan voorletters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan moet je dat bij allebei instellen
en niet alleen dat ie t zo weergeeft, maar ook dat ie t zo opslaat.
ff googlen, dan vind je vast wel wat...

edit: van nokia:
http://www.nokia.com/supp...230/english/3_1_13_3.html

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2005 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raimon schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 11:17:
[...]

Dit is nog een andere...

PHC Telecom
Flight Forum 1700
5657 EZ EINDHOVEN

Meestal kunnen ze in de winkel direct update uitvoeren.
Doe je even een belletje van te voren en wie weet...
Daar heb ik hem gisteren dus ingeleverd en vandaag is hij nog steeds niet klaar. Toen ik belde zou ik kunnen wachten, toen ik aankwam duurde het een dagje en vandaag is ie nog niet klaar :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 14:38:
[...]

Daar heb ik hem gisteren dus ingeleverd en vandaag is hij nog steeds niet klaar. Toen ik belde zou ik kunnen wachten, toen ik aankwam duurde het een dagje en vandaag is ie nog niet klaar :|
Dan moet je ze daarmee om de oren gooien, geven ze een excuus op of niet? Het kan natuurlijk altijd zijn dat de pc of de software niet werkt daar... heb ik ook een dag gehad.. maar ik geef dat de klanten dan wel door.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:36

_Christiaan_

Master of SOG

dennismaus schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 12:00:
Ach er zit een nokia store in Den Haag dus echt moeilijk zal het niet zijn. Overigens ga ik van de week 2 traxdata kaartjes bestellen als er nou nog meer animo hier voor is is het misschien leuk om er een inkoopactie van te maken.
Zou idd goed idee zijn :) Ik wil er zelf eentje van 512, en een vriend van mij ook. En misschien zou nog een vriend van me de 6230 kopen, en ik denk dat hij dan ook wel trek zou hebben in zo'n kaartje :9

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennismaus
Ik laat het nog even weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 12:48:
dan moet je dat bij allebei instellen
en niet alleen dat ie t zo weergeeft, maar ook dat ie t zo opslaat.
ff googlen, dan vind je vast wel wat...

edit: van nokia:
http://www.nokia.com/supp...230/english/3_1_13_3.html
thnx :)
al vind ik het een slechte oplossing van nokia, als ze het probleem kennen is het vast niet zo'n moeite om het te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ze zeggen dat de tel. maar 1 plaats heeft voor de naam, niet 2 voor voor- en achternaam. Ik gok dat dat is om compatible te zijn met de SIM-kaart.

Ik heb trouwens net een 1GB MMC kaartje + kabel besteld bij stuntprijzen, allebei niet leverbaar, maar wel eind volgende week ahgi.
Ze doen wel erg hun best om zeer amateuristisch over te komen, ik mail ze netjes met correcte interpunctie en spreek ze met u aan, mailen terug met amper interpunctie en spreken me aan met je :{ Maar ja, ze zijn goedkoop :P

[ Voor 4% gewijzigd door Aikon op 19-01-2005 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Primusman
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09-2015
ScSi_009 schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 19:06:
Nokia 6230 MMC card compatibility
MerkVersieGrootte
TraxData4.44, 5.24256Mb, 512Mb,1024Mb
KingMax?.??256Mb, 512Mb,1024Mb
MobyMemory?.??128Mb, 256Mb, 512Mb,1024Mb
Peak4.28512Mb
Dane-Elec4.44128Mb, 256Mb, 512Mb
Transcend4.44512Mb
TwinMOS4.441024Mb

Ik heb momenteel weinig tijd, maar als iedereen hieronder eens post wat zeker werkt, dan is het snel aangepast! Zo houden we voor alle tweakers bij welke kaarten wel of niet werken!
Toegevoegd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elimination
  • Laatst online: 31-05 09:14
Ik heb dus het Twinmos kaartje van 1gB en die werkte goed (zelfs correcte aangeving van opslagruimte).... totdat ik de naam wilde veranderen. Zelfs dat lukte, maar vanaf toen zei hij spontaan dat hij nog niet geformateerd was. Raar genoeg, ik naam terugzetten naar "NoName", nog steeds de melding dat ik em moest formateren. Uiteindelijk maar gedaan en jammer dan, hij blijft ongeformateerd volgens mn nokiaatje. Firmware versie 4.44

Ik ga over een aantal minuten naar de nokia service point, eens ff kijken of zij het correct kunnen formateren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raimon schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 14:58:
[...]

Dan moet je ze daarmee om de oren gooien, geven ze een excuus op of niet? Het kan natuurlijk altijd zijn dat de pc of de software niet werkt daar... heb ik ook een dag gehad.. maar ik geef dat de klanten dan wel door.
ghehe idd.... wel irritant dat je dan lang moet wachte :P kan namelijk niet zonder telefoon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramonkey
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-07-2022
Op de Nokia 6230 zit een functie waardoor je wordt gewekt terwijl de telefoon uit staat. Dit werkt enkel als de wekker een paar minuutjes of uurtje later moet afgaan.

Is dit probleem opgelost met firmware 5.24?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barcaxx
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-01-2024
hoe kan ik de tonen van DTMF uitzetten? ik heb ze laatst aangezet nu weet ik niet meer hoe en waar in menu.
Geluiden zijn irritant als je moet inloggen bij broker bank etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 13:37
Hoe krijg ik mijn voorste frontje eraf?

Als je je 6230 voor je heb gewoon verticaal...moet dan het frontje omhoog eraf schuiven dus naar de speaker toe zeg maar (en net als het achterste frontje)..of naar onderen..?

Help!

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blue-tooth probleem heb ik

Als ik met de computer het apparaat zoek (nokia 6230 ) dan vindt ie hem gewoon en kan ik hem toevoegen, met code, dan paarvorming met telefoon

Als ie dat heeft gedaan installeert ie hardware op de pc en als ie klaar is is ie verbonden en daarna direct weer niet verboden, verbinding verbroken zegt ie dan

Iemand oplossing ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramonkey schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 19:15:
Op de Nokia 6230 zit een functie waardoor je wordt gewekt terwijl de telefoon uit staat. Dit werkt enkel als de wekker een paar minuutjes of uurtje later moet afgaan.

Is dit probleem opgelost met firmware 5.24?
Dit probleem is mij niet bekend hoor? Hij is altijd al nog afgegaan ook als je hem pas de volgende dag wilt alten wekken.

Ik heb software versie 4.44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolle
  • Laatst online: 10-08 12:50
dennismaus schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 12:00:
Als je naar de nokia shop in Den Haag gaat moet je eerst ff je orginele MMC van 32MB er in doen. Bij mij werd bijna geweigerd om de firmware (toen nog naar 4.44) te updaten ivm een 256MB MMC van Traxdata. Dit onder de noemer van nokia ondersteund alleen tot max 128MB. " U heeft 256MB en daar ligt het probleem. ( Veder heb ik gisteren te veel gezopen, slecht geslapen en ruzie met m'n vriendin dus zou je AUB mijn winkel uit willen gaan)"

edit
Johan Hurkmans schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 18:19:
Ik heb dus het Twinmos kaartje van 1gB en die werkte goed (zelfs correcte aangeving van opslagruimte).... totdat ik de naam wilde veranderen. Zelfs dat lukte, maar vanaf toen zei hij spontaan dat hij nog niet geformateerd was. Raar genoeg, ik naam terugzetten naar "NoName", nog steeds de melding dat ik em moest formateren. Uiteindelijk maar gedaan en jammer dan, hij blijft ongeformateerd volgens mn nokiaatje. Firmware versie 4.44

Ik ga over een aantal minuten naar de nokia service point, eens ff kijken of zij het correct kunnen formateren
Ook hier. Officeel ondersteund de nokia maar tot 128MB. sommige service punts doen hier schijnbaar moeilijk over. o.a. Den Haag

[ Voor 34% gewijzigd door grolle op 19-01-2005 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 20:33:
Blue-tooth probleem heb ik

Als ik met de computer het apparaat zoek (nokia 6230 ) dan vindt ie hem gewoon en kan ik hem toevoegen, met code, dan paarvorming met telefoon

Als ie dat heeft gedaan installeert ie hardware op de pc en als ie klaar is is ie verbonden en daarna direct weer niet verboden, verbinding verbroken zegt ie dan

Iemand oplossing ?
Ik had ook vaak probleempjes met bluetooth met het connecten, maar de laatste tijd doet-ie het bij mij prima.

1. Heb je alles in de goede volgorde geïnstalleerd? Eerst bluetooth drivers van je bluetooth dongle, dan pas de dongle in je computer stoppen, ff rebooten (is evt niet nodig, maar ik doe het altijd voor de zekerheid), en dan pas de nokia pc suite installeren (ik zou als ik jou was wel de nieuwste nemen, staat in de startpost);
2. Als hij het dan nog niet doet, helpt het misschien om de connection-instellingen van de nokia pc suite te veranderen: rechtsklik op nokia pc suite-icoontje --> nokia connection manager --> verwijder de vakjes bij Infrared, Serial Cable en USB. Het is het beste als je ook ff de bluetooth configure't bij de connection manager. Zorg er dan wel voor, dat als je eraan begint, dat je 6230 NIET connected is.

Het werkte bij mij vaak om de computer en de 6230 een tijdje uit te zetten. Daarna EERST de 6230 aanzetten, DAN pas de computer. (vergeet niet Bluetooth van de 6230 ook EERST aan te zetten).

Soms zegt de nokia pc suite dat de 6230 niet connected is, maar hij is het dan wel 8) Gewoon ff kijken of je "in je 6230 kan komen".

Zooo weer een lappie text :*)

[ Voor 6% gewijzigd door _Christiaan_ op 19-01-2005 22:15 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elimination
grolle schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 21:56:
Ook hier. Officeel ondersteund de nokia maar tot 128MB. sommige service punts doen hier schijnbaar moeilijk over. o.a. Den Haag
Jep ben vandaag geweest, was er zo'n gozer die zei dat het waarschijnlijk aan mijn firmware versie lag. Ik overdag moest komen, want hij kon dat ding niet besturen (why the fuck werk je dan bij een nokia service point? |:(). Goed, ik ga morgen wel terug, geen probleem.

Probleem ligt vast en zeker niet daar, maar ik probeer zo beleefd mogelijk te blijven en meteen upgraden naar de nieuwe 5.24 versie zie ik op zich wel zitten. Ik ging er ten minste vanuit dat meneer toch zeker wel even een andere nokia 6230 (of desnoods een ander) pakte om mijn MMC te testen. Dan heb je in ieder geval bijna zeker al één optie uitgesloten, namelijk of het aan de telefoon ligt of aan de MMC. Anyway, morgen ga ik terug en hopelijk komt de ervaren persoon wel met het idee mijn MMC eens uit te testen, bijvoorbeeld met een cardreader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Vulcano
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:31
MerkVersieGrootte
Peak4.28512Mb
Transcend4.44512Mb
TwinMos4.441024Mb

Ik heb momenteel weinig tijd, maar als iedereen hieronder eens post wat zeker werkt, dan is het snel aangepast! Zo houden we voor alle tweakers bij welke kaarten wel of niet werken!
Ik zou haast zeggen bespaar je de moeite ( :) ), want hier staat een behoorlijk volledige lijst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symsonic
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

Nou, vanochtend naar nokia service point geweest, nieuwe firmware, krijg ik firmware v 4.44 :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 23:39

theezeefje

Poehee

Misschien een stomme vraag, maar kan ik via wap of GPRS een .JAR file binnenhalen, en zorgen dat ie gelijk bij mijn applicaties komt te staan ??

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Primusman
  • Laatst online: 16-09-2015
Johan Hurkmans schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 18:19:

Heb het met dit kaartje in het begin ook gehad, ff geformatteerd in een cardreader, sindsdien weer prima met idd correcte opgave van capaciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb sinds een paar dagen dat mn gsm een soort van crasht als ik naar applicaties ga en app. selecteren doe. het scherm valt uit en na 5 sec is ie weer bij t beginscherm (hoef dus geen pin in te toetsen).
is gekomen na installeren van een progje dat t overigens niet deed. Ik kan er ook met pcsuite niet bij en kan m dus ook niet verwijderen!

binnenkort maar eens poging 3 wagen om te laten flashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een bug gevonden denk ik:

Als ik enkel mijn telefoongeheugen actief maak voor mijn contacten, dan word na een tijdje terug zowel telefoon en sim geheugen actief. Dus ik zit steeds met dubbele contacten aangezien ik ze zowel op sim als tel heb staan.

Ps: Deze bug was er ook al in 4.44

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2005 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Laatst online: 12-09 20:34

Padvinder

doet z'n best

Symsonic schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 10:07:
Nou, vanochtend naar nokia service point geweest, nieuwe firmware, krijg ik firmware v 4.44 :|
Sja, bijna hetzelfde verhaal hiero... Ik in de zeikende regen naar Nokia Shop in Den Haag. Gelukkig was het niet druk (want dat is het daar vaak).

Ik: "Ik wil hier nieuwe FW op."
Nokia: "Heeft u een probleem met het toestel?"
Ik: " :? Nee, ik wil gewoon nieuwe firmware, want die is beter dan die er nu op staat (4.28)"
Nokia: "Ah... hoe groot is uw geheugenkaart?"
Ik: "Boeie... nu zit er niets in. Normaal gebruik ik 256 MB"
Nokia: "Gebruikt u uw MP3 speler?"
Ik: "Soms"
Nokia: "Dan kunt u beter wachten. Firmware versie 4.44 ondersteunt geen 256 MB geheugen, dus dan doet uw MP3 speler het niet."
Ik: "4.44? Hebben jullie 5.24 nog niet?"
Nokia: "Nee, ik weet ook niet wanneer we die krijgen."
Ik: "Nou... de groeten!"

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Laatst online: 12-09 13:37
kRiZzZiZ schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 20:07:
Hoe krijg ik mijn voorste frontje eraf?

Als je je 6230 voor je heb gewoon verticaal...moet dan het frontje omhoog eraf schuiven dus naar de speaker toe zeg maar (en net als het achterste frontje)..of naar onderen..?

Help!
Kom op, iemand heeft toch wel eens zijn voorste frontje losgehaald?

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Laatst online: 12-09 20:34

Padvinder

doet z'n best

Gewoon lostrekken (voorzichtig) naar voren, dus van de telefoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Nou dat is dan lekker. Versie 5.24 is nu bijna een week uit en ik neem aan dat hun dezelfde site bezoeken als ik voor eventuele updates. Maar misschien dat ze het 1x per maand bijhouden.

Ook of je een klacht hebt of niet... als je de nieuwe firmware wilt, kun je daarvoor naar de nokia service-point. Of je noemt gewoon een klacht wat met de nieuwe firmware verholpen is, bv. dat je het nummer niet kan lezen in het scherm.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
kRiZzZiZ schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 15:29:
[...]

Kom op, iemand heeft toch wel eens zijn voorste frontje losgehaald?
Als je de achterkant van je toestel af hebt, kun je je frontcover eraf halen door boven aan te trekken en dan schiet ie los.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teake
  • Laatst online: 16-08 20:25
Wie kan hier wat nuttigs over zeggen?

Wild ideetje: IR TV bediening via Java mobieltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Hoe heet ook alweer dat programma om opnames te converten naar mp3? Heeft iemand daar de link van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elimination
Johan Hurkmans schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 00:20:
[...]

Jep ben vandaag geweest, was er zo'n gozer die zei dat het waarschijnlijk aan mijn firmware versie lag. Ik overdag moest komen, want hij kon dat ding niet besturen (why the fuck werk je dan bij een nokia service point? |:(). Goed, ik ga morgen wel terug, geen probleem.

Probleem ligt vast en zeker niet daar, maar ik probeer zo beleefd mogelijk te blijven en meteen upgraden naar de nieuwe 5.24 versie zie ik op zich wel zitten. Ik ging er ten minste vanuit dat meneer toch zeker wel even een andere nokia 6230 (of desnoods een ander) pakte om mijn MMC te testen. Dan heb je in ieder geval bijna zeker al één optie uitgesloten, namelijk of het aan de telefoon ligt of aan de MMC. Anyway, morgen ga ik terug en hopelijk komt de ervaren persoon wel met het idee mijn MMC eens uit te testen, bijvoorbeeld met een cardreader.
Wat een ontieglijke baklappen |:( |:( |:(
Ik kom vandaag dus terug, is mijn flash mislukt. 8)7
Nu kan ik dus 10 dagen wachten (of met heel veel geluk tot morgen) voordat ik mijn telefoon heb.
En ook hier het zelfde gezeik:
"Nokia 6230 ondersteunt alleen kaartjes van 528mB of lager"
(Machtheffen, anyone? Al meteen duidelijk dat meneer niet al te professioneel is)
Dus ik heb nu nog steeds een TwinMos 1gB kaartje dat niet correct geformateerd wil worden. Ik zou dus iemand kunnen opzoeken die een nokia ngage -ik las dat iemand zo wel zijn kaartje aan het werken kreeg- heeft of iemand met een cardreader. Nog andere tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaPzel
  • Laatst online: 06-08 09:27
MerkVersieGrootte
Peak4.28512Mb
Transcend3.15, 4.44256Mb, 512Mb
TwinMos4.441024Mb

Ik heb een werkende 256Mb kaart van Transcend (fw 3.15)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil Bemused gebruiken, de appilacation op de telefoon heb ik wel maar ik weet nie welke ik nodig heb voor de computer, wie wil mij daar a.u.b. even een linkje van geven (op die site staan er wel een paar maar ik weet nie welke ik nodig heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-09 13:34
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 18:37:
Ik wil Bemused gebruiken, de appilacation op de telefoon heb ik wel maar ik weet nie welke ik nodig heb voor de computer, wie wil mij daar a.u.b. even een linkje van geven (op die site staan er wel een paar maar ik weet nie welke ik nodig heb).
http://bemused.sourceforge.net/downloads

Ik zeg kies er gewoon één...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Januszjes schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 17:29:
Hoe heet ook alweer dat programma om opnames te converten naar mp3? Heeft iemand daar de link van?
Opnames? Bedoel je aac-bestanden??
http://www.google.nl/sear...Anl&q=convert+mp3+aac&lr=

En als je geen aac bedoelt, moet je gewoon even aac in de link veranderen...
(Ennuh Google is heel makkelijk te gebruiken hoor... 8)7 )

[ Voor 10% gewijzigd door barrymossel op 20-01-2005 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramonkey
Bij welk servicepoint ben je geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choxo

Choxo

n\o/ne

Hier in leuven is die nokia technicus nog steeds overwerkt :| Dat hij zich is haast, ik zit hier nu al een week op 4.44 als ik op 5.24 wil zitten :s

×××

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:03
Ik had hetzelfde eind vorige week bij Nokia Store Rotterdam (Lijnbaan) :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Symsonic
  • Niet online

Symsonic

Hmm... ok

Ramonkey schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 20:04:
[...]

Bij welk servicepoint ben je geweest?
Ja, sorry, nijkerk, reitsma telecom. We moesten er zijn voor zaken, dus kon niet echt gaan "zeiken", omdat ze al een goede aanbieding hadden gedaan voor het bedrijf. Maar ze hadden ook de nieuwe niet. Die gozer achter de balie, vroeg toen hij hem terug gaf, er zat geen memory card in he? Ik heel droog: neuh, ooww wil je er misschien eentje kopen, [insert heel verkoop praatje]. Naja ik had mijne er dus uitgehaald omdat ze misschien moeilijk erover zouden doen zoals al in dit topic besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik twijfel tussen deze(+109e terug) of de sony k700(+75e) terug...wie zegt waarom ik voor de nokia zou gaan..of andersom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Transcend 5.24, 512Mb werkt ook goed.

mareh..kan iemand mij helpen? ik snap maar niet hoe ik die playlist moet maken.
nu ik 5.24 heb, pakt hij alles van mijn MMC in de musicplayer. dat wil ik niet. ik wil bijv dat hij alleen mijn dir: Trance pakt en niet meer. dit doe ik toch met een playlist? de MP3's heb ik er al op gekopieerd via de verkenner... iemand die me kan helpen? :?

ja heb het forum gevolgt en de search gebruikt B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maeslant
  • Laatst online: 21:57
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 20:57:
ik twijfel tussen deze(+109e terug) of de sony k700(+75e) terug...wie zegt waarom ik voor de nokia zou gaan..of andersom...
Ik zou voor deze gaan omdat deze wel een geheugen kaart ondersteunt. Voor 12,50+25 extra (datakabel) + (geheugenkaart) heb je een prima mp3 speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 20:57:
Omdat deze telefoon meer topics heeft. Ik ga deze strakke ze zakelijke telefoon niet vergelijken met dat kiddy phonetje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig zeg, dat puppetmaster :D
Relaxed vooral met film kijken via tv-out :D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp

janklp

FortyTwo Capital

barrymossel schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 20:01:
[...]
En als je geen aac bedoelt, moet je gewoon even aac in de link veranderen...
(Ennuh Google is heel makkelijk te gebruiken hoor... 8)7 )
JA meneer, ik schaam me diep :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen ik heb een Mycom bluetooth adapter en hij wil me telefoon wel vinden maar ik kan hem niet in Nokia pc suite zien te krijgen , heb wel de nieuwste versie ook van de drivers ...kvind het een beetje vaag. Staat ook geen firewall aan. Iemand die het weet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maeslant schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 21:41:
[...]

Ik zou voor deze gaan omdat deze wel een geheugen kaart ondersteunt. Voor 12,50+25 extra (datakabel) + (geheugenkaart) heb je een prima mp3 speler
ja dat vond ik ook zeker een voordeel(hoewel ik wel andere mp3 speler heb), alleen is deze wel alweer ouder en ik zal een 2-jarig abonnement nemne...

wat ik me wel afvroeg..de mp3 speler..moet je daarvoor de koptelefoon aansluiten?(net zoals voor de radio bij oudere nokia's zoals de 7210) Of kan dat ook via de speaker?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2005 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikgoodhart
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 23:06:
[...]

wat ik me wel afvroeg..de mp3 speler..moet je daarvoor de koptelefoon aansluiten?(net zoals voor de radio bij oudere nokia's zoals de 7210) Of kan dat ook via de speaker?
mp3 kan je gewoon meteen afspelen op de zijspeaker van de 6230 zonder daarvoor iets aan te sluiten. echter wanneer je radio wil gebruiken, dien je de headset / koptelefoon aan te sluiten. die krijg je uiteraard meegeleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat met de orange world instellingen in de startpost?
Ik heb ze ingesteld en nu werkt het gewoon, maar naar mijn weten kost orange world 6 euro per maan normaal.
worden deze kosten nu automatisch berekend?
En wat betaal ik voor data?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymossel
Januszjes schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 22:06:
[...]

JA meneer, ik schaam me diep :D
Ik ben nu dronken... maar is wel slecht VAN JOU... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 23:44:
Hoe zit dat met de orange world instellingen in de startpost?
Ik heb ze ingesteld en nu werkt het gewoon, maar naar mijn weten kost orange world 6 euro per maan normaal.
worden deze kosten nu automatisch berekend?
En wat betaal ik voor data?
www.orange.nl voor de kosten
en de rest kun je aan Orange vragen (bel 1200).
Dit topic gaat immers niet over Orange en de klantenservice is 24/7 bereikbaar dus kun je het makkelijker aan hun vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Laatst online: 19-04 14:57
Johan Hurkmans schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 17:54:
[...]

Wat een ontieglijke baklappen |:( |:( |:(
Ik kom vandaag dus terug, is mijn flash mislukt. 8)7
Nu kan ik dus 10 dagen wachten (of met heel veel geluk tot morgen) voordat ik mijn telefoon heb.
Welkom bij de club. Die 10 dagen is minimaal 10 werkdagen... reken dus maar op 2,5 week.

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coentre
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 18:12
volgens mij onder berichten - dan spraakberichten en dan nummer voicemailbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik dat doe dan zeg die wel dat die geconnect is op de computer in dat programaatje, maar op mijn telefoon in de appelication vind die helemaal niets, of hoef dat dan ook nie, hij gaat nie eens zoeken.... Wat doe ik nou verkeer ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je de widcomm drivers geinstalleerd of gebuik je die van windows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

coentre schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 12:34:
volgens mij onder berichten - dan spraakberichten en dan nummer voicemailbox
Niemand verslaat mij: telefoon al kwijt van 01 december en nog steeds niet terug :P ;)
Wordt in het begin van volgende week verwacht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArtyShock
  • Laatst online: 05-09 13:45
Even een postje for the record: Begin deze week een 6230 besteld via Vodafone klantenservice, vandaag binnen mèt firmware 5.24. Het lijkt erop dat alle nieuw uitgeleverde telefoons wel de update meekrijgen.

Goed, nu eerst maar eens ontdekken wat er allemaal opzit en een grotere geheugenkaart bestellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
Arty_Shock schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 14:46:
Even een postje for the record: Begin deze week een 6230 besteld via Vodafone klantenservice, vandaag binnen mèt firmware 5.24. Het lijkt erop dat alle nieuw uitgeleverde telefoons wel de update meekrijgen.

Goed, nu eerst maar eens ontdekken wat er allemaal opzit en een grotere geheugenkaart bestellen. :)
Nieuwe toestellen uit de fabriek krijgen ALTIJD de nieuwste firmware mee.. en vaak zijn deze eerder dan dat de firmware voor de service-points beschikbaar is.

Het kan echter wel zijn dat een winkel/bedrijf een voorraad heeft liggen waarop de oude firmware nog staat.

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
ScSi_009 schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 12:53:
[...]

Niemand verslaat mij: telefoon al kwijt van 01 december en nog steeds niet terug :P ;)
Wordt in het begin van volgende week verwacht 8)7
Waar heb je die in godsnaam ingeleverd dan???

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Raimon schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 14:50:
[...]

Waar heb je die in godsnaam ingeleverd dan???
Is naar Nokia zelf vertrokken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimon
ScSi_009 schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 15:40:
[...]

Is naar Nokia zelf vertrokken :)
Nou dat duurt normaal niet zo lang...

Via welk bedrijf heb je m die kant op laten gaan???

don't worry, be happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennismaus
Ik zou nog even terug komen op het feit van kroting bij oppusshop voor de MMC 1gb kaartjes hij ze willen zakken tot 69.95. Das 2 euro minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Raimon schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 16:11:
[...]

Nou dat duurt normaal niet zo lang...

Via welk bedrijf heb je m die kant op laten gaan???
Belgisch bedrijf ;) Het is een ingewikkeld verhaal, maar het bijzonderste is dat ie er terug aankomt ;) De fout ligt btw bij het blijven uitstellen van de firmware van Nokia (gsm lag gewoon 5weken te wachten op een upgrade :Z )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

dennismaus schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 16:27:
Ik zou nog even terug komen op het feit van kroting bij oppusshop voor de MMC 1gb kaartjes hij ze willen zakken tot 69.95. Das 2 euro minder.
Zou je op IA.net geen topic openen? Kan je zien of er wel degelijk interesse is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Voor 2 euro minder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt mij ook niet de moeite, als je nagaat hoeveel tijd het kost en je de verzendkosten e.d. meerekent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choxo

Choxo

n\o/ne

Ik weet niet of dit al langs is gekomen, ik volg deze topics nu toch al een hele tijd,
maar weet er iemand of er toevallig hoesjes zijn voor de Nokia 6230?
Ik zoek namelijk een hoesje ofzo dat ik hem kan vastmaken tijdens het joggen ofzo?
Een halsketting waar je hem aan kunt binden is ook goed als dat bestaat!

×××

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Choxo schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 20:10:
Ik weet niet of dit al langs is gekomen, ik volg deze topics nu toch al een hele tijd,
Ik zoek namelijk een hoesje ofzo dat ik hem kan vastmaken tijdens het joggen ofzo?
Ik zou zegge kijk eens op: http://www.mobileplaza.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
Een halsketting voor tijdens het joggen lijkt me niet echt geweldig hoor :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScSi

ScSi

Belg.

Choxo schreef op vrijdag 21 januari 2005 @ 20:10:
Ik heb een polsbandje van Nokia zelf, waarin je GSM past.. Misschien moet je eerder naar zoiets op zoek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet van Puppetmaster meer... Als hij gaat zoeken heeft die eerst Direct Bluetooth en daarna heeft die Server voor Java Phone via GPRS maar ik wil het dus via Bluetooth... Volgensmij kan die geen verbinding maken omdat hij eerst contact moet maken met Bleutooth uit Service Pack 2... Wat moet ik doen om het gewoon via Bleutooth te doen en niet via Direct Bleutooth want dan doet die het al helemaal niet.. Alvast bedankt (Als iemand mij helpt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Wat doen ze eigenlijk anders bij het servicepoint, als een kabel er in steken, tooltje starten en flashen? Want eerlijk gezegd vind ik het best raar dat dit nog steeds niemand zelf kan doen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolle
  • Laatst online: 10-08 12:50
UltraSub schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 15:31:
Wat doen ze eigenlijk anders bij het servicepoint, als een kabel er in steken, tooltje starten en flashen? Want eerlijk gezegd vind ik het best raar dat dit nog steeds niemand zelf kan doen.....
Ja dat vind ik ook. Bij de siemens S55 kon ik ook gewoon zelf de firmware updaten. En dat nog wel via de standaard mee geleverde data kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zzz16
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 07:20
iemand enig idee of er in de nieuwe firmware ook de oplossing zit voor het aanzetten van de radio zonder de hoofdtelefoon maar bijvoorbeeld over de speaker ?

en hoe bevalt de nieuwe firmware
ik laat hem volgende week erin zetten bij servicepoint in groninge.

gr zzz16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 21:44

DyStiC

'Atta way, baby!

zzz16 schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 18:58:
iemand enig idee of er in de nieuwe firmware ook de oplossing zit voor het aanzetten van de radio zonder de hoofdtelefoon maar bijvoorbeeld over de speaker ?
Volgens mij is dit al een aantal keren voorbij gekomen, maar dat is dus niet mogelijk aangezien de antene om radio te ontvangen in je koptelefoon zit verwerkt. Je kunt dus wel radio via de speaker afspelen maar wel met de koptelefoon aangesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Choxo

Choxo

n\o/ne

ScSi_009 schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 12:10:
[...]

Ik heb een polsbandje van Nokia zelf, waarin je GSM past.. Misschien moet je eerder naar zoiets op zoek?
En waar zou ik dat kunnen vinden?

offtopic:
email/msn in profiel _/-\o_

×××

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramonkey
zzz16 schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 18:58:

en hoe bevalt de nieuwe firmware
ik laat hem volgende week erin zetten bij servicepoint in groninge.

gr zzz16
Welk servicepoint in groningen??

Check hier de servicepoints in NL
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Verwijderd schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 15:04:
Ik snap niet van Puppetmaster meer... Als hij gaat zoeken heeft die eerst Direct Bluetooth en daarna heeft die Server voor Java Phone via GPRS maar ik wil het dus via Bluetooth... Volgensmij kan die geen verbinding maken omdat hij eerst contact moet maken met Bleutooth uit Service Pack 2... Wat moet ik doen om het gewoon via Bleutooth te doen en niet via Direct Bleutooth want dan doet die het al helemaal niet.. Alvast bedankt (Als iemand mij helpt)
Ik heb geen ervaring met SP2, doe het liever zonder de extra onzin.

Wat ik wel weet, is dat je voor Java Phone moet kiezen, en niet Java Phone via GPRS. Gewoon eerst puppetmaster goed configureren en opstarten, dan de client op je 6230 installeren en dan pas puppetmaster op je mobiel opstarten. Bij mij wilde puppetmaster m'n computer niet echt vinden, gewoon vaak genoeg op search drukken en puppetmaster op je 6230 opnieuw starten (lees: gewoon beetje kloten) dan lukt het vanzelf. Veel succes >:)

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bigchristiaan schreef op zaterdag 22 januari 2005 @ 19:31:
[...]

Ik heb geen ervaring met SP2, doe het liever zonder de extra onzin.

Wat ik wel weet, is dat je voor Java Phone moet kiezen, en niet Java Phone via GPRS. Gewoon eerst puppetmaster goed configureren en opstarten, dan de client op je 6230 installeren en dan pas puppetmaster op je mobiel opstarten. Bij mij wilde puppetmaster m'n computer niet echt vinden, gewoon vaak genoeg op search drukken en puppetmaster op je 6230 opnieuw starten (lees: gewoon beetje kloten) dan lukt het vanzelf. Veel succes >:)
Ow bedankt, maar ik kom er net achter dat ik in de computer moest instellen dat detectie inschakelen en nu doet die het ben super blij, alleen jammer dat die het maar 30 seconden doet, misgien maar effe betalen of iets anders...... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_

_Christiaan_

Master of SOG

Modbreak:jij mag je mail checken

Over de headset mod: Kan je ook gewoon een plugje op die 2 draadjes zetten? En bestaan die 2 draadjes uit slechts 1 draad of is er ook nog een min-draad ofzo?

[ Voor 74% gewijzigd door Korakal op 23-01-2005 20:02 ]

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb van de week mijn telefoon laten updaten met de nieuwe firmware.... maar nu kan ik niet achterhalen wat de beveilingscode is.... normaal gesproken zou dat 12345 zijn..... maar dit doet het dus niet.. zegt dat het een foutieve code is... ik heb ook al geprobeerd om mijn "oude" beveilgingscode in te voeren, maar ook hier zegt hij dat deze onjuist is... Weet iemand wat wel de beveiligingscode moet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikon
  • Niet online
0000?
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.