15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Verwijderd
Heb ik ook last van jaVerwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 18:39:
.
![]()
![]()
![]()
Die oordopjes vallen trouwens om de haveklap uit mn oren, en daar heb ik zelden last van met andere oortelefoontjes..
[ Voor 9% gewijzigd door intoxicated op 21-12-2004 12:21 ]
Verwijderd
Het serienummer staat onder de batterij, naast het vakje waar je de SIM in geplaatst hebt.Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:42:
weet iemand waar de 11cijferige serienummer staat of wat die is? Niet de imeinummer!
[ Voor 88% gewijzigd door intoxicated op 21-12-2004 12:23 ]
Verwijderd
Ik heb het al op elke instelling geprobeerd, iemand ook dit probleem??
Verwijderd
hahaha kwam ik na half uurtje zoeken ook achter tnx

Nog iets.Weet iemand waar ik de mms instellingen voor de d500 ivm Hi abonnement kan krijgen??
Verwijderd
Er zit niet echt een 'flits' op, meer een bijlichtlampje. Deze activeer je tijdens het maken van een foto met de 0 toets. Je kunt met deze toets door de volgende standen bladeren:Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 19:49:
Hallo, ik heb sinds Zaterdag de D500en nu heb ik het hele boekje op zijn kop gehad en ik kan maar niet flitsen met de camera.
Ik heb het al op elke instelling geprobeerd, iemand ook dit probleem??
- geen flits
- flits tijdens het maken van de foto
- automatische flits
- flits constant aan, handig voor foto's in het donker
Verwijderd
hahaha kwam ik na half uurtje zoeken ook achter tnxVerwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 19:51:
Het serienummer staat onder de batterij, naast het vakje waar je de SIM in geplaatst hebt.

Nog iets.Weet iemand waar ik de mms instellingen voor de d500 ivm Hi abonnement kan krijgen??[/quote]
die vind je onder berichten/mmsberichten/ en dan nummer 7 instellingen
Verwijderd
scroll ff naar beneden naar de standaard spellen die in de Siemens zitten
Dit zou toch ook mogelijk moeten zijn voor de samsung D500.. waarom kom ik dan
alleen maar crapy spellen tegen???
Echt jammer dat er nog niet 1 standaard in java games is..
Verwijderd
ach ja tnx!mar ik heb de instellingen zelf nodig!:S
Verwijderd
Wie kan me vertellen wat nou het beste is en werkt, een datakabel of de bleutooth?
Wie heeft ervaring en wat zijn de euvels en probleempjes. Ik moet één van beide nog gaan aanschaffen, maar weet nog niet welke.
Ook las ik iets van easy studio op de site van samsung, heb die gedownload maar moet daar weer een prog voor kopen om het te kunnen openen!!!! Belachelijk.....heb ik die easy studio dan wel nodig als ik een datakabel of bleutooth koop?
voor foto's in t donker zou ik voor of de 2e of de 3e functie stand kiezen. Ik ben er namelijk achter gekomen dat wanneer je een foto maakt met de flitser altijd aan in t donker de foto's een stuk donkerder zijn dan wanneer je em alleen aanzet met de foto of automatisch laat kiezen. Dan zijn de foto's een stuk helderder, bij de flits altijd aan helpt een eigenlijk amperVerwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 19:52:
[...]
Er zit niet echt een 'flits' op, meer een bijlichtlampje. Deze activeer je tijdens het maken van een foto met de 0 toets. Je kunt met deze toets door de volgende standen bladeren:
- geen flits
- flits tijdens het maken van de foto
- automatische flits
- flits constant aan, handig voor foto's in het donker
Verwijderd
ik heb het verschil nu gezien en inderdaad de foto's lijken donkerder omdat het gezicht of andere lichter is en dan komt de rest donkerder over. Voor buiten zou het een optie zijn met het lampje, maar in een goed verlichte kamer dus niet. Althans mijn mening.
want ik kan serieus geen enkele vooraf ingstelde profielen vinden. Ik moet ze allemaal stuk voor stuk zelf instellen. (naja je hebt er natuurlijk maar 1 nodig)
Wat is de functie van toen "6" bij het maken van de foto. Je ziet bij het indrukken van die foto een soort portet icoon rechts in beeld. De handleiding verteld iets over om vervorming tegen te gaan
En waarvoor is dat gele rondje wanneer je de foto maakt? is dat alleen een leuk visueel speeltje of kan je er daadwerkelijk wat mee
Bij mij stond ook in het mailtje vermeld dat ik het niet onder rembours moest betalen in tegenstelling tot mijn bestelling maar na ontvangst over moest maken.Wicked_Wy schreef op maandag 20 december 2004 @ 18:29:
[...]
Alles wordt volgens mij onder rembours verzonden bij 2Call, behalve als je niks hoeft te betalen.
Er zijn geen bezorgkosten/rembourskosten (whatever).
Dus morgen zal ik hem eindelijk in mijn bezit hebben.. (hoop ik)
time is infinite, but each week is ten hours short..
oooehw warezrequest...Verwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 16:16:
[hier stond iets heel doms]

EDIT: staan nog wel twintig adressen die 'm willen
[ Voor 30% gewijzigd door intoxicated op 21-12-2004 12:23 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Ahh dat verklaard denk k waarom er geen radio in het toestel zit. Bij de SonyEricsson S700 versie in Amerika zit er ook dat EDGE in (wat dat precies is weet ik niet) en daarvoor is de radio-functie opgeofferd want in de Europese versie van de S700i zit er wel radio maar geen EDGEVerwijderd schreef op maandag 20 december 2004 @ 20:34:
Ik zie net dat de d500 EDGE ondersteund maar kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen EGPRS (EDGE) en GPRS?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Op de site staat dat hij 'beperkt leverbaar' is dus ik heb geen zin om te wachten.
Verwijderd
Dat heeft helemaal niets met elkaar te maken maar waarschijnlijk meer met het feit dat de FM frequentie in de USA niet echt handig is in gebruik en ik nog een nooit een mobiel heb gezien die de AM frequentie ondersteund.CLB schreef op maandag 20 december 2004 @ 20:44:
Ahh dat verklaard denk k waarom er geen radio in het toestel zit. Bij de SonyEricsson S700 versie in Amerika zit er ook dat EDGE in (wat dat precies is weet ik niet) en daarvoor is de radio-functie opgeofferd want in de Europese versie van de S700i zit er wel radio maar geen EDGE
EDGE (EGPRS) is een snellere variant van GPRS en zit daarmee tussen UMTS en GPRS in.
[ Voor 89% gewijzigd door intoxicated op 21-12-2004 12:24 ]
Als mensen het willen weten, dan wil ik het wel sharen, maar weet niet zeker of dit hier mag
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
ghehe, nee het mag eigenlijk niet, en volgens mij mogen hints oid ook nietMouki_9 schreef op maandag 20 december 2004 @ 22:30:
Ik weet niet of er mensen zijn die geinteresseerd zijn, maar ik heb eindelijk een manier gevonden om de orange versie simlock vrij te maken
Als mensen het willen weten, dan wil ik het wel sharen, maar weet niet zeker of dit hier mag
Verwijderd
Bron: http://www.gin.nl/wap/default.asp?WAP/instellingenEr is een mogelijkheid dat u ondanks de correcte instellingen niet kunt wappen via onze WAP portal. De reden daarvoor is dat er vanaf uw nummer (dus niet noodzakelijkerwijs vanaf uw huidige toestel) eerst gebruik is gemaakt van i-mode en/of MMS en dat u pas daarna bent gaan proberen te wappen. Om een of andere reden staat de verbinding het niet toe dat u wilt wappen. KPN weet van dit probleem af en is inmiddels op zoek naar een oplossing. Totdat de oplossing gevonden is, is het niet mogelijk te wappen met de instellingen vermeld op deze website. Let wel: het probleem zit in de systemen van KPN, wij weten niet wanneer KPN de oplossing gevonden zal hebben. Uiteraard zullen wij er op deze website melding van maken als KPN het probleem heeft opgelost. Als wij nog niet gemeld hebben dat het probleem is opgelost, dan houdt dat in dat het probleem nog steeds bestaat.
Voor alle duidelijkheid: mensen die niet eerst gebruik hebben gemaakt van i-mode en/of MMS kunnen gewoon wappen via deze instellingen. Twijfelt u of er met uw nummer eerst gebruik is gemaakt van i-mode en/of MMS, neem dan contact op met KPN.
* Gutteguttegut is dus al de lul...duurt minimaal 2 weken voordat ze het kunnen oplossen
The birds turned into The Flying Dutchmen!
in principe voer je alleen een code in, dus geen verdere aanpassingen aan de telefoon of iets dergelijks.n00bs schreef op maandag 20 december 2004 @ 22:37:
Zolang er geen firmware wordt aangepast of illegale software wordt gebruikt, MAG het wel
maar het is dus verboden om het hier te posten?
[ Voor 21% gewijzigd door Korakal op 24-12-2004 20:47 ]
het internet is als een neus, je moet eruit halen wat erin zit
[ Voor 100% gewijzigd door Korakal op 24-12-2004 20:48 ]
maar verbeter me maar als ik het bij het verkeerde eind heb.
Waar zit Solid Vision allemaal?n00bs schreef op maandag 20 december 2004 @ 13:26:
Shiver> Gewoon een nieuwe firmware "legaal" erop laten zetten bij Solid Vision (reparatiecentrum van Samsung). Zeg gewoon dat je wat bugs hebt en vraag dan gewoon om de standaard firmware van Samsung
-edit-
Hebbes: http://www.solid-vision.com/
Hmmm...Rijswijk...dat is best ver weg helaas
Wat zijn de kosten, verbonden aan zo'n firmware update?
[ Voor 27% gewijzigd door KreKkeR241 op 21-12-2004 00:36 ]
Tja, eigenlijk hebben alle Samsung's een code waarmee je de EEPROM kan resetten. En meestal verwijder je daar ook de simlock mee.
Ik heb het nooit gepost hier, maar misschien is het toch zinvol om dit eens nader te laten onderzoeken door modjes of dit nou wel of niet besproken mag worden...
Officieel valt het nog steeds onder unlocken waar hier een 'zero tolerance' beleid over gedefinieerd is: Policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc. & unlocken/firmware
Maar misschien is het makkelijk om de modjes hier eens naar te laten kijken...
[ Voor 38% gewijzigd door Korakal op 24-12-2004 20:48 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
mocht ik iets gedaan hebben wat niet mocht --> sorry
haal het dan maar weer weg, als het geen toegevoegde waarde heeft voor deze topic
instellingen bewaren is opschrijven jastenly schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 08:39:
[...]
Hoe moet je die instellingen bewaren? opschrijven ofzo? Zitten er nog nadelen aanvast? of is dit 100% safe?
en nadelen, je instellingen worden dus gewist, maar als je die bewaard hebt, is er niks aan de hand, je moet het alleen opnieuw invoeren.
ik heb het nu bij 2 toestellen gedaan, die van mijzelf en die van me vriendin
allebei gelukt en geen side-effects of iets dergelijks.
kan gewoon weer wappen en mailen enzo
bij het verkeerde eind dus...Mouki_9 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 00:10:
als je dus een orange toestel hebt, de D500 dan, dan is die sim locked
hmmmmm, kom er net achter dat ik de mms instellingen niet heb opgeslagen......
weet iemand toevallig de mms instellingen van orange?
had net even gekeken op de website van orange, maar die werken niet echt. de algemene instellingen dan, phone zegt dat de server niet gevonden kan worden.
hoop dat iemand van jullie het heeft, anders wordt het bellen naar orange vanavond
thx in advance
*update: heb het inmiddels weer voor elkaar gekregen, had de poort anders staan, moest 5080 zijn, nu kan ik alles weer :P*
[ Voor 14% gewijzigd door Mouki_9 op 21-12-2004 09:55 ]
Dat is gratis
Ginz>
Dit soort codes zijn ook in ALLE E700 fora op got. Daarnaast wordt er ook over de Nec en Lite On DVD spelers uitvoerig besproken over het modden naar een hoger model. Ook mods posten in deze topics, dus als DIT hier niet zou mogen is men wel heel erg schijnheilig bezig.
Deze codes doen niets anders dan die telefoon resetten naar bv de fabrieksinstellingen. Daarnaast is het een simlock vrij toestel en gekocht bij een abbo. Oorspronkelijk hoort het helemaal geen Orange phone te zijn...
Heeft iemand nog een antwoord op mijn vraag? n00bs in "Het Samsung SGH-D500 topic"
[ Voor 11% gewijzigd door n00bs op 21-12-2004 09:49 ]
Ik heb ook geen idee, ik zie ook geen verschil in de fotos..n00bs schreef op maandag 20 december 2004 @ 20:26:
Nou we het toch over de fotostand hebben kom ik maar weer met mijn vraag van 25 pagina's terug.
Wat is de functie van toen "6" bij het maken van de foto. Je ziet bij het indrukken van die foto een soort portet icoon rechts in beeld. De handleiding verteld iets over om vervorming tegen te gaanOf zou het iets zijn voor scherp stellen? of voor een nieuwe lichtmeting??? ik heb echt GEEN idee...
En waarvoor is dat gele rondje wanneer je de foto maakt? is dat alleen een leuk visueel speeltje of kan je er daadwerkelijk wat mee
[ Voor 2% gewijzigd door Gutteguttegut op 21-12-2004 10:04 . Reden: o=i ]
* update: hmmmm, ik merk ook steeds minder verschil. misschien ligt het wel weer aan mij
[ Voor 21% gewijzigd door Mouki_9 op 21-12-2004 10:08 ]
Verwijderd
Misschien een domme vraag, maar over welke instellingen praten wij? Ik heb alle instellingen (sms, mms, email, orange world) van de d500 van orange gehad dus das geen probleem. Of zijn er ook nog andere instellingen?Mouki_9 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 08:42:
[...]
instellingen bewaren is opschrijven ja
en nadelen, je instellingen worden dus gewist, maar als je die bewaard hebt, is er niks aan de hand, je moet het alleen opnieuw invoeren.
ik heb het nu bij 2 toestellen gedaan, die van mijzelf en die van me vriendin
allebei gelukt en geen side-effects of iets dergelijks.
kan gewoon weer wappen en mailen enzo
Verwijderd
Het adres voor Games en Ringtones enz is...
[...]
Wel registreren en de games en ringtonesdie je wil hebben dan in je "My Account" mandje zetten ;-D
Veel plezier ermee! Ik hoor het wel als er vragen zijn...
Dualband
[ Voor 8% gewijzigd door intoxicated op 21-12-2004 15:08 ]
HT-addict in spe
Verwijderd
Owke en hoe doe je dat dan?Mouki_9 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 10:50:
die instellingen bedoelde ik ja, maar ook bijvoorbeeld je wallpaper zal je weer in moeten stellen
bij je instellingen van je telefoon. Instellingen>>Display Instellingen>>Achtergrond.
Maar dat had je ook kunnen vinden in je handleiding
Verwijderd
Nope...Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 11:23:
is bij iemand de postbode al geweest?? ( mensen die gisteren of eergisteren een amil hebben gekregen van 2call?)
Dit in tegenstelling tot berichten die zeiden dat je er 4 á 5 dagen mee kan doen.
[ Voor 1% gewijzigd door DEvRV op 21-12-2004 11:48 . Reden: zpelling ]
Tjielp... een vogel.
ligt er maar aan hoeveel jij em gebruikt. Ik doe er nou echt 4 a 5 dagen mee en dan maak ik af en toe een foto en speel een beetje spellen. En als je er echt zo'n last van hebt moet je gewoon trug gaan naar de winkel en een nieuwe batterij vragenDEvRV schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 11:47:
De batterij is trouwens zoals eerder al gezegd redelijk drama. Ik heb hem sinds donderdag en heb hem nu 4x moeten opladen.
Dit in tegenstelling tot berichten die zeiden dat je er 4 á 5 dagen mee kan doen.
maar ik snap dus niet waarom mijn posts met de code dan niet verwijderd zijn?????
zal wel weer aan mij liggen......
back on topic....
de gebruiksduur van de batterij valt tegen ja, om de dag moet ik hem opladen als ik het toestel intensief gebruik.
dit zou toch bij zo'n telefoon langer moeten zijn? de orangeshop had mij verteld dat de batterij iets van 3 a 4 dagen mee zou moeten gaan.......
maar zou je misschien de PRECIEZE instellingen kunnen geven om met orange te mmsen?
want op de orange site staan wel de (globale) instellingen, maar in de d500 bij mms -> instellingen, kan je niet alle instellingen invullen.
trouwens heeft 1 van jullie misschien ook dat de # toets wat moeilijker is in te drukken en het 'klik' geluid is iets anders, je hoort echt een plastice klik. terwijl de 0 t/m 9 wel normaal tikken. De *-toets klikt ook iets minder, maar wel een stuk beter dan de # toets.
[ Voor 35% gewijzigd door randje op 21-12-2004 13:12 ]
zo staan ze bij mij. Nog nie geprobeerd of t werkt maar tochpokeran schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 13:04:
hey mouki of iemand anders is ook goed hoor
maar zou je misschien de PRECIEZE instellingen kunnen geven om met orange te mmsen?
want op de orange site staan wel de (globale) instellingen, maar in de d500 bij mms -> instellingen, kan je niet alle instellingen invullen.
trouwens heeft 1 van jullie misschien ook dat de # toets wat moeilijker is in te drukken en het 'klik' geluid is iets anders, je hoort echt een plastice klik. terwijl de 0 t/m 9 wel normaal tikken. De *-toets klikt ook iets minder, maar wel een stuk beter dan de # toets.
profiel naam: Orange MMS
URL server: http://mms.orange.nl:8002
proxy: aanzetten
GPRS INSTELLINGEN
>>ip-adres: 10.250.255.183
>>poort 5080
>>APN:mms
>>gebruikersnaam: je eigen nummer (06........)
>>wachtwoord: password
versie: 1.2 (100kb)
zo heb ik em staan. Weet nie of t werkt maar toch
EDIT: heb ff foto naar mezelf gestuurd en komt goed aan
[ Voor 7% gewijzigd door __REMCO__ op 21-12-2004 13:17 ]
mms instellingen:pokeran schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 13:04:
hey mouki of iemand anders is ook goed hoor
mms settings --> mms profiles --> profile settings --> mms orange
Profile name: mms orange
server url: http://mms.orange.nl:8002
Proxy: enabled
gprs settings:
ipadres: 10.250.255.183
port: 5080
APN: mms
login:
password:
login en password dus leeg.
Verder de toetsen doen bij mij allemaal hetzelfde, merk geen verschillen tussen de verschillende toetsen
*update 1: damn, remco was me voor
*opdate 2: bij mij werkt deze instellingen, heb al aantal mms verstuurd*
[ Voor 10% gewijzigd door Mouki_9 op 21-12-2004 13:19 ]
4*37ct+50ct= not worthy
dat van diei # toets he, is 'opeens' weg, gisteren en vandaag had ik er last van,maar nu klikt hij weer normaal, misschien zat er iets een beetje scheef ofzo
[ Voor 25% gewijzigd door randje op 21-12-2004 13:25 ]
wordt in ieder geval zwaar overschat........
ik gebruik het ook alleen maar om mijn vriendin blij te houden
hmmmm....... eigenlijk jammer dat het zo moeilijk is om java in je telefoon te douwen....
als ik dit van te voren had geweten, had ik misschien een andere phone gehaald....
maarja, dit is ook een van de weinige kritieken die ik heb op deze phone.....
voorlopig ben ik wel blij
Verwijderd
Dat is niet goed hoor, toetsen klikken nauwelijks, ook de # en de * niettrouwens heeft 1 van jullie misschien ook dat de # toets wat moeilijker is in te drukken en het 'klik' geluid is iets anders, je hoort echt een plastice klik. terwijl de 0 t/m 9 wel normaal tikken. De *-toets klikt ook iets minder, maar wel een stuk beter dan de # toets
MMS kost gewoon 50 eurocent hoor!!! Staat op m'n gespecificeerde rekeningen! GPRS kosten hoef je niet te betalen! Ik vind 't niet zo duur. Orange is de enige provider die voor 50 cent smsjes tot en met 100 kb laat versturen. Andere providers hebben maar 30 of 50 kb voor dat geld!!! Of 2 smsjes versturen of een leuke mms voor 't zelfde geldpokeran schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 13:20:
ghehe dankje wel remco en mouki. ZO maar ik was net op de orange site he. MMS is gewoon DUUR. 50 ct voor een mms versturen + GPRS kosten per 25kb. 25kb kost ong 37ct, en als je er vanuit gaat dat je mmsjes verstuurd van 100kb
4*37ct+50ct= not worthy
dat van diei # toets he, is 'opeens' weg, gisteren en vandaag had ik er last van,maar nu klikt hij weer normaal, misschien zat er iets een beetje scheef ofzo
Hier nog even een gekopieerd stukje van een rekening:
276 10/09/2004 09:47 06******** SMS SMSU INCL. 0,185*
277 10/09/2004 14:19 06******** MMS 0−100KB MMS INCL. 0,420*
278 10/09/2004 19:44 06******** SMS SMSU INCL. 0,185*
MMS'je bij Orange kost dus 42 eurocent ex. BTW maakt 8 cent btw = 50 cent voor 1 mms!
[ Voor 18% gewijzigd door CLB op 21-12-2004 13:46 ]
Heb het gister geprobeerd maar het toestel gaat dan over zijn nek,terwijl het met mp3 wel goed gaat.
bij mij is het toestel al een paar keer gecrashed, hij reboot zichzelf dan en je hoeft je pin niet in te voeren.Flex schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 13:50:
Heeft iemand al geprobeerd mp4 af te spelen?
Heb het gister geprobeerd maar het toestel gaat dan over zijn nek,terwijl het met mp3 wel goed gaat.
voornamelijk komt dit voor als ik gprs te snel wil afsluiten of van opnemen video snel switch naar camera
Het klopt dat hier op GoT allerlei dingen worden gepost over de modden en flashen van je DVD speler/fikker. Maar Tweakers is van mening dat dat anders is dan het flashen van je telefoon.n00bs schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 09:49:
Ginz>
Dit soort codes zijn ook in ALLE E700 fora op got. Daarnaast wordt er ook over de Nec en Lite On DVD spelers uitvoerig besproken over het modden naar een hoger model. Ook mods posten in deze topics, dus als DIT hier niet zou mogen is men wel heel erg schijnheilig bezig.
Deze codes doen niets anders dan die telefoon resetten naar bv de fabrieksinstellingen. Daarnaast is het een simlock vrij toestel en gekocht bij een abbo. Oorspronkelijk hoort het helemaal geen Orange phone te zijn..
De IT mods hebben daarom een beleid opgesteld waarin staat dat je het op geen enkele manier over unlocken mag hebben. Dit valt er dus onder.
Dat het toestel met een abonnement niet simlock vrij geleverd wordt is ondertussen meer een regel dan uitzondering. alle providers gaan zich steeds meer met toestellen bemoeien, en zullen ze ook steeds vaker gaan aanpassen en locken..
......
Zullen wij samen nog maar eens een keer een topic openen (wat al vaker gedaan is) over het unlock en flash beleid in IT. Sommige dingen die hier niet mogen (en wel bij DVD's), daar kan ik mee leven. Maar ik zou bijvoorbeeld het wel leuk vinden als de legale manier van unlocken (met codes of een unlock calculator) wel toegestaan wordt.
Ik weet dat het vrij rottig voor de modjes is om dat te kunnen controleren, maar we kunnen er altijd eens een discussie aan wagen. Open jij of ik het topic? (in LA)
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
van 2call??Skype schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 13:48:
Jeej!! heb em net ontvangen met de post
echt geweldig toestel!!
HT-addict in spe
Jep jep vanochtend om 11:00 stond de tpg voor de deur met m'n foontje!!!Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 11:23:
is bij iemand de postbode al geweest?? ( mensen die gisteren of eergisteren een amil hebben gekregen van 2call?)
Superapparaatje, nix op aan te merken
Data verzonden en ontvangen via bluetooth, aantal 3gp gemaakt en geupload, super..
Mooi foontje!
time is infinite, but each week is ten hours short..
Yup van 2Call... hij (postbode) vroeg nog wat is dat voor bedrijf? ik heb nog veel meer pakketjes van hun te bezorgen
Damnz...woon je in de buurt van Amsterdam? Die dude is hier nog niet langsgekomen...Skype schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 14:48:
[...]
Yup van 2Call... hij (postbode) vroeg nog wat is dat voor bedrijf? ik heb nog veel meer pakketjes van hun te bezorgenlol
Verwijderd
Nou bij mij klikken de toetsen ook, maar ik denk dat dit normaal is, hoe vaker je hem gebruikt hoe minder je geklik hoort?Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 13:29:
[...]
Dat is niet goed hoor, toetsen klikken nauwelijks, ook de # en de * niet
Naja dat vind ik niet erg.
Verwijderd
How about een heel nieuw forum.. of iedereen hier registeren en verder pratenGinz schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 14:15:
[...]
Zullen wij samen nog maar eens een keer een topic openen (wat al vaker gedaan is) over het unlock en flash beleid in IT. Sommige dingen die hier niet mogen (en wel bij DVD's), daar kan ik mee leven. Maar ik zou bijvoorbeeld het wel leuk vinden als de legale manier van unlocken (met codes of een unlock calculator) wel toegestaan wordt.
http://szone.boxke.be/forum
ik snap GOT heel goed, maar er moet toch ergens ruimte zijn om hierover te praten!!!!!!!!!!!
Neej helaas woon in Veenendaal.... is die van jou al wel verstuurd dan?Wicked_Wy schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 15:02:
[...]
Damnz...woon je in de buurt van Amsterdam? Die dude is hier nog niet langsgekomen...
Verwijderd
Kan echt niet wachten!!!
Ik heb het in combinatie met een telfort 200 besteld bij 2call.
Weten jullie of de foon dan simlock vrij is?
Zijn allemaal simlock vrij toch? zolang ie niet branded is...Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 15:34:
Helaas, bij mij is TPG post nog steeds niet langs gekomen..
Kan echt niet wachten!!!
Ik heb het in combinatie met een telfort 200 besteld bij 2call.
Weten jullie of de foon dan simlock vrij is?
Verwijderd
Weet iemand ook hoe je de simlock bij de Samsung D500 kan wegkrijgen? En kan het zijn dat er op de externe luidspreker geen soundmate geschreven staat??
Bedoel je met externe luidspreker dat dingetje wat je er in moet pluggen dus de soundmate!?En kan het zijn dat er op de externe luidspreker geen soundmate geschreven staat??
[ Voor 61% gewijzigd door CLB op 21-12-2004 15:51 ]
Ik heb een filmpje gemaakt als mp4 en die speelt prima af zonder problemen en heel goed geluid, beter dan 3gp.Flex schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 13:50:
Heeft iemand al geprobeerd mp4 af te spelen?
Yeah...maar dat rode busje van TPG is nog niet gekomen...Skype schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 15:27:
[...]
Neej helaas woon in Veenendaal.... is die van jou al wel verstuurd dan?
Gaat datzelfde busje van Veenendaal naar Amstelveen en langs al die andere 2Call-klanten...nee toch? Anders issie morgen nog niet klaar.
stp - PSN ID: stp_4
met up en downen van bestanden bedoel je zeker alleen plaatjes, music en video? want kan met geen mogelijkheid via blauwtand bijv. jar en jad bestanden overgooienstp_4 schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 16:08:
Heb de bluetooth dongle van MyCom gekocht voor 25 euro (aktie). Werkt prima met de D500. Software bij deze dongle werkt prima voor het down/uploaden van bestanden.
Verwijderd
Niks geen fouten.. alles klopt..
Alleen jammer dat er zo snel krassen op komen
en als ik hem uit mijn broekzak haal is hij meestal al geopend (LOL)
Btw.. wie mms't er met Telfort..
Kan die even zijn instellingen kopieeren..
Bij mij werkt het namelijk niet...
wap wel eindelijk maar MMS niet.. en als je via telfort.nl de instellingen aanvraagt ontvang ik ze nooit :L
Dus
Verwijderd
Wie heeft het spel RAYMAN voor de D500???
THX,
Dualband
PS: MSN MESSENGER(http://www.tipic.com) werkt voor de D500
Cool man die TIPIC, leuk voor onderweg
Verwijderd
Ga nu lekker even wat spelen met de foon
Verwijderd
Die man was redelijk zeker van zijn stuk. Hoe kan zoiets nu? Heeft hij gelijk?
Verwijderd
Zover ik weet zit in elke D500 een bluetooth adapter. Niks geen extra adaptersVerwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 17:42:
Moet je luisteren. Ga ik een GSM winkel binnen, krijg ik te horen dat Blue Tooth niet ingebouwd zit in de D500, maar mits een bijgelevered adaptertje toch werkelijkheid word.
Die man was redelijk zeker van zijn stuk. Hoe kan zoiets nu? Heeft hij gelijk?
Kreeg een uur geleden al een sms van telfort dat mijn aanvraag was verwerkt en zojuist een email van 2call dat de bestelling verstuurd is.
Lekker snel allemaal dus
[ Voor 4% gewijzigd door Kid_E op 21-12-2004 17:49 ]
Verwijderd
Ik had deze link gebruikt met mn phone http://tipic.com/dl/tmj2me2.jsp maar dat werkt dus nietVerwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 17:28:
PS: MSN MESSENGER(http://www.tipic.com) werkt voor de D500![]()
Verwijderd
Verwijderd
Hebbie hier wat aan?? Het Samsung SGH-D500 topicn00bs schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 17:52:
[...]
Ik had deze link gebruikt met mn phone http://tipic.com/dl/tmj2me2.jsp maar dat werkt dus niethoe heb je hem geinstalleerd?
ohw het kan ook zijn dat je pas bij mms versturen vanuit het buitenland gprs verkeer moet betalenCLB schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 13:41:
[...]
MMS kost gewoon 50 eurocent hoor!!! Staat op m'n gespecificeerde rekeningen! GPRS kosten hoef je niet te betalen! Ik vind 't niet zo duur. Orange is de enige provider die voor 50 cent smsjes tot en met 100 kb laat versturen. Andere providers hebben maar 30 of 50 kb voor dat geld!!! Of 2 smsjes versturen of een leuke mms voor 't zelfde geld
Hier nog even een gekopieerd stukje van een rekening:
276 10/09/2004 09:47 06******** SMS SMSU INCL. 0,185*
277 10/09/2004 14:19 06******** MMS 0−100KB MMS INCL. 0,420*
278 10/09/2004 19:44 06******** SMS SMSU INCL. 0,185*
MMS'je bij Orange kost dus 42 eurocent ex. BTW maakt 8 cent btw = 50 cent voor 1 mms!
http://www.orange.nl/orange/waarom/mms.php
daar had ik de info vandaan, gewoon verkeerd gelezen
nope want ik heb geen webserverVerwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 18:10:
[...]
Hebbie hier wat aan?? Het Samsung SGH-D500 topic
Dus heeft iemand een link waarvan ik het wel met mijn phone kan downloaden
Verwijderd
Hee Ik heb wel een server voor je...n00bs schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 18:46:
[...]
nope want ik heb geen webserver
Dus heeft iemand een link waarvan ik het wel met mijn phone kan downloaden
Alleen ik begrijp niet hoe je dat bestand zo verandert..
Dus als jij dat zou kunnen doen en dan dat bestand naar mij mailt... kan ik hem op de server zetten hebben we er allebei plezier van
Hoor het wel
gijsvanrees@home.nl
(Ik heb ook genoeg ruimte voor vette spelletjes hoor
Verwijderd
Super toestel, snelle menu, mooie vormgeving en perfect geluid.
Alleen heb ik een Orange toestel. In Orange firmware ontbreken er wat functies. Waaronder de mogelijkheid om die irritante icoontjes uit het scherm te laten verdwijnen. Ik heb nu een heel klein schermpje omdat er in de linkerhoek continu icoontjes 4 zitten.
Wie heeft dit probleem ook en heeft er behalve nieuwe firmware iets op gevonden? Simlock heb ik met de bekende hekje sterretje 7337 hekje code verbroken.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2004 19:51 ]
Owh maakt niks joh! Maar ik wilde je even blij maken met de prijzen van mmsen bij Orange (is dus toch nog wel redelijkjes) Je moet idd ook voor gprs extra betalen als je mms't vanuit 't buitenland (voor zover ik er alles van begrijp danpokeran schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 18:39:
[...]
ohw het kan ook zijn dat je pas bij mms versturen vanuit het buitenland gprs verkeer moet betalen
http://www.orange.nl/orange/waarom/mms.php
daar had ik de info vandaan, gewoon verkeerd gelezen

Eey wat is je emailadres? (staat niet in je profiel) Ik kan je wel helpen aan je eerste vraag namelijk!! En wat moet ik nou precies downloaden op die site? Moet ik alleen iets downloaden en naar m'n telefoon sturen of moet ik thuis op m'n computer ook nog iets hebben staan!? Of moet m'n computer een server zijn ofzo!? K begreep niet zoveel van die site!Verwijderd schreef op dinsdag 21 december 2004 @ 17:28:
Vraagje:
Wie heeft het spel RAYMAN voor de D500???
THX,
Dualband
PS: MSN MESSENGER(http://www.tipic.com) werkt voor de D500![]()
introscherm van Rayman 3

Rayman lopend

Rayman hangend

Sorry dat m'n foto's zo crap zijn, maar als ik ze in een hogere kwaliteit neem mag ik ze hier niet posten omdat ze te groot zijn en te veel ruimte innemen dus vandaar.
[ Voor 54% gewijzigd door CLB op 21-12-2004 20:22 ]
TPG wachtte wel tot op het laatste moment...half 7 ofzo stonden ze voor m'n deur. Maar nu geniet ik ook
'k Had vanmiddag ook zo'n bluetooth dongle gekocht...'Qtrek'...whatever, was 22 euro but it works
Dit topic is gesloten.
BLIJF ON-TOPIC!! en let goed op Policy m.b.t. midlets/ringtones