[xbox] Xbox media center - Deel II Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 15.692 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 14:19
Calvin&Hobbes schreef op zondag 03 april 2005 @ 23:10:
[...]

Best inventief, alleen heb ik geen versterker, heb wel een oplossing gevonden op het internet:
http://www.cheaplpc.com/XIR/xireasy.asp
alleen kost dat 23 dollar maar dan hoef je niet zelf te gaan solderen (waar ik niet zo'n kei in ben)
Dat is een verdomd handig tooltje 8). Als iemand em getest heeft schaf ik em misschien ook wel aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calvin&Hobbes schreef op zondag 03 april 2005 @ 23:10:
[...]

Best inventief, alleen heb ik geen versterker, heb wel een oplossing gevonden op het internet:
http://www.cheaplpc.com/XIR/xireasy.asp
alleen kost dat 23 dollar maar dan hoef je niet zelf te gaan solderen (waar ik niet zo'n kei in ben)
Dat is zeker wel handig!
Misschien iets voor een inkoopactie? Denk dat er dan best wel wat van die prijs af kan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
ik doe wel mee...ben benieuwd...handig om via de remote je xbox aan te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:24
idd erg handig, nu moet je opstaan om je xbox aan te zetten, toch een beetje jammer, als er een IA komt zal ik zeker mee doen.

Ander vraagje, ik heb al mijn mp3's in mappen opgedeeld, dus artiest -> album -> nummers. is er in xbmc een mogelijkheid om meerdere mappen een soort van "shuffle playlist" oid te hebben? Zodat ik meerdere artiesten door elkaar kan luisteren? Want hoe dat nu alleen zou kunnen lijkt me door een playlist te maken, maar aangezien de mp3's niet op me xbox maar op een netwerkshare staan gaat dat natuurlijk nooit werken.

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedfight
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Als er een IA voor komt zal ik ook zeker mee doen... Heb het idee dat er genoeg animo voor is!

Vaillant aroTHERM plus VWL55/6, Zehnder WHR 930 WTW, Itho Daalderop douche-WTW, SolarEdge SE6K 6610Wp, SE3000H 3160Wp, Kia EV6 GT-line RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Count me in voor een eventuele IA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

betreft: Afspelen .bin en .iso files lukt niet meer sinds laatste CVS build (1 April 2005).

Hoi,

Welliswaar een nieuwe vraag...
Heeft iemand dit ook al gemerkt, dat op het moment dat je een film .iso of .bin file die op de HD van de Xbox start, het scherm even wit wordt, het lijkt of de film gestart wordt, maar dat daarna je skin weer wordt getoond?
Met de vorige versie kon ik wel deze files starten, nu lijkt het niet meer te werken en zal ik ze weer moeten extracten naar VOB of AVI formaat. Iemand een suggestie?

Bedankt,

Frans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr C
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 17:01

Dr C

met C en CK

@FrMo: stuur jij soms emails naar deze topic of zo :?

Ignorance is bliss!! (- The Matrix)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:09
betreft: re: Afspelen .bin en .iso files lukt niet meer sinds laatste CVS build (1 April 2005).

>Hoi,
>
>Welliswaar een nieuwe vraag...
>Heeft iemand dit ook al gemerkt, dat op het moment dat je een film .iso of .bin file die op de HD van de >Xbox start, het scherm even wit wordt, het lijkt of de film gestart wordt, maar dat daarna je skin weer >wordt getoond?
>Met de vorige versie kon ik wel deze files starten, nu lijkt het niet meer te werken en zal ik ze weer >moeten extracten naar VOB of AVI formaat. Iemand een suggestie?
>
>Bedankt,
>
>Frans

Heb je je u:\data\00face8 en u:\data\00face8 al eens leeg gemaakt?

Mvg,

Fire69

:P

[ Voor 5% gewijzigd door Fire69 op 05-04-2005 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de Udata en Tdata had ik de folder 0face008 inderdaad verwijderd. Volgens mij heeft dat alleen betrekking op caches van de skin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Nope, daar worden oa ook de beeldcalibratie en zo bijgehouden. Daarom dat je bij een upgrade (niet als je dagelijks upgrade natuurlijk :) ) best die 2 delete. Of met de Start/Back-combo start, doet volgens mij hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 18:58
Fire69 schreef op vrijdag 01 april 2005 @ 14:47:
[...]

:?

Nee, ik bedoel dat je ipv alles op je xbox zet, alles ergens op een servertje zet, en vandaar je films/muziek/foto's afspeelt. Dan moet je helemaal geen tijd meer steken in alles naar je xbox te ftp'en. :)
Nee, ik ftp juist omdat ik geen permanente verbinding heb : de router heeft kuren en die haal ik er geregeld tussenuit waardoor ie standalone moet draaien. Dus streamen is geen optie.

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 12:41:
betreft: Afspelen .bin en .iso files lukt niet meer sinds laatste CVS build (1 April 2005).

Hoi,

Welliswaar een nieuwe vraag...
Heeft iemand dit ook al gemerkt, dat op het moment dat je een film .iso of .bin file die op de HD van de Xbox start, het scherm even wit wordt, het lijkt of de film gestart wordt, maar dat daarna je skin weer wordt getoond?
Met de vorige versie kon ik wel deze files starten, nu lijkt het niet meer te werken en zal ik ze weer moeten extracten naar VOB of AVI formaat. Iemand een suggestie?

Bedankt,

Frans
Ik heb het wel eens gehad dat ik liep te klooien met de OSD settings tijdens het afspelen van een iso/ifo/vob. Bijvoorbeeld audiostream (of zo). Daarna kreeg ik geen beeld meer - ook niet na herstart. Deleten van de 00face8 vond ik een beetje te en daar ik vermoedde dat ie settings van de film opsloeg (zoals ook de zoom stand bijv) heb ik de film iso hernoemd (_erachter of zo) en herstart....e voila. Misschien helpt dat. Tenzij alle films fals starten....dan is de 00face8 idd nog te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-8one
  • Laatst online: 15-09 15:04

T-8one

take it easy, take a sisi

Is het eigenlijk mogelijk om bijvoorbeeld een pagina als uitzendinggemist.nl te gebruiken in XMBC? Uiteraard kan ik lekker alle linkjes gaan copy-pasten in een txt file en deze in de juiste map zette maar omdat de content van de pagina nogal wisselend is gaat mij dit veel werk kosten.
Is het mogelijk om een dynamisch (dynamische film links) pagina te bekijken in XBMC?

GP 32 the most powerfull handheld in the world :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mocht je 'echt' willen browsen, kun je linksboks proberen
http://ysbox.online.fr/
Is een .xbe die je vanuit XBMC kunt opstarten.
Kost wel tijd om te leren er mee om te gaan

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2005 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:05
Ik ben de hele avond al aan het pielen geweest, heb sinds 3 dagen xbmc er op.
Dus ik dacht aangezien ik geen 538 hier kan ontvangen wil ik de webstream via me xbox..
Maar ik krijg het maar niet voorelkaar..
Waar moet ik ergens de stream neerzetten...
Ik las ergens in /XBMC/scripts/webradio/simpleKML/playlist.pls
maar dat werkte niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Tito schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 00:12:
Ik ben de hele avond al aan het pielen geweest, heb sinds 3 dagen xbmc er op.
Dus ik dacht aangezien ik geen 538 hier kan ontvangen wil ik de webstream via me xbox..
Maar ik krijg het maar niet voorelkaar..
Waar moet ik ergens de stream neerzetten...
Ik las ergens in /XBMC/scripts/webradio/simpleKML/playlist.pls
maar dat werkte niet.
Heb je de stream ook hernoemd naar pls? Want dat doet hij het sowieso niet aangezien het een asx stream is. Je kan ook een tekst bestand aanmaken met de link er in (dus http://garnierstreamingmedia.com/asx/radio538.asp) en deze dan de extentie .strm geven.

Het enige probleem van deze oplossing is, is dat het laden van de webradio vrij lang duurt (ik gok circa 30 seconden), maar dan heb je wel webradio :P

[ Voor 5% gewijzigd door EBOOZ op 08-04-2005 08:19 . Reden: Beetje onduidelijke eerste post :x ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Mja er is dus geen andere manier oplossing...

http://streamers.at.sara.garnierprojects.com/radio538 als ik die stream trouwens open in winamp. krijg error syncing to mpeg.. heb ik ook met de radio 3 stream..

Hmm waar moet ik dat .strm bestand neerzetten.. want als ik hem in de scripts dir zet ziet hij hem niet..
Ah dat .strm kan je overal neerzetten en openen in my music..
Idd duurt het lang voor dat hij de stream opent..

[ Voor 74% gewijzigd door Tito129 op 08-04-2005 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Tito schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 11:06:
Mja er is dus geen andere manier oplossing...

http://streamers.at.sara.garnierprojects.com/radio538 als ik die stream trouwens open in winamp. krijg error syncing to mpeg.. heb ik ook met de radio 3 stream..

Hmm waar moet ik dat .strm bestand neerzetten.. want als ik hem in de scripts dir zet ziet hij hem niet..
Ah dat .strm kan je overal neerzetten en openen in my music..
Idd duurt het lang voor dat hij de stream opent..
Ik heb een mapje aangemaakt met Webradio en daar al die strm bestanden ingezet.

Het is inderdaad jammer dat het zo lang moet duren met laden, maar ja... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
een beetje utfg

[ Voor 92% gewijzigd door Tito129 op 08-04-2005 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat nou de laatste XBMC versie is?
Ik vind een 0401 en een 0406, welke is aan te raden? Ik zelf gebruik de 16(?)-03 pimped maar die doet het nog niet zo lekker als die uit februari. Tijd voor iets nieuws dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
de laatste? je kan iedere dag een nieuwe krijgen. :)

de laatste 'officiële' is de cvs-build van de mensen van xbmc zelf, die wordt altijd aangekondigd op xbox-scene.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Ik ben ooit eens over gestapt op een GoT-tweaker versie..
geen spijt van gekregen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Ik heb de versie van TFX draaien, via newsgroep gehaald, die is aardig compleet.

Ik zit alleen met widescreen te kloten..Heb een breedbeeld tv, maar als ik me xbox in widescreen zet kan ik pgr2 niet spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of de positie van de ondertiteling bij sommige films niet aan te passen is? Het beeld Kalibreren en de ondertiteling-postitie wijzigen heeft geen enkele invloed. Ik heb dit probleem met een aantal dvd's die op de harddisk staan vd xbox. Wijzig ik de positie vd ondertiteling dan heeft dat weer wel gevolgen voor andere films.
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 03:25
arhg heb ik pas mijn xbmc geupgrade is het gewoon een kut versie :(
de nieuwe is veel langzamer en hij kan niet meer spoelen :(
hij ziet er alleem wat mooier uit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:57
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2005 @ 16:54:
Weet iemand of de positie van de ondertiteling bij sommige films niet aan te passen is? Het beeld Kalibreren en de ondertiteling-postitie wijzigen heeft geen enkele invloed. Ik heb dit probleem met een aantal dvd's die op de harddisk staan vd xbox. Wijzig ik de positie vd ondertiteling dan heeft dat weer wel gevolgen voor andere films.
Iemand een idee?
with stupid, veel dingen geprobeerd, opnieuw scherm kalibreren, vobsub instellingen veranderen enzo, maarja het mag niet baten.. Iemand een idee?

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 23:35
VideoCD op Xbox, mogelijk via XBMC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-09 13:27
418O2 schreef op zondag 10 april 2005 @ 18:51:
VideoCD op Xbox, mogelijk via XBMC ?
Image of op CD-R(W)? Image weet ik zeker, desnoods start je het bestandje handmatig. Op CD-R(W) .... verschilt per xbox, of je DVD drive ze wel/niet kan lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Laatst online: 23:35
naja hij deed het eerst niet, crash in xbmc.. dus ik dacht dat het niet zou werken, maar na een reboot deedtie het wel

ff een andere versie van XBMC fixxen dus

ik heb een vaag FTP probleem.. Het daadwerkelijk transferren van de files gaat wel snel, maar het starten van het upload duurt eeuwig (bij elke file)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat probleem had ik dus ook, het duurde super lang voordat ie begon met het uploaden. Dat lag toen aan me firewall (moest wat poorten open zetten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Schweino, heb je nog updates..??
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 02:12
jazekers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Droog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 10:44:
[...]

Ik heb een beetje de neanderthaler methode toegepast. Mijn versterker heeft twee additionele stekker aansluitingen. Verder heb ik de aan/uit knop vastgeplakt zodat ie altijd ingedrukt staat. Door de afstandsbediening van mijn versterker te gebruiken kan ik de xbox uit en aan zetten zonder uit mijn stoel te komen.

Beetje prehistorisch maar wel makkelijk ;)
Nog even over dat aan/uit zetten remote van je X-box...
Dat vast plakken van mn knop was bij mij toch een wat minder slim idee. Bij mij wordt dan namelijk de modchip (X3) uitgeschakeld. :P Is misschien wel te verhelpen :)
Maar ik zag zojuist op IA.net (inkoopactie) dat er van Trust zo'n remote stopcontact tekoop is. Zo is het dus mogelijk je wandcontactdoos or whatever met een ab aan/uit te schakelen. http://www.inkoopactie.net/ia/qwynvjy6 Deze kosten 10 euro per stuk en is dus een vrij voordelige optie en snel te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Ik kreeg het al benauwd.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
dCY schreef op maandag 11 april 2005 @ 17:38:
[...]

Ik kreeg het al benauwd.. ;)
Ik heb geen idee waar ik die o zo goede release van Schweino vandaan haal O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
http://xbmc.s******o.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He Schweino, mooi werk! Vraagje: wat zijn die andere rar-bestanden met codec erin op je site? Werken die beter dan de standaard codecs? Ik heb vooral last van .RM bestanden die niet goed draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
in die rar zitten wat meer codecs volgens mij, kan je meer verschillende bestanden afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Die Mayhem III skin is toch wel een mooie skin..
Geloof dat de mayhem III skin een default skin wordt in XBMC...

Dat is bij een andere complier.. LOL

[ Voor 18% gewijzigd door dCY op 13-04-2005 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Llewy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:24
Prachtig zou dat kunnen zijn, Schweino, zo'n release van je :)

Als het werkt, ook bij mij... Ik krijg een of andere foutmelding mbt de Skin. De Default skin is niet geldig oid.. Komt je dit bekend voor?

"t is toch gewoon een kwestie van unrarren en ftpén in de map E:\apps\xbmc en gaan? Of moet ik nog het ea veranderen? Buiten het verwijderen van de 0face*** mappen

[ Voor 9% gewijzigd door Llewy op 13-04-2005 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
kitemaster schreef op woensdag 13 april 2005 @ 11:29:

Als het werkt, ook bij mij... Ik krijg een of andere foutmelding mbt de Skin. De Default skin is niet geldig oid.. Komt je dit bekend voor?

"t is toch gewoon een kwestie van unrarren en ftpén in de map E:\apps\xbmc en gaan? Of moet ik nog het ea veranderen? Buiten het verwijderen van de 0face*** mappen
Ik kreeg dezelfde melding. Heb geen tijd gehad om er naar te kijken, maar volgens mij kan je via ftp je Xboxmediacenter.xml bewerken en daar de skin veranderen.

Kan zijn dat ik het mis heb, maar lijkt me een logische oplossing. Of je download de nieuwe versie van vandaag ;)

Het pakketje met de datum van vandaag is een beetje beschadigd... dus die zou ik niet installeren O-)

[ Voor 8% gewijzigd door EBOOZ op 13-04-2005 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xbmc roelt, ik heb alleen vaak dat divx'jes blijven hangen als ik op pauze druk, 1 minuut of meer wachten en dan weer resumen, dan speeltie nog 80 frames af en dan hangt xbmc :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
kitemaster schreef op woensdag 13 april 2005 @ 11:29:

Ik heb het gevonden! Download de laatste versie van de Project Mayhem III skin op http://chokemaniac.kingkoopa.co.uk/download.php?cat=pm3. Zet die via FTP in je skins map, de rest even verwijderen en voila... draaien maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
PM3 is inderdaad vanaf 9 april de default skin geworden, de overige skins zijn zelfs gediscontinueerd. Ik heb het inmiddels aangpast in mijn script zodat mijn build voortaan met PM3 geleverd wordt en niet met PM1.

De header in de rar van vandaag was inderdaad corrupt, een nieuwe versie wordt op dit moment overgepompt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Schweino schreef op woensdag 13 april 2005 @ 19:30:
PM3 is inderdaad vanaf 9 april de default skin geworden, de overige skins zijn zelfs gediscontinueerd. Ik heb het inmiddels aangpast in mijn script zodat mijn build voortaan met PM3 geleverd wordt en niet met PM1.

De header in de rar van vandaag was inderdaad corrupt, een nieuwe versie wordt op dit moment overgepompt.
Het is een fijna build... dat sowieso :D

Ik ben overgestapt van een vage versie van 17 maart naar die van jou van gisteren... niets te klagen ik dus. Die PM III is ook de bom trouwens _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook net overgestapt van een build van half maart, maar bij mij gaat het niet echt lekker (ligt aan mij denk ik). Ten eerste staat de remote enorm gevoelig ingesteld. Dat wil zeggen dat als ik 1 keer druk dat ik dan 3 opties oversla. Ik ben op dit stuk in de .xml uitgekomen:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
  <delays>
      <remote>
        <move>480</move>
        <repeat>220</repeat>
      </remote>
      <controller>
        <move>220</move>
        <repeat>220</repeat>
        <deadzone>0.1</deadzone>
      </controller>
  </delays>

Spelen met de waarden heeft geen zin merk ik. Zo heb ik nog wat dingetjes, maar eerst ga ik zelf zoeken.

Oja: de default dir voor MyPrograms wordt niet meer gepakt. Hij staat nog steeds op F:\games, maar hij gaat naar F:\. :?

Wat ook blijkbaar nog nooit is opgelost is het cancellen van die dialogs. Die cancel knop werkt hier nooit.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-04-2005 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde Mirrormission kijken, dus heb de url daarvan (http://cgi.omroep.nl/cgi-...ormission/bb.20050411.asf) in "mirror mission.strm" gezet.
De nieuwe XBMC wil hem niet afspelen. Het journaal (mms://streams2.omroep.nl/tv/nos/journaal/bb.laatste.asf) pakt ie wel...
Iemand énig idee waar het aan kan liggen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:48

MarcoKL

That's a huge b*tch!

is het eigenlijk mogelijk om in me xml'etjuh ook intestellen wat voor 'view' hij pakt?
dus als ik 'my videos' open wil ik graag big icons, maar bij 'my programs' weer niet, kan je dit ergens instellen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Kan je gewoon in de opties instellen. Ga naar Video en links kies je View Options, dan kan je rechts kiezen hoe je ze wil zien, idem voor Music, Programs, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Verwijderd schreef op woensdag 13 april 2005 @ 22:36:
Ik ben ook net overgestapt van een build van half maart, maar bij mij gaat het niet echt lekker (ligt aan mij denk ik). Ten eerste staat de remote enorm gevoelig ingesteld. Dat wil zeggen dat als ik 1 keer druk dat ik dan 3 opties oversla. Ik ben op dit stuk in de .xml uitgekomen:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
  <delays>
      <remote>
        <move>480</move>
        <repeat>220</repeat>
      </remote>
      <controller>
        <move>220</move>
        <repeat>220</repeat>
        <deadzone>0.1</deadzone>
      </controller>
  </delays>

Spelen met de waarden heeft geen zin merk ik. Zo heb ik nog wat dingetjes, maar eerst ga ik zelf zoeken.

Oja: de default dir voor MyPrograms wordt niet meer gepakt. Hij staat nog steeds op F:\games, maar hij gaat naar F:\. :?

Wat ook blijkbaar nog nooit is opgelost is het cancellen van die dialogs. Die cancel knop werkt hier nooit.
Heb je een originele of neppe remote? Ik weet niet of het per sé verschil maakt, maar ik heb met mijn originele remote i.c.m. de Schweino build van 12 April geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL

MarcoKL

That's a huge b*tch!

Fire69 schreef op donderdag 14 april 2005 @ 07:30:
Kan je gewoon in de opties instellen. Ga naar Video en links kies je View Options, dan kan je rechts kiezen hoe je ze wil zien, idem voor Music, Programs, ...
zo damn ik zat weer es moeilijk te doen via xml 8)7 8)7
iig tnx :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
dinow schreef op donderdag 14 april 2005 @ 10:18:
[...]

zo damn ik zat weer es moeilijk te doen via xml 8)7 8)7
iig tnx :9
Het scheelt je iig weer een hoop werk B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EbOoZ schreef op donderdag 14 april 2005 @ 09:08:
[...]

Heb je een originele of neppe remote? Ik weet niet of het per sé verschil maakt, maar ik heb met mijn originele remote i.c.m. de Schweino build van 12 April geen problemen.
Ik heb een kloon van Speedlink van de Mediamarkt, maar die heeft altijd goed gewerkt. Ik draai ook de schweino van 12 april trouwens. Werkt XBMC wel goed bij iemand hier met dezelfde remote?

<edit>
Ik lees net dat er veel meer mensen zijn met dit probleem:
http://www.xboxmediaplaye...d;act=ST;f=3;t=7831;st=60

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2005 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Kan je in xbmc trouwens ook meerdere rss feeds kwijt?
Ik wil niet de hele tijd de zelfde feed over me heen, liever 2 of 3
Sweino, heb je misschien ftp, of mail voor mij? wil jou release ook wel is bekijken.

[ Voor 30% gewijzigd door Tito129 op 14-04-2005 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Tito schreef op donderdag 14 april 2005 @ 19:14:
Kan je in xbmc trouwens ook meerdere rss feeds kwijt?
Ik wil niet de hele tijd de zelfde feed over me heen, liever 2 of 3
Sweino, heb je misschien ftp, of mail voor mij? wil jou release ook wel is bekijken.
.com op man die kan je makkelijk vinden ;)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Ik krijg bijna het idee dat Tito de rest van dit topic niet heeft gelezen...

Ik denk zelfs dat Tito de VORIGE PAGINA (hint...pagina 26, ergens in het MIDDEN...)
niet heeft gelezen... ;)

Oh...en het is SCHWEINO niet sweino :P

[ Voor 10% gewijzigd door bitpixl op 15-04-2005 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Hmm daarheb ik echt over heen gelezen sorry...
Maar iemand wat info over die RSS feed, is dat mogelijk meerdere feeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Daar heb je blijkbaar ook overheen gelezen dan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Fire69 schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 12:48:
Daar heb je blijkbaar ook overheen gelezen dan. ;)
Hmm net gezocht in dit topic met highlights, niks over meerdere rss feeds hoor. Alleen maar over werkende rss feeds.
rss feed werkt bij mij wel, maar ik wil er graag meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Tito schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 15:33:
[...]

Hmm net gezocht in dit topic met highlights, niks over meerdere rss feeds hoor. Alleen maar over werkende rss feeds.
rss feed werkt bij mij wel, maar ik wil er graag meer in.
Ik denk niet dat jullie helemaal op 1 lijn zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
EbOoZ schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 20:32:
[...]

Ik denk niet dat jullie helemaal op 1 lijn zitten ;)
Zolang de lijn een sinuscurve is, komen we daar vast wel op...

Maar hoe warm mag je xbox eigenlijk worden?? ik heb de fan op 20% staan, maar dan is 60 normaal.. Daarboven wordt de fan duidelijk hoorbaar. Wat is de beste instelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
Tito schreef op vrijdag 15 april 2005 @ 23:14:
[...]

Zolang de lijn een sinuscurve is, komen we daar vast wel op...

Maar hoe warm mag je xbox eigenlijk worden?? ik heb de fan op 20% staan, maar dan is 60 normaal.. Daarboven wordt de fan duidelijk hoorbaar. Wat is de beste instelling?
Temperatuur vasthouden op 52/53 graden is normaal. Daarboven kan je processor nog wel uithouden, maar je harde schijf? Heeft nog minder ventilatie en wordt aan de onderkant ook nog eens verwarmt door je processor etc, lijkt me niet zo verstandig als je het tot 60 door laat lopen.

[ Voor 23% gewijzigd door LinuX-TUX op 16-04-2005 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
hmm... kijken als ik de koeling kan verbeteren... iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
vanaf morgen zullen mijn builds flink wat groter zijn, ik heb een hele zooi codecs toegevoegd. Als het goed is moet je nu zowat alles kunnen afspelen in XBMC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Oh no!!! Schweino, waarom nou toch, wat doe je ons "arme" tweakers aan!!! :P

Schweino for President _/-\o_

XBMC doet al zo weinig:

<musicextensions>.nsv|.m4a|.flac|.aac|.strm|.pls|.rm|.mpa|.wav|.wma|.ogg|.mp3|.mp2|
.m3u|.mod|.amf|.669|.dmf|.dsm|.far|.gdm|.imf|.it|.m15|.med|.okt|.s3m|.stm|.sfx|.ult|.uni|
.xm|.sid|.ac3|.dts|.cue|.aif|.wpl</musicextensions>

<videoextensions>.nsv|.ts|.ty|.strm|.rm|.rmvb|.m3u|.ifo|.mov|.qt|.divx|.xvid|.bivx|.vob|.nrg|
.img|.iso|.pva|.wmv|.asf|.asx|.ogm|.m2v|.avi|.bin|.dat|.mpg|.mpeg|.mp4|.mkv|.avc|.vp3|
.svq3|.nuv|.viv|.dv|.fli|.rar|.001|.wpl</videoextensions>

[ Voor 76% gewijzigd door bitpixl op 17-04-2005 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Ik heb vannacht ook nog de scripts geupdate en im PMIII zou nu alles moetenw erken via het scripts submenu (ook een nieuwe Quicktime Movie Player). Als mensen feedback hebben, dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Schweino schreef op maandag 18 april 2005 @ 08:22:
Ik heb vannacht ook nog de scripts geupdate en im PMIII zou nu alles moetenw erken via het scripts submenu (ook een nieuwe Quicktime Movie Player). Als mensen feedback hebben, dan hoor ik het graag.
Schweino for teh win _/-\o_

Ik zal vanavond gelijk de nieuwe build er op gooien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Laatst online: 12-09 20:27
Ik heb hem geinstalleerd en voorlopig werkt hij super :9~

Ik vind het alleen jammer dat hij tv-opnamens van "Windows media centre edition 2005" ondersteund.
Nu moet ik nog steeds de bestanden omzetten naar mpeg, terwijl ik hoopte dat hij dvr-ms zou ondersteunen :'(

Weet iemand een andere manier om deze opnamens te laten afspelen om de xbox :?

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovetechno
  • Laatst online: 20:37
pvdlaan schreef op maandag 18 april 2005 @ 09:25:

Ik vind het alleen jammer dat hij tv-opnamens van "Windows media centre edition 2005" ondersteund.
Nu moet ik nog steeds de bestanden omzetten naar mpeg, terwijl ik hoopte dat hij dvr-ms zou ondersteunen :'(

Ik wacht hier op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Zat net effe de changelog te checken, en heb 2 vraagjes:
- Wat is die FaPlayer eigenlijk? Die gebruikt een dll van Winamp, maar wat doet het juist?
- Hoe zit het nou met de ingebouwde dvd-speler? Ik gebruik nog altijd het originele dashboard hiervoor, is het al de moeite om xmbc hiervoor te gebruiken? Menu's en zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
pvdlaan schreef op maandag 18 april 2005 @ 09:25:

Je kan proberen de windows codec voor dit type bestanden in de codecs directory van xbmc te zetten, misschien dat dat wil werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Fire69 schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:09:
- Hoe zit het nou met de ingebouwde dvd-speler? Ik gebruik nog altijd het originele dashboard hiervoor, is het al de moeite om xmbc hiervoor te gebruiken? Menu's en zo?
Menu's niet... maar voor de rest heb ik er (nog) geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL

MarcoKL

That's a huge b*tch!

Schweino schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:15:
[...]
Je kan proberen de windows codec voor dit type bestanden in de codecs directory van xbmc te zetten, misschien dat dat wil werken.
Ben benieuwd of dit gaat werken.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
EbOoZ schreef op maandag 18 april 2005 @ 13:42:
[...]

Menu's niet... maar voor de rest heb ik er (nog) geen problemen mee gehad.
Hoe ga je dan te werk? Stopt er een dvd'tje in en ... moet je de juiste vob kiezen of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

>:) Je mist een codec : Heb laatst een CD gezien in .ape formaat :) Is een soort losless codec of iets achtigs ...

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Fire69 schreef op maandag 18 april 2005 @ 14:53:
[...]

Hoe ga je dan te werk? Stopt er een dvd'tje in en ... moet je de juiste vob kiezen of zo?
Nee hoor... ik doe die DVD er in en mocht hij niet automatisch beginnen te spelen ga ik naar Films -> DVD Afspelen en dan begint XBMC gelijk met de film. Opzich werkt het wel alleen jammer dat de menu's niet werken.

En ik kan me trouwens 1x herinneren dat hij de ondertitels niet juist wou weergeven, maar dat kan ook aan de build hebben gelegen toendertijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 07:04

Convoy

g44p

iemand enig idee hoe ik de ondertitels weer laat geven als ik een dvd (*.iso) vanaf mn server stream?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovetechno
nero355 schreef op maandag 18 april 2005 @ 15:12:
>:) Je mist een codec : Heb laatst een CD gezien in .ape formaat :) Is een soort losless codec of iets achtigs ...
Dit is monkeys audio... Idd een lossles codec. Werkte voorheen wel met XMBC volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Laatst online: 12-09 20:27
Schweino schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:15:
[...]

Wil het graag proberen, maar waar kan ik deze codecs vinden op m`n pc ...

Ik heb al gekeken bij windows media player, maar daar kan ik niks vinden van codecs of dvr-ms :'(

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
freekweb schreef op maandag 18 april 2005 @ 15:19:
iemand enig idee hoe ik de ondertitels weer laat geven als ik een dvd (*.iso) vanaf mn server stream?
Ja, de manual lezen :Y)

Gewoon "Menu" op de remote indrukken, of "Y" op je pad, dan 2 of 3 naar links, selecteren, kan je de subs aan/uit zetten en de stream selecteren.

Stream in de zin van XNS / Samba neem ik aan.

[ Voor 4% gewijzigd door LinuX-TUX op 18-04-2005 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovetechno
pvdlaan schreef op maandag 18 april 2005 @ 17:30:
[...]

Wil het graag proberen, maar waar kan ik deze codecs vinden op m`n pc ...

Ik heb al gekeken bij windows media player, maar daar kan ik niks vinden van codecs of dvr-ms :'(
Op xboxmediacenter zijn hier al een aantal topics over geweest. Er is ooit een codec pack in het dvelopersforum op het eerder genoemde forum gelekt waarmee je alleen het beeld kon afspelen. Ik kreeg het geluid niet aan de praat.

[ Voor 30% gewijzigd door ilovetechno op 18-04-2005 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
:( :( :(

Net XBMC van 18-04-2005 erop gezet, zie ik dat de Project mayhem II Skin discontinued is |:(

$!%&$! :(

Ik vind die Mayhem III vies tegenvallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
Skillz schreef op maandag 18 april 2005 @ 21:02:
:( :( :(

Net XBMC van 18-04-2005 erop gezet, zie ik dat de Project mayhem II Skin discontinued is |:(

$!%&$! :(

Ik vind die Mayhem III vies tegenvallen...
Vind hem juist heel strak.
Zal morgen ook is updaten, al die nieuwe codes altijd fijn.
Zit alleen nog met me temps.. Meer mensen hier een 80mm fan er ingezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
discontinued wil toch niet zeggen dat je hem niet meer kan gebruiken :) Ik heb alle mayhem skins, en wissel zo af en toe gewoon eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL

MarcoKL

That's a huge b*tch!

ilovetechno schreef op maandag 18 april 2005 @ 17:38:
[...]

Op xboxmediacenter zijn hier al een aantal topics over geweest. Er is ooit een codec pack in het dvelopersforum op het eerder genoemde forum gelekt waarmee je alleen het beeld kon afspelen. Ik kreeg het geluid niet aan de praat.
Oh das jammer, hoop dat de mensen van XBMC hier een keer naar zouden kijke, dan word is XBMC echt perfect :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Maverick schreef op maandag 18 april 2005 @ 22:13:
discontinued wil toch niet zeggen dat je hem niet meer kan gebruiken :) Ik heb alle mayhem skins, en wissel zo af en toe gewoon eens :)
Helaas betekent het wel dat je ze (op een gegeven moment) niet meer kan gebruiken. Volgens mij zijn ze vandaag van skin versie-nummer veranderd en dat betekent dat je oudere versies niet kan laden (tenzij je het versienummer in de xml in de skin handmatig aanpast).
Naarmate XBMC vordert worden er extra functies toegevoegd of zaken gewijzigd, waardoor er in de skins ook zaken moeten wijzigen. Het gevolg is dat de "oude" skins het niet meer 100% zullen doen op nieuwere builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
hm, ok dan is het wel jammer. Ikzelf gooi er toch niet iedere week een nieuwe build op, dus merk dat zo snel nog niet :) meestal update ik eens in de maand ofzo.

[ Voor 71% gewijzigd door Maverick op 18-04-2005 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Tito schreef op maandag 18 april 2005 @ 21:30:
[...]
Zit alleen nog met me temps.. Meer mensen hier een 80mm fan er ingezet?
Yep, ik heb er een 80mm Papst Fan in gezet, je moet wel wat zagen en knippen,
maar dan heb je wel een veel stillere fan :)

[ Voor 13% gewijzigd door bitpixl op 19-04-2005 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Schweino schreef op maandag 18 april 2005 @ 23:44:
Helaas betekent het wel dat je ze (op een gegeven moment) niet meer kan gebruiken. Volgens mij zijn ze vandaag van skin versie-nummer veranderd en dat betekent dat je oudere versies niet kan laden (tenzij je het versienummer in de xml in de skin handmatig aanpast).
Naarmate XBMC vordert worden er extra functies toegevoegd of zaken gewijzigd, waardoor er in de skins ook zaken moeten wijzigen. Het gevolg is dat de "oude" skins het niet meer 100% zullen doen op nieuwere builds.
Ja, precies!
Ik had gisteren dus mijn XBMC ge-update naar 18-04-2005 en even met die nieuwe Project mayhem III Skin gespeeld omdat versie II niet meer werkt op de nieuwe builds.

Daarna had ik zoiets van, oke, ik zet lekker weer de versie van 30-03-2005 erop (wie een backup maakt, heeft wat ;) ), maar kreeg daarna constant een fatal error dat de skin niet meer geladen kan worden omdat er een nieuwere versie nodig was |:(

Dus ik die E:\UDATA\0face008 en E:\UDATA\0face008 verwijderd, maar kreeg nog steeds die melding dat er een nieuwere skin nodig is, terwijl ik mijn backup had teruggezet!

Ik zal vanavond nog eens die Start, Back Combo proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovetechno
Skillz schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 09:03:
[...]

Ja, precies!
Ik had gisteren dus mijn XBMC ge-update naar 18-04-2005 en even met die nieuwe Project mayhem III Skin gespeeld omdat versie II niet meer werkt op de nieuwe builds.

Daarna had ik zoiets van, oke, ik zet lekker weer de versie van 30-03-2005 erop (wie een backup maakt, heeft wat ;) ), maar kreeg daarna constant een fatal error dat de skin niet meer geladen kan worden omdat er een nieuwere versie nodig was |:(

Dus ik die E:\UDATA\0face008 en E:\UDATA\0face008 verwijderd, maar kreeg nog steeds die melding dat er een nieuwere skin nodig is, terwijl ik mijn backup had teruggezet!

Ik zal vanavond nog eens die Start, Back Combo proberen.
Geoon de hele map XBMC verwijderen.. Maar waarom zou je terugwillen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleempje met het movie trailers script van quicktime.
Ik heb de laatste versie gedownload (1.36A) Maar hij wil niet starten, je ziet er running ongeveer 1 seconde achterstaan en dan kan je een uur wachten maar hij start niet...
kan iemand uitleggen hoe ik hem precies moet installeren, ik heb het via de handleiding gedaan die erbij zit maar dat werkt dus niet. ik gebruik proj mayhem 3. en de laatste XBMC 04-11-05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
ilovetechno schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 09:08:
[...]

Geoon de hele map XBMC verwijderen.. Maar waarom zou je terugwillen :?
Dat is nou het rare, ik had de hele XBMC map verwijderd en die data mappen op E:
en ook die xboxmediacenter.xml + in mijn geval evoxdash.xbe (de hernoemde default.xbe)
in de root van C:\.

Daarna heb ik overal de oude versie weer teruggezet, maar nog steeds die melding dat de Project mayhem II Skin te oud is, terwijl die gewoon in de backup zit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovetechno
dinow schreef op maandag 18 april 2005 @ 22:38:
[...]

Oh das jammer, hoop dat de mensen van XBMC hier een keer naar zouden kijke, dan word is XBMC echt perfect :+
XMBC gebruikt Mplayer.

Dus die taak ligt niet bij de devolpers van XBMC maar bij die van Mplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovetechno
Skillz schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 12:13:
[...]

Dat is nou het rare, ik had de hele XBMC map verwijderd en die data mappen op E:
en ook die xboxmediacenter.xml + in mijn geval evoxdash.xbe (de hernoemde default.xbe)
in de root van C:\.

Daarna heb ik overal de oude versie weer teruggezet, maar nog steeds die melding dat de Project mayhem II Skin te oud is, terwijl die gewoon in de backup zit 8)7
Backup is alle data van je E schijf en formateer deze eens met bijv. Evox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Datamappen op e:\ :? Bedoel je niet U en T?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Fire69 schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 12:24:
Datamappen op e:\ :? Bedoel je niet U en T?
Ik bedoelde dus de mappen E:\UDATA\0face008 en E:\TDATA\0face008 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Never mind, mijn hersenen stonden weer in Neutraal toen ik die post deed. 8)7
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.