Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

software opnieuw geinstalleerd en het volgende probleem:

http://www.svenblom.nl/overige/siemens.gif

bovenste gedeelte herkend met siemens wel (mRouter ook prima), maar bij de submenus's kan ik niets omdat deze denken dat de telefoon niet is aangesloten!

Iemand een suggestie?

Dwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2016
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 12:54:
Heb mn SX1 nu al n tydje.. Altyd goed gewerkt, en nu 1x in de reparatie geweest
by Siemens. (Na aankoop ging ie niet aan..)
Nu is het zo dat de 2 knoppen aan weerszyden van het pookje niet meer
werken. Zou ik dit zelf kunnen verhelpen of word het weer opsturen naar Zoetermeer?

Verder vroeg k me af of mn garantie ook vervalt (?) als ik een nieuwe cover op mn sx1 zet.
Ik kan nml aan zo'n zwarte cover komen, maar wil mn garantie natuurlyk niet kwyt...
Ik denk dat je het beste gewoon terug kan sturen.. En als je een nieuwe cover erop zet dan vervalt idd je garantie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK bedankt, zal binnenkort dan even bellen.

En ik had nog een vraag over de garantie die k
vergeten was te stellen.. Is het zo dat als je de
telefoon opstuurt en ze zien daar dat je een
illegale FW op je sx1 hebt staan, dat ze hem
dan niet repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
Dat zou ik echt niet weten, maar je mag in feite ook geen andere firmware erop zetten dan die ze ervoor uitgeven... Dat mag geloof ik ook niet bij andere hardware dus denk dat ze hier geen uitzondering voor maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-09 12:05
Afbeeldingslocatie: http://imgs.idnes.cz/telefony/A050308_ADA_SIEMENS_SYMBIAN_N.JPG

de SX2 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 10:19

silitek

Tubes Only

weet iemand al wanneer de fw15 uit komt?..wil eindelijk weer eens geluid uit het speakertje horen.
vanaf fw8 is het waardeloos??

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
Hellrazor, die plaatjes zijn al langer uit. Er staat hier ergens dat dit gewoon een andere model was van de SX1.
En Silitek.. ik heb Siemens hierover gemaild en ze zeiden dat deze niet uit zou komen voor ons.. Ik ga ze denk ik nog mailen om te vragen of er überhaupt nog een fw voor ons SX1-gebruikers hier in NL uitkomt.. Vind et nu ook echt SUPER-irritant dat geluid uit me speaker zo laag is :S

[ Voor 5% gewijzigd door Kijoki op 05-05-2005 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2005 @ 14:56:
software opnieuw geinstalleerd en het volgende probleem:

bovenste gedeelte herkend met siemens wel (mRouter ook prima), maar bij de submenus's kan ik niets omdat deze denken dat de telefoon niet is aangesloten!

Iemand een suggestie?

Dwin
Iemand al enig idee? want ik wordt hier echt gek van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Op de CeBit liep een van de Siemens mensen op de stand met dit toestel. Hij benadrukte dat dit een studiemodel is en dat hij niet ( nooit ) op de markt zal verschijnen. Ik heb het toestel in mijn handen gehad, maar je kon alleen een nummer draaien en er zat een mooi achtergrondje in, meer niet. Dus wel leuk om te posten, maar helaas geen SX2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• :murb:
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-09 18:03

:murb:

@murb.nl

Wordt dit niet gewoon de nieuwe SX? De SXG75: http://communications.sie..._92140_rArNrNrNrN,00.html

Erg feature complete allemaal, alleen jammer dat er geen symbian meer op zit... maar ik weet dan ook niet of uiOne een plus is of een min... ik ken het verder niet: http://www.club-siemens.net/mobiles/sxg75/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
murb schreef op vrijdag 06 mei 2005 @ 10:54:
Wordt dit niet gewoon de nieuwe SX? De SXG75: http://communications.sie..._92140_rArNrNrNrN,00.html

Erg feature complete allemaal, alleen jammer dat er geen symbian meer op zit... maar ik weet dan ook niet of uiOne een plus is of een min... ik ken het verder niet: http://www.club-siemens.net/mobiles/sxg75/
Cool... dit begint er eindelijk op te lijken. Dit lijkt voor het eerst op een waardig opvolger. Stereo FM Radio met RDS :*) ... een MP3 player en verder alle gebruikelijke zooi. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Je hebt hem al is eerder gezien, Barca ;)

Zie Siemens SXG75 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op donderdag 05 mei 2005 @ 17:54:
weet iemand al wanneer de fw15 uit komt?..wil eindelijk weer eens geluid uit het speakertje horen.
vanaf fw8 is het waardeloos??
Als die nog uitkomt op de siemens site heb je geluk!

Kan je wel vertellen dat het geluid écht beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
:'( daar hebben wij dus nix aan want hij zal dus niet voor ons uitkomen!!!! Zo oneerlijk.. Is het mogelijk om mijn SX1 op te sturen naar Teleplan met de vraag of ze de firmware versie van turkije ofzo kunnen flashen? Daar is toch fw15 wel voor uitgekomen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Laatst online: 23-09 10:19

silitek

Tubes Only

Kijoki schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 00:02:
:'( daar hebben wij dus nix aan want hij zal dus niet voor ons uitkomen!!!! Zo oneerlijk.. Is het mogelijk om mijn SX1 op te sturen naar Teleplan met de vraag of ze de firmware versie van turkije ofzo kunnen flashen? Daar is toch fw15 wel voor uitgekomen??
Das dan fraai :( ..ik vind het geluid zo zacht dat ik meerdere malen gewoon een gesprek mist, en dan hoeft er nog geen eens veel omgevingslawaai te zijn. En de trilfunctie is TE zacht!!
Dat maakt voor mij de SX1 steeds minder interresant. Sterker nog!!. Ik heb een gloednieuwe NOKIA 8850 kunnen scoren. Wel een oldtimer maar die hoor je teminste >:)

Heb m'n SX1 gedegradeerd tot enkelt radio/mp3 speler...als telefoon is tie met dit geluidsniveau geen stuiver waard.

jammer, jammer, jammer

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
Ik vind het zo jammer dat Siemens zo weinig geld/moeite/tijd insteekt om nieuwe symbian telefoons te maken... Nokia is zo druk bezig om de ene na de andere uit te ''poepen" :P. De 6680 is net uit en ze zijn alweer bezig om de N-series te releasen.
Als we ooit nog een SX2 willen zien dan moet deze echt ZEER uitgebreid zijn... en nu we weten dat Siemens haar mobiele telefonie afdeling verkoopt ofzo zal er toch nix goeds uitkomen. Ik hoop alleen dat ze nog een firmware voor de SX1 uitbrengen. Ik las namelijk op een site dat ze ook net zo lang doorgingen met het releasen van firmwares voor de SL45 tot deze goed werkte, maar of dat bij ons ook het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-10 20:48

Acheron

updatepack.nl

hp38guser schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 20:05:
[...]
Ik heb nu een 1 GB mmc van TakeMS, helaas werkt deze niet in de Sweex 16-in-1 internal cardreader die ik ook gebruik voor m'n xd-cards (fototoestel). Weet iemand een card reader (liefst intern) welke wel 1 GB mmc cards ondersteunt?
Iemand?

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 05-10 20:48

Acheron

updatepack.nl

Zie hierboven

offtopic:
Dubbelpost

[ Voor 95% gewijzigd door Acheron op 07-05-2005 18:53 ]

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijoki schreef op zaterdag 07 mei 2005 @ 00:02:
Je kunt natuurlyk ook gewoon een WinSwup update doen...Dan kun je zelf
uitkiezen welke FW je erop zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NOg maals de vraag omdat niemand reageert.

Mijn telefoon deed alles goed, maar ik krijg de synchronisatie niet meer voor elkaar. In Siemens DataSuite kan ik wel gewoon afbeeldingen downloaden, maar ik krijg het nog voor elkaar om te synchroniseren of backups te maken.

Het de nieuwste versies en al een aantal keren opnieuw geinstalleerd.

probleem is dit:

Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10 21:35

timovd

Voorsprong door techniek

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:26:
NOg maals de vraag omdat niemand reageert.

Mijn telefoon deed alles goed, maar ik krijg de synchronisatie niet meer voor elkaar. In Siemens DataSuite kan ik wel gewoon afbeeldingen downloaden, maar ik krijg het nog voor elkaar om te synchroniseren of backups te maken.

probleem is dit:

Iemand een suggestie?
maak es een printscreen van mRouter

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 22:47

GG85

.......

Ik kan sinds vandaag geen programma's meer installeren en geen zelf geinstalleerde programma's meer runnen, krijg steeds een systeemfout.
Iemand op reset na nog ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 16:26:
Nog maals de vraag omdat niemand reageert.

probleem is dit:

Iemand een suggestie?
Welke versie MPM,Wel of geen SX1 addon,Wel USB kabel

Al geprobeert on MPM te wissen,OOK mRouter en dan alles weer instaleeren.

Welk operating systeem.

A.U.B. wat meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las een tijdje terug iemand die hier een vraag stelde m.b.t. Bluetooth. Hij had nu een SE T68i (meen ik), waar de bluetooth automatisch aanging als je gebeld werd zodat je makken kon connecten met je carkit.

Ik zit me af te vragen of er voor de SX1 ook een programma is wat dit kan, want dat zou voor mij verrekte handig zijn....

Of een progje waarmee je makkelijk met een sneltoets BT aan kunt zetten (ipv eerst sneltoets, nieuw menutje openen, BT aanzetten en weer menutje sluiten), dat zou ook al een hele verbetering zijn. Dus bijvoorbeeld de 9 inhouden en je BT staat aan, en dan weer de 9 inhouden en het staat weer uit....

Hoop dat er zoiets bestaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer eens Menu-Instell.-Snelkopp.

Bij mij zijn 1,3,4,8 en 9 standaard in gebruik.

Ga dan naar b.v. 2 dan Opties-Toewijz.-Toepassing-Bluetooth-Selecteer.
Terug naar startscherm,2 lang indrukken dan komt het Bluetooth instellingen scherm vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja die instelling heb ik nu al staan, alleen moet je dan nog eerst BT aanzetten en dan nog een x het menu weer afsluiten. Ik zou graag hebben dat BT aanschakeld als ik bv de 2 lang inhoudt.... Dus zonder eerst het menu te openen (ik ben erg lui, ik weet het!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2005 @ 18:54:
[...]

Welke versie MPM,Wel of geen SX1 addon,Wel USB kabel

Al geprobeert on MPM te wissen,OOK mRouter en dan alles weer instaleeren.

Welk operating systeem.

A.U.B. wat meer info.
Wat is MPM?

Verder nieuwste datasuite, FW14, Windows XP, alles al opnieuw geinstalleerd, meerdere malen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MPM is Mobile Phone Manager.
Dit is een verbeterde versie van Data Suite.
En hier te verkijgen.

http://communications.sie...0Software%20and%20Drivers

Gebruik ook de MPM SX1 addon.

Ik gebruik v3.04.40.43 en dit werkt perfect.

Laat ff weten of het dan wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
Dit is mss een handige programma voor mensen die 6 zenders te weinig vonden voor hun radio:
http://www.xinbian.com/

Je kunt tot 20 zenders opslaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 07:38:
MPM is Mobile Phone Manager.
Dit is een verbeterde versie van Data Suite.
En hier te verkijgen.

http://communications.sie...0Software%20and%20Drivers

Gebruik ook de MPM SX1 addon.

Ik gebruik v3.04.40.43 en dit werkt perfect.

Laat ff weten of het dan wel werkt.
SUPER!

Alles werkt perfect! THX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je de aankoopbon nodig als je de telefoon terug wilt sturen naar garantie service?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:56

tijmeng

Panasonic 7J

yeeeeee voor de 4e x teleplan wordt dit.... Tis een toptelefoon maar nu is het linkertoetsengedeelte langzaam aan het vergaan. Moet de knoppen echt te hard indrukken voor een respons.... Heb mn SX1 nu 10 maanden waarvan 4 maanden weg voor reparatie :p

hopelijk heb ik m snel terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2005 @ 19:47:
Heb je de aankoopbon nodig als je de telefoon terug wilt sturen naar garantie service?
Ja, je moet een kopie meesturen van je bon......

Wat ik me afvraag is of het mogelijk is om een nieuwe headset te krijgen (reparatie dus :P ) omdat die van mij zowat kapot gaat :S.

[ Voor 3% gewijzigd door Kijoki op 10-05-2005 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 22:12

sjirafje

No inspirational quotes here

hmm, dat probleem heb ik ook. Mijn headset valt bijna uit elkaar.
Zeker niet gemaakt voor dagelijkst gebruik. :r

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
Ik heb ergens op een forum gelezen dat er een mod is waarbij de USB-datakabel ingang voor de telefoon kan worden gebruikt als headset-ingang. Hiermee kan je geloof ik elke headset aansluiten, alleen een nieuwe headset kopen die een beetje sterk is is best wel duur.. (wil zo'n SE-headset kopen die zijn veel mooier...)
Hier is linkje: http://www.club-siemens.net/forum/viewthread.php?tid=46441
Trouwens weet iemand of deze headset werkt met radio? Ziet er namelijk heel erg mooi uit en ik wil graag eentje die je om je nek kan doen...
http://www.mobiltec24.de/...afeb00237d0e890be9a7c97e2

[ Voor 24% gewijzigd door Kijoki op 14-05-2005 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even iets anders:

Weet iemand welke maat in centimeters of pixels de screensaver moet zijn??
Welke maat ik ook probeer, ik krijg het niet beeldvullend! (altijd te klein met een rand erom heen)

Voor de rest na 1,5 jaar nog steeds helemaal tevreden over mijn SX1!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2005 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2005 @ 17:11:
Even iets anders:

Weet iemand welke maat in centimeters of pixels de screensaver moet zijn??
Welke maat ik ook probeer, ik krijg het niet beeldvullend! (altijd te klein met een rand erom heen)

Voor de rest na 1,5 jaar nog steeds helemaal tevreden over mijn SX1!
Het scherm heeft 640 x 480480 x 640 pixels, dus de screensaver ook(lijkt mij logisch)

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timow schreef op zondag 15 mei 2005 @ 23:22:
Het scherm heeft 640 x 480480 x 640 pixels, dus de screensaver ook(lijkt mij logisch)
Bedankt, maar nee, dat was het niet. En hij doet ook niet automatisch op maat zetten.

Ben er zelf achter gekomen door de exacte maat van de orginele screensaver te pakken en die te gebruiken om de maat om te zetten, misschien wel makkelijk om te weten:
7,338 cm x 6,209 cm

en dan werkt alles perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
zucht

Mijn SX1 gaat voor de 4e keer worden aangeboden voor reparatie. Heb nu nog garantie en er is NOG STEEDS geen alternatief :'( dus het zal weer worden afzien. Deze keer is de toets rechts naast de joystick stuk. Die moet ik zowat door het mobieltje drukken voordat hij reageert. :|
sjirafje schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 01:21:
hmm, dat probleem heb ik ook. Mijn headset valt bijna uit elkaar.
Zeker niet gemaakt voor dagelijkst gebruik. :r
Staat ook wat over in de OP :| Bekend probleem :| Die van mij zit met Bison Kit aan elkaar haha.

OMG, er staat op mijn bon dat ik maar 1 jaar garantie heb. Maar volgens mij was dat toch ECHT 2 jaar! Weet iemand hoe dat zit?

[ Voor 47% gewijzigd door Barca op 16-05-2005 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barca schreef op maandag 16 mei 2005 @ 18:15:
zucht

Mijn SX1 gaat voor de 4e keer worden aangeboden voor reparatie. Heb nu nog garantie en er is NOG STEEDS geen alternatief :'( dus het zal weer worden afzien. Deze keer is de toets rechts naast de joystick stuk. Die moet ik zowat door het mobieltje drukken voordat hij reageert. :|

[...]

Staat ook wat over in de OP :| Bekend probleem :| Die van mij zit met Bison Kit aan elkaar haha.

OMG, er staat op mijn bon dat ik maar 1 jaar garantie heb. Maar volgens mij was dat toch ECHT 2 jaar! Weet iemand hoe dat zit?
ben ik ook benieuwd naar, ik weet ook niet of het 1 of 2 jaar is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

uhhm op mn BCbon staat 1 jaar via BC en de rest gewoon 2 jaar via siemens.. dus na 1 jaar zijn ze lui bij BC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
Ik zou zeggen stuur em op.. Als je em terugkrijgt dan heb je blijkbaar nog garantie :P als ie niet terugkomt..... koop dan maar een nieuwe smartphone (6680 bijvoorbeeld :D ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Je hebt 1 jaar garantie bij de BC(extra service). De Nederlandse wetgeving is zo geregeld dat je 2 jaar garantie hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar wie heeft hem dan al eens opgestuurt na een jaar???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanF
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-10 22:45
Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2005 @ 16:50:
maar wie heeft hem dan al eens opgestuurt na een jaar???
Ik :)

Het stond ook altijd op de repaircenter site, maar die is 'sinds Teleplan' niet meer in gebruik.
Nu staat het op http://communications.sie..._79050_rArNrNrNrN,00.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou graag willen weten hoe het nou zit met RS-MMC en gewone MMC. ik begrijp dat SD er niet in kan en dat ik dus MMC moet hebben. nu kan ik die wel vinden maar is er weer verschil tussen reduced-size mmc een gewone mmc welke twee keer groter zijn. Omdat ik volgens mij rs-mmc heb (in de telefoon) weet ik niet waarom er bij de eerste post van deze topic MMC staat. kan ik een MMC kopen of moet dit RS-MMC zijn omdat het anders gewoonweg niet past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
JohanF schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 09:31:
Het stond ook altijd op de repaircenter site, maar die is 'sinds Teleplan' niet meer in gebruik.
Nu staat het op http://communications.sie..._79050_rArNrNrNrN,00.html
Dit maakt een hoop duidelijk. Zelfs op mijn aankoopbon stond dat ik "1 jaar fabrieksgarantie" had dus het komt goed uit! Heb het ook duidelijk in mijn brief vermeld dus ik verwacht geen problemen. Vandaag de SX1 aangetekend opgestuurd... het zal mij benieuwen... de tijd gaat NU in. :7

En Maarten201... dat is een hele goeie vraag. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 18:37:
ik zou graag willen weten hoe het nou zit met RS-MMC en gewone MMC. ik begrijp dat SD er niet in kan en dat ik dus MMC moet hebben. nu kan ik die wel vinden maar is er weer verschil tussen reduced-size mmc een gewone mmc welke twee keer groter zijn. Omdat ik volgens mij rs-mmc heb (in de telefoon) weet ik niet waarom er bij de eerste post van deze topic MMC staat. kan ik een MMC kopen of moet dit RS-MMC zijn omdat het anders gewoonweg niet past?
Je moet juist de normale MMC hebben, omdat de RC te klein is. Je zult er nu dus waarschijnlijk ook een MMC in hebben, niet de RS-MMC. De kleine uitvoering blijft namelijk los in het "bakje" liggen waarin de kaart zit, omdat deze niet in de contacten wordt geduwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mollleman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-10 22:04
Vandaag liep mijn telefoon vast en toen ik hem opnieuw aanzatte kwam ik niet verder dan het witte schermpje met "Siemens mobile' erop. Na herhaaldelijk opnieuw opgestart te hebben, en te hebben geconstateerd dat de telefoon vastloopt bij 'Siemens mobile' of het invoeren van de pincode, werkte de SX1 ineens weer.
Echter was dit niet voor lang aangezien de telefoon meteen vastliep toen ik in mijn inbox wilde kijken.
Toen heb ik weer legio pogingen gedaan om de telefoon weer aan het werk te krijgen en dat lukte.

Toen ik daarna wilde kijken of hij nog werkte zag ik allemaal vage gekleurde strepen van boven naar beneden op het scherm bewegen ( zoals in de Matrix en wanneer de telefoon uit zichzelf reboot )

Hierna gaat de telefoon ook niet meer aan. een enkele keer haal ik het 'Siemens mobile'' logo nog.

Iemand dit al een keer meegemaakt of weet iemand wat te doen? Anders wordt het weer opsturen, voor de derde keer ´nog´ maar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B) :+ :D _/-\o_ O-) :'( :*) Dit is echt de knaakste telefoon die ik ooit gehad heb!!! Heb em gelukkig verkocht. Nooit meer zo'n uberknake siemens 4 me!

Ontopic:
Waarom zou je 2 jaar garantie hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:34:
[...]

Je moet juist de normale MMC hebben, omdat de RC te klein is. Je zult er nu dus waarschijnlijk ook een MMC in hebben, niet de RS-MMC. De kleine uitvoering blijft namelijk los in het "bakje" liggen waarin de kaart zit, omdat deze niet in de contacten wordt geduwd....
er staat echt rs-mmc op! verder zit er ook een ijzeren klemmetje op... is dit misschien om hem groter te maken met een koppelstuk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijoki schreef op zaterdag 14 mei 2005 @ 11:25:
Ik heb ergens op een forum gelezen dat er een mod is waarbij de USB-datakabel ingang voor de telefoon kan worden gebruikt als headset-ingang. Hiermee kan je geloof ik elke headset aansluiten, alleen een nieuwe headset kopen die een beetje sterk is is best wel duur.. (wil zo'n SE-headset kopen die zijn veel mooier...)
Hier is linkje: http://www.club-siemens.net/forum/viewthread.php?tid=46441
Trouwens weet iemand of deze headset werkt met radio? Ziet er namelijk heel erg mooi uit en ik wil graag eentje die je om je nek kan doen...
http://www.mobiltec24.de/...afeb00237d0e890be9a7c97e2
doe het gewoon zo

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/thias/Afbeelding(15).jpg

radio werkt en je kan alles erop aanzluiten: stereo/ streamen via bandje in de auto / alle koptelefoons :) ga zo maar door computer speakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een dom vraagje, maar ik zou graag het geluid van mijn wekker willen changen.
Wordt echt te lijp van dat irritante geluid nu na 1,5 jaar. :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanF
Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 23:27:
[...]
er staat echt rs-mmc op! verder zit er ook een ijzeren klemmetje op... is dit misschien om hem groter te maken met een koppelstuk?!
Ja, RS-MMC is namelijk maar half de grootte van een normale MMC. Je kunt een RS-MMC - met 'verlengstuk' - over het algemeen gewoon in je SX1 gebruiken. Bovendien zullen de RS-MMC's waarschijnlijk de MMC's in veel toekomstige apparaten gaan vervangen, dus je kunt hem dan gebruiken in een nieuwe telefoon (als je ooit nog een andere dan de SX1 wilt, tenminste ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanF
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 07:36:
Misschien een dom vraagje, maar ik zou graag het geluid van mijn wekker willen changen.
Wordt echt te lijp van dat irritante geluid nu na 1,5 jaar. :Z
Probeer eens SmartProfiles:
http://www.symbianware.co...php?id=sprofiles60&pl=sx1
Dan kun je (o.a.) het volume en melodietje van de wekker veranderen, volgens mij ook wanneer de wekker afgaat terwijl de telefoon nog uit staat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jow thnx man :-)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohanF schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 09:10:
[...]

Ja, RS-MMC is namelijk maar half de grootte van een normale MMC. Je kunt een RS-MMC - met 'verlengstuk' - over het algemeen gewoon in je SX1 gebruiken. Bovendien zullen de RS-MMC's waarschijnlijk de MMC's in veel toekomstige apparaten gaan vervangen, dus je kunt hem dan gebruiken in een nieuwe telefoon (als je ooit nog een andere dan de SX1 wilt, tenminste ;))
danku zeer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 00:15:
[...]

doe het gewoon zo

radio werkt en je kan alles erop aanzluiten: stereo/ streamen via bandje in de auto / alle koptelefoons :) ga zo maar door computer speakers ;)
Waar heb jij dat vandaan gehaald dan?.. Of heb je die zelf gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijoki schreef op donderdag 19 mei 2005 @ 12:18:
[...]

Waar heb jij dat vandaan gehaald dan?.. Of heb je die zelf gemaakt?
ziet er zeer vet uit.. ik wil dat ook wel.. hoe kom je eraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee maar past denk ik niet bij deze site
timow schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 18:40:
[...]

wat moeten we met die spam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
Wat bedoel je precies timow? Op die site kun je dat stukje kabel vinden die Maluku op een plaatje liet zien..
Mijn SX1 gaat nu ook weer terug naar reparatie omdat de knoppen weer kapot zijn :S, ik ga ze ook gelijk vragen of ik een nieuwe headset kan krijgen....
BTW als er mensen interesse hebben in die kabeltje kunnen jullie me dan een email sturen.. Ik wil graag als het kan gezamenlijk bestellen omdat verzendkosten/internationaal betalen redelijk hoog liggen en deze verdelen is handig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
Kijoki schreef op zondag 22 mei 2005 @ 13:51:
Mijn SX1 gaat nu ook weer terug naar reparatie omdat de knoppen weer kapot zijn :S, ik ga ze ook gelijk vragen of ik een nieuwe headset kan krijgen....
BTW als er mensen interesse hebben in die kabeltje kunnen jullie me dan een email sturen.. Ik wil graag als het kan gezamenlijk bestellen omdat verzendkosten/internationaal betalen redelijk hoog liggen en deze verdelen is handig :P
- Welke knoppen? Meerdere dus? Je moet ze te hard indrukken voor ze het doen of...?

- Wat voor kabeltje is dat nou eigenlijk... gewoon eentje die dus de SX1 uitgang omzet naar een normale stereo plug? JA ik heb zeker interesse! Maar hoe duur zijn ze dan schat je?
Edit... ik snap nog een ding niet... "radio werkt" wordt gezegd. Maar HUH, de antenne zit juist in de headset en die gebruik je dan niet meer!?!?!?!?!?!?

- Je gaat vragen of je een nieuwe headset mag... ja ok... maar stuur je de oude mee? Je krijgt echt geen nieuwe als je de oude niet mee stuurt, je moet immers aantonen dat hij stuk is. De headsets zijn gewoon allemaal echt superbrak. Die van mij is nu bij het plugje een brok Bison Kit. :( Maar goed als we direct er gewoon allemaal zo'n verlengstukje aan kunnen hangen die het naar normale stereo uitgang omzet... :)

[ Voor 7% gewijzigd door Barca op 22-05-2005 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Het enige probleem wat ik heb met mn SX1 is dat mn linker softkey het niet geweldig goed doet soms. Hij is een keer gevallen, eerst deed mn rechter het niet helemaal lekker meer, maar nu weer wel. En nu is het dus andersom. Soms doet ie het beter, soms minder, voor mezelf niet hinderlijk :) Een weigerende headset heb ik nog geen last van, hij blijft gewoon nog steeds supergoed in elkaar zitten, ondanks dat ik hem iedere dag zowat gebruik. Ik zie er niets aan dat ie kapot gaat of wat ook. Nadeel van de SX1, in Korea doet ie het niet :P Maar dat heb je met elke GSM telefoon :)

[ Voor 0% gewijzigd door J0YR1D3R op 23-05-2005 02:11 . Reden: Omg, om 2 uur posten :) Hier is het 9 uur 's ochtends :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
Barca...

Van wat ik heb gelezen op club-siemens is de hele kabel (van je headset) in feite de antenne... Dus ik denk dat je dan gewoon radio kan luisteren als je elk willekeurig oordopje erin gooit (als deze een lange kabel heeft dan, maar ik wil eentje met microfoon om mee te bellen natuurlijk :P...) En de prijs staat op die site en is 13 euro. Ik heb alleen problemen met overschrijfkosten, want dat kost mij namelijk 7 euro extra en dan nog verzendkosten.. kom ik rond de 25~30 euro (als ik alleen bestel dan)..

Bij mij zijn nu dus zowel de linker als rechter softkey moeilijk om in te drukken.. Ik denk zelf dat er vuil inzit. Hij is al eerder kapot gegaan maar toen was het alleen de linker softkey en nu zijn het beide. We hebben hier op school wel bij chemie zogenaamde 'perslucht', ik ga strax ff mijn telefoon eronder houden en hopen dat er wat vuil eruitkomt ofzo :P.

Enne ja ik neem aan dat ik mijn oude headset ook erbij moet sturen om een nieuwe te krijgen, ik heb nu ook een probleem dat wanneer ik de headset aansluit op mijn telefoon deze niet goed vastzit. Soms loop ik bijvoorbeeld een trap af ofzo en dan komt er weer geluid uit mijn telefoonspeaker en dan weer uit oordopjes |:(.

[ Voor 11% gewijzigd door Kijoki op 23-05-2005 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanF
Kijoki schreef op maandag 23 mei 2005 @ 09:54:
Ik heb alleen problemen met overschrijfkosten, want dat kost mij namelijk 7 euro extra en dan nog verzendkosten..
Overschrijfkosten hoef je niet te betalen. Een overschrijving binnen europa kan voor particulieren namelijk gratis, wanneer je het IBAN nummer van de begunstigde gebruikt en als kostenoptie kiest "Shared". Hierbij wordt voor beide partijen hetzelfde tarief berekend als wanneer zij een binnenlandse overschrijving zouden doen (niks dus).
Kijk anders ook op deze site:http://www.rabobank.nl/info/execute/node?node_id=244588
Of bij je eigen bank :)
Omdat Mobiltec in hun bevestigingsemail zegt dat je de optie "OUR" moet kiezen omdat zij dan geen overschrijvingskosten hoeven te betalen, had ik contact met ze opgenomen en ze het bovenstaande verteld. Zij bevestigden dit en sindsdien heb ik al 2 keer wat bij ze besteld en dus alleen de verzendkosten (€ 8,-) hoeven betalen. Met dank aan Europa ;)

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barca...

Van wat ik heb gelezen op club-siemens is de hele kabel (van je headset) in feite de antenne... Dus ik denk dat je dan gewoon radio kan luisteren als je elk willekeurig oordopje erin gooit (als deze een lange kabel heeft dan, maar ik wil eentje met microfoon om mee te bellen natuurlijk :P...) En de prijs staat op die site en is 13 euro. Ik heb alleen problemen met overschrijfkosten, want dat kost mij namelijk 7 euro extra en dan nog verzendkosten.. kom ik rond de 25~30 euro (als ik alleen bestel dan)..

Bij mij zijn nu dus zowel de linker als rechter softkey moeilijk om in te drukken.. Ik denk zelf dat er vuil inzit. Hij is al eerder kapot gegaan maar toen was het alleen de linker softkey en nu zijn het beide. We hebben hier op school wel bij chemie zogenaamde 'perslucht', ik ga strax ff mijn telefoon eronder houden en hopen dat er wat vuil eruitkomt ofzo :P.

Enne ja ik neem aan dat ik mijn oude headset ook erbij moet sturen om een nieuwe te krijgen, ik heb nu ook een probleem dat wanneer ik de headset aansluit op mijn telefoon deze niet goed vastzit. Soms loop ik bijvoorbeeld een trap af ofzo en dan komt er weer geluid uit mijn telefoonspeaker en dan weer uit oordopjes |:(.
laat effe horen of dat werkt, mijn rechter toets naast de joystick moet ik ook al met geweld indrukken. (8>
anders moet ik hem opsturen, moet ik zelf de verzendkosten betalen of wordt dat door siemens gedaan.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter

Ok dus het hele snoer is de antenne... clear. Maar heb je nu alleen wat betreft die 13 EUR over dat pluggie dan die de SX1 uitgang omzet naar een gewone stereo uitgang... of OOK over een headsetje dat je daar aan kan koppelen MET microfoon?

Overschrijven is binnen de EUR landen inderdaad gratis. BIC code, IBAN, naam, adres en plaats is wat je nodig hebt maar die details zullen vast simpel te vinden zijn.

Mijn SX1 ligt nu zoals eerder hier vermeld bij Siemens omdat de rechter softkey niet goed werkte. Wat betreft de headset is het ook bij mij het geval dat hij "niet goed vastzit". Ik heb exact dezelfde problemen dus.
Verwijderd schreef op maandag 23 mei 2005 @ 11:28:
laat effe horen of dat werkt, mijn rechter toets naast de joystick moet ik ook al met geweld indrukken. (8>
anders moet ik hem opsturen, moet ik zelf de verzendkosten betalen of wordt dat door siemens gedaan.?
Die moet je uiteraard zelf betalen, tenzij je het door de winkel waar je hem gekocht hebt laat doen. Aangetekend versturen is EUR 5,75.

Edit: Je moet hem dus opsturen naar Teleplan. Eerst moet je een MRA code aanvragen die je op het pakje vermeld. Zie de FAQ voor meer details.

[ Voor 4% gewijzigd door Barca op 23-05-2005 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng

tijmeng

Panasonic 7J

timow schreef op zaterdag 21 mei 2005 @ 18:40:
[...]

wat moeten we met die spam?
moet ik nou alles quoten of kan iemand met hersens zelf wel verzinnen dat je reageerd op hetgeen wat er boven staat.. dus de vraag was waar haal je zon kabeltje voor je headphones.. nou bij deze daar dus.....

pff en spam?? ik geef antwoord op een vraag maar verder denken dat 80 pixels omhoog kan men niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
@pedro

Je kan em ook altijd langsbrengen bij Siemens in Zoetermeer als je dichtbij woont of als je OV hebt :D.

Ik wist trouwens niet dat je gewoon shared mocht kiezen :'( Had laatst van dat folie voor op scherm gekocht en ik had gekozen dat ik al die kosten zou betalen :P
Barca ik heb het hier alleen over plugje die omzet naar gewone stereo-uitgang.. Ik vind de headsets van SE megamooi maar of deze een normale uitgang hebben weet ik niet (wil die graag hebben..). Anders denk ik dat ze wel bij de Mediamarkt of een telecom-winkel een universele headset ofzo hebben... Alleen heb liever eentje met een merk erop zodat ik zeker ben van een beetje 'durability', maar of zulke headsets bestaan?......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
Kijoki schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 00:06:
Barca ik heb het hier alleen over plugje die omzet naar gewone stereo-uitgang.. Ik vind de headsets van SE megamooi maar of deze een normale uitgang hebben weet ik niet (wil die graag hebben..). Anders denk ik dat ze wel bij de Mediamarkt of een telecom-winkel een universele headset ofzo hebben... Alleen heb liever eentje met een merk erop zodat ik zeker ben van een beetje 'durability', maar of zulke headsets bestaan?......
Kortom... je hebt niks aan dat plugje... althans niet als vervanger voor de SX1 headset. Immers, je hebt dan geen microfoon meer en je kan niet handsfree bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
Zijn er dan geen headsets met een normale plugje te vinden?
Wat vind je dan van deze? Deze heeft al een microfoon erin en je krijgt geloof ik ook die oordopjes erbij, alhoewel de prijs toch wat hoger is...
Deze is ook wel mooi alleen ik weet niet of ie twee of een oordopjes heeft...

[ Voor 80% gewijzigd door Kijoki op 24-05-2005 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem met perslucht uitgespoten en de knoppen werken nu veel beter, drechter knop naast de joystick kan ik weer voorzichtig indrukken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
Kijoki schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 22:59:
Zijn er dan geen headsets met een normale plugje te vinden?
Wat vind je dan van deze? Deze heeft al een microfoon erin en je krijgt geloof ik ook die oordopjes erbij, alhoewel de prijs toch wat hoger is...
Deze is ook wel mooi alleen ik weet niet of ie twee of een oordopjes heeft...
Mjah... dan kan je net zo goed een nieuwe HHS-550 kopen. Ofwel de headset die bij de SX1 zit. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
Ja mss wel maar die eerste ziet er voor mij erg interessant uit.. De headset van de SX1 vind ik echt niet lekker zitten, als ik hem onder mijn jas steek dan worden de oordopjes als het ware naar beneden getrokken omdat mijn microfoontje dan bij mijn jas blijft steken.
En je kunt er ook nog je eigen oordopjes op zetten, omdat de microfoon al ingebouwd is in dat kabeltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over Route 66 Mobile. Als ik wil uitzoomen op mijn sx-1 gaat hij in 2D view niet verder dan 500 meter en in 3D view 3 kilometer. Weet iemand of ik dit op een of andere manier kan veranderen of is dit gewoon het programma en kan het niet anders???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
Barca schreef op woensdag 18 mei 2005 @ 22:18:
Dit maakt een hoop duidelijk. Zelfs op mijn aankoopbon stond dat ik "1 jaar fabrieksgarantie" had dus het komt goed uit! Heb het ook duidelijk in mijn brief vermeld dus ik verwacht geen problemen. Vandaag de SX1 aangetekend opgestuurd... het zal mij benieuwen... de tijd gaat NU in. :7
En jawel... hij is weer als nieuw. :) Nou ja... afgezien van de krassen dan... maar goed dat hoort bij een mobieltje van deze leeftijd. :Y) Het heeft maar 7 werkdagen geduurd... valt mee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06:30

nFo

Kun je ook MMC Plus kaarten gebruiken in de SX1 ?

Edit: Niemand ?? :X

[ Voor 23% gewijzigd door nFo op 06-06-2005 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah,

al gehoord of gelezen.....SIEMENS stoot mobiele telefoons af.....

http://www.nu.nl/news/537...mobiele_telefoons_af.html

Ben benieuwd of wij daar nog iets van gaan merken of ondervinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mollleman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06-10 22:04
Weet iemand waar ik een usb-kabel kan kopen waarmee ik mijn siemens ook kan opladen? Ze schijnen er wel te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze telefoon net gehaald, en ik checkte de firmware. Er stond SVN: 14. Heb ik nu firmware 14? Hij gaat toch maar tot 12?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: 14 is er al zie ik :) Net zat ik bij deel 3, waar fw 12 het hoogste was 3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Heeft het op dit moment nog zin om deze telefoon te kopen? Of kun je beter voor een andere smartphone gaan? Twijfel heel erg tussen een 700i en deze, maar geloof dat die 700i weer geen smartphone is?

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Cyberpope schreef op zaterdag 11 juni 2005 @ 01:10:
Heeft het op dit moment nog zin om deze telefoon te kopen? Of kun je beter voor een andere smartphone gaan? Twijfel heel erg tussen een 700i en deze, maar geloof dat die 700i weer geen smartphone is?
Als ik jou was, zou ik goed rondkijken naar mensen die het toestel tweedehands willen verkopen want het is echt een superding! Je kan het geheugen gewoon uitbreiden, je kan er navigatie opdraaien en er zit een radio / mp3 speler op voor de lange reizen. Echt een superding hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloc200
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik zit momenteel met de internationale fw op mijn sx1.
Kan iemand mij misschien de 2 nederlandse t9 bestanden t9dutch.dll en dutch.rsc bezorgen op bloc200@gmail.com?
Het zou in principe dus mogelijk kunnen zijn om de nederlandse t9 te gebruiken.

Dank bij voorbaat.
Verwijderd schreef op dinsdag 08 februari 2005 @ 11:14:
Beste Tweakers,

Het is alweer een tydje geleden dat ik hier heb gepost..Maar heb nu
toch echt een vraag :P

Sinds kort heb ik de russische FW15 op mn sx1, en ik zou graag
weer nederlandse T9 erop hebben ;)

Ik heb de FW zo aangepast dat de map met t9 bestanden nu op de E:
partitie staat. Dus kan ik er zo 'n nieuwe t9 by zetten..

Kan iemand my de 2 bestanden sturen of hier posten??
Het gaat hier dan om t9dutch.dll en dutch.rsc en staan in de map:
Z:\System\T9Ldb\
Je zou me er erg bly mee maken!

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En er is mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloc200
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Thanks!
Ik ga dit weekend eens zien hoe ik het nederlands woordenboek geintegreerd krijg. Gewoon in de directory plaatsen zal niet genoeg zijn meen ik gelezen te hebben.
Btw voorlopig kan ik me prima behelpen met het programmaatje keystick, een soort alternatief voor t9 waarbij je enkel je stick gebruikt om tekst in te voeren. Ik moet zeggen dat dat verbazingwekkend vlot gaat. Het programma wordt aangeboden met verschillende woordenboeken waaronder een versie in het Nederlands. Dit is misschien een tip voor diegenen met een internationale versie die op een makkelijke manier een Nederlands woordenboek willen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn carkit werkt uitstekend, maar als ik telefoon krijg gaat de telefoon niet over, maar geeft hij direkt kontakt :X
dat is wel mooi, maar als ik buiten zou staan hoor ik de telefoon niet.
in profielen kun je dit nomaal instellen, maar bijn de carkit gaat dit automatisch.
wie weet raad. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Menu -> instellingen -> Accessoires -> Carkit -> Automatisch antwoorden uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Klopt het dat de siemens heel erg traag is in zijn menu??

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megter
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-06-2024

megter

Ik zeg maar zo....

Cyberpope schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 19:09:
Ligt eraan hoeveel er op je telefoon staat!
Als er honderden berichten instaan wordt ie langzamer ja.

"Gravitation cannot be held responsible for people falling in love"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyberpope schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 19:09:
Ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
Hangt ervanaf.. Bedoel je de SX1 of Siemens over het algemeen?
Oh en nog voor diegenen die mss nog iets bij www.mobiltec24.de willen bestellen, zou je me aub willen mailen zodat we et samen bestellen? Kom je weer goedkoper uit..
Ik ga namelijke deze bestellen. Ben nu echt zat van mijn headset en linkeroordopjes is nu ook naar de maan.

[ Voor 1% gewijzigd door Kijoki op 16-06-2005 00:18 . Reden: typvout :9 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op woensdag 15 juni 2005 @ 17:09:
Menu -> instellingen -> Accessoires -> Carkit -> Automatisch antwoorden uit?
fantastisch, bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Kijoki schreef op donderdag 16 juni 2005 @ 00:17:
Hangt ervanaf.. Bedoel je de SX1 of Siemens over het algemeen?
Oh en nog voor diegenen die mss nog iets bij www.mobiltec24.de willen bestellen, zou je me aub willen mailen zodat we et samen bestellen? Kom je weer goedkoper uit..
Ik ga namelijke deze bestellen. Ben nu echt zat van mijn headset en linkeroordopjes is nu ook naar de maan.
Over de SX1 heb ik het vooral.. Maar ja hij is al besteld, dus kan toch niet meer verandern..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
Je kunt bij je logboek de duur van vermelding lijst op 1 dag zetten, ze zeggen dat dit wat uitmaakt op de snelheid.. Of et echt zo is weet ik niet maar heb et zelf ook :P (btw zonder mmc gaat ie ook sneller...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Sneller?? Dus hij is langzaam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje over Route 66 Mobile. Als ik wil uitzoomen op mijn sx-1 gaat hij in 2D view niet verder dan 500 meter en in 3D view 3 kilometer. Weet iemand of ik dit op een of andere manier kan veranderen of is dit gewoon het programma en kan het niet anders??? Iemand????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Halo ik twijfel dus ook sterk tss de Siemens SX1 en de Sony Ericsson K700i

Van prijs zijn deze nagenoeg gelijk. Redenen dat ik voor de Siemens zou gaan zijn Symbian en uitbreiding van geheugen.

De Sony krijgt mijn voorkeur qua uiterlijk, en ik meen dat deze ook sneller is in gebruik (bevestiging).

Wat heb ik nu concreet aan Symbian? Je kan er applicaties mee installeren, ok maar dat kan toch evengoed onder de vorm van Java MIDLets? Bieden deze Symbian applicaties mss meer?

zou voor professioneel gebruik zijn dus naast telefoneren voornamelijk beheer van contacten, agenda, synchronisatie en zo nu en dan als modem voor de laptop.

Laat duidelijk zijn dat media dus veel minder belangrijk zijn.
Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste