Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HELPPPPP

Hoe kan ik die irritante snelkoppeling incoontjes aan de linkerkant van mn scherm verwijderen???

Orange firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet al iemand wanneer de zilveren versie beschikbaar komt. de zwarte is zo plastic en krasgevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SymbianRulez schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 17:28:
Vraagje:

Wie heeft het spel RAYMAN voor de D500???
Ik zal eens kijken of ik hem om kan zetten voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:38
hmmm, heb eventjes alles over de samsung D500 doorgelezen, maar het blijkt dus dat java zowiezo niet via infrarood of blauwtand verzonden kan worden naar de phone :(
ik had me nog wel verheugd om deze phone lang te gaan gebruiken, maar zal denk ik over paar maanden veranderen.........

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 19:52:
8)7
[...]

Moet ik alleen iets downloaden en naar m'n telefoon sturen of moet ik thuis op m'n computer ook nog iets hebben staan!? Of moet m'n computer een server zijn ofzo!? K begreep niet zoveel van die site!

.
Ik snap er ook niets van.Ik heb dat programmatje gedownload naar me pc en geunzip.En nu??? 8)7 help plz 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eey wat is je emailadres? (staat niet in je profiel) Ik kan je wel helpen aan je eerste vraag namelijk!! En wat moet ik nou precies downloaden op die site? Moet ik alleen iets downloaden en naar m'n telefoon sturen of moet ik thuis op m'n computer ook nog iets hebben staan!? Of moet m'n computer een server zijn ofzo!? K begreep niet zoveel van die site!

introscherm van Rayman 3
http://pic15.picturetrail...8478/6025169/77361659.jpg

Rayman lopend
http://pic15.picturetrail...8478/6025169/77361693.jpg

Rayman hangend
http://pic15.picturetrail...8478/6025169/77361704.jpg

Sorry dat m'n foto's zo crap zijn, maar als ik ze in een hogere kwaliteit neem mag ik ze hier niet posten omdat ze te groot zijn en te veel ruimte innemen dus vandaar.
CLB,

thedualband@hotmail.com is mijn mailadres

Geef me jouw mailadres dan mail ik TIPIC naar jou :)

Dualband

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 20:30:
HELPPPPP

Hoe kan ik die irritante snelkoppeling incoontjes aan de linkerkant van mn scherm verwijderen???

Orange firmware.
Kan helaas niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 21:30:
[...]

Geef me jouw mailadres dan mail ik TIPIC naar jou :)

Dualband
Allo? Check deiner Emailus

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB,

Check Ur Mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Laatst online: 26-06 10:15
zijn die pics van rayman op de D500? Zo ja, kan iemand uitleggen hoe ie dat gedaan heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Symbian stuur aub zowel Tipic als Rayman naar vinnoschot@hotmail.com :)

Verder vraag ik me nog steeds af wanneer die Samsung WEP150 (BT Headset) los verkrijgbaar is?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand enig id hoe ik me bluetooth aan de praat krijg?op de andere pc werkte het nog.
maar hierop niet! heb een Gigabyte GN-BTD01 bluetooth dongle. als ik die software installeer krijg ik helemaal niets. via windows pairen met d d500 gaat nog.Maar vanaf d500 iets naar windows sturen gaat helemaal niet!Hij vind hem niet!En

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O wat heb ik weer een debiele vraag:

Licht het klavier op in donkere ruimtes? Heb ooit de E700 gezien en dat werd zo prachtig blauw zeg. :*)

Meer details zouden welkom zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wazp
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-11-2024
CLB schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 19:52:
8)7
[...]

Eey wat is je emailadres? (staat niet in je profiel) Ik kan je wel helpen aan je eerste vraag namelijk!! En wat moet ik nou precies downloaden op die site? Moet ik alleen iets downloaden en naar m'n telefoon sturen of moet ik thuis op m'n computer ook nog iets hebben staan!? Of moet m'n computer een server zijn ofzo!? K begreep niet zoveel van die site!

introscherm van Rayman 3
[afbeelding]

Rayman lopend
[afbeelding]

Rayman hangend
[afbeelding]

Sorry dat m'n foto's zo crap zijn, maar als ik ze in een hogere kwaliteit neem mag ik ze hier niet posten omdat ze te groot zijn en te veel ruimte innemen dus vandaar.
Zou je hem please ook naar mij willen mailen: renzowijgerse@gmail.com
Thx alvast! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 22:29:
Licht het klavier op in donkere ruimtes? Heb ooit de E700 gezien en dat werd zo prachtig blauw zeg.
Ja hoor, maar nu in strak wit licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

__REMCO__ schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 22:22:
zijn die pics van rayman op de D500? Zo ja, kan iemand uitleggen hoe ie dat gedaan heeft?
Yes die foto's zijn van Rayman III! Dat staat op mijn telefoon (maar mijn telefoon is geen D500, maar een SE K700i) Omdat SymbianRulezz dat spelletje zocht en ik 'm had heb ik met m'n digicam paar foto's genomen van het spelletje dus vandaar is 't geen D500. Om dat spel op je D500 te krijgen moet je SymbianRulezz of iemand anders maar even aanspreken daar heb ik geeeeeeeeen idee van hoe dat werkt met dat zedge en uploaden en filename veranderen en blablabla!

@ SymbianRulezzz: post jij ff 'n foto'tje dan van Rayman op de D500!

[ Voor 13% gewijzigd door CLB op 21-12-2004 23:17 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

had eerst ook problemen met accu-tijd...

maar hij blijft het steeds langer doen.

vanmorgen van de lader gehaald 2.5 uur mp3 geluisterd wat gebluetooth en half uurtje bellen
en heb nog steeds de volle 3 streepjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Symbian,

Zou je Tipic en Pacman ook naar mij willen sturen : gijsvanrees@home.nl :9~ :9~ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand foto's en video's gemaakt met de d500? ben benieuwd naar de kwaliteit. daarnaast vraag ik me af of je op een opgeslagen foto in kan zoomen op het beeldscherm, net als bij nokia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen,

Ga binnenkort een pagina openen waar je die games kan downloaden!

Proxiq zou jij Rayman and Arkanoid voor mij om willen zetten(ik bedoel heb die Jar file, maar geen Jad file) Zou jij die jad file willen maken???

Geef je mailadres dan mail ik die spellen naar je toe...

Voor de anderen, Nog Heel Even, en dan kan iedereen meegenieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 23:08:
[...]

Ja hoor, maar nu in strak wit licht.
Maar de richtingstoets en bluetooth knop hebben toch rood en groen licht of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga 'm vanmiddag halen 8)
Kan iemand mij ook Rayman mailen??? :P :) (kevin.kerkhof@gmail.com)

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 00:11:
Mensen,

Ga binnenkort een pagina openen waar je die games kan downloaden!

Voor de anderen, Nog Heel Even, en dan kan iedereen meegenieten :)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:*) ga mijn telefoon zometeen afhalen bij tpg. Ffe in de pauze naartoe rijden :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen binnenkort op

http://www.members.lycos.nl/dualbandonline de coolste Appz & Gamez :)

en op http://www.rupi.nl ---> De D500 Forum waar je alles kunt vragen en waar alles wordt beantwoord :)

Dualband (Rupi :))

Wie is hiervoor???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 10:23:
Mensen binnenkort op

en op http://www.rupi.nl ---> De D500 Forum waar je alles kunt vragen en waar alles wordt beantwoord :)

Wie is hiervoor???
GOOD IDYA !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prociq had jij Rayman Arkanoid gevonden die werkt op de D500???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07-2024
ik heb hem ook binnen hoor! :) wel ff wennen, maar de eerste indrukken zijn iig goed..

HT-addict in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Akkoord, ik volg dit topic en vorige al vanaf de start en vanaf morgen kan ik gebruik gaan maken van alle tips en tricks. Heb maandag 2 stuks (vriendin) besteld bij gsmbox en vanmorgen was de postbode er al. (helaas niet thuis) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij helpen aub
Ik wil een mp3 converteren naar aac. Ik gebruik daarbij dbpowerAMP. Ik heb die aac codecs gedownload maar ik kan bij het converteren alleen FAAC mp4 kiezen en nog een paar andere zoals wmv enz. Is FAAC nu hetzelfde als AAC?

mp3 = 3,60 MB en bij FAAC = 3,25 MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen binnenkort op

Wie is hiervoor???
WHOEHOE finally!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:38
Mensen binnenkort op

Wie is hiervoor???
gezien het lycos is, zal die wel snel down zijn :P
maarja, goed idee in ieder geval ;)

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Vraagje

Ik heb een aantal smsjes op mijn simkaart staan. Hoe krijg ik die van de sim in het telefoongeheugen, want dat simgeheugen is gruwelijk langzaam en er kunnen er maar 20 op.
Ook zet ie automatisch alle smsjes op het simgeheugen. Hoe verander je dit??

Thanxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb sinds kort ook deze telefoon. Bestaan er al mogelijkheden om via de usb interface bestanden te verzenden. datakabel cq eigen projecten. Verder ben ik nieuwsgierig of er al mogelijkheden zijn om mbv bluetooth de foon als remote te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 15:38
Hoezo slecht leverbaar :)

Maandag ging mijn ouwe telefoon kapot. Meteen die dag een nieuw contract uitgeprint en opgestuurd met de benodigde kopietjes van id bewijs enzo. Besteld bij gsm-shop.nl. En tada, vandaag heb ik hem al binnen :D

Echt snel man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Ik ben gloedjenieuw hier maar ik wil toch even mededelen dat ik nu ook de Samsung D500 heb!

Bijna de perfecte telefoon voor mij, hij is lekker klein, slide, 1.3 megapixel camera, mooi design, mp3, bluetooth etc.

Nadeel is alleen geen Symbian, geen echte Internetbrowser maar slechts WAP, geen FM radio. Vooral een echte Internetbrowser en het ontbreken van een FM radio vind ik jammer, maar ja dat komt wel weer in mijn volgende telefoon hoop ik!

Eerst twijfelde ik of ik een UMTS telefoon zou gaan kopen. Hierbij dacht ik aan de Nokia 6630 of een Motorola E1000 import model. Toen ik de Nokia 6630 live zag (:D) had ik zo iets van....nee, toch wel lelijk en groot. Daarna ben ik na gaan denken of ik op dit moment wel UMTS wil. Dekking is nog niet landelijk en het staat pas in de kinderschoenen. Nadat ik de reclame van de Samsung D500 zag en ook in het echt was de keuze voor mij niet moeilijk :D :D

Ik moet alleen nog uitzoeken hoe ik SMS, E-mail moet instellen. Tevens krijg ik het niet voor elkaar om bestanden van mijn telefoon naar mijn pc te verzenden via bluetooth. Het lukt wel om bv. een mp3 of foto van mijn pc naar de telefoon te verzenden. Zijn er mensen die het wel voor elkaar hebben gekregen en die mij willen helpen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 17:49:
heb sinds kort ook deze telefoon. Bestaan er al mogelijkheden om via de usb interface bestanden te verzenden. datakabel cq eigen projecten. Verder ben ik nieuwsgierig of er al mogelijkheden zijn om mbv bluetooth de foon als remote te gebruiken.
met bt als remote gebruiken? puppetmaster :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb die d500 nog maar 1 dag gehad, plastic, wordt volgens mij een echte massatelefoon zoals de e700.
Heb hem geruild voor een razr v3 van motorola, goeie ruil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 19:15:
ik heb die d500 nog maar 1 dag gehad, plastic, wordt volgens mij een echte massatelefoon zoals de e700.
Heb hem geruild voor een razr v3 van motorola, goeie ruil!
Toppie man >:)

Dan kan je nu verkassen naar het grote Motorola topic :9
mssl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pokeran schreef op woensdag 22 december 2004 @ 19:03:
[...]

ik heb een paar jaar geleden op een nokia 7650 een remote progsel gehad voor winamp :P
maar jah das symbian

ik heb de d500 ook besteld en met een beetje mazzel morge in huis, hopen dat de postbode pas na half 3 komt

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindaloca
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-02-2009
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 19:35:
[...]

Toppie man >:)

Dan kan je nu verkassen naar het grote Motorola topic :9
mssl
LOL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkyDoodle
zeg, ik zal wel wat verkeerd doen maar ik kan wel connecten met mijn pc en pairen... maar als ik de pc wil browsen vanaf mijn d500 dan lukt het niet. ALthans, ik kan die optie nergens vinden. Als ik bij mijn apparaten op mijn pc klik dan geeft ie alleen maar een optie om de naam te veranderen.. help?

HT-addict in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik heb misschien iets gevonden voor jullie:
Voor iedereen die via wap dingen wil binnenhalen, maar dit niet met zijn mobiel wil doen raad ik winwap aan. een browser die vanaf je computer wapsites kan bezoeken.

http://www.winwap.org/winwap/down/loading_pro.shtml en voer bij de installatie deze cijfers in om te registreren:

WinWap 3.1.6.192 (versie)

ww30-19-25112000-eb7c3199 (let op aantal cijfers per vakje!)

Vervolgens via BT of IR je files overzetten naar je mobiel en klaar!! O-)
Of 't werkt weet ik niet maar 't is allicht te proberen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

pokeran schreef op woensdag 22 december 2004 @ 19:03:
[...]

Ik heb hier wel progje dat werkt via BT en waarmee je met je toestel je cursor van je computer desktop kunt besturen en zo dus door bv. je documenten kunt scrollen. Ik zal even kijken of hij nog ergens op internet staat. Het heet in ieder geval BTcontrol (ik heb wel K700i dus weet niet of 't ook op D500 werkt, maar dat neem ik aan van wel, want TIPIC werkt bij mij ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien ben ik wel heel dom.

Ik snap er helemaal niets van

ik heb vandaag mij d500 ontvangen en weet niet zo goed waar ik moet beginnen. moet ik iets instellen iets downloaden. please kan iemand mij helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 21:32:

ik heb vandaag mij d500 ontvangen en weet niet zo goed waar ik moet beginnen. moet ik iets instellen iets downloaden. please kan iemand mij helpen.
Heh ik begrijp je vraag niet!? Je hebt je D500 ontvangen en weet niet zo goed waar je moet beginnen!? Aanzetten en gaaaaaaaaan!?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 21:32:

Wat wil je doen en welk abbo heb je?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil verbinding krijgen met mijn computer via bleutooth en ik heb vodafone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en mp3 downloaden maar ik moet denk ik maar bij het begin beginnen hahaha

grrrrrrrrrr wwararom ben ik niet technisch en snap ik al die benamingen niet grrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op woensdag 22 december 2004 @ 21:33:
[...]

Heh ik begrijp je vraag niet!? Je hebt je D500 ontvangen en weet niet zo goed waar je moet beginnen!? Aanzetten en gaaaaaaaaan!?!?!
dat heb ik gedaan nu heb ik ook zo'n bleutooth adapter aangesloten en geinstalleerd en nu druk in in mijn computer op zoek apparaten en dan vindt ie niks en ikheb mijn telefoon voor dat adapterje gelegt ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 21:43:
en mp3 downloaden maar ik moet denk ik maar bij het begin beginnen hahaha

grrrrrrrrrr wwararom ben ik niet technisch en snap ik al die benamingen niet grrrr
zou beginnen om gewoon de handleiding eens van voor tot achter te lezen en dan aan de slag gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

__REMCO__ schreef op woensdag 22 december 2004 @ 21:49:
[...]

zou beginnen om gewoon de handleiding eens van voor tot achter te lezen en dan aan de slag gaan.
daar ben natuurlijk ook mee bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• made
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 23:47

made

.. made by made ..

Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 21:49:
[...]

dat heb ik gedaan nu heb ik ook zo'n bleutooth adapter aangesloten en geinstalleerd en nu druk in in mijn computer op zoek apparaten en dan vindt ie niks en ikheb mijn telefoon voor dat adapterje gelegt ???
oops..

Ok, op de telefoon bluetooth aanzetten en niet vergeten in het bluetooth menu ergens de telefoon ook zichtbaar te maken !

[ Voor 18% gewijzigd door made op 22-12-2004 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraagje... misschien is ie al gesteld maar ik had geen zin om 78 pagina's door te spitten.

Hoe kun je java-apps (jad / jar) naar je phone krijgen via IR of BT?

In een ander topic hadden ze het over IM voor mobiles:
http://www.tipic.com/node/view/139448#compatible

Waarbij stond dat je dat gewoon ff met 'PIM & Filemanager' moest doen van easy studio... maar volgens mij kan dat niet.

Dus is het mogelijk? en zo ja hoe?

mijn dank is groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked_Wy
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-09 22:56
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 22:11:
ik heb een vraagje... misschien is ie al gesteld maar ik had geen zin om 78 pagina's door te spitten.

Hoe kun je java-apps (jad / jar) naar je phone krijgen via IR of BT?

In een ander topic hadden ze het over IM voor mobiles:
http://www.tipic.com/node/view/139448#compatible

Waarbij stond dat je dat gewoon ff met 'PIM & Filemanager' moest doen van easy studio... maar volgens mij kan dat niet.

Dus is het mogelijk? en zo ja hoe?

mijn dank is groot :)
Naar wat ik uit dit forum heb opgemaakt niet. Je kon het wel op een of andere WAP-site zetten en dan met je telefoon downloaden..
Maar ik ben nog een rookie op dat gebied, so verder weet ik het ook niet... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb van een forum Rayman3 in .jar formaat kunnen downloaden en m.b.v. een zelfgemaakte .jad (meer hierover later) deze vanaf een eigen wap site naar mijn D500 gedownload.
De installatie ging op zich prima en het spel verschijnt dan ook gewoon in de lijst met geïnstalleerde spellen:
Afbeeldingslocatie: http://emc2.antagonist.nl/d500/rayman3a.jpg
Helaas blijkt bij het opstarten dat slechts een klein deel van het scherm gebruikt wordt:
Afbeeldingslocatie: http://emc2.antagonist.nl/d500/rayman3b.jpg
Als je kiest voor New game, gaat het spel verder laden, maar na enige tijd gaat de backlight van het scherm uit:
Afbeeldingslocatie: http://emc2.antagonist.nl/d500/rayman3c.jpg
Vervolgens voert de D500 een soft-reset uit: de opstartlogo's komen voorbij, maar je hoeft geen PIN code in te voeren.
Voorlopig dus geen Rayman 3 op de D500. :'(

Hoe heb ik de .jad zelf gemaakt?
Open de .jar in WinRAR en ga naar de map META-INF.
Selecteer het bestand MANIFEST.INF en kies voor Opdrachten, Bestanden weergeven.
Neem de volgende regels over uit dit bestand naar een nieuw tekstbestand:
MIDlet-1, MIDlet-Description, MIDlet-Name, MIDlet-Vendor, MIDlet-Version
Voeg daar de volgende 2 regels aan toe:
MIDlet-Jar-Size: <grootte van .jar bestand in bytes>
MIDlet-Jar-URL: <naam van .jar bestand>

Sla dit tekst bestand nu op als .jad bestand.
Plaats deze 2 bestanden samen in een eigen WAP site, en link ernaar vanuit een WML pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
Verwijderd schreef op woensdag 22 december 2004 @ 22:50:
Ik heb van een forum Rayman3 in .jar formaat kunnen downloaden en m.b.v. een zelfgemaakte .jad (meer hierover later) deze vanaf een eigen wap site naar mijn D500 gedownload.
De installatie ging op zich prima en het spel verschijnt dan ook gewoon in de lijst met geïnstalleerde spellen:
[afbeelding]
Helaas blijkt bij het opstarten dat slechts een klein deel van het scherm gebruikt wordt:
[afbeelding]
Als je kiest voor New game, gaat het spel verder laden, maar na enige tijd gaat de backlight van het scherm uit:
[afbeelding]
Vervolgens voert de D500 een soft-reset uit: de opstartlogo's komen voorbij, maar je hoeft geen PIN code in te voeren.
Voorlopig dus geen Rayman 3 op de D500. :'(

Hoe heb ik de .jad zelf gemaakt?
Open de .jar in WinRAR en ga naar de map META-INF.
Selecteer het bestand MANIFEST.INF en kies voor Opdrachten, Bestanden weergeven.
Neem de volgende regels over uit dit bestand naar een nieuw tekstbestand:
MIDlet-1, MIDlet-Description, MIDlet-Name, MIDlet-Vendor, MIDlet-Version
Voeg daar de volgende 2 regels aan toe:
MIDlet-Jar-Size: <grootte van .jar bestand in bytes>
MIDlet-Jar-URL: <naam van .jar bestand>

Sla dit tekst bestand nu op als .jad bestand.
Plaats deze 2 bestanden samen in een eigen WAP site, en link ernaar vanuit een WML pagina.
jammer dan dat t zo eruit komt te zien.

EDIT: zou je een voorbeeld van zo'n .jad bestand kunnen geven? Want heb t nou geprobeerd maar hij geeft een fout bij de installatie. Is wel een spel voor de nokia weet nie of da uitmaakt?

[ Voor 7% gewijzigd door __REMCO__ op 22-12-2004 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een voorbeeld van een .jad bestand voor een spelletje dat het in ieder geval wel doet.

Manifest bestand:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
Manifest-Version: 1.0
MicroEdition-Configuration: CLDC-1.0
MIDlet-Name: Metris
Created-By: 1.4.1_01 (Sun Microsystems Inc.)
MIDlet-Vendor: James Brennan, Old Kilcullen, Co. Kildare, Ireland. Mob
 ile: +353-86-1716968
MIDlet-1: Metris, Metris.png, Metris
MIDlet-Version: 1.1
MicroEdition-Profile: MIDP-1.0
MIDlet-Description: Tetris clone 4 ur mobile fone!

Zelfgemaakte .jad:
code:
1
2
3
4
5
6
7
MIDlet-1: Metris, Metris.png, Metris
MIDlet-Description: Tetris clone 4 ur mobile fone!
MIDlet-Jar-Size: 27958
MIDlet-Jar-URL: Metris.jar
MIDlet-Name: Metris
MIDlet-Vendor: James Brennan, Old Kilcullen, Co. Kildare, Ireland. Mobile: +353-86-1716968
MIDlet-Version: 1.1
Belangrijk:
- MIDlet-1 moet 1e regel zijn
- Bestandgrootte in MIDlet-Jar-Size moet precies kloppen

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:54
Bij mij lukt het nu ook steeds vaker om games te installeren via Zedge, waaronder ook Rayman3

Afbeeldingslocatie: http://www.rotto.dutchweb.nl/IMG_4062.jpg

Ik had al eerder beschreven dat je het jar bestand eerst moet uploaden naar Zedge. Met behulp van een Jadmaker kun je een jad bestand maken van de jar en hierin moet je de MIDlet-Jar-URL aanpassen met de url van het geuploade jar bestand. Met WinWap kun je de url bekijken van jar bestand waar het om gaat. Het aangepaste jad bestand kun je nu ook uploaden, waarna je met je foon naar Zedge waar je nu het spel moet installeren (via het jad bestand dus).

In mijn geval van Rayman ziet mijn jad bestand er zo uit:

MIDlet-Name: Rayman3
MIDlet-Version: 1.0.1
MIDlet-Description: Action game
MIDlet-Vendor: Gameloft SA
MIDlet-1: Rayman3, ,GameMidlet
MIDlet-Icon: /rayman3icon.png
MicroEdition-Profile: MIDP-2.0
MIDlet-Jar-Size: 122636
MIDlet-Jar-URL: http://www.zedge.no/upload_shack/0282isru157642.jar
Nokia-MIDlet-Category: Game

Het is allemaal wel omslachting, maar goed je moet er wat voor over hebben :) Heb op deze manier nu al een aantal spellen erop staan, waaronder Tetris, Extreme Snowboard, Zoy's Rescue. Het valt me trouwens wel op dat spellen voor de Nokia het niet doen. Ook andere spellen lopen soms vast, maar nu ik de jadmaker gebruik gaat het wel wat beter.

Verwijderd

Ik heb sinds kort ook zo'n mooi design telefoontje van Samsung ;-)

Nu is mijn vraag:

Is het mogelijk om via de USB-Bluetooth dongle gebruik te maken van de (ADSL)-internetverbinding van mijn pc?

Om zo dus op die manier op mijn samsung d-500 bijvoorbeeld te kunnen msn-en/surfen etc?

• __REMCO__
®Otto schreef op donderdag 23 december 2004 @ 00:32:
Bij mij lukt het nu ook steeds vaker om games te installeren via Zedge, waaronder ook Rayman3

[afbeelding]

Ik had al eerder beschreven dat je het jar bestand eerst moet uploaden naar Zedge. Met behulp van een Jadmaker kun je een jad bestand maken van de jar en hierin moet je de MIDlet-Jar-URL aanpassen met de url van het geuploade jar bestand. Met WinWap kun je de url bekijken van jar bestand waar het om gaat. Het aangepaste jad bestand kun je nu ook uploaden, waarna je met je foon naar Zedge waar je nu het spel moet installeren (via het jad bestand dus).

In mijn geval van Rayman ziet mijn jad bestand er zo uit:

MIDlet-Name: Rayman3
MIDlet-Version: 1.0.1
MIDlet-Description: Action game
MIDlet-Vendor: Gameloft SA
MIDlet-1: Rayman3, ,GameMidlet
MIDlet-Icon: /rayman3icon.png
MicroEdition-Profile: MIDP-2.0
MIDlet-Jar-Size: 122636
MIDlet-Jar-URL: http://www.zedge.no/upload_shack/0282isru157642.jar
Nokia-MIDlet-Category: Game

Het is allemaal wel omslachting, maar goed je moet er wat voor over hebben :) Heb op deze manier nu al een aantal spellen erop staan, waaronder Tetris, Extreme Snowboard, Zoy's Rescue. Het valt me trouwens wel op dat spellen voor de Nokia het niet doen. Ook andere spellen lopen soms vast, maar nu ik de jadmaker gebruik gaat het wel wat beter.
met dees lukt t wel :D

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

hey nog 1 vraagje aan de orange mms gebruikers.
bij de mms -> instellingen, wat hebben jullie bij 'versie' staan? je kan kiezen tussen 1.0 en 1.2 en dan ook nog tussen 100kb of 295kb

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

hoe heb je WInWap afgesteld dan, want ik krijg het niet helemaal voor mekaar..
hoe gebruik je hem in combinatie met de telefoon? ik heb nu de Rayman3.jad op mijn Upload Shack staan.

heeft iemand de werkende WAP instellingen van KPN Hi? Hij zegt meteen "GPRS mislukt, GSM proberen?" waarna GSM ook niet werkt!

[ Voor 86% gewijzigd door GandalfTheGrey op 23-12-2004 02:36 ]

Computer Specs

Verwijderd

pokeran schreef op donderdag 23 december 2004 @ 01:01:
hey nog 1 vraagje aan de orange mms gebruikers.
bij de mms -> instellingen, wat hebben jullie bij 'versie' staan? je kan kiezen tussen 1.0 en 1.2 en dan ook nog tussen 100kb of 295kb
versie 1.2, 100 kb

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:54
GandalfTheGrey schreef op donderdag 23 december 2004 @ 01:43:
hoe gebruik je hem in combinatie met de telefoon? ik heb nu de Rayman3.jad op mijn Upload Shack staan.

heeft iemand de werkende WAP instellingen van KPN Hi? Hij zegt meteen "GPRS mislukt, GSM proberen?" waarna GSM ook niet werkt!
Je hoeft Winwap alleen maar te gebruiken om de url te lezen van het jar bestand die in je Upload Shack staat. Deze url pas je dan aan in het jad bestand dat bij de jar hoort en dan upload je de aangepaste jad ook naar de Upload Shack. Nu browse je met je foon naar het jad bestand.

Je zult dan toch echt je wap/gprs werkende moeten krijgen, anders wordt het moeilijk, succes ermee.

Verwijderd

made schreef op woensdag 22 december 2004 @ 22:07:
[...]

oops..

Ok, op de telefoon bluetooth aanzetten en niet vergeten in het bluetooth menu ergens de telefoon ook zichtbaar te maken !
misschien nog een stomme vraag maar hoe doe ik dat want het lukt me niet

• made
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21-08 23:47

made

.. made by made ..

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 07:23:
[...]

misschien nog een stomme vraag maar hoe doe ik dat want het lukt me niet
Bluetooth aanzetten : MENU : INSTELLINGEN : CONNECTIVITEIT :
BLUETOOTH :AANZETTEN.
Of Druk op menu en daarna op de volgende toetsen : 9, 6, 1, 1

Bluetooht zichbaar maken : MENU : INSTELLINGEN : CONNECTIVITEIT : BLUETOOTH :ZICHTBAARHEID VAN MIJN TELEFOON ( moet op aan staan ! )
Of druk op menu en daarna op de volgende toetsen : 9, 6, 1, 3

Daarna kan je je computer zoeken door : MENU : INSTELLINGEN : CONNECTIVITEIT : BLUETOOTH :MIJN APPARATEN :NIEUW APPARAAT ZOEKEN
Of druk op menu en daarna op de volgende toetsen : 9, 6, 1, 2, OK

Succes

Verwijderd

@Otto..

Kan je mij eens mailen?? Heb een interessante vraag voor je

marcoryn@casema.nl

Verwijderd

Otto zou je RAYMAN naar mij kunnen mailen (thedualband@hotmail.com)...

Ik ben een site aan het maken waar iedereen Appz & Gamez kunnen downloaden voor de D500!

Dit zou cool zijn toch? :) :) :)

Dualband

• HenkyDoodle
made schreef op donderdag 23 december 2004 @ 08:27:
[...]

Bluetooht zichbaar maken : MENU : INSTELLINGEN : CONNECTIVITEIT : BLUETOOTH :ZICHTBAARHEID VAN MIJN TELEFOON ( moet op aan staan ! )

Daarna kan je je computer zoeken door : MENU : INSTELLINGEN : CONNECTIVITEIT : BLUETOOTH :MIJN APPARATEN :NIEUW APPARAAT ZOEKEN

Succes
ik kan dus wel connecten ed., maar hij vindt vanaf de pc geen service op mijn phone.. raar of niet? En andersom zien ze elkaar dus ook wel, maar kan ik de pc niet browsen op de 1 of andere manier.. echt vreemd wel.

Is er een datakabel voor de d500? Dat zal wel ietsje makkelijker gaan. :D

edit: bluetoothen met mijn k700i gaat trouwens vlekkeloos..

[ Voor 4% gewijzigd door HenkyDoodle op 23-12-2004 09:29 ]

HT-addict in spe

Verwijderd

Ik wil een mp3 converteren naar aac. Ik gebruik daarbij dbpowerAMP. Ik heb die aac codecs gedownload maar ik kan bij het converteren alleen FAAC mp4 kiezen en nog een paar andere zoals wmv enz. Is FAAC nu hetzelfde als AAC?

Verwijderd

Otto,

Zou jij een paar games willen mailen naar mij(thedualband@hotmail.com), waaronder Rayman(veel gevraagd), ik zet ze dan op de site waar ik mee bezig ben. Dan kan iedereen ze downloaden op hun D500, cool toch of niet :) :) :)

Dualband

Verwijderd

:*)
made schreef op donderdag 23 december 2004 @ 08:27:
[...]

Succes
Alvast harstikke bedankt, ga het vanavond uit proberen ik had zichtbaarheid van mijn bleutooth niet aanstaan dus nu zal hij het wel doen. hoop ik
:*)

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 09:32:

Ik heb het gister ook geprobeerd maar de AAC file die ik eruit kreeg werdt niet herkend door mn D500.
Ik heb deze AAC encoder gebruikt met dbpowerAMP: http://www.dbpoweramp.com/codecs/dMC-AAC-Codec.exe

Verwijderd

Ja, ik heb ook KPN Hi Abonement, en als ik dan die standaard KPN voorkeuze selecteer voor wap zegt hij gelijk GPRS mislukt...

Iemand met een KPN abo gelukt om te wappen ??

Om me zelf even aan te vullen vondt ik dit antwoord op internet.
www.gin.nl -> M-info gebruikers
Heeft iemand met een KPN abonement dit al geprobeert ?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2004 10:54 ]

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

Hoeveel email accounts kun je maximaal instellen?
Is er geen java applicatie waarmee je toch het echte internet op kan, voor als je echt heel nodig ff moet?

ola

Verwijderd

is easystudio alleen een soort stuurprogramma voor je d500?? Wat kan je er dan meer mee?

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 10:27:
[...]
Ja, ik heb ook KPN Hi Abonement, en als ik dan die standaard KPN voorkeuze selecteer voor wap zegt hij gelijk GPRS mislukt...

Iemand met een KPN abo gelukt om te wappen ??

Om me zelf even aan te vullen vondt ik dit antwoord op internet.
[...]

Heeft iemand met een KPN abonement dit al geprobeert ?
Ook jij bent misschien de lul...
Er is een mogelijkheid dat u ondanks de correcte instellingen niet kunt wappen via onze WAP portal. De reden daarvoor is dat er vanaf uw nummer (dus niet noodzakelijkerwijs vanaf uw huidige toestel) eerst gebruik is gemaakt van i-mode en/of MMS en dat u pas daarna bent gaan proberen te wappen. Om een of andere reden staat de verbinding het niet toe dat u wilt wappen. KPN weet van dit probleem af en is inmiddels op zoek naar een oplossing. Totdat de oplossing gevonden is, is het niet mogelijk te wappen met de instellingen vermeld op deze website. Let wel: het probleem zit in de systemen van KPN, wij weten niet wanneer KPN de oplossing gevonden zal hebben. Uiteraard zullen wij er op deze website melding van maken als KPN het probleem heeft opgelost. Als wij nog niet gemeld hebben dat het probleem is opgelost, dan houdt dat in dat het probleem nog steeds bestaat.

Voor alle duidelijkheid: mensen die niet eerst gebruik hebben gemaakt van i-mode en/of MMS kunnen gewoon wappen via deze instellingen. Twijfelt u of er met uw nummer eerst gebruik is gemaakt van i-mode en/of MMS, neem dan contact op met KPN.
Bron: http://www.gin.nl/wap/default.asp?WAP/instellingen

* Gutteguttegut iig wel.

Ik moet nu minimaal 2 weken wachten voor ik kan wappen.. :(

Verwijderd

Als je mij de link geeft van je account, dan kan ik kijken of het werkt!!
accountgegevens vind je bij my account en dan wap account details en dan personal wap details.. zo deel ik wat midlets met anderen 8)
mailen kan ook marcoryn@casema.nl

Verwijderd

Kleine vraag: hoe vinden jullie de geluidskwaliteit?

En dan doel ik op alle mogelijke (audio?) geluiden die eruit komen, handsfree, earphones (muziek), gewoon bellen, niet zozeer op de ringtones.

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 11:25:

En dan doel ik op alle mogelijke (audio?) geluiden die eruit komen, handsfree, earphones (muziek), gewoon bellen, niet zozeer op de ringtones.
Ik luister nu dagelijks mp3 in de trein vanuit mn D500 met de standaard koptelefoon en ben zeer tevreden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 11:25:

Heel erg goed, heel duidelijk! en het geluid is super goed als je een mp3 op je gewone telefoonspeaker afspeelt, dus laat staan met die externe!

• YozY
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

YozY

X

Is het mogelijk om met deze telefoon zoals met bv. de Nokia 7610 een foto te tonen wanneer iemand je belt?

• HenkyDoodle
wel als je gebeld wordt. :)

@#$#@# ik kan gewoon niets overzetten tussen mijn d500 en de pc.. ik zet alles eerst van mijn pc op de k700 nu. En dan van mijn k700 op mijn d500. Het lukt op zich wel, maar het is natuurlijk absoluut niet the way. :(

Sommige jpg's leest mijn samsung trouwens niet.. iemand anders hier al last van gehad?

HT-addict in spe

Verwijderd

IK heb ook pas de d500 en heb nog geen bluetooth. Ik heb wel infrarood en ik moet zeggen ik ben zzeeeeer tevreden over de snelheid van de overdracht van pc naar telefoon en andersom. Ik hoefde helemaal geen driver te installeren hij herkende hem meteen echt top!

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op donderdag 23 december 2004 @ 11:06:
[...]
Ook jij bent misschien de lul...

[...]
Bron: http://www.gin.nl/wap/default.asp?WAP/instellingen

* Gutteguttegut iig wel.

Ik moet nu minimaal 2 weken wachten voor ik kan wappen.. :(
Ik heb nooit eerder met mijn nr. ge-mmst of i-mode gedaan. Mijn nr. komt nl uit een 3210 :+ daar zat dat niet op :D maar ik ga als ik thuis ben ff die instellingen overnemen en dan kijken kwil nl ook midlets! :9~

• Ross
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-05 12:26

Ross

Live Life

iemand antwoord op hoeveel email accouts je kan invoeren?

ola

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 12:59:
[...]

Ik heb nooit eerder met mijn nr. ge-mmst of i-mode gedaan. Mijn nr. komt nl uit een 3210 :+ daar zat dat niet op :D maar ik ga als ik thuis ben ff die instellingen overnemen en dan kijken kwil nl ook midlets! :9~
Ik heb nu een Tutch profiel ingesteld en kan nu tenminste wappen via Tutch, maar downloaden van bv die free Java Tetris clone (11,7kb) op www.zedge.no lukt niet (hij zegt downloading maar verder gebeurd er niets).
Iemand nog hints/tips?

Verwijderd

yah schreef op donderdag 23 december 2004 @ 13:18:
iemand antwoord op hoeveel email accouts je kan invoeren?
Als het goed is kan je een stuk of 5 accounts instellen

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op donderdag 23 december 2004 @ 13:22:
[...]
Ik heb nu een Tutch profiel ingesteld en kan nu tenminste wappen via Tutch, maar downloaden van bv die free Java Tetris clone (11,7kb) op www.zedge.no lukt niet (hij zegt downloading maar verder gebeurd er niets).
Iemand nog hints/tips?
Wat is dat een speciaal profiel op de d500 ? zo'n tutch profiel ?

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 13:43:
[...]

Wat is dat een speciaal profiel op de d500 ? zo'n tutch profiel ?
Ja, ik heb KPN/Hi en dus al een standaard KPN profiel in mn D500 staan ik heb er zelf 1 aangemaakt voor Tutch.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 10:55:
is easystudio alleen een soort stuurprogramma voor je d500?? Wat kan je er dan meer mee?
Easystudio bestaat uit een aantal programma's:

- PIM & Filemanager : hiermee kun je via IR of BT gegevens uitwisselen tussen pc en telefoon zoals gespreks info, contactgegevens, smsjes etc. Verder kun je bestanden uploaden (mp3,mmf etc. geen jad/jar :( ), en je kan ook smsjes intypen en versturen.

- PC Sync: heb ik niet geinstalled... maar naam zegt het al... telefoon en pc syncen

- Internet Access - Kun je je pc met internet verbinden via je telefoon(, dus helaas niet gratis internetten via BT op je foon.)

- USB drivers: ja usb drives

- Image editor: progje om plaatjes te bewerken voor je foon.

- Samples: extra beltonen en wallpapers

Verwijderd

vandaag de postbode hier geweest, maar ik was niet thuis, damnz

morgen ophalen op het postkantoor :P

Verwijderd

thnx reano ;)

Verwijderd

Ik zou graag de snelle usb interface willen benutten. Anders is het lang wachten om een album over te pompen. Iemand al mogelijkheden gezien?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 14:29:
Ik zou graag de snelle usb interface willen benutten. Anders is het lang wachten om een album over te pompen. Iemand al mogelijkheden gezien?
Zelf maken door de soundmate open te maken en kabeltjes te solderen.

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 14:35:
[...]

Zelf maken door de soundmate open te maken en kabeltjes te solderen.
Weet je wel zeker dat dat de USB in/uitgang is?

Verwijderd

heeft iemand al nieuws over wanneer de zilveren versie uit gaat komen? heb 'm een paar weken geleden bij rinkel.nl besteld, maar wacht nog steeds. overige webshops hebben 'm ook nog niet. iemand al in het bezit ervan, en zo ja, waar kon je hem bestellen?

Verwijderd

Gutteguttegut schreef op donderdag 23 december 2004 @ 14:36:
[...]
Weet je wel zeker dat dat de USB in/uitgang is?
Ja zal wel moeten

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-08 14:17

bosaap22

Doing things I'm good at.

Verwijderd schreef op donderdag 23 december 2004 @ 14:26:
vandaag de postbode hier geweest, maar ik was niet thuis, damnz

morgen ophalen op het postkantoor :P
Kunt na 17.00 uur al je pakketje ophalen op 't postkantoor hoor! :>

Hoe zit dat bij jullie met smsjes? Worden die bij jullie ook standaard op je simkaart geplaatst? Ik wil ze namelijk allemaal in mijn foon! Simkaart is zooo traag :(
Kun je ook mappen aanmaken waar je bepaalde smsjes indoet?

Iemand een idee hoe je dat kunt veranderen?
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
BLIJF ON-TOPIC!! en let goed op Policy m.b.t. midlets/ringtones