Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2016
:'( nu maak je het wel heel somber he... Denk dat in december 2007 al een hele andere soort mobieltjes op de markt is dan :P (ik had meer gehoopt dit jaar nog... denk dat ze mss veel van de sxg75 zullen gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb me maar geregistreerd... :)

Ik heb de SX1 van iemand gekocht, bijna niet gebruikt. Helaas nog geen geluk gehad hiermee en als ik deze topic zo lees dan moet ik dus nog overtuigd worden. Ik vind het namelijk verder een waanzinnig toestel!

Mijn probleem: Ik heb geen datakabel. Moet ik perse de DCA-540 usb-kabel of kan ik ook de datakabel van een ander siemens toestel gebruiken? Ik ken iemand met een siemens maar kon de kabel niet vinden :S

Mijn firmware is V5 Dus erg achterhaald geloof ik. Als ik in mijn contacten een letter in toets om te zoeken dan zegt ie: Toep. afgesl. Phonebook. Ik heb al het toestel al op 2 manieren ge-reset met die 7780 en 77370 codes maar geen succes.
Formateren,* en # en de rode hoorn toetsen ingedrukt en doe de SX1 dan aan... Dit werkt niet bij mij. Hij gaat dan gewoon aan.

Zou het updaten van de FW de problemen verhelpen? Of moet ie terug? Ik heb geen garantie en/of bonnen. Ik heb hem gelukkig ook nog niet hoeven te betalen :)

bedankt voor tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:56

tijmeng

Panasonic 7J

opzich is die SX2 wel mooi alleen het lijkt me echt zwaar irritant om de 456 knopjes in te toetsen. Kzie wel of dit de opvolger van mn sx1 wordt.. eerst ff aanzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou een nieuwe accu bestellen voor mijn sx1 via ebay Duitsland.
Als er meer mensen zijn die ook aan nieuwe accu toezijn dan kan ik er misschien wat meer bestellen en zo de verzendkosten wat drukken.
Laat maar ff horen.
Graag via de e-mail

Groeten,

Walter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 13:37:

Zou het updaten van de FW de problemen verhelpen? Of moet ie terug? Ik heb geen garantie en/of bonnen. Ik heb hem gelukkig ook nog niet hoeven te betalen :)

bedankt voor tips!
Ik zou met bijna 100% zekerheid kunnen zeggen dat eet FW upgrade je problemen verhelpt.. Alhoewel ik nooit FW5 ooit heb gehad, is er overal duidelijk te lezen dat na FW6 er veel problemen zijn opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijoki schreef op zaterdag 12 maart 2005 @ 17:24:
[...]

Ik zou met bijna 100% zekerheid kunnen zeggen dat eet FW upgrade je problemen verhelpt.. Alhoewel ik nooit FW5 ooit heb gehad, is er overal duidelijk te lezen dat na FW6 er veel problemen zijn opgelost...
nou... was het maar zo ;(

Ik heb Windows98. FW updaten gaat dan schijnbaar niet. Ik heb alles meegenomen naar een vriend met XP en daar leek de update dan eindelijk te gaan werken. Echter valt de telefoon uit na 10 seconden en de updater zegt dat het niet mogelijk was om te updaten... error 12.

Iemand?

edit: ik gebruik de officiele SX1 datakabel.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2005 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op een andere PC met XP lukt het updaten ook niet.

Nadat de installatie begint (siemens update sw 1/4 o.i.d.) dan stopt eerst de mobiel en dan het installatieprogramma. Ik denk dat dit toestel terug moet naar Siemens. ;(

Kan dat zonder aankoopbewijs? (het is een 'not for retail' toestel)
Heeft iemand een idee van de kosten, ofwel... is het de moeite?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2005 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
Ik zou hier echt niks over kunnen zeggen.. In de topicstart staat ook het een en ander uitgelegd.. Maar je zei toch dat je em nog niet had betaald ofzo. Breng hem anders gewoon weer terug...? Maar heb je wel de juiste firmware te pakken? Dus die van fr-nl nogzoiets.. Of mss heb je een andere versie erop ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijoki schreef op maandag 14 maart 2005 @ 10:26:
Ik zou hier echt niks over kunnen zeggen.. In de topicstart staat ook het een en ander uitgelegd.. Maar je zei toch dat je em nog niet had betaald ofzo. Breng hem anders gewoon weer terug...? Maar heb je wel de juiste firmware te pakken? Dus die van fr-nl nogzoiets.. Of mss heb je een andere versie erop ofzo?
Ja ik heb de instructies van het updaten heel goed gelezen. :) Dus ook de goeie versie FW gedownload... Ik ga natuurlijk geen kapot toestel kopen, maar ben eigenlijk wel gecharmeerd van deze, dus hoop ik hem alsnog aan de praat te krijgen.

nog bedankt voor je reaktie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik een backup wil maken van mijn tel. en later weer wil teugzetten kan ik alleen de instellingen van mijn tel. terugezetten en niet de rest (contacten, agenda, enz.). Weet iemand hoe dit komt??? De backupbestanden doe ik in een andere map ipv de originele die de datasuite aanwijst maar dat moet toch niet uitmaken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een vraag voor de mensen die met route66 werken. ;)
mijn sx1 draait met fw14 en heb eigelijk weinig problemen, maar route 66 is wel eens erg laat met reageren.
soms staat het programma wel eens stil alsof de processor het niet allemaal kan bijbenen.
ik heb inmiddels al 3 mb intern vrij gemaakt, en moet zeggen dat ik dit nog niet getst heb.
maar bij 2,5 mb liep hij zo af en toe vast als er veel wegen verandering was. :(
weet iemand nog wat dan wel werkt.
bvd peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 06-10 21:55
Heeft iemand hier al zijn sx1 gedemonteerd?

Wilde hem uit elkaar halen omdat er prut onder de toetsen zit, maar hoe doe je dit? Heb de 4 torx's eruit maar hoe ga ik verder?

Alvast bedankt

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
Geloof dat er voor het demonteren het een en ander in de startpost staat toch...??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel last dat hij vaak weg valt waarop hij zegt dat de route opnieuw is berekent alsof de verbinding soms even weg valt dacht eerst als het aan me gps lag dus die heb ik om geruild met een nieuwe maar daar lag het helaas niet aan dus ik denk dat ik nu binnen kort terug ga met me sx1. Want het hoord niet.

Vraag me ook wel af of andere mensen die route66 gebruiken dat ook hebben of mensen die dat niet hebben.
Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 10:57:
een vraag voor de mensen die met route66 werken. ;)
mijn sx1 draait met fw14 en heb eigelijk weinig problemen, maar route 66 is wel eens erg laat met reageren.
soms staat het programma wel eens stil alsof de processor het niet allemaal kan bijbenen.
ik heb inmiddels al 3 mb intern vrij gemaakt, en moet zeggen dat ik dit nog niet getst heb.
maar bij 2,5 mb liep hij zo af en toe vast als er veel wegen verandering was. :(
weet iemand nog wat dan wel werkt.
bvd peter

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2005 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 12:55:
[...]

Ja ik heb de instructies van het updaten heel goed gelezen. :) Dus ook de goeie versie FW gedownload... Ik ga natuurlijk geen kapot toestel kopen, maar ben eigenlijk wel gecharmeerd van deze, dus hoop ik hem alsnog aan de praat te krijgen.

nog bedankt voor je reaktie!
Heb je het al zonder SIM-kaart geprobeerdt, ik kan namelijk alleen updaten zonder Sim-kaart. MIsschien dat dit ook het geval is bij jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 18:03:
Ik heb wel last dat hij vaak weg valt waarop hij zegt dat de route opnieuw is berekent alsof de verbinding soms even weg valt dacht eerst als het aan me gps lag dus die heb ik om geruild met een nieuwe maar daar lag het helaas niet aan dus ik denk dat ik nu binnen kort terug ga met me sx1. Want het hoord niet.

Vraag me ook wel af of andere mensen die route66 gebruiken dat ook hebben of mensen die dat niet hebben.

[...]
ik heb nog geen mensen gehoord die probleemloos werken met route66 :'(
bij mij loopt hij gewoon vast, tijdens de route, je ziet dan dat de cursor gewoon blijft staan terwijl er nog wel gps en bt verbinding is :(
als je dan geluk hebt gaat hij na een seconde of 10, 20 weer verder.
ik heb een leadtek bt muis, wat heb jij aan vrij geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 03:10:
[...]

Heb je het al zonder SIM-kaart geprobeerdt, ik kan namelijk alleen updaten zonder Sim-kaart. MIsschien dat dit ook het geval is bij jou.
Dat heb ik (helaas) niet geprobeerd. Hij is nu weg voor reparatie... hopelijk krijg ik hem goed terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mastair schreef op dinsdag 15 maart 2005 @ 15:54:
Heeft iemand hier al zijn sx1 gedemonteerd?

Wilde hem uit elkaar halen omdat er prut onder de toetsen zit, maar hoe doe je dit? Heb de 4 torx's eruit maar hoe ga ik verder?

Alvast bedankt
Ga er wel van uit dat na het demonteren en weer in elkaar zetten (zie inderdaad de startpost) je het vaker zal moeten doen. Bij mij moet ik toch zo'n 1 keer per maand alle stof onder het scherm en de toetsen weghalen. Nou ja, het is geen vervelend karweitje. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 2,5mb geheugen vrij daar zal het niet aan liggen denk ik.
Ik heb hier voor een sendo x gehad die deed het prima met route 66 liep bijna nooit vast het enige voordeel van de sendo is dat die 30 mb geheugen standaard heeft maar dat is ook echt het enige.
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 08:30:
[...]

ik heb nog geen mensen gehoord die probleemloos werken met route66 :'(
bij mij loopt hij gewoon vast, tijdens de route, je ziet dan dat de cursor gewoon blijft staan terwijl er nog wel gps en bt verbinding is :(
als je dan geluk hebt gaat hij na een seconde of 10, 20 weer verder.
ik heb een leadtek bt muis, wat heb jij aan vrij geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 10:29:
Dat heb ik (helaas) niet geprobeerd. Hij is nu weg voor reparatie... hopelijk krijg ik hem goed terug...
Wellicht dat je niet van zo'n hele oude FW versie in één stap naar de allernieuwste kan updaten. Zo te zien heb je hem opgestuurd... Siemens zet fw14 er wel op voor je. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik in Nederland die covers met een klepje kan halen. Het is een kunstof doorzichtige body, waar je de sx1 kan inschijven. Zit een beschermingskapje aan de voorkant, die je opzij kunt klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 16 maart 2005 @ 17:54:
Ik heb 2,5mb geheugen vrij daar zal het niet aan liggen denk ik.
Ik heb hier voor een sendo x gehad die deed het prima met route 66 liep bijna nooit vast het enige voordeel van de sendo is dat die 30 mb geheugen standaard heeft maar dat is ook echt het enige.

[...]
toch weet ik niet of dat wel voldoende is, ik zei al dat ik nu 3 mb vrij heb gemaakt en de resultaten zien er beter uit.
ik heb ook begrepen dat bij fw15 in het duits de schrijfsnelheid verlaagd was, dat zou ten goede komen aan dit soort problemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
Ja de schrijfsnelheid is idd verlaagd bij fw15 waardoor de telefoon sneller is met MMC.. Alleen ik denk niet dat Siemens ooit nog fw15 voor ons zal uitbrengen :S. fw14 is niet eens officieel op hun site te vinden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
Kijoki schreef op vrijdag 18 maart 2005 @ 22:36:
Ja de schrijfsnelheid is idd verlaagd bij fw15 waardoor de telefoon sneller is met MMC.. Alleen ik denk niet dat Siemens ooit nog fw15 voor ons zal uitbrengen :S. fw14 is niet eens officieel op hun site te vinden :'(
fw14 wel hoor!
http://www.my-siemens.com...SX1_Upgrade_v14/main.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een geheugenkaart aangschaft van 512 MB van Dane-Elec als ik hem erin doe dan ziet mijn telefoon de geheugenkaart niet. Is deze kaart niet compatible of is er wat anders aan de hand?? De kaart doet het overigens wel op een normale card reader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het een sd kaard of een mmc kaart? Als het een sd kaart is dan kan je telefoon hem niet lezen.
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 09:59:
Ik heb een geheugenkaart aangschaft van 512 MB van Dane-Elec als ik hem erin doe dan ziet mijn telefoon de geheugenkaart niet. Is deze kaart niet compatible of is er wat anders aan de hand?? De kaart doet het overigens wel op een normale card reader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

512 mb is vrij groot, het kan zo zijn dat de SX1 hem niet leest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanF
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-10 22:45
Is ie wel geformatteerd met FAT? Probeer dat eens met je telefoon te doen en anders met je pc.
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohanF schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:53:
[...]

Is ie wel geformatteerd met FAT? Probeer dat eens met je telefoon te doen en anders met je pc.
Succes!
Dat heb ik wel geprobeerd ja maar toen deed hij het nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:43

timovd

Voorsprong door techniek

Verwijderd schreef op maandag 14 maart 2005 @ 23:16:
Als ik een backup wil maken van mijn tel. en later weer wil teugzetten kan ik alleen de instellingen van mijn tel. terugezetten en niet de rest (contacten, agenda, enz.). Weet iemand hoe dit komt??? De backupbestanden doe ik in een andere map ipv de originele die de datasuite aanwijst maar dat moet toch niet uitmaken??
Ik ben dus niet de enige. Ik kwam er vandaag achter, toen ik mn phone heb geformatteerd.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hee ik kreeg de rekening van telfort van de wintersport en nu blijkt dat mijn telefoon dus 12x uitzichzelf "verbinding" heeft gezocht met andere telefoons. ik heb 12 gesprekken van 0.02 minuut dat elke keer 0,97 kost. onder deze 12 zit ik zelf ook 4 keer. mijn eigen nummer dus?! wat is dit voor een bijzonder merkwaardige storing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 16:30:
512 mb is vrij groot, het kan zo zijn dat de SX1 hem niet leest
512 moet hij gewoon kunnen.. is ook wel het max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 20:45:
hee ik kreeg de rekening van telfort van de wintersport en nu blijkt dat mijn telefoon dus 12x uitzichzelf "verbinding" heeft gezocht met andere telefoons. ik heb 12 gesprekken van 0.02 minuut dat elke keer 0,97 kost. onder deze 12 zit ik zelf ook 4 keer. mijn eigen nummer dus?! wat is dit voor een bijzonder merkwaardige storing?
Wat zegt Telfort hierover? Volgens mij ligt het probleem daar. En niet bij Siemens.
Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 20:46:
[...]

Ik heb een gieg er in zitten. Dat is wel het max(zie SP)
Edit: Ik vermoed dat het een SD is.

[ Voor 4% gewijzigd door timovd op 22-03-2005 21:22 ]

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timow schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 21:20:
[...]

Wat zegt Telfort hierover? Volgens mij ligt het probleem daar. En niet bij Siemens.

[...]

Ik heb een gieg er in zitten. Dat is wel het max(zie SP)
Edit: Ik vermoed dat het een SD is.
Nee er staat op dat het MMC is. Ik bel anders gewoon de fabrikant op want dit moet natuurlijk niet kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is sowieso al slimmer op de MMC meteen in de winkel te testen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 maart 2005 @ 08:52:
Het is sowieso al slimmer op de MMC meteen in de winkel te testen 8)7
ik heb hem niet in de winkel gekocht maar besteld zodat de kaart naar mijn huis werd gestuurd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wwet niet of deze link al bekend is, maar hier staan verschillende games voor de sx1 van siemens zelf. :)

http://communications.sie...xtsk%253Aactgosub,00.html

deze link verwijst naar de tools van siemens
http://communications.sie...xtsk%253Aactgosub,00.html

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2005 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 22 maart 2005 @ 20:46:
[...]

ik heb er ook 1 gig in zitten
formateer hem is via de tel ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Wie heeft er al ervaringen om de SX1 met een Powerbook van Apple over BT te laten communiceren? Gaat dit net zo makkelijk als bij de SE T630? Herkent de Powerbook de SX1 automatisch en synchroniseert hij dan ook alles of moet je dingen handmatig regelen?

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-10 22:12

sjirafje

No inspirational quotes here

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 10:21:
[...]

Ik heb er zelf 512mb in zitten en dat werkt gewoon, maar ik ken ook mensen die idd 1gb er in hebben zitten en daar werkt het ook gewoon perfect.
Ik heb zelf trouwens een trancend MMC. O+

Heeft iemand anders wel eens gehad dat je bluetooth vast loopt? Hij wil dan geen verbinding maken, en dan kan ik bluetooth ook niet uitzetten. Ik moet dan eerst mijn SX1 uit en weer aan zetten voordat ik weer iets met bluetooth kan.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen of te voorkomen is? (ik heb fw14)

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 10:21:
[...]

Hoe ik kan die kaart dan formatteren als hij hem niet leest???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Laatst online: 14-09-2023
sjirafje schreef op donderdag 24 maart 2005 @ 10:47:
[...]
Heeft iemand anders wel eens gehad dat je bluetooth vast loopt? Hij wil dan geen verbinding maken, en dan kan ik bluetooth ook niet uitzetten. Ik moet dan eerst mijn SX1 uit en weer aan zetten voordat ik weer iets met bluetooth kan.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen of te voorkomen is? (ik heb fw14)
Ja, bij mij loopt BT ook nog wel eens vast. Inderdaad even rebooten en hij werkt weer, een andere oplossing heb ik er ook niet voor.

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, groot probleem

Ik heb een weekje geleden mijn gsm mee genomen op vakantie (USA). Heb het dingetje veel gebruikt voor foto's en kleine video's, en na enige tijd kiekjes schieten en filmpjes vastleggen liep heel mijn sx1 vast... perfecte timing... :r . Er zit geen leven meer in mijn sx1, ik heb vanalles geprobeerd, van simkaart/mmc/batterij eruithalen tot een harde format van het ding, niets heeft kunnen baten. Nu rest er nog maar één optie, en dat is 'm opsturen naar siemens. Hij valt nog onder de garantie, weet één van jullie bij welk adres ik moet zijn? Ik vraag dit al bij voorbaat omdat ik geen zin heb om ellendige lange telefoontjes te plegen met helpdesk medewerkers. ik heb overigens die telefoon bij gsmtrack.nl gekocht en die hebben naar mijn weten geen reparatieservice. Alle hulp is welkom!

Mvg,

Stephan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

0900-3333100 je betaalt per gesprek(dus niet per minuut).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

Acheron

updatepack.nl

Ik heb deze telefoon nu eindelijk ook aangeschaft _/-\o_

Behalve batterijduur valt me het toestel verder niks tegen. Ik denk zelfs nog dat de batterij nog wel wat beter zal presteren na wat langer gebruik :)

Verder moet ik nog wel de diensten instellen (wap / gprs), heb ik dus nog niet getest

[ Voor 2% gewijzigd door Acheron op 30-03-2005 20:51 . Reden: protocol ]

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hp38guser schreef op dinsdag 29 maart 2005 @ 22:38:
Ik heb deze telefoon nu eindelijk ook aangeschaft _/-\o_

Behalve batterijduur valt me het toestel verder niks tegen. Ik denk zelfs nog dat de batterij nog wel wat beter zal presteren na wat langer gebruik :)

Verder moet ik nog wel de diensten instellen (wab / umts), heb ik dus nog niet getest
Wab???? Je zal wel wap bedoelen. En zit er UMTS op dit toestel???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hij zal inderdaad wap bedoelen, UMTS zit niet op dit toestel, hooguit GPRS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
Ik bedoelde dat als je via de normale site een firmware upgrade wil vinden fw14 alsnog niet beschkibaar staat..
Probeer het hier maar eens ipv een directe link te volgen naar de upgrade:
http://communications.sie..._15803_rArNrNrNrN,00.html

Trouwens wat is het verschil tussen de talen in de firmwares? Is er geen mogelijkheid om gewoon de NL taal van je fw14 in de fw15 upgrade te zetten?

[ Voor 15% gewijzigd door Kijoki op 30-03-2005 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanF
Kijoki schreef op woensdag 30 maart 2005 @ 09:31:
[...]
Ik bedoelde dat als je via de normale site een firmware upgrade wil vinden fw14 alsnog niet beschkibaar staat..
Probeer het hier maar eens ipv een directe link te volgen naar de upgrade:
http://communications.sie..._15803_rArNrNrNrN,00.html
Als je deze link gebruikt (de internationale site):
http://communications.sie...Pos%253A0,00.html#content
kun je in het middelste gedeelte 'SX1 firmware update - Get the software here' kiezen. Voor de Benelux variant krijg je versie 14. Je kunt ook helemaal rechts 'Firmware update' kiezen, maar dan krijg je alsnog versie 12 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Cool programmaatje als je je phone extra wil beveiligen tegen diefstal:

"SimWatcher: de ultieme oplossing tegen verlies of diefstal van je mobiele telefoon.

Het werkt eenvoudig: bij de installatie van SIM Watcher op jouw mobiele telefoon geef je jouw e-mail-adres en eventueel jouw adresgegevens op. Bij diefstal of verlies vervangt de nieuwe gebruiker de SIM-kaart en daar zit hem nu net de kneep. Zodra de mobiele telefoon ‘merkt’ dat er een andere SIM-kaart wordt geactiveerd, ontvang jij meteen een e-mail-bericht met het 06 nummer van de persoon die jouw mobiele telefoon in gebruik stelt.

Tevens verschijnt er op het scherm een melding dat deze telefoon eigendom is van iemand anders. Je kunt ervoor kiezen dat ook jouw adresgegevens in dit scherm komen te staan. Hiermee bied je dan in ieder geval de eerlijke vinder de gelegenheid om de telefoon terug te geven."

Afbeeldingslocatie: http://www.javamania.nl/javamania/upload/batch2/90000337_.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.javamania.nl/javamania/upload/batch2/90000337_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.javamania.nl/javamania/upload/batch2/90000337_3.jpg

Hier is ie te verkrijgen:
http://www.javamania.nl/j...viceid=41&gameid=90000337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt er alleen vrij weinig meer aan als je telefoon wordt gereset, dan ben je dat programma kwijt en werkt het dus nog steeds niet ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanF
deuxani schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 11:49:
Cool programmaatje als je je phone extra wil beveiligen tegen diefstal:

"SimWatcher: de ultieme oplossing tegen verlies of diefstal van je mobiele telefoon.
Een dergelijk programma (TheftAlert) bestaat al meer dan een jaar (ondanks dat de site van de fabrikant http://www.microteq.net/ het nu niet (meer?) doet).
Het had echter te kampen met een aantal problemen, zie ook http://www.club-siemens.net/forum/viewthread.php?tid=32643

Als de telefoonfabrikanten dit soort software nu eens in gaan bouwen, zodat het niet met een reset te verwijderen is... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik heb een vraagje.. Ik heb op het moment een 6260 en kan deze ruilen tegen een SX1. Is dat de moeite waard of is het een stap terug voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
418O2 schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 14:13:
Ik heb een vraagje.. Ik heb op het moment een 6260 en kan deze ruilen tegen een SX1. Is dat de moeite waard of is het een stap terug voor mij?
Stap terug kwa grootte. Stap hetzelfde kwa functionaliteiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
6260 is al knap groot imo.. Maarja ik zie wel ffies. De handelsprijs van de 6260 ligt wel wat hoger dan die van de SX1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja een apart plaatje van de SX2 dan maar?
Afbeeldingslocatie: http://imgs.idnes.cz/telefony/A050308_ADA_SIEMENS_SYMBIAN_N.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
Gisteren heeft mijn SX1 het loodje gelegd.
Ik had hem 's morgens even uitgeschakeld en wou hem na een uur weer aanzetten (accu was nog zo goed als helemaal vol). Dit ging niet. Toen de accu en alles er uitgehaald, maar zonder resultaat. 's Avonds thuis aan de lading gelegd en er gebeurde nog steeds niets.
Nu viel mij afgelopen week wel op dat de aan/uit-knop (ophang toets) slecht functioneerde, maar dit kan het niet zijn, want dan zou hij wel gewoon moeten opladen.
Iemand ook al eens dit probleem gehad, of beter nog, een oplossing? Anders stuur ik mijn dode sx1 naar teleplan op.. :r

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 08:13
Verwijderd schreef op donderdag 31 maart 2005 @ 23:17:
Tja een apart plaatje van de SX2 dan maar?
[afbeelding]
Dit is geen sx2 maar gewoon een sx-1 die op de CeBIT door de Siemens mensen werd gebruikt. Dat het design wat anders is, tsja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
AHHH verschrikkelijk nieuws :P althans voor degene die op fw15 w8en.. Ik vond het w8en maar zat en heb Siemens gemaild.. Dit was wat ik terugkreeg:
Geachte heer Sajjad,

De verwachting is dat SW-versie 15 voor de SX1 niet op het
net geplaatst gaat worden.

Er op vertrouwende u hiermee naar wens te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Patrick Wieringa
Siemens Klantenservice

0900-3333100 (0.25 € per minuut) voor GSM producten
0900-3333102 (0.25 € per minuut) voor DECT producten
0900-3333104 (0.25 € per minuut) voor DATA producten
0900-3333109 (0.25 € per minuut) voor documentatie en onderdelen

Geopend tijdens werkdagen van 9.00 tot 17.00 uur

Alle informatie over onze producten kunt u vinden op :

www.siemens.nl

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: Siemens Support [mailto:support@siemens.com]
Verzonden: donderdag 31 maart 2005 10:03
Aan: Siemens Helpdesk NL
Onderwerp: Firmware upgrade (KMM5398792I32131L750427KM)
_____

Hi, I was just wondering will you be releasing FW15 for other languages
such as uk-fr-nl and others? It seems to me that you have stopped updating
the firmwares and from what I have heard fw15 has some nice updates such
as a better speed with mmc card and a higher volume. I hope you will be
updating it for us SX1-users. Thanks in advance.
Mss is et gewoon een helpdeskmedewerker die me in de maling neemt maar als ik het zo lees is er dus geen fw15 voor ons.. Maar er wordt gezegd dat fw15 niet op het net wordt geplaatst maar deze is wel al te downloaden voor de internationale versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
Hey! Check dit eens:
speed up your series 60 device!
here's how you do it..

First go to ur To-do List (default app of ur N6600)

- Make a note and input as follows
Subject: Speed
Due Date: 01-29-2005(mm-dd-yy)
Priority: set to High
then press Done

- Make a second Note and input as follows
Subject: Qoukie
Due Date: 01-29-2005(mm-dd-yy)
Priority: set to Low
then press Done

- Do not exit yet, Press the Option of your Subject note w/c is Speed and Mark as done

- then Press the Option of your Subject note w/c is Qoukie and Mark as done

- Now, reboot ur mobile.
De SX1 heeft een beetje anders waarbij je eerst naar organiser moet gaan en dan naar taken.. Ik heb het geprobeerd en merk nu dat de visualisaties bij Ultramp3 soepel lopen, ik geloof dat deze hiervoor namelijk trager gingen...

*edit Bij nader inzien merk ik dat er geen verschil is op te merken, truukje was voor 6600 dus mss dat ie daarop wel werkt maar ik betwijfel het. BTW hier is waar ik em vandaan heb gehaald:
http://zainman.blogspot.com/

[ Voor 13% gewijzigd door Kijoki op 06-04-2005 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mastair
Is het mogelijk een verbinding met mrouter op je pc aan te gaan via je telefoon zelf?

edit:
Heb het al. Ik heb nu mrouter 3 beta geïnstalleerd en die connect automatisch naar je telefoon als je in bereik bent.

[ Voor 45% gewijzigd door mastair op 05-04-2005 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijoki schreef op maandag 04 april 2005 @ 20:24:
Hey! Check dit eens:

[...]

De SX1 heeft een beetje anders waarbij je eerst naar organiser moet gaan en dan naar taken.. Ik heb het geprobeerd en merk nu dat de visualisaties bij Ultramp3 soepel lopen, ik geloof dat deze hiervoor namelijk trager gingen...
is er wat veranderd bij jou, werken er dingen beter? ;)
zo ja, kun je dan de juiste instellingen voor de sx1 hier neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
Geloof dat dat stomme truukje geen verschil geeft.. Mss dat et bij anderen werkt maar bij mij niet..
Het is gewoon naar menu->organiser->taken->nieuwe taak-> en dan doen wat er in mijn andere post staat, maar geloof dat er nix verandert dat van ultramp3 is nog steeds soepel zelfs na die taken te wissen dus wellicht heb ik me vergist..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

mastair schreef op maandag 04 april 2005 @ 20:33:
Is het mogelijk een verbinding met mrouter op je pc aan te gaan via je telefoon zelf?

edit:
Heb het al. Ik heb nu mrouter 3 beta geïnstalleerd en die connect automatisch naar je telefoon als je in bereik bent.
Heb je een link voor MRouter 3
Ik ben wel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanF
timow schreef op woensdag 06 april 2005 @ 22:58:
[...]

Heb je een link voor MRouter 3
Ik ben wel benieuwd!
Aangezien 'ie niet meer aangeboden wordt door Intuwave:
https://www.jfaase.dnsali...ens/mRouter3Installer.exe :)

edit: nieuwe versie/link van mRouter3

[ Voor 11% gewijzigd door JohanF op 11-04-2005 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twetering
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik heb hetzelfde probleem met de dane-elec 512 mb :( . Soms werkt hij wel (1 filmpje of plaatje bekijken bijvoorbeeld), maar bij het formatteren in de telefoon krijg ik sowieso een foutmelding. In mijn notebook werkt het formatteren e.d. perfect.

Zijn er nog meer mensen die problemen met dit kaartje hebben, of zou het aan de telefoon kunnen liggen? :? Voor de rest werkt de SX1 redelijk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

thanx.. welke instellingen heb ik nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanF
timow schreef op donderdag 07 april 2005 @ 13:12:
[...]

thanx.. welke instellingen heb ik nodig?
Volgens mij spreekt het meeste voor zich. (gelukkig maar :))
Het belangrijkste is denk ik bij "Advanced Settings" de gewenste verbindingsmethoden kiezen en, als je bluetooth wilt gebruiken, de instellingen op het "Bluetooth Settings" tabblad nalopen (om "This is my preferred connection" aan te zetten als je je telefoon in het lijstje hebt staan)

O ja, onder "General Settings" staat bij mij het hokje uit om automatisch op te starten, maar toch start hij elke keer netjes mee op (volgens mij voorkomt het uitschakelen van deze optie alleen dat er een venster zichtbaar wordt bij het opstarten).

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn MMC kaartje van Dane Elec teruggestuurd omdat ik hem met geen mogelijkheid aan de praat kreeg in mijn Sx-1. Nu wil ik vragen of iemand een werkende MMC kaart van 512 MB in zijn SX-1 heeft zitten en van welk merk dat is. Dan weet ik zeker dat ik een MMC kaart aanschaf die werkt in mijn SX-1. Alvast bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien zou het een idee zijn alle werkende 512mb en 1gb op een lijstje te zetten net zoals de duitsers hebben gedaan, bespaart een hoop ellende.
ik wil er zelf ook 1 kopen maar weet niet of die goedkope werken.
en de duitsers hebben er veel merken opstaan die ik hier niet tegenkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had eerder problemen met route 66 maar deze zijn inmiddels opgelost, de bt-gpsmuis ligt op het dashboard en ik heb ongeveer 3 mb vrijgemaakt, sindsdien werkt hij altijd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohanF
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 15:52:
misschien zou het een idee zijn alle werkende 512mb en 1gb op een lijstje te zetten net zoals de duitsers hebben gedaan, bespaart een hoop ellende.
ik wil er zelf ook 1 kopen maar weet niet of die goedkope werken.
en de duitsers hebben er veel merken opstaan die ik hier niet tegenkom.
Hier is alvast een redelijk uitgebreide lijst: :)
http://www.club-siemens.net/forum/viewthread.php?tid=34820

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd

timovd

Voorsprong door techniek

JohanF schreef op donderdag 07 april 2005 @ 13:20:
[...]

Volgens mij spreekt het meeste voor zich. (gelukkig maar :))
Het belangrijkste is denk ik bij "Advanced Settings" de gewenste verbindingsmethoden kiezen en, als je bluetooth wilt gebruiken, de instellingen op het "Bluetooth Settings" tabblad nalopen (om "This is my preferred connection" aan te zetten als je je telefoon in het lijstje hebt staan)

O ja, onder "General Settings" staat bij mij het hokje uit om automatisch op te starten, maar toch start hij elke keer netjes mee op (volgens mij voorkomt het uitschakelen van deze optie alleen dat er een venster zichtbaar wordt bij het opstarten).

Succes!
thanx.. is al gelukt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de vorige versie beter vond. Deze is een stuk eenvoudiger in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt johan, het grappige is dat ik nu een apacer 256 mb heb maar de 512 mb niet werkt volgens de lijst. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2005 @ 14:06:
Ik heb mijn MMC kaartje van Dane Elec teruggestuurd omdat ik hem met geen mogelijkheid aan de praat kreeg in mijn Sx-1. Nu wil ik vragen of iemand een werkende MMC kaart van 512 MB in zijn SX-1 heeft zitten en van welk merk dat is. Dan weet ik zeker dat ik een MMC kaart aanschaf die werkt in mijn SX-1. Alvast bedankt!!
Ik gebruik al enige tijd een Traxdata 512MB MMC naar tevredenheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En weet iemand of een kingston MMC kaart van 512 MB of 1 GB werkt op een Sx-1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze lijst komt van het duitse sx1 forum.:)
en van het engelse forum en is samen gevoegd, zijn er nog mensen met andere kaarten en successen, geef dat even door, kunnen we de lijst aanvullen. ;)

1GB
=====

Ridata MMC (Working)
TwinMOS MMC (Working)
KingMax MMC (Working)
NCP MMC (Working)
PQI MMC (Working)
Magu 1024 MB (Working)
TakeMS 1024 MB (Working)
Transcend 1024 MB (Working)
Hama 1024MB (Working)
A-Data 1024 MB( not working)
ExtreMEmory 1024 MB, Alu (not working)
ExtreMEmory 1024 MB, Alu (Working)[

512MB
=====

Dugi MMC (Working)
Extrememory MMC (Working) ExtreMEmory 512 MB, Alu (Working)
ExtreMEmory 512 MB, Alu (not Working)
=> Karte wird beim Einschalten nicht erkannt, Icons unsortiert!
SanDisk SD (Not Working)
Apacer MMC (Not Working)
A-Data 512 MB((Working)
CnMemory 512 MB(Working)
Rollei 512 MB (Working)
TakeMS 512 MB (Working)
Xelo 512 MB (Working)
Twinmos 512 MB (Working)
ByteStor 512 MB (Working)
Magu 512 MB (Working)
Transcend 512 MB (Working)
Dane-elec 512 mb (not working)

256MB
=====
Extrememory MMC (Working)
Apacer MMC (Working)
I-Pro MMC (Working)
NCP MMC (Working)
TwinMOS MMC (Working)
KingMax MMC (Working)*
PQI MMC (Working)
Transcend MMC (Working)
Hitachi MMC (Working)
SanDisk MMC (Working)
TwinMOS MMC (Working)
HTL MMC (Working)
ATP MMC (Working) from eBay
CO Ram MMC (Working)

[ Voor 106% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2005 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ExtreMemory 512mb werkt bij mij prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 17:44:
ExtreMemory 512mb werkt bij mij prima
staat er ook, alleen de 1gb schijnt niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eight10man
  • Laatst online: 09-06-2023
GVD!

mijn sx1 zit in een oneindige cyclus van opnieuw opstarten... zo lijkt het althans toch
je zet hem aan en 10 secs na het stand-by scherm reboot ie weer! ik heb vandaag fw15 erop gezet (het is een duitse o2 music versie) en hetzelfde probleem.

net voordat ie begon te rebooten vanzelf, werkten opeens een boel programmas niet meer naar behoren
route66 geeft een system error (-20) en een deel van mijn contacten zijn verloren, en veel blank entries erbij gekomen!!

wat is dit dan nou weer? ik heb mijn toestel sinds januari ergens, dus oud is ie niet echt

kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ruilen met een Tamagotchi!! Muwhahaha :O :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 april 2005 @ 22:10:
[...]

staat er ook, alleen de 1gb schijnt niet te werken.
Er staat dat hij bij 1 iemand werkt, en een eind verder in de lijst, van niet, daarom postte ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 april 2005 @ 20:41:
[...]

Er staat dat hij bij 1 iemand werkt, en een eind verder in de lijst, van niet, daarom postte ik het.
je hebt gelijk, maar je ziet dat de extreme memorie een lastige kaart is.. 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2005 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
eight10man schreef op maandag 18 april 2005 @ 11:58:
GVD!

mijn sx1 zit in een oneindige cyclus van opnieuw opstarten... zo lijkt het althans toch
je zet hem aan en 10 secs na het stand-by scherm reboot ie weer! ik heb vandaag fw15 erop gezet (het is een duitse o2 music versie) en hetzelfde probleem.

net voordat ie begon te rebooten vanzelf, werkten opeens een boel programmas niet meer naar behoren
route66 geeft een system error (-20) en een deel van mijn contacten zijn verloren, en veel blank entries erbij gekomen!!

wat is dit dan nou weer? ik heb mijn toestel sinds januari ergens, dus oud is ie niet echt

kan iemand mij helpen?
Heb je wel dezelfde versie voor je firmware erop gezet? FW15 is niet beschikbaar voor onze versies (uk-fr-nl) dus het kan zijn dat je een foute firmware erop hebt gezet..
En waarom hij ervoor al zo raar deed weet ik niet, maar zolang je nog garantie hebt zou ik hem gewoon opsturen naar Teleplan die repareren hem dan wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eight10man
teleplan repareerd hem ook als ik hem via ebay in duitsland heb gekocht?!
zou wel handig zijn namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eight10man
trouwens, mijn variant is O2-D-MUSIC-uk-de-tr... die is er volgens mij wel in fw15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
Ik denk het wel, zolang je er garantie op hebt. Want zoals er in de startpost ook staat kan je de uk-fr-nl versie op je telefoon laten zetten door Teleplan als je deze versie niet hebt.
Trouwens je kan ook gewoon de edit knop gebruiken ;)
Volgens mij heb je de foute FW erop gezet, kijk eens hier:
http://www.my-siemens.com...ade_v14/download_sx1.html

Ik zie jouw versie er niet eens bijstaan :?

[ Voor 31% gewijzigd door Kijoki op 19-04-2005 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de nieuwste versie van Siemens datasuite (1.1.56.1) gedownload maar als ik nou een backup wil maken van mijn tel en iik kijk naar het bestandje van de gemaakte backup, dan zie ik dat hij niets heeft gedaan heeft omdat hij 0 kb is. Ook als ik dan bijvoorbeeld alles terug wil zetten waarvan ik net een backup van gemaakt heb krijg ik de melding: Er zijn bestanden te herstellen van het bestandstype dat u geselecteerd heeft. Weet iemand hoe dit komt????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eight10man
Kijoki schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 18:55:
Ik denk het wel, zolang je er garantie op hebt. Want zoals er in de startpost ook staat kan je de uk-fr-nl versie op je telefoon laten zetten door Teleplan als je deze versie niet hebt.
Trouwens je kan ook gewoon de edit knop gebruiken ;)
Volgens mij heb je de foute FW erop gezet, kijk eens hier:
http://www.my-siemens.com...ade_v14/download_sx1.html

Ik zie jouw versie er niet eens bijstaan :?
kijk hier eens
http://communications.sie...irmware/download_sx1.html
hier staat het er wel bij

weet iemand hoe je teleplan kunt contacteren? (telefoon / email)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Topicstarter
eight10man schreef op woensdag 20 april 2005 @ 09:20:
weet iemand hoe je teleplan kunt contacteren? (telefoon / email)
Voor zover ik weet kan het alleen via de Siemens helpdesk: 0900 - 33 33 100

Het adres van Teleplan onderstaand vind je wellicht wat mee.

Teleplan Repair
Postbus 7136
2701 AC Zoetermeer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijoki
Ik lees op andere sites/fora dat fw16 binnenkort eraankomt.. Zijn dit geruchten of is het allemaal maar nep?? Lijkt wel alsof siemens de oneven firmware getallen niet overal weggeeft :P (12 naar 14.. althans bij mij dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acheron
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

Acheron

updatepack.nl

Kijoki schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 13:46:
Ik lees op andere sites/fora dat fw16 binnenkort eraankomt.. Zijn dit geruchten of is het allemaal maar nep?? Lijkt wel alsof siemens de oneven firmware getallen niet overal weggeeft :P (12 naar 14.. althans bij mij dan)
Denk dat oneven firmware alleen test-builds zijn. Ik maak me er niet druk om. Volgens mij is het volume al verhoogd toen ik de firmware v12 naar v14 update van m'n SX1 :)

Ik heb nu een 1 GB mmc van TakeMS, helaas werkt deze niet in de Sweex 16-in-1 internal cardreader die ik ook gebruik voor m'n xd-cards (fototoestel). Weet iemand een card reader (liefst intern) welke wel 1 GB mmc cards ondersteunt?

Deze card werkt trouwens wel in de SX1.

[ Voor 4% gewijzigd door Acheron op 23-04-2005 20:07 ]

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-10 18:34
Barca schreef op zaterdag 23 april 2005 @ 10:36:
[...]

Voor zover ik weet kan het alleen via de Siemens helpdesk: 0900 - 33 33 100

Het adres van Teleplan onderstaand vind je wellicht wat mee.

Teleplan Repair
Postbus 7136
2701 AC Zoetermeer
Ze zijn ook bereikbaar per telefoon:

Tel: 079 3304300 of 0900 0400024

Ze zitten op het terein van Siemens, in een van de grote hallen. Echter is er maar 1 manier voor ons en dat is via de klantenservice of wel serviceafdeling (personeelswinkel) daar kun je reparaties inleveren. Echter zijn ze daar net zo behulpzaam als aan de telefoon: Siemens en Teleplan volgen elkaar niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kittekat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-03 19:07

Kittekat

Kittekat voor een Fitte kat

Heb sinds 1 maand ook een SX1 van Siemens, nou hbe ik het volgende probleem sinds gisterenavond, dat mijn toetsen het niet meer doen aan de rechterkant. Alleen de 6 en de 7 nog verder doet de menu knop en de bel en ophangknop het ook niet meer, hebben meer mensen dit probleem gehad want het is verschikkelijk irritant. En zoja wat is de oplossing? Als ik opnieuw opstart doen ze het wel ff maar daarna niet meer heb de batterij er ook al een paar keer in en uit gehaalt en vanacht zelfs de hele nacht zonder laten zitten.

Kittekat

Kittekat.net ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eight10man
eindelijk!

ik heb hem weer aan de praat! en ZONDER teleplan
ik belde siemens helpdesk (0900 33 33 100), lgede mijn probleem uit en kreeg 2 codes die ik zou moeten invoeren:
- software reset: *#7780#
- hardware reset: *#7370#

geen van beiden werkten omdat mijn gsm alweer uitviel voordat ie opgestart was
ik belde terug en kreeg een nieuwe all-in hardware reset:

* en # indrukken tegelijk en dan tegelijk de sx1 aanzetten - dan begint ie alles te resetten...
ik heb GEEN contact meer enzo... alles van de c-schijf weg... alle settings enzo
MAAR HIJ WERKT WEER
en mijn progs op mijn mmc staan er ook nog en werken gewoon! zelfs save games werken

MOOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmeng
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:56

tijmeng

Panasonic 7J

Er lopt een inkoopactie van Sandisk MMCtjes van 1GB.. werken deze in mn SX1.. kan het niet vinden op inet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kittekat schreef op zondag 24 april 2005 @ 19:22:
Heb sinds 1 maand ook een SX1 van Siemens, nou hbe ik het volgende probleem sinds gisterenavond, dat mijn toetsen het niet meer doen aan de rechterkant. Alleen de 6 en de 7 nog verder doet de menu knop en de bel en ophangknop het ook niet meer, hebben meer mensen dit probleem gehad want het is verschikkelijk irritant. En zoja wat is de oplossing? Als ik opnieuw opstart doen ze het wel ff maar daarna niet meer heb de batterij er ook al een paar keer in en uit gehaalt en vanacht zelfs de hele nacht zonder laten zitten.

Kittekat
Dat heb ik ook een tijdje gehad maar bij mij bleek er zand in te zitten en het was na een paar dagen weer weg. Gewoon heel lang blijven proberen en als dat nog niet werkt lijkt het me slim om hem te laten repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M`n SX1 terug van reparatie, zeer snel, m`n gsm viel constant uit in m`n broekzak, het is vervolgens een level 3 reparatie geworden, en binnen 2 weken was ie terug. en hij werkt helemaal perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tijmeng schreef op dinsdag 26 april 2005 @ 12:59:
Er lopt een inkoopactie van Sandisk MMCtjes van 1GB.. werken deze in mn SX1.. kan het niet vinden op inet
de sandisk 512 mb werkt niet en de sandisk 256 wel :?
dus het wordt een verrasingspakket.
laat het wel even weten of hij wel of niet werkt voor de anderen, zodat we hem aan de lijst kunnen toevoegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mn SX1 nu al n tydje.. Altyd goed gewerkt, en nu 1x in de reparatie geweest
by Siemens. (Na aankoop ging ie niet aan..)
Nu is het zo dat de 2 knoppen aan weerszyden van het pookje niet meer
werken. Zou ik dit zelf kunnen verhelpen of word het weer opsturen naar Zoetermeer?

Verder vroeg k me af of mn garantie ook vervalt (?) als ik een nieuwe cover op mn sx1 zet.
Ik kan nml aan zo'n zwarte cover komen, maar wil mn garantie natuurlyk niet kwyt...
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste