Spel- en tikfoutjes - deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 2.101 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyzz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 10:44

Thyzz

-=leeg=-

Steve schreef op maandag 17 januari 2005 @ 11:43:
Heb even een 'te' tussen beginnen en leveren geflanst, nu zou ie wel moeten lopen :).
Nog steeds niet. Dat merk je vooral als je de zin vereenvoudigd:

Glasfabrikant Corning heeft bekend gemaakt dat het zevende-generatiepanelen aan Samsung beginnen te leveren is
-->
X heeft bekend gemaakt dat het panelen aan samsung beginnen te leveren is.

"is beginnen" bestaat niet. Het is: "is begonnen"

Dus nog beter:
Glasfabrikant Corning heeft bekend gemaakt dat het is begonnen met de levering van zevende-generatiepanelen aan Samsung.

[ Voor 4% gewijzigd door Thyzz op 17-01-2005 13:06 ]

5325wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michali
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 22:54
maar wanneer gebruikers toegang willen krijgen tot de gegevens moeten zijn over een schijf beschikken.
nieuws: Hitachi ontwikkelt holografische 200GB-schijf

Ik vind de hele zin een beetje vreemd, maar dat zal wel.

Noushka's Magnificent Dream | Unity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
fixed :)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-06 20:27

Mentalist

[avdD]

De videokaarten worden dit keer het warms
warmst(e?)

Warms is iig niet goed :+

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
W3ird_N3rd schreef op maandag 17 januari 2005 @ 18:04:
warmst(e?)

Warms is iig niet goed :+
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Ligt het aan mij, of leest deze zin verkeerd ??

Zie reviews: Acht stille voedingen met elkaar vergeleken
De ventilator is bevestigd aan de voeding door middel van een viertal rubbers wat de geluidsproductie ten goede moet komen.
Ik bedoel, die rubbers moeten geluidsproductie juist verminderen. Het moet de stilte ten goede komen, of de geluidsproductie tegengaan, toch ?

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-03 00:32

Erycius

I came on Eileen.

(jarig!)
nieuws: AMD zou DDR2-ondersteuning uitstellen tot volgend jaar ( AMD zou DDR2-ondersteuning uitstellen tot volgend jaar )
Dit is op zich een verassing, want in september 2004 gaf het nog aan dat het halverwege 2005 DDR2-geheugen zou gaan ondersteunen.
Klassiekertje 8)

Bloemen scheiden het gras in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius

Erycius

I came on Eileen.

(jarig!)
JumpStart schreef op maandag 17 januari 2005 @ 20:12:

Zie reviews: Acht stille voedingen met elkaar vergeleken

[...]

Ik bedoel, die rubbers moeten geluidsproductie juist verminderen. Het moet de stilte ten goede komen, of de geluidsproductie tegengaan, toch ?
ten goede komen = goed zijn voor

het is dus goed voor de geluidsproductie. Op Rock Werchter zou "een goede geluidsproductie" betekenen: "het gaat nu luider en klinkt beter", maar bij tweakers betekent "een goede geluidsproductie" natuurlijk "nauwelijks geluidsproductie"

IMHO is er niks mis met die zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:43

Tomatoman

Fulltime prutser

EryciusPuteanus schreef op maandag 17 januari 2005 @ 22:36:
nieuws: AMD zou DDR2-ondersteuning uitstellen tot volgend jaar ( AMD zou DDR2-ondersteuning uitstellen tot volgend jaar )

[verassing]

Klassiekertje 8)
Niet alleen is verrassing verkeerd gespeld, de zin bevat ook een stijlfout. Als je zegt dat iets 'op zich een verrassing is', geeft dat aan dat je een tegenstelling begint. Net zoals bij 'weliswaar xxx, maar yyy' moet je bij 'op zich xxx, maar yyy' de tegenstelling wel afmaken en niet 'maar yyy' weglaten. Goed is:
Dit is op zich een verrassing, want in september 2004 gaf het nog aan dat het halverwege 2005 DDR2-geheugen zou gaan ondersteunen.
Gewoon weglaten dus. Andere oplossing:
Dit is op zich een verrassing - want in september 2004 gaf het nog aan dat het halverwege 2005 DDR2-geheugen zou gaan ondersteunen - maar het is wel een logische beslissing.

Een goede grap mag vrienden kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman
  • Laatst online: 15:43

Tomatoman

Fulltime prutser

JumpStart schreef op maandag 17 januari 2005 @ 20:12:
Een zin kan niet lezen, alleen gelezen worden :).
Het komt iets ten goede, wat aangeeft dat het een verbetering inhoudt. Als iets de geluidsproductie ten goede komt, zal dat normaliter een geluidsreductie inhouden. Een verbetering hoeft niet per se een vergroting of vermeerdering te zijn. Een analoog geval: als iets het benzineverbruik ten goede komt, ga je minder benzine verbruiken.

Met de zin is echter wel iets anders mis, want er moet een komma voor het voegwoord wat staan (voor ieder voegwoord behalve en moet een komma staan).
De ventilator is bevestigd aan de voeding door middel van een viertal rubbers, wat de geluidsproductie ten goede moet komen.
Dat is wat anders dan waar jij op doelt.

Een goede grap mag vrienden kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-04 18:18

Dexter

d((o_o))b

reviews: Acht stille voedingen met elkaar vergeleken

Foutje in de tweede rij opsommingen. Daar staat als derde voeding dezelfde Silentmaxx die op de eerste rij ook genoemd wordt.

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:21

The Eagle

I wear my sunglasses at night

nieuws: Abit Fatal1ty AA8XE P4-moederbord onder de loep
....waaruit de reviewer besluit dat er nog heel wat werk is aan de drivers
Moet volgens mij: "waaruit de reviewer concludeert dat er nog heel wat werk aan de drivers verzet moet worden"

Laatste zin staan een beetje overbodige woorden in, daarnaast is onduidelijk wat er nou precies bedoeld wordt:
AMD biedt dan wel betere alternatieven, maar onder de Pentium-borden presteert deze plank vaak het beste en zo goed als altijd even goed als de concurrentie.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyzz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 10:44

Thyzz

-=leeg=-

nieuws: ATi Radeon X850 XT PE arriveert bij de partners
X-Bit Labs schrijft dat ATi een start genomen heeft is begonnen met het versturen van de Radeon X850 XT Platinum Edition naar zijn partners
of
X-Bit Labs schrijft dat ATi een start genomen heeft van start is gegaan met het versturen van de Radeon X850 XT Platinum Edition naar zijn partners
en deze want die is volgens mij nog steeds niet goed: Crash_neo in "Spel- en tikfoutjes - deel 10" heeft betrekking op: nieuws: Samsung start productie zevende generatie lcd-schermen

5325wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twisted
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-12-2024

Twisted

Mogli <3

nieuws: Zeven Longhorn-versies in mei 2006
Met uitzondering van de Starter Edition zouden alle versies zowel op het 32-bits als 34-bits platform beschikbaar zijn.
Ik neem aan dat het 64 bits moet zijn.

du -ba --max-depth=1| sort -nr | awk ' {printf("%20.2f MB %-s %-s %-s %-s %-s %-s\n", $1 / (1024*1024)+"MB\n", $2,$3,$4,$5,$6,$7)}'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kheldar
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18-05 10:16
Is aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric Oud Ammerveld
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-07-2024

Eric Oud Ammerveld

Arduino developing... :)

nieuws: Sun: 'IBM gedraagt zich als een monopolist'

In de tekst bovenaan moet :
besturingsssysteem
uiteraard
besturingssysteem
zijn

-=@@D=- Macbook Pro 16"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleutelMan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-05 23:12

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

http://www.tweakers.net/nieuws/35798
Deze vooruitgang zou volgens HP niet alleen te wijten zijn aan de vernieuwde processors
''te danken'' denk ik, tenzij een vooruitgang negatief is ;)

[ Voor 3% gewijzigd door SleutelMan op 18-01-2005 12:51 ]

Logius | Somda | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

18327

reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie januari 2005
(bij de videokaart(en))
Gelukkig helpt AnandTech hierbij handje door de overklokbaarheid van elf GeForce 6600 GT-kaarten uit te testen
Het is òf uitproberen, òf testen, maar uittesten bestaat niet. Haal 'uit' na 'kaarten' weg en de zin klopt weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

In Google heeft interesse voor ongeëxploiteerde glasvezels:
Het huren van dataverkeerd over een reeds geëxploiteerde kabel is meestal heel wat goedkoper en dat is dan ook wat de meeste bedrijven doen.
Dataverkeerd -> dataverkeer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-06 22:25

PcDealer

HP ftw \o/

nieuws: Intel reorganiseert zich rond platforms
Het mantra platformization was al eerder te horen in de richting van aandeelhouders
man·tra (de ~, ~'s)
1 [rel.] gebedsformule, meditatiespreuk van o.a. hindoes
nieuws: Lite-on sluit overeenkomst met HP
The Inquirer meldt dat de Taiwanese hardwarefabrikant Lite-on een oveernkomst heeft gesloten met HP om optische drives voor dit bedrijf te gaan produceren.
- overeenkomst

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Laatst online: 07-06 19:47

zomertje

Barisax knorretje

Fix0red :)

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79693

nieuws: Top-level domein .net krijgt wellicht andere beheerder

4e regel van onderen:
De rechtszaak omtrent dit geschik is op dit moment nog steeds hangende bij een Californische rechtbank.
geschik = geschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
ikke fixie fixie doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleutelMan

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

in de review van het nieuwe Intel Mobile Platform staat er op de vijfde pagina (http://www.tweakers.net/reviews/555/6) een plaatje waarop (volgens het onderschrift) de desktopversies voor de pentium M staan, van Asus en DFI. Het rechterbord is inderdaad DFI( de 855GME-MGF). Het linker bord is echter niet van Asus maar van AOpen (om precies te zijn, dit is de i855GMEm-FLS)

Logius | Somda | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
In meuktracker: SuperCleaner 2.8 staat:
Het programma verwijdert niet gebruikte bestanden van de browser, zoals de cache, history en cookies, en van diverse andere programma's, zoals ACDSee, Ad-aware en WinRAR. Verder kan het start menu ook worden gecheckt op niet werkende links.
Deze zin loopt niet lekker en lijkt zelfs niet helemaal juist te zijn. ;)

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forage
  • Niet online
Om verwarring uit de wereld te helpen lijkt het mij verstandig dat de title van het volgende nieuws item aangepast word: nieuws: HTML-attribuut in strijd tegen zoekresultaatvervuiling
Er is namelijk geen sprake van een nieuwe html tag of html element maar een attribute waarde. In het al toegestane attribute "rel" krijgt nu de nu ingevoerde nieuwe waarde "nofollow" een betekenis.
Ik stel voor om de titel "Nieuwe HTML-tag in strijd tegen zoekresultaatvervuiling" ver veranderen in "Niewe HTML attribute waarde in strijd tegen zoekresulatenvervuiling".

Misschien dat dit vehaal in het artikel zelf ook nog een beetje toegelicht kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
prodoc schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 12:05:
Om verwarring uit de wereld te helpen lijkt het mij verstandig dat de title van het volgende nieuws item aangepast word: nieuws: HTML-attribuut in strijd tegen zoekresultaatvervuiling
Er is namelijk geen sprake van een nieuwe html tag of html element maar een attribute waarde. In het al toegestane attribute "rel" krijgt nu de nu ingevoerde nieuwe waarde "nofollow" een betekenis.
Ik stel voor om de titel "Nieuwe HTML-tag in strijd tegen zoekresultaatvervuiling" ver veranderen in "Niewe HTML attribute waarde in strijd tegen zoekresulatenvervuiling".

Misschien dat dit vehaal in het artikel zelf ook nog een beetje toegelicht kan worden.
Dat is inmiddels gedaan :) .

De rest van de wijzigingen ga ik nu bekijken.

[edit]
pven schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 11:49:
In meuktracker: SuperCleaner 2.8 staat:

[...]

Deze zin loopt niet lekker en lijkt zelfs niet helemaal juist te zijn. ;)
Wat is er niet waar aan die zin dan?

[edit 2]
Voor de zaken over Wouters feature over Sonoma heb ik hem zelf even een ICQ'tje gestuurd.

[ Voor 20% gewijzigd door Harm op 19-01-2005 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Harm schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 12:07:
[...]

[...]

Wat is er niet waar aan die zin dan?
Het lijkt er op dat ik het woordje 'ongebruikte' heb gemist ... 8)7

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

eerste Download link totalcommander werkt niet

meuktracker: Total Commander 6.50

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Hier wel, en sinds wanneer is een niet werkende downloadlink een type- of spelfoutje? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Nu online
reviews: Intel Sonoma: grote update voor Centrino

In die tabel staan ook de oude processors, maar iemand heeft zich vergist en ze een 533MHz FSB gegeven :P (725, 735, 745, 755 en 765 zijn dus 400MHz FSB cpu's)

Onder het kopje wifi staat ook iets onbegrijpelijks:
De WiFi-module van Sonoma heet Pro/Wireless 2915ABG, maar werd voor deze uiteindelijke productnaam bekend Calexico 2 genoemd
Of ik lees scheel, dat kan ook :+

En nog één:
Hoewel er een paar duidelijke hints zijn gevallen ??? Bluetooth ooit standaard opgenomen zal worden in het Centrino-pakket
Moet waar ??? staat niet 'dat' staan?

Ook niet echt zuiver:
Om die reden is ook veel dat we in dit artikel geen tweede keer hoeven te bespreken
en kan de FSB op de momenten dat hij niet nodig is worden uitgeschakeld.
FSB uitschakelen? Volgens mij is dat fysiek niet mogelijk :P
Een PCI Express x1-link kan alleen 'iets' meer bandbreedte levert aan het kaartje dan USB 2.0 (een factor negen).
Wouter, was je dronken ofzo? Levert? ;)

Op dit moment hebben onder andere Sony en Toschiba al verschillende Sonoma-notebooks aangekondigd. In de beruchte Japans pc-supermarkten schijnen ze zelf al te koop te zijn.
Toschiba? Japans?

want technisch simpeler scenario is een mobiele versie met twee cores en een server/desktopversie met vier.
Want technisch simpeler? Want een technisch simpeler misschien?

[ Voor 113% gewijzigd door NitroX infinity op 19-01-2005 13:40 ]

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Warning; oude post alert

Tweakers.net - Nieuws [ iPod-interface: Dension ice>Link arriveert in Benelux ]
De [url=hhttp://www.dension.com/main.php?pageid=50&topid=42]ice>Link[/] maakt het mogelijk om
De link klopt niet; dit leek me nog nuttig genoeg om even ter correctie te melden :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Harm schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 12:19:
[...]

Hier wel, en sinds wanneer is een niet werkende downloadlink een type- of spelfoutje? :?
Geen idee, bij mij werkt het niet maar blijkbaar ligt het dus aan de proxy waar ik achter zit, de http link werkte wel dus ik dacht in eerste instantie dat het een foutje was. my mistake

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

SleutelMan schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 10:34:
in de review van het nieuwe Intel Mobile Platform staat er op de vijfde pagina (http://www.tweakers.net/reviews/555/6) een plaatje waarop (volgens het onderschrift) de desktopversies voor de pentium M staan, van Asus en DFI. Het rechterbord is inderdaad DFI( de 855GME-MGF). Het linker bord is echter niet van Asus maar van AOpen (om precies te zijn, dit is de i855GMEm-FLS)
Done :).

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleutelMan

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

in VIA's roadmap onthult details nieuwe server-chipset staat het volgende:
Verder zou de K8T935 uitgerust worden met 18 Serializer-Deserializer interfaces en vier PCI Express-poorten. Al dit moois mag veracht worden in het tweede kwartaal van 2005.
veracht=verwacht

Logius | Somda | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleutelMan

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

in 64-bit Celeron in Q2, Smithfield wordt Pentium 4 8xx-serie staat het volgende:
uit deze roadmap blijkt dat de eerste dual-core processor van Intel, de Smithfield, tegen het einde van het tweede kwartaal dit jaar zal worden geïntroduceerd. De processor zal door het leven gaan als de Pentium 4 800-serie met modelnummers 820, 830 en 840. In het eerste kwartaal van 2005 wordt deze opgevolgd door de Presler, gefabriceerd met behulp van een 65nm-proces.
In dat geval zou een processor uit het tweede kwartaal van 2005 worden opgevolgd door een processor die dit kwartaal nog uitkomt?:P Denk dat het 2006 moet zijn (ook gezien plaatje eronder)

Logius | Somda | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-05 15:17

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

SleutelMan, beiden zijn ondertussen gecorigeerd :)

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shedman
  • Laatst online: 26-05 17:33

Shedman

Met het hart op de goede plek

nieuws: Vier fouten gevonden in Darwin-kernel van Mac OS X
Omdat eventuele exploits uitgevoerd dienen te worden in de shell zijn met name systemen kwetsbaar waar grote groepen gebruikers remote toegang hebben.
Kommaatje tussen shell en zijn lijkt me wel op zijn plaats

Hier stonden al heel lang linkjes naar sites die het allang niet meer deden ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-05 16:13

Steve

Krokodil \o/

Is een kwestie van smaak, want de komma is helemaal niet vereist :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-06 20:17

dawuss

gadgeteer

Vier weken wachten op levering van nieuwe Apple-spullen
De levertijd in de VS voor de iPod shuffle is opgelopen tot 3 weken
Geen spel of tikfout, maar het staat nogal raar, die kop boven, en dan de geciteerde zin als eerste.

Later staat wel dat het drie, tot maximaal vier weken duurt, maar wat ik bedoel zal duidelijk zijn ;)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

reviews: Downloaden van muziek: hele en halve waarheden

Volgens Apple ligt de kracht van online winkels vooral in de zekerheid dat de nummers die je downloadt ook kwalitatief en betrouwbaar zijn.

Ik weet niet of van Dale het eens is met mijn opmerking maar goed: iets is van goede kwaliteit, maar iets kan niet kwalitatief zijn.

Nog één:
Bovendien loop je een grote kans op computervirussen en is de muziek die je downloadt niet altijd even kwalitatief
edit:
Verder is het een mooi artikel ;)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Motrax schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 10:48:
reviews: Downloaden van muziek: hele en halve waarheden

Ik weet niet of van Dale het eens is met mijn opmerking maar goed: iets is van goede kwaliteit, maar iets kan niet kwalitatief zijn.
Dan checken we dat toch even? :)
http://www.vandale.be/opz...ek/?zoekwoord=kwalitatief
kwa·li·ta·tief (bn.)
1 de kwaliteit betreffend

http://www.nederlandsewoo...e=begin&woord=kwalitatief

Wel degelijk correct dus :)

offtopic:
en bedankt voor het compliment nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Laatst online: 15:21

The Eagle

I wear my sunglasses at night

nieuws: Specificaties van HP Opteron-workstation met SLI

Zie opmerkingen 1e posten. Ik weet niet of ik het er mee eens moet zijn (heb eea niet gecheckt) maar dat Proliants servers zijn heeft ie gelijk in :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerDream
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-06 21:04
FeedDemon is een RSS-aggregator voor het Windows-platform en is in staat om RSS-feeds van bijvoorbeeld webiste, weblogs en forums regelmatig te controleren en je te attenderen op nieuwe content.

meuktracker: FeedDemon 1.5 RC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erycius

Erycius

I came on Eileen.

(jarig!)
nieuws: Microsoft lanceert Outlook Live-abonnement ( Microsoft lanceert Outlook Live-abonnement )
Microsoft heeft vandaag Outlook Live aangekonigd.
Dat moet natuurlijk aangekondigd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-06 00:52
nieuws: Producenten voeren vaker regiocodes in

220 volt heeft men het hier in dit artikel over, maar in NL hebben wel al weer een tijdje 230 volt :D

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hark_k
  • Laatst online: 08:17
Zoals CyberArt ook al zegt in de reacties van nieuws: Microsoft Office-encryptie niet zo veilig als gedacht
Normaal moeten verschillende vectoren gebruikt worden bij het encrypteren met hetzelfde paswoord.
Password of wachtwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moser
  • Laatst online: 26-03-2022

moser

And then there was silence

nieuws: Eerste resultaten kankeronderzoek Folding@home

de link naar FAQ werkt bij mij niet

A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-05 13:13

Dries Arnolds

*bling bling*

fixed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103538

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Jup :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hark_k
  • Laatst online: 08:17
meuktracker: eXeem 0.20 public beta
Het heeft versienummer 0.20 beta meegekregen en kan vanaf hier worden gedownload.
'Hier' is geen link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-06 23:21
http://www.tweakers.net/nieuws/35869
De snelheden die werden gepubliceerd op de Wanadoo site komen overeen met de snelheden die we eerder melden.
Moet 'meldden' zijn

[ Voor 4% gewijzigd door Maarten21 op 22-01-2005 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

In Mobile-processorontwikkelingen gezien in kristallen bol:
Toledo is ook een dualcoreprocessor; deze gebruikt 110Watt en zal zowel in notebooks als dekstops kunnen worden ingezet.
dekstops -> desktops :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Ik kiek woal efkes.

[edit]
Done.

[ Voor 31% gewijzigd door Harm op 22-01-2005 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

nieuws: Worm vermomt zich als nieuwsbrief met actuele headlines
De worm haalt steeds nieuwe titels en teksten uit nieuwsberichten op CCN's website, om een e-mailbericht zo echt mogelijk te laten lijken.
Moet zijn: CNN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Deze toetsaanslagen kunnen belangrijke gegevens voor bijvoorbeeld online bankieren bevatten, waar de verspreider van het virus dan weer misbruikt van kan maken.
misbruik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

nieuws: Details over VIA's 90nm C7-processor opgedoken

Het bedrijf blijft zich voornamelijk richten...

Aan het eind van het jaar zal het bedrijf een 2,0GHz-versie uitbrengen die tegen de 25 Watt aanzit

[ Voor 17% gewijzigd door Tutti-frutti op 23-01-2005 13:07 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
* Yoeri gaat fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Psst.. ik zie nog steeds verse ipv versie ;)

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Waar? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

De WiFi-module van Sonoma heet Pro/Wireless 2915ABG, maar werd voor deze uiteindelijke productnaam bekend Calexico 2 genoemd.
Ik mis een woord na "bekend" denk ik? Of het lukt me gewoon werkelijk niet de zin goed te interpreteren..
Hoewel er een paar duidelijke hints zijn gevallen Bluetooth ooit standaard opgenomen zal worden
zijn gevallen dat :?
Een PCI Express x1-link kan alleen 'iets' meer bandbreedte levert aan het kaartje dan USB 2.0 (een factor negen).
levert -> leveren
Dit is een 12 inch "ultra-portable", bedoeld om overal mee naar toe te slepen en overal voor te gebruiken, in sommige gevallen zelfs alsof het niet eens computer is.
niet eens een computer is
Naast de standaard laptopconfiguratie kan het toetsenbord worden weggeklapt zodat het tablet of platte tv lijkt
zodat het op een tablet of platte tv lijkt
Het heeft een 17" breedbeeldscherm, een draadloos toetsenbord en dat weggeschoven kan worden onder de houder
draadloos toetsenbord en...wat?
De vraag waarom er uberhaupt
überhaupt
De toekomst zal echter moeten leren in hoeverre Conroe verschilt van Merom, want technisch simpeler scenario is een mobiele versie met twee cores en een server/desktopversie met vier.
want een technisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-05 15:54

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

nieuws: Microsoft maant websites screenshots te verwijderen

in de titel staat:
MS klaagt websites aan vanwege publicatie bedrijsgeheimen

Moet dat geen bedrijfsgeheimen zijn?

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardVdV
  • Laatst online: 07-05 07:11

edwardVdV

I shall say this only once!

reviews: Intel Sonoma: grote update voor Centrino:

levert --> leveren

Knockwurst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Done :)

Professioneel Hyves-weigeraar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardVdV

edwardVdV

nieuws: Aanvoerders servermarkt richten 'grid computing'-groep op:

Het Globus Consortium is niet de enige groep die zich bezig houd met grids

bezig houd -> bezighoudt

[ Voor 4% gewijzigd door edwardVdV op 24-01-2005 15:11 ]

Knockwurst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
on my way :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edwardVdV

edwardVdV

Knockwurst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarkuS
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-06 16:44
nieuws: Velasco-wormschrijver is trots op zijn creatie

Mikko Hypponen heet Mikko Hyppönen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

nieuws: ATi kondigt nieuwe AGP-producten aan
Hij deed deze uitspraak naar aanleiding van de vraag of er problemen waren met de productie van ATi' bridge chip: de Rialto
Moet zijn: ATI' s

De title is ook met een kleine i (ATi), volgens mij is het ATI en geen ATi? En anders is de eerste zin ook fout :>

[ Voor 9% gewijzigd door JoetjeF op 25-01-2005 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103538

JoetjeF schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 01:00:
nieuws: ATi kondigt nieuwe AGP-producten aan

[...]

Moet zijn: ATI' s

De title is ook met een kleine i (ATi), volgens mij is het ATI en geen ATi?
Het is wel ATi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoetjeF

JoetjeF

Mo Chuisneoir

In dat geval:
Matt Skyner, directeur van ATI's Discrete Desktop Graphics-afdeling, heeft aangegeven dat er binnenkort weer een aantal nieuwe AGP-kaarten op de markt gebracht zal worden, zo meldt X-bit Labs.
Moet zijn: ATi's :+

En dan nog moet ATi' veranderd worden in ATi's :)

Sorry, ben een beetje vervelend vandaag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Laatste regel van de 3e alinea in nieuws: Intels 64-bits Xeon bestrijdt AMD's 64-bits Opteron
In de Mandelbrot test presteert de Xeon met 64-bits code zelfs slechter als dan met 32-bits code.
Iets is beter/slechter dan iet anders, of hetzelfde als...

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forage
  • Niet online
In meuktracker: Ethereal 0.10.9 "Etheral heeft een update", "Etheral" moet "Ethereal" zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shedman

Shedman

nieuws: MS niet in beroep tegen niet verlenen van uitstel sancties
Deze mededeling is niet zo verrassend, aangezien Microsoft Watch deelt mee dat de gereduceerde Windows-versie al bij verschillende OEM's ligt.
deelt mee -> meedeelt

nieuws: 'Geld belangrijkste drijfveer nieuwe virusschrijvers'
Een virus of trojan hoeft immers maar van enkele mensen de gegevens te ontfutselen om winsgevend te zijn voor de veelal Oost-Europese criminelen.
winsgevend -> winstgevend

[ Voor 36% gewijzigd door Shedman op 25-01-2005 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

In 'Geld belangrijkste drijfveer nieuwe virusschrijvers':
Zo is 'Benny' uit de 29A-groep gestopt vanwege de toestroom van 'echte criminelen' met meer interesse voor geld dan techniek.
'gestopt' -> 'gestapt'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
* Yoeri gaat alles fixen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Je kan lastig 'uit een groep stoppen' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Maar "Benny uit de A29-groep" kan wel stoppen :)
Had het echter al aangepast en zal het ook ff zo laten, omdat het inderdaad wat vreemd kon over komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paknaald
  • Laatst online: 14:11
Ik moet nog steeds lachen als ik aan Benny denk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shedman

Shedman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106525

meuktracker: NVTweak 1.7.1
Op de homepage van Rewt kan een nieuwe versie van NVTweakworden opgehaald.
2 woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SleutelMan

SleutelMan

Alle Dagen Heel Druk

in de Mega roundup van Serial ATA RAID 5-adapters

staat het volgende...
Promise levert de FastTrak S150 SX4 standaard zonder geheugen. Het plaatsen van een module is echter wel veriest om de kaart aan de praat te krijgen.
vereist... :P

offtopic:
wel een goede review trouwens

Logius | Somda | Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 06-06 13:40
nieuws: AnandTech een maand op stap met een Apple Powerbook
De Sony is echter ook een van de lichtste laptops die momenteel verkrijgbaar zijn en de 15"-PowerBook is vergeleken met de meeste laptops die zijn gebaseerd op x86-technologie een stuk zwaarder aldus Anand.
Dat moet lichter zijn.

en:
Het grooste minpunt vind Anand de afwezigheid van een tweede muisknop
Hij had niet al te hoge verwachtingen aangezien hij op de Dual PowerMac G5 af en toe de prestaties van het besturingssysteem vond tegenvallen en dit dus op de G4 helemaal matig zou zijn.
dat laatste deel kan wel weg, dan loopt de zin ook gelijk een stuk beter.

[ Voor 53% gewijzigd door Azrael op 25-01-2005 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drobanir
  • Laatst online: 07-06 12:30

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Nee, dat klopt toch echt wat daar staat. De PowerBook is een stuk zwaarder dan de gemiddelde x86-laptop.
Het grooste minpunt vind
Aangepast.
dat laatste deel kan wel weg
Hoort daar denk ik toch wel.

[ Voor 25% gewijzigd door Drobanir op 25-01-2005 18:51 ]

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drobanir

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drobanir

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drobanir

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Laatst online: 06-06 13:40
Drobanir schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 18:41:
[...]
Nee, dat klopt toch echt wat daar staat. De PowerBook is een stuk zwaarder dan de gemiddelde x86-laptop.
Nee het klopt niet, lees het Anandtech artikel maar. De Powerbook is weliswaar zwaarder dan de 12" Sony laptop waar Anand gewend is mee te werken, maar in vergelijking met de meeste 15" laptops is ie behoorlijk licht.
[...]
Hoort daar denk ik toch wel.
Tja, het is echt wel duidelijk zonder die toevoeging, en zo is het een gedrocht van een zin ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Azrael op 25-01-2005 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yoeri
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Azrael schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 20:30:
Nee het klopt niet, lees het Anandtech artikel maar. De Powerbook is weliswaar zwaarder dan de 12" Sony laptop waar Anand gewend is mee te werken, maar in vergelijking met de meeste 15" laptops is ie behoorlijk licht.
Heb je gelijk in. Martin had zich ff vergist tijdens het schrijven wat net de tegengestelde bewering opleverde van wat het hoorde te zijn. Hij heeft het ondertussen gefixed :)
Tja, het is echt wel duidelijk zonder die toevoeging, en zo is het een gedrocht van een zin ;)
Kan ik je wel enigszins in vinden, zal ff kijken of het aan te passen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

http://www.tweakers.net/nieuws/35759
De Pentium met Multimedia Extensions (MMX) biedt naast een beperkte uitbreiding op de instructiset met zogenaamde SIMD-instructies ook een grotere L1-cache ten opzichte van de standaard Pentium. De processors werden geproduceerd op 350nm.
Onder SIMD staan van die puntjes waarmee je de betekenis kan zien. Hierin staat:
Single Instruction Multiple Data)
Haakje openen dus vergeten.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drobanir

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

aangepast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Laatst online: 05-06 15:38

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

het besmette bestand. Dowload tests wijzen echter

Vervangen door het eerste woord wat in je opkomt met juiste spelling :P

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

cybersteef schreef op dinsdag 25 januari 2005 @ 22:40:
het besmette bestand. Dowload tests wijzen echter

Vervangen door het eerste woord wat in je opkomt met juiste spelling :P
Over welk artikel heb je het :?

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Laatst online: 05-06 15:38

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Excuus. Helemaal vergeten te copy pasten
http://www.tweakers.net/nieuws/35927

Here you go :)

[ Voor 11% gewijzigd door Ultraman op 25-01-2005 22:50 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Done en het topic gaat dicht :) .

[edit]
En door in Spel- en tikfoutjes - deel 11.

[ Voor 56% gewijzigd door Harm op 25-01-2005 22:57 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wat we niet  in dit topic willen zien
  • Opmerkingen over de inhoud van de teksten;
  • Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven;
  • Opmerkingen over plaatjes, links, Pricewatch-koppelingen, etc.;
  • Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.).
Open voor dit soort dingen dus een apart topic!