Barca...
Van wat ik heb gelezen op club-siemens is de hele kabel (van je headset) in feite de antenne... Dus ik denk dat je dan gewoon radio kan luisteren als je elk willekeurig oordopje erin gooit (als deze een lange kabel heeft dan, maar ik wil eentje met microfoon om mee te bellen natuurlijk

...) En de prijs staat op die site en is 13 euro. Ik heb alleen problemen met overschrijfkosten, want dat kost mij namelijk 7 euro extra en dan nog verzendkosten.. kom ik rond de 25~30 euro (als ik alleen bestel dan)..
Bij mij zijn nu dus zowel de linker als rechter softkey moeilijk om in te drukken.. Ik denk zelf dat er vuil inzit. Hij is al eerder kapot gegaan maar toen was het alleen de linker softkey en nu zijn het beide. We hebben hier op school wel bij chemie zogenaamde 'perslucht', ik ga strax ff mijn telefoon eronder houden en hopen dat er wat vuil eruitkomt ofzo

.
Enne ja ik neem aan dat ik mijn oude headset ook erbij moet sturen om een nieuwe te krijgen, ik heb nu ook een probleem dat wanneer ik de headset aansluit op mijn telefoon deze niet goed vastzit. Soms loop ik bijvoorbeeld een trap af ofzo en dan komt er weer geluid uit mijn telefoonspeaker en dan weer uit oordopjes

.
[
Voor 11% gewijzigd door
Kijoki op 23-05-2005 09:56
]