[xbox] Xbox media center - Deel II Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 15.406 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-05 08:42
Anoniem: 49437 schreef op vrijdag 20 mei 2005 @ 19:58:
Ik gebruik de Schweino versie van begin mei (02 geloof ik). Deze draait perfect alleen kan ik het geluid niet regelen (via de controller..rechtse ronde knop naar beneden of omhoog) bij het afspelen van MP3's. Bij video's e.d. gaat het prima. Hebben hier meer mensen last van?
Yep, ik heb exact hetzelfde met de build van 11 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Xlink Kai vraagje... heb een Schweino build perfect draaien... Xlink Kai draait als Engine Only op mijn pc...

Ik kan bij verschillende games (Splinter Cell CT, Ghost Recon 2 etc.) arena's bekijken en joinen op mijn Xbox.. In het spel kom ik dan ook gewoon in de sessie en kan ik meedoen..

MAAR.. als ik zelf een arena aanmaak en daarna een sessie start, kunnen 2 vrienden van me die sessie niet zien (ze kunnen wel in de arena joinen). Als iemand anders van ons een arena aanmaakt... kunnen we die ook met zijn allen joinen, maar de sessie wordt telkens niet gevonden..

Waar zou dit aan kunnen liggen?? We hebben alle3 verschillende providers (xs4all, @home & scarlet)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-04 09:37

dCY

Reignman schreef op zondag 22 mei 2005 @ 21:11:
Xlink Kai vraagje... heb een Schweino build perfect draaien... Xlink Kai draait als Engine Only op mijn pc...

Ik kan bij verschillende games (Splinter Cell CT, Ghost Recon 2 etc.) arena's bekijken en joinen op mijn Xbox.. In het spel kom ik dan ook gewoon in de sessie en kan ik meedoen..

MAAR.. als ik zelf een arena aanmaak en daarna een sessie start, kunnen 2 vrienden van me die sessie niet zien (ze kunnen wel in de arena joinen). Als iemand anders van ons een arena aanmaakt... kunnen we die ook met zijn allen joinen, maar de sessie wordt telkens niet gevonden..

Waar zou dit aan kunnen liggen?? We hebben alle3 verschillende providers (xs4all, @home & scarlet)..
Ik heb wel gemerkt met Xlink Kai, als je VPN's heb draaien dat daar het ook fout mee gaat. Dan kan men niet joinen als men al in een hosted game gaat lobbien. VPN uitgezet en alles was mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reignman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-11-2021
Nee... geen van ons 3-en heeft een VPN... Firewalls etc staan ook allemaal tijdelijk ff uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-05 10:42
Ik las laats iets over links2xbmc, een webbrowser voor op je xbox.

Helaas kan ik hier niks meer over vinden, ook niet via google :|
Kan iemand dit programma of een alternatief ...
en werkt het goed :P

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-05 18:17
pvdlaan schreef op maandag 23 mei 2005 @ 11:31:
Ik las laats iets over links2xbmc, een webbrowser voor op je xbox.

Helaas kan ik hier niks meer over vinden, ook niet via google :|
Kan iemand dit programma of een alternatief ...
en werkt het goed :P
De eerste berichten zijn positief. Het hele idee erachter is natuurlijk ook perfect. Lekker browsen via je XBMC, zonder dat je telkens naar je PC hoeft te lopen als je even snel wat op wil zoeken.

In dit topic wordt de algehele voortgang van de integratie van LinksBoks besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34095

er is een "onofficiele" release met linksbox op de "markt", het is een minne release waarbij je SMB connecties om passworden blijven vragen, zonder toetsenbord word het browsen als je het mij vraagt ook helemaal niets. De browser op zich rendert wel snel en websites zien er correct uit, ik heb hem er weer afgegooid en ben terug naar de laatste release van het xbmc team, die blijft vooralsnog super.

Gewoon even wachten tot de programmeurs echt klaar zijn met de integratie van linksbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-01-2024
Om ff terug te komen op het TVgids.nl probleem. Ik krijg het tvgids.py scriptje niet aan de praat. Ik heb de aanwijzingen uit deze post opgevolgt.
[rml]EbOoZ in "[ xbox] Xbox media center - Deel II"[/rml]
Maar geen resultaat.

Is er ondertussen iemand die gedetailleerd kan uitleggen hoe het werkt?
Pad van mijn script is e:\xbmc\scripts\tvgids\tvgids.py

@ Bakman, super bedankt voor je reactie. En echt vreemd dat ik je antwoord nergens op geen enkele site kon vinden. Ik ben er echt 3 dagen voor aan het zoeken geweest.

Ik hoop dat een dev die tvgids ooit nog eens oppakt. Het is jammer dat we die niet meer hebben.

[ Voor 28% gewijzigd door KontI op 25-05-2005 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KontI schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 14:13:
Om ff terug te komen op het TVgids.nl probleem. Ik krijg het tvgids.py scriptje niet aan de praat. Ik heb de aanwijzingen uit deze post opgevolgt.
[rml]EbOoZ in "[ xbox] Xbox media center - Deel II"[/rml]
Maar geen resultaat.

Is er ondertussen iemand die gedetailleerd kan uitleggen hoe het werkt?
Pad van mijn script is e:\xbmc\scripts\tvgids\tvgids.py
dit script werkt niet meer sinds tvgids.nl is aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berties
  • Laatst online: 02-05 12:52
Ik heb een vraag over een soft mod xbox.

Ik ben al enige tijd in het bezit van een soft gemodde xbox. Bij het opstarten gaat deze automagisch naar evo-x menu vanwaar ik naar het xbmc menu ga. Xbmc heb ik al vaker geupdate naar een nieuwere build met succes.Geen probleem lijkt het zo, maar ik wil XBMC als default dash instellen.
Ook dat lijkt geen probleem, ik zet default.xbe en xbmc.xml (aangepast met path) in c/ en tevens in e:/apps/xbmc . Maar als ik nu via ftp upload gaat dat natuurlijk prima omdat evo-x geladen worden en e:/apps/xbmc overschrijfbaar is. Maar als dit mijn default dash is, zal dit neem ik aan niet meer zo zijn omdat deze dan geladen is. Hoe kan ik xbmc als default dash instellen en hierbij nog steeds de mogelijkheid houden om deze te updaten (zonder dat deze in gebruik is, geladen dus eigenlijk, en dus niet overschijfbaar)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
berties schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 02:08:
Ik heb een vraag over een soft mod xbox.

Ik ben al enige tijd in het bezit van een soft gemodde xbox. Bij het opstarten gaat deze automagisch naar evo-x menu vanwaar ik naar het xbmc menu ga. Xbmc heb ik al vaker geupdate naar een nieuwere build met succes.Geen probleem lijkt het zo, maar ik wil XBMC als default dash instellen.
Ook dat lijkt geen probleem, ik zet default.xbe en xbmc.xml (aangepast met path) in c/ en tevens in e:/apps/xbmc . Maar als ik nu via ftp upload gaat dat natuurlijk prima omdat evo-x geladen worden en e:/apps/xbmc overschrijfbaar is. Maar als dit mijn default dash is, zal dit neem ik aan niet meer zo zijn omdat deze dan geladen is. Hoe kan ik xbmc als default dash instellen en hierbij nog steeds de mogelijkheid houden om deze te updaten (zonder dat deze in gebruik is, geladen dus eigenlijk, en dus niet overschijfbaar)?
alles blijft overschrijfbaar, omdat alles (gok ik) in de cache en geheugen wordt geladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:50
Nope, toch niet, er is ergens 1 texture-file die niet kan overschreven worden.

Maar als je even logisch denk, kan je gewoon vanuit xbmc je exox-dash starten, en dan je xbmc erafgooien en een nieuwe erop zetten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corné
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11-2024
oh naja.. ik update xbmc altijd gewoon terwijl me xbox in xbmc zit en dat is nog altijd gelukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
Alles is inderdaad overschrijfbaar als XBMC is opgestart, ja kan alleen niet alles wissen als je in XBMC zit (waaronder die texture file waar Fire69 het over heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Dus je kan die texture wel overschrijven, maar niet wissen? Handig, moet ik niet telkens naar avalaunch om te updaten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
klopt als een bus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Ooow dat wist ik ook niet. Wel handig voor in de toekomst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
hidden schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 23:01:
is het ook mogenlijk om medere rrs feeds achter elkaar te zetten dan alleen die van xbox-scene ?
kan ze wel onder elkaar krijgen maar dat staat niet met de skin en leest niet zo prettig.
Hierop heb ik 't volgende gevonden :
http://www.feedjumbler.com/
Ff reggen, lijstje maken met je favoriete newsfeedz, ff url'etje in je home.xml pasten en tadaa :*)
Meerdere newsfeeds achter elkaar in XBMC 8)

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Schweino, kan jij ff uitleggen hoe je de volgorde van de knoppen aanpast, want ik probeer het nu ook hier, maar krijg het niet goed. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeaveXL
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-04 20:39
Heej ik heb een vraagje....

Ik heb vorige week mn doos laten softmodden ;)
En daar stond een heeeleee oude versie van xbmc op.
Toen ben ik zelf even gaan padvinden en kwam ik op deze versie uit : XBMC.Build.0515-RNSSUCKS

Deze werkt alleen niet 100% hier want onder mijn programma's kan ik niet eens met mn cursor bewegen en zie ik ook echt nergens de programmas staan die er vroeger wel in stonden. Ook loopt deze versie vast als ik tijdens de Visualisatie op A druk en manneer ik het controle paneel te voorschijn tover met start (nog steeds visu mode) om door te spoelen etc...

Misschien dat iemand mij een linkje kan geven naar een recente build die deze problemen niet heeft?

B.V.D. :)

PSN: KeaveXL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Fire69 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 12:52:
Schweino, kan jij ff uitleggen hoe je de volgorde van de knoppen aanpast, want ik probeer het nu ook hier, maar krijg het niet goed. :(
Je moet de naam van de knop wijzigen en de locatie waar ie naartie verwijst, de rest laten staan want daarin staat aangegeven wat de locatie ie en weer je naartoe gaat bij het naar boven of omlaag bewegen van de richting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na wat kleine issues van Dutchstream (werkte even niet meer), staat me toch tegen dat niet alle streams werken (ondertussen is Dutchstream weer terug op volle snelheid).

Bij uitzendinggemist is de kans veel groter dat de streams wel werken.
Je kunt kiezen uit Ned 1, 2 of 3 en je krijgt de programmas voor je neus. Druk op A om de bebijhorende info te zien, nogmaals op A om af te spelen. spreekt natuurlijk voor zich.

Afbeeldingslocatie: http://xbox.readrss.com/uitzending.jpgAfbeeldingslocatie: http://xbox.readrss.com/uitzending1.jpg

Download Dutchstream en Uitzendinggemist hier

Have fun,

BaKMaN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Dat ziet er netjes uit bakman! Zal het script snel even proberen!
KeaveXL schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 17:33:
Misschien dat iemand mij een linkje kan geven naar een recente build die deze problemen niet heeft?

B.V.D. :)
De build van Schweino is het allerbest! Even in het topic zoeken en je weet waar je hem vandaan kan halen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stevedep2 schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 21:21:
Om uitzendingen van uitzendinggemist.nl te bekijken kan je de tool ASXcreator gebruiken. Deze tool maakt automatisch ASX bestanden die verwijzen naar streaming video bestanden van uitzendinggemist.nl. Deze bestanden kan je via 'my videos' in MCE benaderen.

www.xpressions.nl/download.htm
?

- dit gaat over xboxmediacenter, iets anders dan MCE
- in een ASF bestand (het bestandsformaat wat ze bij omroep.nl/uitzendinggemist gebruiken) staat de directe link naar de ASX. (een mms url), daar heb je geen tool voor nodig ?

hmmm wat ik wel bizar vind; hoe krijg je die vorige uitzendingen te pakken ?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 34095 op 26-05-2005 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7175

Heb hier een probleem met AudioCD's
heb sinds kort een Samsung drive en hij ziet wel een audiocd, haalt zelfs de juiste database info op maar speelt de cd vervolgens niet af.
Box lijkt dan ook te hangen.

Wellicht dat ik ergens een setting aan moet passen,
iemand een idee hoe of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Wedrom mijn complimenten bakman, het Uitzending Gemist script ziet er echt goed uit!
Het enige wat wel jammer is dat de kwaliteit van sommige filmpjes nog wel eens te wensen over laat.

Maar voor de rest top! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
Bakman serieus mooi stukje script. _/-\o_ Maar ik dacht, je schijnt er nogal veel vanaf te weten. Mischien is het voor jou een koud klusje om een keer naar het tvgids script te kijken? Ik heb zelf gekeken maar ik kom er echt niet uit. En ik wil je niet opdringen hoor. thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-02 08:29
Ik heb vandaag de nieuwe schweino build erop gezet (had die van 2 mei). Alles werkt perfect, alleen heb ik geen geluid meer in webradio. Ik had vantevoren al de map in tdata verwijderd en heb ook al het kml script van 2 mei teruggezet. Zonder resultaat. Iemand bekend met dit probleem of een oplossing?

http://specs.tweak.to/6635

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140152

Ha Bakman - heftig mooie script!
Mis alleen de datum van uitzending. Op de omroepsite staat ie er ook bij. Is dat er nog in te proppen? Dat zou hem (bijna :) kompleet maken.
Heb overigens gemerkt dat de omroepserver je der-afpleurt als jem te lang op pauze zet. Maar dat even terzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paalsma!
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-04-2023
Omdat ik persoonlijk een beetje een hekel heb aan allerlei verschillende scripts (vooral een tikkie "andere huisgenoten onvriendelijk" ;)) in XBMC heb ik zelf wat gefröbelt om alle links van www.uitzendinggemist.nl gewoon in *.strm bestandjes te krijgen, zodat je ze netjes in een mapje onder de video-sectie kan plaatsen.

http://paalsma.dyndns.org...mist/uitzendinggemist.zip

Het is niet meer als een batchfile met wat "ondersteunende" programmaatjes, maar het werkt prima. Naast de strm bestanden kun je ook nog *.url bestanden aanmaken die je rechtstreeks vanuit IE/WMP kunt starten.

ZIP bestand uitpakken en "uitzendinggemist!.bat" runnen, de rest wijst zich vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Paalsma schreef op zondag 29 mei 2005 @ 02:12:
Omdat ik persoonlijk een beetje een hekel heb aan allerlei verschillende scripts (vooral een tikkie "andere huisgenoten onvriendelijk" ;)) in XBMC heb ik zelf wat gefröbelt om alle links van www.uitzendinggemist.nl gewoon in *.strm bestandjes te krijgen, zodat je ze netjes in een mapje onder de video-sectie kan plaatsen.

http://paalsma.dyndns.org...mist/uitzendinggemist.zip

Het is niet meer als een batchfile met wat "ondersteunende" programmaatjes, maar het werkt prima. Naast de strm bestanden kun je ook nog *.url bestanden aanmaken die je rechtstreeks vanuit IE/WMP kunt starten.

ZIP bestand uitpakken en "uitzendinggemist!.bat" runnen, de rest wijst zich vanzelf.
bizar zo'n .bat, het werkt wel, maar gaat wel bijzonder traag (????)
je kan trouwens ook gewoon de .asf's opslaan en hernoemen naar .strm dan werkt het ook op je Xbox. De .rm's doen het zowiezo al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140152 schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 21:15:
Ha Bakman - heftig mooie script!
Mis alleen de datum van uitzending. Op de omroepsite staat ie er ook bij. Is dat er nog in te proppen? Dat zou hem (bijna :) kompleet maken.
ik zie de datum niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KontI schreef op vrijdag 27 mei 2005 @ 11:05:
Bakman serieus mooi stukje script. _/-\o_ Maar ik dacht, je schijnt er nogal veel vanaf te weten. Mischien is het voor jou een koud klusje om een keer naar het tvgids script te kijken? Ik heb zelf gekeken maar ik kom er echt niet uit. En ik wil je niet opdringen hoor. thx.
ik zit hier wel aan te denken, maar dan ga ik niet tvgids.nl gebruiken maar de tvgids van filmtotaal.nl deze is een stuk makkelijker te parsen. of anders de xmldata van wolf.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 34095 op 29-05-2005 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paalsma!
bizar zo'n .bat, het werkt wel, maar gaat wel bijzonder traag (????)
je kan trouwens ook gewoon de .asf's opslaan en hernoemen naar .strm dan werkt het ook op je Xbox. De .rm's doen het zowiezo al.
Het gaat inderdaad traag, dat ligt vooral aan het feit dat "zoeken" niet zo heel erg vlot gaat in een batchfile en dat er voor elk programma een een complete pagina binnengetrokken moet worden :(

Waarom een batchfile...omdat ik dacht dat ik dat wel ff snel zou doen ("zo gepiept") met een paar regeltjes zodat ik die kon aanroepen met met de scheduler van m'n servert. Uiteindelijk werd het toch iets uitgebreider dan gepland en heb ik het meteen maar "af gemaakt" (geen rits cl opties e.d.).

Als je de ASF's gewoon renamed krijg je allemaal "vreemde" namen, ik vond het zo wat netter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140152

Ja sorry, ik klikte op een willekeurige uitzending en zag meteen de datum/tijd in een grijze balk. Dacht dus dat dat standaard was - niet dus.

Maar ik kwam wel iets anders leuks tegen op portal.omroep.nl, namelijk het 'nu op tv/straks op tv' veldje. lijkt me een mooie vervanging voor het TVGIDS scriptje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWS99
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:12
Ik heb gister mijn oude en brakke xbmc versie bijgwerkt naar de huidige schweino build (25 mei). Nu werkt bijna alles zoals 't moet (vooral de scripts), op 1 ding na: Ik krijg geen geluid via Shoutcast. Ook Webradio werkt niet.
Omdat ik wel de complete lijst van shoutcast te zien krijg, en de streams in een playlist, na het selecteren van een radiostation denk ik niet dat 't een netwerkprobleem is. Zelfs dutchstream werkt perfect! (hulde aan BaKMaN)
Iemand een idee?

Hier had uw advertentie kunnen staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWS99
  • Laatst online: 21:12
Na gister wat geprutst te hebben (en vooral veel gespiekt te hebben bij BaKMaN's dutchstream) is er een leuk scriptje geboren. Ik kan nu het nieuws van Tweakers.net bijhouden op mijn xbox :D. (Ik hoop niet dat ze met copyrightschending aankomen voor het gebruik van de layout...)
Afbeeldingslocatie: http://www.reflexlight.nl/xbox/tweakers/screenshot001.jpg
Het script is te vinden onder de volgende URL: http://www.reflexlight.nl...rs/tweakbox.v0.1.beta.zip
Ik moet er wel bijzeggen dat er nog wat schoonheidsfoutjes in zitten. Maar alle kritiek die leidt tot verbetering is welkom!

Hier had uw advertentie kunnen staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
EWS99, ik heb hetzelfde probleem met die build van schweino (verder overigens als vanouds perfect _/-\o_ ) Ik heb ook al de shoutcast van 2 mei terug gezet maar dat helpt niet. Dus mensen als iemand de oplossing weet, graag!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Probeer eens een "officiele" release van team XBMC. Ik heb daar werkelijk nog nooit 1 probleem mee gehad, ik zie en hoor altijd mensen met problemen en als je dan vraagt wat voor release ze draaien dan zijn het gecompilede versies van "EXPERT", "ekb" en hier vooral de "schweino" build. Niet om deze mensen af te doen, maar wat hebben deze custom builds meer of anders te bieden dan de "officiele" builds ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:44

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

EWS99 schreef op maandag 30 mei 2005 @ 19:05:
Ik heb gister mijn oude en brakke xbmc versie bijgwerkt naar de huidige schweino build (25 mei). Nu werkt bijna alles zoals 't moet (vooral de scripts), op 1 ding na: Ik krijg geen geluid via Shoutcast. Ook Webradio werkt niet.
Omdat ik wel de complete lijst van shoutcast te zien krijg, en de streams in een playlist, na het selecteren van een radiostation denk ik niet dat 't een netwerkprobleem is. Zelfs dutchstream werkt perfect! (hulde aan BaKMaN)
Iemand een idee?
Hier nog iemand met precies hetzelfde probleem. Dezelfde Schweino-build, dezelfde problematiek. Raar!

Ik ben nummer drie op deze pagina die het 'probleem' heeft. Advies is welkom! Ik mis mijn webradio! :)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampre
Probleem opgelost. In de changelog staat op 27 mei, bugfix voor shoutcast. Ik heb de build van vandaag gedownload en voila webradio is up and running.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Anoniem: 34095 schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 13:27:
Probeer eens een "officiele" release van team XBMC. Ik heb daar werkelijk nog nooit 1 probleem mee gehad, ik zie en hoor altijd mensen met problemen en als je dan vraagt wat voor release ze draaien dan zijn het gecompilede versies van "EXPERT", "ekb" en hier vooral de "schweino" build. Niet om deze mensen af te doen, maar wat hebben deze custom builds meer of anders te bieden dan de "officiele" builds ?
Scripts! En de Schweino build heeft nog nooit gefaald bij mij.
En hij wordt elke dag bijgewerkt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

EbOoZ schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:50:
[...]Scripts! En de Schweino build heeft nog nooit gefaald bij mij.
En hij wordt elke dag bijgewerkt _/-\o_
www.xbmcscripts.com ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Stampre schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 15:28:
Probleem opgelost. In de changelog staat op 27 mei, bugfix voor shoutcast. Ik heb de build van vandaag gedownload en voila webradio is up and running.
Het probleem zat dus ook in de "officiele" build (die er overigens niet is......, het team van XBMC compileert nooit zelf een build, ze kijken wel uit ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schweino schreef op dinsdag 31 mei 2005 @ 17:36:
[...]Het probleem zat dus ook in de "officiele" build (die er overigens niet is......, het team van XBMC compileert nooit zelf een build, ze kijken wel uit ;) )
dan vraag ik me af wat ik dan nu draai....? xbins ? hij is iig erg kaal qua scripts en dialogsubmenu (dat vind ik prettig)

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 34095 op 31-05-2005 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Het xbins team is niet verbonden met het xbmc team, dus je hebt idd de xbins compile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Het heeft ook met luiheid te maken ;).
Nee maarum, hier waren erg veel positieve berichten over de build van Schweino. Na deze een keer geprobeert te hebben wou ik niets anders meer. Veel completer dan builds die je op IRC, Usenet, e.d. vindt.

Maar das mijn mening O-)

offtopic:
Die scripts gebruik ik zelf eigenlijk ook nooit

[ Voor 9% gewijzigd door EBOOZ op 01-06-2005 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schweino schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 09:09:
Het xbins team is niet verbonden met het xbmc team, dus je hebt idd de xbins compile.
ik heb jouw build nu op m'n X staan en het komt op het zelfde neer, lekker kaal maar compleet. Dus al met al heb ik gewoon een grote bek voordat ik weet waar ik over praat }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Anoniem: 34095 schreef op woensdag 01 juni 2005 @ 17:42:
[...]

ik heb jouw build nu op m'n X staan en het komt op het zelfde neer, lekker kaal maar compleet. Dus al met al heb ik gewoon een grote bek voordat ik weet waar ik over praat }:O
Hahaha altijd handig, een beetje zelfkennis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-04 20:31
Gisteren even mijn versie geupdate naar de laatste Schweino build en de Bakman scripts erbij gezet.
(Thanx Schweino en Bakman)

Uitzending gemist werkt goed zolang ik maar niet ga vooruitspoelen, pauzeren en dat soort dingen.
Vanavond wil ik de scripts nog even in de DialogSubmenu zetten.

Weet iemand trouwens of het mogelijk is om bepaalde games met een wachtwoord oid te beveiligen ?
(sommige games hoeft mijn zoontje niet te spelen)

Want ik zit er nu sterk aan te denken Avalaunch eraf te gooien en gelijk XBMC te booten.

I haven't lost my mind! It's backed up on tape somewhere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Dr.DNA schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 09:38:
(sommige games hoeft mijn zoontje niet te spelen)
Playboy The Mansion? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Is daar echt iets in te zien dat niet geschikt is voor kleine kinderen? Anders moet ik er ook maar eens achter zoeken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Laatst online: 03-05 21:44
Kan iemand een tipje van de sluier oplichten van waar ik de Schweino build kan downloaden? Heb uiteraard gegoogled en in de topicstart is het ook niet te vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
http:\\xbmc.********.com ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
Van de master himself..., txs. Ga de 2 juni build proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
Nah, geweldadige games...

En Forza, omdat ik bang ben dat hij m'n savegame ver$#&@$ net zoals bij Burnout3 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackB1rd
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09-2024
Anoniem: 34095 schreef op zondag 29 mei 2005 @ 09:27:
[...]

ik zit hier wel aan te denken, maar dan ga ik niet tvgids.nl gebruiken maar de tvgids van filmtotaal.nl deze is een stuk makkelijker te parsen. of anders de xmldata van wolf.
Prima toch, die lijkt me ook correct :) Ik wacht met smart op dit script ;)

Een hele zooooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145892

Hoe zit het met ondertiteling bij divx films? Met bs player op de pc werkt dit prima, maar op de xbox heb ik nog niet iets gevonden waarmee dit kan Dus een programma waarmee ik ondertiteling bestanden samen met een divx film kan openen.

Jullie ideeen?

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Anoniem: 145892 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 17:34:
Hoe zit het met ondertiteling bij divx films? Met bs player op de pc werkt dit prima, maar op de xbox heb ik nog niet iets gevonden waarmee dit kan Dus een programma waarmee ik ondertiteling bestanden samen met een divx film kan openen.

Jullie ideeen?

alvast bedankt!
Gewoon de subtitel in de subtitels map gooien. Vergeet niet de subtitles dezelfde naam te geven al sde divx-betsand heet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99190

K*T,

Ik heb mijn xboxdash.xbe vervangen.. en nu start de xbox niet meer :'(. alleen maar een service mededeling..
Kan ik dit nog op een manier oplossen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 03-05 21:21

MeNTaL_TO

The future is not set

Anoniem: 99190 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 19:31:
K*T,

Ik heb mijn xboxdash.xbe vervangen.. en nu start de xbox niet meer :'(. alleen maar een service mededeling..
Kan ik dit nog op een manier oplossen :'(
Ik zag laatst een recovery cd langs komen, alleen geen idee of dat werkt.
Ik heb de originele hdd niet ingehangen, dus gaat er wat mis......

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BlackB1rd schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 17:26:
[...]

Prima toch, die lijkt me ook correct :) Ik wacht met smart op dit script ;)
hij is in de maak, er zit verder geen programma info in, maar ik neem aan dat de meeste mensen uit een programmatitel wel iets op kunnen maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MeNTaL_TO schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 20:47:
[...]

Ik zag laatst een recovery cd langs komen, alleen geen idee of dat werkt.
Ik heb de originele hdd niet ingehangen, dus gaat er wat mis......
ik heb die recovery van die schweino.. maar die werkt niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ermo
  • Laatst online: 23-08-2024

Ermo

the syntax is painful...

[ Voor 99% gewijzigd door Ermo op 03-06-2005 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-05 10:24

Huig

Merino Fanatic

okay mensen,

vraagje: ik heb een aantal cd op mn xbox gezet toen die nog niet omgebouwd was. nu wil ik ze in xbox media center hebben, maar die kan ze niet vinden. weet iemand hoe ik die cd's in mn xbmc krijg door middel van een link ofzo?

thx _/-\o_

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
Weet iemand waar je muziek op je HD precies beland nadat je via het "Microsoft Dashboard" muziek naar je HD hebt gekopieerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
dCY schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 18:01:
[...]

Gewoon de subtitel in de subtitels map gooien. Vergeet niet de subtitles dezelfde naam te geven al sde divx-betsand heet.
Of in dezelfde directory als de film zelf, dat werkt ook. Zowel .srt als idx/sub.
Anoniem: 99190 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 23:07:
[...]

ik heb die recovery van die schweino.. maar die werkt niet :'(
Wat werkt er niet aan? Wil 'ie niet booten? Is je xbox gemod (niet via softmod) of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schweino schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 12:10:
[...]

Of in dezelfde directory als de film zelf, dat werkt ook. Zowel .srt als idx/sub.

[...]

Wat werkt er niet aan? Wil 'ie niet booten? Is je xbox gemod (niet via softmod) of niet?
Nou het punt is,
Ik heb die van je site gedownload.
En hem op een cd-r gebrand.
Nu las ik op een andere site dat xbox geen cd-r pakt.
Toen probeerde ik hem op een dvd-rw te branden en dat kon niet.
De xbox is niet met een chip gemod alleen met een cd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
Anoniem: 34095 schreef op donderdag 02 juni 2005 @ 21:37:
[...]

hij is in de maak, er zit verder geen programma info in, maar ik neem aan dat de meeste mensen uit een programmatitel wel iets op kunnen maken ;)
Bakman had je hier mischien nog iets aan?
http://www.xboxmediaplaye...e7824;act=ST;f=22;t=13174

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Anoniem: 99190 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 12:19:
[...]

Nou het punt is,
Ik heb die van je site gedownload.
En hem op een cd-r gebrand.
Nu las ik op een andere site dat xbox geen cd-r pakt.
Toen probeerde ik hem op een dvd-rw te branden en dat kon niet.
De xbox is niet met een chip gemod alleen met een cd.
Okay,

het zit zo:

Een xbox met een Samsung drive leest wel CDR, andere drives niet (sommige van de laaste generatie Philips drives uitgezonderd, maar het is niet met zekerheid te zeggen welke dat zijn). Alle drives lezen echter wel CDRW.

De iso die ik op mijn site heb staan kan je op zowel een CD als DVD branden, als dit niet lukt heb je een crappy brandprogramma ;), probeer Alcohol 120% eens.

Samsung DVD drives lezen geen DVD+R en DVD+RW (tenzij je de bitsetting naar -ROM verandert), alle andere drives lezen zowel + als - R/RW (hoewel Philips en Thomson erg kieskeurig kunnen zijn).

Om te zien welke drive je hebt, zie http://www.system-mods.com/drives.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.system-mods.com/drives.jpg

Als je xbox "met een cd" is gemod dan ga ik er vanuit dat je een gesoftmodde xbox hebt (dus geen chip ingebouwd of Tsop flash). Indien dit het geval is kan je je xbox alleen nog repareren door er een chip in te laten bouwen. Het intact zijn van de bootstructuur is namelijk een voorwaarde voor een goede werking van de softmod, aangezien dit bij jou niet meer het geval is zal de xbox dus ook niet meer booten.

Er is misschien nog een andere oplossing, maar dan zal je moeten testen of je xbox nog wel originele spellen wil opstarten (ik gok echter dat dit niet zal werken). Mocht je xbox wel originele spellen opstarten dan kan je met een gehackte savegame een ftp server opstarten op je xbox en zo de harde schijf alsnog benaderen.

[ Voor 17% gewijzigd door Schweino op 03-06-2005 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het gebrand op een DVDRW, en nu weet ik niet of hij de dvd pakt.. ik weet niet hoe ik op die ftp kom..
Als ik de dvd erin doe dan knippert ie groen niks groen.. en als ik er niks in doe groen rood groen.
En spelletjes pakt ie wel.. dus er is nog hoop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:35
jazeker hoop maar ik denk niet dat dit de plaats is om dat uit te leggen

maar je kan 2 dingen doen:

of schijf eruit halen en aan pc hangen en ff je c schijf weer opnieuw overschijven
of via die gehackte savegame je xbox benanderen en zo alles goed zetten

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

laurens0619 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 20:04:

of schijf eruit halen en aan pc hangen en ff je c schijf weer opnieuw overschijven
Ik weet niet eens wat 'die' gehackte savegame is.. en al helemaal niet.. hoe ik eraan kom..
Ik ben helemaal niet thuis in het Xbox ombouw wereldje.. een kennis van me wel..maar om die nou helemaal te gaan bellen.. probeer het eerst liever zelf (ofja.. vraaghet op een forum ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Anoniem: 99190 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 18:55:
Ik heb het gebrand op een DVDRW, en nu weet ik niet of hij de dvd pakt.. ik weet niet hoe ik op die ftp kom..
Als ik de dvd erin doe dan knippert ie groen niks groen.. en als ik er niks in doe groen rood groen.
En spelletjes pakt ie wel.. dus er is nog hoop?
Er zou een menu tevoorschijn moeten komen (Evox), maar die krijg je dus niet.... Groen/uit is volgens mij dat je xbox de dvd probeert te lezen, probeer eens een ander merk dvd or een CDRW.
laurens0619 schreef op vrijdag 03 juni 2005 @ 20:04:

Hoe wil jij een XBFS schijf (die waarschijnlijk nog gelocked is ook) aan een PC hangen??

[ Voor 38% gewijzigd door Schweino op 04-06-2005 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117080

ik heb hier een backup van een film (zelf geript van de originele die ook in m'n bezit is) maar ik krijg het maar niet voor mekaar om er ondertiteling bij te krijgen (er zit geen menu bij) het rare is dat dit op pc (met powerdvd) wel vanzelf direct goed afspeeld...zijn er nog meer mensen met dit probleem ? ook al geprobeerd gewoon via het standaard xbox menu en dan met remote menu , maar dan komt er 'selection unavailable'

alvast heel erg bedankt op voorhand voor dit irritante probleem _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Schweino schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 00:16:
[...]

Er zou een menu tevoorschijn moeten komen (Evox), maar die krijg je dus niet.... Groen/uit is volgens mij dat je xbox de dvd probeert te lezen, probeer eens een ander merk dvd or een CDRW.

[...]

Hoe wil jij een XBFS schijf (die waarschijnlijk nog gelocked is ook) aan een PC hangen??
Ik heb een cdrw geprobeert toen kreeg ik rood groen rood groen,
En dan zal ik vanmiddag wel even een dvd+ gaan kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
Schweino schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 00:16:
[...]

[...]

dat stelt echt geen kont voor

ff bootable xbox linux cdtje downloade zodat je onder linux je xbox schijf kan benadenren
of onder windows via *** tooltje je xbox schijf op

en over het gelockte?
ken je de hotswap methode niet?
schijf opstarten in xbox, zodra die opgestart is en geunlockt de ide kabel van je pc eraan hangen en je zit er geunloaced op

maar je kan denk ik beter terecht op www..xbox-scene.com denk ik want gaat hier al beetje foute kant op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
Ik heb een klein probleempje. Subtitels van het formaat sub/idx worden prima getoond bij een film maar srt werkt niet meer. Niet meer omdat bij het mediacenter dat al op mijn xbox stond (heb 'm tweedehands) deze srt's prima werkten.. Ik zit nu op de 3 juni build van Schweino. Herkend iemand dit probleem? De srt subs staan net als de sub/idx in de video directory en staan uiteraard enabled via de OSD. Ook komt het voor dat bij versneld vooruit spoelen (32x) de box vast loopt maar daar is nog wel omheen te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
Anoniem: 117080 schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 00:26:
ik heb hier een backup van een film (zelf geript van de originele die ook in m'n bezit is) maar ik krijg het maar niet voor mekaar om er ondertiteling bij te krijgen (er zit geen menu bij) het rare is dat dit op pc (met powerdvd) wel vanzelf direct goed afspeeld...zijn er nog meer mensen met dit probleem ? ook al geprobeerd gewoon via het standaard xbox menu en dan met remote menu , maar dan komt er 'selection unavailable'

alvast heel erg bedankt op voorhand voor dit irritante probleem _/-\o_
zo uit mn hoofd:

bij het afspelen op Y druken, 2e kleine icoontje van links kiezen en je ondertitel taal kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
BigSurf schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 16:59:
Ik heb een klein probleempje. Subtitels van het formaat sub/idx worden prima getoond bij een film maar srt werkt niet meer. Niet meer omdat bij het mediacenter dat al op mijn xbox stond (heb 'm tweedehands) deze srt's prima werkten.. Ik zit nu op de 3 juni build van Schweino. Herkend iemand dit probleem? De srt subs staan net als de sub/idx in de video directory en staan uiteraard enabled via de OSD. Ook komt het voor dat bij versneld vooruit spoelen (32x) de box vast loopt maar daar is nog wel omheen te werken.
Heb het gevonden. Het leegmaken van de mappen e:\tdata\0face008 en e:\udata\0face008 zorgden ervoor dat de subtitles weer verschenen. Moest wel alle verdere instellingen weer wijzigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117080

laurens0619 schreef op zaterdag 04 juni 2005 @ 16:59:
[...]

zo uit mn hoofd:

bij het afspelen op Y druken, 2e kleine icoontje van links kiezen en je ondertitel taal kiezen
y doet nieteens iets :/

welke versie & build heb jij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
y niets? dat vind ik wel errug vreemd. dat heb er altijd al ingezeten om stpo/play te kunnen doen etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackB1rd
Is het eigenlijk mogelijk om te zorgen dat automatisch de Nederlandse ondertiteling bij het afspelen van DVD's wordt weergegeven? Nu moet ik elke keer handmatig de ondertiteling selecteren, wat bij DVDX niet hoeft. Ook valt het me op dat het laden van een DVD m.b.v. "Play DVD" vanuit "My Videos" behoorlijk lang duurt (pas na 25 a 27 seconden begint ie af te spelen). Is dat normaal en valt hier evt. iets aan te doen?

Een hele zooooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-X
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-03-2024

F-X

Heeft iemand al journaal24 aan de praat gekregen, of is dat alleen via onlinestreams.nl te bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paalsma!
Heeft iemand al journaal24 aan de praat gekregen, of is dat alleen via onlinestreams.nl te bekijken?
Deze link in een tekstbestandje zetten en saven met de extensie STRM:

http://www.omroep.nl/live/vpro5-bb.asx

Vervolgens het STRM bestandje in een videofolder opslaan. Werkt bij mij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de TVGids liefhebbers heb ik een scriptje in elkaar geflanst.

Afbeeldingslocatie: http://xbox.readrss.com/tvgids1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xbox.readrss.com/tvgids2.jpg

Deze laat alleen de programma titels zien, gebruikt www.filmtotaal.nl als input.

download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Anoniem: 34095 schreef op zondag 05 juni 2005 @ 20:33:
Voor de TVGids liefhebbers heb ik een scriptje in elkaar geflanst.

[afbeelding]

[afbeelding]

Deze laat alleen de programma titels zien, gebruikt www.filmtotaal.nl als input.

download
_/-\o_ eindelijk weer een tv-gids _/-\o_

1 ding mis je wel in het script... een klokje.!
Dan weet je teninste wanner.. hoelang je nog moet wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Iemand die het nieuwe topic wil starten ? Wil mijn topicstart wel mailen om deze uit te breiden voor degene die hier intresse in heeft. Mijn xbox werkt nu gewoon goed, en ik update hem niet meer, dus kom hier ook bijna niet meer....Dus als iemand het 3e XBMC topic wil openen dan moet hij maar even mail naar frankvanhoesel at gmail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martkrui
Volgens mij is er nog reden genoeg voor een nieuw topic :)

Ik merk ik XBMC kan laten hangen door van shoutcast stream te wisselen zonder eerst de oude te stoppen. Hebben anderen hier ook last van ?

Net de laatste Schweino build erop gezet, en ook deze gaat hangen als ik een paar keer switch zonder de oude te stoppen.

[ Voor 24% gewijzigd door Martkrui op 05-06-2005 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F-X
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 26-03-2024

F-X

Paalsma schreef op zondag 05 juni 2005 @ 11:58:
[...]

Deze link in een tekstbestandje zetten en saven met de extensie STRM:

http://www.omroep.nl/live/vpro5-bb.asx

Vervolgens het STRM bestandje in een videofolder opslaan. Werkt bij mij prima.
fenx! zal t proberen.

Alleen heb ik nog een probleem waarvan ik nog geen oplossing heb kunnen vinden:
Als ik 'My music' open, dan krijg ik een leeg venster. m.a.w. ik zie dus geen directories of iconen. Wat ik ook probeer, ik krijg nix te zien en hij loopt dan ook zo vast. |:(
Ik heb de laatste 'officiele' build geprobeerd en die van schweino, maar beide hebben het probleem.
Bij versie 1.0 werkte het wel, alleen werkten daar de scripts weer niet. :'(
Ik heb de 008face folders ook gedelete, maar mocht niet baten.
Wat kan 't wezen???? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Dat script ziet er goed uit bakman! Goed bezig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

F-X schreef op zondag 05 juni 2005 @ 23:26:
[...]

fenx! zal t proberen.

Als ik 'My music' open, dan krijg ik een leeg venster. m.a.w. ik zie dus geen directories of iconen. Wat ik ook probeer, ik krijg nix te zien en hij loopt dan ook zo vast. |:(
Ik heb de laatste 'officiele' build geprobeerd en die van schweino, maar beide hebben het probleem.
Staat de default directory goed voor "My Music" in de xboxmediacenter.xml..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
F-X schreef op zondag 05 juni 2005 @ 23:26:
[...]

fenx! zal t proberen.

Staat je 'Hide Parent Directory'-optie niet aan in je settings? Heb ik ook eens lopen achter zoeken! 8)7

[ Voor 78% gewijzigd door Fire69 op 06-06-2005 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackB1rd
Tnx baklap, dit werkt heel goed! Het zou natuurlijk helemaal briljant zijn als je programma info kon opvragen, jammer dat tvgids.nl te lastig is. Magoed, hier ben ik ook zeer tevreden mee :)

Een hele zooooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackB1rd
Dr.DNA schreef op zondag 05 juni 2005 @ 22:36:

Ik merk ik XBMC kan laten hangen door van shoutcast stream te wisselen zonder eerst de oude te stoppen. Hebben anderen hier ook last van ?

Net de laatste Schweino build erop gezet, en ook deze gaat hangen als ik een paar keer switch zonder de oude te stoppen.
Net even getest (schweino build 3 june) en hier geen problemen met wisselen van stream zonder eerst de lopende te stoppen.

edit:
Net dacht ik even dat ie bleef hangen, maar na 10 seconden kwam toch het buffer / connecting window. Dus dat ie soms niet al te snel reageert blijkt hier wel het geval te zijn.

[ Voor 15% gewijzigd door BlackB1rd op 06-06-2005 12:07 ]

Een hele zooooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Dr.DNA schreef op zondag 05 juni 2005 @ 22:36:

Daar heb ik ook last van, maar dan ook met MP3's. Zal snel wel een fix voor komen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Ik heb het zeer frappante probleem dat netwerkstreams van films en muziek niet (goed) werken.
Ze stotteren alsof er gewoon niet genoeg data binnenkomt.

Maanden geleden werkte het wel perfect, maar nu krijg ik het niet meer werkende.
Ftp transfers gaan gewoon met 8 mb/sec, dus aan de kabelverbinding kan het niet liggen.

Ik heb allerlei builds geprobeerd.

Heeft iemand enig idee waaraan dit zou kunen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
Wat Frank hieronder zegt ;)

[ Voor 87% gewijzigd door EBOOZ op 06-06-2005 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Omdat ik zelf gewoon te weinig update heb ik de nieuwe topicstart overgedragen aan EbOoZ

Dus graag hier verder gaan voor alweer het derde topic !!!!!

[rml][ xbox] Xbox media center - Deel III[/rml]
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.