Nu w8en op fw15 dan!! Als nu ineens blijkt dat volume hoger ligt!! Lijkt me prachtig, irriteer me erg aan die lage volume
Verwijderd
dit = wat er nog meer is veranderd aan fw15:
- fixed the unstability in downloads
- stability of MMC improved (frequency decreased from 16mhz to 12mhz)
- fixed browser crashing in certain MMS
- changes in java midlet installation procedure
- uses ebuilt_ln filter instead ringing
- fixed the stall in mp3 playback
en het volume is omhoog gegaan natuurlyk!
- fixed the unstability in downloads
- stability of MMC improved (frequency decreased from 16mhz to 12mhz)
- fixed browser crashing in certain MMS
- changes in java midlet installation procedure
- uses ebuilt_ln filter instead ringing
- fixed the stall in mp3 playback
en het volume is omhoog gegaan natuurlyk!
Verwijderd
Hallo,
Ik ben net nieuw hier maar volg dit topic al een tijdje. Ik ben echt heel erg tevreden met mijn SX1 en heb er eigenlijk nooit echt grote problemen mee gehad. Maar nu heb ik toch een vraagje, ik ga binnenkort naar amerika en nou heb ik gehoord dat daar veel telefoons niet werken, iets met triple band of zo, nou heb ik niet zo veel verstand van telefoons, maar kan ik met mun sx1 gewoon in amerika bellen?
groetjes richard
Ik ben net nieuw hier maar volg dit topic al een tijdje. Ik ben echt heel erg tevreden met mijn SX1 en heb er eigenlijk nooit echt grote problemen mee gehad. Maar nu heb ik toch een vraagje, ik ga binnenkort naar amerika en nou heb ik gehoord dat daar veel telefoons niet werken, iets met triple band of zo, nou heb ik niet zo veel verstand van telefoons, maar kan ik met mun sx1 gewoon in amerika bellen?
groetjes richard
Verwijderd
Kijk ff hier:
Siemens SX1 - Deel 5
Dan zie je bij networks: GSM 900/1800 en 1900.
Dus 3 banden. Dit zou betekenen dat de SX1 in Amerika moet werken.
Alleen de afspraken van je provider ken ik niet.
Siemens SX1 - Deel 5
Dan zie je bij networks: GSM 900/1800 en 1900.
Dus 3 banden. Dit zou betekenen dat de SX1 in Amerika moet werken.
Alleen de afspraken van je provider ken ik niet.
In de meeste staten is 1900 geschikt, alleen er zijn ook andere staten die nóg weer iets anders hebben(niet-Europeesch)
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Verwijderd
Ik wil er wel een als je ze bestellen gaat.Verwijderd schreef op donderdag 10 februari 2005 @ 17:16:
Heeft er iemand ervaring met de 2000 milli ampere imitatie accu's? Ik weet dat dit wordt afgeraden ( garantie, enzovoort ), maar gaan ze nu echt 2x langer mee dan de standaard accu?
Zijn er andere problemen bekend?
Ik zie namelijk niet in, dat zo'n accu nu echt slecht is voor je telefoon. het enige dat ik weet, is dat de battery indicator niet meer goed wordt weergegeven.
Ze kosten ook nog de helft minder, dan de originele Siemens accu's.
Verwijderd
Hoe lang waren jullie hem kwijt wanneer hij opgestuurd werd voor garantie?
Ik ben mijne al 1.5 week kwijt.
Ik ben mijne al 1.5 week kwijt.
Verwijderd
Ik heb de volgende vraagjes:
Als ik mijn Telefoon compleet formatteer, terwijl ik al mijn programma’s op mijn MMC heb geïnstalleerd ben ik dan mijn snelkoppelingen van mijn programma’s kwijt?
Starten mijn programma’s op mijn MMC in ieder geval nog wel op? Aangezien ze ook data op C: wegschrijven?
Ben je na het formatteren je smsjes en je agenda kwijt?
Ik heb een mastercode van Siemens gekregen, omdat mijn toestel was gelockt. ( Toestelcode ), Kan ik deze code meerdere keren gebruiken, voor als mijn SX1 weer lockt?
Kan ik makkelijk Route 66 activeren?
Als ik mijn Telefoon compleet formatteer, terwijl ik al mijn programma’s op mijn MMC heb geïnstalleerd ben ik dan mijn snelkoppelingen van mijn programma’s kwijt?
Starten mijn programma’s op mijn MMC in ieder geval nog wel op? Aangezien ze ook data op C: wegschrijven?
Ben je na het formatteren je smsjes en je agenda kwijt?
Ik heb een mastercode van Siemens gekregen, omdat mijn toestel was gelockt. ( Toestelcode ), Kan ik deze code meerdere keren gebruiken, voor als mijn SX1 weer lockt?
Kan ik makkelijk Route 66 activeren?
Ik denk dat dit van het programma afhankelijk is. De meesten zullen het waarschijnlijk nog wel doenVerwijderd schreef op donderdag 17 februari 2005 @ 11:24:
Ik heb de volgende vraagjes:
Ja... backup maken dus!Ben je na het formatteren je smsjes en je agenda kwijt?
(mbv Data Suite en na de format de agenda, contactpersonen en sms-jes herstellen)
Ja, vziw welIk heb een mastercode van Siemens gekregen, omdat mijn toestel was gelockt. ( Toestelcode ), Kan ik deze code meerdere keren gebruiken, voor als mijn SX1 weer lockt?
Als je hem gekocht hebt wel jaKan ik makkelijk Route 66 activeren?
Hoi Harmen,hjdv schreef op zondag 13 februari 2005 @ 18:53:
Hallo allemaal.
Sinds kort gebruik ik een SX1. 't Is een pracht toestel, waarmee ik ook mijn mail zou willen afhandelen. Dat blijkt niet te lukken. Ik heb de juiste instellingen (van KPN waar ik een abonnement heb) om te kunnen mailen in het toestel zitten en ook hier nog eens vandaan gehaald. 'k Heb de gegevens van mijn mailbox netjes ingegeven,maar krijg consequent de melding "Algemeen: systeemfout! Probeer het opnieuw."
Om het probleem evt. op te lossen heb ik het toestel gereset (natuurlijk na een backup gemaakt te hebben) en het opnieuw geprobeerd, met hetzelfde effect.
Heeft hier iemand dit probleem ook gehad ? Hoe heb je evt. opgelost ? Is het misschien een fout in het toestel ?
Harmen
Geeft je telefoon achter de melding "Algemeen: systeemfout!" de code (-27)? Dat bericht had ik gisteren namelijk ook toen ik het simkaartje van mijn nieuwe abo erin deed (zelfde netwerk als vorige abo - Orange). Ze waren op dat moment echter bezig de Internettoegang in te schakelen voor mijn nummer (het GPRS icoontje verscheen na de volgende keer opstarten weer) en sinds vanmorgen werkt de mailbox ook weer gewoon.
Oftewel, volgens mij wil je telefoon met deze melding aangeven dat 'ie niet op internet kan (ondanks dat het GPRS icoonje er wel staat)
Succes
Verwijderd
ik heb eens een messenger geinstalleerd zodat ik kan msnen op de phone alleen ik ben erg benieuwd naar de kosten. heeft iemand een idee hoeveel het msnen op een mobiel met telfort (gprs) kost?
Nee, de code-toevoeging staat er niet. Volgens 'de winkel' zou het een fout in de software kunnen zijn, daarom hebben ze een vervangend exemplaar besteld. Ben benieuwd of dat zo zal blijken te zijn ...JohanF schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 09:59:
Geeft je telefoon achter de melding "Algemeen: systeemfout!" de code (-27)?
[ ... ]
Oftewel, volgens mij wil je telefoon met deze melding aangeven dat 'ie niet op internet kan (ondanks dat het GPRS icoonje er wel staat).
[ Voor 4% gewijzigd door hjdv op 18-02-2005 21:24 ]
Harmen
Tsja dan moet je effe op de Telfort site kijken hehVerwijderd schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 21:09:
ik heb eens een messenger geinstalleerd zodat ik kan msnen op de phone alleen ik ben erg benieuwd naar de kosten. heeft iemand een idee hoeveel het msnen op een mobiel met telfort (gprs) kost?
Verwijderd
1,65 per mb ofzo... maar ik bedoel meer of er exclusieve kosten bijkomen naast de gprs verbinding?
Verwijderd
neeVerwijderd schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 19:26:
1,65 per mb ofzo... maar ik bedoel meer of er exclusieve kosten bijkomen naast de gprs verbinding?
Verwijderd
Is er ook iemand die Route 66 Europa 2005 heeft
Want ik zit met een probleem en via die helpdesk(Engels)wordt het niet wat
Na lang weggeweest te zijn weer een nieuwe ervaring van mijn SX1
Mijn tel was dus stuk....softwarefout. Opgestuurd en na 5 weken was hij weer gerepareerd en werkte alles naar behoren.
10 dagen later is hij dus weer stuk, valt continu uit en heb de SX1 maar weer opgestuurd, deze keer met de suggestie dat ik een nieuwe telefoon krijg.
zal toch wel niet gebeuren, maar ik koop nooit meer Siemens.
Werk zelf bij KPN op de e-mail afdeling en de behandeltijd van een mailtje is maximaal 2 dagen. Ik wacht nu reeds 6 dagen op antwoord....
Mijn tel was dus stuk....softwarefout. Opgestuurd en na 5 weken was hij weer gerepareerd en werkte alles naar behoren.
10 dagen later is hij dus weer stuk, valt continu uit en heb de SX1 maar weer opgestuurd, deze keer met de suggestie dat ik een nieuwe telefoon krijg.
zal toch wel niet gebeuren, maar ik koop nooit meer Siemens.
Werk zelf bij KPN op de e-mail afdeling en de behandeltijd van een mailtje is maximaal 2 dagen. Ik wacht nu reeds 6 dagen op antwoord....

Verwijderd
Wat wil je weten. (Wat is het probleem)Verwijderd schreef op zondag 20 februari 2005 @ 22:11:
Is er ook iemand die Route 66 Europa 2005 heeft![]()
Kan iemand mij helpen om fw 15 te vinden. Ik heb de BENE nodig Uk-Fr-NL ? Heb ik alleen de Siemens Data Suite nodig?
Thanks
Thanks
Verwijderd
Hoi. Omdat mijn toestel een format nodig heeft (de agendafunctie geeft telkens een system error), probeer ik de hele zaak te backuppen. De backup (gewoon via de datakabel) loopt echter telkens na ongeveer 30 sec. vast. Het bestand waar het op bleef hangen heb ik al eens weggehaald (wel bewaard uiteraard) maar dan blijft de backup hangen op de volgende. Iemand een suggestie?
Laatste officiele versie van de benelux software is fw14.. Tenzij je een illegale software versie bedoeld die gehackt is, maar daar hebben we het hier niet over op het forumKingskawn schreef op maandag 21 februari 2005 @ 10:07:
Kan iemand mij helpen om fw 15 te vinden. Ik heb de BENE nodig Uk-Fr-NL ? Heb ik alleen de Siemens Data Suite nodig?
Thanks
Verwijderd
Sinds kort ook in het bezit van een SX1 icm. Route66 mobile. Zeer tevreden tot dusver, maar.........
Probeerde net via infrarood iets te ontvangen; scherm viel langzaam weg. Niets deed het meer. Vervolgens alles eruit gehaald en later opnieuw geprobeerd aan te zetten. Na het indrukken van de aan/uit knop kreeg ik slechts een korte zoemtoon. Telefoon aan de lader gehangen (is nog bijna vol) geen reactie; bij het ontkoppelen van telefoon/lader wederom korte zoemtoon. Vervolgens zoals in de FAQ stond harde reset geprobeerd middels * # rode hoorn. Vood de vorm ook de code *#7780# geprobeerd, maar nog steeds niets. Begin me nu toch wel zorgen te maken....... Heb de hele thread doorlopen, maar kon geen soortgelijk probleem vinden. Hopelijk heeft iemand een goede tip.....Alvast bedankt.
Probeerde net via infrarood iets te ontvangen; scherm viel langzaam weg. Niets deed het meer. Vervolgens alles eruit gehaald en later opnieuw geprobeerd aan te zetten. Na het indrukken van de aan/uit knop kreeg ik slechts een korte zoemtoon. Telefoon aan de lader gehangen (is nog bijna vol) geen reactie; bij het ontkoppelen van telefoon/lader wederom korte zoemtoon. Vervolgens zoals in de FAQ stond harde reset geprobeerd middels * # rode hoorn. Vood de vorm ook de code *#7780# geprobeerd, maar nog steeds niets. Begin me nu toch wel zorgen te maken....... Heb de hele thread doorlopen, maar kon geen soortgelijk probleem vinden. Hopelijk heeft iemand een goede tip.....Alvast bedankt.
Verwijderd
Hallo...
Sinds zaterdag ben ik ook in het bezit van een SX1....
Nou...eerste problemen dient zich al aan....de datum blijft niet in het geheugen?..ik stel hem netje in,maar zodra ik het toestel uitzet word de datum terug gezet naar Jan 2003, en ook de klok gaat terug.
Een ander probleem...is dat hij de mmcard niet ziet?...
Ik ben de telefoon al om wezen ruilen, ook het kaartje heb ik omgerolen...maar bij de nieuwe telefoon precies hetzelfde...hij ziet het kaartje niet,en ook bij dat toestel gaat de tijd gaat elke keer terug?..
Iemand een idee...wat ik fout doe?..
(soft is de orginele 12..en de kaart is een Apacer 512 mmc)
Bij voorbaat dank.
Nou...eerste problemen dient zich al aan....de datum blijft niet in het geheugen?..ik stel hem netje in,maar zodra ik het toestel uitzet word de datum terug gezet naar Jan 2003, en ook de klok gaat terug.
Ik ben de telefoon al om wezen ruilen, ook het kaartje heb ik omgerolen...maar bij de nieuwe telefoon precies hetzelfde...hij ziet het kaartje niet,en ook bij dat toestel gaat de tijd gaat elke keer terug?..
Bij voorbaat dank.
Verwijderd
Als ik nu van Nederland naar Duitsland wil wat kan ik gebruiken omdatVerwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 08:53:
[...]
Wat wil je weten. (Wat is het probleem)
Duitsland al 256mb is net als de MMC ?
Of is er een mogelijkheid om een 512MMC card te halen ?
En ik neem aan dat je eerst gebruik maakt van de Benelux en dan pas je map van Duitsland
Alvast bedankt voor je antwoord
Verwijderd
Ik lees dat er veel mensen lopen te klojen met de FW maar is er nou niemand die
net als mij de SX1 terug heeft gekregen van Teleplan met FW 13 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu moet ik toegeven dat ik eigenlijk weinig bijzonders doe met de telefoon maar ben er na
de reparatie zeker op vooruit gegaan.
Zelfs het joystickje is vernieuwd en dat is eigenlijk het enige waar ik weer aan
moet wennen
net als mij de SX1 terug heeft gekregen van Teleplan met FW 13 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu moet ik toegeven dat ik eigenlijk weinig bijzonders doe met de telefoon maar ben er na
de reparatie zeker op vooruit gegaan.
Zelfs het joystickje is vernieuwd en dat is eigenlijk het enige waar ik weer aan
moet wennen
Verwijderd
De map van de Benelux is 93.747 Kb,Duisland is 238.670 Kb, een totaal van 340.394 Kb.Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 21:53:
[...]
Als ik nu van Nederland naar Duitsland wil wat kan ik gebruiken omdat
Duitsland al 256mb is net als de MMC ?
Of is er een mogelijkheid om een 512MMC card te halen ?
En ik neem aan dat je eerst gebruik maakt van de Benelux en dan pas je map van Duitsland
Alvast bedankt voor je antwoord
Dat kan op 1 MMC. (van 512 Mb of groter) Dan eerst van vertrekpunt tot de grens,en dan vanaf de grens tot bestemming.
P.s. Alle SX1's gaan bij Teleplan de deur uit met Fw14.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2005 08:01 ]
Dood MMI board, enkeltje Teleplan.Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:56:
Sinds kort ook in het bezit van een SX1 icm. Route66 mobile. Zeer tevreden tot dusver, maar.........
Verwijderd
Dit is een probleem bij Fw12,Probeer Fw14.Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 18:53:
Hallo...
Bij voorbaat dank.
Ik las ergens dat er bij fw15 themes konden worden veranderd ofzo.. Iemand had een standalone patch gemaakt maar weet nou niet of dat legaal/illegaal is.. Moet in alle gevallen afw8en omdat me telefoon niet compatibel is met die fw
Verwijderd
Mijn SX1 is dus ook opgestuurd met de volgende mankementen vermeld:
1. speaker defect (werkt sporadisch en dan nog niet optimaal);
2. loopt vaak vast tijdens bellen of typen van een SMS-/MMS-/e-mailbericht;
3. bij het starten van diverse standaardapplicaties -> algemeen systeemfout;
4. start traag op (trager dan voorheen);
5. dataverlies op C:\ na reboot (gedeelte van berichten en contacten zijn plots verdwenen in persoonlijk aangemaakte mappen);
6. bluetooth werkt niet optimaal (verbinding valt soms gewoon weg, connectie met laptop of andere GSM maakt geen verschil);
7. spontaan gegevensverlies op C:\;
8. GPRS- & MMS-toegangspunten vervallen steeds (wederom dataverlies dus);
9. bij de cijfers 6, 7 & 8 verschijnt er op het scherm een soort van “vlek”;
10. en inkomende gesprekken komen niet aan soms niet aan (alle doorschakelingen zijn dan inactief).
SX1 is al meerdere malen geformatteerd, als ook firmware resets uitgevoerd.
Zet die blije verkoper erbij: FOUTIEF GEBRUIK!/OVERIGE.
Ik een hele discussie met die gozer gehad en hij moest dat er wel bij zetten. Echt een #&$%(_#[$""!@"#_ argh.. Die gozer wist er geeneens iets vanaf en nu ben ik dat ding zeker 4 tot 5 weken kwijt. Echt te erg.. hopelijk wordt er het een en ander flink vervangen.
5. dataverlies op C:\ na reboot (gedeelte van berichten en contacten zijn plots verdwenen in persoonlijk aangemaakte mappen);
6. bluetooth werkt niet optimaal (verbinding valt soms gewoon weg, connectie met laptop of andere GSM maakt geen verschil);
10. en inkomende gesprekken komen niet aan soms niet aan (alle doorschakelingen zijn dan inactief).
Ik een hele discussie met die gozer gehad en hij moest dat er wel bij zetten. Echt een #&$%(_#[$""!@"#_ argh.. Die gozer wist er geeneens iets vanaf en nu ben ik dat ding zeker 4 tot 5 weken kwijt. Echt te erg.. hopelijk wordt er het een en ander flink vervangen.

Weet iemand ook toevallig hoe je het beste aan de zwarte versie van de SX1 kan komen?
Vooral duitse webwinkels adverteren met het zwarte model.
Die is namelijk echt
Die is namelijk echt
Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!
Verwijderd
ik krijg systeemfout 33 of -3002 als ik gprs inschakel, wat is er fout, ik heb via de siemens site de gegevens van telfort opgehaald, en ingesteld
Dat soort idioten had (ja HAD, ik werk helaas niet meer bij Teleplan) ik altijd een pesthekel aan. Een totaal NIETS zeggende klacht. Wat je het beste kan doen is zorgen dat er een briefje meegestuurd wordt met jouw duidelijk uitgewerkte klacht, desnoods prop je dat blaadje in je batterijvak of iets dergelijks.Verwijderd schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 09:39:
Mijn SX1 is dus ook opgestuurd met de volgende mankementen vermeld:
Verwijderd
Tjah.. als ik de symptomen opschrijf dan kan iemand van teleplan er vast wel een kaartje aan hangen van wat er dan fout is. .., maar ja. Dat ding zit dus gewoon vol met mankementen.
Kijk:hp38guser schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 22:54:
Weet iemand ook toevallig hoe je het beste aan de zwarte versie van de SX1 kan komen?
Die is namelijk echt
http://communications.sie..._27752_rArNrNrNrN,00.html
De zwarte SX1 is alleen in duitsland te koop.. althans bij een online shop dan.... (siemens=duits toch?) Dus wellicht dat ie ook alleen maar daar leverbaar is..
BTW check foto op rechterkant.. Zit ie op te nemen maar video duurt al 2:19?...
[ Voor 13% gewijzigd door Kijoki op 24-02-2005 18:20 ]
Maar dat zwarte is toch echt gespoten he, dus niet een of ander lullig frontje? En als ik dat ding in Duitsland koop, krijg ik dan wel een Engelse firmware? Ik heb geen behoeft aan duitstalige firmware.
00:19minuten aan het opnemen.Kijoki schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 18:14:
[...]
Kijk:
http://communications.sie..._27752_rArNrNrNrN,00.html
De zwarte SX1 is alleen in duitsland te koop.. althans bij een online shop dan.... (siemens=duits toch?) Dus wellicht dat ie ook alleen maar daar leverbaar is..
BTW check foto op rechterkant.. Zit ie op te nemen maar video duurt al 2:19?...
zo mooi vind ik de McLaren versie niet hoor.
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Het ziet er naar mij gewoon echt gespoten uit.. Anders moet je zo'n duitse webwinkel checken waar ze de originele covers verkopen. Denk niet dat Siemens er een stomme frontje op zet.. Het is ook een andere telefoon zie ik.
Bij het menu zie ik namelijk een McClaren submenu ofzo.. (althans bij 3d-weergave) Maar voor de rest moet je toch echt ff bij die winkel zelf zijn.. Hij ziet er wel UBERgeil uit
Bij het menu zie ik namelijk een McClaren submenu ofzo.. (althans bij 3d-weergave) Maar voor de rest moet je toch echt ff bij die winkel zelf zijn.. Hij ziet er wel UBERgeil uit
Ok, ik weet genoeg. De zilverkleurige is denk ik ook wel geschikt voor mij.
En is er inmiddels na bijna 1,5 jaar nog geen betere mobiele telefoon welke STEREO radio en MP3 speler heeft, kleurenscherm en uitbreidbaar geheugen voor minder dan E 300?
En is er inmiddels na bijna 1,5 jaar nog geen betere mobiele telefoon welke STEREO radio en MP3 speler heeft, kleurenscherm en uitbreidbaar geheugen voor minder dan E 300?
[ Voor 54% gewijzigd door Acheron op 24-02-2005 22:44 ]
Verwijderd
Heb ook fw15 erop, heb em zelf 'gehackt' met een hex-editor. Komt op precies t zelfde neer als die patch maar zo weet je wat jeje telefoon aan doetKijoki schreef op dinsdag 22 februari 2005 @ 21:09:
Ik las ergens dat er bij fw15 themes konden worden veranderd ofzo.. Iemand had een standalone patch gemaakt maar weet nou niet of dat legaal/illegaal is.. Moet in alle gevallen afw8en omdat me telefoon niet compatibel is met die fw
Het is wel allemaal illegaal jammer genoeg...

Maar ik kan nu wel byna alles aan mn telefoon veranderen!
Wil et ook wel doen maar wil em binnenkort naar reparatie brengen.. (zit dit al zo lang uit te stellen
) Maar het lijkt me leuk om bijvoorbeeld opstartscherm en het klokje te veranderen.... En die stomme zogenaamde palettenkleuren
(echt lelijk die kleuren....)
Volgens mij niet.. Maar wellicht is er bij SE ook wat goeds te vinden? Nokia heeft genoeg smartphones maar nog geen een gevonden met radio en mp3 speler... Maar ik denk dat als je een tijdje w8 dat er dan wellicht een paar nieuwe s60 foontjes komen.. Ik hoop dat siemens er weer eentje erbij gooit (opvolger dan de sx1 hopelijk).hp38guser schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 19:48:
Ok, ik weet genoeg. De zilverkleurige is denk ik ook wel geschikt voor mij.
Oh! De zak gehad omdat je hier aan het posten was?sebastius schreef op donderdag 24 februari 2005 @ 00:05:
Dat soort idioten had (ja HAD, ik werk helaas niet meer bij Teleplan) ik altijd een pesthekel aan
En nee, er is nog STEEDS GEEN waardige opvolger.
[ Voor 11% gewijzigd door Barca op 26-02-2005 11:34 ]
Dat kan dus niet bij deze telefoon omdat ie te lage OS heeft hiervoor... Maar met fw15 kan je wel bepaalde dingen veranderen.. Alhoewel dit niet helemaal legaal is. (Ga et zelf wel doen want ben et zat van een paar kleurtjes enzo
)
Verwijderd
Ik heb sinds vorige week een sx1 gekocht na dat ik helemaal klaar met mijn SendoX was.
Als jullie van plan zijn om zo een te kopen kan ik het echt afraden die telefoon kan veel alleen bellen daar is hij niet zo goed in en het word ook helemaal niet ondersteunt door sendo.
Maar ik heb met mijn sx1 ook een probleempie dat ik met mijn sendo niet had.
Ik heb route66 wat op mijn sendo heel goed werkte alleen met me sx1 valt hij soms weg zo dat hij weer opnieuw de roete met berekenen en dan ben zeker een minuut verder als hij weer de roete oppakt en dat is natuurlijk heel vervelden als je in een stad rij als je veel afslagen moet nemen dan kan je natuurlijk een paar afslagen missen.
Mijn vraag is als jullie daar ook last van hebben of heb ik meteen al een mankement aan me telefoon terwijl hij net nieuw is. Ik heb de nieuwste versie erop staan op me telefoon versie 14
Alvast bedank voor het antwoord
Als jullie van plan zijn om zo een te kopen kan ik het echt afraden die telefoon kan veel alleen bellen daar is hij niet zo goed in en het word ook helemaal niet ondersteunt door sendo.
Ik heb route66 wat op mijn sendo heel goed werkte alleen met me sx1 valt hij soms weg zo dat hij weer opnieuw de roete met berekenen en dan ben zeker een minuut verder als hij weer de roete oppakt en dat is natuurlijk heel vervelden als je in een stad rij als je veel afslagen moet nemen dan kan je natuurlijk een paar afslagen missen.
Mijn vraag is als jullie daar ook last van hebben of heb ik meteen al een mankement aan me telefoon terwijl hij net nieuw is. Ik heb de nieuwste versie erop staan op me telefoon versie 14
Verwijderd
Ik heb sinds vorige week een sx1 gekocht na dat ik helemaal klaar met mijn SendoX was.
Nee hoor, maar ze hadden geen avondploeg meer nodig.Barca schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 11:34:
[...]
Oh! De zak gehad omdat je hier aan het posten was?
En nee, er is nog STEEDS GEEN waardige opvolger.
Ik zie et wel als ie maar heelhuids terugkomt
Er zijn dus duidelijk minder defecte mobieltjes binnengebrachtsebastius schreef op zaterdag 26 februari 2005 @ 21:13:
[...]
Nee hoor, maar ze hadden geen avondploeg meer nodig.
Verwijderd
Als ik een backup van mijn telefoon wil maken krijg ik de volgende foutmelding: Backup fout Analyse verschillen tussen telefoon en PC. Weet iemand wat dit is betekend en hoe ik het op kan lossen??? Ander ben ik bang dat al mijn gegevens verloren gaan....
Je kunt het wellicht ook van de andere kant bekijken, vanaf nu duurt het nóg langer voordat je je SX1 van Teleplan terug krijgt!hp38guser schreef op maandag 28 februari 2005 @ 18:29:
[...]
Er zijn dus duidelijk minder defecte mobieltjes binnengebracht

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
Verwijderd
Ik heb ook veel problemen gehad met mijn backup. Er zat een corrupte file op mijn toestel en daarom lukte het telkens niet. Uiteindelijk heb ik gewoon alles handmatig naar m'n PC gekopieerd en na een format (dat was namelijk nodig) weer teruggezet. Alles loopt nu weer als een zonnetje. Alleen mijn agenda was ik kwijt (dat was de corrupte file) maar die kon ik gelukkig weer synchroniseren met Outlook op m'n PC. Pfff... ik hikte er flink tegenaan, maar ik ben blij dat ik het heb gedaan. Mijn advies: denk wel goed na bij dit soort problemen voordat je iets definitiefs doet. Het maakte mij ook wel op een ergerlijke manier duidelijk hoe afhankelijk je eigenlijk wordt van dit soort stomme apparaten...Verwijderd schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 22:26:
Als ik een backup van mijn telefoon wil maken krijg ik de volgende foutmelding: Backup fout Analyse verschillen tussen telefoon en PC. Weet iemand wat dit is betekend en hoe ik het op kan lossen??? Ander ben ik bang dat al mijn gegevens verloren gaan....
Verwijderd
Iets heel anders... ik ben wel toe aan een nieuw toestel. Mijn SX1 is echt flink afgeleefd en de problemen nemen toch wel een beetje toe. Gelukkig mag ik over een maandje weer m'n abonnement bij Orange verlengen. Maar als ik zo rondkijk is er echt niet veel beters dan de SX1. Ik wil namelijk wel graag een toestel mét radio en uitgebreide agenda-functie hebben en dat vind je volgens mij nergens. Of mis ik een belangrijke ontwikkeling? Een megapixel camera boeit mij wat minder... Iemand nog een aardige tip?
Verwijderd
Misschien de Nokia 3230?
Alleen heeft deze slechts dual mono weergave van MP3.
Verder wel een 1,3 MP camera, radio , etc...
Lijkt mij wel een leuk toestelletje.
Alleen heeft deze slechts dual mono weergave van MP3.
Verder wel een 1,3 MP camera, radio , etc...
Lijkt mij wel een leuk toestelletje.
Verwijderd
T-mobile SDA (zijn ook sim-lock vrije op de markt)Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 20:09:
Iets heel anders... ik ben wel toe aan een nieuw toestel. Mijn SX1 is echt flink afgeleefd en de problemen nemen toch wel een beetje toe. Gelukkig mag ik over een maandje weer m'n abonnement bij Orange verlengen. Maar als ik zo rondkijk is er echt niet veel beters dan de SX1. Ik wil namelijk wel graag een toestel mét radio en uitgebreide agenda-functie hebben en dat vind je volgens mij nergens. Of mis ik een belangrijke ontwikkeling? Een megapixel camera boeit mij wat minder... Iemand nog een aardige tip?
Imate SP3i
Qtek 8020
Verwijderd
Dank je. Ziet er inderdaad mooi uit. Deze kwam ik zelf nog ergens tegen:SonyEricsson K750i. Nog niet op de markt maar de specificaties zijn prima...Verwijderd schreef op donderdag 03 maart 2005 @ 22:30:
[...]
T-mobile SDA (zijn ook sim-lock vrije op de markt)
Imate SP3i
Qtek 8020
Verwijderd
Hmmm kheb net de GPRS instellingen via bel.nl naar me toe laten sms'en maar hij doet het niet!
Geachte heer/mevrouw,
Ik heb afgelopen zaterdag mijn SX1 terug van reparatie ontvangen. Deze
is in zeer korte tijd (1 week na de eerste reparatie was er weer een
defect) twee maal stuk gegaan.
De telefoon werkt nu prima, echter zodra ik de batterijoplader of de
headset wil gebruiken krijg ik vage meldingen.
Wanneer ik de headset in de telefoon plug lees ik : Batterij wordt
opgeladen. Ik moet dan een aantal keer de headset opnieuw inpluggen
voordat deze herkend wordt als zijnde headset.
De batterijoplader doet het eveneens niet, ook hier moet ik eindeloos
prutsen alvorens ik mijn batterij op kan laden.
Ik neem aan dat er bij de laatste reparatie iets verkeerd gegaan is
waardoor de contactjes in de telefoon niet meer correct reageren op
het inpluggen van een batterijoplader of headset.
Dit betekent dat ik de telefoon voor de derde maal in 10 weken tijd
naar u toe kan sturen, voor een defect waar ik geen schuld aan heb.
Dit gaat mij voor de derde maal 8,00 euro kosten en wederom kan ik een
aantal weken wachten.
Ik heb reeds een klacht ingediend betreffende de kwaliteit van dit dure toestel.
Ik verzoek u deze klacht door te zetten naar uw meerdere, aangezien ik
geen zin heb om wederom schriftelijk contact met u op te nemen of
opnieuw te bellen naar uw klantenservice.
Ik neem aan dat een zeer klantvriendelijke oplossing nu op zijn plaats is.
Siemens
Ik heb afgelopen zaterdag mijn SX1 terug van reparatie ontvangen. Deze
is in zeer korte tijd (1 week na de eerste reparatie was er weer een
defect) twee maal stuk gegaan.
De telefoon werkt nu prima, echter zodra ik de batterijoplader of de
headset wil gebruiken krijg ik vage meldingen.
Wanneer ik de headset in de telefoon plug lees ik : Batterij wordt
opgeladen. Ik moet dan een aantal keer de headset opnieuw inpluggen
voordat deze herkend wordt als zijnde headset.
De batterijoplader doet het eveneens niet, ook hier moet ik eindeloos
prutsen alvorens ik mijn batterij op kan laden.
Ik neem aan dat er bij de laatste reparatie iets verkeerd gegaan is
waardoor de contactjes in de telefoon niet meer correct reageren op
het inpluggen van een batterijoplader of headset.
Dit betekent dat ik de telefoon voor de derde maal in 10 weken tijd
naar u toe kan sturen, voor een defect waar ik geen schuld aan heb.
Dit gaat mij voor de derde maal 8,00 euro kosten en wederom kan ik een
aantal weken wachten.
Ik heb reeds een klacht ingediend betreffende de kwaliteit van dit dure toestel.
Ik verzoek u deze klacht door te zetten naar uw meerdere, aangezien ik
geen zin heb om wederom schriftelijk contact met u op te nemen of
opnieuw te bellen naar uw klantenservice.
Ik neem aan dat een zeer klantvriendelijke oplossing nu op zijn plaats is.
Siemens

Ik heb mijn sx1 nu ook al een tijdje en ik moet zeggen dat ik er eigenlijk nog geen echte problemen mee heb gehad (even afkloppen)
Er zijn echter wel een aantal dingen waar ik niet tevreden mee ben:
1) STOF! Het zit echt overal, op de lens van de camera (binnen en buiten) scherm (binnen en buiten) bij de batterij. Ik word er echt gek van
2) Verkleuring. De zijkanten zijn greizer van kleur geworden. dat is op zich niet zo erg, maar het is wel vervelend dat ie op sommige delen niet mee verkleurt, dus je kunt het kleurverschil zien.
3) De oordopjes. Ik ben bang dat een van de 2 'opgeblazen' is, hij geluid is namelijk vervormd. Ook zijn bijde dopjes aan het barsten (boven het zwarte rubber,in het zilver, onder het chroom.
Zijn er meer mensen die van dit laatste ook last hebben? (barstjes) En zo ja wat heb je gedaan? Ter reparatie aangeboden, of gewoon door gebruiken.
Ik ben overigens van mening dat dit soort problemen eigenlijk niet mogen voorkomen na een klein half jaar bij een toestel in deze prijklasse
Er zijn echter wel een aantal dingen waar ik niet tevreden mee ben:
1) STOF! Het zit echt overal, op de lens van de camera (binnen en buiten) scherm (binnen en buiten) bij de batterij. Ik word er echt gek van
2) Verkleuring. De zijkanten zijn greizer van kleur geworden. dat is op zich niet zo erg, maar het is wel vervelend dat ie op sommige delen niet mee verkleurt, dus je kunt het kleurverschil zien.
3) De oordopjes. Ik ben bang dat een van de 2 'opgeblazen' is, hij geluid is namelijk vervormd. Ook zijn bijde dopjes aan het barsten (boven het zwarte rubber,in het zilver, onder het chroom.
Zijn er meer mensen die van dit laatste ook last hebben? (barstjes) En zo ja wat heb je gedaan? Ter reparatie aangeboden, of gewoon door gebruiken.
Ik ben overigens van mening dat dit soort problemen eigenlijk niet mogen voorkomen na een klein half jaar bij een toestel in deze prijklasse
Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn
Verwijderd
ik heb weer last van het constant uitvallen van m`n sx1 als die in m`n broekzak zit en de laatste dagen zelfs vaak als die gewoon op tafel ligt.
wel heb ik gemerkt als de gsm rechtop in je broekzak zit, dat die bijna niet uitvalt, en als die op z`n kop zit wel. Ik heb hem pas geleden al opgestuurd en toen hebben ze alleen de FW ge-upgrade naar 14.
Weet iemand de recente RMA wachttijd paar weken geleden was dit nog ong. 6 weken.
*edit* tevens doet de linker softkey het ook vaak klote.
wel heb ik gemerkt als de gsm rechtop in je broekzak zit, dat die bijna niet uitvalt, en als die op z`n kop zit wel. Ik heb hem pas geleden al opgestuurd en toen hebben ze alleen de FW ge-upgrade naar 14.
Weet iemand de recente RMA wachttijd paar weken geleden was dit nog ong. 6 weken.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2005 09:11 ]
Verwijderd
ik wil mijn debitel abonement met GPRS gebruiken, hoe kom ik aan de instellingen??? 
o, ja is onder telfort abo.
o, ja is onder telfort abo.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2005 11:11 ]
Ik heb me telefoon naar reparatie gebracht en vervolgens hebben ze mij mijn batterij ook maar teruggegeven aan mij.. Hier wist ik niks van, omdat mijn broer het had afgeleverd (hij werkt zelf in Siemens...). Nu vind ik dat wel een rotstreek, omdat ik de telefoniste nog had gezegd dat mijn batterij maar een dagje vooruit kan gaan. Helaas kunnen ze mijn headset niet repareren.... (helft ligt eraf maar geen schade aan geluid ofzo
).
Wellicht is het dus handiger om em gewoon op te sturen want mss krijg je dan een andere batterij, omdat je batterij vaag deed. Ohhh en mss dat dit in startpost moet zitten: Een site waar je kan checken hoe ver ze zijn met je telefoonreparatie (van teleplan zelf..) http://www.e-repair.nl
Wellicht is het dus handiger om em gewoon op te sturen want mss krijg je dan een andere batterij, omdat je batterij vaag deed. Ohhh en mss dat dit in startpost moet zitten: Een site waar je kan checken hoe ver ze zijn met je telefoonreparatie (van teleplan zelf..) http://www.e-repair.nl
Heb ik ook lijkt me wel alsof het aan de FW upgrade ligt naar 14.. Iemand anders had dit geloof ik ook na een upgrade. Mijn linkerknop is nu helemaal dood en heb em maar opgestuurd naar Siemens.Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2005 @ 09:10:
ik heb weer last van het constant uitvallen van m`n sx1 als die in m`n broekzak zit en de laatste dagen zelfs vaak als die gewoon op tafel ligt.
Hmmmm... tot voor kort kon dit nog niet. Kan iemand confirmeren dat dit nu wel werkt!?Kijoki schreef op maandag 07 maart 2005 @ 22:09:
Ohhh en mss dat dit in startpost moet zitten: Een site waar je kan checken hoe ver ze zijn met je telefoonreparatie (van teleplan zelf..) http://www.e-repair.nl
Verwijderd
Iemand het volgende probleem al gehad:
hko-540 upgrade voor carkit comfort ( van een S35 / ME45 ) gekocht en dan geeft mijn telefoon en die van mijn vrouw de melding accesoire niet ondersteund. terug naar de winkel geweest nieuwe cradle gekregen maar nog steeds dezelfde melding. telefoon wordt wel opgeladen maar doet verder niks. de oude telefoons met de oude cradles doen het gewoon...
wie kan mij helpen..
hko-540 upgrade voor carkit comfort ( van een S35 / ME45 ) gekocht en dan geeft mijn telefoon en die van mijn vrouw de melding accesoire niet ondersteund. terug naar de winkel geweest nieuwe cradle gekregen maar nog steeds dezelfde melding. telefoon wordt wel opgeladen maar doet verder niks. de oude telefoons met de oude cradles doen het gewoon...
wie kan mij helpen..
Heb ik ook last van, het lijkt eigenlijk of dat grijze rubber aan de zijkanten vies is geworden en daardoor wat donkerder van kleur is.sjirafje schreef op maandag 07 maart 2005 @ 00:10:
Bij mij zijn de oordopjes boven het zwarte rubber ook gebarsten, zo uit het niets. Heb ze opgestuurd naar Teleplan, maar ongerepareerd terug gekregen. Een defect aan de buitenkant zou niet onder de garantie vallen volgens teleplan. Ben er verder niet over gaan zeuren en heb een nieuw setje op Marktplaats gekocht (zoeken naar: "HHS550").3) De oordopjes. Ik ben bang dat een van de 2 'opgeblazen' is, hij geluid is namelijk vervormd. Ook zijn bijde dopjes aan het barsten (boven het zwarte rubber,in het zilver, onder het chroom.
MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe
Verwijderd
ik heb het probleem met de toets voornamelijk al ik hem aanzet in m`n pincode intoets, ik kan dan bijn niet de linker toets indrukken, maar als de tel aanstaat doet ie het vaak wel normaal.Kijoki schreef op maandag 07 maart 2005 @ 22:11:
[...]
Heb ik ook lijkt me wel alsof het aan de FW upgrade ligt naar 14.. Iemand anders had dit geloof ik ook na een upgrade. Mijn linkerknop is nu helemaal dood en heb em maar opgestuurd naar Siemens.
ik heb de laatste dagen ook dat als ik heb gebeld, ik hem dan neerleg, en dat ie weer gewoon uitvalt. echt een drama. aan de ene kant wil ik hem niet opsturen omdat:
- de tpg hem vorige keer half kwijt was cq gestolen.
- een lange wachttijd voor reparatie.
- ik weet nu al dat ie toch weer kapot terug komt.
maarja ik wacht nog ff een paar dagen af en dan ga ik hem toch maar opsturen nar ze, want ik wordt er schijtziek van dat ie elke keer in m`n zak uitvalt, na het bellen uitvalt, en vervolgens de linkertoets geen reactie geeft.
/me
Verwijderd
E-box :Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 07:36:
Welke E-Box (S30880-*******-*****) en welke gsm.??????
S3088-S4001-A400-2
toestel SX1
Opladen werkt wel carkit niet.
Met de Me45 werkt alles wel goed
Ik heb m'n audiokabel van Mobiltec24.de binnen, super!
Zelfs de radio werkt perfect met m'n Sony dopjes en het volume is een stuk harder icm met een stuk beter geluid dan de standaart dopjes! The true power of the SX1 is revealed!
Een echte aanrader!
Zelfs de radio werkt perfect met m'n Sony dopjes en het volume is een stuk harder icm met een stuk beter geluid dan de standaart dopjes! The true power of the SX1 is revealed!
Een echte aanrader!
Ik kan het wel confirmeren aangezien mijn telefoon nu ook bij reparatie ligtBarca schreef op maandag 07 maart 2005 @ 22:21:
[...]
Hmmmm... tot voor kort kon dit nog niet. Kan iemand confirmeren dat dit nu wel werkt!?
Trouwens GG85 wat voor kabel heb je gekocht? En hoeveel kostte ie dan? Vind de headset wat minder omdat ie niet echt lekker zit.. Die van SE zijn stukken mooier en zien er meer mp3'achtig uit.
Ehh Kampoe als je gratis OV hebt zou ik em gewoon langsbrengen.. Scheelt je weer wat kosten aan verzending en ben je zeker van dat ie bij hun aankomt.. Ze sturen em dan aangetekend weer terug.
[ Voor 44% gewijzigd door Kijoki op 08-03-2005 22:18 ]
Verwijderd
E-box :Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 14:34:
[...]
E-box :
S3088-S4001-A400-2
toestel SX1
Opladen werkt wel carkit niet.
Met de Me45 werkt alles wel goed
S3088-S4001-A400-2 Dit is een voor mij onbekend nummer.
De carkit voor de SX1 is volgens Siemens de HKC-530.(L36880-N6501-A105)
met daarin E-Box L36880-S4601-A300.
Mn SX1 flipt
Ik kreeg een smsje binnen en daarna rebootte die, vervolgens bleef ie maar rebooten. Heb hem toen zelf ff uitgezet en toen ging het even goed. Had een smsje getypt, wilde die versturen en toen knalde die weer uit. Zelfs met mn sim kaart eruit en mn mmc kaartje eruit. Hij start op, krijg het pincode scherm en dan na 5 sec gaat ie uit met een brom...
Wacht het nu even af, tot hij het smsje uit gaat stellen met versturen. Hij deed het net namelijk weer even goed toen ik een tijdje wachtte..maar die bromtoon zit me niet lekker. En formatteren ga ik voorlopig echt niet doen..
Verwijderd
Ik heb mijn SX1 binnen 3 weken terug gekregen na heel wat defecten.
Mijn speaker doet het weer perfect, dus gewoon vervangen.
Alleen ik test hem in de winkel zet dat ding aan, oke werkt. Ik loop naar buiten en weer een spontane reset!! Daar wordt je toch hoorndol van.
Mijn speaker doet het weer perfect, dus gewoon vervangen.
Alleen ik test hem in de winkel zet dat ding aan, oke werkt. Ik loop naar buiten en weer een spontane reset!! Daar wordt je toch hoorndol van.
Vanmiddag deed ie het weer even...tot ik vanavond mn profiel wilde gaan veranderd van algemeen naar tril, hij bleef even hangen en daarna heb ik hem maar uitgezet. Gevolg, hij gaat nu aan, tot na het invoeren van de pincode gaat het goed en vervolgens gaat ie uit. Zo ineens... Opladen gaat ook niet, ondanks dat de batterij redelijk leeg is
Verwijderd
We hebben eerder deze ebox gebruikt voor een s35 en daarna voor een me45 met een upgrade cradle. Volgens de siemens site kun je ook weer de upgrade set HKO-540 gebruiken.Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 10:05:
[...]
E-box :
S3088-S4001-A400-2 Dit is een voor mij onbekend nummer.
De carkit voor de SX1 is volgens Siemens de HKC-530.(L36880-N6501-A105)
met daarin E-Box L36880-S4601-A300.
En dat werkt dus niet!! De SX1's worden wel bijgeladen en reageren op de antenne maar de carkit werkt niet
YAY mss wel snelste reparatie ooit
Heb em 8 dagen geleden naar reparatie gebracht en heb em vandaag weer terug. Linkerknop was kapot en nu heb ik dus gewoon een andere frontje van hun gekregen
. En op de site van e-repair zegt ie onderweg naar winkel dus zal wel goed zijn
.
Alleen jammer genoeg geen fw15 erop
Alleen jammer genoeg geen fw15 erop
Hij doet het weer..na een format
Ben al mn berichten kwijt, mn contacts had ik nog grotendeels gebackupt en stonden ook op mn sim nog, dus die had ik nog
Voor de mensen hier, een wijze les van Barca: "op zich is het dus wel goed vind ik persoonlijk dat hij "stuk is gegaan"... dan leer je tenminste eens backups te maken
"
Verwijderd
Kan je mij vertellen wat er onder op de E-Box staat.????????????Verwijderd schreef op woensdag 09 maart 2005 @ 20:16:
[...]
We hebben eerder deze ebox gebruikt voor een s35 en daarna voor een me45 met een upgrade cradle. Volgens de siemens site kun je ook weer de upgrade set HKO-540 gebruiken.
En dat werkt dus niet!! De SX1's worden wel bijgeladen en reageren op de antenne maar de carkit werkt niet
Verwijderd
S30880-S4001-A400-2Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 09:26:
[...]
Kan je mij vertellen wat er onder op de E-Box staat.????????????
CAR KIT COMFORT XL E-Box
V30113-D1454-A1-1
021577 (RECHTS ONDER)
Conclusie van een medewerker van de klanten service is dat de e-box gerepareert moet worden terwijl hij het gewoon doet met de ME45. zou het niet een probleem zijn van firmware 14 van de SX1?
Ben het zat service van siemens is K.. ik ga van het weekend de upgrade cradle HKO 540 ruilen voor een laadstekker voor in de auto. Ik durf geen carkit of carkit portable te kopen want ik heb er geen vertrouwen in dat deze wel op onze SX1's werkt. Ik baal er wel stevig van weer een bedrijf wat niet waar kan maken wat ze beloven....
Is een bluetooth carkit geen optie? Op deze manier kun je ook handsfree bellen
En zit je ook niet met het probleem dat je met een volgend toestel een andere carkit moet kopen. Dan verkoop je deze carkit...
Verwijderd
nee geen optie want dan werkt route 66 niet meerJ0YR1D3R schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 10:31:
Is een bluetooth carkit geen optie? Op deze manier kun je ook handsfree bellenEn zit je ook niet met het probleem dat je met een volgend toestel een andere carkit moet kopen. Dan verkoop je deze carkit...
Verwijderd
Waarom werkt Route 66 dan niet meer??????????Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 11:23:
[...]
nee geen optie want dan werkt route 66 niet meer
Route 66 maakt gebruik van Bluetooth GPS. Je SX1 kan voor zover ik weet maar 1 bluetooth verbinding tegelijk aan, oftewel, óf met je carkit óf met je GPS muis
Verwijderd
ik heb de comfort carkit HKC530 besteld 45 euro, nieuw, werkt prima,
het enige probleem is dat er een antenne aansluitng aanzit en daar door de ontvangst verslechterd.
moet ik dan dit deel er af knippen
of is er een andere oplossing voor, ik wil eigelijk geen ext antenne
het enige probleem is dat er een antenne aansluitng aanzit en daar door de ontvangst verslechterd.
moet ik dan dit deel er af knippen
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2005 15:47 ]
Verwijderd
Op welke carkit gebruik je deze en welke firmware heeft je telefoon?Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2005 @ 13:32:
ik heb de comfort carkit HK540 besteld 45 euro, nieuw, werkt prima,![]()
moet ik dan dit deel er af knippen![]()
Verwijderd
Op welke carkit gebruik je deze en welke firmware heeft je telefoon?
hoe bedoel je op welke carkit?
of bedoel je de antenne, want de externe antenne wil ik niet gebruiken, nu zit er zo'n 20 cm kabel aan die op de ext aangesloten moet worden.
firmware is 14.
hoe bedoel je op welke carkit?
of bedoel je de antenne, want de externe antenne wil ik niet gebruiken, nu zit er zo'n 20 cm kabel aan die op de ext aangesloten moet worden.
firmware is 14.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2005 15:33 ]
Verwijderd
Ik had begrepen, dat het wel mogelijk is om 2x een bluetooth verbinding te maken met de SX1. Bijvoorbeeld koptelefoon en GPS muis. De bandbreedte wordt dan door 2en gedeeld.
Ik weet alleen niet meer in welk topic ik dit gelezen heb.
Iemand suggesties?
Ik weet alleen niet meer in welk topic ik dit gelezen heb.
Iemand suggesties?
Verwijderd
dit was het onderwerp van de 2 bluetooth aansluitingen
Def_P schreef op zondag 06 februari 2005 @ 14:38:
De 6260 kan het wel. Werkt iig met de nokia carkit en een wayfinder emtac.
Je moet wel eerst het navigatie programma starten(tomtom of route66) en dan de carkit laten connecten(contact van auto af en er weer op) en dan hoor ik zelfs de aankondigingen netjes over de radio.
Heb het ff getest, werkt met de sx1 ook zo. Zolang de verbinding maar van uit het andere apparaat gaat.
Dus de headset(carkit) moet connecten richting de SX1 terwijl de navigatie de gpsmodule al heeft herkent.
Heeft er iemand al die nieuwe foto's gezien van de zogenaamde 'sx2'?? Op deze forum zijn er een paar pics te zien.. Maar de OS ziet er oud uit.. precies zelfde beeld enzo...
http://www.chip.de/c1_forum/thread.html?bwthreadid=807048
http://www.chip.de/c1_forum/thread.html?bwthreadid=807048
Ja ik heb die foto's ook gezien van die zogenaamde SX2...alleen dat toetsenbord hoef ik dus echt niet te hebben op mn nieuwe toestel, een vergelijkbaar toetsenbord ala SX1 ok, maar niet zo
Voor de rest ziet die ene foto er erg gemaakt uit, de andere 2 live(!?) CeBIT pics lijken wel echt te zijn..

Ja die laatse is het meest overtuigende.. Maar ik vind et zo raar dat ie precies zelfde scherm heeft. Hij zal toch wel een andere OS hebben. Want die bovenste balk die kan je dan toch verwijderen ofzo.. Ik denk dat het gewoon een sx1 is maar dan met een eigen cover. (er werd toch gezegd dat de nokia6600 er ook op kon.. deze lijkt verdraaid veel op een nokia6600).
Een ander OS niet, eerder een nieuwere versie van Symbian (dat bedoel je ook hoogstwaarschijnlijk)

Overduidelijk Symbian dit
Grote kans dat er dus een SX2 komt, als ik dit prototype zo zie en dus ook de versie live... Alleen mag er wat mij betreft _echt_ een gewoon toetsenbord op. Simpelweg omdat dat ook meer mensen zal trekken en beter is voor de verkoop..

Overduidelijk Symbian dit
Ja ik bedoelde natuurlijk symbian
Hmm maar op al die plaatjes lijkt het alsof er een oude symbian os op zit. Het lijkt me toch logisch om ervan uit te gaan dat er een nieuwe OS op komt
(strax gooien ze er zelfde OS versie op..)
Denk dat als ze de goede naam van de SX1 willen behouden dat ze dan wel genoodzaakt zijn om een andere toetsindeling te gebruiken... Maar hij lijkt wel veel op de sx1 moet ik zeggen, vooral dat je ook precies zelfde plek geheugenkaart in kan zetten en die twee zijkantknoppen. Het is leuk om te zien dat Siemens toch nog plannen heeft voor zulke telefoontjes
Denk dat als ze de goede naam van de SX1 willen behouden dat ze dan wel genoodzaakt zijn om een andere toetsindeling te gebruiken... Maar hij lijkt wel veel op de sx1 moet ik zeggen, vooral dat je ook precies zelfde plek geheugenkaart in kan zetten en die twee zijkantknoppen. Het is leuk om te zien dat Siemens toch nog plannen heeft voor zulke telefoontjes
WoW als je het over een "andere toetsindeling" hebt. Met de SX1 maakten ze er wat moois van maar dit slaat toch wel alles!
We weten hoe het is gegaan bij de SX1 dus een eventuele SX2 zal in december 2007 leverbaar zijn.
We weten hoe het is gegaan bij de SX1 dus een eventuele SX2 zal in december 2007 leverbaar zijn.